LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když už nemůžeš rukama, začni konečně lézt nohama.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140271 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
Boulder bar Točna - Jihlava
Sokol Nymburk - Nymburk
Hannah Outdoor Centrum - lezení v ledu - !stěna zbourána! - Tanvaldský Špičák II

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Letňany - Praha 9 - Letňany
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
HUDYsport - Havířov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MS mládeže v lezení Soul

naši v U18 nepostoupili z kvalifikace v bouldrech

Nikdo z našich včera na mistrovství světa mládeže v lezení v jihokorejském Soulu nepostoupil z kvalifikace boulderingu kategorie U18, která byla jediným bodem včerejšího programu. Lukáš Mokroluský skončil 24., Viktorie Konečná byla 25., Arina Jurčenko 33. a Mariana Janošová 56.

Viz zpráva na Facebooku ČHS:



Standa Holec   [úpravy] 09:01 23.08.2023Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Zastarale bouldry10:35:18 23.08.2023
Japonci byli ocividne zaskoceni nemodernimo bouldry a proto se do semifinale dostali jen tri.
Lrhodpovědět 
 Re: Zastarale bouldry11:43:32 23.08.2023
Mlč, nic nevíš a neznáš, jen rýpeš. Jak už tu jeden obhájce současného stavu psal, máme nejlepší centrum péče o mládež, spoustu trenérů, tréninková centra zdarma a každou chvíli pořádáme nějaké soustředění, takže naši závodníci byli a jsou připraveni nejlépe. Jenže co naděláš, když to Korejci ignorují a postaví jim tam něco jiného, než má naše repre zrovna nacvičeno? Možná měl Klofáč podat protest a požadovat anulování výsledků a přestavbu boulderů na jiné, těžko říci, co kde selhalo :-(
odpovědět 
  Re: Zastarale bouldry12:48:18 23.08.2023
Nechci rypat. Jen chci upozornit, na to co rikam leta. Sila k lezeni patri, ale ne v detskem veku. Binter porad testoval silu a daval silove podminky k ucasti v repre. Klofac dela z lezcu kulturisty. V rychlosti nam ujel vlak, v bouldrech uz vyjel ze stanice a v obtiznosti se uz rozjizdi..
. Bohuzel tohle pousta lidi nevidi, protoze jim vyhled zakryva Adam. Ale az poodstoupi stranou. Tak budou videt jen prazdna nastupiste...
Lrodpovědět 
   Re: Zastarale bouldry14:32:40 23.08.2023
Takže se zde snažíte říct, že mládežnická repre je neúspěšná? Oni nevozi medaile? Loňské mistrovství světa, Evropáky, mistrovství Evropy? Nic? Takže o jakém prázdném nástupišti mluvíš? Na jednom mistrovství světa se nezadarilo. Tam se ostatně nezadarilo většině evropských států, ale nám už ujíždí vlak.
odpovědět 
   Re: Zastarale bouldry14:37:08 23.08.2023
Jo a ještě by mě zajímalo z konkretne jakých lezcu Klofi dělá kulturisty.
odpovědět 
    Re: Zastarale bouldry15:36:38 23.08.2023
Ja nechci snizovat uspechy nasi repre. Jen se snazim upozornit na veci ktere podle me nejsou spravne. Treba se pletu. Ale. Lezeni na rychlost? Kdy jsme dovezli neco cenneho? Pamatujete jak tady tehdejsi seftrener shazoval tuhle olympijskou disciplynu? Tezko budes hledat nekoho na rychlost, kdyz ji sam svaz shazoval.Bouldry? Kolik nasich reprezentntu treba udela aktivni provaz? Premet? A jine temer povinne gymnasticke prvky. Kde jsou postaveny moderni bouldry pro deti?
Lrhodpovědět 
     Re: Zastarale bouldry15:38:07 23.08.2023
Jo jeste me zajima kdo jsi? Kdxz mas zajem o me odpovedi?
Lrhodpovědět 
      Re: Zastarale bouldry18:59:11 23.08.2023
O Tvé odpovědi zájem nemám, ale když někoho jmenovitě na veřejném diskuzním fóru shazuješ (pokud to s kulturisty nebyl kompliment) tak se Tě také někdo veřejně může zeptat, jak to myslíš. Nebo si chceš jen zvyšovat sebevědomí nepodloženými výkřiky do tmy?
Pepa Oktábecodpovědět 
       Re: Zastarale bouldry20:34:44 23.08.2023
Správně, tak je na ně třeba.

Každého, kdo neleze svazovým funkcionářům tam, kde slunce nesvítí, je potřeba za každou věcnou připomínku, která se odchýlí od linie strany a vlády, setřít a uzemnit! Tak je to správné, tak to má být!

Co naplat, že to píše člověk, který má jisté trenérské výsledky ...

Konec konců je to rebel!

Tři funkcionáře svazu těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho, považte, zesměšnil!?!?!?
odpovědět 
        Re: Zastarale bouldry20:39:46 23.08.2023
Co to meleš? Ty ses vožralej?
odpovědět 
         Re: Zastarale bouldry21:23:13 23.08.2023
To ty bys nepochopil. Neřeš to a buď rád, že vůbec seš.
odpovědět 
         Malá nápověda16:42:04 24.08.2023
pro méně ostré tužky

https://www.youtube.com/watch?v=k2gM1zk6lD8
odpovědět 
 Re: Zastarale bouldry21:10:50 23.08.2023
LrH
Když mas kritiku na systém a trenéry, kde mas jako podle tebe úspěšný trenér svoje závodníky? V rychlosti ti to slo, tak začni trénovat ať jsou v repre a nevím jinak co k tomu říci.
odpovědět 
  Re: Zastarale bouldry21:17:03 23.08.2023
když mi hudba trhá uši, musím umět hrát na kytaru, abych řekl, že mi trhá uši?
odpovědět 
   Re: Zastarale bouldry21:21:35 23.08.2023
Pozor, LrH se ale považuje za kapelníka. To je rozdíl.
odpovědět 
    Re: Zastarale bouldry05:54:40 24.08.2023
Přesně tak, ať se má gurů Klofy konečně čím chlubit, jak je dobrej...
odpovědět 
  Re: Zastarale bouldry15:35:28 24.08.2023
Já bych tak přísnej nebyl. Pokud někdo dovede obě svoje děti do světové špičky, tak asi úplně mimo nebude.

Navíc si nemyslím, že kritik trenéra musí být nutně lepší trenér. Já taky hodnotím jídlo v hospodě, film v kině nebo úroveň penzionu aniž bych něco z toho uměl udělat nebo provozovat.

Ale i čtenář poměrně netečný ke sportu musí vidět, že ten náš, tradiční, bafuňářský styl k výchově konkurence schopných sportovců nevede. A je fuk zda se bavíme o fotbalu, hokeji nebo lezení.
odpovědět 
   Re: Zastarale bouldry19:34:27 24.08.2023
Možná, že tak úplně to jedno nebude. LRH má s tréninkem pravdu. A dvě děti v světové špičce také měl. Jenže ty děti byly v jiném sportu, cepíny a rychlost, a ten jeho trénink ostatních se mu také nějak moc nevede, minimálně nevím o nikom, koho by lrh dotáhl k nějakým větším mezinárodním úspěchům v boulderu nebo na laně. Takže není sport jako sport.
odpovědět 
    Re: Zastarale bouldry20:13:44 24.08.2023
A kolik jich přivedl guru Klofy k mezinárodním úspěchům v jakémkoliv sportu?

Prosím konkrétní jména, disciplínu a konkrétní zlepšení, které pod jeho vedením dotyčný závodník dosáhl.
odpovědět 
     Může za to Kalousek20:57:29 24.08.2023
Celkem z toho mám legraci. Nikdo z vás nemá tu zkušenost dotáhnout od dětského věku do dospělosti dva sportovce ve svých disciplínách na světovou špičku. Mimo jiné, Libor vede Kanadskou reprezentaci, trénuje i nejlepší kanadskou bouldristku. A Lucka? Až donedávna nejlepší outdoor bouldriska u nás. To se asi naučila na těch cepínech. Asi :-)
A teď mám ten pocit, že vlastně já můžu za to, že se jiným nedaří.
A že teď netrénuju nikoho kdo není ve světové špičce? No a co? Víte kolik let přípravy to trvalo než Lucka nebo Libor dovezli první velkou medaili?
Lrhodpovědět 
      Re: Může za to Kalousek21:29:04 24.08.2023
Ještě jsi mi stále neřekl z koho Klofac dělá kulturisty.
odpovědět 
       Re: Může za to Kalousek22:04:27 24.08.2023
tak teď jsi se krapet střelil do nohy. To co jsi předvedl se jmenuje argumentační faul. Nemáš co říct, tak vytáhneš, že Hroza bije černochy. Gratuluji.

jen tak spíš pro anonymní informaci, kolik ti vlastně je? Já tipuji tak náct, max něco kolem dvaceti.
odpovědět 
        Re: Může za to Kalousek22:14:13 24.08.2023
Nikde neříkám, že Hroza bije černochy, ty moulo. Ale stále čekám,že nějak doloží to narceni. A on zatím jen hýří sebevědomím.
odpovědět 
         Re: Může za to Kalousek23:01:48 24.08.2023
Kulturistika je idividualni sport v nemz jde o dosazeni pozadovaneho tvaru tela. To je cca definice. Zmeho pohledu to co ted predvadeji nasi reprezentanti co je obcas vidam v Jungli mi spis smeruje prave k te kulturistice nez k lezeni. A ten trend prisel se seftrenerem. Tak jako s Binterem prisel trend veseni se za prsty na ftvs. Ktera sice ma ted tisice namerenych hodnot, ale v podstate nevi co snimi. Jak mi rekl jeden pan profesor z ftvs.
Lrhodpovědět 
      Výsledky LRH08:22:34 25.08.2023
Libore, nikoho nezajímá, jak na tom byla Lucka u nás. Bavíme se o repre. A Lucka tam vymetala pozice stejně, jako dnešní repre, možná hůře. A když už, tak lano. V boulderu nemá na webu ifsc záznam žádný. Libor je na tom podobně, lano zkoušel a nikdy se nedostal ani do finále, a to ani jako děcko. To byly roky 2002 - 2011. To je 12 let od té doby, co Lucka už neleze. I kdyby trvalo leta udělat nového závodníka, tak kde někoho za těch 12 let od 2011 máš?? Jen kecáš do lana a boudleru, ale výsledky jsi v těchto disciplínách nikdy neměl a nemáš. Sorry, ale je to tak.
odpovědět 
       Re: Výsledky LRH13:30:23 25.08.2023
Asi takhle, to co bylo, bylo a nějaký výpady proti LrH si můžeš strčit do prdele. Fakt je ten, že když byl svěťák v Praze viděl jsem v Jungli cvičit holky japonky, protože jsem v Jungli docela často, viděl jsem i pár soustředění české repre. Japonky, co se týká koordinace (a to i na campusboardu),flexibility, rovnováhy a práce nohou byly na tom tak, měl pocit, že trénují jiný sport než naše repre. Když začnu rozcvičkou-provaz, roštěp, salto...atd samozřejmost, koordinace na campusboardu...no jenom když bych to chtěl ukázal, bylo by to si na pár hodin vzít židličku a koordinovat ruce než to člověku vleze pod kůži.
Zkrátka jenom o síle to není, ale o koordinaci a ovládání těla. To asi chtěl Libor říct. A má pravdu.
Šafi odpovědět 
        Re: Výsledky LRH14:01:08 25.08.2023
A kdo ortodoxně tvrdí, že je to jenom o síle? Libor si vytvořil neexistujícího oponenta a jede jak kolovrátek.
odpovědět 
        Re: Výsledky LRH14:31:43 25.08.2023
Hlavně by si měl strčit do prdele LrH výpady proti jiným. Vyřiď mu to.
odpovědět 
        Re: Výsledky LRH15:21:43 25.08.2023
Tomu nikdo nebere, to je obecně známá věc. Vždyť i Adama má, pokud se nepletu, základy z gymnastiky. Tady jde o to, že Hroza má plnou pusu keců jak se to dělá špatně, přesně ví, jak se to dělat má, ale sám má výsledky nula. Srovnej si, kolik medailí z boulderu a obtížnosti ze světa měli svěřenci Bintera, kolik svěřenci Klofáče a kolik svěřenci Hrozy. Sedět u stolu a kecat, že se to dělá špatně, a přitom sám nemít vůbec nic, je trochu dementní, nemyslíš? Hroza jen papouškuje univerzální moudra, ale sám je odtržený od reality.
odpovědět 
         Re: Výsledky LRH16:11:40 25.08.2023
aspoň má koule se podepsat.. ty, svazák, jen držkuješ a kopeš kolem sebe
odpovědět 
          Re: Výsledky LRH16:15:49 25.08.2023
Tohle je komentář roku. Tutově.
Tondaodpovědět 
          Re: Výsledky LRH17:08:48 25.08.2023
Ale blbost. Kolem sebe jsem nekopal, pouze reaguji na výlevy lrh. A jestli má, nebo nemá výsledky, tak na tom můj podpis nic nezmění, profily na webu IFSC nejsou nic tajného.
odpovědět 
        Re: Výsledky LRH15:30:02 25.08.2023
A ještě dodatek - abys mohl provádět ty tvoje koordinační cviky nebo mít dynamiku jako Janja, tak se v první řadě musíš udržet a zvednout. Můžeš mít techniku "od Boha", dokonalé čtení boulderů, ale když se neudržíš, a to neplatí jen o rukou, ale obecně o celém těle, je ti to k ničemu. Když sice víš, jak bys to měl lézt, ale pak se zlomíš v pase, máš smůlu. Od určité úrovně už je síla k ničemu, naopak škodí, ale nějaký základ být musí.
odpovědět 
         Re: Výsledky LRH17:12:01 25.08.2023
Jasně, máš pravdu, že aby to mělo budoucnost na velkých závodech, musí být kluci a holky šikovný a přirozeně silný.
Jenom takový příklad. Když jsme kdysi v pravěku dělali ve 14 testy na plavání do Rudý hvězdy(říkalo se tomu SVS) tak nás tam nechali zaplavat 10x100kraul start a' minuta deset, kdo neuměl stovku za minutu, tak tam ani nemusel chodit, odebírali laktát, pak všechny změřili, zvážili, zeptali se na rodiče, pak trochu gymnastiky, atletiky, psycholog. A 80% i víc poslali domů a se zbytkem se začalo něco dělat. Kdo tam byl měl našlápnuto do repre, ale nikde nebylo psáno, že to musí klapnout. Prostě byly nějaký standarty, podle kterých se vybíralo z dětí, které už 4 roky trénovaly a uměly plavat rychle.
Co se týká závodního boulderingu, tak z té hodiny, když jsem šel kroužit na sprejvól a přisral se mezi holky z japonské repre, jsem měl pocit, že ty standarty (trénink, výběr talentů atd)jsou jiný u nich a jiný u nás. A prostě Libor má pravdu, že s děckama a juniory by se mělo pracovat tak, aby bylo v dospělosti na co navázat a to pouze velká síla není. Ale nakonec videí, jak cvičí ti nejšikovnější je na netu jako hnoje, tak se stačí podívat a udělat si vlastní představu.
Š.odpovědět 
          Re: Výsledky LRH17:53:34 25.08.2023
A výsledek na mezinárodní scéně tohoto výběru v Rudé hvězdě? Nula. Československo bylo plavecký podprůměr (to je dohledatelné). Takže nevím proč to sem píšeš.
odpovědět 
           Re: Výsledky LRH18:10:32 26.08.2023
Ty jsi... možná mistr světa v ... komentování na síti? Nebo tady na ty komentářový turnaje jenom trénuješ vytrvalost a dynamiku jak na campusu? Hele, to komentování nemusí být totéž jako turnaj v ping-pongu, fakt ne. Klidně si odpověď můžeš nechat od cesty. Můžeš si myslet, že jsi nejlepší, i když sem nenapíšeš vůbec nic. Vážně. Svět to nejspíš nějak přežije.
P.odpovědět 
            Re: Výsledky LRH05:42:07 27.08.2023
???
odpovědět 
          Klofáč vs LRH18:48:19 25.08.2023
Hele, to, že trénujeme úplně blbě a že děti a mládež dosahují dobrých výsledků na úkor dobrých výsledků v budoucnu, psal už níže Jíra v příspěvku Srovnání. Problém s Hrozou je, že se nikdy nezmohl na nic jiného, než na kritiku konkrétních lidí. Binter to a tohle, Klofáč to a zase tamto. Jenže tohle není problém těch lidí, třeba s Klofáčem jsme si do oka zrovna nepadli, ale podle mě výsledek Klofáčovi práce není určen tím, co Klofáč chce, ale tím, co Klofáč může. Nikdo není tak padlý na hlavu, aby si myslel, že shybováním dožene mezinárodní špičku. Ale co mu zbývá jiného, než vsadit na tuto kartu? Něco jiného by znamenalo změnu filozofie a přístupu k repre a to jde mimo tyto lidi, tohle spadá pod celkovou koncepci, která musí být především ufinancovatelná. Jsem si naprosto jist, že posadit teď Hrozu na šéfa repre, tak bude dělat to samé, co nyní kritizuje, protože nic jiného dělat nebude moct. Takže to je jeden důvod, proč cítím potřebu se proti lrh ohradit. A důvod druhý? Výsledky. Lrh vystupuje zpsůobem, že on má praxi a zkušenosti, on dotáhl dvě děti na špičku, on je nejlepší. Je to pravda, tohle se mu povedlo. Bohužel, v jiných sportech. Je velmi zavádějící a problematické, když tu Hroza popisuje, jak by měl trénink L a B vypadat, když ani jeho děti nedosáhli v těchto sportech žádných výsledků. V mládeži jí to trochu šlo, sem tam finále, ale v dospělých nic. Její trenér lrh přesně věděl, jak se to má dělat aco je potřeba, přesto v SP místo 24., pak 43. a pak toho raději nechala. A v B nezávodila raději vůbec. Takže lrh přesně ví, co je potřeba, ostatní to dělají špatně, ale přesto sám se svojí metodou takto selhal?
Klofáč vs LRH. Co dělá lrh? On je tak geniální, ale za posledních 15 let mu nikdo dítě nesvěřil, výsledky nemá, nikoho netrénuje, nikdo ze současné repre není jeho odchovanec. Klofáč alespoň něco dělá a snaží se a nějaké ty výsledky za sebou má.
odpovědět 
           Re: Klofáč vs LRH10:05:48 26.08.2023
Píšeš, že jsem údajně věděl co a jak dělat a přesto v bouldru a na laně neměli mé děti výsledky. Nevěděl jsem co mám dělat, ale snažil jsem se rychle učit a zjišťovat co a jak. A hlavně nějakým špatným rozhodnutím jim neuzavřít cestu dál. A to je teď má v současnosti největší výhoda proti ostatním. Mám už zpětnou vazbu na různé přístupy k trénování. A ten kdo začíná prostě to nemůže mít, protože ten efekt jejich tréninku se teprve ukáže a to mnohdy až za několik let
Také správný trenér by měl odhalit ke kterému sportu má dítě vlohy a podmínky. A ne mu mazat med kolem huby, že bude mistrem světa a kasírovat za to prachy, i když ví, že nikdy nebude.
Podmínky v té době k tréninku prostě proti světu jsme neměli. 4,5 m vysoká stěna ve Chřibské 30 km daleko a další nejblíž byla Ruzyň cca 130km daleko. Ale to už v Evropě konkurence trénovala na takových stěnách jako byl Imst, Arco, Insbruck Tivoli a pod.
Jak píšeš na českou špičku to stačilo. Ale na svět ne. A v tom je ta funkce trenéra, říct " co takhle dělat lezeckou disciplínu, kde ve světě s podmínkami na trénování nejsou tak zvýhodněni. A ta změna byla to nejlepší co jsem mohl s dětma udělat, pokud jsem nechtěl jim mazat med kolem huby, že uspějí.


Daleko dřív než s licencema přišel Binter, jsem získal na FTVS trenérskou licenci tř. B - Trenér sportovního lezení. Spoustě informací a hlavně logickému zasvěcení do problematiky trénování vděčím Vaškovi Klinerovi, který vedl Biokybernetickou laboratoř v tréninkovém centru Olympie v pražské Stromovce. Chodili jsme na testováni i 4 do roka. Ale hlavně jsem tam chodil čerpat co a jak dělat. V dnešní době tam chodí na testování naše reprezentace.
A k těm výsledkům? Tady je zkrácený přehled.


Syn Libor 2x mistr Evropy, vícemistr světa, dokázal posunout světový rekord v lezení na rychlost. Získal 5x zlatou, 12x stříbrnou a 7 bronzových medailí. Pomáhal s tréninkem Adamu Ondrovi a za své úspěchy mu vděčí také Sean Mc Cool, Alannah Yip, Jakob Schubert, Petra Klinger, tým Rakousko, tým USA a Kanada. Koučuje tým Kanady.

Dcera Lucka pod mým vedením jako jediná v historii Českého soutěžního lezení se dokázala v jednom roce stát mistryní ČR ve všech soutěžních disciplínách. V letních na obtížnost, bouldering, rychlost a v zimních ledolezeckých na obtížnost a rychlost. Je bezkonkurenčně všestranná lezkyně.

Zimní lezeni: 14 medailí ze světového poháru
Vítězka světového poháru. Jako první na světě přelezla obtížnost M15- a posunula tak hranici možného. Dvakrát posunula hranice lezení mezi ženami


Letní lezeni: x titulů mistryně ČR a vítězství ČP. 4.místo mistrovství Evropy na rychlost v Paříži.


Skaly bouldering: Prvni žena v ČR 8A na flash, Několik 8B bouldrů, nejtěžší boulder 8B/B+

Lano: do obtížnosti 8c, na pískovci jako jediná žena v ČR 5x XIa. Za své zimní i letní výstupy ve skalách, byla několikrát ohodnocena výstupem roku a čestným uznáním.


Není pravdou, že jsem netrénoval nikoho jiného kdo má teď výsledky.
Lukáši Mokroluskému, třeba u něj si považuju toho, že jsem přesvědčil jeho rodiče, aby ho dali na gymnastiku a věřte mi, že mu ta doba gymnastiky pomáhá dodnes. Bohužel jsem musel jeho trénování ukončit, protože se mi narodily celkem dost po sobě děti. Mám 4 děti teď jim je 12,5,4 a 2 roky a to se dost špatně věnuje jiným dětem. To je můj největší hendikep proti Binterovi a Klofymu když už mě tak srovnáváte. A doopravdy si trénování někoho nepředstavuju tak, že mu budu psát tréninkový plán za hromadu peněz a uvidím ho v lepším případě jednou za měsíc. Já potřebuji být přítomen na tréninku.
Prostě to mám jinak. A hlavně si říkám, proboha proč jsem se zase pustil do debaty s anonymy :-(
Libor LRH Hrozaodpovědět 
            Re: Klofáč vs LRH11:28:51 26.08.2023
Takže pokud to shrnu - jako trenér výsledky v mezinárodních IFSC závodech v boulderu a na laně nemáš :-(
odpovědět 
             Re: Klofáč vs LRH12:04:46 26.08.2023
Ale jo, Lucka na MS Cine byla 24 na lane pokud se nemylim. Ale to si tam odskocila uz jako ledolezkyne, ktera se obtiznosti venovala okrajove.
Lrhodpovědět 
              Re: Klofáč vs LRH12:32:23 26.08.2023
Co by za 24 misto na MS dal specialista na lano mladej Binter a jeho letity trener st.Binter. Pamatujete tu dobu. Od posledniho mista k poslednimu.
odpovědět 
               Re: Klofáč vs LRH20:25:16 28.08.2023
Bývalo to i lepší, někdy dokonce skoroposlední :D
odpovědět 
            Re: Klofáč vs LRH22:40:33 27.08.2023
Trochu mi to připadá, jako kdyby se někdo na základě velitelských úspěchú z 1.světové války cítil být kompetentní řešit postup velení při současném vrtulníkovém výsadku v Afghánistánu. Tréninkové postupy, know-how i úroveň konkurence nebo náročnost závodů v lezení je dnes díky olymipádě úplně jinde, než byla před 3 natož před 10 lety.
Honzaodpovědět 
             Re: Klofáč vs LRH06:32:37 28.08.2023
Radeji se necham operovat od doktora, ktery vystudoval pred triceti lety, ma spoustu operaci zasebou a postupne si doplnuje vzdelani, nez doktorem, ktery dodelal skolu vcera ma hlavu plnou nejnovejsich informaci a ja budu jeho prvni pacient.
odpovědět 
              Re: Klofáč vs LRH09:41:51 28.08.2023
A necháš si mozek nebo páteř operovat v nemocnici v Rumburku důchodcem se čtyřicetiletou praxí, nebo půjdeš do UVN ve Střešovicích nebo na Homolku, kde operaci provede mladý neurochirurg/inženýr za pomoci nejmodernější robota programovaného s pomocí UI na základě hodnot z předchozí výpočetní tomografie?
odpovědět 
               Re: Klofáč vs LRH10:44:53 28.08.2023
To fakt nema cenu. Jdi na tu operaci mozku.
odpovědět 
                Re: Klofáč vs LRH11:51:40 28.08.2023
Na ní zajdi ty, třeba se pak zbavíš těch představ o doplňování vzdělání a sledování trendů a dalších moderních záležitostí. Co si od Lucky a Libora LRH doplnil a v praxi úspěšně aplikoval? Nic. Skončil s tréninkem svých dětí a pak už nikdy ničeho nedosáhl, nikdo z těch, které trénoval, žádný úspěch neměl. A že byl úspěšný v době minulé? Ano, tenkrát ano. V disciplínách, které byly téměř neznámé a nebyla tam konkurence. Ale dneska by časy mladého Libora skoro nestačily ani na první desítku.
odpovědět 
             Re: Klofáč vs LRH11:25:53 28.08.2023
Principy obecné - a ty základní už vůbec - neprocházejí tak překotným vývojem jako třeba styly závodních cest v boulderingu nebo aktuální trend míchání všech 3 lezeckých disciplín dohromady. LH je v rámci ČR jedním z absolutně nejzkušenějších lidí. Měřit schopnost trenéra počtem medailí na mezinárodních závodech se sice nabízí, neb je to nejjednodušší a doba si (bohužel) žádá jednoduchá řešení, kterým porozumí i tupani a počítat do deseti prostě umí každej, ale je to nesmysl. Přemýšlej/te. Btw srovnávat přístupy JPN a CZE repre je zcela mimo, je to naprosto jiný národ s tisíciletí jinou tradicí a mentalitou. Zcela pomíjím, že jde v drtivé většině zde psaného objemu o spekulace, neb přesný vhled do organizace JPN repre tady nemůže mít nikdo. Nikdo.
semtamodpovědět 
              Způsob měření14:25:34 28.08.2023
Nesmysl? A jak by se podle tebe měla měřit úspěšnost trenéra ve vrcholovém sportu? Práce trenéra je dovést svěřence k co nejlepším výsledkům. Tohle není welness, jednoznačným cílem a kritériem je umístění.

Nijak jinak, než měřením a srovnáváním výsledků trénovaných osob (nebo skupiny), se ve vrcholovém sportu trenér hodnotit nedá.
odpovědět 
               Re: Způsob měření17:41:15 28.08.2023
opět pifpaf mimo. když už, tak nikoli umístění, ale umisťování, a to prosímpěkně pomalu a dlouhodobě roustoucí, resp. stabilizované, tzn. do toho vstupují rizika zranění, prevence etc. etc. etc. šéftrenér repre přeci (mimo jiné) koordinuje práci individuálních trenérů a pokud máš pocit, že to někde za hranicemi ČR funguje jinak, třeba jak bylo naznačeno, že má mít úplný přehled o detailech přípravy včetně všech souvislostí u každého závodníka, je to fakt jen tvůj pocit. bez individuálů to už evropský/světový špičce dávno nefunguje ani ve fotbalu nebo hokeji...
odpovědět 
                Re: Způsob měření19:00:34 28.08.2023
Tvl, to je keců. Krásná ukázka, jak můžeš mít pravdu a přesto být mimo. takže znovu - co Hroza jako trenér dělá dělá? Kde má za posledních 15 let výsledky? Jakékoliv.

odpovědět 
                 Re: Způsob měření19:11:16 28.08.2023
Kolovratkuj si doma, kdyz ti to trpej. Ty kolovratku.
odpovědět 
                  Re: Způsob měření20:06:35 28.08.2023
Aha, takže nic. Pokud někdo trvá na tom, čemu se od začátku snažíš vyhnout, tak ho nazveme kolovrátek a otázku stejně neodpovíme? Takže znovu - jaké trenérské výsledky za posledních 10 let lrh má?
odpovědět 
           Re: Klofáč vs LRH11:51:08 26.08.2023
Pro Hele:) Výše v komentářích napsáno:viděl v Jungli japonky a viděl i cz reprezentaci. Ty píšeš, že šéftrenér v podstatě nemá jinou možnost než vsadit na shybování i když ten kdo není padlej na hlavu ví, že se mezi světovou proshybovat nejde! Tak že Oliváč vybudoval prostor, kde Japonská repre předvede trénink o kvalitě odpovídající jejich pořadí ve světovém žebříčku a v tom samém prostoru nezbývá trenérovi české repre nic než vsadil na shybování?
Můžeš nám konkrétně napsat, co by ještě dalšího bylo teda potřeba? Má tam Oliváč dát nějaký kytky, nebo líp vymalovat...
odpovědět 
            Re: Klofáč vs LRH16:25:34 26.08.2023
Jasně, že soustředění jdou dělat i jinak, než je dělá česká repre. U našich je to spíše fraška, takové setkání s kamarády mezi závody. Abys dostal naši repre do podobného stavu, potřebuješ pravidelnou a dlouhodobou péči, ne jen ta repre setkání jednou za měsíc, kde je jeden trenér na 30 lidí. Fakt musím psát, co s tím a co by změna znamenala? Myslíš si, že japonská repre je založená na tom, že si každý závodník nějak doma matlá tréninkový program s rodiči nebo někým, kdo je čerstvě po kurzu, a pak se náhodou někde potkají a dohlíží na ně chůva a šéftrenérem, který je vidí jednou za čas? Takže v Jungli můžeš mít zázemí sebelepší, ale musí se patřičně využívat. Pro repre by to chtělo profesinální trenérskou sestavu, která bude mít přehled o jednotlivých závodnících a podobně. Jak chceš udělat v našich podmínkách soustředění pro 20 závodníků, když každý z nich trénuje úplně jinak a jinde, každý má svůj trénink, své programy, každý si sám zajišťuje třeba i to protahování, někdo na to kašle, někdo to dělá... Pak na soustředění začneš cvičit a polovina z nich jen leží, protože ten cvik neudělá? A výkonnost je tak rozdílná, že jeden něco přeleze jak nic a nudí se a ostatní marně pokusují? A proč by se snažili, když repre není podmíněna výkonem, ale je za umístění na českých nominačních závodech? Co s tímhle materiálem, jak na straně trenérů, tak na straně závodníků, chceš dělat? Nemáš šanci s tím něco udělat, můžeš být rád, když ti na to soustředění vůbec někdo přijde, proto jsou povinná. A ČHS nemá ani zájem, proč by měl mít?

Už jsem to tu párkrát napsal - bez změny přístupu k repre, kdy se bude hledět na kvalitu a repre bude elitní klub založený na výkonnosti, místo kvantity a členství v repre za odměnu, se změny čekat nedají. A je jedno, zda na místě šéftrenéra bude Klofáč, nebo Hroza.
odpovědět 
             Re: Klofáč vs LRH08:14:54 27.08.2023
Hm, pěkný. Tak já se zeptám Jirky, jestli tam nechce zatím dát ty kytky. A děkuji za odpověď.
Š.odpovědět 
              Kytky15:15:43 28.08.2023
Kytky se leckdy hodí, ale aby k nim nemusel kupovat i silnější osvětlení.
Bídaodpovědět 
               Re: Kytky15:48:34 28.08.2023
Bída mě prostě chápe;)
Šodpovědět 
               Re: Kytky16:22:27 28.08.2023
seftrener by tam moch byt Zinenka, ale jen aby tam pak ale nebylo moc vlhko a teplo na tendleten trenink
L.odpovědět 
                Re: Kytky16:42:47 28.08.2023
Přesně. Brko cesta brko cesta brko brko cesta.
A.odpovědět 
         Re: Výsledky LRH18:28:47 25.08.2023
:DDDDD
odpovědět 
        Re: Výsledky LRH16:47:45 25.08.2023
Jo mas za mne pravdu a LHr je borec...a jaky je rozdíl mezi provazem a rozštěpem?
Martas.odpovědět 
         Re: Výsledky LRH16:52:23 25.08.2023
Uz vim...pomohla UI....
Provaz a rozštěp jsou dva různé pojmy, které se používají v různých oblastech. Provaz je dlouhý a tenký materiál, který se skládá z propletených vláken nebo šňůr. Provaz se používá například k vázání, zavěšování, táhnutí nebo upevňování věcí. Rozštěp je vrozená vývojová vada, která způsobuje nesrostení měkkých i tvrdých tkání ve 6.-12. týdnu těhotenství. Rozštěp se projevuje jako štěrbina na rtu, čelisti nebo patře. Rozštěp se léčí chirurgicky a vyžaduje multidisciplinární péči1.

Pokud byste chtěli vědět více o provazu nebo rozštěpu, můžete si přečíst některé zdroje, které jsem našel pomocí mého nástroje pro vyhledávání na webu. Například:

Rozštěp – Wikipedie: Článek na otevřené encyklopedii, který popisuje charakteristiku, vznik, klasifikaci a léčbu rozštěpu.
Provaz kolem zeměkoule • Mozkolam.cz - Hlavolamy, rébusy, hádanky: Zajímavý hlavolam, který se týká délky provazu potřebného k obmotání celé zeměkoule.
„How To“ challenge: Nauč se provaz s Klárou Pokornou - Red Bull: Článek o cvičeních pro zlepšení flexibility a dosažení provazu (spagátu) s radami od Kláry Pokorné.
Martas.odpovědět 
          Re: Výsledky LRH17:09:10 25.08.2023
Aha staci pridat k otazce gymnasticky pojem:
Ano, je tam rozdíl. Rozštěp a provaz jsou dva různé gymnastické pojmy, které označují různé pozice těla. Rozštěp je pozice, kdy jsou nohy rozevřené do stran a tvoří úhel 180 stupňů. Provaz je pozice, kdy jsou nohy rovnoběžné a tvoří jednu přímku. Rozštěp i provaz vyžadují velkou pružnost a cvičení. Pokud byste chtěli vědět více o tom, jak se naučit provaz nebo rozštěp, můžete si přečíst některé zdroje, které jsem našel pomocí mého nástroje pro vyhledávání na webu.
odpovědět 
           Re: Výsledky LRH21:31:52 25.08.2023
provaz po nejaky priprave dokaze kazdej. Na rozstep je nutno mit prirozene dispozice.
odpovědět 
         Re: Výsledky LRH17:16:13 25.08.2023
Marťas provaz jedna noha ve předu druhá vzadu, roštep, hm nohy do praku.
odpovědět 
     Klofy trenér07:42:19 25.08.2023
Taky jsem hledal. A nenašel jsem nikoho koho by trénoval a byl ve svetove špičce. By mne zajimalo jak se dostal k Adamovi? A nebo k nemu musel Adam rozkazem? Tak to by byl pruser!
odpovědět 
      Re: Klofy trenér11:44:35 25.08.2023
Myslím, že tvé úvahy se ubírají špatným směrem. AO ve svazu nic nedostává rozkazem, ale naopak dostane to, na co ukáže prstem...
odpovědět 
      Re: Klofy trenér12:10:35 25.08.2023
Pokud vím, s guru Klofy spolupracovala na tréninku jistá zaměstnankyně Pilky, který je kamarád rodičů AO. Odtud bych řekl, že vítr vane.
odpovědět 

 Srovnání21:30:47 23.08.2023
Někde jsem tu zahlédl něco o nezadaření se většině evropských států. Doporučil bych se podívat na startovní listiny, kolik závodníků za jaký stát startuje. A zároveň se pak podívat na národní ranking, před námi (9.) jsou Franci, Austria, Germany a Slovenia. V boulderu jsou opět všichni před námi (CZ 17. z 30).

LRH - v hodně věcech má pravdu, ale to souvisí s tím, co jsem psal v jiných debatách, tedy se zaměřením repre. Česká mládežnická repre má dobré výsledky, problémem je způsob, jakým jich dosahuje. České děti a mládež volí tu nejrychlejší cestu, která sice má okamžitý přínos, ale zavírá se tím úspěšné pokračování ve starších kategoriích a dospělých. Trenéři a odborné vedení by tu měli být od toho, aby ambice rodičů krotili a udržovali rozvoj v rozumných mezí, ale co jsem tak slyšel, chvilky slávy nyní mají přednost před úspěchy někdy v budoucnu. Nehodnotím, co je správně, jen to doplňuji k LRH.
Jíraodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 359 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.