LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jak piješ, tak lezeš. /Wie trinkst du, so kletterst du./
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP Chamonix - obtížnost - 12. - 13. července

Aktualizace: Video na You Tube.
Libor získává bronz, jeho sestra Lucie obsadila 8. místo. Adam se umístil na 5. místě.

VIDEO: http://www.youtube.com/watch?gl=CZ&v=e4gw-VDsG_U



Výsledky obtížnost - muži:

1  Usobiaga Lakunza Patxi (ESP)
2 AMMA Sachi (JPN)
3 Lama David (AUT)
4 Desgranges Romain (FRA)
5 Ondra Adam (CZE)
6 Julian Puigblanque Ramón (ESP)
7 Romain Manuel (FRA)
8 Tauporn Thomas (GER)
9 Supper Gauthier (FRA)
9 Verhoeven Jorg (NED)

Výsledky obtížnost - ženy:

1  Ernst  Johanna  (AUT)
2 Gros Natalija (SLO)
3 Chereshneva Yana (RUS)
4 Ciavaldini Caroline (FRA)
5 Eiter Angela 1986 (AUT)
6 Kobayashi Yuka (JPN)
7 Pinet Florence (FRA)
8 Sarkany Muriel 1974 (BEL)
9 Eyer Alexandra 1981 (SUI)
10 Noguchi Akiyo (JPN)

Semifinále obtížnost.
Adam postupuje z 3. místa do finále.

Výsledky kvalifikace.
V mužské cestě padlo v obou cestách po sedmnácti  topech, Adam nechyběl v Top 17 elitě a postoupil do semifinále. V ženské kategorii bylo 2x jedenáct topů, Lucie se svým závoděním v lezení na obtížnost skončila v kvalifikaci - 49. místo.
Z kvalifikace v rychlosti postoupili Libor (z 3. místa)i Lucie (ze 7. místa)do dalších kol.


První závod světového poháru v lezení na obtížnost
se koná po x-té ve Francouzském Chamonix. Toto malé městečko myslím není třeba vám (horo)lezcům představovat.
V lezení na obtížnost je přihlášeno 72 mužů a 58 žen. Po dlouhé době svěťák bez Tomáše Mrázka, který se rozhodl, jeden vynechat a nyní trénuje, aby na další svěťáky byl připraven jak je u něho zvykem. Z našich startuje juniorský "žralok" Adam Ondra, kterému to doufám minimálně vyjde tak jak v Číně. Dále se v lezení na obtížnost bude snažit prorazit specialistka na rychlost Lucie Hrozová.
V lezení na rychlost je účast postatně nižší, chybí jména venezulských a čínských závodníků. Na startovce je 18 mužů a 14 žen. Vypadá to, že to co se mělo stát trhákem v lezení na rychlost a tím je míněna World rekord stěna, tak tutu disciplínu potápí.
Na rychlost bude bojovat za naše barvy v letošní velice slušné formě Libor Hroza a jeho sestra Lucie. Pevně věřím, že bychom se tady mohli dočkat medaile i ze svěťáku na rychlost.

Program:
Neděle 12. července.
Kvalifikace obtížnost a rychlost
Pondělí 13. července.
Semifinále a finále obtížnost muži a ženy. 
Finále rychlost muži a ženy.


Helena Lipenská





HelčaL.   [úpravy] 15:45 12.07.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 dá se to někde uvidět?20:38:57 12.07.2009
A existuje tady něco jako přímý přenos nebo tak něco?
P.odpovědět 
 Re: dá se to někde uvidět?20:01:12 13.07.2009
Ada jde do finale ze 3. místa!
odpovědět 

 Rychlost20:06:40 13.07.2009
Libor je má bronz a lucka  8 místo.
odpovědět 
 Re: Rychlost21:11:25 13.07.2009
Tak to je super. Blahopřeji. Teď ještě by měl přijít Adamův kov z obtížnosti, nejlépe zlatej.
Pavelodpovědět 
  Re: Rychlost21:47:05 13.07.2009
1.Patxi
Adam 5.
odpovědět 
   Re: Rychlost22:10:06 13.07.2009
1. Paxi
2.Amasaci
3.Lama

5.Adam

1.Ernst
2.Gros
3.Cherešněva

Nic nového ale trochu sklamání pro českého fanouška ...
MP3odpovědět 
    Re: Rychlost00:31:33 14.07.2009
Mráza a Paxi jsou krutoři...když to porovnám s ostatními ve špičce, tak tihle dva se dokázali pravidelně umisťovat na bedně hrozně dlouhou dobu oproti třeba Ramonovi či Lamovi, kteří občas zalezou výtečně a občas se totálně propadnou...u Adama zatím těžko soudit...
Jirkaodpovědět 
    Re: Rychlost09:58:26 14.07.2009
Zklamání?? No já nevěřím vlastním očím. Tak si tam běž sám pod tu stěnu stoupnout.
Zdeněkodpovědět 
   Re: Rychlost11:00:19 14.07.2009
Adamovi gratuluji,ale co se děje ,že není na stupni vítězů.
Gratulaceodpovědět 
    Re: Rychlost14:02:32 14.07.2009
Další! Běžte se vycpat! Kolik z vás bylo 5.na svěťáku??? Kolik z vás na něm jenom startovalo? Je to jako když rodiče řeknou synovi ve druhý třídě že musí letět na Měsíc nebo vynalézt perpetuum debile.
Zdeněkodpovědět 
     Re: Rychlost15:35:30 14.07.2009
No Zdendo, trochu je chápu - na skalách nemá Adam konkurenci (ať už třeba hubrovic 9áčka či skutečnost, jak vyfouknul na flash žolíky před zraky světových es a celkově dominoval na Mellobloco ... nebo jak se to píše..... atd. atp.)... tak je pak pochopitelný, že se někdo pozastavuje nad tím, že Adama třeba teď někteří z těchto es porážejí v obtížnosti i na bouldru... ale samozřejmě je jasný, že závody jsou něco jinýho a souhlasím s tebou že 5. místo na svěťáku a 2. na MS v 16 letech je úspěch jak bejk, kterej mu závidím a přeju...myslím, že na závodech teprve ukáže, kdo je brněnskej kingoš (nebo kingoš jako brno ;-).
Jirkaodpovědět 
      terapie pro vzývače21:31:13 14.07.2009
Ne že bych Adamovi nepřál vítězství, ale ono je k něčemu třeba docela dobrý i to, že do toho závodění nevplouvá jako samozřejmej suverén.
Přinejmenším to je dobrý jako terapie pro partičku jeho omezenějších vzývačů :)) Ani Adam nemusí vždycky vyhrát! Třeba to dělá naschvál!
Taky to není taková nuda, jenom sbírat triumfy.
Závody fungujou jako závody, není dopředu jasný, jak to dopadne.
Každopádně ale držím palce příště! A hlavně ve skalách!
Piškotodpovědět 
       Re: terapie pro vzývače12:22:22 15.07.2009
Jo jo,máte pravdu. Apropo, šel bych zalízt.
Zdeněkodpovědět 
     Re: Rychlost18:47:26 15.07.2009
Ty seš ale moula. Asi jako kdybych vyjádřil zklamání, že naši hokejisté jsou až pátí na světě a tys argumentoval tím, že kolikrát já byl na mistráku. Zchlaď si hlavičku. Prostě se jen někdo podivil a hned na něj útočíš. tak, šup do sprchy...
odpovědět 
      Re: Rychlost15:05:56 21.07.2009
Dík za doporučení.Jeden malý rozdíl oproti hokejové reprezentaci tu ale je vzhledem k Adamově věku a jeho prvnímu startu na SP.Ale možná jsi to psal spíš proto,že do té sprchy chceš se mnou.
Zdeněkodpovědět 

 Vyslekdy21:48:31 13.07.2009
http://www.ifsc-climbing.org/index.php? page_name=resultservice&comp=09_WC_9&cat=ICC_M
(odstrante mezeru)
odpovědět 
 Re: Vyslekdy09:20:43 14.07.2009
...nebudeš mi říkat co mám odstranit, mezeru si tam nechám , neb to tak mám rád....nazdar :)
vyjebanecodpovědět 

 Gratulace :)11:50:59 14.07.2009
Liborovi první placka, Lucka taky super. Skoda ze to Adam nepokosil... ale to prijde :)
Dafe-Bobrodpovědět 
 Re: Gratulace :)12:38:49 14.07.2009
Tak teď jsem dostal zprávu, že Simona Rajfová jako předsedkyně komise sportovního lezení ČHS nesouhlasí s proplacením nákladů Lucce Hrozové na tyto závody, protože na ně nebyla nominovaná! Prostě Simona Rajfová udělá všechno pro to aby Lucce co nejvíc ublížila.
Libor Hrozaodpovědět 
  nějak ta komunikace asi vázne12:47:23 14.07.2009
Z webu ČHS: Informace k SP v Chamonix

09.07.09

Na SP v Chamonix nás budou reprezentovat:

V lezení na obtížnosti: Tomáš Mrázek, Adam Ondra, Michal Rožek, Lucie Hrozová.
V lezení na rychlost: Libor Hroza, Lucie Hrozová.
Vedoucím výpravy je Tomáš Mrázek. Náklady podle nominačních kriterií budou proplaceny závodníkům T. Mrázkovi, A. Ondrovi a L. Hrozovi.

Za komisi sportovního lezení dospělých Simona Rajfová

lynnhillodpovědět 
   Re: nějak ta komunikace asi vázne13:01:11 14.07.2009
Info z webu Čhs.
"Pokud se reprezentant umístí do 8. místa, bude mu zpětně proplaceno ubytování."
Libor Hrozaodpovědět 
    Re: nějak ta komunikace asi vázne13:26:10 14.07.2009
Libore to ovšem neplatí pro reprezentanty, kteří tam jedou na svou vlastní žádost. Ubezpečuji Tě, že pokud by Lucie předvedla opravdu mimořádný výkon, tak se komise sejde a samozřejmě takový počin bude řešit. Buď prosím tak laskav a přestaň mě osočovat z neustálého ubližování Lucii.Škodí to určitě více jí než mně. Gratuluji k výsledkům Liborovi a Adamovi - 5. místo v této konkurenci je skvělý výsledek. Simona Rajfová
Simona Rajfováodpovědět 
     Re: nějak ta komunikace asi vázne13:38:18 14.07.2009
Simono, jsem rád, že teď aspoň vím, že Lucky osmé místo je nic moc, sice pomohlo k tomu, že Česká republika je v hodnocení národů ze Chamonix na druhém místě.Ale aspoň mi to otevřelo oči k tomu že být na Sp osmý nestojí federaci( v tomto případě federaci představuješ ty) ani za to, aby svému reprezentantovi zaplatila ubytování.
Promiň teda,že jsem napsal, že ubližuješ Lucce. Tobě prostě jde jen o to, aby na světové závody jezdili reprezentanti jen pro medaile.Omlouvám se ti.
Časem to možná takhle dopracuješ k takovému stavu, že pokud reprezentant nedoveze medaili dostane pokutu.
Libor Hrozaodpovědět 
      Re: nějak ta komunikace asi vázne14:18:05 14.07.2009
Libore jestli dobře počítám tak 8.m ze 14 startujících je druhá polovina startovního pole.Neboli asi to tak odpovídá 45.m v obtížnosti mužů nebo se pletu.Myslím že dobrý výsledek udělal Libor a to i při nízké konkurenci konkrétně v Chamonix letos nikdo moc na rychlost nestartoval.Jsi prostě zaujatý a nenáš soudnost.
Pepanodpovědět 
       Re: nějak ta komunikace asi vázne14:26:04 14.07.2009
Si pleteš závodní lezení se spartakiádou....
Libor Hrozaodpovědět 
        Re: nějak ta komunikace asi vázne15:22:08 14.07.2009
Si pleteš rychlost z lezením ne trochu nemá to skoro nic společného.
odpovědět 
         Re: nějak ta komunikace asi vázne15:34:29 14.07.2009
Lezení to je.Sem si nevšiml,že by u toho jezdili na kole. Prostě lezou a kdo nahoru doleze nejrychleji vyhrává.
Libor Hrozaodpovědět 
          Re: nějak ta komunikace asi vázne16:36:20 14.07.2009
To máš pravdu vyhrává nějaké závody co nikoho nezejímají ,ale lezení jsou skály ,hory, bouldry žádná rychlost probuďse.
Otevři očiodpovědět 
           Re: nějak ta komunikace asi vázne19:42:54 14.07.2009
Nikoho nezajímají?!? Spíš ty byses měl probudit. Závody na rychlost jsou naprosto bezkonkurenčně nejzajímavější částí sportovního lezení pro oko laikovo, což je převážná část populace. Navíc pořád se leze alespoň s lanem a sedákem narozdíl od boulderu.
TujboPefaodpovědět 
       Re: nějak ta komunikace asi vázne14:51:44 14.07.2009
Pepane, na SP v La Reunion startovalo v r. 2007 v boulderingu pouze 10 žen, z toho 6 domácích Francouzek. Ze špičky tam rozhodně chyběly Rakušanky, Rusky, Ukrajinky, atd. Nepamatuji se ale, že bys ty, nebo někdo jiný, shazoval 3. místo Silvie Rajfové pro nízkou účast. Myslím, že nesoudný seš ty, když se snažíš shodit 3. místo Libora z 19. startujících, což v procentech vzhledem k počtu závodníků je vlastně lepší umístění, než Rajfové 3. místo z deseti. Navíc Libor v Číně postupoval v kvalifikaci z prvního místa z 52 startujících. Takže ne vždy je směrodatný počet startujících.
Pavelodpovědět 
       Re: nějak ta komunikace asi vázne20:05:50 14.07.2009
Cha a ty se v tom tak vyznas vid?podle casu libor super a to i presty chybky a jinak vyradil uplne efektne abrakmanova kterej byl 2. na MS a vlastne by me zajimalo kdo tak podstatnej krom toho jednoho cinaka chybel?
Clodpovědět 
        Re: nějak ta komunikace asi vázne21:22:22 14.07.2009
I přesto, že byl Libor v Chamonix třetí, tak celkově dosáhl druhý nejrychlejší čas, v 1/8 finále byl dokonce nejrychlejší. Podle výsledků měl Libor naprosto všechny časy lepší než druhý z MS Abdrakhmanov. V Číně bylo podstatně více závodníků, než v Chamonix, ale to není důvodem myslet si, že získat medaili v Chamonix bylo lehčí než v Číně. V Číně měl Libor v kvalifikaci v jedné trati nejlepší čas a na druhé trati měl druhý nejlepší čas. Z toho logicky vyplývá, že musel porazit i čínské závodníky. Že mu v Číně bedna nepadla, tak to nebylo o tom, že by na tu bednu neměl. Kdo umí, ten umí, kdo neumí, tak jen hloupě čumí, nebo blbě kritizuje na Lezci.
odpovědět 
      Proplácení závodů21:42:28 19.07.2009
K osmému místu gratulace, ale z těch poněkud emotivních protestů vůči Simoně Rajfové vypadla jedna zásadní okolnost:
V roce 2008 byl rozpočet na soutěžní lezení dospělých 950 tis. Kč a počítalo se s přislíbenými příjmy za Sazky na sport cca 2,1 mil. Kč (ze kterých dorazilo jen 450 tis, zbytek z velké části šel do mínusu za loňský rok).
Letos ze Sazky dorazilo už jen 82tis. a Sazka pravděpodobně s financováním sportu na dlouhou dobu skončila a stěží se drží nad vodou díky splácení dluhopisů za megalomanskou Sazka/O2 arénu.
Rozpočet závodní komise dospělých na rok 2009 je 374tis., což je méně než polovina loňských peněz. Stejně špatně, nebo někdy i o něco hůř na tom jsou závodní skialpinisti, soutěžní lezení mládeže, soutěžní lezení v ledu i další sportovní aktivity.
Jindra Pražák nasliboval nominace (pouze na SP), jak vyjde s redukovanými penězi nenaplánoval a pak vedení komise položil. Silva převzala velice obtížnou situaci a s takto redukovaným rozpočtem jí nezbývá nic jiného než hodně šetřit. O rozpočet svojí komise se stará velice pečlivě - má jasný plán (nejpřesněji rozpracovaný ze všech ostatních komisí), toho se drží a snaží se maximálně využít to málo, co má k dispozici.
To není o ubližování závodníkům, prostě musíme nadále proplácet mnohem méně, než bývalo zvykem a mnohem aktivněji shánět sponzory, jinak na řadu závodů nebudeme moci jezdit vůbec i kdybychom měli šanci tam být na bedně.
Honza Bloudek, ekonomický místopředseda ČHSodpovědět 
       Re: Proplácení závodů22:45:14 19.07.2009
Honzo, to zní jasně a logicky. Díky za to. Proč ale není takhle průhledná i závodnická komise? Prostě její vedení (Simona Rajfová) by měla minimálně členům ČHS jasně ukázat svůj schválený finanční plán, nominační kritéria, případně plán rozvoje jednotlivých disciplín. Pak se jich co nejpřesněji držet. Pokud něco nevyjde (a to se může kvůli vnějším vlivům stát kdykoliv), tak to jasně zdůvodnit. Pak by byla úplně zlatá. Takhle to ale zatím budí dojem, že si něco plácá doma pod peřinou, k někomu má averzi a někomu zase přihrává.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Proplácení závodů23:34:38 19.07.2009
Honzo, co píšeš o Sazce a příspěvcích od ní je zcela jistě pravda a asi s tím nic moc nejde dělat.
Druhá věc je jak poctivě je částka, třeba i malá rozdělena. V celé této diskuzi o Chamonix nejde o výši peněz ,ale o to zda na ně má Lucka právo či nikoli.
Kdyby se Lucka zúčastnila nominčního závodu např. v Polsku, a byla tam do 8 místa měla by podle Simony Polsko i Chamonix zaplacené bez problému. Ale protože Lucka v Polsku nebyla, tak Chamonix zaplacené nemá.( Lucka se dozvěděla od Simony,že má jet na závody v Polsku 15.4 a uzávěrka přihlášek byla 11.4)
Nějak nenacházím logiku v tom , že kdyby se Lucka na Sp v Polsku umístila na 8 místě měla by vše zaplacené.
Když se ,ale Lucka umístí na tom samém Sp, ale v Chamonix, zaplacené nemůže mít nic protože se musí šetřit.
Libor Hrozaodpovědět 
         Re: Proplácení závodů02:54:04 20.07.2009
Honzo, píšeš...Simona se snaží maximálně využít to málo co má k dispozici.A má propracovaná pravidla...
Ale v praxi je to takhle:

Těmto reprezentantům s těmito výsledky na letošním Sp byla zaplacena doprava a startovné.Zde jsou jejich výsledky z prvních dvou závodů:

Šifra umístění 19 a 20 místo
Stránik umístění 30 a 37 místo
Rajfová umístění 28 a 41 místo
Nevělík umístění 67 a 41 místo

Pokud by se tito závodníci umístili v třetím nebo v jakémkoli dalším závodě letošního Sp do 8 místa mají zaplacené startovné, cestovné i ubytování.A to podle pravidel zveřejněných na stránkách Čhs

Hrozová 1 a 2 závodu SP se nezúčastnila

3 závod 8 místo
startovné a doprava ani ubytování ji podle S. Rajfové nemůže být zaplaceno, protože se nezúčastnila prvních dvou závodů.Simona Lucce nemusí zaplatit, podle pravidel které vytvořila, ani další závod i kdyby v něm Lucka třeba vyhrála. A podle tebe jestli tomu dobře rozumím to nemůže mít zaplaceno, protože Simona Rajfová má propracovaná pravidla a musí šetřit.
Libor Hrozaodpovědět 
          Re: Proplácení závodů08:15:04 20.07.2009
u boulderingu a obtížnosti se proplácí ubytování až do 12. místa
odpovědět 
          Re: Proplácení závodů09:26:07 20.07.2009
Tady mi podsouváš něco, co jsem vůbec neřekl. Psal jsem, že má propracovaný plán čerpání peněz z rozpočtu komise. To je něco, co můžu jako finančák hodnotit, protože vidím, že podle plánu skutečně jede.
A taky vidím, že je v komplikované situaci, kdy nemá možnost řešit sporné případy s větší dávkou velkorysosti (což bych za normální situace podporoval), protože nemáme pro takové případy žádné rezervy.
Nepsal jsem nic o tom, komu co má a nemá proplácet ani o tom, jaká má pravidla. To bych si hrál na chytráka typu Dr.Rath, který rozumí všemu na světě.
Honza Bloudekodpovědět 
           Re: Proplácení závodů17:02:56 20.07.2009
Teď jsem konečně našel ten plán podle kterého jede Simona a který ty máš na mysli. Omlouvám se, kdybych si ho já hlupák našel dřív nemusel jsem tady tolik vířit atmosféru a všechno mohlo být ok.Bohužel jsem ti to podsunul.Takže ještě jednou se omlouvám.
Hlavně ten bod B ten mě zaujal a podle něj se to vlastně všechno točí. Taky se dá lehce podle bodu C všechno zkontrolovat, zvlášť pokud je člověk ekonom.
Doopravdy je tady úsporné řešení na místě a myslím, že další úsporná řešení by měla přijít. Návrh v bodu F je zcela přijatelný a já bych za něj taky hlasoval. O bodu G není diskuze, ten je taky na svém místě a každý ví kde ho hledat a je zvlášť důležitý.K němu když se ekonom dostane, je mu snad hned úplně jasné o co jde.

Libor Hrozaodpovědět 
            Re: Proplácení závodů00:53:24 21.07.2009
Hrozo, ty seš zoufalec. Dej už tady pokoj, když se nedokážeš s nikým rozumně domluvit. To je neuvěřitelný, jak všechno překrucuješ. To je debata jak s houpacím koněm.
Pepanodpovědět 
             Re: Proplácení závodů07:55:27 21.07.2009
Pokud tady někdo něco překrucuje, určitě to nejsem já. Prostě se zeptáš jestli je ta barva bílá, a buď ti řeknou, že prší nebo ti neodpoví vůbec. takhle to je
Libor Hrozaodpovědět 
             Re: Proplácení závodů16:19:12 22.07.2009
Mně připadají Liborovy komentáře celkem logické. Spíše ty tvé nemají nikdy žádnou hlavu natož patu.:-(( Jestli to nebude tím, že tvé IQ je ještě nižší než u toho houpacího koně.:-))
No nezoufej, pokud máš slušnou svalovou výbavu, tak tvé IQ si lidi v první moment určitě nevšimnou. Ale doporučuji nemluvit.:-))
Jindra Havlíkodpovědět 
       Re: Proplácení závodů08:33:03 20.07.2009
když ekonomický místopředseda ani neví jak se jmenuje šéfka komise dospělých - podle mě Simona, ne Silva, tak je potom dost možné, že se bude mejlit i v jiných věcech v souvisloti s nominacemi a pravidly komise pod vedením pí Rajfové. mimochodem taky se plete v tom, že Jindra Pražák nasliboval nominace pouze na SP - správně má být MS. že by to byly nepodstatné detaily se mi nezdá. možná překlepy.:-)
odpovědět 
        Re: Proplácení závodů09:31:20 20.07.2009
Dík za upozornění, jsou to překlepy. Simona a Silva se mi plete pořád, toho už se asi nezbavím. Pokud by to měl být zásadní problém, bude potřeba najít jiného ekonoma, který to nepoplete. A hlavně se nezakecá :-)
A místo SP jsem měl napsat MS - Jindra Pražák ohledně Světového poháru nesliboval k nominacím nic.
Honza Bloudekodpovědět 
     Re: nějak ta komunikace asi vázne13:48:53 14.07.2009
Černá mamba si opět hraje na všemocnou bohyni, přitom si ani nevidí do huby. Před Čínou VV rozhodl, že Lucie je normálně nominovaná, a ne na vlastní žádost. Teď se to asi někomu nehodí do krámu, a tak mamba rychle svléká svou černou kůži. Tak to je fakticky nechutné...
odpovědět 
     Re: nějak ta komunikace asi vázne14:18:22 14.07.2009
Chuděra Rajfová se úplně pomátla. Ve svých info k Chamonix nějak neuvedla, že by měl někdo start na vlastní žádost. Lidi, nechte ji ale být, ona za to nemůže, že se pomátla.:-))
odpovědět 
     Re: nějak ta komunikace asi vázne15:05:22 14.07.2009
aha, takže k osmému místu se už negratuluje?
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: nějak ta komunikace asi vázne16:14:12 14.07.2009
K osmému místu ze čtrnácti, fakt ne. Koukni se na časy, ty taky nic moc. prostě ať Lucka ukáže že má na víc, jak tvrdí její taťka, jinak se není o čem bavit.
odpovědět 
       Re: nějak ta komunikace asi vázne16:46:24 14.07.2009
Lezení na rychlost je hop nebo trop, podobně jako slalom na lyžích. Kdo neriskuje, nevyhraje, ale kdo riskuje, může taky vypadnout, nebo uklouznout a mít horší čas. Nikdo z našich reprezentantů, aŤ UŽ VEZMU Tomáše Mrázka, Adama Ondru, Silvu Rajfovou a koho dalšího se v průběhu sezóny nevyhnul výkyvům a výpadkům. Jde o to, aby se jednomu nevyčítalo to, co se u jiného velkoryse přehlíží.

Tomáš Mrázek musel dobře vědět, jak je na tom s formou po zdravotních problémech, ale na MS jel, nedopadl nijak zvlášť ale vyčítá mu někdo slabý výkon, a chce po něm, aby si cestu platil sám? Nějak jsem si nevšiml. Zatícmo přísnost na Lucku je veliká a podstatně větší než na její předchůdkyně.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: nějak ta komunikace asi vázne17:37:06 14.07.2009
No, to máš tak. Jde buď o jméno, nebo o ostré lokty. Tomáš za ta léta už má jméno, tak se pro proplacení nákladů může umístit na jakémkoli místě. S. R. má to druhé. I když nebyla loni v komisi, tak dokázala například zařídit pro svou dceru, a to v rozporu s tehdejšími pravidly, nejen proplacení ubytování v Moskvě, ale dokonce i letenku. A přitom umístění její dcery na 22. místě z 36. startujících nebylo nijak zvlášť zářivé. No, a teď si S. R. vyřizuje svými lokty osobní účty s Liborem přes jeho dceru a má v sobě opět tu troufalost neřídit se pravidly. Nikdo není dokonalý, ale tohle je už docela síla.
Pavelodpovědět 
     Re: nějak ta komunikace asi vázne19:37:43 14.07.2009
Vážená paní Rajfová, s každým Vaším veřejným vystoupením se nestačím divit.
S Vaší argumentační nedostatečností, neschopností přiznat chyby, úporností až do naprosté trapnosti jste ideální případ pro úspěšnou politickou dráhu.

Do voleb do PČR jsou jen tři měsíce a na některých kandidátkách je nedostatek žen. Nechcete to opravdu zkusit? Vás je v ČHS skutečně škoda.
milanodpovědět 
    Re: nějak ta komunikace asi vázne13:28:14 14.07.2009
Tak potom je to jasné - Lucka je zde označena za reprezentantku...
odpovědět 
   Re: nějak ta komunikace asi vázne13:16:10 14.07.2009
"Vedoucím výpravy bude Tomáš Mrázek..." Podle sdělení Heleny Lipenské se Tomáš Mrázek závodů v Chamonix vůbec nezúčastnil. Byl tedy vedoucím na dálku, nebo tam byl jen dělat vedoucího, nebo vedl výpravu někdo jiný? Jestli ano, tak kdo?
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Gratulace :)13:34:43 14.07.2009
Libore, už konečně hejbni zadkem a sepiš kompletně všechny stížnosti na disciplinární komisi, a když nepochodíš, tak dej Rajfovou normálně k soudu. Tahle osoba musí zjistit na vlastní kůži, že si nemůže pořád dělat, co se jí líbí a neustále pouštět svůj jed na nevinné lidi. Tohle její chování je už opravdu zrůdné a mělo by být zcela zastaveno.
Pavelodpovědět 
   Re: Gratulace :)19:15:35 14.07.2009
Nejsem si jist, jestli věci sportovního svazu by řešil civilní soud. Na to je přece výkonný výbor. Když on nekoná, pak je možno požádat o stanovisko revizní a kontrolní komisi. A když ani tam nejsi spokojen, je tu ještě disciplinární komise.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Gratulace :)19:51:09 14.07.2009
Celá věc má Kubo háček v tom že, "plovoucí pravidla" si paní Rajfová vždy upraví, tak, jak potřebuje.A VV taky. Tohle není na soudy ani na disciplinárky či kontrolní komise. Vždyť i VV mi odpověděl jen v bodech mých protestů, v kterých uznal za vhodné a jiné vynechal.
Tohle je jen na možném morálním a mravném odsouzení Čhs.A jestli jej někdo odsoudí či ne je jen na něm samotném.
Libor Hrozaodpovědět 
     Re: Gratulace :)20:45:05 14.07.2009
Libore, vůbec ale vůbec nemáš pravdu. Tohle je minimálne na disciplinárku. I když existují do určité míry "plovoucí pravidla", tak pokud dojde k nějaké změně v pravidlech, co jsou oficiálně stanovená, musí je Rajfová oznámit ještě před konkrétním závodem. Ani ona nemá právo měnit pravidla až po proběhnutém závodě. Snad se nenecháš zviklat kdejakým prostoduchým kdákáním a začneš celou věc co nejdřív řešit minimálně u DK.
odpovědět 
     Re: Gratulace :)20:49:55 14.07.2009
Opet reseni problemu na nespravnem miste LIBORE, pochop,ze tvoje reci nikoho nezajimaji!!!A konkurence tam opravdu nebyla tak velka.. Libore, zacinas tu byt demon, ktery snazi vesr*t do diskuze svoje problemy!! Myslim ze si dospely, tak by jsi si to mohl uz uvedomit
Lukas P.odpovědět 
      .....taky nesouhlas08:22:56 15.07.2009
teda já to taky nechápu jak to že ji to nebude proplaceno.i kdyby nebyla v nominaci a byla prvni tak nic nedostane?to je proti srsti.to ze tam bylo jen 14 závodnic je úplně jiná stránka věci.
radekodpovědět 
       Re: .....taky nesouhlas17:54:10 15.07.2009
de o to,ze tyhle problemy by se meli resit na jine urovni nez to motat do diskuze lezce
odpovědět 
     Re: Gratulace :)08:50:37 16.07.2009
Libore, podle mého názoru je jen jediná cesta jak se něčeho dobrat. Obrať se na Revizní komisi ČHS.
Roman Wimmerodpovědět 
    Re: Gratulace :)20:11:06 14.07.2009
Jsme snad svobodná země. Když ČHS dává veškerou pravomoc Rajfové a nepozastaví se ani nad tím, že VV uznal nominaci Hrozové a Rajfová teď zase tvrdí, že Hrozová je nominovaná pouze na vlastní žádost, tak kde jsme potom? Proč by Rajfová nemohla být žalována u soudu jako představitelka ČHS? Vdyť prokazatelně stanovila nesplnitelnost nominace na MS ohledně rychlosti. To je černé na bílém. Stejně tak jako proplacení nákladů do osmého místa. Svými rozhodnutími způsobila Rajfová něčí ujmu. Tohle proto normálně patří už na soud. Možná by mělo význam dát celou kauzu s Rajfovou do televize. Bude moc zajímavé slyšet obhajobu Rajfové. Podle mě nebude schopná na kamery ani vypovídat, protože se nemůže opřít o žádný normální argument. To, že nastoupila do své funkce pozdě, nijak neomlouvá nesmyslnost jejího jednání. Možná by bylo dobré informovat se na ČSTV a MŠMT. Každopádně si ale nenechat zacpat pusu od ČHS.
odpovědět 
     To nikoho nezajímá03:18:02 16.07.2009
Tohle je tak zamotaná kauza, že nezajímá většinu členů ČHS, natožpak nějakou televizi...
Kuba Turekodpovědět 

 Přečtěme si nejdřív pravidla09:41:26 15.07.2009
Chtěl bych požádat čtenáře , abychom si nejdříve vyjasnili nominační pravidla . Řídit se s nimi musí nejen závodníci , ale samozřejmě i komise . Na jejich tvorbě jsem spolupracoval , a tak bych se z pohledu spolutvůrce chtěl k situaci vyjádřit .
V pravidlech se jasně píše , že první dva závody SP jsou současně nominačními nejen pro MS , ale i pro další závody SP se stejnými kritériemi . Bylo by nesmyslné neumožnit start nenominovaným sportovcům , pokud to pravidla IFSC umožňují ( mám namysli počet startujících z dané země ) a proto byl v sekci " nominační kritéria 2009 " stránek ČHS připsán dodatek o této možnosti na vlastní náklady .
Fakt je , že se Lucie na závody do Chamonix a Val Daone nenominovala . Může se tedy zůčastnit závodů jen na základě výše zmiňovaného dodatku . V tomto smyslu byla na stránkách ČHS dne 9.7. zveřejněna informace k SP Chamonix , kdo má dle pravidel nárok na proplacení nákladů a za jakých podmínek . To jsou skutečnosti .
Existují samozřejmě další možnosti . Komise má vždy možnost , pokud to jde , udělit vyjímku . Lucka letos už jednu dostala . Nejsem žádným odpůrcem vyjímek . Naopak . Pravidla nikdy nemůžou být použitelná ve všech situacích . Většinou postihují pouze ty standartní . Sami jsme pro Silvii se svazem několik vyjímek vyjednali . Vždy však před daným závodem . Požadovat vyjímku po závodě nelze . Můj osobní názor je takový , že bych si ještě dokázal představit nějakou formu dodatečného finančního příspěvku v případě nadstandartního výkonu . To však umístění v druhé polovině startovního pole dle mého názoru rozhodně není .Posouzení je v kompetenci pouze komise .
Takže abych to shrnul . Pravidla byla tvořena s tímto výkladem . Pokud máte na můj výklad pravidel jiný názor , rád se nechám poučit . Nikdo není neomylný , a proto musím samozřejmě připustit možnost jiného výkladu . Osobně jsem však přesvědčen , že pravidla jsou jasná .
Na závěr bych chtěl čtenáře a pisatele poprosit , nechme už těch urážek a výhružek . V takovém prostředí se těžko diskutuje a tyto stránky přece k diskusi jsou .
Pavel Rajfodpovědět 
 Re: Přečtěme si nejdřív pravidla10:17:09 15.07.2009
Je to celé dokola. Nejdříve komise( Simona Rajfová) stanoví pro Lucku nesplnitelná kritéria. Když VV uzná, že Lucka nemusela splnit tyto nesmyslná kritéria , tak komise zase říká, že když Lucka nesplnila tyto nesmyslná kritéria nemůže mít zaplaceno ubytování.
Libor Hrozaodpovědět 
  Re: Přečtěme si nejdřív pravidla10:51:17 15.07.2009
Ano , je to pořád dokola . Překrucování skutečností . Nevím o tom , že by VV uznal , že Lucka nemusí splnit kritéria . VV souhlasil s tím , že komise udělila na MS Lucce vyjímku . Cituji " Simona na web doplní informace , za jakých podmínek včetně finančních bude umožněn start L.Hrozové " . Toto bylo uveřejněno na stránkách ČHS 27.5.2009 . Jasně z textu vyplývá , že se vyjímka týká pouze MS . Každý si to může přečíst .
Pavel Rajfodpovědět 
   Re: Přečtěme si nejdřív pravidla11:47:53 15.07.2009

Myslíš že ve VV jsou úplní blbci, kteří by řekli, že na Ms Lucka nemusí splnit nesmyslná kritéria , ale na SP ty samá nesmyslná kritéria splnit musí?
Lucie byla na Ms nominovaná podle VV také na základě,(cituji VV:..vzhledem k dlouhodobým vynikajícím výkonům..).
Simoně se daří VV dost vodit za nos, ale myslím ,že se členům VV nebude líbit, že z nich v tomto případě chce Simona udělat úplné dementy kteří ji to sežerou?

PS Nesmyslné kritérium = závod na který se již nedá přihlásit.
Libor Hrozaodpovědět 
   Re: Přečtěme si nejdřív pravidla16:05:04 15.07.2009
Nevím proč, ale Pavel Rajf evidentně nečte pravidla celá.
Na webových stránkách Horosvazu se píše:"
NOMINAČNÍ PRAVIDLA
Rychlost
Nominace do reprezentace
Reprezentace byla vybrána na základě loňských výsledku ve SP, na ME a MČR."

Tedy na základě toho byla Lucie Hrozová nominovaná do repre v rychlosti (a pouze v rychlosti)a je to uvedené na stránkách
http://www.horosvaz.cz/index.php?cmd=page&id=309
pod názvem "Reprezentace 2009", kde je Lucie označena za reprezentanta ČHS.
Jelikož v letošním roce nebyly žádné závody na rychlost (na rozdíl od obtížnosti a boulderingu), celkem logicky se stanovila repre z výsledků loňských.
Tudíž z těchto dokumentů jednoznačně lze L. Hrozovou považovat za reprezentatku.
Jelikož se ale nezúčastnila SP v Tarnowu nebo Trentu (i když to nebylo v podstatě ani možné), a z toho důvodu nemohla splnit podmínku se umístit do osmého místa alespoň v jednom z těchto dvou závodů, na hrazení nákladů (včetně ubytování) má nárok v dalších závodech SP pouze tehdy, když se na nich umístí do 8.místa.
Zveřejněné dokumenty ukazují na to, že reprezentantem v rychlosti L. Hrozová vlastně je, ale že na zaplacení nákladů SP má nárok pouze, když se umístí do 8.místa. Zřejmě si Rajf spletl nominaci rychlosti s obtížnosti, nebo boulderingem, kde nominovaná Lucie nebyla.

Pavel Novákodpovědět 
    Re: Přečtěme si nejdřív pravidla16:59:17 15.07.2009
Ahoj Pavle , jsem rád , že se někdo ozval a že na toto téma můžeme diskutovat . Od toho tady přece tyto stránky jsou . Můžu tě ubezpečit , že pravidla znám , neboť jsem jejich spoluautorem . Takže pokud jsi to nezaregistroval , mám podezření , že jsi v mém komentáři četl jen to , co jsi číst chtěl a ostatní jsi nezaregistroval . Stává se to . Lidi často vidí jenom to , co vidět chtějí . Nevadí mi to a budu se opakovat . Nutné ! Neplést si nominaci do reprezentace s nominací na závody . O tom prvním asi nic psát nemusím ? Není pravda , že se Lucie nominačních závodů nemohla zúčastnit . Ještě před Simoninou nominací po Jindrově odstoupení na náš popud ČHS Lucii vyzývalo k účasti na SP . Bez odpovědi .Mohla se účastnit i SP v Trentu . Simona sama žádala o sdělení Libora staršího o informaci , zda má Lucii přihlásit . Jsou na to kopie mailů . Opět bez odezvy .Všichni víme , že na svěťáky s malou účastí lze přihlásit závodníka i po termínu . Proč nechtěl ? Domluvil se s Jindrou Pražákem , že napíše dopis na ČHS , ve kterém informuje , že nominaci na MS Lucii přislíbil . Komise samozřejmě toto neakceptovala . Jednak to bylo po Jindrově odstoupení a jednak tato informace nebyla zveřejněna na stránkách ČHS . Jelikož jak víš , pokud si z pravidel nečetl jen něco , nenominovala se tedy ani na další závody SP . Ještě jednou zdůrazňuji , mohla se tedy zúčastnit závodů na vlastní žádost ( né automaticky jako nominovaní ) a na vlastní náklady , jak je psáno v dodatku .
Pavel Rajfodpovědět 
     Re: Přečtěme si nejdřív pravidla00:23:55 16.07.2009
Na stránkách Horosvazu, jejichž adresu jsem v předchozím komentáři uvedl, je naprosto oficiálně L. Hrozová napsaná jako reprezentant na rychlost. To už nelze změnit, a proto už nemůže být v letošním roce reprezentantem pouze na vlastní žádost, tedy co se týče rychlosti. Kdyby byla pouze reprezentantem na vlastní žádost, tak by nebyla vůbec v repre uvedena, asi tak jako není uvedena jako reprezentant v obtížnosti nebo boulderingu. Jelikož je z dokumentu patrné, že reprezentantem na rychlost prokazatelně je, tak už pak pro zpětné proplacení nákladů v Chamonix je jedno, jestli se zúčastnila SP v Tarnově nebo Trentu, anebo nebyla na žádném. Pokud se v Chamonix umístila do 8.místa, tak se pro ni automaticky vztahuje pravidlo jako pro oficiálního reprezentanta, což znamená zpětnou úhradu nákladů, což v pravidlech je. Dále musím říct, že je nemožné se přihlásit na závody SP do Tarnova dva dny před závodem a dávno po deadline. Na Trento nevím, jestli byla možnost i po deadline se přihlásit, ale důležitá jsou fakta, která jsou zveřejněná a deadline znamená uzávěrku přihlášek. Každopádně i tak by byla Lucie v nevýhodě, protože účastnit se SP v Tarnově by určitě už nešlo.
Pravidla jsem přečetl ještě jednou a nikde jsem opravdu nenašel, kde by bylo napsáno, že L. Hrozová je reprezentantem na rychlost na vlastní žádost. Našel jsem také informace k SP Chamonix, které informují pouze o tom, kdo tam z reprezentantů jede a kdo má placený závod PŘEDEM (Adam, Tomáš, Libor). Tam jsem také nenašel uvedeno, že bude Lucie reprezentovat na vlastní žádost. Dále chci podoktnout, že v pravidlech se uvádí, že pouze NOMINOVANÝM reprezentantům bude uhrazena licence. Nenominovaní si musí licenci zaplatit sami. Pokud ČHS zaplatil Lucii licenci před prvním SP, definitivně tím potvrdil, že Lucie je oficiální reprezentant. Tudíž z toho všeho se dá snadno vyvodit, že Lucie sice nemá nárok na automatické hrazení nákladů SP předem, ale pouze při splnění podmínky umístění se do osmého místa.
Nevím, jestli ji svaz platil licenci, nebo si ji platila Lucie sama. Pokud ji ale platil svaz, není se už více o čem bavit.
A ještě na okraj. Ty, Simona a ČHS se můžete opravdu radovat, že Lucie nestartovala ani v Tarnově ani v Trentu, protože tím jste ušetřili ČHS peníze za proplacení nákladů - dvakrát startovné a dopravné, na které měla podle pravidel jistě nárok. Za to, že se snažíte ještě ušetřit peníze na jejím startovném a ubytování v Chamonix vám možná ČHS udělí zvláštní ocenění za maximální úsporná opatření. Nejspíš si libujete ve slovíčkaření a vysvětlování si pravidel po svém, protože jste je sami vytvořili, tak jim zákonitě musíte také nejlépe rozumět, že? Možná ale je to vše o tom, že máte pouze silnou potřebu stát se v tomto sporu za každou cenu vítězi. Myslím, že jen málo lidí by o takové "vítězství" skutečně stálo. Ne všichni jsou totiž schopni snést silnou pachuť Pyrrhova vítězství. Se svým svědomím se potom už musí každý vyrovnat sám, tedy ovšem jestli nějaké vůbec má...
Pavel Novákodpovědět 
      Re: Přečtěme si nejdřív pravidla05:30:59 16.07.2009
Těším se na odpověď Rajfa. Tohle jsou argumenty, který se budou těžko vyvracet. Ale je možný, že to jde.
:)odpovědět 
      Re: Přečtěme si nejdřív pravidla13:31:17 16.07.2009
Pavle , po přečtení tvého komentáře se nemůžu zbavit dojmu , že jsi proti nám nějak zaujatý . Tvá neodůvodnitelná obvinění z konce komentáře mně o tom přesvědčily . Při čtení jsem si ze začátku myslel , že jsi buď nechápavý nebo je v pravidlech opravdu nějaká díra a lze je vykládat různě . Konec mně ale přesvědčil . Ty mé argumenty nebereš v úvahu a vedeš si pořád jen svou . Vše co popisuješ jsem už jednou vysvětloval . Že se i repeazentant na rychlost musel na MS a SP v Chamonix a Val Daone nominovat , že není problém u závodů na rychlost přihlásit závodníka po deadlinu ,že na proplacení nákladů mají nárok jen ti reprazentanti , kteří se na závod nominovali a že na tyto závody mohou jet i ti reprezentanti , kteří se nenominovali , ovšem na vlastní žádost a na vlastní náklady . Prostě jako bys to nečetl . Nemám z těchto omezujících opatření žádnou radost , ale je to nezbytné zlo k udržení rozpočtu .Vůbec tu nejde o to , kdo vyhraje , ale o to jak vyjít s prachama . Osobně mně mrzí , že se to právě teď nejvíc dotýká Lucie . Ale přece každý musí vědět , že když dáš navíc jednomu , bude chtít i druhý . Jak už jsem jednou napsal , lze v odůvodnitelných případech udělit vyjímku , ale někdo o ni musí zažádat .Kdyby Lucie na MS zazávodila , tak by to byly pro svaz další peníze od MŠMT . Tak proč bych se mněl radovat , že jí to nevyšlo . V tvém obvinění není logika .
Pavel Rajfodpovědět 
       Re: Přečtěme si nejdřív pravidla16:01:38 16.07.2009
17.4 dopis Simony Rajfové Liboru Hrozovi.

:" Vzhledem k tomu, že Lucie se o nových nominačních pravidlech dozvěděla i z mého pohledu na poslední chvíli jsem ochotna ji nominovat na MS i bez prokázání výkonnosti na Sp(Tarnow, Trento)".
Simona

Simona zde přiznává, že se Lucka na Ms nemusela zúčastnit nominačních závodů.A zaplacení nákladů za Ms zde podmiňuje umístěním se Lucky do 8 místa.

V momentu kdy se Lucka umístí na Sp na 8. místě Simona Lucce náklady proplatit nechce a zdůvodňuje to tím, že se nezúčastnila nominačních závodů Sp(Tarnow,Trento).

Jde o ty samé závody(Tarnow,Trento) jednou Simona tvrdí, že byly na poslední chvíli a Lucka se jich teda nemusí zúčastnit, a v druhém okamžiku Simona tvrdí, že se jich měla zúčastnit.

Kdo chce psa být, hůl si najde vždycky...




Libor Hrozaodpovědět 
        Re: Přečtěme si nejdřív pravidla08:42:52 17.07.2009
SP a MS je přece jenom něco jiného. Tady Libore podsouváš do úst někomu něco, co nikdy neslíbil.
Petr Reschodpovědět 
         Re: Přečtěme si nejdřív pravidla13:17:31 17.07.2009
Slíbil jsem Zobanovi, že se k tomu už nebudu tady vyjadřovat. Ale když píšeš tak se tě zeptám.
Můžeš mi prosím tě Petře odpovědět, stačí napsat jen ano či ne.
Má mít to Chamonix podle tebe Lucka zaplacené?
Libor Hrozaodpovědět 
  Re: Přečtěme si nejdřív pravidla10:58:18 15.07.2009
Kritéria nejsou nesmyslná je to fakt, který je potřeba splnit a pokut ne tak jsem prostě nesplnil nominační klíč.Lucie může být ráda ,že jí vůbec na základě žádosti(nevím proč) byl umožněn start a to i bez dokázání aktuální výkonnosti, která se posléze moc nepotvrdila viz dosavadní letošní umístění. V jiných podobných případech by závodník měl smůlu ,protože nemá nikoho jako jsi ty Libore, aby toho dosáhl pod nátlakem a výhrožováním.Je dost nechutné to tu stále číst a je jasné že touto diskuzí se stejně nikam nedoberete.Proto nezatěžujte lezce nechutnýmy lži, polopravdy a osobním napadáním.Děkuji
Mpodpovědět 

 Rodičovské klany19:15:40 15.07.2009
Myslím, že asi není dobré, aby o nominacích do repre a na závody rozhodovali lidé, kteří jsou osobně zaujatí- takže paní Rajfová vede nominaci žen, kde startuje její dcera a je tam / občas / i dcera člověka, vůči kterému se nějak vyhraňuje a to zákonitě nedělá dobrou muziku. Spoluautor pravidel- pan Rajf- to samé, co s paní Rajfovou.
Pak už je to opravdu jak vysoká politika / tohle je , vlastně, taková politika vesnického formátu / a následně vzniká " jánabráchismus" podobně jako u veřejných zakázek.
  Už bylo napsáno dost o tom, jak rodiče protlačují své ratolesti, a i když uznávám, že Rebel je občas mešuge / ale to jsme asi každý /, tak na jeho místě bych byl naštvaný také. Každopádně argumentace paní Rajfové není zrovna sofistikovaná a je plná chaosu a polopravd. Jak se člověk kvalifikuje pro tuto funkci? Stejně jako elektrikář- poslanec? Asi ano, někde se sejdou spřízněné duše a hotovo...
nesmrtelný blázenodpovědět 
 Re: Rodičovské klany21:49:40 15.07.2009
byl jsem na straně spíše k čhs ale tohle je opravdu ostuda a neskutečně to zhoršuje tvář čhs. já jsem myslel že takováhle nespravedlnost vymřela s pádem komunistů -:)
znám lidi kteří jsou boháči a jsou nadšení lezci a jejich děti lezou a třeba by jednou dali peníze na sportovní lezení, dávat je k mání někomu kdo to nespravedlivě rozděluje bych taky neudělal.
míra magoodpovědět 
  Re: Rodičovské klany22:30:47 15.07.2009
Míro ty jsi magor CHS funguje jako nikdy před tím jenom pár zhrzených Hrozu Jandíku a Turků se snaží nějak poškodit CHS protože nikdo na ne nebyl zvědaví. Prostě nelze podle jednoho názoru a jedné situace házet vše do stejného pytle.CHS je organizace která se vyvíjí ale k lepšímu a nesrovnávej to z komunismem snad chování víše jmenovaných.
odpovědět 
   Jak škodím ČHS?03:25:19 16.07.2009
Můžeš být konkrétní? Čím jsem se podle Tebe snažil poškodit ČHS? A propos: Je mi ctí, do jaké společnosti jsi mne posadil.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Rodičovské klany10:04:22 16.07.2009
Nehodlám odpovídat na sprosté anonymy. Pověst ČHS poškozují ti, kdo obhajují zcela zjevné nepravdy a myslí, si , že čtenář je blbec a nemá paměť a nejsou schopni slušně a věcně odpovědět na slušné a věcné dotazy.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Rodičovské klany10:10:31 16.07.2009
Haha!Potrefená husa se ozvala!
odpovědět 
 Re: Rodičovské klany14:16:40 16.07.2009
Ty nesmrtelný blázne ,
Do určité míry s tebou musím souhlasit . Jestliže se o komisi stará nějaký rodič , opravdu tady může vzniknou nebezpečí , které popisuješ . Záleží opravdu jen na jeho morálních vlastnostech . Na druhou stranu tito lidé dají své práci daleko víc , než ti , kteří nemají k nikomu žádné osobní vazby . Uvědom si , že to je funkce neplacená , která zabere spoustu času , který by si mohl strávit daleko příjemněji , než se s někým pořád jen hádat a bránit se neodůvodnitelným napadáním. Tak proč by to mněl člověk dělat ? Buď pro prachy a nebo pro osobní zájem , aby to dobře fungovalo . Třeba , že mi tam závodí dcera .Prachy se tady nenajdou . Takže mi vychází , že když přesvědčíme někoho bez osobních vazeb , aby to dělat , stejně to k ničemu nepovede . Pro důkaz nemusíme jít příliš daleko . Současná varianta není příliš neobviklá . Ve všech sportech se angažují ve vedeních rodiče ,protože to většinou zadarmo nikdo nechce dělat . Snad kromě fotbalu a hokeje , kde ty prachy jsou , Ale to není opravdu tento případ .
A jak se se člověk na tuto funkci kvalifikuje ? Stačil by ti profesionální vysokoškolsky vzdělaný trenér s pětadvacetiletou praxí , se zkušeností s prací na jiných sportovních svazech , s dlouhodobou zkušeností s vedením sportovních klubů , se zkušeností s pořádáním sportovních podniků nejen v lezeckém prostředí , se zkušenostmi nabytými z účastí na jiných sportovních akcích z celého světa a to né jenom v lezení ? Prostě zkušený profesionál ? Než někoho začneš soudit ,bylo by možná lepší , kdyby sis o něm nejdřív něco zjistil .
Pavel Rajfodpovědět 
  Re: Rodičovské klany14:26:43 16.07.2009
Aha, mně podle zvláštní a chaotické argumentace paní Rajfové přišlo, že tam ta kvalifikace není. Klobouk dolů před praxí, ale to neznamená, že to dělá dobře. To, že obvodní lékařka má 40-ti letou praxi, neznamená, že je dobrou lékařkou, asi každý víme, o čem je řeč.
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: Rodičovské klany16:15:20 16.07.2009
Pavle, prosím Tě, za intepunkci typu čárka tečka vykřičník patří mezera, před ní NE. Vypadá to vidlácky a blbě se to po tobě čte. Dík.
Alešodpovědět 
   Re: Rodičovské klany16:27:01 16.07.2009
Nestačím koukat...

Drobná poznámka:
Hrozovka je kočka, které fandím; Hrozáci se mi bohužel (v písemném projevu) pletou... Takže nevím, jestli si stěžuje ml. nebo st. To jeho/jejich stěžování mi dvakrát nevoní... ;-).

Mimo mísu:
na "Rajfiče" ;-) Vyjímka se píše výjimka, standartní se píše standardní a zůčastnit - zúčastnit.
Trošku k věci:
Adam je "jako" 16letý druhý na MS a v TV jsem nezaznamenal jediné hurá... => ČHS mělo možnost se zviditelnit a asi nevyužilo příležitosti... Mrzí mě to.
... Adame, držím ti palce.
Možná k věci:
Ještě jsem ochoten připustit českou závist. Úspěch rodiny Hrozů může být leckomu trámem v oku. Co ale nechápu, je pocit jisté "obecné" nepřejícnosti. Já mám radost již jen z toho, že se "čech" zúčastní SP. Pokud mu okolnosti přejí a umístí se, tak je to přeci "suprtupldablgrose" paráda a měl by být podpořen všemi prostředky.
Nutit nikoho ale nemá. Zařídit si to může...
Ovšem používat pro dosažení cíle praní špinavého prádla v tématu, kde jsem očekával hlavně gratulace, čímž bych sám "přeneseně" získal kousíček radosti - štěstíčka je mi nelibé, místo toho je mi z toho smutno...
martinodpovědět 
   Re: Rodičovské klany16:40:13 16.07.2009
Nestačím koukat...

Drobná poznámka:
Hrozovka je kočka, které fandím; Hrozáci se mi bohužel (v písemném projevu) pletou... Takže nevím, jestli si stěžuje ml. nebo st. To jeho/jejich stěžování mi dvakrát nevoní... ;-).

Mimo mísu:
na "Rajfiče" ;-) Vyjímka se píše výjimka, standartní se píše standardní a zůčastnit - zúčastnit.
Trošku k věci:
Adam je "jako" 16letý druhý na MS a v TV jsem nezaznamenal jediné hurá... => ČHS mělo možnost se zviditelnit a asi nevyužilo příležitosti... Mrzí mě to.
... Adame, držím ti palce.
Možná k věci:
Ještě jsem ochoten připustit českou závist. Úspěch rodiny Hrozů může být leckomu trámem v oku. Co ale nechápu, je pocit jisté "obecné" nepřejícnosti. Já mám radost již jen z toho, že se "čech" zúčastní SP. Pokud mu okolnosti přejí a umístí se, tak je to přeci "suprtupldablgrose" paráda a měl by být podpořen všemi prostředky.
Nutit nikoho ale nemá. Zařídit si to může...
Ovšem používat pro dosažení cíle praní špinavého prádla v tématu, kde jsem očekával hlavně gratulace, čímž bych sám "přeneseně" získal kousíček radosti - štěstíčka je mi nelibé, místo toho je mi z toho smutno...
martinodpovědět 
   Re: Rodičovské klany11:04:56 17.07.2009
Vezmu si to k srdci .
Pavel Rodpovědět 
  Re: Rodičovské klany00:42:02 19.07.2009
Já mám pocit, že zaujatý je zde někdo úplně jiný a to ten, komu jde o prachy. Ty sám píšeš, že jde o to "jak vyjít s prachama". A komu jde o to nejvíc? Nejspíš tvůrcům pravidel. Není totiž vůbec pravda, že peníze nejsou! Je to jednoduché. Lucie měla nárok na první dva placené závody SP zrovna tak jako každý jiný reprezentant. Takže svaz musel mít stoprocentně pro ní peníze minimálně na tyto dva závody, nebo chceš říct, že ne? Tyto peníze svaz na ní v podstatě ušetřil, nebo myslíš, že to není pravda? Proto jsem napsal, že se můžete radovat z ušetřených peněz, o MS jsem tam nic nepsal. No, co se týče MS, a Lucie by byla na něm do osmého místa, svaz by jí to zaplatil, takže je to další důkaz, že svaz peníze opravdu má. Koneckonců i když nebyla na MS čtvrtá jako loni na ME, tak přesto byla ve výsledcích úspěšnější než Mrázek. Její 14. a 16. místo je pro kritéria MŠMT určitě o něco lepší než Mrázovo 18. místo. Navíc Mrázek měl Čínu zaplacenou celou, nebo se mýlím? Tvou "pravdu" opravdu neberu, stejně tak vyjádření Simony, že se v tomto případě jedná o reprezentanta na vlastní žádost. Cokoliv k tomu dodávat a nadále o tom diskutovat s tebou je víceméně zbytečné.
Pavel Novákodpovědět 

 ...17:27:11 16.07.2009
Je mi to vcelku jedno, ale trochu sa pozastavujem nad tym, ze ak je niekde napisane ze do osmeho miesta sa preplaca ubytko, tak by to tak malo byt i ked by startovalo co len 8 pretekarov. Tot vsjo, cus bus
jojoodpovědět 
 Re: ...09:17:47 17.07.2009
A když to tam není , tak se to platit nemusí !
odpovědět 

 bublina08:35:30 20.07.2009
Nějak ta bublina splaskla. Nemáme bednu, můžeme se jít zahrabat. Ve Francii a Rakousku např. jsou stovky lepších lezců než všichni naši dva tři špičkový prákači. Ve světě se s námi nikdo nikdy nebude bavit jako s lezeckou velmocí. Tedy je po bublině. Každý si pěstujme svoje sebevědomí svým výkonem a ne nespolehlivými závodníky.
Žabař Skutečný Dr. Ing.
Žabař Skutečný Dr. Ing. odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.