Adam přelezl stylem flash cestu Southern Smoke Direct Start, 5.15a (9a+ ?) v Red River Gorge v Americe.
Zdá se, že ani hurikán Sandy nezastaví Adama Ondru, který již zdolal první těžkou cestu za velkou louží, kam se vydal s Alešem Rozypalem.
Andy, který se tam s Adamem a s Álou potkal, hlásí, že Southern smoke direct start je asi 30 m dlouhá vytrvalostní cesta s počátečním velmi tvrdým boulderem.
Kdo zná Adama je mu jasné, že ho nezastaví žádné počasí, přesto doufejme, že vlna dešťů, která zasáhla spolu s huriánem Východní pobřeží příliš nepromočí cesty, které jsou v jeho hledáčku.
Foto z cesty No redemption, 5.13b, která je také na stěně Bob Marley Crag
foto by © Michal Maděra
Ještě poslední douška:
Adam se ještě k cestě nevyjádřil, tohle je jen co mi Andy telefonoval, ale budeme sledovat to, že když podmínky dovolí, tak jim tam Adam asi pěkně zařádí.
Na UKClimbing v pěkné reportáži píšou, že
Adam říkal: The weather actually can't be any better. Humidity and rain is not an issue in RRG, except it snowed this morning.
RRG is insane, I have never seen so steep featured sandstone. Even though many holds are only horizontal rails and edges and especially steep routes can get boring as they are overhanging ladders-like, the rock itself and its features is something I am obsessed about.
I have done much except this, first two days I was warming up, then I tried 24 Carats, 8c+, and came quite close to onsighting, whereas on Lucifer, 8c+, I was miles away and sent it 4th go. I hadn't thought I was in a good shape, unsure about what to do and whether to save the flashes and onsights for the next year, but luckily I didn't save at least that flash. The grade is definitely 9a (5.14d), I do think that all the guys who gave me the beta (Cedric, Daniel, Jon) agree with that.
. | 09:40:33 30.10.2012 | Je fajn, že se Adamovi daří. Jsem jeho fanda a přeju mu to. Ale možná by bylo lepší doufat v to, že "Sandy" brzo přejde a lidi se živí a zdraví dostanou zpátky dom a do svého normálního života. Nechcu nějak moralizovat, jen mi v kontrastu s dnešníma zprávama z východních pobřeží příjde trochu uhozené starat se hlavně o to, jestli někomu nezateče cesta. | mirek | odpovědět |
  | Re: . | 10:03:20 30.10.2012 | Jojo, Jirka "Dušín" Sika se nám začíná ukazovat v zajímavym světle: mluví o prdelích, nadává lidem do lam, a teď eště tohle. | X. | odpovědět |
  | Re: . | 10:23:33 30.10.2012 | Máš pravdu, samozřejmě si přeju, aby lidé na pobřeží přestáli bouři bez úhony. | jirkas | odpovědět |
  |   | Re: . | 10:29:12 30.10.2012 | Na druhou stranu, když američanům jednou vypadne elektřina, je z toho stav nouze, přijedou všechny složky armády apod. Tímto nechci nijak snižovat nebezpečí přírodní katastrofy, které nad USA právě visí. Jen říkám, že někdy prostě přehánějí ...
No, Kentucky by z toho snad mohlo vyjít dobře, tedy suché cesty :P | hulak | odpovědět |
  | Re: . | 10:28:52 30.10.2012 | Tohle lezezecky server a ne zpravodajsky. Pokud ti vadi, ze utrpne zpravy jako na zpravodajskych serverech a ze se tu informuje o necem jinym, tak to ty zpravy proste necti. | | odpovědět |
  |   | Re: . | 11:38:54 30.10.2012 | Přesně proto jsem tu "zašel" poté co jsem si ráno přečetl ostatní zpravodajské servery. Abych se dověděl,co je nového v lezeckém světě. Ale poslední věta mě příjde trochu mimo. Jinak gratuluju Adamovi k výkonu,je to rebel!:) | mirek | odpovědět |
nejen AO | 10:28:48 30.10.2012 | Ve stejnou dobu tam teď dala nějaká 11-letá holčina 8c+.
Asi dobré podmínky, ne jak tady -5. | | odpovědět |
  | Re: nejen AO | 11:12:48 30.10.2012 | psst, to tom se na lezci nepise! ma uz 2x 8c+ a krome toho i nejake to 8B jako nejmladsi clovek na svete... | | odpovědět |
  |   | Re: nejen AO | 12:45:47 30.10.2012 | Píše, ale nestíháme to. Holčina se jmenuje Ashima a brzy se tu o ní dočtete, mám to připravený, teda skoro. | jirkas | odpovědět |
  |   |   | Re: nejen AO | 13:50:22 30.10.2012 | To je ta holcina z The Insiders?
watch?v=Ml-rxMwcaf0 | jb | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nejen AO | 14:08:40 30.10.2012 | Jo. Prý největší talent, co kdy byl. | Jirka | odpovědět |
  |   |   | Re: nejen AO | 15:44:05 02.11.2012 | Nás to ale vůbec nezajímá,tyhle zázraci, od tří let nacpaný do lezení ambiciozníma rodičema a ve dvaceti neudržej hrnek s kafem.. | jéňa | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nejen AO | 16:05:48 02.11.2012 | mne do lezeni nikdo necpal, ..a hrnek s kafem uz skoro neudrzim taky )) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: nejen AO | 14:32:31 03.11.2012 | mne do lezeni nikdo necpal, ..a hrnek s kafem uz skoro neudrzim taky ))
Zkus vyhodit klavesnici a pc z okna, prej to rukam pomaha:-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: nejen AO | 15:51:47 03.11.2012 | skvela myslenka.. a budes me zivit? na lopatu uz sem starej... | | odpovědět |
je tam nekdo s kvetinacem? | 11:15:46 30.10.2012 | vobrazky chceme! poslete nejaky? Sandyho muzete pribalit... | laco | odpovědět |
  | Re: je tam nekdo s kvetinacem? | 20:22:21 30.10.2012 | Tady mas nejaky ty vobrazky: http://entre-prises.com/news/2012/10/ondras_october_update | | odpovědět |
  |   | Re: je tam nekdo s kvetinacem? | 12:27:35 31.10.2012 | dik, velmi peknej clanecek. fotky no dobre, sou tam taky:) | l. | odpovědět |
A je to tu! | 12:04:29 30.10.2012 | Velka Parada! Super vykon. jsem zvedavej za kolik si to AO napise, ale at uz jakkoliv, ma, zda se, formu jako nikdy. Jen tal dal | Danny | odpovědět |
  | Re: A je to tu! | 12:14:04 30.10.2012 | Je to hroznej borec. Jen tak dál AO | | odpovědět |
Tož paráda | 15:14:50 30.10.2012 | Pěkně, pěkně, už se těším na první OS ve stěně El Capu. Myslím, že tohle nejde ve Státech vynechat. | Petr Resch | odpovědět |
  | amerika je hrozný národ | 16:29:27 30.10.2012 | amerika si sandy zasloužila a zaslouží si mnohem víc aby si uvědomila jaký nároz to vlastně je a kam spěje . PS: pro mě je důležitější že adamovy nezatekly cesty a ať padne 9a OS | Jenda | odpovědět |
  |   | Re: amerika je hrozný národ | 18:05:21 30.10.2012 | Jedna: nějaký komplexy a osobní problémy ? Ty jsi dobrej dement. | kkt | odpovědět |
  |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 18:17:24 30.10.2012 | nauč se psát jenda a kkt znamená asi kokot | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 19:08:39 30.10.2012 | Amici v luxusnich byteckach dva dny sedi doma a nekdo to resi, jako ze tu mame plakat. Bohuzel tihle kkt maj za hlavni predvolebni tema, kdo bude vice chtit bombardovat vesnicany v zemich s ropou, zda Obama ci ten druhej. Jsou to prece teroristi, kdyz obcas napadaji americke vojaky , kteri prepadli jejich zemi. Takze Adamek by asi mel pridat dolarek na nejakej ten napalmek a ne lezt, kdyz ti chudacci maj uz druhy den zavrenou burzu na Manhattanu/poprve od roku 1888/. | Martas. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 21:17:38 30.10.2012 | vedle jak ta jedle cucáku | j.r. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 07:24:06 31.10.2012 | Radši ať bombarduje ten druhej. | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 15:00:32 03.11.2012 | kdo bude vice chtit bombardovat vesnicany v zemich s ropou, zda Obama ci ten druhej.
Martas.
Blbecku, vzpomen si na tyhle svoje kretensky kydy az budes cerpat benzin-naftu do svoji kary pro cestu za sportovnima vykonama, a tvoreni sportovnich dejin!:-)
| | odpovědět |
  |   | Re: amerika je hrozný národ | 20:52:11 30.10.2012 | Jendo, Jendo a ostatni tvrdaci - nejsem "Amik" a sedim v Bronxu - Sandy presla - do myho bytu fouka, klimatizaci prsi, nastesti mi pouze po vcerejsku nejde elektrika - ze to vsechna mista nezasahlo jako Delaware a NJ je jasny - ALE v byte daleko horsim nez je ten muj sedi v tom samym Bronxu dalsich cca 1.3 milionu "Amiku", ktery si rozhodne nezaslouzej realitu, kterou maji a kdyz uz skonci v armade a Afganistanu nebo na jinym prima miste kam tutove chteji, jelikoz jsou to valecni stvaci, tak, protoze je to pro ne mnohdy jedina (bohuzel casto posledni) cesta z ghetta. Kluci, drzte se radsi prani aby v RRG nezatekly cesty, to sice muze vyvolat nahorkly usmev ale nikoho to vlastne nakonec neurazi ... | J. t.č. v Bronxu | odpovědět |
  |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 21:31:11 30.10.2012 | hlasat tady pochopeni a osviceni, to je jak proklamovat rasovou toleranci a vseobecnou lasku k bliznimu na vyrocni schuzi KKK ;-)) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 21:40:02 30.10.2012 | ja nic nehlasam, jenom se koukam z okna svyho luxusniho bytecku, a skutecne uprimne si preju aby v RRG nezatekly cesty - fakt | J. t.č. v Bronxu | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 00:50:50 31.10.2012 | si mel sedet doma na zadku.. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 14:58:46 31.10.2012 | No hele, ma to svy nevyhody, ale nakonec jsem vcelku rad, ze jsem sedet nezustal. Pro vsechny co vedi, jak to ve svete chodi a maji seznam nejen vsech iluminatu, ale taky zemi, kontinentu a planet, kde se tyhle zivly zdruzujou a co maji rozhodne dostat pres prsty od tech hodnejch a chytrejch. Je mi to uprimne lito, ale existuje naprosto zasadni plan, ktery rozhodne - vsechno zatece ... vic uz prozrazovat nemuzu | J. t.č. v Bronxu | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 20:13:49 31.10.2012 | Tak neprozrazuj, ale alespoň něco naznač! | | odpovědět |
  |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 09:24:40 31.10.2012 | No vzdyt! Prave o tom to je, ze ghetta v Bronxu si USA neresi, ale vesnicany v jejich rodne zemi ano. A ze na ne posilaj tyhle zoufale ghettaky. System hroznej a zvrhlej a ja nebudu plakat za nic, co postihne USA,jen horlit ale za to, at se vrati jejich vojska domu a pomahaji resit situaci tam, klidne treba pomoci tech superbomb, co uz vymysleli. | Martas | odpovědět |
  |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 13:08:37 31.10.2012 | Plne souhlasim, spravnej a konkretni nazor, zadny nesnasenlivy kecy, jen proste rozumny nazor. Amerika potrebuje pres prsty, ale je to nejvetsi parazit planety a hledat v jejich pocinani nejakou lidskost je marne, kdyz jim vladne kdo jim vladne, a tim nemyslim loutky jako Obama atd, to jsou jen divadelnici, herci v divadle pro obycejne lidi zvane politika. Drz se... | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 13:14:48 31.10.2012 | ..a kdo jim teda vládne? | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 13:59:27 31.10.2012 | Nedávno jsem viděl starej týdeník někdy z padesátejch let a tam to jasně vysvětlili: Wall Street. Nic se od tý doby nezměnilo, akorát že ve skutečnosti jsou to ilumináti, jak říká mistr Karel:)
Více na http://europe.wsj.com/home-page
nebo http://www.zvedavec.org/ komentare/2012/04/4911-dukaz-ze-libertarianismus -je-iluminatsky-komplot.htm
podle chuti | pavelk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 14:49:13 31.10.2012 | Bankeri... jako tu nam... ale ne ti z cech... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 15:14:44 31.10.2012 | Ještě tu začněte zpívat internacionálu, recitovat vrahy s wallstreetu a můžete se k tomu obléci do uniforem lidovejch milicí. Taky můžete na trička místo Che Guevary tisknout Klementa Gottvalda a hrdě nést rudou zástavu přímo vpřed zpátky ni krok.
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 15:48:44 31.10.2012 | Prestan strasit s komancema, to platilo par let po revoluci, kdy jeste lidi verili ten nasim skvelym kapitalistickym zitrkum a uzasnemu zapadu... Komanci i ti soucani debilove jsou jedna pakaz, jen divadlo na lidi, hnus a svinstvo. Amerika, potazmo jeji vladci, coz jsou ti sami co i v EU, to jsou skutecne pijavice tohoto sveta. Pohadky o zlych komunistech a hodnych kapitalistech uz prosim nechme byt, to je prokouknute, prezite. Treba jit uplne jinou cestou... ale to resme asi jinde... Adam super, takových lidí je treba... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 17:19:40 31.10.2012 | Můj předchozí příspěvek byl myšlenej ironicky. Před komančema je samozřejmě třeba varovat, protože všude tam, kde vládli, to skončilo špatně a všude tam, kde vládnout budou, to špatně skončí. Naproti tomu v podstatě jediný místa na světě, kde to nestojí za prd, jsou ty, kde je demokracie vládnou kapitalisti (tím nemyslím Euroland, tam už kapitalismus dávno není a demokracie taky ubývá)
| pavelk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 14:37:57 03.11.2012 | Pohadky o zlych komunistech a hodnych kapitalistech uz prosim nechme byt, to je prokouknute, prezite. Treba jit uplne jinou cestou... ale to resme asi jinde... Adam super, takových lidí je treba...
Uz jsi mel jen napsat Adam na Hrad a vitejme v Bohnicich!:-)
Je treba drzet se Churchillovskeho ..demokracie je velice spatny typ vlady, ale jeste se nenasel lepsi...
..vole ani nenajde, a jit jinou cestou znamena jak zname z historie, ze by si takovy Adam mohl nechat o jezdeni po celem svete jen tak nechat zdat, a ostatni taky.Nebejt hodnejch kapitalistu, kde by na to cestovani lezeni a zivot nase sportovni spicka asi tak brala?:-) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 15:08:24 03.11.2012 | system hroznej a zvrhlej a ja nebudu plakat za nic, co postihne USA,j
Martas, prosimte rekni tady ctenarum kolik ti je let?
Pripomenu ti
....bez tech USA , bys tady nikdy nepsal, nebot by nam vladl nas "bratr" Sovetsky svaz...a UV KSC s predsedou Filipem asi., ...na svuj vercajk lezeckej bys mohl zapomenout a mohl si tu a tam jen zavistive listovat v katalogach lezeckych! | | odpovědět |
  |   | Re: amerika je hrozný národ | 14:56:45 03.11.2012 | amerika si sandy zasloužila
PS: pro mě je důležitější že adamovy nezatekly cesty a ať padne 9a OS
Jenda
No a ty by sis zaslouzil zakaz vstupu do USA a o zateceni cest 9aOS by si si mohl jen nechat zdat , nebo o tom plkat na lezci
Amerika si Sandy zazlouzila, ty si nezaslouzis ani tu prirodu Ameriky zase. | | odpovědět |
  |   |   | Re: amerika je hrozný národ | 14:38:25 06.11.2012 | No ja komance zazil, ale take ted sleduji co dela Amerika a tedy ted i tebe. A fakt jsi tak hloupej, ze si myslis, ze bez te Ameriky by se tady ten prevrat neudal? Jako, ze by se zde udrzel komunismus? To asi ne, tak zvrhly system, jako kapitalismus to prece jen nebyl, aby vydrzel tak dlouho. Revoluce je reseni a diktatura take, avsak az za dele. | Martas. | odpovědět |
lezec.cz | 18:18:42 30.10.2012 | nevíte někdo proč už na lezce nepíše články simona? | | odpovědět |
  | Re: lezec.cz | 18:21:29 30.10.2012 | taky ses do ní zamiloval? ;-) | Bébul | odpovědět |
  |   | Re: lezec.cz | 20:12:35 31.10.2012 | Ano... Fňuk... :-( | .. | odpovědět |
  | Re: lezec.cz | 18:55:05 30.10.2012 | nema zaludek na ty komentare a diskuse. | | odpovědět |
  | Re: lezec.cz | 19:32:12 30.10.2012 | Třeba začala pracovat a nemá na to už čas | Ivan | odpovědět |
  |   | Re: lezec.cz | 19:42:51 30.10.2012 | at je to jakkoliv je to škoda | | odpovědět |
  | Re: lezec.cz | 19:48:48 30.10.2012 | Myslím, že ji určitě mrzely některé hloupé komentáře, ale hlavním důvodem, bylo to, že se rozhodla vstoupit do náročného zaměstnání a tak z časových důvodů se rozhodla uvolnit post redaktorky Lezce. Moc nás to mrzí. | jirkas | odpovědět |
  |   | Re: lezec.cz | 22:03:01 30.10.2012 | Měli jste ji přeplatit :-)
Adamův koment k RRG zde:
http://tinyurl.com/9x682yj | DavidK | odpovědět |
  |   |   | Re: lezec.cz | 09:32:12 31.10.2012 | K tomu clanku na Entre-Prises. Co to je "beta"?? To má být "rada", nebo něco úplně jiného? | Jena | odpovědět |
  |   |   |   | Re: lezec.cz | 09:42:14 31.10.2012 | Vysvětlení beta je zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Beta_(climbing) | Bee | odpovědět |
  |   | Re: lezec.cz | 22:13:10 30.10.2012 | Blablabla. Jsem rád, že jsem ukončil spolupráci z lezcem. | Bída | odpovědět |
  |   |   | Re: lezec.cz | 22:41:39 30.10.2012 | co??? proč jako??? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: lezec.cz | 08:19:50 31.10.2012 | Lezec je buznys a ten dela vzdy zlou krev... | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: lezec.cz | 15:19:41 31.10.2012 | Když si tu člověk přečte tu snůšku levičáckejch blitek o zlejch a úskočnejch amerikáncích blil bych a přestávám se Bídovi divit. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: lezec.cz | 15:50:54 31.10.2012 | co je na tom levicackeho? Je to realita. Ta pravice je stejan jako komunisti. Hrabou pro sebe a ty, kteri si je koupili... korporace. NEni to uz zadne tajemstvi. Prosim netahej sem politiku, je to smesna hra, divadlo, spise se divej na realny svet a jeho smerovani, prosim... a ano, sem to asi nepatri... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: lezec.cz | 20:47:48 31.10.2012 | Tak si to pamatuj, a řekni to těm,co sem první začli tahat, jak je ta Amerika hrozná země. Já bych byl mnohem radši,kdybych tu politický blitky (to je i ta tvoje) nemusel číst. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: lezec.cz | 14:49:37 03.11.2012 | Prosim netahej sem politiku, je to smesna hra, divadlo, spise se divej na realny svet a jeho smerovani, prosim... a ano, sem to asi nepatri...
Hnupe pitomej, ty si uvedom, ze bez te politiky a demokracie at je jakkoliv tu a tam priblbla, by sis nekoupil ani jednu expresku, lano natoz lezecky ....o cestovani nemluve!!!
Pravicaci a kapitalismus je hnus, ale lano, sponzor atd je fajn co? Amici jsou hnusny narod, ....a proto tam pak vsichni jedou delat prelezy o kterych pak tady pisi.....
A byt tu politika jako na Kube, ani ty svoje plky sem nepises , pac bys nemel penize, pc, o svobode projevu a pohyby nemluve.
Vrat se sam do realneho sveta z toho virtualniho blazince, a zopakni si neco s historie jo? | | odpovědět |
Lidi proberte se | 16:09:38 31.10.2012 | Nechápu co lidi pudí k tomu, že pod článkem o jednom z milníků v historii lezení jsou schopný se handrkovat o tom, jaká je Amerika příšerná země a Lezec votřesnej server. | Holásek | odpovědět |
  | Re: Lidi proberte se | 16:47:59 31.10.2012 | server sam za to nemuze. Tato kultura jaksi samostatne vyrostla... | TOA | odpovědět |
  |   | Re: Lidi proberte se | 17:00:01 01.11.2012 | Nesouhlasím. Jaké si server vytvoří prostředí, takové ho má. Ne že bych k tomu před 10 lety nepřispěl, ale tehdejší debatující se podepisovali a nemyslím si, že bych někdy napsal něco, co bych nedokázal dotyčnému říct do očí. Pokud současná úroveň diskuzí stojí provozovatelům serveru za počet kliknutí, je to jejich problém. Jestliže ale o některých věcech lžou, už je to můj problém, protože musím přehodnotit osobní vztahy. | Bída | odpovědět |
  |   |   | Re: Lidi proberte se | 17:12:13 01.11.2012 | Soucasny stav by se dal povazovat za vysledek spolecenskeho experimentu - co se stane kdyz nechas diskusim naprosto volny prubeh.
Admini proste nezasahovali .. >server< neovlivnoval prostredi tak ani onak.
Jestli jim to stoji za pocet kliknuti.. nedokazu posoudit.
Druha moznost je na plny uvazek zamestnat arbitra elegantiae kterej bude prispevky urazejici jeho krasocit eliminovat.
Chces to delat ve svem volnem case na vlastni naklady? | TOA | odpovědět |
  |   |   | Re: Lidi proberte se | 21:38:49 01.11.2012 | V jakých věcech konkrétně lžou? Můžeš to prosím upřesnit? Díky! | Martin Stuchlík | odpovědět |
  |   |   | Re: Lidi proberte se | 06:28:53 02.11.2012 | Chudacku mala bidna. No tak oni Ti ublizili, a Ty jim to takhle anonymne vracis...tim myslim,..... oni lzou, ale nemuzu rict co lzou, ale jdu od toho, protoze ja nelzu, a i kdyz lzu, tak lzu tak, ze oni nevi, ze lzu.....jenze tohle uz zname od politiku, nas uz nenachytas, jsme zkuseni!
| Martas. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Lidi proberte se | 15:16:13 03.11.2012 | jenze tohle uz zname od politiku, nas uz nenachytas, jsme zkuseni!
Martas.
Martas sorry ale vypada to, ze Ty jsi zkuseny akorat tak v lezeni a dost, kdyz to tak ctu tady..
V pohode, to se "dyslektikum" stava...
skutecnym dyslektikum se timto omlouvam:-) | | odpovědět |
Takže k věci | 16:12:21 31.10.2012 | Gratulace Adamovi k úžasnému výkonu. Mám z toho větší radost, než při vítězství v Naganu! | Valmar | odpovědět |
  | adam kras vlk atp. | 19:37:48 01.11.2012 | to máš tak je to prostě lezec cz. :D to máš jak u cest v krase které musí mít minimální počet komentů aspoň 10 a zajímavá témata musí mít ve flame war aspoň 50tku jinak to nestojí za to ne? :) | .. | odpovědět |
  |   | Re: adam kras vlk atp. | 07:46:20 02.11.2012 | no,jeden námět na flame bych měl-před chvílí jsem slyšel v radiu,že Adama ČHS potrestalo za použití magnesia na pískovci odebráním 10% dotace. | solar | odpovědět |
2x 9a (8c+) OS | 12:49:31 02.11.2012 | To je opravdu neuvěřitelný!
Včera zas Pure imagination a Golden Ticket.
Zdá se, že ta Change 9b+ bude opravdu hodně krutá! :-D Jsem si říkal, že by měl porovnat svojí formu na jinejch cestách. Hmmm, very hmm... | Bébul | odpovědět |
  | Re: 2x 9a (8c+) OS | 13:07:28 02.11.2012 | a s hodinovym odpocinkem mezi cestama??? Adam definitivne uletl zbytku sveta... No Sasha D. asi nebude mit radost... | jan | odpovědět |
  |   | Re: 2x 9a (8c+) OS | 15:31:25 02.11.2012 | Taky ses do ní zamiloval? | Bébul | odpovědět |
  |   |   | Re: 2x 9a (8c+) OS | 16:20:54 02.11.2012 | nechává si adam i něco na ten 9a OS nebo to jde dycky rovnou na první ostrý víte někdo něco | janek | odpovědět |
  | Re: 2x 9a (8c+) OS | 01:06:19 03.11.2012 | Jen link na 'puvodni' zdroj, hezke cteni (bez mezer)
http://www.dpmclimbing.com/articles/ view/two-514-onsights-ondra | zapal | odpovědět |
|