Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit | |
Český horolezecký svaz zveřejnil sexistický inzerát, za který se musel se omluvit, napsal internetový magazín Refresher. Šlo o příspěvek na Facebooku lákající dívky, aby se přihlásily do mládežnické horolezecké skupiny Sokolíci.
Viz Refresher:
"Český horolezecký svaz na svém facebookovém profilu zveřejnil inzerát do Sokolíků. Teď ho musel upravit. Co se stalo?
„Vyzýváme k akci (především) všechny silné holky, které se ve skalách nevláčí jen na druhém konci lana!“ napsali čeští horolezci a horolezkyně do inzerátu, přičemž vybízeli holky, aby se přihlásily do Sokolíků na období let 2024 až 2026. „A proč jsou holky v týmu Sokolíků tolik potřeba? Motivují kluky v týmu i ostatní lezce k lepším výkonům! Inspirují další holky! Dobře vypadají!“ pokračovali.
Po zveřejnění náboru přišla smršť negativních komentářů. „Holky jsou v Sokolících vítány, protože motivují klučičí Sokolíky a dobře vypadají? To je docela ponižující,“ uvedla jedna uživatelka na Facebooku. „To je neuvěřitelný – nic lepšího neumíte? Pokračujete pořád v rétorice, že jedinou motivací holek by mělo být, aby dobře vypadaly a motivovaly kluky?“ píše další žena."
Zde je zmíněný facebookový inzerát, pod kterým najdete diskusi s komentáři kritizujícími jeho sexistické vyznění:
Zdroj:
refresher.cz: Český horolezecký svaz zveřejnil sexistický inzerát. Musel se omluvit
Tak tak | 08:46:15 05.03.2024 | Svět se v sračky obrací. | | odpovědět |
  | Re: Tak tak | 08:53:29 05.03.2024 | Vsadím ho..o proti lízátku že ty stížnosti psala nějaká obluda kterou nikdo nechce š..at! :-) | Rádio Jerevan | odpovědět |
  |   | Re: Tak tak | 09:40:12 05.03.2024 | To, co píšete, je hloupé. Ženy nejsou přívěsek mužů, mají právo se vymezit. Příspěvek ČHS měl pramálo nadsázky, zeptejte se holek ze Špáňa nebo USA, co bouchaj víc, než vy, co si o tom myslí. Jsem rád, že emancipace dorazila i do českého lezení. | Chochin | odpovědět |
  |   |   | Re: Tak tak | 09:52:57 05.03.2024 | Další trouba, co nic nepochopil. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Tak tak | 09:59:21 05.03.2024 | Ty jsi asi nějakej k..tén nebo troll viď?! Kvůli takovejm zastanejm názorům tady jednou všichni vychcípáme. Tedy myslím v civilizovaném světě.Protože tady se budou brzo všichni vymezovat, a kluk se brzo bude bát holku o oslovit aby se nějak nevymezovala... Přestane se š..at a převálcujou nás muslimáci,Indové, v podstatě celá Afrika a zbytek světa kde na nějaké vymezování z vysoka... Takže je potřeba si vytáhnout hlavu z p..ele a tyhle genderemancipační s..čky utnout už v zárodku!!! Brzo se bude ještě s láskou vzpomínat jaká svoboda projevu tu byla za totáče naštěstí v té době už tu nebude nikdo kdo by to pamatoval a když ano tak mu to nikdo nebude věřit!!! | Rádio Jerevan | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Tak tak | 08:18:19 06.03.2024 | Tak ty máš fakt dost...Tam už chybí jen něco o úkáčkách, Fialovi, a EU. | Jirka | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Tak tak | 15:06:39 06.03.2024 | Jestli se bojíš, že se proti tobě budou holky vymezovat, pak asi vědomě sázíš na uslintaný obtěžování a podporu podobných hovad už teď. Dobře, že vám to končí. | m. | odpovědět |
  |   |   | Re: Tak tak | 10:05:43 05.03.2024 | Jen škoda že se tvoje matka včas nevymezila proti tvému fotrovi. To bych tady pak nemusel číst takové bláboly! | Rádio Jerevan | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Tak tak | 08:32:30 06.03.2024 | pro Radiojerevan: nebreč :D | sax | odpovědět |
  |   | Re: Tak tak | 10:28:43 05.03.2024 | :-D | Kulich | odpovědět |
Svět se zbláznil | 08:54:29 05.03.2024 | Tyjo, to je doba....dneska aby člověk podrobil analýze každou větu i slovo a přemýšlel, koho se co může dotknout. Je čím dál složitější mít vůbec takovou představivost, aby se dalo vydedukovat, co může pro někoho být urážející. Zmizel prostor pro nadsázku, ironii, smysl pro humor....A ještě horší je pro mě pocit, co se to děje s lidmi, že neváhají kvůli něčemu, co se jich subjektivně dotkne ( a evidentně není myšleno jako urážka ), někoho nahlašovat, banovat, stěžovat si, požadovat potrestání, omluvu.
Asi budu muset zajít na eutanazii, protože v dnešním světě ztrácím místo. Za nás se holky líbily rády, rády byly motivací. Ale samozřejmě si to nepřebraly tak, že jsou tu jen proto....respekt měly samy o sobě, svým chováním i výkony. Byla to naprosto přirozená symbióza kolektivu kluků a holek, kdy nikdo nikoho neurážel a přitom si vzájemně bez potíží do sebe šťouchli. Chci věřit, že takových je pořád většina, jen mlčí....
Jestli má někdo s takovým inzerátem potíž, pak mi to připadá, že má nedostatek opravdových starostí... | Tom | odpovědět |
  | Re: Svět se zbláznil | 09:52:53 05.03.2024 | +1 | | odpovědět |
  | Re: Svět se zbláznil | 11:14:02 05.03.2024 | +1 | Petr | odpovědět |
  | Re: Svět se zbláznil | 14:10:57 05.03.2024 | +1 | Křovák | odpovědět |
  | Re: Svět se zbláznil | 17:28:41 05.03.2024 | Za vás sice byla "naprosto přirozená symbióza", ovšem ženská diskriminace, ač mnohem slabší než dříve, existovala pořád a nic moc proti ní udělat nešlo. Krom několika okrajových a výjimečných matriarchátních společností byla "přirozeně" přítomná vlatně vždy. | BKC | odpovědět |
. | 09:29:34 05.03.2024 | Děkuji vesmíru, že jsem mohl v klidu prožít nekorektní devadesátkové dětství | | odpovědět |
  | Re: . | 09:50:34 05.03.2024 | Jojo, ať žije Česká soda! | k. | odpovědět |
  |   | Re: . | 08:30:18 06.03.2024 | Co Česká, ale Sherpa! :D | Já | odpovědět |
to máte z toho | 10:01:54 05.03.2024 | že máte ve sportu tu strašně nefér segregaci do kategorií dle pohlaví a věku. kdyby všichni soutěžili dohromady a na bedně byli fakt ti nejlepší, tak by žádný takový problémy nebyly. (mimochodem, překvapilo mě, že dokonce i v šachách, střelbě a podobných disciplínách, kde nerozhoduje fyzická síla a vzrůst se hodnotí odděleně závodníci a závodnice). přišel čas do zpátečnického a toxicky maskulinního sportu konečně pustit svěží vítr rovnosti a normality z běžného života - vždyť nikdo se nepozastavuje nad tím, že sekretářkou servírující kávičku obchodním návštěvám je dvoumetrový stopadesátilový chlupatý chlapák a křehká pětačtyřicetikilová slečna je razičkou na čelbě v posledním provozovaném černouhelném dole. | Lukas B. | odpovědět |
  | Re: to máte z toho | 10:48:34 05.03.2024 | Pravda pravda "... žena je dnes hlavně doudruhem, soudruzi..." | Rádio Jerevan | odpovědět |
  |   | Re: to máte z toho | 13:33:26 05.03.2024 | ostatně zlé jazyky....
asi před čtvrtstoletím si nějaká tenistka veřejně postěžovala, že v ženském tenisu jsou výrazně nižší prize money než v tenisu mužském. a odpovědí od tenisty jakéhosi bylo ukrutně realistické "protože světovou ženskou jedničku porazí leckterý dorostenec krajské úrovně a divákovi nenabízíte než hezkou tvářičku, krátkou sukýnku a roztomilé hekání".
čili já v zásadě nic nemám proti tomu, aby se dělily sporty na mužskou, ženskou, žákovskou, dorosteneckou, veteránskou kategorii a v některých sportech navíc na kategorie dle hmotnosti (či dokonce vzrůstu, třeba volejbalu a basketu by to výrazně prospělo, místo neohrabaných přerostlých hovad by tam byli šikovní hráči). a některé sporty jsou holt pro různá pohlaví různě atraktivní, a (horo)lezení (a šachy) dívek je záhodno podporovat, úplně stejně, jako krasobruslení či aerobik chlapců, aby mohly vznikat harmonické vztahy a následně rodiny se sdílením koníčku. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: to máte z toho | 04:44:00 06.03.2024 | "a divákovi nenabízíte než hezkou tvářičku, krátkou sukýnku a roztomilé hekání" - akože ten tenista-chlap ponúka niečo viac? skôr menej :D | chlup | odpovědět |
  |   |   |   | Re: to máte z toho | 08:46:56 06.03.2024 | ponuka sportovy vykon. Ci o ten nejde? | | odpovědět |
Všichni "pokrokoví" pseudokorektní suchaři | 10:18:57 05.03.2024 | však vy víte co... | | odpovědět |
??? | 11:06:07 05.03.2024 | Musel se omluvit jako proč? Pokud se budeme omlouvat za každou ptákovinu jen proto, že se někoho dotkla, tak potěš koště. A pokud ten text napsala skutečně holka, tak je to vyloženě úchylnost na druhou.
To je pomalu jako za mladejch časů, kdy bolšáni hledali jinotaje v čem to šlo i nešlo a prudili kvůli věcem, nad kterými zůstával rozum stát.
Ale na rozdíl od toho co se začíná dít dnes tehdy bylo aspoň jasné co těm trotlům vadí a co mají v zásadě na háku. Dneska už některým úchylům vadí lautr všechno a aby tomu nasadili korunu, tak jim občas vadí i když člověk neřekne lautr nic. | MM | odpovědět |
Nežerou maso | 11:49:56 05.03.2024 | Tak nevim za co se omlouvat. Tyhle uražený gender aktivistky by jste měli poslat do p..ele a ne se jim omlouvat. Beztak si stěžovala nějaká co hezky nevypadá a kluci jí maj na háku. Místo tepláků si vezme moderní elasťáky zařízlý až do krku a stěžuje si na sexistický vtipy :D | Já | odpovědět |
  | Re: Nežerou maso | 12:31:29 05.03.2024 | Samé odpovědi chlapů, jde vidět, že někteří lezci jsou burani. Už vůbec tohle komentovat je zbytečné. | Žena co se jí to nedorklo | odpovědět |
  |   | Re: Nežerou maso | 12:44:49 05.03.2024 | Jak je to s tou potrefenou husou...??? Tady zřejmě doslova... :-))) Jeťáka na tebe!Ten by ti dal bídu!!! :-))) | Rádio Jerevan | odpovědět |
  |   |   | Re: Nežerou maso | 13:02:05 05.03.2024 | Přesně tak, potrefená Husa rádio se ozvala. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Nežerou maso | 13:02:06 05.03.2024 | Přesně tak, potrefená Husa rádio se ozvala. | | odpovědět |
  | Re: Nežerou maso | 12:35:57 05.03.2024 | mmch.
1. motivují k lepším výkonům - to je pravda, příroda a hormony fungujou a jak je poblíž samička tak to samce nabudí k lepšímu výkonu.
2. inspiruje další holky - to je taky pravda.
3. dobře vypadají - ano i to je pravda, horo/lezkyně obvykle i dobře vypadají.
Tak mi neni jasný proč pravdivý informace pobuřujou a už vůbec mi neni jasný proč se za to omlouvat. | Já | odpovědět |
  |   | Re: Nežerou maso | 13:51:55 05.03.2024 | ostatně, asi nejsem sám, kdo si toho povšiml, ale obecně (horo)lezectví je již na úrovni hobby nevýkonnostní jedním z top sportů ohledně krásy žen a dívek. když se rozhlédnete v bazénu, na cyklostezce, v posilovně, na volejbalovém hřišti, na sjezdovce a na stěně/pod skálou, tak je to jednoznačné. nicméně je škoda, že spousta krásných dívek marní svůj čas gymnastikou, krasobruslením, atletikou, hřebelcováním koní, míčovými sporty a dalšími nesmysly, a je potřeba je přivést k lezení (a k šachům, žánop). | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: Nežerou maso | 08:33:43 06.03.2024 | Když nejde hora k Mohamedovi... Nebo ty můžeš začít krasobruslit ;) | Já | odpovědět |
  |   |   | Re: Nežerou maso | 09:44:31 06.03.2024 | No konecne poradny tema. Hele, obcas se dostanu na stadion na atleticky treninky a taky to neni spatny. Co se tyka bazenu, tak kdyz maji trenink plavci, presneji plavkyne v tom spravnem veku, tak to je taky dost dobry. Pokud vynecham ty, ktere maji vetsi ramena nez ja. Sachy nevim, tam nechodim. | jx zero | odpovědět |
Humor | 11:59:53 05.03.2024 | Díky svazu za dobrý vtip, který umocnil i stěžovatel. | Martin | odpovědět |
inu | 12:55:19 05.03.2024 | Co očekíváte v národě zpitomělém onou "moderní superkorektností".... | Honza | odpovědět |
taky jsem to nechápala | 13:49:55 05.03.2024 | Taky jsem nechápala, jak v tom někdo našel sexismus, ale přečetla jsem si tu žumpu (dobrý, už to zase dlouho neudělám) a už to chápu. Ble, fakt hnus. Holky, hodně štěstí.. | Ifka | odpovědět |
ČHS vs. woke pošahanci - 1:0 | 14:18:02 05.03.2024 | ..jako dobrej marketink. Teď ví celá lezoucí ČR, že sokolíci nabíraj baby. Náklady? Chytře napsanej příspěvek. Ten "edit" bych teda nepovažoval za žádnou omluvu, takže ČHS si zachoval tvář a baby se teď určitě jen pohrnou. ČHS vs. woke pošahanci - za mě 1:0. | honza | odpovědět |
  | Re: ČHS vs. woke pošahanci - 0:1 | 14:25:06 05.03.2024 | Edit: v prvním komentu na svým FB se ČHS omlouvá. Takže se předposrali a ztratili tvář. ČHS vs. woke pošahanci: 0:1 . Třeba by i bez omluvy žádná žaloba nepadla. A kdyby padla, prachy za právníka, kterej by ji rozcupoval, bych považoval jako dobře utracený a ať se klidně příští rok o kilo zvýšej příspěvky. | honza | odpovědět |
Jak že zněla ta omluva? | 16:23:05 05.03.2024 | Omlouváme se všem šeredám, které nikoho neinspirují, ale potřeba jsou taky, aby bylo s čím porovnávat? | BKC | odpovědět |
Asi bych měl raději mlčet, | 18:04:03 05.03.2024 | ale když si ta dvě kritizovaná místa přečtu, musím se sám sebe ptát - je opravdu nutné je formulovat takto: "Motivují kluky v týmu i ostatní lezce...Dobře vypadají!". Nemyslím si, že jde o nadsázku. Jen někdo moc nepřemýšlel. Motivují kluky v týmu i ostatní lezce? To máme kluky a kdo jsou ti ostatní? Holky. Do debaty o mnohosti pohlaví nenaskakuji. Jestli tedy kluky i holky, proč kluky vymezovat extra, proč si nevystačit jen s ostatními lezci. Nebo výslovně i s holkama, kluky i holky. Ale kluky a pak ti ostatní? A dobře vypadají? A ty, co dobře nevypadají, ty nejsou vítány? Nemyslím, že ta nespokojená reakce byla tak hysterická, za jakou je tu označována. | Jarda Maršík | odpovědět |
  | Re: Asi bych měl raději mlčet, | 19:00:35 05.03.2024 | No Jardo já bych taky netozlišoval kluky a holky... A k tvé otázce... Je to jednoduché Ona která hezky nevypadají inspirují Ona která také hezky nevypadají protože tak je to odjakživa. Hezká Ona šukají hezká Ona a ošklivá Ona šukají zase ošklivá Ona. Tak snad jsem ti to vysvětlil genderově korektně. ;-)
| Rádio Jerevan | odpovědět |
  |   | Re: Asi bych měl raději mlčet, | 22:01:10 05.03.2024 | Psychoterapii jsi zvažoval?
| | odpovědět |
  | Re: Asi bych měl raději mlčet, | 19:25:49 05.03.2024 | Ale samozřejmě byl původní kritizovanej post jásavě pitomej a jazykové vselijakej. Ale reagovat na něj z pozice ublíženecke je trapné a právem to sklízí posměch. | Lukas B. | odpovědět |
  |   | Re: Asi bych měl raději mlčet, | 09:16:21 06.03.2024 | Nemyslím si. Pokud někdo píše podobný text, má si dávat pozor. nejde to přecházet jen pousmání, jinak to ve své "vtipnosti" příště napíše znova. A že se stěžovateli dostalo posměchu? No a co? Když se rozhlédneš okolo sebe, jsou tu hovada a hlupáci, co se budou posmívat vždy a všemu, co nezapadá do jejich primitivní šablony vidění světa. Takže jo, ať se posmívají, to vůbec není důležité, důležité je, se svaz omluvil. | | odpovědět |
  | Re: Asi bych měl raději mlčet, | 08:26:14 06.03.2024 | Jardo, podle mě myšleno, ze jsou kluci z týmu a kluci mimo tým (někdo z jiného oddílu leze vedlejší cestu a taky ho přítomnost bab motivuje k lepším výkonům).
| Já | odpovědět |
  | Re: Asi bych měl raději mlčet, | 18:48:46 06.03.2024 | Souhlasím. inzerát je velmi slabé úrovně, až ubohé.To že ale někoho uráží , je spíš jeho osobním problémem,ze se nedokáže povznést nad něčí hloupost, byť je pravda že v této veřejné věci je třeba být kritičtější | honza k. | odpovědět |
A co ostatní?! | 19:47:22 05.03.2024 | Ještě že svaz nepokoušel nalákat zbylých 52 pohlaví. Každopádně holky z minulých cyklů lezly dobrou kudlu. | K. | odpovědět |
Fakt je to ok? | 20:59:51 05.03.2024 | Opravdu považujete za normální, že se někam jedno pohlaví zve jen jako dekorace a ještě se extra zmiňuje, že má sloužit hlavně jako motivace tomu druhému pohlaví? | | odpovědět |
  | Re: Fakt je to ok? | 23:03:06 05.03.2024 | Milá woke dámo, “hlavně” je už jen důsledek Tvé zakomplexovanosti a freudovské přeřeknutí. Ta motivace kluků byla na stejné úrovni třeba s motivací holek, žádné “hlavně” v postu nebyly. | Jura | odpovědět |
  |   | Re: Fakt je to ok? | 09:05:02 06.03.2024 | No trochu se pleteš, jsem muž. A když jsem četl ten inzerát, přijde mi pro holky značně dehonestující a ponižující. Ale je to úplně jedno, zda se jedná o holky, nebo o kluky. Nejsem příznivce woke, ale tohle není woke, tohle je obyčejná hloupost. Tedy pokud to bylo psáno omylem. Pokud to bylo psáno vážně, tak autor je dementní machista. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Fakt je to ok? | 09:23:37 06.03.2024 | autor pravděpodobně není dementní machista. pokud jsem správně pochopil, jedná se o autorku. asi se jí to zdálo vtipné, no a možná (a to spekuluji) se jedná o velké nedorozumění a kulturní střet město/venkov či pražská kavárna/brněnská tělocvična | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 09:46:57 06.03.2024 | To je možná ještě horší, evokuje mi to třeba závody aut, ale vlastně třeba i hokejisty nebo fotbalisty, kde se často pohybují opravdu velmi hloupé ženy sloužící jen jako reprezentace, které dělá dobře být vidět a být u slavných a "schopných" mužů. Pokud tedy existuje nějaká taková i u lezení, sama nemusí ani lézt, stačí jí, že je holka nějakého lezce, co leze těžké cesty, a ona mu nosí svačiny a dělá mu služku a vulgární téma hovoru s dalšími lezci, a zve k sobě další podobné pro své kámoše... Nemusí to tak být, ale tak, jsi to napsal, to k tomu svádí. Jinak případ neznám, nevím, co kdo psal a odkud jsou, jen jsem si přečetl text inzerátu a nepůsobil na mě dobře a nedivím se, že se někdo ozval. Svaz se omluvil a víc je mi jedno. Pro stěžovatele/stěžovatelku palec nahoru, tím to pro mě končí. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 11:00:20 06.03.2024 | A teď se omluv ty. Pokud nevíš za co, tak si ještě jednou přečti svůj text. | Pávek, tvůj pán | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 11:34:44 06.03.2024 | Syn: „Tati, chci se oženit.“
Otec: „Nejdřív se omluv.“
Syn: „Za co?“
Otec: „Omluv se.“
Syn: „Ale proč? Co jsem udělal?“
Otec: „Nejdřív se omluv.“
Syn: „Ale proč?“
Otec: „Nejdřív se omluv.“
Syn: „Nejdřív mi alespoň řekni důvod!“
Otec: „Nejdřív se omluv.“
Syn: „Dobře, omlouvám se...“
Otec: „Výborně, tvůj výcvik je hotový. Když se umíš omluvit, aniž bys věděl za co, můžeš se ženit.“ | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 11:44:57 06.03.2024 | Ty kokos. Jestli nevíš za co se omluvit tak si fakt ještě jednou přečti co jsi napsal a kolik holek jsi tim urazil a označil za blbky. To od ČHS žádná dehonestace holek neni, tam neni za co se omlouvat, zato to tvoje je vyloženě urážka a totálně nablito. | Mažoretka z fotbalu | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 13:01:58 06.03.2024 | Dle jeho příspěvku, lze usuzovat nedostatečné kritické myšlení a povrchní přístup k řešení problému. Ve své podstatě se chová hůř, než druhá strana, kterou on jediný spravedlivý napadá. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 18:26:06 06.03.2024 | Nikoho nenapadám, jen jsem napsal názor. A na tom si trvám, omlouvat se nehodlám. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 22:00:00 06.03.2024 | Tam kde nic není, ani smrt nebere. | Pávek, tvůj pán | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 22:27:38 06.03.2024 | Nápodobně :-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 06:11:14 07.03.2024 | Až na ty hloupé ženy, ty s tebou asi souhlasit nebudou. statisticky se vyskytuje v každé množině jedinců se společnými znaky rozdílné individua (členové skupin) s rozdílnou úrovni inteligence, sociální empatií atd….. Tudíž nelze generalizivat zažité předsudky a jednostranně aplikovat na právě takovou množinu jedinců. V tomto případě skupinu žen, jejichž partnery jsou sportovci. Zmínil jsi pouze fotbalisty a hokejisty… tzn. tvá hypotéza, že všechny ženy fotbalistu, hokejistů jsou hloupé, je dopředu vyvrácena. Takže na jedné straně podporujes tlak na CHS, vytvořeny skupinou s rozdílnou sociální empatií a vnímáním, ale aplikuje to na ostatní, ale u sebe to nevidíš- chybějící kritické myšlení. | Pávek, tvůj pán | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 10:24:53 07.03.2024 | Jo tak :-) Tak nepíšeme tu dizertační práci, ani neděláme výzkum, ale jsme na diskuzi s příspěvky o pár větách, takže určitá forma zkrácení a generalizace je nutná. Takže ti k tomu mohu ještě přidat, že za hloupé považuji nejen většinu partnerek fotbalistů a hokejistů (bavíme se vrcholové úrovni), ale i ty fotbalisty a hokejisty. ještě jsem žádného chytřejšího neviděl. To samé třeba box nebo mma. Na hezké ženy lezkyně mám také názor, ostatně na všechny sportovkyně, dívat se na atletiku je fajn... Je to přirozené. Ale nic z toho není důvod, aby se kdokoliv takto vyjadřoval veřejně. To, že chlapi slintají u polonahých sportovkyň a v hospodě to komentují na úrovni nadržené opice, může sice být považováno za přirozené a že vždy tomu tak bylo a bude, ale neznamená to, že se to bude těm ženám líbit. A pokud ne, je to pouze ukázka omezenosti a primitivnosti, pokud někdo nedovede na veřejnosti vystupovat neutrálně a tak, aby to toho druhého nepohoršovalo a neuráželo. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 10:45:59 07.03.2024 | povšimli jste si nedávno kauzy, jak byly beachvolejbalistky na jakémsi turnaji nuceny nastoupit nikoli v šortkách, ale dvojdílných plavkách? protože organizátor si dobře spočítal, že reklama se prodá, když na to čumí diváci, a diváci budou čumět když...
mi to někdy připadá, jako když si hérečka s pornobranže stěžuje, co sledovatelé při sledování provádějí. "sport" (tj. gladiátorství přímých přenosů a sázek) je především stroj na peníze. a lezení je na nejlepší cestě stát se sportem. za mě bohužel. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 12:05:55 06.03.2024 | Ten text inzerátu mi přijde dobrej. Odfiltruje různé přecitlivělé plačky, které hádám nikdo do party beztak nechce. | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Fakt je to ok? | 18:28:38 06.03.2024 | Nejen plačky, ale ani sebevědomé a samostatné. A nedej bůh, aby náhodou i lépe lezla. Jo, to hezké a nablblé, které můžeme omračovat svými šestkami, protože ony lezou čtyřky, to je jiná káva. | | odpovědět |
  | Fakt je to ok ;-) | 11:34:38 09.03.2024 | kde je v původním inzerátu "jen" a "hlavně"? Kde je psáno, že to že někdo "dobře vypadá" se vztahuje k dekoraci (nebo mnozí jiní říkají, že k sexualitě) a ne třeba k pěknějšímu stylu lezení? V dnešní době dáváme politicky korektně přednost tomu, jak pokřiveně někdo vnímá něco, co si může každý vyložit na x možných způsobů PODLE SEBE, je to ok? | | odpovědět |
  |   | Re: Fakt je to ok ;-) | 20:42:04 09.03.2024 | Není, ale co bys chtěl. Začíná to zakomplexovanými přizdisráči v čele a prorůstá to až dolů. Tihle rádoby mravokárci, kteří vědí, co jediné je správné nestojí ani za odplivnutí, škoda slin. Dokud mě osobně neotravují tak ať si kdákají, co chtějí, věřím, že já už to doklepu ve "své společnosti", kde si na nic nehrajeme, nehoníme si ega, neléčíme komplexy.... a jsme jak se dnes říká politicky velmi nekorektní, takže u nás je bílá bílou, černá černou, pohlaví pouze dvě, maximálně tolerujeme třetí:-) a tím to hasne. Kdo to nedá bohužel nemá v naší společnosti co dělat a my máme svůj klid a pohodu:-). Máme však jednu jistotu, kterou oni nemají, můžeme se na sebe navzájem víc jak 100%spolehnout a to stačí. | Vlk | odpovědět |
  |   |   | Re: Fakt je to ok ;-) | 11:17:55 10.03.2024 | Podobné kecy, ještě horší, měli chlapi třeba v době, kdy ženy bojovaly o volební právo. A vidíš, dnes to bereme jako normál. A podobných případů se najde více. Takže s těmi zakomplexovanými přizdisráči bych byl opatrný, aby čas náhodou neukázal, že to bylo obráceně. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Fakt je to ok ;-) | 01:24:27 11.03.2024 | S oblibou říkám, že jsem dinosaurus, který omylem přežil svoji epochu a dnes kouká na ty lidi(řeknu to obecně myslím akorát celý západní svět do něhož se snažíme řadit i my v té naší kotlince) co dělají a jen nevěřícně kroutí hlavou a říká si: Lidi nevím sice co děláte, ale vím jak to dopadne a věřte mi opravdu to nebude hezký pohled:-). Takže asi tak. Lidé se nikdy z historie neuměli poučit a naděje na zlepšení není, bohužel. PS: A s volebním právem pro ženy jsem nikdy problém neměl, dokonce bych byl třeba i pro snížení volebního věku z 18 níže:-), nicméně v určitých názorech jsem konzistentní bez ohledu na nějakou politickou korektnost a současné trendy, těm já nepodléhám. | Vlk | odpovědět |
On už je aprýl? | 07:48:32 06.03.2024 | ????? | teoretický fyzik amatér | odpovědět |
  | Re: On už je aprýl? | 08:03:14 06.03.2024 | zdá se že jo. asi důsledek všeobecného oteplování. | -U- | odpovědět |
se ukazuje... | 22:44:58 06.03.2024 | Jo, klasický promítací plátno. Týká se zejména těch, kteří tak vehementně podsouvají např. slovo "jen" tam, kde ho v onom textu nikdo nepoužil. Kdo je v pohodě, ten si to vyloží třeba tak, že ženský umí lízt techničtěji, proto u lezení dobře vypadají, nebo že holky inspirují a motivují svými skvělými lezeckými výkony. Kdo je sexista, ten si příspěvek vyložil sexisticky. | | odpovědět |
  | Re: se ukazuje... | 10:04:15 07.03.2024 | hřebík na hlavičku. obecně je mnohem lepší pohled na lezení prováděné šikovně technicky a se spořením síly než na hekavé shybování. | Lukas B. | odpovědět |
A musel? | 22:46:25 06.03.2024 | ...a mimochodem, omlouvat se nikdo nemusel, to bylo zcela dobrovolně, aby sexistům nepraskla žilka :-) | | odpovědět |
Zase jedna povedená | 14:27:00 07.03.2024 | Kvůli těmto diskuzím lezce.cz nikdy nepřestanu milovat. Díky a kluci, hlavně tu nic neměňte :-) | patapufa | odpovědět |
Jsem vosk? | 17:52:45 07.03.2024 | Kdyby mi někdo řekl, že ho motivuji k výkonům a navíc dobře vypadám!
Řekněte mi to někdo prosím! | Dag | odpovědět |
  | Re: Jsem vosk? | 01:40:21 08.03.2024 | No takhle!? A to kluci nevypadají pěkně a nemotivují k výkonům? To nebyl sexistický inzerát, ale dost diskriminační!!! Ať se kouká ČHS omluvit klukům! | Šafi | odpovědět |
  |   | Re: Jsem vosk? | 07:16:40 08.03.2024 | Samozřejmě že vypadáme pěkně a motivujeme! A ze všech kluků v nejlepších letech ten nejpěknější, nejmotivacepotentní jsem já! | Dag | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsem vosk? | 20:34:35 09.03.2024 | Dagu, ty vypadáš super co tě znám, zraješ jak víno:-). | Vlk | odpovědět |
Probereme to | 09:54:28 10.03.2024 | Holka, které je dvacet píšící psané slovo si žena, které je 30 a výše
přebere úplně jinak než co píše 20 léta holčina.
Role hraje to, že starší ženy mají více zkušeností rozumu více než 20 léta holka.Píši obecně né konkrétně.
Je to škatulkování , jenom aby se dalo o čem psát ✌ | Aleš | odpovědět |
  | Re: Probereme to | 11:23:10 10.03.2024 | Jen jestli náhodou těmi zkušenostmi a rozumem nemyslíš rezignaci a smíření se se stavem :-( Další ostuda a důkaz, jak je misogynie rozšířená. | | odpovědět |
  |   | Re: Probereme to | 00:11:45 11.03.2024 | Ne, jediný fakt tu je, že jsi schopen/schopna začít úvahu slovy "jen jestli" a pak tuto svoji domněnku prohlásit za důkaz misogynie. Co třeba se víc zajímat, jak věci kdo myslel a neukvapovat se? Těžký, co? Blbý, fakt blbý. Jestli v sobě máš tolik misogynie, bylo by dobré si ji připustit a nějak si to v sobě zpracovat. Osočováním druhých ji ze sebe nevymýtíš. | Freud | odpovědět |
|