LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Náčelník má vždycky pravdu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140260 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
V 16 - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP Imst (AUT) 10.-11.8.2012, obtížnost

smallJorg Verhoeven z Nizozemska a Japonka Momoka Oda vyhráli další kolo Světového poháru v lezení na obtížnost, které skončilo dnes v rakouském Imstu. Z českých reprezentantů skončila nejlépe na 32. místě Tereza Svobodová.

Andrea Pavlincová pak byla 35. a z mužů Petr Čermák 48. a Tomáš Binter a Michal Rožkek skončili na 50.-51. místě.

Výsledky


muži
1. Jorg Verhoeven (NED) 47+
2. Jakob Schubert (AUT) 46+
3. Sachi Amma (JPN) 46+
51 celkem

ženy
1. Momoka Oda (JPN) 60+
2. Mina Markovic (SLO) 57+
3. Johanna Ernst (AUT) 51+
39 celkem

pořadí národů
1. Japonsko (JPN) 230
2. Rakousko (AUT) 214
3. Francie (FRA) 210
16.-21. Česká republika (CZE) 0


Průběžné pořadí SP po závodech v Imstu


muži
1. Sachi Amma (JPN) 265
2. Jakob Schubert (AUT) 176
3. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 174
4. Magnus Midtboe (NOR) 161
5. Sean McColl (CAN) 145
47 bodovaných celkem

ženy
1. Mina Markovic (SLO) 235
2. Momoka Oda (JPN) 216
3. Hélene Janicot (FRA) 202
4. Johanna Ernst (AUT) 180
5. Jain Kim (KOR) 152
43 bodovaných celkem

pořadí národů
1. Francie (FRA) 709
2. Japonsko (JPN) 676
3. Rakousko (AUT) 631
4. Ruská federace (RUS) 419
5. Korea (KOR) 357
21.-29. Česká republika (CZE) 0




Předchozí informace z pátku:
Na startovní listině bylo k 6.8.2012 95 závodníků z 22 států (závodí jich 90), mezi nimi i Tomáš Binter, Petr Čermák, Michal Rožkek, Tereza Svobodová a Andrea Pavlincová (AUT, BEL, CAN, CZE, ESP, FRA, GER, CHI, ISR, ITA, JPN, KOR, MAS, MEX, NED, NOR, RUS, SLO, SUI, TPE, UKR, VEN).

Program závodů:
pátek 10.8.2012
10:00 kvalifiakce (2 cesty flash)
19:00 semifinále
sobota 11.8.2012
19:00 finále muži
20:30 finále ženy
21:45 vyhlášení výsledků

Přímý přenos IFSC.TV


poster


Kvalifikace


Ve druhé kvalifikační cestě se Petrovi a Tomášovi moc nezadařilo, o něco lépe dopadl Michal v první kvalifikační cestě. Andrea a Tereza mají za sebou také každá jednu kvalifikační cestu, snad se jim ta druhá podaří zalézt lépe. Andrea bohužel v první kvalifikační cestě skončila u stejnécho chytu jako Tereza, ostatní zatím nedolezli. Michalovi se nadaří ani ve druhé kvalifikační cestě, ostatní jsou na řadě. Terka je ve druhé kvalifikační cestě o fous lepší (43+), Petr a Tomáš si také polepšili v první cestě (31+ a 33), ještě není dolezeno, ale na postup do semifinále (26) to nebude. Ženy mají za sebou 1. kvalifikační cestu, padlo 11 topů, Terka s Andreou v ní bohužel skončily až na 29.-35. místě. Ve druhé kvalifikační cestě také 11 topů, 7 nejlepších žen dalo obě cesty. Druhou kvalifikační cestu dolezlo 7 mužů, na první se ještě leze, naši klesají na poslední příčky. První cestu topovalo 14 mužů, z toho obě jen pět.

muži
závody probíhají, topy padají
1.-5. Sachi Ama, 89 (JPN) 2x Top
1.-5. Romain Desgranges, 82 (FRA) 2x Top
1.-5. Ramón Julian Puigblanque, 81 (ESP) 2x Top
1.-5. Magnus Midtboe, 88 (NOR) 2x Top
1.-5. Manuel Romain, 88 (FRA) 2x Top 
48. Petr Čermák, 95 (CZE) 31+ 18+
50.-51. Tomáš Binter, 92 (CZE) 33 14+
50.-51. Michal Rožkek, 79 (CZE) 21 16+
51 celkem

ženy
1.-7. Angela Eiter, 86 (AUT) 2x Top
1.-7. Seuran Han, 92 (KOR) 2x Top
1.-7. Hélene Janicot, 93 (FRA) 2x Top
1.-7. Evgenia Malamid, 87 (RUS) 2x Top
1.-7. Mina Markovic, 87 (SLO) 2x Top
1.-7. Momoka Oda, 94 (JPN) 2x Top
1.-7. Katharina Posch, 94 (AUT) 2x Top
32. Tereza Svobodová, 95 (CZE) 33+ 43+
35. Andrea Pavlincová, 96 (CZE) 33+ 22+
39 celkem


foto by © archiv Lezec.cz


Průběžné pořadí SP po závodech v Brianconu a Chamonix


muži
1. Sachi Amma (JPN) 200
2. Sean McColl (CAN) 145
3. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 123
4. Magnus Midtboe (NOR) 106
5. Jakob Schubert (AUT) 96
37 bodovaných celkem

ženy
1.-2. Hélene Janicot (FRA) 155
1.-2. Mina Markovic (SLO) 155
3. Momoka Oda (JPN) 116
4.-5. Johanna Ernst (AUT) 115
4.-5. Jain Kim (KOR) 115
36 bodovaných celkem

pořadí národů
1. Francie (FRA) 499
2. Japonsko (JPN) 446
3. Rakousko (AUT) 417
4. Korea (KOR) 258
5. Ruská federace (RUS) 253
20.-26. Česká republika (CZE) 0

Zdroje:
IFSC-CLIMBING.ORG



Hodně štěstí!

Marťan   [úpravy] 23:15 11.08.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 olympiáda11:01:59 10.08.2012
zdravím, chtěl bych se zeptat, nevíte, jsou nějaké tendence dostat lezení, bouldering na olympiádu?
akrij24odpovědět 
 Re: olympiáda11:07:25 10.08.2012
Ahoj, poslední informace jsem zjišťoval do článku Olympijský sen 2020: www.lezec.cz/clanky.php?key=9832 tahle bitva se ale nerozhoduje v ČR;)
 martanodpovědět 
  Re: olympiáda11:17:03 10.08.2012
díky :)
akrij24odpovědět 
 Re: olympiáda12:43:55 10.08.2012
Pokud vůbec, tak snad jenom rychlost.
honzaodpovědět 
  Re: olympiáda12:51:02 10.08.2012
Rusové bojují, aby v Soči byl Ice Climbing aspoň jako ukázkový sport. Mráza kdysi v pre-pre-olympijské disciplíně lezl na obtížnost.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: olympiáda15:00:21 10.08.2012
Lezení bylo jako doprovodný program na ZOH v Turíně, Tomáš byl jako první z desítky nominován IFSC, ale nejel tam. A jak jsme se později dověděli od ostatních zúčastněných, bouldrovka někde mimo, kde si lezci lezli bez konceptu. Absolutně bez diváků. Myslím, že se o tom "hodně" mluví, a zřejmě jsem skeptická,.. ale zařazení jako ukázkový sport, bude myslím hodně hodně vzdálená budoucnost, jestli vůbec.
HelčaL.odpovědět 
    Re: olympiáda17:00:33 10.08.2012
To je škoda. Přitom je atraktivní sport, nevěřím tomu, že by neměl diváky. A dá se dobře měřit, na rozdíl od některých jiných. U rychlosti by se daly měřit i rekordy.
Nevíte někdo, v čem je teda problém?
lehkozivkaodpovědět 
     Re: olympiáda01:50:48 11.08.2012
1) Díky Helčo za připomenutí "dávné" historie. 2) Problém je v tom, že překližkové lezení je v současné podobě nezáživný sport, kterému nikdo nerozumí a vleče se jako med. To se týká i rychlolezení, ačkoliv to je zdaleka nejpopulárnější lezecká disciplína. Zábavnější je snad právě to ledové/drytoolingové lezení - ozývají se tam rány cepínem, lezci a lezkyně jsou barevní a obrnění, nastávají tam spektakulární pády a podobné taškařice. Proto by ho asi Rusové rádi dostali do Soči.
Kuba Turekodpovědět 

 výsledky :(11:54:01 10.08.2012
http://www.ifsc-climbing.org/index.php?page_name= resultservice&comp=1378&cat=ICC_M
co dodat.
odpovědět 

 Chyba12:53:35 10.08.2012
Průběžné výsledky SP 2012 jsou špatně. To co zde uvádíš je ranking!!! Letos nikdo z našich nezískal ani bod do SP 2012.
Pavelodpovědět 
 Re: Chyba13:15:34 10.08.2012
Díky za upozornění, máš pravdu, nakonec jsem si sáhnul do špatné tabulky, hned to opravím;)
 martanodpovědět 

 Ani bod..... :- (13:20:31 10.08.2012
On věděl Tomáš Binter předseda závodního lezení proč zavedl proplácení 1Kč/km i za pouhou účast. A sepsal dvoustránkovou zprávu, proč se nemohou přidat peníze na drytool. Prostě by na jeho výlety nezbylo. A taky, která jiná cestovka než Čhs by mu k ježdění po Evropě přispěla tu kačku na km? A když vezmou do auta, třeba Svobodovou  s její mámou. Hned mají kačky dvě :-))) A co na to pánové z výkonného výboru? Ikdyž tohle mrhání peněz posvětil ještě ten VV minulý.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Ani bod..... :- (14:39:02 10.08.2012
Ale nevzdával bych to! Ještě je 7 závodů SP na obtížnost. Třeba to vyjde. A zadaří se, .....získat peníze od Čhs i na závod v USA, Číně, Korei nebo Japonsku. To by byl panečku pěkný výlet... po Singapuru. :-)
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Ani bod..... :- (15:48:11 10.08.2012
Hele, ty už bys měl dávno vědět, že podle Bintera je mnohem těžší získat v obtížnosti poslední a předposlední místa, než získat nějaká medailová umístění v drytoolu, nebo rychlosti. Víš ty vůbec, kolik úsílí musel třeba zrovna dnes takovej mladej Binter vyvinout, aby nebyl úplně poslední jako Rožek a urvat tak dokonce předposlední příčku?:)))
Pepaodpovědět 
  Re: Ani bod..... :- (16:35:09 10.08.2012
Tak nakonec Binter to průběžné předposlední místo v Imstu neudržel a skončil poslední, ale důležité je, že není poslední sám, ale o své poslední místo se pěkně podělil s dalším Čechem, a to Michalem Rožkem.:-)
odpovědět 

 nepjekný pohled15:04:30 10.08.2012
No není to moc pěkný pohled na výsledky, musíme si asi zvyknout na to že Adamové a Mrázové se u nás nerodí každý rok!
odpovědět 
 Re: nepjekný pohled15:20:23 10.08.2012
No když to trochu přeženu, tak jak to víš, že se nerodí každý rok? Stačilo, aby se AO narodil do jiné rodiny a celý jeho talent by mu byl k ničemu. O čem mluvím? O ekonomickém zázemí a podpoře ČHS a obecně výběru lezeckých talentů a péči o ně.

Trenéři nikde, podpora nikde... I kdyby se někde nějaký extra talent vyskytoval, ČHS si ho stejně nevšimne. A když všimne, nepomůže mu. Paradoxně jediní, kdo nějak mladé talenty podporuje, jsou majitelé vybraných lezeckých center, kteří občas nastaví individuální vstupné (zní to jako sranda, ale chodit lézt 3x týdně stojí z dlouhodobého hlediska dost peněz) nebo dají nějaké opravdu hodně dobré slevy na lezecké zboží ve svých obchodech. A k tomu děti podpoří sem tam dárkem či morálně.
odpovědět 

 kvalifikace15:16:47 10.08.2012
Existuje nejaka kvalifikace pro cesty na SP? Neco jako, lezes 10b muzes jen na SP? S temihle vysledky je to spise rozhazovani. Radsi bych to dal na indyvidualni pripravu nez za letenky a benzin. Zvlast kdyz nevidim progres.
strejdaodpovědět 
 Re: kvalifikace15:30:00 10.08.2012
Pravidla pro nominaci na SP jsou na stránkách ČHS.
martanodpovědět 
 Re: kvalifikace15:32:07 10.08.2012
Podle nominačních kritérií, která psal Binter, stačí když budeš v ČP do 4.místa a dostaneš proplaceno startovné, plus na benzín 1,-Kč/km. I když budeš lézt například jen 7b, ale budeš v ČP do 4. místa, tak můžeš jet a dostaneš i ten příspěvek.
odpovědět 
  Re: kvalifikace15:50:00 10.08.2012
jo to dava smysl.. myslite ze je to adekvatni?
strejdaodpovědět 
   Re: kvalifikace16:00:39 10.08.2012
Když ty budeš dělat pravidla a budeš mít syna, který končí na posledních a předposledních místech ve svěťáku, tak nebudeš přemýšlet, jestli je něco adekvátní, ale uděláš to tak, aby tvůj syn jel a pěkně i za penízky svazu.
odpovědět 
  Re: Slepé ČHS16:01:13 10.08.2012
Kdyby byly peníze za výsledky, tak jak to bylo poslední roky v drytoolu.Dostal by finanční podporu jen Adam, Libor a sem tam Stránik. V drytoolu to bylo hodně tvrdé. Ale po té co začali závodit Zobanovi kamarádi. Zoban finance přizpůsobil, tak, že opět dostávají od Čhs i ti co se v drytoolu umístí i jako poslední. Zoban to udělal, ale fikaně on vzal peníze nejlepším( i tak to bylo méně než je v obtížnosti) a přerozdělil je svým kamarádům. To je vedení Čhs doopravdy slepé, že nevidí jak se mrhá s financemi Čhs. A ti nejlepší, aby mohli reprezentovat si musejí akce hodně doplácet!
Libor rebel Hrozaodpovědět 
   Re: Slepé ČHS16:19:15 10.08.2012
To stejné přece udělal Binter. Vzal peníze nejlepším, aby bylo pro ty, co jsou poslední. Podle Bintera ČHS předtím nerozdělovalo prostředky správně, protože podle něj nebylo spravedlivé, když se vše proplácelo jen Mrázkovi, Adamovi a ti slabší měli zaplaceno jen startovné. Prý, když dostávají peníze za finálové umístění od IFSC, tak si můžou platit svěťáky částečně i z vlastní kapsy. Jak by k tomu přišel takový chudák, jenž je pravidelně poslední, nebo předposlední, tomu IFSC nedá ani korunu za jeho umístění, tak aspoň ten svaz mu musí přece pravidelně přispívat.
odpovědět 
    Re: Slepé ČHS16:46:44 10.08.2012
Prostě pan Binter má velké sociální cítění :-). Vůbec si ale neuvědomuje, že závodník, který se dokázal propracovat do šičky v jakékoliv lezecké soutěžní disciplíně musí vydávat daleko větší prostředky se ve špičce udržet než když se do ní dostával. Pan Binter a paní Dychtlová jsou kreásným případem zaslepených rodíčů, kteří se v nich realizují. Ať si se svými dětmi dělají co chtějí, ale tím jak prosazují své potomky z pozice vedoucích funkcionářů, škodí Českému soutěžnímu lezení.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
     Re: Slepé ČHS17:01:20 10.08.2012
Libore, máš nějakou odpověď na to, proč to většině lidí nevadí a nechávají tam Dichtlovou, Bintera i Zobana sedět i nadále? Nedávno byly volby...
odpovědět 
      Re: Slepé ČHS17:11:56 10.08.2012
Tyhle tři tam nechává sedět současný výkonný výbor. Bohužel pro soutěžní lezení je VV složen většinou z lidí, kterým je soutěžní lezení ukradené a proto je v takovém stavu v jakém je. Ve VV sedí lidi, které řešení problematiky soutěžního lezení vůbec nezajímá. A kudy z toho ven? Je potřeba udělat změny už od stanov. A pak pokračovat dál. Nebo jak se děje často v zahraničí, úplně oddělit soutěžní lezení od horolezců. Přece není možné aby o závodění rozhodovali lidé, kteří ho nemají rádi a nebo jsou přímo proti němu. Na valné hromadě, je to znát, a VH určuje co a jak bude. A potom VV a pak předsedové komisí.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
       Re: Slepé ČHS17:56:55 10.08.2012
Taky by mě zajímalo proč to nikomu nevadí ,že se nemalé prostředky dávají za účast neperspektívním lezcům.
Proč se ty peníze nedají na podporu mladých a nevychováme si nové AO?
A jsou tady vůbec trenéři? A trénuje se někde s nějakým cílem a metodikou? Nebo to je všude jen v rukou neobjektívních rodičů!
fanda lezeníodpovědět 
       „Altruista“ Libor rebel Hroza18:41:49 10.08.2012
Jé to je dojemné, jak prudilovi Hrozovi jde o efektivní nakládání s finančními prostředky ČHS a vůbec mu NEjde o vlastní peněženku … (;-).
JiBodpovědět 
        Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza18:59:07 10.08.2012
Libor Hroza byl první, kdo nám naprosto nezištně vyšel vztříct a umožnil nám pravidelné tréninky na stěně i boulderu za velmi výhodných finančních podmínek.
Petr Zítekodpovědět 
         Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza19:06:55 10.08.2012
Ale samozřejmě, že mi jde o peníze. Nevidím v tom nic špatného. Jde jen o to, že jsem proti tomu, aby bylo víc peněz v jedné disciplíně za poslední místa než v druhé za medaile. Je úplně normální chtít peníze, když je systém za kvalitní výkon dává, a člověk kvalitní výkon podává. Naopak je nemorální chtít dostatek peněz za špatnou práci. A obhajovat to tím, že se teprve učím pracovat. Podle téhle teorie by ti, co kvalitně pracují měli by měli mít méně peněz, než ti co se teprve pracovat učí.Také je nemorální chtít stejně, za dobrou či špatnou práci.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
          Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:33:19 10.08.2012
No mě jen překvapuje, že když máte tak „kvalitní“ výkony, že ti stojí za to kvůli pár usmoleným tisícovkám neustále tak prudit?
Vždyť to se o Vás musí sponzoři prát a nějaká ta tisícovka od ČHS sem nebo tam pak pro Vás přece musí být pod Vaši rozlišovací schopnost. Tím spíš, že působíš v Praze, kde se točí úplně jinačí many než u nás na venkově.
JiBodpovědět 
           Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza21:04:51 10.08.2012
Já si vše platím sám, svým svěřencům také. Od nikoho nic nechci. Ale to neznamená, že se systémem souhlasím, že se na to všechno chci jen a pouze dívat a že si nemyslím, že by ty peníze nebyly potřeba jinde. Do Singapuru si má udělat pár lidí prakticky bezvýznamný výlet odhadem za cca 300 000. Nelíbí se mi to. Nechci ty peníze pro sebe, ale dovedeš si představit, kdyby se ty peníze daly třeba na podporu horooddílů na dopravu na závody, kdyby se zvýšily příspěvky pořadatelům za pořádání závodů nebo kdyby se pro mládež a děti udělaly pořádné ceny?
odpovědět 
            Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza21:50:14 10.08.2012
No víš, mi pořádáme každý rok dvojzávod českého poháru ČHS v lezení na rychlost, kdy speciálně jen pro tuto akci musíme postavit na koupališti stěnu, kterou po závodech zase rozebrat. Což pro nás představuje značné finanční náklady, které musíme v drtivé většině zajistit mimo dotaci z ČHS (velikost tělocvičny, kde máme stěnu neumožňuje ji uspořádat v ní). Přičemž jsme od ČHS doposud nikdy příspěvek ve výši, který by odpovídal dotaci za dva závody. No dělali jsme snad kvůli tomu dusno, tak jak to neustále činí Hroza???

Jinak když tvrdíš „Já si vše platím sám, svým svěřencům také. Od nikoho nic nechci.“ Tak proč máš tak nutkavou potřebu skrývat svou identitu, když od nikoho nic nechceš …

PS: nevím čím to, ale soudě dle dikce se nějak nemohu zbavit dojmu, jako by přípisky podepsané různě či nepodepsané vůbec pocházely od stejného autora... (;-).
JiBodpovědět 
             Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza22:12:08 10.08.2012
S takovými jako je JiB nemá význam psát. K nominacím, o kterých jsem psal se nevyjádřil, protože by mi musel dát za pravdu. Je zasedlej na Hrozovic rodině, je to vidět i z toho, jak napsal jejich "kvalitní" výkony. Jestli považuje medaile za málo kvalitní výkon, je to jeho věc, ale většina normálně uvažujích lidí to za kvalitní výkon považuje. Kromě toho soudí úplně blbě:-))) Jediné jeho pozitivum je, že dělá něco pro děcka.
Radekodpovědět 
             Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza00:02:16 11.08.2012
1. Nemám potřebu identitu skrývat, nedělám to. Pouze nemám potřebu ji všude prezentovat.

2. Nikdy se nepodepisuji jinými jmény.

3. Pak se nediv, že to vypadá takto, když neprotestujete. Proč by dávali někam nebo někomu peníze, když to funguje i bez toho, mlčíte jak ovce a ještě to příště uděláte znova. Taky bych ti neplatil. Proč?

4. Bohužel jsi vůbec nepochopil, o čem celá debata je. Smutné. A pokud jsi J.B., který tak vehementně kritizoval organizaci závodů na Cibulce a který psal, jak by bylo potřeba předělat celý systém Tendon Cupu a dětských závodů, je to ještě smutnější.

Nechci teď rozebírat,proč do koho ryješ, ale objektivní a férové to není. Určité zájmové skupiny by měly držet při sobě, zejména pokud ti jde o syna. Každý má na výběr a ty přesně naplňuješ to, co bylo napsáno výše. A je to odporné. Ještě pochopím, když někdo nechce vystoupit proti ČHS. Ale ze situace, kdy by se někdo snažil zalíbit vedení a získat výhody pro své dítě tím, že leze ČHS do zadku a nesmyslně osočuje všechny, kdo současný systém kritizují, a snaží se je zesměšnit, je mi na blití. Doufám, že to není tvůj případ.
odpovědět 
              Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza01:51:09 11.08.2012
No jen si ulev, když ti to udělá dobře a ještě mi při tom něco podsuň. Nebudeš první a dozajista ani poslední anonymní hrdina.
Já si pro změnu zase budu ne jen o tobě myslet své. Jo?
JiBodpovědět 
            Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza22:22:49 10.08.2012
Věř mi, že JiB-ovi těch 300 000,- Kč taky není úplně ukradených. Jenže začal do toho šťourat Hroza, kterého nemá rád. A ten, koho nemám rád, nemůže mít pravdu.:)))
Radekodpovědět 
        Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza19:29:08 10.08.2012
Ty seš taky "dojemnej" JiB-e, přečti si pravidla nominací mládeže a dospělých, pak zjistíš rozdíly nejen mezi nima, ale i mezi mládeži samotnou. Starší dvě kategorie závodící v obtížnosti tento rok mají kritériá na dostávání podpory daleko výhodnější než ta nejmladší. Jedná se dokonce o stejnou disciplínu. Spravedlivé by mělo být udělat stejné podmínky všem. Nebo myslíš, že je správné, když se nějakým kategoriím dá finanční podpora při umístění až do 15. místa a druhé pouze do 3. místa? Nebo, že někteří závodníci dostanou finanční podporu na dva evroropské závody bez ohledu na umístění, ale jiní závodníci tu stejnou podporu dostanou pouze při umístění do 10.místa? Těch rozdílů je tam ještě daleko víc. Pochop, že tady vůbec nejde o nějakého Hrozu, ale o ty rozdíly v pravidlech, které upravují podle své libosti vždy rodiče nebo kamarádi závodníků, kteří jsou ve funkci předsedů. Proč nejsou pravidla jednotná? Proč se upravují vždy až podle toho, jestli ten můj syn, dcera, kamarád, kamarádka má nebo nemá výkon?
Radekodpovědět 
         Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza19:35:52 10.08.2012
Souhlas Radku.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
         Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza19:57:22 10.08.2012
No mě na tom dojímá právě to, že je vždycky kolem peněz pro závodníky slyšet jen a jen toho „spravedlivého“ Hrozu, když teda pominu anonymní nicky, ze kterých se pak zpravidla vyjeví s Rebelem nějak svázaní jedinci…

A jsem vlastně rád, že tu máme toho „spravedlivého“, který za všechny ostatní ten prapor spravedlnosti drží a jen se u toho dobře bavím … (;-).
JiBodpovědět 
          Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:06:14 10.08.2012
Protože jediný Libor má na to, aby si stál za svým. Ostatní rodiče raději drží pusu a krok a doufají, že se svezou s některými prominenty. Ono se to těžko kritizuje, když se příště může stát, že se někdo koukne na výsledky a nastaví pravidla tak, aby zrovna tvoje dítě nebo svěřenec nesplnilo některé kriterium a nikam nepojede.
Si to vezmi z práce - jak obvykle dopadne ten, kdo kritizuje šéfa nebo nadřízené, který rozhoduje o zdrojích? A je jedno, zda je ta kritika oprávněná, nebo ne. A když si může kdokoliv libovolně upravovat pravidla tak, aby někoho zvýhodnil a jiného znevýhodnil, nemůžeš čekat příliš otevřeného odporu. Ale to, že lidé mlčí, ještě neznamená, že souhlasí.
odpovědět 
           Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:38:43 10.08.2012
Tak proč jste Hrozu nenominovali na minulé VH do VV a nezajistili předem pro něj podporu? Vždyť do VV kandidovali i zcela neznámí jedinci, tak by pro takového bijce za spravedlnost nemohl být problém uspět a mohl ten prapor spravedlnosti držet přímo ve VV.
V čem je problém?
JiBodpovědět 
            Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:59:32 10.08.2012
Mohl bys mi nějak srozumitelně napsat, jak se dá v tomto případě zajistit podpora? Pokud pominu, že "ruka ruku myje", tak jsou tu i různá zákulisní jednání a kamarádi si mezi sebe někoho cizího jen tak nepustí. řekl bych, že je to velmi podobné celé naší zemi. Máme tu demokracii, kandidovat může každý, nikomu se naše vláda nelíbí, ale přesto tam už mnoho let sedí ti samí lidé...
odpovědět 
            Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza02:04:33 11.08.2012
Nevím jak jiní, ale když jsem zastupoval náš velký oddíl (tedy s mnoha hlasy a tedy důležitý při hlasování), tak jsme měli týden před valnou hromadou schůzi a tam mě členové pověřili, pro koho mám a pro koho nemám hlasovat. Libora, i když ho mnozí známe osobně a s mnoha jeho názory souhlasíme, jsme nevolili. Důvodem podle většiny v našem oddíle bylo, že není diplomat a že mnoho věcí řeší silou, což je efektivní v soukromém podnikání, ale ne ve spolku jako je ČHS. Předpokládám, že podobné úvahy se vedou v mnoha oddílech před každou valnou hromadou. Stačí ti taková odpověď na Tvoji otázku?
Kuba Turekodpovědět 
             Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza08:22:10 11.08.2012
Jo, to je fakt. Rebel skutečně není diplomat a mnoho věcí řeší metodou "útok tankové čety". Ovšem, v takovém případě, neměl by šéfovat kontrolní komisi, nebo něčemu takovému?
odpovědět 
             Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:27:51 11.08.2012
Tak proč jste LH nevolili je jasné, je to vaše svaté právo, a je to úplně ok .... spíš je otázka, koho jste volili místo něj, a jestli to splnilo to, co jste si od toho slibovali. Protože to rozdělování peněz asi pořád poněkud skřípe.

Jasné je, že nejlepší je věci měnit tak, aby to bylo ku prospěchu věci ... zde sportovního lezení. Ať s řečma nebo bez nich. Jen kritizovat a mluvit nestačí. Ale furt to je myslím lepší, než jen být zticha, a nezměnit nic.
MModpovědět 
           Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza16:15:16 12.08.2012
Tak jdem do toho a zavedeme pořádek s ČHS ,nebo bez ČHS! Kdo se přidá?
Rodičodpovědět 
          Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:43:57 10.08.2012
JiB-e, mám pocit, že ti nejde vůbec o to, jestli má, nebo nemá, ten Hroza pravdu.:-) Z toho, co píšeš, je vidět, že ti nejvíc vadí, že to píše právě Hroza.:-) Kdyby to napsal tvůj kamarád, a ne nějaký Hroza, tak bys určitě s autorem souhlasil.:-) Ale ty místo toho, aby sis přečetl nominační kritériá mládeže a dospělých, a tak zjistil, jaká je pravda, tak si dáš raději šátek přes oči.:-) Je vidět, jak moc tě ta pravda zajímá.:-) Totiž nevěřím, že bys byl tak hloupý a nevěděl ani to, že umístit se do 15. místa je lehčí než umístění se do 3. místa.:-)))Takhle hloupý určitě nejsi ani ty.:-)))
Radekodpovědět 
           Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza20:58:23 10.08.2012
Nutíš mě se opakovat…
Tak proč jste Hrozu nenominovali na minulé VH do VV a nezajistili předem pro něj podporu? Ty rozbroje kolem peněz na repre, které tady neustále Hroza vyvolává nejsou jen otázkou poslední doby.
JiBodpovědět 
            Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza21:21:48 10.08.2012
Mám dojem, že snad ani nekandidoval. Ale i kdyby, tak jeden člověk pořádek stejně nenastolí, to by muselo kandidovat takových víc, a to se většině lidí nechce, nebo by na to neměli čas, ale to neznamená, že ti, co nekandidují, nechtějí, aby byl v ČHS pořádek. Jestliže tady fungují nestejná nominační kritériá jen proto, že Hroza není ve VV, tak je to dost smutné.:-((
Radekodpovědět 
            Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza12:26:52 11.08.2012
JiB , přál bych ti aby tvé dítě se dostalo na takovou úroveň ,že by mohlo objíždět evropské závody. Jsem zvědav jak budeš mluvit potom. Hroza je sice divný člověk ,ale má ve všem pravdu. Dichtlová a Bintner jsou diletanti ,kteří hlavně protěžují svoje děti. Dělají to co by snad dělal každý rodič. Ale bohužel to dělají na úkor jiných názodníků. Zamysli se nad tím proč u nás jezdí na závody dospělých tak málo lidí. Jsou v tom hlavně peníze. A tady se vyhodí za výlet tolik peněz. Pravděpodobnost ,že by měkdo z těch dětí do Singapůru je 5%. A to je hodně málo.
Dikobrazodpovědět 
             Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza12:38:06 11.08.2012
Vždyť on to ví. Brečel jak malý kluk už jen když musel jet do Prahy.
Ale právě proto ty jeho příspěvky nechápu. I když je pravda, že snad ani jeden příspěvek se netýká financování a podstaty věci, ale jsou to jen osobní útoky na Libora či na Petra.

Neříkám, že je JiB špatný, to v žádném případě. Jen je škoda, že se nedovede oprostit od osobních problémů a spolupracovat i s někým, koho nemá rád, když ten dotyčný má pravdu :-(
odpovědět 
          Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza09:12:19 11.08.2012
Protoze jeho se to konkretne dotyka, me ne ak nervu. Je to tam stejny jako na nasi politicky scene. Tvuj vzor asi bude Bem co?
strejdaodpovědět 
           Re: „Altruista“ Libor rebel Hroza13:25:56 11.08.2012
Ne, k Bémovi nejenže nevzhlížím, ba dokonce se k němu ani nepřirovnávám, na rozdíl od jiných.
JiBodpovědět 

 §§18:26:47 10.08.2012
LIBORE MÁŠ RECHT !!!!!
milan odpovědět 

 Specielně pro JiB21:41:35 10.08.2012
Na webových stránkách Horosvazu se píše toto:

"Elite A – závodník do 10. místa v průběžném rankingu EYC

Elite B – závodník do 15. místa v průběžném rankingu EYC



Snahou vedení reprezentace je, aby členové Elite A měli účast na MSJ hrazenou plně, členové Elite B si budou menší část nákladů hradit sami.

Pro MSJ v Singapuru se s účasti závodníků z kategorie B na náklady Svazu nepočítá.Pokud by se v kategorii B projevil extrémní talent (tedy po prvních dvou závodech EYC umístění v rankingu např. do 3. místa), budeme operativně řešit podporu tohoto závodníka i pro účast na MSJ."
odpovědět 
 Re: Specielně pro JiB00:32:07 11.08.2012
Když už cituješ, tak asi celé a ne vytržené kusy...:

Pro kategorii B nedojde ke změnám v obvyklé podpoře Svazu. Stejně jako v minulých lezech bude poskytována dotace na závody finalistům na závodech EYC dle nominačních pravidel pro danou disciplínu a kategorii – viz stránka „Proplácení nákladů“.

Pro MSJ v Singapuru se s účasti závodníků z kategorie B na náklady Svazu nepočítá. Současná výše rozpočtu nepokrývá ani nutné náklady pro Elite tým, komise bude intenzivně shánět další finanční podporu pro uskutečnění této koncepce. Na MSJ bude komise moci vyslat na náklady Svazu s Elite týmem pouze jediného kouče. Po zkušenostech z loňských let se nelze v takovém případě postarat o nejmenší kategorii a navíc si děti pod 15 let nikdo nevezme na zodpovědnost do takovéto destinace – ani vedoucí reprezentace není zaměstnancem Svazu, zodpovědnost za závodníky tak přebírá na sebe.

Pokud by se v kategorii B projevil extrémní talent (tedy po prvních dvou závodech EYC umístění v rankingu např. do 3. místa), budeme operativně řešit podporu tohoto závodníka i pro účast na MSJ.
odpovědět 
  Re: Specielně pro JiB08:47:57 11.08.2012
Lezci?Když čtu články ze skal tak se hádáte a pomlouváte.Závody v ČR ty se snad tady bez dobré vůle a prvných nervů nedají pořádat.Pravidla ze strany ČHS jsou jasná, ale peníze už nikoliv tam je brána zavřená.A závodníci hmmmm, když se udělá pěkně tak nikdo nepřijede.Ale je lepší jet sbírat zkušenosti na SP, i když na to nemám? Nejdříve by měla být větší podpora ČHS na závody u nás.Aby nedocházelo, že se budou závodníci rozlezat na SP.A to je docela trapas.Rozdělení peněz je vždy velice ošemetná věc.Někdo je poškozen a někdo z toho těží.A teď to vypadá dost podezřele a výsledky to jen potvrzují.A hlavně jména účastníků spojená s vedením ČHS.A obsadit poslení dvě místa asi není tak náročné, ale brát za to peníze?Ale proč ne na výlety jezdí každý rád a když je to i zaplacené tak ještě radši.Jo do USA bych se taky rád podíval
odpovědět 
 Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 10:27:24 11.08.2012
No, já si jen pamatuju, že za posledních několik let se na postu šéfů sportovní komise vystřídala celá řada lidí a nikdy, podotýkám, že nikdy se Hrozovi nezavděčili! A bylo jedno jestli byli z Moravy Čech nebo přímo z Prahy, vždycky se cítil Hroza nějak ukřivděný…

To je docela zajímavá shoda náhod. Nemyslíš … (;-)?
JiBodpovědět 
  Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 10:51:04 11.08.2012
Je to tak, stačí si nastavit články autora Libor Hroza, popř. Rebel a hned víš, která bije.
odpovědět 
  Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 11:39:19 11.08.2012
kazdy si ty pravidla upravuje ke svemu prospechu tak se nediv ze mu to vadi!tobe by melo taky!
climberodpovědět 
  Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 13:20:23 11.08.2012
Babačo, světe div se. Třeba Jindra Pražák byť předsedu komise dělal krátce měl mé sympatie. Ale znelíbil se tehdejšímu výkonnému výboru. On jedinný neměl "své koně" mezi závodníky. On nastavil rovnost všech disciplín. VV po něm do čela posadi Simonu Rajfovou, která opět nastavila rozdílné hodnocení. Babačo ještě jednou. Jindra Pražák měl tu sílu se vzepřít. Měl mé sympatie. Prostě byl objektivní.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
   Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 13:30:04 11.08.2012
No já si pamatuji, že z vedení komise znechuceně odešel a neměl jsem pocit, že by to bylo kvůli VV…
JiBodpovědět 
    Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 14:49:54 11.08.2012
Znechuceně odešel....v tom souhlasím Babačo. Protože se neshodnul s výkonným výborem.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
     Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 10:11:30 12.08.2012
Hroza má pravdu. Důkaz? Podívejte se na výsledky z posledních závodů v Italii. Vsadím se ,že se o takové úspěchu českého lezení nikdo ani nezmíní. Ani Maruška s Tomášem. To by museli uznat ,že se s těma pravidlama pro tento rok šíleně sekli.
odpovědět 
      Co by jsi chtěl víc?13:46:41 12.08.2012
No já tam vidím dvě první místa, jedno druhé a jedno třetí místo. Co by jsi chtěl víc?

No já vím těch 300 tis. na Singapur pro Hrotovic rodinu. Chápu… (;-).
JiBodpovědět 
       Re: Co by jsi chtěl víc?13:57:11 12.08.2012
Ty si fakt šašek :-) Aspoň že dovedeš pobavit :-)
odpovědět 
       Re: Co by jsi chtěl víc?15:32:54 12.08.2012
JiB ,tak tobě to je málo? Pokud ano ,tak jsi opravdu šílený MISTR. Tohle na žádném Evropském poháru ještě nikdo nikdy nedokázal. Marie a Tomáš by měli okamžitě odejít. Ty neperspektivní závodníci jim ukázali jejich nekalé úmysly. Odejděte hned teď ,příště budete muset utíkat .Dobře vám radím a dejte tam Hrozu ,ten alespoň bude muset dokázat jak to vážně myslí.
odpovědět 
        Výsledky18:12:22 12.08.2012
http://www.lezec.cz/clanek.php? key=10407&nazev=eyc_ pieve_(ita) _-_rychlost

(Odstranit mezery)
JiBodpovědět 
     Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 11:34:46 12.08.2012
„Protože se neshodnul s výkonným výborem.“ … no, to je ovšem pouze Tvá interpretace, pro kterou asi jen stěží budeš hledat důkaz v podobě jeho veřejného zdokumentovaného vyjádření, či jiný VALIDNÍ důkaz.
JiBodpovědět 
      Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 12:13:08 12.08.2012
Tvoje ble ble, a moje výkon v Italii. VV má závodní lezení v podpaží. To je systémová práce a oni přeci vše dělají zadarmo ,co od nich můžeš chtít.Pokud by přistoupili na to co chce Hroza ,tak by museli sebou mrsknout.A děti co lezou máj za opičky na laně.
odpovědět 
      Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 12:14:06 12.08.2012
Hujere, nech už toho.
odpovědět 
       Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 12:53:21 12.08.2012
Já nejsem Hujer ,jsem jen ve službě a nikde nehoří ,tak to tady v klidu sleduji a vidím ,že těch co jedou do Singapore za naše prachy na výlet je dost.
odpovědět 
        Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 13:18:18 12.08.2012
Hujer byl na Babaču. Třeba mu teď schválí některý z jeho geniálních plánů.
odpovědět 
      Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 12:39:46 12.08.2012
Babačo, co kdyby ses zeptal rovnou Jindry Pražáka a pak jsem napsal, proč odešel. Když to sem napíšu já, zase řekneš, že kecám.
Rebelodpovědět 
       Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 13:29:49 12.08.2012
Vašnosto Ty jsi přišel s nějakým tvrzením. „Důkazní břemeno“ je tedy na tobě. Ty bys měl být schopen svá tvrzení doložit.
JiBodpovědět 
        Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 13:56:22 12.08.2012
Proč by měl? Ty Libora napadáš, ty bys měl dokázat, že pravdu nemá. Víš snad něco víc, než my ostatní?
odpovědět 
        Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 16:28:02 12.08.2012
By mě zajímalo, jak si takové "důkazní břemeno" představuješ .... vlastnoruční Pražákovo prohlášení s ověřeným podpisem, ideálně psané vlastní krví???? Buď je to kravina, a pak se to určitě dozví a ozve se ... a Hroza bude právem za vola ... nebo se neozve, a asi to blbost není.
MModpovědět 
         Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 16:56:33 12.08.2012
a za vola bude někdo jiný :-)
odpovědět 
    Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 18:00:18 12.08.2012
A proč teda podle tebe odešel Pražák z vedení komise, JiBe?
odpovědět 
     Re: Rebelovi se ještě nezavděčil nikdo 21:05:48 12.08.2012
Nebyl ten odchod taky tak trochu kvuli podivnemu odkupu/drazbe chalupy CHS v Ostrove? Kdo ji ted vlastne vlastni? Vi to nekdo?
Jirousodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.