LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Parádní finta, takovýhle kroky jsem v přírodě ještě nedělal.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Olympijská kvalifikace v lezení Šanghaj - finále

Adam Ondra bronzový

Ve finále v lezecké kombinaci na olympijské kvalifikaci v čínské Šanghaji skončil dnes Adam Ondra na 3. místě. Ve finálových bouldrech byl Adam 1., v obtížnosti 5. Závod vyhrál Korejec Dohyun Lee, druhý byl Španěl Alberto Ginés López.

V ženách vyhrála Brooke Raboutou z USA, 2. byla Korejka Chaehyun Seo, 3. Britka Erin McNeice.

Výsledky viz:

ifsc.results.info

Výsledková listina z finálového přenosu:



Adam Ondra nám po závodě poskytl audio vyjádření:

audio: Adam Ondra


Adam Ondra ve finále bouldry, olympijská kvalifikace v lezecké kombinaci v čínské Šanghaji © IFSC



Stěna s finálovou cestou, olympijská kvalifikace v lezecké kombinaci v čínské Šanghaji


V Šanghaji se nyní lezl první ze dvou závodů olympijské kvalifikační série o 12 míst pro muže a 12 míst pro ženy. Druhý závod bude od 20. června v Budapešti. Výsledky obou závodů se sčítají.

...

Standa Holec   [úpravy] 13:04 19.05.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Lano bida08:17:33 19.05.2024
Lano mu poslední dobou nejde
odpovědět 

 bodování09:19:31 19.05.2024
Jenom doplnění - v každém kvalifikačním závodě se boduje 48 míst podle pořadí 50, 45, 41, 38,... 1. Takže Adam má 41 a i kdyby do Budapešti nejel vůbec, tak má šanci se na OH dostat.
goatodpovědět 
 Re: bodování10:55:02 19.05.2024
Kozle, teď si vem, že ti nejlepší, kteří se už nominovali, zde chyběli a přes to se mu nepodařilo vyhrát. Nominace asi bude, ale jaká je reálná šance na solidní výsledek? O vítězství ani nemluvě.
odpovědět 
  Re: bodování17:39:07 19.05.2024
a co má být? Pochopil jsi, o co ve sportu jde? A v olympijských hrách? Nesmíš si to plést s olympyjskými hrami...
odpovědět 
   Re: bodování18:35:04 19.05.2024
Jen to, že je velmi nepravděpodobné, že by AO přivezl z Paříže placku. To je celé.
odpovědět 
    Re: bodování19:53:05 19.05.2024
3 x na svou odpověď netrpělivě koukneš, abys zjistil, zda je na tebe někdo zvedavej :o)
odpovědět 
     Re: bodování20:11:44 19.05.2024
A je!
odpovědět 
      Re: bodování20:38:34 19.05.2024
Máš pravdu, zaujal mě tím 3 x obnovit, jinak nic.
odpovědět 
       Re: bodování21:39:56 19.05.2024
To nevadí. Na tom, že AO na placku z OH nejspíš nemá výkonnost, to nic nemění.
odpovědět 
        Re: bodování08:23:28 20.05.2024
A?
odpovědět 
         Re: bodování08:57:30 20.05.2024
To je celé.
odpovědět 
          Re: bodování20:52:20 20.05.2024
A proč to sem prosím píšeš? Jaké máš důvod nebo co tě pohání?
odpovědět 
           Re: bodování21:48:08 20.05.2024
Vaše agresivita, vaše nutkavá potřeba každého, kdo napíše něco, co nezapadá do vašeho vidění světa, utlouct, zadupat a zostudit. Je to takové hezké zpestření dne.
odpovědět 
            Re: bodování20:53:17 21.05.2024
To jsou ty důvody? Hm. Pěkně jsi nás převezl, sis krásně zpestřil den.
odpovědět 
            Re: bodování22:35:50 24.05.2024
hm, psychopatologie v přímým přenosu, to potěš, tady nemá smysl diskutovat. Hlavně pamatujte: bludy nerozmlouvat, ať se nám chlapec nedekompenzuje!
odpovědět 
   Re: bodování18:35:07 19.05.2024
Jen to, že je velmi nepravděpodobné, že by AO přivezl z Paříže placku. To je celé.
odpovědět 
    Re: bodování23:48:12 19.05.2024
odpovím v tomhle vláknu, aby se to nepletlo: a co má být? To je přeci samozřejmé, že není vždycky jisté, že se umístí, tak proč říkat samozřejmé věci? Abys ukázal, že vlastně o tom, o co ve sportu jde, nemáš ani páru, natož, abys to měl v sobě? To stačí jednou, netřeba opakovat. Nebo že jsi sám nic podobného nedokázal, tak budeš zkoušet shazovat úspěchy druhých? Taky stačí jednou, vidíme a nikoho to tady nezajímá. Adam už se do historie lezení zapsal i bez OH, a pořád se dál zapisuje, takže běž dál šoupat nohama, mrňousku.
původní řečnická otázkaodpovědět 
     Re: bodování05:56:21 20.05.2024
No na to, jak skvělého má trenéra, které ho si rovnou protlačil i coby šéftrenéra repre (bez výběrového řízení), jeho výkonnost nejen že neroste, ale klesá.
odpovědět 
      Re: bodování10:30:10 20.05.2024
To je možná pravda, i když každý závod je jiný a na OH se může stát ledacos ... v dobrém i zlém. Ale samozřejmě, nikdo nemládne, věkem se nic nelepší a ani AO nemůže být absolutní TOP věčně.

Ještě štěstí, že krom AO máme řadu mladých perspektivních závodníků s ambicemi se zařadit do nejužší světové špičky, že;-)))?
MModpovědět 
       Re: bodování12:58:12 20.05.2024
Ano, je to překvapivé. Máme takového schopného šéftrenéra repre a nic, žádný nástupce AO, který by převzal štafetu.
odpovědět 
        Re: bodování13:03:58 20.05.2024
Jakoze seftrener repre na tvou objednavku vyrobi Adamovo klon a hop pojdme?
odpovědět 
         Re: bodování13:51:41 20.05.2024
Tak soutěžní sport je o výsledcích. Tenhle trenér skokan nic nepředvedl a hned šup ho na šéftrenéra. Tak pojďme a ukažme výsledky.
Kde nic tu nic.
odpovědět 
          Re: bodování15:05:59 20.05.2024
koukám, že preferuješ dehonestaci trenéra (potažmo svazu, jeho vedení, šéfa, systému, sportovních komisí všeho druhu atd atd) i za cenu potenciální demotivace našich nejlepších na mezinárodním poli... taktak, hlavně naplivat, padni komu padni, klasika;)
odpovědět 
           Re: bodování15:33:57 20.05.2024
Jen nazývám věci pravými jmény. Klofáčovy kompetence jsou na úrovni pomocného kondičního trenéra. Přesto je na pozici reprezentačního šéftrenéra. Podle toho také budou výsledky.
odpovědět 
            Re: bodování15:52:14 20.05.2024
A koho by jsis na pozici reprezentačního trenéra představil? Jako není moc lidi, kteří by měly kvalifikaci a chuť to dělat.
odpovědět 
             Re: bodování16:36:36 20.05.2024
Nebudu nikoho jmenovat, to by nebyl dobrý nápad. V každém případě platí, že protekční skokani nejsou dobrým řešením. Přičemž platí, že Klofáč je protekční skokan. Soryjako.
odpovědět 
              Re: bodování17:32:11 20.05.2024
Protekční skokan nemusí být nutně špatný. Výsledky má.
odpovědět 
              Re: bodování17:32:13 20.05.2024
Protekční skokan nemusí být nutně špatný. Výsledky má.
odpovědět 
               Re: bodování17:48:02 20.05.2024
Povíme si po olympiádě.
odpovědět 
             Re: bodování00:10:08 21.05.2024
On myslí sebe. Ale problém je, že se tento trenérský klenot stydí představit.
odpovědět 
              Re: bodování06:15:03 21.05.2024
Vůbec ne. Jen mě mé životní zkušenosti utvrzují v názoru, že do každé významnější funkce musí člověk dozrát. Musí mít za sebou postupně nabyté zkušenosti odpovídající danému postu. Jinak je to vždy děs. Existuje jedno okřídlené úsloví, které praví, že "jmenovat generály lze jen z plukovníků". A Klofáč v tomto smyslu je tak maximálně branec. Či spíše králík vytažený z klobouku. Že si ho AO vybral coby osobního trenéra je v podstatě jeho věc, za kterou pltí svojí výkonností. Co mě však vadí, je to, že si tohoto králíka z klobouku prosadil na post šéftrenéra repre.
odpovědět 
               Re: bodování08:09:21 21.05.2024
Pokud si ho vybral, tak v čem je problém? Jinak trochu mimo téma: je nějakej "blbější" sport tolik závislý na tom, jakou trať/cestu/boulder stavěči nachystají??? V tomhle zlatá rychlost, pro lajky určitě zajímavější.
odpovědět 
                Re: bodování08:30:28 21.05.2024
Jsou dvě věci, respektive tři. Osobní trenér AO je jeho věc. Pokud by si ho platil ze svého. A zde začíná kámen úrazu. AO si ho zjevně neplatí svými penězi, ale formou protislužby kdy mu dohodil placenou funkci šéftrenéra. Což je samo o sobě problém. Další problém je, že na tuto funkci protlačil naprosto nekompetentního člověka. A to od něj není hezké.
odpovědět 
                 Re: bodování09:11:02 21.05.2024
A jak to víš, ty máš nějaké informace? Tak je ukaž a potom někoho obviňuj.
odpovědět 
                  Re: bodování09:16:05 21.05.2024
Na co ses ptal, na to jsem ti odpověděl, tak si teď nestěžuj. Pokud by ses neptal, tak bych to sem nepsal.
odpovědět 
                   Re: bodování09:20:40 21.05.2024
Ne já se ptám, odkud čerpáš informace, jak si Adam financuje trenéra. Prosím zdroj. Když někoho obviním, musím mít přece důkazy.
odpovědět 
                    Re: bodování10:07:41 21.05.2024
Nemusíš. Stačí být xindl.
MModpovědět 
                     Re: bodování14:05:53 21.05.2024
+1
odpovědět 
                 Re: bodování10:06:56 21.05.2024
"AO si ho zjevně neplatí svými penězi, ale formou protislužby ..."

Jako tohle je taková klasická virtuální prasárna, sorry jako. Jedna věc je kritizovat odborné kvality, pokud se to dělá slušnou formou, ale tohle je jednoduše křiváctví. S tím jdi někam ...
MModpovědět 
                  Re: bodování10:36:25 21.05.2024
Ptal se, tak jsem mu odpověděl. Pokud nechcete slyšet odpovědi, které se vám nelíbí, tak se zeptejte a neplačte mě do nich. Já jsem chtěl jen napsat, že podle mého názoru třetí místo na závodech bez již nominované špičky predikuje, že aktuální výkonosti AO není na to aby přivezl z OH nějakou medaili natož aby vyhrál. Do ostatního jste mě už zatlačili vy, tak si nestezujte.
odpovědět 
                   Re: bodování10:46:31 21.05.2024
Toto nejsou odpovědi, které se mě nelíbí, ale vyloženě lži, které tu sypeš do veřejného prostoru.
odpovědět 
                    Re: bodování10:51:40 21.05.2024
Ne
odpovědět 
                     Re: bodování10:59:54 21.05.2024
Ale ano lžeš a ani nevíš jak se tyto služby financují.
odpovědět 
                      Re: bodování11:11:56 21.05.2024
Fakt jo a kdy bylo to výběrové řízení na základě, kterého byl Klofáč vybrán do funkce šéftrenéra repre?
odpovědět 
                       Re: bodování11:22:38 21.05.2024
A šéftrenér se ustanovuje na základě výběrového řízení? Ale o to tu nejde, tady jde o to jak píšeš o těch protislužbách, to je lež jako prase a křivé obvinění...
odpovědět 
                        Re: bodování11:27:24 21.05.2024
Ale to s tím přeci souvisí. Žádné výběrové řízení jen zákulisní jednání a o tom to je.
odpovědět 
                         Re: bodování11:34:40 21.05.2024
No tak jsme se dostali k jádru problému, že tě štve Klofáč, protože nerozhoduje, dle tvých představ a kvůli tomu jsi schopen šířit lži o financování Adamova tréninku...
odpovědět 
                       Re: bodování20:51:13 21.05.2024
Napiš nám v jakém sportu se vybírá trenér reprezentace ve výběrovém řízení.
odpovědět 
        Re: bodování10:02:19 21.05.2024
Šéftrenér repre je ve své podstatě organizační pracovník, takže házet mu na hrb výkonnost jednotlivých závodníků je skutečně zcela mimo.
MModpovědět 
         Re: bodování10:24:46 21.05.2024
Přesně tak, a tady je celý zakopaný pes celé kauzy tohoto člověka, který sem píše tyto věci na hranici zákona. Prostě nerozhodl, podle jeho představ.
odpovědět 
   Re: bodování18:35:09 19.05.2024
Jen to, že je velmi nepravděpodobné, že by AO přivezl z Paříže placku. To je celé.
odpovědět 
    Re: bodování10:31:54 20.05.2024
No, furt je u něj ta šance větší, než bude u 80% členů výpravy ... a to se těmi % držím ještě fest při zemi.
MModpovědět 
     Re: bodování12:50:31 20.05.2024
Myslím, že úspěch bude, když na OH postoupí do finále. To je podle mě maximum.
odpovědět 
      Re: bodování10:14:01 21.05.2024
Co je či není/nebude úspěch si musí primárně říct AO, on není blbej aby nevěděl na co může v optimální formě mít, na co by měl mít v každém případě a co je/byl by průser.

A opět ... OH a finále ... já su obecně dost hyperkritický a jak "jen" finále podle mně na bouchání šáňa úplně není (s výjimkou nějakých mladých začínajících sportovců), tak to ale ani není na nějaké chození kanálama. Na to tam pravděpodobně bude hafo jiných adeptů s jinými výsledky.

Fakt by to chtělo trochu realismu, AO už není nejmladší a i když je furt schopen udělat občas super výsledek, tak celkově všichni víme, že líp už bylo. A je to úplně normální a přirozené, léta prostě neokecá nikdo.
MModpovědět 
       Re: bodování17:02:45 22.05.2024
Adam ještě není starý. O tři roky starší Michael Mawem a Jacob Schubert vyhráli loni MS v Bernu. Stejně staří Stefano Ghisolfi a Seb Bouin dominují v posledních 2 letech ve skalách. Tím neříkám, že je nová generace všechny za chvíli nepřeválcuje, ale 31 let ještě zásadní limit nepředstavuje.
Petrodpovědět 
    Re: bodování19:00:05 20.05.2024
No tak sis zadehonestoval nad necim poctivym usilim. Takovejch nymandu po hospodach je… Mas tam i nejakou hlubsi myslenku nebo jen zapsklej slem?
odpovědět 
     Re: bodování19:24:17 20.05.2024
Konstatování reality je dehonestace? No proti gustu žádný dišputát. Prostě realita je taková, že na vytoužená umístění musíš mít odpovídající výkonnost. Bystřejší jedinci ji dokáží odvodit tam, kde ji zaslepení fandové nevidí. AO pokud chce pomýšlet na medaile z OH, pak musí být schopen s velkým náskokem vítězit na závodech, kde ti největší konkurenti chybí. Pokud toho není schopen, pak to do OH již nedožene. Uspět v nominaci je podmínka nutná nikoli však postačující.
odpovědět 
      Re: bodování21:07:58 20.05.2024
Medaili z OH, potazmo zlatou (nebo jakousi umelou nutnost/povinnost ji ziskat), mu nutis ty sam, a to daleko vehementneji, nez to sam Adam kdykoli komunikoval. Stejne vehementne pritom vykrikujes, ze ji nema sanci ziskat a jaky je to pro tvuj vesmir trauma, neb ji praveze "musi" ziskat. (Na to nabalujes jakesi evidentne osobni bolistky a poslapany kuri voka ve vztahu ty/svaz.) Ve tvym zacarovanym kruhu bych fakt nechtel bejt...
semtamodpovědět 
       Re: bodování21:25:33 20.05.2024
A kdo tě nutí se semm cpát?
odpovědět 
      Re: bodování23:19:40 20.05.2024
Au, ty si fakt vystacis. Ty a tvoje subjektivni realita. Mate spolu asi hodne smutnej zivot, aniz bys to vedel, vid? Sladka je nevedomost…
odpovědět 
       Re: bodování06:01:38 21.05.2024
Objektivní realitu budeme moc posoudit po OH a uvidíme. Já říkám, že s Klofáčem žádná placka nebude. V lepším případě maximálně postup do finále, ale nejspíše ani to ne.
odpovědět 
        Re: bodování17:39:57 22.05.2024
Těžký je to, pro některý povahy, opustit svůj monolog, přetěžký…natož pochopit, o čem druzí mluví. A pochopit jejich motivaci, cíle…to už je sci-fi!
odpovědět 
      Re: bodování09:08:53 21.05.2024
A ještě bystřejší jedinci vědí, že kvalifikace na OH není ten top na který se Adam připravuje a ladí top formu. Tak, za mě dílčí cíl splněn, kvalifikace na OH bude. A moc se těším, až mu budeme (teda kromě tebe) fandit.
odpovědět 
       Re: bodování09:18:38 21.05.2024
Jaké teda tipuješ jeho umístění?
odpovědět 
        Re: bodování09:23:16 21.05.2024
Mě je to šumák, mě baví ten sport. Ale každý sportovec jde s nastavením vyhrát a to mu přeji.
odpovědět 
         Re: bodování15:06:06 21.05.2024
Ale to nedá, na to nemá.
odpovědět 
          Re: bodování19:54:51 21.05.2024
Ale dá, ťuňťo :o)
odpovědět 
  Re: bodování07:20:06 21.05.2024
Tak dle tvé logiky mají na OH jet ti co už se nominovali a zbytek se má na to vykašlat, tak má podle tebe vypadat sport?
odpovědět 
   Re: bodování09:13:17 21.05.2024
Nepodsouvej mi, co jsem nepsal, buď tak laskav, jo.
odpovědět 
    Re: bodování20:34:59 21.05.2024
Nebo?
odpovědět 
    Re: bodování18:04:21 29.05.2024
Ale právě že jste to tak napsal
Strejdaodpovědět 
    Re: bodování18:04:23 29.05.2024
Ale právě že jste to tak napsal
Strejdaodpovědět 
 Re: bodování15:52:01 19.05.2024
Z pohledu fanouška ok, ale u sportovců je tenhle způsob uvažování cesta "do pekla". Stát se může leccos a motivace je na těchhle kvalifikacích extrémní, a není radno něco podceňovat, kalkulovat s tím, že není potřeba podávat 100% výkon (to jen tak ze zkušenosti 30 let ve sportu - začal jsem brzy :D). Jinak Martin Stráník. 33. místo, 8 bodů, Stefano G. 19., 22 bodů, Alex Megos 12., 29 b.
odpovědět 

 Skvělý výsledek09:27:59 19.05.2024
...pokud jde o bouldry excelentní výkon. Gratulace Adamovi, postup do Paříže je velmi blízko.
Co se lana týče, věřím, že to tam je, a že se smůla či co to je (od té nešťastné kvalifikace na Tokio při  MS 2019) v pravou chvíli prolomí.
I při vědomí toho, že soutěžní lezení v posledních několika letech udělalo výkonnostní posun vzhůru, možná skok, včetně generační obměny, a prosadit se je pro relativně starší i když zkušenější matadory čím dál tím těžší. 
ivošodpovědět 
 Re: Skvělý výsledek10:39:38 19.05.2024
Taky mi přijde, že se z lana staly 3-4 bouldery po sobě a jediný rozdíl je cvakání
odpovědět 
  Re: Skvělý výsledek22:18:23 19.05.2024
Čímž se lano víc přiblížilo skalním cestám..
Valmarodpovědět 

 zaznam18:39:55 19.05.2024
da se na to nekde kouknout?
joudaodpovědět 
 Re: zaznam18:54:09 19.05.2024
olympics.com - je třeba si tam vytvořit účet a pak hledej tu: https://olympics.com /en/sport-events/olympic-qualifier-series-2024-shanghai /replays (2 mezery)
bretacrodpovědět 
  Re: zaznam21:25:47 19.05.2024
Olympics.com jde i jako appka na mobil, lze se pak přihlásit i přes Google účet, to ostatně i na těch zmíněných webovkach
PPodpovědět 
 Re: zaznam22:45:35 19.05.2024
https://www.youtube.com/watch?v=qDFMzDvWlOU&t=10446s
valmarodpovědět 
  Re: zaznam11:11:26 20.05.2024
Pisou ze to streamovali zive. mazec. Diy vam obema. Ten ucet na olympics com je divnej a nejak mi to tam prave nedjede. Na patl afoun sem zanevrel - jak rika sef v praci "tezkou cestu sis zvolil" ale hold se stalo, tzv smartfoun,tedy zarizaeni vecne k netu pripoijene, stale nemam:(
jouda.odpovědět 

 Adam21:58:24 19.05.2024
Adam je soutěživý typ a účast na Olympiádě si zaslouží, byť taky vnímám, že konkurence je obrovská a olympiáda jako lezecké téma přichází na sklonku jeho top-profi kariéry. O to víc oceňuji jeho nasazení, vždyť co komu musí dokazovat, je jedním ze 3-4 lídrů své generace a mnohými považován za nejuniverzálnějšího lezce své generace vůbec. On musí moc dobře vědět, že pokud pojede, placka není jistá nebo bude i těžké ji získat. Přesto pojede, pokud se kvalifikuje. A třeba může ještě překvapit. Na tomhle závodě je těsně za vítězem minulé Olympiády, to taky o něčem vypovídá. Je pravda, že lano mu poslední dobou tolik nejde, naopak v boulderingu válí, každopádně  by bylo fajn ho v Paříži vidět, protože je to bojovník proti sám sobě, par excelence. Spíše je možné kritizovat jeho komerční videa, což dělat nebudu. 
Chochinodpovědět 
 Re: Adam03:06:45 20.05.2024
Válel bouldry, protože tam žádný extra bouldrista nebyl. Ti všichni už se nominovali. A někteří dokáží zalezt obojí, že zjistil, že nemá vytrvalost až na nominačních závodech, je velká nepřipravenost, nebo žádná sebereflexe.Přeci jen jde o druhý největší závod jeho kariéry a zřejmě poslední šanci ho vyhrát. A potenciál na to určitě má.
odpovědět 
  Re: Adam10:33:26 20.05.2024
Jak že tam nebyli extra bouldristi? Dohyun Lee je 2. ve světovým rankingu na IFSC, Mick Mawem 7. a Mejži Šalk 8., Janik Flohe 9. To nejsou extra boulristi? A Lee skončil ve finále v boulderu 4., v semifinále 7. a Šalk 3., Flohe 9.-10., Mawem vypadnul už v klasifikaci - vždycky každej za Adamem. Tak kdo je extra bouldrista? Jde tam spíš o to, že bouldery jsou hrozná loterie, kde náhoda a momentální forma hrajou nezanedbatelnou roli.
DTXodpovědět 
   Re: Adam11:32:51 20.05.2024
pěknej překled - klasifikaci = kvalifikaci.
DTXodpovědět 
    Re: Adam12:42:16 20.05.2024
Tak 1,3,4,5,6 chybí. To už je docela hodně z těch nejlepších.
odpovědět 
     Re: Adam12:54:31 20.05.2024
Že jich chybělo "hodně" ovšem neznamená, že "tam žádný extra boulderista nebyl". Na popření tohoto tvrzení by stačilo, kdyby tam byl jeden.
DTXodpovědět 
      Re: Adam13:17:21 21.05.2024
DTX potřebuje mít nutně poslední slovo. Jeden tam byl a Adama nakonec v kombinaci v klidu zalezl.
odpovědět 
       Re: Adam19:44:17 21.05.2024
jo jo, extra boldrista a natřel mu to v lezení. a to o pár koňkejch dýlek, nikoli o prsa.
Dr. Nobodyodpovědět 

 Nuly - jste Po.rané Nuly09:45:20 24.05.2024
Hej vy Bosáci co tady komentujete lezení jak hokej...koukněte doma do zrcadla a vyhoňte si pé.a nad, tím svým malým egem. Osobně bych si přál lézt jako Adam aspoň z jedné miliontiny a přeju mu vítězství, je to úplný zabijáK! Doufám, že Vám všem pochybovačům u.ebe dekel! Adame dávej! A Vy pochybovači a analytici si vyližte pr.el!
Jaromír Bosák XIV.odpovědět 
 Re: Nuly - jste Po.rané Nuly09:57:19 24.05.2024
+1
odpovědět 
 Re: Nuly - jste Po.rané Nuly18:40:57 24.05.2024
Hezky napsané. A kdyby AO závodil čistě za své, tak by to bylo i pravdivé. Ale jelikož má AO a i svaz peníze od státu, vybrané od všech daňových poplatníků, tak každý má právo to komentovat, jak uzná za vhodné, vždyť Ondrovi na ty jeho závody a účast přispívá.
odpovědět 
  Re: Nuly - jste Po.rané Nuly09:03:33 25.05.2024
Pane Boze, ty to vidis!!!
odpovědět 
   Re: Nuly - jste Po.rané Nuly13:47:11 26.05.2024
Je to poplatník a platí nám všem život, tak se mu nediv, že mu občas zjednodušeně ujedou nervy. Posledně mi to všechno zaplatil a tobě taky, to už si zapomněl. :)
odpovědět 
 Re: Nuly - jste Po.rané Nuly13:07:40 25.05.2024
Adam je starej a na závodech na to už nemá bude rád tak za finále, měl by zůstat na skalách, jo pan Šubrt to je jinej závodní zabiják... Tomu bych to přál... A na lezení od telky jsem lepší odborník než na hokej, a být třetí v nějaké usmrkané kvalifikaci a ještě pojebat lano.. Tj je propadák.. Je to jako když tam jede Ella která nevyhraje ani český pohár co to pak má být za saskarnu...
Hovnoodpovědět 
  Re: Nuly - jste Po.rané Nuly15:42:40 25.05.2024
:-))
odpovědět 
  Re: Nuly - jste Po.rané Nuly22:11:10 25.05.2024
kde se tohle v lidech bere...
odpovědět 
   Re: Nuly - jste Po.rané Nuly22:16:43 25.05.2024
tohle se vyvíjí jako kompenzační mechanismus v reakci na poruchy erekce, ale taky to předznamenává první stádia demence. Neléčitelný je to.
odpovědět 
    Re: Nuly - jste Po.rané Nuly22:06:01 26.05.2024
Zvláštní je, že ten kompenzační mechanismus má pravdu :-)
odpovědět 
     Re: Muly - jste Po.rané muly19:33:38 27.05.2024
áno, jistě, má subjektivní blud, kterej přece prostě musí objektivně platit ve všech vesmírech, dá rozum, né? Nebo?
odpovědět 
      Re: Muly - jste Po.rané muly21:55:51 27.05.2024
99 komentar
Jololoodpovědět 
       Re: Muly - jste Po.rané muly22:10:02 27.05.2024
Konecne padny nazor :-))
odpovědět 
      Re: Muly - jste Po.rané muly23:44:54 27.05.2024
Tak nějak bych řekl, že třeba ten věk není otázka bludu, ale prosté matematiky, pokud víme, kdy se AO narodil. A jiné vesmíry jsou irelevantní, žijeme v tomto.
odpovědět 
       Re: Muly - jste Po.rané muly19:54:23 28.05.2024
zijes ve svem vesmiru, kde ma smysl placat hubou v dehonestacnim smyslu, ale je tu dost jinych, kteri umi ocenit adama uz ted, at uz placku da nebo ne, tak se s tim smir a klidne si tu placej dal, je to sranda parek sledovat, jak te to ne a ne pustit, takze za tim musi byt neco fakt tezkyho
odpovědět 
        Re: Muly - jste Po.rané muly08:58:27 29.05.2024
Možná by ses měl zamyslet sám nad sebou. Nebyl jsem to já, kdo tu o AO psal, mě je úplně u zadku, neznám ho a je mi jedno, zda vyhraje, nebo ne. Já se tu pouze bavím v diskuzi, nic víc. A to ani ne nad Adamem, ale na tebou, vlastně jsi na tom hůř, než ten, koho se snažíš diagnostikovat :-)
odpovědět 
         Re: Muly - jste Po.rané muly21:26:17 29.05.2024
však my ostatní se tu taky bavíme, jak se tu snažíte exhibovat svůj pseudokritický pohled. Klidně ještě přihoď nějakej přídavek, třeba nakonec budeš vypadat aspoň trochu chytrý.
odpovědět 
          Re: Muly - jste Po.rané muly18:37:59 30.05.2024
Pořád v tom máš bordel. Oslovuješ mě, jak kdybych ty komenty na AO psal já. Chlapče, sám v tom máš bordel a ostatní chceš poučovat?
odpovědět 
           Re: Muly - jste Po.rané muly23:47:39 30.05.2024
chlapče???
odpovědět 
           Re: Muly - jste Po.rané muly19:54:20 31.05.2024
když píšete oba (nebo kolik se vás tu anonymně snaží předstírat intelekt) v podobným duchu, tak pak nebreč, že si tě s jiným šmudlou splete kde kdo. Zajímavý, že tě to tak žere. To jak tu cpete svůj názor na to, že Adam skončí bez medaile, je oproti tomu naprosto nudný.
odpovědět 
            Re: Muly - jste Po.rané muly08:14:25 01.06.2024
Jak jsi přišel na to, že mě to žere, nebo že si stěžuju? Máš to nějaké pomotané :-) Já se jeho zmateností bavím, nic víc :-) Je ráno, dám si kafe, kouknu na idnes, na Novinky, na Lezce... zasměju se a to je vše :-)
odpovědět 
             Re: Muly - jste Po.rané muly21:37:25 01.06.2024
jo, to vysvětluje vše. Nuda.
odpovědět 
              Re: Muly - jste Po.rané muly09:19:29 02.06.2024
Bingo. Přesně :-) A trocha prokrastinace :-)
odpovědět 
               Re: Muly - jste Po.rané muly20:57:54 02.06.2024
Jj, ctenar novinek nemuze mit rozvinuty intelekt. Vse odpusteno, uprimnou soustrast…
odpovědět 
                Re: Muly - jste Po.rané muly13:44:59 03.06.2024
Jak to víš? Nedává ti to smysl :-) Zkus s tím intelektem začít u sebe. Tedy pokud jsi toho schopen :-)
odpovědět 
                 Re: Muly - jste Po.rané muly20:11:22 03.06.2024
Prave ze to smysl dava a veliky. Nic ve zlem, tak to proste je, ze nekdo nekomu preje kvalifikaci, jinej placku, dalsi to potrebuje pseudokriticky hodnotit a nechape, na co druzi upozornujou, proste sranda pro vsechny a vubec nevadi, ze se smejou kazdy necemu jinemu. Proto sem nekteri chodime, protoze uprimne nic jinyho na tomhle webu uz moc nezije. Tak neprestavej ;-)
odpovědět 
                  Re: Muly - jste Po.rané muly20:36:53 03.06.2024
Ale ty pořád reaguješ na něco jiného, než píšu :-) proto ti to nedává smysl. I teď.
odpovědět 
                   Re: Muly - jste Po.rané muly21:25:47 04.06.2024
To sis vymyslel/nedomyslel, me to smysl dava. Jsi soucasti vetsiho celku, i kdyz ti to zda se nedochazi nebo se tvaris ze ne.
odpovědět 

 Olympiáda15:17:53 28.05.2024
Tak jsem si tady přečetl komentáře na téma "Adam a OH" a jeho šance na placku a zda jej tam posílat nebo ne. No to je tedy výkvět. Vždyť samotné probojování se na olympiádu a být olympionik je ve všech sportech a u všech sportovců jeden z absolutních vrcholů kariéry. Je to důvod k oslavě a uznání. Namísto toho, abyste byli rádi, že máme šanci mít na olypiádě alespoň jednoho našeho zástupce, tady píšete takovéhle komenty, jestli je starej, kdo co platí apod. Na té stěmě je to mezi ním a tou cestou či boulderem a musí na to mít, aby to dal. Jinak nikam nepojede. A kdyby měl na olymlpiádu jet vždy pouze ten, kdo jí má šanci vyhrát nebo mít medaili, tak to by tam moc závodníků ve všech sportech nejelo. Takže místo těchto keců, radši držte všem palce a ať se tam alespoň Adam za náš sport probojuje. Škoda, že to na víc teď nevypadá.
DavidVodpovědět 

 Pecka11:53:43 30.05.2024
placka neplacka, ucast na OH bude super zazitek. Pro AO i pro jeho fanouse
Coolichodpovědět 
 Re: Pecka22:23:57 03.06.2024
Jj, takze kritizovat se AO nesmi, to je jasny, jen se usmivat a cekat je v poho. Jen mi vrta, analyzovat vykony muzeme? Jako jaky ma sance, co mu jde, nejde, atp., nebo to uz je taky za carou?
Longusodpovědět 
  Re: Pecka21:17:48 05.06.2024
asi záleží, jak to napíšeš, podle toho se bude odvíjet diskuze. Pokud to napíšeš ve vševědoucím a dehonestačním duchu, čekej jinou diskuzi, než když budeš věcně kritickej a přitom sportovně nad věcí. Ale piš cokoli chceš, stejně je to tu polomrtvý :-)
odpovědět 
  Re: Pecka21:18:30 05.06.2024
a kdyby sis chtěl jen tak popovídat o Adamovi... :-) https://www.facebook.com/ChurchOfAdamOndra/
odpovědět 

 komentare09:54:31 05.06.2024
Tak jsem si precetl nektere komentare a musim rict, ze rad ctu komentare. Vzdycky me to tady pobavi a snad se neurazite, kdyz sem pridam tento naprosto off topic komentar, ktery s AO a olympiadou nema vubec nic spolecnyho. ;-)
Kulichodpovědět 

 S10:53:49 21.06.2024
Už si čtu jen první příspèvek a pak konec, u prvního vždycky hádám co bude na konci, není to tak těžký.
Začátek - je to špatně, nejde mu to
Konec- prachy, svaz (neboli společný pra chy, který se k někomu dostaly a k jinýmu ne)

Kdyby na diskuze v lezci tipsport vypsal sázky, jsou to jasně posychrovaný prachy.
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.