LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jasně že mám dobrej štand holka! Jistím tě za pěknej strom (pssst) -eček :)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Klub Dubina - Litoměřice
Le Blok - Ostrava 1
HK Ostaš - Police Nad Metují

Prodejny
HUDYsport - Praha 1
Rock Point - Chodov - Praha 4
HUDYsport - Praha 5

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

IFSC ruší závody v Rusku a Bělorusku a vylučuje jejich repre

válka na Ukrajině

Mezinárodní federace sportovního lezení (IFSC) kvůli válce na Ukrajině pozastavila všechny závody, které se měly konat v Rusku a Bělorusku. Dále se rozhodla vyloučit všechny ruské a běloruské sportovce a funkcionáře týmů ze soutěží IFSC. Uvedla to ve včerejším prohlášení:

"V souladu s doporučeními Mezinárodního olympijského výboru (MOV) ohledně důsledků války na Ukrajině se Mezinárodní federace sportovního lezení (IFSC) rozhodla zavést tato opatření:

    Do odvolání pozastavit všechny soutěže IFSC, které se mají konat v Rusku a Bělorusku, včetně Světového poháru v boulderu a rychlosti IFSC v Moskvě (RUS), Evropského poháru mládeže IFSC v Kaliningradu (RUS) – v souladu s IFSC Europe – a Mistrovství světa mládeže 2023;
    Vyloučit všechny ruské a běloruské sportovce a funkcionáře týmů ze soutěží IFSC; a
    Nominovat náhradníky za všechny ruské a běloruské funkcionáře IFSC jmenované do soutěží v roce 2022.

Opatření byla jednomyslně schválena Výkonnou radou IFSC.

Kromě toho bude IFSC projednávat další sérii opatření, která mají být schválena nadcházejícím Valném shromážděním v Salt Lake City, Utah, USA ve dnech 18. a 19. března 2022, včetně, ale nejen:

    Zproštění se ročního poplatku pro rok 2022 pro Ukrajinskou federaci horolezectví a lezení (UMF) a registračního poplatku pro rok 2022 pro všechny akce IFSC – v souladu s IFSC Europe; a
    Vytvořit podpůrný program na pomoc ukrajinské lezecké komunitě.

Opatření a akce se mohou měnit v závislosti na vývoji situace."


Zdroj:

IFSC OFFICIAL STATEMENT

Standa Holec   [úpravy] 11:01 03.03.2022Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Souhlas07:46:07 04.03.2022
Spravne, bohuzel nic jineho, nez kolektivni vina, v aktualni situaci uz fungovat nemuze.
odpovědět 
 Re: Souhlas12:16:35 04.03.2022
Zajímavý komentář hned vedle článků o odsouzení agrese. Neprozíravé ...
Tomodpovědět 
  Re: Souhlas19:04:16 04.03.2022
musim priznat ze nechapu jak to myslis.
odpovědět 
   Re: Souhlas10:21:09 07.03.2022
V podstatě tak, jak zde napsal druhý anonym. Jen jiná izolace (tlak, vina) než ekonomická je mocnosti úplně u ***** a v populaci přileje jen do ohně, situaci neuklidní.

Mírotvorbu jiných mocností v posledních 30ti letech nechme stranou ...
Tomodpovědět 
    Re: Souhlas20:32:20 07.03.2022
Nechat stranou, protože to bylo dál a nás se to až tak netýkalo?
odpovědět 
     Re: Souhlas16:40:48 10.03.2022
To snad ani ne. Ale i když se i mnohdy dřív a jinde děly prasárny, nelegitimizuje to tyhle současný prasárny, možná ještě horší. Diskutovat o tom teď bude v důsledku relativizovat sviňárny, co páchá Rus (nejenom Putin, někdo z jeho lidí přeci střílí ty rakety na obytné čtvrti, nemocnice a pálí na evakuující se civilisty - a tyhle lidi by taky měli jít před tribunál), a to teď není vhodný.
odpovědět 
 Re: Souhlas18:13:46 04.03.2022
vono nejde ani tak o kolektivni vinu (a trest) jako o vytvoreni tlaku. Ze si rezim nelehne kvuli tomu ze par lezcu nebude moci shybovat na preklizce na zavodech je jaksi zrejme. Ale ucelem cviceni je totalni izolace. Tech lidi chycenejch pod touhle dekou je mi lito, ale ne tolik jako tech co si ted zrovna uzivaj ten mirotvornej proces na ukrajine.
odpovědět 
  Re: Souhlas11:35:46 07.03.2022
Jo. Nehledě k tomu, že země jako Rusko nebo Čína úspěchy svých sportovců dál využívají k vlastní účelové prezentaci, ať navenek nebo dovnitř (např. jsme nejlepší, nebo nejsme izolovaní... - jak se to hodí). I tady je často zásadní vítězství, klidně za cenu centrálně organizovaného dopingu. Takže oficiální sportovci i sportovní akce totalitních zemí tohoto typu jsou taky nástroj propagandy. Proto mě trochu mrzelo, že Česko neignorovalo čínskou olympiádu. Protože tam fakt neplatí, že politika a sport se nemají míchat. Sportovci bezesporu hrají v těchhle případech roli užitečných idiotů.
P.odpovědět 
   Re: Souhlas12:27:36 07.03.2022
ona olympiáda již poměrně dávno vyrostla do podoby, kdy je to pro pořadatelské město nesmyslná černá díra na peníze, a ne nadarmo už dávno o pořadatelství nejeví zájem "normální" města a "normální" státy (snad kromě těch nejbohatších), ale jen metropole darebáckých států, které tohle kdysi prý přátelské soupeření přetransformovaly na nástroj propagandy dovnitř i ven. (tradice už je tady docela dlouho, LOH Berlín a ZOH Mnichov)
a každej, kdo se něčeho takového účastní (ať už jako sportovec, bafuňář nebo divák), by si měl uvědomit, že tím takové darebácké státy legitimizuje.
Lukas B.odpovědět 
    Re: Souhlas12:48:05 07.03.2022
pardon, ne ZOH mnichov, ale GaPa
Lukas B.odpovědět 

 Nevím 19:17:46 05.03.2022
Já sám taky nevím, ruské lezce miluju,ale lidsky vystavit STOP jasné agresi a vyslat Rusku zprávu,koho volí a podporuje, byť nepřímo, pasivitou, je nutné. Každá diktatura si zakládá na sportovní propagaci, takže toto je pro ni citelná rána. A i když ruští lezci asi ani dnes nejsou produkty dopingové ruské mašinérie, ani o lezení asi ruská vláda moc neví, tak jednotlivé sportovní organizace musí být jednotné... I když to zasáhne jednotlivé osudy lezců. Ruský národ si však musí uvědomit, že to není sranda,koho volí. I když svoboda volby tam není... A ve vězení, ještě ruském, nikdo nechce být... To si uvědomujeme, kdo jsme na vlastní kůži zažili komunismus... Takže není ani to skvělé řešení, ale jak jinak? Jedině zrušit závodění a setkávat se jen na skalách... Howgh
Zico RTodpovědět 
 Re: Nevím 21:31:47 05.03.2022
Milý Ziko,jelikož Tě osobně znám a rovněž tvou životní sluničkářskou filozofii.Tak Ti na rovinu řeknu,že jsi obyčejný pokrytec,který si hraje na Guru a přitom schvaluje šikanu obyčejných lidí. V této době spousta lidí odhaluje svou pravou tvář.
odpovědět 
  Re: Nevím 09:15:20 06.03.2022
Korábe, INCH.
odpovědět 
  Má recht22:19:39 06.03.2022
Mám na to stejný názor jako "sluníčkářský pokrytec" Rosťa. Ať se v tom bordelu vykoupou všichni "mírotvůrci".
odpovědět 
  Re: Nevím 09:14:06 05.04.2022
Milý neznámý, jestliže chceš psát férovou odpověď, tak se musíš podepsat jménem, jinak je jasné, že si chceš vylévat své negace... Samozřejmě že mou psychologickou práci neznáš a nerozumíš ji! I tak tě respektuji.
Zico RTodpovědět 
  Re: Nevím 09:14:12 05.04.2022
Milý neznámý, jestliže chceš psát férovou odpověď, tak se musíš podepsat jménem, jinak je jasné, že si chceš vylévat své negace... Samozřejmě že mou psychologickou práci neznáš a nerozumíš ji! I tak tě respektuji.
Zico RTodpovědět 
  Re: Nevím 09:14:20 05.04.2022
Milý neznámý, jestliže chceš psát férovou odpověď, tak se musíš podepsat jménem, jinak je jasné, že si chceš vylévat své negace... Samozřejmě že mou psychologickou práci neznáš a nerozumíš ji! I tak tě respektuji.
Zico RTodpovědět 
  Re: Nevím 09:14:22 05.04.2022
Milý neznámý, jestliže chceš psát férovou odpověď, tak se musíš podepsat jménem, jinak je jasné, že si chceš vylévat své negace... Samozřejmě že mou psychologickou práci neznáš a nerozumíš ji! I tak tě respektuji.
Zico RTodpovědět 
 Re: Nevím 08:02:57 07.03.2022
Souhlasim se Zicem
odpovědět 
 Re: Nevím 07:24:54 09.03.2022
Rostiku, tys žádný komunismus nezažil, ale teprve ses na něj v rozvinuté socialistické společnosti připravoval, a vidíš připravoval ses důkladně, za chvíli ho zažijem všichni. Šváb si už brousí zuby
bidloodpovědět 

 K čemu?18:07:20 07.03.2022
Je to poněkud podivný způsob, jak bojovat proti válce. Spíš by se mi chtělo se zeptat, jestli už taky všichni zblbli. Za chvíli se budou na hranici pálit ruské knihy. Tohle už jednou v Evropě bylo, před 90 lety zhruba. A potom zase, po válce, jenže zase ti jiní autoři. Jaksi se neosvědčilo.
Kdysi žížala odpovědět 
 Re: K čemu?18:11:01 07.03.2022
no,.. rek bych ze k paleni knih nejakej cas jeste nedospejem, jistej pokrok bych tady videl.
A - mas lepsi napad? Jinej napad?
odpovědět 
  Re: K čemu?18:23:17 07.03.2022
Myslíš si opravdu, že to k něčemu je? Když lidi odsoudíš za něco na co mají vliv míň než n počasí? A kde jich spousta už podpisem protestu prokázala odvahu, o které se lidem mimo ani nezdá? Mě to připadá hodně namyšlené a trochu podlé. Místo podpory jim jednu ubalit.
Kdysi žížala odpovědět 
   Re: K čemu?19:24:32 07.03.2022
pamatuji si konec socíku. v naší bublině se nesvoboda řešila jako zásadní problém. ale v jiných bublinách ne. většina obyvatelstva omezovala svoji nespokojenost s režimem pouze na závist, že se západní němci mají lépe a neměla ráda němce. většina obyvatelstva řešila víc jak hrála sparta se slávií než nějaké zakázané knihy nebo nějakého pavla wonku. no a jestli má evropská propaganda *) ambici nějak pohnout běžným rusem, tak běžnému rusovi musí šáhnout na chléb a hry.

*) propaganda zní jako vošklivé slovo, ale není to zas tak úplně černobílé.
Lukas B.odpovědět 
    Re: K čemu?19:30:04 07.03.2022
Mám kamaráda rusa, který má manželku ukrajinku a mají spolu dvě děti. Jak se mám k nim chovat, když je mám rád oba dva.
Lubošodpovědět 
     Re: K čemu?20:30:20 07.03.2022
Mít rád oba?
odpovědět 
     Re: K čemu?22:57:57 10.03.2022
Co se na nich změnilo, že si kladeš tuto otázku? Ublížili ti?
Kdysi žížala odpovědět 
    Re: K čemu?12:40:10 08.03.2022
Zjevně jsi nepochopil – jako spousta jiných – že když průměrnému Rusovi způsobíš existenční nesnáze, které se navíc jednoznačně přiřazují k nějakému cizímu vlivu (=nepříteli), dosáhneš pouze toho, že se zatvrdí jak ruská zima. Běžný Rus je schopný přežít s naprostým minimem chleba a bez her (ta historická zkušenost je dlouhodobá; a není třeba chodit moc daleko, stačí do 90. let), ale Matku Rus, na kterou si někdo dovoluje, nedá (a je jedno, jestli tu zemi vede car Alexandr, Stalin nebo car Putin).
odpovědět 
     Re: K čemu?13:30:56 09.03.2022
Tak to mozno platilo kedysi. Dnes urcite nie v takej miere. Je tam dost ludi, kde ta ochota nebude. Teraz nikto nenapadol Rusko ale je to naopak. Ukazka toho su protesty a zatykanie. No a to este nijak extra neposobia sankcie na bezny lud.
Ak to Putin bude chciet udrzat, tak bude musiet z toho urobit nieco ako druhu Sev. Koreu, co bude slusny problem kvoli velkosti Ruska. Ak to Ukrajincu udrzia, tak to z mojho pohladu najpravdepodobnejsie vyzera na rozpad Ruska ako ho pozname v terajsej podobe. Plus aj jeho vazalov. Je tu sanca na Rusku jar.
Je tam dost otaznikov a moznych scenarov. Uz len taka Cina a jej mozne postoje tam hraju dost velku rolu.
odpovědět 
      Re: K čemu?14:44:11 13.03.2022
Obávám se, že Rusko posuzuješ podle Moskvy a Petrohradu, případně několika málo jiných větších měst. Tam se (v desítkách, nejvýše stovkách lidí) protestovalo (i tak je to mizivá menšina tamních obyvatel, ale to nechme stranou, řekněme, že jim třeba místní naslouchají nebo je alespoň vidí). To se ale bavíme o max. 15-20 miliónech lidí. Zbylých 130 miliónů Rusů žije na provincii, kde ten svět vypadá úplně jinak – mám s tím osobní zkušenost. Ne, že bych z toho měl radost, ale tak to je. Na nějaké Ruské jaro zapomeň. Pokud by se režim ve stávajícím Rusku nějak změnil, tak – reálně – leda tak tím směrem, že by se dostali k moci lidé typu Žirinovskij a podobně (protože „stávající vedení bylo moc měkké a nezvládlo to“.). A to by byl ještě o řád větší průser, než je teď. Při vší vojenské nekompetenci, kterou Rusko teď (k překvapení mnohých) dává jasně najevo, mají pořád dost jaderných raket a pum (které jsou plně funkční).
odpovědět 
   Re: K čemu?08:37:04 08.03.2022
legitimni sance a zpusob jak rusovi otevrit oci a to se pocita. i za cenu ze to postihne ty kteri s ruskou agresi nesouhlasi, ti myslim ze to ted pochopi. Rusko vrazdi lidi jineho statu a 60 procent rusu s tim souhlasi. S tim je treba neco delat, minimalne se jim snazit otevrit oci.
lacoodpovědět 
    Re: K čemu?09:53:52 08.03.2022
ano, ke konkrétnímu ruskému sportovci který se poctivě a svědomitě připravoval a blablabla tyhlety přiblblý bafuňářský kecy je to samozřejmě nespravedlivé. ale je potřeba si ujasnit, jestli zaléváme kytičky, nebo chceme kácet les.
Lukas B.odpovědět 
     Re: K čemu?11:40:47 08.03.2022
Mas to těžký, už od socíku žiješ mezi debilama. Ta zodpovědnost je veliká. Kdy půjdeš kácet les na UK, že o tom tak mluvíš?
odpovědět 
     Re: K čemu?12:42:34 08.03.2022
Jenže tímhle ten les nepokácíš. Právě naopak, chytí se kořeny ještě víc. (Pomíjím fakt, že přístup „když se kácí les, létají třísky“ je jak z 50. let 20.stol.)
odpovědět 
     Re: Normalizace?15:00:26 08.03.2022
Sakra proč ten kluk používá slovník normalizacnich komunistů?
odpovědět 
      Re: Normalizace?15:50:25 08.03.2022
Že by to bylo prastaré české úsloví, které přesně vystihuje, o co tady jde?
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Normalizace?16:10:46 08.03.2022
Ano pane cenzore, máte samozřejmě pravdu.
odpovědět 
        Re: Normalizace?21:10:46 08.03.2022
Co má cenzura společného s poukázáním na staré české přísloví?
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Normalizace?05:11:06 09.03.2022
Ano pane cenzore, máte pravdu. A o čem jste to vlastně mluvil?
odpovědět 
         Re: Normalizace?05:17:53 09.03.2022
Já jsem skvělý Turek
Seznamy mám ve sklenici od okurek
Ten kdo jednou blbě cekne
Ten se teda pěkně sekne
Já ti řeknu co máš říkat
Já ti řeknu co máš psát
Tak mě přestaň takhle srát
Nestíhám sem na lezce psát
Pomáhá mu skvělý Lukáš
Těžký úděl ten kluk má
Meze debilama musí spát
odpovědět 
          Re: Normalizace?11:40:13 09.03.2022
Invence tedy nic moc, veršování taky stojí za houby, ale zajímavě měníš osoby děje v er formě za ich formu. V klasickém veršotepectví by to bylo pokládáno za začátečnickou chybu, ale v postmoderní literatuře je to jistě možné a možná za tím neumětělstvím skrýváš nějaké zásadní sdělení.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Normalizace?05:59:43 10.03.2022
Nazdar Kubo, co se v mladí naučíš, ve staří pak najdeš. To jsme si užili srandy. Vzpomínám na ty krásné chvíli politického školení, kde jsi s Pavlem prokázal své odhodláni při obraně socialistické vlasti. Pamatuješ na to hodnocení od Tomáše. To byl základ. No nic. Měj se.
Agent Plavecodpovědět 
            Re: Normalizace?12:02:27 10.03.2022
Poněkud se pleteš. Pavel nebyl Šádek ani Nemec. Když už takhle vtipkuješ.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Normalizace?12:07:28 10.03.2022
A nezapomeň, že "nazdar" byl buržoazní pozdrav. Civilisté se mezi sebou zdravili "čest práci soudruhu" a vojáci "přišel jsem na váš rozkaz - provedu"
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Normalizace?20:14:47 10.03.2022
No vidíš soudruhu, mě pro buržoazní původ nevzali ani do pionyra, tebe naverbovali přímo a s dobrým posudkem. A ted mne tady mistrujes a obhajuješ cenzuru.
odpovědět 
               Re: Normalizace?00:06:48 11.03.2022
Cože?

Já Tě mistruju ohledně cenzury?

Já jsem byl v pionýru?

Já jsem měl dobrý posudek?

Já jsem byl naverbovaný?

Čtyři lži na pár řádkách. Tomu se říká Vysoká škola života.
Kuba Turekodpovědět 
                Re: Normalizace?05:11:23 11.03.2022
Ano mas pravdu. Já bych řekl ze to je účelovka, a jako agent StB jsi nebyl nikde veden. Ano je to pravda, velký cenzore. Zároveň jsi nikde nezveřejňoval a neobhajoval vypnutí serverů. Zároveň jsi nikdy nikoho neobviňoval, že je rusky trol. Na rozdíl od tebe, jsem chodil na posudkove komise, měl jsem určeny, co nesmím studovat. Ale takových jako jsi ty je spousta, kolaboranti s minulým režimem… a teď delaj největší bojovníky.
odpovědět 
                 Re: Normalizace?10:39:30 11.03.2022
Milý anonymní hrdino, co mi to zase vkládáš do úst? Ke svým předchozím čtyřem lžím přidáváš bez omluvy další:

Podepsal jsem spolupráci Vojenské kontrarozvědce (a hned jak to šlo, tak jsme to zveřejnil, abych nikoho nemohl ohrožovat). Byla to vojenská složka podřízená Státní bezpečnosti. Byl jsem tehdy voják na dvouleté povinné vojenské službě a dostal jsem to rozkazem. Vojín v jakékoliv armádě bude těžko odporovat majorovi.

Vypnutí nepřátelských dezinformačních webů jsem normálně reportoval zhruba hodinu poté, co se to stalo: https://tinyurl.com/2p945ubh Co na tom vidíš divného?

Ohledně ruských trollů - samozřejmě jich v Česku působí mnoho. Z větší části je to umělá inteligence, část najatí lidé v Rusku i Česku a velká část jsou hlupáci, kteří na tu Rusům skočili a šíří nepřátelskou propagandu dál. Bohužel se objevují i tady na Lezci, ale samozřejmě i na HD a dalších významných oborových webech. Rusové prostě dlouhodobě pěstují humanitní obory na vysoké úrovni a díky tomu vyhrávají dezinformační válku.

Ohledně studií - myslím že mých 5 pokusů o studium na vysoké škole hovoří za sebe. Na 6. pokus po revoluci 1989 mě ihned přijali ke studiu a také jsem dostal do rukou všechny papíry, kde bylo napsáno, že jsem vždy přijímačky udělal, dostal jsem se na školu, ale vždy proděkanka rozhodla, že mě nevezmou.

Takovými blbostmi se nikdy nechlubím, ale předhazovat mi zrovna školu, je od tebe další lež.

Nedělám ze sebe bojovníka proti komunismu a nikdy jsem takový nebyl. Na to jsem se příliš bál, měl příliš mnoho příbuzných v ohrožení a vlastně jako téměř všichni v této zemi narození za socialismu, jsem neměl pořádnou představu, co je to opravdový kapitalismus. Proti tomu jsem dobře věděl, co je to svoboda.

Maximálně jsem se pohyboval na okraji šedé zóny. Bohužel právě proto si mě na komunistické vojně nejspíš vyhlédli a přinutili k podpisu kontrarozvědce.

P.S.: Právě takové anonymní pomluvy, jaké tady teď předvádíš, byla jedna ze základních metod, jak udržet moc komunistů v Československu. A Rusové tuhle věc dělají pořád.
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: Normalizace?15:53:36 11.03.2022
že se vůbec s nějakým pičusem tajnosnubným bavíš...
Lukas B.odpovědět 
                   Re: Normalizace?19:12:56 11.03.2022
Nechci, aby se komunismus kdy vrátil. Tak se bavím s kdejakým takovým...
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Normalizace?07:10:28 12.03.2022
Takže účelovka. Jak říkám politicky exponovaná osoba za bolševika. Zkratime ti důchod. Stejně dopadne politruk Halík a guma Pavel.
Rakušanodpovědět 
                     Re: Normalizace?10:44:29 12.03.2022
Já jsme byl politicky exponovaná soba za bolševika? To si fakt myslíš, nebo prostě jenom nevíš jak v debatě dál a snaží se nějak zaplácnout šest předchozích lží o mně?
Kuba Turekodpovědět 
                      Re: Normalizace?18:08:38 14.03.2022
Ty lžeš sám sobě ubožáku.
odpovědět 
                       Re: Normalizace?09:19:31 15.03.2022
My jsme spolu byli na vojně? Tak tos byl Ty, který mi neustále hrabal do skříňky a četl dopisy, které jsem dostával. Nebo snad rovnou zpravodajský kapitán, co chodil po chodbách v kasínu, pohvizdoval si Kryla a ptal se co je to za písničku? Nebo velitel družstva, co vyzvídal, proč mám ve svém zpěvníčku vytrhané listy a že mi tam nějaké písničky určitě chybí. Anebo někdo další? Vzpomínáš, jaké to bylo pěkné u Kongregace Milosrdných sester svatého Kříže?
Kuba Turekodpovědět 
                        Re: Normalizace?11:53:27 15.03.2022
Ty jsi alternoval v Lijavci, že?
odpovědět 
                        Re: Normalizace?07:28:41 16.03.2022
Vytrhany stránky v deníčku, ty jsi ten režim rozkládal zevnitř. Agent orange hadr.
odpovědět 
                         Re: Normalizace?23:28:10 16.03.2022
Oprava rádia Jerevan: Nebyl to deníček a nebyl to rozklad zevnitř.

To jste se za ta desetiletí v Petrohradě nenaučili aspoň chápat psaný text?
Kuba Turekodpovědět 
                          Re: Normalizace?07:01:02 18.03.2022
Na rozdíl od tebe jsem nebyl v KSČ a nebyl jsem evidovaný agent, bolševická špíno
odpovědět 
                           Re: Normalizace?23:42:33 19.03.2022
Ty nečteš, o čem diskutuješ, že? Nebyl jsem pionýr, svazák ani komunista (tedy přesněji byl jsem členem SSM 2 měsíce na vojně, když z mého žoldu bez mého vědomí koupili známku do průkazky, a když jsem to zjistil, tak jsem zase vystoupil).

Podepsal jsem spolupráci vojenské kontrarozvědce. Podrobnosti jsou zde: https://tinyurl.com/6hz46p7f
Kuba Turekodpovědět 
                      Re: Normalizace?08:30:44 15.03.2022
Jestli pravdu pokládat za lež? To že Rakušan mluvil o zákonně, který postihne exponenty bývalého režimu, tedy ti co se podíleli na řízení státu v mocenských složkách, a ty jsi bývalý stbák a podepsal jsi spolupráci. Posudek si mít musel a ty kecy, ze jsi byl mladý, ty si nech pro Halika, ten má rad ty napravený, třeba jak s oblibou mluví o vekslakovi Sekera, všichni jim tam ližete zadky a čekáte že něco odpadne. Smočil jsi a ještě děláš haura. Mi pripominas kolaboranty s fasistama z kterých se přes noc stali partyzáni.
odpovědět 
                       Re: Normalizace?09:12:20 15.03.2022
Nepodílel jsem se na řízení státu. To dělali komunisti a trochu jejich přípravka svazáci.

Posudky se za komunistů psaly na kdekoho a kdykoliv. Kladné i záporné. Takže i na mne bylo jistě napsáno mnoho posudků.

Co mám společného s Halíkem a Sekerou? Nejsem katolík a ani nepodnikám v realitách.

Kde a komu lížu zadek?

Smočil jsem. To ano. Díky tomu mám dva syny. To mi přijde celkem normální. Tobě ne?

Někdy jsem prohlašoval, že jsem jako partyzán? Že jsem se zbraní v ruce bojoval proti komunistům? Co mi to vkládáš do úst?

P.S.: Teď přesně ukazuješ, jak s námi normálními lidmi jednali komunisté za komunismu, když nad námi měli moc. Lhali, pomlouvali, odsuzovali. Většinou anonymně a ve jménu vyšší myšlanky.
Kuba Turekodpovědět 
                       Re: Normalizace?09:12:25 15.03.2022
Nepodílel jsem se na řízení státu. To dělali komunisti a trochu jejich přípravka svazáci.

Posudky se za komunistů psaly na kdekoho a kdykoliv. Kladné i záporné. Takže i na mne bylo jistě napsáno mnoho posudků.

Co mám společného s Halíkem a Sekerou? Nejsem katolík a ani nepodnikám v realitách.

Kde a komu lížu zadek?

Smočil jsem. To ano. Díky tomu mám dva syny. To mi přijde celkem normální. Tobě ne?

Někdy jsem prohlašoval, že jsem jako partyzán? Že jsem se zbraní v ruce bojoval proti komunistům? Co mi to vkládáš do úst?

P.S.: Teď přesně ukazuješ, jak s námi normálními lidmi jednali komunisté za komunismu, když nad námi měli moc. Lhali, pomlouvali, odsuzovali. Většinou anonymně a ve jménu vyšší myšlenky.
Kuba Turekodpovědět 
                        Re: Normalizace?07:34:32 16.03.2022
Běž si napsat seznam, abys věděl co je potřeba zakázat. Ten kdo obhajuje cenzuru, je bolševik. A ty cenzuru obhajuješ. Takže jsi bolševická kreatura.
odpovědět 
                         Re: Normalizace?23:29:29 16.03.2022
Cože? Kde jsi si přečetl, že obhajuji cenzuru?
Kuba Turekodpovědět 
                          Re: Normalizace?07:02:31 18.03.2022
Podívej se na svoje komentáře, nebo to psal ten druhej Turek?
odpovědět 
                           Re: Normalizace?23:43:29 19.03.2022
Kde a jak konkrétně obhajuji cenzuru?
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Normalizace?17:20:20 12.03.2022
Diskusi s curamedanem dosáhneš jediného - začne si připadat braný vážně a legitimizovany. Je to cesta do pekla. Srát na tajnosnuby!
Lukáš b.odpovědět 
                     Re: Normalizace?08:32:19 15.03.2022
Ty víš nic, čekej co ti odpadne od stolu svázaku. Podrztazko bezvýznamná.
odpovědět 
                   Re: Normalizace?07:15:40 12.03.2022
To víš za bolševika jsem publikoval anonymně. Teď musím znova, svazáci a stbaci vylézají z děr. A jsou schopni dehonestovat člověka takovým způsobem, že přijde o práci. Takže je to opatrnost, kterou jsem se naučil za bolševika.
odpovědět 
                    Re: Normalizace?10:45:22 12.03.2022
Anonymové byly vždycky lidská spodina. Tak to bylo, je a nejspíš i bude nadále.
Kuba Turekodpovědět 
                     Re: Normalizace?18:10:19 14.03.2022
Jsi bolševická kreatura
odpovědět 
                      Re: Normalizace?09:03:25 15.03.2022
Pravil hrdinný anonym.
Kuba Turekodpovědět 
                       Re: Normalizace?07:02:56 18.03.2022
Jsi bolševická kreatura
odpovědět 
                        Re: Normalizace?23:43:58 19.03.2022
Pravil hrdinný anonym.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Normalizace?18:33:23 08.03.2022
Nějak podobně to říkali i v padestkách. Inu co se v mladí naučís, ve staří pak najdeš. Máš pravdu ty přísloví to je prevít.
odpovědět 
    Re: K čemu?15:39:58 11.03.2022
Oni si možná zase Rusové myslí, že se musí otevřít oči nám. Válka je svinstvo, ale možná by nám chtěli vyprávět o tom, co předcházelo v Donecku a Luhansku, o vyzbrojování ukrajinské armády, o amerických tajných biolaboratořích. Určitě se všichni shodneme, že válka je to nejhorší, co se může stát a měla by být okamžitě ukončena. Kde mám někdy pochyby, jestli o to skutečně politici za oceánem stojí. Kdo z toho profituje, je vždycky správná otázka.
Kdysi žížala odpovědět 
     Re: K čemu?12:27:46 12.03.2022
Ty si ides na dobrych kktinach :D braindead already?
odpovědět 
      Re: K čemu?16:32:43 12.03.2022
Žížala úplně vymletá. A schizofrenní, občas je ztratí háček a je z ní zorro s maličkým z na začátku.
odpovědět 
       Re: K čemu?21:18:15 13.03.2022
Místo argumentů nadávky, nemám zájem. Končím tady.
Kdysi žížala odpovědět 
   Re: K čemu?11:36:56 08.03.2022
Tem kteri protestuji embargo neublizi, ba naopak.. asi by se zdrahali startovat na zavodech s ruskou vlajkou na triku (no dobre, spekulace..).

Ostatne, muj dotaz nebyl na to zda je to ucinne, moralni, uplne na h*vno nebo naprosto slunickarsky uzasny...alebrz na to zda mas jinej napad, pripadne lepsi napad.
odpovědět 
    Re: K čemu?12:47:58 08.03.2022
Nejsem bývalá žížala – ale tenhle nápad je fakt blbej; kontraproduktivní, jak by řekli politici. A pokud někomu režim na Ukrajině opravdu stojí za záchranu, není jiná možnost než tam vypravit letadla (a to ne dopravní) a tanky. To riziko, že pak nám tady začnou padat na hlavu rakety, a klidně i s jadernými hlavicemi, je samozřejmě obrovský. Je to smutná pravda, ale bohužel pravda.
odpovědět 
     Re: K čemu?13:54:05 08.03.2022
jasne serzante, v tech tankach pojede armada anonymnich valecniku z Lezce.cz...
3 z tanku a pesodpovědět 
    Re: K čemu?16:26:23 11.03.2022
Mluvit spolu. Poslouchat, co protistrana říká. A nevěřit propagedně, jedno, odkud přichází. Například Video z bombardování porodnice v Mariupolu: místní těhotná bloggerka Marianne pózuje jednou v pyžamu na schodech, pak je na lehátku transportováns do sanitky, bez pyžama,
Pak stojí civilně před klinikou. Pak mě napadne, jestli ta opačná verte není přece jen pravděpodobnější, že tam totiž sedí jednotka azovských nacionalistů a ne rodičky. K tomu otázka komu to prospívá. Rusům těžko.
Kdysi žížala odpovědět 
     Re: K čemu?01:30:25 12.03.2022
Právě o Tobě jsme psal v předchozím sáhodlouhém statusu. Bohužel
Kuba Turekodpovědět 
      Re: K čemu?21:14:36 13.03.2022
Jaksi jsem se tam nenašla. Nemyslím, si, že mám patent na pravdu, ale když, tak diskutuji k věci a nelepím na lidi nálepky.
Kdysi žížala odpovědět 
       Re: K čemu?11:47:11 14.03.2022
Co přesně myslíš pod pojmem "nálepka" prosím? ...jenom abychom si rozuměli.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: K čemu?11:06:33 12.03.2022
máš na mysli Mariannu Podgurskaju?
https://www.instagram.com/ gixie_beauty/

https://dennikn.sk/ minuta/2764244
PKodpovědět 

 opakování dějin22:11:28 11.03.2022
je to strašný tahle ukrofašistická sebranka co uvrhla normální ukrajince do takové katastrofy.agenta plavce štětinu a podobný hovada bych poslal za svejma kamarádama z azovu do první lajny.
zoro mstitelodpovědět 
 Re: opakování dějin01:33:36 12.03.2022
Když se nemůžeš vyžívat na Facebooku (kde Tě automaticky mažou), na Vkontaktě (protože ho shazují Anonymous) a na českých dezinformačních webech (které zařízl správce domén), tak zkoušíš udat svoje blitky aspoň tady?
Kuba Turekodpovědět 
  Re: opakování dějin18:19:07 12.03.2022
kubo doufal jsem že se ozve větší kapacita, s tebou fakt né ,sice dostávám dost peněz z kremlu ,ale na to abych trolil takovýho zoufalce jako jsi ty to je pořád málo,a k tomu ted není kurz rublu uplně v kondici,tak se nezlob nic z toho nebude,zdravím po vašem slava ukrajiny. heil h .
zoroodpovědět 
   Re: opakování dějin23:59:39 12.03.2022
Umělá inteligence byla blbě naprogramovaná, že jí nebylo rozumět. Holt Zoro je jenom softwarový odpad. Není divu, když bájný zlatý rubl je teď bezcenný.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: opakování dějin08:57:40 13.03.2022
Už máš doma svého uprchlíka? Jestli chceš pomáhat Ukrajině začni takhle, jinak nepoučuj.
odpovědět 
     Re: opakování dějin09:35:57 13.03.2022
Píše kdo?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: opakování dějin18:19:03 14.03.2022
Turek na stráži. Jeho bedlivému oku nic neunikne.
odpovědět 
       Re: opakování dějin09:21:30 15.03.2022
Díky anonymní hlupáku, za připomenutí, jak strašně může otravovat lidská spodina.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: opakování dějin11:16:59 15.03.2022
ty vole kolik ti je? ty sis nevšim co se tady celou dobu děje?
vyvěšujou se fangle, stahujou se fangle, jednou vítr fouká zleva jindy zprava, zfanatizované davy mávají, prohlašují, provolávají a občané zaujímají postoj a jsou neustále nuceni někam na něco přispívat, pro někoho se obětovat, uskromnit, dočasně ubytovat.
a hlavně nepřemýšlet, neremcat, nezpochybňovat tu jedinou a správnou pravdu a platit a platit.
ale asi se ptám zbytečně, ty moc dobře víš jak se věci mají , víš komu posloužit koho podpořit
bidloodpovědět 
         Re: opakování dějin13:47:31 15.03.2022
Tak ne každý je zakyslý boomer (a zdaleka ne všichni boomeři jsou zakyslí :-), jehož teorie fungování světa je "komplot, všude samý komplot a všichni jste ovce, prozřete, naviky!!" a lidi mladší považuje za beznázorové synky.
Otoodpovědět 
         Re: opakování dějin23:32:08 16.03.2022
Ty vole, kolik mi je let, není žádné tajemství. Ale ty vypadáš, že jsi za svůj život nasbíral do hlavy jen konspirační teorie.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: opakování dějin09:20:45 17.03.2022
jj stejně jak tobě, schválně si nevšímáš, že se nám ty konspirace nepříjemně mění na skutečnost?
bidloodpovědět 
           Re: opakování dějin17:04:35 17.03.2022
Nemění.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: opakování dějin06:20:01 18.03.2022
Hele cenzore, koho zakážete příští týden.
Svoboda slovaodpovědět 
            Re: opakování dějin07:01:49 19.03.2022
ale jo
bidloodpovědět 
 Re: opakování dějin08:06:28 19.03.2022
Americani budou bojovat s Ruskem do posledniho ukrajince….
To ze k vyprovokovani vyuzili pravicaky na Ukrajine je uz takova klasika.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.