LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Pod skálou každej rád poradí.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MČR v lezení Metropole Zličín Praha

Vyhráli Jakub Konečný a Veronika Šimková

Jakub Konečný a Veronika Šimková vyhráli dnes Mistrovství ČR v lezení na obtížnost, které se pořádalo v nákupním centru Metropole Zličín v Praze. Na 2. místě byli Jakub Hlaváček a Iva Vejmolová, na 3. Martin Jech a Lenka Slezáková.

Jakub Konečný dal ve finále jako jediný top a zjevně měl nad ostatními závodníky navrch. Spekulovalo se dokonce, zda nezkusí závěrečnou pasáž, která vedla doleva a pak zpět doprava a do topu, napřímit.
V ženách top nepadl, nejvýš nakonec dolezla Veronika Šimková.

Celkové výsledky:
 MČR lezení na obtížnost 2016 Praha - celkové výsledky muži
 MČR lezení na obtížnost 2016 Praha - celkové výsledky ženy
 ČP v lezení na obtížnost 2016 - celkové výsledky muži
 ČP v lezení na obtížnost 2016 - celkové výsledky ženy


Video - Jakub Konečný leze finále:


Jakub Konečný

Jakub Konečný finále


hala

Finále


hala 2

Finále


Jakub Hlaváček

Jakub Hlaváček finále


hala 3

Finále



Martin Jech

Martin Jech finále


Lenka Slezáková

Lenka Slezáková (foto Petr Kliger)


Gabriela Vrabliková

Gabriela Vráblíková (foto Petr Kliger)


Tereza Svobodová

Tereza Svobodová (foto Petr Kliger)


podium muži

Podium muži


podium ženy

Podium ženy



hala 4

Finále


Celkový seriál závodů Českého poháru 2016 po dnešním MČR vyhráli Jakub Konečný a Iva Vejmolová, druzí byli Martin Jech a Gabriela Vráblíková, 3. Jan Zíma a Lenka Slezáková.

ČP 2016 vítězové seriálu muži

ČP 2016 vítězové seriálu


ČP 2016 vítězové seriálu ženy

ČP 2016 vítězky seriálu


Předseda ČHS Jan Bloudek

Předseda ČHS Jan Bloudek jde gratulovat vítězům






V neděli dopoledne se lezlo semifinále:

 MČR lezení na obtížnost 2016 Praha - výsledky semifinále muži

 MČR lezení na obtížnost 2016 Praha - výsledky semifinále ženy




Z 36 startujících mužů jich v sobotu z kvalifikace do semifinále postoupilo 27, z nichž pět topovalo obě kvalifikační cesty: Jakub Konečný, Tomáš Binter, Jakub Hlaváček, Štěpán Volf a Vojtěch Trojan.
Z 22 startujících žen daly v kvalifikaci oba topy tři závodnice: Petra Růžičková, Iva Vejmolová a Lenka Slezáková.

Viz:

 MČR lezení na obtížnost 2016 Praha - výsledky kvalifikace muži

 MČR lezení na obtížnost 2016 Praha - výsledky kvalifikace ženy

Na videu leze Jakub Konečný pravou kvalifikační cestu. V levé cestě dolézá Jakub Hlaváček. Moderuje Petr Resch:



Semifinále mužů i žen bude zítra dopoledne od 9:30 (9:00 je uzavření izolace), finále žen pak odpoledne od 15:00, mužů od 17:00.

Tomáš Binter


Jakub Konečný

Jakub Konečný leze pravou kvalifikační cestu


Jakub Hlaváček

Jakub Hlaváček leze levou kvalifikační cestu


Metropole 2


jury


Petr Resch

Petr Resch závod moderuje


Od 14.00 v rámci doprovodného programu začal Jan Kareš pokus o překonání rekordu ve shybech během 24 hodin. Rekord nakonec nepadl, po 12 hodinách to vzdal, protože v teplé hale mu příliš trpěla kůže na rukou. Nakonec za těch 12 hodin udělal 5042 shybů.







Karešáci


Honza Kareš dorazil na pokus o rekord ve shybech. Na snímku se svou sestrou Eliškou.


V rámci doprovodného programu byl ještě Zlagboard Contest, tedy soutěž ve visení na desce Zlagboard, kterou vyhrál Jakub Konečný s novým českým rekordem 1 minuta 47 sekund.

sth   [úpravy] 18:15 23.10.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Stena18:28:43 22.10.2016
Tvl to je fakt hrozna stena, nezaslouzi si MCR dustojnost??!! Tohle je snad nejvetsi zavodni ostuda, co jsem videl, ci to byl napad?sry, ale to si zaslouzi negativni ohlas, milovy krok zpet
Lukeodpovědět 
 Re: Stena18:45:48 22.10.2016
Sleva sleva sleva 2+1 zdarma sleva akce sleva.
Tot ve zkratce zavod v obchodaku.
chyskaodpovědět 
  Re: Stena19:57:19 22.10.2016
Porad me zajima jedno jmeno, kdo je za tenhle pruser zodpovedny??? Vyjadri se treba CHS??
Lukeodpovědět 
   Re: Stena20:14:06 22.10.2016
No co, po závodě se může stěna přesunout třeba na matějskou....
 zakraodpovědět 
   Re: Stena20:21:23 22.10.2016
dnes jsem náhodou byl na zličíně něco koupit. Neznám dojmy závodníků. Třeba se časem vyjádří. Jako průser to ale rozhodně nevypadalo. Cesty vypadali víc silové, aby se lezci rozřadili. A nevidím důvod proč by muselo být vždy vše jako přes kopírák. V juře jsou cesty spíš takový, jinde zase makový... Třeba to fakt v nějakém ohledu průser je, ale jen výškou stěny a tím, že to bylo v nákupáku to průserem teda z mého pohledu nezavání.
Valmarodpovědět 
    Re: Stena20:47:09 22.10.2016
No jo Jura... Chapu, ze to tam zije, Nemcu je na to okolo dost, ale ze na ty kvaky jezdi lidi az z Prahy... Jako seriozne, nektere cesty v Jure, ktere maj 5 nytu nebo tak... se jinde lezou s bouldermatkou. Jedina horsi oblast je uz snad jedine Moravsky Kras.
odpovědět 
     Re: Stena21:02:27 22.10.2016
a ty osobně také lezeš takové kvaky s pěti nýty s bouldermatkou?
odpovědět 
     Re: Stena23:30:37 22.10.2016
twl, kvaky v Jure? Byl jsi tam nekdy? Po sportovni strance jsou tam naprosto luxusni cesty. Jasne, s vyhledy je to horsi, ale tak pro ne se tam taky nejezdi, ze... Krome toho ty tvoje "kvaky" pres 5 nytu vyzaduji daleko vic snahy, umu sily, nez nejaka 30+ metrova vytrvalostni cesta, kterou preleze kazdej nouma s trochou vytrvalosti.
Michalodpovědět 
      Re: Stena11:59:21 23.10.2016
Tak nejak. Ale rekl bych, ze se panackovi moc nelibila prave kvuli tomu, ze ho ty 5 nytovy kvaky moc nepoustely ;)
odpovědět 
       Re: Stena09:57:54 24.10.2016
Pominu-li,že Valmar je většinou trochu mimo a co se závodů týče míchá jablka a hrušky dohromady,tak do Jury jezdí na ty "kvaky" s pěti nýty i hodně lidí ze světové špičky.Nedávno i jeden Japončík...a tak.Ostatně,není asi problém se na Juru a výkony v ní zeptat třeba Adama Ondry.Tuším že on asi je ve špičce.Nebo už ne?Myslím že Wallstreet a Action Directe mají taky své místo v historii.Jura je uplně jasně totálně bouldrová a silově vytrvalostní oblast.Kvůli cestám po chytech,kde se tlačí pod sebe metry jako ve Špáňu tam asi nikdo fakt nejezdí.Srovnávat závody s lezením ve skalách je naprostá blbost.
odpovědět 
    Re: Stena22:30:18 22.10.2016
Sory, ale to je dost ubohej argument... jasne v Jure se tak leze...leze se tak i v Krase, ale zavodni lezeni, ktere uz snad v CR ma mit diky CHS ustaleny standard (a mimochodem bude i na OLYMPIADE)... Jako fakt sory, ale ja chci porad vedet jmeno, jmeno osoby, ktera proste k zavodum nepatri a ktera rozhodla, ze to bude na Zlicine!!! TAKZE KDO???
Lukeodpovědět 
     Re: Stena23:15:01 22.10.2016
Rikam, Mistr Tesar.
odpovědět 
     Re: Stena09:03:17 23.10.2016
Osobu tedy naznam, ale dokud se po zavodech nevyjadri sami ucastnici, ze to bylo jak pises nedustojne, tak nema smysl hledat vinika, kdyz neni vina. Diky mistu tam bylo i spoustu jinych hlavne nahodnych divaku. Videl jsem kvalifikaci zen a padalo se skoro na vsech mistech cest. Coz znamena, ze i na mensim profilu se da postavit zavodni cesta. Netvrdim, ze by zavody nemohly byt vyrazne lepsi. Kazdopadbe i kezeni kratsich rezistentnich cest k lezeni patri i na prestiznejsich zavodech s vetsimy profily je trend stavet cesty boulderove(takze vlastne vic blizici se charakterem tem skalnim). Hodnotit proste zavod jako pokazeny mi prijde velice predcasne. Ja muzu hodnotit jen z pohledu divaka a divalo se na to paradne. To ze by to mozna preci jen zaslouzilo alespon trochu komornejsi prostor, kam by sli lide vylozene za lezenim
je vec druha. Takto bych to prirovnal atmosferou asi nejvic k atletickemu tyckarskemu setkani Prazska tycka na Vaclavaku
Valmarodpovědět 
      Re: Stena12:01:40 23.10.2016
Hele neprevracel bych vse do smeru "hledani vinika". To, ze se lide pod svoji praci podepisuji, je normalni. Obzvlast ve svazu, ktery je placen z prispevku clenu, by to mela byt samozrejmost.
xodpovědět 
   Re: Stena21:49:46 22.10.2016
I mistr Tesar se nekdy utne.
odpovědět 
    Re: Stena22:35:21 22.10.2016
Od toho je CHS aby vedela, kdo se umi utnout a kdo ne
odpovědět 
     Re: Stena22:40:13 22.10.2016
Jestli vám přijde stěna nízká, tak je dost vysoká i na mistrovství světa (podle aktuálních pravidel IFSC), takže parametry v pohodě. Cesty se na ní taky vejdou, závodníky (a závodnice) úspěšně rozřadily, takže zatím dobré...
odpovědět 
      Re: Stena00:08:07 23.10.2016
tak kolik?
tomodpovědět 
       Re: Stena00:16:52 23.10.2016
12
odpovědět 
      Rozřazení?!?11:54:33 23.10.2016
Asi tomu nerozumím. Rozřadilo? Podle výsledků topovalo obě cesty asi 5 mužů a 3 ženy. Takže co se rozřadilo, když třeba u můžů postupuje více než polovina finalistů ze sdíleného prvního místa?? Že je většina lezců na MČR neschopných a jejich výsedky jsou tak ubohé, že z podobných cest padají už dole, není výsledkem dobře postavených cest na kvalitní stěně.
odpovědět 
       Re: Rozřazení?!?14:33:44 23.10.2016
Ač se mi tenhle závod jako celek moc nelíbí, tady se musím stavěčů zastat. Přestože to tak na první pohled nevypadá, závodníci jsou před semifinále rozřazení poměrně dobře, u holek už to o moc lepší být nemůže. Na SP bývají po kvalifikaci výsledky dost podobné. Pro rozřazení závodníků s finálovými ambicemi slouží semifinále.
jjodpovědět 
        Re: Rozřazení?!?19:16:58 23.10.2016
Máš pravdu, já si spíše posteskl nad výkonem většiny startovního pole, kterému se museli stavěči přizpůsobit. V mužích i ženách vidím tak dva lezce, zbytek nemá ve finále podobných závodů co dělat. Co se dá dělat, když ti opravdu dobří na podobné akce kašlou :-(
odpovědět 
         Re: Rozřazení?!?20:49:48 23.10.2016
Jak vidíš, vše je jinak a mezi ženami vyhrala ta, co jsi jí úspěšně odepisoval. Tohle jsou tedy pani znalci...
odpovědět 
          Re: Rozřazení?!?00:15:15 24.10.2016
Zřejmě si mne s někým pleteš. Neodepisuji nikdy nikoho, maximálně tak hodnotím aktuální výkony a stav. Jediná má kritika výkonů směřuje k tomu, že podle mne ti nejlepší na podobné závody nejezdí, ale vidíme zde spíše takové aktivnější hobíky. Neplatí to absolutně a pro všechny, ale zejména u holek jich znám hodně, vím, jak trénují a co tomu věnují, často je vidím na tréninku, takže když pak vidím, že se bez problémů dostanou do finále, nezbývá, než si postesknout. A jen na moji obranu, než zase budu osočen z výmyslů - stačí se pak podívat, jak naše elita dopadá na mezinárodních závodech, kam přijedou opravdoví závodníci :-(
odpovědět 
           Re: Rozřazení?!?09:02:37 24.10.2016
Nějaký pátek se už v tomhle prostředí pohybuji a nějak mě unikají nějaké zázračné osobnosti. A pokud jsou a závodit nejezdí, tak není důvod o nich psát, neboť dělají prostě něco jiného (to jako bys psal, že nejlepší nejezdí na K2, neboť tam ještě Adam nedorazil). Tak že podle mého názoru v Praze byla téměř celá aktuálně závodící špička (až na Adama) a výsledky odráží stav v tehle oblasti. A i v mezinárodním srovnání za poslední 2 roky nastal posun k lepšímu, což neznamená, že výsledky, zejména u žen, jsou uspokojivé, ale je vidět, že se dopředu dere mládí a záleží je na holkách, jak s tím naloží. A kdyby jsi náhodou měl nějaký zázračný recept, jak to dělat líp, sem s nim, já osobně určitě použiji :).
odpovědět 
            Re: Rozřazení?!?10:47:43 24.10.2016
Ano, shrnul jsi to moc hezky, ale prakticky toto jsem psal i já. No a k té radě - ono je to velmi jednoduché. Dej závodníkům budoucnost. Pravda, dere se dopředu mládí, ale to mládá samo o sobě nic nezmůže. I kdybychom tu měli talent s potenciálem na mistra světa, tak rozhodovat budou rodiče, protože ti to budou co??? Ti to budou platit. A to je základ. Jestli chceš, aby se lezení pohnulo, je potřeba udělat změny celé koncepce, tedy především přestat rozdávat repre za pouhou účast, kdo bude chtít do repre, musí makat, musí prokázat výkonnost, ale zároveň za to musí dostat zaplaceno. Za současného stavu se peníze rozpustí za výlety hobíků a akce pro jejich doprovod, na zaplacení nejlepším pak logicky nezbývají peníze. Ale představa, jak nějaký junior trénuje na SP a mezi tím chodí na brigády, aby si mohl ty závody zaplatit, a mezi tím ještě dělá opičku v nákupáku, je v dnešní době již nereálná. No a s těmi rodiči je to podobné. Pokud už má někdo rodiče na takové úrovni, že jsou schopni závodní kariéru potomka zafinacovat, obvykle to mají v hlavě natolik v pořádku, že peníze do toho bordelu a marastu, který zde podle mne panuje, odmítnou dát. ČHS nesmí pořád jen něco chtít. Jestli chce dobré lezce, tak především jim musí něco nabídnout. Takže základní otázka zní - Co ČHS nabízí talentovaným lezcům, aby měli zájem trénovat a reprezentovat na opravdu špičkové úrovni??
odpovědět 
             Re: Rozřazení?!?11:25:39 25.10.2016
Čéče, o trénování a aktuální formě české lezecké špičky máš asi perfektní přehled :D
Očividně však nemáš tušení, jak to funguje s financema ve sportu. Lezení je tak maličkatej sport, že placení reprezentanti jsou čistá utopie.
Jestli na tohle svaz někdy dokáže vykouzlit peníze, tak to bude jedině díky sponzorům. A sponzoři chtějí co? Chtějí být vidět. Takže dokud nebudou všechny pohárové závody show na veřejném prostranství, kam se přijde podívat několik tisíc lidí, televize, noviny atd. Tak je to pasé.
A to samý se týká sponzoringu samotnejch závodníků... Tohle není fotbal, kde si kopáním aj v pitomej divizi boreček dokáže slušně přivydělávat :D
No a když se podíváš na totál hejt, kterej se šíří kolem MČR, který bylo co se atmosféry týče jeden z nej závodů, který jsem v ČR viděl, tak se vžij do kůže pořadatelů... Maj teď fakt skvělou motivaci, pouštět se do něčeho podobnýho :D
TujboPefaodpovědět 
              Re: Rozřazení?!?11:48:37 25.10.2016
Hm, a proč mi to píšeš? Jak si můžeš přečíst, psal jsem na téma výkonů, ne na téma místa pořádání. Že bych z pořádání v OC učůrával blahem, to zrovna ne, ale pokud to neskončí tunelem, kdy peníze od sponzorů a z prodeje reklamních ploch skončí u nějaké partnerské společnsti, ale svaz ty peníze z části rozpustí zpět mezi závodníky, třeba právě na podporu repre, tak podobné akce jen schvaluji :-) Pokud bude další MČR zase v OC, jsem schopen to pochopit. Nijak se to ale netýká toho, že většina výkonů je podprůměrných a lezci by se s těmito výkony neměli dostat ani do semi, natož do finále nebo na bednu. Jsem ochoten akcepovat myšlenku, že současný stav je zaviněn nedostatkem peněz, takže dejme tomu čtyři pět let, ať Resch ukáže, že je opravdu na svém místě. Ne že bych ho miloval, ale v tomto má moji podporu. A kromě toho se budou muset změnit i závodníci, svaz bude potřebovat čistě překližkářké lezce, které budou brát lezení jen jako výkonnostní sport a show, takže naopak budou podobné akce vítat. Buou potřeba lezci, co budu umět pobavit publikum, zaujmout, kteří budou rádi, že se mohou předvést :-) Něco jako usvěvavá Anna Stöhr, která si s úsměvem dovede říci o podporu a umí vyhecovat všechny k fandění... Tak doufejme, že zde budou platit slova o nové generaci a že ti, kteří jsou nyní v U, budou za pár let zářit i na podobných akcích.

A ty příště nesměšuj dohromady dvě rozdílné věci :-)
odpovědět 
               Re: Rozřazení?!?12:02:21 25.10.2016
Sory, komentů bez podpisu je tu kupa, tak jsem si spojil jabka s hruškama :)

TujboPefaodpovědět 
         Re: Rozřazení?!?10:02:46 24.10.2016
skoda ze si nedorazil, priste prosim informuj predem, rad se prijdu na skutecneho odbornika v akci podivat
janodpovědět 
          Re: Rozřazení?!?10:32:07 24.10.2016
Jak moje účast souvisí s výkony ostatních? Jsi mimo, ale to je místní klasika. Takže ještě jednou - aby člověk byl schopen zhodnotit chuř rohlíku nebo výkon auta, ještě sám nemusí být pekař nebo kontruktér. A ve sportu platí to samé - trenéři a kouči téměř nikdy nebývají lepší, než jejich svěřenci, a ani to tak být nemá, každý má dělat jinou práci. Takže klídek, nejdříve si o tom něco zjisti :-)
odpovědět 
 Re: Stena19:38:07 23.10.2016
jé a já myslel, ze to je mistrovství v lezení v tom obchoďaku, že je to nějaký seriál, jako třeba tendon cup. takový zličín cup a tento závod je jeho vyvrcholení. na mistrovství v lezení ČR docela smutná stěnka..
odpovědět 

 Highball19:57:07 22.10.2016
Z fotky jsem chvili premyslel, ze je to na boulder dost vysoky,  nez jsem si vsimnul lana, mozna ale jen opticky klam, kolik m to melo?
Tomodpovědět 

 Matějská ...21:07:07 22.10.2016
    Sedím nahoře u stolků, kde si navštěvníci nákupního centra dávají občerstvení. Je to asi  jen  deset metrů od stěny, ale moderátora Tesaře neslyším. Ne že by tam byl takový hluk, prostě to má nastavené moc potichu. Tak se tedy mohu jen dohadovat kdo zrovna leze. Protože prostě všechny závodníky neznám. A co moderátor Tesař povídá k průběhu závodu taky nevím.
      Ale zato od vedlejšího stolku se ozve."Už začal? Né, nezačal! Ale jo, už začal! Nezačal, asi se jen rozcvičuje. Vždyť jsem slyšela, že začal. Joooo ? A proč teda zase sedí na židli? Vždyť říkali, že bude shybovat 24hodin? Já ti říkám, že se rozcvičuje, a že ještě nezačal!
    Jéééééé, viděls to? Ta spadla co? No jo, tahle spadla taky. No jo, ale tahle spadla jinak. Nějak divně letěla hlavou dolů. Já se tada lekla. Na to se nemůžu dívat mám závrať..... Budeš ty hranolky? Jo, budu!
    Myslím, že Čhs mělo zaplatit ještě nějakou atrakci a přidat ji před stěnu či vedle stěny a zatraktivnit tak MČR v lezení na obtížnost. Doporučoval bych šipky. Na stěně by se na terč určitě nějaké místo našlo. A na druhou stranu proti Zlagbordu dát něco pro děti, třeba skluzavku
   
LRHodpovědět 
 Re: Matějská ...21:47:03 22.10.2016
Chceme fotky Žlagbordu !!
odpovědět 
  Re: Matějská ...22:41:38 22.10.2016
Jandík tu určitě něco hodí :-).
odpovědět 
   Re: Matějská ...12:05:29 23.10.2016
Tak Zlagboard ma skvelou aplikaci a navic si muzes dat na desku mobil a ten ti pak trenink hlida. A deska je naprosto uzasna, ma vse co si moderni lezec, ktery to s lezenim mysli vazne, muze jen prat!
pJodpovědět 
    Re: Matějská ...18:48:05 23.10.2016
Palec hore! ...:-)
odpovědět 

 Nastavení laťky22:12:36 22.10.2016
Tak teď může čhs pořádat mr klidně u někoho na půdě, hůř už to vypadat nemůže (zvracející smajlík)......a jestli to závodníkům nevadí, tak jsou u mě jen cvičené opičky
Lukášodpovědět 

 V ČHS se asi zbláznili23:22:21 22.10.2016
Domnívám se,že mistrovství si skutečně zaslouží lepší prostředí než nákupák? Jakou to má atmosféru,když lezce sleduje banda lidí,co traví víkendy tím, že bloumá po obchodech? Ať se dělá na takových místech nějaká propagační/náborová akce,ale tohle, prosím, ne. Dovede si třeba někdo představit, že se v tom nákupáku uspořadá mistrovství v atletice? Protože na tyčku je to vysoké dost, haly jsou dlouhé až až a oštěpem by ee dalo házet třeba na parkovišti.
Ilodpovědět 
 Re: V ČHS se asi zbláznili12:02:58 23.10.2016
http://www.prazskatycka.cz/upload/editor/ (mezera) images/plakat_XX_zimni_prazska_tycka_2016.jpg
odpovědět 
  Re: V ČHS se asi zbláznili12:45:25 24.10.2016
A z toho vyplývá co? Halový meeting se nerovná mistrovství ČR.
ILodpovědět 

 ..09:59:00 23.10.2016
chtěl bych se před lezením protáhnout na zasraný ledový podlaze v obchodáku,,tohle je vrchol demence..nedustojné prostředí pro sportovce.myslím,že ten koho to napadlo si to musel i odkomentovat..?
..odpovědět 
 Re: ..13:08:54 23.10.2016
Podlaha není o nic studenější než jinde na stěně. Proč sis nevzal karimatku? Za to může pořadatel?
odpovědět 
  Re: ..14:40:16 23.10.2016
Jaká demence?Jaká nedůstojnost?Celej tenhle sport je jen šaškárna,jako každej jinej sport!:-)))Co si myslíš,že si myslej mimozemšťani když koukaj třeba na fotbal?...23 savců na trávníku a když začne lejt,tak všichni zmizí!:-)))Lezení je jen zábava,nedělejte z toho bůhvíjak důležitou záležitost,todle není chirurgie,saláti.:-)
odpovědět 
   Re: ..19:17:53 23.10.2016
Dej pokoj, bůh ví, co za hry hrajou mimozemšťané a jak by to připadalo nám...
odpovědět 
   Re: ..19:38:18 23.10.2016
Nezer ty houby tak moc vole
odpovědět 

 LIVE STREAM15:21:17 23.10.2016
Asi se to někdě dávat živě nebude co? Po přenosech z bouldrových závodů by se dalo čekat, že z MČR v obtížnosti bude aspoň nějakej přenos.
Maraodpovědět 
 Re: LIVE STREAM19:58:11 23.10.2016
Na horosvaz.cz je clanek o MCR - dole mas, jak bylo a bude v TV
odpovědět 
  Re: LIVE STREAM20:20:59 23.10.2016
Ted je tam aktualni clanek o tomto MCR? Nikde jsem ho tam nenasel. Nejaktualnejsi clanek je o lezeni na rychlest ve Wuijangu.
Btw. online stream je neco jineho nez sestrihany zaznam uvedeny za tyden na CT ;)
odpovědět 

 double17:38:54 23.10.2016
Tak Šimková dala mistrovský double! (boulder a obtížnost). To je hodně hustý. Podařilo se to vůbec v ženských někomu?
PetrModpovědět 
 Re: double18:23:37 23.10.2016
Lucka Hrozova dokazala vyhrat MCR ve vsech souteznich lezeckych disciplinach. Obtiznost,bouldr, rychlost a to i s cepinama na obtiznost a rychlost.
odpovědět 
  Re: double20:46:11 23.10.2016
To se jí fakt povedlo v jednom roce? A v kterým? - nechce se mě hledat a ty to určitě víš :).
odpovědět 
   Re: double22:52:47 23.10.2016
Odpověď nebude???
odpovědět 
    Re: double23:42:00 23.10.2016
Taky nechapu jak si ten ... dovoluje neodpovedet do hodiny na tu otazku. Jeste snad abychom museli neco delat sami, vsak to ani neumime.
odpovědět 
     Re: double08:45:57 24.10.2016
Ale umíme, a dobře víme, že to není pravda, co se tady výše o Lucce píše. Pravdou je, že získala tituly ve všech discipinách, ale nikoliv v jednom roce, ale postupně (nanejvýš to byla kombinace rychlosti s boulderingem 2007 anebo s obtížnosti 2008). Lucka je jinak bezva holka a nemá zapotřeby takovou reklamu :(.
odpovědět 

 Neuvedení sponzorů19:56:25 23.10.2016
Může mi někdo z odpovědných funkcionářů pořádajících MČR zdůvodnit proč u mé svěřenkyně Anety Loužecké (3 místo kat.A) nejsou ve výsledovce uvedeni její sponzoři? (stenaholesovice.cz a trenujis liborem.cz) které Aneta řádně nahlásila na Čhs.
    A nebo že bych tomu Čhs tak vadil?
Libor Hroza LRHodpovědět 
 Re: Neuvedení sponzorů21:02:26 23.10.2016
Sponzoři chybí i u jiných lezců. Je to silně neprofesionální (což se tedy vůbec nedivím), ale myslím, že to společně překousneme :-).
odpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů21:17:06 23.10.2016
Mě se to ale překusovat nechce. Víš jak by řvalo Čhs(Binter) kdyby někdo z reprošů něco nedodržel vůči Čhs?
LRHodpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů21:24:55 23.10.2016
S poradateli a jejich dodrzovanim vzajemnych dohod u CP mam jako sponzor bohate zkusenosti. Vynechani firmy v tabulce vlivem nedostatecne velikosti kolonky je jen usmevny stripek :-).
odpovědět 
 Re: Neuvedení sponzorů21:14:51 23.10.2016
Ahoj Libore,
muzu ti odpovedet a to tak, ze k nam se nic nedostalo.
Standardni postup na upravy sponzoru pro obtiznost a rychlost je dvoji
1. pokud v predbezne registraci mam neco spatne, tak napisu na email, ktery je tam uvedeny. tj. a my to opravime a pak se to pouzije.
2. pokud to zavodnik zjisti az na zavodech v , tak to ohlasi primo u pocitace a pak se to opravi a opet se to zpetnym prenosem dostane k nam.
3. Ze svazu nam to preposilaji, nicmene je mozne ze to poslala treba na Katku, ktera uz tam neni apod. Netusim zda jeji maily jeste nekdo cte nebo ne. Nez nastoupila Klara, tak to cetla Radana.

Co ji branilo to rict na zavodech Marii u PC. Neboj do rankingu ji to vlozime, ale stejne se tam vsechno nevejde, jelikoz to je moc dlouhe:( Takze bohuzel asi places pozde na spatnem hrobe.

Bouldery, nam posilaji jen nove zavodniky, a umisteni v zavode, takze upravy bouldrovych zavodniku jen primo k nam.
Lumiodpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů21:17:40 23.10.2016
Teda pokud se pouziva doporucena aplikace. Coz je u MCR a CP obtiznost co vim vzdy. Na rankingovych zavodech je pouze doporucena a tak typicky Lomnice (ranking s 3 kvaldami) a Uhersky Brod si to delali v excelu.
Lumiodpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů21:48:45 23.10.2016
A je to tu, klasický kolovrátek výmluv a házení chyb na druhé se rozjíždí... A to u věci tak jednoduché jako správné uvedení sponzorů. Tak si to svazíku příště pořádně ohlídej, koneckonců je to tvoje práce a nenuť ostatní aby to dělali za tebe.
odpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů21:51:18 23.10.2016
Lumiho bych z toho vynechal. Ten je snad jediný z ČHS ancámblu motajícího se kolem závodů poctivý. Nebo jsem jej tak alespoň znal.
odpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů-skrytá reklama 23:47:51 23.10.2016
Kdo za to může? Přece Libor! Jako sponzor a trenér si nedokázal zabezpečit, aby byl proveden tak jednoduchý úkon, jako je změna sponzora. Tohle dělají samostatně malé děti na závodech U14. Libora nezajímají výsledkové listiny, kterých se špatným sponzorem, viselo 6 různých výsledků na oficiální nástěnce, zde na Lezci nebo na Fb po dobu dvou dnů. Klidně kolem nich chodí, Anetě je to taky jedno. Libor potřebuje popularitu až po vyhlášení výsledků na Lezci. Proč není schopný si takovou jednoduchou věc zařídit sam? Nebo, není tohle skrytá reklama zde v diskusi uvedené sponzory?
odpovědět 
    Re: Neuvedení sponzorů-skrytá reklama 08:53:25 24.10.2016
Presne bratre! Ti proztretelni uz davno vedi, ze svaz je nutne neustale dokola kontrolovat zda neudelal nejakou chybu a nevypadlo mu neco, co treba vedel a uvadel pred 5ti minutami. Ti ostatni si jen buduji medialni slavu tu na lezci, to preci za to stoji!
odpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů22:26:59 23.10.2016
Vsem, co si pri registraci nebo v prubehu zavodu rekli o upravu sponzoru, jsem je opravila (Matous Pokorny, Ivka Vejmolova). Na zavodech jsi, Libore, byl, dnes rano studoval startovky a vysledovky, stacilo rict... Ale ono je to asi lepsi napsat po zavode na Lezce...
Marieodpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů22:38:33 23.10.2016
(Svaz je totiz jako male decko a je nutne mu jednu vec opakovat nekolikrat. Kdo jen jednou neco pravi, jeho chyba pak to jest.)
odpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů22:50:34 23.10.2016
Při porovnání jednotlivých tabulek kvalifikace, semifinále a finále si všimněte nepřímé úměry. S přibývajícími koly ubývá sponzorů. Závodníci tedy měli po každém kole chodit a škrtat si výsledky jen aby zachovali své sponzory? Nerozumím...
odpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů07:47:54 24.10.2016
Lumi a co takhle pridat radek? Pocitacum moc nerozumim ale treba by to mozna slo? A kdyz se tam ti dlouzi sponzori nevejdou? Tak maji proste smulu? To je tedy signal pro pripadne sponzory s dlouhym nazvem aby nesponzorovali lezce? To snad nemyslis vazne?
lrhodpovědět 
 Re: Neuvedení sponzorů09:07:09 24.10.2016
Ahoj Libore, Na ČHS to změněno bylo, ale jak sám dobře víš, jsou to dva systémy. Když se to řešilo, tak: "...prosím při registraci na závodě (fyzicky na místě) požádejte (závodnice požádá), aby její záznam v závodnické databázi upravili."

Nechápu, proč někteří lidé mají takový odpor ke konstruktivnímu jednání.
Kláraodpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů09:14:51 24.10.2016
Ahoj Klaro. Ze jsou nejake dva systemy doopravdy nevim. Jake systemy?
lrhodpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů09:27:26 24.10.2016
Závodníci // databáze členů
odpovědět 
   Re: Neuvedení sponzorů09:36:51 24.10.2016
jestli chcete vypadat jak banda ko..., prosim pokracujte zde v diskusi, moc nas zajima jak se neumite domluvit.
l.odpovědět 
  Re: Neuvedení sponzorů12:36:40 24.10.2016
Nejsou 2 systemy malo? Ideal tak 4 - 5 at je ve vsem jeste versi zmatek a jedna vec se musi delat vicekrat.
odpovědět 

 Marie a sponzori07:38:29 24.10.2016
Aneta udela vse podle toho jake mela instrukce od vas! Napsala na svaz to co jste po ni chteli.
Ze jste to zvorali je evidentni. Ano mohl jsem prijit a rict vam to. Ale to bych zase mohl byt za toho kdo vas vyrusuje behem zavodu.Vy by ste si nejaky duvod nasli.
  Spis bych od vas ocekaval neco jako omluvu. Ale to vas v detstvi moc neucili, ze se ma za prohresky clovek omluvit.
lrhodpovědět 
 Re: Marie a sponzori07:51:32 24.10.2016
To je koment jak od maleho ditete:)))
odpovědět 
  Re: Marie a sponzori08:12:03 24.10.2016
Ti to teda žerou!:-)
odpovědět 
  Re: Marie a sponzori08:16:46 24.10.2016
navíc když bojuje o odkaz, který vůbec nefunguje :) Asi má holka rozum, že to tam ani nechce ;)
odpovědět 

 ...08:32:23 24.10.2016
Tenhle způsob závodění, zdá se mi poněkud nešťastný. Vzhledem k tomu že i při nákupu mi v OC začne bolet hlava po 15-ti minutách, nedovedu s představit tam závodit. Při víkendové návštěvě mistrovství jsem byl hodně zklamaný. Fušerství první třídy. Ten výlez proti sluníčku pod světlíkem musel být taky super. Neřekl bych že by se měla vyvolávat nějaká zodpovědnost, proběhlo to, je to za námi. Ale mělo by to být ponaučení do příštích let, že takhle NE! Příští rok by měla být organizací pověřena jiná osoba, s cílem pozvednout úroveň...která klesá na úkor propagace.
PJodpovědět 
 Re: ...09:16:36 24.10.2016
Což takhle se zeptat závodníků? Ti jezdí po závodech, nejlepší i po světě, a mají dobré srovnání. Výkřiky komentátorů, co se někde objeví jedno za uherský rok (anebo vůbec ne a jen tak si plivají) a mají plnou hubu řeči, jak je vše špatně, jsou opravdu velmi přínosné :(((. Nechcete pánové vytvořit úderný tým a nějaký ten dokonalý závod zorganizovat a pak teprve kecat???
odpovědět 
  Re: ...10:55:31 24.10.2016
A co ti závodníci řeknou? Vlezdoprdelismus funguje i zde. Na závodě spousta keců, ale říci to nebo napsat otevřeně, to ne.

A kromě toho - pokud má někdo podepsanou repre smlouvu, tak ani kritizovat nesmí, protože podepsal, že má "... zdržet vyjadřování nebo jednání, které by poškozovalo nebo mohlo poškozovat dobré jméno či pověst ČHS a jeho partnerů nebo způsobit jejich újmu."

Takže kritika MČR a ČHS by byla porušením repre smlouvy.
odpovědět 
   Re: ...23:09:08 24.10.2016
Tak vidíš, níže se ozvali závodnici i trenéři a myslím, že nemají důvod být pos..ní.
odpovědět 
    Re: ...07:06:34 25.10.2016
Ale temhle co se ozvali se to libilo. Zajimalo by me kdyby se ozvali ti kterym se to nelibilo. Chs ma rado pochvaly. Ja uz treba nemohu na svazovy fb psat komentare. Nechali mi tan jen ikonku ze se mi to libi. ☺I takhle se dela pozitivni obraz Chs.
lrhodpovědět 
     Re: ...11:58:42 25.10.2016
A tu nic, nikdose nechce přidat, žádný negativní ohlas :(((
odpovědět 
 Re: ...09:19:41 24.10.2016
Kolego PJ, to nebyla výtka jen vůči Tvé osobě, ale obecná reakce na to věčné nadávání na vše a všechny.
odpovědět 
  Re: ...11:07:17 24.10.2016
Jak někdo již zmínil, závodníci z toho nadšeni nejsou...bohužel to nikdo otevřeně nenapíše. Nicméně kdo v tom OC o víkendu byl alespoň 4 hodiny, musí uznat že atmosféra to byla šílená anení to zkrátka vhodný prostor pro pořádání takovéé akce. Přišlo mi to zveličeně řečeno, jako kdyby se hrálo finále Ligy Mistrů v Blšanech, kde je za plotem cirkus a pouť dohromady.
PJodpovědět 
   Re: ...15:56:03 24.10.2016
jo tak ty jsi fotbalista, tak tim se to vysvetlilo ;)
odpovědět 
    Re: ...07:12:38 25.10.2016
Tak asi jako finále extraligy u nás narybníku. Nebo finále grandslamu na zarostlým kurtu v "dolníhorní", taky umím vyplejt zahrádku a vyblejt se z natvrdlejch lidí. Což by se stalo asi v tvém případě :-) Jo a kopačky sem o víkendu ztratil při průchodu jedním Pražským OC :-)
PJodpovědět 

 MČR10:54:56 24.10.2016
Taky si dovolím napsat názor, ohledně pořádání MČR. Nebudu hodnotit výšku a stěny a kvalitu cest. Nicméně souhlasím s tím, že prostředí bylo opravdu nedůstojné. To byla spíše exhibice. Když už chtěl někdo stavět někde stěnu, tak nevím proč to neproběhlo na nějaké vhodnější akci. Např. na sportovním veletrhu v Brně, kde už v minulosti byl i SP. Jednak se tam dá postavit slušná stěna a za další by ta atmosféra byla někde jinde a tím i celý dojem z akce.
PetrModpovědět 
 Re: MČR11:01:21 24.10.2016
A furt to žerou a nepřestanou!:-)
odpovědět 
 Re: MČR13:01:54 24.10.2016
Na bouldrovku celkem vejška. Ještě bez matrací - to musel bejt z topu docela hukot. Možná že by to byl i divácky atraktivní formát pro OH.

Teď mě napadá (moc jsem článek nečetl a fotky neprohlížel) .. je to bouldrovka, že jo?
honzaodpovědět 

 Kuba Hlavacek12:41:33 24.10.2016
Zajimave je, ze Kubovi Hlavackovi staci dolezt druhy aby byl na stupni vitezu nejvyse...
tenisodpovědět 
 Re: Kuba Hlavacek13:42:02 24.10.2016
Vysokej jak šraňky,ale na top nedosáhl!:-)
odpovědět 
  Re: Kuba Hlavacek16:50:38 24.10.2016
To je fakt, pritom pri vyskoku s natazenyma rukama ze zeme ma uz ctvrtinu cesty za sebou ;).
odpovědět 

 hodnocení15:49:31 24.10.2016
Závod se podle mě povedl. To, že stěna nebyla parametrově nejlepší vůbec nevadí. Záleží hlavně na stavěčích, kteří opět odvedli dobrou práci. Každá cesta myslím splnila svůj úkol.
Při finále pak perfektní atmosféra, kterou jsem na závodech s lanem dlouho nezažil. Organizace taky v pohodě.  Dokonce ani dříve diskutované diplomy pro vítěze nechyběly! Konkurence silná, co víc si přát?
Příznivce nákupáku samozřejmě taky nejsem, ale jako první krok určitě dobrý.

vzkaz na závěr: ogranizátorům palec nahoru; a vy co tady jen anonymě pič..te - shořte!!
honzazimaodpovědět 
 Re: hodnocení17:39:07 24.10.2016
Přidávám se k Honzovi. Žádný průser se podle mého názoru nekonal, cesty super (díky stavěčům!), všichni závodníci se rozřadili, organizace klapla bezvadně, atmosféra na finále byla výborná včetně přítomnosti ČT. Přišli se podívat lezci na kamarády a Pražíci nakupující svoje bifteky a hranolky k večernímu posezení u telky nevěřícně čučeli, čím se lidé mohou bavit. Já oceňuji odvahu těch, kteří to po letech udělali jinak. A dost dobře. Zdravím, Jirka Slezák.
odpovědět 
  Re: hodnocení23:05:54 24.10.2016
Pokud jde o průběh a cesty zcela souhlas i podle ohlasu našich účastníků. Jen ta výška by mohla být o něco větší :)
A.Kurowskiodpovědět 

 MČR14:42:28 26.10.2016
Byl jsem se podívat pouze na nedělní finále, bylo to dobrý a organizátorům a pořadatelům musím pogratulovat. Sám vím co to obnáší uspořádat takovouto akci, tak vydržte.  Jirka Žák
Jirka Žákodpovědět 

 Výsledky Zlagboard contest19:18:26 06.11.2016
Kompletní výsledky soutěže ve visu jsou zde: https://www.zlagboard.com/ competitions/787d606b162dff3f31ce

(Odstranit mezery). Omlouvá se za publikaci až teď, byl jsem na cestách z mimo signál. Gratulace Kubovi k českému rekordu.
Petr Jandík odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.