Mistrovství České republiky v lezení na obtížnost | 3.- 4.12.2005 RUZYNĚ |
Tomáš Mrázek a Silva Rajfová jsou Mistry České republiky. Doplněny další fotky
Druhým mužem byl Jan Zbranek, třetím Pavel Kořán.
Druhou ženou byla Soňa Hnízdilová, třetí Helena Lipenská.
neděle 19.00
Mistrovství České republiky jsou úspěšně zakončeno.
Úspěšně zejména pro našeho nejlepšího lezce Tomáše Mrázka, který pošesté dokázal zvítězit a stát se tak Mistrem České Republiky.
V mužském finále se jako nejtěžším ukázal zvláštní traverz, který směřoval trochu šikmo dolů a který byl pro většinu tak obtížným, že buď v něm spadli, nebo je tak vysílil, že spadli hned vzápětí.
Jediný Tomáš, celou pasáž prošel a jakoby neunaven dokráčel až k vrcholovému chytu.
Stěna Ruzyně s modravým nádechem
foto by© JirkaS
Finalisti
foto by© JirkaS
Mráza se rozboulderovává
foto by© JirkaS
Před finálem, na rozcvičovací boulderovce si dává do těla osm statečných, zdá se že Tomáš, hecuje k přelezům, různých problémů. Někteří se snaží s ním držet krok, někteří spíše odpočívají a soustředí se na nadcházející boj.
Ten je pro většinu docela tuhý po pro většinu pohodovém začátku, přichází výše zmíněný traverz, za vražedně malé chyty. Ani stupy nejsou příliš v dosahu.
Celkové pořadí muži:
Finále:
1 Mrázek Tomáš
2 Zbranek Jan
3 Kořán Pavel
4 Hlaváček Jakub
5 Fojtík Martin
6 Mazák David
7 Švub Ondřej
8 Resch Petr
9 Resch Zdeněk
Semifinále:
10 Rozsypal Aleš
10 Stráník Štěpán
10 Štefánek Rosťa
13 Nosek Radim
13 Volf Jakub
13 Petečel Jaroslav
13 Mrázek Pavel
13 Přibil Jiří
18 Dragoun Jiří
19 Oliva Jiří
19 Malina Václav
21 Straka Jaroslav
22 Muráň Dalibor
23 Fišer Majkl
24 Dolejš Ondřej
25 Vích Pája
26 Smoleň Ján
27 Šlambora David
28 Bláha Jindřich
29 Bláha Jakub
Kvalifikace
30 Zíma Honza
31 Bourák Lukáš
31 Klemsa Martin
31 Šauli Vladimír
34 Rottenborn Marek
35 Novák Jiří
Celkové pořadí ženy:
1 Rajfová Silvie
2 Hnízdilová Soňa
3 Lipenská Helena
4 Rajfová Lucie
4 Chudobová Kateřina
6 Dupalová Dominika
7 Zemanová Ajka
7 Ulrichová Zuzana
9 Melounová Jaroslava
10 Suková Radka
Jak to dopadlo teda už víte, zbývá jen poděkovat organizátorům a samotným aktérům.
Byla to pěkná podívaná!
Kompletní výsledky jsou na www.horosvaz.cz
Mráza si leze nekompromisně pro vítězství
foto by© JirkaS
Sem už se nikdo nedostal
foto by© JirkaS
Pro druhé místo si dolezl Zbranek Jan
foto by© JirkaS
Na závěr dnešního dne pohled do tváří vítězů a vítězek.
Vítězky
foto by© JirkaS
Vítězové
foto by© JirkaS
Z rozhovoru po závodech.
Přijde mi to stále lehčí, bude to asi tím, jak se stále zlepšuji, prohlásil před burácející halou Tomáš.
Zuzka Ulrichová
foto by© Václav Malina
Helena Lipenská
foto by© Václav Malina
Martin Fojtík
foto by© Václav Malina
Šampáňo
foto by© Václav Malina
Další Vaškovo fotky by se měly koncem týdne objevit na http://www.stena-ruzyne.com/
neděle 16.30
Skončilo finále žen. Vítězkou Mistrovství České republiky se stala Silva Rajfová (52-), na druhem miste skončila Soňa Hnízdilová (48).Na třetím místě se umístila Helena Lipenska {42-}. Čtvrté místo obsadily Katka Chudobova a Lucka Rajfova {34-}. Na patem miste skončila Dominika Dupalova {32+}. Na dalším miste se společně umístily Ajka Zemanova a Zuzana Ulrichova.
Finále mužů začíná v 17.30.
neděle 14.00
skončilo semifinále mužů.Do večerního finále postupují:
Tomáš Mrázek TOP
Kořán Pavel TOP
Resch Petr 50
Hlaváček Jakub 48
Fojtík Martin 44+
Zbranek Jan 44
Švub Ondřej 42+
Resch Zdenek 42+
Mazák David 42+
sobota 13:00 výsledky kvalifikace mužů
Postupují do finále (29 lezců)
Fojtík Martin
Mrázek Pavel
Švub Ondřej
Resch Zdeněk
Straka Jaroslav
Petečel Jaroslav
Fišer Majkl
Stráník Štěpán
Kořán Pavel
Resch Petr
Volf Jakub
Šlambora David
Mrázek Tomáš
Zbranek Jan
Malina Václav
Štefánek Rosťa
Hlaváček Jakub
Nosek Radim
Oliva Jiří
Mazák David
Rozsypal Aleš
Přibil Jiří
(všichni nahoře TOP)
Muráň Dalibor
Dolejš Ondřej
Bláha Jakub
Vích Pája
Smoleň Ján
Dragoun Jiří
Bláha Jindřich
(v pořadí)
Nepostoupili
Zíma Honza
Bourák Lukáš
Klemsa Martin
Šauli Vladimír
Rottenborn Marek
Novák Jiří
Sobota večer
Kvalifikace mužů skončila. Do semifinále postupují všichni favorité. V neděli ráno v 9:30 začíná semifinálový boj o postup do finále, kam se
dostane pouze 8 vyvolených. Finále žen je plánováno na 15 hod., po kterém bude
promítání Máry Holečka a Honzy Kreisingra. Finále mužů začne v 17:30.
sobota 11.30 výsledky kvalifikace žen
Postupují do finále
Rajfová Sylva TOP
Chudobová Kateřina TOP
Rajfová Lucie TOP
Zemanová Ajka TOP
Hnízdilová Soňa TOP
Ulrichová Zuzana TOP
Lipenská Helena TOP
Dupalová Dominika TOP
Nepostupující
Melounová Jaroslava 25-
Suková Radka 24
Sobota 10:30 - Startuje 35 mužů a 10 žen a začíná se lízt.
Pátek ráno - na Ruzyni jsou už dávno sundané chyty a začaly se stavět závodní cesty. Stěna je pro veřejnost zavřená od čtvrtka do neděle, od pondělí 5.12. se jede klasicky podle normální otvíračky.
Dolů šly jen cesty v závodních profilech - dvojbřicho a zadní velký převis - ostatní cesty zůstávají, takže kdo tu má nějaký pytel :) stejně tak po mistrovství zůstanou i některé závodní cesty, které budete moct zkoušet až do úplného vyčerpání :).
O víkendu by na Ruzyni neměl chybět nikdo z české závodní špičky. Účast zatím kromě domácích potvrdili i M. Fojtík, H. Zbranek, bratři Reschové, sestry Rajfovy, S.Hnízdilová a těšit se můžete i na Tomáše Mrázka!!
Původní článek - pozvánka na závody zde
Luca [úpravy] | 19:00 04.12.2005 |
zpetne nahozeni sundanejch | 18:46:16 02.12.2005 | sem se chtel zeptat v jakym casovym horizontu budou nahozeny zpatky ty cesty co tam byly (tedy pokud vubec), ze bych se kdyz tak vyhnul mackande na neshozenecj partiich. V pondeli? utery? streda ? tak cca? | Jakub | odpovědět |
  | Re: zpetne nahozeni sundanejch | 19:38:41 03.12.2005 | Všichni doufame že cesty budou obnoveny a uvedeny do původniho stavu... | :D | odpovědět |
  |   | Re: zpetne nahozeni sundanejch | 21:18:25 04.12.2005 | Vůbec by mi nevadilo, kdyby tam vzniklo něco nového. Pořád stejné cesty, to je stagnace. | Bébul | odpovědět |
Jsem zvedav | 11:04:20 03.12.2005 | Parada, borcum drzim palce. | David | odpovědět |
Krásný foto | 09:50:47 04.12.2005 | Bohužel nemohu být přímo v Praze divákem, proto děkuji za foto a info přes lezce. | Semja | odpovědět |
  | výsledky ženy | 16:22:43 04.12.2005 | 1. S. Rajfová,
2. S. Hnízdilová,
3. H. Lipenská,
4. K. Chudobová,
4. L. Rajfová,
6. D. Dupalová,
atd ... | A. ČERMÁKOVÁ | odpovědět |
Fotky | 19:56:07 04.12.2005 | Jsou nekde nejake fotky? Dik | djx | odpovědět |
Vivat Mráza!!! | 23:13:07 04.12.2005 | Šestinásobný vítěz MČR a majitel titulu mistra světa - to je super bomba, to se jen tak někomu nepovede. Gratuluji!!! | Honza | odpovědět |
  | Re: Vivat Mráza!!! | 13:48:08 05.12.2005 | Bratři Pospíšilové už by měli mírně zbystřit. | | odpovědět |
vlez | 23:21:15 04.12.2005 | nejlepší byli beztak ty dvě sjetý holky co tam v neděli vybírali vstupný :))),ale jinak to tam bylo fajn | neta | odpovědět |
Modř blankytná | 23:55:59 04.12.2005 | Petr Jandík, mi poslal novou fotografii se slovy: Na Toma coby blue monster jsem se nemohl koukat. Tady to máš upravené do snesitelné podoby.
Tak tady to máte, je to určitě lepší, jen omluvně dodávám, tak to tam skutečně bylo nasvícené.
| jirkas | odpovědět |
  | Re: Modř blankytná | 15:29:52 06.12.2005 | Jojo...spatne nastaveni bile ve fotaku!!! | Michal | odpovědět |
  |   | Re: Modř blankytná | 19:22:12 08.12.2005 | Ahoj. Nic proti tem fotkam nemam, naopak, jsou povedene a zachycuji skvele atmosferu...a navic fotograf mel vyhodu, ze mohl byt v urovni lezce...coz je super. Fotky z podlahy...to nenji ono.
Jinak proc jsem psal o nastaveni bile. Hodne fotim a vim, jak je tezke fotit v tomhle prostredi, takze uz nejake zkusenosti mam. A opravdu hodne zalezi na nastaveni bile...ne nejakej program ve fotaku, ale o manualnim nastaveni bile. Modra je modra, ale musi tam byt nejakej meznik...modrej, ufounskej oblicej, to uz neni ono....
Ale jen tak dal....tyhle fotky me vzdy dostavaj a doufam, ze bude moznost nekdy neco podobneho cvaknout. | Michal | odpovědět |
  |   |   | Re: Modř blankytná | 19:40:20 18.12.2005 | Ale tak to musi fotit do RAW....Pochybuju,ze sebou nekdo taha sedou desticku na manualni nastaveni bile... | Secan | odpovědět |
  | Re: Modř blankytná | 21:14:45 06.12.2005 | Je to asi spíš na fotografickou debatu a hodně asi záleží i na "tvůrčím přístupu" k fotografii, ale z hlediska barvy se podle mně nemáš rozhodně za co omlouvat. Nasvícení bylo komplet do modra, takže s nastavením bílé (jak tu někdo zmiňuje) to nemá tak úplně co dělat. Za daného nasvětlení Mráza opravdu jako "blue monster" vypadal – a tak nějak i zalezl. V každém případě tvoje fotka přinejmenším odráží atmosféru "místa a času" a rozhodně bych jí v tomhle směru hodnotil celkem kladně. Osobně bych jí možná víc oříznul a tak vůbec, ale to je spíš otázka do debaty...
V každém případě se vší úctou, pokud se tady nedá na něco koukat, tak je to to, co z TVOJÍ fotky srovnáním úrovní vytvořil Petr Jandík. Možná by stálo za to, dát obě fotky pro srovnání vedle sebe.
Ať už má na věrnost barev a nějaké ty "technické chybky" názor kdo chce jaký chce, zasahovat takovýmhle způsobem do cizího autorského díla mi připadá dost samolibé...
| Kamínek | odpovědět |
  |   | Re: Modř blankytná | 22:00:07 06.12.2005 | ... nehledě na to že ten samolibý Jadík si navíc už v minulosti dovolil kritizovat Ruzyň a ještě navíc nemá rád magnézium na hlavě.... :-).
.... a propaguje konkurenční stěnu..... FUJ!!!!
Modrá fotka má opravdu svou atmosféru a když se na to dívám, chtěla by ta původní jen trochu zesvětlit.
Tu upravenou jsem poslal Jirkovi na mail. Jemu se líbila a zařadil ji, řekněme pro srovnání, do komentářů, což může na tomto serveru jen admin. Takže mluvit o svévolném zásahu do autorského díla je poněkud mimo mísu, upravenou fotku zařadil sám autor.
Zdravím kameny, Kamínky, šutry i balvany. Překližkám zdar, bez rozdílu adresy.
| Petr Jandík | odpovědět |
  |   | Re: Modř blankytná | 23:37:54 06.12.2005 | Souhlas s Kaminkem. Po barevny strance je kazda fotka jinak pojata. Ale na upraveny fotce je proti 'modry' teda dost mizerna kompozice - slaba 'stredovka'. Chtelo by to lip oriznout - i kdyz chapu, ze ten cervena paska vlevo na originalu trochu rusi. | Ondřej | odpovědět |
  |   |   | Re: Modř blankytná | 23:51:09 06.12.2005 | Asi bych měl vysvětlit, jak to vzniklo. Barevná úprava Jirkovy fotky byl okamžitý impuls, když se ta modrá objevila ve fotu dne. Tam byl vidět jen svislý výřez a působila v kontextu stránky lezce příliš tmavě a na první pohled to skutečně vypadalo jakoby byla chybně nastavená bílá barva ve foťáku. Proto jsem ji stáhl, barevně upravil (vůbec ne úrovněmi) a poslal Jirkovi zpátky s komentářem, myšleným poněkud v nadsázce.
Teprve potom jsem viděl článek, ze kterého už bylo vidět, že to je seriál a Jirka mi napsal, že tam bylo modré světlo. Když jsem pak viděl, že v podstatě celým můj mail zařadil jako komentář, rozesmálo mne to tak, že jsem si smíchy poprskal počítač. Dobrý joke :-).
S odstupem bych řekl, že moje úprava je opravdu poněkud dryáčnická, a optimální vzhled by modrá fotka dostala kdyby se o chlup zesvětlila. Ořez jsem neřešil, ten jsem nechal jak byl. Každopádně si každý může prohlédnout Mrázu jak modrého, tak téměř normálního a pan správce ať se na mne kvůli té úpravě nezlobí, když se nezlobí autor fotky JirkaS. | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Modř blankytná | 09:59:00 07.12.2005 | Neber si to nijak osobně, to co jsem napsal bych napsal ať by se jednalo o kohokoliv jiného.
Je poněkud smutné, že cokoliv tady člověk napíše, bere se automaticky jako výpad proti lidem z „konkurenční stěny“ – viz tvůj předchozí komentář. Nejsem si úplně jistý, jestli to máme zapotřebí. Bavím se čistě jenom o fotce. Pokud někde vidím nějakou fotku, můžu k ní napsat komentář, co všechno je na ní podle mně špatně, jaký je její autor lempl a tak vůbec. Jestli autor výtky přijme nebo ne, je jeho věc. Ale nikdy by mě nenapadlo ji vzít a začít nějak upravovat k obrazu svému. Je to čistě o přístupu a považuji to vůči autorovi za dost nefér a svým způsobem i trošku „arogantní“. Kdyby tohle někdo prováděl s mojí fotkou, dost by mě to rozčílilo... To je vše, co jsem chtěl svým příspěvkem říct, nic víc, nic míň.
Co se týče různých PR článků, nad těmi jsem - pokud nedojde vyloženě „na nože“ - poněkud povznesen a nevyjadřuji se k nim, ač bych v některých sporných bodech možná mohl. Nicméně časem taky třeba něco ve stylu -PR- sepíšu :). Pouze vzhledem k narážce v poslední větě tvého příspěvku bych chtěl uvést na pravou míru jedno nedorozumění, které zde možná panuje. „Správce“ se kterým jste provozovali komentářovou přestřelku nemá s lidmi okolo Ruzyně nic společného, jak se někteří v čele s Papoušem domnívají. Pokud je mi známo, „Správcem“ je nazýván proto, že spravuje nějakou sklepní boulderovku na Jižním městě. Osobně mi není jasné, proč dotyčný v diskuzi nevystupuje pod svojí běžně na Lezci používanou přezdívkou...
| | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 10:01:21 07.12.2005 | Jenom aby se to zase někam nezvrtlo. Předchozí příspěvek jsem sepsal já. Akorát jsem ho odeslal rychleji, než jsem se stačil podepsat :) | Kamínek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 10:19:44 07.12.2005 | Kamínku, díky za vysvětlení. V názoru na zasahování do fotek se neshodneme. Kdybych autorům nepředělával fotky, nedalo by se na časopisy, které s jejich použitím děláme, koukat. Proč jsem vlezl do fotky Jirkovi, jsem už vysvětlil.
Jsem rád, že jsem se v osobě správce mýlil a že to není nikdo z vás. Ruzyni zdar. | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 10:29:46 07.12.2005 | Kaminku , pssss! Coz nevis ze RsDr. Spravce komunisticke sklepni bouldrovky ted bude muset nejspis prejit do ilegality a ty ho tady takhle napraskas. Navic si vyzradil jizni mesto. Vzhuru k modrym zitrkum!!! Ruzyn i Mamuta proletariatu zdarma!!!
P.S. A dejte na web uz naky fotky, povaleci ruzynsky! | S uctou ilegal Hugo Krtecek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 14:03:02 07.12.2005 | Vzhledem k tomu, že musíme stěnu uvést do provozuschopného stavu, viděl bych fotky tak někdy pod stromeček. Ikdyž Václav, pokud je mi známo, na fotkách intenzivně pracuje... | Kamínek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 14:17:09 07.12.2005 | Deska jsem poslala Standovi nejake fotky a zbytek snad bude do konce tydne (v to doufame) jiz tradicne na www.stena-ruzyne.com/foto. Vzhledem k tomu, ze fotky dela Vasek kolem pulnoci az skonci na stene, tak popravde nevim kolik uz jich vlastne ma.
Jinak jeste odpoved ohledne cest. Cesty se stavi samozrejme nove a na stene zusatavaji take zavodni cesty. K vyhlaseni CP se jiz vyjadril Rak ve svem prispevku. | luca | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 13:09:43 07.12.2005 | "Osobně mi není jasné, proč dotyčný v diskuzi nevystupuje pod svojí běžně na Lezci používanou přezdívkou..."
... protože jsem se chtěl vrátit ke své původní přezdívce ( tj. od přezdívky "RSDr. Josef Koníček" k přezdívce "Správce"), kterou jsem také dříve na Lezci používal a mnoho lezců mě tak i oslovuje... | RSDr. Správce | odpovědět |
  | Re: Modř blankytná | 10:27:04 07.12.2005 | Ta modrá barva je vážně strašná! Opravdu to působí jaky chybně nastavená bílá. Když říkáte, že to tak není, dobrá..stejně nevěřim. Je to učebnicový příklad.
Ta upravená je rozhodně lepší. Včetně kompozice (subjektivně). Berte to jak chcete, na tu modrou se opravdu nedá koukat.
Hoj a zdar | Petr N. | odpovědět |
  |   | Re: Modř blankytná | 13:28:47 07.12.2005 | Tu subjektivne lepsi kompozici bych chtel vysvetlit. | Ondřej | odpovědět |
  |   |   | Re: Modř blankytná | 15:20:04 12.12.2005 | ta upravená fotka trochu jakoby upravuje původní úhelpohledu (nejspíš tím odlišným ořezem oroginálu, který má, jak vidno, dost masa na ořezy). chybí na ní rušivá klikatá červená čára s presem vlevo a zároveň je víc posunutá doprava...tyhle dvě věci subjektivně! pro mě! zvýrazňují jasnou diagonálu, která vyvrací ty řeči o klasických středovkách. prostě jen říkám, že se mi zdá lepší, neříkám dokonalá!
snad jsem nikoho neurazil, nebyl to záměr. všem přeju hodně štěstí a pohodu! Hoj | Petr N. | odpovědět |
  |   | Re: Modř blankytná | 16:18:18 07.12.2005 | Původní modrý snímek má mnohem lepší ořez, navíc zachycuje atmosféru místa. Což se o upraveném snímku říct nedá. | dab | odpovědět |
  |   |   | Re: Modř blankytná | 17:22:30 07.12.2005 | Aby se srovnávalo srovnatelné, původní snímek je zde:http://lezec.cz/reference.php?print=1&key=3678 a je to jiný, než v tomto článku. | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Modř blankytná | 19:37:36 07.12.2005 | No barva se opravdu změnila, otázkou ale zůstává, jak odpovídá upravená fotka realitě. Co mohu posoudit světelné podmínky z místa dění, tak moc ne. Nevím, jak moc má Petr zkalibrovaný monitor, každopádně jeho hrátky s barvou taky dost vytáhly podexponované pozadí (viz ty slité koláče na strukturách za reklamou u upravené fotky). Jak už někdo říkal, lepší ořez by si fotka asi taky zasloužila...
Měl-li bych hlasovat, volil bych původní fotku. Nejsem si jistý, co si Petr od úpravy fotky sliboval, ale po pravdě, hrát si s barvou na fotce v JPEGu stažené na 130 KB mi přijde přinejmenším z technického hlediska jako dost fušeřina, od které se moc zázračný výsledek očekávat nedá. | Blátošlap | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 12:59:32 08.12.2005 | Původní fotka je opravdu šílená... To,že v krajích ztrácí kresbu připisuji horšímu objektivu a většímu zaclonění právě kvůli té kresbě...Je třeba hledat kompromis,pokud není dobré sklo.A k celkovému dojmu...Klasická středovka...Je těžké z jednoho místa udělat kompozičně zajímavý a vyváženy obrázek,ale jde to...Volit lepší orez..viz čitelnost fotografie a možná by nebylo špatné si pohrát s hloubkou ostrosti a bylo by to hned zajímavější.A k barvám asi netřeba se vyjadřovat...Pokud je místní osvětlení natolik silné,že ho nepotlačím ani externím bleskem,navrhuji fotit do RAW a nasleně si doma pohrát s WB...Pokud bude autor chtít,může mi poslat fotografii a možna z toho něco vykřešem:-)Vše v dobrém a přeji dobré světlo:-D Ciao SECAN | Secan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 17:11:52 09.12.2005 | A je, promluvil znalec. Pch. Raděj mlč. | dab | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Modř blankytná | 19:36:02 18.12.2005 | Jakým právem umlčuješ diskutující?Takových hlupáků raději pomálu...rádobyznalče.... | Secan | odpovědět |
  |   |   | Re: Modř blankytná | 17:21:14 09.12.2005 | nj, nanejvejš bych to řízl na čtverec, nebo na nudli na vejšku, aby vypadla ta černá prázdnota v pravo. S barvou bych ale určitě nic nedělal, spíš bych ji zdůraznil. Mrázu v tělovce zná každej, Mrázu jako blue monster ne. Škoda, že mu nesvětýlkuje ta kérka :o) Ostatně ten prostor vpravo by se dal využít na vložení dalších fotek a je to plakát jako vyšitej. | ma | odpovědět |
Nebyli by výsledky? | 08:35:10 05.12.2005 | Semifinále a kvalifikace? Kdo kam dolez? Dík | Torouš | odpovědět |
  | Re: Nebyli by výsledky? | 11:39:21 06.12.2005 | Komplet vysledky jsou na www.horosvaz.cz. | Luca | odpovědět |
  |   | Re: Nebyli by výsledky? | 19:16:00 06.12.2005 | Čekal jsem vyhlášení ČP 2005 a hle, zase nic jako loni, co se děje? V boulderinku jsou skůtry a tady nic? Kdo vůbec vyhrál pohár? Na svazu jsem výsledky nenašel, pouze že to je Rakovičova starost. | :D | odpovědět |
  |   |   | Re: Nebyli by výsledky? | 13:45:54 07.12.2005 | Nová komise, jejíž složení sis přečetl na stránkách ČHS, byla ustanovena na podzim tohoto roku. V rámci této komise jsem přislíbil organizaci závodů pro rok 2006. Za již rozběhutý ročník 2005 necítím zodpovědnost. Přesto Ti mohu sdělit, že slavnostní vyhlášení výsledků ČP 2005 proběhne na I. závodě ČP 2006. Výsledky uplynulého ročníku najdeš na stránkách ČHS do konce tohoto týdne. Vím, že to není úplně ideální,ale v dané situaci jsme to lépe neuměli. Do budoucna bych se rád vrátil k tradici vyhlašování závodů hned po MČR. Věřím, že to pomůže navrátit prestiž ČP.
| Rak | odpovědět |
super | 13:39:57 05.12.2005 | Gratuluji! JSou to borci jako prase! lukin
| lukin | odpovědět |
fotky | 15:31:09 05.12.2005 | super,bezva aktualizacni clanek!jenom by to chtelo vic fotek i z prostredi pod stenou.taky naky zabery na cesty samotne!DIIIK AHOJ | drbiker | odpovědět |
fotky, videa | 19:24:07 05.12.2005 | nejprve děkuju za výbornou akci. fakt supr podívaná
nemohl jsem si nevšimnout, že tam vzniklo dost fotek a dost videa. bude někde možnost stažení nějakého sestřihu a více fotek by taky nebylo ke škodě. nechci opakovat předchozí dotazy.
zdar lezci | Aleš | odpovědět |
Skvělá akce | 20:09:59 05.12.2005 | Díky za pěkný report z akce, která byla pěknou tečkou za letošní závodní sezónou. Organizátorům gratulace a účastníkům dík. Nebo naopak :).
Jen poznámka. Kdybych byl speaker, asi bych čekal, že vyhraje Tom, tak bych si asi připravil na něj lepší a konkrétnější dotazy. Chtěl jsem se dovědět více, škoda. | Jiri | odpovědět |
  | Re: Skvělá akce | 09:00:43 06.12.2005 | Postřehy od hvězdy, která všem podle očekávání ulezla o pět metrů:
Semifinále prý snad lehčí 8A+, finále bylo lehčí než semifinále na svěťáku, tak na úrovni kvalifikace. Co chceš vědět víc? Ten človíček je lezecky jinde, ačkoli po finále se ještě šel rozhýbal očekávaje superfinále (tedy, že Pólo dá taky), asi se mu to zdálo fakt dost lehký. Před finálem vypil v izolaci ovocný čaj. Jinak jsem nepostřehl žádnou specialitu, od které by člověk mohl očekávat nějaké zázračné posunutí vpřed. Asi to bude fakt tím tréninkem (jó a obědval těstoviny). | Petr Resch | odpovědět |
  |   | Re: Skvělá akce | 09:54:35 06.12.2005 | Ty jseš teda špión! | HelčaL. | odpovědět |
  |   | Re: Skvělá akce | 10:45:21 06.12.2005 | :) S cim byly ty testoviny? Ze bych taky pak vylez 9a | :) | odpovědět |
squele az na.. | 10:20:40 06.12.2005 | Nejlepesi podivana v cechach, spicka bezeporu.Velka reprezentatitvni akce, JENOM, proc byla ta organizace tak pokulhavajici?Pominu-li ty dve sjety holky u vstupu, vykon komentatora se mi zdal hodne rozpacity a jeho otazky pro Mrazu byly k smichu.. Nevim jestli ste vnimali hudbu co hrala (i kdyz pro tu hlasitost asi tezko ne) ale na zaver pripominala radio Kiss.. a v tech hodinovych prostojich mezi lezenim se porad melo neco dit, poustet videa, cokoliv, ne jedna reportaz za den :-( | badboy | odpovědět |
  | Re: squele az na.. | 11:36:31 06.12.2005 | A co chceš za tak malé vstupné? | | odpovědět |
  |   | doprovodný program... | 13:35:27 06.12.2005 | ...zvýšil bych vstupný a udělal stiptýz finalistů. pak by to byl možná slavnější závod než Mejkap:) | ala | odpovědět |
  |   |   | Re: doprovodný program... | 20:58:22 06.12.2005 | striptyz finalistu? kdyz uz, tak bych to nechal na finalistkach...:))) | chyska | odpovědět |
  |   |   |   | Re: doprovodný program... | 22:30:04 06.12.2005 | I ty jeden!holkám bys pokoukání nedopřál?jsem pro striptýz obou:) | XX | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: doprovodný program... | 23:08:54 06.12.2005 | kdo rika ze by se holky divat nemohly? :) | ch | odpovědět |
  |   |   | Re: doprovodný program... | 11:43:53 07.12.2005 | takže příští vstupné: 300Kč se striptejzem:)hmmm...už se těšim! | Q | odpovědět |
  | Re: squele az na.. | 14:17:37 06.12.2005 | Máš naprostou pravdu, z tohodle hlediska je to lepší třeba v Lomnici nebo v Polici | honza | odpovědět |
  | Re: squele az na.. | 00:33:07 09.12.2005 | No vono udělat "lepší"(nebyl jsem tam, sic)komentář jde při lezení a boulderingu těžko. Nesmíš slovem popisovat výkon, zmínit se o dosaženém bodu, oslavovat top ve spojení se jménem, vtipkovat na úkor soustřeďujícího se závodníka a hlavně lezou všichni to samé a většinou dost dobře. Odpovědnost bych přenesl na diváky, spíkr je od povzbuzení diváka a faktografie.
Dost by pomohlo, kdyby závodníci při prezentaci předložili životopis a deníček úspěchů, ale to by mi spíš nakopali tlamu:-).
Druhá věc jsou dlouhé pauzy mezi koly. Kdo ví, jak si s tím poradil Oliváč a kol., chápe, kdo neví, ať se zeptá, nebo si de pro radu...:-)každopádně čas, práce a dámy a pánové, peňouze!!!!
A to vstupné, ach ta nestydatost, že??? .-) | Mutant, u=a, ant=y | odpovědět |
|