LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Ježíš von si zpívá? Tak to bude zase tlama jako kráva!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141564 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra - Gioia 8C+

Aktualizace: Video Gioia 8C+, Adam je ve Fontainebleau.
Adam Ondra udělal druhý přelez boulderu Gioia 8C+ ve Varazze v Itálii. Tento mistrovský kousek od Christiana Coreho nacvičoval dohromady 11 dní (v únoru jeden den a 10 dní v průběhu měsíce).

Aktualizace: video Gioia 8C+



Adam Ondra se přesunul z Varazze do Fontainebleau. Únava neúnava, Adam valí dál. Včera odpoledne vylezl boulder od Davida Grahama Sideways Daze 8B (téměř flash - Adam spadl při výlezu, nejtěžší místo měl za sebou). Poté se přesunul k Khéops assis 8B+, ale z boulderu ho vyhnal déšť.




Autor Christian Core boulder Gioia nacvičoval čtyři měsíce. Po přelezení navrhl s opatrností obtížnost 8C, ale se slovy, že je to nejtěžší věc, kterou kdy vylezl a počká na názory ostatních přelezců. Boulder od té doby zkoušeli významní bouldristi, ale bez úspěchu a všem se zdála reálnější obtížnost 8C+, což potvrdil i Adam Ondra.


Adam Ondra - Gioia 8C+, Varraze, Itálie

foto by Michaele Francia




Adam Ondra - Gioia 8C+, Varazze, Itálie

foto by Michaele Francia



Adam Ondra - Gioia 8C+, Varazze, Itálie

foto by Michaele Francia



Adam Ondra - Gioia 8C+, Varazze, Itálie

foto by Michaele Francia



Adam Ondra - Gioia 8C+, Varazze, Itálie

foto by Michaele Francia



Adam Ondra a autor boulderu Christian Core

foto by Michaele Francia




Zdroje:

Purebouldering.com

Eva Ondrová

Simona    [úpravy] 11:01 07.12.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 :(11:37:57 07.12.2011
Nechutná krysojízda
Ada fan klub Zavistodpovědět 

 Gratulace11:55:29 07.12.2011
Gratulace. Je to démon :-)
Honzaodpovědět 
 Re: Gratulace12:37:23 07.12.2011
http://www.planetmountain.com/english/News/
odpovědět 

 ???12:56:30 07.12.2011
Není název boulderu Gioia? Jestli se nepletu?
Lukášodpovědět 

 8C+ je průlomové hodnocení13:24:23 07.12.2011
Adam si jistě uvědomuje, že svými dvěma 8C+ ohodnoceními z posledních týdnů rozbil – v posledních několika letech v boulderingu uplatňovanou – zásadu „nad 8C už leze jen pánbu“.

Adamovo zdůvodnění na planetmountain.com: „Well every single move is at the very limit and so I do think it's 8C+. I'd compare it (Gioia) in difficulty to Terranova. If you were to give this 8C, then the bouldering grades wouldn't make much sense anymore. You'd have to downgrade all the 8B+ and most of the 8C's as well.“

Tímto hodnocením  samozřejmě – ať už je to jeho záměrem nebo ne  (spíš ne, prostě jen ohodnotil, na základě zkušeností, úsilí věnované svým přelezům) - provokuje jak špičkové boulderisty, tak i světovou lezeckou veřejnost, která Adama nemusí vždy vnímat jako „svého“. Navíc, v tomto případě mohou být i určité  argumenty proti takovému „breakthrough“:

1. Adam vylezl svá první 8C (Big Paw a „From Dirt grows the Flowers“) teprve před rokem a sám je ohodnotil jako lehčí, tj. 8B+/C.
2. Od té doby vylezl další čtyři 8C, z nichž jsou dva prvovýstupy v Česku, Sharmovo „Practice of the wild“ , které sám ohodnotil jako soft a Monkey Wedding v Jižní Africe (kterou prvovýstupce F.Nicole oklasifikoval jako 8B+, nicméně Paul Robinson i Adam ji označují jako těžké 8C).
To není – oproti dvojici Woods (12x 8C) a Robinson – zas tak mnoho.
3. Adam – dle svých slov – zkoušel a z různých důvodů dosud nevylezl „The story of two worlds“ 8C Dave Grahama z roku 2005 (jak sám Dave uvádí „The new (8C) standard“  a Sharmovo „In search of time lost“.
Nebyl ve Fontáči (zdá se, že se to rychle změní) a ani na amerických bouldrech.
4. Dva současně z nejaktivnějších (pokud jde o přelézání nejtěžších prásků po celém světě) boulderisté Robinson a Woods své dosud nejtěžší prvovýstupy „Lucid dreaming“ a „The Game“ sice původně označili za 8C+, ale pak jejich klasifikaci snížili na „obvyklé“ 8C. Ostatně 8C dal Gioi-e i Christian Core.

Speciálně to, že Adam dosud nemá „zářez“ na TSO2W  považuji – pro toho, kdo chce Adama kritizovat  - za argument (proti jeho hodnocení 8C+) nejsilnější, i když nepřímý - přímé argumenty mohou mít jen ti, kteří zvládli jak TSO2W, tak Gioiu (nebo Terranovu) a spoustu jiných těžkých věcí (bude velmi zajímavé, jak TSO2W Adam ohodnotí, pokud ji ještě poleze, měl by).

Samozřejmě, stejně tak lze uvádět argumenty opačné, zejména Adamův letošní progress v lezení s lanem (4x9b) a jeho letní i podzimní zaměření na bouldering a z toho plynoucí zlepšení.

Nakonec stejně ukáže čas.

Oceňuji odvahu, s jakou v této delikátní záležitosti nese Adam kůži na trh. 
ivošodpovědět 
 Re: 8C+ je průlomové hodnocení14:10:49 07.12.2011
Díky za info.
PetRodpovědět 
  Re: 8C+ je průlomové hodnocení14:40:44 07.12.2011
Pěkně Ivoš! Myslim, že by jsi měl začít psát aktivněji na nějaký web. Cao Majkl
Majklodpovědět 
   Re: 8C+ je průlomové hodnocení18:33:22 07.12.2011
Přidávám se k Majklovi!!! Pškný seznam! P.S: Už se ozvala Zímová?
Lukodpovědět 
    Re: 8C+ je průlomové hodnocení20:51:54 07.12.2011
Díky pánové. Vždyť to dělám! Taky od té doby. co jsem začal přispívat na jeden (politický) web, situace v politice a vůbec v zemi se radikálně zlepšila :-)
PS. Zimová se neozvala.
ivošodpovědět 
     Re: 8C+ je průlomové hodnocení21:56:38 07.12.2011
Ty seš ale kokot!!!
Pepeodpovědět 
      Re: 8C+ je průlomové hodnocení12:23:07 08.12.2011
.....(bude velmi zajímavé, jak TSO2W Adam ohodnotí, pokud ji ještě poleze, měl by).

Co má být TO MĚL BY??? Jak si může dovolit nějakej ivoš, vyjadřovat veřejně co by ADAM měl a neměl. To je trochu mimo ne?

Slinty, který si můžeš nechat pro sebe. Kdybys radši dělal něco užitečnějšího.
AEodpovědět 
       Re: 8C+ je průlomové hodnocení13:21:47 08.12.2011
Jednak tu Ivoš, kterého znám a zná ho i spousta dobrých lezců u nás, může vyjádřit svůj názor a jednak sem připsal dost opdstatných informací. ON je v obraze. Má na to (slušně řečeno) už skoro věk i moudrost, má vylezených dost těžkých cest a už dlouhou dobu je leze. Krom toho je na snadě, že nejlepší světoví bouldristi sami mají zájem přelézat nejtěžší bouldry kolegů, nebo se k nim vracet. Možná to vyjádřil mírně neobratně - musí se jen umřít a posuvání hranic klasifikace lezení je vždy ošemetné. Myslím, že Ivoš je v obraze (navíc když něco přeleze, tak dá vždy do placu informace), ale od Tebe rozhodně přidanou hodnotu nevidím, jen nějaký ukvapený závěr a prázdné konstatování. Nic proti tobě nemám, je to můj pocit z vašich příspěvků. Ivoši Díky.
 martanodpovědět 
        Re: 8C+ je průlomové hodnocení19:25:40 08.12.2011
v případě, že má někdo věk i moudrost, dalo by se očekávat, že se tedy bude vyjadřovat obratně.
AEodpovědět 
         Re: 8C+ je průlomové hodnocení23:23:00 08.12.2011
to už se ale jen chytáš stébla,...
 martanodpovědět 
          Re: 8C+ je průlomové hodnocení08:16:45 09.12.2011
Je pravda, že aktuálně se v diskusích na lezcu stále častěji ozývají i lidé, kteří kromě nikdy nekončících diskusí nemají co říct.
odpovědět 
        Re: 8C+ je průlomové hodnocení13:41:06 09.12.2011
Mertine, asi nemohu posuzovat, zda vyjádření "pokud ji (Story) ještě (Adam) poleze, měl by" je více či méně obratné (přitom mezi "měl by" a "musel" je značný rozdíl, to snad je jasné), nicméně, tak jak jsem to napsal, tak si to i myslím. Adam s lanem (a vlastně i v bouldrech) vylezl - jako první přelezce - spoustu přelomových cest, a "Story" mezi takové "benchmarks" nepochybně patří, to Adam samozřejmě ví a sám to uvedl například na UKC (ukclimbing.com/news/item.php?id=65426), jestli se do "Story" ještě někdy pustí, nebo ne, je jistě zcela na něm.
Pokud jde o mne a "měl by", o několika cestách (s lanem) vím, že "bych" je vylézt "měl", občas se o to i snažím. Někdy mi to řekne i někdo jiný, že "bych si to měl vylézt" (s tím, že pokud to "nedám", budu v jistém - lezeckém - smyslu "ochuzen"). Většinou s tím souhlasím ("ano, asi bych opravdu měl"), někdy, z různých důvodů (nelíbí se mi to, je to moc těžké), ne. Ale vůbec by mne nenapadlo upírat jiným právo mi doporučit cesty ("měl bys") podle vlastního (tj. jejich) uvážení, a to i v tom případě, že dotyční cestu sami nelezli.
Zdravím
 ivošodpovědět 
         Re: 8C+ je průlomové hodnocení13:42:22 09.12.2011
Martine (omlouvám se za zkomolení)
iodpovědět 
 Re: 8C+ je průlomové hodnocení14:24:07 07.12.2011
Paradni souhr a co dodat - Adamek je proste Buh!
upmanodpovědět 
 Re: 8C+ je průlomové hodnocení14:52:32 07.12.2011
Ja by som to az tak neprezival. Nejaky pripadny vykrik diskutera na 8a.nu este nic neznamena. Myslim, ze tak ako s udivom hladime na Adamovo lezenie my, hladi nan i cela svetova spicka. Proste vyvoj ide dalej a Adam posuva hranice. Aj v mysleni.
letákodpovědět 
  Re: 8C+ je průlomové hodnocení15:02:28 07.12.2011
Mě se zase to rozebrání do mrtě líbí, navíc to dává smyslu, nakonec diskutovat o obtížnosti bouldru 8c nebo 8c+ bez toho aniž bych ho zkusil přelézt je jako diskutovat o autech ve kterých sem nejel, lezení zdar a Adamovi už někdo vysvětlete, že takhle to dál nejde:)
lezeni fandaodpovědět 
 Re: 8C+ je průlomové hodnocení17:44:48 07.12.2011
asi to bude tím, že jak lidi víc lezou, jsou lepší, tak se jim ten žebříček posouvá...a pak těžko něco objektivně hodnotit..
nehledě na to, že každému z nás se každá cesta/boulder zdá jinak obtížná, nebo každý disponujeme individuálními lezeckými schopnostmi...
nemyslím si, že klasa bude jednou ve všem absolutní...všechno se mění...jenom lidi si pořád myslí, že mají nad přírodou vyhráno :D
honza k.odpovědět 
 Re: 8C+ je průlomové hodnocení11:56:02 10.12.2011
Dík za info. Jen bych poopravil, že dle dostupných informací „In search of time lost“ udělal Woods nikoli Sharma.
Jinak Adam k TSOTTW:"Judging from one day of trying it, I think it is comparable with "The Story of the Two Worlds" in Cresciano, which should be 8C+ (V16) according to everyone except the careful proposal by Dave (Graham). I am psyched to return for this perfect problem in autumn.” více na http://www.dpmclimbing.com/ articles/view/ adam-ondra-2nd-ascent-gioia-v16
odpovědět 

 foto14:34:38 07.12.2011
naprosto luxusní fotky, světlo stíny, všechno.Výkon snad netřeba komentovat. :-)
Karelodpovědět 
 Video15:03:56 07.12.2011
bude i nějaké video z přelezu ??Stále slyšíme o skvělých výkonech Adama ale skoro žádné videa nemá je to dost škoda ...
odpovědět 

 8C versus 8C+15:20:05 07.12.2011
Problém je jenom v tom, že někteří považují TSOTW za 8C a na základě tohoto, dle mého mínění chybného názoru, začali shazovat svá 8C na 8B+ nebo svá 8C+ na 8C, ale Adam TSOTW považuje za 8C+... A pravdu bude mít asi Adam, protože i sám Graham se o něm vyjádřil : "Když jsem udělal tenhle boulder, bylo to v době, kdy nebylo moc problémů ohodnocených za 8C. Byl tu Dreamtime, potom nějaké Berndovy  věci vysoko v horách, které jsem nikdy neviděl, ale obecně vzato nebylo 8Céček hodně. Já jsem lezl spoustu 8B+ s velkou partou hodně silných lidí, jako byli Toni Lamprecht, bratři Treschovi, Markus Windisch a Markus Bock. Snažil jsem se udělat vyjádření ke klase, když jsem Story vylezl tím, že jsem mu dal obtížnost 8C, což byl v té době vzácný počin. Cítil jsem, že je spoustu boldrů nesjednocených (v obtížnosti) a je třeba čas, aby se nejprve ustálila 8B+ a SKOK NA 8C+ BYL MOŽNÁ TROCHU MOC AMBICIÓZNÍ. Dokonce jsem si nebyl jistý, že tenhle boulder, který jsem použil jako synonymum pro 8C vůbec je 8C... Srovnání s ostatními boudry, které jsem vylezl, je zajímavé. Udělal jsem další tři bouldry v obtížnosti 8C (v době jeho tohoto vyjádření to byly pravděpodobně From Dirt Grows the Flowers (Chironico), The Island (Fontainebleau) a Big Paw (Chironico)) a všechny mi přišly o JEDEN STUPEŇ LEHČÍ. Proč jsem jim nedal 8B+? No, byly TĚŽŠÍ NEŽ VŠECHNY B+!" Prostě Dave Graham vylezl první 8C+ už v roce 2005, ale ohodnocení mu tenkrát dal jenom 8C.

Tomodpovědět 
 Re: 8C versus 8C+15:42:06 07.12.2011
Asi ano, TSO2W je klíč.
ivošodpovědět 
 Re: 8C versus 8C+16:56:28 07.12.2011
Tome, souhlasím tebou, Dave se sice upřímně snažil něco změnit, ale akorát v tom nevědomky udělal větší bordel, než zamýšlel. Parádní počin a gratulace...
 Adam Fialaodpovědět 
  Re: 8C versus 8C+16:58:05 07.12.2011
Samozřejmě k Gioie, ne k tomu bordelu...
 Adam Fialaodpovědět 

 Radost15:22:43 07.12.2011
mezivýjev zde: http://goo.gl/L0LYd
vono to znamená radost - joy
Papoušodpovědět 

 gratulace16:21:44 07.12.2011
obrovská gratulace Adamovi, ale taky fotografovi...dlouho jsem neviděl lepší fotky...
Čočkinodpovědět 

 Video z prelezu17:10:07 07.12.2011
http://www.youtube.com/watch?v=k8YOj33U1Bg
odpovědět 
 Re: Video z prelezu17:24:26 07.12.2011
johohó incredible!
Honzaodpovědět 
 Re: Video z prelezu19:04:57 07.12.2011
díky za video, asi nejspíš samotnému Adamovi, nejintenzivnější prožitek co jsem kdy vidělo, Bravo!:)
lezení fandaodpovědět 

 Jak z modni prehlidky17:31:06 07.12.2011
To my fotografove budeme brzy nucwni so skal nosit reflektory,zrcadla a ventilatory na rozvivani vlasu, abychom drzeli vysoky standard fotek,ne? A pak jeste kazde foto aapon hodinu ladit photoshopem..ach jo,kam ten svet speje..
torousodpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky17:35:46 07.12.2011
jeden externí blesk, dobře kreslící objektiv bez nebo se správně zvoleným filtrem a na pc jen poladění raw souboru... a je vystaráno! nebo ne? tak hlavně žádnou paniku :)
odpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky17:37:17 07.12.2011
Jen jestli mi někdy nafotíš ty skály jak jsi sliboval:)
Adamovi gratulace, fotky super.
 martanodpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky20:19:15 07.12.2011
Musis rozmyslet jestli chces na skalach plnit denicek nebo modelky.
odpovědět 
  Re: Jak z modni prehlidky14:10:05 08.12.2011
No, nejradši bych na skalách plnil deníček a pod skalama ty modelky :-D
odpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky20:20:05 07.12.2011
Jojo, sou jak z atelijéru.
Ale proti gustu žádnej dišputát. Někdo rád holky, jinej vdolky :)
Jinak samozřejmě hlavně obrovská gratulace k přelezu!
P.odpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky00:58:16 08.12.2011
Ale to je proste vyvoj. Kdyz neni dobry svetlo, tak si ho udelam. Tezko presvedcovat Adama, aby zustal jeste tejden, dokud pekne nezasviti. Tak si vezme externi blesk a je to. Fotky jak vino, na prvni pohled chytnou, i kdyz je tam hned videt to dosvetleni. Stejne je to i technikou u videa.
Ondřejodpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky13:00:21 08.12.2011
kurna chlapi, ze lidi frflaj kdyz nejsou fotky jak ze zurnalu sem si tu uz zvyknul. Ale ze budete frflat ze sou moc dobry...:)), to je fuckticky desny.
prde(l) vobecnaodpovědět 
  Re: Jak z modni prehlidky16:06:26 08.12.2011
seš f čecháč, tak co čekáš
odpovědět 
   Re: Jak z modni prehlidky16:07:05 08.12.2011
f čechách ...samozřejmě
odpovědět 
 Re: Jak z modni prehlidky10:04:44 09.12.2011
já vidim jen podexponovaný sračky na kterejch si někdo žkoušel práci s bleskem mimo foťák. se studiovou výbavou ve zkušenejch rukách by to asi bylo jiný
fotografodpovědět 
  Re: Jak z modni prehlidky10:28:19 09.12.2011
A můžeš nám tady dát link na svoje fotky, které počítám bude nepodexponované, plné světelných efektů a po všech stránkách kvalitní?
odpovědět 
  Re: Jak z modni prehlidky11:11:50 09.12.2011
Chapu, ze pohled na fotku je ciste subjektivni zalezitost a kazdej ma pravo na kritiku, aniz by vytvoril neco lepsiho, ale takovejhle komentar v sobe skryva teda hodne zaste :)
Nemusis ukazovat neco svyho (i kdyz by to bylo fajn), staci dat link na tematicky podobny fotky, ktery se ti zdaj dobry. Diky.
O.odpovědět 
  Re: Jak z modni prehlidky13:35:24 10.12.2011
Kamaráde, fotografe, nemůžeš mít všechno vždy stoprocentní, ačkoliv tyto fotky řadím do té řady těch velmi dobrých. Co bys ještě chtěl, není to udělané v ateliéru a ten, který to nafotil, třeba není (profesinální) fotograf jako Ty. Je to dokument, který ukazuje něco nad čím všíchni smekáme klobouk, tak o co jde. Každý je specialistou v jiné sféře. Také když někdo vyleze něco v Yosemite Valey tak třeba jeho fotky nejsou zrovna špička, ale jeho výkon je a zůstane špička.
Nejde o to zkritizovat dokumentaci nýbrž zhodnoti výkon toho jednoho. Až půjde o soutež fotografií tak je Tvoje kritika pak v pořádku.
Michael Beranekodpovědět 

 a je to tu :o)21:33:12 07.12.2011
http://www.youtube.com/watch?v=k8YOj33U1Bg
čížaodpovědět 

 adam ve Fontu00:28:58 08.12.2011
teda, hlava mně nebere, jak rychle regeneruje, sotva poseká jedno těžké, už válí jinde - http://27crags.com/ climbers/konsepti/blog/ adam-ondra-in-font (2 mezery)
bretacrodpovědět 

 Krutej10:06:42 08.12.2011
je ten chlapec. Uprostřed nejtěžšího bouldru si ještě převlíká gatě. Tuplovanej kruťas.
Zdeněkodpovědět 

 nezapomeňte na zvuk12:25:46 08.12.2011
Napřed jsem si pustila jen video, no jako pěkný no, ale pak mě napadlo, že by k tomu mohla být i hudba, tak jsem si to pustila se zvukem :-))) A musela jsem si některé šimpanzí pasáže pustit dvakrát dokola!
Theodpovědět 
 Re: nezapomeňte na zvuk15:19:43 08.12.2011
Osobne ma najviac pobavil komentár pod videom:

Lyrics aaaaahh! aaaaahhhhyyyyy! aaaaaaaaaaaa! aaaaaaaaa! khaaaaaaaaaaaaaa! buyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! puaa! thaaa! aAAAAAAYEAHAEEYAHAYEAEAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Nice orgasm ^^
tah-sha-tungaodpovědět 
  Re: nezapomeňte na zvuk20:38:00 08.12.2011
:D
:)odpovědět 

 Osman 21:27:38 08.12.2011
A rázem se stala z Osmana holywoodská hvězda :)
Čajodpovědět 
 Re: Osman 00:08:56 09.12.2011
Taky jsem koukal :) Osman to urco dal taky, jen nechtel prehnanou publicitu, jeste by ho pak na kotelne zpovidali reporteri..
Petricekodpovědět 
  Re: Osman 09:02:48 09.12.2011
jj,jak tam nenapadne vstoupil do zaberu..:)
janisodpovědět 
   Re: Osman 09:22:58 09.12.2011
A já si říkal proč jsem ho nepotkával ba Fritu:)
Leošákodpovědět 
    Re: Osman 09:29:53 09.12.2011
Ano, většina diskutujících to vůbec nepochopila správně. To video je o Osmanovi!!! :-))) Je to jen důkaz, že když se chce, tak to de. Osmane, gratuluju!
Břeťa Leblochodpovědět 
     Re: Osman 17:42:08 09.12.2011
:D :P :D
odpovědět 

 video je v prdeli17:06:12 10.12.2011
co dodat?
odpovědět 
 Re: video je v prdeli10:41:36 11.12.2011
Kde je, kde jeeeeeeeeeee??????? Já se chci na něj dívat!!! Je bezvadný!! Je v něm vidět ta neskutečná síla a odhodlanost. Krásná emoční záležitost..
Mattyodpovědět 
  Re: video je v prdeli12:20:31 11.12.2011
kapitalisti
kapitalistaodpovědět 
 Re: video je v prdeli21:14:28 11.12.2011
Kde je, kde jeeeeeeeeeee??????? Já se chci na něj dívat!!! Je bezvadný!! Je v něm vidět ta neskutečná síla a odhodlanost. Krásná emoční záležitost..
Mattyodpovědět 
 Re: video je v prdeli22:14:14 11.12.2011
Kdo video s Osmanem viděl, nezapomene. Ostatní můžou jenom litovat...
Willhemodpovědět 

 reupload videa12:32:19 15.12.2011
http://www.youtube.com/watch?v=tMNZGPnwve4
 RadekVodpovědět 

 Foto dne:

Willy Wancker
 Databáze cest:
Všechny cesty (179563)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Silberschlüssel 8 Hintenburg
Dir. Hansisteig 5+ Hintenburg
Reisefrosch 5- Hintenburg
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Nově komentované:
Dvoukruhová 5+ Skalný
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: RIP Ondro | Maarov rozhovor v hiking sk | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | progress | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Ss | Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (103)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (12)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (11)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (1)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 375 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.