LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Místní klasifikace: mluví; nemluví; nemluv na mě!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
V 16 - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v Kranji 17.-18.11.2012

small Aktualizace výsledků: Poslední SP v lezení na obtížnost vyhráli Rakušan Jakob Schubert a Slovinka Mina Markovič. Vítězi letošního poháru se stali Japonec Sachi Amma a Slovinka Mina Markovič.


Výsledky SP v Kranji


1. Jakob Schubert, 90 (AUT) 43+ 36+ Top Top
2. Sachi Amma, 89 (JPN) 34 36+ Top Top
3. Magnus Midtboe, 88 (NOR) 33+ 34+ Top Top
45. Tomáš Binter, 92 (CZE) 22+ 14+
48

1. Mina Markovič, 87 (SLO) 37+ 39+ Top Top
2. Momoka Oda, 94 (JPN) 37+ 38+ Top 40+
3. Maja Vidmar, 85 (SLO) 37+ 37 Top Top
31. Andrea Pavlincová, 96 (CZE) 25+ 28
35. Tereza Svobodová, 95 (CZE) 23+ 23+
36

1. Japonsko (JPN) 256
2. Slovinsko (SLO) 251
3. Rakousko (AUT) 242
16.-20. Česká republika (CZE) 0
20 (JPN, SLO, AUT, FRA, KOR, RUS, NED, ITA, NOR, GER, ESP, CAN, SUI, BEL, SWE, CZE, GBR, IRI, POL, SVK)

Výsledky SP ve sportovním lezení na obtížnost 2012


V posledním z devíti letošních závodů se pořadí na špici změnilo jen u mužů. Jakob Schubert přelezl Kanaďana Seana McColla a získal bronz, Sachi Amma bral zlato místo Ramóna.

1. Sachi Amma (JPN) 600
2. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 568
3. Jakob Schubert (AUT) 538
87 bodovaných

1. Mina Markovič (SLO) 675
2. Jain Kim (KOR) 617
3. Johana Ernst (AUT) 522
87 bodovaných

1. Rakousko (AUT) 1942
2. Francie (FRA) 1746
3. Japonsko (JPN) 1688
27.-35. Česká republika (CZE) 0
26 bodovaných z 35 zemí

Původní článek z 16.11.2012:
I letos je poslední závod SP na obtížnost v Kranji, přítomni jsou jsou také všichni z prvních příček žebříčku. Za týden bude ještě Panamerické mistrovství juniorů v Santiagu a EPJ Juniorů v Kranji, tím závodní sezóna ve světě letos končí.

program

Přímý přenos IFSC.TV


Program
Sobota 17.11.2012
9:00 kvalifikace muži
14:00 kvalifikace ženy
20:00 semifinále
Neděle 18.11.2012
15:45 finále


závodníci


Česká repre v Kranji:
Tomáš Binter
Andrea Pavlincová
Tereza Svobodová
.


Tomáš Binter

Tomáš Binter (1992)
České Budějovice
archiv © Rockstars.cz
Profil na IFSC / Profil na Lezci / Profil na Rockstars.cz
Účast na EYS od roku 2008, na SP od roku 2010
12. místo (juniors) na European Youth Cup - Veliko Tarnovo (BUL) 2011
38. místo (juniors) na World Youth Championship - Edinburgh (GBR) 2010
45. na SP - Puurs (BEL) 2011



Andrea Pavlincová

Andrea Pavlincová (1996)
Brno
archiv © Horosvaz.cz
Profil na IFSC
Účast na EYC 2010-2011
3. místo (youth B) na European Youth Cup - Veliko Tarnovo (BUL) 2011
3. místo (youth B) na World Youth Championship - Edinburgh (GBR) - 2010
9. místo (youth A) na  EYC - Linz (AUT) 2012


Tereza Svobodová

Tereza Svobodová (1995)
Praha
archiv © Marie Dichtlová
Profil na IFSC / Profil na Lezci
Účast na EYS 2009-2012, na SP od roku 2011
3. místo (youth B) na European Youth Series - Veliko Tarnovo (BUL) 2010
6. místo (youth A) na World Youth Championship - Imst (AUT) 2011
26. místo na MS - Arco (ITA) 2011
26. místo na SP - Kranj (SLO) 2011
2. místo (youth A) na European Youth Cup - Voiron (FRA) 2012
10. místo (youth A) na MEJ - Gémozac (FRA) 2012
11. místo (youth A) na MSJ - Singapore (SIN) - 2012
32. místo na Světovém poháru - Imst (AUT) 2012
39. místo na MS - Paris (FRA) 2012



Slovinská reprezentace

Slovinská repre v Kranji:
Klemen Bečan, Jure Bečan, Martin Bergant, Sergej Epih, Urban Primožič, Jure Raztresen, Izidor Zupan, Domen Škofic,
Tjaša Kalan, Mina Markovič, Maja Vidmar, Anja Šerbinek, Tina Šušteršič

vítězové


Pořadí SP před posledním závodem v Kranji:
Chamonix (FRA), Briançon (FRA), Imst (AUT), Puurs (BEL), Atlanta (USA), Xining (CHN), Mokpo (KOR), Inzai (JAP)

1. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 539
2. Sachi Amma (JPN) 520
3. Sean McColl (CAN) 447
4. Jakob Schubert (AUT) 438

1. Mina Markovič (SLO) 630
2. Jain Kim (KOR) 597
3. Johanna Ernst (AUT) 510
4. Héléne Janicot (FRA) 422

Zdroje:
Ifsc-climbing.org
Worldcupkranj.com


Marťan   [úpravy] 09:00 19.11.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 A tohle také platilo ČHS?10:00:42 20.11.2012
Doporučuji http://youtu.be/sESh6azAxTo, zejména čas 1:20:27  Malou představu náročnosti konkrétního místa pak utvoří přelez jiné závodnice v 2:57:00 .  A shodou okolností, když 2 minuty vydržíte, opět vás bude v 2:59:00 čekat další zajímavý pohled.

Názor nechť si každý utvoří sám.
Jíraodpovědět 
 Re: A tohle také platilo ČHS?13:13:48 20.11.2012
A co Pavlincová ta záznam nemá?Nebo to je schválně?
odpovědět 
  Re: A tohle také platilo ČHS?13:39:45 20.11.2012
Andrea Pavlincová záznam samozřejmě má, ale nepřišel mi tak "zajímavý", abych ho vypisoval.
Jíraodpovědět 
   Re: A tohle také platilo ČHS?14:56:41 20.11.2012
...a co je na těch záznamech zajímavého? Nějak to nechápu.
odpovědět 
   Re: A tohle také platilo ČHS?15:02:54 20.11.2012
Ahoj Jíro, nějaké komplexy, ne?
No tak se Terce nedařilo a lezla špatně. Tomu se říká sport - prostě jí to nešlo a kdo ji zná, ví, že skoky neumí a nemá ráda.
Pro srovnání si třeba pusť video ze závodu ve Francii (z mládeže), kde byla ve finále a skončila druhá (a porazila všechny ty stejně staré holky, co ji to "nandaly" teď v Kranji)
http://www.eyc-voiron.com/video.html
dole druhé video zleva
Terka je někde kolem 1:08..

Pro tvé uspokojení si prohlídni 27:17, kde slovinka spadla na nástupu, i to se stává a stát se to našim, tak bys měl už v listopadu vánoce, co?

btw hoď sem link na sebe v nějakém 8a+ na flash...
odpovědět 
    Re: A tohle také platilo ČHS?17:00:21 20.11.2012
Ale já přeci nic nehaněl ani nepomlouval. Ani jsem nekritizoval, kde kdo spadl. Dal jsem sem záznam s uvedením časů našich dvou závodníků. Vše o kydání špíny a hanění psali ostatní.

Jinak když už jsme u toho, tak spadnout samozřejmě může kdokoliv kdekoliv. Stačí se podívat, jak dopadl Ramon nebo McColl. Já tu fakt nic špatného psát nechci a nebudu. Na video se může kouknout každý a názor si udělat také. Fakt nechápu, proč jsem obviňován z kydání špíny :-( Je na každém, jak si výkon (nejen dosažený chyt, ale i celkový dojem z přelezu, jistotu, silovou vybavenost a další komponenty) přebere. Třeba se na to lidi kouknou a řeknou, že to bylo super a že naše reprezentace a ČHS odvádí super výkon.
odpovědět 
   Re: A tohle také platilo ČHS?20:47:42 20.11.2012
Nepřišlo "zajímavé" protože lezla velice slušně. I když to bohužel na semi nestačilo.
Andrea: 0:53, a 2:22, pohledné lezení teprve 16leté dívky.
odpovědět 
 Re: A tohle také platilo ČHS?15:58:36 20.11.2012
Kydame spinu, kydame? Teda az na to ze zadnou nevidim. Ano, na tomhle SP nase repre nedopadla dobre, ale to se holt ve sportu stava. Take se mi nelibi jak CHS funguje, ale takhle hloupe hanet repre, to je hnus velebnosti.

Jina moznost nez se rvat s temi nejlepsimi k uspechu nevede, i za cenu ze bude dany reprezentant par let obsazovat pouze spodni pricky.

A nikdo z nas tady nema dost informaci aby bylo mozne diskutovat o tom zda dany lezec ma ci nema potencial souperit se svetovou spickou a nakolik je spravne podporovat ho z penez CHS (a jak moc podporovat), atd ...

A kdyz se ti zdaly ty kroky na ktere poukazujes na videu tak desne jednoduche ... ty tohle na flash davas??
M.odpovědět 
  Re: A tohle také platilo ČHS?16:50:02 20.11.2012
Víte, co je zajímavé? Já tu nic o výkonech špatného nepsal. Ani slovo. Jen jsem sem dal odkazy. A najednou se začnou ozývat lidé, že haním. To je fakt dobré. Já tu zveřejním odkaz na video naší repre a snese se na mne kritika, že ji haním a kydám špínu. Už to samo o něčem svědčí...

Ano, rvát se s nejlepšími. Tak by to mělo být. Jenže toto není rvaní se s nejlepšími, ti jsou o třídu jinde. Možná o dvě. Nejlepším důkazem toho byla akce s názvem Mistrovství ČR. Cesty o jednu až dvě klasy lehčí, než na svěťáku, po kvalifikaci museli kluci finále ještě dále zlehčit.

Svá videa sem dám hned, jak polezu za peníze ČHS a dalších lidí. Pak bych se měl ze svých výkonů zodpovídat a prezentovat je veřejně. Ale zatím lezu za svoje, nikdo z vás mi nepřispěl ani korunu, takže nevidím důvod, proč rozebírat mé výkony.
odpovědět 
  Re: A tohle také platilo ČHS?19:07:20 23.11.2012
A je v repre vubec nekdo, kdo by se byl schopen pravidelne dostavat alespon do semifinale? A zduraznuji to pravidelne. Ne ze se mu to jednou za rok povede, a nasledne se na to po cely zbytek roku odkazuje.

Si pamatuju jak to bylo pred Zahrobskou v lyzovani. Tehdy nas taky presvedcovali o dokonalosti svych sverenkyn, ktere za celou sezonu parkrat postoupili z kvalifikace SP, vyjeli si nejakej ten bod. V ramci CR na tom byly dobre, ale z hlediska svetove konkurence daleko za ostatnima. A sance, ze se to zmeni nulova. Presto kdyz na to nekdo poukazal, ze je to na hovno, je protezovat, tak byl poslan s odkazem na tech vyjetejch par bodu do hajzlu.
Teprve po tom co je prevalocvala Zahrobska, tak se v plnem svetle ukazalo, ze na to nemaj, a ze to uz davno meli v SP zabalit.
Geoodpovědět 
   Re: A tohle také platilo ČHS?09:13:59 24.11.2012
Geo, bohužel nevím kdo jsi, ale jako bys mi z duše hovořil.
Libor rebel Hrozaodpovědět 

 A ještě jednou10:15:42 20.11.2012
http://youtu.be/Itp7o_mUtDs, časy 50:20 a 2:29:30

Jíraodpovědět 

 Gratulace12:14:32 20.11.2012
Gratuluji všem našim k úspěchu.
Janaodpovědět 

 proJíru16:21:08 20.11.2012
Ty ubohý zamindrákovaný Jíro! Pouze hlupák poukazuje na chyby druhých.
Yvetaodpovědět 
 Re: proJíru16:37:14 20.11.2012
Všechno špatně - pouze hlupák nepoukazuje na to, že se jeho peníze házejí do kanálu. Uvědom si, že toto je naše reprezentace, která trénuje a jezdí na soustředění a na závody za peníze členů. Když si poleze za svoje, ať si předvádí, co chce. Ale leze za peníze členů, měla by se jim přeci odpovídat a její výkony by měly být pravidelně hodnoceny. Není to soukromá akce, je to nám i placená repre. Už ti to dochází?
odpovědět 
  Re: proJíru16:52:32 20.11.2012
Ale jde i o formu. Pokud by poukazal na to ze dany clen reprezentace jiz dlouho dobu ukazuje ze na to nema a nemel by byt nadale podporovan ze strany CHS, tak je vse v poradku.

Ale tady se jednalo o pomerne ubohe shazovani clenu repre na zaklade jednoho videa.
M.odpovědět 
   Re: proJíru17:02:54 20.11.2012
Není vše v pořádku - na to, že naše repre v lezení na obtížnost na rozumné výkony nemá, se poukazuje již velmi dlouho. A nic se neděje, naopak se situace horší, trenéři nikde, podpora se snižuje...
odpovědět 
  Re: proJíru17:19:24 20.11.2012
Ty jsi taky nic nepochopil. Tohle je naše reprezentace - ti nejlepší které máme. Ty nechceš podporovat reprezentaci ve sportu který tě baví? Nebo ji budeš podporovat jen v případě, že bude každý závod na bedně?
odpovědět 
   Re: proJíru17:35:26 20.11.2012
Ach jo, další omyl - toto nejsou ti nejlepší, které máme. Toto jsou ti nejlepší, kteří jsou ochotni závodit. A kteří na to mají i finanční podporu. To je rozdíl.
odpovědět 
    Re: proJíru18:00:27 20.11.2012
Kdo lepší sedí doma? Jména, čísla, fakta..... Podporu by měli stejnou, takže zřejmě chybí jen ta ochota. Ale bez ní to nepůjde.
odpovědět 
     Re: proJíru18:40:22 20.11.2012
Tak jo, jen namátkou - kdo že to má dnes nej lezce na světě? A dále - Tomáš Binter skončil na MČR třetí. Ti dva před ním nejsou lepší?
odpovědět 
      Re: proJíru19:38:21 20.11.2012
Tak ať jedou na svěťák i oni, vždyť repre může mít víc členů, ne? Jenže vám vadí jméno Binter než cokoliv jiného.
odpovědět 
       Re: proJíru20:58:23 20.11.2012
No to právě není tak jednoduché. Nemohu jmenovat ani to nemohu to nijak doložit a je to jen můj názor, ale myslím, že pár schopných lezců skončilo jen kvůli lidem v ČHS. O Bintera mi vůbec nejde, přijde mi v pohodě, normální sympatický kluk. Ani o Terezu. Ať si svaz nebo komise vede klidně můj největší osobní nepřítel. Ale ať to dělá tak, ať se na to dá koukat. Proč se jako nominace musí lézt nějaký závod v ČR s podivnou kvalitou? Proč se neřekne, že kdo chce na svěťák, musí přelézat něco okolo 8b-8c? A je to. Kdo nemá na 8b, nemá tam co dělat. Pak by bylo jedno, zda se jmenuje Binter nebo Vomáčka. A pravidla by byla jasná, repre konkurenceschopná. Měl bys snad něco proti? Nastavme nominaci do repre podle semifinálových cest ve svěťáku a je po debatách. Každý by věděl, co a a jak a co musí dokázat. A tak se může stát, že v repre bude 10 lidí, a nebo také nikdo. To je život. Ale pořád lepší, než tento paskvil.
odpovědět 
        Re: proJíru21:16:53 20.11.2012
Jenže pak bude následovat další kolo pochybností a pomluv: 8b jsou lehká, normální a těžká. OS, RP? Vylezeno v minulém roce nebo letos? Na písku nebo na vápně? S MG nebo bez? Závody jsou spravedlivější zrovna letošní nebyly nějak pochybné. Jen kolik pochybností je kolem přelezů cest. Navíc pokud budeš trénovat, tak budeš lézt jen na stěně. Na skaly moc času mít nebudeš - a jsme zase u závodů....
odpovědět 
         Re: proJíru21:30:52 20.11.2012
Jsem si naprosto jist, že Honza Zbranek s Viktorem Pařízkem by cestu srovnatelou se semifinále na svěťáku postavit zvládli. A vzhledem k Honzově zkušenostem a certifikaci by snad pochybnosti ani nebyly.
A jsme u toho - když bys chtěl trénovat na svěťák, kde máš u nás na stěnách natolik kvalitní cesty?

A co se týká té podivnosti, tak se dá najít celá řada věcí. Například ten bouldrový začátek, účast, že MČR v obtížnosti vyhrál bouldrista, že dlouholetá závodnice byla poražena Ivou Vejmolovou, co měla celou sezonu problémy se zraněním... Závody jako takové byly v pohodě, ale spíše ty výsledky asi mnoho lidí překvapily. Obtížnost cest nebyla nejvyšší a přesto se ještě v nějakém rozhovoru na webu ČT píše, že když kluci viděli ty naše lezce v kvalifikaci, plánovanou finálovou cestu raději předělali a zlehčili ji. Přesto nikdo netopoval. Fakt úroveň lezení.
odpovědět 
         Re: proJíru22:24:04 20.11.2012
jak jako 8b lehká, těžká..8b je 8b. A kdo staví závody ví. A závody má stavět ten, kdo ví, ten kdo má přehled co je 8b,třeba. Hlavne SP se leze na OS, tak, že výkony na skalách teď, nebo minulý rok na PP, RP s maglajzem nebo bez jsou irelevantní. V každém případě, když chceme nominovat reprezentanty s výkoností s jakou je ČHS nominuje a podle vzorce jak je nominuje, tak za chvíli budeme soutěžit o předposlední místa s Pobřežím Slonoviny. Když si tam vymyslí stěnu..teda
odpovědět 
          Re: proJíru12:29:44 22.11.2012
No nevím, kdyby cesty na závodech měl stavět každý, kdo ví, co je 8b, tak proč by svěťáky stavěli stavěči s mezinárodní licencí?? Jestli budou závodní cesty stavět kamarádi ze stěn, kteří ví, co je 8b, tak to bude dopadat tak, že naši reprezentanti nebudou schopni konkurovat těm, kteří mohou trénovat na cestách, postavených těmi, kteří jsou na to proškoleni a certifikováni a kteří staví na závodech světového nebo evropského formátu.
odpovědět 
           Re: proJíru12:33:27 22.11.2012
Škoda že už nestaví cesty Rosťa Tomanec!
Jarmilodpovědět 
            Re: proJíru12:42:21 22.11.2012
:-D :-D :-D
odpovědět 
           Re: proJíru16:17:35 22.11.2012
jasně, já jsem jen reagoval na to 8b lehká atd. Jistě, že cesty na závodech by měli stavět stavěči s licencí (a ti právě vědí jak má být postavená cesta za xy b, c)
To právě koresponduje s tím, proč nejsou na závodech ze kterých se nominují lezci na SP cesty úrovně právě SP. Zalezeš dobře kvalifikace třeba TOP a jedeš, ne ať sedí celá repre. doma. V plavání jsou na mistrovství evropy, mistroství světa limity, když je nikdo nesplní, tak taky sedí celá repre doma
odpovědět 
            Re: proJíru16:21:26 22.11.2012
souhlas
odpovědět 
             Re: proJíru12:36:58 23.11.2012
Nesouhlas - nereálné. Srovnat lezení a plavání dost dobře nejde. Až bude mít plavec jen jeden závod, jeden pokus na splnění limitu - pak ano, pak to srovnat půjde. Moc plavců by s tímhle stylem nominace na závody nejezdilo.
odpovědět 
              Re: proJíru13:57:51 23.11.2012
Lezec - závodník - může mít postavenou cestu tak, aby odpovídala alespoň přibližně cestám SP. A je docela přehled o tom, kam dolézají finalisté na SP, takže je srovnatelné, jestli závodník má alespoň na semifinále, nebo zůstane v poli poražených. Kdo doleze do určitého limitu, ať jezdí,pro zbytek je škoda peněz na experimenty.
odpovědět 
               Re: proJíru14:07:05 23.11.2012
Už jsi někdy viděl závodní cestu nebo alespoň jedny závody? :-) To jako zkopírujeme cestu a kdo ji nevyleze tak bude sedět doma? Nebo ji certifikovaný stavěč za težký prachy postaví, v horní polovině uděláme čáru a kdo ji nepřeleze tak sedí doma neboť nemá naději?
odpovědět 
                Re: proJíru15:13:05 23.11.2012
Kdo chce, hledá řešení. Kdo nechce, hledá vysvětlení, proč to nejde. A jinak s tou čarou je to SUPER nápad. Mohlo by se spočítat, kolik by stály ČHS "těžký prachy" pro certifikovanýho stavěče a kolik stojí účast pseudoreprezentantů na SP. No a použilo by se levnější řešení. Pokud toto nebude, tak pořád budeme číst polemiky o tom, jak neuváženě se čerpají peníze na repre. :-D
odpovědět 
                Re: proJíru17:59:28 23.11.2012
To není špatný nápad. V zásadě by to tak být mohlo. Vidíš, když chceš, dovedeš vymyslet i něco dobrého.

A ty těžké prachy za stavěče? Není smutné, že ČHS žádného takového nemá? Pak to podle toho vypadá. Naše repre oblézá Smíchov a Klajdu a když pak někde postaví přiměřenou cestu Honza Zbranek, tak popadají, jak přezrálé hrušky.


odpovědět 
     Re: proJíru18:48:46 20.11.2012
A kromě toho, účast na závodech přeci není povinnost nebo právo, ale měla by to být pro závodníka určitá odměna za tvrdou práci na jeho výkonnosti. Podle tebe by to bylo tak, že kdyby tu nebyl lepší lezec, než co leze šestky, tak by měl jet na svěťák on? To je přeci blbost.
odpovědět 
      Re: proJíru19:55:22 20.11.2012
On Adam moc dobře ví proč nezávodí. Číst si po každém závodě tyhle vaše kydy - to fakt dobrá motivace.
odpovědět 
   Re: proJíru15:32:38 21.11.2012
To není pravda,že to jsou ti nejlepší. Ti dobří a nejlepší se už na všechno vykašlali. Nemají zájem reprezentovat a přitom si všechno platit sami.Tam do dopracovalo stávající vedení. Kdyby takovým lidem jako je Martin Stráník udělali podmínky, tak by závodníka měli hned. To co dnes reprezentuje je třetí kategorie.
Janaodpovědět 
    Re: proJíru16:39:00 21.11.2012
Jak by podle tebe, Jano měli vypadat podmínky? Co všechno by měl svaz udělat aby měl závodníka a výsledky?
odpovědět 
     Re: proJíru19:14:36 21.11.2012
Omlouvám se, jednak že nejsem Jana a jednak že odpovídám otázkou. Ale je pravdivá následující hláška?

Krásný příklad je soustředění repre na obtížnost v rakouském Imstu. Zůčastnili se ho 3 reprezentanti!
Binter ml. ,Svobodová, Čermák a jako kouč Binter st. Celkem 4 lidi, jeli dvěma auty :-) za cesťák dostali proplaceno něco přes 12 tisíc. A mladé Evě Křížové z Brna řekli, že se tam musí dostat nějak sama. :-( Eva tam teda nejel :-(


odpovědět 
      Re: proJíru20:39:38 21.11.2012
...ty nejsi Jana - ty jsi Rebel!
odpovědět 
      Re: proJíru14:48:04 22.11.2012
to je dobře že tam Eva nejela dyt leze tragicky
odpovědět 
     Re: proJíru19:54:21 21.11.2012
To ,že ve stávající reprezentaci je druhá a třetí kategorie závodníků ví snad každý kdo se kolem sportovního lezení pohybuje. Těžko budeme do sportovního lezení chtít vtáhnout ty co toho vliven Bintnera a Dichtlové nechali. Teď musíme začít u těch nejmladších a dodržovat nastavená pravidla, neměnit je tak jak se to komu hodí. Dát dětem šanci. Podchytit rodiče a trenéry ,aby věděli ,že má trénovat smysl a že být reprezentantem je vrchol.
Zbavit se parazitů a lhářů ,kteří něco jiného říkají a něco jiného dělají, nebo vlastně nedělají. Tlačí jenom svoje děti.
Bylo by dobré ,aby se k tomu vyjádřili i jiní rodiče. Proč třeba na to soustředění nejala Vincourková, Zachrdlová, Pokorná, Ustohal, Kligr, Kučera?
Tyhle děti přelezou Bintnera i Svobodovou a za dva tři roky by i snad ve světáku se dostávali do semifinále. Ti co tam teď jsou na to nemají a mít nikdy nebudou. To snad ví už každý.
Janaodpovědět 
      Re: proJíru20:46:26 21.11.2012
O jakém soustředění se bavíme? Kde bylo zveřejněno, kde je napsané kdo ho zúčastnil, kde jsou fotky, kdy to bylo? Bylo to vůbec organizované komisí a přispívala na to komise? Navíc si myslím, že jedno soustředění v Imstu z těch jmenovaných neudělá finalisty - ani z jednoho z nich. Imho letos ve finále byla jen Zachrdlová v Lincu, ne? Tak zkus další nápad pro zlepšení.
odpovědět 
       Re: proJíru22:21:01 21.11.2012
Na to je odpověď velmi jednoduchá - prakticky ti nelze oponovat, protože jakmile se najde jeden konkrétní příklad, zpochybníte ho nebo vždy nějak vysvětlíte. Ale tady nejde o jednu jedinou věc. Ale jde o celek, o celkový dojem, o celý komplex dílčích maličkostí. Asi se na to nejlépe hodí pořekadlo Stokrát nic umořilo osla. Samozřejmě opět můžete kontrovat tím, ať uvedu příklad a vysvětlíte, jak to bylo špatně pochopeno a že to bylo podle pravidel nebo splňovalo všechny náležitosti někde vypsané. Ano, asi ano. Ale za sebe mohu říct, že že po několika rozhovorech s funkcionáři z ČHS bylo vše oficiálně v pořádku, nikdo mi neřekl nic špatného nebo mne nevyhodil, ale přesto z toho byl cítit nezájem, neochota a naprostá arogance. Jsou to prostě věci mezi řádky. Je to jako s vařením. Někdo udělá jídlo, které se nedá žrát, ale všechny ostatní přesvědčuje o tom, že je to dobrota, protože tam dal úplně přesně vše, o co je v receptu. Úkol byl splněn, jídlo se uvařilo podle receptu, ingredience tam jsou všechny, tedy kuchař je spokojen. A že se nedá žrát? To není možné a všichni si vymýšlíte, vždyť je tam přeci vše, co má. Takže ano, kuchař bude mít pravdu, protože tam opravdu dal vše, má na to i svědky. A to je důležité. Nepoživatelnost už je jen takový vedlejší efekt, který kuchaře už nezajímá.
odpovědět 
        Re: proJíru22:36:42 21.11.2012
Estli kuchař vaří podle receptu, tak je jitrnica. Mistr kuchař dává od všeho kolik ho napadne a jak chce. Hlavní je výsledek a to nejen v hrncu, kam vidí jen on, ale taky na talířu pro jedlíka;-)
Willhemodpovědět 
       Re: proJíru08:19:25 22.11.2012
Najde se někdo a dá odpověď na ty otázky?
Elaodpovědět 
      Re: proJíru14:51:29 22.11.2012
s tím nesouhlasím Svobodovu by nepřelezli a co mají ty děcka přelezeno na skalách vím že se bavíme o závodech, ale to k tomu patří
odpovědět 
       Re: proJíru15:11:17 22.11.2012
Pokud je Tereza takový borec, proč to neukáže alespoň na cestách v ČP. Zatím ji tam tyhle děcka dávají těžce na frak. Třeba Vincourková.
odpovědět 
        Re: proJíru15:18:02 22.11.2012
Asi jo. A co Ustohal ten na ČP nejezdí pro jistotu vubec.
odpovědět 
         Re: proJíru16:29:53 22.11.2012
Ustohal a jiní nadšenci už neměl asi chuť se hádat s Dichtlovou a spol. Škoda toho kluka. Snad až odejde Dichtlová tak začnou.
Aldaodpovědět 
          Re: proJíru16:58:14 22.11.2012
kecy bud chce nebo nechce
odpovědět 
           Re: proJíru23:40:30 22.11.2012
A co buď chce nebo nechce? Jako že se chce nebo nechce hádat s Dichtlovou?
odpovědět 
       Re: proJíru16:26:11 22.11.2012
Jak se to vezme. Skálu jsou jiné minimálně v tom, že tam jdeš, když se ti chce a kdy se cítíš. Ale závody mají přesně daný termín, na který se musíš připravit.
odpovědět 
        Re: proJíru16:55:48 22.11.2012
Nic proti. Vincourková leze skvěle, ale její nejlepší umístění je 9. místo na EYC a Tereza se dostává do finále skoro pokaždý a když ne tak je tomu blízko a minulej rok se dostala do semi na MS.
odpovědět 
         Re: proJíru23:45:47 22.11.2012
Není náhodou Vincourková o dva roky mladší? Mezi věkem 45 a 47 je rozdíl malý, ale u Svobodové a Vincourkové je rozdíl dva roky celkem dost.
odpovědět 
         Re: proJíru23:45:48 22.11.2012
Není náhodou Vincourková o dva roky mladší? Mezi věkem 45 a 47 je rozdíl malý, ale u Svobodové a Vincourkové je rozdíl dva roky celkem dost.
odpovědět 
          Re: proJíru07:41:25 23.11.2012
Co třeba se podívat na fakta. Výsledky Terky ve věku Jany: female B 2010 - Kranj - 9 místo, Annecy - 7 místo, Tarnovo -3 místo.
odpovědět 
           Re: proJíru09:18:30 23.11.2012
Ani takové srovnání nesedí. Je potřeba vidět kdo a kolik lezkyní na uvedených závodech bylo. Ale fakt je jeden, dnes Tereza na Janu nemá. Škoda, že vedení sportovní komise je zahleděno do svého dítěte a kolem sebe nevidí.Ale tak se vrcholový sport nedá řídit.Celkový řád byl snad sepsán dobře, ale neustále změny a ignorace specifických podmínek jednotlivých závodníků je zločin. Naše sportovní lezení umírá a VV se na to kouká a mlčí. Snad se to zlepší až jim dorostou vlastní děti, nebo vnoučata.
Martinodpovědět 
            Re: proJíru10:40:39 23.11.2012
Konstatovat že naše sportovní lezení umírá a nikdo s ním nic nedělá je dost silné:-). Tady na Lezci všichni jen brečí jak je všechno špatně ale nikde jsem nečetl nějaký konkrétní návrh na zlepšení.
odpovědět 
             Re: proJíru14:17:23 23.11.2012
Není toho potřeba dělat mnoho. Stačí jen dodržovat daná pravidla. Vyhnat z vedení rodiče, kteří protěžují jen svoje děti. Každému měřit stejným metrem. Pak za pár let z těch dnešních nejmenších něco vyroste v zdravém sportovním prostředí.
odpovědět 
              Re: proJíru15:30:25 23.11.2012
Tys ještě pořád nepochopil, že lezení dětí lze dělat jen s rodiči nebo za peníze?
odpovědět 
               Re: proJíru16:19:20 23.11.2012
To si přeci neprotiřečí. Ať děti trénují s rodiči nebo za peníze. Ale měly by pak mít šance podle výkonu, ne podle toho, čí dítě to je. A s tím souvisí i další věc - dětské závody organizované ČHS. Podmínky, které často na závodech panují, jsou, řekněme to velmi mírně, poněkud nedůstojné. A pokud do to ČHS investovat čas a námahu nechce, neměl by to dělat. Ale stav, kdy se svaz chlubí výsledky, na kterých nemá žádný podíl, je také divný. Viz Adama a Libor letos.
odpovědět 
                Re: proJíru13:08:28 25.11.2012
Jmenuj mi alespoň jeden dětský závod v nedůstojných podmínkách. Kde to bylo tak strašné?
Míraodpovědět 
                 Re: proJíru13:59:13 25.11.2012
strašnej je nebo byl tendon v Ujezdě
odpovědět 
           Re: proJíru14:59:56 25.11.2012
Myslím si, že Jana sama všem odpověděla. Běž se Maruš se svoji elite skupinou nechat vycpat.
odpovědět 

 Koncepce Čhs18:05:13 20.11.2012
Komise si vyhrazuje v případě výrazného propadu výkonnosti reprezentanta (dva závody za sebou umístění v posledních 20% startovního pole) zastavit proplácení další podpory jak pro závody MS v Korei, IWC, MSJ tak pro závody EP, nebo naopak, zařadit do reprezentace závodníka, který prokáže v průběhu sezóny stabilní dobrou výkonnost (postup do semifinále).
Komise si vyhrazuje právo snížit navržený počet členů reprezentace, pokud na nominačním závodě neprokáže odpovídající výkonnost dostatečný počet závodníků.

  Tohle napsal do pravidel drytoolu  Zoban

Na druhé straně Binter st.předseda sportovního lezení obhajuje závodníky se špatnými výsledky, že je nutné aby byli podporovaní a na závody jezdili. Tak jak to tedy má Čhs nastavené?
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Koncepce Čhs18:23:36 20.11.2012
Vzdyt je to uplne to same:) Ta prvni cast o drytoolu pouze rika ze kdyz zavodnik dvakrat ujede tak ho CHS muze zbavit podpory, kdyz se ji bude chtit. Ale pokud se chtit nebude, tak zavodnik muze bejt klidne porad posledni a podporu od CHS dostavat bude.

Jsou definovana prava komise, ale nikoliv jeji povinnosti!

Melo by byt zaroven definovana hranice vykonosti kdy komise proste zavodnika podpory zbavi (bez ohledu na kamaradske ci rodinne vztahy).
Lukasodpovědět 
  Re: Koncepce Čhs18:44:43 20.11.2012
Lukáši, souhlasím s tebou! Je to přesně jak píšeš, když se někomu zalíbí, zatočí s tebou... a podle jeho pravidel. Teda podle pravidel Čhs.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
  Re: Koncepce Čhs18:45:41 20.11.2012
Jsou definovana prava komise, ale nikoliv jeji povinnosti!

A nejsou ta práva určená k tomu, aby svaz mohl efektivně a pružně reagovat na situaci a třeba zbytečně neplýtvat prostředky a podobně? Pokud svaz tato práva nevyužívá a hodnověrně to nezdůvodní, nechová se jako dobrý hospodář a nenakládá dobře s jemu svěřeným majetkem/penězi.
odpovědět 
   Re: Koncepce Čhs19:08:01 20.11.2012
To se najednou vyrojilo kauz okolo Zobana.
A dokonce ve správném čase. Nevybíraj se te´d náhodou příspěvky za členství?
odpovědět 
   Re: Koncepce Čhs19:18:24 20.11.2012
Ano komise by měla využívat svá práva. Souhlasím. Ale myslíš, že je třeba takováto akce v jejich právu? Právo si udělat příjemný výlet?
Krásný příklad je soustředění repre na obtížnost v rakouském Imstu. Zůčastnili se ho 3 reprezentanti!
Binter ml. ,Svobodová, Čermák a jako kouč Binter st. Celkem 4 lidi, jeli dvěma auty :-) za cesťák dostali proplaceno něco přes 12 tisíc. A mladé Evě Křížové z Brna řekli, že se tam musí dostat nějak sama. :-( Eva tam teda nejel :-(
Libor rebel Hrozaodpovědět 
    Re: Koncepce Čhs20:06:12 20.11.2012
Libore, prachy jsou hlasovací lístky. Objektivně když členové ČHS platí příspěvky, nevadí jim, že v komisích pro závodní lezení sedí lidé, kteří proplácejí cesťáky a startovné za výkony, které jsou takové jaké jsou, tak vlastně hlasují pro tento stav. Sponzorují předposlední místa v SP.Odhlasováno
Určitě by bylo zajímavé, kdyby závodní lezení platili sponzoři, kteří by se zajímali o to, jak se jejich hlasy(peníze) přerozdělují
Šafiodpovědět 
    Re: Koncepce Čhs12:31:51 22.11.2012
Hrůzo,Rebeli,Jano.............. tohle už jsi tu psal obsah a STYL stejný jenom ta anonimita nějak pokulhává. Už se na to prostě vyser.
odpovědět 
     Re: Koncepce Čhs12:53:37 22.11.2012
Pleteš se. Kdybych já byl Hroza, vypadalo by to jinak. Libor sice hodně mluví, ale jinak je celkem mírný. Kdybych byl na jeho místě já, největší položkou v rozpočtu ČHS by byly výdaje za právníky. Inicioval jsem letos ve svém oboru několik soudních sporů a všechny jsem vyhrál. A mohu tě ujistit, že podle mne by se na svaz několik úspěšných žalob vytvořit dalo.
odpovědět 
      Re: Koncepce Čhs13:52:12 22.11.2012
no jaaaaasněěěěě :-))))
To bych fakt rád viděl tu komedii, kdyby se tahle (virtuální) banda kolem Hrozy pokusila splácat cokoli, co by se alespoň vzdáleně podobalo racionálnímu argumentu a jít s ním jinam, než na internet. ČHS by za ty právníky utrácet nemusel, na to stačí jednoduchý výpis Hrozových výroků porovnaný s prokazatelnou realitou, že? ;-)

Vážně, je opravdu škoda, že stačí jeden psychopat na to, aby otravoval takovou dobu tolik lidí.
odpovědět 
       Re: Koncepce Čhs14:46:31 22.11.2012
Kdybys přemýšlel, nesmál by se s tolik. Když jeden ekoterorista dovede paralyzovat třeba státní zakázky a stavby za x miliard, tak dostat do úzkých jeden malý svaz... Spíše je vidět, že nemáš představu, co vše je možné při důsledném využívání zákonů a všech jeho kliček. Logika tu žádnou roli nehraje.
odpovědět 
       Re: Koncepce Čhs16:45:40 23.11.2012
No, rád bych připomněl, že Libor Hroza vyhrál spor před disciplinární komisí a Zoban má kvůli tomu zákaz funkcí. Takže to není jenom v internetovém rybníčku.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Koncepce Čhs17:26:36 23.11.2012
Kubo, rád bych připoměl, že Zoban má ten zákaz podmínečný. Takže pro nás je to ještě horší. :-(
Dotace pro Lucku na příští rok na všechny závody SP jsou celkem 12 000Kč tj. 2400Kč na závod SP. Loni byly 19 000Kč a předloni cca36 000Kč. Souvislost mezi spory Hroza versus Zoban, a dotací od Zobana Lucce nesmím ani naznačovat :-). A přitom když Lucka měla dotace těch 36 tisíc mi napsal pan Binter,:" Uvědomuji si, že vzhledem k Lucčiným výsledkům je ta podpora minimální a budu se snažit to nějak řešit". Nevyřešil :-(. Chtěl bych připomenout :-), že junioři dostali na jeden závod do Singapuru každý cca 40 000Kč.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
         Re: Koncepce Čhs21:45:25 23.11.2012
A ta Lucka je nesvéprávná,nebo neumi psát a jednat sama za sebe.
odpovědět 
          Re: Koncepce Čhs23:19:39 23.11.2012
a ty se jako neumíš podepsat, to jsi jako negramot, nebo co?
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Koncepce Čhs19:42:23 20.11.2012
Proč sem pořád motáš ty svoje motyky. Tohle je lezení trochu jinde. :-) To ti nestačí jedno vlákno v diskuzi a musíš ty svoje názory tapetovat i tady pod jiným článkem?
odpovědět 
  Re: Koncepce Čhs22:54:18 20.11.2012
Každé ráno, když se na sebe dívám do zrcadla, si říkám jednu kouzelnou větu: "Díváš se do tváře člověka, který je zodpovědný za tvé štěstí!"
odpovědět 
   Re: Koncepce Čhs17:59:18 21.11.2012
a za nase nestesti, to ti ale nevadi. Ovsem kdo ma ty tvoje sracky placky furt cist!
Nazgulodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.