LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když má horolezec kam založit, tak jištění nedá a když založit potřebuje, tak nemá kam.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141608 cest
Nové přelezy:
Pedrův Smr 10-
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Vikend v Ospu

Tak jsem ztravil vikend v Ospu. Ted v lednu, zeptal by se nekdo? Ale skutecnost je jina. Lety provereny leden jako jeden z nejsussich mesicu opet nezklamal. Nebe jak teplaky, stejne tvare mistnich "borcu".

Spalil jsem si oblicej pri vstrebavani neopakovatelne atmosfery jak z jine reality. Jeste u Postojne bylo 20cm snehu, u Koziny skoro nic...a v Ospu 20st. na slunicku. Chorvat Rozman dal Missing Link 8b+, drtic Frank Millenium (prodlouzeny Mozaic 7c+ pres nejvetsi strop, vlevo od Bubova projektu, 35 m, 8b+), take pridal Karizma 8b+. Perko piloval dalsi 8c.
Konecne jsem videl, jak vznika novy smer v Ospu. Luka Zazvonil vzal kladivo a nabehl do druhe dilky Figy, umlatil snad 100kg sutru a formoval si chyty presne do ruky (doctoring + chipping ve velkem).
Z mych spoluharcovniku se Davidu Brozkovi ze Zelezneho Brodu podarilo pravdepodobne 1. ceske opakovani nejdelsi cesty v Ospu - Izgublenij syn (Samsara az nahoru, 40m, 8a+). Martin Zedek v teze ceste padal asi 10cm od madla ve vylezu. Staronovy nalezenec Otas Vasek pridal Rockenrol 7c/c+ a Hugo 7c.
Pokud premyslite kam zas pristi vikend, pak mam jedine doporuceni - do Ospu! Jedinecne a zcela vymikajici  klima umoznuje topless climbing i uprostred obzvlaste tuhe zimy. Kotli zdar.

Emkáčko   [úpravy] 17:44 21.01.2002Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

Nový komentář 

 Si děláš prdel !!!!!
.....Luka Zazvonil vzal kladivo a nabehl do druhe dilky Figy, umlatil snad 100kg sutru a formoval si chyty presne do ruky ...... ???????????????????????????????
Tak jestli toho luka zazvonila znas tak bys mu mel dat peknejch pár hezky mírenejch na prdel. To se prece nedělá sekat kladivem do skály. No fuj!!!!! A ještě takhle po vánocích a na Novej Rok. Pracky bych mu zpřerážel. Fuj Hanba
Zapsal: Luk, 23:22:08 21.01.2002
 ¨NADPIS? zadnej mne nenapada!
souhlasim s lukem,to si tam rovnou mohl vzit žebřík,jinac rikas pocasi v pohodičce?tak jarní prázdniny to jistí.weekend je dost málo.zatim a jestli uvidíte nekoho mlátit si chyty,tak ho vemte na pivko,smotněte brčko a vymluvte mu to!zdarec
Zapsal: osman, 09:37:16 22.01.2002
 Vostuda, ale realita
Je to prasárna, ale bohužel celkem častá. Nejradši bych těmhle skalním drtikolům usekl ruce, ale jestli jste četli od Šilhana Cestu do hor tak iluze rozhodně nemáte. Psal o francouzkejch manýrech jako sekání nebo nalepování chytů. Ano vážení, nalepování. To prostě vezmete ideální kus kamene a nalepíte ho tam kde schází. Dokonce psal i šroubování umělejch chytů a nelezitelný místa. Jedním slovem humus.
Zapsal: Andre, 13:54:25 22.01.2002
 Takove cesty jsou o nicem
Sekany cesty a s dolepovanyma chytama ci chytama nasroubovanyma jsou docela vopruz. Nekolik jsem jich lezl a lituju tvurce, kteri se namahali, aby udelali takovej paskvil. Vsechny byly pro me zklamanim a nektere dokonce by se, pri soucasnych vykonech lezcu, daly vylezt i bez tehle blamaze.
Je to jen mindrak lezcu, kteri chtej udelat linii navzdory prirode. Risa Litochleb mi jednou, divaje se na monumentalni stenu v Labaku, rekl : Ty prazdny fleky bez cest ty k tem skalam proste patri. A ja rikam : Nechtejte mit cestu vsude za kazdou cenu.
Zapsal: JirkaS, 15:05:31 22.01.2002
 Jen realita
Nevím jestli jste si toho všimli, ale dost podstatná většina pěknejch cest ve světě má tu a tam něco přisekáno, tak jděte lézt a nevztekejte se
Zapsal: Břéťa, 15:07:30 22.01.2002
 Teda Břéťo...
Tak to jsem Břé´to nevěděl (bude to asi tím, že nejsem v branži dost dlouho) a můžu ti slíbit, že takový cesty nepolezu.
Když to o té cestě zjistím až po přelezu nebudu se tím rozhodně nikde chlubit.
Mimochodem tobě to neva?
Zapsal: , 17:05:53 22.01.2002
 Oprava
K čertu. ten předchozí komentář je můj.
Zapsal: Andre, 17:06:34 22.01.2002
 Sekání
Huuurrrráááá konečně další prima téma.Už jsem si myslel, že to tu zase všechno usne a zšedne...:)
Pro zájemce mám natočenýho Alexe Hubera jak seká cestu ve Šlajeru. A kdo nechce lízt sekaný cesty, tak ten má opravdu nelehkej ukol ve sportovních oblastech v Italii v Massone ve Francii v Buoux a vlastně ve všech prďáckejch oblastech, který stojej za to.Nejsem vyloženě pro sekání,ale lezl jsem mraky cest, který seklý byly a stály za to...Jak řiká Jaro:"Chlapi! Toleranciu!!!" :)
Zapsal: Oliváč, 18:35:00 22.01.2002
 Ježišikriste!!!!
S posledníma dvěma přízpěvkama Oliváče a Emkáčka zásadně nesouhlasim.
Proč překonávat skalní problémy kladivem a majzlikem??? Myslíte si, že se za pár let nenajde ňákej borec kterej by tu cestu bejval byl přelez scela volně. Jenomže to bude třeba 13-ka. A na tu dneska nikdo nemá, takže si tam třeba sice uděláte dneska kotelní 10-ku, ale uplně a zcela nenávratně tím tu cestu zničíte, čímž zamezíte její budoucí čistý přelezení.
Proboha vždyť horolezectví je tak mladej sport a čeká ho ještě moc dlouhá cesta, takže nevim proč by se měly ty krásný přírodní linie hned na začátku ničit.Ufffffffffffffffffffffffffffffffff

P.S. Když už tak to našroubování chytu bych v nejhorším případě bralale jinak nic.

P.S.S. Toho Huberabych fakt rád viděl. Cus kotlus
Zapsal: Luk, 22:12:13 22.01.2002
 Luku jsem s tebou
Luku jsem s tebou. Není přece potřeba šidit vlastní výkonost kladivem. Nicméně toho Hubera v akci bych taky docela rá viděl. Lezbám zdar. Howgh.
Zapsal: Andre, 08:44:06 23.01.2002
 Náš úhel pohledu
Nazdar kotelníci. Teda Emkáčko, ty bys mohl klidně dělat v kotli. Máš talent. Dokonce i já se zapojim do tvého pekelného kotle. Ale teď k věci. Taky se mi sekání nelíbí, ale řekl bych že my všici na to máme trochu jiný úhel pohledu něž ti Frantíci, Italové, Slovinci a prostě všichni ti, kteří mají ve své zemi skal tři pr.. a ještě těsně za pr.. . To se jim to pak seká (spíš upravuje) :) Oni o tom prostě tak nepřemýšlí a hlavně lezou. U nás je to něco jiného a představě že by někdo sekal třeba v Tisé nebo v Srbsku je strašná. Máme těch skal prostě málo a tak s nimi musíme zacházet opatrně. Samozřejmě že Frantíci taky nesekají všude a když někdo zničí bouldry ve Fontáči tak jdou taky do vývrtky. Na závěr jenom vzkaz pro Luka a Andreho: myslím že na většině upravoaných cestách byste to ani nepoznali a jak už tady řekl Emkáčko a Oliváč - je jich hodně.
Zapsal: hop, 09:09:07 23.01.2002
 Hmmm
To je sice hezký. Ale ani tak je to neomlouva. Prostě tu skálu nenávratně zničej a uš jí nikdo nebude zpravovat. To je jasný.
A jak ste řikali, že bych tu umělou cestu nepoznal, tak namáte až tak 100procentni pravdu. Stačí se jen podívat na Alkazar a Bĺážu a rozdíl je ¨výc než jasnej. Bláža = pohoda spárky, dírky, rajbasy, občas odpadlej ¨šutr a Alkazar = vyvrtaný, vodlámaný, bloky od vrtaček a miliardy různodivnejch lištiček. Prostě příroda je příroda!!!!!
Ať žijou pískovce. Čus
Zapsal: Luk, 14:22:46 23.01.2002
 Re:
Byl tu na mě dotaz jestli mi nevadí když přelezu cestu která byla sekaná. Mě osobně to nevadí a když to někomu vadí ať jí neleze. pořád se tu spousta lidí ohání přírodou, ale často lezeme ve štolách a bejvalejch lomech(Černej dům, Massone) tak vo co go?? Další věc je že se vše musí dělat rozumně - stalo se mi že jsem si zalepovanýho chytu všimnul až když jsem měl odlezeno a řekl mi o něm parťák. Já osobně jsem pro sekání, ale buďme rozumní - jsou místa kam to nepatří (písek a jiné oblasi která mají svá přísně dodržovaná pravidla)a zase občas to malinko potřebuje připilovat, shodit lokr nebo vrtnout dirku.
Kotli zdar
Zapsal: Břéťa, 15:12:24 23.01.2002
 Luku kluku
Alcazar je bejvalej lom. Proto tam jsou ty stopy po zbíječkách a dynamitech. Rozdíl je ten, že tam se dřív lámal kámen a pak teprve lezlo. Tim bych rád odpověděl i Břéťovi. Břéťo, my jsme na Alacazar šli s vědomím že jdem lézt do bejvalýho lomu. Je to lom. Jak říkám, dřív se tam těžil šutr než lezlo. V tom je rozdíl.
Ale když přijdeš pod původní skálu a zjistíš, že ji nějakej borec pořešil kladivem...ouha.
Zapsal: Andre, 17:01:57 23.01.2002
 .......
Když se to tak vezme, je mi vlastně fuk, co kdo kde seká nebo lepí. Akorát si myslím, že lepší je šutry nechat, tak, jak narostly. A to, že mají někde skal dost je argument spíš proti sekání - když něco nevylezu, tak muzu jit jinam.
Zapsal: Lukas, 18:15:05 23.01.2002
 S trochou do mlýna
Můj názor je ne nepodobnej Břéťovýmu.Jsou oblasti,kde skála je ale jak"narostla"už ne,protože ji někdo ještě dávno před lezcema změnil-lomy.A proč tam teda nesekat?Jinde bych byl ale zásadně proti.Ovšem je třeba také rozlišit velice tenkou hranici mezi tim co je jen čištění a co je už doktoring.Tam podle mě vězí problém na přírodních skalách-ještě nepozměněných.Všechno je to jen na individuálních hranicích a subjektivní soudnosti.Další věc je že stávající trend směřuje k 1)bouldrování a 2)trenink na závody.Z toho plyne,že s lanem se obvykle leze jen v bodě 2).A to nejlépe na OS nebo případně FLASH.Těch co by dnes byli ochotni změnit celý trenink kvůli 15ti metrovému břichu někde v lese a trénovat na to třeba rok ač by to byla např.13+ ,těch už znatelně ubývá.A pokud bude trend pokračovat tak k letitému nacvičování nedojde a výroba treninkových cest ve sportovních oblastech bude pokračovat.U bodu 1) předpokládám,že sekáním bouldru pozbývá daný úsek skály svůj status bouldru a mnohdy neni ani považován za bouldr.Ciao ragazzi
Zapsal: Fido, 21:29:42 23.01.2002
 Nasrat...
Souhlasim s Lukasem. Proč bejít jinam když si můžete vybrat, ne?
Jenže i čištění je podle mě trochu svinstvo, podívejte se třeba na Sv. Jána. Tam se leze po tak lámavejch cestách, až je to nebezpečný. Jenže když ty cesty vyčistíte, tak jim seberete minálně dva stupně obtížnosti dolu. Ve skutečnosti nemůžete každou skálu uklidit aby byla podle vašich představ - to prostě nejde.
Zapsal: Andre, 10:45:40 24.01.2002
 Nasrat...
Souhlasim s Lukasem. Proč bejít jinam když si můžete vybrat, ne?
Jenže i čištění je podle mě trochu svinstvo, podívejte se třeba na Sv. Jána. Tam se leze po tak lámavejch cestách, až je to nebezpečný. Jenže když ty cesty vyčistíte, tak jim seberete minálně dva stupně obtížnosti dolu. Ve skutečnosti nemůžete každou skálu uklidit aby byla podle vašich představ - to prostě nejde.
Zapsal: Andre, 11:44:43 24.01.2002
 jéje jéje....
No to je prdel...:) já to tušil, že to bude parádička...:))) Malý domácí úkol pro návštěvníky Buouxu:"Kolik je upravených cest v sektoru Styx?" Jste-li zastánci přírodních cest, tak tam radši nelezte...:) A pozor! Pan Le Menestral při práci na narovnání Choucy se taky radil s kladívkem...Já ho viděl...:)))
P.S. Maglajz, cesty shora a sekání cest...Hope, že ty v tom máš prsty :)???
P.P.S. Pro Luka...hochu věř, že umělou cestu kolikrát není lehký poznat. Tvé přirovnání Alkazaru a Bláži mě víc než rozesmívá.
Zapsal: Oliváč, 11:44:49 24.01.2002
 Jo jo j oj ojoj
Jasně že Alkazar je celej umělej, ale to mu nevyčítám. To mi neva že je to bejvalej lom a tudíž žádná cesta přírodní. Já chtěl jenom poukázat na to jakej je v tom rozdíl. Myslim v lezbě. ¨Proti Alkáči nic nemám.
Když už by někdo nedej bože v Čechách chtěl udělat umělou vysekanou cestu, tak maximálně v tom Alkazaru, nebo v ňákym jinym lomu. To bych v nejhorším akceptoval. Ale i tak je mi to proti srsti. Jo a to našroubováníchytu bych taky v nejhoršim povolil, lae nic víc. CIAO RAZZATI
Zapsal: Luk, 12:25:20 24.01.2002
 Nenen ne nenen
Jo to, že to dělaj všude jinde ve světě je fakt smutný. Ale s tim my nemůžeme nic dělat. Snad můžem jen doufat že jim to za pár let dojde, až bude všechno vymodelovaný.
A to že to dělaj i takovýhle Menestrelové,
Bindhamerové a bůhvíkdoještě jefakt smutny.
Zapsal: Luk, 12:28:42 24.01.2002
 Bláža
Hmm, no jo, Bláža v Srbsku, tak je naprosto, úplně a odjakživa přírodní. Asi tak jako zeď paneláku a nebo prsa sousedky Blaženy.
Jinak, já dávám taky soutěžní otázku. Kolik procent cest je na na Plzeňském Jezírku sekanejch?
Zapsal: hop, 13:14:33 24.01.2002
 Jezirko je ...
Na Jezirku jsou skoro vsechny cesty sekany to je asi 95 procent z toho je hnusnych 75 procent a vosolenych 99%.
Je to pekna oblast.
Zapsal: JirkaS, 13:57:15 24.01.2002
 Jezírko je nejlepší
Co to meleš. Jsem pro rozjet tady flamewar na téma Jezírko. Jezírko je nejhezčí voblast. Je to u vody. Můžes se vykoupat. Můžes se tam opalovat a hlavně lízt na přenádherných a dlouhých cestách nad vodou po báječných čistých chytech v pekelně tvrdém pískovci. I love Jezírko. Ať žije Jezírko. Ať žije stará parta. K sakru, už toho pití nechám.
Zapsal: Hop, 14:04:19 24.01.2002
 Kamenictvi
Budu muset hodne trenovat, mami, hodne trenovat. A pak to prelezu. A az to prelezu, tak neco z toho usekam. A pak budu zase hodne trenovat. Pak prijde nekdo, kdo to nepreleze. Tak si doseka, aby prelez. Pak se vratim a usekam, aby zase neprelez. A pak si otevru malej kramek s kamenim, protoze nebudu mit po cem lizt.....
Zapsal: MAC, 14:59:06 24.01.2002
 Sekání, sekání všechny smutky zahání...
Kurva chlapi hned zejtra letím koupit kladivo a majzl. Vysekám na Srbárně svý jméno na levou spodní etáž. Ještě uvidíte zač je toho loket. Sek sek hurá, sek sek hurá. Kdo neseká se mnou seká proti mně. Svobodu všem sekáčům, sekalům a sekálistům.
Kdo si dneska ještě nesek - jako by nebyl.

Sekání zdar...
Zapsal: Sekáč Andre, 15:16:21 24.01.2002
 Je třeba zabít Sekala
Sekal libre...
Zapsal: Andre Sekal, 15:17:26 24.01.2002
 Vyserte se na sekání a radši lezte!
Tak mi tak příjde, že se Lezec stal doménou pro lidi, kteří by (nevim jak ve Francii) ale u nás na skalách (né teda ve shnilejch jeskyních a lomech plnejch Tomanců a pod.)dostali přes držku, kdyby mleli nahlas takovýhle píčoviny o sekání. Nechápu kde samozvaní sekálisté berou to vědomí, že po nich už nemůže přijít nikdo, kdo by to zvládl přelízt čistě. Teď už jenom čekam, kdy někdo přijde s tím, že bychom mohli do volnejch zdí přidělat umělý chyty a lezlo by se po barvách jako na stěně. Sekání fuck!!!
Zapsal: Hlína, 01:21:37 25.01.2002
 Sekačka
Hele chlapi co byste řekli na to, že bysme na volnejch zdech přidělali umělý chyty a lezli bysme jako na stěně. To by potom byla ta pravá prdel. Hail Sekal.
Zapsal: Sekal, 08:54:46 25.01.2002
 Lepení
Podle mýho je sekání na přírodní skále zvěrstvo.Jestliže to dělají někde ve Slovinsku,je to jejich věc,ale u nás je lezení na skále ovlivněno citlivými pískovcovými pravidli.Bohužel někteří "moderní" lezci na naše pravidla zapomínají a přenáší "sekací" trendy k nám.U nás na Bořni jistí "moderní" lezci jednu takovou cestu udělali.Né že by přímo sekaly,ale zpevnily lepidlem několik chytů.Vrcholem pak byl přilepenej kámen,kterej původně spadnul.Prý klíčový chyt,do kterýho se skáče.V těžký omyl je přivedl Jarda Maršík,který tuto cestu přelezl,aniž by použil jediný zpevňovaný chyt či stup...Čistou skálu ale zpátky už nikdo nevrátí.
Zapsal: Pepča, 10:46:48 26.01.2002
 Nápad
Mám super nápad. Znám v Labáku jednu pořádně vysokou a dlouhou stěnu, na který nevede ještě žádná cesta.
Co kdybysme tam navrtaly chyty a konečně tam ňákou udělali!!! čus
P.S. Těch cest tam může vést víc. Rozlišíme je třeba podle barev.
Zapsal: Luk, 12:34:29 26.01.2002
 RE: si delas prdel (to si teda nadela!!)
je docela prdel co se tady na lezci zase resi.no dlouho jsem tu uz nebyl.Luk-a,andreho,hlinu asi neznam (i kdyz mozna jo?:-)) ) jejich nazory jsou v pohode ale nevim kolik umelej cest panove lezli aby momli mit tak vyhranenej nazor.kdyz neco chci kritizovat,tak to nejdriv musim poznat,co? ma zkusenost je takova ze mnohokrate je vetsi pozitek z lezeni upraveny cesty nez z prirodny.Zajedte mistri do Ceuse a zalezte si na kaskadach.nadherny 7cecka a to si piste ze si majzlik parkat bouchnul.no a k sroubovani chytu VS. tesani sekacem: neni nic hnusnejsiho nez barevnej plastbeton prisroubovavej na skalu( ja nevim treba v ertu v ceste nalevo od 9th plastic day.zapomel sem jak se menuje:-( )docela kentus na pohled.(ale kroku vypadaj pekny:-)) zlaty tesly listy! jo a musim si vlastne jeste rejpnout do myho "oblibenyho srbace": kontrolni otazka:Co udela z S. perfektni oblast? odpoved:deset kilo dymamitu a klonlej rosta t. (rostovi se oml.ale samotnej by to uz do konce zivota asi nestih :-))))) ) no uz me bolej briska na prstech tak koncim. PS:jestli to nekoho nasere,tak sorac,tot muj nazor. Cugo nekdy v BB dame pivko a proberem to,cooo? no a ja du mejt pulitry:-)))))) Cus
Zapsal: Sládič, 16:22:21 26.01.2002
 Hnus
Dlouho jsem otálel jestli přidat názor nebo ne,nicméně musím už něco napsat.Sekání je všeobecně HNUS!!!!!!!Pakliže se bez něho neobejdete-tak fakt sekat jen v lomech a to takovejch které jsou čerstvě opuštěny,ale ne v takovejch jako je Alkazar.Tam se leze již dlouho a terén se rovná přírodním podmínkám protože je už skála "olezená".Takže už žádné blbnutí a jak bylo řečeno výše :"skal máme narozdíl od Slovinců málo,tak si je neničme"!
Pakliže máte tuto debatu s hodně přízpěvkama jen jako zdroj zábavy,-což si myslím že jo,jelikož je to shluk sraček kde každej jen vykřikuje hesla“hurá do skal s majzlíkem“ tak vám doporučuji jiná témata.Jako například o ženskejch o pivu či o tom jak kdo leze v zimě na písku.
Jsem moc zklamaný z osazenstva Lezce.
Nazdar!
Zapsal: Himbajz, 20:34:25 26.01.2002
 prdnutí na závěr
Himbajz Šůvix já se fakt bavim...:) Největší sranda je jak tohle vlastně fšechno začalo. Emkáčko napíše jak někdo něco sekl v Ospu ve sportovní oblasti, v cizině, kde mají cest a skal mraky a najednou se rozjede diskuze o tom jak by se v Čechách sekat němělo a že písky jsou chráněný.Mě to prostě baví :) Je to jako když sem si kdysi povídal se svojí hluchou babičkou. Prostě o voze a vo koze...:)))
P.S. Ještě bysme mohli rozjet diskuzi co když se v cestě urve nebo ušlápne chyt?Je to přírodní cesta? Vadí to radikálům? Poleze to Andre? A Jan Tleskač...
Zapsal: Oliváč, 14:06:42 27.01.2002
 
Baví mě číst rozlícený názory klajmbrů co si nejspíš přečetli Rock Stars od Zaka,kde každá Star respektuje skálu a pak tuto knihu uložili do knihovny vedle Bible či Koránu a každý den se k ní modlí.Jsem kupodivu taky proti sekání,ale slepej radikalismus předvedenej výše je k smíchu.Hlavně se nesnažte zatahovat pískovcový pravidla moc daleko od písku.A hlavně-YNDŽOJ JÓR KLAJMBINK!!!!
Zapsal: Fido, 16:24:46 27.01.2002
 No jo
To je Oliváči vono.Já věděl že to je debata o ničem.Taky je nepsal opověď k původnímu přízpěvku,ale psal jsem ho k těm spodnějším.Těm co duchaplností jen sršely.Proto navrhuji lepší debatu o Pivu.Bude více legrace a lidi se nebudou bouřit.Achoooj
P.S. ale kotel to je mocnej.
Zapsal: Himbajz, 19:48:02 27.01.2002
 .,vn
.....mocnej kotel....
Zapsal: Blanka, 12:22:08 28.01.2002
 Oliváč na to kápnul
Jo, to je pravda. Každej s kym se někdy urve stup nebo chyt ( to je doctoring né?! ) musí vrátit průkazku ČHS a na skály už ho nikdy nepustíme. Takoví vyvrhelové smějí už jen na Jezírko - tam se totiž vyseklý chyty a stupy ještě zpevněný notnou vrstvou betonu určitě neurvou a hlevně je tam ještě spoustu možností si vysekat svojí cestu ( supr pískovec )
Horám zdar
Zapsal: Luky, 20:19:29 28.01.2002
 Humus
Sekání je prostě velkeeeeeeeej humus!!!A doufám,že se to nedostane až k nám....
Zapsal: Drool, 14:36:37 29.01.2002
 Olivac na hrad
Jen at si kluci poradne priseknou, komu jde o lezeni, ten si zaleze a kdo chce jenom mudrovat tak ma taky o cem ! Panacci ! Jaka by to byla bez sekani nuda ! Lezli bychom po jakychsi sice prirodnich, ale pomatenych cestach a vecer se bavili nejspise o kontrastu nedotcene prirody a velkomesta. Hele kluci co nemate radi sekani, nechci vas urazit, vzdyt my proti vam vlastne nic nemame ...
Zapsal: Gibbon, 17:25:51 30.01.2002
 Re:Olivac na hrad
Si vocas Gibbone
Zapsal: a@der, 19:57:45 30.01.2002
 Az na konec sil
Ty brdo, to me stalo sil se prokousat az sem. Skoro jako se vydrapat s cigarem do Ospu. Mnoho bylo receno, mnoho jeste bude. Jsem rad, ze vznikla hodnotna a ucelena monografie na tema "Sek tam, sek sem". Suma sumarum se leze dal a to je nejdulezitejsi.... jo, a s maglajzem, nyty a odstranenymi zvetralymi chyty a stupy :-))) Kotli zdar.
Zapsal: Emkáčko, 17:19:24 31.01.2002
 : )
Ahoj kluci, potřebuji pomoci, lezu už pár let a to bosý a bez magnezia a nedávno se mi stalo, že jsem přelezl cestu a prej byla přiseklá. Jak jsem se to dole dozvěděl udělalo se mi nevolno, omdlel jsem a museli mě odvést sanitkou do Berounský nemocnice. Problém je v tom že jsem nechal pod stěnou svoje památné konopné lano a svazek hasičských karabin a ani jedno z toho jsem po dvou dnech již nenašel. Proto vás žádám, aby jste se mi kamarádi ozvali pokud tyto moje věci máte.
A dále: navrhuji zřídit seznam cest které byly upravované, protože lezt takové cesty je zdraví nebezpečné.

PaPa líbám vás.


Zapsal: Jirous, 17:58:16 31.01.2002
 Re re re
Gibbone Luku Himbajzi nelezte mu tak do řiti.....

Jasně že sme je Jirousi našli. Když sme zrovna hákovali Pletánkovu Vzkříšenou na Šaňáku tak sme si tě všimli. Zrovna si kolem nás prolejzal ale asi si si nás nevšimnul, si? Každopádně sme slanili na klasiku a po tvém nešikovném pádu jsme vzali tvoje karáble, pohorky, konopný lano, fusejkle a ještě ňákej bordel co po tobě zbyl. Máš to na Srbsku v hospě!!! Ptej se na servírku Markétu v černejch silonkách. Ona už bude vědět víc!!!
Tak se zatim mej a Pa.
P.S. Neber sebou Zuzku!!

Klassisisisisikáři
Zapsal: Prďoch, 23:11:08 31.01.2002
 deformace z článků
Tak sem nějak zblblej z přízpěvků že si jdu hned zejtra taže něco přiseknout.Vono je to asi fakt jedno.
Zapsal: Himbajz, 00:37:46 01.02.2002
 Re: až na konec sil
Kde jsi vzal dojem, že vznikla hodnotná a ucelená monografie na téma "Sek tam, sek sem"? To opravdu nechápu!
Zapsal: Vrsik, 14:43:17 01.02.2002
 Re: : )
A je to tu - Jirous neni Jirous,ale prevlecenej Pletanek........ Lide bdete!!!
Zapsal: srbsky sekac, 18:11:28 01.02.2002
 A...
...lezu green point = bos a bez mága : )
Zapsal: Jirous, 20:45:05 03.02.2002
 COŽe?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COŽE??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sekání do skály???????????!!!!!!!!!!!! vidim dobře????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To přece ...... nejradši bych tě zabil ty zkurvenej a zasranej bastarde!!!!!!!!!! A taky to udělám až tě najdu!!!!!!!!! Kdyby do skal sekal každej tak by z nich za chvíli nic nezbylo!!! Buď na tu cestu mam a vylezu ji normálnim způsobem, nebo na ni nemam, tak ji nepolezu a vyberu si či najdu jinou, která mi sedne a kterou vylezu, ale rozhodně nebudu jak DEBIL sekat do skály!!!!!!! Kdybych si to teď a tady nepřečet, ani bych si nemyslel, že někdo toho může být schopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Že se nestydíš !!!!!!!!! Takhle si zjednodušovat a HLAVNĚ ZKURVIT TAKOVOU KRÁSNOU CESTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takovejm lidem jako si ty bych zakazal lizt dřív, než takhle zkurvěj další cesty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fakt bych neřek že někdo může být schopen takový prasárny!!!!!!!! Vojebat cestu tím, že se přidrží nebo že si stoupne na kruh, nejt, skobu,... to jo, ale vojebat to tak že si do skály vysekam díry a tím tu cestu udělat jednoduchou nejen pro sebe, ale i pro ostatní lezce, čímž cesta ztrácí smysl!!!!!!!! Prostě říkám KDYŽ NA TU CESTU NEMÁŠ TAK JI NELEZ, A HLAVNĚ DO NÍ NESEKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zapsal: Fred Weasley, 21:45:43 25.09.2002
 RE: Vykřičníkovi
Eště! Eště více vykřičníků! WOW!
Zapsal: Blud, 06:49:31 26.09.2002
 Koropecký?
Že by to byl ten legendární Koropecký kterýho znám z Vankiho historek z mladí? I mluva sedí, vojebat je taky Vankiho nejoblíbenější slovo :-)
Zapsal: Spical, 11:42:50 26.09.2002
 bgOxDJAwSLvSGrKQf
OX5cwt I think this is a real great blog post.Really looking forward to read more.
Zapsal: HoqELSOPnzOj, 03:57:37 20.12.2013
 CKENdzgOllqx
aKFKrt Thanks-a-mundo for the post.Really thank you! Much obliged.
Zapsal: EVGeHusGIq, 07:45:04 19.04.2014
 lAPDUFMWBigIUVZPmr
U2gbrO A round of applause for your blog post.Thanks Again. Will read on...
Zapsal: LSVEBXhdZgpDtmsjM, 22:26:11 18.07.2014
 bfRjwoRwQcvS
9TRLWs Major thankies for the blog post.
Zapsal: UemoQFFAkAssUNJS, 23:36:17 03.08.2014
 ZfbuOVVjY
NeT06O Major thanks for the blog post.Really thank you! Much obliged.
Zapsal: teJzPIjUbtR, 01:15:14 05.08.2014
 
Selkirk Toon
Zapsal: r i g a t e n k o @ m a i l . r u, 15:28:45 12.09.2015
 
Fergus Canoe Club
Zapsal: e r s h o v r a m a n @ h o t m a i l . c o m, 10:11:58 06.10.2015
 
WWKC
Zapsal: e r s h o v r a m a n @ h o t m a i l . c o m, 06:33:41 08.10.2015
 
Rijnland B
Zapsal: e r s h o v r a m a n @ h o t m a i l . c o m, 01:19:40 10.10.2015
 
Kuiva Gränspaddlare
Zapsal: e r s h o v r a m a n @ h o t m a i l . c o m, 04:30:19 20.10.2015
 only here
Check out the Aadhar Authorities Site to get the form online.
<!-- 5.167.13.76/ -->
Zapsal: r i c k y . a l b e r t o @ g m a i l . c o m, 12:50:13 17.01.2020
 eridanuspills.com
I say to you, I definitely get annoyed at the same time as people think about worries that they plainly don’t know about.
<!-- 37.113.237.220/ -->
Zapsal: r i c k y . a l b e r t o . r i c a r d o @ g m a i l . c o m, 11:31:05 20.01.2020
 eridanuspills.com
Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thank you once again.
<!-- 5.167.15.155/ -->
Zapsal: r i c k y . a l b e r t o . r i c a r d o @ g m a i l . c o m, 16:49:44 03.02.2020


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:

Willy Wancker
 Databáze cest:
Všechny cesty (179566)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Šlajsna 6- Budčice
První Bouře 4 Budčice
Into The Fire 6c+ Leonidio
Silberschlüssel 8 Hintenburg
Dir. Hansisteig 5+ Hintenburg
Nově komentované:
Dvoukruhová 5+ Skalný
Cesta K Nebeskému Klidu 6+ Srbsko
Na Pannu 6- Srbsko
Dvoukruhová 5+ Skalný
Bruska Umí Středověk 9- Skalný

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: Ss |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (114)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (12)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (2)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 379 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 326 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.