Výběrové řízení na obsazení pozice administrativní a organizační pracovník sekretariátu ČHS
Náplň práce: Podpora činnosti svazu v oblasti administrativy, marketingu a komunikace. Zajišťování agendy ČHS, pomoc při organizaci akcí ČHS a jeho komisí, spolupráce při realizaci marketingových projektů, vytváření obsahu pro média apod.
Co očekáváme:
- Zájem o horolezectví včetně znalosti prostředí (ideálně aktivní lezec)
- Zapálení pro věc - práce pro ČHS by neměla být jen přestupní stanicí
- Komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu
- Samostatnost, pracovní nasazení a časovou flexibilitu
- Organizační schopnosti, spolehlivost a důslednost
- Minimálně SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost práce s PC
- Řidičský průkaz skupiny B
- Dobrou znalost angličtiny
Co nabízíme:
- Možnost podílet se na rozvoji horolezectví v ČR
- Zajímavou a různorodou práci v malém kolektivu
- Prostor pro seberealizaci a odborný růst
- Zaměstnání na plný úvazek s možností flexibilní úpravy pracovní doby
- Motivační finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Služební telefon
Předpokládaný nástup: leden-únor 2013 (možnost dohody)
Uzávěrka výběrového řízení je
25.11. 2012.
Pokud budete mít o nabízenou pozici zájem, pošlete nám nejpoději do 25.11. 2012 e-mail na adresu
info@horosvaz.cz, jehož součástí musí být motivační dopis a strukturovaný životopis. Do předmětu e-mailu uveďte „Pracovník ČHS“.
Těšíme se na vaše nabídky. Všech uchazečům, kteří postoupí do dalšího kola výběrového řízení, pošleme do 30.11. e-mail s dalšími informacemi.