LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lepší starej horolezec, než mrtvej hrdina.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140263 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
K2 - stěna už neexistuje - Plzeň
K2-Žilina - Žilina
Lezecké centrum na Dlouhém Mostě - Dlouhý Most

Prodejny
Popina = nejlevnější v ČR ! - Bruntál
HORALSPORT - KLADNO
HUDYsport - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Statistika na lezec.cz

maglajs

Lezu od malicka. Muj otec je odchovanec ceskyho pisecku je clenem horsky sluzby na Bournaku a pres leto slouzi i v Tisi. Tak sem se stal lezcem. Byl vychovavanej ve starym duchu. Tedy klasik a zadnej maglajs.

Ja maglajs pouzivam ale vylucne na vsem ostatnim Ja maglajs pouzivam vsude krom pisku. Boren nemecky vapence jo tam ho pouziju ale na piskovisti ne. Nevim teda jak by se lezlo bez maglajzu treba takova IX. ale to me netrapi. VIIb prelezu i bez neho. Ovsem co me dokaze tak trochu popudit je kdyz  metr pod kruhem v deseti metrech je najednou na klicovim miste maglajs. Clovek se treba vrati o krok nebo se mu tam kvuli moralu moc nechce a znate to za chvili je chyt jako slyzkej kamen.Kdyz tam ten maglajs neni tak je jako slyzkej had taky ale trochu jinym zpusobem.Ale co popravde chci rict. Nejde mi o to zda maglajs pouzivate ci nikoli ale chci zjistit kolik lezcu tady na lecez.cz si povesi pytlik na zadek a pak leze po !piskovci! ne jinde.
Ja davam svuj hlas : já ne!

elerik   [úpravy] 21:02 10.08.2004Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Bořeň21:16:11 10.08.2004
Drobná poznámka: Na Bořni je lezení s MG zakázano....jen tak pro pořádek.
Radim Bzuraodpovědět 
 Re: Bořeň09:54:07 11.08.2004
Diky za info. Kazdej dela chyby a tohle sem skutecne nevedel.
elerikodpovědět 
  Re: Bořeň10:42:50 11.08.2004
určitě? mám pocit, že v posledním znění vyjímky už věta o mg zmizela.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Bořeň18:21:07 11.08.2004
Jestli jsem četl dobře, tak opravdu: magnézium z výjimky vypadlo. (No, i kdyby nevypadlo - třeba v jihu bez mága si to nedokážu moc dobře představit)
Papoušodpovědět 
    Re: Bořeň18:42:01 11.08.2004
...sem tam letos dvakrát lezl! A nebylo to v lednu, ale za děsnýho pařáku. Mg mi nescházelo. Je ovšem pravdou, že nějaký spáry.
Nemohu však vyloučit, že mdloby které mne ohrožovaly ku večeru byly zapříčiněné nedostatkem této mg-ické substánc...? Možná by pomohl pořádnej mg pytel na hlavu, ale má se vejde jen do pytle na brambory.
janpušodpovědět 

 staci dobre koukat10:17:18 11.08.2004
Statistiku na Lezci neudelas. Bude zkreslena jeste vic jak hlasovani v nasi kopularni soutezi superstar. Ale vem si papir, tuzku, udelej si na nej dva sloupecky a probehni o vikendu pod skalama. Levej sloupecek-carecka za kazdyho nemaglajzatora, pravej sloupecek carecka za kazdyho maglajzatora (deti, psi a vocumujici vynech) projdi takhle par oblasti a uvidis.
napriklad pak dostanes -
Hrubice- levej sloupek 33 carky, pravej sloupek-
7 carek.
Labske udoli: levej sloupek-tri carky , pravej sloupek-83 carky, Kosta listek-8 carek. Papiry zasles se zadosti a placatici rumu do matematickyho ustavu a oni ti  prozradi vysledky. Muzes je pak dat na Lezce, bude prima debata. pa
lacoodpovědět 

 k čemu?10:47:14 11.08.2004
Mg je dobré možná na X.- nelezu. Na vylepšování image - mám vylepšenou až až. Na zvyšování obratu sportšopům - ať si ho zvýšej na někom jiným. Nepoužívám nikde a vadí mi - kloužou mi po něm ruce.
jan pušodpovědět 
 Re: k čemu?13:03:22 11.08.2004
tak si kup normální maglajz místo kouzku pro vzpěrače, ty gumová hlavo.

ha
nohaodpovědět 
  Re: k čemu?13:19:30 11.08.2004
kouzek? Kroužek? Klouzek? Do toho že bych měl pracně a v potu gumové hlavy své investovati peněz nabytých???? Kouzek-neznám, asi nepotřebuji. Kroužek-nepotřebuji, nebo mám. Klouzek? Maglajzklouzek? to ať si nekupujou ti co ty skálu opatřují tímhle lubrikátorem přede mnou.

Ba!
jan pušodpovědět 
 Re: k čemu?12:59:42 26.08.2004
Zkus v Ádru Nad tatrou sa bízká Xa. Mágo je zbytečný, protože se v tom rajbu prostě není čeho chytit. Je to totálně vyžehlený.
bernyodpovědět 
 Re: k čemu?13:00:55 26.08.2004
Zkus v Ádru Nad tatrou sa bízká Xa. Mágo je zbytečný, protože se v tom rajbu prostě není čeho chytit. Je to totálně vyžehlený.
bernyodpovědět 

 s magem nebo bez?14:51:15 11.08.2004
já mago používám a nevidim na tom nic špatnýho, stejně tak jako nosim moderní lezečky a ne bačkory, jako měli kdysi...naco se bránit technickýmu pokroku? Kdyby už tenkrát, kdy klasici lezli v bačkorách nebo bosi a bez maga, protože ještě nebylo, tyhle všechn věci měli, taky by to používali. Mago a specialni lezečky posunujou lezcův výkon směrem vzhůru, proto byla tenkrát nejtěžší přelezená cesta sedma...
Káčaodpovědět 
 Káčo, jsi totálně vedle!14:59:29 11.08.2004
Káčo, jsi totálně vedle! Že používáš mágo nebudu komentovat - každého věc a zodpovědnost před svým svědomím, přírodou, vlastní lezeckou ctí... Ale že tehdy klasici lezli nejtěžší cesty "sedmy" tak to jsi úplně vedle... Ano, možná sedmy uzavřené JPK (zkus to zjistit, co to vlastně je). Ale spousta cest, kdysi na písku narozených, je dnes v té německé klasifikaci často ohodnocena stupni VIII, IX, a mají dokonce za sebou i další písmenka (a,b,c).
Jukni do pěkné knihy Bohumila Sýkory - Pískaři.
Adršpach je toho totiž krásným příkladem. Jinak nic ve zlém, když budeš pilně studovat historii lezení, dojde ti to...
To je přece jedno!odpovědět 
 Re: s magem nebo bez?16:35:59 11.08.2004
Takový jako ty považuju za blbý hovada.Běž s magem doprdele.
odpovědět 
  Re: s magem nebo bez?16:58:51 11.08.2004
To chce opravdu hodně odvahy nepodepsat se pod "běžte do prdele", jen co je pravda.
Anonymní emocionálně vulgární výroky z obou táborů vedou diskusi o MG přesně tam, kam se tito nonameové posílají. Zřejmě je to účel.
Kočkaodpovědět 
   Re: s magem nebo bez?17:06:22 11.08.2004
S magem na písku doprdele.DAVID
odpovědět 
    Re: s magem nebo bez?17:39:21 11.08.2004
V jakym pomeru to pouzivas? jedna k jedny? To musi byt prima
lacolin el-micio ze saolinuodpovědět 
     Re: s magem nebo bez?18:06:10 11.08.2004
Papoušové doporučují mazání svěračů mýdlem. Písek je dobrej tak na zadření, magnösium vysušuje sliznice. Při neprůchodnosti rodidel se u papoušků radí: neostrým předmětem (ideální je úzký konec teploměru) namočeným do oleje promazat vstupní otvor, aby vajíčko mohlo ven. Tomu, kdo se tomu směje, bych rád vzkázal: u papoušků může být včasné promazání těchto cest otázkou života a smrti.
Papoušodpovědět 
      Re: s magem nebo bez?18:20:53 11.08.2004
Papouši kdo maže ten jede!!!!Prej jste se v dolomitech promazávali řádně :-)))
MARYodpovědět 
       Re: s magem nebo bez?18:27:23 11.08.2004
Chytli jsme tam hnačku jak od firmy Variopaint, kterou jsme ale zahnali jedním opiátem (ty tabletky mi pak Jogurtová vyprala v pračce, krabka na ně naštěstí byla wasserdicht). Jinak jsme ocel zakalili pěkně, ač jsme na to s Jenálem byli skoro sami - Jogobella a Čibi zvaný Zpomalovač se k rudochovi neměli.
Papoušodpovědět 
        Re: s magem nebo bez?18:50:44 11.08.2004
chyběla vám posila v podobě mojí maličkosti, já bych vám s tim rudochem zatočila :-)) Kdy podniknem nějakýho společnýho wolfa? chybí mi ptačí společnost:-)
MARYodpovědět 
        Re: s magem nebo bez?18:53:38 11.08.2004
chyběla vám posila v podobě mojí maličkosti, já bych vám s tim rudochem zatočila :-)) Kdy podniknem nějakýho společnýho wolfa? chybí mi ptačí společnost:-)
MARYodpovědět 
     Re: s magem nebo bez?18:22:23 11.08.2004
Rektální aplikace magnézia je pro mne novinkou. Pro zajímavost jsem zjistil, kde se magnézium používá:

1) domácí práce:
Magnézium
Magnézium neboli hořčík používáme k snadnému odstranění skvrn - od ASFALTU,DEHTU, KOLOMAZI, MLÉKA A ŽVÝKAČKY, stejně jako mastných skvrn na PARKETÁCH.
Malý domácí lexikon, vydala MONA, edice Emka

2)Potravinářství:
Dva kusy „Hot Dog“ z hovězí kůže plněné granulovanou homogenní směsí se sušeným penisem, dršťkami a minerály: fluor, kalium, magnézium. Délka trubiček 16cm a průměr 2.5cm.
Složení:
hovězí kůže, býčí penis, hovězí dršťky, minerály, fluor, kalium, Magnézium.

3)Chov akvarijních rybiček-aditiva do vody:
Ptáte se, jestli ještě Stroncium? Samozřejmě. Kalcium je ve vodě cca: 450mg/l. Nezmínil jste se o Magnéziu kterého je v mořské vodě cca: 1300mg/l. Tím chci říci, že Magnézium patří mezi nejdůležitější prvky které je nutno doplňovat. U lahviček, kde jsou obsaženy všechny prvky v jednom, většinou Magnézia takové množství není...

4) Zdravotnictví, v tomto případě léčba astmatu, které ovšem naopak vdechování mgnézia zhoršeje:
...Polovina byla léčena inhalací kombinace albuterolu a magnézium sulfátu, druhá inhalovala pouze albuterol. 20 minut po inhalaci byla sledována jednosekundová kapacita FEVr Zatímco u dětí, které inhalovaly albuterol spolu s magnéziem, došlo ke zlepšení funkce plic o 15,5%, u těch, které inhalovaly pouze albuterol, bylo zlepšení jen 8,4%...

5) V zdravotnictví samozřejmě intravenosně u prekolapsových a kolapsových stavů.

6) V lezení na nasírání mne.

kontrolováno naprosto komentářovým programem, upgradovaná verze janpus II.
jan pušodpovědět 
      Re: s magem nebo bez?18:29:33 11.08.2004
Kolik mg obsahuje Hot Dag?
Papoušodpovědět 
       Re: s magem nebo bez?18:35:48 11.08.2004
Po návštěvě skalin množství vyšší nežli malé a musí na detox!
jan pušodpovědět 
        mnozstvi vetsi nez male20:15:10 11.08.2004
Kolik je to mg Mg? Staci mi to v molech maga na jednoho Daga!
 Laco Šaolinodpovědět 
         Re: mnozstvi vetsi nez male20:39:32 11.08.2004
Pokud sežere celýho lezce i s jeho pytlíkem(ky) 8,93mol/Dag.
jan pušodpovědět 
         Re: mnozstvi vetsi nez male20:46:58 11.08.2004
Ale ať má Mg kolik chce mg, pro trochu mága, nezanevřu na Dága. Jo Láska, ten svatý cit. Odpouštím mu, i když to svinstvo vodporný oblyzuje. Jó, když se chlap zamiluje, kam jdou zasady! Kam jdou i kyseliny! Ano a jsme zase tam...
Jan pušodpovědět 

 Čárka do statistiky21:06:47 11.08.2004
Nelezu na písku s magnesiem. Čárka. Platí to, když na písku nelezu vůbec?
Lawodgeodpovědět 
 FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu22:19:39 11.08.2004
Kurnik už nikdo kdo snad leze a tady na lezci se jen směje a nerasguje na takový debilní články kdo kde a jak si pověsí pár lahváčů a nebo maglák okolo pasu to je už fak sranda číst....takže podle mě závěrem tady se už k mágu vyjadřuje pár jedinců kteří ho nemůžou přenést přest jejich stařický třes a nebo jen z důvodu že jejich výkonost se po dobu 1000 je stejná a hrozně jim vadí že tak krásné linie si nemůžou dovolit tak jen řvou a řvou a řvou...tak řvětě dál ,ale stejně situace ve skalách a lidi kteří lezou a pohybují se okolo lezení mají z těchto článků pěknou prdel a doce la se směji že vznikají tz. legendy internutu jako je Jandík, Meloun další skálolezec takzvaný solista co s¨z něho vypadlo že mu vlastně písek nesedí a nelezl na něm skoro nikdy a už se objevuje i v montáně ale hlavně že je o něm slyšel....no kdo to je asi......:-))..takže pánové běžste se podívat na labák mrkně se do teplic a mrkněte se kdo tam cesty dělá a to nejsou žádný sračky ale lidi vědí o co jde a mají to jako životní náplň ale u Vás je to jen to pořád to samé blbě kecat a kecat....tady na lezci...takže závěrem.....z těchto článků ohledně maglajzu a dalších nesmyslných blábolů o napadání, práskání, zavírání skal....jste jediný vy za to odpovědný že lezení tady v čechách půjde do hazlu ..jen tak dál tlachajte a výmyšlejte další nesmyslný zákazy a vyjímky jen abyste si ukojili to vaše ego a že sedíte na ČHS tak to neznamená že jste bozi..ale příjde mě že jste už staré struktury co tady vládly před 1989...no nic...jen jděte nekdy do skal ale bacha abyste poznali jak vypadjí olezemé hodiny po 20 letech místo jednoho kruhu a aby se s Váma neutrhly a vaše drhé půlky když to přežijete Vám neakoli prdel.....:-)))))Márty
Mártyodpovědět 
  Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu07:41:20 12.08.2004
Marty, tož pověz jaký Ty jsi pašák??...abysme věděli že jen tak netlacháš nebo nejsi roztřesený cucák?? :o)
Pavel Urbánekodpovědět 
  Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu08:44:35 12.08.2004
Vzbuď se Márty! Starci sedí nad svými hrnky melty či urologického čaje, tak, jakož i já sedávám a marně se snaží roztřesenou rukou vésti roztřesenou myš, aby na roztřesené obrazovce trefila tlačítko: "odpověd". Ti, kdo dnes stojí na barikádách pod praporem "Bezpytle!!!" jsou lidé mladší nežli Ty. To oni s hrudí nastavenou odolávají ranám maglejzkoulí, zatímco my se v týlu motáme kolem proviantu. Snad i u Tebe čas otupí osten a budeš jen tiše ševelit stařeckými rty slova nesouhlasu nad odmítáním prášku mladou generací lezců lezoucích módně bez mg (jistě ten styl dostane i název). Zákon kyvadla vývoje počíná dopadat! Bacha!
jan pušodpovědět 
   Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu20:09:40 13.08.2004
takovyho cucaka blbýho mladýho bych chtěl vidět. že by mirek dušín junior? nebo infantilní snění straců?

ostatně huš puš, to je jen další virtuální program typu jandík, meloun et cetera.

pierre
pierreodpovědět 
    pierrovi20:44:50 13.08.2004
My, virtální programy máme alespoň e-mail, ale ty nemáš ani to, ty franzouzká páro nad hrncem.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu20:49:00 13.08.2004
Celá naše družina dnes lezla bez maglajzu! Večer jsme ještě převedli pár slepců přes ulici, ať chtěli, nebo nechtěli a nanosili stařenkám uhlí do obyváků v jejich panelácích. Teď si vyplníme tabulku modrý život a na kutě! Ať jsme zítra čilí hoši na další lezení! A bez magi!
Čisté čipyodpovědět 
    nová záplata21:25:51 13.08.2004
Virtuální program. To už jsem slyšel. Zamrzlo? Restart? Neměl(i) bys na sebe nechat natáhnout upgrade? :)
jan pušodpovědět 
  Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu10:43:04 12.08.2004
Všichni tebou jmenovaní a myšlení se mají probrat? Začni od sebe! Pokus se místo sebestředného výlevu zamyslet v širších souvislostech. Neoháněj se borcema, ale svojí zkušeností a dovedností. Pak tvé "argumenty" veme snad někdo vážně....
Matyodpovědět 
   Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu18:42:29 12.08.2004
Ja se stavim za Puse. V CHS nejsem ruce rozklepany taky jeste ne a to ze vylezu cestu na pisku kde ostatni prasej a ja BEZ MG tak me to naplnuje hrdosti. Kupodivu :). Ale mas pravdu v tom kdyz nekdo leze desitky a na ty nemam ale zato zacnu vic trenovat kazdej rok se mi zatim dari posouvat hranici. Znas K. Belinu? urcite. Ten leze bez MG a cesty po nem sou nekdy (spis vetsinou) dost pekne prasacky. A kdo ti taky z dnesnich borcu vleze na pomniky od Smitka nebo Kuchare. To byly borci. V srbsku mas dva metry od sebe borhak ale prelez si dvacet metru bez jisteni. Kdyz lezl kuchar na Petit Dru tak dal skobu na stand jednu v pulce a dalsi na konci. A kde trenoval, na pisku. V cem lezl bos nebo v nejakejch backorach a prasil, ne. Sice neni to duvod proc nepouzivat MG doba se meni ale pravidla sou asi proto aby se porusovaly ze. A muj zamer nebyl o tluchubovani proste me to jen zajimalo jeste tu nikdo nenaridil "o praseni na pisku se nesmi mluvit".
Elerikodpovědět 
    Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu18:58:18 12.08.2004
Belina leze bez MG a cesty po nem sou nekdy (spis vetsinou) dost pekne prasacky.
Žádám rozvedení a dovysvětlení. P.S. Koukám, že jsi ze Sudet. Nechceš mi své texty posílat k předběžné editaci (odstranění hrubek, doplnění čárek apod.), abys nedělal Sudetké sokolské župě ostudu? Přemýšlej o tom.
Papoušodpovědět 
     Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu19:23:21 12.08.2004
Hehe.Ne.Tusim ze Keasy kdyz psal knihu psal na jednu roli papiru a kaslal na carky i pravopis.
Tak si s Belinou nim nekdy zales (ja doufam ze ho nekdy potkam) a prelez si nejakou jeho sparu. Nektery sou celkem silovy. Jeho spara za III je tak za V. Petkova tak na hranici sestky sedmi. K tem celkem slusnejm (co sem lez) treba Velky Patek na Africky vezi. Pet metru jeden kruh pohodovy stenkovy lezeni ale treba u Velky Tovarny mas takovej bobek asi sestimetrovej. A jedna hrana (sorry nevim jak se to menuje) za IV. je celkem prasarna.Nic nezalozis je to cely rajbasovy ale clovek si to pak dlouho pamatuje. I kdyz tu VI udolka na Malou tovarnu nedelal on tak ji mam taky zive v pameti. Ale minulej tejden sem neho neco lezl na Masiv Herkula. Modrej kruh je tusim on (barvi kruhy ty oroanzovy sou tak jeho le i ty rezaty) Zacatek osolenej tak sest metru pak "bricho" (dost blby previsly az po krk a clovek musi rychle utyct jinak mu dojde) tam kruh. Nad kruhem rajbas az nahoru dobrejch deset metru v jednom miste je to jeste previsly za takovou melkou otevrenou sparku.Pravda pod ni se dobre stoji a da se v ni zalozit jedny hodiny a plocha na jeden uzlik. V pruvodci sem nic nenasel ale typoval bych to na becko. A koukal sem vedle a tam do pulky steny nic, modrej kruh a pak az nahoru previsla anispara-anikomin. Tak asi takhle. Cesty od neho ale lezu celkem rad ac lidi kolem me nadavaj ze takovy hnusy nemusej, me se libej, clovek se tam zatracene vyboji :). Sem to po sobe radsi precet ale stejne tam asi neco najdete
elerikodpovědět 
      Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu20:35:42 12.08.2004
V Ostrově je plus mínus 2000 cest, z toho je plus mínus polovina od Běliny.
I kdyby polovina z týhle poloviny byly sračky, furt zbejvá druhá polovina z tý poloviny, řekněme 500 kousků, když to ještě trochu sesekneme tak 300, ať nežeru, jich určitě bude lezitelnejch.
To hovoříme jen o Ostrově, nebyli jsme v Tisé a jinde.
Vem tužku a průvodčíka, štouchni do někoho v Ostrově (Tisé,... apod.) a popros ho, ať Ti zaznačí, co od K.B. lézt a co nikoli.
Easy jako nedělní ráno.
Že je spára za pět dřina není novinka, můžu Tě ubezpečit, že i na hrany za V až VII (oblíbené stupně tlustých Papoušů) bejvaj pěkný tango.
No, ale to jsme se volajako stočili od teho prášku.
P.S. Poslega rada: Piš každou větu na extra řádek, ať se v tom člověk může aspoň ňák orientovat, když už jsi dysgrafik a dyslektik.
Papoušodpovědět 
       Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu21:12:59 12.08.2004
Ale což a kuš a ja nevím co ještě. Z maturitní slohové práce jsem měl za jedna. A o čem myslíte že to bylo. O lezení a o pískovcích a o krásách, ale označení za dysgrafika nebo dyslektika sem nedostal.Tak teda nevím čemu mám věřit. Zda Vám nebo paní profesorce, která mi tuto maturitní slohovou práci opravovala.
Jde o to, že mě se celkem ty "ošklivé" cesty od K.Běliny líbí. Zjištění, že je začínám vyhledávat mě poměrně dost samotného překvapilo.
PS:Máte pravdu toto je až moc velké odbočení od tématu.
elerikodpovědět 
       Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu08:54:47 13.08.2004
Kuk, vám opravoval maturitní práce člověk s profesorským titulem? To by mě teda zajímalo, která střední škola je schopná zaplatit takového člověka...
kukackaodpovědět 
        Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu20:17:36 13.08.2004
si to tak neber, dneska dostává nejen maturity, ale i tzv. akademický tituly kdejaká dutá štoudef čistě za účast.

007
007odpovědět 
      Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu20:15:23 13.08.2004
a na roli papíru zasunutou do psacího stroje psal v padesátejch letech dneska už minulýho století marihuanou inspirovanej jack kerouac svůj nejslavnější román on the road, ty vole.
johny
johnyodpovědět 
       Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu20:28:58 13.08.2004
Já v Libni v padesátejch taky, ty johny! Ale jak se ta role strká do toho počítátka?
Bohumil H.odpovědět 
     Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu19:26:15 12.08.2004
Hehe.Ne.Tusim ze Keasy kdyz psal knihu psal na jednu roli papiru a kaslal na carky i pravopis.
Tak si s Belinou nim nekdy zales (ja doufam ze ho nekdy potkam) a prelez si nejakou jeho sparu. Nektery sou celkem silovy. Jeho spara za III je tak za V. Petkova tak na hranici sestky sedmi. K tem celkem slusnejm (co sem lez) treba Velky Patek na Africky vezi. Pet metru jeden kruh pohodovy stenkovy lezeni ale treba u Velky Tovarny mas takovej bobek asi sestimetrovej. A jedna hrana (sorry nevim jak se to menuje) za IV. je celkem prasarna.Nic nezalozis je to cely rajbasovy ale clovek si to pak dlouho pamatuje. I kdyz tu VI udolka na Malou tovarnu nedelal on tak ji mam taky zive v pameti. Ale minulej tejden sem neho neco lezl na Masiv Herkula. Modrej kruh je tusim on (barvi kruhy ty oroanzovy sou tak jeho le i ty rezaty) Zacatek osolenej tak sest metru pak "bricho" (dost blby previsly az po krk a clovek musi rychle utyct jinak mu dojde) tam kruh. Nad kruhem rajbas az nahoru dobrejch deset metru v jednom miste je to jeste previsly za takovou melkou otevrenou sparku.Pravda pod ni se dobre stoji a da se v ni zalozit jedny hodiny a plocha na jeden uzlik. V pruvodci sem nic nenasel ale typoval bych to na becko. A koukal sem vedle a tam do pulky steny nic, modrej kruh a pak az nahoru previsla anispara-anikomin. Tak asi takhle. Cesty od neho ale lezu celkem rad ac lidi kolem me nadavaj ze takovy hnusy nemusej, me se libej, clovek se tam zatracene vyboji :). Sem to po sobe radsi precet ale stejne tam asi neco najdete
elerikodpovědět 
  Re: FUCK OFF....s těma vašema kecama o maglazu19:37:36 12.08.2004
Márty, tyhle výlevy by byly celkem k pobavení, kdyby nebyly tak slabomyslný. Kéž by tě pánbůh alespoň kouskem nevirtuálního rozumu obdařiti ráčil ti přeje virtuální postava.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: FAKT JO?19:47:32 12.08.2004
Co já to sem??? Rezidentní odpovídací program - jo, to sedí. ŠGPS-dobrý! Sice myslím že grafomanie není přesná dg, ale...dobrý-sedí! Neexistuju-Jo! Už od dětství mám ten pocit a četba nevhodných knih mi v tom utvrdila=sedí, neexistuju! Další epiteta z oblasi zoologie a anatomie-fajn, hlavně že je živo! Ale stará předlistopadová struktůta v současné době sedící na ČHS a škrtem pera rozhodující o povoleních? Já nevim, nevim, ale v tom se nějak nepoznávám.:)))))))
jan pušodpovědět 

 Za co???12:07:02 12.08.2004
Tož kurňa, pán Elerik, co ti tvůj nebohý mateřský jazyk udělal, že ho tak przníš? Když nedokážeš vstřebat první 2 třídy základní školy, tak si svůj písemný projev radši zasuň, kam uznáš za vhodné, ty trotle. Navíc je to kokotina.
suplující kotelníkodpovědět 
 Re: Za co???18:28:36 12.08.2004
Copak muzu za to ze mi vlastni materstina nejde? Kupodivu u nas v rodine to je dedicny !skutecne! Takze jestli s tim mas problemy tak je to tvuj problem me to nevadi. A i kdyz je to podle tebe kravovina tak aspon vznikla podle me zajimava diskuse. Ke konci dne cloveku celkem zvedne naladu.
Elerikodpovědět 
  Re: Za co???19:14:17 12.08.2004
Nic si z toho psaní nedělej. Já taky ty písmenka prostě nevidím. Můj jmenovec Jirka B. z USA je taky dyskrafik a kam to dotáhl! I když tímhle borcem bych se zrovna asi nechlubil...:)))
jan pušodpovědět 
   Re: Za co???21:19:45 12.08.2004
No omlouvám se za pravopis a celej koncept mého komentáře.To víte bylo pěkné počasí člověk vyrazí do skal.Pak ho po celém dni lezení přepadne žízeň a pošle do sebe pár pivek( a po tom věty a písmenka malinko skákají kam nemají:-)..).No a pak dorazí domů sedne k PC a podívá se na lezce jak se zase kecá o MG....a přitom bydlím u naší oblasti Adršpach a lezu tady přes 10 let a skutečnost je úplně jinde jak se tady někteří snaží naznačit a dělají z komára velblouda.Jen mě příjde divné že tady na lezci se k tomuto přístupu ohledně MG vyjadřuje jen pár jedinců, kteří si jdou cestou zastaralých pravidel a mají dávno ohrané argumenty.Nemluvímo klasikách ale o sprotovních nových cestách kde jde vývoj úplně jinou cestou a má za sebou svoje zastánce, ale tohle nikdo z Vás nehodlá tolerovat...no nic tak se snad vyřešil můj problém s pravopisem, ale ne určitě s mojím názorem páni mistři českého jazyka a skalního lezení....Márty
PS:no ale doufám že z Vás nikdo MG nepoužívá třeba na vápně v ARCU, Ospu ve Francii tam je taky příroda a skála měla by se chránit všemy prostředkamy:-))
Mártyodpovědět 
    Re: Za co???21:34:49 12.08.2004
Pokud patřím do množiny "Vy": Do sportovních cest nekecám-nelezu je, nehodnotím. Vadí mi když se stane "sportovní cesta" ze spáry za III. Mg nepoužívám nikde. S pozdravem Honza
janpušodpovědět 

 taky jsem klasik11:40:56 13.08.2004
Taky jsem klasik, kterej se narodil v první polovině minulýho století a maglajs, to je ale pošušňáníčko!!!
Že vás pořád ty přiblblý debaty baví
Honza Drobek Krchodpovědět 
 Lezec neni Montana16:09:57 13.08.2004
V debatach typu maglajz-s.r.o. uz dost casto nejde o maglajz , ale o to ze si lidi pokecaj. Obcas tam ze statistiky vyboci vazne mineni nejake osoby, ale vetsinou jde o potlach furt tech samych kecalistu a komunikacnich ouchylu. Cast nechape, cast se smeje, cast se naprdne a jak doufam vetsina to necte.
P.S. lepsi 100 blbych komentu pod blbinou, nez
to samy pod peknym clankem.
jeden z tech ouchylu:)odpovědět 
  Re: Lezec neni Montana16:23:14 13.08.2004
By me teda spis zajimalo ja na to koukaj Admini Lezce?
Prznime blbejma komentama Lezce, ci zvysujeme ctenost (hacek dosad kam chces)?
zas ten samejodpovědět 
   Re: Lezec neni Montana19:49:10 13.08.2004
by mi taky zajimalo.
zase jinejodpovědět 

 s maglajzem08:05:37 15.08.2004
Magnézium je umělá pomůcka stejně jako lano, botky, sedák. Skále chemicky nevadí. Pískovci vadí zejména kyselej pot a to že po něm vůbec lezem. Jinak pokrok všeobecně  sabotovali komunisti a na konec šli od válu
Zdendyšodpovědět 
 Re: s maglajzem09:34:17 15.08.2004
Ano, dnes již vím, že největší ránu nám zasadilo volání: "máme bílé ruce"!
Vasil Bilakodpovědět 
 Re: s maglajzem21:10:14 15.08.2004
Pravdu díš.
Nicméně je třeba dodat, že po lanu na skále stopy skoro nikdy nezůstávají (pokud se nedřou hrany málo prodlouženým jištěním),
po botách jen málokde, jen hodně frekventovaný cesty jsou ošlapaný, alo to by byly i kdyby se lezlo bosky (taky se tak klasicky v Sasku lezlo hodne dlouho).
Po mágu ale stopy zůstávají vždycky a zdaleka ne všude jen do prvního deště. Sppousta cest, třeba těch těžších v Tisý je nabílená už natrvalo.
A v tom je ten rozdíl.
 skritekodpovědět 
  neverendingstory22:23:21 15.08.2004
taky tam sou kruhy-trvale! babrle v kasach rejzujici za vstup a pohlednice-vytrvale! jenom my sme zrovna tady a ted-vcelku netrvale. A proto: bile, mam te rad!
Highlanderodpovědět 
   Re: neverendingstory06:36:57 16.08.2004
Jsou tam kruhy a báby a nalajnovaný cesty. A doma místo jogurtu žereme obarvenou vodu, místo sálmu obarvenou housku a lásku jen s prezervativem. Proč si alespoň nedopřát natur lezení po natur skále natur rukama?

Proč bych měl poslouchat i tady a nakupovat další něco - co nepotřebuju?

Bílé, nemám tě rád, vlastně... jsi mi legrační.
jan pušodpovědět 
    SPORTOVNI CESTA10:51:00 16.08.2004
Dost casto se tady mnozi ohaneji terminem sportovni cesta...Ale co to kurva je sportovni cesta mysli se tim cesty ktery jsou tezky a nebo spis cesty jakekoliv obtiznosti odjisteny po metru..Mimochodem lezu dost casto v krasu (zrejme sportovni oblast) ale cesty na pisku a to i klasiky "jen" treba za VII jsou podle myho nazoru daleko hodnotnesi nez dobre odjistena "sportovni" cesta za 8. A troufam si rict ze lezeni na pisku je MNOHEM hodnotnejsi a sportovnejsi nez ty "sportovni" cesty na vapne.A manik kterej je schopnej dat na pisku jakoukoliv VIII je pro me mnohem vetsi borec nez vapnar co pravidelne drti 9+. Joo a s magem samozrejme lezu na vapne..na Hrubici by mi to svedomi VUBEC nedovolilo, na Suskach a v Adru zrovna tak...Ale na levym a pravym brehu v labaku si magl v lete beru delaji to skoro vsichni a delam to proto ze jsem SRACKA a klidne to verejne priznam..A kdo lezl treba zemi zen (jen VIIIa) a videl z vrchu ty "nadherny" bily stopy jak hovna od holubu v paradni polozeny linii tak snad uz priste to mg urcite zvazi...ja teda rozhodne...
Hanzodpovědět 

 mg-14:36:05 15.08.2004
Kdysi na zacatku minuleho stoleti chlapi hrde do knizek psali, ze nejakou cestu zdolali bez umelych pomucek. Casem vzniknul RP styl a nekteri ve vrcholovce poctive uvedou, jestli lezli RP nebo pouze TR, pokud neni uvedeno, tak se predpoklada, ze prvni to dal RP a ten druhy TR. Co takhle uvadet jeste MG nebo MG-, podle toho, jestli lezec pouzil nebo nepouzil MG? Napriklad V+MG- (cti "tezsi petka bez maga") by bylo hodnotnejsi nez V+MG.
J.odpovědět 

 Kecy v kleci12:22:13 16.08.2004
Kdybyste místo psaní debilních komentářů proti Mg šli lézt nebo alespoň trénovat.

Recept:

Náhlý záchvat averze k lezcům s Mg: 1-3 hodiny (pro některé i 5) na bouldrovce (proč na bouldrovce? No ve skalách by to přešlo do chronické fáze:-))

Chuť napsat komentář: 5-10 shybů na liště

Myslim, že z některých by se během roku vyklubali dost dobrý bouchači. No nic, jdu se pověsit na lištu...
Bídaodpovědět 
 debata o mádžu vede do..?14:01:21 16.08.2004
Já já já jenom já.. tak tedy jo, já mám mádžo s sebou vždy a všude i na písku. Ale nemažu jím skálu. Když se mi stečou ruce, a to třeba i jen strachy v převislé trávě za II, prohrábnu si ruce prachovkou a pak je důkladně otřu o svoje nuzné hadry a to tak, že na skále nic neulpí a to tak, že ani ne na písku. Kdo nevěří ať tam běží. Na skálu patlám, jen když je ona sama velmi mokrá a to tak, že vysuším spáru v případě, že ji musím jít. Nikdy však na písku, kde se neleze 48 hodin právě proto, abych na mokrou narazil jen tam, kde je to součást původní cesty.
Stařec pro všechny debatující
stařecodpovědět 

 Písek?Jedině bez!10:33:10 17.08.2004
Mám na mysli bez Mg...Prostě na písku nikdy nikdy a nikdy.Používám na vysoušení potících se prstíků prach,písek sebraný dole pod skálou a úplně mi to stačí.Je pravda,že težší než IXb jsem nikdy nevylezl,takže nevím jak v desítkách,ale bílý fleky od Mg v jinak úžasných liniích mě štvou.
Martin "marťas" Němecodpovědět 
 Re: Písek?Jedině bez!12:33:25 17.08.2004
doufam ze sis dal 5-10 shybu na futru!
a propo nezname se? ci jen shoda jmena
 Laco Šaolinodpovědět 
  Re: Písek?Jedině bez!12:50:10 17.08.2004
Nevím proč si mršit prsty na futrech,když mám nad ním pěknou desku.A vedle pověšenej mg pytlík.Rád si při shybování do něj šáhnu,prsty potom tolik nebolí.Napsal jsem svůj názor,zkušenost.Myslím,že nekontraverzní,na rozdíl od mnoha přede mnou.Nevzpomínám si,že bychom se potkali,ale rád si s tebou třeba v Ádru u pifka pokecám.
marťas*odpovědět 
   Re: Písek?Jedině bez!12:58:07 17.08.2004
to je v poho, znal sem jednoho stejnyho jmena, co obcas cuchnul k lezeni. To asi ale nebudes Ty, ten MN co ho znam je puvodem z Usti.
 Laco Šaolinodpovědět 
    Re: Písek?Jedině bez!13:12:35 17.08.2004
Jeden takovej taky svýho času hrával na elektrickej klimpr v Precedensech a k tomu kreslil vobrázci. To Marťan*: Jak dlouho už Kohn posiluje na tý traverze?
Papoušodpovědět 
     Re: Písek?Jedině bez!12:09:06 18.08.2004
Mg je fajn na překližce, ale písek? Dokážu pochopit, že si někdo na ostrém konci lana v IX, anebo v X opráší prsty, ale nižší kvalifikace, by měly zůstat čisté! Ať nám ten Adr a ostatní oblasti, nevypadají jako po nějeké škaredé nemoci. A jestliže má někdo takový strach, že se mu prsty tak trašně potí, tak ať leze jako druhý, anebo zůstane raději na té překližce.
Marioodpovědět 
      Re: Písek?Jedině bez!12:42:51 18.08.2004
...další přestárlej klasik?
bvodpovědět 
       Re: Písek?Jedině bez!21:03:13 18.08.2004
...ale docela pravda.
elerikodpovědět 
      Re: Písek?Jedině bez!08:38:02 24.08.2004
Když IX nebo X vylezl prvovýstupce bez Mg, budu hrdý, když ho na to já potřebuju?
Majsnerodpovědět 
 Re: Písek?Jedině bez!14:53:00 03.06.2005
Já teda lezu teprve krátce, v nejbližším okolí moc skal nemám, tak se lopotím spíš jen na stěně, ale přece jen... na písku už jsem byla v Adru a ... Proč ještě používal maglajz, když na písku bez maga se leze líp než třeba na vápenci s magem!?!?!
Larissaodpovědět 

 kecy a zase kecy09:09:50 29.08.2004
Uz me to zacina unavovat, jestli maglajs pouzit nebo ne. U nas si to este par starecku vydobylo, ze se na pisku maglajzovat nesmi, ale v zahranici si uplne s klidem lezou s maglem navsem a povsem:))
Vice nez to mne spise vadi strohe jisteni na piskovci a zkorodovane a volne kruhy. To jsou zkutecne veci na zamysleni a ne jestli si muzu se svolenim starecku namaglajzovat, kde muzu jak vysoko muzu a v od jake obtiznosti muzu...
Nad toto vse vsak ctim dosavadni zvyky, a pokud lezu na pisku, tak samozrejme bez maglajzu!!
Mikeodpovědět 

 ???22:58:40 28.04.2006
muzu mit dotaz?? nelezu vubec dlouho,a malo cemu zatim rozumim,takze ani o nejakych zakazech nebo nezakazech na pisku a duvodech proc se to nesmi nemam moc poneti,i kdyz pokud to zakazane je tak asi pravem,snad tyhle veci kuti lidi co tomu rozumi,ale spis me zajima,a to je dotaz hlavne na ty co pisou ze se maglaz nema pouzivat vubec,jak si maji pomoct lidi co se jim víc potí ruce,neb potne zlazy jsou u kazdeho jinak produktivni,a kdyz s tim ma clovek problem tak mi prijde logicke ze pouzije neco co bylo k tomuto ucelu na lezecky trh uvedeno.... aspon me teda do chvile nez jsem se zacetl do tehle diskuse vubec nenapadlo ze na tom muze byt neco spatneho....??? diky
Ondraodpovědět 

 ??23:00:16 28.04.2006
aha,vidim ze tahle diskuze je trochu stara uz :) tak aspon sem to zkusil.....
Ondraodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.