LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se tam udrží sníh, tak já taky.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Horolezecká stěna Staré Hradiště - Staré Hradiště
Squashová hala - Bezdružice
Lezecké centrum Ruzyně - Praha 6

Prodejny
Rock Point - OC Olympia - Olomouc 7
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point Vaňkovka - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezení na obtížnost Briançon, FRA

Eliška Adamovská má zlato, Martin Stráník bronz

Eliška Adamovská vyhrála dnes závod Světového poháru v lezení na obtížnost v Briançonu ve Francii, Martin Stráník skončil ve finále třetí.

V mužích vyhrál Ital Stefano Ghisolfi, druhý byl Rus Dmitrii Fakirianov. V ženách skončila druhá Američanka Natalia Grossman, třetí Slovinka Vita Lukan.

Výsledky:

obtížnost muži

obtížnost ženy



Záznam finále:





Eliška Adamovská finále (foto: © 2021 Jan Virt/IFSC)



Martin Stráník finále (foto: © 2021 Jan Virt/IFSC)



Stupně vítězů ženy (foto: © 2021 Jan Virt/IFSC)



Stupně vítězů muži (foto: © 2021 Jan Virt/IFSC)


...

Standa Holec   [úpravy] 22:05 18.07.2021Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Velka gratulace!!!22:28:47 18.07.2021
Je to pecka, Martas ma muj obdiv, do jaky se dokazal dostat formy, je to borec,.. no a Eliska, to je sen a neuveritelna parada. Velka gratulace obema!
aTomodpovědět 

 paráda06:30:51 19.07.2021
velká gratulace oběma.
Benodpovědět 
 Re: paráda20:17:07 19.07.2021
jojo, pecka!
jirkaodpovědět 

 Eliška a SP07:29:12 19.07.2021
FANTAZIE. Bylo to úžasný sledovat. Gratulace našim skvělým lezcům.
Steveodpovědět 

 Nahoda?08:25:59 19.07.2021
Od oddchodu Bintera z vedeni repre se našim závodníkům nějak podezřele daří!

Neskutečný výkon, gratulace.
Nahoda?odpovědět 
 Re: Nahoda?10:31:56 19.07.2021
Nemyslím si
Náhoda?odpovědět 
 Re: Nahoda?21:08:52 19.07.2021
Kolik myslíš, že bude takových medailí z SP po návratu lezecké špičky z olympiády?!

Jednoduchým propočtem zjistíš, že ve chvíli, kdy na závodech SP bude kompletní lezecká špička, tak se žádný z našich současných medailistů nedostane ani do finále, natož nějaká medaile a už vůbec ne zlatá… (teda pokud celá lezecká špička nepůjde z LOH rovnou do lezeckého důchodu).

Totéž platí pro medaile z ME v Moskvě nebo MEJ v Permu. Podívej se na startovní listinu a porovnej ji s předchozími ME a MJE. Prostě se sešlo několik výjimečných, příznivých okolností, které se nejspíš nebudou opakovat. Byť u juniorů ještě nějaká šance je. Neb v některých věkových kategoriích je v Evropě opravdu velmi slabá konkurence, tak tam snad.

To s Binterovým odchodem skutečně nemá nic společného. Přičemž Binter rozhodně není můj šálek kávy.
JiBodpovědět 
  Re: Nahoda?21:52:29 19.07.2021
Mily Jiri, jses fakt chudak. Vsadim se s tebou (skoro) o co chces, ze CZ ucast ve finale WC bude i v plne palbe startovniho pole. Adama nepocitam.
DXodpovědět 
   Re: Nahoda?22:03:19 19.07.2021
Jasně. Kodeš taky vyhrál Wimbledon.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Nahoda?22:19:27 19.07.2021
Jo, když tehdejší tenisové hvězdy tento turnaj bojkotovaly.

Kolikrát to pak ještě zopakoval, když byla přítomna kompletní špička ...?!

Jak jsem již psal, děcka ať si ten úspěch užijou, ale že by hrozilo nějaké repete ..., to se skutečně nedomnívám.
JiBodpovědět 
     Re: Nahoda?22:26:59 20.07.2021
Závist je nejhorší lidská vlastnost!
Ztkoodpovědět 
      Re: Nahoda?22:32:13 20.07.2021
Přesně tak, test do kamene!
JiBodpovědět 
     Re: Nahoda?11:15:28 24.07.2021
Kodeš taky vyhrál 2x French open a byl 2x ve finále US open... Přesto opravdu, při jeho titulu ve Wimbledonu (který ale tak jako tak získal) byla účast mnohem slabší, než obvykle.
MFodpovědět 
    Re: Nahoda?13:18:45 23.07.2021
Sice hlavni favorit chybel, ale na US Open uz ne a Kodes ho porazil.
ladaodpovědět 
   Re: Nahoda?22:13:12 19.07.2021
Chudák jsi ty sám. Finále se sice zcela vyloučit nedá. byť je jen málo pravděpodobné, ale medaile při plné konkurenci je jen mlžný opar... Tak to prostě je.

Je hezké se opájet medailemi, ale vyvozovat z úspěchů na velmi slabě obsazených závodech předpovědi úspěchy příští v plné konkurenci je velmi naivní.

Eliška i Martin nechť si užijí svých chvil slávy, ale jedna vlaštovka jaro nedělá...

Mimochodem kde je Kony?! Nedávno seděl v sedačce finalistů SP, obětoval kvůli lezení své vzdělání, nemá díky tomu ani ten učňák a na nominačních závodech jej porážejí kluci, co nepostoupí ani do semifinále na závodech bez lezecké špičky ...

Takže klídek.
JiBodpovědět 
    Re: Nahoda?22:56:52 20.07.2021
Hele, takhle opovrhovat ceskymi uspechy je trochu smusty ne. to ze jsi ty nikdy nic nedokazal je urcite strasne smutne, ale neznamena to ze hbedka musis zpochybnuvat ostatni, predstav si kdyby si to takova Eliska treba precetla, myslis ze ji to nebude alespon trochu lito, ale chapu, zavist je svine. A co se tyce Kuby, asi ti muze byt jedno, myslis ze je to jeho zivot, a ne nekyho kokota tady na lezci co by se o nej mel zajimat, Kubovi se asi dari ted dobre, takze nezavid, to ze ty sis posral zivot, neznamena ze musis urazet druhe a podcenovat je, takze moc gratuluju vsem a zijte krasny zivot
loupak1odpovědět 
     Re: Nahoda?05:22:55 21.07.2021
Eliska je dospěla žena, a kdo je úspěšný tak i slavný tímto způsobem, tomu se kritika nevyhne. Na to je třeba si zvyknout.
odpovědět 
    Re: Nahoda?22:59:10 20.07.2021
a pokud vim, tak Eliska byla v Innsbrucku V PLNEM OBSAZENI v semi a dokonce na uzasnem 12. miste, a urcite muze dopadnout jeste lip
loupak1odpovědět 
    Re: Nahoda?06:38:11 21.07.2021
Kdo je Kony?
Climberodpovědět 
     Re: Nahoda?08:05:10 21.07.2021
Chvili mi to trvalo dekodovat, ale pak mi doslo, ze asi mysli Kubu Konecneho.
odpovědět 
      Re: Nahoda?17:30:53 21.07.2021
tak to jsem myslel, že s Eliškou v Brně oba studují?
odpovědět 
   Re: Nahoda?22:15:16 19.07.2021
Chudák jsi ty sám. Finále se sice zcela vyloučit nedá. byť je jen málo pravděpodobné, ale medaile při plné konkurenci je jen mlžný opar... Tak to prostě je.

Je hezké se opájet medailemi, ale vyvozovat z úspěchů na velmi slabě obsazených závodech předpovědi úspěchy příští v plné konkurenci je velmi naivní.

Eliška i Martin nechť si užijí svých chvil slávy, ale jedna vlaštovka jaro nedělá...

Mimochodem kde je Kony?! Nedávno seděl v sedačce finalistů SP, obětoval kvůli lezení své vzdělání, nemá díky tomu ani ten učňák a na nominačních závodech jej porážejí kluci, co nepostoupí ani do semifinále na závodech bez lezecké špičky ...

Takže klídek.
JiBodpovědět 
  Re: Nahoda?09:01:24 20.07.2021
Ahoj Jirko Babačo, dřív jsem si myslel, že jsi možná ocas. Teď si myslím, že jsi ocas.
Milan Genda
Gendisodpovědět 
   Re: Nahoda?09:10:12 20.07.2021
Jen si posluš, uleví-li se ti.

On čas ukáže, kdo má pravdu.
JiBodpovědět 
    Re: Nahoda?09:20:08 20.07.2021
Dovolím si zde něco odložit:
-Mezi internetovými diskutéry je Jiří Babača znám jako člověk s paranoidním viděním světa. Za vším vidí spiknutí.

-Alenu Čepelkovou, Petra Jandíka a Radka Zobana Lienertha, kteří byli v poměrně úspěšném vedení Českého horolezeckého svazu, udal hned po Valné hromadě horolezec Jiří Babača.

..a mohl bych pokracovat...

takze Gendisu, mas NAPRSOTOU pravdu!!
je to kokotodpovědět 
    Re: Nahoda?10:21:44 20.07.2021
Je celkem pochopitelné Jibe, že ty, jako otec neúspěšného závodníka, jsi frustrovaný a hledáš útěchu ve shazování výkonů úspěšných závodníků, ale že si tady bereš do huby Konyho, za to bys zasloužil pár facek.
Pepa Oktábecodpovědět 
     Re: Nahoda?12:22:41 20.07.2021
Ať hledám jak hledám, nemůžu nikde žádný titul u Jiřího Babače najít.. pouze, že v 22 letech začal dělat výškovky, takže na doktorát to rozhodně nevypadá... být jím, raději držím hubu a krok
odpovědět 
     Re: Nahoda?12:54:59 20.07.2021
Pepo, mindrák máš možná ty, já jsem se svými dětmi nadmíru spokojen. V záležitostech, které jsou pro život důležité, se jim daří velmi dobře a k tomu navíc zvládají i trochu sportovat na úrovni odpovídající jejich tréninkovým podmínkám. Takže naprosto v klidu.

Co se týče Konyho, tak jsem ho uvedl proto, že je zářný příklad toho, jak jedná výsledková vlaštovka jaro nedělá.

Jiná věc je, že je vzorový příklad jak lze z šikovného všestranně talentovaného gymnazisty udělat prostřednictvím sportu nešťastníka se základním vzděláním a bez perspektivy. Byť se stříbrnou medailí z MSJ...

Takovou perspektivu bych svým dětem opravdu nepřál.
JiBodpovědět 
      Re: Nahoda?22:06:26 20.07.2021
Ja bych ji neprala takoveho otce
Ted se musi stydet
Hankaodpovědět 
       Re: Nahoda?22:08:10 20.07.2021
Že, taky si říkám.
JiBodpovědět 
       Re: Nahoda?08:17:13 21.07.2021
Ach ta zaaaavist
Ze se nestydis tady kydat hnuj, opravdu se tve deti za tebe musi nyni stydet
Petraodpovědět 
        Re: Nahoda?16:37:53 21.07.2021
Petro,
závidím, závidím, až se hory zelenají…
Zejména pak v budoucnu zhuntovaný pohybový aparát tvých dětí, jež se musí zákonitě dostavit jako vedlejší efekt nadměrného opotřebení v důsledku značné tréninkové zátěže, která je pro dosažení této výkonnostní úrovně nezbytná. Ale tak co by člověk neobětoval pro trochu slávy. Ale neboj, ono se to projeví až časem.

A ještě jednu věc ti strašně „závidím“, ale tu si s ohledem na tvůj zvýšený jemnocit nechám pro sebe.
JiBodpovědět 
         Re: Nahoda?19:20:33 21.07.2021
Mistre, doted jsem Te mel jen jako krapet zapskleho. Tady se avsak ukazuje, ze jsi proste ko.ot.
Venca Kucirekodpovědět 
          Re: Nahoda?20:17:43 21.07.2021
Tak to mě velice mrzí, že jsem zrovna tvoji důvěry pozbyl...Vůbec nevím, jak se s tím teď srovnám?!
JiBodpovědět 
           Re: Nahoda?21:23:10 21.07.2021
Heh :}
odpovědět 
   Re: Nahoda?19:43:08 20.07.2021
XD
Martin Ch.odpovědět 
   Re: Nahoda?19:48:31 20.07.2021
Něco na tom bude...
Rosťa Holíkodpovědět 
  Re: Nahoda?11:12:31 20.07.2021
... jsi kokot!
Folyna Davidodpovědět 
  Re: Nahoda?19:28:48 20.07.2021
JiB je zřejmě frustrovaný otec syna, který se s přibyvajícím věkem v závodech na obtížnost přestávál umísťovat na předních místech. A tak, aby se syn dostal do repre, dal se na rychlost, tam taková konkurence v ČR není. A výsledky?... nechť každý posoudí sám.
Ale Jirka Babača přispěchal s vysvětlením... nejsou dostatečné podmínky pro trénink.
Holt, každý nemůže být Mistr světa, nemá na to podmínky.
Závody proběhly, Eliška vyhrála a nemůže za to, že jsou zrovna OH a spekulovat "kdyby tak by" je zbytečné.
A protože evidentně rád spekuluješ co by si napsal"kdyby nevyhrála v takové slabé konkurenci?
Elišce velké gratulace, přeji ji další úspěchy a méně Jirků Babačů.


pekiodpovědět 
   Re: Nahoda?21:15:38 20.07.2021
Peki,
jo jasně, tak nějak to bude. Kdybys ke všemu viděl(a), jak mi to trhá žíly… fakt, mám z toho strašnou depku. No a co teď, když je to veku, vše rozkryto, já zostuzen?!

Co bys mi radil(a), mám si to jít hodit hned a nebo to mám nechat až na ráno??? Nebo myslíš, že bude stačit, když se jen zhroutím?

Ježiši, ta ostuda, bábovičky rozdupány, to je můj konec…
JiBodpovědět 
    Re: Nahoda?21:35:26 20.07.2021
Vis, vono by stacilo celkem malo, tedy stojis-li opravdu i radu: Nechovej se jako debil a nepodsouvej to jinym.
DXodpovědět 
     Re: Nahoda?21:53:03 20.07.2021
Aha, tak děkuji.
JiBodpovědět 
  Re: Nahoda?11:17:47 21.07.2021
Jiří, tebe asi babička nenaučila, že když nemáš nic hezkýho co bys řekl, tak že máš radši držet hubu... Každý má právo na svůj názor, ale nechápu, kde se v tobě bere ta potřeba tu po krásném úspěchu našich reprezentantů rozepisovat
svoje spekulace a degradovat tím výkon našich sportovců. Všichni víme, že některá velká jména na akci chyběla. Tvůj názor, že při plné účasti by se naši reprezentanti nedostali ani do finále jsou ale akorát spekulace. Martin lezl výborně a nechal za sebou např. Seana Baileyho, který na předchozích akcích dominoval. Eliška zalezla životní závod a osobně si myslím, že by byla minimálně na bedně i při plné účasti. Úspěch jim teď dodá setrvačnost a sebevědomí do dalších závodů, což je neskutečně cenné a může je to na příště ještě hodně posunout. Pokud se teda nebudou pročítat v tvých negativních sračkách a nezačnou o sobě a o svých výkonech zbytečně pochybovat. Než příště klikneš na tlačítko "Odeslat" u podobného příspěvku, tak se nejdřív 3x nadechni a popřemýšlej jestli lezeckou veřejnost tvůj příspěvek nějak obohatí.
Honzaodpovědět 
   Re: Nahoda?16:31:21 21.07.2021
Honzíku, ty falešný moralisto,
jestli jsou Martin s Eliškou na tom emočně tak zle, že je rozhodí něčí názor, který se neshoduje s davovým hýkáním, tak mi jich může být tak maximálně líto.

A na tvé jistě „dobře míněné“ nevyžádané panské rady, ti tak akorát, víš co…

Máš-li však pocit, že mé komentáře překračují rámec běžné diskuse, tak se můžeš obrátit na adminy s žádostí o jejich odstranění.

Více ti od Tvého trápení pomoci nemohu, neb i nadále se hodlám omezovat jen sám sebou a reagovat na to co uznám za vhodné způsobem, který uznám za vhodný.
JiBodpovědět 
    Re: Nahoda?17:29:06 21.07.2021
V pořádku Jiříku, dělej jak uznáš za vhodný a pořádně si to užij ať nasytíš hladový edžíčko. Příště se na tu klávesnici klidně rovnou vyblej - pro lezeckou veřejnost to bude mít neméně významný dopad jako tvá ubohá změť písmenek.
Honzaodpovědět 
     Re: Nahoda?18:02:04 21.07.2021
Ne, děkuji. Zvratky přenechám tobě. Ty samozvaný soudče.
JiBodpovědět 
      Re: Nahoda?19:35:12 21.07.2021
Diagnóza „mikropenis” je velice raritní a rozhodně nepostihuje každého muže. Bojíte se, že trpíte touto vadou na kráse? Nelečte si svůj komplex hulvátským chováním na internetu. Radši se jednoduše přeměřte a případně kontaktujte svého lékaře.
odpovědět 
       Re: Nahoda?20:19:15 21.07.2021
Tak a je to venku...sakra.
JiBodpovědět 
   Re: Nahoda?12:47:22 23.07.2021
+1
 zapalodpovědět 
  pro Babacu Jiriho19:54:58 21.07.2021
Myslim (verim) ze po techto tvych vyblitkach uz si na zadne ceske ani moravske stene nikdy neskrtnes. A pokud se toto dostane i za hranice, a rekl bych ze urcite dostane, psenka uz ti nepokvete ani v Tatrach. Neni duvod s tebou jakkoli spolupracovat, naopak je duvod do tebe kopnout kdekoli se objevis. Vidame se sice jednou za uherskej rok, ale pri nejblizsi prilezitosti ti to predvedu nazorne. Jako kdysi u piva, kdyz jeste nebyly anonymni internety - blbe kecas, dostanes pres hubu hned na miste.
semtamodpovědět 
   Re: pro semtama20:14:25 21.07.2021
Semtane bacha, aby ti vzteky nepraskla žilka! Je to velmi nebezpečná věc s fatálními důsledky.

A no to naše vzájemné setkání se upřímně těším. Byť z takových internetových "hrdinů", kteří nemají ani koule na to, aby se identifikovatelně podepsali, se mi již teď třepou kolena...
JiBodpovědět 
   Re: pro Babacu Jiriho21:28:47 22.07.2021
Je to jako když mamince po narození potomka oznámíte, že stejně jednou umře ..... některé věci se prostě říkat nemusejí :-(
slabouchodpovědět 
    jen tupá ostrakizace21:36:56 22.07.2021
Řekl bych, že se jedná jen o špatně maskovanou snahu mé ostrakizace.

Holt je vidět, že jste rodilí "demokraté". Pravda, každým druhým coulem.
JiBodpovědět 
  Re: Nahoda?21:15:59 22.07.2021
Ale Jiriku, to my prece vsichni vime, ze za TO (mysleno vsechno zle, co se kdy tobe nebo komukoli stane) mohou horosvazove komise a hlavne vsichni ti, kterym natruc jsi organizoval MP (mimochodem, to byl skvely projekt, spousta deti si na "tvych" zavodech vyborne zalezla). Toz nam to tu netlac furt dokola...
odpovědět 

 :-)10:20:04 19.07.2021
TAK KONEČNĚ VÍ, ŽE NA TO MÁ.
Modpovědět 

 koukatelný!11:20:07 19.07.2021
BOMBA, včera drama až do poslední vteřiny! Díky za zážitek!
semtamodpovědět 

 Obrovská gratulace 11:29:15 19.07.2021
Tak to je BOMBA!! Oběma velká gratulace. Eliška unikát, Martin samozřejmě taky.
 Lepraodpovědět 

 Gratulace! 09:51:18 20.07.2021
Obrovská gratulace oběma medailistům! Je to pecka!!
A pro pár komentujících, zejména pro ocase - historie se neptá, stejně jako se neptala u asijských SP, kam taky nepřijel spousta lidí. A pro jiné - nemá cenu se hrabat v temné minulosti, i když LANO nikdy nespí, lepší je užívat přítomnost a hledět do budoucnosti. Nakročeno je a v dnešní konkurenci, kdy je už semifinále úspěch, se každé finále a bedna počítá a hlavně se tyto prožité zkušenosti dají zúročit v dalších závodech. Silní jsou všichni, je to i o hlavě. Držím palce do dalších závodů.
Bídaodpovědět 
 Re: Gratulace! 13:03:52 20.07.2021
Bído, ty obhroublý hulváte,
vůbec nerozporuji skutečnost, že historie se neptá. Pouze tvrdím, že tyhle medaile nejsou díky odchodu Bintera z fc a že z nich nelze vyvozovat předpoklad medailí příštích, neboť jich bylo dosaženo zejména díky příhodným podmínkám, které se už nebudou opakovat. To je celé.

Není to na tebe moc složité?
JiBodpovědět 
  Re: Gratulace! 14:23:25 20.07.2021
Tedy, kdyby tam byla Janja, zlato by to asi nebylo, ale porazila hodně silné holky, které už mají ve SP výsledky, takže shazovat tohle zlato není fér. A přidávám se ke gratulacím.
odpovědět 
   Re: Gratulace! 16:41:05 20.07.2021
Nemyslím si, ale úplně v pohodě dokážu skousnout, pokud to někdo vidí jinak...

Asi tak, po LOH budou další svěťáky a pokud máš pravdu, tak ty placky budou zas a nebo nemáš a pak holt nebudou.

Je to jednoduché, čas ukáže.
JiBodpovědět 
  Re: Gratulace! 14:38:15 20.07.2021
Aha! Někdo tu ironicky poznamená, že odchod Bintera má pozitivní vliv na umístění našich závodníků a ty sem potom napíšeš tohle?

Cituji „Pouze tvrdím, že tyhle medaile nejsou díky odchodu Bintera z fc a že z nich nelze vyvozovat předpoklad medailí příštích, neboť jich bylo dosaženo zejména díky příhodným podmínkám, které se už nebudou opakovat.“

Kdyby někdo napsal, že za výsledky může postavení Saturnu a Venuše opakující se jednou za 2000 let, taky bys měl potřebu sem psát takový nesmysly? Protože stejně jako teď, bys reagoval na ironii. Je tedy celkem jasné, komu chybí důvtip :-)

M.
Martin Šifraodpovědět 
   Re: Gratulace! 16:51:42 20.07.2021
Člověče, Martine Šifro,
vzhledem k tomu, že úvodní komentář na který jsem reagoval já, je jen variací obdobného pod článkem „Martin Stráník a Eliška Adamovská postoupili do finále“, kde tento příspěvek byl použit jako roznětka k Binterovu mediálnímu linči, tak to na nevinnou ironii moc nevypadá.

Ale třeba mi fakt jen chybí ten Tvůj důvtip a jdu s palcátem na komára, zatímco mí přisprostlí oponenti srší vtipem a noblesním nadhledem...
JiBodpovědět 
    Re: Gratulace! 17:00:50 20.07.2021
Omluva za hrubici, samozřejmě, že mělo být:
"...byl použit jako roznětka k Binterovu mediálnímu lynči"
JiBodpovědět 
    Re: Gratulace! 17:20:44 20.07.2021
Tobě se tedy nelíbí, že někdo útočí na Tomáše a dává mu za vinu, že naši závodníci kvůli němu nic nevyhráli? Proč potom nehájíš ve svých komentářích Tomáše? Místo toho se vysmíváš výkonům Martina a Elišky a potom ještě vytáhneš z rukávu Konyho? „Eliška i Martin nechť si užijí svých chvil slávy, ale jedna vlaštovka jaro nedělá...“ No ty kráso! Už se těším na ten shitstorm, až se tvůj kluk jednou umístí na bedně na Evropáku a první co si přečte v komentářích bude „Tvl, tam nikdo ze špičky nebyl, jedna vlaštovka jako nedělá.“. Pamatuj, „přej a bude ti přáno“.

Možná je to pro tebe novinka, ale internetové diskuse jsou plné anonymních trollů, kteří rádi vyvolávají konflikty. Zpoza bezpečí svého displeje se potom nemohou dočkat, až se na jejich komentář chytne hejl jako ty a rozvíjí nenávist dál. Dělá jim dobře až se smíchy za břicho popadají, když pozorují reakce frustrovaných jedinců, jak dál rozlévají zlou krev.

Kdybys ten důvtip a nadhled měl, nebude z tvých příspěvků cítit pachuť závisti. Otočit komentář o navážení se do Bintera až ke Konyho vzdělání chce fakt talent. Docela by mě zajímalo, co za perličky bys vytáhl, kdyby tě tu ti trollové ještě chvíli popichovali.

Peace ❤
Martin Šifraodpovědět 
     Re: Gratulace! 17:48:52 20.07.2021
To víš, takový Mirek Dušín, jako jsi ty, Martine Šifro, kterému jde o věc a vůbec ne o to si kopnout do svého oponenta, nejsem. Jsem holt jen obyčejná hříšná duše. Promiň.

Byť u mě se „Binter“ účelově nemění v „Tomáše“, podle potřeby…
JiBodpovědět 
      Re: Gratulace! 21:47:41 20.07.2021
Je vidět, že mě neznáš. Pro tvé štěstí mě nebaví kopat do mrtvol.

Doporučit ti prostudování argumentačních faulů může být trochu argumentační faul, ale fakt se na to podívej (třeba tady https://bezfaulu.net/argumentacni-fauly). Tvůj oponent tě potom nemá chuť poslat s každou odpovědí do prd***.
Martin Šifraodpovědět 
       Re: Gratulace! 22:00:19 20.07.2021
„Pro tvé štěstí mě nebaví kopat do mrtvol.“

Tak to jsem úplně v klidu. Děkuji
JiBodpovědět 
        Re: Gratulace! 06:58:41 21.07.2021
Poslední dobou málo lezu a tak čtu tvé konentáře a onanuji u klávesnice, ty mě dokážeš vždy rozparádit.... ale neboj, o svou pr**l se nemusíš bát, jsem jen onanista.
Onanistaodpovědět 
  Re: Gratulace! 20:27:20 21.07.2021
Asi rikam, jestli treba JiriBabaca vi o tehle diskusi? Bo to vypada jakoby to jeho "jmenem" psal nejakej prdlej dvanactiletej smrad. A rychle rychle, nasolim co nejvic skody a az se Babaca vrati z dovokene, at se posere. Jinac fakt nevim.
odpovědět 

 JiB11:06:35 21.07.2021
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
Karmaodpovědět 
 JiB20:29:12 21.07.2021
Souhlasím, tohle jsou skvělé úspěchy, závist je mocná.
Pavelodpovědět 
 Re: JiB21:32:58 21.07.2021
Také souhlasím. Nemístné, zlé, zbytečné. Jsi ozmrd.
TomSodpovědět 
 Re: JiB07:05:02 22.07.2021
Proč by jako měl byt? Vždyť píše svůj názor a svůj pohled na danou věc. Každý má jiný. Ať je jakýkoliv je, dává do placu fakta jaký má na to názor, o tom je lezec. Každopádně nikoho neuráží. Co je za problém? Že řekl, že tam byla chyběli nejlepší co jsou nominovaní na OH a naši v příštím závodu brát zlato nebudou? Je to jeho názor a myslím, že kousek pravdy na tom je, proto se tady lidi čertí. Někdo má pozitivní kritiku, někdo negativní.
Však naši jsou ve formě a rozjetí a nebojím se, že se ve světové špičce už ztratí, už tam patří. Což je perfektní zalezitost pro nás fanoušky sportovního lezení, že aspoň můžeme u bedny sledovat více tváři, kterým můžeme fandit. Zalezli fantasticky. Urážlivá a vztahovačná kritika je ovšem mnohem horší než negativní. A jestli manžel reprezentační trenérky napíše, že někdo je (však víme), tak to už je urážka a ukazuje o úrovni daného člověka.
odpovědět 
  Re: JiB07:53:37 22.07.2021
sorry jako, zapomněl jsem se podepsat
mladej Stropnickejodpovědět 
   Re: JiB11:57:47 24.07.2021
Konkurence horší než obvykle byla, to asi vidí každý, kdo se podívá na výsledkovou listinu (i bez vysvětlivek z diskuze), ale i tak nebyla špatná. To zase vidí asi každý, kdo se podívá třeba na to, s kým stojí Martin Stráník na stupních vítězů :). To, že se nesejde top konkurence není zase taková výjimka. Výsledek se povedl parádní a úspěch to je i tak velkej. To, že se k tomu rozeběhne takováhle diskuze, to je klasika a kolorit na lezci.
Nějakej Milanodpovědět 

 Troll JiB14:10:45 22.07.2021
JiB je troll, byť o tom neví. Není těžké to pochopit: názory ostatních jsou pro něj "davové hýkání" a pak třeba to, že komentuje pouze negativně, což je neadekvátní vzhledem k tomu, co komentuje, a teda 1. a 3. místo ve světáků, což je nezpochybnitelný úspěch, nehledě na to, jestli někdo chyběl, nebo ne, a nepotřebuji se ani ohánět hloupou floskuli historie se neptá. Jo, kdyby napsal třeba aspoň "gratuluji, je to úspěch, možná by to ale vypadalo jinak, kdyby tam byla cela světová špička" - to už by se dalo označit za konstruktivní kritiku. Takže žádné "někdo komentuje pozitivně, někdo negativně" (pěkně přihlouplé floskule mimochodem, asi jako napsat "někdo lidí vraždí, jiný ne").  A k tomu JiB vytahuje věci jako vzdělání Konyho...to je neobhajitelné.

JiBa neznám, ale dlouhodobě se projevuje jako ukázkovy narcis.

P.S. Martin Stráník se do finále opakovaně dostal i vloni při účasti všech, což mluví samo za sebe. JiB má ale jistotu, že už se  finále opakovat nebudou...
odpovědět 
 Tak si to shrňme20:42:57 22.07.2021
Můj osobní anonymní stolker mě tu opět hezky pozvracel, tak si tu situaci shrňme:

V úvodním komentáři, na který jsem si dovolil zareagovat, dotyčný autor navozoval dojem, že zvýšený příděl medailí české repre v poslední době je díky tomu, že odešel předchozí šéftrenér reprezentace. A je evidentní, že o žádnou nadsázku nešlo.

Protože tento názor nesdílím, dovolil jsem si oponovat a současně jsem i vysvětlil, oč svůj názor opírám.

Svůj názor jsem formuloval slušně, bez urážek a věcně. Zdůrazňuji a podtrhuji, že mě šlo o věcnou podstatu sporu!

Na to konto se spustila mela. Doslova smršť nejrůznějších nadávek a urážek toho nejhrubějšího zrna. Mnohé z nich již admini smazali.

Že na osobní vmetky a urážky reaguji podrážděně a někdy odvětím ostřeji? Že dotyčnému pak vmetu do xichtu i to co bych normálně nepoužil? No jistě, jsem taky jen člověk! V porovnání s urážkami mých oponentů, řekl bych, že reaguji ještě velmi decentně.

Obzvlášť hůře se kontroluji ve chvíli, kdy se fakt snažím o věcnou diskusi a dotyčný mi na oplátku vpálí, že jsem „chudák“... Případně ve chvíli smršti nadávek a urážek (kdy nejslušnější z nich je výraz manžela Eliščiny trenérky „že jsem ocac“) mi tady samozvaný jednostranný moralista začne dávat panské rady, jak bych měl to či ono… tak jistě že pak použiju i ostřejší výraz, který bych za normálních okolností nepoužil. Nemluvě o tom, že nejsme v žádné nedělní škole, ale na webu, kde jsou diskuse mnohdy velmi peprné.

Na jednu stranu se u mě dotyčný neustále dovolává pozitivních reakcí, ale sám na mě v jednom kuse pouze bleje a bleje. Rozpor v tom dotyčný jistě nevidí.

Za povšimnutí mj. stojí, jak se dotyčný staví do role morálního arbitra, ale sám se chová, jako velmi zákeřný srab. Zatímco já vystupuji pod svými iniciály a z mého „nicku“ je zřejmé, kdo je autor, tak sám na mě utočí z poza anonymity. Tu dává do názvu vlákna mé iniciály, tu opakovaně(!) vkládá do textu celé mé jméno. Z čehož je zřejmé, že mu jde o to, aby internetové vyhledávače při zadání mého jména prioritně zobrazovaly tuto stránku, kde mě hanobí a sprostě mi nadává! To neříkám proto, že bych tady chtěl kňourat, jak je mi ubližováno, ale abych demonstroval, jaký je to zákeřný dušení mrzák, který se přitom pasuje do role morálního soudce.

Přičemž to, že mi navrch ještě drze podsouvá cizí tvrzení, kterými mě pak mlátí po hlavě, už vše jen podtrhuje.

Z výše uvedeného je mi samozřejmě jasné, který pomstychtivý skřet za tím v vězí a oč mu jde...

Takže asi tak.
JiBodpovědět 
  Re: Tak si to shrňme21:39:25 22.07.2021
Kluci, tak to vidíte, on to ten JiB nakonec myslel všechno dobře a je hodnej, jen vy ste to nepochopili...
Já nic, já muzikant! odpovědět 
  Re: Tak si to shrňme22:00:22 22.07.2021
Mně stejně nejvíc fascinuje, jak někoho může uspokojovat tenhle styl konfrontací. Ty voe Jiříku prober se a už raději nic nepiš, za chvíli se na ty tvé výlevy snad zapomene. Budu Ti fandit, že tuto zdrženlivost zvládneš, přece nemáš potřebu se s námi chudáky zahazovat.
Jarinodpovědět 
  Re: Tak si to shrňme22:39:30 22.07.2021
stolker.... -:))))))
odpovědět 
  Re: Tak si to shrňme23:10:25 22.07.2021
JiBe proc si jim nepogratuloval?




logopedodpovědět 
  Re: Tak si to shrňme12:54:16 23.07.2021
Tak si to shrňme: "...dovolil jsem si oponovat A SOUČASNĚ jsem i vysvětlil, oč svůj názor opírám." - tak, a současně. Nešlo jen o opozici vůči názoru, že za zlepšením stojí změna ve vedení. Uznání výkonu bylo na místě, když už jsi svůj názor rozšířil sem. Jinak jeden nemůže nevidět, jak ses vyjádřil k dalším šancím "byť u juniorů ještě nějaká šance je. Neb v některých věkových kategoriích je v Evropě opravdu velmi slabá konkurence, tak tam snad." Aha, takže pokud by přece úspěch přišel, již jsou připraveny alibi, jenže ti Jiří nedošlo, že podobně bys mohl argumentovat o časech Bintera, ba co více - dnes je konkurence větší, než kdy předtím.


Že někoho urazím proto, že on urazil mě, neznamená, že je to v pořádku, to jistě více nemusím rozespisovat.

nevím, kdo je ten dotyčný, já ale ne, psal jsem první příspěvek po několika měsících. Myšlenka, že tě někdo označuje tvým vlastním jménem, aby tě hanobil...bez konentáře. Iniciály zde nikde použity nejsou, JiB nejsou inciály. Iniciály jsou J.B. V souvislosti s tím tvrzzení, že sem někdo píše tvoje iniciály, abys byl dohledatelný na internetech, hezky dokresluje tvou kognitivní distorzi.

Mám Jiří pochopení pro to, že se tě dotýkají trollové, v tom případě bys ale ty měl pochopení pro to, že když si závodníci přečtou komentáře, jako jsou ty tvoje, může jich to dotknout. Co si ale od tebe člověk přečte k této otázce? Cituji: "jestli jsou Martin s Eliškou na tom emočně tak zle, že je rozhodí něčí názor, který se neshoduje s davovým hýkáním, tak mi jich může být tak maximálně líto." Tady by ses měl jiří zastydět...kážeš vodu, piješ víno.

Zlepšení reprezentace pod novým vedením je nezpochybnitelné, jde i o výkony na plně obsazených závodech. A výkony na hůře obsazených je třeba dát do kontextu, ono to ještě automaticky neznamená, že by úspěch nepřišel, např. když Martin porazí Seana Baileyho...vítěze svěťáku jak na laně, tak v boudelringu. Boudnouct nikdo nezná a tvrdit s určitostí, že kdyby, tak by, je prostě mimo. Kdyby tam bylo alespoň vyjádření nejistoty - asi, možná. Ale ne. Stopro by to bylo tak, jak tvrdíš. No - reprezentanti dosahují průměrně lepších výsledků a to přesto, že konkurence je větší, než bývala, což je nezpochybnitelné.
odpovědět 
  Re: Tak si to shrňme14:41:32 23.07.2021
Ještě tento dodatek - nediv se a nerozčiluj, že tě trollují, když ty trolluješ. Ti ostatní trollové tady pak na sebou aspoň nebrečí.
odpovědět 
  Re: Tak si to shrňme19:23:35 24.07.2021
Presne toto ohlušující ticho jsem od Babaci čekal. Sebekritika nula
odpovědět 

 JiB ma pravdu22:41:43 22.07.2021
Nerad to říkám, ale poprve za dost let mi prijde, ze JiB ma pravdu. Ačkoliv dosáhli oba skvělého úspěchu (gratuluji!), je zjevně, ze svuj podíl na tom ma ucast (viz LOH 1980 a 1984).

Mozna nepochopil vtip o Binterovi, ale I preS natvrdlost pravdivé rekl, ze dopad konkurence bude vetsi nez zmena trenera.

A nemel se poustet do diskuse o Konečném (jehoz situaci neznam), ale jako clovek, co školu dodelal  a profituje z toho noted, se budu snazit sve deti dokopat k dodelani skoly a budu jim dávat za příklad Adamka (nebo I Chielliniho), ktery školu dodelal pri vedomi, ze sport je kratka a nejistá kariera. 'Nuff said.
Ondrejodpovědět 
 Re: JiB ma pravdu06:34:28 23.07.2021
Ne. Hned prvnim prispevkem byl ustepacny az agresivni, jedinym obsahem bylo shazovani vykonu a hned i pridal dalsi zavody, na kterych startovaly CZ deti. Zadne pokojne vyjadreni nazoru, jak tu nekde nekdo psal. A pokud umis jen trosku vnimat psany text, vis, ze prekrucujes (coz je u online diskusi celkem caste, ale velmi pitome, kazdy se na puvodni post muze podivat...) - jasne napsal, ze to s B. odchodem nema nic spolecneho. Nikoli mensi/vetsi vaha. Jsi mimo.
odpovědět 
 Re: JiB ma pravdu09:09:25 23.07.2021
Za to ho ale kritizují jen někteří. Většina kritiky směřuje jinam.
odpovědět 
  Re: JiB ma pravdu12:09:39 23.07.2021
Zase jsi mimo. Nebo nesmyslne lzes.
odpovědět 
   Re: JiB ma pravdu12:28:52 23.07.2021
Lžu? Netvrdím, že nejsou žádní, co by ho za to kritizovali, ale jiní ho kritizují za jiné věci.
odpovědět 
    Re: JiB ma pravdu13:27:55 23.07.2021
"Většina kritiky směřuje jinam." je lež. Kam jinam? Jaká většina? Zase jsme u toho, co by se u piva vyřešlio za 10 vteřin, ale tady si o tom můžem leda tak 2-3 tejdny psát...
odpovědět 
     Re: JiB ma pravdu14:50:51 23.07.2021
Většina příspěvků se týká závisti Babači, případně toho, že výkony shazuje. Samotný fakt, že Babača konstatoval, že by výsledky nebyly takové, pokud by tam byli další závodníci, se týká minimum kritiky.

Jenže ty diskuzi nechceš, ty chceš prostě trollovat. Argumenty žádné (např v prvním příspěvku by bylo na místě napsat, v čem lžu - když někoho obviníš ze lži, je na místě říct, co je to za lež, že).
odpovědět 

 Fanklub Ely23:59:14 22.07.2021
Kdybych mohl dávat lajky, tak ho dám na Gendisův komentář. Trefné a stručné.
František Šplhačodpovědět 

 JiBe, talk is cheap...09:53:20 23.07.2021
Shodit neci vykon je vzdycky nejjednodussi (on/ona to maji jednoduchy kdyz vazi tolik a tolik a maji takove a takove podminky, meli stesti, divej vzdyt v tomhle kroku skoro spadli atp.). Je  pravda ze kdyby vsichni co jsou na olympiade byli i na tomhle svetaku tak by pravdepodobne dopadl jinak (je taky otazka kolik z tech co jsou na olympiade by melo sanci do poradi promluvit, 3-4-5?). Nicmene je normalni ze se cela spicka neucastni vsech zavodu SP ani v beznem rezimu, a eliska i martin byli lepsi nez jini lezci hodne zvucnych jmen,  a jedna vlastovka sice jaro nedela ale medaile ze svetaku je porad medaile ze svetaku i kdyby byla jedina za zivot, myslim ze by to nebyl jediny pripad kdy nekdo zazari a pak uz nic, deje se to porad i v jinych sportech. Ale uprimne si myslim ze jak martin tak eliska maji na to aby se ve finale i na bedne umistovali i v dalsich zavodech, vykon obou mluvil naprosto presvedcive takze neni namiste jakekoliv zpochybnovani ale pouze obrovska gratulace obema. hlavne jak rikas sam, cas ukaze a rad bych si myslel ze pokud se ukaze ze jsi nemel pravdu toto uznas jako cast sebereflexe aspon sobe potichu doma. ahoj
ondraodpovědět 

 Adam Innsbruck12:27:35 23.07.2021
V Insbrucku bylo 17°C, 81% vlhkost vzduchu. Adam lezl poslední, chyty měl zanesenější.

A teď proč si myslím, že je JiB troll: jednak konspirační teorie, že to Adam vypustil, protože se nezvtekal. Tak za prve je ta myšlenka sama o sobě absurdní - proč by to vypouštěl? I jiBovi chyběla motivace a reakce "to jé otázka na Adama to fakt nevylepšuje". Navíc, kdo Adama pozorně v poslední době sleduje, ví, že se mění. Že už se někdy nevzteká, leze potišeji.

Za druhé ignorace prostých faktů - my víme, že tam bylo vlhko a že to mohlo klouzat, bez ohledu na kondeznaci - 81%. A to, že neuklouzli všichni, není přece důkazem, že to neklouzalo - statistika. Ale jistě, roli mohla hrát i ztráta koncetrace. Proč by se vlhkost vyhýbala speciálně steně, je záhadou. dále ignorace rosného bodu ve chvíli, kdy ho někdo upozornil, že jeho teorie o tom, že věci zvlhnou jen tehdy, když se oteplí, není správná. Dále ignorace toho, že lezl poslední a chyty mohly být zanesené. Dále tvrzení, že bylo vyhřáté léto (17°C opravdu není vyhřáté léto).

P.S. rosá padá, když se ochlazuje.

odpovědět 

 Gratulace12:52:12 23.07.2021
Eliska & Martin velka gratulace. At se dari, jste dobri.
 zapalodpovědět 

 Kinder surprise21:16:58 23.07.2021
Jak se ještě na laně překvapeně radovala, asi myslela že bude poslední a byla první. To bylo miloučké. Krásný výkon.
Sosiceodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.