LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   "Technika je vždycky jenom skrytá síla" A.O.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Lezecká stěna Třináctka - Praha - Stodůlky
A-ProSystem s.r.o. - Most
Dap Sport - Hradec Králové

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Letňany - Praha 9 - Letňany
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3
Rock Point - OC Nisa - Liberec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Hnízdo na Vajoletkách

Hnízdění krkavců na Malé věži na Vajoletkách (Křížany).

Na Malé Věži na Krkavčích skalách (Vajoletky) je přibližně nad Schmitovým komínem krkavčí hnízdo. Jestli tam polezete, tak na něj dejte bacha.


Martin Sivek   [úpravy] 13:44 11.05.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 .13:47:37 11.05.2005
tzn. Nelezte tam, prosím.
j.odpovědět 
 Re: .17:21:54 11.05.2005
Nelze min. ten trojkovej komin (Schmittuv), Bleskovou hranu, Cosa Nostra se da ke druhemu kruhu (tam to stejne konci)
Halbaodpovědět 

 vynechte ted vajoletky10:49:48 12.05.2005
nevim,jak se da dat pozor na hnizdo, myslim, ze jedine rozumne je, nechat ptaky v klidu hnizdit, jinak se budou bat priletet a mladata chcipnou, takze je NERUSTE a vynechte ted Vajoletky ze svych vyletu a jedte treba na Matousovku nebo Obervegry, jested nebo dal. Je to jejich domov a sidli tam uz dlouho,tak jim to zbytecne nenarusujme, uz tak to maji s nama lidma tezky to souziti. Diky Misa Loxa
misaodpovědět 
 Re: vynechte ted vajoletky16:49:20 18.05.2005
Vzdycky jsme to zvladli my s nima a voni s nama tak trochu ohleduplnosti a v poho.
tuhyodpovědět 

 Ohledy na krkavce?11:20:15 12.05.2005
Loni jsem vyslanil kvůli krkavcum z Českolipský ve Svojkově, ale teď jsem se dočet, že jsou ty paznehti černý stejně přemnožený (žerou prej malý jehňátka a koloušky). Má smysl brát na tuhle škodnou ohled?
Papoušodpovědět 
 Re: Ohledy na krkavce?11:38:55 12.05.2005
fógl jako fógl
smrtodpovědět 
 Re: Ohledy na krkavce?16:14:12 12.05.2005
Letos na Českolipské hnízdí znovu, takže tuhle věž (nebo minimálně Starou cestu, Údolní cestu, Zkříženou cestu a Cestu pelíšků) ještě min. měsíc vynechte z lezeckého plánu. Krouží kolem celkem výhružně.
Čibiodpovědět 
  Re: Ohledy na krkavce?16:27:29 12.05.2005
To sou mi návody. To je jako kdybys napsal: ve spíži se nám uhnízdili potkani, tak je nerušte, ať se můžou v klidu množit :-). Kulivá tadytý zelený propagandě se pak berou ohledy na kdejakou plevelnou avifaunu. Včera sme zrovna z Hasičem vycouvali z takový nadějně vypadající hrany, protože tam nějakej psopták hnízdil. Budu si muset líp nastudovat, co hubit a co nechat žít :-) P.S. Ten Tvuj drát sem už našel, skovával se za mejma drátama.
Papoušodpovědět 
 Re: Ohledy na krkavce?16:45:13 12.05.2005
Premnozenej krkavec? Havran ne? To uz bych si mohle plest papous(ka)e s treba kohoutem! A to by bylo preci desny!!!
jan pusodpovědět 
  Re: Ohledy na krkavce?16:59:34 12.05.2005
Jasně a sir Dagles je asi kočička :-) Jinak kohoutci a pappoušci jsou si celkem podobný :-)
Papoušodpovědět 
  Re: Ohledy na krkavce?17:16:04 12.05.2005
Tito druhdy vzácní ptáci se opravdu šíří a stávají se běžnou součástí přírody. V osmdesátých letech to byla nebývalá rarita ale teď jsou k vidění všude. V letu jejich siluetu od havrana odlišíte dle klínovitého zakončení ocasu (havran má ocas zakončený rovně). Velikostí (skoro jako malá slepice) a silným zobákem budí docela respekt. Mám je rád i když mi omezují lezení. Takže Papouši apage! Skal je okolo Ještědu dost. Zajeď si do Oybinu a Vajoletky nech na podzim:-)
motákodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?17:51:55 12.05.2005
Tak hledme! Nojo, ja jsem ustrnul v minulem tisicileti a to je videt bylo opravdu velike stesti. Jsou to nadherny ftaci!
jan pusodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?08:07:58 13.05.2005
Tady je vidět, jakej je krkavec killer! www.cmmj.cz/norek-krkavec.html Útočí i na mé oblíbené papuchalky! Hubit!
Papoušodpovědět 
    Re: Ohledy na krkavce?08:23:11 13.05.2005
Si slyšel že sou hinteligenti, néé. Ty krkavcové. Néé sice jako lidi, ale dost. Takže jsou to killři, ale néé zas jako lidi.
"...jsem jen ubohej samec
jsem krkavčí dravec,
vraždim svědomí
a city pitomý..."
Tak pravil básník P.Z. již v době, kdy byl krkavec vzácný a většina z Vás nebyla vůbec.
jan pusodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?08:17:32 13.05.2005
To je teda k tomu norkovi, ale mohlo by se to stát i s tim krkavcem: Dle zkušeností z jiných zemí se po dosažení určité úrovně vymyká populace možnostem mysliveckého managementu. Co s tim? Že by pomoh klimbérskej management?
Papoušodpovědět 
    Re: Ohledy na krkavce?22:49:15 15.05.2005
Norek? Nejni to ten emerickej? Ten se mnozil. Ale ten sem, na rozdil od Krkavce nepatri, to je nasledek tech lidskejch "operaci prirody". "az budes vezet po krk ve rzi a kameni, tak mi povis, kam se podel tvuj moudrej svet." Zase basnik P.Z., kdyz uz ta literatura, zejo.
jan pusodpovědět 
 Re: Ohledy na krkavce?17:06:21 12.05.2005
Ty ses skodna! Jak si "nejakej Pepa z depa" (a to nemyslim jen autora prispevku) troufa vubec o tom ktery druh "je" a "neni" skodna rozhodovat? Kdyby ten druh nemel opodstatneni a funkci v ekosystemu, tak by asi nevznikl, ne? Uz jsi nasel v prirode neco, co vzniklo bezucelne? Ja tedy ne. Krkavec ma hlavne sanitárni funkci- tedy zere mrsiny. Jako jiny druhy krome cloveka nebude nikdy premnozenej - o to strach mit nemusis. Kdyz ma hodne potravy, tak ho je vic, kdyz nema, tak ho je malo. Jenze od te doby co zacal prirodu spravovat clovek, tak je v tom bordel: v minulosti (a bohuzel i v soucasnosti) se mnoho druhu hubilo protoze lidem hubili zajicky, kolousky a jinou havet. Dravci, fungujici tak stovky let byli najednou konkurence myslivcum a lovcum - ti bohuzel haji jen ciste sve osobni lovecke zajmy, pac kdyby existovali vlci, medvedi a dalsi dravci, tak by tu vubec nemuseli byt.
Dravci a predatori (a to se myslim uci uz ve 3.tride zakladni skoly) udruzujou populace ostatnich druhu na unosne mire, aby se 1. nepremnozili, 2. zivi se tim ceho je hodne - nejsou pak tedy premnozeny srnky? Ja myslim, ze castokrat ano, pac cim vic srnek, tim vic si zastrilim a 3. zabiji slabsi a neschopne jedince -tim udrzujou populaci geneticky cistou atd. Co treba, kdyz se premnozili mysi. Lidi se divili, co je a ona najednou nebyla kanata, protoze nekdo vymyslel, ze jsou skodna (lovila zajicky (svine)) a tak se houne strilela. Tak se pouzivaly jedy na hubeni mysi. Co je pak lepsi-predatro a nebo jed? On ten predator sem tam vezme nejake mlade, ale ze napr. vyhubi stovky hrabosu, to uz nikdo nevidi. Kocka taky nelovi jen mysi, ale i ptaky, coz kupodivu nikomu divne neprijde. Takze budme radi, ze vetsina lezcu je vzdelanejsi, nez lecktery zeleny muzicek. Kez je co nejmin takovych skodnych skatulkaru! Zdravi, Krkavec
Krkavecodpovědět 
  Re: Ohledy na krkavce?20:32:51 12.05.2005
hele já kdybych lezl na oblíbenou skalu a narazil bych na jakykoliv hnízdo tak je rozmáznu bez rozmyslu kamenem dřív než na to přindou skurvení ochranáři a lezení omeziou.a zabrante me v tym.nemate narok!
antikrkavecodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?23:09:50 12.05.2005
To je prosté, milý Watsone. Jestli to fakt myslíš vážně, a já tě při tom nachytám, a s trochou štěstí to bude desítková věž bez přístupu shora, prostě ti při slanění trochu podržím lano a zavolám poldy (a nebo taky ne :) ). Jestli si takovej geroj, že slezeš zpátky, budu tě očekávat se šutrem odpovívajím hmotností tomu, kterým jsi rozmázl ty fogly. A zabraň mi v tom.... ;)
dummyodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?10:27:24 13.05.2005
Pokud se potkáme na vrcholu, vrcholovou knížkou ti rozpářu břicho , vyndám střeva , nasoukám do osmy a bleskově přidám ke slanění.
Bobanodpovědět 
    Re: Ohledy na krkavce?12:31:03 13.05.2005
"Tos řek jistě na znamení, že se chystáš k rozloučení,
táhni zpátky do bouře a do podsvětí, satane! -
nenech mi tu, starý lháři, ani pírka na polštáři,
neruš pokoj mého stáří, opusť sochu, havrane!
Vyndej zobák z mého srdce, opusť sochu, havrane!"
Havran dí: "Už víckrát ne." NEVERMORE
víťanezvalodpovědět 
     Re: Ohledy na krkavce?12:57:49 13.05.2005
Když jsem vězel v hloubce spáry
jedné cesty prastaré
přistálo mi znenadání
ptačí hovno na mé stráni
jenom jednou, víckrát ne.

Je to znamení černý ptáku?
že mi sereš na mou hlavu?
Nevěřím ti, že nemohu
pusť mi vzhůru havrane.
Však havran děl jen, víckrát ne.

Založil jsem žábu, nakop nohu
pomodlil se k milosrdnému bohu
Když v tom na mne koukl z poza rohu
pták co mne navždy uhrane
zůstanu tam trčet v spáře,
nevrátím se, víckrát ne...
jan autsajd Poeodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?15:15:36 13.05.2005
To je typicke pre takych preklizkovych kvazi lezco curakou taka arogancia. Horolezectvo to je aj ochrana prirody a to nielen skal!!! Zostan radsej na umelej stene ty ubohe hovado!!
lezec25odpovědět 
    Re: Ohledy na krkavce?15:32:12 13.05.2005
Pták v svém ebenovém zjevu ponoukal mne do úsměvu
vážným, přísným chováním, jež bylo velmi vybrané -
"Ač ti lysá chochol v chůzi, jistě nejsi havran hrůzy,
jenž se z podsvětního šera v bludné pouti namane -
řekni mi své pravé jméno, plutonovský havrane (lezec25)!" -
Havran děl: "Už víckrát ne." NEVERMORE
odpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?11:11:45 16.04.2012
Dál už číst nemá smysl, lituji, že jsem vůbec něco psala, jsem v šoku, jaký burani jsou mezi lezci, jaké právo si někteří osobují na likvidací jakýchkoliv ptáků či živočichů žijící ve volné přírodě, jen aby si uspokojili své nevybité egoa a svůj rozmar. Ono nelze zazlívat politikům, jak se chovají jak p..., jsou jen vzorkem naší sebestředné společnosti, a ta je bohužel i ve společnství lezců. Byla jsem naivní, a můj článek se vlastně obrátil proti mláďatům. Tak si tedy teď jen usilovně přeji, aby celý duben propršelo. Jitka
JItka odpovědět 
  Re: Ohledy na krkavce?14:07:34 13.05.2005
> Ty ses skodna! Jak si "nejakej Pepa z depa" (a
> to nemyslim jen autora prispevku) troufa vubec o
> tom ktery druh "je" a "neni" skodna rozhodovat?

autor prispevku pise, at si na ty ptaky jarabaky dame bacha. O tom, ktery druh je ci neni skodny se vubec nezminuje.

> Kdyby ten druh nemel opodstatneni a funkci v
> ekosystemu, tak by asi nevznikl, ne?

Prdlajz. Proc by melo vznikat jenom to, co ma opodstatneni v ekosystemu? Evoluce jenom micha vareckou v kotli a sem tam ucmrndava to ci ono. Jestli se to ujme, to vzdycky ukaze az cas. Tak jakypak opodstatneni?

> Uz jsi nasel v prirode neco, co vzniklo bezucelne? Ja tedy ne.

Kdyz evoluce z toho kotle neco uplaca, tak vysledek jeji strategie "pokus / omyl" povazujes za ucelovy?

> Krkavec ma hlavne sanitárni funkci- tedy zere
> mrsiny... ...

Homeostaticky regulator, jako vsechno. Nic zvlastniho.

A ted mi nekdo reknete, jestli jste opravdu uz ptaka z hnizda vyhodili. Ja bych na to asi nemel zaludek...
Bebulodpovědět 
   Re: Ohledy na krkavce?14:56:25 13.05.2005
Ále to se stane raz dva. Já jsem loni s jednim drnem omylem skolil jedno hnízdo i s vejcema. Nějakej moc dobrej fílink jsem z toho ale neměl, de přeci vo příbuzný.
Jogurtová loni taky omylem rozprášila jedno hnízdo. Na balkóně nám začali stavět hnízdo rorejsi nebo nějaký vlašťovky, tak sme je nechali budovat a čuměli na ně. Jenže voni to bahno, nebo co to je, lepili na tu papundeklovou stěnu, která v paneláku vodděluje balkón vod cimry. Jenže pak sme jednou luftovali, přišel cukluft a vratama vod balkónu to prásklo. No a jak je ta stěna z toho papundeklu, tak ta šleha votřásla i tim hnízdem, vono vod tý zdi vodskočilo a rozpadlo se na cimprcampr. Toho sme celkem litovali, protože ta rorejsí reality show byla docela zábavná. Krom toho s příchodem těch fóglů nějak zmizli holubi, který nás terorizujou vrkánim vod pěti ráno a kálením na balkón.
Papoušodpovědět 
    Re: Ohledy na krkavce?15:41:58 13.05.2005
Hm, tak ja uz jen doufam, ze za skodnou konecne zacne nekdo povazovat tebe a tvoji particku, doufejme, ze to bude nejakej sympatickej masovej vrah a cely tvy rodince vydloubne ocicka a tvuj pyj urizne a strci si ho do huby a bude s nim behat v Usti po namesti...Aspon bude sranda, jinak na tom, cos tu napsal, na rozdil od tvych ostatnich prispevku jinde a jindy, nic zabavneho nevidim
honzaodpovědět 
     Re: Ohledy na krkavce?15:57:32 13.05.2005
Tolik zbytečnýho násilí a tak bujná představivost. Tak plasticky to snad může popsat jen ten, kdo má s něčim takovym nějakou praktickou zkušenost. No zábava to neni, uznávám, ale tady se nám zase vkrádá vlk v rouše beránčím: vohroženej ptáček-zpěváček, kterej je ve skutečnosti moc soucitu nepotřebuje. Vše pro zlaté prase ochrany přírody...
Papoušodpovědět 
      Re: Ohledy na krkavce?18:03:48 13.05.2005
Obcas me dojde domu DVD s nejakym tim nasilnickym pribehem a byva to obcas docela svanda...U tebe me ale prijde, ze jsi jakymsi samozvanym polobohem a tudiz i nedostiznym odbornikem na zvirenu a faunu, ktery rozhoduje, co je skodna a co ne. Terminy "skodna zver" a "uzitecna zver" jsem povazoval od dob vyuky Vlastivedy kolem roku 1980 za davno minule, ale zda se, ze ty a tobe podobni v tomto natvrdlem pojeti vztahu cloveka a prirody hodlate pokracovat. Z tohoto pohledu by se zajiste mohli i lide rozdelovat na skodnou a uzitecnou cast, coz uz se v jistych dobach delo, Pro me je otazka, zda onou skodnou je primitiv, ktery zabije a sezere vse, co mu dojde pod ruku, nebo ten clovek, ktery na tomhle neulpiva, davno vyresena. Rozhovory s tupymi nimrody obvykle zakoncuju k ranu pred hospodou nekolika ranama pesti a stavam se tim padem - primitivem, ktery nici skodnou :-))
honzaodpovědět 
       Re: Ohledy na krkavce?18:07:21 13.05.2005
...zvirenu a FLORU...
honzaodpovědět 
       Re: Ohledy na krkavce?18:33:49 13.05.2005
No vidiš, já bych se s myslivcem nikdy nepral a to sem typickej produkt Heimats- und Staatsbürgerkunde, model 1980. A pak že nám nebejvalo líp - na milovníky lidové myslivosti si nikdo nedovoloval, krkavců bylo přimeřeně. Teď se vyrojily davy samozvanejch polobohů, který nadřazujou zájmy nějakejch brouků, ptáků a stromů nad zájmy lidí. Mě jsou krkavci buřt, jen sem si vyhledal, že ten pták neni žádnej světec, dokáže vraždit jiná zviřátka a že o něm někdo mluví jako o přemnoženém.
Papoušodpovědět 
        Re: Ohledy na krkavce?19:21:33 13.05.2005
Pri studiu zoologie-etologie Te cekaji jeste mnoha strasliva prekvapeni. Krkavec neni svetec a nevyznava zasadu ahinsy. Je to tak, priznejme si to. Abych Te pripravil, tak treba vlk neni vegetarian a ptacci zpevacci nezachovavaji slib manzelske vernosti. Moralka mezi zvirenou je opravdu jen o neco lepsi nezli u lidi. Necekej zazraky, byl bys zklaman.
Myslis ze je treba chranit jenom ta hodna zviratka? Hmmm. No, snad si nejake najdes, co uspokoji Tvuj vysoky standard.
jan pusodpovědět 
         Re: Ohledy na krkavce?20:43:48 13.05.2005
Mě teda fakt zaskočilo, jakej je krkoun rambajzník. Von vopravdu, chlap mizerná, požívá ochrany - patří mezi ohrožené druhy (třetí ze tří levlů - nejslabší). Nesmí se chytat, chovat v zajetí, rušit, zraňovat nebo usmrcovat a nesmí se sbírat, ničit, poškozovat či přemísťovat jeho vejce, mladý nebo hnízda. Z toho je nejzajímavější asi to rušení - protože je to fógl družná, tak by mu lezci nemuseli vadit a moh by si na ně zvyknout. Ten v tom Svojkově teda loni krákal jak blázen, ale ten asi neni úplně aklimatizovanej.
Papoušodpovědět 
          Re: Ohledy na krkavce?14:02:24 14.05.2005
Hm, tak to vypada, ze by lidstvo melo asi pobit vsechna zvirata, sezrat je a pote vykalet a bude z nich aspon mocuvka, kterou pohnojime pole, na nichz vyroste uzitecna flora ke krmeni uzitecnych domacich zvirat. Pobit hyeny, jsou to svine, pobit medvedy (K cemu nam jsou? Clovek aby mel v lese strach...), pobit proste vsechna nedomaci zvirata, protoze kazde je svym zpusobem nevychovane, zlovolne a cloveku jen komplikuji zivot, jsou tzv. neuzitecna. Akorat by me zajimalo, koho budem pobijet, az vsechno znicime a sezerem. Ja osobne se chystam na maso nimrodu, tech je vic nez dost a pro me jsou naprosto neuzitecni, tudiz skodlivy, k zaplacnuti nedelniho hladoveho zaludku jsou idealni, navic - nimroduv mozek obsahuje spoustu proteinu - k nabiti svalove hmoty idealni a tudiz i k lezeni vhodna potrava. Uz se na to tesim, chystam se na Novou Guineu, tak snad sezenu nejakej bezva recept.
P.S.: Jo, jeste me napadlo pobijeni a pojidani jisteho nechvalne prosluleho etnika, ale ty ja povazuju za neciste, nebylo by to proste koser maso...
honzaodpovědět 
 Ohledy na krkavce!!!!17:09:13 18.05.2005
Ses normalni, takze kdyz je neco premnozenyho, tak to ho teda muzu klidne zabit jo? A co kdyby takhle nekdo zabil Tebe a pak to voduvodnil tim, ze lidi je na svete jak sra..., taky jsme premnozeny, zlikvidujeme koho muzem vod malejch jehnatek po jeste veci zvirata.
Co takhle tam proste nelizt a nechat prirodu, at sama rozhodne co s nima? Koukni se na rozdil mezi vranou(Corvus corone) a krkavcem(Corvus corax} http://www.sibl.cz/projekty/krkavec/krkavci.htm#krkavec
Jo a kolik Ti je nazorove bych Te typnul tak na 2-3 a to jsem jeste na pochybach, protoze maly decka zviratka milujou.
Cus
Julayusodpovědět 

 :-)13:58:48 13.05.2005
Hoši, dobré!
Moc se mi líbí vaše příspěvky na můj článek. Zvláště ty literární. :-)))
Martin Sivekodpovědět 

 to snad ne?15:55:14 13.05.2005
Pokud to je psano opravdu vazne (niceni a tp.), vezte ze pokud bych byl svedkem neceho podobneho, veskere zabrany stranou a koncetiny toho cloveka jsou na sracku. A me svedomi bude jako kristalova studanka. Je to stejne mysleni, jako kdyz si reknu ty nejsi k memu prospechu, tudiz te sejmu. To muze rict jenom totalni hajzl. 
trewqodpovědět 
 Re: to snad ne?16:10:45 13.05.2005
To je zvlastni, jak, pokud jde o zviratka, jsou nekdy lide tak exaltovany, ze se tomu da jenom stezi uverit. Kdyz pes napadne a usmrti cloveka, pak takovi lide volaji, ze chudinka pes dostal spatne vychovani a ze za to vubec nemuze, a placou nad predstavou, ze by ho snad nekdo utratil! A co vic, nektere lidi vice rozpali, kdyz se dozvedi o ublizovani zviratum, nez kdyz se dozvedi o ublizovani lidem (cehoz jsou plne zpravy, tak proto asi ta otupelost).
Pritom, kdyz se nam ve sklepe usidli potkani, tak zakrocime, ani nemrknem okem. Vosi hnizda na vlastnim baraku taky nebudeme mit zrovna v lasce. Ano, likvidujeme je proto, ze nam vadi. Pripad hnizdicich ptaku na skale asi neni ten pripad, ale presto si umim predstavit, ze by nejaci zodpovedni pracovnici klidne nekterym ptakum hnizdeni ve skalach neumoznovali...
Bebulodpovědět 
  Od koho hrozí ptáčkům smrt?16:17:20 13.05.2005
Muž zabil ptáka, kterého choval soukromý majitel, hodil přes plot pětistovku a odjel (MFD, 23. 8. 2003)

Ústí nad Labem - Jako smyslů zbavený jednal včera jeden z myslivců ve Valtířově na Ústecku. Myslivec zde zastřelil ochočeného havrana. Navíc
střílel v hustě zastavěné vesnici a drze a vulgárně svůj čin prezentoval.
Včera ráno myslivec zastavil na kraji silnice, zamířil a vystřelil do zahrady, kde byl podle Vladimíra Navary, majitele havrana, dokonce i
člověk.
Na svůj omyl reagoval podle majitele Navary slovy: „Tak se nepos..., střelil jsem vám ptáka, no a co?! Splet jsem se, nebyla to škodná.“
„Havran zrovna seděl na zahradě souseda. To je důchodce, který ho měl strašně rád. Soused se navíc pohyboval přímo na zahradě, když vyšel
výstřel,“ uvedl Vladimír Navara.
Myslivec nejdříve z místa incidentu utekl. „Pak mu ale asi došlo, že udělal chybu, tak se vrátil k zahradě a na manželku, která právě přišla, byl
sprostý a hodil přes plot pětistovku,“ popisuje Navara.
Myslivec však tak blízko u obydlí střílet nesmí. Podle zákona může lovit nejblíže dvě stě metrů od posledního obydlí.
„Takhle v zástavbě už vůbec nesmí střílet. Havran navíc není lovná zvěř,“ uvedl předseda ústeckého okresního mysliveckého spolku Miroslav Machala.
Podle Navary včera střílel sedmašedesátilý myslivec Karel Hána. Muže se však včera po celé odpoledne nepodařilo sehnat. „Znám ho. Nevím, co ho to napadlo. Je to jinak hodný pán,“ řekl Miroslav Machala.
Majitel havrana již včera podal na myslivce trestní oznámení. Sankce jej zřejmě čekají i od mysliveckého sdružení i Českomoravské myslivecké jednoty.
„Může přijít o lovecký lístek a být vyloučen z Českomoravské myslivecké jednoty. Záleží také na tom, jak jeho jednání nakonec posoudí policie.
Jestli jako přestupek, nebo trestný čin. Ti se pak v každém případě obrátí jak na nás, tak na uživatele honitby,“ řekl Miroslav Machala.
ONDŘEJ JIRKOVSKÝ
Papoušodpovědět 
   Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?19:12:18 13.05.2005
A jak to ze jsou hajeny myslivci? Jo, protoze si kazdej, s prominutim politik, hraje na grofa a strili z flinticky.
Kdyz se strilej na honech mezi sebou, tak to je v pohode-at si daj. Ale proc do toho tahaj zvirata a pocestne? Ja si to jeden cas vystrihoval. U nas dostal jednou ranou milence v rosti, jinej prehledl vojenskou jednotku ve smeru strelby(skoda ze nemeli vostry a neopetovali palbu)...atd.
jan pusodpovědět 
    Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?12:24:25 18.05.2005
No, voni se opravdu naštěstí nejvíc střílej mezi sebou. I když ten fórek, když se lidový myslivec snažil dostat sáňkující děti (neb měly hlavičky ve výšce, kde obvykle očekává kance), nebo rozstříleli auťák (jen jeden mrtvý!) o kterém se domnívali, že veze pytláka... A nejenom ptáčky, hlavně pejsky bouchají myslivci rádi. Nejlépe směrem k páníčkovi (to aby si nemohl stěžovat). Jó myslivost, to je dobře hadrenalýnovej sport, kam se s tím lezením serem :-)
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?12:33:13 18.05.2005
mohla by se udělat i stupnice: třeba: přeběh obory- 7a :o))..., akorát se stylem to bude horší... ;o))
Petrodpovědět 
      Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?12:38:28 18.05.2005
Procházka podzimním lesem s dětma 6+
Takhle jsi to myslel?

Já jsem spíš pro okamžité opětování palby. Jít napodzim neozbrojenej do lesa je totiž holej nerozum. Zoufalé výkřiky totiž bouchalové ve svém loveckém zápalu neslyší. Pokud však předpokládaná zvěř palbu opětuje (a mezi náma, malé palné zbraně jsou pro tento účel vhodnější, než myslivec znuvu naláduje dvojku, kozlici.. Ty už máš vloženej další zásobník).
Tomáš F.odpovědět 
       Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:01:28 18.05.2005
:o))... jen aby se jim, po pár opětovaných střelbách ,v rukách nezačal zjevovat o něco inčí kalibr... :o))
"za ten pošlapanej méééch..." vykřikl zafousený muž... a jal se kosim mýtinu svým příručním rotačním kulometem... Stromy se staly trošku elementózní... a mech na několika místech zčervenal...
a když hajný odcházel, pomyslel si...
"to nám tu ale ti ptáčkové dneska krásně pískají..."
... sbírání hub X...
Petrodpovědět 
        Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:15:08 18.05.2005
Hajnej by mi nevadil. To bejvaj lidi, kteří choděj lesem o kterém něco vědí... A nestřílej napotkání (museli totiž minimálně projít střední školou, a učili se tam mj. o těch flintičkách a myslivosti). Mám pocit, že jim lidoví myslivci ležej v žaludku skoro stejně jako mě (jen to nemůžou říkat tak nahlas, neb s nima musej v honitbách rozumně spolupracovat).

Ale ta představa je dobrá: nahradit kozlice něčím rychlopalným... To by bylo, aby se nevyhubili v dohledný době sami (no, že přitom zastřelej pár hrajících si dětí je smutné, ale lidi si zvyknou a do uplného vzájemného vyhlazení myslivců nepolezou do lesa). Navrhoval bych okamžitě uvolnit pro držitele zbrojních průkazů C (pro lovecké účely) samonabíjecí pušky. To byl prima začátek.
Tomáš F.odpovědět 
         Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:24:44 18.05.2005
honitba... jaj... po střelbě další činnost, která ,minimálně názvem, ukazuje že jde o cosi zhýralého :o)))[nic proti... :o)].
Jinak by se to ale muselo evidovat a pokud by někdo překročil 20% ztráty musel by se zodpovídat (minimálně písemně a to nejpozději do 30 dnů po postledním výstřelu).
Průkaz C... to je na 3,5 tuny??? solidní dělo... :o)
Petrodpovědět 
          Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:42:54 18.05.2005
Ztráty? Naopak, po překročení 20% kvóty písemné čestné uznání podepsané nejbližším dosud nezatřeleným předsedou místní pobočky českomoravské lidověmysliveckéjednoty a příděl střeliva zdarma!
Tomáš F.odpovědět 
           Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:54:13 18.05.2005
já myslel ty děti a tak... :o)
Petrodpovědět 
            Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?15:48:29 18.05.2005
Pán je humanista?
Lenušeodpovědět 
             Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?15:51:41 18.05.2005
... skaut... :o))
Petrodpovědět 
              Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?15:58:15 18.05.2005
Pozoruhodné. Děláš s fakanama? A nemáš tendenci je hubit?
Lenušeodpovědět 
               Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?16:11:01 18.05.2005
mno vzhledem k tomu jakej byl já za mlada... a jaký se ze mě stal moudrý, vyspělý, krásný, silný a ohleduplný :o))))))... člověk... dám jim šanci... přece jen až budu jednou starej, ty holky budou mladý :o)))... a budou mě mít rády...:o)
Petrodpovědět 
                Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?16:43:58 18.05.2005
Holčičky? Taky dobrý. Hlavně když víš co chceš :-))
Lenušeodpovědět 
                 Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?18:26:40 18.05.2005
:o))... marjá to bude zas sajgon... teď ze mě udělaj ouchylu... :o))... já sem počestný, mladý muž.... ;o), ostatní info na telefonu.... :o))
Petrodpovědět 
                  Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?10:26:08 20.05.2005
To máš z toho, že si zahráváš s tou polovojenskou katolicismem lízlou organizací :-) A ještě se k tomu veřejně hlásíš, to se pak opravdu nemůžeš divit!
Tomáš F.odpovědět 
                   Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?11:46:16 20.05.2005
:o)))... a já myslel jak na to budu balit holky, přeci jen... kdo dneska umí postavit týpko... napsat milostnej dopis v morseovce, či jíst z tejden nemytýho ešusu... (to poslední beru zpět... to dneska umí kde kdo... :o)))...
je fakt, že sem na to nikoho nezbalil... asi špatná technika... :o)
Petrodpovědět 
                    Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:18:52 20.05.2005
To se teda nediv, žes na stavbu týpka žádnou nezbalil. Dnes se baby loví ne jinčí vychytávky :-)

Navíc je týpko strašně nepraktický. Mě ti jednou z ohniště vylítl žhavej uhlík a dopadl na prdel právě při tom. No řeknu Ti, slečna z toho sice měla srandu, ale jsem si jist, že bych na slib podobného zážitku žádnou nesbalil.
Tomáš F.odpovědět 
         Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?18:36:31 19.05.2005
Záměr změny zákona o zbraních a střelivu a trestního zákona(podklad pro zpracování paragrafovaného návrhu zákona).

1) Skupina C (držení zbraní pro lovecké účely) bude rozšířena o automatické zbraně do kalibru 0,5". Pro tuto skupinu bude povoleno držení nábojů s výbušnými projektily.

2) bude zavedena skupina L (obyvatelé žijící v blízkosti lesa, nebo les navštěvující). Smí držet zbraně jako skupina C, navíc mají povolené zaměřovače IČ, NW, laser.

3) §13 TZ bude změněn tak, že myslivec se zbraní v ruce je automaticky považován za útočníka, palba na něj je nutnou obranou.

4) §12 TZ se mění tak, že myslivec se zbraní u sebe je příčinou krajní nouze. Palba na něj je jednáním v krajní nouzi.
Lawodgeodpovědět 
          Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?10:24:16 20.05.2005
Tak tohle je opravdu pěkný konkrétní návrh. Uznávám, chce ještě dopracovat, doplnit o důvodovou zprávu, ale jinak, pane, pěkný konkrétní krok kupředu!
Tomáš F.odpovědět 
        Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:22:39 18.05.2005
To je docela realna vize. Treba ja bych tak mohl dopadnout. Kulometem postrilet stado myslivcu a vesele se s pisni na rtech brodit krvi k domovu. Kdyz tu nahle... Muj Boze!!! Jak je ta sykorka tou strelbou zdesena! Co jsem to ucinil, ja bidak!? Co kdyz z toho bude mit trauma? A smich se meni v horky plac....
jan pusodpovědět 
         Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?15:12:05 19.05.2005
Uz mi to nejak inspirovalo : http://www.dagles.wz.cz/lov.html Zatim je to polotovar....
jan pusodpovědět 
          Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?10:29:10 20.05.2005
Hezky to Dagles napsal... Ještě trocha cviku a bude z něj uznávanej povídkář :-)
Tomáš F.odpovědět 
           Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?11:07:41 20.05.2005
On si panicek potreboval prubnout nejake jemne upravy fotek. Stejne jako si napsal o bajne lhavosti aby prubnul LaTex. :o) A Dag diktuje obsah... Takze zadny koniny, ale vlciny.
jan pusodpovědět 
       Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:12:31 18.05.2005
Jde jen o to, zda zvolit partizanskou taktiku a prepadat myslivce nenadalymi utoky a nebo regulerni valku. Az obklici ty dva zajice, tak obklicit myslivce.
Jooo vysledek lovu/vyhradovano: tri zajici, dva bazanti, ctyri turisti, pet aut, jeden traktor a praskovaci letadlo (nadhaneci a myslivci se nepocitaji, je to skodna). Lovu zdar!
jan pusodpovědět 
        Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:14:16 18.05.2005
:o))
Petrodpovědět 
        Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:16:44 18.05.2005
:o))
Petrodpovědět 
        Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?13:24:51 18.05.2005
Obávám se Jendo, že teď z Tebe mluví Tvé militantní mládí! Válku, přepadání... No toto...
Já hovořil výhradně o obranném prostředku. Myslivec bouchne na mě, já mu to oplatím. Mám zásobník, on musí nabíjet... A že jsem ho složil? Každej musí uznat nutnou obranu! Střílel po mě? Jo. Tak jsem ho v obavě o život eliminoval!

A navíc, jakožto za prokazatelnou škodnou by za jejich uši měli dávat odměnu!
Tomáš F.odpovědět 
         Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?18:15:21 18.05.2005
Nezapominej ze jsem jeste starsi nezli Ty a pamatuji: "Nejlepsi obrana je utok vedeny vsemi prostredky a pokracujici az k uplnemu zniceni nepritele na jeho uzemi".
Jde tedy o obranu a jen a jen obranu.
Jo lesaci byvaji normalni, ale lidovy myslivci a jejich nasledovnici z rad "honorace"... to bejvaj druhy deprivantu...
jan pusodpovědět 
          Re: Od koho hrozí ptáčkům smrt?09:33:09 19.05.2005
Z hlediska této vojenské doktríny jsi jistě v právu :-) Otázkou zbývá, zda chceš být takto v právu :-))))))

A lihoví myslivci: jo to je kasta sama pro sebe. V tomto případě však kastovní systém chápu a přijde mi hluboce ospravedlnitelnej. Taky bych nechtěl, aby mi dcera domů přivedla myslivce! Snad jediný, s čím bych se smiřoval ještě hůř, by byl myslivec katolík.
Tomáš F.odpovědět 
  Re: to snad ne?18:26:48 13.05.2005
No, ja jsem za cely svuj zivot v nasem baraku mimo much, vos, vcel, komaru a jednoho potkana zadne jine otravne zvire nevidel. Tyhle potvory jsou moji nepratele, protoze primo nejakym zpusobem ohrozuji moje zdravi. Jeste se me ale nestalo, aby me krkavec klovl nebo sezral kus sejra ve spajzu nebo bych za nim musel bezet s kulovnici a sestrelit ho i s nasi slepici, co ma v paratech. Az se tak stane, budu na nej nasranej a budu se ho snazit z baraku vystrnadit, i za cenu nasili. Pokud ale tento tvor pobyva u sebe doma, tj. ve skalach, na stromech v lese apod. tak me to netrapi a nevidim duvod, proc bych se k nemu mel chovat nepratelsky. Skaly totiz opravdu nepatri jen lidem, to misto sdilime i s dalsimi zivymi. Ale to je asi tezke vysvetlovat tupcum, kteri zcela bezohledne prosazuji jen svoje podivne zajmy, ke kterym nepochopitelna nutnost lezt prave tady a prave ted patri...
honzaodpovědět 
   Re: to snad ne?18:42:34 13.05.2005
Krkavec toleruje lidskou přítomnost a v jižní a střední Evropě proniká dokonce do měst. (viz www.cmmj.cz/norek-krkavec.html) Čili je to na pohodu, von je zvyklej. Von hnízdí, ty lezeš. Vraždit netřeba. A je po problému.
Papoušodpovědět 
    Re: to snad ne?01:07:28 16.05.2005
Jo, lezes, ale ke me do baraku, tak bacha na voko, vetrelce....
krkavecodpovědět 

 Premnozeni Foglu:))12:15:05 18.05.2005
Tak se nam tu ti foglici hodne premnozili. Straka, Sykora a Spacek hnizdili nedavno ve Vidni v okoli zimaku. Nelezte tam prosim. :)
Orelodpovědět 

 krkavcata ala mesic mladat19:25:32 18.05.2005
Barbari horolezecky! Nechapu jak muzete rusit hnizdici ptactvo jen kuli tomu ze tam dal nejakej jouda kruch. Vzdyt to muzete pro jednou obejit vokolo.
Jo takhle z duvodu kulinarskeho, to je jina!
(Pro ochranare: jedna se o prirodni vyber- usmrceni slabsiho druhu evolucne uspesnejsim predatorem z duvodu preziti tj. ziskani potravy)
Prikladam recept z Magdoslavy Dobroslavy Ratikonove (rakousko-uherska autorka  kucharky pro horalky):
Ctyri az sedm dni stara dve krkavci holatka zbavime zobaku, vyvrhneme vnitrosti (zde zvlaste opatrne , krkavci jsou castecni mrchozrouti a hrozi dekontaminace masa napr. az nekolik tydnu ulezenym syslem), chmyri odchlupime snadno nad  plamenem. Nasolime a nechame 24 hodin ulezet v chladnici (nenechat zmrznout!). Pote nasekame vetsim nozem a smazime na mirnem ohni na predem do zluta osmahle cervene cibulce. Po cca. 4 minutach primichame stejne mnozstvi cerstvych vajec (zde autorka M.D.R. doporucuje vejce draveho ptaka ( sokola stehovaveho nebo raroha velkeho) vzhledem k dnesni tezsi dostupnosti obou produktu lze nahradit obycejnymi  slepicimi vejci). Okorenime zelenym peprem (na spicku svycarskeho noze), promichame  a po denaturaci bilku ihned podavame s cerstvym cernym chlebem.
              Dobrou chut preje   
VIP Czech Gurman Clubodpovědět 
 Nejvíc žerou krkavce Němci!20:01:37 18.05.2005
Krkavci se často objevují v receptech německé provenience. Na jedno jídlo tamější kuchařky často spotřebují i celého ptáka! Znalci ovšem upozorňují na fakt, že krkavec (der Kohlrabe) může být často zaměněn za kedluben (die Kohlrabe). Protože ovšem v receptech obvykle stojí Kohlrabe bez členu, může jít jak o krkavce, tak o kedluben. Tak si vyberte...
Papoušodpovědět 
  Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!22:04:38 18.05.2005
to je dobry, asi ve svy historii meli obcas poradnej hlad. Nicmene zde k omylu pri prekladu pravdepodobne nedoslo. Neznam totiz zadnou kedlubnu co by zrala chcipli sysli.
lacoodpovědět 
   Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!09:39:31 19.05.2005
První text je od ryze české autorky. To, co zmiňuje Papouš je, obávám se, o kedlubnách. Jedli jste už někdo někdy nějakou tradiční saskou krmi? Je to hrůza, a kedlubna bývá základem. Podotýkám, že rozvařená. Mnohdy je trest zostřen rozvařeným zelím. Nikdo se nemůže divit, že je dodnes v celičký Evropě nikdo nemá rád!
Tomáš F.odpovědět 
    Sasky krkavci a magnesium10:18:55 19.05.2005
jiz zacinam rozumet tem pokutam za mago na saskych piskach! Primy dusledek tezkych traumat z detstvi zapricinenym neustalym tlacenim kedluben a krkavcu do kedlubny. Smutnej pribech.
l.odpovědět 
     Re: Sasky krkavci a magnesium10:25:45 19.05.2005
Ano, většina evropských dramat byla způsobena traumatizovanými Sasy, kteří vyjížděli ze své enklávy loupit po světě jídlo.
Musím však uznat, že soucit si zaslouží ještě další národy. Třeba ty, které jejich rodiče naučili lít šťávu do piva!
Každý psycholog vám potvrdí, že za agresivitou obvykle bývají právě traumata z dětství...
Tomáš F.odpovědět 
    Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!12:40:23 20.05.2005
A že se ještě vracím ke stejnému tématu, oni si Sasové opravdu nezaslouží nic dobrého. To, že jsou schopní servírovat řízek s kečupem a kolínky v omáčce, bych jim snad odpustil (přílohy můžeš nechat), pivo pijí z třetinek mi taky neva (objednáš si dvě), ale zkusili jste někdy kedlubnu v trojbalu? A s omáčkou a se zelím? Jedli jste někdy tuřín?
Ze všeho nejvíc zarazí, že toho všeho dosahují z kvalitních surovin a při zachování technologické kázně! Když v český hospodě jídlo nebude k žrádlu, bude to proto, že to někdo zkurvil a rozvařil namrzlý brambory nebo tak něco. Tak to se Vám v Sasku nestane. K žrádlu to nebude proto, že Sas použil kvalitní suroviny k výrobě pokrmu který je nejedlý proto, že technologicky přesně dodržel recepturu dělající ze suroviny nepoživatelný blivajz. A navíc se modernizuje, takže do toho všeho v současnosti zasahují zásady zdravé výživy a trojbal se nahradí sojovou moukou. Tak to je Sasko.
Tomáš F.odpovědět 
     Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!13:04:32 20.05.2005
Ty vole, opět jsem pocítil zbytky břišních svalů :-)
Papoušodpovědět 
      Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!13:13:38 20.05.2005
Doufám, že se držíš té vesnice od T. a nehodláš se vydat lézt za nejbližší hranici. Musím Tě varovat. Tam totiž žijí Sasové a všechno co jsem o nich napsal je pravda!
Tomáš F.odpovědět 
       Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!13:32:02 20.05.2005
Teď se zrovna chystám do Bielatalu.
Papoušodpovědět 
        Re: Nejvíc žerou krkavce Němci!13:39:55 20.05.2005
Holej nerozum. Ale pak si nestěžuj, já Tě varoval... A abys věděl, je toho víc. Například je známo, že Sasové neumí německy. Jakpa se asi domluvíš, japa asi řekneš "děkuji opravdu si nepřeji nášup tuřínu"?
Tomáš F.odpovědět 
 Konzumace krkavců a víra20:12:38 18.05.2005
Když Mojžíš nařídil "Nebudete jíst vepře ani orla ani jestřába ani krkavce ani žádnou rybu, která nemá na sobě šupiny", chtěl tím říci m.j. toto: Nepodobej se takovým lidem, kteří si nedovedou poctivou prací vydělat na jídlo, nýbrž bezprávně berou cizí. Číhají na kořist, zcela nevinně obcházejí a obhlížejí, koho by svlékli. Tito ptáci totiž také nehledají potravu, nýbrž tiše sedí a číhají, jak by uchvátili cizí maso. Svou zrádností přinášejí záhubu.

Proč (obrazně) nejíst další zviřátka - viz http://www.geocities.com/baruchmar /EC/p_barnab.htm (samozřejmě bez mezírky mezi zubama)





Papoušodpovědět 
  Re: Konzumace krkavců a víra20:37:46 18.05.2005
Takhle povrchni Papousi??? A co tohle z Tve oblibene (a pravem) stranky www - citat:
Pohleďte, milované dítky! Abraham, jenž první obřezával, již tehdy, když psal ta tři písmena, myslel na Ježíše. Písmo totiž říká: "I obřezal Abraham z domu svého 318 mužů"13. Co mu tím bylo dáno poznat? Pohleďte 318 je 18 a 300.18 zase je 10 a 8, řeckými písmeny I (?) a H (?). A poněvadž kříž vypadá jako písmeno T, proto mluví 0 300 ( ? )14. Je tedy jasné, že Ježíš je obsažen ve dvou písmenech a kříž v jednom písmenu. Ten, který nám dal dar svého učení, to věděl. Nikdo neslyšel ode mne lepšího výkladu, ale vím, že si to zasloužíte.

Ano zaslouzite, tohle si prave zaslouzite!!!
Kolega Barnabáš dobre vedel, jaka je skryta symbolika krkavce hledajiciho prazaklad zivota vecneho ve vejcich, tak jakoz i my hledame a bloudime po hnizdech pomijiveho stesti odeni v cernem sate smutku v marne snaze zobakem svym se proklovati k podstate.
Mohli byste slyset ode mne lepsiho vykladu, ale nic si nezaslouzite!
autsajd
autsajdodpovědět 
   Re: Konzumace krkavců a víra20:57:06 18.05.2005
páni... kam se hrabe PULP FICTION... :o)
odpovědět 
   Re: Konzumace krkavců a víra09:42:29 19.05.2005
No, talmudistu bych taky zkousával ztěží, ale furt lepší než výše uvedené...
Tomáš F.odpovědět 
  Re: Konzumace krkavců a víra21:56:07 18.05.2005
Muj ty josefe! A kdyz je uz sezral? Co si mam pak pocnout?
lacoodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.