LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Těžký místo vynech a lez dál.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
15.Širůčková 10978
16.Churavý 10918
17.H2 10910
Bouldry:
15.Petrík 9800
16.Kučera 9800
17.Nespoutaný 9631
Hory:
27.Verner 3138
28.Malý 2920
29.Štalmach 2894

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141545 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Julia Chanourdie vylezla jako 3. žena na světě obtížnost 9b

Francouzka Julia Chanourdie vylezla jako 3. žena na světě cestu obtížnosti 9b, a to Eagle-4 ve francouzském St. Léger Du Ventoux od Adama Ondry. Zařadila se tak po bok Rakušanky Angely Eiter (dala své 9b v roce 2017) a Italky Laury Rogory (vylezla 9b letos v létě).

Julia informovala o přelezu na Instagramu instagram.com/juliachanourdie ve story:

Julia Chanourdie 9b





Cesta Eagle-4 v DB na Lezci, kam ji zapsal Adam Ondra:

Eagle-4


O předchozích ženských 9béčkách jsme psali zde:


Laura Rogora vylezla jako 2. žena na světě cestu obtížnosti 9b


Angela Eiter dala jako první žena na světě cestu v obtížnosti 9b


Standa Holec   [úpravy] 09:37 08.11.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 To koukam15:49:39 08.11.2020
Tvl kdo to je??9b....sakra ty holky jsou fakt dobry..za chvili babka z prizemi poleze lip jak ja..
Lupenodpovědět 
 Re: To koukam19:09:18 08.11.2020
to už leze ted, jenom nemá instagram, tak o tom nevíš ;)
háčkoodpovědět 
 Re: To koukam20:01:57 08.11.2020
Matně tuším, že má i nějakou bronzovou medaili ze svěťáku. Každopádně pravidelná účastnice finále žen na laně a občasně i v boulderu. A navíc hezká holka, gratulace.

A co Janja, kde ta se fláká, když se letos nezávodí? :-)
Nemesis_NaRodpovědět 

 síla15:50:55 08.11.2020
Ty brďo.. neskutečné co teďkom ty baby lezou. Ukrutná síla a ještě k tomu hezká holka !
Džusíkodpovědět 
 Re: síla09:04:08 09.11.2020
A osobně je moc prima. Ukrutnou sílu můžu potvrdit, lezla tu 8c co znám, standardní způsob se jí nelíbil a vymyslela si vlastní kroky. Tak jsem to pro zábavu zkusil její metodou a ten krok jsem neudělal :-)
pbla4024odpovědět 
  Re: síla21:20:47 11.11.2020
Tak v tom případě jsi slabej :-)
hhodpovědět 

 Pekná děučica19:18:59 08.11.2020
S její figurou a fejsem je jí na lezení škoda :-)
Modpovědět 
 Re: Pekná děučica07:13:54 09.11.2020
Jasně, že se šovinistickej komentář musel objevit.
Potrefená husaodpovědět 
  Re: Pekná děučica07:36:14 09.11.2020
Stejně tak se dal očekávat ten tvůj super koment, tak trochu odpovídající době nebo spíš kam to celý směřuje
odpovědět 
   Re: Pekná děučica08:35:31 09.11.2020
mě přiujde docela hnusná .. jako většina lezců lezkyň
ne ne odpovědět 
   Re: Pekná děučica09:17:54 09.11.2020
Na to jsem moc starej, aby tenhle koment byl poplatnej době. Jsem prostě ze staré školy, kde náklonnost k děvčatům se vyjdřovala soukromně. Uvědom si, že tady nejsme s kamarádama u piva v hospodě, tohle je veřejný prostor. Sotva bys po spatření hezké holky na náměstí začal na celé kolo vykřikovat - ta má pěknej fejs, ta má pěknou figuru! a při tom na tu holku ukazovat.
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Pekná děučica10:28:22 09.11.2020
+1
odpovědět 
    Re: Pekná děučica22:41:56 10.11.2020
No a? Pokud by na mne tlupa bab na namesti pokrikovala neco v tomhle smyslu, vubec bych se nezlobil. Neprudit!!!
odpovědět 
  Re: Pekná děučica10:00:29 09.11.2020
Komentar je hlupy jednoznacne, ale urcitenie sovinisticky
odpovědět 
   Re: Pekná děučica12:51:32 09.11.2020
tak to už záleží na tom, co si předtsavuješ pod výrazem šovinismus. On šovinismus není jednoznačně definován. Proč myslíš, že to není šovinismus?
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Pekná děučica15:01:43 09.11.2020
protoze ma bejt doma u drezu, nechapu na co ji to 9b je. uz to chapes?
princ jasonodpovědět 
   Re: Pekná děučica12:57:25 09.11.2020
Mimochodem - když máš k něčemu výhrady, je mnohem užitěčnější říct, proč ty výhrady máš, než jen říct, že máš výhrady. Chápeš - když ti něco přijde na hovno, měl bys říct, proč ti to přijde na hovno. Pokud chceš říct jen to, že je to na hovno, měl bys mlčet. Proto se ptám, proč myslíš, že to není šovinismus, jaksi jsi to tam "zapoměl" napsat. Chápu, že v dnešním světě se nosí nesouhlasit, aniž by člověk řekl, proč vlastně nesouhlasí, bohužel se tata blbá věc hodně dostala do módy.
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Pekná děučica16:16:20 09.11.2020
No dobre no mohol som byt konkretnejsi. Sovinizmus by mal vychadzat skorej z pocitu nadradenosti urcitej skupiny(v tomto pripade muzov aj ked povod slova sovinizmus je spojeny s nacionalizmom). Ten prispevok mi prisiel skorej sexisticky, kedze ide o stereotypy. Ale je to asi vlastne jedno, ako som uz napisal skorej, je hlavne stupidny
odpovědět 
     Re: Pekná děučica18:53:38 09.11.2020
Ano, s tím mohu jen souhlasit,...je nevhodně sexistický
MeeTooodpovědět 
  Re: Pekná děučica10:00:38 09.11.2020
Komentar je hlupy jednoznacne, ale urcitenie sovinisticky
odpovědět 
 Re: Pekná děučica12:29:52 09.11.2020
Kdyby nelezla, neměla by tu zmiňovanou figuru a nebyl by tu ani tvůj komentář.
odpovědět 
  Re: Pekná děučica06:30:08 13.11.2020
Idioti ktere Lezec potrebuje. Jen mu vydelavejte.
odpovědět 

 ovce12:59:41 09.11.2020
Lidi jsou fakt ovce, jak pořád dokola melou, že je hyperkorektní doba, úplně na cokoliv.
Potrefená husaodpovědět 

 ach jo20:32:40 09.11.2020
je mi smutno z toho jak se zase musí vyjádřit nějakej samozvanej obhájce morálky,ať žije sexizmus a šovinizmus,ať zhyne politická korektnost, antisexizmus, BLM a podobný zhovadilosti co kazí slušnou společnost...světu mír a lásku.
danielodpovědět 
 Re: ach jo22:23:57 09.11.2020
pocasi hnusny, preklizky sou zavreny .. nekde tu energii vybit musej.
odpovědět 
  Re: ach jo07:00:19 10.11.2020
A vy dva podle tebe děláte co? Odpovím za tebe - vybíjíte energii. A energii vybíjej ti, co píšou sexistický komentáře. Opozice se tady objeví jen proto; nebyl-li by sexistický komentář, nebyla by opozice. Každopádně Danielův komentář je hloupej. Když mluví o tom, jak je smutné, že se objeví samozvanej obhájce morálky, měl by mluvit i o tom, jak je smutné, že se objeví samozvanej sexista.
...by mě zajímalo, co vede lidi napsat komentář odsuzující obhájce morálky, neboť v tomto případě je jasné, že toho ohájce Daniel skutečně pokládá za morálního, tedy je to i v souladu s morálkou Daniela. Takže si jeho příspěvek protiřečí. To jsou možná ty vůbec nejdebilnější komentáře.
odpovědět 
   Re: ach jo07:27:42 10.11.2020
Taky ses mohl ovládnout. Jinak ta informace je hodně příjemná, když to porovnám s komedií z Margalef... Jako taky mu to přeju, aby to fuknul rychle, ale říkam si, jestli ho to takhle ještě baví, i ty lidi kolem, co tam zrovna lezou. No, každému co jeho jest.
odpovědět 
    Re: ach jo09:26:43 10.11.2020
Souhlas, Margalef se prezentuje jako nějaký závod o přelez s našim AO v roli kasparka.
odpovědět 
     Re: ach jo09:47:45 10.11.2020
No tak takhle to ta videa teda určitě neprezentují.
Potrefená husaodpovědět 
    Re: ach jo09:47:54 10.11.2020
Komedie proč?
Potrefená husaodpovědět 
   Re: ach jo10:51:51 10.11.2020
nevysvětluj za mě prosím co jak si já myslím a co pokládám za morální, samozvané obhájce "morálky" pokládám za ubožáky .a nemá to co do činění s tím co samo o sobě pokládám za morální.nemám prostě moc rád dementy co mají potřebu poučovat ostatní,to je vše.nehledej v tom žádnou hlubokou myšlenku.
danielodpovědět 
    Re: ach jo14:35:35 10.11.2020
Nevysvětluju za tebe, co pokládáš za morální. To vyplynulo ze slov, která jsi napsal ty sám, tak se klidni, nerváku. Jestli nemáš rád dementy, co poučují ostatní, tak to máš blbý, protože co myslíš, že jsi dělal ty? Poučoval ostatní. Neboj, vzhledem k tomu, že vidím, že nejsi zrovna nejbystřejší, fakt by mě ani nenapadlo zrovna v tcýh slovech hledat hlubokou myšlenku, tam tam prostě být ani nemůže.
Potrefená husaodpovědět 
     Re: ach jo10:56:39 11.11.2020
Touché, haha
Pavlikodpovědět 

 Pekná děučica, hezká holka, taková figura...08:30:21 10.11.2020
No to bych rád věděl, co je na těch poznámkách tak extra špatně.
Mám pocit, že to jsou všechno pochvalné poznámky.
Navíc jsou jen připojené k pochvalným komentářům ohledně kvality jejího lezení.
Komu toto může vadit?
Kdyby to četla, tak určitě ani jí.
V době, kdy každý může na netu zabrousit na jiné stránky a okukovat více či méně zahalené dívčiny i chlapce, tak někdo (chlap) raději pochválí hezkou holku na lezeckém serveru.
Jestli toto není normální, tak už svět asi fakt není v pořádku.
VladaModpovědět 
 Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...09:50:15 10.11.2020
Tak to dufam, ze ti tiez nevadi, ked chlapi komentuju tvoj zadok, nohy... ;)
A hovorit za niekoho, co mu urcite vadi a co urcite nie, je poriadne mimo misu.
odpovědět 
  Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...09:59:43 10.11.2020
Já myslím, že by mu vadilo, kdyby holky komentovaly jeho příro třeba.
Potrefená husaodpovědět 
  Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...10:06:42 10.11.2020
No pokud by to bylo pochvalně, jako v tomto případě, tak co by mi na tom mělo vadit.
A pokud by jí ty pochvalné komentáře vadily, tak v mých očích už ten svět není normální.
VladaModpovědět 
   Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...06:37:23 13.11.2020
No treba by povedali ten Vladik je ale kokot.
odpovědět 
 Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...09:58:55 10.11.2020
Jak vidíš, vadí to tady víc lidem a je jasně popsáno, proč jim to vadí. Oukej, ty seš tedy ten typ, kterej po spatření hezké holky na náměstí plným lidí začne na celé kolo vykřikovat - ta má pěknej fejs, ta má pěknou figuru! a při tom na tu holku ukazovat prstem. Takovým lidem se říká blb. Okukovat holky někde na obrázcích je něco úplně jiného, srovnáváš jabka a hrušky (jestli je to okukování dobře, nebo špatně, to je jiná otázka). Té holce by to možná nevadilo, ale možná by jí to vadilo, znám holky se zdravým sebevědomím, který takový komentáře přijdou hloupý a sexistický. A může to bejt škodlivý i pro ni. Může se stát, že začne být nadměrně sebevědomá, egoistická. Pokud není sebevědomá a plynou jí z toho nějaký problémy, může se stát, že bude tuto cestu považovat za způsob nápravy a ty problémy nikdy nevyřeší, protože tam problém není. A pak jsou tu ještě jiný holky, který to čtou, některý z nich třeba nejsou právě sebevědomý a tohle jim nepomůže.

Je to potenciálně škodlivý a dobrýho to nepřináší nic, tak proč se toho nezdržet? A taky je dobrý si položit otázku - k čemu takovej komentář vlastně je?
Potrefená husaodpovědět 
  Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...10:34:03 10.11.2020
Možná by spíš mělo být k zamyšlení, že už přímo článek zmiňuje, že jde o ženu.
To by se dalo napadnout, že to není genderově OK.
Tím se taky nefér upřednostňuje výkon, že je teprve třetí v pořadí.
Což není, nejspíš to bylo vylezeno vícekráte.
VladaModpovědět 
   Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...15:06:28 10.11.2020
Vyhnul ses reakci na to nejpodstatnější, tedy kritiku settingu; nikdo netrvdil, že pochvala sama o sobě je špatná věc, to seš od začátku mimo. (Settingem se myslí: seš tedy ten typ, kterej po spatření hezké holky na náměstí plným lidí začne na celé kolo vykřikovat - ta má pěknej fejs, ta má pěknou figuru! a při tom na tu holku ukazovat prstem.)
Potrefená husaodpovědět 
  Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...10:34:39 10.11.2020
Ta má pěknej fejs, ta má pěknou figuru ... teda, slyšel jsem už různé poznámky, ale tyhle fakt ne.

Jako že má pěkný kozy, to jo ... i když tady by to mohlo být bráno za provokaci:-))). Jinak poprsí mne moc nebere, ale třeba oči a nebo ruce ... na opravdu krásný ženský ruce jsem ujetej ... jsem si dovolil pochválit mnohokrát, a nikdy se to u dotyčné nesetkalo s nějakou nevolí.

A občas se mi nějaké pochvaly od dívek a dam dostane, a nijak neuráží. Dokonce ani poznámky, že mám pěknej zadek. Ale přiznám, že od chlapa by mne to poněkud znervóznilo, takže do kolonky sexistické prase si u mne klidně přidej i homofob:-DDD.

A čistě na závěr,jaké píčoviny tu jsou někteří lidé řešit, to je fakt neskutečný.

odpovědět 
   Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:38:52 10.11.2020
Nepochopil jsi jednu základní věc - jde o to, v jakém se to děje kontextu. Nevěřím, že jsi na náměstí na celý kolo vyřvával "tamta holka má fakt krásný ruce" nebo "tamta holka má fakt krásný kozy" a ukazoval na ni prstem. Nebo jo, bylo to takhle?

Díky, že ses zařadil k řeščům pičovin ;)
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...16:54:32 10.11.2020
Dyby se neřešily píčoviny, tak není proč na Lezce lízt, že jo:-).

No, já teda neslyšel ani to vyřvávání o fejsu a podobně. Resp. slyšel, když to někdo s chlastem těžce přepísk, ale pak rozhodně nešlo o ten fejs.-). Ale zase je potřeba objektivně uznat, že lepší když někdo chválí holce kozy, než když poblije chodník.

A taky post na Lezci a hulákání na návsi je trochu rozdíl, na tom placu by to holčinu asi moc nepotěšilo, tady jí to je srdečně u prdele. A s ohledem na to, že jediný názor, který by byl v této oblasti relevantní je ten její ...
odpovědět 
     Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...08:57:47 12.11.2020
jednoduchej komentář a stejně jsi ho nepochopil.
Potrefená husaodpovědět 
      Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:12:22 12.11.2020
Pochopil ... prostě ti splývá diskuze na Lezci s náměstím. S tím ti tu ale asi nepomůžeme:-).
odpovědět 
  Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...10:37:06 10.11.2020
Takovej komentář je úplně k hovnu, stejně jako drtivá jiných nejen na Lezci ... a ten tvůj není rozhodně výjimkou:-))).
odpovědět 
   Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:44:31 10.11.2020
Ten komentář je konstruktivní kritika a to je mnohem lepší, než tvůj komentář, což je jen blití, konstruktivní kritika ne. ty chceš ten můj komentář jen shodit, nejspíš proto, že má hlavu a patu. To je norma diskuzí, ono je totiž mnohem jednodušší napsat, že je něco na hovno (to zvládne každej blb), než napsat, proč je to na hovno.
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...17:01:19 10.11.2020
No, jenže to o té konstruktivní kritice je čistě tvůj subjektivní názor ... můj čistě subjektivní názor by se dal spíše popsat slovy "kýbl sraček".

Výsledkem je nicméně harmonická shoda, kdy si jeden o druhém myslíme to samé;-).
odpovědět 
     Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...08:55:42 12.11.2020
Seš mimo, samozřejmě,že je to subjektivní názor, v tom pointa nebyla. Není ale pravda, že tvůj a můj komentář mají stejnou kvalitu - můj komentář je konstruktivní kritika, tvůj je čistá destrukce, konstruktivní kritika by byla, pokud bys argumentoval, PROČ ti můj komentář přijde jako kýbl sraček. To je ale mimo tvoje schopnosti.
Potrefená husaodpovědět 
      Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:15:01 12.11.2020
Když je něco na první dobrou píčovina tak je "proč" vcelku zbytečné zbytečné ... navíc, já se tě nesnažím přesvědčit nebo ti něco vysvětlit ... to by stejně bylo marný ... pouze deklaruji svoje stanovisko;-PPP.
odpovědět 
  Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...11:38:47 10.11.2020
ty jsi filozof,a jak to umíš rozpatlat to je už skoro umělecký dílo.
danielodpovědět 
   Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:45:37 10.11.2020
Ne, jen jsem chytrej člověk s určitým vzděláním a to tě asi štve. Možná tě i štve, že tomu nerozumíš, asi jo, když jsi napsal v reakci takovou píčovinu.
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...15:49:55 10.11.2020
Tvl. kozy, nebo fejs,...mě spíš zajímá jakou lištu vodvisí na jedný ruce, nebo když budu hodně drzej tak jakej má obvod předloktí....
odpovědět 
     Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...16:56:55 10.11.2020
Lištu ... visí ... v ruce ... předloktí ...

No ty ses taky vybarvil:-)))))))
odpovědět 
      Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...17:28:31 10.11.2020
Dědeček zapomněl vysít, tak šel viset....
odpovědět 
       Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...17:33:48 10.11.2020
Už se na to vyser....:)))
odpovědět 
    Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...19:56:35 10.11.2020
anonym 14.45- vůbec mě neštve že jsi člověk s určitým vzděláním,nedá se to ani poznat z tvejch komentářů, podle toho že se neumíš podepsat a žvaníš tady takový alibiztycký hovna,tak bych spíš uvažoval o tom že jsi trosku zastydlej primitiv. a ani si nemyslím o sobě že bych nerozuměl tomu co mi podsouváš.
danielodpovědět 
     Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...09:00:41 12.11.2020
:))) počkej, kdo napsal tuto reakci? - "ty jsi filozof hovna,a jak to umíš rozpatlat to je už skoro umělecký dílo." Aha, tos byl ty.

jestli se o někom z těch komentářů dá usuzovat, že je zastydlej primitiv, tak rozhodně ne o mě, Dane ;)
Potrefená husaodpovědět 
      Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...12:33:39 12.11.2020
uznávám huso že nějakej potenciál v tobě je, dokonce ses podepsal pod svoje přispěvky,děkuji a přeji hezký den.jinak to že se zaobíráš filozofií hovna a jsi mistr myšlenkovejch konstrukcí na tom trvám.ale nemyslím to zle a nerad bych aby to vyznělo nějak útočně.respekt všem.
danielodpovědět 
    Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...10:07:26 11.11.2020
Hele, jsi patrně chytrej člověk s určitým vzděláním, tak toho využij a nestyď se nějakým projevem chytrosti a vzdělání oblažit i toto vlákno.. Neskrývej to, to není žádná hanba bejt chytrej a vzdělanej.

Je mi to líto, ale to přirovnání s vyřváváním na náměstí mi přijde zcela mimózní. Proč? Protože vykřikování na náměstí je agresivní. Diskuse tady, to je spíš hospoda. U stolu sedí skupina holek a baví se o mně, že jsem silnej, chytrej a dobře lezu. Nejspíš v tý hospodě nejsem, ale kdybych tam náhodou byl a rozhovor těch holek zaslechl, mám dobrou možnost projít kolem bez povšimnutí. Taky mám ale dobrou možnost si přisednout, ahoj holky, tak mě tady máte, a objednat drinky.

No to je teda vážně stres, to by mi jako mělo vadit, jo?
honzaodpovědět 
     Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...09:11:34 12.11.2020
Už jsem oblažil. A myslím Honzo, že jsi dost chytrej na to, abys chápal, že to přirovnání mimózní není. Diskuze tady je veřejný prostor, stejně jako to náměstí. Napsat zde něco je stejné, protože přečíst si to může kdokoliv, stejně jako na tom náměstí to může slyšet kdokoliv (a mimochodem na tom náměstí taky můžeš projít kolem a nebo se dát do řeči, v tomhle fakt rozdíl není). Což v hospodě neplatí (právě proto jsem psal, že tady to není jako sedět s kamarádama u piva v hospodě), pokud teda neřveš na celý kolo). V té hospodě to uslyší jen ti kamarádi u stolu a to veřejný prostor není. Přirovnat to k hospodě by šlo jedině tehdy, kdybys dal podmínku, že to v té hospodě ty holky řvou na celou hospodu, jinak hospodu k veřejné diskuzi přirovnat nemůžeš.

Potrefená husaodpovědět 
      Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:24:16 12.11.2020
Tak kdokoli sotva ... myslím, že množství lidí co někdy vůbec o Lezci slyšeli zas tak velké nebude, těch, kteří z nudy či masochismu brouzdají po zdejších diskuzích pak ještě méně.

Přirovnat zdejší virtuální prostor k náměstí, resp. veřejnému prostoru, samozřejmě možné je, ale byl by to tedy slušný ghost town:-). Společenskou nebezpečnost takového jednání je tedy možno vyhodnotit jako mimořádně nízkou až nicotnou.
odpovědět 
       Re: Pekná děučica, hezká holka, taková figura...14:58:49 12.11.2020
Já bych řek (napsal), že Husa je snad lezcem najatej diskusní kverulant, nebo najatej "filosof Hovna" (jak ho zde někdo trefně charakterizoval), aby rozdmýchával jinak chcíplý diskuze. To jeho intelektuální nasazení ve zdejším Hovně je obdivuhodný....
odpovědět 

 Je to prostě kóča09:58:08 10.11.2020
Nezáviďte, je namakaná, hezká, chytrá, inteligentní, zajímavá, usměvavá, néé jako ty vaše Češky doma, to víte, holky ze Západu...
Richard LBodpovědět 
 Re: Je to prostě kóča10:03:04 10.11.2020
Nikdo nezávidí, o tom ty komentáře vůbec nejsou.

Mimochodem o tom, jak je CHYTRÁ a INTELIGENTNÍ (zvýrazňuji to, protože je to jedno a to samý, náš pisatel Ríša asi tedy moc chytrý a inteligentní nebude :) nebo zajímavá, nevíš nic. Tak si říkám, kdo má potřebu napsat útočnej komentář, ve kterým se nestydí vylhat argumenty, aby podpořil svou věc...
Potrefená husaodpovědět 
  Re: Je to prostě kóča11:16:38 10.11.2020
Ty asi málo pracuješ, že máš čas na kraviny. A asi jsi nikdy nalezl poradne v labaku, jinak by jsi nepsal takovýhle gaysky kecy.
odpovědět 
   Re: Je to prostě kóča11:42:09 10.11.2020
aha. já myslel že labák je pro buzny.
odpovědět 
    Re: Je to prostě kóča12:19:19 10.11.2020
Však už skoro je a to je najs :)
odpovědět 
   Re: Je to prostě kóča14:31:47 10.11.2020
Práce mám dost, jen nemám v hlavě nasráno, takže takovej komentář napsat mi trvá minutku, kdežto tobě by to zabralo půl dne, takže by ti to v práci vadilo :DDD A gayský kecy? To tady píšee ty, osobní útok bez jakékoliv věcné argumentace, to jsou gayský kecy, blbče.
Potrefená husaodpovědět 
    Re: Je to prostě kóča15:02:08 10.11.2020
A podepsat se dokážeš?
Papoušodpovědět 
     Re: Je to prostě kóča18:26:38 10.11.2020
Jak říkala tetka ze Slovenska, potrefená husa zagágá. A Papouši, už to někdo dávno psal, nebylo by vůbec špatné, komentovat cokoli po registraci, why not? Ty se vždycky podepíšeš, i pod parádní reportáže! Anebo se to dá navázat na FC a konkrétní profil. Hlavně to brát vždycky s nadsázkou, zvláště v té naší české kotlině!
Richard LBodpovědět 
    Re: Je to prostě kóča16:43:38 10.11.2020
Přečti si svůj komentář a pak si nafackuj.
odpovědět 
     Re: Je to prostě kóča16:45:04 10.11.2020
koukám že jsem se trefil
odpovědět 
    Re: Je to prostě kóča09:23:55 12.11.2020
Posledni vec- jestli se bezne setkavas s pokrikovanim na namesti, tak to je asi nic moc, ale myslim ze to az tak zhave neni co? Mozna jednou za mesic kdyz se vracis potom tvem namesti o pulnoci z hospody.. Bohuzel(dik)? Proste ozralost. Rvou na vsechny, i na chlapy, i na starou babku, jen na kazdeho neco jineho.. Takze to bychom meli. A debata na lezci? Co dodat? Krmeni trolu. Ted sem si taky zakrmil, se omlouvam.. Sobe..
... odpovědět 
  Re: Je to prostě kóča18:29:27 10.11.2020
Inteligenci se znaci vysoka hodnota IQ, kdezto chytrost je o delani spravnych rozhodnuti. Coz vede k tomu, ze i inteligentni lovek muze byt hlupakem :]
nekdo dalsiodpovědět 

 Je to je super, že to můžu napsat14:13:10 10.11.2020
Je to je super, že jsou komentáře na lezci anonymní, a tak je tu možné se sexisticky vyřádit. Kromě fantastického výkonu má i milý úsměv.A je to venku.
Steveodpovědět 
 Re: Je to je super, že to můžu napsat15:53:32 10.11.2020
Že ten Covid napadá i mozek je známý,..tak se nedivme divnejm komentářům,...a bude hůř...
odpovědět 
 Re: Je to je super, že to můžu napsat22:47:23 10.11.2020
Nebud hovado! Nic ohledne jeji vizaze tu nekomentuj, sic Te mistni komunita rozcupuje!!! :-)
odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179560)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
progress | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Ss | Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (98)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (14)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (11)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (4)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 375 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.