LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS, RP,... to zná každej, ale ZK? Zelenej ksicht:(
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141544 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
V 16 - Plzeň
SAUNA - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pád v Tisé

(10.4.2007)Dnes v odpoledních hodinách došlo v Tisé k vážnému zranění českého horolezce (24 let). 3 kruhy, prý nevydržely...

(10.4.2007)Dnes v odpoledních hodinách došlo k vážnému zranění českého horolezce (24 let).

Ten spadl z 12 metrové skalní věže na Tisé. I přes jištění (3 kruhy, které nevydržely) spadl horolezec až na zem. Díky helmě utrpěl "pouze" těžký otřes mozku a komplikované zranění kotníku. Byl ošetřen členy horské služby na Tisé a transportován terénním vozidlem HS a následně přeložen do vozidla RZS Ústí nad Labem.
www.HorskaSlužba.cz

Horska Služba.cz   [úpravy] 20:01 10.04.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Kruhy?20:08:04 10.04.2007
Nevydržely kruhy? To je strašný, to aby se člověk na těch pískách bál ještě víc.
Mauglíodpovědět 

 3 kruhy ?20:21:50 10.04.2007
bych chtel videt 3 kruhy na 12 metrove vezi .....
romanodpovědět 
 Re: 3 kruhy ?20:50:58 10.04.2007
co třeba "cesta pepy oudy" a to nejsem znalec. Jinak bych taky rád věděl jak se to mohlo stát.Kruhy vždy beru jako tutovku (krom těch vlastních:))
modpovědět 
  Re: 3 kruhy ?08:43:20 11.04.2007
Na Cestě Pepy Oudy jsou dva kruhy lepený od ČHS a jeden není a je dávanej do olova. Zpráva od HS se mi zdá nesmyslná, spíš bych viděl tři prasklé smyčky než kruhy.
Michal Vyleťalodpovědět 
   Re: 3 kruhy ?10:52:00 11.04.2007
Bacha! Pojmenování Cesta Pepy Oudy se nesmí používat, páč cesta byla zrušena! Byla totiž vytvořena v době, kdy už v Tisé platila Steinovský požadavek na minimalizaci nových kruhů ve skále. OVK navrhuji přejmenovat tento výstup na Cestu Karla Steina. Jsem ochoten přispět i na bronzovou destičku, která bude u nástupu osazena a která ponese údaje o impactu tohoto geniálního ochránce přírody na lezení v Tisé.
Papoušodpovědět 
    Re: 3 kruhy ?10:58:26 11.04.2007
In nomine!!!
Mikiodpovědět 
     Re: 3 kruhy ?11:09:31 11.04.2007
Cesta byla zrušena, ale název zůstává dál.
Michalodpovědět 
      Re: 3 kruhy ?11:11:00 11.04.2007
kdy bude zrušen Karl Štejn?
hrobaříkodpovědět 
      Re: 3 kruhy ?11:12:06 11.04.2007
John Brown mrtev je a jeho tělo tlí, jeho duch však kráčí dál... Jinak pro nezasvěcené: CPO (CKS) vede na Štěně v Malejch...
Papoušodpovědět 

 3 kruhy?20:39:56 10.04.2007
Zítra se pokusím zeptat Jirky Rosola ( správce ) či Rudy Patzelta ( horská ). Tři prasklý kruhy na 12- ti metrové věži se mi zdá jako blbost. Každopádně helma mu asi záchranila život i když je lezec v Tisé s helmou spíše vyjímkou.
Radim Bzuraodpovědět 

 Všechny 3 ?20:40:26 10.04.2007
Jestli vypadl nad třetím kruhem, tak minimálně ten první neměl proč praskat, bo lezec byl dávno na zemi.
J.T.
Tryskáčodpovědět 

 Všechny 3 ?20:41:40 10.04.2007
Jestli vypadl nad třetím kruhem, tak minimálně ten první neměl proč praskat, bo lezec byl dávno na zemi.
J.T.
Tryskáčodpovědět 
 Re: Všechny 3 ?20:48:40 10.04.2007
Se mi to Tryskáči zdá jako nějaká dezinformační chujovina - 2 smyčky a kruh bych na 12 metrů věřil. Si myslím, že by Jirka cestu označil jako trapně nesportovní se 3-mi kruhy- to není ani v Parčíku.
Radim Bzuraodpovědět 

 ??23:33:49 10.04.2007
Co to prosim te bylo za vez? Jak se jmenovala ta cesta?
Bude asi nejakej aprilovej zertik ne ;-)
rehyodpovědět 
 Re: ??08:44:23 11.04.2007
žertík to asi nebude když je to v ofíko svodce Horský služby a na Idnesu, ale informace jsou asi nepřesné......
Radim Bzuraodpovědět 

 tři smičky09:37:20 11.04.2007
Borec lezl něco na Dvojtou věž a při pádu vytrhnul akorát tři smičky a né kruhy : to je desinformační výmysl šéfa horské služby z Krušných hor : skrátka je vidět že tomu rozumí a je na tom správném fleku.
info od horské služby v Tisé
Ježourodpovědět 
 Re: tři smičky10:06:14 11.04.2007
Logicky již podle vysvětlení Triskáče k vytržení 3 kruhů na tak malé výšce memohlo dojít!
Došlo k záměně termínu smička a kruh!
To co napsala horská služba bylo nepřesné a zavádějící!!!!!! A hlavně neoprávněně snižuje kvalitu práce prvolezců, kteří v Tisé kruhy do cest lepí! Osobně jich znám většinu a vím, že na kvalitu montáže kruhu do stěny se kladou vysoké nároky a správce oblasti Jiří Rosol má o tom dobrý přehled.
Ctiradodpovědět 
 Re: tři smičky21:45:46 11.04.2007
hmm tak v Tise bych nechtel lezet s rozbitym naraznikem
holejovkaodpovědět 

 Uvedení na pravou míru10:06:35 11.04.2007
Všem......
Po výměně mailů s HS mi bylo sděleno, že informace byly předány příslušníkem HS, který v Tisý sloužil právě v době nehody. Lezec byl 3x jištěn a všechny tři jištění sehnaly. Pravdou je, že jištěn byl pouze smyčkama, který bohužel všechny vytrhnul..... Celá zpráva měla ukázat důležitost nošení ochranné helmy při lezení... Takže kruhy jsou OK! Nevím, nikdo asi nezačne lízt po Tisý v helmě, ale pravdou zůstává, že kdyby ji ten maník neměl, tak by dopad hůř a možná nejhůř....
Aloha a pěknou lezbu všem!
Šébaodpovědět 
 Re: Uvedení na pravou míru11:02:27 11.04.2007
Po zjištění, že z hlediska mé tykve není rozdíl mezi tvrdostí pysku, žuly, čediče, trachytu či sodalitického tefritu, používám blembák i v Tisé. Je to pohodlné, praktické a slušivé. Jen ve spárách a komínech belina na řepě trochu vadí.
Papoušodpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru11:18:56 11.04.2007
ideální je přylba do šyrokích spár a ůzkích komýnů, kde je vhodné ji zaklínit, uvolnit končetiny a užít si ji jako nouhent. uškrcený clymber vydrží v takovém nouhentu dost dlouho - dokial ho niekto nesundá. jojo, neny nad přylbu na pýsku.
hrobaříkodpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru12:05:41 11.04.2007
Parkrat jsem mel problem nacpat jiz tak velikou hlavu i s helmou do sparokominohnusu a dosahnout na vhodny chytik.
Jinak, naopak jde za blembos fakt dobre nouhendovat. treba kdyz to sprajcnes.
Rozdil v dopadu hlavy (nebo sutru na hlavu) mezi mekounkym, hebounkym piskovcem a tvrdou zulou sice asi je, ale ja nevim... gor rozdil to nebude. :-)
Dagodpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru14:51:21 11.04.2007
Na hlavě bělina...???
Andyodpovědět 
   Re: Uvedení na pravou míru14:56:29 11.04.2007
NÉÉ. Bellina jako helma zn. Bell. Kodl leze v kšiltovce.
Papoušodpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru02:05:51 13.04.2007
V blebmáku lezu všude, jen na pískovišti, NE!!!
3kruhy nevydržely%blbost!!!! , i kdyby byly kurva zfalšovaný.....
Vo co tamšlo???
Matyodpovědět 
   Re: Uvedení na pravou míru16:23:55 16.04.2007
jo to existuje takový pěkný heslo: kdo nepoužívá mozek, nepotřebuje chránit hlavu helmou.
Lukas b.odpovědět 
 Re: Uvedení na pravou míru11:41:43 11.04.2007
Jsi to ty ten šéba z Losáku ?
LTModpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru15:04:32 11.04.2007
Jo, jo. Jestli Ty nejsi ten bujarý mladík ze středočech? Jestli jo písni, protlačím mailem nějaké fotky z toho podařeného víkendíku....
Šébaodpovědět 
 Re: Uvedení na pravou míru12:07:03 11.04.2007
Sice v blembáku vypadám jak tydýt, ale jako prvolezec si jí do Tisé (a i jinam) beru. Držím se hesla, že strach je nejlepší učitel. Smyčky jsou hezká věc, ale nic není na jistotu.
Přece jen pád i z metru na šutr nejni nic příjemného.
Ale to je o tom, jak je kdo naučený:-)
kotvikodpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru21:48:54 12.04.2007
Já si kokos beru i jako druholezec, pač mi prvolezec občas háže na hlavu všechno možný ;-) Jinak s hlavou bez škopku stačí lehce klepnout a je vymalováno (stalo se mi asi tak 4x solidní otřes mozku..), se škopkem to je výrazně lepší :-)
Gl.odpovědět 
 Re: Uvedení na pravou míru12:12:21 11.04.2007
Jsi to ty ten šéba z Losáku ?
LTModpovědět 
  Re: Uvedení na pravou míru06:42:21 12.04.2007
to nejsem. za prvý nevim co to je...a za druhý mně to uráží:) Jsem Honza z Děčína
kotvikodpovědět 

 Pád v Tisí11:40:35 11.04.2007
K pádu došlo na Dvojitý Věži cesta vedle Magnetický hrany. Padající vytrhl jednu smyčku a pád zadržely hodiny .NEVZAL ANI PODLAHU .Lezu v Tisí třicet čtyři let a neslyšel jsem ,že by někdo vytrhl kruh.  Milan Týce
Milan Týceodpovědět 
 Re: všem analfabetům11:33:46 12.04.2007
Omyl, už 34 let lezeš v Tisý. Ý, Ý a ještě jednou Ý
zas jeden, kterej nevydrželodpovědět 
  Re: všem analfabetům11:46:08 12.04.2007
A není to náhodou v Tisé, když už? Každopádně brouzdat diskusemi a opravovat pravopisné chyby je pochybná zábava. Takže pro příště - vydržať!
jjodpovědět 
   Re: všem analfabetům12:05:02 12.04.2007
Vyderžať nelzja. Nespisovná čeština (v Tisý) je na rozdíl od toho "vašeho" paskvilu (v Tisí) pořád ještě čeština. To taky jezdíte do Českí Třeboví? No, nedivil bych se ...
odpovědět 
    Re: všem analfabetům12:34:29 12.04.2007
He? A kde u piva ste se s kamošama dohodli, že to bude "správně nespisovně" v Tisý? Přijde mi už zvláštní, že tady někdo opravuje pravopisné chyby, ale opravovat ještě něco, aby to bylo správně nespisovně, mě přijde úplně ujetý.
jjodpovědět 

 Smůla11:56:43 11.04.2007
To jste mě uklidnili, že se jedná o smyčky, do Tisé jezdím každý rok a kruhům bezmezně věřím.
Tak snad ten hoch bude brzy v pořádku, vytržené smice při pádu znám.
Lepraodpovědět 
 Re: Smůla15:49:04 11.04.2007
Zajed si do Svojkova a víra v kruhy tě přejde. Budeš obvazovat dříky jak mourovatej.

Jeden cévařskéj borec tu před pár lety hodil držku do kruhu a zachránila ho smycka (taková ta 4mm pro morál), jenz nainstaloval 20 cm pod kruhem za nakou sracku, aby se tak nebál cvakat ring.

To jen tak na okraj :)
Mikiodpovědět 
  Re: Smůla13:53:17 12.04.2007
...a přežíla to ta borkyně?
Papoušodpovědět 

 myslet13:49:58 11.04.2007
Ježiš lidi, vytrhnout tři kruhy, ha ha. Zkuste trochu myslet a nevěřte všem napsanejm blábolům...
Špicálodpovědět 

 Tisá15:23:32 11.04.2007
..no byl jsem v Tisé přes Velikonoce a spadl tem ještě nějakej borec a zlomil si klíční kost. Nehod je tam docela dost...někde se to docela láme. Dvojitá věž ani těch 12 metrů snad nemá.
čajodpovědět 
 Re: Tisá17:31:08 11.04.2007
Jeden by si myslel, ze alespon ve slove smyce by lezec nemusel udelat hrubku, jak ale vidno, dle mnohych smic v teto diskuzi, tak asi fakt nema cenu myslet. A to se rika, ze lezecka verejnost je v prumeru inteligentnejsi, nez nelezecka. No to se pak ale nedivme, ze takto nesecteli lide/protoze hrubky jsou o tom, ze mnozi lide ctou snad jen tyhle komentare , ale ne knihy/ pak uveri i pohadce o vytrzenych trech kruzich. Vite , kdyby se vytrhl jeden kruh, je to tezko k uvereni...ale tri??Co si tak obcas vycteninky prebrat a spojit se svou zkusenosti?Mimochodem jste presne Ti, co uveri, ze hrnce Zepter maji cenu tricet tisic korun. Ha ha ha ...
Ha ha.odpovědět 
  Re: Tisá18:14:38 11.04.2007
No ty seš teda chytrák.
odpovědět 
  Re: Tisá20:36:49 11.04.2007
Jestli je lezecká veřejnost v průměru inteligentnější než nelezecká, tak jedině díky tobě! Ty musíš být tak chytrý, že vynuluješ v tom průměru všechny blbce od Šumavy až k Tatrám.
stipodpovědět 
  Re: Tisá21:52:09 11.04.2007
zase chytrolin
hol.odpovědět 
   Re: Tisá23:58:06 11.04.2007
Jako je to celkem jedno a tohoto clanku se to vubec netyka, ale myslim, ze lezci jsou vetsinou inteligentni a dost casto i vzdelani lidi (vetsina lezcu kolem me jsou vysokoskolaci..i kdyz na tom vubec nezalezi, ale je to tak)..myslim, ze treba na solarku, nebo v posilovnach je ta hranice trosku jinde..ted to asi od nich schytam..protoze podle psani "i" a "y" jich je tu dost :-)
hklodpovědět 
    Re: Tisá10:36:23 13.04.2007
To jako když máš vejšku, tak nespadneš z vejšky, protože máš vysoký IQ? IQ tykve?
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Tisá08:41:15 16.04.2007
Ne, tedy se mluví o znalosti češtiny. Patří to ke všeobecnému vzdělání a když někdo nezná ani naprosté základy, jako je "i" a "y" ve vyjmenovaných slovech, a ještě mu to není trapné a uráží někoho, kdo ho opraví, pak je to docela smutné. Svůj rodný jazyk by měl každý zvládat, a to nemusí být ani vysokoškolák (navíc to s tím nemá co dělat, protože pravopis se učí jen na základce).
Petrodpovědět 
      Re: Tisá10:02:42 16.04.2007
Naprostý souhlas...
jíraodpovědět 
    Re: Tisá01:14:14 23.04.2007
For hkl
Nazdar chytrý chlapče z vysoké školy!Jen pár slov k tvému úžasnému projevu. Sám jsem chodil pouze na střední školu a jelikož jsem totální dement a navštěvuji posilovnu, kde si občas zacvičím s ostatními dementy, musím se tentokrát těchto dementů zastat, protože oni jsou kolikrát lepší než namachrovaní vysokoškoláci, kteří na celou umělou stěnu řvou jakou že zkoušku složili a většinou úplně vidím jak tu chytrost vyzařují na všechny strany.
Ať žije Jan Klobásos Pižmovský - učitel mimoňů
Kaličodpovědět 
  Re: Tisá09:50:33 12.04.2007
No to je preci jasny, ze smyce se pise s tvrdym. Je to podle vyjmenovanych slov po m: Myslivec myslil, ze lezec mydlil smyci mejdlem. Hlemyzd se smyka po skale atd.. :-))
Honza V.odpovědět 
  Re: Tisá12:39:55 12.04.2007
Jó hochu, podmínky pro sečtělost už nejsou, co bývaly. Dřív se mohl člověk aspoň spolehnout, že to v těch knihách je gramaticky správně, dnes se někdy fakt člověk diví, co je možný. Jinak ale to, že ty se pohybuješ mezi samými vysokoškoláky, nemůžeš brát jako obecné pravidlo. Podle mě je mezi lezci poměrně široké spektrum míry vzdělanosti, ale mám pocit, že je to fuk. Znám spoustu lidí, co nemaj ani maturitu a stejně jsou to fajn lidi. Navíc inteligenci nemůžeš zaměňovat s gramatickou vyspělostí. Spousta dyslektiků a dysgrafiků s tím prostě nic neudělá.
Kočkaodpovědět 
   Re: Tisá16:36:30 12.04.2007
No ja neodsuzoval ani tak ty hrubky,resp. jejich autory, uz jsem si tady /a vlastne jenom tady/ na ne zvyknul. Ale ty prihlouple komentare o tom, co je pravdy na tom, ze se vytrhly tri kruhy....A Ti dyslektici a dysgrafici...neni to nahodou o tom, ze kdyz jim to do hlavy neleze, tak se na to vsichni/ vcetne ucitelu/ vymluvi? Za mych mladych casu totiz se to proste naucit museli, treba jako nasobilku.A kdo cte, tak to ma v hlave...nebo jenom ja?
Ha ha.odpovědět 
    Re: Tisá16:53:14 12.04.2007
Sečtělost na to nemá vliv, možná spíš naopak. Když čteš hodně, časem se naučíš vnímat slova podle kontextu, délky, počátku a konce. Takže: Tyxt jeco tedřle věmáš nefmehně. Možná...
Tomodpovědět 
    Re: Tisá08:27:46 13.04.2007
No víš, ale udělal jsi to, že jsi obé spojil, respektive jsi z toho učinil souvztažnost. Aneb - neumí psát = je blbej. Což mimochodem podle mě byl přesně ten postup, který byl za našich mladých let uplatňován na lidi, kteří blbě četli a psali. Že někteří z nich neuměj jen to, ale jinak jsou inteligentní, na to se přišlo později. Pokud je trend se na to vymlouvat a ulehčit si práci, to už je věc jiná. Jen jsem poukazovala na to, že to rovnítko obecně neplatí. Gramatika rozhodně nemá s inteligencí a logikou 100% souvislost. Samozřejmě, někdo je s tím tak na štíru, že se nenaučí vůbec nic. Ale rozhodně si myslím, že je spousta lidí, kteří maj problém s tím, kam napsat y/i, ale je jim jasné, že aby se vytrhly 3 kruhy, to už by byla sakra náhoda. Myslím, že problém v komentářích na lezci je hlavně v tom, že je každý píše jako okamžitou emoční reakci, kterou navíc nejde vrátit. A to jsou pak výstřiky. Ale rozebírat to dál, by znamenalo překročit rámec komentáře, což by nikam nevedlo a navíc by to nikdo nečet. Chce to brát to s rezervou.
Kočkaodpovědět 

 Radio Jerevan21:41:45 12.04.2007
Horská to trochu popletla. Podle správce J.Rosola to byly tři smyčky, které nevydržely.
Vl.odpovědět 
 Re: Radio Jerevan23:12:24 12.04.2007
No možá kdyby tam alespoň jeden kruh byl, byla by to jistota. Opravdu miluji devítkové lezce,prvovýstupce, kteří si vysmahnou pro radost nějakou tu šestičku bez kruhu, čímž to pro šestkaře zavřou. Pro koho ta cesta pak je???
Pes.
odpovědět 
  Re: Radio Jerevan02:08:05 13.04.2007
..pro šestkaře s morálem a pohodový devítkáře!!! Já bych byl rád to první, ale na druhé nemám a jsem posera...
Matyodpovědět 
  Re: Radio Jerevan12:07:25 13.04.2007
To snad je jasny pro koho takovy cesty jsou - pro prvovystupce, kteri se zvecni v pruvodcich. Ukazou vsem jak moc jsou dobry a cestu uz nikdo nikdy nepoleze. Sestkari na ni nemaj a devitkari se nebudou zdrzovat na nejaky pitomy sestce, notabene
blbe jisteny.
retezodpovědět 
   Re: Radio Jerevan07:08:06 17.04.2007
Já bych to tak zle neviděl...alespoň v těch sedmách o něco jde, ne?:) Dle mojeho názoru jsou ty kruhy přesně tam, kde mají být. Nejsem profík, ale troufnu si říct, že poznám kde je na skále kritické místo. No a většinou jsou ty kruhy někde okolo. No a po cestě si dám pár smyček pro duševní oporu. A je z toho hezká sedma:)
Kotvikodpovědět 
 Re: Radio Jerevan12:22:12 13.04.2007
Zvlášt dobrá reklama pro Jirku Rosola co tam mění ČHS kruhy a dal si s Tisou dost práce !
Pak nějakej blb co dělá u horský napíše kravinu a takto to dopadne !
David
odpovědět 
  Re: Radio Jerevan13:31:05 13.04.2007
Horská služba se za omyl omluvila.
Jirka R.odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179560)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream | Re: Ss | Re: Hustý! |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (97)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (16)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (10)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (4)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 375 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.