LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hoď lano. ...ne celý!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140281 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
KLAJDA - lezecké centrum Brno - Brno - Maloměřice
Cakle - Ústí nad Orlicí
HK Ostaš - Police Nad Metují

Prodejny
Ksport - Třinec
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lezecké centrum

Písek

small..dnešku předcházela parta let zaručených informací, že v Písku se chystá lezecké centrum. Začátkem roku prosáklo pár fotek ze stavby a nyní jsem měl konečně možnost na vlastní oči zakusit jaká je realita...

a nebudu Vás napínat, realita je více než úžasná. Už jsem pár super stěn viděl a můžu za sebe tvrdit, že tato se k nim hrdě zařadí.
Ale mně věřit můžete a nemusíte, fotky můžou zkreslovat.. Přijďte se přesvědčit sami na den  otevřených dveří,  který je již příští víkend, tedy 28.-29.5. Ofiko otevření je připraveno až na 4.6.2011, ale o tom se ještě všichni včas dovíme.
Nyní ale na co se vlastně můžete(me) těšit:
je zde zastavěných cca 1400m plochy stěny, 70 linií jištění, převislé sportovní cesty pro bouchače, ale především spousta strukturovaných linií všech sklonů, kde si na své přijde opravdu každý ať už lezec nebo jen dobroduh, který si chce lezení jen zkusit.

01




02

Super převislé (7m) sportovní profily - jak jsem z toho padal furt na prdel tak mi i sklon malinko utekl...


03

hned naproti jedna z největších (a také slušně převislá) struturovaná stěna v ČR


04

i děti si přijdou na své v položeném koutovém sektoru


05

pohled na další sektor zpod nejpřevislejších stěn


06

pohled shora od baru


07

je pro nás připraven stylový bar, kde se bude točit Bernard a kofola, připraveni budou utopenci, toasty a další pochoutky


08



09

dětský koutek


10

s perfektním výhledem na stěnu přímo od škopku


11

a první dámský atak na stěnu:)


12

První cesta, není nijak obtížná, ale už se leze a vo vo vo tom to je:))))



V současné době je na stěně cca 20 cest. Nejtěžší  jsou okolo 8UIAA a většina ostatních asi do 6tky, neb na dny otevřených dveří je očekávána návštěvnost hlavně dětí .  V druhém termínu dne otevřených dveří (28.-29.5.)  bude cest určitě více a další týden 4.6. při otevření si každý už určitě najde cestu dle svých představ.
Jak během jara přibývaly fotky z realizace, bylo dobře patrné, že se bude jednat o úctyhodný projekt. Po dnešní exkurzi jsem toho názoru, že je možno připít na úspěch celého realizačního týmu v čele s bratry Altmany a Jirkou Grauerem. Sedím u rumu takže..
Věřím, že se v Písku budeme potkávat, neb za sebe můžu prohlásit, že na píseckou stěnu kdykoliv rád vyrazím nejen za lezením(moc se mi líbil ten bar s dětským koutkem).
Zdroje:
www.stenapisek.cz



JirkaS   [úpravy] 13:40 26.05.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 -16:43:12 26.05.2011
pěkný,ale trošku malý ne? nemyslím stěnu ale půdorys.se tam ti jističi umlátěj a jestli tam budou sebou brát ty fakany jako tady v brně a ještě psy tak budou stát na jedné noze a ještě ne na vlastní...
jeden z brnaodpovědět 
 Re: -18:22:21 26.05.2011
fakana máš v trenkách a z fakana si vypadl.
trtodpovědět 
 Re: -09:34:52 31.05.2011
nejaky egocentricky ubozak? Tak si bez lozit do lesa, tam te budou rusit tak maximalne veverky...
Larsodpovědět 
 Re: -22:54:02 31.05.2011
Pane "JEDEN z Brna" jsem ráda že jste jenom jeden....
Merunaodpovědět 
  Re: -20:53:34 08.06.2011
no zato vás kreténů co tam taháte ty vaše umrdance a čokly je až moc
odpovědět 
   Re: -20:58:46 08.06.2011
dokonce se najdou i tací exoti co si pod převis na stěnu dotáhnou i postýlku s malym harantem...
odpovědět 

 Hmm slušný17:23:58 26.05.2011
Vida, furt se říká krize, nejsou peníze a pak se podaří postavit takto důstojný lezecký stánek. Hodné obdivu.
Steveodpovědět 

 ha21:46:48 26.05.2011
ještě jednu takovou do olomouce prosím :)
martyodpovědět 
 Re: ha22:38:23 26.05.2011
jojo, Olomouc a Poděbrady :)
Paďasodpovědět 
  Re: ha23:03:47 26.05.2011
Tento lezecky stanek se realizuje uz nekolik let, bohuzel krize a mnoho jinych problemu celou realizaci prodlouzilo, ale budme radi za to, ze se Vam stena uz konecne muze predstavit v plne sve krase, velke dik a uznani patri Vsem kteri se na tomto veledile podileli a firme Tr-walls, ktera postavila velmi kvalitni stenu dle nasich predstav..
Petrodpovědět 

 Super23:48:21 26.05.2011
Jak na to tak koukám, tak ušetříte za chyty na cestách 9 a vejš, protože ta struktura je úžasná:)
Povedlo se Vám to, závidím pískařům pěknou vnitřní stěnu, snad se stěna uživí, určitě se přijedu podívat až budu mít cestu.

Tak snad už jen vše nejlepší a spousty lezců ;)
Prasopesodpovědět 

 ...01:00:57 27.05.2011
Tak jednoznačně nejlepší profil je ten položený dětský koutek, tam by byly bouldry! Zbytek z prominutím 20 let nazpět...
Vencaodpovědět 
 Re: ...09:05:44 27.05.2011
zajeď se podívat např. do Gasswerk v Zürichu. Honosí se to samými superlativy, ale co se týče profilů, Písek je mnohem dál. Buďme rádi, že tam nejsou samé kolmice, které, buďme k sobě upřímní, vydělávají nejvíce. Nebo všemi vychvalovaný Innsbruck - taky nuda.
odpovědět 
 Re: ...11:46:43 27.05.2011
tys ňaky chytry, viš jak vypadaly profily před 20ti lety_? a viš jak před 10-ti? možna tak před 5ti si viděl prvni na živo co? no už se těším až něco splácáš sám (ty co jsem viděl zatím nepočítám) a ja, jestli do te doby nezdechnu tak ti je pochválím...good luck a muerte
bidloodpovědět 
  Re: ...11:11:50 28.05.2011
Hehe, Bidlo žije! Jen mi přijdou ty strukturové stěny samoúčelné, toť vše. Havířov, jedna z prvních stěn v ČR je dle mého pořád skvělá tréningovka. Klasická široká 45-ka, široký buben a hotovo. Písek je podle fotek asi super, ale všechno za účelem rozmanitosti příliš úzké. Jen můj názor.
Vencaodpovědět 
   Re: ...18:48:31 29.05.2011
šak ti ho neberu, jen jsem se podivil tomu časování
bidloodpovědět 

 Stěna - struktury08:34:16 27.05.2011
Pěkný lezo-stánek. Zázení taky moc hezký.
Zajímalo by mě, jak vyjde cenově metr čtverečný, stukturované stěny oproti normální opískované desce. Stačí mi poměr?
Tipl bych si, že to musí být tak třikrát dražší, nebo ne?
 jirkasodpovědět 
 Re: Stěna - struktury09:17:21 27.05.2011
Rakovič má ceny na stránkách smíchova. Je tam odkaz na jeho stavofirmu.
odpovědět 

 chyty09:28:53 27.05.2011
Jaký tedy od koho tam budete mít chyty? A kdo bude stavět? Po zkušestoch ze stěn v Brně a Praze si myslím, že tohle je naprosto klíčový. Dobrý nebo i středně dobrý profil je základ, ale se špatnejma chytama nebo stavěčema je stěna odepsaná..viz v Praze např. Mamut..
Máčaodpovědět 
 Re: chyty09:38:57 27.05.2011
No já bych hochu doporučil aby používali hlavně HRT holds, AIX a teď ty nové Rakochyty ,jo a Andrej má zastoupení na nějaké francouzké chytky. Pak je tu ještě stavěcí firma Art of Route. Bude to stát balík ale lidi to dost ocení. Hlavně nevyrobit hrůznej Mamut a využít to lépe než novej Liberec(stěna super a na jednu dobrou cestu pět hnusnejch blbostí).
odpovědět 
  Re: chyty10:15:05 27.05.2011
Je to OT, ale co máte proti pražskému Mamutu? Já teda umělky obecně nemusím, ale v zimě jsem tam párkrát byl a neviděl jsem problém ...
P.S. Nejsem sportovkář, lezu 5,6,7.
odpovědět 
   Re: chyty10:17:45 27.05.2011
No tak to bude tím.
odpovědět 
    Re: chyty12:25:43 27.05.2011
Pokuds chtěl říct, že jde o to, že v Mammutu jsou mizerný cesty 8 a výš, tak to nezhodnotím, nelezu to. (Ty pod pětku mizerný myslím nejsou, nelezl jsem je všechny, ale pár jsem jich přelezl, když jsem se rozcvičoval po nabourané noze.) Asi je to možný - nicméně na základě toho bych neodepisoval stěnu ani ji neprohlašoval za hrůznou. Optimum to asi není, měli by si pokud možno zalézt všichni, ale svět prostě není dokonalej. (Na Ruzyni se mi zase nelíbily cesty 5-7; no a co. Jezdí tam kamarádi co lezou devítky a jsou spokojení …)
odpovědět 
     Re: chyty15:18:16 27.05.2011
No právě na Mamutu, teda nebyl jsem tam cca 1-1,5 roku, tak jestli se to změnilo tak nemůžu hodnotit, ale..že jsou povinné kroky (ruka-noha a téměř bez vrutů) v cestách lehčích než..7, ale i v 6 považuju za chybu. Od 7 výš a určitě od 8 to snad tak nevadí, člověk nabere sílu, ale u lehčích cest člověk nepotřebuje tak moc nabrat sílu, ale i zlepšit techniku. A bez vrutů to moc nejde a naopak technika jde k čertu. Ne že by tam nebyly těžký cesty, ale ..
Máčaodpovědět 
  Re: chyty11:58:35 27.05.2011
Jaky problem mas s Libercem?? Ja uz tam par zim mam a cesty mi pripadaj povedeny. Samozrejmne par nesmyslu se tam najde ale je jich malo a snad i brzo zmiznou...
Kiriodpovědět 
  Re: chyty12:00:37 27.05.2011
Jaky problem mas s Libercem?? Ja uz tam par zim mam a cesty mi pripadaj povedeny. Samozrejmne par nesmyslu se tam najde ale je jich malo a snad i brzo zmiznou...
Kiriodpovědět 
  Re: chyty13:18:42 27.05.2011
Neni nahodou v Art of Route Vrzba ? Ten tu v Brně staví největší pi*oviny. Cesty od Mrázy jsou parádní, ale co staví Vrzba je neštěstí. Jediná jeho kreativita je ve stavění naprosto nelogických hnusných kroků, kterými jakože zpestřuje cestu ...
V poslední době se bohužel jeho cestám špatně vyhýbá, protože začali používat jednotný podpis Art of Route.
pepaodpovědět 
   Re: chyty18:27:10 27.05.2011
cesty od Vrzby mam rad a myslim ze to dela dobre. Vsichni listovaci a bouchaci maji strach i z jeho 5acek, cim to asi bude:)) jo, ja sem zapomnel, na kampusu jsou vzdycky vsechny chyty logicky za sebou..:)
kmlodpovědět 
    Re: chyty19:53:41 27.05.2011
Tak tos asi mel stesti na par cest kterych se mu vyjimecne povedlo. Taky jsem lezl malo pitomejsich cest jako od Vrzby. Jeho cesty prave byvaji stupidni shybarna zakoncena naprosto nesmyslnym bouldrem. Doufam ze mu nekdo promluvi do duse protoze se jeho cestam taky vyhybam.
A vzhledem k tomu ze mu za staveni cest nekdo plati tak to je dost paradox.
Jak psal pepa, cesty od Mrazy jsou mnohem hezci, daleko lezectejsi. Vrzbu ne.
Aldaodpovědět 
   Re: chyty13:29:25 02.06.2011
Já cesty od Vojty vyhledávám (na Klajdě), jsou to pro mě nejhezčí cesty. Tohle je poprvé, co slyším opačný názor, kámoši je mají také rádi. Když porovnám 6c od Vojty a od Mrázy, tak od Vojty posedím, popřemýšlím a nejspíš přelezu. Od Mrázy posedím, zanadávám a nejspíš sjedu dolů z půlky, protože neudržím lištu.
o..odpovědět 
    Re: chyty10:57:35 03.06.2011
největší problém cest na překližce, je nerespektování faktu, že překližka je tréninkový nástroj na vytrvalost(nikoli bouldrovka, nikoli campus)(kdo s tímto nesouhlasí, nechť dobrovolně skončí s lezením, bude nám všem lépe) a také, že chyty se velice rychle olezou a osliznou(obzvláště třeba na Výgebovvě-za ty prachy by to mohli čistit častěji).
Takže paxe stává, že lezete za prvé po totálně voslizlejch mrdkách, kde hrozí že vysliznete při cvakání, nebo obecně, že vysliznete, ale v podstatě vám nenatejká, což se kombinuje s charakterem cesty-nuda, nuda, bouldr, debilní cvakání, nuda, nuda, bouldr, nuda, bouldr(často se přidává oslizlost do bouldrů a cvakání). bouldy jsou za (slizké) obliny, je to samozřejmě superjakoskalní cesta(stavěč se plácá a je nýmoši plácán po zádech), ale po padesáti lezcích se z cesty stává hnus a klíčový oblý chyt lze těžko udržet a síla v tom moc nehraje roli.
ještě je nutno se vyvarovat nezdravotních chytů a kroků, páč zničit si vazivový aparát na skále, fajn, součást hry. ale na překližce? zbytečné(maximálně tak na campusu, modří už vědí)!

Mohu-li skromně poradit: vyrovnané cesty po spíše pozitivních chytech, resp. chytech, které po mírném olezení nezmění moc schopnost nechat se držet a nějaké nohy občas okolo, ať to není jak chůze po laně.
kkodpovědět 
     Re: chyty10:59:21 03.06.2011
není to adresováno na vrzbu, cesty neznám, nemůžu soudit.
ale divím, se že se v téhle republice dá uživit profesionálním stavěním cest:)
kkodpovědět 
     Re: chyty17:17:31 03.06.2011
To dává určitě smysl. Něco na tom bude a stavěči by se nad tim měli zamyslet. :)
Martinodpovědět 
     Re: chyty18:28:15 03.06.2011
kk diky!! tohle by se dalo tesat!!! tam je vse - zkusenost, myslenka, sila!!! kk bravo!!! kk napis knihu!!!
Jodpovědět 
      Re: chyty22:17:11 04.06.2011
Sakra ovládejte se, kdyby se tesalo do kamene vždycky když tu někdo píše že by se mělo, nemáme za chvíli po čem lézt!
Alešodpovědět 
  Re: chyty20:40:48 30.05.2011
V Liberci jsem pár cest postavil a tvůj názor mě zajímá.Jestli tě můžu požádat,napiš mi něco konkrétního.
ČOKAŘodpovědět 
 cesty a kdo je staví, schvaluje14:18:27 27.05.2011
Souhlas. co se kvality cest na dobrých stěnách týče - provozovatelé zařadili zpátečku a šlápli na plyn.
Samolibost majitelů stěn, teoretická spokojenost a sebechlácholení samozřejmě vývoji nepřidá( viz hlavně Smíchov, Mammut, Arena).
Nýmandlandů je už takhle dost a bohužel stále rostou. Hlavně že to sype :(
pan černýodpovědět 
 Re: chyty08:33:06 29.05.2011
Nemyslím si, že je nejdůležitější kdo staví stěnu, ale spíš jaké je zadání a pak o 300% důležitější je kdo staví cesty.
Hadrburgodpovědět 

 Stena praha09:33:18 27.05.2011
Stěna je to parádní, přeju at to šlape.
Když sme u tech novejch stěn, neví někdo jak je na tom stěna v Donovalské ulici v Praze? otevřený už to má bejt fakt dlouho, ale furt nic
Honzánoodpovědět 
 Re: Stena praha11:33:05 27.05.2011
Tak na to se zeptej Raďouse, už ji otvírá pokud vím, dva roky.
odpovědět 
 Re: Stena praha11:33:52 27.05.2011
Tak na to se zeptej Raďouse, už ji otvírá pokud vím, dva roky.
odpovědět 
  Re: Stena praha13:48:17 27.05.2011
škoda škoda, měl bych to hned za barákem..
Honzánoodpovědět 

 Stavěči10:06:50 27.05.2011
Hlavně se nevydávat cestou, "kdo má dvě ruce staví cesty a pak leze zadáčo". Vzniknou zpravidla nelezitelné hnusy, nebo madloidní žebříky. Dobrý stavěč je půl úspěchu a vyplatí se ho zaplatit (Je to taková čistá vejškařina,tak by tomu měli odpovídat i peníze.),tu první půlku(kvalitní stěna) už máte.
odpovědět 

 Mammut14:46:09 27.05.2011
Nedávno jsem byl v Mammutu přítomen návštěvy jednoho velkého odpůrce této stěny. Ne že by šel lézt, ale jen navštívit svoji kámošku, která  tam začala brigádničit za barem. Celkem dost nahlas dával najevo, že do Mammutu lézt nechodí, protože tam nemá co lézt a i ty nejtěžší cesty jsou pro něj lehké. Došlo k sázce. Nejen, že nepřelezl ty těžké, k těm nejtěžším se ani nedostal, ale on nepřelezl ani ty co přelezu já a to mi bude skoro padesát. Mohl bych napsat jeho jméno, jsou i svědci kteří přihlíželi jeho trapasu...ale nechám to na něm, třeba se ozve. Nebo jiná příhoda,: Velký kamarád Oliváče se prostě spletl a místo do sousedícího tehdy nově otevíraného BB přišel k nám :-) To jak vychválil naši bouldrovku, by jste měli vidět a zažít. A potom i to, když mu došlo, že není BB ale v Mammutu :-) Taky ho nebudu jmenovat nechci konkrétně někoho strapňovat. Ale jen říct, že se někdy celkem bavím nad "zasvěcenými " kritikami naší stěny :-)
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Mammut15:44:55 27.05.2011
No to ze neprelezl muze klidne znamenat jen to, ze proste neni zvykly na tak lezeni na skalach
vzdaleny ruka-noha styl cest a male oble kluzke chyty.
Boulderovka v Mammutu je paradni, vyska i rozmer je uctyhodny. Rad bych chodil casteji nez 2 do mesice, ale k tomu mi chybi pekne a prehledne znacene bouldery a vetsi variabilita chytu (napr. vice firem).
matodpovědět 
  Re: Mammut16:55:20 27.05.2011
V článku o MMČR na Smíchově se taky řeší stavěči a hodně se tam chválí Viktor. Viktor má v Mammutu postavených plno cest a jeden čas v něm byl i cca půl roku zaměstnaý jako stavěč když mu teklo do bot a potřeboval pomoct. Že by to byl jiný Viktor určitěne! Prostě spousta hodnocení stěn vzniká stylem " jedna paní povídala". Já osobně si například myslím, že z tak mnoha laminátových profilů v Písku budou časem nešťastni. Dobrej kšeft pro Raka a sami provozovatelé časem zjistím, jak dobrý kšeft pro ně.Osobně bych prostě , co se týká laminátu i u nás v Mammutu byl opatrnější a určitě by ho bylo míň. Nebo jiný příklad. Stěna v Jablonci? Proč si tam nenasekali plno laminátu,přestože ho sami taky dělají? Protože vědí, že to není žádná výhra. Pěkně vypadá, to ano, a pak už jen samé problémy.A jinak co se týká hodnocení stěn? V současné době je bez diskuze jednička v ČR Makak aréna, z pohledu možností profilů, které jedinné v ČR odpovídají profilům na kterých se leze světový pohár (výška a převislost). Ostatní krytéria hodnocení jsou velice subjektivní. Mě se velice v Jablonci líbí i to, že se klukům podařilo nezapomenout i na takovou tu lidskost stěny a ne postavit jen vysokou a převislou ratejnu, která působí chladným dojmem.
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
   Re: Mammut18:40:59 27.05.2011
Je od Tebe hezké, že jsi se rozhodl varovat ostatní provozovatele stěn před laminátem. Na základě svých zkušeností s provozem v Mammutu na to máš jistě fundovaný názor. V rámci objektivity by ovšem bylo fér taky sdělit od jakých výrobců lamináty máš. Byl bych velmi nerad, kdyby si někdo myslel, že to co máš na stěně ty, spáchala naše firma.
Rakodpovědět 
    Re: Mammut19:14:00 27.05.2011
Můj názor na laminát je obecný, vůbec nehodnotím od koho je. Prostě znám spoustu provozovatelů stěn, i ve světě, a problémy s laminátovými stěnami jsou obecně větší než s "překližkou"
Libor rebel Hrozaodpovědět 
     Re: Mammut10:42:03 28.05.2011
Mně se teda na lezení ty laminátový profily líbí víc než placka, ať už ty Makakový u tebe, nebo ty TRkový na Smíchově. Nevím, jaký jsou s nima problémy, asi se vytrhávaj matky?
Jinak ale gratulace k dokonalýmu marketingu. Článek je sice o stěně v Písku a půlka komentářů je o Mammutu :-)
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: Mammut10:50:19 28.05.2011
Petře, neříkám, že se na nich leze hůř,nebo jsou méně oblíbené. Ale z hlediska provozovatele stěny, bych volil laminát jen doplňkově. Třeba i v Imstu měli daleko víc laminátových profilů když začínali a podstatně je omezili a předělali na překližku. Ale zase proti gustu....
Libor rebel Hrozaodpovědět 
       Re: Mammut19:10:04 28.05.2011
A v čem jsou teda ty problémy s laminátem? ;)
Jinak 3D struktury považuju za ještě o dost lepší než ten laminát (nebo to do toho zahrnuješ taky)?
Robertodpovědět 
        Re: Mammut08:47:38 01.06.2011
Všechny tyhle struktury jsou obecně špatný v tom, že pružej, praskaj na nich chyty s větší plochou základny a po používání na nich zůstávají stopy, stejně jako na chytech. Jenže chyt sundáš a omeješ, zatimco stěnu buď musíš rozebrat, nebo to nechat špinavý a klouzavý. A nebo na tom necháš ruce, když to budeš chtit mejt na místě.
odpovědět 
         Re: Mammut09:24:53 01.06.2011
Aha. Nevim sice, kdo to psal ;), ale dává mi to smysl. Dík.
Robertodpovědět 
         Re: Mammut21:38:30 01.06.2011
1.Když laminát pruží, tak to není problém laminátu. Je to tím, že to výrobce ošidil. Garantuji, že naše lamináty nepruží. Viz SmíchOFF, Tábor a nyní i Písek.
2. Chyty praskají na nerovném podkladu. Naše lamináty jsou odlité do forem a díky tomu mají absolutně rovné plochy pro instalaci chytů. Je jasné, že i tyto plochy mají své rozměry. Pokud stavěč tyto rozměry nerespektuje, tak může dojít k prasknutí chytu. Nicméně, pako stavěč dokáže zlomit chyt i na překližce.
3.K opotřebení a znečištění panelů v důsledku lezení samozřejmě dochází. Otázkou je, zda je to až takový problém, jak uvádí předchozí pisatel. Zkuste naše panely na SmíchOFFě. Prošly téměř pětiletým provozem bez jediného čištění.
Více o našich panelech na www. lezeckesteny. cz
Rakodpovědět 
          Re: Mammut23:42:30 01.06.2011
Tak po tomhle nechutným píárku bych si ty panely od Raka nevzal ani zadarmo ... :(((
odpovědět 
           Re: Mammut23:54:00 01.06.2011
A kolik je možno na laminátový panel namontovat chytů?
odpovědět 
           Re: Mammut06:32:25 02.06.2011
Reklama to možná je, ale třeba má pravdu. Výrazná většina balkonů i teras taky vypadá pěkně, když sou nový. Po dvou letech se ale ukáže, že sou zprasený...
Willhemodpovědět 
           Re: Mammut21:23:55 02.06.2011
Tak PR je to tu od tý chvíle co se začal řešit Mammut. (No vlastně od začátku, ten článek o stěně v Písku je myslim taky reklama.) Jinak jsem rád, že konečně někdo napsal co je s laminátem špatně i když anonymně. To, že to nikdo nenapsal a nepodepsal pro mě zase svědčí, že to bude asi fakt spíš tim, kdo a jak to vyrobí. A proto jsem ještě radši, že se našel i výrobce, aby k tomu něco řek. Je teda fak, že by byl hloupej aby si nechal házet špínu na svoje zboží. A asi každej musí uznat, že na jakkoli kvalitní výrobek má vliv jak se používá. I věci hardware od BD dokáže trouba zničit během jednoho výjezdu, tak i stavění cesty má vliv na její životnost. Jinak osobně lezu na těch laminátech na Smichově poměrně často a sám jsem s nima spokojenej. Nemám dojem, že by nějak pružili, i když skákat sem na tom nezkoušel. Já je mám třeba rád, vypadá to prostě líp, skoro jako venku, ale je fakt, že třeba lano je vydře snáz než překližku. Ta stačí asi jenom přepískovat, ale v těch laminátech jsou místama docela slušný žlábky od lana. Nakonec je to jedno. Já sem rád, že jsou, je to hezký zpestření. Kdo chce, může si je vyzkoušet jak na Mammutu, tak na Smichově a i třeba v Písku. A kdo je nerad, snadno se jim může vyhnout.
Martinodpovědět 
   Re: Mammut09:27:45 28.05.2011
Ja osobne bych rada varovala pred lidmi, kteri sami nic neumi, nic v zivote nedokazali, sve ego si honi na svych detickach a umi jen kritizovat a zavidet.
odpovědět 
    Re: Mammut12:05:26 28.05.2011
To myslíš jako koho? Rakoviče? Hrozu?
odpovědět 
     Re: Mammut11:12:40 29.05.2011
jako že by měl Rakovič závidět Hrozovi Mammut, to snad ne?
Takže odpověď je jasná - myslím Hrozu.
odpovědět 
      Re: Mammut19:45:11 29.05.2011
:-( Nemohu jinak než s tebou souhlasit :-)
Libor rebel Hrozaodpovědět 
      Re: Mammut20:51:37 29.05.2011
Jasně, Hroza vůbec nic v životě nedokázal. Jen párkrát severku Eigeru, asi půlku Kavkazu, a tak. A trénovat taky neumí, vždyť ti jeho svěřenci vozí jen sem tam stříbro, občas zlato.
Zalez někam a neotravuj tady vzduch.
odpovědět 
   Re: Mammut11:01:49 03.06.2011
víte, co je to porucha osobnosti? a jan tleskač? Měl Mirek Dušín anankastickou p.o.?
odpovědět 
    Re: Mammut18:14:46 03.06.2011
to je skvely jak se tu clovek vzdela a pouci.. sem netusil co vsechno mam))))
odpovědět 
   Re: Mammut16:12:53 03.06.2011
Jo, jo, Viktor je to tentýž, do bot mu teče pořád a byť pluje životem jako děravá loď od stěny ke stěně, na Mammut nedá dopustit :-)
Vik.odpovědět 
    Re: Mammut17:17:45 03.06.2011
:-)
Libor rebel Hrozaodpovědět 
    Re: Mammut23:03:39 03.06.2011
Tak doufám, že se zase v Mammutu někdy objevíš :-) Třeba i s novým kalendářem. Začíná na něj bejt čas...
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Mammut17:11:48 27.05.2011
Hele, co myslíš tím „tak lezeni na skalach vzdaleny ruka-noha styl cest“? V Mammutu jsou určitě cesty, které mi nesedí (většinou – stavěči Panda, Kuba, ... /nic proti nim osobně!!/), ale netroufl bych si říct, že to na skalách nikde nenajdeš. Zároveň, to co postaví třeba Bobr se mi líbí hodně a troufám si říct, že to se skálou má společného hodně ...
Robertodpovědět 
   Re: Mammut09:02:19 31.05.2011
Souhlas, Roberte, taky mi některý cesty přijdou divný, ale je tu hromada hezkých, lehkých a asi i těžších (to já tak neposoudim:-))
kemaodpovědět 
 Re: Mammut09:31:42 30.05.2011
Tak tohle je skvostny komentar, pravopisne chyby ani nekomenutuji. Naznacit, uvest jedno znamy jmeno, kamarada od znamyho jmena, svedky mame po ruce, dodame na pockani.
Skutecne mne nezajima, kdo byl ten nemoznej, nejmenovanej, co neprelezl to nejtezsi ... Rozumim, ze Te irituje, kdyz se lidi navazej do Tvyho podniku, koho by to nestvalo, ale preci jen ...
Jodpovědět 

 Další překližka11:00:11 28.05.2011
omg, další překližkáři a další mrtvoly na skalách
Zdenekodpovědět 
 Re: Další překližka11:22:15 28.05.2011
a ty lezes v - 20 kde?? :-) DRSNAK
odpovědět 
  Re: Další překližka11:42:12 28.05.2011
co znamena ta dvacitka? Samozřejmě všude na skalach
Zdenekodpovědět 
   Re: Další překližka12:06:15 28.05.2011
stupne, jestli lezes i v zime tak dobre pro tebe. ja si radsi zajdu do tepla a setrim slachy na jaro...
odpovědět 
    Stěna v Písku14:00:33 30.05.2011
Zajímalo by mě, jestli se tady na Lezci budou někdy v životě komentáře točit okolo tématu článku a nebo spíš o tom jestli jeden je lepší než druhý a ten závidí tomu,že já znám všechno nejlíp a Vy ostatní sem radši ani nepište, zamyslete se nad sebou...
Jinak moc pěkná stěna a dobrý počin,přeji hodně lezců a hodně sil do budoucna.
Janodpovědět 

 Paráda22:51:58 31.05.2011
to je moc hezký, prosím taky jednu do Pardubic!!!!!!
Merunaodpovědět 
 Re: Paráda15:13:30 02.06.2011
Vy tam máte perník! Žádná stěna nebude..:-)
Petrodpovědět 

 Písek - Open Párty13:49:32 03.06.2011
na http://www.stenapisek.cz/ je pozvánka na víkendovou otvírací párty. Cesty jsou postavené, pivo naražené, koukejte dorazit ať můžete drbat i jinou stěnu a jiné stavěče:)
BBodpovědět 

 paráda22:25:10 05.06.2011
Centrum je parádní, škoda že na druhé straně republiky a tady na Ostravsku se musíme spokojit s pár stěnama, kde je věčně narváno.
Hermiodpovědět 
 Re: paráda08:38:17 08.06.2011
Neboj,on se někdo taky najde,kdo u vás nějakou pořádnou stěnu postaví. Trochu se divím,že už se tak dávno nestalo,na ostravsku je lezců dost. A v těch prázdných fabrikách by šlo postavit stěn fůra. Takže je to asi o lidech,nikomu se do toho nechce, vstupní investice je dost vysoká. Škoda. Nám se to v Praze plká,stěn je tady poměrně už dost,i když jeden dva Smíchoffy by ještě určitě uživily.
Petr Šodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.