LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Úrazový děj probíhal takto ...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141564 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
V 16 - Plzeň

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Bacha na svině!!!

Bacha na Zloděje v lezecké oblasti Hlubočepy, včera nás nějakej ..... okrad o mobil, pilu, brejle, peněženku... za cca 12000Kč, kolo se mu ukrást nepodařilo, tak ho alespoň dostatečně znehodnotil a povolil ventilky.

*******************************************
A to nejhorší:
Naříznul smyci ve který jsme měli lano,
naštěstí, nejspíš až po slanění...
*******************************************

Mělo by se uzákonit, aby lezci mohli takovýhle lidi trestat po svém (t.j. pověsit za nohy hlavou dolu ze skály... jako odstrašující příklad dalším takovým..... a po cca tejdnu ze skály odříznout ...to bychom totiž za chvíly neměli kde lízt :-)

cuki   [úpravy] 08:47 14.07.2005Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 zajimave08:56:40 14.07.2005
To vypada spis na urimnou nenavist nezli na ciste zlodeje. Nekdo nas*al mistni? Je nejaky spolek za ocistu spolecnosti od horolezcu???
Agresivita stoupa, to nemusi byt jen vtip.  :o(
jan pusodpovědět 
 Re: zajimave09:04:05 14.07.2005
Teda tohle samozrejme neni vubec sranda. Jako vtip jsem si vymyslel tu spolecnost na potirani nas. Ale uz by mi to tolik neudivilo.
Je to asi svetova moda, chtit nekoho zmasakrovat. :o((( Nariznutej spagat, to neni moc vesele.
jan pusodpovědět 

 Husty09:28:46 14.07.2005
Tak to je husty. Ze nekde krade to bych jeste pochopil, ale nariznout smyci. To spis zapatrej ve svem okoli komu jsi svedl zenu. Myslim ze vrazda spolulezce je nejlepe nedokazatelny zlocin.
Slamakodpovědět 

 Zkurvený hovada!09:44:47 14.07.2005
Tak tohleto provést nemůže žádný z rodu homosapiens, ale jenom zkurvený hovada! Fakt by měli nějakou chvíli viset dolů hlavou ze skály a před tím do nich narvat spec.Mg sůl, která se používá na vyprázdnění střev u prasat před porážkou.
Petrodpovědět 
 Re: Zkurvený hovada!10:26:26 14.07.2005
Mg :o)))) a je to tu zase :o)))) Takze jakze je to s tim magneziem na pisku? :o)))
FunTomasodpovědět 
  Re: Zkurvený hovada!14:22:55 14.07.2005
V lékárně prodávají magnéziovou sůl specielně pro prasata. To není fór, ale fakt. Je vidět, že jste doma nikdy nechovali pašíka. :-)
odpovědět 
 Re: Zkurvený hovada!10:28:01 14.07.2005
Ne, hovada to určitě nebyla! To se jich musím zastat. Skot nenapadá bezdůvodně.

Hele, autore, a napadlo Tě, že tady došlo k trestnému činu (pokusu). A že bylo na místě se jít rozhořčit na místně příslušnnou pilcejní stanici, že Tě a/ okradli (což je sice špatné, avšak vyčíslitelná škoda je pouze určitá) ale hlavně za b/ Ti někdo usiloval o zdraví nebo o život? To by totiž museli vyšetřovat jako pokus o ublížení na zdraví nebo pokus o vraždu a tedy by usilovněji museli shánět ukradený věci po bazarech a tím dohledat, určit (jejich hantýrkou ztotožnit) a posléze předat dalším orgánům činným v trestním řízení (tedy státnímu zástupce; pstaru prokurátora, a ten, pokud by poldové nezvrzli vyšetřování i soudu) dotyčného/né pachatele. A bylo by? A hlavně by museli dávat napříště majzla na horolezce na místě aby se jim nic nestalo, neb v oblasti běhá nebezpečnej magor!
Tomáš F.odpovědět 
  Re: Zkurvený hovada!22:06:48 14.07.2005
Tomáš má pravdu. Je to jednoznačně pokus o vraždu, neboť nelze naříznout někomu lano ve výšce 25 m, než s úmyslem dotyčného zabít. Onehdá se při zatýkání vraha Kajínka pokoušela jedna žena přepižlat kuchyňákem lano slaňujícímu policistovi v 5. patře, načež byla zadržena a souzena za pokus o vraždu. Tohle je prakticky stejné.
stipodpovědět 
  Re: Zkurvený hovada!02:18:40 15.07.2005
TF, kdy jsi naposledy projednával s poldama něco podobnýho? Mne když úmyslně málempřejel taxikář, já zavola poldy a pamatoval si i SPZ, řekli jen? "no a co mi s tim". Tak jsem si tu SPZ našel sám a srovnal mu úsměv. Právní stát? Hovno.
Matyodpovědět 
   Re: Zkurvený hovada!10:52:59 15.07.2005
Celkem nedávno :-) Ale přiznávám že i já mám občas tendenci si své problémy řešit svépomocí. V tomto případě bych se však přikláněl k onomu druhému řešení, tedy zdlouhavou, nudnou cestou přes orgány činné v trestním řízení. Proč? Prostě proto, že jestli tam řádí magor (což nejlze vyloučit), nepřestane dokud někoho opravdu nezabije. A pokud by příslušné orgány nechtěly být aktivní, je třeba je k tomu donutit. Někldy to sice může trvat, ale podle mých zkušeností to lze. Ony orgány, tedy spíš oni policisté záhy pochopí, že budou nuceni překonat svoji lenost nebo co stojí za jejich občasnou neochotou konat ve smyslku práva, pokud jim začneš ze života dělat peklo. Tady nejde o prdel, ale o minimálně pokus o ublížení na zdraví. Pokudy by nekonaly, má jít stížnost na postup na pražskou správu, v případě neúspěch na inspekci MV, pokud by se to i tam pokusili shodit ze stolu, pak jsou tady média - bulvár ti po tom radostně chňapne, zvlášť při slušném zdokumentování, taky můžeš podat žalobu na dotyčné cajty, že nečinností způsobují obecné ohrožení (a i kdyby ne, pak to musí orgány činné v trestním řízení vyvrátit, když už jim to jako žaloba přijde). Prostě musíš být dostatečně asertivní.
Tomáš F.odpovědět 
    Re: Zkurvený hovada!15:26:55 15.07.2005
Chtel jsem taky napsat neco takoveho co Tom, pak jsem se na to vyprdl. Jenom bych dodal, ze presne toto je cesta jak si ten pravni stat UDELAT. Pokud my obcane nebudeme dupat po statni sprave, policii a v pripade neochoty cokoliv resit jim zneprijemnovat zivot, tak to samo nikdy fungovat nezacne. Mechanismy na to jsou. Je potreba je vyuzivat.
cifraodpovědět 
    Re: Zkurvený hovada!15:30:32 15.07.2005
kdyby to slo na policii tak by taky mohli lezeni v hlubocepech zakazat voni jsi vzdycky duvod najdou
-uz jsem tam zazil taky jeden konflikt s nejakym typem, kterej po nas hazel se zhora kameny je to cca dva mesice nazpatek...
Martin P.odpovědět 
     Re: Zkurvený hovada!18:37:31 15.07.2005
Ale da se. Ovsem chce to otrlost. Sepsat protokol musi. A pokud odmitnou, je tu inspekce MV. Pokud je to zapsany, tak sice nikoho nechytnou, ale pri dalsim pripade...atd. Je to zdlouhavy, je to vopruz, ale co jinak. Ze by to zakazali uplne? Proc furt musime (lezalove) litat mezi bohorovnosti a porazenectvim. :-)
Z hlediska boje jsme sice samej sval na jazyku, ale na ty skale jsme dost bezbranny. Bohuzel. Kdyz visis nekde nahore, tak nez se vratis...jistic te taky nemuze hnedle pustit a utikat se rvat.
jan pusodpovědět 

 :o/11:29:09 14.07.2005
jak říkával jeden můj kamarád:
"rozedřu ti nohy struhadlem a postavim tě do škopku se solí... a budeš šlapat..."... on se u toho řehnil od ucha k uchu... já se neřehnim... nemám rád zloděje, ale naříznutá smyčka zastiňuje všechno z toho seznamu...
Prudnost na jeho zadnici... dlouhou a setsakra brutální... :o/... c(_)
William "Bill" Blake
Billodpovědět 

 PILA13:13:59 14.07.2005
Muzes to trochu upresnit, moc lezcu s pilou na skalach nevidim!
ROKOodpovědět 
 Re: PILA13:21:47 14.07.2005
Pila byla na osobní obranu viď?? :) Motorová husqvarna viz. Texaský masakr motorovou pilou!
Davidodpovědět 
  Re: PILA14:01:54 14.07.2005
tak tak, na osobni obranu, ale ne v texasu.
http://www.sweb.cz/stanicezoo/cheval/ch67.htm
kojotodpovědět 

 další návrh13:46:42 14.07.2005
s tvý návrhem na zavěšení souhlasím a mohla by byýt u nich ještě cedulka "Bouchni jsi, jsem zloděj". Další návrh sice není z mé hlavy, ale ,myslím si že by byl použitelný je požít je jako testery horomatroše.
Johny25odpovědět 

 nerozumím14:09:48 14.07.2005
Prosím upřesnit. Jak někdo může naříznout smyci, když tam máš lano a nevidíš ho- apropo když ti ještě předtím vykrade bágl ???
olson.vsodpovědět 
 Re: nerozumím16:11:49 14.07.2005
ta pila nebyla motorová, a ani na obranu ale na řezání stromů. nahoru vidět nebylo a ja po tom lane slanil a vylez nahoru jinudy v ty chvily mi ji nejspis poškodil (nariznuta cca do tretiny) ani jsem si toho nejdriv nevsim až kdyz jsem kontroloval věci doma
cukiodpovědět 
  Re: nerozumím16:12:43 14.07.2005
...navic nahoru neni ze zdola vidět
cukiodpovědět 
   Re: nerozumím16:41:11 14.07.2005
Nějak se mi to nezdá. Být zloduchem, tak už ji uříznu celou. Nenaříznul jsi si ji o skalní hranu nebo o pilu v batohu?
Kuba Turekodpovědět 
   Re: nerozumím17:39:42 14.07.2005
Taky tomu moc nerozumim. Kde jsi mel ty kola a batoh? V tehle koncinach nechavat neco bez dozoru je holej nerozum (vesel jsem bagl na druhej nejt:-). Je -li narizly lano nozem nebo skalou jde odhadnout. Pokud by bylo lano napjaty a nekdo vzal ostry nozik, tak to by byl asi fofr.
jan pusodpovědět 

 řešení16:42:23 14.07.2005
Hlubáč resp. Plotny a Železniční znám perfektně – je to tam dokonale přehledné. Kolo nechané na některém z plácků u trati je stále vidět ze skály. Pokud si byl na plotnách či Železniční tak nerozumím té smyci – všude jsou tam slaňovací kroužky a k tomu se dá ještě z Malé Plotny a Železniční sejít pěšky. Pokud si měl smyci v tom malém a viklajícím se nejtku úplně na vršku železniční, tak i tam je vidět a stejně by mě zajímalo jaký odvaha by došel i shora na kraj kolmé 25m vysoké skály, otevřel nožík a ….
Ano pohybují se tam divná individua – jednou sem tam nemohl odrovnanejma rukama povolit šroubovací pojistku a než sem se stačil vrátit od auta s kleštěma (max 20 minut), tak byla karáble pryč. Podivíni si tam dělají ohně, občas někdo z vršku hodí šutr dolů (asi nějak fyzik ověřující teorii praxí), nejvíc mě tam vytočí hromady střepů po lahvích s pivem a další bordel. Nikdy sem tam ale nikoho binec dělat neviděl – takže zřejmě nějaké akce po setmění. T.F. má s tím trestním oznámením pravdu – dneska to může být naříznutá smyce, zítra upilovaný kruh. Můžeš zvolit 4 metody: 1) kdokoliv bez lana tj. lezec pohybující se u ploten, tedy mimo oficiální cesty (rezervace či co to tam je) je člověk poručující zákon a bez milosti ho vyhoď, 2) vyhazuj pouze selektivně (ohňomilové, exaktní fyzici) 3) na ty co dělají bordel uplatni zde navrhovanou netopyří metodu 4) zavolej ochranářům do Šárky jestli se nechtěj přesunout – alespoň by nám jednou konečně pomohli
Petr Melicharodpovědět 
 Re: řešení Melichar09:24:58 15.07.2005
Petře, kus od tý skály bydlím (dokonce na ní koukám z okna). Pokud je mi známo, zákon nezakazuje chodit po pŕírodní rezervaci mimo cesty. Pokud by si někoho vyhazoval jinak než verbálně, dostaneš se z velikou pravděpodobností do konfliktu se zákonem ty... Jinak, je to tak, pŕíměstský lesíky přitahujou neuvěřitelnou sbírku exotů z celého hlavního města (..Krčák, Šárka, Prokopák..)
Roman Bémodpovědět 
  Re: řešení Melichar12:11:57 15.07.2005
Zrovna ve zmiňované Šárce jsme málem pokutu kvůli chození mimo značenou stezku dostali. V těch místech, kde se dneska pasou ovce. Takže na to paragrafy asi budou. Jo, a nebyl to přístup ke skalám, to pokorně přiznávám.
odpovědět 

 pro Tomase F20:39:07 14.07.2005
Jen,ze hovado neni skot.
P.
odpovědět 
 Re: pro Tomase F21:00:31 14.07.2005
Hovado je i skot. Puvodne skot. "Hovada bozi". ovadi, pitomci... a dalsi, jsou pokud vim odvozeni od techto mirnych zviratek.
jan pusodpovědět 
  Re: pro Tomase F21:21:34 14.07.2005
Tak takhle to je.
P.
odpovědět 
   Re: svině22:49:43 14.07.2005
nechtěl jsem urážet žádná milá zvířátka, jen jsem chtěl ostatní lezce upozornit na nebezpečí spojená s tímto místem, ten zloděj to měl všechno dobře propočítaný, protože tam musel bejt hodně dlouho, povolil mi ventilky na kole tak aby se hnet nevyfoukly, prohrabal nám všechny věci a pak to vrátil vše do podobného stavu jako to bylo (až na ty věci co se mu líbily natolik že bez nich nemohl odejít), ale ta smyce už je moc naříznul jí jen cca do třetiny takže by asi něco vydržela, ale proč to udělal???
cukiodpovědět 
    Re: svině23:59:03 14.07.2005
Hmmmm. Zviratka Ti jiste odpusti. Vzdyt i Ester Kocickove ta urazka prasatek prosla. :o)))

Ale ten zbytek je divnej. Podle toho, co pises, neslo ani tak o kradeni, jako o opravdu silny citovy vztah k Tobe (Vam). Skoro, jako by Vas nekdo nemel rad, co? Nevytloukl jsi tam hospodu? Nejaka ta manzelka? Kurna, tohle preci neni normalni "corka". Nebo tam nekdo neco vyvadel a padlo to na Vas? Nebo Vy? Nebo...?
jan pusodpovědět 
   Re: svině00:00:57 15.07.2005
nechtěl jsem urážet žádná milá zvířátka, jen jsem chtěl ostatní lezce upozornit na nebezpečí spojená s tímto místem, ten zloděj to měl všechno dobře propočítaný, protože tam musel bejt hodně dlouho, povolil mi ventilky na kole tak aby se hnet nevyfoukly, prohrabal nám všechny věci a pak to vrátil vše do podobného stavu jako to bylo (až na ty věci co se mu líbily natolik že bez nich nemohl odejít), ale ta smyce už je moc naříznul jí jen cca do třetiny takže by asi něco vydržela, ale proč to udělal???
cukiodpovědět 
    Re: svině00:09:27 15.07.2005
Třeba to byl drsný ostrovní humor a tys to jenom nepochopil. Nebo tě opravdu okradl a pokusil se tě zabít.
stipodpovědět 
     Re: svině02:43:24 15.07.2005
Nejsi trochu paranoidní?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: svině13:41:18 15.07.2005
Nejsem a mimochodem ty jsi Kubo pro kterou z uvedených dvou možností?
stipodpovědět 
       Re: svině22:41:17 15.07.2005
Promiň, nemyslel jsem to na Tebe, ale na toho, co mu údajně nařízli smyčku. Já u toho nebyl, ale stejně je mi divné, že by někdo nařezával smyčku, ve které visí lano, když je takových možností, jak si ji můžeš nepozorovaně naříznout sám.
Kuba Turekodpovědět 

 na svině pozor nejen v Hlubočepích...08:02:12 15.07.2005
...ale třeba i pod Suškami. Před čtrnácti dny nám tam nějaký dobrák zničil na autě zámky u obou dveří. Škoda za pár tisíc. Ukradl přitom jedny pravěký sluneční brejle... Asi lépe fakt parkovat v Malé Skále nebo v Besedicích...
Petr Honzejkodpovědět 
 Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...12:05:43 16.07.2005
Jak dlouho už se nesmí parkovat pod Suškama? Víš to? Podle mailu jsi z BBC, ale právě ty porušuješ zákon. Moc mi to nejde do hlavy.
Mandyodpovědět 
  Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...21:52:20 17.07.2005
Tak malý test, Mandy. Proč se nesmí parkovat pod Suškama?
Jardaodpovědět 
  Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...07:49:22 18.07.2005
Že by se fakt pod Suškama parkovat nesmělo? Projel jsem silnici od Besedic a žádný zákaz zastavení (ani stání) jsem nezaznamenal. Možná jsem ho přehlédl. V každém případě, jestli má Tvoje poznámka znamenat, že rozlámání zámků u auta je spravedlivým trestem za porušení zákazu zastavení, pak si prosím změň přezdívku na "Xena" či "Brutální Nikita":)
Petr Honzejkodpovědět 
  Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...07:50:39 18.07.2005
Že by se fakt pod Suškama parkovat nesmělo? Projel jsem silnici od Besedic a žádný zákaz zastavení (ani stání) jsem nezaznamenal. Možná jsem ho přehlédl. V každém případě, jestli má Tvoje poznámka znamenat, že rozlámání zámků u auta je spravedlivým trestem za porušení zákazu zastavení, pak si prosím změň přezdívku na "Xena" či "Brutální Nikita":)
Petr Honzejkodpovědět 
   Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...08:55:42 18.07.2005
Zákaz stání, ani zastavení jsem tam (pod Suškama) letos na jaře skutečně neviděl. Zato moje SPZ se někomu zalíbily hnedka obě.
Michalodpovědět 
   Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...11:56:14 18.07.2005
Když tak parkujete pod Suškama, necháváte volný dva jízdní pruhy, každej o šířce nejmíň 3m (viz jedna pitomá vyhláška)? Nebo parkujete v lese (blbej lesní zákon)? Nebo v rezervaci (kriminální zákon o ochraně přírody)?
JiHodpovědět 
    Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...12:44:01 18.07.2005
Ty dva jízdní pruhy nejsou ve vyhlášce ale taky v zákoně (361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích - § 25). Vyhláška už nějaký ten rok neplatí.
odpovědět 
  Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...09:07:24 18.07.2005
Ve voze onom též seděl jsem, po skalách Suchých polézal, nic zlého netuše. A přitom jsem dlel v samém srdci protizákonnnných rejdů banditů. Hle! Porušovatel lehce utajeného zákazu zastavení! A hnedle lupič vylamovač! Zdáli jsem na skalách těchto jinou skupinu lezců zahlédl a vyloučeno není, že oni zákonem zapovězeného prášku použili, by lezby svoji trendům novým přizpůsobili.
Běda! Třikrát běda! A já jsem vilým pohledem na děvčeti, kolem s kolem procházejícím, vilným zrakem popatřil a tím se narušování mravů a bezuzdného harašení dopustil!
Odpusťte svým vinnnníkům, jakož i my Vám odpouštíme a neuveďte nás v pokušení parkovati v místech zakázaných!!!

Možná to nebyl zloděj, ale bojovník proti roztahování horolezců, měnících kdysi tak přívětivé místo na něco úplně nepřívětivého? Třeba již národ odmítl knutu horolezcovu bičující českou krajinu a cinkotem a řevem "dobééééér!" rušící občanské soužití??? A vybaven nožíky a šroubováky volají "hrrrr na ně"! ???

Kdo ví, jak to je? Zvolím si útěk k Buddhově podstatě a nebo snad > /dev/null?
Ne! Vpřed! Fpřed! Vřed!
jan pusodpovědět 
   Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...11:51:24 18.07.2005
Co pijes ?
Richardodpovědět 
    Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...12:41:44 18.07.2005
Tohle se mi dela v hlave po obycejnem cernem caji. Je to smutne, ale je to tak... :-)
jan pusodpovědět 
  Re: na svině pozor nejen v Hlubočepích...11:52:00 18.07.2005
Mandy, ty seš prostě magor.
Bobanodpovědět 

 Nariznuta smyce09:44:21 15.07.2005
To ze jsi paranoidni jeste neznamena ze po tobe nejdou ! :-)
Karassodpovědět 
 Re: Nariznuta smyce10:08:17 15.07.2005
eh.. To ze NEjsi paranoidni, neznamena, ze... :)
TomasCodpovědět 
  Re: Nariznuta smyce20:58:53 15.07.2005
Mně to připadá dost vážný. Zvlášť ten pokus o vraždu. To abych lezl s devítkou u sedáku...
skywalkerodpovědět 
   Re: Nariznuta smyce22:39:11 15.07.2005
Spíš se světelným měčem, ne?
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Nariznuta smyce22:57:17 15.07.2005
Takovym svetelnym mecem asi nariznes lano natosup. Co na to BK? :-)
jan pusodpovědět 
     Re: Nariznuta smyce00:23:23 19.07.2005
Pánové. Jste vemena, že píšete takový pakárny, a já ještě větší, že to dočtu do konce.
Cartmanodpovědět 
      Re: Nariznuta smyce02:11:40 20.07.2005
jo, a ja taky = brou noc
bpbpodpovědět 

 Foto dne:

Willy Wancker
 Databáze cest:
Všechny cesty (179563)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Silberschlüssel 8 Hintenburg
Dir. Hansisteig 5+ Hintenburg
Reisefrosch 5- Hintenburg
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Nově komentované:
Dvoukruhová 5+ Skalný
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Maarov rozhovor v hiking sk | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | progress | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Ss | Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (102)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (13)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (11)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (1)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 375 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.