LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Tohle tady lezou i báby s nůší.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Stěna Luh - ZŠ Vsetín Luh 1544 - Vsetín

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
Rock Point - Chodov - Praha 4
Rock Point Liberec - Liberec 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Kvůli nouzovému stavu ke koronaviru zavírají lezecké stěny

Vzhledem k dnešnímu nařízení vlády o nouzovém stavu kvůli koronaviru zavírají od pátku 13.3. různé horolezecké stěny v Česku. Oznámení o uzavření zveřejnily zatím např. pražské stěny BigWall nebo Smíchoff, brněnská Klajda nebo liberecký Šutr.

V rámci nouzového stavu kvůli epidemii koronaviru vláda dnes odpoledne vyhlásila mj.:

"Zákaz akcí nad 30 osob (od pátečních 6 hodin): zakazují se také divadelní, filmová a další kulturní představení, stejně tak sportovní, náboženské i další akce jako poutě či ochutnávky, a to jak veřejné, tak soukromé s účastí nad 30 lidí. Zákaz se nevztahuje na zasedání ústavních a veřejných orgánů, rovněž zákaz neplatí pro pohřby.
...
Zákaz vstupu do posiloven, klubů a knihoven (od pátku 6 hodin): začne platit zákaz vstupu do posilovny, na koupaliště, do solárií, saun, wellness center, do hudebních a zábavních klubů, veřejných
knihoven a galerií."


Viz:

irozhlas.cz: ONLINE: Vláda kvůli koronaviru vyhlásila nouzový stav, zakazuje akce nad 30 osob

big-wall.cz

lezeckecentrum.cz

klajda.cz

sutr.cz


Standa Holec   [úpravy] 17:10 12.03.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Zavreni sten17:50:51 12.03.2020
Zrovna Patek 13 :(
A.odpovědět 

 multisport karta18:44:38 12.03.2020
hurá, konečně důvod tu kartu zrušit
d.odpovědět 
 Re: multisport karta18:54:52 12.03.2020
Vždyť už ji stejně nikde neberou
odpovědět 
 Re: multisport karta14:11:12 13.03.2020
Provozovatel Multisportky se zachoval ferove. Karty docasne deaktivoval a od 13.3. nefakturuje.
odpovědět 

 BB 19:27:39 12.03.2020
Boulder bar též :-(
odpovědět 
 Re: BB 19:39:49 12.03.2020
Jaký má smysl vypisovat jednotlivá místa, když je zákázáno vše?
odpovědět 

 #climbinc22:04:14 12.03.2020
Chuďaci umělci
Modpovědět 

 Zavreni sten22:12:59 12.03.2020
Aj kotelna???
odpovědět 
 Re: Zavreni sten09:56:18 13.03.2020
Kotelna je otvorena len pre clenov (cip a kluc) a zaroven tam nesmie byt naraz viac nez 10 ludi.
ElTukodpovědět 

 Venkovní stěny?23:32:15 12.03.2020
Někdo ví o venkovních (pražských) stěnách? Gutovka? Ruzyně? BB na výstavišti?
 zapalodpovědět 
 Re: Venkovní stěny?23:36:30 12.03.2020
zažádali o výjimku.
nicméně v tuto chvíli jsou v režimu "pro veřejnost uzavřeno".¨¨
doufám, že to využijí pozitivně - k údržbě, vyvětrání a hygieně - hlavně tedy smíchovka.
lesecodpovědět 
 Re: Venkovní stěny?14:41:02 13.03.2020
Opatov Wall je bezplatně otevřený a omezení se na něj nevztahuje :-) https://tinyurl.com/v3wov23
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Venkovní stěny?15:25:09 13.03.2020
Venkovní stěna 11 x 15 m v Roudnici n. L. otevřena. A zadarmo.
Royodpovědět 
 Re: Venkovní stěny?16:20:48 13.03.2020
Boze toto uz fakt hranici s demenci... Cemu sakra nerozumis? Ty steny tu budou i ta mesic, za rok. Ted mame nakazenou sestricku a celou okresni porodnici v karantene a proc? Kvuli exotum, kteri "nemohli" bez dovolene byt. Pak nabehli do spitalu na pravidelne kontroly a nerekli kde byli...zver...nemam slov. Sakrafix!
DXodpovědět 
  Ale to je přeci ok, ne?17:11:16 13.03.2020
A proč dementi? Jako jo, pokud zatajili, kde byli, tak to správné není. Ale v lezecké komunitě je porušování pravidel a zákazů normální, ne? Si vezmi, co se tu píše třeba při řešení mága tam, kde je zakázané, a nebo spaní ve skalách tam, kde je to zakázané. A panečku jak se tu radí, co máš dělat nebo říct, aby tě nemohli postihnout. A to jsou přímo zákazy, ne doporučení. A doporučení je jen doporučení, stejně tak se doporučuje nepít alkohol nebo nekouřit. Oboje má vliv na okolí, ne že je to věc jednotlivce, a oboje stojí peníze nás všech. Takže co ti vadí? Jestli si chceš stěžovat, stěžuj si na vládu, která vydala pouze nezávazné doporučení, ne zákaz, aby všechny problémy a finanční náklady přehodila na lidi.

No a s tím lezením - je jaro a příprava na závody a sezonu je v plném proudu. Jestli někdo věnoval rok přípravě, tak má teď mít likvidační pauzu? A neřeší to jen lezci, ale všechny sporty. Mimochodem, myslíš si, že je to otázka jednotlivců? Zkus se pozajímat, zda náhodou ČHS nezkouší, zda by je nepustili na nějakou stěnu i přes zákaz. A zda na stěny nevolají i trenéři, zda by to nějak nešlo se soukromě domluvit. Za chvíli máš nominační závody do repre, kdo poruší pravidla, získá dost velkou výhodu. Pokud se nějakému trenérovi podaří domluvit třeba v Olomouci nebo Brně tajný vstup, získá jeho skupina náskok a výhodu, svěřenci budou mít větší úspěch, trenér bude mít lepší reference a získá více svěřenců a tím i peněz... Takže je logické, že snaha vše ojebat tu je a je od autorit až po děti. Jo, když jsem psal o porušování pravidel a získávání nefér výhody oproti ostatním u dělání cest bez povolení, byl jsem označen za debila a závistivce. A najednou to vadí? He he he...
odpovědět 
   Re: Ale to je přeci ok, ne?18:29:06 13.03.2020
Nic se nezměnilo. Pořád. Jsi debil.
odpovědět 
    Re: Ale to je přeci ok, ne?20:08:09 13.03.2020
Debil nedebil... dost sten se bude otvirat.limit 30 lidi, max.2h atd.. Bude tam narvano?
A.odpovědět 
     Re: Ale to je přeci ok, ne?20:28:28 13.03.2020
Do 30 osob jsou hromadné akce. Na sportoviště platí zákaz vstupu bez ohledu na počet návštěvníků. Stejně jako hospody večer.
odpovědět 
      Re: Ale to je přeci ok, ne?21:25:04 13.03.2020
Nauč se číst
odpovědět 
       Re: Ale to je přeci ok, ne?21:33:16 13.03.2020
Číst umím. A co ty?

Od pátečních 6 hodin musí být pro veřejnost zavřené některé služby, jako jsou posilovny, wellness služby, solária či zábavní zařízení. Od sobotní 6. hodiny bude pro veřejnost platit zákaz chození do bazénů a turistických informačních center, stejně tak bude zakázána přítomnost na venkovních i vnitřních sportovištích s účastí přesahující ve stejný čas 30 lidí.

Výklad je takový, že do prostor jako jsou fitka, stěny, solárka, squash a podobně je prostě zákaz vstupu pro veřejnost. A pokud bys tam chtěl něco pořádat pro vlastní zaměstnance nebo členy, nesmí počet včetně diváků přesáhnout 30.

Máš k tomu ještě něco?
odpovědět 
        Re: Ale to je přeci ok, ne?21:43:15 13.03.2020
"Výklad je takový..." Chlapce, tvuj "vyklad" je mimo.
odpovědět 
        Re: Ale to je přeci ok, ne?22:27:20 13.03.2020
"...bude pro veřejnost platit zákaz chození ... s účastí přesahující ve stejný čas 30 lidí."

Výklad je právě dost jasný.
Sportoviště jsou otevřená a nesmí překročit kapacitu 30 lidí.
Původně text od vlády sportoviště zakazoval zcela, ale v pátek v poledne to aktualizovali na stávající text.
odpovědět 
         Re: Ale to je přeci ok, ne?23:46:14 13.03.2020
Zdroj https://www.mzcr.c, Poslední úprava: 13.03.2020, 21:46

Od 13. 3. 2020 od 6:00 se zakazují divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, trhy a veletrhy, vzdělávací akce, a to jak veřejné, tak soukromé s účastí přesahující ve stejný čas více než 30 osob.

Zakazuje se také od 13. 3. 2020 od 6:00 přítomnost veřejnosti v provozovnách poskytovatelů některých služeb. Jedná se o posilovny, přírodní a umělá koupaliště, solária, sauny, wellness služby, hudební a společenské kluby, zábavní zařízení, veřejné knihovny a galerie.

Takže ano, na různé akce, soukromé i veřejné, se vztahuje limit 30 osob. Ale určitě to není tak, že fitko nebo stěna mohou být otevřené pro veřejnost, pokud počet osob nepřesáhne 30. Jo, mohly by se konat lezecké závody, pokud bys tam měl 20 závodníků, 5 organizátorů a 4 zaměstnace, ale otevřít pro veřejnost nesmíš, i kdyby vás tam bylo jen deset. Prostě zákaz přítomnosti veřejnosti je jasný, je to aktuální text z teď a ze stránek Ministerstva zdravotnictví.

Chceš něco dodat?
odpovědět 
          Re: Ale to je přeci ok, ne?00:41:10 14.03.2020
Třeba tohle: https://www.cuscz.cz/ novinky/mimoradna -bezpecnostni-opatreni-covid-19-nove.html
Dvě mezery
odpovědět 
           Re: Ale to je přeci ok, ne?00:51:03 14.03.2020
Anebo tady:
https://www.vlada.cz/cz/media-centrum/aktualne/ vyhlaseni-nouzoveho-stavu-180234/
odpovědět 
            Re: Ale to je přeci ok, ne?00:53:11 14.03.2020
Takže závěr vlády je:
s účinností od 14. března 2020 06.00 platí pro přítomnost veřejnosti v prostorách vnějších a vnitřních sportovišť povinnost dodržovat omezení maximálního počtu 30 osob ve stejný čas;

Co dodáš ty?
odpovědět 
             Re: Ale to je přeci ok, ne?09:10:09 14.03.2020
Ach jo. Ten počet 30 osob platí pro sportoviště, takže je potřeba rozlišovat mezi provozovnou typu fitnes nebo vnitřní lezecká stěna, které je normálně pro veřejnost nepřístupná a má svého provozovatele, patíš tam vstup atd, a sportovištěm, což může být třeba veřejně přístupné hřiště, různé skateparky a podobně, kam může kdykoliv kdokoliv.
odpovědět 
   Re: Ale to je přeci ok, ne?21:32:13 13.03.2020
Klajda a Duro jsou otevreny ;)
odpovědět 
   Re: Ale to je přeci ok, ne?21:46:29 13.03.2020
Tajný vstup? Kokot kazdy kdo takto premysli. Rodic, trener, svazak jedno jest.
odpovědět 
   Re: Ale to je přeci ok, ne?22:10:49 13.03.2020
Mel jsem na mysli neco uplne jineho.
DXodpovědět 
    Re: Ale to je přeci ok, ne?23:58:17 13.03.2020
Vím, co jsi měl na mysli, ale právě to se neslučuje s tím, co dělá vláda. Přiznám se, že i já na nějaký virus kašlu. Vláda zavřela školy, ale ponechala otevřené nákupáky, které jsou teď plné studentů? Jsou zavřené sportoviště, ale MHD není omezená? Nemám nic proti omezení nebo karanténě, vydržel bych to. Ale jaký má smysl sedět večer jak kokot doma a omezovat se, když pak ráno a podvečer vlezu s dalšími tisíci lidí do přecpaného metra plného chrchlajícíh turistů? Fakt si nesmím jít zaplavat, ale mohu denně trávit dvě hodiny v mhd a pak ještě musím jít nakoupit do nákupního centra? Až budou mít nařízení a omezení vlády smysl, tak ok. Ale tuhle zhovadilost, co tu teď máme (podpořenou téměř žádnou péčí, viz třeba https://tinyurl.com/vxvqcl5) budu respektovat pouze v tom, co mi zákon vyloženě nařizuje. Nic víc.
odpovědět 
     Re: Ale to je přeci ok, ne?07:22:00 14.03.2020
Vis, je to o zkusenostech a o tom umet je vyuzit. Ja podobnou situaci zazil temer 20 let zpet, mimo CR, na jinem kontinentu. Kdo neprozil, neuveri a ted proste muze mit "logicky" pohled na vec jak pises. Ja ty kroky CZ vlady hodnotim podobne, ale chovam se jinak. Je to v kazdeho jednotlivce hlave, v nastaveni, schopnosti intuice, sebeovladani a hlavne pokory.
DXodpovědět 
      Re: Ale to je přeci ok, ne?13:54:25 14.03.2020
Já to chápu, vím, o co je teď snaha. Ale právě s tím nesouhlasím. Současný postup způsobí nesmyslné ekonomické škody. A to vše proč? Kvůli tomu, že na vir neummře pár starých a nemocných, co stejně za chvíli umřou na něco jiného? Jasně, je tu ještě teorie o tom, že populace bude stejně promořena, jen je potřeba to zpomalit, aby to zvládlo zdravotnictví. A to je právě to, s čím nesouhlasím. Peníze a opatření se měly směřovat na to, aby se posílilo zdravotnictví a zvládlo plánovanou špičku, která šla snadno odhadnout. A stálo by to jen zlomek toho, co bude stát tahle agónie. Jo, kdyby šlo o nějaký opravdu smrtící virus, tak neřeknu, ale tohle není ten případ.
odpovědět 
       Re: Ale to je přeci ok, ne?14:34:21 14.03.2020
Jsem zvedav, jak budes mluvit, az to prsknes na nejakeho starsiho clena rodiny, a ten nedej boze zemre na priciny tezkeho oboustraneho zapalu plic. Bleasings v tvem klasicky "cehackovskem" uvazovani.

Jak zde padlo, rozum, ohleduplnost.
. odpovědět 
        Re: Ale to je přeci ok, ne?14:46:42 14.03.2020
Mám doma 3 seniory. Dokonce prababičku, 90 let. A sorry, kdyby ses chtěl zeptat, zda jsem ochoten obětovat 25 let práce na vybudování firmy a rodinného zázemí, tak ne, nejsem. Babička stejně brzy umře a nebudu v padesáti začínat znovu s holým zadkem. Jiní tu nejsou už v padesáti, to je prostě život.
odpovědět 
         Re: Ale to je přeci ok, ne?15:06:52 14.03.2020
Wow. Chtel bych mit tvuj zaludek a svedomi... Promin, vlastne nechtel.
odpovědět 
         detska prace18:40:58 14.03.2020
ty 25 let budujes firmu a mas doma prababicku?
hele mela-li prababa babu ve 20 ti, baba mamu ve 20ti , mama tebe ve 20ti,no dopice tys musel makat jako detskej otrok uz od 10let a jeste k tomu ve svy vlastni firme. Se nediv ze mas nasledky.
lacoodpovědět 
          Re: detska prace18:43:53 14.03.2020
od 5ti let koukam , prababe je 90, tak je pozitivni ze vlastne umis psat
l.odpovědět 
           Re: detska prace21:14:50 14.03.2020
No když se v tom budeme šťourat, on nenapsal, že je to jeho prababička. Je to nějaká osoba, která už je prababičkou. Tam se asi nějaké možné varianty nabízejí. Ale to jen jako logické cvičení na okraj, ne že by to nějak ovlivnilo tady tu debatu.
P. (jiné)odpovědět 
            Re: detska prace21:18:22 14.03.2020
Ano :-) Moje babička, mých dětí prababička :-)
odpovědět 
            Re: detska prace21:36:23 14.03.2020
v poho, aspoň něco je jiste , pradědeček by byl horsi...
povsechni svagrodpovědět 
             Re: detska prace09:02:52 24.03.2020
Teď je na diskutování víc času, tak se konečně snad dozvíme něco rozumnýho. Třeba , že se na firmě dá makat od 5ti let…..
odpovědět 
         Re: Ale to je přeci ok, ne?21:01:23 14.03.2020
A řekneš to babičce do očí. Husťáku?
Slabouchodpovědět 
      Re: Ale to je přeci ok, ne?14:17:36 14.03.2020
Nechápu jedince, kteří se tady dohadují, jestli zajít na stěnu, nebo je zavřená. Pokud necháte působit rozum, pud sebezáchovi a pripustíte si trochu ohleduplnosti ke starším lidem, ale i ostatním, tak vám snad docvakne co máte dělat. Tedy, že se máte držet co nejdál od ostaních, dokud se situace nezačne měnit k lepšímu.
odpovědět 
       Re: Ale to je přeci ok, ne?14:42:40 14.03.2020
Jo, až tu budeme mít něco se smrtností 50 procent, tak ok. Ale tohle není o nic vážnější, než běžná chřipka. Chřipka zde zabije ročně 2000 lidí, ročně ji dostane mega lidí, ve světě se odhaduje, že na ní zemře až 500 000 lidí ročně, ale jakou tu máme proočkovanost proti chřipce? 5 procent? Dále se podívej na odpírače očkování. Ti ohrožují celou společnost ve všech věkových skupinách. A řeší to někdo? Chápu, že zde určití lidé mohou mít problémy. Ale stojí to za ty ztráty? Nemám nic proti omezení, ale tohle je pro řadu lidí i firem likvidační. Nařízené a zakázané věci dodržuji, ale nic víc. Prostě je to celé nesmysl a ještě zbytečný. Tohle se zastaví buď samo, nebo vůbec. A čím déle to budeme prodlužovat, tím budou dopady horší. Kdo má umřít, umře, zbytečná záchrana není důvod k ekonomické devastaci celé EU. Řekl bych, že si neumíš představit, jaké tohle bude mít dopady z hlediska dlouhodobého.
odpovědět 
        Re: Ale to je přeci ok, ne?15:12:10 14.03.2020
Tvl, s Tebou bych chtel jit do hor. Kamos ma problem? No a co, stejne jednou musi umrit. Prece kvuli tomu nevystoupim ze sve komfortni zony nebo dokonce prijdu o penize :O.
odpovědět 
         Re: Ale to je přeci ok, ne?16:53:37 14.03.2020
Ja myslim,ze si opravdu hodne lidi uvedomuje jak velky ekonomicky pruser tohle bude.Taky nikdo nestoji o kolaps zdravotnictvi.To ze to je zatim chaos? Je.Ale vzhledem k tomu ze zbytek sveta prijima dost velka opatreni tak to nevypada uplne na chripku. Kazdopadne s clovekem kterymu vic vonej prachy a jeho firma nez lidskej zivot bych nesel ani na komercni bouldrovku,natoz do hor.To bych musel byt padly na hlavu :D V historii sem tam existovali vrazi vlastniho pokoleni i naroda a zabijeni lidi pro ne byla banalita.Existuji porad a existovat vzdy budou.
odpovědět 
          Re: Ale to je přeci ok, ne?09:34:12 15.03.2020
Ale vždyť to tak má skoro každý. Pokud celý scůj výdělek, tedy kromě minima na vlastní život, nepřispíváš třeba do oblastí, kde děti umírají hlady, nebo kde se umírá na banální infekce nebo třeba i jen do českých LDN, kde je mizerná péče a kde senioři nakonec mají proleženiny a umírají na zápal plic, tak se chováš úplně stejně, jako já. Peníze a tvůj život jsou ti přednější, než jiný lidský život. Pložil bys svůj úspěšný ekonomický život a zajištění rodiny, abys zachránil třeba Roma z Chánova nebo nějakého slovenského gheta? Asi ne, co? Kdyby ano, už bys tak udělal, takže o tom velmi pochybuji. Tedy přístup k lidskému životu jsme si již vyjasnili. No a zbytek je již jen licitování o tom, kdy ještě ne a kdy už ano... A na tom nic špatného není, ne? Tam má každý hranici jinde. Ale o tom, že kvůli svému zabezpečení a pohodě klidně necháš někoho ukřít i ty, nepochybuji. Takže kdo se tu pohoršuje, je obyčejný pokrytec.
odpovědět 
        Re: Ale to je přeci ok, ne?16:34:20 14.03.2020
Chřipka je méně nakaživá, má lehčí průběh a umírá na ni menší % nakažených. Jediné v čem je horší je to, že je víc rozšířená a tedy na ni v absolutních číslech umírá víc lidí.
honzaodpovědět 
         Re: Ale to je přeci ok, ne?14:59:00 15.03.2020
A jak to víš? Počet nakažených je znám jen podle počtu pozitivních testů. Existuje velké množství lidí, kteří to mají, ale neřeší, protože příznaky jsou minimální, lehký kašel a "trochu" blbě je běžný stav, třeba já pravidelně prokašlu celý leden a neřeším to, stačí Ditustat. Dále pak existuje množství lidí, co nemají příznaky žádné. Takže počet nakažených, abys mohl porovnávat s čímkoliv, je neznámý, tedy stejně tak vše, co na tomto srovnání staví, je mimo.
odpovědět 

 KOBRA Plzeň - uzavřeno14:53:09 15.03.2020
lezecká stěna ve Štruncových sadech
KOBRA - uzavřeno
Provozovatel sportoviště na základě rozhodnuti Vlády České republiky ze dne 12.3.2020 není schopen zajistit účast maximálne 30 osob v tomto sportovním areálu, a proto je tento sportovní areál do odvolaní UZAVŘEN.
 Honzísodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.