Bosonohý Charles Albert: druhý boulder obtížnosti 9A na světě | |
Přelez druhého bouldru v obtížnosti 9A na světě oznámil Francouz Charles Albert známý svými přelezy těžkých bouldrů bos. Podle francouzského časopisu Grimper pojmenoval Charles tento boulderproblém ve Fontainebleau No Kpote Only a opět ho lezl bez lezeček.
velmi velmi kruté | 05:23:53 21.01.2019 | Jak je možné, že zde o tomto supervýkonu nediskutuje celá řada anonymních odborníků? Že by jim spadla čelist (potažmo klávesnice)? | Humrd | odpovědět |
  | Re: velmi velmi kruté | 06:50:41 21.01.2019 | Máguje si nohy? | anonym | odpovědět |
  | Re: velmi velmi kruté | 07:34:36 21.01.2019 | Blokaci diskuze si zaplatili výrobci lezaček! | Pavel | odpovědět |
  |   | Re: velmi velmi kruté | 13:40:12 21.01.2019 | ale ale zas nam tady někdo leza v lezačkach.. | lezečka | odpovědět |
  |   |   | Re: velmi velmi kruté | 08:33:38 22.01.2019 | A prolézáš se někdy? Nebo se prolézéš? | lezačka ftw | odpovědět |
  |   |   |   | Re: velmi velmi kruté | 09:36:06 22.01.2019 | lezacky pouzivaji na rozlezani, pak se prezuji do lezecek, pokud teda nekdy lezou. Jinak to neni proste mozny, pokud teda nejsou horolezci, to pak maji vacky. | Love Ecvačic | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: velmi velmi kruté | 11:27:25 22.01.2019 | ja teda na rozlezení... | lízáček | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: velmi velmi kruté | 08:39:37 23.01.2019 | lizacku nerozptyluj me jmenem.. na pravidelne rozlezani zasadne lezacky, do fontace pak bozsky bosky. boskavam lovec vacic. | Love Ecvačic | odpovědět |
  | Re: velmi velmi kruté | 08:17:24 21.01.2019 | Výkon super, to nepochybně. Že to dal bosky? proč ne, když je tak zvyklý. Stačí se podívat, co předváděl Arnold na písku. | | odpovědět |
  | Re: velmi velmi kruté | 16:21:47 21.01.2019 | Tak byl si se zbytecnym prispevkem prvni, no. | | odpovědět |
  |   | Re: velmi velmi kruté | 21:08:55 21.01.2019 | Jestli von neudělal chybu v tom jeho podpisu, | | odpovědět |
Vsadím boty | 08:34:39 21.01.2019 | Vsadím boty, že konsensus v budoucnu nebude 9A. | hulak | odpovědět |
  | Re: Vsadím boty | 13:30:28 21.01.2019 | Ano, taky si myslím, že v budoucnu se to srazí a poleze to nakonec každý jouda tady z lezce. | | odpovědět |
  |   | Re: Vsadím boty | 13:44:15 21.01.2019 | Frantik nemá na lezečky a vida jak mu to vzlíná.nj. o 400g méňě to bude vono:) | lezáček | odpovědět |
prenos plisni | 16:54:53 21.01.2019 | Nekdosi stezuje na nedostatek vyzivnych komentu?
Taktedy - co kdyz to po nem nekdo poleze, a chytne na ruce jeho plisen na nohy?!!?!? Nebo jsou lezky jeste knecemu navic nez aby uchranili nase ruce pred plesnivymi nohami lezcu pred nami?
Aneb nevyhoda kdyz tam nejsou stupy navic a leze se to jen ruka-noha :) | judovana | odpovědět |
  | Re: prenos plisni | 19:13:03 21.01.2019 | 100% souhlas. Je to humus. | | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 19:38:55 21.01.2019 | Taky souhlasím je to humr !! Navíc si neumím představit kdyby mi jeho vlas spadl do mé instantní polévky uvařené pod boulderem = totální double humr ,
Ale víc jak nějakej jeho průměrnej výkon sem obdivoval ty grafitti na té skále = paráda , to se mi líbí že ten sport jde trochu dopředu , asi se začnu specializovat na tegování kamenů !!! | Jo | odpovědět |
  | Re: prenos plisni | 00:19:59 22.01.2019 | Taky me to zprvu zarazilo, ale pak mi doslo, ze plisne na nohach jsou predevsim problemem dnesni doby prave kvuli noseni bot, takze... mi to prijde porad znacne nechutne, ale trochu mene :D
Jinak nevsiml sem si, ze by se lezci zdrahali chodit boso kde se jim hodi kdyz shodi lezecky, tzn. ta plisen muze byt vsude kolem cest.
Hlavni je myt si poradne nohy a vyndavat lezecky z batohu, kdyz prijdu domu, bohuzel to nedela kazdy :( Kdyby ano tak to na stenach tolik nesmrdi ;) | . | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 09:06:25 22.01.2019 | Kámo mohu tě ujistit, že i když tohle dělám poctivě, a NIKDY nechodím bosky na stěně, tak po cca roce od novoty lezečky - i nohy v nich - vždycky smrdí úplně stejně jako ostatním;) Je to prostě těsný, uzavřený prostor, potí se, pro bakterie ráj. | | odpovědět |
  |   | Lezení na boso = bezohledná prasárna | 20:14:46 22.01.2019 | Na skalách a na stěně máš možnost volby stejně jako v bazénu = chodíš v pantoflích nebo svých botách. V momentě, kdy Ti nějaký takovýhle prase vohamtá svejma nohama chyty, který bereš poté do ruky, je to prostě humus totál.
Klasika na stěně, nějakej podobnej blb leze cestu bos (aby se mu vyvětraly nohy nebo nevím proč) a ty pak do toho naburácíš. Rukama bereš ty jím zaplísněný chyty a pak si ještě s chutí těma rukama nabíráš svoje lano do zubů. Chuťovka.
To že se Ti někdo projde bosejma nohama po laně ať pod stěnou venku nebo vevnitř už je skutečně vrchol.
Lezení na boso je prostě prasárna. | Jenda | odpovědět |
  |   |   | Re: Lezení na boso = bezohledná prasárna | 23:23:14 22.01.2019 | Kdybys nosil sadále, tak nemáš plísně na nohách a bez potíží můžeš chodit naboso pod skalama i na umělce. Nesuď druhé podle sebe. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Lezení na boso = bezohledná prasárna | 07:20:42 23.01.2019 | Ja si zase bezne drbkam koule a pero rukama se kterejma pak lezu. :) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Lezení na boso = bezohledná prasárna | 09:34:16 23.01.2019 | Takže, když někomu půjčíš lano, je to taková pozvánka na orálek. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Lezení na boso = bezohledná prasárna | 14:27:36 23.01.2019 | Jseš mimo. Užij si svůj mázek v sandálech, když Ti bude zima, vezmi fusekle a choď v tom třeba i do fabriky. | Jenda | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Lezení na boso = bezohledná prasárna | 15:12:31 23.01.2019 | Tak plisen muzes chytit v sandalech mnohem snadneji nez v uzavrene obuvi. Ale o tom na co reagujes asi ten prispevek nebyl. Chod si v cem chces, jak chces, dopokavad tim nebudes obtezovat ostatni. Smajdani bosejma nohama po vecech, ktere pak lide chytaji rukama je bezohledna prasarna. Nehlede na to, ze plisen muzes mit, jen o tom nevis.. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Lezení na boso = bezohledná prasárna | 18:52:51 23.01.2019 | ještě lepší chuťovka kdyz na Hrubici nastoupiš pěkný koutek, na nástupu si komplet vyváliš lano v turistově hovně a prijdes na to ve 20m pri cvakani kruhu a hovnove pachuti lana. | lanovhovnous | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 15:18:03 23.01.2019 | Ne, plisne na nohou jsou dnes rozsirene prave proto, ze staci par bezohlednych lidi diky kterym tu plisen pak chytne velka cast lidi. Typickym prikladem jsou satny a sprchy na ruznych sportovistich, kde jeden dobrak s plisni chodici bosky preda plisen dalsim lidem.
Jinak zda se mi, ze trochu zamnenujes houby (plisne) a bakterie.. | | odpovědět |
  | Re: prenos plisni | 08:26:05 22.01.2019 | Souhlas. Mikrotrhlinky v kůži, občas i větší krvavé rány... Holýma nohama se na chyty dostane daleko víc organického bordelu než rukama, případně na lezkách. Mezi lezci je chození naboso takovou nějakou jakožeznámkoupunku, prosím prosím, život bez bot je o 1000% zdravější než s nimi, sám chodím ze zdravotních důvodů bosky jak to jen jde, ale nikdy nematlám nohama tam kde se jiní chytají rukama. | | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 09:32:52 22.01.2019 | Já sem kurvička nejraději Lezu bez bot na umělkách , a to mam pořádný plísně , potom čekám kdo leze po mě a směju se jak na to chytá , teď na hangáru sem si to užil moc , ale tam bylo takovejch hnusáku že se mi nechtělo lézt ani tam kde chytali rukama, abych nechytl hnusotu | U | odpovědět |
  | Re: prenos plisni | 18:28:10 23.01.2019 | to je vtipný. týpek vyleze 9A boulder bosky, což tady nikdo v naší zaprděné republičce nikdy asi nevyleze a tady se řeší sračky typu plíseň na nohou. jdete si brblat do čekárny na kožní | keep calm and drink beer | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 18:54:46 23.01.2019 | áda to flešne | prďola | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 20:51:13 23.01.2019 | Právě, že to vtipný moc není. O tohohle týpka jde i proto, že dává příklad. Klidně si s kámošema rovnou dumlejte palce navzájem dle libosti, ale jak tu někdo psal: Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého... | | odpovědět |
  | Re: prenos plisni | 20:10:15 23.01.2019 | borci teď si poslechněte doktora. věděli jste, že kožní mykózy způsobují vesměs plísně které jsou ubikvitní, tedy všudypřítomné? to jestli má někdo mykózu není ani tako otázka infekce, jako spíš kombinace predispozice a špatného životního stylu (málo luftu...) | pneumokok | odpovědět |
  |   | Re: prenos plisni | 18:01:47 25.01.2019 | Vy kokoti,ste líný si vzít letlampu a ten šutr si malinko co vohrát. Natož abyste ležely bosky | Mrdak | odpovědět |
  |   |   | Re: prenos plisni | 20:35:58 25.01.2019 | No počkej, to taková plíseň od Adama Ondry muže být lepší než maglajz. | | odpovědět |
. | 00:39:45 26.01.2019 | hoši, na to vám řeknu jediné - jdětě do piče! | | odpovědět |
|