Mistrovství světa – Xining (Čína) | 30. 6. – 5. 7.2009 |
Původně bylo Mistrovství světa v lezení 2009 nahlášeno ve švýcarském Grindelwaldu. Švýcaři však loni zvážili špatnou finanční situaci a pořádání se zřekli. IFSC dalo hlavy dohromady a nakonec jediný, kdo měl všechny dané prostředky a chuť do této náročné akce, byli Číňané.
Vážnými kandidáty na pořádání MS 2011 je nyní populární italské městečko Arco a rakouský Innsbruck nebo Imst.
Je přihlášeno 429 závodníků ze 46 zemí. Naše zastoupení je skromné, ale zato opravdu silné.
Startuje: Tomáš Mrázek (obtížnost), Adam Ondra (obtížnost), Libor Hroza (rychlost, bouldering-kombinace), Lucie Hrozová (rychlost, obtížnost, bouldering-kombinace).
Stručný výčet nejlepších výsledků našich čtyřech startujících na Mistrovstvích světa:
Tomáš Mrázek
1.místo jun. MS 2001 – obtížnost.
2.místo MS 2001 – obtížnost.
1.místo MS 2003 – obtížnost.
1.místo MS 2005 – obtížnost.
3.místo MS 2007 – obtížnost.
Adam Ondra
1. místo kat. B jun. MS 2007 – obtížnost.
1. místo kat. B jun. MS 2008 – obtížnost.
Libor Hroza
12. místo MS 2005 – rychlost.
9. místo jun. MS 2005 – rychlost.
9. místo jun. MS 2006 – rychlost.
8. místo MS 2007 – rychlost.
Lucie Hrozová
11. místo kat. B jun. MS 2003 – obtížnost.
9. místo kat. A jun. MS 2004 - obtížnost.
21. místo, 22. místo jun. MS 2006 – obtížnost, rychlost.
15.místo, 7.místo jun. MS 2007 – obtížnost, rychlost.
Aktuální titul Mistra světa obhajují:
Obtížnost - Julian Puigblanque Ramón , Eiter Angela.
Bouldering - Sharafutdinov Dmitry, Stöhr Anna.
Rychlost - Zhong Oixin, Ruyga Tatiana.
Program:
Úterý 30.6.- kvalifikace bouldering muži a ženy.
Středa 1.7. – kvalifikace a finále rychlost (muži a ženy) cesta 10m.
- zahajovací ceremoniál.
Čtvrtek 2.7. – kvalifikace obtížnost muži a ženy (dvě cesty flash).
Pátek 3.7. – volný den.
Sobota 4.7. – semifinále a finále bouldering muži.
- kvalifikace a finále rychlost ženy.
- semifinále a finále obtížnost ženy.
Neděle 5.7.- semifinále a finále bouldering ženy.
- kvalifikace a finále rychlost muži.
- semifinále a finále obtížnost muži.
Helena Lipenská [úpravy] | 13:44 25.06.2009 |
Rudí smrdí... | 14:19:09 25.06.2009 | Stále věřím tomu,že lezení je vyjádřením svobody. | Hašiš | odpovědět |
  | Re: Rudí smrdí... | 14:29:04 25.06.2009 | JO Jo je třeba ČíNana podpořit aby si nás pak koupil !
Nejdřív Hummer pak sklarny v Čechách o Tibetu už se bojíme mluvit ale budeme mít MS z Číny stejně jako olimpiáda
| | odpovědět |
  |   | Re: Rudí smrdí... | 15:43:51 25.06.2009 | No ja uz se tesim na spoustu zvastu o potlacovani svobody v Cine, resp. jedne v jeji nejmenovane provincii...
| sartori | odpovědět |
  |   |   | Re: Rudí smrdí... | 19:26:50 25.06.2009 | Tak se držím, abych nebyl vulgární. Kecy o svobodě, nejmenovaná provincie... Tys mi ale hnul žlučí. Solidarita je vlastnost, která zřejmě vyšla z módy. | Bobr | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 19:38:56 25.06.2009 | Myslím, že té tvé solidarity od klávesnice se mnich v Tibetu nenají. Tedy asi nezbude nic jiného, než si zvyknout, že Čína je velmoc se vším všudy, ostatně jako ty dvě další. | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 20:50:09 25.06.2009 | Ano, nevyjadruju jediny spravny nazor, takze bych se mel stydet a radsi mlcet. ze? Klidne bud vulgarni, ostatni ti jeste poplacaji po ramenou jak mne setres...
| sartori | odpovědět |
  |   |   |   |   | 3 otázky pro Sartoriho | 13:08:16 26.06.2009 | Čína nepotlačuje svobodu v Tibetu? Neutíkají Tibeťané z vlasti před útlakem do Indie? Je právo na svobodu univerzální? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 15:25:31 26.06.2009 | Od nas neutika nejmenovane etnikum napriklad do Kanady? Je to proto, ze je utlacujeme?
Pravo na svobodu - jsi si jisty, ze je to o svobode a ne o soukromych ambicich nekolika hlasitych kriklounu?
| sartori | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 16:43:01 26.06.2009 | Hm jenze u nas to neni tak ze uzemi svrchovanyho Ciganskyho statu zabralo vojensky sousedici Cesko a prineslo svou kulturu zakony zvyklosti a nasilim je vnutilo i kdyz vedsina puvodniho obyvatelstva to nechtela. | Filipo | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 17:14:09 26.06.2009 | Nemohl bys mi odpoveď na položené otázky? Ne útočit protiotázkami? Jde mi o to, že bych potom věděl, z jaké pozice se na věc díváš a mohl bych pochopit, proč zastáváš výše uvedené stanovisko. | Kub Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 10:41:58 27.06.2009 | Ne. Ano, to je mozne. Irelevantni.
| Sartori | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 11:44:39 27.06.2009 | Pak je vše jasné. Já se ovšem na věc dívám úplně jinak: Každý člověk má nárok na svobodu v co nejširším měřítku. Tu Čína Tibetu (stejně jako svým lidem) odpírá. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 21:19:15 27.06.2009 | Na to mas samozrejme pravo a docela rad bych znal tve odpovedi na nektere otazky na toto tema. Ale konec diskuse, tohle tema na Lezce nepatri, souhlasis?
| Sartori | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 23:09:40 27.06.2009 | Mě není proti mysli diskutovat kdekoliv, zvláště když jsi to začal tady. Pokud Tě opravdu zajímají odpovědi na Tvoje otázky, je zde uveden můj mail. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 23:51:45 28.06.2009 | Kubo, Kubikulo. Ty se ale mýlíš.
Oko nejsvětějšího bdí a sleduje Tě.
Vysvětli nám to maximum. To víš, ono to není jenom o derivacích. Že?
Zkus začít u sebe a jak vydíš tu svoji maximální svobodu na písku.
Ju, už to vidím, vrtačku, majzl, a každej metr minimálně. Nebo snad maximálně?
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) | Pletánek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 3 otázky pro Sartoriho | 02:29:38 29.06.2009 | To už bychom řešili, co je to svoboda. Vzhledem k tomu, že vztah transcedentna a lidské odpovědnosti/svobody křesťané nikdy nevyřešili, raději bych se do toho nepouštěl. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   | Re: Rudí smrdí... | 19:37:50 25.06.2009 | A eště se podepisovat jménem takhle významnýho politologa, to má bejt jako nějaká provokace? běž se radši stydět... | Mates | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 12:33:03 26.06.2009 | Nevím proč by se měl stydět. Osobně se z názorem, že Tibet jako takový již prakticky neexistuje a jde o součást Číny zcela ztotožňuji. Jde o přirozený vývoj, národ který je zaostalý, 100let za opicema a je anektován vyspělým, silnějším a progresivním státem je běžný historický vývoj. Po 50ti letech je jediný racionální postoj - akceptovat to jak to je s tím, že je to věc Číňanů, a tečka.
Stydět by se měli akorát různí pseudohumanisté, pravdaláskové a jiní lidskoprávní blbečci. | Polda Trdý | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 12:52:00 26.06.2009 | Čína byla před padesáti lety vyspělý stát? A znakem vyspělosti jsou všechny ty hladomory, ke kterým došlo třeba za Velkého skoku? Počet mrtvých mezi dvaceti a čtyřiceti milióny. | pbla4024 | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 12:58:51 26.06.2009 | No teda to ze je nejakej stat vyspelaj samozrejme neznamena ze meuze nejakej mene vyspelej prevalcovat a uz vubec ne ze to je spravne. Proste to neni omluva. To ze je to v historii bezne tak to uz neni argument vubec. Proste to je prasarna. | Filipo | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 18:23:51 26.06.2009 | Pane Tvrdý co to tady melete?Vy jste si snad vykloktal hubu arogancí made in china,ne? | Hašiš | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 19:06:26 26.06.2009 | Že by už i na Lezce dorazili placení diskutéři, co mají ovlivňovat veřejné mínění? | Kuba Ture | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Rudí smrdí... | 23:55:27 28.06.2009 | Ó Bože převeliký, a kolik si myslíš, že máš v tom svým počítačovým verku komponent z číny?
Odpoj se, vypni to, nekupuj to.
Ichtyle jeden. Za podporu čajnamanů - šup s Tebou do pekla.
Kaj se. | Pletánek | odpovědět |
  |   | Re: Rudí smrdí... | 23:46:20 28.06.2009 | nauč se psát, nedouku.
Pak můžeš pomlouvat jak ty kluky šikmooký, tak i hlásit slovo Boží.
:-)))))))))))))))))))))))))))))))) | Pletánek | odpovědět |
  | Re: Rudí smrdí... | 04:44:42 26.06.2009 | kluci cinsky vi moc dobre co delaji a nemaji moc moznosti to delat jinak...a delaji to relativne dobre...kdo nevidel,neuveri;povidani o lidskych pravech od stolu v Evrope je jedna vec,realita denodenni Ciny je vsak nekde uplne jinde... | | odpovědět |
Mraza | 14:38:27 25.06.2009 | Nazdar,
zaujimalo by ma, ako je na tom Mraza zo zdravim, vraj mal nejake vleklejsie problemy...dufam, ze uz je ako tak v poriadku a drzim mu a vsetkym ostatnym palce a tesim sa na prenosy (ak nejake budu)
| list vo vetre | odpovědět |
Mraza | 14:40:11 25.06.2009 | Nazdar,
zaujimalo by ma, ako je na tom Mraza zo zdravim, vraj mal nejake vleklejsie problemy...dufam, ze uz je ako tak v poriadku a drzim mu a vsetkym ostatnym palce a tesim sa na prenosy (ak nejake budu)
| list vo vetre | odpovědět |
  | Re: Mraza | 17:26:06 25.06.2009 | Budu se snažit fungovat jako redaktor mimo závodění, takže více aktuálních info a fotek bude na lezci nebo tomasmrazek . | MR | odpovědět |
  |   | Re: Mraza | 17:37:34 26.06.2009 | JO, jak mráza? je ready? prozrad nam helco neco...:) | Noo noo | odpovědět |
  |   |   | Re: Mraza | 07:30:18 27.06.2009 | Tomáš už je pomalu ready - trénovat ale mohl málo - mnohem méně než obvykle a než by chtěl, jeho stav se ale prudce denně lepší. Uvidíme jak s takovou "formou" dokáže, tak zkušený závodník zalézt. Na MS musí o to víc zabrat zbytek týmu. Sestava je letos navíc o Adama více než nadějná...Všem pohodový let a GOOD LUCK! | HelčaL. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Mraza | 21:10:29 27.06.2009 | konecne nejake info, drzim palce, dufam, ze to napriek horiemu zaciatku sezony bude slapat | list vo vetre | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Mraza | 20:20:38 29.06.2009 | Ať mu to leze na "plno",tak jak ho známe. | Honza | odpovědět |
Program | 15:27:51 25.06.2009 | Může mi někdo vysvětlit co je závod na rychlost 10 metrů? Ta druhá rychlost je na rekordní stěně? No, a jen mimochodem by mě zajímalo, v kontextu jiné diskuze tady na Lezci, jak chce Lucka H. stihnout 4x kvalifikaci (+finále) za 5 dnů....dost nabitý program. | miras | odpovědět |
  | Re: Program | 15:45:36 25.06.2009 | ..no, oni ty kvalifikace budou 3, pokud se nepletu a Lucka je dobrá:-) | Maty | odpovědět |
  |   | Re: Program | 20:55:29 25.06.2009 | Tak to zkusíme spočítat: úterý 1.kvalifikace boulder, středa 2.kvalifikace+finále rychlost, čtvrtek 3.kvalifikace obtížnost, sobota 4.kvalifikace rychlost. Nepočítám případný úspěch a postup do semifinále v boulderech nebo obtížnosti. Věřím, že Lucka dobrá, ale tohle si nedovolí ani Adam. | Miras | odpovědět |
  |   |   | Re: Program | 23:57:10 28.06.2009 | Adam je Božský.
Ale s tím jablkem a Evčou to trošku přepísk.
Nemyslíš? | Pletánek | odpovědět |
  | Re: Program | 16:02:25 25.06.2009 | A má zlobu v krvi. | Mrožek | odpovědět |
  |   | Re: Program | 17:08:08 25.06.2009 | Nemá:-))) | | odpovědět |
  |   |   | Re: Program | 19:58:37 25.06.2009 | Má Zlobrrra v zádech, to je lepší :-)))) | Gamp | odpovědět |
Nominace | 18:14:53 25.06.2009 | Ted uz teprve nechapu v cem byl problem hradit vesjere naklady Lucii Hrozove, ktera je jedina nase reprezentantka na MS a navic ve trech kategoriich. Sluselo by se uhradit jeji naklady i kdyby se tam umistila jako posledni. | Cervajs | odpovědět |
  | Re: Nominace | 18:21:21 25.06.2009 | Opravuji v prvnim radku vesjere na veskere. | | odpovědět |
  |   | Re: Nominace | 18:43:24 25.06.2009 | No mě by ale docela zajimalo proc libor startuje v bouldrech? vzdyt na cesky scene v boulderingu nebyl do 4.mista snad nikdy...
To stejny Lucka by nemela startovat v obtiznosti ani bouldrech..viz. http://www.horosvaz.cz/index.php?cmd=page&id=309 a taky výsledy z letošních ceskych zavodu, na kterych nebyla..
Jojo, kdyz uz jede tak at zavodi..chapu...:d
| Martin | odpovědět |
  |   |   | Re: Nominace | 19:28:31 25.06.2009 | teda sorry ale ty rychlejc píšeš než myslíš. bylo by absolutně proti srsti kdyby lucka jela do číny a tam závodila jenom v rychlosti - největší náklad je zatím letenka, startovný dělá málo. v kombinaci by mohla jít i docela vysoko.martine příště radši víc přemýšlej. | pepek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nominace | 20:44:39 25.06.2009 | Ale on má Martin pravdu. Pokud nezávodíš-nemáš srovnání s ostatními. I kdyby vyhráli všechny závody v ČR, tak svět je někde úplně jinde. třeba svěťák ve Vídni nebo Hallu si zkusit mohli. | kodl | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nominace | 23:34:07 25.06.2009 | Pokud budou startovat Libor a Lucka v jiné disciplíně než je rychlost, tak startovné si BUDOU MUSET HRADIT SAMI! Tak vo co go? Zaberou snad svým startem v Číně někomu místo z těch, co byli letos na závodech? | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Nominace | 12:50:17 26.06.2009 | To ne, ale pořád se oháněli nominacemi, že by měli bejt pevný podmínky a hned v zápětí je "porušujou"... Ale co, hlavne at to leze, treba se z toho vyklube nejaky pekny umisteni v kombinaci... | Martin | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 16:30:49 26.06.2009 | to je přece nesmysl, nic tím neporušujou, když si
sami platí startovné a nikomu místo nezabrali. Nebo snad tobě ano? No, měl jsi říct komisi, že chceš taky startovat. Teď už je pozdě křičet. Mimochodem, Martin Stráník startoval na minulém MS i v rychlosti, pro kterou nominaci neměl. No a co? Také tím místo nikomu nezabral a navíc jemu bylo placeno i startovné. Ale to ti nevadilo, co? A Libor s Luckou si platí startovné sami, a přesto ti to vadí, že chtějí závodit i v jiné disciplíně. Kdyby ti to nevadilo, tak bys o tom tady neblábolil, že? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 17:36:10 26.06.2009 | No koukal sem na vysledky, a taky to s tim Martinem Stráníkem dopadlo, sel na rychlost a obsadil 37 misto. Podle me tam nemel startovat! | Martin | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 18:04:12 26.06.2009 | Jako v rychlosti... | Martin | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 17:48:45 26.06.2009 | Nevím, kde jsi vzal ty informace, svaz automaticky každému nominovanému hradí licenci, startovné a pojištění, tedy i Lucii a Liborovi, jedině, že by se oni dva o své vůli rozhodli, že to zaplatit nechtějí a zaplatí si to sami. | Vlk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 18:25:59 26.06.2009 | Nemáš pravdu Vlku, svaz hradí Liborovi všechny náklady spojené pouze s rychlostí, když bude chtít startovat v boulderu, tak si startovné musí hradit sám. Lucii se hradí pouze část nákladů souvisejících s rychlostí, t.j. licence, pojištění a startovné na rychlost. Když bude chtít závodit v boulderu a obtížnosti, tak si startovné musí hradit sama. Na posledním MS v r. 2007 to tak nebylo. Seš ve VV a nevíš to? Stejně tak nevíš, že je nemožné zúčastnit se závodu, kde je deadline 11. 4., závod 17. 4. a nominač.krit. na stránkách svazu 15. 4. pozdě večer. No, možná ty seš Superman a pro tebe by to problém nebyl, že? | Pavel | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace - no tak ... | 23:34:24 26.06.2009 | Lidi, nechte tady tu nominační aféru už stranou :)
V článku "Stanovisko VV k situaci v Komisi soutěžního lezení dospělých" (a pod ním ;))) se o tom popsala spoousta řádek, a nakonec - podle mého dojmu - se jak Petr Resch za VV tak Libor Hroza vyjádřili docela rozumně; myslím, že mají šanci se domluvit. Tak jim na to dejte prostor ... | Robert | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 15:00:37 27.06.2009 | Vlk je nejen Superman, ale i Všudybyl a Všeználek. | xy | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 12:36:58 29.06.2009 | Pavle, i když tam jsem neznamená to, že znám každou položku rozpočtu komise do detailu, to je stejné jako bys chtěl po někom jiném,aby třeba věděl kolik kruhů šlo do Ádru, kolik na Mužské, kolik stojí testování materiálu v určité lokalitě...,to je nesmysl, každá komise má svůj rozpočet a s tím hospodaří a předseda komise je za jeho dodržení zodpovědný, jasně jsme deklarovali na VH přenesení většího dílu práv i povinností na jednotlivé komisaře a ne to, že každou věc bude muset řešit či zabývat se jí VV. Takže já vím, kolik si na MS vyčlenila komise, taky třeba to, že startovné se posílá jednou za čas v jednom balíku, ale jestli vedoucí komise proplatí startovné pouze za disciplínu v níž se závodník nominoval či ještě za další disciplíny, ve kterých chce startovat bez splněné nominace to nevím, protože jsem se předsedy komise na to neptal. Pokud to budu chtít vědět přesně, tak si po vyúčtování akce vyžádám podrobný rozpis nákladů, ale předjímat přesně do detailu dnes neumím a to asi nikdo, kromě vedoucí komise, která to bude mít spočítané přesně, co si může a nemůže dovolit nad plán. A o tom, co si myslím o dohodách ústních jsem psal jinde a nic se na tom nemění. A osobně jsem si zatím nevšiml, že by vedoucí komise někomu nadržovala tak, jak byla obviňována a pokud bych měl ten pocit, hned bych si to nechal vysvětlit od ní, s tím nemám problém. | Vlk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 13:28:05 29.06.2009 | Vlku, vždyť ty jsi svými komentáři odporuješ. V jednom píšeš: "Nevím, kde jsi vzal ty informace, svaz automaticky každému nominovanému hradí licenci, startovné a pojištění, tedy i Lucii a Liborovi, jedině, že by se oni dva o své vůli rozhodli, že to zaplatit nechtějí a zaplatí si to sami." A teď pro změnu píšeš, že nemůžeš všechno vědět. Tak když nevíš, tak o tom buď nepiš, nebo jsi to napřed zjisti!!! Ty máš prostě potřebu všude a všechno komentovat, ale někdy bohužel dost chybně. Pleteš se totiž i v jiných věcech. Například v jednom ze svých komentářů, co jsi psal Liborovi, tvrdíš, že když ses vyjadřoval před časem k ledolezecké repre, která podle tebe nemá výkony a tudíž žádnou šanci se dobře umístit, tak prý jsi tím myslel pouze mužskou část. Ale opět jsi neměl pravdu. | Pavel | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Nominace | 13:34:19 29.06.2009 | Takže je i Neználek :-) | xyz | odpovědět |
Re: | 18:38:22 25.06.2009 | zajimalo by me kolik stoji tohle mistrovstvi uchází se ČR o pořádání?někdy? | kubín | odpovědět |
  | Re: | 21:07:54 25.06.2009 | Dva tři míče | :) | odpovědět |
  |   | Re: | 22:57:54 25.06.2009 | To chlape přidej.. za 3 míče budou ty stěny a k tomu nějaký bydlení pro závodníky a ještě musej nakrmit hladový krčky těch papalášů co tam jedou na dovolenou... | Jirka | odpovědět |
TV | 19:35:09 25.06.2009 | Nevíte jestli z toho bude nakej primej prenos na netu?bo na TV? | | odpovědět |
  | Re: TV | 20:04:48 25.06.2009 | proboha, kdy lidi pochopíte, že bo NEZNAMENÁ nebo!!! | | odpovědět |
  |   | Re: TV | 20:19:03 25.06.2009 | To teda znamená!!! | | odpovědět |
  |   |   | Re: TV | 20:52:14 25.06.2009 | To teda neznamena. "Bo" je po nasemu protoze a kdo to nevi tak at to nepouziva. Howgh :-) | Martz | odpovědět |
  |   |   |   | Re: TV | 21:05:43 25.06.2009 | ... po našimu ... ;-) | Víťa | odpovědět |
  | Re: TV | 22:34:58 25.06.2009 | proboha, kdy lidi pochopíte, že bo NEZNAMENÁ nebo!!! | | odpovědět |
  |   | Re: TV | 23:21:56 25.06.2009 | a po našim je to NEBO, a co ma jako byt? je to banan | | odpovědět |
  |   |   | Re: TV | 17:16:06 26.06.2009 | sám jsi BANÁN ... :-)) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: TV | 22:13:34 26.06.2009 | lol :))) bo ste hovada... | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: TV | 23:59:15 28.06.2009 | bo - znamená Boží.
Pročež neber jméno Páně nadarmo do své kušny. | Pletánek | odpovědět |
Držím palce | 20:19:59 25.06.2009 | Držím palce at se priveze co nejvic medailí,a at to dopadne v obtiznosti 1. Mráza 2. Adam, nebo naopak:) | Noo noo | odpovědět |
  | Re: Držím palce | 07:04:28 26.06.2009 | pripajam sa! | list vo vetre | odpovědět |
Držím palce | 09:22:09 26.06.2009 | Také se připojuji k fanouškům. Liborovu účast v boulderingu chápu, neboť pokud se mu povede rychlost, mohl by zabodovat v kombinaci. Lucka předpokládám dobře ví, co dělá a je si vědoma nabitého programu. I ona by mohla být hodně vysoko v kombinaci. Adam a Tomáš sází na jednu disciplínu a asi bychom rádi měli doma titul. Sečteno a podtrženo - obrovky silný tým, který má ambice i na solidní umístění v pořadí národů. Že by do pětky?
Pokud by se vyjsanila situace kolem rychlosti (10 metrů???) budu rád. Pravděpodobně to ale bude pouze otázka kvalifikací, aby rychleji utekly.
Všem držím palce. | Petr Resch | odpovědět |
  | Re: Držím palce | 10:04:33 26.06.2009 | Jo a myslím, že článek by měl být vlevo. | Petr Resch | odpovědět |
  |   | Re: Držím palce | 12:09:42 26.06.2009 | Taky drzim vsem moc palce, nebo lepe pesti! At maji k te forme i kupu stesti. A jedna poznamka k Lucce. Jak jiz bylo receno vyse - Lucka je dobra. Co takhle zkusit ubrat disciplin? Treba by mohla byt i vyborna! A to nemyslim jen v tomto zavode, ale obecne - zamerit se na jednu dve dicipliny a byt na spici, nez delat vsechno co je s lezenim spojeno a byt "jen" ve finale. Pral bych ji to, ale mam pocit, ze kdyz lidi delaji vice veci najednou, nikdy nemuzou byt prvni... | Petis | odpovědět |
  | Re: Držím palce | 12:13:05 26.06.2009 | Omlouvám se za hodně stupidní dotaz ohledně rychlosti. Oficiálně (ifsc) se jedná o dva závody. Nejprve na destimetrové trase a potom na patnáctimetrové. Asi mají domácí hodně našlápnuto a chtějí více úspěchů. | Petr Resch | odpovědět |
  |   | Re: Držím palce | 12:56:42 26.06.2009 | Je to asi tak, že světové rekordy v lezení na rychlost IFSC mohou být dosaženy pouze na oficiální cestě IFSC pro lezení na rychlost. Takové stěny mohou být buď 10m nebo 15m vysoké. Takže jsou samostatné rekordy na 10m a na 15m.Číňani chtějí využít obě možnosti, tak uspořádali závody dva.Jinak přeji všem závodníkům co nejlepší výsledky a hodně štěstí. | S.Rajfová | odpovědět |
  |   |   | Re: Držím palce | 16:52:50 26.06.2009 | Jak se zdá, tak v té rychlosti se teď vlastně jedná o dvě disciplíny, asi podobně jako když na MS běží atlet 100 m a 200 m. Jen mi není jasné, jak to bude s tou kombinací, tedy jestli se budou obě rychlosti do ní počítat, nebo jen jedna, ale pak která, když jsou oba závody oficiální a rovnocenné. Ale je možné, že obě, Číňané by určitě chtěli i nějaké medaile z kombinace. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Držím palce | 08:31:57 27.06.2009 | Předpokládám že MS v rychlosti bude na trati 15m ta na deset bude doprovodný program, jelikož v Číně lezou (závodí) skoro jenom na rychlost.Jinak je to nesmysl, příště se poleze obtížnost na 10-15 nebo 25 metrů ,doufám že ne. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Držím palce | 12:39:37 27.06.2009 | Podle uvedených info to vypada, ze doprovodni program bude v patek, kdy je restday. To se poleze taky naka rychlost. Speed na 10 m je oficialni zavod MS, stejne tak jako speed na 15 m. Tim padem budou dva oficialni mistri sveta. Jeden na desitce a druhy na patnactce. Činanum se ani nedivim, ze poradaji oba zavody, kdyz uz do toho dali nejakej ten melounek, tak chtej mit asi co nejvic mistru. Presto, ze poradaji oba oficialni zavody, tak si myslim, ze se pocitat do kombinace bude asi jen jeden. Pokud predem neurcili ktery, tak to bude urcite ten, ve kterem skonci Činane lepe. Aby se pocitali oba zavody do kombinace to se mi nezda, ale kazdopadne budou v rychlosti dva mistri. | | odpovědět |
|