LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Umíš jistit? Jasně, viděl jsem to na YouTube.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140393 cest
Nové přelezy:
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c

Stěny
Areál LITES, Borovice u Mnichova Hradiště - Mnichovo Hradiště
9a - Olomouc
Flash Wall - Olomouc

Prodejny
BIVAK SPORT - BERKNER - KRNOV
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
HUDYsport - Praha 6

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Olympijská kvalifikace v lezení Budapešť - semifinále

Adam Ondra postoupil do finále, a jede na olympiádu

Adam Ondra postoupil dnes do finále z 8. místa v semifinále lezecké kombinace na olympijské kvalifikaci v Budapešti. A zajistil si tím účast na olympiádě v Paříži.
V semifinále bouldru byl dnes 10., v obtížnosti 4.
V kombinaci se 3. místem z prvního kvalifikačního závodu před měsícem v Šanghaji má tedy nyní účast mezi 12 postupujícími muži jistou.


"Jedu na Olympics 🤩 Poslední dny a týdny nebyly snadné a dnešek nebyl výjimkou. Ale dal jsem to! Můžu zabojovat v Paříži! Ale nejprve si pojďme ještě užít zítřejší finále 👊
Jen tak tak jsem se dostal do finále tady v Budapešti 🇭🇺, po dost katastrofickém boulderingu, kde jsem nebojoval ani tak s bouldery, jako spíše s mým vlastním strachem, jestli moje levé rameno vydrží nebo ne. Už od prvního dne kvalifikace mě trochu bolí 🤔 K některým krokům jsem se odhodlal, některé jsem prostě vzdal. A jsem nakonec hrdý na své racionální rozhodnutí. Na obtížnosti to byla slušná nálož a nakonec to stačilo na postup do finále z 8. místa 🤜🤛,"
napsal po semifinále na Facebooku.

Viz:


Výsledky viz:

ifsc.results.info

Do finále postupuje 8 nejlepších. Zde je startovka finalistů s Adamem Ondrou:

Adam ONDRA CZE
Alexander MEGOS GER
Mejdi SCHALCK FRA
Sam AVEZOU FRA
Yannick FLOHÉ GER
Hannes VAN DUYSEN BEL
Dohyun LEE KOR
Alberto GINÉS LÓPEZ ESP

Program finále mužů (v našem čase):
15:30 - boulder
17:35 - obtížnost

Finále by mělo jít sledovat na olympics.com.

Lezecká závodní federace IFSC spočítala, že už nyní by mělo být jasné, že na olympiádu postupuje těchto 10 lezců:

Alberto GINES LOPEZ (ESP)
LEE Dohyun (KOR)
Hannes VAN DUSYEN (BEL)
Adam ONDRA (CZE)
Hamish MCARTHUR (GBR)
Sascha LEHMANN (SUI)
Luka POTOCAR (SLO)
PAN Yufei (CHN)
Yannick FLOHE (GER)
Alexander MEGOS (GER)

Ve hře jsou ještě dvě místa pro dva ze tří Francouzů, jimiž jsou Sam Avezou, Mejdi Schalck a Paul Jenft, o nichž rozhodne výsledek zítřejšího finále.

Dle IFSC je v ženách už nyní jasné, že na olympiádu postupuje těchto 12 lezkyň:

Brooke RABOUTOU (USA)
SEO Chaehyun (KOR)
Erin MCNEICE (GBR)
NONAKA Miho (JPN)
Ievgeniia KAZBEKOVA (UKR)
LUO Zhilu (CHN)
Mia KRAMPL (SLO)
Laura ROGORA (ITA)
Lucia DORFFEL (GER)
Zelia AVEZOU (FRA)
Camilla MORONI (ITA)
Molly THOMPSON-SMITH (GBR)

Vedle toho se dnes lezlo finále na rychlost. Zde je seznam těch, kteří se kvalifikovali na olympiádu v rychlolezení.

Ženy:
Aleksandra KALUCKA (POL)
ZHOU Yafei (CHN)
Rajiah SALLSABILLAH (INA)
Capucine VIGLIONE (FRA)
Manon LEBON (FRA)
Leslie Adriana ROMERO PEREZ (ESP)
Beatrice COLLI (ITA)

Muži
WU Peng (CHN)
Amir MAIMURATOV (KAZ)
Veddriq LEONARDO (INA)
Zachary HAMMER (USA)
Reza ALIPOUR SHENAZANDIFORD (IRI)
Yaroslav TKACH (UKR)
SHIN Euncheol (KOR)



...




Předchozí zpráva z poledne:

Start dnešního semifinále v lezecké kombinaci na olympijské kvalifikaci v Budapešti byl kvůli bouřce a dešti o cca 2 hodiny odložen. Informovali o tom na pořadatelském webu olympic.com. Uváděli to u živého online přenosu, který pak už kolem poledne začal.

Lze sledovat zde:

olympics.com.

Původní program vysílání semifinále (v našem čase):
22. června,  9:40 - boulder semifinále
22. června,  13:40 - obtížnost semifinále

...

Standa Holec   [úpravy] 17:50 22.06.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 no sledujem to13:48:32 22.06.2024
no zatím první dva bouldry a od adama pěkná šaškárna , třepe se jak drahý pes ... a alberto gines je na koni jak ralph loren ..to je jíná třída
:Dodpovědět 
 Re: no sledujem to17:28:17 22.06.2024
Adam má načatý rameno, tak to patrně leze na postup a ne na umístění na bedně. Což je pochopitelný pro každýho, kdo sem nechce jen psát sračky. :)
odpovědět 
 Re: no sledujem to09:02:51 24.06.2024
Nesere ta ze s rozbiotym ramenom ten zbity pes skoncil 3?
Paloodpovědět 
 Re: no sledujem to10:11:39 25.06.2024
šaškárna? tak se podívej, jak lezli ostatní a kolik jich ty bouldery vylezlo. To jako jsouvčšichi šašci? příště tam můžeš vyrazit to všem ukázat.
DavidVodpovědět 

 Kameraman je žalud13:53:31 22.06.2024
Kamera za pět.
TomSodpovědět 
 Re: Kameraman je žalud14:11:49 22.06.2024
jo je to mega psycho dva lezou a záběr na ři jak stojí..
jinak adam by měl kouknout na auta 3
"jednou jsem se ptal táty jak poznám kdy přestat závodit"
odpověděl:
"neboj mladý ti to řeknou "
+1odpovědět 
  Re: Kameraman je žalud14:31:15 22.06.2024
V Česku Ti to neřeknou mladší, ale renomovaní experti v diskuzi na Lezci :D.
odpovědět 
   Re: Kameraman je žalud18:36:14 22.06.2024
Vysledek je stejny...
odpovědět 
   Re: Kameraman je žalud22:08:05 22.06.2024
Tak to si hodně zabil :DDD
odpovědět 
  Re: Kameraman je žalud18:52:27 22.06.2024
Už min. jednou v nějakém rozhovoru zaznělo, že nebýt olympiády, tak závodění pověsí na hřebík. Tak je pochopitelné, že do toho jde.
Atapaka odpovědět 
   Re: Kameraman je žalud19:02:25 22.06.2024
Ale co se týká další olympiády, tak byť soutěžit jen v obtížnosti, konkurence bude veliká.
Atapaka odpovědět 
   Re: Kameraman je žalud15:42:29 23.06.2024
nekaž tady zdejší dojmologickozamindrákovanou maločecháčkovskou diskuzi tím, že sem budeš psát relevantní fakta!
odpovědět 
    Re: Kameraman je žalud19:38:10 23.06.2024
Běda mi, už mlčím 🙂
Atapaka odpovědět 
     Re: Kameraman je žalud20:03:48 25.06.2024
Pozde, jak vidis, tva vecna poznamka tu vsem zoufalcum rozpustila jejich chut se tu mentalne vyzvracet a odted uz v diskuzich nikdy nebude co cist. Styd se! A zamysli se nad sebou!!
odpovědět 

 Js09:10:01 23.06.2024
Vůbec to nesleduju, ale Jocob se nenominoval nebo už nezávodí?
odpovědět 
 Re: Js10:38:28 23.06.2024
Jacob sa uz kvalifikoval.

https://shorturl.at/Zhalw
odpovědět 
  Re: Js15:00:47 24.06.2024
JS jakozto lezecky terminator se kvlaifikoval hnedle...
joudaodpovědět 

 mindraky07:18:35 27.06.2024
tak si skusim predstavit, ze by sme mali reprezentanta, ktory dlhe roky dominoval scene, stale ho to bavi, trenuje jak blazon, konzistentne sa dostava do finale a na bedne, motivuje dalsie generacie atd atd.

a ja by som sa pekne rano zobudil, videl ze postupil na olympiadu z 3. miesta a isiel napisal ze uz sa ma na to vysrat, nic neleze, trepe sa jak drahy pes...

no tazko sa mi to predstavuje. lahsie sa mi predstavuje but byt ticho ako vos pod chrastou, alebo napisat nieco v zmysle - dik Adam ze nas nadalej zabavas, vzdy ked si na sutazi, tak je to o to zaujimavejsie, si proste BOREC.
smokodpovědět 
 Re: mindraky07:41:36 27.06.2024
děkuji, moc pěkně napsané
odpovědět 
 Re: mindraky09:16:42 27.06.2024
Chybí ti tam kontext. 3. ano, ale 3. z neúspěšných, kteří nebyli schopni se tam kvalifikovat z normálních závodů. Z tohoto hlediska, tedy že světová špička na těchto závodech nebyla, protože má své už jisté, už to 3. místo tak skvěle nevypadá. A dále je potřeba se na to podívat, ze které strany se k tomuto úspěchu AO přiblížil. Kdyby to byly začátky, stoupal a dostal se na OH, byla by to bomba. Ale on už byl špičkový lezec, pomalu se propadá, je už starý, jednu oh už nezvládl. V tomto případě jsou tyto výkony opravdu spíše k zamyšlení, že odejít v nejlepším se mu nepovedlo, a proč má zapotřebí tam ještě takhle šaškovat, když na světovou špičku už nemá. Být mladý a dorůst na těchto závodech do 3. místa, tak je to nadšení, ale být starý a spadnout na těchto závodech na 3. místo je spíše smutné.
odpovědět 
  Re: mindraky09:21:53 27.06.2024
drtivá většina lidí se podobnému úspěchu v podobně ostré konkurenci nikdy ani nepřiblíží - když tedy chceme nějaký kontext.
jinak je mi nějaký národovecký sport úplně u pudele. koho to nezajímá, může na to nekoukat (tak to dělám).
Lukas B.odpovědět 
  Re: mindraky11:02:52 27.06.2024
ty seš fakt blbec...
odpovědět 
  Re: mindraky11:35:52 27.06.2024
a co tě vlastně trápí? Že je teď Adama všude plno (nemyslím to nijak zle) a přitom už je za výkonnostním "peakem"?
odpovědět 
   Re: mindraky14:13:07 27.06.2024
Já jsem sem napsal poprvé :-) Nepálí mě nic, i AO je mi jedno, jen jsem reagoval na příspěvek. Pro mě za mě, ať má AO z OH třeba zlato, mě je to fuk.
odpovědět 
    Re: mindraky16:24:35 27.06.2024
na to, že je ti to fuk, ten tvůj příspěvek byl docela dlouhý ;-)
odpovědět 
     Re: mindraky10:23:38 28.06.2024
Reagoval jsem na pisatele příspěvku, ne AO, pokud by situace byla stejná, napsal bych to k jakémukoliv jinému jménu.
odpovědět 
  Re: mindraky19:00:35 27.06.2024
Hele chybělo maximálně 6 lidí z širší špičky (vítězové australské a africké kvalifikace fakt špička nejsou) a z nich jsou pouze 3 top (Anraku, Schubert a Roberts), ostatní nad kvalifikanty z Šanghaje a Budapešti nevyčnívají, v Bernu to byla trochu loterie a vítěz americké kvalifikace to měl přžece jen lehčí než evropané a asiati. Takže s touhle matematikou má Adam reálnou šanci na finále a proto na OH patří. Vadí mi na něm jiné věci, ale jít s kůží na trh proti mladé konkurenci je sympatické.
Petrodpovědět 
   Re: mindraky16:21:00 28.06.2024
AO se zde dostal do finále jen s odřenýma ušima, být zde kterýkoli lezec z trojce Anraku / Schubert / Roberts tak se s největší pravděpodobností hraničící s jistotou vůbec nedostal. Že nakonec urval placku je sice fajn, ale to už o nic nešlo, souboj na tomto závodě byl o postup na OH, ne o medaile.
odpovědět 
    Re: mindraky17:41:36 28.06.2024
Mě by zajímalo, o co konkrétně tobě jde? Adam postoupil, Toť velká paráda. Je na OH, pro mnoho sportovců je účast naprosto super. Co takhle se radovat, že máme Adama v Paříži a je i to pomyslné želízko v ohni. Tak teď je dobrý držet palce a tešit se na ty nervy jestli dá bednu.
Ale tyhle kydy a psaní sraček...nech si to jinam. Děkuji
Š.odpovědět 
     Re: mindraky18:10:44 28.06.2024
Však se klidně raduj, nikdo ti v tom nebrání. Klidně až do OH. Pak patrně zjistíš, že pravdu ve svých odhadech měli ti, kteří byli schopni z dosavadních výsledků realisticky vyvodit v jaké formě vůči ostatním závodníkům je. Ty z jeho dosavadních výsledků vyvozuješ, že má na bednu, já vidím, že ne. Že při plné konkurenci nemá AO ani na finále. Poslední podle mě asi nebude, ale ani finalistou natož medailistou. O zlaté ani nemluvě.

Proto buď tak laskav a nevnucuj mi své vlastní představy o tom co si mám myslet a jak mám reagovat. Buď té kozí dobroty.
odpovědět 
      Re: mindraky21:04:20 28.06.2024
Ty seš takovej malinkej chudáček, a Adam je pan lezec ať skončí jakkoliv. Bude si dál užívat co má rád a ty si piš ty tvoje frustrace, třeba ti to přinese aspoň trošku uspokojení.
odpovědět 
      Re: mindraky21:04:24 28.06.2024
Ty seš takovej malinkej chudáček, a Adam je pan lezec ať skončí jakkoliv. Bude si dál užívat co má rád a ty si piš ty tvoje frustrace, třeba ti to přinese aspoň trošku uspokojení.
odpovědět 
      Re: mindraky21:04:28 28.06.2024
Ty seš takovej malinkej chudáček, a Adam je pan lezec ať skončí jakkoliv. Bude si dál užívat co má rád a ty si piš ty tvoje frustrace, třeba ti to přinese aspoň trošku uspokojení.
odpovědět 
      Re: mindraky21:04:29 28.06.2024
Ty seš takovej malinkej chudáček, a Adam je pan lezec ať skončí jakkoliv. Bude si dál užívat co má rád a ty si piš ty tvoje frustrace, třeba ti to přinese aspoň trošku uspokojení.
odpovědět 
       Re: mindraky21:08:58 28.06.2024
Málo a slabé, přitlač!
odpovědět 
      Re: mindraky21:24:09 28.06.2024
Cili Tvuj nazor lze shrnout: vadi mi, ze se tam pokousi dostat a ze se mu to jinym zpusobem nez bezkonkurence a bezproblemove, protoze mam vlastni predstavy o OH i potencialnich startujicich. Fajn, diky za nazor.
Ondrejodpovědět 
       Re: mindraky21:34:04 28.06.2024
Buď tak, laskav a nepodsouvej mi své bludy, jo?! Tvá snaha podstrčit mi tvůj vlastní blud a pak následné vymezení se proti němu je vrchol Tvé odporné manipulace.

Mě totiž snaha AO o účast na OH vůbec nevadí. Klidně ať si závodí, jak je mu libo. Jen nesdílím přesvědčení těch, kdo si myslí, že přiveze z Paříže nějaký oslnivý výsledek. Rozporuji jen naivní představy vycházející z jejich přání, která nestojí na reálném základě.
odpovědět 
        Re: mindraky11:03:55 29.06.2024
"...snaha podstrčit mi tvůj vlastní blud...vrchol Tvé odporné manipulace". Hmmm, ty to ale vůbec nemáš lehký...
odpovědět 
         Re: mindraky14:38:07 30.06.2024
Citát z Wiki:

"Argumentační klam / faul
je v řečnictví takový výrok, jehož smyslem je porazit či přesvědčit oponenta bez ohledu na pravdivost zastávaných názorů. Podstatou argumentačního klamu bývá nenápadné porušení pravidel logického důkazu, působení na emoce místo na rozum, případně obojí. Argumentační klamy bývají oblíbenou součástí argumentace propagandy a manipulátorů.

Podsunutý argument (slaměný panák, straw man)

Podstatou klamu je předložit (obvykle slabý až hloupý) argument, který se podobá argumentu protistrany, ale který ve skutečnosti protistrana nezastává, pak argument demonstrativně vyvrátit a tím budit zdání, že se všemi argumenty protistrany se lze takto snadno vypořádat."

A teď Ondrův citát:
21:24:09 28.06.2024
"Cili Tvuj nazor lze shrnout: vadi mi, ze se tam pokousi dostat a ze se mu to jinym zpusobem nez bezkonkurence a bezproblemove, protoze mam vlastni predstavy o OH i potencialnich startujicich. Fajn, diky za nazor."

Čím to asi bude, že náš lepšodiskutér místo aby usadil Ondreje za jeho podpásovku se raději naváží do mě ...?
odpovědět 
          Re: mindraky15:10:15 30.06.2024
To bude proto, že tě nemá rád
odpovědět 
           Re: mindraky16:38:11 30.06.2024
Treba je jen zvedavej, kam se debata s takovym exemplarem vyvine. Zatim to vypada echt zajimave
odpovědět 
          Re: mindraky16:35:01 30.06.2024
Jj, cim to asi bude :-D No, nemuzeme mluvit za Ondreje, ale pro pozorovatele tu je vicero lidi, kteri si povidaji a neco si spravne/mylne vykladaji, tak uz to chodi. A pak je tu jeden, ktery osocuje z klamu, manipulaci, bludu a cert vi z ceho jeste. Pohodovej typek od pohledu, pojdme si s nim dal normalne povidat, at je sranda :-p :-)))
odpovědět 
           Re: mindraky18:09:23 30.06.2024
Jo, jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, to už tak v životě bývá. Pokud si však čekal, že tu ze mě budete dělat kokota a já se u toho budu ještě zubit jak Otík, tak to soryjako.
odpovědět 
            Re: mindraky23:27:20 30.06.2024
Jakpato bychom nosili drivi do lesa? No uznej… :-)))
odpovědět 
    Re: mindraky15:47:26 30.06.2024
šubrt je starsi nez adam, je srandovni jak si protirecite, ubozacci co umi lezt tak maximalne do pr.dele a to jeste s odrenyma usima... ste ubozi... stydte se
kecy v kleciodpovědět 
     Re: mindraky16:41:16 30.06.2024
Ano, věk je jeden z faktorů, ale není jediný. Podstatné je že Jacob si výkonnost udržuje, AO nikoli. Ostatně to brzy uvidíme za měsíc.
Zbytek nekomentují.
odpovědět 
      Re: mindraky17:00:24 30.06.2024
Fakt, zrovna v Innsbrucku nepostoupil v bouldrech do semi.
odpovědět 
      Re: mindraky17:02:31 30.06.2024
Fakt, zrovna v Innsbrucku nepostoupil v bouldrech do semi.
odpovědět 
       Re: mindraky18:18:15 30.06.2024
To ano, ale na OH se JS kvalifikoval na první dobrou z plné konkurence zatímco AO tam shořel jako papír. Teď v Innsbrucku v obtížnosti jde JS do finále z první příčky, AO pro jistotu ani nestartoval. Trochu rozdíl, nemyslíš?
odpovědět 
        Re: mindraky19:20:32 30.06.2024
Rozdíl je jen v tom, že co bylo Bernu zůstalo tam a teď se v bouldrech nedostal do semi. Vypadá to trošku , že každému měříš jiným metrem. Nebo si jen zaujatý proti Adamovi, ale na to máš nárok, tak se měj moc hezky, a moc se v tvé frustraci neutápěj, škodí to zdraví.
odpovědět 
         Re: mindraky19:28:48 30.06.2024
Jo a jaký jiný špičkový výsledek v plné konkurenci AO udělal? Jinak toho JS jsi do debaty v táhl coby protiargument proti věku u AO ty. Neprotiřečíš ve skutečnosti spíše ty?
odpovědět 
          Re: mindraky20:06:09 30.06.2024
Ani ne, Adam si samozřejmně výkonnost udržuje, to ví každý.
odpovědět 
           Re: mindraky20:10:54 30.06.2024
A jak se to projevuje? Tím, že na nominačním závodě, kde chybí 8, slovy osm již nominovaných závodníků ze světové špičky proleze do finále s odřenýma ušima s poslední postupové pozice?
odpovědět 
            Re: mindraky20:20:56 30.06.2024
Nerozčiluj se, když někdo nemá stejný názor. Můj názor je takový, že výkonnost má, to je celé. Toto moudro trousím na základě jeho výsledků ze závodů.
odpovědět 
             Re: mindraky20:32:21 30.06.2024
Nestiď se a buď konkrétní. Které regulérní závody za účasti lezecké špičky v poslední době vyhrál.
odpovědět 
              Re: mindraky20:47:26 30.06.2024
Já se nestydím, ale tvoje regulérní může být úplně jiné než moje. Já nepotřebuji dělat analýzu, pro mě jsou současné výsledky dostačující, aby byl, tam kde je, musí mít výkonnost. Ale nezlob se, jen můj názor.
odpovědět 
               Re: mindraky20:57:06 30.06.2024
Uvodil si to lapidárním:
"Adam si samozřejmně výkonnost udržuje, TO VÍ KAŽDÝ"
Ta se proto pídím po konkrétních příkladech.
odpovědět 
                Re: mindraky21:06:44 30.06.2024
Jen pro info, každý kdo se nominoval na OH, musí mít výkonnost. Já ji nemám, tak tam nejsem. Trochu logiky ne?
odpovědět 
                Re: mindraky21:15:24 30.06.2024
Jen pro info, každý kdo se nominoval na OH, musí mít výkonnost. Já ji nemám, tak tam nejsem. Trochu logiky ne?
odpovědět 
                 Re: mindraky21:28:29 30.06.2024
Tak bavíme se snad o úrovni z hlediska solidního výsledku na OH. O výsledcích na úrovní světové špičky.
Vidím, že ničeho konkrétního se od tebe však nedočkám. Inu k de nic není ani smrt nebere.
odpovědět 
                  Re: mindraky21:43:00 30.06.2024
Přesně tak, nic solidního z tebe nevypadne, pořád jen srovnáváš hrušky s jabkama. Porovnáváš výsledky z různých období, spekuluješ, jak na tom kdo je a není. A při tom stačí vydržet a celá ta světová špička se navzájem porovná. Měj krásný večer.
odpovědět 
                   Re: mindraky21:53:23 30.06.2024
Nevykrucuj se a dej do placu špičkové výsledky AO z poslední doby za účasti světové špičky.

Těžko bys však mohl dát, když se AO osobní konfrontaci se světovou špičkou velkým obloukem vyhýbá a i tam kde významná část světové špičky chybí a kde by měl LOGICKY dominovat, pomýšlí-li na medailové umístění na OH, jde do finále až z posledního postupového místa.
odpovědět 
                    Re: mindraky22:14:51 30.06.2024
Ty jsi normalní psychopat. Naposled! O co ti jde?
odpovědět 
                     Re: mindraky22:20:41 30.06.2024
Je to pako a nedává svoji vlastní medicínu. :-)
odpovědět 
                      Re: mindraky23:31:41 30.06.2024
Přesně! Ale jak tvrdim od zacatku, je bozi to sledovat. Clovek se z toho dost nauci :-))
odpovědět 
                     Re: mindraky00:09:21 01.07.2024
To po nem chces moc, on tuhle otazku pochopi uplne jinak, nez ji myslis, pokud ji myslis jako 99% bezne lezecke populace. Ale kdyz uz si tu tak pekne povidate, chci se te zeptat, jestli slovem psychopat u nej myslis poruchy osobnosti vseobecne nebo specificteji poukazujes na nejake (konkretni, at se chudak nepo***e) rysy disocialni poruchy osobnosti. Ja bych tam spis videl rysy narcistni, paranoidni a snad aj schizoidni, ale vis co, takhle od displeje nebo monitoru se to diagnostikuje trochu hur, natoz urcit, jestli se dotycny nachazi uz v hranicnim pasmu nebo je jako vetsina populace strukturovan spise lehce/tezce neuroticky (tvrdi Kernberg, kdyby to nekoho zajimalo).
odpovědět 
                     Re: mindraky06:05:48 01.07.2024
Děkuji za kompliment a milé oslovení, vypadá to, že ti došly argumenty. O tvých spolubesednících nemluvě. A o co mi de? Abys doložil svá tvrzení konkrétními výsledky z poslední doby a nebo uznal, že je to jinak než tvrdíš. Co je na tom tak těžkého? Tak buďto AO aktuálně podává špičkové výkony a nebo ne. Nic na tom není.
odpovědět 
                      Re: mindraky09:44:27 01.07.2024
Ale já nemusím nic dokládat, moje osobní pravda je, že výkonnost má, srovnávat se teď momentálně nic nedá, protože se nesetkali všichni na jednom závodě, co bylo to bylo, to o ničem nevypovídá. A tvoji osobní pravdu už známe, tak asi tak...
odpovědět 
                    Re: mindraky22:15:37 30.06.2024
To je moje svaté právo, mít svůj názor a to je ten, že Adam je ve světové špičce, a kdyby se nechtěl konfrontovat, tak se na žádnou olympiádu nejede.
odpovědět 
                     Re: mindraky23:56:44 30.06.2024
Jenze to on nechce chapat. Ani to, co pise Atapaka v prispevku 18:52:27 22.06.2024, pac to se cloveku jeho ehm, potreb, jaksi nehodi…
odpovědět 
  Re: mindraky00:08:45 29.06.2024
zajímavé sledovat tyhle pseudokritické pokusy, kterými se podobní lidi snaží vyvolávat diskuze, které vždycky skončí tím, že jim dojdou argumenty a začnou druhé lidi různě osočovat.
odpovědět 
   Re: mindraky lepšodiskutérů07:39:28 29.06.2024
Ale to jen tvůj problém a tobě podobných lepšodiskutérů, kteří neunesou, když má někdo jiný názor. Pak jim začnete nadávat, podsouvat jim tvrzení, která nenapsali a začnete se vůči ním vymezovat.
Jen tím ukazujete svou malost, neschopnost unést jiný názor.
odpovědět 
    Re: mindraky, dekompenzace10:59:15 29.06.2024
a je to tady: osočování, nálepkování, Mr. flamelover a jeho narcistně-paranoidní osobnostní nastavení (netvrdím, že se jedná o poruchu) se rozjíždí... Btw: problém? Jakej problém? Vždyť si jen tak úplně normálně povídáme :-D
odpovědět 
     Re: mindraky lepšodiskutérů12:59:29 29.06.2024
No tak jsme se dočkali. Z věcné debaty k tématu článku tu máme osobní urážky a ponižování oponentů...

PS: označení "lepšodiskutér" není nálepka ani urážka, ale zestručnělý popis těch kdož jsou přesvědčeni, že pouze jejich názory na téma článku jsou ty správné. A že se tak chováš je, myslím, evidentní. A pak, kdože zde má co dočinění s "narcistně-paranoidním osobnostním nastavením"?
odpovědět 
      Re: mindraky lepšodiskutérů13:39:27 29.06.2024
A o co ti jde?
odpovědět 
       Re: mindraky lepšodiskutérů13:56:35 29.06.2024
O nic, jen přiměřeně reaguji na předchozí.
odpovědět 
        Re: mindraky lepšodiskutérů14:22:38 29.06.2024
ste piče, vždyť se jak drahý pes třepal ..ale po shlednutí posledního svěťáku musím říct že větší piče jsou i stavěči kteří se snad aspoň trochu vrátí zpět k něčemu čemu by se dalo říct old school
<->odpovědět 
      Re: mindraky, dekompenzace15:43:14 29.06.2024
To je asi na každém, jestli si na sebe něčí smysl pro humor potřebuje vztahovat jako urážku, je to jeho zodpovědnost. Za mě je úplně v pořádku se zamyslet nad někoho příspěvky z pohledu psychobiologického modelu temperamentu, se kterým přišel Cloninger. V rámci něho se každý někde nacházíme na třech škálách (sebepřesah, sebeřízení a spolupráce), graficky se to znázorňuje nikoli jako kosočtverec :-D , ale trojrozměrná krychlička. A jestli je to norma nebo patologie, to už by nebylo etické rozebírat, podstatné je, že to vůbec nemusí mít jakkoli dehonestační význam, leda pro ty, kteří tomu nerozumí nebo se vyloženě chtějí cítit uraženi. Nenaděláme nic :-D
odpovědět 
       Re: mindraky, dekompenzace01:49:17 30.06.2024
Tenhle typ keců bez pointy, kterej se tady vždycky objeví o zkouškovým, je obzvlášť protivnej.

honzaodpovědět 
        zjednoduseni10:57:44 30.06.2024
Aha, tak pro ty, kterym byla pointa slozita k pochopeni, to zjednodusime: pisateli bylo v podstate slusnym zpusobem odpovezeno, ze i kdyz je svymi projevy vlastne velmi nablbla a sebestredna pyca, ostatni se s nim (a jim) presto bavi, pac tolerance odlisnych nazoru musi bejt :-D Pochopili?
odpovědět 
         Omluva lepšodiskutérovi od suchara12:45:09 30.06.2024
Tak konečně jsem to pobral i já, děkuji. Přijmi proto ode mě omluvu za mou vztahovačnost, kdy jsem špatně pochopil tvé láskyplné označení "narcistně-paranoidní nastavení" a zcela bezdůvodně si jej vyložil jako pokus o urážku. Teprve kdy jsi mě nazval "nablblou a sebestrednou pycou" mi došlo, že ti skutečně nejde o nic osobního. Děkuji a ještě jednou přijmi mou omluvu za mou naprosto neadekvátní reakci na tvé konstruktivní vstupy. To víš, jsem jen obyčejný vztahovačný suchar bez smyslu pro humor.
odpovědět 
          Re: Omluva lepšodiskutérovi od suchara13:35:44 30.06.2024
Njn, kdybys tolik nepodlehal selektivite sveho vnimani, mozna by sis nektera sdeleni dokazal vykladat jinak, nez doposud. Mas to tezky. Video “macka cez cestu” na YT je presne pro tebe. Ale pockat, v titulku pises “omluva…od suchara” - takze mas aspon castecny nahled na svuj nedostatek smyslu pro humor! Tak to s tebou jeste nebude tak marny, nevzdavej to. My to s tebou taky nevzdavame a fandime i tobe ;-)
odpovědět 
           Re: Omluva lepšodiskutérovi od suchara13:38:37 30.06.2024
Díky! Je vidět, že jsi vlastně super kámoš, který to se mnou myslí dobře. Fakt špica!
odpovědět 
            Mačka cez cestu16:28:48 30.06.2024
Muzes to tak videt… You are the meaning making creature ;-) To video si pust!
odpovědět 
             Moc milej, děkuji18:30:18 30.06.2024
Seš moc milej, děkuji. Jen si říkám, že když tak moc a opakovaně rajtuješ tímto směrem, jestli ty náhodou nepíšeš vlastně o sobě..., Že se tě to drží, jak hovno košile.
odpovědět 
              Nevzdavej, hobluj!23:44:51 30.06.2024
No, i kdyby to v necem byla pravda (a to v necem fakt muze, protoze z hlediska epistemologie…no, necham toho, to bys nepochopil), stejne se nedomluvime na tom, v cem by to sedelo a v cem zas jen doplacis na svoje mistrovstvi mylneho vykladu ze sve sebestredne vztahovacne pozice vuci svetu (soudime-li z teto diskuze). Mimochodem, to, jak se dnes vecer vyvinula diskuze o vice odstavcu vyse s temi, kteri vic resi AO/OH, mluvi za vse. Myslim ze se predzasobim popcornem na par dnu, to jeste bude stat za to, doufam, ze nezklames! Fandim ti a stojim si za tim, at uz je ti 16 nebo 60! :-D
odpovědět 
      Re: mindraky, projekce15:48:28 29.06.2024
Jinak k těm "jediným správným názorům": za mě je v pořádku, že sem napíše každý cokoli, včetně tebe. A každý musí počítat s tím, že s ním můžou lidi souhlasit nebo nesouhlasit. Co s tebou dělá nesouhlas několika lidí je trošku patrné... Ale třeba to odpovídá i věku, nejenom osobnostnímu ladění, co my víme. Tím chci říct, že pokud ti ještě nebylo třeba 20, je zde jistá šance na alespoň malý osobnostní rozvoj, tak to nevzdávej ;-)
odpovědět 
       Už se těším na OH20:47:03 29.06.2024
A tak pokud si myslíš, že tím pomůžeš AO k lepším výsledkům, tak si klidně posluž, co je libo. Jen realitu nezměníš. AO již několik let neudělal solidní výsledek ani na plnohodnotných závodech s plnotučnou konkurencí ani na skalách. Dnes už jen těží ze svého jména, ale výsledky na úrovni světové špičky už nedělá a na OH se to zákonitě projeví. Už se proto těším na OH a na ty protažené obličeje těch, kdož jsou přesvědčeni, že čím více budou teď útočit na ty, kdo neskáčou podle jejich představ, že o to lepší budou výsledky AO na OH. Nebudou.
odpovědět 
        Re: Už se těším na OH22:01:24 29.06.2024
Nedochazi ti (*), ze v teto diskuzi mi je AO ukradenej, zato mi prijde hodne zajimavy sledovat a rozebirat tvuj postoj „ja a muj nazor proti tem, kteri nekomu fandi, at uz priveze kov nebo ne”. Protoze tu nikdo nijak vehementne netvrdi, ze AO z OH neco priveze, to je prevazne tvuj konstrukt a klidne si jej uzivej do syta. Jak rikam, zajimavy… (*:krome jineho)
odpovědět 
         Re: Už se těším na OH07:49:46 30.06.2024
Svého času to vypadalo, že při troše štěstí by mohl dát alespoň to finále na OH, ale zjevně nebude ani to.
odpovědět 
          Re: Už se těším na OH10:08:32 30.06.2024
Vždyť vydrž, už se to za pár týdnů dovíš, jak to dopadne, nebuď tak nedočkavej. :-)
odpovědět 
           Re: Už se těším na OH22:34:42 04.07.2024
Taky mam dojem, ze jej reklama ted naplnuje mnohem vice nez jakekoli lezeni.
Tak jen houst!
odpovědět 
           Re: Už se těším na OH22:34:51 04.07.2024
Taky mam dojem, ze jej reklama ted naplnuje mnohem vice nez jakekoli lezeni.
Tak jen houst!
odpovědět 
          nejdelsi vedeni00:31:04 07.07.2024
rec byla o tobe, ne o AO
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179394)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talkante IV Bielatal
Pokvareni Ritam 7c+ Vintjan
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.