Jak na první lezecké rande | |
Asi všechny lezce bude zajímat, jak úspěšně zvládnout rande na skalách, je jasné, že pravý lezec tělem i duší si nemůže za partnerku vybrat nějakou obyčejnou holku.
Musí to prostě být lezkyně, nebo aspoň latentní lezkyně a já vám poradím, jak úspěšně projít úskalím prvního lezeckého rande.
A protože nabalit si lezeckou holku není úplně jednoduchý a jaro se blíží, tak vám pěkně zavčasu dám takovej malej návod, tak aby to zvládl i někdo, kdo není tak zdatný v randění, jako třeba já.
Krok Nultý: (bez kterého to nemá cenu) Najít správnou roštěnku
Předpokládám, že teda máš vůbec koho kam pozývat, když ne, tak to je mi tě líto, ale zase nemusíš číst další instrukce.
Dobrá máš teda nějakej objekt, tak můžem pokračovat. Na tvoje vyprávění, jaký je lezení úžasný a jak je skvělý jet na skály, ti konečně kejvla, vypadá to, že skutečně i pojede.
Tak to je ten zlomový okamžik, kdy to nesmíš pohnojit!!
Pohnojit například tím, že se vůbec nepřipravíš a prostě ji jen vemeš někam! na nějaký! skály. To by byla samozřejmě hrubá chyba, která v by měla nedozírné následky, jako třeba, že ti dá košem, nebo že bude zpruzená. Je blbej i třeba trapas, kterej souvisí s mizernou přípravou, že se blbě naváže a že se ti na prvním randeti zabije nebo tak.
Koukej, tak takhle se slaňuje!
Krok první: Psychická příprava
Budeš muset vybrat oblast a zajistit transport, když máš auto, je to veselejší i když pravděpodobně asi zacáluješ za benzín. Asi zacáluješ i mnohem více, tak se na to připrav.
Když nemáš prašule, tak na to radši zapoměň a opět už ani nemusíš číst dál.
Krok druhý: Výběr místa
Zmíním se o výběru oblasti, ten je možná důležitější než by se mohlo zdát. Požadavky na oblast uvedu stručně, ale s důrazem na každou slabiku.
Krátký přístup, ne do kopce, oblast bez komárů a ostatní havěti, dokonce bez ostatních lezců, kteří určitě polezou líp než ty.
Oblast s dostatkem lehkých cest. Ale hlavně, vem jí tam, kde to máš krutě nachozený. Pro to je několik důvodů. Udělat dojem, za druhé udělat dojem a v neposlední řadě udělat setsakramentskej dojem.
Nesmíš se v žádném případě nechat zlákat nějakou cestou, co jsi ještě nevylezl.
Tohle chlapče není užívání si lezení nebo honění bodů, to je lezecký rande!
Mít auto obytňák jsou výrazný plusový body
Krok třetí: Vlastní lezení
Jak už bylo řečeno, doufám, že dorazíte na skály, kde máš všechno vylezeno. Jako by namátkou vyber tu vosmu, kterou jsi lezl posledně a jdi suveréně na to, v cestě si nesmíš sednout, jednak za to nejsou žádný body a není to kůl a jednak nevíš, jestli ten kyblík holka vůbec drží. Shora se radši slaň.
Krok čtvrtý: Ona leze
Výběr cesty pro ni je možná ještě důležitější než výběr tvojí cesty. Musí být lehká, to je jasný, ale zároveň to nesmí bejt evidentní choďák, aby tvoje pochvaly nezněly falešně. Na vrcholu by mělo být místo s dalekým výhledem, nejlépe na zapadající slunce.
Posezení na vrcholu je nezapomenutelný zážitek
Krok pátý: Zakončení
Pro správné zakončení lezeckýho dne se nejlépe hodí hospoda u skal. Dobré jídlo dá zapomenout sedřeným dlaním a kolenům a vůbec přinese takový pozitivní nádech a dříve než se budeš pídit po tom, zda bude opět nějaký skalní příště, zkus objednat nějakou lahvinku.
Nenech se rozhodit, když řekne, že si tě váží, a že zůstanete přáteli a nechá se pozvat k vedlejšímu stolu a kde slaví fotbalisti.
Asi to nebyla ta pravá holka do skal.
Ležec [úpravy] | 08:03 31.12.2009 |
Konecne | 09:30:59 31.12.2009 | Konecne poradnej clanek plnej inspirace. Dekuji za dobre minene rady milovnika. Jenom prosim nezapomente na ochranu proti sexualne prenosnym chorobam. Ty se pod skalnimi vezemi (a na horolezeckych chatach) pomerne casto vyskytuji. | Honza | odpovědět |
dodatek | 10:01:48 31.12.2009 | Prinosny clanek, horolezecka abeceda pro druhy stupen!
Rekl bych, ze z autora mluvi roky praxe a odrikani, nebo ma proste talent od prirody.
Chybi zde vsak nekolik dulezitych, byt zrejmych postrehu.
Leze se vetsinou o vikendu , ze...
1a). Venoval-li jsi rostence sobotu a uspel si, bud pripraven obetovat i nedeli.
b)Nech si jednu nachozenou osmu i na nedeli. Nech si na ni silu, polezes sice s lanem ale s pocitem sololezce, po sobotnim lezeni neni tvoje kamaradka jeste zkusenym horolezcem. Zezhora zase radeji slan.
c) Venuj nalezitou pozornost vyberu vikendoveho prenocovani, nemas-li auto se spanim, vyber aspon teply bivak se snidani.
2) Nemizi-li ti vecer po lezeni spolulezkyne u stolu slavicich fotbalistu...jsi dobry! Dej si vsak pozor at se ti v prubehu tydnu spolulezkyne nehromadi. Pokud tedy nechces zalozit novy oddil.
3)Odejde-li tva spolulezkyne ke stolu slavicich fotbalistu...dobre ti tak a zamysli se prosim koho priste vezmes zase do skal.
| doktor eL | odpovědět |
  | Re: dodatek | 10:02:31 02.01.2010 | Já bych dodal, že autor zbytečně přeceňuje výběr nacvičené cesty. Ono leckdy dobře předvedený dlouhý zápas o život s několikerým odsednutím v nenacvičené pětce udělá lepší službu než machrování v lehké osmičce. Vyvolat soucit, mnohdy to, oč běží ....
| Prudič | odpovědět |
  |   | Re: dodatek | 08:02:20 03.01.2010 | tak jiste, kazdy si musi zvazit jaky vybrat filtr na selekci spravne feminolezkyne. Tohle vypada na vyber maminky-svacinarky.
kdyz se nauci zachazet s kyblikem, muze to byt i vyhodne... | poradce | odpovědět |
Konečně.. | 11:05:01 31.12.2009 | JJ přesně tak souhlasím s předchozímy komentáři, parádní a inspirující článek, kterej mě pobavil .. díky | Lukes | odpovědět |
... | 11:06:05 31.12.2009 | no nejlepší je jít na rande do skal s babou, která leze líp než ty...můžeš pak jedině překvapit!:D | adam | odpovědět |
Dobrej vtipek... | 11:10:09 31.12.2009 | Pokud je to myšleno jako Silvestrovskej žert, tak dobrýý. Ale pokud to autor myslet vážně... | Dáda | odpovědět |
  | Re: Dobrej vtipek... | 11:38:15 31.12.2009 | Mno, nadpis fajn, zbytek po obsahové i slohové stránce slabý, nezlob se.. Téma je myslím jinak docela nosné. | Mattith-jáh | odpovědět |
  |   | Re: Dobrej vtipek... | 11:51:59 31.12.2009 | Chabej mi pripada akorat tenhle komentar,... myslim ze z clanku je jasny jak to je psany.. dobre se to cte, clovek se zasmeje a vubec gratuluju, zase trocha jinaci tema.... ;-) | Zlom | odpovědět |
  |   |   | Re: Dobrej vtipek... | 12:06:04 31.12.2009 | souhlasim, myslim, že jde o velice povedený článek:-) | z. | odpovědět |
  |   | Re: Dobrej vtipek... | 11:58:55 31.12.2009 | Jakej vtípek? To je seriózní návod, slohově a obsahově vybroušenej. Kdo to nepozná je šampon. | Lež | odpovědět |
  |   | Re: Dobrej vtipek... | 16:21:57 31.12.2009 | frustrace? | | odpovědět |
  | Re: Dobrej vtipek... | 14:28:20 02.01.2010 | Potrefená prasečí hlava se vždycky ozve. Článek samozřejmě nejlepší. | Mrož | odpovědět |
další dodatek | 11:45:45 31.12.2009 | Hezkej článek... Kdyby mě nějakej borec balil podle tohodle návodu, tak asi neodolám :)... Ještě mám dva tipy co by se mohlo "roštěnkám" líbit ...
Při rozcvičce si sundej tričko, přičemž odhalíš namakaný záda.Když nemáš namakaný záda, tak doufej, že ta holka s kterou tam jseš, má ráda kypré tvary u mužů :). Pak jí požádej aby ti pomohla protáhnout zádové svaly. Dělá se to tak že si slečna stoupne za tebe, ty rozpažíš, ona tě chytne za zápěstí a opatrně ti táhne ruce dozadu.. vypadá to asi jako ta zcéna z Titaniku :)Jestli se tý holce nehnusíš, určitě ocenní tu blízkost mezi váma. Potom to stejný udělej jí.
No a pak bych ještě doporučila vzít jí spíš bouldřit než na lano, pokud možno abyste tam byli sami.Když bude padat, tak jí chytni a drž jí o chvíli dýl než je nutný.. ale zas to nepřežen.
Tak hodně zdaru při dobývání skal i "roštěnek" :)
| Jana | odpovědět |
  | Re: další dodatek | 12:01:54 31.12.2009 | Lovci puntičkáři volí raději pro tuto příležitost pouze pískovcové oblasti. Rozvernost a úsměv zaručeně vyvolá krátká chůze naboso ve vyhřátém písku (jetý sandály a zpocená chodidla v horku mohou vášeň zchladit, dojde-li na blízkost), prsty s ostříhanými nehty jistě vykreslí nejedno srdíčko....
Stres definitivně rozpustí jemně hozená šištička ze skály do davu turistů a pokud další šištičku podáte dámě s nevinným a upřímným úsměvem :"Chceš to zkusit také?", začnou v okolních dědinách stoprocentně vyzvánět kostelní zvony... a je posekáno (timemanagement beru jako samozřejmost bez nutnosti pitvání) :-)
Hepáč ňjújíráč :-) | Gamp | odpovědět |
  |   | Re: další dodatek | 04:11:40 08.01.2010 | Naprosto pobavena.Návod vtipný a tyhle vaše komenty to jenom pěkně opepřily :DDDD
| myskA | odpovědět |
  | Re: další dodatek | 12:18:49 31.12.2009 | Tak zrovna s tebou bych chtel jit lezt, tvuj scenar je taky neodolatelny! | Mira | odpovědět |
  |   | Re: další dodatek | 12:19:25 31.12.2009 | Jako s tou Janou:) | Mira | odpovědět |
  | Re: další dodatek | 16:31:39 31.12.2009 | Takhle sem se nenasmala uz dlouho, pridavam se k Jane, ze balici postup je rafinovany a dodatkum o protahovani mohu jen pritakat:-)Jen jeste najit ty borce, co by takhle chteli balit ty ´´rostenky´´ a na svete bude veseleji...A o trochu nize poznamka s siskou hozenou z veze v Adru me taky dosti pobavila, to bych si opravdu rada zkusila:-) Lezeni zdar!:-) | Hani | odpovědět |
  |   | Re: další dodatek | 17:22:18 31.12.2009 | napiš spojení a kdy máš čas, před lezením mě bolí všechno a po ležení taky | ;) | odpovědět |
Co bychom pro baby neudělali... | 12:12:42 31.12.2009 | Jednou mi klientka na ferratach vypravela jak se podobnym zpusobem pokoušela sbalit chlapa ;-) Perfektne se pripravila, vybrala termin, skaly, vhodnou cestu...
Vysledek je asi jasny - ted mu pere ponožky :-D
-----
Na druhou stranu slyšel jsem mnoho vyprávění jak dopadlo chlapske predvadeni pro pokusu o ulovení nejake kočky. Mnohdy to končilo vrtulníkem :)
| Pjotr | odpovědět |
... | 12:14:36 31.12.2009 | naprosto bezcenny clanek, chapu ze nekterym lidem, co treba moc nectou to muze pripadat vtipny, ale autorovi bych rad vzkazal at venuje trochu casu sebereflexi. a slovo rostenka je na bliti... | jay | odpovědět |
  | Re: ... | 12:31:07 31.12.2009 | nasledujici clanek by mel byt o tom kde najit tu spravnou rostenku | ??? | odpovědět |
  |   | Re: ... | 12:41:34 31.12.2009 | Jednoduché. Vyraž do supermarketů, stačí 1x denně. Koukej po babách, jejichž figury jsou pro tebe to pravé ořechové. Odfiltruj.
Potom jim koukej do košíků (ne košíčků!!!). Bude-li tam max 5 housek, dvě rajčátka, trocha dietní šunky a prací prášek v nejmenším možném balení - zaútoč! Povolené zbraně:
Dotazy typu "To je nuda, vařit jen pro jednoho, co?", "Nebylo by lépe někde venku?", "Proč se tak hezky usmíváte, to se sem vůbec nehodí?".
V kapse připravenou (náhodou) navštívenku alespoň s mejlem a adresou jinou než "loudil@domena.cz.
Doporučení: outletový ohoz za ceny mírné, tesáky jemně přebroušené, žlutý vous od startek přebarven.
Doporučení 2: nejde o život a tak se i chovat.
Gudlak :-) | Gamp | odpovědět |
  |   |   | Re: ... | 14:30:20 31.12.2009 | Ty jedeš woe he :) | Dafe-Bobr | odpovědět |
  |   |   | Re: ... | 18:41:44 18.05.2014 | Dobre ty :D | elza | odpovědět |
  |   | Re: ... | 20:01:46 31.12.2009 | Spíš kde najít borce, který se bude takhle snažit okouzlit svou vyvolenou :* | Lenka | odpovědět |
  |   |   | Re: ... | 21:40:31 31.12.2009 | lenko kde se vyskytujes? :-) | ??? | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ... | 10:21:38 01.01.2010 | No přece ve skalách :D | Lenka | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: ... | 11:01:28 01.01.2010 | ty jsi skalni zena? :-D | ??? | odpovědět |
Omluva | 12:49:16 31.12.2009 | Ano, článek je opět slohově a obsahově slaboduchý, jak to umí jen Ležec. Uveřejnit jsme ho museli, protože jinak Ležec vyhrožoval, že bude psát častěji. A my bychom to pak museli vždy uveřejnit, protože je to blízké našemu naturelu. | jirkas | odpovědět |
Catering | 13:02:59 31.12.2009 | Ještě bych doplnil přípravu o catering. Hotový divy udělá termoska s čajem (teda když je na to póčo). Eště je nutný mít pro kobylku po kapcách nějaký sladkosti - hodí se fidorka, tatranka, rozinky v čekuládě, banánek apod. Dále je potřeba udělat nějakej tajmmenedžment svačinek. Catering nepodceňovat! | Papouš | odpovědět |
  | Re: Catering | 14:15:22 31.12.2009 | z vlastni zkusenosti vim, ze problematika cateringu plati spise u vyhladovelych panecku, nez u slecen, .. :) ale je to mile | sara | odpovědět |
  | Re: Catering | 16:33:20 02.01.2010 | Filipku hlavne to pivo na vrcholku veze v parnem lete nepodcenovat... | Kacka | odpovědět |
  |   | Re: Catering | 10:19:47 06.01.2010 | Hlavne si dobre z toho piva odpit, potom brutalne grgnut, nech to spravi v skalnom meste ozvenu. Slecna bude z toho uplne ocarena. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Catering | 22:53:04 06.01.2010 | tenhle článek mě rozesmívá čím dál víc:D | | odpovědět |
Nejenom v lezení přímočaře k věci | 14:16:52 31.12.2009 | vynechal bych těch pět prvních fází (no možná tu hospodu aspoň trochu - vrazit do ní ňákou vodku) a pak hurá někam na louku, nebo do lesa. Vždy´t jde jenom vo to a nějakou lyriku, nebo lezení vynechat | xxxxxxxxxxxxxxx | odpovědět |
co je nejhorsi | 15:12:39 31.12.2009 | autor zasadnim zpusobem trefil hrebicek na hlavicku v jedinym bode. A to:" nesmi bejt zpruzena" ja bych to modifikoval "nesmi bejt opruzena". | doktor mrtvol | odpovědět |
  | Re: co je nejhorsi | 20:51:53 02.01.2010 | Mnooo, kamaráde, tak uznej, že tohle byl hoooodně blbej vtip, byl tak blbej, že se na něj nikdo, ale vůbec, ani neobtěžoval odpovědět:)
cha-chááá! | doktorův učeň | odpovědět |
  |   | Re: co je nejhorsi | 15:06:05 03.01.2010 | hlavně, že ty jsi se svojí poznámkou vtipnej! Co koho zajíma, esli ti to připadá vtipný! až napíšeš něco aspoň tak blbě vtipného, jako výše uvedený komentář, tak si piš, co chceš. | doktor živých | odpovědět |
  |   |   | Re: co je nejhorsi | 15:19:11 03.01.2010 | lepší žádnej vtip, než blbej vtip, ty chytrolíne! | doktorův učeň | odpovědět |
  |   | Re: co je nejhorsi | 15:29:29 03.01.2010 | Ale kluci, nechte toho jste jak malý! Jako není to nejlepší vtip, ale zase není tak hrozný, aby jste se kvůli tomu, takhle blbě hádali.
a vůbec, co tak lezete za obtížnosti? nešel, by si se mnou někdo z vás zalézt??? | Jana | odpovědět |
  |   |   | Re: co je nejhorsi | 15:50:09 03.01.2010 | musím souhlasit s učencem. ta poznámka je fakt debilní.
Jinak Jano, lezu tak osmičky, stačí ti to? z jakých jsi čech? morava je předem zatracená! | petr | odpovědět |
  |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 17:02:43 03.01.2010 | a co kdybych ti řekla, že jsem z moravy, ty blbečku, dokonce z Brna, proč je to předem zatracené??, náhodou i tady máme skály a není jich málo. vsadím se, že jsi blbý pražák, anebo aspoň středočech, co si myslí, že je skoro Pražák.
PCHE, radši se poohlédnu u nás na bouldrovce. | Jana | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 17:24:28 03.01.2010 | Chodíš na Friťák nebo do Boulder centra? :) | Clave | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 22:02:26 03.01.2010 | jano dobres mu dala. v brne je lip nez v phe :) | :-) | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 11:16:51 07.01.2010 | Právě že mu nedala...hmpf. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 16:56:00 04.01.2010 | zkus si mě na nějaké stěně najít, když se ti to podaří, slibuju, že spolu zajeme do Sloupu na Čínu, když mě objevíš, i kdyby jsi byl sebeošklivější(ale čím horší to bude, tím líp musíš lézt:) | Jana | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 23:27:12 03.01.2010 | ciste geograficky, uz te uplne vidim, mila jaano, jak jezdis za svym spolulezcem treba do budejic, a to se to vubec nemuselo tykat brna, stredoprdele vesmiru. | sara | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 16:46:43 04.01.2010 | Ty chytrá, co je ti do toho, kam bych byla a nebyla ochotná jezdit a kvůli čemu, třeba bych se ráda podívala do té vaší jihopr... světa, pokud tam tedy někde v bahně mezi rybníky skály máte.
šlo mi o to, jakým způsobem to napsal o Brně, cítím z toho chuť si zaprudit a vysmát se nám. | Jana | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 20:15:01 04.01.2010 | typicka brnenska paranoia a to mam Brno rada, studovala sem tam...:) | Kacka | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 20:17:10 04.01.2010 | coz dokazuje i to, ze on nepsal o Brne ale obecne o Morave :D | Kacka | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 22:53:08 04.01.2010 | velmi se obavam, ze po techto reakcich te, mila jaano, nikdo uz hledat na stene nebude...i kdyby byl sebeosklivejsi, nebude uplne blbej. | sara | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 23:29:23 04.01.2010 | Tož, mééé to až tak nevááá...:-) | Joska | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 16:16:14 06.01.2010 | Nemá cenu se rozčilovat, protože chlap, který není ochoten něco obětovat pro vztah a jezdit za "svou vyvolenou" blbých 200 kiláků v době, kdy se tahle vzdálenost dá překonat za poměrně malou chvíli, tak ten prostě NESTOJÍ ZA TO!! :-D
A Morava? To je ten nejlepší kraj vůbec..my o tom víme svoje ;-) | Jana (helmans) z Brna | odpovědět |
  |   |   | Re: co je nejhorsi | 12:52:01 04.01.2010 | Myslím, že tohle není Jana, ale nějaký chlap co provokuje:-) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 13:19:09 04.01.2010 | ale má dole mejla na helmans, tak třeba jo, zeptej se jí;) | anonym | odpovědět |
  |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 16:49:35 04.01.2010 | Myslíš že na světě je jen jedna Jana??? Nehodlám se podepisovat obskurní přezdívkou a stejně tak celým jménen, prostě se jako mnozí z vás. Hádám, že nás lezoucích Brněnských Jan není tolik.
Jinak přiznávám, že s Janou výše a níže nemám nic společného. | Jana | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 17:04:00 04.01.2010 | Na Lezcu sme všichni Jany... | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 17:19:23 04.01.2010 | Kamaráde nikoliv, všichni jsme GoGo jak říká klasik:-). | Vlk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 17:51:48 04.01.2010 | Tys nám tady chyběl:-) Kdy bude tabulka, co? | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 15:23:10 05.01.2010 | Jany mají asi něco společného někde uprostřed... | Jana | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: co je nejhorsi | 22:57:21 05.01.2010 | Bystrá holčička:-) | Willhem | odpovědět |
je to složitý leckdy | 15:47:04 31.12.2009 | Z hlouby senilního mozku vyplouvají diluviální vzpomínky na doby před desítkami let, ba i nedávné.
Dovolím si doplnit sexuologickou studii o několik postřehů.
Často na rande zvítězí temné pudy a perverze, tedy sexuální fixace na lezení, kdy pro lezce je lezení, důležitější než dívka s jejími oblinami a proláklinami, Kluk leze a leze, holka se furt převlíká a padá ji podprsenka, triko, kalhotky, výská, hihňá se... a kluk leze a leze... Lezofílie.
Deníčkofílie je ještě hrozivější. Jasně! I tady to je, dívku poprvé do skal a na osmu. Ach kolikrát jsem to viděl, slyšel. Dívce to nejde, chlapec chvíli "myšičko, kočičko", pak už je to krysa... chytni tu škrabku doprdele! Ty jsi kráva blbá já se z tebe poseru!" Vřeští lezec stižený klasofílií. V hospodě si pak dívka odsedne raději k jim odporným, ale ne tak příšerně fotbalistům a chlapec, duše (s)prostá se cítí uražený, vždyť pro ní tolik udělal...
Další malér je, pokud dívka leze (hned či časem) lépe než chlapec. V těch chvílích chlapec začne tvrdit, že tohle byl omyl, tahle holka sice dobře leze (grrrrrr), ale má špatnou povahu, postavu, ponožky i popruh na sedáku, je divná, hrozná a NEDÁ SE S NÍ BAVIT!
Překonali jste tyto nástrahy? Pokud dívka řekne plachá "ano" DOBŘE (!!!) se podívejte kde právě jste! V mladém organizmu příliv hormonů často zatemní mozek (pokud tam nějaký byl). Nejde jen o to, že styk na vrcholu věže zavání exhibicionizmem, ale dovolit si jej bezpečně provádět moho jen lidé zkušení!
Ale o tom Vám milé děti bude dědeček vyprávět zase někdy příště... | Dag | odpovědět |
  | Re: je to složitý leckdy | 23:09:18 31.12.2009 | Ještě bych upozornil na jeden častý vývoj. Na prvním lezecké rande dívka vzdychne: "Jak je to krásné to lezení! A jak je to krásné s |Tebou! Jak je to všechno úžasné!! Překonává osmy za vyhlídnutým lezounem, podává mu jonťáky a jointy, a odrecituje všechnu cesty v oblasti. S tím, že je touží přelézt. Po tom, co lezec je uloven začíná další fáze, která končí prohlášeními lezce: "Víš, já raději pujdu s ... nakupovat, nějak mi to víc baví, také bych rád zašel na ten nový muzikál, udělal novou kuchyn a... | Dag | odpovědět |
  |   | Re: je to složitý leckdy | 13:50:52 02.01.2010 | Tak takle jsem se dlouho nezasmál :-) ano to jsou poznatky ze života :)))) | Vacan | odpovědět |
  |   | Re: je to složitý leckdy | 13:50:54 02.01.2010 | Tak takle jsem se dlouho nezasmál :-) ano to jsou poznatky ze života :)))) | Vacan | odpovědět |
  |   |   | Re: je to složitý leckdy | 08:47:05 05.01.2010 | Jsou to poznatky ze zivota, ale moc jsem se nenasmal. Fazi "kuchyn" uz mame za sebou a obavam se, ze u Daga za trema teckama nasleduje faze "dite". | mbmbnm | odpovědět |
  |   |   |   | Re: je to složitý leckdy | 09:23:44 05.01.2010 | Nojo, je to tak.
Ale ono si jeden nevybere. Buď zůstane sám, případně od něj všechny buchty utečou. Postupně mu to lezení jde čím dál hůř, míň ho baví a nakonec (přežije-li) skončí v nějakém domově pro opuštěné geronty, otravný se svými věčnými vzpomínkami. Né každej se dostane do parlamentu jako velký Reinhold.
A nebo je postupně socializován, žena ho naučí hygienickým a pracovním návykům. No a ty tři tečky. :-)
Jsou však i případy, kdy dvojka leze spolu, případně později s dětmi. Alespoň někdy. Není velká pravděpodobnost, že to takhle vyjde, ale vždycky je lepší se pokusit a prohrát, než se nepokusit. | Dag | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: je to složitý leckdy | 12:27:09 05.01.2010 | Je to tak. S manželkou a dětma do skal občas vyrazím a není problém. A to občas není ani tak kvůli nechuti, nečasu .. ale kvůli blbý nemoci. Jinak bych tam byl podstatně častějí. Takže ta socializace nemusí znamenat konec lezení. Pravda, člověk začne nadávat na jištění na písku a raději zajede zalézt třeba na Istrii, kde je moře a borháků habaděj :-) | Vacan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: je to složitý leckdy | 12:59:35 05.01.2010 | Jestli jsi ten Vacan, co má prvovýstupy třeba v Prachově, tak je teda docela kuriózní, že zrovna ty nadáváš na jištění na písku :)) | Piškot | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: je to složitý leckdy | 13:51:44 05.01.2010 | Ne ne - schoda přezdívek :) Já mám prvovýstupy z dávných časů v úplně jiných lokalitách - Řež, Černolice :-))))))))))))) | Vacan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: je to složitý leckdy | 22:09:31 06.01.2010 | Přesně tak to máme doma také. Včetně těch nemocí. Ale nejvíc jsem toho nalezl (i nalezl :-)) s ženou vlastní. | Dag | odpovědět |
  | Re: je to složitý leckdy | 22:20:10 04.01.2010 | Dagu, s úctou smekám, tohle je jeden z nejlepších komentářů, co jsem tenhle rok četl. Ať žije Tvá čeština a hlavně humor! | Vašek S. | odpovědět |
  |   | Re: je to složitý leckdy | 09:09:41 05.01.2010 | Dík! Ale zrovna češtině jsem zase dal co proto :-). Už zase nevidím písmenka. Dneska je to dyžgráfie, dřív se tomu říkalo pologramotnost a tupost. :-) | dag | odpovědět |
Lenin měl pravdu... | 15:49:42 31.12.2009 | učit se, učit se,....ještě se musím hodně učit...:) zkrátka trénovat a získávat zkušenosti. Jednou to musí zabrat! Díky za manuál. | Sup | odpovědět |
  | Re: Lenin měl pravdu... | 16:30:13 02.01.2010 | Supe, Lenin ma pravdu, bez nakotnicku v Adru zenskou nezbalis :-) pro priste... | Kacka | odpovědět |
jak na horolezce? | 18:21:54 31.12.2009 | Supr článek, ale poradil by někdo mi, jak sbalit šikovného horolezce? Já mám pocit, že jste snad všichni zadaní, a přitom mi to lezení tak jde a tááák mě to baví.. ;-) | Jana | odpovědět |
  | Re: jak na horolezce? | 18:23:54 31.12.2009 | to si do kolonky vyplníš email,... | | odpovědět |
  |   | Re: jak na horolezce? | 18:33:23 31.12.2009 | :-) díky za radu, bez ní bych byla navždy ztracená ;-) | Jana | odpovědět |
  |   | Re: jak na horolezce? | 18:37:03 31.12.2009 | :-) díky za radu, bez ní bych byla navždy ztracená ;-) | Jana | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jak na horolezce? | 08:42:43 01.01.2010 | jo na majolku to půjde, takový holky nejsou to ví přece každej | | odpovědět |
  | Re: jak na horolezce? | 23:48:09 31.12.2009 | Ja mám někdy spíš pocit, že chlap horolezec radši vyhledá nějakou "kočičku", která ho bude zdobit, klást různé nástrahy při cestě do skal a hlavně dostatečně "kňourat"...než aby dal za vděk horolezkyni povahy do nepohody, s láskou k lezení, ovšem pozor...nekňourající a co hůř, někdy lezoucí tak jako sám pan horolezec... | Ela | odpovědět |
  |   | Re: jak na horolezce? | 23:54:12 31.12.2009 | No to možná právě proto, že má strach, že by ta normální pohodová holka mohla lozit líp než on... barbína s dlouhými růžovými nehty sotva.. ale každý svého štěstí.. :-) Jinak šťastný nový rok všem lezcům a mnoho úspěšných výstupů !!! | Jana | odpovědět |
  |   |   | Re: jak na horolezce? | 23:04:09 02.01.2010 | S láskou k lezení a povahou do nepohody? Tak to bude někde zakopanej pes, s tou se jistě "nebude dát mluvit" :D nebo bude mít minimálně ten "hroznej pruh na sedáku" to bych už vůbec nevydejchal :D | přema | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jak na horolezce? | 11:01:16 05.01.2010 | Nebude dát mluvit? A to jako proč:-)) Mimochodem...co je prosím tě "hroznej pruh na sedáku"...? | Ela | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jak na horolezce? | 11:59:41 05.01.2010 | To by mě taky zajímalo. Jednu takovou holku do nepohody co má ráda lezení znám, a dá se s ní mluvit už skoro pět let :) | Dan | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jak na horolezce? | 12:12:46 05.01.2010 | co je hroznej pruh na sedaku? ironie, rekla bych :-) | Lenka | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: jak na horolezce? | 12:29:33 05.01.2010 | "Je to složitý, leckdy" Není ten pruh náhodou popruh na sedáku? Navíc hroznej...:-) | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jak na horolezce? | 01:20:05 14.01.2010 | Celé to byla ironie postavená na předešlých příspěvcích. Osobně proti pruhům na sedáku nic nemam a už vůbec ne proti popruhům, plní-li svou funkci ;) | přema | odpovědět |
...a dolezls kamaráde | 20:31:34 31.12.2009 | | | odpovědět |
  | Re: ...a dolezls kamaráde | 11:31:07 01.01.2010 | dobra picovina tento clanek, to musel psat nejakej totalni traged | Michal | odpovědět |
  |   | Re: ...a dolezls kamaráde | 11:57:26 01.01.2010 | chudáku | f | odpovědět |
  |   | Re: ...a dolezls kamaráde | 20:46:15 01.01.2010 | Michale, ty šuline, ať už tě tady nevidím!! Asi na tebe tý chváli bylo moc, viď. Seš rejpal, ale to už asi bude od malinka vrozená vada :D Lezení a holkám zdar :) | Matty | odpovědět |
  |   | Re: ...a dolezls kamaráde | 19:25:30 02.01.2010 | Bože to si nepohopil, že to má byť sranda | | odpovědět |
Tak lezkyně jsou? | 14:53:56 01.01.2010 | Pekný článek, příjemně jsem se v Novém roce zasmál :-) Tak tedy volné lezkyně, písněte. tady volný lezec co se nebojí :-) | Martin | odpovědět |
  | Re: Tak lezkyně jsou? | 16:38:46 01.01.2010 | Chtělo by to ještě možna dodatek a malej detail, kde se dneska dají ti solidní a ochotný roštěnky najít? Oddíl je vymetenej a o lidi s lezeckým duchem, což si můžeme říct upřimě, nezakopáváme pořad :D | . | odpovědět |
  |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 16:57:00 01.01.2010 | Špatně hledáte, já znám spoustu nezadaných lezkyň. Tady už je to skoro jak seznamka :D | L. | odpovědět |
  |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 18:45:58 01.01.2010 | Já jich taky znám spousty, chodí třeba na Klajdu :-) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 19:17:14 01.01.2010 | klajdu? :-) | . | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 19:21:20 01.01.2010 | V Ostravě jich taky pár je :) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 12:50:02 02.01.2010 | No, kdyz sem byl naposledy na Klajde, tak tam vsichni lezli kluk-holka, takze nevim nevim... | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 13:48:18 02.01.2010 | jak už tady bylo řečeno dřív, když holka leze na stěně s nějakým klukem, ještě to neznamená, že spolu chodí ;-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 14:43:05 02.01.2010 | presne tak, ja lezu vetsinou s kamosema, a jinak holky jsou kolikrat stejne nesmely jako kluci, takze to maji se seznamovanim stejny :) | Kaca | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 14:45:15 02.01.2010 | Nemám odvahu flirtovat s holkou, která leze ve smíšeném páru a doufat, že ten borec není její starej. Takový holky by se měli ve svém zájmu nějak označit :) | Clave | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 16:05:52 02.01.2010 | kdo nikdy neriskuje, nic nezíská..No tak chlapci, rozhoupejte se, mužskej by měl začít první.. za pokus nic nedáte, vykašlete se projednou na svoje EGO a strach z neúspěchu a riskněte to, třeba budete příjemně překvapení ;-D | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 08:41:59 08.01.2010 | maximálně dostanete přes držku | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 16:05:52 02.01.2010 | souhlas. nejlim mit na zadech napsano "nezadana" :-) nebo "ten borec co je tady se mnou je jen kamarad" :-) nebo tak neco. protoze to se nekdy jen tak neda zjistit... | :-) | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 08:07:13 03.01.2010 | Kazda holka nekoho ma... | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 08:44:30 08.01.2010 | ... je jen otázka, jestli to zrovna hraje roli
| | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 09:05:05 04.01.2010 | Já se přidávám do diskuze - také chodím lézt s klukem, ale je to jen kámoš. Zrovna dnes se chystáme na Klajdu:o)) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 09:33:01 04.01.2010 | Říkáš "jen kámoš"? Je mi ho líto, chudák... | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 11:33:33 04.01.2010 | Proc? Taky chodim lizt s kamaradama...proc by to meli byt chudaci? | | odpovědět |
  |   | Re: Tak lezkyně jsou? | 11:46:22 22.01.2010 | Udělejte horoškolu. My např. budeme mít po letošní horoškole ouplnej babinec. | donsajn | odpovědět |
  | Re: Tak lezkyně jsou? | 20:34:32 01.01.2010 | Martine, doufám že si najdeš taky nějakej čas na lezení, bude to chtít taky nějakou pauzu od žen:) | martan | odpovědět |
  | Re: Tak lezkyně jsou? | 17:53:33 03.01.2010 | lezkyně jsou :) tady dokonce jedna, která by šla příští týden zalézt (Pha)
jinak výborný článek! | zuzka1980@email.cz | odpovědět |
Supr pánové lezci! | 16:41:43 01.01.2010 | Už zbývá jen vzít si rady k srdci a aplikovat je v reálu :-)
K těm supermarketům....proč chodit tak daleko? Na stěně leze čím dál víc holek. Kde už by měl být snažší způsob nějakou oslovit, než tam? Nemusí to přece být hned pozvání na rande, aby se chudinka nevyděsila. Ale dotaz na cestu, u které stojí, přednost u nějaké oblíbené cesty, úsměv a nějaký vtípek při odpočívání v půli cesty na houpajícím se laně, to by nás lezkyně a rádobylezkyně snad i potěšilo ;-)
Poznatek: když holka leze s klukem, neznamená to vždy, že je její přítel, manžel či milenec. Dokonce ani když se ti dva dobře baví nebo dokonce smějou.
Hodně štěstí v lezení i randění! :-) | janča | odpovědět |
  | Re: Supr pánové lezci! | 16:50:40 01.01.2010 | Trefa do černého :-) A ještě něco hoši, hlavně to s tím "machrováním" na stěně moc nepřehánějte a nesnažte se lézt bez trička za každou cenu, buďte soudní. Dojem na lezkyni je možné udělat i jinak :-D | | odpovědět |
  | Re: Supr dámy lezkyně! | 20:32:06 01.01.2010 | Milá Jančo, se vším bych i souhlasil, ale REÁL vypadá úplně jinak. Jsou muži (a já osobně znám tolik prima šikovných chlapů, co jsou sami), kterým prostě nejde jaksi přes rty promiskuitně oblbovat každou, která přijde na stěnu a leze vedle mě (nás).
A tak během lezení po očku tu a tam velice rád pokukuji po těch "laciných a průhledných" signálech, které vy ženy čas od času i přitom lezení rády vysíláte a jak většina "nadržených" lezců (snad nikoho neurazím) je úplně šílená tím, když tu a tam se vnadná kráska cítí v nesnázích (samozřejmě že úplně náhodou), potřebujíc zoufale pomoci a horda nadržných lezčíků se může během chvilky navzájem povraždit, kdo bude první, a "pomůže" :-) I když to ta dotyčná vůbec nepotřebuje (na druhou stranu, chápu, že každá žena jistě ráda ocení, že se o ní rád někdo přerazí :-) V reálu to bývá tak, že po 50-tce už nikdo - ani pes - neštěkne :-)
Pěkně mu zpívají, když ptáčka-lezčíka chytají. A výsledek? Obyčejně nic moc..
A můj recept na super holku? Nemusí nutně lézt! Stačí, když bude úplně normální :-) a KOREKTNÍ. Už to značí, že to bude a je doslova poklad. | Ten kdo o tom něco ví | odpovědět |
  | Re: Supr pánové lezci! | 20:50:07 01.01.2010 | Díky za poznatek :). Třeba díky tomu to "pokaždé vzdám". Matty (22) | Matty | odpovědět |
  |   | Re: Supr pánové lezci! | 20:53:09 01.01.2010 | Předchozí příspěvěk byl JANČE | Matty | odpovědět |
Ještě kytku! | 16:43:32 01.01.2010 | ...při zapadajícím slunci najednou vytáhnout ze spáry kytici růží a ... | Bída | odpovědět |
  | Re: Ještě kytku! | 19:29:06 01.01.2010 | Bído, tys učiněná Roman Tyčka :) | Jirka | odpovědět |
  | Re: Ještě kytku! | 23:10:39 02.01.2010 | tak to je nejvíc funny :D | p. | odpovědět |
inspirace | 17:02:27 01.01.2010 | podobny text je zde (odstran mezery)
http://pimpinandcrimpin.com/2009/03/25/ your-first-climbing-date/ | | odpovědět |
moc dobré | 19:21:22 01.01.2010 | moc dobrý článok dík. | miro | odpovědět |
jde to i bez západu slunce.. | 10:29:13 02.01.2010 | Naše první rande a lezení proběhlo v Adru na milencích, když sjem svoji Zuzku vzal na její první lezení v Adru na Milence Mileneckou cestou za VIIa. Takže v komínech od Zuzky lítali nadávky o kterých jsem do tý doby ani neslyšel,pak následovaly vykulený oči a vražedný pohledy,nějaká ta odřenina a modřina,ale zvládli jsme to v pohodě a na první rande jsou prima vzpomínky i po několika letech.Takže žádná romantika západy slunce a kdo ví co nejsou vždycky potřeba, někdy stačí ke štěstí i odřený kolema a záda. | Peta | odpovědět |
  | Re: jde to i bez západu slunce.. | 11:15:24 02.01.2010 | o tom žádná:) ale přepísknout to hned obtížností první cesty neni imho nic pozitivního. většině normálních holek imho nejde o to aby dotyčnej byl frajer, aby před ní předved tisíckrát trénovanou cestu, na to my moc nejsme. naopak, jak už tu někde v komentářích zaznělo, holky oceněj spíš "nazemi stojícího" příjemnýho chlápka než nějakýho marťana co si myslí že celoživotní vztah je primárně počat pohledem na jeho svaly a výkony a přitom v hlavě duto... pokud tu teda jde o chuť hledat CELOŽIVOTNÍHO partnera, nárazovky sou samo věc jiná:) tam platí opak zmiňovanej často ve článku | Radu | odpovědět |
  |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 11:50:35 02.01.2010 | tak to seš drsnák:D vzít holku hnedka do adršpašských komínu:)ale zase nadruhou stranu zkouška ohněm proběhla uspěšně:))) | kuba | odpovědět |
  |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 16:22:22 02.01.2010 | Vy chlapi si porad stezujete ze nemuzete sehnat zabu do skal. Uz me to nebavi. Vite jak ja jsem dlouho shanela chlapa za kterym bych mohla lizt Ty strasne uzasny cesty v Adru? Takovych je taky sakra malo... | Kacka | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 10:09:50 03.01.2010 | plnej tošovak ti je málo?:) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 15:52:09 05.01.2010 | Tretina jsou stary paky jako Cikan, tretina leze jen na Krizaku a posledni tretina jsou zadani, bouldristi a pak ten zbytek, ze ktereho si musi vybrat. A ti jsou vetsinou tak vozrali, ze vyber spolulezcu do Adru u Tosovaka se omezi na jednotlivce. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 07:38:23 06.01.2010 | No moment, co je spatneho na starejch pakach? chces rict ze lezec po 50 nema opoustet domov duchodcu a sachove krouzky? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 09:58:57 06.01.2010 | ne, to jen ze vetsina dvacetiletych lezkyn nehleda zivotniho partnera v teto vekove kategorii :-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 12:24:43 07.01.2010 | jak -zivotniho partnera? dyt byla rec o lezeni... )) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 10:22:31 06.01.2010 | Ty starý páky lezou tak, že se na ně bohužel často dívám s otevřenou hubou (a pak odejdu k Tošovákovi). Až mně bude tolik jako jim ... radši nemyslet ;) (Anebo se do tý doby ty vraždy naučim ;)))))))) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 11:35:38 03.01.2010 | Naprosto souhlasím, já ho stále ještě nenašla:( A to i přes plnýho Tošováka tuhle:-) | Ela | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 15:17:24 05.01.2010 | Tak napis, ja nemuzu sehnat do Adršpachu ani chlapa na druhy konec, natoz zenskou. | Láďa | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 23:57:42 05.01.2010 | Ted ti ovšem nevím, jestli je zrovna ženská na laně do Ádru nějaká výhra:-) | Ela | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 09:12:07 06.01.2010 | To je skvěle ilustrativní výměna.
Provokativně vyzývavá výzva - příkladně kladná odpověď na výzvu (ryba zasekla) - a následné opatrně opatrné couvání (hra s navijákem, postupné stahování...).
Nejsou to právě ty tanečky, co je v komentářích kdekdo zmiňuje? Ale že to jde takhle rychle, během 3 replik... :))) | Piškot | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 10:07:41 06.01.2010 | :-))) | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 16:26:34 06.01.2010 | Ale tak pánové, vždyť to já z legrace:-) Jakýpak lovení...jde přece o lezení, ne?;-) | Ela | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 17:38:07 06.01.2010 | Kamaráde tahej, tahej, nebo se ti sklepe! :)) | Štandy | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 08:55:24 08.01.2010 | :-D :-D :-D díky :-D :-D :-D | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 16:37:28 06.01.2010 | Ale tak pánové, vždyť to já z legrace:-) Jakýpak lovení...jde přece o lezení, ne?;-) | Ela | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jde to i bez západu slunce.. | 22:54:10 06.01.2010 | tak už se vy dva domluvte na to lezení, nebo budu brečet=) | | odpovědět |
supr článek | 14:47:57 02.01.2010 | Náhodou suprovej článek,dobře jsem se u něj zasmál.Kdo z diskutujícíh tvrdí, že je to mimo a nehodí se to sem,tak je mimo on.
Jen by mě zajímalo, jak se to balí v zimě.....ale asi postačí nějaká míň navštěvovaná bouldrovka,ne? :D | Slávek | odpovědět |
Dík za článek | 17:11:33 02.01.2010 | Sex sex sex sex .. joo hoši .. na to by nás užilo :-D
Tak až se zase potkáme ve skalách, můžeme si povyprávět, jak dopadl lov?!
Tímto všem přeji hodně zdaru v letošním roce :-)
Mirďa Ingr:-) | Mirďa Ingr | odpovědět |
  | Re: Dík za článek | 10:24:12 03.01.2010 | však 2 týdny za hnusného počasí v bivaku bez jidla a pak dojdi a povíme si jo? :-))) | . | odpovědět |
  |   | Re: Dík za článek | 13:09:43 03.01.2010 | Okay :-D | Mirďa Ingr | odpovědět |
.. a pokračování... | 12:47:21 03.01.2010 | .. po prvním dítěti jde lezení stranou bo je třeba vydělat více peněz, hledat vetší byt ( ono lezcovi by stačil i ten malý ), koupit nové auto ( .. ), pod skalami je špína pro mrně, ( byť už má 10 let ), nacházejí se tam divní lidé (...), atd atd.
Lezec byl uloven, spacifikován a zcivilizován :o))) | Aleš | odpovědět |
  | Re: .. a pokračování... | 16:06:03 03.01.2010 | Bych si hodil smičku :-))))))))) | . | odpovědět |
  |   | Re: .. a pokračování... | 17:05:28 03.01.2010 | ...lezci to ale nedá, následuje rozvod a návod jak sbalit babu se opět stává aktuální :) Ten koloběh života je super :)) | Loudič | odpovědět |
  |   |   | Re: .. a pokračování... | 17:28:46 03.01.2010 | no, bez předmanželské smlouvy i docela drahej :D | . | odpovědět |
  |   |   | Re: .. a pokračování... | 19:59:04 03.01.2010 | To mi připomíná pohádku se štastným koncem. Ale ta měla jěště obrázky. ale asi takhle to bylo:1. chlapec má rád parašutismus, 2. chlapec potká dívku, 3. dívka se zdá být dobrá, 4. chlapec chodí s dívkou,5. dívce vadí, že chlapec skáče, 6. chlapec pošle dívku do prdele ;-) Pardon dámy | bolek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: .. a pokračování... | 21:23:10 03.01.2010 | :-D není co dodat ... | Mirďa Ingr | odpovědět |
  |   |   |   | Re: .. a pokračování... | 10:20:47 04.01.2010 | http://revue.idnes.cz/fo to.asp?r=vtipy&foto1=ADL1ae44a_chlapec.jpg (odstran mezery) | | odpovědět |
  |   | Re: .. a pokračování... | 23:39:59 03.01.2010 | ti tam chybi "a" ne - s(a)micku | | odpovědět |
A také | 19:44:36 03.01.2010 | Nezapomínat i na jiné konverzační okruhy. Třeba při návštěvě přilehlého gotického hradu "po tom by se dobře bouldrovalo" zrovna ne atd... Jinak podobný metodický článek tady - http://www.lezec.cz/clanky.php?key=3038 | Pesl | odpovědět |
lezecká seznamka | 20:56:04 03.01.2010 | Jak to tady tak čtu, tak je tu spousta nezadaných lezkyň a volných lezců, kteří by se navzájem chtěli.. Nechce si založit nějakou stránku, kde se tohle párování bude realizovat?? :-) A všichni budou spokojeni.. :-) | Luděk | odpovědět |
  | Re: lezecká seznamka | 00:42:17 04.01.2010 | A co třeba tohle? www.randevakci.cz (Narazil jsem na to náhodou přes Seznam, jinak o tom nevim.) | R. | odpovědět |
  | Re: lezecká seznamka | 07:59:48 04.01.2010 | inzerce na lezci? | | odpovědět |
  |   | Re: lezecká seznamka | 11:36:15 04.01.2010 | Třeba :) Vždyť je tam pořád něco. Ale ono se asi každýu nechce dávat si inzerát... To Rande v akci vypadá taky dobře :)) | Doktor | odpovědět |
  | Re: lezecká seznamka | 12:16:13 04.01.2010 | Přijde mi to jako vrchol zoufalství, když si někdo musí hledat partnera přez seznamku... | dáda | odpovědět |
  |   | Re: lezecká seznamka | 13:19:32 04.01.2010 | Hele, mně ne. To, že já to nedělám, neznamená, že každej je stejnej... | Doktor | odpovědět |
  |   | Re: lezecká seznamka | 20:21:24 04.01.2010 | tady si stejne vetsina v diskuzi dela prdel :D | bába | odpovědět |
  |   | Re: lezecká seznamka | 21:32:37 04.01.2010 | Pride mi jako vrchol zoufalstvi kdyz si musis treba kupovat auto pres inzerat ... to neznas dost majitelu ojetin kteri by ti jejich auto radi prodali? | | odpovědět |
  |   |   | Re: lezecká seznamka | 21:35:27 04.01.2010 | Jestli partnerství srovnáváš s koupí ojetého auta, tak sem rádá že sem s Tebou nikdy nechodila;-) | dáda | odpovědět |
  |   |   |   | Re: lezecká seznamka | 21:42:37 04.01.2010 | nejsi-li schopna pochopit tuhle uroven primeru, pak bysme si asi fakt nemeli o cem povidat )) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: lezecká seznamka | 22:02:09 04.01.2010 | to jo, asi nakej mindracek tam bude, to tak bejva kdyz nekdo neco odsuzuje..:) já bych nikdy to a to, bla bla, vsadim se ze ma strach aby nejaky takovy seznamky nemusela nekdy vyuzit | | odpovědět |
dodávám | 11:49:17 04.01.2010 | Stručně a jasně - velice důležité je dosáhnout s ní vrcholu a nakonec se s ní spustit, jinak to nedopadne dobře. | ssniffy | odpovědět |
  | Re: dodávám | 12:10:47 04.01.2010 | dopadne to - spustit se s ní - dosáhnout vrcholu, nebo obráceně toť otázka | martin | odpovědět |
  |   | Re: dodávám | 22:10:35 05.01.2010 | :-) | | odpovědět |
  |   | Re: dodávám | 22:12:37 05.01.2010 | :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: dodávám | 12:03:10 09.01.2010 | Využil bych nejdříve dosažení vrcholu a tam s ní dosáhl vrcholu podruhé, páč po slanění by mohla utéct než by bylo možné sekundárního vrcholu dosáhnout!! Na to pozor pánové!* | Hurvajz | odpovědět |
Lovec | 12:58:35 04.01.2010 |
No já jen krátce.
Lovec brzo zjistí, že byl uloven a tak to je:-)
Vholt chlapské ego stejně jednou na každého dojde.
Na mě taky !Už došlo:-) | Kori | odpovědět |
  | Obet nebo lovec? | 13:46:10 04.01.2010 | jojo, matka priroda je pekna devka. Nicmene ulovit pomalou koritnacku muselo bejt snadny:)) | zL.enivelej stvanec | odpovědět |
super návod | 15:38:01 04.01.2010 | tak to je fak dost dobrej návod. hoši, držte se toho. díky autorovi zasmála jsem se :-) | markéta | odpovědět |
Uff... | 23:11:41 04.01.2010 | Dobré je to,už jsem se bál,že se nám Ležec někde zrakvil,nebo,nedej Bože,oženil a přestal psát... | Olly | odpovědět |
:oD | 15:03:20 05.01.2010 | Tak tohle se vážně povedlo :oD dokonce jsem se smíchy i rozbrečela.... některý komentáře jsou fakt na úrovni ;o) pravda je ,že bych asi taky neodolala a holky maj s tím svlíkáním do půlky těla recht ;o) | kurka | odpovědět |
  | Re: :oD | 22:49:18 06.01.2010 | no tak to je škoda že nemáš v deníčku fotku a není vidět co kde lezeš:) | | odpovědět |
  |   | Re: :oD | 18:53:44 07.01.2010 | Lezu hlavně na Křižáku a občas se dostanu i do Ádru ;o) | kurka | odpovědět |
  |   |   | Re: :oD | 01:56:53 08.01.2010 | Gúgluj a Fejsbúkuj a k fotce (a dalším věcem) se snadno dostaneš.
Jinak Kristýno Tobě doporučuji k přečtení tohle:
http://www.nytimes.com/external/ readwriteweb/2009/09/16/16 readwriteweb-5-easy-steps-to-stay- safe-and-private-on-fac-6393.html?em (mezery) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: :oD | 12:01:27 09.01.2010 | Jojo, o Kristýně toho jde zjistit poměrně hodně:)) | Hurvajz | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: :oD | 22:23:28 13.01.2010 | Škoda, že mi ten odkázek nejde otevřít, docela by mě zajímalo co tam je :oD | kurka | odpovědět |
Blee... | 15:24:03 05.01.2010 | ...přijde mi to tady jako samý nadržený úchylák, co místo toho, jak se zlepšit v lezení řeší jenom jak "zasunout snadno a rychle..." | Dana | odpovědět |
  | Re: Blee... | 16:28:13 05.01.2010 | jak jinak:) hold pisek-adrenalin-hormony-mago a pak šuk je na tom něco špatnýho? | juuuu | odpovědět |
  |   | Re: Blee... | 12:53:07 14.01.2010 | Až na to mágo mno..... | kurka | odpovědět |
  | Re: Blee... | 21:14:11 05.01.2010 | no já teda ůchylák nejsem,ale nadrženej jsem jako zmíněnej...:-) | Sian | odpovědět |
  |   | Re: Blee... | 13:22:47 07.01.2010 | A co se divíš děvče?
Zasunout frienda do spráry snadno a rychle je základní podmínka k úspěchu při lezení na nepískovcových skalách ... | | odpovědět |
  |   |   | Re: Blee... | 16:53:26 07.01.2010 | slovy klasika:
Erotika, erotika,
proč se nás tak mocně týká
oč by bylo méně bolu,
kolem kamen, kolem stolu.
oč by bylo více síly,
pro sekyry, dláta, pily,
pro lopaty, pro motyky...
nebýti té erotiky! | LukasG | odpovědět |
  |   |   | Re: Blee... | 16:57:57 07.01.2010 | slovy klasika:
Erotika, erotika,
proč se nás tak mocně týká
oč by bylo méně bolu,
kolem kamen, kolem stolu.
oč by bylo více síly,
pro sekyry, dláta, pily,
pro lopaty, pro motyky...
nebýti té erotiky! | LukasG | odpovědět |
  |   |   | Re: Blee... | 01:55:18 22.01.2010 | No ja se z vas posmeju...proc vlastne maji baby lezt,kdyz vam uchylakum nebo nadrzenym jde hlavne o to lezeni? | Janik | odpovědět |
i jinak | 16:31:33 05.01.2010 | takovej článek a přitom z vlastní zkušenosti vím, že to platí i naopak. Únor, zima jak sviň, jedete na bouldery do chironica a ono je všude metr sněhu. Holká má jenom jedny boty, který jsou úplně prochcané a jedny džínsy. Bouldery když nemokré, dost dost těžký. Takže lezci co chcete sbalit ženskou, je to úplně jedno...hlavně mít šmrnc a charisma (a nesmrdět potem:). | veru | odpovědět |
Metodologie neni nikdy dost | 15:47:03 08.01.2010 | Krasny clanek, gratuluji autorovi, zrejme zkuseny randeolog ci donchuanista.
Rande s lezenim nema chybu a pohne city (skoro) kazde ne/lezkyne.
Zazila jsem jednu, co ji kamarad vzal s nami do skal a ta pri louceni po vikendu ve skalach skoro plakala. Asi se bala, ze to bude naposled. A taky ze bylo... | Sarka | odpovědět |
Metodologie neni nikdy dost | 15:58:21 08.01.2010 | Krasny clanek, gratuluji autorovi, zrejme zkuseny randeolog ci donchuanista.
Rande s lezenim nema chybu a pohne city (skoro) kazde ne/lezkyne.
Zazila jsem jednu, co ji kamarad vzal s nami do skal a ta pri louceni po vikendu ve skalach skoro plakala. Asi se bala, ze to bude naposled. A taky ze bylo... | Sarka | odpovědět |
Metodologie neni nikdy dost | 16:03:03 08.01.2010 | Krasny clanek, gratuluji autorovi, zrejme zkuseny randeolog ci donchuanista.
Rande s lezenim nema chybu a pohne city (skoro) kazde ne/lezkyne.
Zazila jsem jednu, co ji kamarad vzal s nami do skal a ta pri louceni po vikendu ve skalach skoro plakala. Asi se bala, ze to bude naposled. A taky ze bylo... | Sarka | odpovědět |
Díky za radu:-) | 23:04:33 09.01.2010 | Tak konečně vím, jak toho svýho frírajďáka zase na jaře donutit nasoukat nohy z přeskáčů do lezeček:)Díky moc za rady a článek, fakt mě to pobavilo, budu dělat vše opačně a uvidíme, jestli to bude fungovat i na rošťáky co jsou děsně kůl:D | Alili | odpovědět |
..... | 18:38:57 16.01.2010 | ...a chlapci nezabudajte - dolezite je povzbudzovat a chvalit, chvalit, chvalit!!!( aj ked si myslite, ze je to nemehlo)..a takisto není vhodné aby ste cumeli inym lezkynam na kozy a prdel (popripade este komentovali:)))
| packa | odpovědět |
Ježiši | 22:58:33 19.01.2010 | no tak to mě potěš, strašný ... btw: do skal snad neberem fifleny, tak na ně nebudem hrat divadlo jak je to tam všechno dokonalý jak v ateliéru :-X | Ondra | odpovědět |
  | Konečně je zejma na horách | 08:06:05 23.01.2010 | a vy už sháníte baby na léto, ted´se předved´te, mrzne jen to praští a vy tu slintáte po jaru, co takhle jít zamrznout do záhrabu, trénink na velehory apod.? A nějaká roštěnka navaří termosku grogu sebou a určitě se o vás určitě bude klepat, takže návrat do peří je zajištěn | wendy | odpovědět |
Dejavu | 16:58:27 31.01.2010 | Doporučuju Rabštejn...má všechny základní předpoklady, které byly uvedeny v článku....a hlavně z vlastní zkušenosti vím, že to funguje...:-))) | Roštěnka | odpovědět |
http://skaly.lezec.cz/clanek.php?key=8370 | 19:48:27 15.02.2010 | a kde se píše jak získat horolezce? | marketa | odpovědět |
Každý ať se zamyslí | 21:33:40 29.09.2010 | Videla bych to tak,že se zbytečně všichni rozvášnili a zapomněli nato,že návody a zkušenosti ostatních,jak začít vztah,stejně nejsou moc realizovatelné.Každej jsme jinej a spíš záleží na tom,jak člověku ten druhej padne do oka a zda má vůbec odvahu přizat si,že se mu ten druhej líbí.Což je dneska dost zásadní problém.A myslim si,že už vůbec není nutné používat vulgarismů ve vašich komentářích a nechutných poznámek!!!Prasáčtí lezci jsou totiž nejvíc odpuzující a je jedno,jak si dané rande připraví a zrealizuje!!! | anonym | odpovědět |
tričko | 20:59:40 30.08.2012 | rada No. 1: hlavně sundat triko (pokud teda máte co ukázat).. :D :P a to se říká, že na vzhledu nezáleží.. :D | Denča | odpovědět |
:) | 18:54:58 18.05.2014 | Me ten clanek docela pobavil (hlavne kdyz si to predstavim,je to vsechno tak pruhledny :),vazne tak kraaasne :) ale myslim ze malo muzu by si dalo takovou praci...ikdyz vlastne kdyz ptacka lapaji,krasne mu zpivaji :D..hmm dokazala bych to ocenit :))) | elza | odpovědět |
Ovsem pozor | 08:40:25 17.08.2015 | objekt nepodcenujte, aby jste nebyli prekvapeni, az bude chtit fakt lezt a vy mate se sebou jen kondomy a bouldermatku.. | Otto | odpovědět |
|