LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Solidní vrstva mechu pohnojená dávkou strachu ve výlezu na vrchol udrží všechno.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
V 16 - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ČHS: vznikne samostatné sekce soutěžního lezení

+ změna stanov kvůli zastoupení členů do 18 let na valné hromadě

Věcný záměr na vznik samostatné sekce soutěžního lezení schválil výkonný výbor ČHS tento týden v návaznosti na ukončení spolupráce trenéra Tomáše Bintera a několika dalších členů a spolupracovníků KSL s ČHS. Záměr má posílit význam a samostatnost soutěžního lezení v rámci ČHS.

Vedení ČHS o tom informuje ve včera zveřejněných dokumentech. Výkonný výbor rozhodl, že projekt povede předseda svazu Jan Bloudek, schválil členy týmu, se kterými byl návrh projednán.

"Projektový tým začne pracovat od schválení tohoto záměru ve složení: Dita Fajbišová (organizace, koordinace všech dílčích agendsoutěžního lezení), Daniel Kadlec (finanční plánování a řízení, marketing), Alexandra Gendová (oblast tréninku, VSCM a mezinárodních závodů), Jiří Čermák (koncepční uspořádání, domácí závody a technické zabezpečení), Iva Vejmolová (zástupce závodníků), Ivana Palasová (podpora ze strany sekretariátu), Jan Bloudek (projektový manažer). Do užší spolupráce s projektovým týmem se zapojí také Lumír Návrat (pravidla a prováděcí předpisy, rozhodčí, výsledkový servis), Rudolf Tefelner (vzdělávací, lektorská a trenérská činnost), Vilém Chejn (stavěči), Martin Stráník (trénink), Patrik a Nikol Chovanovi (fyzioterapie). Složení projektového týmu se může měnit dle aktuálních potřeb a situace, na řešení dílčích problémů lze přizvat další odborné spolupracovníky nebo externisty. Od schválení tohoto záměru na jednání VV přebírá projektový tým formálně všechny odpovědnosti a pravomoci Komise soutěžního lezení až do ustavení samostatné sekce po novele stanov na VH," uvádí se v záměru.

Viz zápis z jednání VV a celé znění přílohy:

Zápis z jednání Výkonného výboru ČHS.

Záměr soutěžní lezení - příloha zápisu

Klíč pro stanovení počtu hlasů delegátů na VH


Výkonný výbor dále schválil návrh klíče pro stanovení počtu hlasů, kterým by měli disponovat předsedové (zástupci) oddílů, tj. delegáti na Valné hromadě. Návrh klíče spolu s návrhem novely stanov, který plní usnesení VH 2018 –zastoupení členů do 18 let na valné hromadě, je přílohou zápisu.

Cílem návrhu je:
- Změnit charakter VH ze shromáždění členů na shromáždění delegátů zastupujících oddíly/spolky.
- Umožnit zastoupení dětí a mládeže do 18 let s omezením rizika účelového ovládnutí VH malým počtem oddílů/spolků.
- Posílit roli oddílů/spolků, omezit vliv individuálních členů a velmi malých oddílů pod 10 členů.
- Omezit rizika plynoucí z možného zastupování velkého počtu oddílů/spolků jednou osobou.

Viz:

Návrh novely stanov ČHS včetně klíče určujícího počty hlasů delegátů zastupujících oddíly na valné hromadě ČHS

sth   [úpravy] 06:07 20.09.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Konečně09:34:51 20.09.2019
Paráda, přeji týmu hodně úspěchů! Takhle má vypadat spolupráce, žádná one man show.
Martinodpovědět 
 Re: Konečně11:05:50 20.09.2019
První krok ku prospěchu závodníků. Problém ale pořád zůstává. Nerozhodli si o něm závodníci, ale Bloudek. Když se třeba špatně vyspí, může to zas celé překonat. Závodníci pořád nemají dost sil na to aby je neřídil Bloudek. Ale dobře,že Binter je pryč. Škoda jen těch cca 8 let co fungoval jako diktátor.
odpovědět 
  Bloudek se bojí 13:17:04 21.09.2019
Čhs které verbuje mládež do svých řad, aby z ni mělo peníze na dotacích a příspěvcích, jí zakazuje mít volební právo. Tvl. to jsou neuvěřitelný čur.. i v tom VV.
odpovědět 
   Re: Bloudek se bojí 14:10:54 21.09.2019
Zatímco všude jinde mají volební právo úplně všichni, včetně kojenců a nemluvňat.
Jiřinaodpovědět 
    Re: Bloudek se bojí 16:32:09 21.09.2019
Tak hlavně že se Bloudek bojí účelového ovládnutí VH vždyť díky tomu se stal předsedou, že ....
odpovědět 
     Ale no tak...17:12:16 21.09.2019
Ani ty bys asi nechtěl, aby ČHS ovládl někdo, kdo uspořádá po celé ČR nějaký pidipohár pro školky a školy, závodníkům dá hned na startu podepsat přihlášku a plnou moc a pak na VH přijde s několika tisíci plnohodnotných hlasů, že ne?
odpovědět 
      Re: Ale no tak...18:13:54 21.09.2019
Tak pokud by se snažil prosadit něco rozumnýho, (třeba větší informační otevřenost k členský základně, neomezování hlasovacích práv členů, atp...) Tak by mě nevadilo, že si podporu zajistil u dětí. Problém vydím v tom, že mládeže je a bude v čhs čímdál vice, takže když se nékdo bude snažit prosadit jejich zájem , nebude moci využít jejich hlasy.
odpovědět 
       Re: Ale no tak...19:26:57 21.09.2019
Ano, ale je mládež a mládež. Pokud sesbíráš hlasy na školkové lize nebo jsi v Praze, máš stěnu a do kroužku ti schodí stovky dětí, které to mají prostě jen jako jeden z odpoledních komerčních kroužků nebo navštívili boulderovku v rámci tělocviku, tak to nejsou děti se zájmem o lezení, u kterých bys měl hájit nějaké zájmy. To by se ti také mohlo stát, že si majitel těchto hlasů přiklepne dotaci na každé dítě a vysaje ti rozpočet dřív, než se rozkoukáš. A přitom to s ČHS a lezením nemá nic společného. Tím kroky ČHS neobhajuji, jen chápu, čeho se bojí, a myslím, že tohoto by se měl bát každý, protože agentura, která by dělala podobné akce, by mohla opravdu nasbírat tisíce duší. ČHS sice tyto duše potřebuje, bere na ně prachy, ale zase není možné nechat podobnou agenturu převzít ČHS. Jiná situace je u dětí, které jsou členy regulérních horooddílů. Ty by určitá práva mít měly. Je tedy otázkou, jak to vybalancovat a komu právo k hlasování dát a jakou bude mít váhu. Tedy zejména bych rozlišoval mezi náhodně sebranými dušemi (závody bez licence ČHS, komerční kroužky) a regulérními členy, kteří o lezení a ČHS mají opravdový zájem. Ale v systému, kde někteří slouží čistě jako dodavatelé duší pro ČHS za provizi (nic jiného to není, dodáš jméno do ČHS, to na něj dostane dotaci a jako odměnu ti pošlou půlku té dotace) není důvod, proč by tito dodavatelé, které nezajímá ČHS, ale jen platby od ČHs, měli mít hlasovací práva. Jsou to dodavatelé, ne členové...
odpovědět 
        Re: Ale no tak...15:25:18 24.09.2019
No hele nevim, jestli ma mit vetsi vliv "mladez" nebo mladez. Ale myslim, ze neni problem zalozit si Klub 1 az Klub n. Optimalni pocet lidi do klubu si dopocits sam.
Geoodpovědět 
         Re: Ale no tak...17:24:41 24.09.2019
Pokud ten klub má vykazovat činnost, problém to je.
odpovědět 
       Re: Ale no tak...20:05:21 21.09.2019
Úplně nerozumím, na co si stěžuješ. Podle toho nového návrhu stanov hlasy dětí naopak platit budou.
Martinodpovědět 
        Re: Ale no tak...18:17:18 22.09.2019
Konečně Blud začíná dělat to, co kluci z ČSL křičeli před dvěma lety. Ještě, aby Blud sám sebe nechal zmizet a uvolnil cestu myšlenkám a tvorbě. Bude zajímavý sledovat jakou sílu v rozhodování budou mít členové týmu nebo do jaké míry jsou tam jen jako loutky.
Slávaodpovědět 
         Re: Ale no tak...11:54:51 23.09.2019
To je ale blbost. Není to pravda, pozice a cíle ČSL byly úplně někde jinde, těm nešlo o změny v komisi nebo sekci závodního lezení z důvodů zlepšení podmínek pro závdníky, jim bylo u zadku, kdo tam je a jak to vede, hlavně aby jim šlo co nejvíce peněz. Jim jen Binter a podobní vadili proto, že jim nechtěli nechat více peněz (Binter raději udělal závod na malé bouldrovce, než by od ČSL vzal a zaplatil celý ten jejich cirkus), ne proto, jaké byly podmínky tréninkové podmínky. Ostatně ČSL je úplně jedno, jak schopné závodníky máme, dostanou stejně za závody pro lezce na světové úrovni, tak pro lezce lemry z českého rybníčku.

Jestli to chceš k něčemu připodobňovat, tak k tomu, co tu zaznělo již několik let zpět, a tím je trenérská rada, o té jako první myslím mluvil Hroza.

Ale ani toto nic neřeší. Ono nic neřeší a negarantuje ani toto Bloudkovo řešení. Žádný rozdíl mezi dosavadní komisí a tímto projektem není. Je úplně jedno, jak se to nazve a kdo tam je. Důležité je, na jakých principech to bude fungovat. Jak se budou přijímat rozhodnutí? Kdo může podávat návrhy na změny? Budou mít závodníci možnost někoho odvolat a dosadit místo něj někoho jiného? Nebo to vše půjde jako dříve, že si tam VV dosadí někoho podle sebe a dosazení nemusí na nic brát ohled?

Samostatná sekce je sice fajn název, ale zatím to není nic jiného, než líbivé jméno. Důležité bude jak a na jakých principech to bude fungovat. Zda tomu budeš říkat sekce, komise, oddíl nebo parta je úplně jedno.
odpovědět 
          Re: Ale no tak...12:38:58 23.09.2019
Prostě nejde o samostatný subjekt, závodníci budou stále závislí na vůli CHS.
odpovědět 
          Blud a jeho manipulace13:20:57 23.09.2019
Jsi spadl odkud? Co to plkáš za nesmysly o záměrech kluků z ČSL? Byli to oni, kdo prezentovali volbu kompetentnich lidi, spravedlivé přerozdělování a skutečné odpovědi na téma rozdělení. To co tady píšeš celou dobu psal a řikal Blud, Binter a Urbášek. Pořád se je snažili očerňovat, ale skutečný záměr jejich tažení negovali a překrucovali. Je vidět, že se stále najdou ovce, které jim na to skočili. Blud musel napumpovat do boulder závodů obrovské peníze, aby ustál výpadek ČSL.
To je jednoodpovědět 
           Re: Blud a jeho manipulace20:02:32 23.09.2019
Je vidět, že se v tom moc neorientuješ a vůbec netušíš, o co komu jde. Jestli ČSL něco někdy hlásalo, tak jen přepapouškovali to, co o čem se mluvilo již dlouhá léta před tím. A spolupráce ČHS a ČSL a ten tvůj "výpadek"? To nebudu komentovat, už jen to, jak jsi to napsal, ukazuje na neznalost vztahů a důvodů k jednání jednotlivých účastníků :-)

A rozhodně neobhajuji ČHS, jsem z prostředí závodníků, jsem jeden z těch, kteří nemohou přijít ČHS na jméno. Nic to ale nemění na motivaci ČSL, kterou měli, když chtěli založit samostatný svaz. Zlepšení podmínek pro trénink a rozvoj závodníků to nebylo.

A jestli se chceš dále dohadovat o tom, jak s tím přišlo ČSL, tak se podívej na článek Pro klid v ČHS, kde je jeden požadavků: Vytvoření tzv. trenérské rady, kterou by volila VH. Trenérská rada by rozhodovala o nominačních kritériích, finanční podpoře závodníků a pod. A o tom kam by mělo směřovat závodění.Stačilo by kdyby se sešla jen párkrát do roka a stanovila kritéria. Myslím si, že by měla být 9 členná.

Tento článek byl zveřejněn 5.3.2013, to ještě ani kluci nevěděli, že něco jako ČSL budu dělat :-)

Omlouvat se nemusíš, stačí když budeš příště přemýšlet a před psaním si o tom něco zjistíš.
odpovědět 
            Re: Blud a jeho manipulace13:42:44 24.09.2019
Omlouvat by jsi se měl ty, protože píšeš bludy Bloudka. Kluci pokládali otázky na rozdélení právě proto, že je štvala nekompetentnost a nemožnost volby správných lidí do pozic vedení sportovního, soutěžního lezenī. Tohle jestli popíráš tak jsi spadl z višně.
To je dvojiodpovědět 
             Re: Blud a jeho manipulace13:58:04 24.09.2019
Nikdo neříká, že to nebyl jeden z jejich argumentů :-) Těžko s tebou diskutovat, když vlastně nevíš, o čem od začátku píšu. Hodinky nebo holinky, je to jedno, viď, oboje se natahuje...
odpovědět 
              Re: Blud a jeho manipulace15:12:46 25.09.2019
Jsi mimo a tam prosím i zůstaň. Pro příště stačí když nebudeš vypouštět lži na které jsi byl upozorněn. Díky.
trojmoodpovědět 
               Re: Blud a jeho manipulace17:10:40 25.09.2019
Zřejmě jsi se spletl v zařazení, ne? Jesli reaguješ na To je jedno a To je dvoji, tak s tebou souhlasím. Jinak nevím, o čem píšeš.
odpovědět 

 Dobře či ne21:05:23 21.09.2019
Jr li to dobré či špatné nekomentuji.  Ale každopádně by tu měl fungovat onen starej selskej rozum. Stanoví někdo, a bude mít pravdu, že pro děti bude hranice? 15r? 10r? Či absolutně pro všechny i  pro lezoucí předškoláky kterým něco nakuká rodič? Kdo určí? Když mnohdy 12 letý kluk či holka mluví rozumějc než dospělák, A někdy naopak pošuk junior může mít názory pod úrovní předškoláka?  A nebo jde o udržení nějaké kliky (většinou pražské) za každou cenu? Kdo posoudí? Nikdo z nás není pánbůh či vševěd aby znal. Nějaké odpovědí se většinou dozvíme až po letech.
HonzaKodpovědět 
 Re: Dobře či ne11:56:39 23.09.2019
Už jsi o krok dále. Přeskočil jsi to nejdůležtější, tedy difinici, kdo je vlastně člen, který má právo do řízení ČHS mluvit.
odpovědět 

 posílení samostatnosti?16:32:34 24.09.2019
V rámci posílení samostatnosti sportovního lezení zakládá ČHS sekci soutěžního lezení, které bude velet šéf ČHS, který za poslední léta proti samostatnosti soutěžního lezení velmi intenzivně bojoval všemi možnými prostředky. Samostatnost hadr. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam...
odpovědět 
 Samostatnost12:25:26 25.09.2019
Jako horolezec chci svaz horolezců. Horolezectví je nesoutěžní cinost.
Jako trenér soutěžního lezení chci svaz soutěžních lezcu.
Už spoustu let Chs dokazuje, že dohromady to nejde.
odpovědět 
  Re: Samostatnost13:28:18 25.09.2019
Synergie Ti nic neříká?

(Pokud ne, tak to znamená, že na jednu hromadu tečou prachy ze dvou cecků).
honzaodpovědět 
   Re: Samostatnost10:34:06 26.09.2019
Jasne :). Synergii to mozna nazyva jen jedna zucastnena strana. Ty druhy strane by bez tehle "synergie" bylo lepe. O tom, ze o synergii nejde, koneckoncu vypovida to, ze jedna strana se chtěla osamostatnit. Urcite najdes ten spravnej termin i ted a zase nam ho vsem v ramci podivne recene recnicke otazky vysvetlis.
odpovědět 
    Re: Samostatnost13:30:48 26.09.2019
Hele "vy všichni": nebuďte takový bručouni a nežerte to tolik.
honzaodpovědět 
     Re: Samostatnost16:17:49 26.09.2019
Podle sebe, soudim tebe, ze? Ty jeden brucoune.
odpovědět 
      Re: Samostatnost16:18:49 26.09.2019
Kazdopadne skvelej argument, ktery by Bloudek mel urcite pouzit na VH.
odpovědět 
   Re: Samostatnost10:34:10 26.09.2019
Jasne :). Synergii to mozna nazyva jen jedna zucastnena strana. Ty druhy strane by bez tehle "synergie" bylo lepe. O tom, ze o synergii nejde, koneckoncu vypovida to, ze jedna strana se chtěla osamostatnit. Urcite najdes ten spravnej termin i ted a zase nam ho vsem v ramci podivne recene recnicke otazky vysvetlis.
odpovědět 
   Re: Samostatnost10:34:08 26.09.2019
Jasne :). Synergii to mozna nazyva jen jedna zucastnena strana. Ty druhy strane by bez tehle "synergie" bylo lepe. O tom, ze o synergii nejde, koneckoncu vypovida to, ze jedna strana se chtěla osamostatnit. Urcite najdes ten spravnej termin i ted a zase nam ho vsem v ramci podivne recene recnicke otazky vysvetlis.
odpovědět 
 Re: posílení samostatnosti?13:36:07 25.09.2019
Ano, ano, je to přímo revoluce. Nedá mi to a musím připomenout anketu o Trenéra roku 2018. Někdo musel "oblíbeného" trenéra TB nominovat, možná ÚV ČHS, který se v únoru mediálně chlubil jeho sqelým umístěním v top ten českých trenérů. Uplyne půl roku a jejda, ono to zase takové terno nebylo. Tady někdo hodně názorově zaBloudil. Ovšem vznik samostatné sekce a výběr kandidátů národní fronty lze vnímat velmi pozitivně.
Bídaodpovědět 
  Re: posílení samostatnosti?15:06:38 25.09.2019
Dovolím si jen oponovat tvému logickému mišmaši. Binter byl nominován jako trenér a také v ČHS vychvalován jako trenér. Odvolán byl z pozice předsedy KSL, tedy pozice manažerské, trenérem ho ČHS nechalo i nadále. Jako trenér nikdy ze strany ČHS zpochybněn nebyl, odstoupil sám, o žádné Bloudění tedy nejde.
odpovědět 
   Re: posílení samostatnosti?16:26:05 25.09.2019
Aha, aha, tak to pak jo. Akorát kdo nominoval manažera TB mezi trenéry, protože nevím, koho úspěšného v sezóně 2018 trénoval. No hlavně aby už se nepodilel na školení trenérů, to, co zasel lidem do hlav, bude ještě dračí setba.
Bídaodpovědět 
    Re: posílení samostatnosti?17:05:46 25.09.2019
Jo, to jo, v tom s tebou souhlasím. S celým názorem na Bintera. Já jen poukázal na to, že jako proti trenérovi proti němu ČHS nikdy nic neměl. Kvality teď ponechávám úmyslně stranou, bavím se jen o rozdělení manažer/trenér.
odpovědět 
     Re: posílení samostatnosti?18:55:35 26.09.2019
Bída na hrad a do funkcí. Jeho um by mohl ČHŠ vyvést z krize.
L.odpovědět 
      Re: posílení samostatnosti?19:34:41 26.09.2019
Přesně tak. Každýho zná a každý ho zná :-D
odpovědět 
       Re: posílení samostatnosti?19:44:26 26.09.2019
To jsou devizy k nezaplacení. Teprve potom nastoli ten spravny směr. Nekecat a makat :-)
odpovědět 
        Re: posílení samostatnosti?14:54:51 28.09.2019
Už se rozjíždí pro CHS typický způsob , jak se zbavit nepohodlných oponentů.Kdo není anonymní a zároveň kritický k chs, toho postupně Bloudilovi trollové dehonestují, udělají z něj blázna.
odpovědět 
    Re: posílení samostatnosti?06:34:03 27.09.2019
Bída na hrad!
Nebo aspoň ať píše aspoň jednou rocne rocenky, myslím že by to stálo za pokus:)
Lukodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.