LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, šlapu na ty nohy!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140260 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
AK T.J. Sokol Mšeno - Mšeno u Mělníka
V 16 - Plzeň
Boulder club Kotelna Brno - Brno

Prodejny
Dap Sport - Hradec Králové
Rock Point - NC Eden - Praha 10
HUDYsport - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovství světa Xining (Čína) – poslední den.

Adam se stal Vicemistrem světa .

Mistrovství světa Xining (Čína) – PÁTÝ DEN - 5.července



Zpráva v 12,00h.
Finále obtížnost muži.
Jen  kousek mu chybělo a měli jsme to opět doma.  Každopádně nastartoval závodní kariéru v seniorech naprosto bez respektu - úžasně, podobně jako kdysi Tomáš, na svém prvním MS v roce 2001 měl také stříbro. Jestli Adam bude kráčet ve stejných šlépějích máme se na co těšit. Co dodat, každopádně nádherné finále, krásná cesta a pro diváka drama až do konce.
Více info o závodech už jen od samotných účinkujících později.

Pořadí finále muži:

1. místo Usobiaga Lakunza Patxi (ESP)    Top
2. místo Adam Ondra (CZE)  45-
3. místo Lama David (AUT)  42-
4. místo AMMA Sachi  (JPN)  41+
5. místo McColl Sean (CAN)  37+
6. místo Kryukov Valeriy  (UKR)  34-
7. místo Lachat Cédric (SUI)  32
8. místo NITTA Tatsumi  (JPN)  27



Zpráva v 10,30h.
Finále bouldering ženy.
Abramchuk Yulia  (Rusko) je Mistryní světa v boulderingu.
Žádné velké překvapení jako u mužů se nekonalo, Julia se drží dlouhodobě na špicce, titul si opravdu zasloužila. Jako jediná dala 2 topy. Druhé místo obsadila s jedním topem Olga Shalagina (Ukrajina), třetí patří obhajující Mistryni světa Anně Stöhr (Rakousko).
Po tomto finále by se také už mělo vědět, kdo vyhrál kombinaci žen. Mám pocit, že by první mohla být Noguchi a pak Markovic. Avšak berte to pouze jako můj odhad, až poctivé sečtení všech třech disciplín určí přesně další Mistryni světa.

Čerstvé info ze zákulisí finále boulderingu mužů:
Finále mužů podle všech bylo absolutně přestřelené, bylo hrozně lehké. Rustam Gelmanov po skončení finále, byl tak naštvaný na stavitele (Godoffa), že prý exhibičně dal dva bouldry v civilních botách.

Pořadí finále ženy:
1. místo Abramchuk Yulia  (RUS) 2t2 4b4
2. místo Shalagina Olga (UKR) 1t1 4b7
3. místo Stöhr Anna (AUT)  1t1 3b4
4. místo Markovic Mina  (SLO) 1t1 3b4
5. místo Noguchi Akiyo  (JPN)  0t 3b3
6. místo Galliamova Anna (RUS)  0t 1b1


Zpráva v 10,00h.
Kvalifikace rychlost muži na 15 metrů.
Kvalifikaci vyhrál Číňan ZHONG Qixin, Libor Hroza postupuje z 2. místa do osmifinále.

Zpráva v 7,00h.
Semifinále obtížnost muži.

Jako jediný dosáhl na Top, druhý byl Patxi Usobiaga, třetí Valeryi Kryukov. Cesta byla zřejmě hodně těžká, stejně  jak v ženské kategorii nepostoupilo mnoho favoritů, včetně Tomáše – 18. místo. Dočkáme se dalšího mistra světa? Finále by mělo začít okolo 11 hodiny našeho času.

Postupující do finále:

1. místo Ondra Adam (CZE)  Top
2. místo Usobiaga Lakunza Patxi (ESP)  42-
3. místo Kryukov Valeriy  (UKR)  41+
4. místo Lachat Cédric (SUI)  41 
5. místo NITTA Tatsumi  (JPN)  40+
6. místo McColl Sean (CAN)  40 
7. místo Lama David (AUT)  33 
8. místo AMMA Sachi  (JPN)  32+



Mistrovství světa Xining (Čína) – ČTVRTÝ DEN - 4.července



Rychlost ženy na 15 metrů..
První místo v novém světovém rekordu (9,04sec) obsadila Číňanka Cuilian He, je to její druhá zlatá medaile a druhý světový rekord na tomto šampiónátu. Naše Lucie Hrozová skončila na 14. místě.


Zpráva v 12,30h.
Finále obtížnost ženy.
Mistryní světa v královské lezecké disciplíně se stala Rakušanka Johanna Ernst.
Cesta byla postavena z velkých oblin, dírek a stisků. Bylo třeba umět založit pravou patu, umět naskočit, na závěr to chtělo hodně silné prsty a hlavně nervy.
Ty ztratila již od začátku Maja Vidmar a dolez po lištách technicky nevyřešila – třetí místo. Naopak jasně pro titul si lezla Korejka Kim Jain, bez zaváhání, technicky velice dobře, na koci topovala bez problémů. Johanna Ernst zřejmě podle ovací publika vytušila vážnost situace, a ze začátku lezla velice opatrně, nahoře vědoma si své dostatečné vytrvalosti to „rozbalila“ až do Topu. Vyhrála o lepší výsledek ze semifinále.

Pořadí finále ženy:
1. místo Ernst Johanna (AUT) Top
2. místo Kim Jain  (KOR)  Top
3. místo Vidmar Maja  (SLO)  35- 
4. místo Kobayashi Yuka  (JPN) 34+
5. místo Eiter Angela (AUT)  33-
6. místo Ciavaldini Caroline  (FRA) 32 
7. místo Bacher Barbara  (AUT) 30+



Zpráva v 10,45h.
Velká ruská boulderingová senzace!
Mistrem světa v boulderingu se stal outsider Alexey Rubstov (Rusko), druhé místo obsadil Rustam Gelmanov (Rusko), třetí David Barrans (Velká Británie).



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas




 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas


Pořadí finále muži:

1. místo Rubtsov  Alexey  (RUS)  4t5
2. místo Gelmanov Rustam  (RUS) 4t6
3. místo Barrans David  (GBR)  4t8
4. místo Glairon Mondet Guillaume ( FRA) 3t3
5. místo Fischhuber Kilian  (AUT)  3t4
6. místo McColl Sean  (CAN) 3t4



Zpráva v 9,00h.
Semifinále v obtížnosti ovládly Rakušanky.
Semifinále obtížnosti vyhrála sedmnáctiletá Rakušanka Johanna Ernst, i když jsme se nedočkali topu. Stavitelé cestu „okotlili“, hodně jasných finalistek nepostoupilo (Markovic, Gros, Sarkany). Na velice sympatický výkon i přes nepostup do finále  dosáhla bouldristka Olga Bibik – 9. místo. Ty tam jsou časy,  kdy Francouzi ovládali světové lezení. Rakušané teď hrají první housle, mají tři ženy ve finále, líheň v Imstu a Innsbrucku může slavit.


Postupující do finále:
1. místo Ernst Johanna  (AUT)  41-
2. místo Kim Jain ( KOR)  36+
3. místo Vidmar Maja  (SLO)  36- 
4. místo Kobayashi Yuka ( JPN)  35+
5. místo Ciavaldini Caroline  (FRA)  31-
6. místo Eiter Angela  (AUT)  31-
7. místo Noguchi Akiyo  (JPN)  31-
8. místo Bacher Barbara  (AUT)  30+



Zpráva v 7,45h.
Semifinále v boulderingu mužů.
Na postup do velkého finále MS bylo třeba dát minimálně 3 bouldry. Čekala jsem, že postoupí vítěz kvalifikace Salavat Rakhmetov, bohužel až 16. místo.

Postupující do finále:

1. místo Gelmanov Rustam (RUS) 4t6
2. místo Glairon Mondet Guillaume (FRA) 4t9
3. místo Fischhuber Kilian (AUT) 3t5
4. místo McColl Sean (CAN) 3t5
5. místo Barrans David (GBR) 3t7
6. místo Rubtsov Alexey (RUS) 3t8


Program dnešního dne bude opravdu skvostný. Čeká nás semifinále a finále bouldering muži, semifinále a finále obtížnost ženy a v neposlední řadě rychlost na 15 metrů ženy, kde startuje naše Lucie Hrozová.

LIVE PŘENOS od 8h našeho času:  http://zt.blog.sohu.com/s2009/2009ifsc/ anebo http://www.dopool.com/nba.html

Užijte si dopoledne.
Hl.



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas





 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas



 

foto by © Tomas



Mistrovství světa Xining (Čína) – TŘETÍ DEN - 2.července



V mužské kvalifikaci padlo 2x 10 topů, v ženské 2x 9 topů. Z našich bez zaváhání Adam, Tomáš druhý top jen tečoval.
Lucce postup prý utekl o teč – 27. místo. Kvalifikace se obešla bez nějakých výrazných propadů, a ten kdo postoupit měl, postoupil. Po telefonickém rozhovoru s Tomášem: Prý se oběma borcům lezlo dobře, a jsou namotivovaní na neděli, kdy bude semifinále a finále obtížnosti. Všem těm, kteří MS sledují a fandí jim, vzkazují, že si jejich podpory moc váží.

Zítra je den volna, a další boje o tituly budou o víkendu.

Postupující muži do semifinále:

1 AMMA Sachi 1989 JPN 7225 Top  1. Top  1.
1 Chernikov Mikhail 1985 RUS 6935 Top  1. Top  1.
1 Julian Puigblanque Ramón  1981 ESP 3521 Top  1. Top  1.
1 Kryukov Valeriy 1986 UKR 6934 Top  1. Top  1.
1 McColl Sean 1987 CAN 5089 Top  1. Top  1.
1 Midtboe Magnus 1988 NOR 5800 Top  1. Top 
1 Min Hyunbin 1989 KOR 7229 Top  1. Top  1.
1 Ondra Adam 1993 CZE 8372 Top  1. Top  1.
1 Romain Manuel 1988 FRA 7056 Top  1. Top 
1 Son Sangwon 1982 KOR 3394 Top  1. Top  1.
11 Verhoeven Jorg 1985 NED 3115 37  23. Top  1. 
12 Desgranges Romain 1982 FRA 3554 Top  1. 34-  15. 
12 Lachat Cédric 1984 SUI 2583 Top  1. 34-  15.
12 Lama David 1990 AUT 6487 Top  1. 34-  15. 
12 Mrázek Tomás 1982 CZE 3377 Top  1. 34-  15. 
12 Usobiaga Lakunza Patxi 1980 ESP 2550 Top  1. 34-  15. 
17 Becan Klemen 1982 SLO 2523 36-  24. Top  1. 
18 Comina Fabien 1988 FRA 5644 35+  28. Top  1. 
19 Crespi Flavio 1980 ITA 251 Top  1. 33  22. 
20 Schubert Jakob 1990 AUT 6550 Top  1. 32+  23.
21 Tauporn Thomas 1991 GER 6564 Top  1. 32-  24.
22 Ovchinnikov Evgeny 1971 RUS 232 33-  33. Top  1.
23 NITTA Tatsumi 1992 JPN 9100 Top  1. 31-  25. 
24 Hoppe Markus 1978 GER 3706 36-  24. 34-  15.
25 Lopez Mateos Eric  1991 ESP 6986 36-  24. 31-  25. 
26 MATSUSHIMA Akito 1982 JPN 3206 38-  20. 30+  30.


Postupující ženy do semifinále:

1 Ciavaldini Caroline 1985 FRA 5183 Top  1. Top  1.
1 Ernst Johanna 1992 AUT 7563 Top  1. Top  1.
1 Gros Natalija 1984 SLO 2755 Top  1. Top  1.
1 Kim Jain 1988 KOR 5983 Top  1. Top  1.
1 Kobayashi Yuka 1987 JPN 5254 Top  1. Top  1.
1 Markovic Mina 1987 SLO 5169 Top  1. Top  1.
1 Thévenet Marine 1989 FRA 6514 Top  1. Top  1.
1 Vidmar Maja 1985 SLO 3482 Top  1. Top  1.
1 Wurm Juliane 1990 GER 6064 Top  1. Top  1.
10 Eiter Angela 1986 AUT 3487 Top  1. 34-  19.
11 Eyer Alexandra 1981 SUI 991 40-  11. Top  1.
11 Noguchi Akiyo 1989 JPN 6326 40-  11. Top  1.
13 Schranz Christine 1988 AUT 5629 39+  15. Top  1.
14 Durif Charlotte 1990 FRA 6513 39  16. Top  1.
15 Bacher Barbara 1982 AUT 1030 39-  17. Top  1.
16 Lavarda Jenny 1984 ITA 1179 38-  19. Top  1.
17 schöpf Bettina 1979 AUT 1042 36  21. Top  1. 
18 GRAFTIAUX Chloé 1987 BEL 5259 34+  22. Top  1.
18 Sarkany Muriel 1974 BEL 1272 34+  22. Top  1.
20 Pinet Florence 1986 FRA 5245 40-  11. 34-  19.
21 Malamid Evgenia 1987 RUS 5147 40-  11. 30-  28.
22 Bibik Olga 1976 RUS 1308 37  20. 32-  23. 21.
23 Chereshneva Yana 1989 RUS 6324 38  18. 31  27.
24 Serrière Julia 1993 FRA 8762 29  24. 32-  23.
25 Bacher Sabine 1984 AUT 2821 23+  30. 33+  21.
26 Schmid Christina 1989 SUI 3751 24-  29. 32+  22.

Hl.




Zpráva v 10,30h 2. července.

Kvalifikace žen již skončila. Podle předběžných zpráv Tomáš (teč topu a top) i Adam (2 topy) postupují. Lucie na nepostupovém 27. místě.
Bohužel Lucka je první nepostupující, skončila na 27. místě, jak v první, tak i ve druhé kvalifikačce byla na 26. místě. Obě cesty topovalo celkem 9 žen.

Lezou se dvě cesty Flash, pro upřesnění.
V první kvalifikační cestě dal Adam Top, Tomáš Top tečoval, podobně jako Patxi, Lama nebo Lachat.
Obě cesty zatím topoval pouze Anma Sachi. Jelikož je docela velký počet startujících, naši borci zatím čekají na start v 2. cestě. V ženách se obě cesty také daří topovat. Obě cesty zatím topovaly Ciavaldiny, Ernst, Kim. S Luckou to zatím nevypadá moc dobře, v první cestě se nyní pohybuje na 21. místě.

Zpráva v 8,00h 2.července.

Právě probíhá kvalifikace obtížnosti. V této královské disciplíně máme tři želízka v ohni, a to Tomáše Mrázka, Adama Ondru a Lucii Hrozovou.

Je přihlášeno 76 mužů a 56 žen, aby závodník postoupil do semifinále musí se dostat mezi 26 nejlepších.

LIVE PŘENOS:



http://zt.blog.sohu.com/s2009/2009ifsc/



Mistrovství světa Xining (Čína) – DRUHÝ DEN - 1.července



Rychlost na 10 metrů suverénně ovládli Číňané. Zvítězili v čase muži: 4,20 a ženy: 5,31 sekund.
Libor Hroza skončil na 8. místě, jeho sestra Lucie 16. místo.

Pořadí rychlost na 10 metrů:
Muži:
1. místo Qixin Zhong (Čína)
2. místo Alexandr Nigmatulin (Kazachstán)
3. místo Ivan Novikov (Rusko)


Ženy:
1.místo He Cuilian (Čína)
2. místo He Cuifang (Čína)
3. místo Li Chunhua (Čína)



Dnešním druhým dnem budeme znát prvního Mistra světa a to v lezení na rychlost na 10 metrů. Dnes také proběhne oficiální slavnostní zahájení.
Na rychlost je přihlášeno 66 mužů a 39 žen. Mezi nimi nechybí ani Libor Hroza a jeho sestra Lucie. Tento závod na 10 metrů se koná na "Standartní rekordní stěně" na rychlost a bude se započítávat do kombinace. Ze zákulisí se proslýchá, že pořadatelé mají problém s normovanými chyty pro tuto cestu, prý jsou trochu větší než by měly. Kolik je rekord na 10 metrů jsem na stránkách IFSC nenašla, ale jestli jsou chyty větší, tak by měl rekord určitě padnout. Zkusme si tipnout. Já si myslím, že by to šlo muži pod 5 a ženy pod 8 sekund.
Na 15 metrů drží rekord Číňani: 7.22 - Qixin Zhong, 10.58
Li Chun-Hua.



Hl.

Mistrovství světa Xining (Čína) – DRUHÝ DEN - 1.července.


foto by Tomáš Mrázek



foto by Tomáš Mrázek



foto by Tomáš Mrázek





Mistrovství světa Xining (Čína) – PRVNÍ DEN - 30.června




Výsledky kvalifikace ženy: opět jde první místo do Ruska, kvalifikaci vyhrála Anna Galliamova.

Další postupující do SEMIFINÁLE ŽEN:

1 Galliamova Anna RUS  5t5
2 Shalagina Olga  UKR  5t6 5b5
3 Eyer Alexandra  SUI  5t7 5b6
4 Stöhr Anna  AUT  5t8 5b8
5 Vidmar Maja  SLO  5t13 5b7
6 Markovic Mina  SLO  4t5 5b5
7 Gros Natalija SLO 2755 34 216 4t5 5b6
7 Johnson Alex  USA  4t5 5b6
9 Abramchuk Yulia  RUS  4t5 4b4
10 Noguchi Akiyo JPN  4t6 5b5
11 Bibik Olga  RUS  4t6 5b7
12 Kim Jain  KOR  4t6 5b8
12 Rands Lisa  USA  4t6 5b8
17 Bacher Sabine  AUT  3t4 4b5
18 Ansade Maud  FRA  3t4 4b6
18 Schmid Christina  SUI  3t4 4b6
20 Balakireva Aleksandra RUS  3t5 5b5


Výsledky kvalifikace muži: Na prvních místech jsou Rusové Victor Kozlov a Salavat Rakhmetov (Mistr světa v boulderingu z roku 2005), kterému je mimochodem 42 let.

Další postupující do SEMIFINÁLE MUŽŮ:

1 Kozlov Victor  RUS  5t7 5b5
1 Rakhmetov Salavat RUS  5t7 5b7
3 Fischhuber Kilian  AUT  5t7 5b6
3 Gelmanov Rustam RUS  5t8 5b8
3 Hori Tsukuru  JPN  5t8 5b8
6 Lachat Cédric SUI  5t10 5b10
7 Preti Lucas  ITA  4t4 4b4
7 Rubtsov Alexey  RUS  5t12 5b12
9 Glairon Mondet Guillaume  FRA  4t5 4b5
9 Woods Daniel  USA  4t4 4b4
11 Core Christian  ITA  4t11 5b11
11 McColl Sean  CAN  4t5 4b4
13 Pouvreau Gérome  FRA  3t3 5b7
13 Shalagin Mykhaylo  UKR  4t6 5b7
15 Barrans David  GBR  3t3 4b6
15 Macias Matutano Bruno  ESP  3t3 5b6
17 Hoppe Markus 1978 GER  3t3 4b8
17 Moroni Gabriele  ITA 3t3 4b4
19 Jongeneelen Wouter  NED 2t3 5b11
19 Lazarov Blagovest  BUL 3t3 4b9




Dnešním úterním slunečním dnem v Xiningu, bude zahájeno MS kvalifikací v boulderingu.
Je přihlášeno 69 mužů a 55 žen. Podle startovky bude za nás bojovat pouze Lucie Hrozová, která by měla lézt jako pátá v pořadí. Libor Hroza se bude plně soustředit pouze na svou parádní disciplínu a to rychlost na 10 metrů a 15 metrů, z taktických důvodů naprosto pochopitelné. Na včerejším meetingu oznámili, že se do kombinace budou počítat pouze závodnicí, kteří budou startovat všech třech disciplínách. V rychlosti se bude počítat do kombinace výsledek ze závodu na 10 metrů. Také máme oficiálně potvrzeno, že bude Mistr světa na rychlost jak na 10 metrů tak i na 15 metrů.


foto by Tomáš Mrázek



foto by Tomáš Mrázek



foto by Tomáš Mrázek



foto by Tomáš Mrázek


Video: ms_china_2009_osmi.wmv

Helena Lipenská


HelčaL.   [úpravy] 23:30 05.07.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 informacny portal09:12:05 30.06.2009
je znamy nejaky link na oficialny web, kde budu aj vysledky?...pripadne livestream?
alfonzodpovědět 
 Re: informacny portal09:17:11 30.06.2009
Výsledky se dají sledovat zde:
http://www.ifsc-climbing.org/?page_name=result

Bohužel žádný fungující oficiální web ani on-line přenos pořadatelé zatím nepřipravili. Budete se muset spolehnout na lezce:-)
HelčaL.odpovědět 

 Kombinace09:59:18 30.06.2009
Asi je správné, že se kombinace tím, že se započítávají tři disciplíny více oddělila jako samostatná soutěž. Doposud totiž těžko mohla mít nějaké renomé, když vítěz kombinace na ME v Paříži měl méně bodů než vítězové jednotlivých disciplín. Stačilo tedy pouze nastoupit do kvalifikace a automaticky byl člověk hodnocen v kombinaci. Tahle cesta, která asi do budoucna bude vyžadovat skutečné univerzály je dle mého názoru správná. Díky za aktuální informace od Heleny, která přebírá informace od Tomáše a máme alespoň nějaké čerstvé informace ze země plné cenzury.
Petr Reschodpovědět 

 Borec!10:57:18 30.06.2009
Pred Salavatem fakt smekam, je to Pan Lezec!!!
Mílaodpovědět 

 Kvalifikace žen.12:06:49 30.06.2009
Právě probíhá kvalifikace žen: Naše Lucie Hrozová také nestartuje, tudíž i její šance v kombinaci odpadá. Na postup to zatím vypadá, že bude třeba dát všech 5 topů.
HelčaL.odpovědět 
 Re: Kvalifikace žen.14:58:45 30.06.2009
Závodní komise sdělila Lucce, že i kdyby zvítězila na MS v kombinaci nemá nárok na proplacení celkových nákladů na MS. Proto se Lucka bude soustředit pouze na rychlost a obtížnost. Pouze v těchto disciplínách , když se umístí do osmého místa je závodní komise ochotna Lucce náklady proplatit. Možná i z tohohle si čtenáři mohou udělat obrázek, komu jde o reprezentaci a komu o prachy. Lucka staruje na MS za své. Jen tak pro upřesnění.
Libor Hrozaodpovědět 
  Re: Kvalifikace žen.15:07:15 30.06.2009
Takže závodí jen proto, se jí byla zpětně proplacena letenka? To je vtipné. Jde vidět komu jde o "prachy".
odpovědět 
   Re: Kvalifikace žen.15:20:46 30.06.2009
A nebo to můžeš taky brát tak, že Čhs není ochotno ani za první místo na MS pustit nějakou korunu.Lucka riskuje, že o peníze která do MS dala přijde. I to je ochotna podstoupit, ale proč to riziko ještě víc zvětšovat. Na jednu stranu se Čhs chlubí,že za ně Lucka startuje a na druhou stranu není ochotna případný úspěch odměnit, alespoň proplacením nákladů. Když Lucka získala na SP v ledolezení v Rumunsku třetí místo, Čhs se tím chlubilo,ale už neřeklo, že jí na tenhle závod nepřispělo ani korunou.
Libor Hrozaodpovědět 
    Re: Kvalifikace žen.15:35:55 30.06.2009
Vlk ve svých komentářích psal, že prý měla Lucka všechny svěťáky v ledu zaplaceny. Že by Vlk opět plácal nesmysly?
odpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.15:39:27 30.06.2009
Plácal.
Libor Hrozaodpovědět 
      Re: Kvalifikace žen.13:54:33 01.07.2009
Nepsal jsem, že je měla zaplaceny všechny (SP v ledu), diskuze se vedla okolo pravidel proplácení a napsal jsem už dříve, že kdyby to bylo za umístění(tak jak jsme si to vysvětlovali už na HI)tak by je měla zaplaceny všechny, ale komise zvolila tehdy jiný způsob, takže dostali něco uhrazeno i závodníci za místa v šesté desítce (viz. Saas)navíc bez jediného bodu ve SP a na zaplacení nákladů za kvalitní umístění Lucky pak nezbylo.
Vlkodpovědět 
    Re: Kvalifikace žen.20:47:21 30.06.2009
nech je to ako chce, uz mi zacina byt z Hrozovcov na vracanie...su vsade, bojim sa ist spat, aj tam bude Hroza v mojej posteli a bude kricat, ze Lucce neco zas chybi...prosim, uz dost, aj ked mi bola sympaticka svojimi vykonmi, uz je toho fakt vela. prosim, aspon ten majstrak nejake info o pretekoch a nie o hrozovej, ved preboha tie majstrovstva nie su o nej, za tyzden to libor mozes znovu rozbalit, ale teraz nam uz prosim daj chvilu pokoj. dakujem
list vo vetreodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.20:58:49 30.06.2009
Tak to nečti, ne? Nikdo tě přece nenutí číst příspěvky od Libora.
stromodpovědět 
     Dobrý...23:36:43 30.06.2009
... už se taky bojím nakouknout do postele.
Pepanodpovědět 
      Re: Dobrý...09:28:23 01.07.2009
... to bych se nebál...
A napak, s jistotou, že tam bude Lucie bych peřinu zvedal celkem s radostí ;-)
:-))))))
odpovědět 
    Re: Kvalifikace žen.08:01:43 01.07.2009
Pořád jen "prachy, prachy, prachy". Jediný, komu o ně jde, jsi ty. Nikdo je Lucce neslíbil, tak proč o ně pořád tak křičíš ? Je to ubohé :(
Petrodpovědět 
    Re: Kvalifikace žen.10:05:42 01.07.2009
musí být kurevsky těžký soustředit se na výkon, když víš že neúspěch (který může být cítěn jako úspěch)znamená mínus x desítek tisíc na účtu, drž se lucko
kokiodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.10:09:00 01.07.2009
To jsi špatně pochopil - nikdo ji žádné peníze nebere. Naopak úspěch znamená proplacení cesty.
odpovědět 
   Re: Kvalifikace žen.09:05:01 01.07.2009
Dej už pokoj sakra.
odpovědět 
  Re: Kvalifikace žen.15:23:40 30.06.2009
Hrozo už stačilo!!!Nemusela tam VŮBEC jezdit,je to jednoduché...lezení je o radosti,pokud v tom budeš hledat neustále křivdu,tak vem holku do lesa na bouldry a budeš mít klid.
Lenyodpovědět 
   Re: Kvalifikace žen.15:27:57 30.06.2009
Přesně tak,všichni víme jakýpakto máme svaz.Lucka leze snad pro radost ne?Tak se vy.erte na závodění,je v tom problém?Nebo běžte reprezentovat jiný stát...jedině tak natrhneš zadek čhs.
Hrůzaodpovědět 
    Re: Kvalifikace žen.16:23:18 30.06.2009
Souhlasim, tenhle systém je totálně k ničemu. Byl to jeden z důvodů, proč jsem nikdy nechtěla reprezentovat v lezení - naprosto nulová podpora, nevděk. Vlastenectví můsí jít stranou, pokud chcete lízt top..
Lídaodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.17:15:29 30.06.2009
A která Lída že jsi, že tu zmiňuješ repre v souvislosti s Tvojí osobou??
Palečekodpovědět 
      Re: Kvalifikace žen.17:38:45 10.07.2009
To myslím, není důležité a navíc, s tématem nesouvisející. :-*
Lídaodpovědět 
  Re: Kvalifikace žen.18:49:53 30.06.2009
Libore, jsem rodička. Ale je mi z Tebe šoufl, protože jsi šíleně ukňučený a pořád tady jen naříkáš,chceš, aby Tě lidi litovali. Nenašel bys v sobě trochu hrdosti a nezačal být chlap, když jsi se už stal otcem?D
matkaodpovědět 
   Re: Kvalifikace žen.19:56:34 30.06.2009
Chápu že těhotenství a následný porod je celkem náročný na psychiku, stejně tak chápu Libora, že se snaží něco změnit v Našem zatuchlém ČHS.

Přeji ať je zněj lezec co leze pro radost a když bude dost dobrý ať má lepší podmínky pro reprezentování své vlasti než dnešní mládež
odpovědět 
   Re: Kvalifikace žen.20:22:33 30.06.2009
Chápu že těhotenství a následný porod je celkem náročný na psychiku, stejně tak chápu Libora, že se snaží něco změnit v Našem zatuchlém ČHS.

Přeji ať je zněj lezec co leze pro radost a když bude dost dobrý ať má lepší podmínky pro reprezentování své vlasti než dnešní mládež
odpovědět 
    Re: Kvalifikace žen.21:28:43 30.06.2009
Šestinedělky s laktační psychozou jsi tu akorát Ty a Hroza. Něco si špatně domluvil a kvílí tady na celý kolo už několikátý týden. Co si chce vytrucovat? Petici, nebo sociální dávky, jako jistá etnická skupina od bolševika na luxus zvyklá? Půjdu volit Dělnickou stranu a budu se snažit o rozšíření cílové skupiny obyvatelstva o Hrozu a spol. Je snad nějaká socka? Tváří se jak kdyby Lucka měla distanc do konce života. Letos to podělal a nepřesně dojednal, tak ať se příští rok snaží. A jestli tam holku poslal s tím, že musí, tak je holt chudera, která musí podat výkon s tím, aby její ukřivděný otec obhájil ego, které tady máchá před národem, prezentujíce se jako kauza minimálně hodna Milady Horákové. D
matkaodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.21:43:08 30.06.2009
Matkó, víš ty vůbec jak je to k číňanom daleko? ..To néni jako vélet z Hané do Otaslavic, a víš kolik stojí taková karavana až tam?......... Marek Pólo by o tem mohl něco vyprávět.
Ján Eskymo Welclodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.23:18:15 30.06.2009
teda matko, tobě bych se fakt narodit nechtěl.
elmarodpovědět 
      Re: Kvalifikace žen.06:08:58 01.07.2009
Mamina má pravdu. Líp bych to nenapsal.
:)odpovědět 
      Re: Kvalifikace žen.23:47:22 01.07.2009
Elmare, kdybys měl takovou matku jako je tato, tak by sis mohl oblíznout všech deset.
Vlkodpovědět 
       Re: Kvalifikace žen.18:02:04 02.07.2009
No, fuj. Mít za matku zde ječící S.R. bych teda taky nechtěl.:((
odpovědět 
       Re: Kvalifikace žen.12:35:42 03.07.2009
Vlku, kdybych měl matku, která půjde volit DS, tak ji asi vlastnoručně zabiju.
elmarodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.07:53:49 01.07.2009
Koukam ze tvuj styl je drzet hubu a krok. T me taky pripomina neco z ty nasi slavny minulosti...
R.odpovědět 
      Re: Kvalifikace žen.10:11:20 01.07.2009
Á, zase se tu objevuje oblíbená fráze, když už se někomu nelíbí stále opakované zcestné řeči, tak je komunista.
odpovědět 
       Re: Kvalifikace žen.13:20:22 01.07.2009
ne je to otrepana odpoved pro typy lidi jako vy...
R.odpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.08:04:58 01.07.2009
Hroza nic nepodělal, kromě toho, že už by sem o tom moh přestat psát. Že je v ČHS neskutečnej bordel (v tom lepším případě), to víme.
A pokud volíš Dělnickou stranu (což v mejch očích o něčem svědčí), tak to nepleť sem na Lezce.
odpovědět 
      Re: Kvalifikace žen.10:14:43 01.07.2009
Nevím, o jakém bordelu mluvíš. ČHS se chová naprosto seriózně, všem rovné podmínky. Lucce udělila slíbenou nominaci. Víc snad udělat nemohla. To, že si Hroza zamanul, že by měl dostat i nějaké peníze, které mu navíc nikdo neslíbil, není problém ČHS, ale pouze jeho. Takže se přestaň navážet do ČHS - v tomto s ní naprosto souhlasím.
odpovědět 
       Re: Kvalifikace žen.10:23:14 01.07.2009
Jak jsem si přečet v jiný diskusi, tak to že s nominací standardně mělo být spojeno proplacení nákladů visí dokonce na webu ČHS. Od začátku dubna nebo tak nějak, napsal to tam ještě Pražák; díval jsem se na to. Akorát VV jaksi neví, co na tom webu visí.
odpovědět 
        Re: Kvalifikace žen.10:52:06 01.07.2009
Ne, o žádném standardním spojení nominace a proplacení nevím. Zkus mě nasměrovat na dokument, který visí na ČHS a kde je to uvedeno. Nevidím ho.
odpovědět 
         Re: Kvalifikace žen.17:06:46 01.07.2009
http://www.horosvaz.cz/ index.php?cmd=page&type=51 &article=966&title=informace -komise-soutezniho- lezeni-dospelych /odstraň mezery/ . Tam se koukni na "Plán činnosti komise soutěžního lezení dospělých 2009" (http://www.horosvaz.cz /res/data/036/ 004171.pdf )
odpovědět 
          Re: Kvalifikace žen.08:37:59 02.07.2009
A kde se tam píše, že by nominovaným mělo být proplaceno cestovné a ubytování ? Za prvé tento dokument je pouze plán, ne oficiální kritéria, a za druhé je tam psáno, že bude hrazena pouze účast, tj. startovné, licence, ...
odpovědět 
           Re: Kvalifikace žen.09:10:49 02.07.2009
Ty jsi opravdu vůl. Citace: "Reprezentace „A“
pak bude mít hrazenu účast na MS a na závodech SP jim bude hrazeno pouze startovné" (řeč je tu o MS, že).
odpovědět 
            Re: Kvalifikace žen.09:36:19 02.07.2009
Znovu - hrazení účasti přeci neznamená proplacení cestovních výdajů. A znovu - je to jen návrh, ne oficiální kritéria.
odpovědět 
             Re: Kvalifikace žen.16:39:58 02.07.2009
A jaký by pak byl rozdíl mezi "hrazením účasti" a "hrazením pouze startovného"? (Licence se platí jen jednou na celý rok.)
Ne, tahle debata vskutku nemá smysl.
odpovědět 
              Re: Kvalifikace žen.17:53:55 02.07.2009
Nehodlám se prokousávat dokumenty ČHS, ale trvám na tom, že hrazení účasti neznamená hrazení cestovného. Jestli tvrdíš opak, odkaž mě na materiály ČHS, kde je definováno, co znamená hrazení účasti. Pak tato debata nemá smysl.
A znovu říkám - tento dokument je pouze plán - tj. jak zamýšlí ČHS či příslušná komise v budoucnu nakládat s financemi. Konkrétní upřenění je v kritériích pro účast, kde už se o hrazení cestovného mluví pouze v případě dobrého umístění. Takže tu nevidím žádný rozpor. Špinit ČHS je tak snadné, ale svá tvrzení podložit konkrétními fakty už nejde, že ?
odpovědět 
               Re: Kvalifikace žen.18:42:30 02.07.2009
Hele, ty už toho nech! Jenom tady pitomě plácáš. Číst snad umí každý a vysvětlit se některé věci dají asi různě, ale tím nikdo nešpiní ČHS. Dokazování asi nebude snadné, ale úplně průhledně se dá prokázat nesmyslnost některých stanovených kritérií jako například oznámení nominačních závodů po deadline a dva dny před závodem, atd., atd. Ohledně toho jsou dokumenty psané už jasněji, takže Libor s klidem bude moct s tím jít třeba k soudu a prokázat kdo a jak byl v té kauze poškozen. Koneckonců asi tam je to správné místo na řešení. Nebo ještě Občanské judo, Střepiny, apod. :-) Na Lezci se spor určitě nevyřeší, a proto by bylo dobré to už uzavřít.
Pavelodpovědět 
               Re: Kvalifikace žen.23:22:48 02.07.2009
"Nehodlám se prokousávat dokumenty ČHS, ale trvám na tom, že hrazení účasti neznamená hrazení cestovného."
Takže jsi prostě (anonymní) demagog a blb.
K téhle kauze zcela obecně - nevím, ale nejspíš nejsem sám, kterého už její neustálý výskyt na stránkách Lezce docela sere. Obrázek už si mohl udělat každý. Hroza už měl tolik soudnosti, že sem psát přestal. Když byste to udělali i vy ostatní, docela byste mne potěšili, a opět bych asi nejspíš nebyl sám ;)
Pavel Rysodpovědět 
                Re: Kvalifikace žen.00:37:05 03.07.2009
Jednoduchá rada: Nečti to!
Kuba Turekodpovědět 
                Re: Kvalifikace žen.14:49:27 03.07.2009
a kterejpak ty ses rys? rys ostrovid, pardalovy, cerveny, kanadsky, anebo brnensky?
odpovědět 
       Re: Kvalifikace žen.13:24:06 01.07.2009
Baku, Baku, tak ty nedáš pokoj ani tady? Ach, jo. Tyhle spory snad nikdy neskončí.:-(
odpovědět 
       Re: Kvalifikace žen.13:51:53 09.07.2009
no,v ČHS nejsem a (dokud budou věci tak jak jsou) ani nebudu, ale jak sleduju dění, přijde mi, že to že se ČHS chová naprosto seriózně je vtip týdne ;-)
aTomodpovědět 
     Re: Kvalifikace žen.11:02:31 01.07.2009
matko, s těma kecy seš dost trapná. Vím o tobě moc dobře, že nejsi žádná matka, žádná rodička. Jsi zbabělý chlap podpantoflák, který se schovává za ženskou sukni a zde si hraje na drsnou a spravedlivou matku. Prosím tě zklidni své hormony a nech už toho. Piece všem.:-)
tvůj fotrodpovědět 
  Re: Kvalifikace žen.16:05:32 01.07.2009
Nedovedu si představit ,že by někdo zvítězil v kombinaci a přitom ani v jedné disciplíně nebyl do osmého místa.Spíš to vypadá ,že se tu někdo posr.. Obvzláště za peníze ČHS.
1+1odpovědět 
   Re: Kvalifikace žen.22:05:45 01.07.2009
Na ME v Paříži to tak bylo.
Petr Reschodpovědět 

 vYjímky13:43:11 30.06.2009
Mnoho poviku pro nic.
nečlenodpovědět 

 zastoupeni16:48:55 30.06.2009
Kdo je na obtiznost za CR?
R.odpovědět 
 Re: zastoupeni16:52:44 30.06.2009
Mráza,Adam a Lucka
odpovědět 

 Rusové jedou17:38:52 30.06.2009
Jak koukám na ty výsledky, tak celkem 8 Rusů v semifinále, z toho polovina z nich na předních místech, hmm... víc než dost dobrej výkon.
odpovědět 
 Re: Rusové jedou22:51:26 30.06.2009
nechtěl si napsat spíš rusové zobou?:D nee vid každopadně rusaci maj pekně namakany lezce/lezkyně čekal sem teda čiňany:D
odpovědět 
  Re: Rusové jedou23:54:56 30.06.2009
zobes leda ty sam... a nech uz tech priblblejch komentaru, bud tak hodnej
odpovědět 

 hrdost21:45:52 30.06.2009
Libore Hrozo, musím přiznat že z  toho co jsem si přečet si myslím že napůl 3/4 chyby je ze strany rajfové a zbytek je tvůj. ale nebylo by trochu od věci držet si svoji hrdost a říct: oukej kašlu na svaz, prachy na to mám, takže si to zaplatíme samy. (=translation... "fuck off shč")
radekodpovědět 
 Re: hrdost22:25:16 30.06.2009
jak si mam prosim vysvetlit frazi "napůl 3/4 chyby"???
jedenodpovědět 
  Re: hrdost07:55:45 01.07.2009
ja si to vysvetlil ze Rajfova na tom ma podil 3/4. a Hroza 1/2 z tech 3/4. Tak jak to je pane uciteli
R.odpovědět 
 Re: hrdost08:40:21 01.07.2009
sorry sem to blbě napsal.myslím že 3/4 s.rajf, 1/4 hroza
radekodpovědět 
  Re: hrdost10:05:17 01.07.2009
Tak to mam asi za pet co?
R.odpovědět 

 hrozovci23:38:32 30.06.2009
proboha,at uz radeji nikdo neprispiva z jejich rodiny nicim,je to hruza cist takove nesmysly. kdyby vam neslo o love tak proc furt u nich dokola  melete??
Lukas J.odpovědět 
 Re: hrozovci08:56:53 01.07.2009
Hroza začíná bejt jak Pletánek a "zasírá" tu co může.
Jirousodpovědět 
  Re: hrozovci10:16:23 01.07.2009
Souhlasim, pletanek zacina byt hadra.
Lukas J.odpovědět 
  Re: hrozovci10:19:13 01.07.2009
Souhlas, sem už to psát nemusel. Zajímavý je ale to množství dalších reakcí (různýho zabarvení) - jak se zdá, tak ta "nominační kauza" je asi píchnutí do vosího hnízda (nebo spíš hromady hnoje).
odpovědět 
 Re: hrozovci10:39:22 01.07.2009
Reseni techto "hrozovic" problemu v ramci diskuze na lezci, ktera se ma tykat vykonu, je naprosto UBOHE a JEDNODUCHE a jen to vypovida o jeho hlouposti. Soucasne tvrzeni, ze mu nejde o penize a pritom temer vsechny jeho prispevky jsou se prave tohoto tema tykaji, take zrejme vypovida o jeho osobnosti. Proto hrozo PROSIM, res sve financni problemy na urovni, ktera je tomu hodna. DIKY
Lubikodpovědět 
  Re: hrozovci22:51:23 01.07.2009
Libora Hrozu znám aspoň 25let. Libor jako každý jiný má své mouchy , ale s klidem napíši, že z těch co ho tu napadají mu zřejmě lezecky nesahá nikdo ani po paty. A navíc ještě vychoval dva špičkové lezce. A to není zadarmo. Libor má možná jeden problém, žije v tom , že když se něco řekne tak se to má splnit. Kdysi to tak mezi horolezci bývalo. To už vy asi neznáte, a to je zase vaše chyba.
Palo Č.odpovědět 
   Re: hrozovci08:40:29 02.07.2009
Bohužel, to co žádá, nikdo neřekl a neslíbil. Pouze on si to tak domyslel.
odpovědět 
    Re: hrozovci09:14:47 02.07.2009
Čti si i o kus výš, nez začneš plácat. Nebo si projdi diskusi k článku "Vyjádření VV ...". Nebo web ČHS.
R.odpovědět 
     Re: hrozovci09:38:35 02.07.2009
To jsem udělal. Ale pořád nikde nevidím, že by Jindra slíbil Lucce proplacení cestovních nákladů.
odpovědět 
      Re: hrozovci16:45:03 02.07.2009
No jo. Další, co neumí (nebo nechce umět) číst. (Nebo jsi ten samej jako o kus nahoře?) To je pak ovšem každá debata zbytečná ...
odpovědět 

 Program09:32:46 01.07.2009
Škoda, že se tu ze článku vytratil program MS.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Program10:58:36 01.07.2009
tady nějaký program je, ale bez časů... http://www.ifsc-climbing.org/2009/09_WM.pdf
Moc by mne zajímalo, kdy poleze Mráza a Adam i v kvalifikaci... bych se na to rád podíval... dalo by se to Helčo prosím přibližně zjistit.. děkujeme.
Martinodpovědět 
  Re: Program11:02:46 01.07.2009
...nebo alespoň kdy kvalifikace začíná, aby se to dalo odhadnout podle startovního čísla... a předpokládám, že od tamních časů se odčítá 6h..
Martinodpovědět 

 :-)10:38:47 01.07.2009
Jedna věc mě opravdu zaujala - jestli jsou chyty větší, měl by rekord v rychlosti padnout... to dává smysl, jestli bude dráha 90m, měl by ten rekord v běhu na 100m taky padnout...
bejbsodpovědět 
 Re: :-)10:46:48 01.07.2009
Záleží jestli někdo podá oficiální protest proti tomu, pokud ne, tak je to jen plácaní do větru. Vše musí bejt ofiko. Jestli se o tom pouze mluví, to je málo.
odpovědět 
  Re: :-)04:14:02 02.07.2009
chyty jsou standartni certifikovane takove jako byly na jinych zavodech;-)
climberodpovědět 
 Re: :-)11:20:13 01.07.2009
Pokud jsou ty chyty standartní, tak to se asi poleze po nějakejch žerdích od vlajek (standart) anebo, že by byly typizované velikosti (standardní??.
Uf, ten čeština je horrrryyybel
odpovědět 

 Plug-in12:21:17 01.07.2009
Lidi v jakym formatu je ten stream ci co to ma bejt? me mozilaFF zahlasi ze neni instalovan potrebny zasuvny modul a kdyz ho dam vyhledat tak zadny sam nenajde a oznaci ho jako "Neznámý zásuvný modul" a tim jsme spolu hotovi a video se neukaze, v cem to poustite/jake mate videoplug-iny v browseru? Rad bych se taky mrknul co se deje, Dik Jirka
Jirka P.odpovědět 
 Re: Plug-in12:45:51 01.07.2009
Měl jsem stejný problém, ale pak jsem to zkusil v IE a tam to jelo-potrebuje to windows media plugin, ale ackoliv ho mam nainstalovany tak mi to ve FF nejede, jen v IE...:(
ondraodpovědět 
  Re: Plug-in12:52:19 01.07.2009
V IE se mi sice zobrazi Windows Media player, ale nic neprehrava. Ale to bude asi tim ze se tam ted nic nedeje..
Petrodpovědět 
  Re: Plug-in13:09:07 01.07.2009
Nebo je chyba v mym IE? Nekomu ten stream jede??
Petrodpovědět 
   Re: Plug-in13:19:13 01.07.2009
Mně to jede, ale myslím že už je po závodě, takže konec přenosu. Zítra je třeba koukat od rána.
odpovědět 

 Hrozovy ve vyřazovacích bojích12:55:46 01.07.2009
Vynikající zpráva z Číny. Oba ze sourozenců Hrozových postoupili do vyřazovacích bojů.
Petr Reschodpovědět 

 Hrozovy ve vyřazovacích bojích13:10:24 01.07.2009
Vynikající zpráva z Číny. Oba ze sourozenců Hrozových postoupili do vyřazovacích bojů.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích14:00:09 01.07.2009
Hrozovy ve vyřazovacích bojích budeme rádi sledovat. Hrozovi postoupili.
nečlen mediální komiseodpovědět 
 Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích14:38:26 01.07.2009
Nevíš, jaký je vlastně systém postupu. Viděl jsem Libora v jedné cestě a zrovna uklouzl a měl hodně špatnej čas. Tak jsem myslel, že už postoupit nemůže. A jsou někde výsledky v jazykově srozumitelné podobě:-)?
Došlíkodpovědět 
  Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích14:43:47 01.07.2009
Přiznám se, že nevím. Zřejmě bude existovat opravný pokus stejně jako v případě, že někdo ulije start. Jinak si to neumím vysvětlit. Každopádně jsou oba mezi posledními šestnácti lezci. Lucka má pro první kolo ale hodně těžkou soupeřku.
Petr Reschodpovědět 
   Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích15:03:36 01.07.2009
Tak bohužel je v tom pěknej chaos, neboť zaručený zdroj anglicky tekoucích infomací neexistuje. Na čínských stránkách jsou však již umístěny fotky ze stupňů vítězů. Možná, že jsi tedy viděl pád ve finálových vyřazovacích bojích. Na ženských stupních vítězů jsou tam tři domácí závodnice, mezi muži opět na prvním místě Číňan, druhý Kazach a třetí Rus. Vítězka čas 5.31, vítěz netuším. Doufám, že helena se dopátrá jasných infomací.
Petr Reschodpovědět 
   Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích18:13:43 01.07.2009
Opravný pokus je možný pouze v případě prvního ulitého startu, jinak ne. To, kde Libor uklouzl,určitě byla finálová osmička. Asi pracovaly nervy.
odpovědět 
    Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích19:41:34 01.07.2009
Jo, byla to finálová osmička. V kvalifikaci byl první s nejlepším časem, v dalších třech kolech taky. Nakonec snad šestý.
tajny zpravodaj ;)odpovědět 
     Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích19:43:32 01.07.2009
P.S. Lucie Hrozová nakonec šestnáctá. Ta soupeřka v prvním kole vyřazovačky byla opravdu hodně silná.
odpovědět 
  Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích15:02:42 01.07.2009
to jsi videl libora uz v osmicce, celou dobu od kvalifikace byl prvni s nejlepsim casem a pak tohle mel taky paradne rozjety...nejakej blbej zkrat asi...
dudekodpovědět 
  Re: Hrozovy ve vyřazovacích bojích15:07:53 01.07.2009
to jsi videl libora uz v osmicce, celou dobu od kvalifikace byl prvni s nejlepsim casem a pak tohle mel taky paradne rozjety...nejakej blbej zkrat asi...
dudekodpovědět 

 Umístění našich v rychlosti 10 metrů22:07:45 01.07.2009
Oficiálně potvrzeno: Libor Hroza mladší 6.místo. Lucie Hrozová 16.místo.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Umístění našich v rychlosti 10 metrů08:04:25 02.07.2009
Skvělý výsledek. V takové konkurenci smekám. Gratuluji. Nevíte náhodou někdo, v kolik hod začíná přenos z dnešního dne? Podle mě je tam teď tak 16 hod. Já mám na live pořád jen černou obrazovku.
odpovědět 
  Re: Umístění našich v rychlosti 10 metrů08:23:45 02.07.2009
Přenos už jede.
odpovědět 
 Re: Umístění našich v rychlosti 10 metrů08:41:22 02.07.2009
V oficiálních výsledcích IFSC je Libor taky na dobrém na 8. místě.
HelčaL.odpovědět 

 Kvalifikace-aktuálně, 8,20h.08:21:23 02.07.2009
Lezou se dvě cesty Flash, pro upřesnění. V první kval. cestě dal Adam Top, Tomáš Top tečoval, podobně jako Patxi, Lama nebo Lachat. Obě cesty zatím topoval pouze Anma Sachi.Jelikož je docela velký počet startujících, naši borci zatím čekají na start v 2. cestě.
V ženách se obě cesty také daří topovat. Obě cesty zatím topovaly Ciavaldiny, Ernst, Kim. S Luckou to zatím nevypadá moc dobře, v první cestě se nyní pohybuje na 21. místě.
HelčaL.odpovědět 

 Kvalifikace-aktuálně, 9h.09:07:27 02.07.2009
Tomáš dal Top v 2. kvalifikační cestě. Postoupí.
Oba topy dali Anma, Kryukov, Midtboe. Adam zatím neleze. Lucka zatím na 26. místě. Obě cesty už topovalo 9 žen.
HelčaL.odpovědět 
 Re: Kvalifikace-aktuálně, 9h.09:46:20 02.07.2009
Tak bohužel Lucka skončila na nepopulárním 27. místě.
odpovědět 
 Re: Kvalifikace-aktuálně, 9h.09:48:30 02.07.2009
Kvalifikace žen již skončila. Bohužel Lucka je první nepostupující, skončila na 27. místě, jak v první, tak i ve druhé kvalifikačce byla na 26. místě. Obě cesty topovalo celkem 9 žen.
odpovědět 

 Míra09:10:29 02.07.2009
Nevíte někdo proč to nejde? asi tak před 20minutama  mi to šlo a teď už se obraz znovu nenačte:-/
Spojeníodpovědět 
 Re: Míra09:31:10 02.07.2009
já mám stejný problém. Jsem z toho zoufalá. Poradí někdo?
odpovědět 
  Re: Míra09:59:02 02.07.2009
mě to jde.. Adam 2 topy...:)
mitodpovědět 
  Re: Míra10:15:38 02.07.2009
taky mi to jde jen sem minul Adama.
R.odpovědět 
   Re: Míra10:21:16 02.07.2009
..no já ho taky minul... lezou samý číňánci...
mitodpovědět 

 Kvalifikace mužů10:59:57 02.07.2009
V kvalifikaci mužů padlo v obou cestách celkem 10  topů, na které dosáhl také náš skvěle lezoucí Adam. Tomáš postupuje z 12. - 16. místa (v jedné cestě TOP a v druhé 15. - 19. místo). Vynikající výsledky.
odpovědět 
 Re: Kvalifikace mužů10:24:41 03.07.2009
tak jak teda? padlo 2x 10 topů nebo v obou cestách 10 topů nebo 10 lezců dalo top v obou cestách? já bych tipoval tu poslední možnost podle výsledků
Petrodpovědět 

 Ofiko vysledky11:09:30 02.07.2009
...i prubezne jsou tady:
http://www.ifsc-climbing.org/index.php?page_name =resultservice&comp=09_WM&cat=ICC_FB
(odstrante mezery)
odpovědět 
 Hróza dobrý23:43:02 02.07.2009
Libor jede...koukal jsem, že v tý vosmičce je krom Libora samej číňan či sovět (že by odchovanci rudé lidové gymnastiky?). To, že se do takto národnostně úzce definované špičky dostal, o něčem svědčí...prý uklouzl, jinak by byl lepší - škoda, snad to na 15m vyjde lépe...fandim
Jirkaodpovědět 
  Re: Hróza dobrý05:55:54 03.07.2009
nebo je je to taky tim, ze se teto pseudodiscipline venuji akorat soveti, cinani, polaci a hrozovci...... :((
tomodpovědět 
   Re: Hróza dobrý08:46:12 03.07.2009
kdo jsi tome a čeho si v lezení dosáhl, že mluvíš jak pětinásobnej mistr světa v obtížnosti?
Jirkaodpovědět 
    Re: Hróza dobrý12:15:37 03.07.2009
A podle ceho usuzujes, z etakovouhle reakci musi mit jen petinasobnej MS v obtiznosti?
R.odpovědět 
    Re: Hróza dobrý12:36:51 03.07.2009
je to spis suche konstatovani faktu, kdo se teto pseudodiscipline venuje :)
Sladicodpovědět 
   Re: Hróza dobrý09:34:04 03.07.2009
Nezapomínejme na venezuelce. Venezuela, toť líheň talentů, pokud jde tedy o rychlost .
pbla4024odpovědět 
    Re: Hróza dobrý13:17:40 03.07.2009
Nějak jste zapomněli ještě na Italy a Maďary. A časem jich bude určitě víc. Nemusí se vám to líbit, ale to je tak všechno.:))
odpovědět 
   Re: Hróza dobrý13:19:28 03.07.2009
No a nebo taky Tomáš Mrázek.. Podívej se na startovní listinu MS 2007. Akorát že v té "pseudodisciplíně" jak říkáš, si ani neškrtl=nepostoupil z kvalifikace..
Terezaodpovědět 
    Re: Hróza dobrý13:32:26 03.07.2009
Ty jseš chytrá, to by tam prvně musel startovat, původně chtěl kvůli kombinaci, ale jak viděl ty pseudolezce, tak se na to vykašlal. A udělal dobře, z opravdového lezení tam měl bronz.
odpovědět 
     Re: Hróza dobrý13:46:05 03.07.2009
To je divný, že člověk, kterej podle Vás ani neodstartoval přesto získal 4.76 bodu... Viz
http:// www.ifsc-climbing.org/ index.php?page_name=result&comp=975&cat=23
(odstrnit mezery)
Syselodpovědět 
      Re: Hróza dobrý14:33:44 03.07.2009
hmm... tak to není MS, ale SP Quinghai. Startujících bylo celkem 19. a Mráza byl 19. s časem 43,91. Aby se dostal alespoň na 16. místo, musel by mít čas lepší než 31,71, což znamená, že by musel zrychlit o více než 12 sekund. Ani bych se nedivil, kdyby pak na MS nezávodil. V konkurenci přes 50 závodníků, by určitě nezískal ani bod.:(( No, co se týče obtížnosti je Mráza opravdovej pan lezec, snad i nejlepší ze všech.:))Ale srovnávat tyto dvě disciplíny je prostě nemožné.
Honzaodpovědět 
       Re: Hróza dobrý16:07:26 03.07.2009
Jen mě zajímalo, čeho dosáh ten člověk sám v lezení (a vlastně nejen v lezení), když kritizuje špičku v určitém oboru s takovým despektem a ironií...ale to ty moc dobře víš, že jsem tohle tím 5ti násobným misterm světa chtěl vystihnout, Sládiči....a týpkovi jsme pravděpodobně skočili na špek, že jsme tu kvůli tomu rozpoutali diskuzi jako správní pseudolezci na Lezci.cz
Jirkaodpovědět 
        Re: Hróza dobrý16:09:52 03.07.2009
Špička v rychlosti je pro lezení zhruba stejně relevantní jako špička v cvrnkání kuliček. S lezením totiž ta pseudodisciplína nemá prakticky nic společného.
pbla4024odpovědět 
         Re: Hróza dobrý16:30:13 03.07.2009
OMG. Lezení se prostě už dávno rozpadlo na různé disciplíny. Když někdo tvrdí, že ta nebo ona disciplína nemá s lezením nic společného, vyjadřuje k ní despekt a nepochopení plynoucí z toho, že jenom tu svoji disciplínu uznává. V soutěžích prostě existuje obtížnost, bouldering,rychlost, drajtůling atd. Všechny tyhle disciplíny jsou si rovné.
Syselodpovědět 
          Re: Hróza dobrý16:40:00 03.07.2009
Ne, všechny disciplíny si nejsou rovné. Špičkoví závodníci na obtížnost lezou venku těžké věci, dejme tomu 9a. Totéž platí pro závodníky v boulderingu. Ovšem pro rychlost toto neplatí, toto má totiž blíž ke gymnastice nebo šplhu po laně než k lezení.
pbla4024odpovědět 
           Re: Hróza dobrý01:10:41 04.07.2009
Plablácáš omyly. Viděl jsi někdy Huberovce při rychlostním lezení v Yosemitech?
Těch disciplín je už dost, některé se sobě vzdálily, ale furt je to jedna líheň. Holt příbuzný si nevybíráme :-)
odpovědět 
            Re: Hróza dobrý11:02:20 04.07.2009
Co má lezení Huberovců v Yosemitech společného s tím, že tzv. rychlost na normovaných chytech a normovaných cestách je pseudodisciplína?
pbla4024odpovědět 
             Re: Hróza dobrý12:40:27 04.07.2009
to si jenom delas srandu, ze? to prece nikdo nemuze byt v realu tak sprosty, jak ty v tvych komentaroch.
odpovědět 
              Re: Hróza dobrý19:27:53 04.07.2009
Takže když někdo o pseudodisciplíně řekne, že je to pseudodisciplína, tak je sprostý? Hans Christian Andersen na toto téma uveřejnil zajímavou práci, jmenovala se tuším Císařovy nové šaty.
 pbla4024odpovědět 
               Re: Hróza dobrý20:09:15 06.07.2009
fakt si taky blby? mozes povedat, ze je to "pseudolezenie", kedze s povodnym lezenim to nema spolocne nic. ale je to "normalna" sutazna disciplina, tak ako bouldre a obtiaznost. uz ti to tu vysvetlovali, tak skus popremyslat.
Rotuaodpovědět 
                Re: Hróza dobrý20:57:24 06.07.2009
Kdybych si chtel rejpnout a zastat se pbla, tak dodam, ze to je soutezni disciplina asi jako maji hasici utok se zebrikem do druheho patra na cas. (Nebo do tretiho?) Je to taky narocny sportovni vykon, ktery se musi trenovat (standardizovana delka trati, delka zebriku, atd...), ale s hasenim to taky nema mnoho spolecneho.
jx zeroodpovědět 
           Re: Hróza dobrý11:54:10 04.07.2009
ze ti rusove teda umeji jen tu rychlost a v bouldr taky vsechny roztrhali...je to trenovani at uz jakykoliv discipliny..oni drou!
odpovědět 
         Re: Hróza dobrý16:42:41 03.07.2009
No jo. Ono když by se to bralo do důsledků, tak *jakékoliv* skákání po překližce nemá s lezením (po skalách, v jeho původním smyslu) skoro nic společného, je to prostě trochu jiná forma sportovní gymnastiky. Ať už je to rychlost, obtížnost, boulder ...
Ale prostě vývoj tudy šel, a jak známo, kolo dějin nezastavíš ;)
Robertodpovědět 
          Re: Hróza dobrý17:08:41 03.07.2009
Hm a lezci, kteří vrcholově lezou obtížnost mají většinou nalezeno v zimních horách stovky kilometrů...Asi ne, že? A přesto nemůžeš říct, e zimní borci nelezou. Prostě to, co kdo vyleze na skalách není měřítko ničeho. Ostatně i Libor má vylezený docela těžký cesty na skalách.
Syselodpovědět 
           Re: Hróza dobrý17:15:19 03.07.2009
Opravdu? Kterou? Docela těžká cesta na skále je dejme tomu deset plus. A znám himalájské lezce, co na skále těch deset plus lezou.
pbla4024odpovědět 
            Re: Hróza dobrý14:13:01 09.07.2009
pokud vím, tak třeba Lucka má taky na skalách přelezeno 10, nevím, jestli 10+, ale to neni zas tak podstatný, a věřím, že podobně na tom bude i dost dalších rychlolezců
aTomodpovědět 
             Re: Hróza dobrý16:01:01 09.07.2009
On jenom pbla chtěl říct, že docela těžké cesty začínají u 8b+, protože si našel přelezy Libora a zjistil, že má vylezeno 8b. Takže pbla prohlásil, že docela těžká cesta je 8b+, i když si jasně pamatuju, že v nějakej předchozí diskuzi tady tvrdil, že "Lezení začíná tak na 8a francouzských."
Syselodpovědět 
              Re: Hróza dobrý16:23:29 09.07.2009
však on ten pblabla je celkom úbožiačik, nie?
odpovědět 
              Re: Hróza dobrý17:08:07 09.07.2009
To se ale opravdu pletete, mládenci. Opravdu těžké cesty jsou teď 8c.
pbla4024odpovědět 
               Re: Hróza dobrý17:23:12 09.07.2009
jo? tak to ta Sharmisova Realization v Ceuse (cti seuz) je kurevsky tezka cesta...
odpovědět 
                Re: Hróza dobrý22:23:34 09.07.2009
Abych vám to pánové uvedl na pravou míru, tak rekreační lezci, co lezou jednou za uherský rok, tak ti již tři roky nazpět lezou aspoň 8c francouzských:-).
Vlkodpovědět 
                 Re: Hróza dobrý06:40:50 10.07.2009
prepáč Vlk, veľmi tomu nerozumiem...ty sa pokladáš za rekreačného lezca? alebo si mal na mysli niekoho iného? koho?
Rotuaodpovědět 
                  Re: Hróza dobrý09:17:41 10.07.2009
Jasně, že myslím někoho jiného, kamaráda, kterému pořád říkám, že nevadí, že neumí lézt, ale hlavně, že umí vylézt:-).
Vlkodpovědět 
                   Re: Hróza dobrý09:53:47 10.07.2009
Vlk zase chrli nesmysly...cesta byla shozena na 8bplus takze o 8c nemuze byt rec. Co se Dumpika tyce, tak to je fenomen a krutodric a opet spatnej priklad. Vlku nezapojuj se do rozhovoru o vykonnostnim lezeni. Venuj se prejistovani. To je to co ti de.
:odpovědět 
                    Re: Hróza dobrý10:23:14 10.07.2009
A kdo ji shodil:-).
Vlkodpovědět 
                     Re: Hróza dobrý23:03:06 11.07.2009
Asi se nebavime o stejny ceste a stejnych lezcich. Napadla me Pata Negra a ta je shozena. Koho si mel na mysli ty?
:odpovědět 
                    Re: Hróza dobrý10:23:19 10.07.2009
A kdo ji shodil:-).
Vlkodpovědět 
                     Re: Hróza dobrý11:53:46 10.07.2009
Ahoj Vlku, napadlo mě to včera, když jsem listoval jedním průvodcem. Nejtěžší klasicky jištěné cesty. Už jsem slyšel o pár extrémech ve světě, některých i natrénovaných přelezech,... Ale jaká je v Krasu asi nejtěžší cesta po vlastním jištění? Leze tam už dlouho tolik borců, přece tam nemáte všude jen nýty ;)
 martanodpovědět 
                      Re: Hróza dobrý12:09:07 10.07.2009
Celkem pěkné hákovačky máme v Macoše:-), ale z jiného soudku, jedu po neděli do Prahy a mám pro tebe toho Zobela, připrav se na luštění ve specificky psaném textu:-).
Vlkodpovědět 
                       Re: Hróza dobrý12:10:47 10.07.2009
Jo a po vlastním toho moc u nás asi nenajdeš, protože všude nějaká ta skobka je, pokud léty nevypadla.
Vlkodpovědět 
                        Re: Hróza dobrý12:17:27 10.07.2009
zajímavý, zajímavý, od kterýho stupně asi lezci nedokážou zakládat, ?hm ;)
odpovědět 
           Re: Hróza dobrý17:16:43 03.07.2009
Jen tak mimochodem, to co vypadá, jako že borci běží, je obtížnosti okolo sedmičky. To většina lezců nedá ani za půl hodiny, natožpak za 5 vteřin :-)
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Hróza dobrý11:17:33 04.07.2009
Tak si vezmi třeba atletiku. Srovnej stovku, čtyři sta překážek a maraton. Taky to nejde a všechno je to přitom běh. Lezení se prostě vyvíjí. Dřív se dokonce krasolezlo s hudbou. Člověk je tvor soutěživý a rád porovnává síly s jinými. A když se těch jiných najde dostatek, tak může vzniknout plnohodnotné sportovní odvětví, tak proč to nazývat pseudosportem? To by se pak v porovnání třeba s fotbalem mohlo pseudosportem nazývat lezení celkově :D
TujboPefaodpovědět 
          Re: Hróza dobrý17:48:20 04.07.2009
Kde se prosím tě krasolezlo?
Akulodpovědět 
           Re: Hróza dobrý18:45:18 04.07.2009
Francouzi to propagovali. Na překližce i na skále.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Hróza dobrý14:41:44 05.07.2009
Prosím tě, kde kdy.Maš o tom nějaké konkrétnější informace.Díky.
Alkulodpovědět 
             Re: Hróza dobrý15:29:14 07.07.2009
Na internetu mě to teď hledat nemám čas, ale svého času toho byly plné lezecké časáky v Francii a Německu.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Hróza dobrý09:32:40 08.07.2009
Třeba poslední Escalade Mag, strana 10.
http://www.wobo ok.com/WBXL5mk2ey7G/Esca ladeMag-n-26.html
Ale je to show pro diváky, žádné závody.
pbla4024odpovědět 
   Re: Hróza dobrý17:19:37 03.07.2009
To je minimálně čtvrtina zeměkoule :-) Desetina zeměkoule se možná věnuje lezení na obtížnost. A zbytek naše srandičky na skalách a překližce vůbec nezajímají.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Hróza dobrý07:31:28 05.07.2009
Malinko si ti dovolím oponovat. Lezení na obtížnost má stále zdaleka největší oblibu a je jednoznačně královskou disciplínou lezeckého závodního sportu. Myslím, že je to jasně patrnné ze startovních listin, jak z počtu prezentovaných, tak v počtu účastnických zemí. To, že v této disciplíně nejsou nejlepší neznamená, že to Číňany nezajímá. Proč by jinak objížděli SP v Evropě. To tedy jenom k těm zlomkům.
Umístění Libora je samozřejmě parádní, myslím, že velmi dobrým výkonem je i čtrnácté místo Lucie v rychlosti na 15 metrů.
Petr Reschodpovědět 
     Re: Hróza dobrý14:33:59 10.07.2009
Myslím, že zrovna Hans Florin (bývalý mistr světa v rychlosti) dokázal přenést rychlost i na skálu - staronový držitel rychlostního rekordu na The Nose na El Capa...a že by i Dani Andrada? - někde jsem četl, že je bývalý dobrý závodník v rychlosti (ale 100% si jist nejsem) a nyní se účastnil třeba rychlostního bigwall závodu v paklenici.
odpovědět 
      Re: Hróza dobrý16:46:49 10.07.2009
El Cap je osazen standardizovanými chyty a standardizovanými stupy ve standardizovaných rozestupech? Dokud se závody na rychlost lezly na "normálních" cestách, bylo to dejme tomu lezení. Teď je to varianta šplhu po laně.
pbla4024odpovědět 
       Re: Hróza dobrý17:46:04 10.07.2009
ty si vážne divný...horolezectvo na osemtisícovkách v drvivej väčšine pozostáva zo šlapania po snehu - s pôvodným horolezectvom to nemá nič spoločné, prečo to teda nevoláme "pseudodisciplína", "horochodenie" alebo jednoducho iba VHT?
odpovědět 

 TieHHHH !!!!!!09:15:55 05.07.2009
Super Super!!! teď už to jenom dotáhni do konce !!!
Tak jak to normálně děláš...:)))
adam fan klub ZÁVISTodpovědět 
 Re: TieHHHH !!!!!!09:47:44 05.07.2009
adama skoda ze nejde fandit v primem prenosu, ale drzim palce
Adam fan club nozavistodpovědět 
 Re: TieHHHH !!!!!!09:47:52 05.07.2009
adame skoda ze nejde fandit v primem prenosu, ale drzim palce
Adam fan club nozavistodpovědět 
  Re: TieHHHH !!!!!!10:14:30 05.07.2009
Taktéž držím pěsti ;)
TujboPefaodpovědět 

 body10:40:58 05.07.2009
Kolik bodu bylo maximalne v semifinale?? Nebo spis me zajima o kolik je vsechny adam posral:)
odpovědět 
 Re: body11:14:53 05.07.2009
není důležité o kolik jim to nandal. Aďo prosím drž si psychiku.
Janaodpovědět 
  Re: body11:16:06 05.07.2009
zacina finale on line prenos ale nejak mi to nestiha linka do ciny :-(
odpovědět 
   Re: body11:18:34 05.07.2009
Mě to chodí úplně v pohodě...
čučím na to zde: http://zt.blog.sohu.com/s2009/2009ifsc/
Marrtinodpovědět 
    Re: body11:24:16 05.07.2009
ja taky, tak mi to nestiha lokalni linka, zase par kretenu pres den stahuje co se da.:-((
odpovědět 
    Re: body11:28:09 05.07.2009
zkus dát do prohlížeče tento odkaz:
mms://220.181.20.81/blog
Marrtinodpovědět 

 boulder11:18:56 05.07.2009
husty. Prelet finalovy boulder v civilnich botach:-)
R.odpovědět 

 body11:38:52 05.07.2009
Kolik bodu bylo maximalne v semifinale?? Nebo spis me zajima o kolik je vsechny adam posral:)
odpovědět 
 Re: body12:03:02 05.07.2009
Neumis cist?
http://www.ifsc-climbing.org/index.php? page_name=resultservice&comp=09_WM&cat=ICC_FB
odpovědět 
  Re: body12:11:09 05.07.2009
hlavne ty si ukazal IQ kdyz to porad obnovujes:-)
R.odpovědět 
  Re: body13:53:17 05.07.2009
vypada to ze idiot jsi ty,protoze u adama tam je nasane jen top,ale neni tam napsane kolik bylo max bodu,co dodat.presvedcil jsi me tim refresem:) bavime se o semifinale
odpovědět 
   Re: body13:53:44 05.07.2009
:))))
odpovědět 

 adam11:58:35 05.07.2009
ondra de na radu
R.odpovědět 
 Re: adam12:02:41 05.07.2009
ada asi druhej jen tecoval posledni chyt
Rodpovědět 
  Re: adam12:06:20 05.07.2009
Škoda, ale stejně výkon skvělej...:)
todpovědět 
   Re: adam12:07:52 05.07.2009
mel sem brutalne spoceny ruce:-)
R.odpovědět 
    Re: adam12:24:52 05.07.2009
já nrv nadranc. ale myslím, že skvělý výsledek. obrovská gratulace.
odpovědět 

 bordel13:45:55 05.07.2009
jetliže dal po skončení finále dva bouldry v cvičkach, tak co dělal ve finále, když šel na druhý místo z prvního a na první šel postupující z šestýho místa?
bordelodpovědět 

 Gratulace Adamovi!14:27:39 05.07.2009
Je to netvor!
odpovědět 

 Gratulace 16:40:27 05.07.2009
Gratuliji Adamovi k druhému místu.Škoda ,že nevyšlo to první,moc jsem mu to přál.Doufám , že to ukáže cestu těm lenochům a bude na závodech víc lezců.
Petrodpovědět 
 Re: Gratulace 17:28:58 05.07.2009
co takhle video, nebylo bÿ:?
šořodpovědět 
 Re: Gratulace 21:07:57 05.07.2009
to jsi myslel sebe?:D
odpovědět 

 Zprávy na ČT 119:56:55 05.07.2009
Nejprve bych chtěla pogratulovat Ondrovi, jsi borec!:).
Čekala bych, že se zmíní ve sportovních novinách o tvém úspěchu, ale na ČT 1 nic. Musím říci, že jako TV zprávy u mne velmi klesly, když opomenou zmínit tento úspěch a zaobírají se nesmyslnými sporotovními aktivitami. Je to opravdu k pláči. Nechápu to.
Kašeodpovědět 
 Re: Zprávy na ČT 121:05:24 05.07.2009
pravdu máš
zdenekodpovědět 
 Re: Zprávy na ČT 121:22:39 05.07.2009
Snad zítra. Posun způsoben asi také mou chybou, omlouvám se.
Petr Reschodpovědět 
  Re: Zprávy na ČT 119:55:23 06.07.2009
Dnes jsem koukala a bohužel jsem nic nevykoukala:(. Je to opravdu smutné. Čekala jsem, že se někde objeví alespoň zprávička. NIKDE NIC :(.
Kašeodpovědět 
 Re: Zprávy na ČT 110:33:50 06.07.2009
jo, to je smutný, tak jsem na to včera čekal, ani ne reportáž o veleúspěchu českého lezení, ale třeba jen zmínku:/
odpovědět 
 Re: Zprávy na ČT 119:51:56 06.07.2009
Zase nic?
Je to smutný :(
Davidodpovědět 
 Re: Zprávy na ČT 108:06:10 07.07.2009
...smutný? A kdo vyvinul nějakou PR aktivitu za ČHS? Já dostal vesnickej minizávod do zpráv i do dalších sportovních bloků. A to šlo fakt jen o hec! Čekat, že si v té spoustě informací vyberou zrovna lezení na druhé straně světa se nevyplácí....
PRodpovědět 
  Re: Zprávy na ČT 121:17:01 07.07.2009
Zpráva šla a ČTK včetně prvních Adamových dojmů ještě v neděli. PR se řeší systémově, doporučuji mrknout na stránky ČHS.
Petr Reschodpovědět 

 Libor Hroza - 15 metrů21:21:15 05.07.2009
Libor skončil na šestém místě.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Libor Hroza - 15 metrů22:38:47 05.07.2009
Koukal jsem na Libora, první kola lezl rychle a bezchybně a pak stejně jako předtím na desítce ve čtvrtfinále udělal chybu a byl v boji o medaili z kola ven.:(( Je to škoda, páč postupoval z 2. místa a na desítce dokonce z prvního.
Petrodpovědět 

 Informace21:28:33 05.07.2009
Chtěl bych poděkovat za skvělý informační tok Tomáš - Helena (všechny možné zdroje) - Lezec. S Adamem jsme hovořil několik minut po jeho dolezení a rozhodně nezněl zklamaně. Trochu mu akorát bylo líto toho času, co "ztratil" kvůli jednomu závodu a asi už ho svrbí prsty na další lezení.
Obrovský dík patří všem reprezentantům i fandům.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Informace20:09:17 06.07.2009
zmínka o adamovi byla na txt na 2.prg take veliká gratulace.
milan b.odpovědět 
  Re: Informace14:25:45 07.07.2009
http://tn.nova.cz/sport/ostatni-sporty/ cesky-klucina-vs-spiderman -horolezec-ondra-trumfne-i-filmoveho-hrdinu.html
odpovědět 
   Re: Informace14:26:32 07.07.2009
odstraňte mezery
marekodpovědět 

 Adam?16:30:51 07.07.2009
Kdo to je? Nikdy jsem to jméno neslyšel?
syslikodpovědět 
 Re: Adam?18:13:53 07.07.2009
Začni třeba tím, že si vezmeš Bibli, pěkně od začátku, Genesis, ani to nebude tak dlouho trvat a o jednom se dočteš. Ty další se jmenujou podle něj.
No pak v tý knížce pokračuj, je celkem tlustá, chvíli ti to zabere a aspoň nebudeš mít čas nablble provokovat na netu :)
Piškotodpovědět 
  Re: Adam?10:22:22 09.07.2009
Bibli nectu!
odpovědět 

 Gratulace!!!18:34:03 07.07.2009
Adame, super!!! Jen tak dál.
 Bídaodpovědět 

 Vlajka ČR15:17:45 08.07.2009
nechci být hnidopich, ale nemohl jsem si nevšimnout, že vlajka ČR visí blbě (15 let to učíme malé kluky v oddíle, tak to člověku přece jen utkví v hlavě :-) ) ... správně má být červená napravo.
Sekerodpovědět 

 Vlajka ČR15:18:01 08.07.2009
nechci být hnidopich, ale nemohl jsem si nevšimnout, že vlajka ČR visí blbě (15 let to učíme malé kluky v oddíle, tak to člověku přece jen utkví v hlavě :-) ) ... správně má být červená napravo.
Sekerodpovědět 
 Re: Vlajka ČR15:20:21 08.07.2009
Boze, ty mas problemy... vis co si muzes s vlajkou leda tak??
angreštodpovědět 
  Re: Vlajka ČR15:32:16 08.07.2009
No problém máš asi ty, když tak hned startuješ, vlajka by se měla určitě věšet správně ! On na to jen slušně upozornil.
George-jpodpovědět 
  Re: Vlajka ČR15:58:46 08.07.2009
ne, co? :-)
Sekerodpovědět 
   Re: Vlajka ČR16:21:16 08.07.2009
:))))
George-jpodpovědět 
 Re: Vlajka ČR16:34:35 08.07.2009
Samozrejme to je spatne, ale uz jsem pomahal i na zavodech, kde byl poradatel zavodniky ze zemi byvaleho sovetskeho svazu a jugoslavie upozornen, ze nejenze ma vlajky obracene (vzhuru nohama i zleva doprava), ale ze tam ma vlajky jinych zemi. Holt nebyl internet... :)
jx zeroodpovědět 
  Re: Vlajka ČR17:04:27 08.07.2009
..mé národní cítění bylo hluboce zasaženo v rakousku pod Glocknerem na Franc Josefovy. Tam mají nějaký mezinárodní plac, nebo co a mají tam asi všecky vlajky unie. Slovenskou vlajku tam mají dvakrát a na českou zapoměli! Skandál!Samozřejmě jsem si to vzal osobně a za trest jsem nikoho nezdravil. to máme asi za ten temelín.
kuba novákodpovědět 
  Re: Vlajka ČR17:05:45 08.07.2009
buďme rádi že si čínani nedali do vyhledávače místo czech flag omylem "check flag" protože to by tam pověsili šachovnicovej praporek, jakým se odmávávají formule... Jak se to prej stalo někde v Pakošu před návštěvou nějaké české delagace... aspoň to tvrdil na svým diashow loni na festáku v Teplicích vítěz výstupu roku ČHS loni :)
Pablo Gonzalesodpovědět 
   Re: Vlajka ČR22:20:22 08.07.2009
:)
Schumacherodpovědět 
   Re: Vlajka ČR14:26:50 09.07.2009
http://www.gadling.com/2007/06/16/check- flag-welcomes-czech-prime-minister/
odstranit mezeru
aTomodpovědět 

 skvělý umístění14:37:39 09.07.2009
velká gratulace Adamovi!
aTomodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.