LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Blbá cesta, blbá! Chyty tu nejsou, jištění je blbý. Nejsem přece nějakej blbej lezec abych jí lez.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140263 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Šlechtův program

na ČHS

Tak se nám na webu ČHS objevil profil oblíbeného kandidáta Šlechty:

http://www.horosvaz.cz/servis/index.phtml?id=844 ke stažení.

Nedej bože, aby byl nějakým omylem zvolen.
Zřejmě pod dojmem této hrůzné představy znovu kandiduje Honza Bloudek a Melloun. Svou židli hodlá také obhajovat velitel závodníků Slávek Vomáčko a překližkářskou lobby by patrně podporovala Soňa Boštíková, i když by na základě zkušeností z Namche by třeba mohla podporovat výcvik.

Když se podívám na program kandidátů, pak Šlechtův bych tipoval na psychologickou až psychiatrickou diagnózu, Melloun chce dělat to, co dosud, snad lépe, aby nebylo ještě hůře, Boštíková chce motivovat k závodním i nezávodním aktivitám, podporovat aktivní členy a udržet vzdělávací porogramy (nepíše jak - hesla bez konkrétnějšího obsahu). Vomáčko chce vytvořit subkomisi lezení na rychlost a realizovat SP v boulderingu. Všetečka, Vévoda a Bloudek informace nemají, ale u Bloudka se dá předpokládat tradiční hlídání, aby se peníéze nerozfofrovaly za kraviny, ze kterých nemá užitek většina členské základny.

Mezi kandidáty zatím chybí Hejtmánek, na jehož laxnost už bylo mnoho stížností a kuloárové zpravy hovoří, že kandidaturu zvažuje Alena Čepelková.

Příští dny budou asi dost napínavé.

Petr Jandík   [úpravy] 14:06 23.02.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Kandidáti14:20:55 23.02.2005
No pan šlechta je asi zvláštní týpek každým coulem, ale na stranu druhou si jako jediný dal práci s konkretizací svých cílů a úkolů - težko posoudit či k vlastní škodě ( popř. prospěchu ).
U ostatních kandidátů bych čekal snad více než jeden či dva řádky ohledně jejich úlohy ve svazu a jejich koncepce funguvání svazu jako celku pro další období dvou let. Je vidět že každý preferuje ve vizitce to kam vylez před tím co hodlá pro svaz udělat či před  koncepcí a svého pohledu na stávající problémy ( pokud nějaké jsou , že ano ).
Radim Bzuraodpovědět 
 Re: Kandidáti17:39:25 23.02.2005
Myslím si, že je na čase práci členů VV morálně a finančně ocenit. Myslím, že činnost ČHS za Skandery a Nováka je odlišná jako noc a den.
Ale v různých diskuzích slyším jen rádoby zasvěcenou kritiku. Až na to, že to VV a ostatní dělají zdarma nebo za symbolickou odměnu. Pak se nedivme, že na tyto posty nestojí fronty skvělých a důvěryhodných managerů.
Když vidím, že jim ani cestovní náhrady nejsou propláceny v zákonem danné výši, ačkoli rozpočet je již řadu let v plusu, mělo by se asi něco změnit! Systém práce ČHS a odměňování funkcionářů ČHS.
Stanovte ke každé funkci povinnosti, úkoly,prostředky a termíny a na ně se vážící odměny. To valná hromada smí. Nebo vymyslete jiný systém.
Co jsem měl možnost pozorovat, snažte se přemluvit Alenu, aby to dělala.
Honza Šlechta je super, ale , jako ostatně hodně z nás ,je svůj. Prostě Alenu vidím jako dobrou diplomatku, zatímco Honzu jako člověka pevně hájícího své pozice.
A šéf svazu individualistů (neříkám individuí)
by měl být diplomat.
John, Plzeňodpovědět 
  Re: Kandidáti19:16:12 23.02.2005
Johne, máš zajisté pravdu. Jen si nedovedu představit, jak VH stanoví jen tak mírnixtírnix odměny, úkoly a povinnosti členů VV a případně i členů komisí, protože i ti by si nějakou přiměřenou odměnu zasloužili.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Kandidáti19:45:58 23.02.2005
Měl by být diplomat. Člověk, který se s každým pohádá je nevhodný. To se všeobecně ví. Méně se ví, že člověk, který se dohodne se všemi je taky na nic. Já je neznám, není to adresované ani tam, ani onam.
jan pušodpovědět 
  Re: Kandidáti16:49:23 24.02.2005
Ahoj Johne,
tak jsem tady
a musm se hájit.

Jsem totiž neskutečná mrcha.
Umím zastávat různé role,
v zásadě umím být učitel, léčitel, bojovník i šaman.

Například ve straně zelených jsem nyní šamanem
(to je v podstatě diplomat ).
V horoškole působím jako učitel.
U svých potomků jako léčitel.
No a v CHS jsem byl zatím - nediv se mi - pouhý bojovník. A ještě k tomu na barikádě.

No a teď doufám, že něco předám, vyjednám nebo vyléčím.

V čem bych teď s odstupem dne od zveřejnění programu viděl největší + : ty alpské expedice,
kdy znám lezce, kteří jsou schopni pustit se např.
do Eigeru (Miloň, Honza Kvapil, Libor Hroza, Horáčci a ještě další), ale vždycky jim bude lépe, když budou
s někým dole v kontaktu, kdo v případě průseru
promluví s Frau Steiner a zkoriguje to.

Oni ti záchranáři ve Schweizu se nikam moc nehrnou, na rozdíl od obecně platných mýtů.

2.
Přes stranu zelených by mohl být vliv na ochranáře.
A později i na zásady financování sportovních svazů via Sazka.

3.
Ten levnější kanál do Tibetu je v podstatě prokopanej.

4.
Alpiniáda je nyní Popelkou, ale bude tomu tak,
když ji bude zahajovat třeba Reinhold ?
Bémova olympiáda mantinelových sportů
(Branky, body, sekundy ) se totiž nejspíš neuskuteční.

zdraví č
Jan Šlechtaodpovědět 
   Re: Kandidáti18:13:27 01.03.2005
Zbytek nekomentuju, to uz jsem udelal dostatecne na vyrocni schuzi;
ale chci se ohradit proti nasledujicimu (bod 1):

"s někým dole v kontaktu, kdo v případě průseru
promluví s Frau Steiner a zkoriguje to.

Oni ti záchranáři ve Schweizu se nikam moc nehrnou, na rozdíl od obecně platných mýtů."

nebot jde, zda se mi, o muj pribeh "pobyvani na Solvay hutte po 5,5 dne s naslednym odletem helikopotvorou (kraaasny happy end :-))) )

za prve chci upresnit, ze zachranari od prvniho kontaktu se mnou (hned pote, co zacali patrat po Brnenskem horolezci se kterym jsem den predtim na Solvay vecerel a ktery se Bohuzel dolu nedostal, jen jeho dva kolegove - bez lana, ktere s nim zmizelo, jen na smyckach) naprosto jasne dali najevo, ze se o me hodlaji jakkoli postarat a vrele mi nedoporucili v danych podminkach zacit jakkoli sestupovat/slanovat. Jasne bylo i to, ze odlet nezavisi na tom ze bych mel mit zaplacenou pojistku ... a nemel sem, blbec ( v letech tesne po revoluci jsme stran pobytu v Alpach delali dost blbosti).
Dole pravda chteli po "veliteli vypravy" podepsat, ze naklady zachrany vcetne vrtulniku budou nekym uhrazeny, ale me nabidli odlet hned a bez podminek,
neodletel jsem hned, nebot jsem chtel usetrit a veril, ze za 2 - 3 dny stena "opada" a pujde slanit ...
Povidani se zbytkem vypravy pres vysilacky Centraly Swiss Air Zermatt bylo pravda prijemne,
nezda se mi ale, ze to by byl klicovy moment toho, ze jsem se zdrav dostal dolu i pres zivelnoi katastrogu, ktera v okoli vladla, pres to, ze ani 5. den nevypadal stav snehu na to, ze by se dalo v dalsich nejblizsich dnech sestupovat, nebot vichrice trvala pres 3 dny a vubec to pak nestacilo slehnout ...
toz asi tak, nic ve zlym :-)))
Jeffodpovědět 

 SLECHTUV PROGRAM14:56:24 23.02.2005
Vím, že práce ve výkonném výboru z valné většiny neprobíhá na horách a na skalách. Jsem připraven obsloužit svěřenou část agendy. Mnohé činnosti je rozumné diverzifikovat mezi jednotlivé členy výkonného výboru. Jednak tím vzniká pocit pracovní sounáležitosti, zlepšuje se informovanost a jedinci nejsou tolik zatíženi, nehledě k tomu, že se možná stihne více a kvalitněji v oblastech, kde to jednotlivci více znají.

Jsem si vědom, že témata: medializace našeho sportu, nově vzniklých příležitostí ve velehorách, vyjednávání s ochranou přírody, správy hor a skal, otázky provozu a správy horských chat, akcí zaměřených na setkávání všech členů svazu, metodické podpory instruktorů; jsou ta, která budou na pořadu mého případného funkčního období.

Zdá se mi nepřirozené, že v  zemi, kterou sužuje tolik problémů, nemá horolezectví, jež si do svého štítu napsalo odvahu, čest, přátelství a dobré mravy svůj odpovídající příděl finančních prostředků tak jako jiné, už svým projevem na veřejnosti,  zprofanované  sporty.

V ostatních evropských a hlavně alpských zemích je přitom horolezectví - alpinismus respektovaným výchovným a národně jednotícím společenským prostředkem, který z lidí vychovává něco více než pouhou smečku soupeřící v mantineli ohraničeném jevišti našich vášní a poklesků.

Chci rozumnými postupy probojovat pro náš sport  takové místo ve společnosti jaké si mnohostí a kvalitou členské základny zaslouží.

...
odpovědět 
 Re: SLECHTUV PROGRAM15:13:53 23.02.2005
Neznámý diskutující to taktně uřízl před tím blábolem o svazem organizovaných expedicích. Radši si to stáhněte z ČHS a přečtěte celé, a´t víte, zač je toho loket.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: SLECHTUV PROGRAM16:12:29 23.02.2005
Jen ze zvedavosti jsem se podival na vyse uvedeny odkaz na stranky CHS, obsahujici pisemny projev pana S. Krome vse-a-vsechny sjednocujicich reci a popisu na zmeny politickeho usporadani pripravenych cinu je uveden velmi zajimavy zivotopis. Krome toho, ze jde hure cist, protoze mu chybi nejake prehledne usporadani (coz by byla urcite vedlejsi vec), obsahuje vice informaci, ktere jsou-li mineny s ironii ci humorem, tak takto moc nevyznivaji (jako napr. letopisne udaje o tom, kdy s nejakou/nejakym Kocickou zacina ci prestava soulozit ??, zpravy ze zdolavani horskych cest, prihoda "proslaveni v Tatrach" atd.). A jsou-li mineny vazne, tak potes koste. Potom bych rekl, ze tomu cloveku asi neco chybi...
Zna ho treba osobne nekdo, aby rekl, ze je to normalni, dobry borec, co jen nesikovne pise?
Pan zvedavyodpovědět 
  Re: SLECHTUV PROGRAM16:19:49 23.02.2005
otevri si o stranku dal clanek o casaku CAO 2/05, je tam vic. A pak je neco take v diskusi (Otevreny dopis kandidatovi do VV).
Tomáš F.odpovědět 

 Slechta17:34:07 23.02.2005
Doporucuji navstevu psychiatra.
Richardodpovědět 

 ale jo.19:27:33 23.02.2005
Nejprve jsem si přečetl tuhle diskusi a pak to teprve stáhl. Musím říct, že jsem poněkud zaskočen. Možná je to tím, že jsem sám individuum pochybné, ale nepřipadne mi to nesmyslné.
Ty myšlenky k fungování svazu mi nepřijdou zmatečné a pokud se nemýlím a prezentace je psána v ironickém (tedy mně blízkém) nadhledu, tak je mi to navíc sympatické.
Sorry, nemohu jinak.
jan pušodpovědět 
 Re: ale jo.19:53:36 23.02.2005
Takže spuhlasíš s jeho plánem svazových expedic (pochopitelně za peníze z příspěvků, minimálně z velké části)?
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: ale jo.20:14:11 23.02.2005
Ne. Nechci! Ale já nevím jestli to má být z peněz poplatníků, ani komu se ty panize nedaly a na co by nebylo.
Já si nemyslím, že Honza (podle toho co zatím odhaduju) je ideální. Ale něco si myslí a je to ochotný říct. Řítiti se do řiti je blbé-horší je shnít. Z řiti se lze dostat, s uhnilejma nohama už nikam nedojdeš.
Co jsem to napsal? Aha! Podobenství! Takňák...
jan pušodpovědět 
   Re: ale jo.10:33:13 24.02.2005
jo, Jene, to je tak Honza Š jednou usiloval o grantík. Na osmitisícovku svým nově definovaným "nezávislým stylem". Grantík nedostal. Já se nedivím, projekt jsem četl. Nezávislý styl spočívá v tom, že se vracíme k nejpůvodnějším podobám horolezectví a chodíme na vršky. Taková turistika. Ostatně, zlé jazyky Honzu podezřívají z toho, že se za horolezce vydává neprávem a (údajně) leze ještě hůž než já dnes. Což bych mu osobně vyčítal nejmíň. Já taky nemám dycky den a může se mi jednou stát, že nepřelezu čtverku. Ale Honza prý ani neví, jak se taková čtverka leze :-)
No, takže, jak to chápu, Honza chce, aby svaz sponzoroval VHT výlety. Rozuměj: výlety které pořádá. A aby, když podá projekt v rámci grantů ho nehodnotili hnidopiši, kteří si myslí, že svaz by měl (když už) tak podporovat realné projekty které se alespoň blíží současným lepším výkonům v horách. Tedy ne normálou na vršek, ale alespoň pokus o něco nového. Popř. něco, co sice není přelomové (neb přelomové činy v horách se do grantového řízení nehrnou), ale odpovídá trendům, které vytičila jakási současná světová špička.
Tomáš F.odpovědět 
    Re: ale jo.10:56:25 24.02.2005
Nu jářku, já to vidím tak, že pokud svaz nemá na obnovu jištění a vydávání metodiky, tak by se měl vybodnout na zajišťování všech výletů (pokud z nich nemůže být nějaký naprosto výjímečný efekt vstupu do dějin). VHT pochopitelně vůbec nebrat. Ono to pak připomíná ten přístup: Teče nám do baráku a nemáme na zimní boty-no tak nakoupíme šampáňo a pěkně to rozjedem.
jan pušodpovědět 
     Re: ale jo.17:54:08 24.02.2005
Já stejně nepřestanu tvrdit,
že nejvíc metodiky je právě
při těch výletech
nebo třeba při Alpiádě.

Co jen jsme jeden od druhého odkoukali !
I od těch divných cizinců !

I v U.I.A.A. totiž sedí již nelezoucí
úředníci z Brusselu.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
    Re: ale jo.11:06:49 24.02.2005
"Ale Honza prý ani neví, jak se taková čtverka leze :-)"
Toz Tomasi, ja myslim, ze by to byl idealni clen naseho oddilu. Nez se stane predsedou CHS muzeme ho vyzkouset jako predsedu Chu<|>t :)
SpiderCzodpovědět 
     Re: ale jo.11:21:46 24.02.2005
že nevyleze čtyřku by mělo vadit jenom pokud by chtěl dělat insruktora ne? Taky kdyby aspiroval na reprezentata...
jan pušodpovědět 
      Re: ale jo.11:25:58 24.02.2005
jo, instruktora dělá a dělat chce :-) mrkni na jeho akce inzerované všelikdes. A reprezentovat by rád v rámci svých výletů...
odpovědět 
       Re: ale jo.12:00:15 24.02.2005
Nojo! Tak to u nás chodí. Ale to by vlastně taky mělo, z jistých pohledů, respektive možného promýšlění důsledků, být vlastně i doporučení! Co však na programu zaráží, je věta, obsahujíci implicitní, ale velmi, velmi temný podtext: "probojovat pro náš sport takové místo ve společnosti jaké si mnohostí a kvalitou členské základny zaslouží."
jan pušodpovědět 
        Re: ale jo.17:40:53 24.02.2005
Podívej se na fotbalisty nebo hokejisty,
na jejich treninky,
i těch nejlepších.

Myslíš,
že Tvůj sport neobnáší více inteligence ?

Anebo jaký sport takový národ ?

Nehledě k tomu, že ty sporty se vnitřně
rozpadají, existují i inovační cykly
ve všech oblastech lidského podnikání.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
         Re: ale jo.18:17:02 24.02.2005
To byla taková sebeironie, kurňa. :o)) Já se ovšem za sportovce nepovažuju. Já nesoutěžím, nereprezentuju... vertikální čundrák, asi.
jan pušodpovědět 
       Re: ale jo.12:03:10 24.02.2005
Akorád že kecá o tom že je instruktor 1. třídy...
odpovědět 
        Re: ale jo.17:22:23 24.02.2005
V zásadě jsem, ale už jsem si to neprodloužil.

Přestalo mě bavit neustále dokola nafukovat Andulu, cvičit další množinu redundantních uzlů.

Přemýšlel jsem spíš jak lidi učit se zahrabat ve sněhu, kde najít v Čechách sněholedovou stěnu,
jak trénovat mačky a cepín po skále
(v Alpách se tomu říká zkušený lezec );

dole na Vás prostě koukají podezíravě,
když je v cestě nasněženo
a Vám koukají z batohu jen lezačky.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
     Re: ale jo.17:29:14 24.02.2005
Znovu musím odkázat do svého profilu
a jak vidím přidat i výkony, kterým
nepřikládám takovou důležitost:

jestli takovou informaci roznášejí rigidní lidé
z Alpinu,
potom jim připomeň,
že v roce myslím, že 1998 jsem spolu s Martinem
Jiránkem získal výstup roku v malých velehorách
za narovnání Štáflové cesty na Volovku, a to
dole přes levý převis vpřed a za VI.

Jinak raději söluji III, v horách se to daleko více vyplatí.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
      Re: ale jo.09:59:52 25.02.2005
Džízs Chrajst, to Ti dali za to fakt výstup roku? Tak to by vážně chtělo asi jinou komisi...:-), ale stejně tomu nevěřím. Fantastický je, jak do toho píšeš osobní pocity, člověk má pocit, že je s Thomasem Hubarem na sólo Dhaulagiri:-), takový hukot..až příště půjdu někam na pohovor o práci/ doufám, že za dlouho / , tak to také do životopisu zkusím, třeba: Kurva, pořád to teklo, furt, a moje velký prsty nemohly klempnout tu aortu, svině a ještě anesteziolog usnul a pacoš se začal budit, sakra, tak jsem votočil kohout a byloto oukej , jak jsme dobrý, jóóó, berte mě.
Mílaodpovědět 
     Re: ale jo.17:49:03 24.02.2005
Čtyřka se leze v zásadě tak,
že ji lezeš jako trojku
a občas si musíš dynamicky odšlápnout.

Alespoň takhle jsme to dělali s Varvařovským
na Bradovicu, z který byl krásnější výhled než
z Bořeně.

Blbý bylo, že občas tam byl led, mi neměli mačky
a tak to bylo o hubu.

Pomalu začnu pátrat po lidech,
kteří mě odněkud systematicky
denunciují.
Musí na tom mít nějaký moc velký zájem.

Mě ale právě v tuto chvíli začínají srát.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
      Re: ale jo.18:19:40 24.02.2005
Vo jednom takovym denunciátorovi bych věděl. Jmenuje se Jan Šlechta :-)
Papoušodpovědět 
      Re: ale jo.08:03:08 25.02.2005
....je to fakt magor. Spaste duše!
Radim Bzuraodpovědět 
    Re: ale jo.17:16:24 24.02.2005
Pokud začneš číst můj profil odzadu,
zjistíš, že je tam neustálý posun.

Nikdy mě nevzrušovalo vysilovat se před holkama
na umělé stěně, ale přelézt tyto věci v horách,
potažmo řídkém vzduchu. A to je o klidu a co energeticky nejúspornějších pohybech.

Tam se totiž nemůžeš vysilovat, to jsem pochopil
hned od začátku na Fagitoru,
pokud se přesuneš pro změnu na začátek profilu.

Takže, když nasedneš v srpnu do autobusu
(je tam vždycky víc legrace než v autech ),
doporučím ti a dám know-how na Dent Blanche
a budeš řičet radostí;
polezeš pevnou chamonickou žulu ve 4000
a garantuju ti, že polezeš české cvičnoskalní IV.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
     Re: ale jo.17:25:35 24.02.2005
Kterou cestu na Dent Blanche myslíš? Já jsem se na něčem, co se takhle jmenovalo, kdysi pohyboval. No, pevna žula z šamonic? No... Byly tam i pevné kousky.
jan pušodpovědět 
      Re: ale jo.17:33:35 24.02.2005
Normálku po hřebeni,

jsou tam takový čtyřkový pitche,
lez to se mnou Kvápa z Turnova.

Normálně je lepší lezec než já,
ale měl pohory, a já mam know-how popradky,
tak jsme byli rovnocený.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
       Re: ale jo.17:43:10 24.02.2005
To není možný. Já to vylezl a tak to není ani trojka. Já extrémy lezt neumím a tohle šlo! V horách dva až tři, na skalách tři až lehčí čtyři plus.
jan pušodpovědět 
     Re: ale ne!20:52:15 24.02.2005
Ale hochu, kde by se na Dent Blanche vzala šamonická žula? Takhle penninské sračkoruly, to jo! (Nepleteš si to s Aiguille Blanche?
Václav Širlodpovědět 
      Re: ale ne!21:06:26 24.02.2005
Přišlo mi to kamení spíš jako břidlice někde ve Středohoří (s prominutím). Zlatý Tatry! Ale ta cesta na Dent je myslím opravdu pěkná. Moc pěkná.
jan pušodpovědět 
    Re: ale jo.17:59:27 24.02.2005
Jak vyhodnotí komise zájezd někoho jiného
je v její kompetenci, já tam zasedat nebudu
a raději polezu ty IV třeba v 7000

nazdar bazar

č
Jan Šlechtaodpovědět 
  Re: ale jo.17:07:18 24.02.2005
Ne, ne.

Žádné příspěvky,
ale sponzoři se na to líp seženou,
a tak se to některým individualistickým
lezcům, kteří si na to vydělávali fasádama
ze slanění třeba zlevní, dostanou se do médií
a celkově pak budou moct víc trénovat
než viset v sedačce.

Takoví lezci tady jsou a dokonale přikrytí.

Jde o to odstranit tu věčnou nespravedlnost
napáchanou na nejkrásnějším neolympijském sportu.

č
Jan Šlechtaodpovědět 
   Re: ale jo.08:08:12 25.02.2005
Jak jsem psal výše....platí na 200% po dočtení celého článku....vytisknete prosím příspěvky pana šlechty, namnožte a rozdejte kandidátům na VH...ušetříte si čas protiargumentací ať působí jeho agitka jak chce. Volejte CHocholouška!
Radim Bzuraodpovědět 

 Jane Šlechto,22:51:59 23.02.2005
abych byl v obraze:
1) Ta expedice do Alp začátkem srpna. Jak je tahle akce míněna (pokud se jedná o běžné cesty, tak si to, myslím, dokáže průměrný člen zařídit a vylézt sám)?
2) Jak si konkrétně představuješ řešení zmíněných témat:"medializace našeho sportu, nově vzniklých příležitostí ve velehorách, vyjednávání s ochranou přírody, správy hor a skal, otázky provozu a správy horských chat, akcí zaměřených na setkávání všech členů svazu, metodické podpory instruktorů; jsou ta, která budou na pořadu mého případného funkčního období."
3) Jak si představuješ to vyjdednávání. Jdou o Tobě rozporuplné zvěsti. Na jedné straně člověk bojující s ochranáři, na druhé straně: "chci v rámci strany zelených iniciovat téma financování sportovních svazů." Tatkhle by to mohlo vypadat, že chceš pomocí zelených bojovat s ochranáři, což mi přijde poněkud zmatečné.
4) Otázka už poněkud navíc: Proč by dívky nemohly v oddílech "lovit"?
jan pušodpovědět 

 vemte to kluci!08:30:34 24.02.2005
Jirkas Standou, álá Hop na hrad!
Metodika: Základní znalosti z metodiky se dnes u nás získávají na Lezci. Tady se naprostí začátečníci dozví základy a dostane se jim potřebného varování a jsou nasměrováni dál. Na stránky Sakalu a oddíly, které jdou sice formálně v ČHS, ale fungují samostatně, případně na komerční horoškoly. Přes ohlasy poskytuje Lezec i kontrolu jakosti.
Horolezecké dění: Je dnes monitorováno a často organizováno z Lezce.
Povolení lezení a údržba skal: Tady zatím Lezec nemá aktivity, ale po převedení čhs pod vedení Lezce by, pevně věřím, tohle mělo fungovat velmi dobře.
Vydávání průkazek: Po letech funguje bez problémů-ponechat.
P.S. To by bylo lepší, nežli léčba šokem (viz. hore), ne?
jan pušodpovědět 
 Re: vemte to kluci!09:35:14 24.02.2005
No to by teda Slechta byl jako uplne neinformovany clovek uplne mimo, i.e. temer nevolitelny. Protoze, predstav si to, jak z jiste netove diskuse plynulo, on neznal Papouse!:)
P.S. to Jenda: Nejsem si jistej jestli by kluci meli radost
P.P.S. to nekerejm mejm kamosum: temer vse co tu napisu nemyslim vazne!
lacoodpovědět 
  Re: vemte to kluci!10:16:52 24.02.2005
Radost? Asi ne, ale když vlast zavolá...
P.S. to některejm mejm kámošům: Tentokrát to myslím v podstatě vážně.
jan pušodpovědět 

 Já bych09:55:04 24.02.2005
byl celkem rád, že kandidatura zatím nenapadla Zobana...
Andyodpovědět 
 Re: Já bych07:50:52 28.02.2005
Hele do takovychto veci uz se mne nekteri snazili uvrtat a zatim se jim jeste hodne, hodne, hodne dlouho hodlam branit.
Nicmene jedno je jiste. Pokud CHS zcela podstatne nezmeni svou koncepci, tzn. jeho servis, predseda, VV a klicovy clenove nekterych komisi nezacnou byt placeni odpovidajicim zpusobem a tedy i plne odpovedni za to co delaji, v tom pripade vitejte v Kocourkove kde prostor pro zvoleni maji nekteri typu pane Slechta o jejichz dusevnim rozpolozeni by se dalo polemizovat.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Změna v ČHS12:30:35 28.02.2005
Radku,
píšeš (a mnozí jiní také), že "Pokud se nezmění...". Jelikož jsem na podobné úvahy trochu choulostivý, neodpustím si poznámku.

ČHS se nezmění sám od sebe, ani ho nezmění vláda, nebo jiný "nadřízený" orgán.

Změna může nastat jen tak, že do vrcholných pozic budou kandidovat osoby s jasnou vizí změny a že se jejich vize zalíbí delegátům VH, která je zvolí. Jiná možnost skutečně NEEXISTUJE.

Pokud se ovšem budeme točit v kruhu, že změna není, protože to dělají pořád ti stejní a ti, kteří by změnu chtěli do toho nejdou (případně opouštějí ČHS) se slovy "pokud se nezmění", pak to je ukázkově zakousnutý pes do ocasu a není z toho východisko.

A týká se to i "odpovídajícím způsobem placených členů komisí". I to je jen o tak přesvědčivém předložení vize či návrhu, aby to VH schválila. Samo se to nestane a existující VV, pokud to nevidí jako prioritu to také prosazovat nebude.
Martin Mellanodpovědět 
   Re: Změna v ČHS13:12:02 28.02.2005
Máš bohužel pravdu. Zatím není ani deset kandidátů a je jenom jedna "vize" a ta je spíše typu Zjevení svatého Jana, bestceleru známého jako apokalypsa. O volby se zajímalo z lidu zatím také méně nežli deset členů téhle organizace. Z toho ňáká gór veliká revoluce nokouká.
jan pušodpovědět 
 Re: Já bych12:37:08 28.02.2005
Andy na hrad! Teda do cela CHS. Ty tam moooc chybis... pokusit se srovnavat Slechtu se Zobanem opravdu nema chybu :-)
Ten kdo o tom neco vi...odpovědět 

 MR. Šlechta15:41:18 24.02.2005
No Honzovi P. se výše nedivím! Pokud bych si přečetl agitky kandidátů a neznal další info z diskuse na webu ČHS a z diskuse od CAO news atd...přišel by mi přes svoji potrhlost a zkreslování reálna ( expedice v létě do alp...výstupy za polárním kruhem atd.., řádění v CHKO) asi jako nejkoncepčnější - a to asi jen proto, že se jako jediný nezdráhal napsat alepsoň něco ze svých plánů a pohledů na fungování ČHS.
Pevně věřím, že se na VH někdo zvedne a uvede po plamenném projevu pana Šlechty vše na pravou míru...( Tomáši Hynku, ...Viléme...Jarmilo!)

Jinak peníze pro VV a předsedu - jednoznačná podpora!! To mělo už ale dávno stávající VV připravit a předložit ke schválení současné VH!!!!
Radim Bzuraodpovědět 

 dotaz na p.Šlechtu20:52:23 26.02.2005
Přečetl jsem si Váš program a říkám si jen to ne.Ale budiž máte na to právo.Přesto mám na Vás konkrétní dotaz.Inzerujete výcvik zimního lezení v Krkonoších - předpokládám ,že tedy dobře víte (ostatně ve Vašem programu je to jedna z oblastí kde se chcete realizovat),že v dané lokalitě jsou Vámi inzerované aktivity zakázané .Chcete tímto přístupem znemožnit pozici CHS při vyjednávání s ochranáři ? Budu rád , když mi odpovíte zde v diskusi.sid.
sidodpovědět 
 Re: dotaz na p.Šlechtu21:41:58 27.02.2005
Jen tak mimochodem: jaká je pozice při vyjednávání ČHS s KRNAPem? Můžeš být konkrétní a odpovědět v této diskusi?
Kuba Turekodpovědět 
  Re: dotaz na p.Šlechtu07:15:32 28.02.2005
Ještě mimochodněji. A nebo napopak k věci? Jaká ta pozice vyjednavačů vůbec být může? "Pokud se tam jezdí teď, když je tam přísný zákaz, co by nastalo, kdybychom to povolili?" Tak se může, docela logicky ptát patřičný.
A nejen tam. O čem jednat s organizací, jejíž členové, ale i reprezentanti hlasitě volají že na dojednaná omezení zvysoka serou a k svému nedodržování dohod si udělají dokumentaci a tu zveřejní?
jan pušodpovědět 
  Re: dotaz na p.Šlechtu08:44:48 28.02.2005
Neptal jsi se sice mne.....ale jsem hrozně ukecanej. Pozice ČHS je stejná jako každého jiného sdružení či komerčního subjektu. Při posuzování žádosti je brán v potaz veřejný zájem ( zájem většinové populace či části populace ), vliv na životní prostředí, ekonomický přínos pro region u dotčených aktivit, které jsou předmětem jednání...před schválením vládou atd, se žádá o vyjádření příslušná správa NP či CHKO - což může být samozřejmě při špatných zkušenostech s daným subjektem, nebo jeho představiteli problém. Proč by měli povolovat něco nad rámec zákona když členové daného sdružení ( ještě hůře představitelé, reprezentanti atd...) nejsou schopni dodržet ani ono zákonem dané minimum....potom je těžko obhajitelné, že budou dodržovat vyjímku nad rámec zákona.
Radim Bzuraodpovědět 

 Volební Valná hromada ČHS13:35:04 28.02.2005
Z hádek různých bývalých současných a možná i budoucích svazových i oddílových bafuňářů jste už asi zaregistrovali, že se blíží Valná hromada českého horolezeckého svazu, na které by mělo být zvolené nové vedení (výkonný výbor – VV) a kde bude nutné obsadit post předsedy, neb ten stávající se po zralé úvaze rozhodl, že s tím cirkusem už nechce mít až tolik společného.

Ti ze ctěných čtenářů Lezce, kteří se pídili dál, jistě viděli na oficiálních svazových stránkách seznam doposud nominovaných kandidátů do VV. Možná jste rovněž zaregistrovali, že těchto řádně nominovaných jedinců není nijak mnoho, ba dokonce, že zde je poněkud omezený výběr z vhodných kandidátů.

V této souvislosti bych rád upozornil na sice poněkud nejasná, leč o to v podobné situaci výhodnější nominační pravidla. V podstatě žádná neexistují, s tou výhradou, že nominace by měly podávat buď oddíly, nebo krajská sdružení. A to je ta výhoda. Dává to všem oddílům a krajským sdružením možnost, nominovat v zásadě kohokoliv. Tedy kandidát navržený Vaším oddílem nemusí být nutně Vaším členem. Pokud tedy máte pocit, že z členů svazu víte o někom, kdo by mohl být vhodný jako kandidát do vrcholného orgánu ČHS, máte možnost jeho jméno napsat na kus papíru (nebo dokonce do mejlu – pak si však radši nechte potvrdit od sekretariátu že mejlem zaslaná nominace byla zaevidována) libovolné jméno a poslat jej na svaz.
V podstatě ze strany oddílu opravdu stačí napsat jméno a dál se nestarat. Nominační pravidla nejsou, a tedy ani nevyžadují, abyste kandidáta oslovovali vy sami, abyste jej žádali o účast na VH, či dokonce aby jste zajistili, že na svaz pošle svůj profil a volební řeč. To by za stávajícího stavu věcí (tedy neexistence pravidel) měl řešit sekretariát svazu. Na druhou stranu, je otázkou spíše formální slušnosti na svoji nominaci své případné kandidáty upozornit (tedy, pokud je seženete, jak zjišťuji, není to vždy až tak jednoduché). 

Dovoluji si Tímto oznámit, že náš oddíl po shodě v předsednictvu minulý týden nominoval několik lidí do VV, jmenovitě např. Stanislava Šilhána, zvaného též Vagón či Josku Uherku z maličkého a nevýznamného oddílu kdesi na jižní Moravě. Pokud by se kandidaturu rozhodl přijmout, rádi bychom nominovali též Petra Jandíka. Ze stávajících členů VV náš oddíl hodlá rozhodně podporovat kandidaturu Jiřího Všetečky – Fugase z Prachova (a to i kdyby se rozhodl kandidovat na místopředsedu) Jana Bloudka, HoBla (jako místopředseda pro ekonomiku – vzhledem k jeho dosavadnímu působení bychom rádi viděli, kdyby na tomto postu zůstal) a Alenu Čepelkovou (i v případě kandidatury na předsedu). V případě, že se Alena rozhodne na post nejvyšší nekandidovat, jsme připraveni podpořit kandidaturu Fugasovu.

Zároveň bych si dovolil všechny vášnivé diskutéry na tomto fóru ujistit, že se domnívám, že právě tato VH bude důležitá, i že volbou opravdu vhodných jedinců lze zajistit svazu nejenom běžné fungování, ale snad i posun k fungování lepšímu.
Myslím, že je opravdu na místě, abyste se zasadili, aby dorazili Vaši delegáti. Je jistě poněkud tristní, když právě tady (na Lezci) kdekdo volá po změnách a přitom je naprosto zřetelné, že pro změnu nikdo nehnul ani prstem.

Seznam kandidátů a jejich profily na oficiálních svazových stránkách (vymaž mezery):
http://www.horo svaz.cz/ser vis/index.pht ml?id=844
Pro srovnání – kandidáti do VV v minulém období (někteří kandidují opět, je tedy na místě srovnat jejich vize s tím, co se za volební období uskutečnilo):
http://www.horo svaz.cz/ser vis/index.pht ml?id=488

Tomáš F.odpovědět 
 Re: Volební Valná hromada ČHS14:14:36 28.02.2005
Já bych kandidoval fakt kluky z Lezce. Kdyby souhlasili. Vědí, čím lezoveřejnost žije a jsou mladí.
jan pušodpovědět 
  Re: Volební Valná hromada ČHS14:21:14 28.02.2005
Jak předseda oddílu registrovaného pod číslem 333 při ČHS rozhodně můžeš. Prostě je nominuj. A pokud s nominací budou souhlasit, stanou se kandidáty, vzhledem k prostoru které si mohou poskytnout v médiích mají i značnou naději na zvolení. A bude. Já su pro!
Tomáš F.odpovědět 
 Re: Volební Valná hromada ČHS15:26:50 28.02.2005
Ahoj, dle návodu od Toma Franka zasíláme kandidátku do VV, místopředsedy ČHS či na předsedu.
Do VV navrhujeme kandidáty:
1, Tomáš Kublák ( případně i na post předsedy či místopředsedy )
2, Tomáš Frank ( případně i na post předsedy či místopředsedy )
3, Petr Jandík ( případně i na post předsedy či místopředsedy )
4, Jiří Všetečka ( případně i na post předsedy či místopředsedy )

Nebudou-li kandidovat podpoříme v případné kandidatuře:
Alenu Čepelkovou na předsedu či místopředsedu
Jana Bloudka na pozici místopředsedy pro ekonomiku
Stanislava Šilhána na pozici člena VV.

Dále bychom dali ke zvážení budoucímu VV založení pracovní skupiny či přímo komise, která bude řešit PR, marketing, reklamu a propagaci svazu.

Její náplní by mělo být:

1, Určení obecných marketingových cílů a priorit ČHS ve vztahu ke konkrétním projektům a komisím směrem ven z ČHS ( vytvoření vazeb a způsobů komunikace to televize, tisk, ele. média aj. ) a dále určení toků informací uvnitř samotné ČHS.
- Nalézt shodu na mediálně podporovaných projektech a k tomu vynaložit potřebné úsilí.
- Vytvoření vazeb na psaná a elektronická média tak, aby bylo zřejmé komu, kdy a v jaké formě předávat informace o sportovních úspěších atd...
- Určit komunikační procesy uvnitř svazu, které budou zaručovat publikaci informací, které prošly kontrolou a odpovídají identitě a zájmům svazu, tento proces by se měl týkat VV, sekretariátu a vedoucích komisí, neměl by být cenzurou odborné stránky textu, ale spíše zárukou jisté stylistické a grafické úrovně a všech náležitostí včetně loga ČHS, kontaktních údajů atd....

2, Komunikační servis pro členy ČHS
- info servis pro členskou základnu v podobě přehledného webu na kterém budou k nalezení zejména tyto informace: Zápisy z jednání VV, výstupy jednotlivých komisí, informace o podmínkách pro horolezeckou činnost v ČR + návaznost na legislativu - zejména zákon 114 sb., souhrn vyjímek pro CHKO a NP v ČR v přehledné tabulce, tiskové stránky v návaznosti na horolezectví a ČHS či příspěvky pro jiná média autorizované ČHS atp., prezentace největších sportovních a jiných úspěchů členů ČHS,
- zavedení elektronického infokanálu, který bude stručně a přehledně informovat o dění uvnitř svazu, významných změnách, událostech atp.
- zavedení odkazového servisu pro členy ČHS v podobě ověřených kontaktů na horské služby v lokalitách ČR, SK a Evropských států, odkazy na příslušné CHKO či správy NP, kde je uveřejněn návštěvní řád, odkazy na meteorologické servery v podobě jednoduché tabulky s interaktivními linky.


3, Propagace projektů a úspěchů svazu či jednotlivých členů
- aktivní komunikační politika s médii ve smyslu poskytování objektivních informací o sportovních úspěších reprezentace, expedic, výstupů bezpečnostní komise ke konkrétním případům, informační servis on-line aj.
- marketingová účast na podporovaných projektech ČHS ( závody, expedice, semináře a s tím spojené tiskové či PR výstupy do sítě odborných či obecných medií )
- prosazování loga ČHS v řadách české veřejnosti ( určení podmínek pro fin. podporu akcí ve formě protihodnoty v reklamě ČHS ), uvádění příslušnosti VV, repre, členů
komisí k ČHS při publikační činnosti atd...

4, Vytvoření společenské a marketingové akce z vyhlašování výstupů či sportovců roku ČHS
- vytvořit jasná nominační pravidla a mechanismy ( on-line formulář pro nominace, forma nominace, kritéria + vytvoření dalších kategorií které osloví širokou lezeckou veřejnost, ale i boulderisty aj. )
- vytvořit mediální povědomí o samotných nominacích na výstupy roku či horolezce roku popřípadě projekt roku ( odborný tisk, ele. média, LEZEC.CZ )
- ze samotného vyhlášení učinit společenskou záležitost kde budou figurovat ocenění sportovci, ale i zástupci partnerů a firem z řad outdoor businessu.
- z celé akce poskytnout maximum informací všem médiím, popřípadě TV záznam pro regionální televize či jako základ pro DVD aj.
- k vyhlášeným výstupům atd. je dobré dodat či zprostředkovat i informace o samotných výstupech - zážitky, itenerář, fotogalerie aj. - nutná spolupráce s aktéry

5, Aktivní komunikace s komerčními subjekty a státní správou ohledně získávání fin. prostředků
- pokud budou splněny výše uvedené cíle, je velký předpoklad, že bude ČHS vyhledávaným a hlavně lukrativním partnerem pro komerční subjekty ve formě reklam. partnerství u repre. sport. akcí atd.,
- tuto politiku je nutné aktivně živit oslovováním partnerů, nabízení konkrétních produktů a vazeb na závody, závodníky atd.....
- určení provizí pro případné objekty zájmu ( jednotlivé závodníky a sport. akce )
- určení provizí pro tým či konkrétní jedince, kteří sponzorský dar či dotaci seženou
- sponzorství přímé na závodníka a přes svaz se nevylučuje, ale je třeba zajistit smluvní podmínky, tak aby byla zřejmá práva a povinnosti závodníka či svazu.
- zajištění přísunu max. prostředků z grantů MMR, MMST, EU, Krajů a místních samospráv, sportovní unie, neziskových organizací, IZS aj....

6, Popularizace horolezectví ve vztahu k novým či potencionálním členům ČHS.


Mimo vznik marketingového či PR týmu navrhujeme profesionalizaci VV a placení práce komisí dle konkrétních výsledků formou dohody o provedení práce atp. Pro tuto činnost je podmínkou získání externích zdrojů financí dotační politikou a partnerstvím sponzorů!!!

Požadujeme revizi stávajících smluvních vztahů zejména u položky mzdové prostředky - Komise ochrany přírody- vrcholová komise.

Prosím o seznámení s výše uvedeným budoucí VV či celou VH. Nemá smysl hlasovat o tomto textu jako o celku, ale budoucí VV a komise by měly být z našeho pohledu zárukou změn a naplnění výše popsaných cílů.

Ke konzultaci dáváme toto usnesení pro VH ( požadavek pro hlasování případně potvrdíme ):

1, VH ukládá VV : Založení marketingového či PR týmu ( komise ), který bude zajišťovat komunikaci uvnitř svazu i navenek a vytvářet dobré podmínky pro případný sponzoring.

2, VH ukládá VV: Vytvoření dlouhodové koncepce fungování svazu a cílů svazu ve vztahu ke členům a třetím subjektům.

3, VH ukládá VV: Zajištění podmínek pro částečnou, nebo úplnou profesionalizaci VV a komisí, dle předem jasného klíče ve vazbě na konkrétní cíle
( forma - zda dohoda o provedení práce, stálý prac. poměr atd. je věc pouze technická ). V souvislosti s tím jsou nutné dílčí úpravy rozpočtu či zajištění dalších příjmů od sponzorů a z dotací, popřípadě grantů viz. bod 5.


S pozdravem HO TJ Spartak UL 238, 721755014, radim@exex.cz
Radim Bzuraodpovědět 
 Re: Volební VH ČHS - nominace16:32:54 28.02.2005
Jo, právě mi svazový tajemník umyl hlavu.
V informaci o konání VH je totiž k nominacím ještě podstatná maličkost:

U navržených kandidátů je třeba uvést jejich jméno, příjmení, adresu, tel. a email a zdůvodnění vašeho návrhu. Kandidátům samotným bude dán prostor na webu a poté i na VH, aby se stručně představili....

Tedy, prosím, až budete někoho navrhovat, připište ke svému kandidátovi spojení na něj :-)
jináč by nemusel projít jen proto, že se sekretariátu nepodařilo objevit, dohnat, ulovit, složit na lopatky a pod právem útrpným tázat zda chce candidátem býti.
Tomáš F.odpovědět 
  Re: Volební VH ČHS - nominace18:04:36 28.02.2005
Tak jsem obdržel dotaz, proč právě nominace oněch jmenovaných. Přestože šlo o dotaz na mejl a už jsem odpověděl, možná není od věci svoji nominaci důvodnit.

Proč právě:

Stanislav Šilhán;
Důvodů k této nominaci je hnedle několik. Standa má za sebou pestrou horolezeckou minulost a (i když to asi nemá být priorita při výběru sportovního bafuňáře, snad by se k tomu přihlédnout mělo) i řadu úspěchů.
Kromě toho však již ve svazu bafuňařil. A právě to je, podle mého názoru, rozhodující. Pracoval v Komisi alpinismu, a měl jsem možnost s ním kdysi spolupracovat i v Metodické komisi. Právě na základě této zkušenosti se domnívám, že může být ve VV opravdu platným členem. Pokud Standu neznáte (ostatně na horosvazu u jeho kandidatury dosud žádný „medailon“ nevisí) snad by mohla pomoci tato stručná informace z pera odstupujícího předsedy, kterou kdysi psal ke Standovým padesátinám:
http://www.horosvaz.cz/servis/index.phtml?id=819

Petr Jandík;
Petra právě na Lezci snad představovat nemusím. Jeho názory (i když s nimi ne všichni musíte souhlasit) znáte. Pokud si nalistujete hledání v článcích podle jména autora, zjistíte že tady má dobrých třicet článků. Polovina z nich jsou výborní průvodčíci. Snad za všechny Petrovy články bych si dovolil odkázat k jedinému, který, podle mého názoru vystihuje mnohé:
http://www.lezec.cz/clanek.php?key=1192
A kromě toho, že je Petr pilným autorem, lze ve prospěch jeho kandidatury uvést ještě několik plus. Třeba to, že stále ještě patří k aktivním lezcům. Ale hlavně, že se vyzná v organizaci svazu jako takového, a má i jisté zkušenosti s horolezeckým bafuňařením. V hluboké minulosti působil jako člen trenérské rady. Je rovněž instruktorem horolezectví a hlavně má organizační schopnosti. Prostě si myslím, že ve VV bude prospěšný.

Josef Uherka:
Tak představit Josku bude asi největší oříšek. Pokud vím, tak na Lezce chodívá jen starší z jeho synků. Co k němu říct, kromě toho, že je to kamarád? Do kandidatury jsem jej tak nějak dotlačil já. Sám o ní neuvažoval a když jsem mu volal abych jej na nominaci z našeho oddílu připravil, vypadal poněkud překvapeně. A nekejvnul na ni hned. Joska je určitě (stejně jako Ti výše jmenovaní) dobrý horolezec. To roli může a taky nemusí hrát. Hlavně jsem ale měl možnost jej blíž poznat i při působení ve svazových strukturách. Joska totiž působí jako lektor a pohybuje se v Metodické komisi od jejího znovuoživení. Osobně jsem jeho působení – včetně názorů a schopnosti jejich prosazování vždycky cítil jako přínos. Proto věřím, že bude přínosem i pro VV.
A mimochodem Joska není ani z Prahy, ani z Liberce, tedy z měst, která ve vedení svazu dlouhodobě dominují. Myslím, že kdyby Joska, jakožto Moravák, do VV prošel, pak by i vedení svazu začalo alespoň do jisté míry kopírovat plošné rozhození členské základny. Co vy na to?
Tomáš F.odpovědět 
   Re: Volební VH ČHS - nominace21:59:53 28.02.2005
A co ještě Tomáš Kublák a Tomáš Frank? Prvního jmenovanáho myslím dostatečně doporučují stránky Sakalu a druhého jeho pečlivý přístup k práci BK. Nacionále neznám, ale to by se snad dalo dohledat, kdyby chlapci souhlasili.
jan pušodpovědět 
    Re: Volební VH ČHS - nominace12:08:00 03.03.2005
No, Honzo, sice nemůžu mluvit za Toma K., který se zrovínka fláká na horách a tedy na nominaci dosud nereagoval, ale zcela náhodou jsme o jeho případné kandidatuře (opět) hovořili právě minulý čtvrtek. To ji dost kategoricky odmítal a měl k tomu několik rozumných důvodů.

A ke kandidatuře (i nominaci) svojí: jsem zastáncem myšlenky, že je lepší dělat alespoň trochu dobře jednu věc, než několik věcí průměrně, či dokonce špatně. Když probíhala minulá VH, tak jsem také obdržel jakousi nominaci a také nekandidoval. Prostě jsem reálně zhodnotil své možnosti a nešel do věci o které mi bylo jasné, že bych ji nedělal dost naplno. Mimochodem, za vedení předchozího (tedy do r. 2003 - resp. 2002) jsem působil v komisi metodické - a bylo to opravdu dost práce, a jsem rád, že už v ní nepůsobím. Na tehdejší (volební) VH jsem podpořil některé z Radimových návrhů. A zároveň jsem si realizaci jednoho z nich vzal za svůj (tak to v našem svazu chodí, chceš-li něco měnit, musíš do toho jít osobně). Tato realizace vedla k vytvoření prakticky samostatné komise při BK, kterou dodnes vedu, a která přináší i jisté výsledky, byť zatím dílčí. A dosud považuju tuhle práci za rozdělanou. Slovy Zdeňka Teplého, ořu brázdu :-) Soustředil jsem se na jeden segment a rád bych jej dotáhl k nějaké, ne snad dokonalosti, ale alespoň jisté rutině, která by umožnila aby tato práce běžela dál bez zbytečného vynakládání energie. V této fázi však ještě nejsem, takže bych těžko sám před sebou hledal ospravedlnění pro to, abych začal dělat v rámci svazu něco dalšího (na co bych měl málo času, a který bych navíc odkrajoval z času dosud věnovaného BK). Tedy kandidovat do VV by byla ztráta času a mrhání energií použitelnou pro svaz jinde. Ve VV bych působil maximálně formálně, tedy bych nebyl ničemu dobrámu ku prospěchu.
Tomáš F.odpovědět 

 Dotaz členky ČHS13:45:41 28.02.2005
Ty, Šlechto, a co tvůj pohlavní život? Proč si přestal souložit? Co na to Kočička? A co primář Chocholoušek?
Dianaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.