LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když už nemůžeš rukama, začni konečně lézt nohama.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Na Střelnici - Svitavy
Boulder bar Točna - Jihlava
Horolezecká stěna Vrchlabí - MANGO - Vrchlabí

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Vaňkovka - Brno
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP 2017 bouldering a rychlost Chongqing (CHN)

Libor Hroza 8., Martin Stráník 25.

Libor Hroza skončil dnes 8. ve finále 1. letošního závodu SP v lezení na rychlost v čínském městě Chongqing. Martin Stráník včera v boulderingu skončil 25. Bouldering vyhráli Korejec Chon Jongwon a Slovinka Janja Garnbret, rychlost Rusové Vladislav Deulin a Iuliia Kaplina.

"Lezlo se mi celkem v pohodě, potřebuji strávit trochu více času na stěně, abych se zkoordinoval, ale jinak se cítím dobře. Nový signál pro start mi vyhovuje, takže už se těším na další závody," napsal nám po závodech Libor Hroza.
Dle nových pravidel pro rok 2017 už nejsou povoleny žádné ulité starty (kvůli nim měl loni Libor několikrát smůlu v postupu za zlatem).

Libor Hroza

Libor Hroza na startu ve finále


Libor Hroza

Libor Hroza leze ve finále


Nejlepší žena v rychlosti Ruska Iuliia Kaplina překonala svůj předchozí světový rekord 7,53 sekundy novým časem 7,46 sekundy.

Na prvních místech stáli:

Rychlost
muži
1. Deulin Vladislav RUS
2. Kokorin Stanislav RUS
3. Boldyrev Danyil UKR
ženy
1. Kaplina Iuliia RUS
2. Krasavina Mariia RUS
3. Marenych Alla UKR

Záznam finále v rychlosti:



Buldering
muži
1. Chon Jongwon KOR
2. Narasaki Tomoa JPN
3. Rubtsov Aleksei RUS
ženy
1. Garnbret Janja SLO
2. Coxsey Shauna GBR
3. Noguchi Akiyo JPN

Celkové výsledky:

IFSC Climbing Worldcup (B,S) - Chongqing (CHN) 2017





Zpráva ze soboty 22.4.2017:
Martin Stráník dnes nepostoupil a skončil 25. v kvalifikaci boulderingu na Světovém poháru v čínském městě Chongqing (Čchung-čching). Ve své skupině byl 13. Podařilo se mu dát 3 topy na 7 pokusů z celkem 5 boulder problémů a 4 zóny na 9 pokusů (3t7 4b9).

Martin nám k tomu bezprostředně po kvalifikaci napsal:
"Čína nás vřele přivítala, moderní město, ochota lidí, pěkný hotel. V kvalifikaci se cítím velmi silně, ale přes nástrahy kvalifikace se neprobíjím a končím na 13. místě ve skupině, celkově tedy na 25.-26. místě. Dávám tři bouldery, jeden skok z první, převislý boulder z první a koordinační náskok na pátý, chvilku trvá, než to dostanu do těla.
Nakonec k postupu stačilo se zkoordinovat o dva pokusy dříve, či vylézt kolmáč, tam ale nepředvedu prakticky nic. Šance se mi jednou naskytla v nejtěžší dvojce, kdy dolézám pod top, ale doskočit do něj byla řádná bomba. Panují tu hodně teplé podmínky, v čemž se mi neleze moc dobře, ale na to bych se nevymlouval. Japonci nepřestávají překvapovat, tentokrát všech 10 v semifinále (10 z dvaceti), to je úlet. Nezbývá, než se těšit a doufat v lepší konstelaci hvězd do Nanjingu. Tak a teď fandit Liborovi;)."


Zde je na obrázku Fujii Kokoro, jeden z Japonců, který postoupil do semifinále:


Výsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (B,S) - Chongqing (CHN) 2017 - General result M E N bouldering

Viz též úvodní článek k těmto závodům v Chongqing: SP 2017 pokračuje dalším závodem: bouldering a rychlost 22.-23. Chongqing (CHN)

Video upoutávka na závody v Chongqing:



)Původně vyšlo 22.4.2017)

sth + Martin Stráník   [úpravy] 16:00 23.04.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Japíci09:37:37 22.04.2017
Zajímavý fenomén ti Japonci, přijde mi, že před pár lety tak vidět nebyli. Čím to - náhoda, lepší podmínky pro tréning, výraznější podpora ze strany svazu/státu..?
 Hurvajzodpovědět 
 Re: Japíci11:10:51 22.04.2017
Největší rozdíl vidím v tom, že trénují to co je potřeba, hlavně kolmáče, koordinaci, samozřejmě jsou i silní, podpora od statu bude asi veliká, asi profíci?
Štěpán Stráníkodpovědět 
  Re: Japíci11:57:38 22.04.2017
Tak tohle nebyla moc dobrá odpověď vůči Martinovi. Napsal jsi "Největší rozdíl vidím v tom, že trénují to co je potřeba". On Martin trénuje něco jiného, než je potřeba? Proč to dělá? A proč netrénuje, co potřeba je? On jezdí po světě na SP, ale netrénuje potřebné věci?
odpovědět 
   Re: Japíci12:22:40 22.04.2017
Ono to není tak jednoduchý. Štěpán tím asi myslel, že trend je jiný a je třeba na to zareagovat. Japonci trénují výborně a dokáží na tuto změnu reagovat.
Pavelodpovědět 
    Re: Japíci12:25:26 22.04.2017
Bohužel nevíš, jaký bouldery budou další sezónu, jestli kolmice, převisy nebo skoky, je to loterie.
Honzaodpovědět 
     Re: Japíci13:08:11 22.04.2017
Tak částečně pravdu máš, ale trend je zřejmý už nějakou dobu - bouldery musí být vděčné hlavně divácky. Tedy skoky, dynamika, pády. Co myslíš, že diváky zaujme více - brutálně silný nasvalený Stráník, který pomalým a plynylým pohybem, ve kterém odborník vidí extra sílu, preciznost a zkušenosti, topuje na první pokus, nebo mladý Japonec/Korejec, který tam po několika pádech pošle akrobatický trojskok, zůstane se houpat ve visu na jedné ruce a nakonec mohutným výskokem ze shybu topuje?
odpovědět 
      Re: Japíci13:18:02 22.04.2017
Co se boulderů týče, tak někdo precizní než chaosář. Hop hop a náhodou je v topu? Zajímavější by byl určitě parkour, co se týče akrobacie.
odpovědět 
       Re: Japíci13:27:06 22.04.2017
Díváš se na to zdeformovaným pohledem znalého člověka. Pusť záznamy dvou nebo tří videí nějakému týpkovi s pivem na gauči, co je zvyklý na sport akorát tak z telky. Nebo tetě, co se kouká s manželem na Eurosport. Diváků olympiády bude kolik? Přes miliardu? Jen Američanů sledovalo LOH v Londýně přes 200 milionů. Takže z hlediska organizátorů OH lezecká komunita není vůbec důležitá, důležitá bude show a sledovatelnost běžným publikem. A publikum chce akci a vzrušení.
odpovědět 
        Re: Japíci13:59:03 22.04.2017
Tak řekl bych, že pokud se lezení bude v přenosech krýt s 90% jiných sportů, tak se borec s pivem i tetka budou dívat právě na ty.
odpovědět 
         Re: Japíci17:28:15 22.04.2017
To právě záleží na tom, jak zábavné to uděláš.
odpovědět 
     Re: Japíci11:06:26 24.04.2017
Trend je zrejmy, nejen z poslednich par sezon.
odpovědět 
     Kdo viděl?12:34:59 24.04.2017
Hozno, viděl jsi semifinále a finále? Bylo tam vše. Kolmice, skoky, převisy... musím říct, že mi to přišlo fakt hodně těžké. A také mám takový pocit, že na tohle bude potřeba nová generace lezců s trochu jiným nastavením. Nic proti Martinovi, ale je to klasik a konkrétně Chongqing byl někde jinde. Jak typem boulderů, tak i pravidly (do 4 minut top), které nutí k hodně rychlému lezení a nedávají moc šancí na pokusy, holkám často nezbylo na víc, než 3 pokusy, občas odcházely už při čase 0:20.
odpovědět 
      Re: Kdo viděl?14:31:24 24.04.2017
Hmm, ale ono většinou bývající na závodech, kolmice, převisy, skoky, fixy a to odjakživa :-). Dle mě tam hledáte zbytečně něco navíc :-).
odpovědět 
       Re: Kdo viděl?15:40:09 24.04.2017
Normálka, nastupovalo se na nástupu, pak tam byl bonus a top. Jo a občas tak trochu matrix, ale jako každý jiný přenos se k tomu dal sežrat pytel chipsů a dát pár piv. Na Ligu mistrů ve fotbale to nemá, ale pořád lepší než česká liga.
B.odpovědět 
   Re: Japíci16:42:19 26.04.2017
Taky třeba podotknout, že vznikají nové generace lezců kteří trénují jen na překližce a ven vůbec nejezdí a skály je nezajímají, jen závody a umělé chyty.
H.odpovědět 
 Re: Japíci11:53:59 22.04.2017
Olympiáda? Lezení je před tím moc nezajímalo, nebyl důvod. Ale olympiáda je významem a dosahem někde jinde. Když někdo vyhrál MS na laně nebo boulderech, koho to zajímalo? Mimo lezeckou komunitu nikoho. Ale medaile z olympiády bude představena široké veřejnosti a z olympionika bude hvězda. A s tím souvisí další změny včetně kritizovaného lezeckého trojboje. Jestli vidím dobře, už před nějakým časem skončila doba těžkých silových boulderů a dnešní bouldery jsou o dynamice, skocích a dalších divácky zajímavých krocích. A k tomu je ještě potřeba přidat změny pravidel (časomíra), a je celkem jasné, jaké změny lezení čekají. Řekl bych, že doba určitých typů lezců skončila a že nastoupí nový somatotyp. A ten už problém s trojbojem mít nebude. Proto se také proti trojboji zvedl takový odpor mezi lezeckou špičkou, protože stávajícím hvězdám bylo jasné, že dozářily. A protože je lezení více méně gymnastika, bude nutná i podobná příprava. Doba úspěchů díky kroužení na bouldrovce je pryč, stačí se podívat, jak vypadá příprava olympijských týmů v gymnastice - soustředění, kempy, většina roku po trénincích po celém světě. A lezení bude muset jít stejnou cestou, kdo se nepřizpůsobí, bude těm nej týmům jen koukat na záda.
odpovědět 
  Re: Japíci12:09:21 22.04.2017
Pokud myslis soutezni indoor lezeni, pak uplne souhlasim. Zda se, ze budou dva ruzne lezecke sporty se svymi disciplinami. Takove "jezdeni na kole" ma taky svoji silnicni, "terenni" a drahovou variantu. Jejich popularita a viditelnost mela ruzny vyvoj ale zrovna na te olympiade jsou dneska zastoupene vsechny tri.
acodpovědět 
   Re: Japíci12:58:31 22.04.2017
A teď udělat z "ježdění na kole" trojboj :-D Stejná kokotina, jako to lezení...
odpovědět 
    Re: Japíci12:55:09 24.04.2017
To snad ne. Ale běžně se v jednom cyklistickém závodu jedou dlouhé rovinaté etapy, kopce + divoké sjezdy, počítají se do výsledků sprinterské úseky, do toho jsou vložené časovky jednotlivců i družstev, občas se jede i mimo asfalt...

To samé se teď rodí třeba i na běžkách - v jednom závodu ski classics můžeš jet střídavý běh i soupaž, do toho jsou sprinterské prémie - nebo na FIS závodech se běžně střídá klasika a skate, dlouhé a krátké distance.

Nemluvě o atletickém, moderním i přírodním víceboji v mnoha podobách.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Japíci09:47:38 25.04.2017
jo, ale taky neuděláš trojboj: dráha, MTB a silnice či bikros, kterej už na OH, tuším, taky je.
odpovědět 
      Re: Japíci10:40:10 25.04.2017
Silniční závod a XC v Riu byly vrcholným zážitkem pro cyklistické fanoušky. Občas se objeví obojživelník, například Sagan, který rozhodně XC závod oživil, aspoň jeho úvod, ale jmenované závody by nebyly takovým zážitkem pro fanoušky, kdybych se jich neúčastnili specialisté. Silniční závod je navíc natolik dlouhý, že sledování celého závodu je jen pro naprosté fajnšmekry.
Stejně by si zasloužili fanoušci lezení možnost sledovat specialisty v boulderingu i na obtížnost v oddělených disciplínách. Finále posledního SP v boulderingu dost dobrý, chvílemi fakt matrix :-)
Bídaodpovědět 
       Re: Japíci12:29:50 25.04.2017
Podle mne se to v lezení setře a v trojboji polezou specialisté, tedy ti, co budou úspěšně obsazovat i jednotlivé disciplíny. Jen to chce chvíli času, aby mohla vyrůst nová generace nových lezců. I teď pár univerzálů existuje a to se vybírá z relativně malé základny. Jakmile bude o lezení masový zájem, bude z čeho vybírat, ke slovu přijde nejen trénink, ale i genetika, za pár let to bude jak v moderní gymnastice.
odpovědět 
       Re: Japíci12:05:23 26.04.2017
Souhlas, ale s tím Saganem ne. Naopak jeho nepovedené vystoupení bylo pěkný příklad toho, jak rozdílné jsou to disciplíny. Závod nezvládl, neoživil. V úvodu závodu se nerozhoduje vůbec nic.
odpovědět 
        Re: Japíci12:26:18 26.04.2017
Závod nezvádl, to ano, ale jednoznačně ho oživil. Jako mistr světa na silnici přitáhl pozornost na XC, skvěle odstartoval, první kolo super, po prvním defektu se ještě dokázal docvaknout, po druhém konečná. Techniku má vynikající, z čeho ty defekty pramenily ví asi nejlíp on sám, byl i juniorským mistrem světa v XC.
Bídaodpovědět 
         Re: Japíci08:58:43 27.04.2017
Aha, ty máš na mysli mediální oživení, nikoliv oživení závodu - tak to možná ano, ale to přece neznamená oživení závodu samotného, ve kterém nedokázal skoro nic. Rychle odstartoval, to nebylo zvlášť na té široké dráze složité, držel se v prvním kole, fajn. Jít do červenýho zvládne na chvíli kdekdo a pak mu může dojít. První kolo nerozhoduje nic. Problém je udržet se na špici celý závod. Představ si, že by stejně jel nějakej (relativní) noname - nejspíš by sis ho ani nevšiml.

Techniku asi na MTB možná zas tak vynikající nemá, když měl tolik defektů. Možná právě na techniku dojel.
odpovědět 
     Re: Japíci12:01:05 26.04.2017
Srovnání se jmenovanými sporty vůbec nefunguje, protože jednotlivé disciplíny mají svoje závody/medaile. V běžkách mají svoje medaile sprinteři(dokonce mají individuální a týmsprint, dálkaři mají svoje atd. A ikdyž je závod součást nějaké větší tour, kde se konečný výsledek sčítá, hodnotí se myslím i dílčí úspěchy. V cyklistice mají časokáři specialisti svoje sady medailí, sprinteři mají "svoje" závody, stejně vrchaři, nebo klasikáři. BMX má svoje medaile a závody, horská kola svoje, dráhaři mají dokonce celou řadu disciplín, dokonce i na olympiáadě se rozdává v řadě docela podobných disciplín celá řada medailí. Stejně tak v atletice každá disciplína desetiboje má svou vlastní sadu medailí a specialisty.

Hodně bijící je rozdíl v přístupu třeba u plavání, kde je strašně moc sad medailí za dost podobné výkony (100 m, 200m, 400m a různé techniky k tomu), nebo ta dráhová cyklistika. V lezení by byly max. 3 sady medailí v dosti odlišných disciplínách a přesto se je rozhodli hodit do jednoho pytle. Jako by řekli v atletice - tak a teď už budou medaile jen za celkový výsledek v desetiboji, jednotlivé discplíny rušíme.

A srovnávat přirozenou součást jízdy na kole - jízda po rovině, do kopce, z kopce - to mi přijde úplně zcestné. To je jako bys řekl, že je lezení v převise, kolmým a položenou cestu, třeba nebo lišty a spoďáky (a takhle bys asi mohl v lezení pokračovat).

P.S. soupaž i střídavý běh není žádná novinka, to je přirozená součást klasické techniky odjakživa. Nejsou to různé disciplíny.
odpovědět 
   Re: Japíci09:05:54 26.04.2017
Ale silnici, terén a dráhu většinou nedělají ti samí cyklisti a hlavně není žádný trojboj silnice, dráha, terén.
odpovědět 
    Re: Japíci10:08:05 27.04.2017
Nikdo také nechce spojovat lezení na překližce a na skalách.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Japíci09:04:19 26.04.2017
Japonce lezení vždycky zajímalo, je to tam hodně oblíbený sport. Proto v tom taky už jsou dobří nějaký ten pátek, ono to nezačalo letos.

"Ale medaile z olympiády bude představena široké veřejnosti a z olympionika bude hvězda. A s tím souvisí další změny včetně kritizovaného lezeckého trojboje." Nemyslím, že lezecký trojboj a sláva mají kauzální souvislost. Lezecký trojboj podle mě vznikl kvůli činovníkům MOV (je to jen můj tip), ne kvůli aktivitě lezců samotných nebo IFSC. Proč to tak udělali se můžeme dohadovat (méně medailí? časová úspora? méně atletů? nebo si prostě činovníci MOV prostě jen chtěli prosadit něco svého, jak už to tak někdy bývá?)

"Řekl bych, že doba určitých typů lezců skončila a že nastoupí nový somatotyp." hehe, jasně, nový druh člověka. Doteď takový somatotyp nikdy na bouldrech neznal. Každý přece ví, že lidi určitých somatotypů se bouldrování vyhýbají (ironie, samozřejmě).

"Doba úspěchů díky kroužení na bouldrovce je pryč, stačí se podívat, jak vypadá příprava olympijských týmů v gymnastice - soustředění, kempy, většina roku po trénincích po celém světě." - tedy co tímto chtěl básník říci... Není tam řečeno o způsobu přípravy, resp. rozdílech ve způsobu přípravy nic (taky by mě zajímal rozdíl mezi kempem a soustředěním). Mimochodem si myslím, že už roky nevyhrávají ti, co jen krouží na bouldrovce. Dále národní týmy mívají soustředění; lezci trénují celý rok, nevidím rozdíl.

odpovědět 
   Re: Japíci10:24:24 26.04.2017
A Kotelnu znáš? :-D
odpovědět 
    Re: Japíci12:29:28 26.04.2017
a máte sklep? :D
odpovědět 
   Re: Japíci09:57:06 27.04.2017
"Lezecký trojboj podle mě vznikl kvůli činovníkům MOV (je to jen můj tip), ne kvůli aktivitě lezců samotných nebo IFSC."
Ano.
"Proč to tak udělali se můžeme dohadovat (méně medailí?"
Ano.
"časová úspora?"
Ano.
"méně atletů?"
Ano.
Prostě olympiáda už je moc velký kolos a je potřeba ji zuby nehty udržet ve zvládnutelných mezích. Plavci a atleti mají prostě tu výhodu, že tam jsou od nepaměti, své disciplíny si historicky zabrali a není politicky průchozí jim nějakou sadu medailí sebrat. (Když by se tam plavání zařazovalo teď, tak se poplave medailová kombinace 2 km v moři, 100 m kraul a štafeta, na to vem jed.)
odpovědět 
    Re: Japíci18:33:01 27.04.2017
Jistěže je politicky průchozí jim nějakou tu sadu medailí sebrat.

Spíš je ale otázka, proč "není možné" lezcům dát těch sad medailí více. Kde vůle neschází, tam se cesta nachází, znáš to...
odpovědět 

 Gratulace15:18:35 22.04.2017
Skoda, ze semifinale uteklo. Presto gratulace k vysledku a neklesat na mysli! Drzim palce pristi vikend.
 ONodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.