LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se držíš, nemůžeš spadnout!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
5.Štípek 11538
6.Stráník 11449
7.Nespoutaný 11416
Bouldry:
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
7.Kopecký 10375
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141496 cest
Nové přelezy:
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+

Stěny
SAUNA - Plzeň
V 16 - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Kategorie:
 Vyjádřete se !
Už se nechci hrabat v hnoji a tak něco konkrétního.
    Dan dal k diskuzi návrh nominačních pravidel do reprezentačního družstva.Protože si myslím,že tvorba těchto pravidel je věc veřejná tak to dávám na "Lezce".Podle těchto pravidel se řídila komise mládeže(Kadlec,Kysilka,Cermák a Slouka) letos a na příští rok mají po konzultaci snad platit také.Výkonný výbor je neschvaloval!

Návrh
Nominační pravidla do reprezentačního družstva

Maximální p
Komentáře (40)13.10.2002... celý článek
 Další rekord na El Capa
Dne 1.10.2002 vysprintovali Yuji Hirayama a Hans Florine cestu The Nose za neuvěřitelných 2:48:55!
Komentáře (10)10.10.2002... celý článek
 Peru
Jak možná víte, v létě byli členové HO Alpa v Peru. Vylezlo se to hodně - Huascarán, Alpamayo, Artesonraju. V bigwallové Sfinze došlo k prvnímu českému opakování cesty Jižní kříž 7c+ od Bubáka Bolého. Mrkněte na náš web, je tam spousta fotek a nějaké to povídání.
http://fast.vsb.cz/alpa/peru2002/default.htm
Komentáře (7)10.10.2002... celý článek
 Jedte do Ospu
Krásné slunné podzimní dny,kdy teplota přes den dosahuje k 30C nás provázely minulý týden. Po MS juniorů ve FR.,kde se představy o slibném výsledku bohužel postupně vytrácely,jsme si šli zpravit chut do malebného udolí skorunkou Slovinska-Misja Peč. Ve složení Petr Solanský a Tereza Kysilková lezoucí pod zaštitou firmy HUDY SPORT a Pavel Solanský a Sona Hnízdílová lezoucí za barvy firmy TRIOP,jsme se pokoušeli alespon trochu zuročit formu. Výsledkem pak bylo Sonino-RUNO-7b+,Terčin-Rock n roll-7c
Komentáře (1)10.10.2002... celý článek
 Nová cesta ve Žlebu
Žleb company (Tomáš Sobotka a Ondra Beneš) udělali novou hodně hustou cestu na Levém břehu...
Jelikož se autoři nemohou momentálně pochlubit svou novou cestou, zbyla tahle práce na mě.

V sobotu 28.9.2002 vylezli, zatím jen AF výše jmenovaní novou cestu na Protěžovou věž, pojmenovali ji "THC" a AF přelez je za XC. Cesta začíná cestou Laura k prvnímu kruhu a dále pokračuje po borhákách přímo, lehce převislou stěnou a hranou. Dlouhá je asi 25 metrů a RP přelez se prý bude pohy
Komentáře (12)09.10.2002... celý článek
 Pedro 2x 8B+
Podle zprávy ze Švýcarska se Petru Pavlovičovi alias Pedrovi podařilo první opakování bouldertraverzu Joyeux Leon 8B+ v žulové oblasti La Balmaz(Valais).Autorem je Fred Nicole,který jako první tuto obtížnost vylezl v roce 1992 a od té doby se čekalo na opakování.Dalším Petrovým skvělým výkonem je přelezení známého bouldru Radja 8B+,rovněž od F.Nicola,je to třetí opakování po K.Loskotovi a F.Heliasovi.Mimo toho se Petrovi podařilo pár dalších super bouldrů kolem 8A-8B.U nás,v okolí Teplickejch má
Komentáře (22)09.10.2002... celý článek
 Americké mládí v Tarnu řádí
Ch. Sharma a D. Graham si potvrdili formu ve francouzkém Tarnu, kde je prý stále hnusně. Chlapci měli zjevně hezky. Pátek: sousední oblast Gorge de la Jonte, Ch. Sharma: 3-délková cesta Les chemins de Katmandou: 1. délka: 8b OS, 2. délka: 7c+ OS, 3. délka: 8b/b+ RP. Sobota, oba: Gorges du Tarn: La spectre D´ottokar 8b OS a zahájili nacvičování projektu Adieu Wolfgang v sektoru Güllich (mimochodem, nedávno to bylo 10 let od jeho tragické autonehody). V neděli si Amíci vylezli tyto cesty: Tennesse
Komentáře (8)09.10.2002... celý článek
 Výber skialpinistických a lyžiarských túr
Hasič Hölzl z děčínského spolku CAO mi včera vrazil do ruky knihu, která mně jako čerstvému majiteli chlupatých lyží přijde vcelku apartní. Jmenuje se Výber skialpinistických a lyžiarských túr a sepsal ji Stanislav Klaučo.
Obsahuje čtyřicet skialpových sjezdů a vysokohorských túr a pět přechodů přes sedla a hřebeny Vysokých, Nízkých a Západních Tater a Malé a Velké Fatry.

Velmi sympatickým rysem knihy je, že není užva
Komentáře (96)07.10.2002... celý článek
 Ještědský hřeben
A máme tu další díl o oblastech z mapy Oblasti skalního lezení                                                                                                    od
Komentáře (647)07.10.2002... celý článek
 Školení Instruktorů školního lezení
proběhne v těchto termínech: 8.-10.11. a druhá část 29.11.-1.12.2002 Další informace na stránkách ČHS.
Komentáře (5)07.10.2002... celý článek
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   >>>  
 

Vyjádřete se !

Už se nechci hrabat v hnoji a tak něco konkrétního.
    Dan dal k diskuzi návrh nominačních pravidel do reprezentačního družstva.Protože si myslím,že tvorba těchto pravidel je věc veřejná tak to dávám na "Lezce".Podle těchto pravidel se řídila komise mládeže(Kadlec,Kysilka,Cermák a Slouka) letos a na příští rok mají po konzultaci snad platit také.Výkonný výbor je neschvaloval!

Návrh
Nominační pravidla do reprezentačního družstva

Maximální počet reprezentantů v jedné kategorii jsou čtyři.

Reprezentace se sestavuje po dvou závodech CP mládeže.(Kalendář CP mládeže bude pokud možno sestavován tak, aby alespon dva závody CP mládeže proběhlly před první reprezentační akcí)

Závodník nebo závodnice bude automaticky zařazen-na do reprezentačního družstva v případě:
-Umístí-li se v předchozím roce na MS do osmého místa
-Umístí-li se v předchozím roce, alespon na jednom závodě EP, do pátého místa

Závodník nebo závodnice bude vybrán-na do reprezentačního družstva na základě těchto výsledků:
-Bude-li po dvou pohárových závodech na 1.-3. místě v poháru mládeže
-V seniorském rankingu mužů bude do osmého místa
-V seniorském rankingu žen bude do pátého místa

Vedení komise má právo nezařadit závodníka do reprezentačního družstva.

Závodník nebo závodnice nebude zařazen-na do reprezentačního družstva:
-Nebude-li členem CHS

Vedení komise v případě souhlasu každého člena vedení komise má právo vyloučit závodnika z reprezentačního družstva na základě:
-Neúčasti na MCR mládeže
-Nedostačujících dosavadních výsledků(zejména platí pro automaticky zařazené reprezentanty)
-Nepřípustného chování(např.: úmyslné porušení závodních pravidel, neuposlechnutí pokynů vedoucích, drzé jednání,...)
(V případě, že se bude jednat o vlastního svěřence člena vedení komise mládeže, je hlas tohoto člena neplatný!)

Vedení komise v případě souhlasu každého člena vedeni komise má právo zařadit jakéhokoliv závodníka do reprezentačního družstva na základě:
-Vynikajících současných výsledků(v případě, že se bude jednat o vlastního svěřence člena vedení komise mládeže, je hlas člena neplatný!)

V případě, že jakákoliv reprezentační akce proběhne před sestavením reprezentace, vedení komise mládeže má právo vybrat reprezentanty, kteří se jí zúčastní. Vybraní reprezentanti mají akci plně hrazenou.

  Možná máte pocit , že se vás to netýká, ale svým postřehem pomůžete dobré věci.
    Já osobně mám plno výhrad které co nejdříve napíšu!                 

Libor Hroza   [úpravy] 14:54 13.10.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 
"Vedení komise má právo nezařadit závodníka do reprezentačního družstva."

Tato věta je buď neúplná, nebo v pravidlech nemá co dělat.
Zapsal: Michal, 15:49:28 13.10.2002
 Pravidla 1
Základem jakýchkoli pravidel by mělo být jejich fungování jak po teoretické stránce, tak i po praktické.
Bohužel, tady to nemůže fungovat tak ani onak.
Co nastane, když se v jednom roce v kategorii dostanou do pátého místa na EP, respektive do osmého místa na MS všíchni čtyři nasazení závodníci?
Ti, co ten rok nejezdili EP nemají šanci se tam dostat! I kdyby byli sebelepší!
Navíc při přechodu kategorií může nastat stav,že by právo být automaticky nasazený mělo ten rok víc jak čtyři závodníci v kategorii.Co pak?
Proč jen 1.-3.místo v poháru mládeže? Proč ne1.-4.místo?
Co je víc 1.místo v poháru ml. nebo 8. místo v rankingu mužů?
Jakým právem může komise nezařadit závodníka do repre?
Kdo rozhodne, jestli neúčast na MCR byla kvůli nemoci či taktice?
Co to je "nedostačující dosavadní výsledek"?
Co to je "vynikající současný výsledek"
Akce před sestavením repre týmu mohou lehce sklouznout do rodinné dovolené za peníze CHS.
Nepřípustné chování- letos nebylo považováno za nepřípustné chování ani to, když starosta Nového Boru kritizoval chování některých závodníků při MCR při hraní státní hymny.A i zničení (škoda několik tisíc) posilovny(izolace) bylo považováno jen za klukovinu.
Pravidla musí být jednoznačná!

Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 17:00:21 13.10.2002
 Pravidla
Hrozo Ty jsi Buh!
Zapsal: rodic, 21:04:55 13.10.2002
 Pravidla
Doporucuji zvolit pana Hrozu za kandidata na prezidenta CR.Kdo je pro?
Zapsal: Kalvoda, 21:17:03 13.10.2002
 Pravidla 2
Podle Danového návrhu může mít někdo zajištěné místo jedním výsledkem a to i víc jak rok starým!

Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 05:59:59 14.10.2002
 REBEL ...
Jen tak pro zajímavost ... překlad slova REBEL (angl. dissenter) dle slovníku anglicko českého ... to myslím nepotřebuje komentář ...

dissenter - jinověrec
dissenter - odpadlík (od anglikánské církve)
dissenter - odpůrce; USA
dissenter - opozičník
dissenter - rebelant (ten kdo nesouhlasí)
dissenter - rozkolník
dissenter - ten kdo nesouhlasí

Zapsal: , 08:46:59 14.10.2002
 REBEL ...
Jen tak pro zajímavost ... překlad slova REBEL (angl. dissenter) dle slovníku anglicko českého ... to myslím nepotřebuje komentář ...

dissenter - jinověrec
dissenter - odpadlík (od anglikánské církve)
dissenter - odpůrce; USA
dissenter - opozičník
dissenter - rebelant (ten kdo nesouhlasí)
dissenter - rozkolník
dissenter - ten kdo nesouhlasí

Zapsal: , 09:05:18 14.10.2002
 Proč všeobecná diskuse?
Je-li pravda to, co jsem se dozvěděl z jiné podobné debaty zde, pak v "závodní komisi mládeže" pracují zástupci všech oddílů ve kterých jsou závodící děti.
Je snad kvalifikovanější skupina lidí, kteří by měli taková pravidla tvořit a oponovat?
Proto ty komise vznikají! Aby nemuselo plénum rozhodovat o všem, čemu nerozumí.

Je snaha o to, aby je schválil VV? Není nic snažšího, než na VH vznést tento návrh. Ale pozor Libore, stačí jedna věta:
"Navrhuji, aby nominační pravidla schválil VV ČHS, protože se domnívám, že komise není kompetentní."

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 09:13:16 14.10.2002
 Pro Rebela
Kdo Vam zarizoval , aby jste nemohl vyjet a proc.Hodte jeho jmeno na plac , kdyz jste takovy svobodomyslny rek.
Zapsal: Kalvoda, 11:32:07 14.10.2002
 Jediný rebel
Libore, nic proti Tobě, ale jediný skutečný Rebel v lezení v ČR je dle mého názoru Tomáš Sedláček. A úspěšný, veřejně si stál za svými názory, nesnažil se nikoho urazit a nikomu nenadával, což se o Tobě po těchto debatách říci nedá. Nedokážeš-li na poradách s rodiči závodníků prosadit svůj názor, nevylévej si vztek na Lezci. Děkuji. Nepodepsal jsem se, mám z Tebe strach.
Zapsal: Bojácný anonym, 12:18:15 14.10.2002
 Libor
Libore sorry, ale myslím, že proti Tvým výlevům zde již zazněla spousta odporu. Soudný člověk by nic podobného Tvým postřehům na Lezce již nikdy nenapsal. To, že zde stále a opakovaně prezentuješ možná dobrou věc z tebe dělá stále většího a legračnějšího Libora Hrozu. Mám dceru stejně jako Ty a při představě, že se za mě stydí při čtení podobných reakcí jako je tato, se mi dělá nevolno. Nechci být svým dětem pro srandu a to samé radím i Tobě. Raduj se z toho, že máš děti zdravý a navíc pohybově nadaný a buhví co ještě obyčejnějšího. A neraduj se z toho, že jsi to zase někomu nandal. Buď dobrej táta, lez a nebuď vůl.
PS. Články vo Ajgu z tebe bude sposta lidí hltat. Na tvý zjizvený ego každej dlabe. Myslím to vážně.
Zapsal: za spoustu lidí, 15:59:58 14.10.2002
 Proč
Proč musí být členem ČHS ???????
Zapsal: Dája, 16:01:55 14.10.2002
 Dájo, ty budeš asi ženská, že jo?
Protože do nich cpe ČHS pár korun a nebude přece podporovat nečlena nebo nedej bože člena jiné organizace.
Zapsal: Fery, 16:05:44 14.10.2002
 Návrh pravidel
Už se nechci vyjadřovat k některým nesmyslným anonymům, ale jen k pravidlům.
Tady je můj návrh pravidel.

A- reprezentant musí být členem CHS
B- v každé kategorii EP mohou být max. 4 nominování
C- na MS mohou být nominováni též další 4 závodníci v kategorii v lezení na rychlost
D- nominace do reprezentace by vzešla z nominačních závodů (navrhuji 3. závody)
E- výběr do reprezentace by určilo pořadí v nominačních závodech
F- v lezení na rychlost by se pořadí určilo též na nominačních závodech na rychlost

nominační závod

kterýkoliv závod pořádaný u nás, jež určí komise mládeže, který splní následující podmínky
1.- koná se v kalendářním roce jako EP a před započetím EP
2.- mohou na něm lézt všichni potenciální reprezentanti
3.- závodníci musí lézt stejné cesty
4.- musí být včas oznámen( 1 měsíc předem)


Nominační závod může být i závod dospělých,jen by měl samostatné vyhodnocení(jen na papíře) potenciálních reprezentantů, bez ohledu na umístění mezi dospělýmí

Největší rozdíl mezi mým a Danovým návrhem je ten, že můj nebere v úvahu výsledky z minulých EP a nebo rankingu mezi dospělými.Tím se dostává obrovská motivace pro širokou mládež "poprat se" o místo v repre každý rok na jaře znova.
Ve většině sportovních disciplín to tak je!Prostě a jednoduše řečeno,"loni jsi byl ve světě nejlepší, zato ti patří obdiv a sláva, ale tento rok začínáme znova"!Dovedete si představit v kopané, že vítěz MS by měl nominaci na další MS automaticky zajištěnou?

Co se týče financování? Rozdíl mezi mým a Danovým návrhem je ten, že propaguje plné hrazení nákladů reprezententům, byt by jich mělo jet jen pár a já zastávám co největší účast mládeže, přesto, že by si museli přispívat rovným dílem.V minulosti šlo o částky nepřevyšující 1000 korun.Navrhuji, pokud nebudou stačit finanční prostředky CHS, aby se závodníci spolupodíleli na financování stejným dílem.Pokud by se reprezentační tým měl zužovat, musela by komise předem určit na kolik členů a po jakém závodě!
Ostatní omáčka kolem znění pravidel se dá doplnit později. Ale znova upozornuji,že podstatné je to , že se každý rok začíná s čistým štítem.A musí být jen jedno kritérium a pro všechny společné.

Libor
Zapsal: Libor Hroza, 00:45:27 15.10.2002
 Re: návrhy
Pokud mi paměť slouží a milý Libor neporosadil ve FIFA radikální změnu kvalifikačních kritérií, tak do závěrečného turnaje MS jsou automaticky kvalifikováni: poslední vítěz MS a pořádající země (takže na posledním MS to byly celkem 3 země, které se nemusely zůčasnit kvalifikace), ale to je myslím každému, až na Libora, jasné...
Zapsal: Tomas, 08:10:25 15.10.2002
 přijde den
přijde den, kdy se v závodním lezení začnou točit takové peníze, že se tím skutečně pár lidí slušně uživí. a to teprv bude. teď jde o pár stokorun na benzín, o dětské dušičky, o ego, a pak najednou půjde i o prachy.
Zapsal: Lukas B., 09:21:13 15.10.2002
 Pro Bojácného anonyma
Bojácný anonyme, Libor se před vystoupením svého dítka na MS (!) zeptal kouče: „Může se šlapat na nýty?“ Kouč řekl: „Ano.“ Dítko bylo diskvalifikováno.

Opravdu si myslíš, že by jsi za podobnou „úspěšnou výchovnou lekci“ byl vděčný?! To dítko by navíc s velkou pravděpodobností stálo na bedně MISTROVSTVÍ SVĚTA…
Zapsal: Houba, 09:38:46 15.10.2002
 Liborva pravidla
Nechci se vyjadřovat k Tvým návrhům, ale opět k systému.

Proč se k pravidlům vyjadřuješ tady? Proč je chceš diskutovat tady?

Znovu se ptám. K čemu slouží komise?

Kdo se tady k tomu může rozumně vyjádřit?

Pouze ten, kdo sice o tom nějaké povědomí má, ale je mu to jinak fuk.
Protože kdyby mu to nebylo fuk, tak buď o tom diskutuje se zástupcem jeho oddílu v komisi, nebo s jiným členem komise kterého zná. Myslím, že se všichni ze závodů znáte.

A když se chce angažovat více, tak se bude sám nutit do komise.

Já to začínám vidět takto:
V komisi jsou samí blbci a to i bez ohledu na to, že tam pracují ti, kteří mají opravdový zájem.
Já Libor Hroza mám názor, který nikdo v komisi nechce slyšet a tak se obracím na vás všechny, kteří sice o práci komise zájem nemáte, ale pomozte mně je přesvědčit.
To přece nemůže fungovat!

Jsi se svým názorem osamocen? Není to divné?
Nebo víš o mlčící většině, která sdílí Tvé názory? Jestli taková existuje, potom je to smutná leč typická česká situace. Každý ví jak by se to mělo dělat, ale nikdo se nechce angažovat.

Ale vždyť se všichni vídáte na závodech, mluvíte spolu, cožpak VY (teoretická mlčící většina) nedokážete vyvinout tlak na komisi? Ale podporu přece nemůžeš hledat na Lezci, ale na závodech u stejně nespokojených rodičů.

Ale já pořád beru za pravdivou informaci v jiné diskusi vyvolané Tvým příspěvkem, že v komisi sedí zástupci všech oddílů, kde se nějaké závodní mládežnické lezení odehrává. To je v mých očích záruka demokracie. A jestli se tam z nějakého oddílu protlačil nějaký blbec, který nereprezentuje ostatní rodiče z oddílu.... Kde to jsme? Na úrovni oddílu se snad muíme být schopni dohodnout a když ne slovně, tak ručně.

Stále nechápu princip tohoto Liboro boje.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 11:36:50 15.10.2002
 Informace
Informaci z mezinárodních závodu "vyhrál Meloun (čhs, však)" očekáváme u nás v oddíle už dlouho, zatím bohužel ticho po pěšině, asi mu budeme muset přidat pár kilo na benči :-))
Jinak samo souhlas, v naší společnosti sice stále přežívá takřka xenofobní strach z ČHS jakožto svobodu omezující organizace upírající všem základní právo člověka (nezávisle lízt), ale všem pankáčům a anarchistům můžu s čistým svědomím vzkázat že háro a roztrhaný džíny jim nikdo upírat nebude.

HB BH BB in TBC madlem nebo jak to ten ptakopysk píše.
Sp.
Zapsal: Špicál, 12:56:37 15.10.2002
 Ja, deine Heimatland
THC IN SUDETENLAND, MEIN VATERLAND. Tak nějak to ta přerostlá andulka asi píše.
Zapsal: Fery, 13:27:48 15.10.2002
 
Ahoj, myslím, že už je načase, abychom se ozvali i my, co se nějaký pátek kolem dětského lezení točíme. Je přece nesmysl, aby takový Hudy, Mráza nebo Havlík diskutovali na Lezci o tom, kolik dětí a jak bude reprezentovat ČR.
Takže pro všechny, které zajímá stav dění v mládežnickém lezení. Fungují tři sekce, jedna, která se týká Českého poháru, druhá, Lanex cupu a třetí sekce má na starost reprezentaci. Český pohár i Lanex cup fungují bezvadně, reprezentace funguje také, jenom Libor pořád křičí o nespravedlnosti, komunismu a svazácích. A teď už konkrétně:
celá tato bouře vypukla po návratu dětí z MS. To co se stalo Lucce je samozřejmě smutné a Dan udělal to jediné, co v dané situaci mohl, to znamená, že se Lucce veřejně omluvil. Nevím, co by měl jiného udělat, jedině že by byl pro výstrahu zastřelen. Můj dojem ale je, že každý, kdo chce reprezentovat ČR by měl ovládat angličtinu natolik, aby se domluvil. Reprezentace se jezdí už spoustu let, ale nepamatuji si, že by byl kouč s lezci v izolaci. To začal až letos Dan a doplatil na to.
Jinak jsme Tě v Orlové něchtěli Libore roztrhat, ale chtěla jsem Ti položit několik zcela konkrétních dotazů. Tyto otázky Ti už položil pan Z v komentáři na článek Zastřelte mě (3.10.), ale Ty jsi z nich udělal šaškárnu. Zkus na ně třeba odpovědět. V začátku svého monologu v Orlové sis velmi stěžoval na to, že vás nikdo něchtěl po příjezdu na MS ve Francii ubytovat. Tak jsem se Tě jen chtěla zeptat, proč jste nezkrátili návštěvu Paříže s prohlídkou památek a nepřijeli jste na místo konání o něco dříve? Jestliže už byli všichni na mítinku, pak se nediv, že se jim moc nechtělo s Tebou jet. A tak mě napadlo,kdo dovedl do hotelu ty ostatní, asi si cestu museli najít sami, viď.
Četla jsem návrh Tvých pravidel, jen se pořád nemohu zbavit pocitu, že na tak malý sport, jako je sportovní lezení, počítáš pro reprezancaci trošku veliškářsky. Počítej - je šest katerorií -A,B a junioři, vždycky čtyři kluci a čtyři holky tj.24 reprezentantů. Na MS navrhuješ dalších 24 (čtyři z každé kategorie)na rychlost, takže to máme 48 závodníků. Navrhuji zakoupit autobus,a nahradit kvalitu kvantitou. Také bychom mohli děti naučit "Kdož sú boží bojovníci" a zastrašit soupeře množstvím účastníků. To, že líčíš, jak chceš reprezentaci pro co největší množství závodníků je sice působivé, ale nefunkční. Z každého sportu opravdu vyjíždí jen ti nejlepší.
A ještě mě zajímá, jestli považuješ za zbabělce i ty, co s Tebou souhlasí, ale podepisují se přezdívkou. Já se samozřejmě podepíšu, a už se těším, co zajímavého se o sobě a o své rodině dozvím
Zuzka Zbranková
Zapsal: , 10:26:07 16.10.2002
 Probudte se už!!!
Už toho mám dost! Jestli to tak půjde dál, tak to můžeme rovnou zabalit! Na co budou všechna ta pravidla? Viděl jsi to Libore u některých států v Evropě? Já teda NE! Snažíš se do Repre "nasrat" ty svoje. Pokud nejsi absolutně zaostalý, tak musíš vidět, že špička je mnohem dále, a myslet si, že když dostanou možnost ti slabší, že je to nějak povzbudí v tréninku? 1.At se naučí pořádně trénovat, pokud víš, co to vůbec je?! A lezení samotné pak řekne, zda-li patří do repre!!!! a sory, ale podívej se na svoji dceru, jak LEZE! Lezení je sport, kde se nedá nic "obsrat" a zaleží jen na jedinci a o tom, jestli se dostane do repre, NEBUDOU ROZHODOVAT JEJICH RODIčE, ale lidé, kteří jsou pro tento účel určeni! Uvědom si to už prosím a nečit tak dobrou pověst českého týmu. Jak jsme byli na tom pod tvým vedením, jaké to bylo pod Solanským a Kysilkou! HMM, tobě to asi nikdy nedojde. A obcházet to přes nějaký fotbal je přece směšné. Už jsi konečně otevřel oči?!
Zapsal: , 11:30:12 16.10.2002
 Zuzce
Sraz byl mezi 18-20 hod.My jsme přijeli v cca 18 hod.Měli jsme přijet dřív?A na mítinku nikdo ještě nebyl, ten se konal od 20 hod. Věřím, že bych cestu našel taky, ale neznal jsem adresu hotelu.A domluva byla jasná ,u haly!
Za zbabělce samozřejmě považuji i ty co semnou souhlasí a nepodepíšou se!
Trohu se divím, že nečteš co napíšu pozorně. Já nepsal nikde, že musí jet všech 48 závodníků. Já psal o objektivní kvalifikaci.
Zuzko, souhlasím s omluvou Dana Liborovi a Lucce, že nemohli podat svuj max. výkon.Asi se fakt nedá víc dělat!Ale pořád mi nejde do hlavy, že mi nechce proplatit plně cesták, protože Libor nebyl do osmého místa.Ale díky Danově ,ted již přiznané chybě se o to nemohl Libor ani pokusit!A piš si , že Libor měl na to, stát na bedně!Co ty na to?
A ještě jedna otázka.Nebylo zlým úmyslem z tvé strany snižovat výkon Elišky na MS v lezení na rychlost vykřikováním ,:"Ale podívejte se jak skončila na obtížnost?! No, řekni všem, kolikátá byla na obtížnost?!"?
A pro tohle jsem musel odejít z té schůze!Protože holky nebiju!
Eliška je v lezení na rychlost třetí na světě ve své kategorii, a na tom nic nezměníš!To,že jsem ji tam vzal neznamená také, že souhlasím s pravidly která napsal její táta, nesouhlasím s nima!
Máš také pravdu, že by měli jezdit jen ti nejlepší! Proč nevzali také Elišku?
Zuzko odpovíš prosím?
Libor
Zapsal: Libor Hroza, 12:00:09 16.10.2002
 
Libore, nebylo by lepší, abychom si tyto věci vypořádávali na svých soukromých meilových adresách? Pořád si myslím, že stránky Lezce jsou určeny pro ty, kteří si chtějí sdělit, kde se dobře a blbě leze, které cesty jsou pěkné atd. Pro seberealizaci nás, rodičů, by se třeba mohla založit zvláštní webová stránka, např.Mé dítě je geniální... Já jsem s nikým, kdo na MS byl ještě nemluvila, jenom mi to při Tvém projevu přišlo divné, jak jsi lkal, že děti nemohli jít včas do postele. V kolik jste přijeli opravdu nevím.
S tou omluvou. Myslím, že patřila spíš Lucce, Libor byl v izolaci když se tato záležitost řešila,)pokud jsem dvše dobře pochopila) a jestliže Eliška s Petrou si dokázaly vše podstatné zjistit samy, proč to neudělal Libor. Vždyť už je dost velkej. A proč Eliška s Petrou dokázaly to, co dokázaly bez šlapání na nýty a Libor ne? Jo a jestli jsem v Orlové vykřikovala, tak jen proto, že máš opravdu velmi silný hlas a překřičet Tě je umění. No a výsledek Elišky mě samozřejmě zajímal a na ICC tehdy ještě výsledky nebyly. Ale opravdu v tom nebyl zlý úmysl,myslím, že jsem byly jedna z prvních, kteří Mírovi smskou gratulovali k úspěchu, stejně, jako on mě gratuloval vloni.Existuje jeden psychologický pojem - podle sebe soudím tebe...
Já nevím, proč nevzali Elišku, ale jestli to nebude tím, že Míra po závodech v Arcu prohlásil, že s Eliškou vystupují z repezentace. Alespoň nám to tak v Raveně řekl.
U objektivní kvalifikace musíš vždy určit, kdo tedy pojede. A jestliže podle Tvých pravidel bude mít možnost na MS jet 48 lidí, a pojede jich méně, tak se zase najde někdo, kdo se bude ptát proč nejedu, když jsem splnil kritéria.
Ahoj Zuzka
Zapsal: , 12:35:30 16.10.2002
 Krev
Jen do toho, chci vidět krev, nudím se
Zapsal: , 12:41:09 16.10.2002
 Zuzce
"Lezec"by měl opravdu být pro horolezce a lezce! Ne pro obrovskou skupinu zbabělců bez podpisu!
1 - Nevíš v kolik jsme přijeli, ale víš , že jsme byli za kultůrou!
2 - Omluva jen Lucce?Libor šel startovat jako druhý a holky až o dost později!Tak se mohly zorientovat!Libor po nýtech nelezl, Kozlov který ho vyřadil ano!
3 - ...překřičet Tě je umění!Proč mne potřebuješ překřičet, když mluvím? Není lepší počkat až domluvím?
4 - Míra prohlásil, že vystupuje z repre po té co mu řekli, že Eliška si bude muset vše sama platit, ale to víš!Proto jsem za ním o berlích dobelhal do skal a řekl mu,že je starej osel a že to nějak uděláme, aby na MS Eliška mohla jet,že tam patří!
5 - Zuzko, opět opakuji, nečteš pořádně co napíšu!
Ta věta začíná,:"Pokud by se měl reprezentační tým zužovat....".Je jasné, že peníze nemohou stačit pro všechny, ale když se tým zůží musí to být dáno dopředu! Např.Na MS v Kapském městě nemohou jet všichni. Komise řekne,že peníze jsou jen pro dva a ti se určí z nejlépe umístěných na EP.A pak se odjede na EP. A né, že se to udělá jak dosud, že se počká až jak dopadne EP a pak se řekne pojedou čtyři nejlépe umístění na EP, protože Boženka byla až čtvrtá.
Když Dan napíše,že náklady budou mít hrazeni jen finalisté, jak může vědět kolik jich bude?Jak chce potom sestavit rozpočet na závody?

Libor
Zapsal: Libor Hroza, 13:42:29 16.10.2002
 
No vidíš Libore, to jsi celý Ty. Já jsem chtěla, aby ses pokusil odpovědět na otázky které položil pan Z už jsem v palbě dotazů od Tebe. Proto si s Tebou raději nikdo nic nezačíná. Takže, protože odpovědět je slušnost:
ad1) Že jste byli za kulturou vím z článku Petry Melicharové (viz. www. nalaně.cz)
ad2) Já jsem si myslela, že Lucku diskli a už nemohla pokračovat, ale Libor že lezl.
ad3) Já bych Libore ráda počkala, až domluvíš, ale Tvůj monolog byl velmi dlouhý, čas běžel a stejně jsi nakonec utek.
ad4) Je krásné, že jsi se o berlích za Mírou dobelhal do skal, ale bohužel, nejsi kompetentní určovat nominaci na MS. Od toho je komise.
ad5) Já si myslím, že umístění ve finále závodů EP nebo MS je natolik velký úspěch, že by tito závodníci měli mít možnost účastnit se závodů a mít hrazeny náklady. Zuzka
Zapsal: , 14:15:19 16.10.2002
 Začínám si tě vážit
Zuzko, já na tvoje položené otázky odpověděl!A špatný jsem proto, že jich taky pár předložím?!
Máš pravdu,že nejsem kompetentní určovat nominaci, taky jsem ji neurčoval!Jen jsem sestavil tým který tam jel za své!Průměrem umistění nejúspěšnější!(Jsem ješita)
To,že odejdu jsi nemohla vědět a můj odchod jsi svými výkřiky způsobila ty!
Umistěni ve finále je fakt veliký úspěch, ale jak se bude řešit to, že peníze budou pro dva a ve finále jich bude sedum? Co je víc osmé místo na MS nebo čtvrté na EP? Tyhle věci musí být dány dopředu!
Máš ale můj obdiv, že jsi do tohoto rozhovoru šla!
Libor
Zapsal: Libor Hroza, 15:12:23 16.10.2002
 Liborovi
Milý Libore Hrozo Rebele,
vzhledem k tomu, že se nezabývám výše zmiňovanou problematikou - tedy soutěže a už vůbec ne soutěže mládeže (nejsem mládež a na soutěže nemám výkonost, že ano...), neměl jsem dosud žádný důvod reagovat na Vaše příspěvky.
Leč vybavuji si živě Vaše vastoupení na poslední VH ČHS. Proto si dovoluji reagovat na následující větu:
3 - ...překřičet Tě je umění!Proč mne potřebuješ překřičet, když mluvím? Není lepší počkat až domluvím?

Překřičet Vás, obávám se, není jenom uměním, ale i holou nemožností. Na uvedené VH jsem Váš, poněkud vzrušený, příspěvek
1. nepochopil, neb jeho forma k pochopení nebyla (asi jste byl vzrušený příliš)
2. Nechtěl pochopit, neb byl (nevím do jaké míry oprávněně - posouzení toho ale není mojí věcí) krajně útočný - nebo minimálně útočná byla jeho forma. A proto mi přišlo, že se jedná jen o útok a nikoli o snahu o diskusi (a už vůbec ne o dialog)
3. Nedoposlouchal do konce, neboť mi přišlo účelnějším jít si zakouřit, dokud nebude normálně pokračovat jednání.

Shrnuto. Pokud vždy mluvíte tak, jako jsem Vás (poprvé v životě) zaznamenal na uvedeném fóru, soudím, že počkat až domluvíte je ztrátou času a navíc stejně následnou diskusi nepřipustíte. Pokud tedy vždy používáte stejnou formu verbální komunikace jako tenkrát, nedivím se nikomu, že, týká-li se ho Vaše vystoupení alespoň okrajově, má dotyčný snahu Vás překřičet.
S uctivým pozdravem
Tomáš Frank
Zapsal: Tomáš Frank, 15:25:18 16.10.2002
 Tomáši Frankovi
Je mi to líto, že jsem na tebe takto zapůsobil, ale já jsem si dal písemnou žádost, že můj příspěvek bude delší! To nařizují stanovy!Byl jsem ,ale neoprávněně přerušen, proto taková reakce. Taky jsem se za své chování omluvil!

Libor
Zapsal: Libor Hroza, 16:13:00 16.10.2002
 OK
OK. Moc jsem další okolnosti neregistroval...
Takže tam jste mohl mít pravdu (což, pokud se na pravdě zakládá i úvodní příspěvek), máte, konconců i tady, ale pak už skutečně jde zejména o formu. Já (jistě subjektivně) Vás vnímal jako konfliktní osobu (a navíc, mohu-li být zcela upřímný, pak mám takový hezký výraz, osobu "samonasírací")...
Pokud skutečně chcete něčeho dosáhnout, pak je důležitý nejenom sám obsah, ale i ta forma. Z reakcí těch, se kterými jsem nahoře kouřil soudím, že jste nás (poněkud) popudil, víc. Těžko se bojuje, byť za dobrou věc, v atmosféře, kde lidé kteří Vás v životě nespatřili, se staví apriori proti Vám...
Možná by pomohla nejen písemná přihláška s upozorněním na delší příspěvek, ale hlavně meritum příspěvku v písemné podobě a návrh usnesení VH na závěr (tak navíc člověk získává jistotu, že příspěvek nezmizí a objeví se i v usnesení). A zejména chladná hlava, zachování korektnosti atd.
Ale skutečně teď soudím na základě jednoho setkání, tedy velmi subjektivně.
Zapsal: Tomáš F., 16:36:56 16.10.2002
 Re: Tomáš F
Jak jsem již napsal, tak já stále více získávám pocit, že příslušná komise je kompetentní věc vyřešit. Libor, zdá se, plave proti proudu. Možná má pravdu, nevím, ale fakt je ten, že plave asi sám. Ale těžko najde tady pomoc u těch, kteří nemají sebemenší zájem do té vody lézt.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 17:28:59 16.10.2002
 Uklidnění
Nechtěl jsem už na stránkách Lezce zasahovat do vášnivých monologů Libora, kterých si dost užijeme na každých závodech, ale nedá mi to. Chci jen uklidnit nezasvěcené čtenáře Lezce, že dětský závody v Čechách i přes to všechno co se o nich dočtou FUNGUJÍ A FUNGOVAT BUDOU!! Každých závodů se zúčastnuje více jak 100 vysmátých dětí a neviděl jsem jich zase až tak moc nespokojených. A když tak nespokojených se svým výkonem, což je většinou motivuje k dalšímu tréninku. Nejvíc nespokojení bývají rodiče a trenéři, jimž jejich ratolesti, resp. svěřenci neuspokojí jejich zhrzelá ega! Děcka jim jsou pouze prostředkem jak si něco dokázat a běda jak to nefunguje. Chyby se pak hledají kde se dá. Ale to není jen na závodech a ve sportu vůbec, děje se tomu tak i v běžným životě. Naštěstí těchto jedinců není zase až tak mnoho, nebezpečné je pouze když se začínají houfovat a spolčovat ve sanze otrávit lezení VŠEM!
Zatím se jim to daří pouze u dospělých, naštěstí děcka jsou vůči naší blbosti imunní a užívají si radosti z lezení a z kamarádů na závodech (a O TOM TO PRO NĚ JE!!!!) dosytosti bez ohledu na naši ješitnost, egoismus a neschopnost se domluvit na nejzákladnějších věcech.
Přestanu už plkat, ale ještě jednu prosbu na závěr, než to neosobní PC konečně vypnu: nechme tyhle internetový nikam nevedoucí debaty na lezcovi (sem patří příjemnější počteníčko o Labáku, Francii atd.), pokusme se, Libore, vyslechnout i druhou stranu! Monology plné emocí a zášti nikdy nikam nevedly a nepovedou! Furt to budou jen monology a tady je potřeba diskuse!! Sakra, všem nám jde podle našich slov o děti, ale nechováme se tak!!
Dobrou Houmy
Zapsal: rodič - nerodič Houmles, 20:55:59 16.10.2002
 Končím
Ničeho jsem nedosáhl! Bohužel jsem si myslel,že lidi kolem skal a lezení zajímá podstata věci.Ale tak velká reakce slabochů bez podpisu mne drtí!
Možná jsem sám, možná plavu proti proudu, ale jsem to já!
V osmdesátémšestém roce jsem solo lezl Zluté střechy na Kežmarák.Ve výlezu z posledního převisu jsem dostal šutrem, který přilétl někde zezhora, do obličeje.Hodil jsem asi desetimetrovou tlamu a zůstal viset v bezvědomí na svém samojištění.Pak mne tam odsud dostali kluci, kteří lezli Obrovský kout.
Když o tom tak přemýšlím, šel bych do toho znova a riziko by bylo menší než jít navázanej s nějakým slabochem, který se bojí podepsat!A těch tady bylo až příliš!

Libor

PS.Nějak mne trápí háčky nad velkými písmeny.
Zapsal: Libor Hroza, 21:07:02 16.10.2002
 Ještě naposledy
Houmy, jsi ve čtyřčlenné komisi mládeže. Co jsi udělal proto, aby Eliška na to MS jela? Nic!Nechápal jsem, jak můžeš tak nadšeně blahopřát Mírovi k úspěchu jeho dcery?A jak ti bylo, když jsi odsouhlasil,potrestat mé děti nevydánim licence, když nebudu držet hubu!Měl jsi pocit,když jste to mě a mé ženě sdělovali,že je to to nejlepší pro děti.
Je mi z toho divně co tu píšeš!
Libor
Zapsal: Libor Hroza, 21:30:11 16.10.2002
 Hrozovi
Velky lezce a zdolavateli sten solovymi vystupy.Och jaky jsi hrdina a silny muz.Jaky jsi odvazny muz , jak se umis postavit strme stene a lidem co se te boji .Co se boji tve neomalenosti.Cose boji aby nepadli do tve strelecke zony.Jsem tebou nadsen a chtel bych mit tve foto v nasi horolezecke nastence, protoze ostatni jsou uz jen blbci a konfidenti minulych rezimu.Ty Svata cistoto.Jsi ty vubec clovek?Jsi ty vubec z teto planety?Mrzi me , ze te nikdo nechape , ze se nikdo nechce postavit na tvoji stranu.Mel by jsi se zastrelit , ale sam .Protoze by jsi chodil toho co by te zastrelil strasit protoze to neudelal podle tebe a tudiz spravne.
Asi zalozim tvuj fan klub, protoze takovy horolezec si ho zaslouzi a uz asi i vyslouzil.
Zapsal: , 00:00:34 17.10.2002
 Snad už vážně naposled
Jsem rád Libore, že jsi opět nezklamal a za můj názor se mi dostalo spravedlivé "odměny". Bohužel nechápeš že dětský lezení se týká stovek dětí a nejen těch pár na špičce. Já jsem vstoupil do komise s tím, že budu dělat maximum právě pro ty stovky nadšenejch dětí, který ty bohužel nevidíš a bereš celý lezení mládeže pouze jako vrcholovej sport. Závody na regionální úrovni se nám myslím daří, Český pohár díky Jirkovi Čermákovi funguje bezchybně a to že na tý špičce ledovce sportovního lezení to zase až tak nešlape je z 90 % jen a jen Tvá zásluha! A další Tvá zásluha je, že těch pár lidí kteří chtějí něco dělat kolem mládeže je natolik Tvými výpady a urážkami otráveno a znechuceno, že pro příští rok budeš mít pravděpodobně všechna místa v komisi volný pro sebe a svou rodinu. Užij si to!!
A ještě jednu prosbu bych na Tebe měl - nesnaž se prosím ještě rozeštvávat další lidi mezi sebou, viz mé napadání ohledně Míry Kareše. Vůbec nechápu jak můžeš vědět co já jsem udělal či neudělal (jedině pokud nemám ve svém telefonu nějakou tu "štěnici" z tebou tolik opěvovaného komunismu!?) a už vůbec nechápu, proč bych nemohl upřímně popřát Elišce a Mírovi za jejich životní úspěch. Ono ještě občas mezi lidmi existují kamarádské vztahy, ale to ty už asi moc neznáš! Zkus si zavzpomínat....

Ale jak říkáš - "končíme", trošku mne mrzí, že jsi opět dosáhl svého a já se nechal zatáhnout do naprosto neplodné debaty, ale už opravdu NE, můžeš provokovat jak chceš, už do toho na týhle "půdě" nejdu! A o to prosím i ostatní soudné rodiče a trenéry - tady NE, od toho máme své schůzky na závodech, ze kterých nám však bohužel Libor občas prchne....
HojHoumy
Zapsal: Houmy, 13:12:18 17.10.2002
 Čára
Už jsem znechucenej.
Kdo pod touhle čárou něco napíše je bl...
Jděte se hádat k pivu.
Pavel
-------------------------------------------------
Zapsal: Himbajz, 14:32:29 17.10.2002
 Cara ne cara
Chtel bych se te pane Hrozo jeste nakonec zeptat ,zda , kdyz prijdes vecer domu a zacnes svym talentovanym detem vypravet co jsi pro ne , pro jejich sportovni rust udelal, tak te nepozvracej.
Zapsal: , 16:35:40 17.10.2002
 pro pana hrozu
to je v piči že takovej hladovej člověk vůbec je ,udělej si vlastní mistrovství světa na sví NEJVĚTŠÍ STĚNĚ ,nikoho z ČHS tam nepouštěj ani to nikomu neřikej,tví děti vyhrajou ,proplatíš si sám cesták a máš to v kapce, pak se zavři na hajzlu a poser se blahem.Z tebe si tu už lidi můžou dělat jenom srandu.
Zapsal: picmaus, 13:31:13 16.07.2006


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179554)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Flake Is Fake 6c Vrbovsko
Lora II 6c Vrbovsko
Fits My Style 6b+ Vrbovsko
Hugo 6b Vrbovsko
Mäusezähnchen VIIIa Schmilka
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
RIP | RIP | Re: Ani | Ss | Ani | Re: masakr | Re: To není vše | To je fakt nádhera. | Re: poučení | Hustý! |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (91)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (14)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 372 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 323 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 292 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 293 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 270 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.