LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hoď lano. ...ne celý!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140281 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Cesta vzhůru

podpořte film o Radku Jarošovi

smallPřipravovaný film o horolezci Radkovi Jarošovi, který jako první Čech a patnáctý člověk na světě dosáhl Koruny Himálaje (bez použití kyslíku). Filmový štáb urazil tisíce mil, ocitl se na třech kontinentech, natočil desítky hodin materiálu, byl svědky jedenácti amputací prstů a jedné porážky krávy v základním táboře.

Staňte se nedílnou součástí unikátního dokumentu CESTA VZHŮRU, pomozte nám překonat těch posledních "300 metrů". Potřebujeme vás - statečné a laskavé "filmové šerpy"!

Vaše prostředky použijeme na obrazovou a zvukovou postprodukci filmu. Děkujeme!




S dokumentem Cesta vzhůru se pereme už 2 roky. Je to taková naše filmařská osmitisícovka. V tuto chvíli se nacházíme někde nad čtvrtým výškovým táborem a zatímco naši hrdinové svých vrcholů již dosáhli, nám k tomu našemu (premiéra v kinech na jaře 2015) chybí odhadem ještě "300 metrů".

Několikrát se projekt ocitl ve stavu hlubokého podchlazení, ale díky zarputilosti producentů Petra Plewky a Richarda Němce, osobnostem režiséra-kameramana Davida Čálka, zvukaře Ludvíka Bohadla a velké trpělivosti našich hrdinů Radka Jaroše, Honzy Trávy, Petra Maška, Martina Havleny, Andrey Jarošové a mnoha dalších, projekt stále žije.

Urazili jsme tisíce mil, ocitli se na třech kontinentech, natočili desítky hodin unikátního materiálu, byli svědky jedenácti amputací článků prstů, jedné porážky krávy v základním táboře.... a stálo nás to mnoho korun, dolarů, rupií….



PROČ TO DĚLÁME?



Slovy režiséra: „Radek Jaroš si oblékl brnění starodávných hrdinů, kteří šli příkladem ostatním a o jejichž stopách čteme v bájích a pověstech. Tyto příběhy se předávaly z generace na generaci a formovaly odnepaměti myšlení a hodnoty lidstva. Je dobré si o hrdinech vyprávět příběhy. Třeba prostřednictvím filmu.“

Slovy producentů: „Příběh Radka Jaroše a jeho velkých vrcholů života si zaslouží velké filmové plátno. Tak, jako se stal Radek v průběhu natáčení inspirací pro nás, věříme, že může být velkou inspirací i pro českého diváka."



Film můžete podpořit prostřednictvím stránek Startovač.cz
- vyberte si odměny v různých hodnotách a pošlete příslušnou sumu na účet, odkud peníze dostaneme, pokud bude projekt na Startovači úspěšný a my věříme že i díky vám bude.
(Pokud však projekt nedosáhne v termínu 23.9.2015 cílové částky, budou všem příspěvky vrácny v plné výši.)



Zbývá ještě 17 dní!


cílová částka projektu, kterou je třeba vybrat je minimálně 300 000,- Kč
a díky 300 lidem se již podařilo vybrat přes 210 00,- Kč,
což je 70% cílové částky a my pevně věříme, že se nám společně podaří dosáhnout tohoto cíle.

Děkujeme všem za podporu.

Richard Němec   [úpravy] 13:45 16.09.2014Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 financovani17:18:52 16.09.2014
a kdo financuje projekt jinak? prispiva taky Radek Jaros sam? bylo by dobre toto sdelit, kdyz zadate o prispevek..diky
jirikodpovědět 

 15. clovek18:06:46 16.09.2014
Neni pravdou, ze Jaros jako 15. clovek dosahl Koruny Himalaje. Kdyz uz neco propagujete, uvadejte aspon fakta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eight-thousander
M 16odpovědět 
 Re: 15. clovek20:06:55 16.09.2014
O co ti jde ?
O slovíčkaření ?
odpovědět 
  Re: 15. clovek23:06:07 16.09.2014
Mě to teda taky připadá jako dost zásadní faktická chyba. Jako adekvátní reakci bych očekával okamžitou opravu a stručnou omluvu za chybu v diskuzi. Pokud je tohle reakce někoho, kdo má něco společného s článkem, tak je to dost smutné...
Tomodpovědět 
   Re: 15. clovek23:29:52 16.09.2014
No rekl bych, ze horolezeckou komunitou je opravdu povazovan za 15. cloveka.
odpovědět 
    Re: 15. clovek01:16:38 17.09.2014
Podle této logiky "horolezecká komunita" neuznává např. Kukuczku?
Když se k tomu nedodají doplňující informace, tak není 15. ale 33. Jasně, 15. zní marketingově líp, ono to celé je hlavně o marketingu.
Tuhle reklamní kampaň se mi ale spolufinancovat nechce.
Honzaodpovědět 
     Re: 15. clovek09:38:19 17.09.2014
ehm, tedy fundrejzr poněkud sežral hada a popletl si servery. tohle by možná fungovalo někde v husích rozhledech, kde místní pokojné lokální patriotstvo roztrpčené tím, že od rozkulačení sedláka Pištory se v okrese nic pozoruhodného nestalo podpoří slavného rodáka který je takovej borec, že vylezl tak jako patnáctej na střechu světa. hele, nebylo by nakonec lepší tvrdit že byl první na světě, a aaa fontem dole dopsat že první v puntíkaté čepici a za zpěvu koled?
Lukas B.odpovědět 

 slova resicera a producenta22:51:34 16.09.2014
Mysli to vazne ????  To je podle me fatk ulet!!! :)))) 
dodpovědět 

 ...11:28:19 17.09.2014
Může mi někdo vysvětlit, proč má lezecká komunita potřebu Jaroše stírat? Jasně, dělá z toho divadlo jak prase, ale co mu zbývá? Na tolik expedic sehnat peníze, to nemůže chodit do práce, ale ždímat Havleny a jiné sponzory. Ano, není Kukuczka, nemá žádný prvovýstup a těžkou cestu, ale každý nemůže být Holeček. A mimochodem, vyškrábat se jakkoliv lehkou normálkou na osmičku bez kyslíku a v jeho věku dokonce na Akáču a K2, to je výkon který je potřeba ocenit.
Mám trochu pocit, že je to víc o závisti, než o tom, že nepředvedl nic "výkonostního".
000odpovědět 
 Re: ...12:18:03 17.09.2014
Nestraš prosím. Druhého Holečka bych vážně nevydržel.
odpovědět 
  Re: ...12:32:28 17.09.2014
? co ti na něm vadí?
000odpovědět 
 Re: ...12:29:34 17.09.2014
Protože nýmandi jsou největší playerhateři. Tak to je a bude, ale ne druhou stranu to má i svoje kouzlo.
Steveodpovědět 
 Re: ...12:37:17 17.09.2014
Ve kterém komentáři tady někdo stíral Jaroše? Já mám pocit, že se spíš řešila nepravdivá informace v článku, která je tam ještě navíc zřejmě záměrně :).
Odvolávat se na to, že "lezecká komunita ho za 15. považuje" je jednak vycucáno z prstu a taky je to z mnoha důvodů nesmysl, jak už bylo nastíněno v komentářích výše.
Tomodpovědět 
  Re: ...15:35:19 17.09.2014
Hej Man, o co ti jde...je 15 clovek ktery to ma bez kysliku...super vykon..kde jsi byl nejvys ty ze rejpes?zkus si to nekdy sam...Zarazi mne kde se v lidech bere ta zavist..Proc to nikdo neoceni..Pro polaky jsou Kukuckove, Wielicti.. jejich narodni hrdinove..tady se furt jen resi kde sehnal prachy a jestli ma nekdo pravo poradat sbirku. Pokud se ti jeho vykon libi, fandis mu..tak to podpor..Pokud ne...tak na to kasli..a tim to konci..Za komance tohle sponzoroval stat a vsichni drzeli huby..Ted kazdej keca do vseho..proc by mel prispivat zrovna na toto..proc ne na tamto..nebo tohle..?? Je to dulezitejsi nez fotbal, nebo floorbal, nebo kolova? co na to jan tleskac?!..howgh
Hanzodpovědět 
   Re: ...17:29:40 17.09.2014
Evidentně máš problém chápat smysl psaného textu.Já ničí výkon nesnižuji. Ono být i 33./15.bez asi není pořád tak špatné,že? Proto mi příjde zbytečné to v článku zkreslovat, a obzvláště to nesmyslně obhajovat po upozornění(teď už opraveno). Máš jiný názor?Proč mě obviňuješ ze závisti? Vyzýváš ať si to zkusím i když netušíš kde jsem byl a nebyl?:)
Tomodpovědět 
   Re: ...09:03:15 18.09.2014
Hele Hitler zabil miliony lidi. Cos dokazal ty ze (predpokladm) mas nazor ze to bylo spatne.... argument cos dokazal ty je ten nejdebilnejsi argument co je.....
strejdaodpovědět 
    Re: ...20:45:19 18.09.2014
To je sice pravda, ale je nefér, když někdo kdo nejspíš nevylezl ani na Lysou horu se naváží do toho, kdo vylezl všechny osmitisícovky.
H.odpovědět 
 Re: ...12:53:07 17.09.2014
no ale je to jeho boj. je fajn že potřebuje prachy na vejlety. až zjistí, že ostatní mají domky se zahrádkou a von všechno co schrastil narval do vejletů, složíme se mu na domek ze zahrádkou? jásavě? barnumsky? ne že by byla snaha ho apriori stírat, ale dejme tomu uvádět věci na pravou míru a zasazovat do kontextu.
Lukas B.odpovědět 
  Re: ...13:35:06 17.09.2014
Až za tebou přijde prosit o peníze na barák, tak se mu poprávu vysměj, do té doby radši asi pomlč, jo?
m.odpovědět 
   Re: ...13:50:14 17.09.2014
stejně by mě zajímalo kde se bere ta vášeň a touha - vydávat plnění svých vlastních snů prostřednictvím koníčků za veřejný zájem hodný veřejných sbírek, dotací a grantů, vod lezení talentovaných dětí po himalájisty.
Lukas B.odpovědět 
    Re: ...16:30:51 17.09.2014
Lukas B: Co tak vyslyset volani Uzlare a zpakovat se odsud nadobro... Smarja co to tu blijes? Chapes o co jde a co to je crowdfunding? Proc se opirad do RJ kdyz tohle neni jeho projekt?
janodpovědět 
     Re: ...22:31:10 17.09.2014
hele, víš ty co, mi je u pudele jestli ten barnumák je mister RJ nebo nějakej druhořadej kameramánek parazitující na jeho slávě.
Lukas B.odpovědět 
      Re: ...11:28:12 20.09.2014
Tak proc teda ten koment o par prispevku vyse? Je mi to u pudele, ale stejne musim vyblit nekolik radku, ktery pozdeji vicemene popru?
odpovědět 

 Otázka12:13:59 17.09.2014
Může mě pan režisér a pan producent odpovědět na banální otázku?-"Vy vybíráte peníze na Váš kšeft?"..a to se PR Radka Jaroše líbí,že z něj děláte člověka s nevyléčitelnou nemocí,který potřebuje peníze?
Ondraodpovědět 
 Re: Otázka13:22:56 17.09.2014
Nevim co koho pali. Normalni crowfunding. Cilovka je ten dav, co chce videt film o Radku Jarosovi, treba se najde nekdo i na lezci, nevim. Ja ty amputace az tak videt nemusim, zkusil bych spis ctenare bleskutejsich platku.
r0binodpovědět 
  Re: Otázka13:40:37 17.09.2014
musel jsem se kouknout co znamena to slovo. na webu jsem nasel ,, Pokud by dnes probíhala sbírka na Národní divadlo, mohli bychom způsob získávání prostředků označit právě jako crowdfunding,, :))))
dodpovědět 
   Re: Otázka22:32:12 17.09.2014
Ano pochopil si spravne i pres muj preklep. No v dnesni dobe by ti nabidli vic, nez jen dobry pocit. Treba vstupenky na premieru Prodane Nevesty, upominkovy predmet, nevestku v zakulisi a podobne. Proste ne neni to charita, je to naprosto legitimni zpusob financovani. Stejne jako je legitimni na tu vec neprispet, kdyz o ni nemas zasejem. Ber nebo neber. Osobne neberu, ale nechapu to pohorseni. Me spis stve, kdyz na neco, co nezeru, jdou penize z eraru (at uz statniho nebo z CHS), kdyz se lidi slozi dobrovolne, citim sympatii a nechapu ten odpor.
r0binodpovědět 
    Re: Otázka23:04:48 17.09.2014
ok
odpovědět 
   Re: Otázka12:01:32 19.09.2014
Pokud bys vzal za příklad právě české Národní divadlo, tak by to bylo poněkud vtipné - naprostou většinu peněz zaplatila německy mluvící rakouská šlechta a rakouský císařský dvůr. Fundraising tedy mělo těch pár Čechů, kteří často ani nemluvili česky a nepocházelo Čech, dobrý. Taky PR bylo ucházející. Crowdfunding ovšem selhal. Nakonec to nejlepší z celého projektu, co nám zbylo, je pozdrav Nazdar!
Kuba Turekodpovědět 

 penezni dar13:23:23 17.09.2014
pomoc lidem v nouzi ANO, epos o Radkovi NE
dodpovědět 
 Re: penezni dar14:18:05 17.09.2014
Vždyť tady se o žádnou sbírku nejedná. Je to normální obchod - chci DVD přispěju tři kila, chci tričko přispěju pětikilo... To fakt není sbírka :-)
odpovědět 
  Re: penezni dar14:31:24 17.09.2014
jistěže to není sbírka. chci tady a teď plyšovou kopretinu, tak prostě jdu a koupím si kopretinu, chci kuře, koupím si kuře, chci bílou pastelku, koupím si holt bílou pastelku, jakýpak s tím medle štráchy, žánop.
Lukas B.odpovědět 
   Re: penezni dar15:09:51 17.09.2014
Přesně takhle to probíhalo třeba s knihou Borise Hlaváčka "P.R.A.C.H.T.E.L život na niti". Zaplatil jsi jednoduše knihu předem. Také se tomu občas říká postaru "předplatné". Prostě tím vydavateli usnadníš vydání.
PeSodpovědět 
    Re: penezni dar17:04:00 17.09.2014
Nojo Petře, ale jsme u toho, co psal Lukáš výše - ať se věci nazývají pravým jménem. Nikomu by asi nevadilo, kdyby tento článek zněl v tomto smyslu: "Prodáváme předplatné na film o Radku Jarošovi. Ještě nevíme, jak se to bude jmenovat, co v něm uvidíte a kdy se bude hrát, ale kdo zaplatí předem, dostane od nás kód ke stažení filmu hned po premiéře. Kdo si předplatí víc, pošleme mu dévédéčko a triko. Radek Jaroš vylez až na výjimky normálkami na všech 14 osmitisícovek, a tak vám slibujeme záběry na fixní lana, výškové tábory a davy lidí během výstupů."

Jenže to by si chlapi asi museli tady na Lezci zaplatit reklamní sdělení a nejspíš by si dost lidí stejně předplatné nekoupilo.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: penezni dar17:09:58 17.09.2014
S kyslíkem to jsou šestitisícovky, proto 15! Koruna Himaláje je všech 14 bez kyslíku, ne s kyslíkem, v balónu, v televizi nebo ve snu.
Michalodpovědět 
     Re: penezni dar18:52:53 17.09.2014
Tak buď jsem natvrdlej já, nebo ty. Nebo čteš nepořádně. Poslední odstavec zní: "Film můžete podpořit prostřednictvím stránek Startovač.cz
- vyberte si odměny v různých hodnotách a pošlete příslušnou sumu na účet, odkud peníze dostaneme, pokud bude projekt na Startovači úspěšný a my věříme že i díky vám bude."

Takže stačilo, abys jednou kliknul a věděl bys všechno. Třeba za 100000 Kč můžeš být v titulkách jako hlavní šerpa, ale třeba si koupíš jenom kšiltovku ;-), nebo to DVD. Mně se ten nápad docela líbí a zřejmě to i funguje.
PeSodpovědět 
     Re: penezni dar19:02:35 17.09.2014
pro K.Turka:To co píšeš o předplatném-souhlas,já v tom nevidím žádný problém,chlapci zvolili tuto formu získání peněz,Radek Jaroš v tom NEJEDE a i kdyby no a CO!
Ale proč opět,jako je tvým zvykem(BEAT,Lezec)shazuješ výkon Radka Jaroše a píšeš tam bláboly o davech a fixech atd.,jak jsem již psal opět jsi mi potvrdil,tvá závist a nepřejícnost úspěchu speciálně na R.Jaroše je obrovská.
To co píšou zavistivci nahoře nekomentuju,prezentujou to jen zde,ale u tebe je to o to smutnější,že svoje mindráky prezentuješ pro laiky na komerčním rádiu.
Michalodpovědět 
      Re: penezni dar19:38:15 17.09.2014
S tim bych nesouhlasil. Kuba je sice lehce ironickej, ale jeho odstup má blíž k realitě, než ten přefouknutej mediální humbuk, ktery se kolem RJ rozpoutal. Je rozdíl, když někdo posune v horolezectví laťku o kousek výš, jako třeba Mára nebo Kukuczka (který podle některých zdejších diskutérů vlastně lezl jen šestitisícovky), než když je jen 15. nebo 33. v řadě s výkony, které byly špičkové před 50 roky.
Jinak klobouk dolů před Radkovou vytrvalostí, jen mi nepřijde adekvátní ten kravál, který kolem toho jeho PR rozpoutává. RJ sám působí docela skromě.
Honzaodpovědět 
       Re: penezni dar21:07:39 17.09.2014
Navíc Kuba vylez v Tatrách trojku, tak ví o čem mluví...
Prudičodpovědět 
        Re: penezni dar21:17:43 17.09.2014
Nemyslím si, že k tomu, aby někdo mohl slušně komentovat třeba hokej, musí nutně předtím vyhrát Stanleyho pohár. To jsou dvě odlišné disciplíny.. Tvrzení typu "kdo neleze jedenáctky ničemu nerozumí" ukazujou spíš na nedostatek lepších argumentů.
Honzaodpovědět 
         Re: penezni dar08:17:54 22.09.2014
Jsem moc rád, že tady na lezci je tolik chytrých hlav, myslitelů a všeználků.Na osmitisícovky lezou v papučích (myslím normálkou) a na všechy najednou, jejich práce je udílet rady.Ale jejich výkony jinak odpovídají 10 letému dítěti.Divějí se, že někdo umí sehnat sponzory a udělat si dobrý marketing (i když není podle jejich představ).No ale Jaroše určitě neživý tady přítomní lezci a "rádoby" novináři.Představete si kdyby, tam s ním šel např.zde známí P.Turek.Myslíte, že by to mělo v médiích takový ohlas ? Určitě ne. O to jde. A ne o to co si myslí zde přítomní.Oni nikoho nesponzorují a bez toho to už skoro nejde.Sponzor vyžaduje za svoje peníze nějakou reklamu a to mu tento výstup přinesl.A nebo musí být člověk peníze a volný čas a to dneska každý nemá.Tak např.Jaroš jde mediální cestou, která jde vidět veřejně a ne komorně.Proč ne? JINAK, každý z Vás má možnost jít svoji cestou bez médií, bez kyslíku a bez ponožek....jinak vše jsou jen keci.
mártyodpovědět 
          Re: penezni dar11:04:23 22.09.2014
Ale to se márty škaredě pleteš! Jaroš už mi sice párkrát utekl z lopaty, ale nepiš o něm, že je neživý, to nedává smysl.
hrobníkodpovědět 
           Re: penezni dar11:23:59 22.09.2014
Hrobníku je důležité si vždy vytáhnout to podstatné...díky a tvé lopatě zdar
mártyodpovědět 
            Re: penezni dar13:56:54 22.09.2014
Omluv prosím hrobníka, samosebou má praxi spíše se zakopáváním než s vytahováním. A je mu to ke cti, protože vytahování není pěkný, to vědí děti už ve školce.
honzaodpovědět 
          Re: penezni dar13:12:19 22.09.2014
No, když by mě zaplatil Český rozhlas z Tvých daní a každý den jsem tam blekotal, tak zřejmě ano.

Tady je pár formulací z Etického kodexu Českého rozhlasu (kdo ho poruší, ten má být podle pracovní smlouvy vyhozen):

Český rozhlas je povinen pečlivě posuzovat, zda pořady či jejich části nesměřují, ať již otevřeně nebo skrytě, k prosazováni určitých obchodních nebo politických zájmů.

Publicistické pořady Českého rozhlasu nabízejí především kritickou reflexi reality, musí zjišťovat pravé příčiny jevů a popsat rozsah následků.

S informacemi, které Český rozhlas pro posluchače opatřuje, nakládá jako s hodnotou, již si není oprávněn na úkor posluchačů přivlastňovat, obchodovat s ní nebo ji učinit předmětem spekulace.

Ve zpravodajských a publicistických pořadech Český rozhlas dbá na přesnost a nestrannost, spočívající především ve zjišťování a ověřování skutečnosti.

Zpráva musí být založena na zjištěných a ověřených údajích. Český rozhlas je při získávání a zpracovávání informací plně povinen zjistit a posluchačům zprostředkovat věcně správný obraz skutečnosti. V případech, kdy to není beze zbytku uskutečnitelné pro nemožnost opatřit si všechny informace, musí postupovat tak, aby se pravdě maximálně přiblížil. Zamlčení důležité informace nebo potlačení jejího podstatného aspektu je vždy hrubým porušením této povinnosti.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: penezni dar13:26:41 22.09.2014
pani Vyborna tento kodex zcela jasne porusila. to, ze z toho nikdo nevyvodi nasledky je zvlastni. fakt, ze Radek Jaros jde medialni cestou je neco uplne jineho. V tom mu nikdo nebrani, ale muze posuzovat kvalitu a objektivnost zprostredkovanych informaci.
Alenaodpovědět 
           Re: penezni dar15:46:27 22.09.2014
Tak pane Turku podejte stížnost, žalobu, že byl podveden stát, daňový podvodní (není to kauza hodná novináře).Mě spíše příjde, že jsou jen keci a nebo závist a přepisovat prohlášení českého rozhlasu ohledně výstupu a reportáže na K2, jak došlo k mrhání peněz.Mediálně to splnilo účel a K2 byla zdolána, všichni se vrátili ve zdraví.Jen pár jedinců na tom něco hledá.Jak říkám udělejte s tím něco jeno to jsou keci.
mártyodpovědět 
            Re: penezni dar16:46:31 22.09.2014
Jsi Marty na hlavu? Novináři nepodávají žaloby. Už kvůli zachování neutrality a odstupu.

Ale jinak dobrý... Chápu dobře, že když už někdo něco provede a podaří se mu to, je všechno OK? Jako že když třeba někdo něco ukradne a má to už doma, tak ho za to máme pochválit a víc se tím nezabývat? Nemluvit o tom? Schvalovat to?

P.S.: Přečti si tuhle diskuse pořádně. Není o nezpochybnitelném výkonu Radka Jaroše, ale o prezentaci tohoto výkonu, o který se starala mj. Lucie Výborná placená z našich daní.

Pro Tebe ještě jednou: Lucii Výbornou platíme povinnou rozhlasovou daní, aby nás objektivně informovala o světě kolem nás, a tedy mj. také o tom, za jakých okolností Radek Jaroš vystoupil na K2 a ostatní kopce, jakým stylem, za jakých podmínek, jak je to srovnatelné se světovou horolezeckou špičkou a v jaké výkonnostní úrovni se tedy asi tak pohybuje. To je denní chleba jakéhokoliv sportovního reportéra od pralesní ligy ve fotbalu po nejvyšší motorsport. Myslím, že v případě Lucie Výborné se to buď její neschopností nebo jejím záměrem nezdařilo.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: penezni dar18:00:45 22.09.2014
Pane Turku prosím neplácejte kraviny.V předešlém příspěvku tady uvedete Etickéh kodex Českého rozhlasu a v podstatě říkáte Lucko táhni a nebo ji vyhoďte.Tak jste to napsal a tak to čtenář chápe.A hnedka v druhém příspěvku i když se stala velká nehoráznost a kodex byl porušen tak v tom vlastně nic nemůžete dělat.Ale hnedka začnete přirovnávat, když někdo něco ukradne ( to je krádež a ne žádný kodex ).Tak začnete srovnávát nesrovnatelné.Tak závěrem co Lucie Výborná předvedla je špatné a nedá se s tím nic dělat, sice existuje nějaký kodex, ale pravidlo novinářů je sice na to "upozornit", ale neudat, nepotrestat.Tak vlastně k čemu je ten kodex ??? To musí podat čtenář sám, že byla pravidla porušena a nebo to nebylo taky placeno z vašich daních, ale Vy vlastně nic nemůžete.Příjde mě to jako, když se člověk motá v kruhu.
mártyodpovědět 
              pan Jaroš18:36:38 22.09.2014
Kubo, ono ale "už jenom" vylézt na 14 osmitisícovek určitej výkon je. Ano, je to výkon. Jinak by Radek nebyl patnáctej bez kyslíku, 33. s ním a první Čech. Mezy ty další výkony patří to, že Radek je obdivuhodný manažer a dokázal si na to sehnat prachy, to dokáže taky málo lidí. Mimo jiné má u nás tisíce obdivovatelů. A, Radek je těmito svými úspěchy neskutečnou motivací pro nejméně stovky lidí v ČR, pro svou vůli, vytrvalost a fyzičku. Jako byl pro mnoho tisíc američanů první třeba Ed Viesturs (5. a 12.), který pořádal motivační přednášky pro lidi a firmy v různých oborech a jiných sportech, nebo například z našeho ranku jako třeba Honza Kareš svým obdobným, ne menším úsilím v tréninku dokázal motivovat nejen spoustu horolezců. Tak by jsme mohli pokračovat i s dalšími vzory nejen lezeckými. I Radek Jaroš je pan někdo. Nejen tady je ale u spousty lidí cítit obrovská závist. (Mimochodem nešlo si povšimnout jalových dní v každodenním zpravodajství Lucie. No jo, bylo to okatý, byla to nuda. Na druhou stranu dny, kdy se "nic nedělo", dokázali novinářsky zaplácnout a měli to připravené. Ostatně Kubo ty to na svém webu neděláš obdobně?)
martanodpovědět 
               Re: pan Jaroš19:39:43 22.09.2014
Vylézt Korunu jako patnáctej bez kyslíku je nepochybně neskutečnej výkon, dokonce bych řekl, že to je i celkem významnej, byť ne největší počin celý dosavadní historie českýho horolezectví a nikde na lezci jsem nečetl, že by to někdo zpochybňoval. Pouze jsem četl pochyby o tom, zda je správné interpretovat tento výkon jako významnej počin světovýho horolezectví a tyto pochyby (ve svý malosti a závistivosti) sdílím taky.
honzaodpovědět 
               Re: pan Jaroš20:56:02 22.09.2014
.
odpovědět 
               Re: pan Jaroš22:50:46 22.09.2014
Marťane, Ty asi taky nečteš, co píšu, a oponuješ sám svým představám o mém textu. Že jo?

Doporučuju přečíst ještě jednou. Nápověda: bavíme se tady stále o prezentaci výkonu a ne o výkonu samotném.
Kuba Turekodpovědět 
                Re: pan Jaroš23:15:54 22.09.2014
Děkuji za upřesnění.
 martanodpovědět 
                 Re: pan Jaroš00:58:57 23.09.2014
Jen drobnou citaci z rozhovoru s Jirkou Novákem, který tu byl nedávno publikován:

"I proto je lezecká úroveň současných úspěchů na osmitisícovkách průměrná. Výstupy „normálními cestami“ z 50. let nemohou být v současnosti považovány za špičkové výkony."

To se týká 13 výstupů z těch 14. O úrovni výkonů se bavím v jejich kategorii, tedy v kategorii výškového horolezectví, se kterou jako celkem se nemůže srovnávat to, čemu se tu drtivá většina z nás věnuje.

Pokud se finančního příspěvku na film týká, doporučil bych zvážit alternativu - příspěvek rodině Milhause, který se nešťastně zabil v Paklenici, i když si za to mohl sám. http://on.fb.me/ZDCY64
Petr Jandíkodpovědět 
               Re: pan Jaroš01:54:37 23.09.2014
myslim, ze nejde o jalovost nekterych dni, ale o to co pani Vyborna predvedla, kdyz opravdu o neco slo - popis komplikovaneho vystupu a '"silenych" podminek, kdy Jaros stanul na vrcholu "sam"... to mi teda fakt nesedi.
jardaodpovědět 
              Re: penezni dar19:15:51 22.09.2014
...
odpovědět 
              Re: penezni dar22:47:26 22.09.2014
Ani dvojnásobné vysvětlení nepomohlo, milý Marty. Nedá se nic dělat.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: penezni dar23:07:20 22.09.2014
souhlas, k tomu opravdu neni potreba dalsi diskuze
karelodpovědět 
     Re: penezni dar22:13:54 17.09.2014
No kdyby to byla taková prdel, tak by asi 15. nebyl. A 1. Čech... mně to prostě nepřijde zas tak málo. To že se nevěnuje zrovna do tebou obdivovaných těžkých výstupů?? Znova, první věta. Prostě se s tim smiřte a zkuste bejt trošku soudný a uznalí, než začnete snižovat výkony jiných. Nebo ho radši demonstrativně překonejte a pokud budete mít stále tu potřebu, pak kecejte, že nemá bejt humbuk kolem něj, ale vás, doprdele už!!
m.odpovědět 
      Re: penezni dar22:45:14 17.09.2014
nechci p.jarose schazovat, ale todle je nejak moc .... „Radek Jaroš si oblékl brnění starodávných hrdinů, kteří šli příkladem ostatním a o jejichž stopách čteme v bájích a pověstech. ,,....
Kdyby se s toho nedelalo todle, bylo by jiste min lidi co ,,zavidi,,
dpodpovědět 
      Re: penezni dar22:49:48 17.09.2014
Nerozumíme si. Nikdo neříká, že to je brnkačka. První Čech se všemi 14 ks - to opravdu není málo.

Ale když porovnám mediální odezvu a PR, které kolem toho je, tak to u méně zorientovaných lidí a laiků musí vyvolávat dojem, že se jedná o bezkonkurenčně největší úspěch v naší horolezecké historii.
To mi přijde vůči řadě jiných horolezců nefér (Rakoncaj, Sulovský, Holeček ..) a mám potřebu dát to víc do kontextu a nenechat se mediálně oblbovat.

Přijde mi to podobné, jako by někdo tvrdil, že Vaidišová je nejúspěšnější česká tenistka všech dob a přitom byla 2x v semifinále grandslamu (což není málo a já ani Kuba Turek bychom to určitě nedokázali) - jenže Navrátilová má 59 grandslamových titulů...
Honzaodpovědět 
       Re: penezni dar00:28:59 18.09.2014
Hele, já v dětství hrál tenis v Mariánkách na kurtech, kam dneska smí jenom honorace, a jednou jsem sbíral míčky junioru Lendlovi při Galeově poháru. To bych snad už mohl komentovat vrcholový tenis, není-liž pravda?
Kuba Turekodpovědět 
        Re: penezni dar06:58:56 18.09.2014
Mám pocit,že na svém webu a komentářích to úspěšně děláš už léta,že všechno komentuješ.......
odpovědět 
        Re: penezni dar16:53:26 18.09.2014
Tak to sorry, podcenil jsem tě. Kdybys na tom sbírání trochu propracoval, možná bys se do toho čtvrtfinále grandslamu jako sběrač propracovat mohl. To mě nenapadlo...
Honzaodpovědět 
       Re: penezni dar09:09:28 18.09.2014
Aha, chápu. Jenže holt ta Koruna asi přirozeně viditelnější a pochopitelnější úspěch je -pro veřejnost, tak se to prostě dobře prezentuje. Imho to, že další jmenovaní popularitu nemají, neznamená, že si ji Radek a jeho výkon nezaslouží. Zmíněné formulace jsou úsměvné, ale takhle se asi populární novinařina dělá, no. To že se Radek a nakonec i lidi kolem filmu snaží sehnat peníze na své projekty a daří se jim to je v pořádku a v tomto případě imho dobře.
m.odpovědět 
        Re: penezni dar12:32:13 18.09.2014
U Babiše možná...
Kuba Turekodpovědět 
       Re: penezni dar09:40:52 18.09.2014
Prave ze ten kontext neni jen o tech jménech ale i o tom jak tyto akce probíhají. Úspěch Radka je v tom ze prelezl bez kyslíku vsechny, uplne vsechny. Zadna mu nechybí. Kazdy ví jaky je rozdil mezi "skoro" a "uplne". Rakoska byl součásti velkých expedic. Ano, v te dobe to byla špička ale o male týmy rozhodne neslo a hlavne "byl čas horu okupovat dlouho a čekat na okno". Dnes na vsechno uz neni tolik času. Mára stoji trochu mimo tohle dění a jeho lezeni je za hranou akceptovatelného rizika. V tom je výjimečný zase on. Ne kazdy ma koule na to lezt nekam kde je vetsi pravděpodobnost ze se zabije nez ze to přežije. Tomaz Humar a dalsi toto jenom potvrzuji. Proste kazdy je dobry v tom svém a nelze to srovnávat.
Janodpovědět 
        Re: penezni dar12:26:47 18.09.2014
Když pár lidí vyleze všechny věže v Sasku, je to velký úspěch, ale určitě o nich nikdo neřekne, že jsou proto v horolezecké špičce. Hrála v tom roli logistika, orientace, úsilí, vytrvalost, trpělivost a já nevím co ještě, ale s obtížností (která určuje směr horolezeckého sportu), to má pramálo společného.

Tak je to i s Korunou Himálaje.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: penezni dar13:54:26 18.09.2014
... a proto tuhle bezvyznamnou kolekci ma stejnym stylem jen 15 lidi na svete ... protoze ty vosmy v podstate nikoho nezajimaj, nikdo tam nejezdi, je to moc jednoduchy a dost by se za to stydeli ... jak rikam, vobklad.
MUDr.odpovědět 
          Re: penezni dar14:13:40 18.09.2014
Ty opravdu nevnímáš, co čteš, že ne?
Kuba Turekodpovědět 
          Re: penezni dar14:18:47 18.09.2014
A co je pravý důvod? Je to o tom, že na to nemají, protože je to opravdu špičkový výkon elity, nebo jim to za to nestojí, a raději se věnují něčemu, co pro ně má přínos vyšší?
odpovědět 
         Re: penezni dar19:35:53 18.09.2014
Hele, teď mě napadá, že koncem srpna Magnusek s Bojsou vyhráli "Skalního muže 2014". Kromě 14 vypitých piv, vylezli v limitu všechny předepsané věže, tj. 60. Nevím, jak kdo z vás zná Skalák, já ho znával svého času velmi dobře, ale abych během jednoho dne našel všechny ty předpsané věže a ještě na ně vylezl, o tom tedy dost pochybuji. Takže co takhle jim udělit "Korunu Skaláku". Info tady: http://www.hruboskalsko.cz/ 3index.asp?cmd=16&uin={D001FE76- 8C54-4974-8B14-F9310D11EECB}&label=1
(odstraň mezery)
PeS odpovědět 
          Re: penezni dar23:21:07 18.09.2014
Raci se predem zeptej Turka, at pak nejste za blbce :)
.odpovědět 
           Re: penezni dar19:10:40 22.09.2014
JOJO asi by to chtělo anketu na nejlepšího novináře....a nebo na nejtrapnějšího ???
odpovědět 
            Re: penezni dar23:09:22 22.09.2014
no prave tu uz nekolikrat vyhrala Vyborna :-)))) a taky treba Jirka Pomeje...
odpovědět 
  Re: penezni dar22:55:10 17.09.2014
tak to jsem z textu clanku nepochopil :))
dodpovědět 
   Re: penezni dar22:59:57 17.09.2014
sorac, chtel jsem reagovat na prispevek z 14:18
dodpovědět 

 blábol režiséra09:31:49 18.09.2014
Knížku o Prachtelovi jsem si takhle předplatila a rozhodně jsem poté nelitovala. Radkovi fakt nezávidím ani nepovažuju jeho aktivity za bezcenné, prostě každý má jiný cíl. Mediální kampaň mě celkem minula, takže ani to mi nevadí.
Ale tohle "slovo režiséra" je fakt peklo, které mě od chuti vidět film dokonale odrazuje :-)
Janaodpovědět 
 Re: blábol režiséra14:21:08 18.09.2014
jedno horolezecke medialni peklo uz zaridila Lucie Vyborna - a slova rezisera jsou naprosto na stejnou strunu. uz toho fakt bylo dost.
lubosodpovědět 

 Doporuceni lekare09:49:41 18.09.2014
Lukas B. by se mel jit provetrat na nejakej vysokej kopec, pak si dat vobklad a precist si neco o crowdfundingu, PR a rozhlidnout s po socialne-medialnim svete roku 2014.
Kuba T. by to ze sve profese mel znat taky, ale jak to ctu, tak by se mohl i pridat.

MUDr.odpovědět 
 Re: Doporuceni lekare13:02:09 18.09.2014
tedy subjektivně vás chápu, je to asi váš kámoš, máte ho rádi a vlastenectví je moc fajn věc. objektivně je punk jinde a tady se to míjí s médiem, fakt doporučuju (co já vím) spíš ty husí rozhledy, kosmopolitan nebo svět v obrazech.
Lukas B.odpovědět 
  Re: Doporuceni lekare13:11:20 18.09.2014
ty si jantar... uz jen ta mluva... pak urazky o druhoradejch kameramanech... v cem je problem ze udelaji crowd source na film?
Todpovědět 
   Re: Doporuceni lekare13:55:59 18.09.2014
druhořadej kameraman je urážka? naopak! ještě existuje třetí a čtvrtá řada, pralesní liga a dovolenkáři :)
Lukas B.odpovědět 
    Re: Doporuceni lekare14:53:32 18.09.2014
asi mas recht... neco jako druhoradej fotograf, spodrumernou velikosti penisu... muze bejt i hur :)
Todpovědět 
    Re: Doporuceni lekare15:03:05 18.09.2014
si fakt nevidis do huby, napsal si "nějakej druhořadej kameramánek parazitující na jeho slávě." a ted se tvaris ze takovy oznaceni pro nej ma bejt v podstate pocta ... a to o tom parzitovani zni jak z rudyho prava ... a nejsem jejich kamos. dva vobklady.
MUDr.odpovědět 
 Re: Doporuceni lekare13:43:43 18.09.2014
Rozhled, chlapče doktorská, rozhled, jistě! Takže doporučuji, než se pustíš do psaní dalších příspěvků: 1) Najít na klávesnici čárky a háčky (už je všichni používáme od Husa pěkných pár stovek let). 2) Rozhlédnout se po mediálním světě a kouknout se, jaké projekty žádají fanoušky o podporu (v naprosté většině ty, které nemají naději na samostatný život). 3) Podívat se, co pan Čálek natočil (a uvidíš, že je opravdu druhořadý kameraman, v první řadě točí jiní machři).
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Doporuceni lekare14:15:01 18.09.2014
v pripade takove medialni provarenosti nechapu, ze si nejsou schopni sehnat tak ``relativen'' malou castku. RJ za svuj posledni vylet jiste dostal odmenu v radech milionu, takze si na film, ktery ho bude opevovat jiste rad prispeje sam. sam o sobe rika, jak je schopny v marketingu a businessu. zpusob financovani crowdfundingem je v tomto pripade trapny a zneuziva naprostou nekritickou medialni kampan, kterou si kolem sebe zaridil. pokud se nezverejni, kdo a jak film financuje, nezbavim se dojmu, ze si to muze zaplatit sam. treba to jeste zvysi cenu 40,000 za prednasku.
jirikodpovědět 
  Re: Doporuceni lekare14:17:23 18.09.2014
Zaprvé dnes mnozí píší z mobilů bez interpunkce běžně a pochopitelné to je, za druhé no a co. Nezávidět a nechat žít.
Martinodpovědět 
  Re: Doporuceni lekare14:40:14 18.09.2014
1/ ceskou klavesnici tady nevedem, ted pro tebe vynecham i velky pismena.
2/ podporu zadaji vsechny mozny projekty, muzou vybrat $50M nebo taky kulovy. a protoze se do toho muze pustit kazdej, tak je nesmysl mluvit o nejake vetsine.
3/ druhoradej - tak jak to napsal lukas b. zni proste vysmesne a on to sam dobre vi.
je spousta dokumentu, co tocili druhorady kameramani a reziseri a ktery sou proste dobry.
velky filmovy staby u nas zadnej dokument z expedic tocit nebudou, protoze by tu dalsi nulu na konci cilovy castky nikdo tady nezaplatil.

hele a kdo te este tak sere jako jaros? co adam - nemel pri tech onsajtech expresky? fakt nekoho zajima prelejzani 9b+? s holeckem je to asi taky na hrane, co? co ten pavouk - bral u toho pernika a nemel video? cece a mesner moh toho brachu zachranit? hilary tam mel fakt dost serpu, ne?
mel bys vydat horolezeckej hate-book.
MUDr.odpovědět 
   Re: Doporuceni lekare15:31:05 18.09.2014
hm, čím dál častěji se utvrzuji, že doktora může dělat kdejakej psychopat.
Prostě se to mělo označit jako PR a zakázat diskusi.
d.odpovědět 
   Re: Doporuceni lekare15:46:32 18.09.2014
mimochodem, kde u vás? eště v nějakým jiným blbákově než tady u nás je zvykem šermovat titulem jako druhým jménem při dyšputacích o tématech nesouvisejících s vodborností (bral bych to u diskuse třeba o léčbě podebraný paty, ale tady? to ti nejni hanba? dyť je to nevkusný...)?



odpovědět 
   Horolezeckej hate-book.15:50:52 18.09.2014
hele a kdo te este tak sere jako jaros?
* Jaroš ani nikdo jiný mě neštve, to sis nevšiml?

co adam - nemel pri tech onsajtech expresky?
* Samozřejmě to nejsou OS, ale PP.

fakt nekoho zajima prelejzani 9b+?
* Skoro nikoho. Pár lezců a pak už nikoho.

s holeckem je to asi taky na hrane, co?
* ???? Co je na hraně? Jeho život?

co ten pavouk - bral u toho pernika a nemel video?
* Bral nějaký derivát amfetaminu. Díky tomu přežil jako mnozí jiní velcí horolezci.

cece a mesner moh toho brachu zachranit?
* Těžko.

hilary tam mel fakt dost serpu, ne?
* Ano. I s nimi to však tehdy byl špičkový horolezecký výkon.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Horolezeckej hate-book.20:39:48 18.09.2014
Kubo a Lukasi B., sory ale mě fascinujete se jak se vždycky vzájemně podpoříte když jeden z vás napíše nějaký hejt (doprovozený nějakou fakt vtipnou hláškou). Vycitat nekomu ze nepise hacky a carky, to mi přijde opravdu jako zoufalost ne druhořadá, ale prostě na úrovni nejhorších diskusí na nejhorších serverech (takže k tomu přispíváte aji na Lezci, no to je pro vás asi v poho). Myslím že by to chtělo trochu soudnosti. A obecně, když už rozdělujete na prvo, druho, třetiřadost, Kubo, tohle by mě zajímalo: do který řady mezi novináři by ses šoup ty? Mimochodem já bych tě do žádný nešoup, v něčem seš podle mě fakt dobrý a v něčem nesnesitelný a manipulativní, ale kdo z novinářů nikdy není hoď kamenem, do nějaké řady bych si tě zařadit netroufl. No couž.
 ashodpovědět 
     Re: Horolezeckej hate-book.20:51:49 18.09.2014
Pokus o rozumnou diskusi? Co je tohle za slabošský emo? Tady se vrazdi a lyncuje! Fuck off diacritics! Hejt jú, mén (smajlik se samopalem).
honzaodpovědět 
     Re: Horolezeckej hate-book.00:27:54 19.09.2014
Tomáši, neklesej na myslí, když už klesáš v argumentaci. Takže: 1) Nevyčítám komukoliv, že neumí psát čárky a háčky. Doporučil jsem mu pouze, ať je začne používat. Důvodem byla má dobrodějnost - bude mu lépe rozumět, co chtěl vyjádřit, a ostatní ho nebudou mít za hlupáka. 2) Význam osoby musí hodnotit někdo jiný, než ona osoba. To Tě Milan Vodička nenaučil? Takže ani já sám sebe nemůžu a neumím hodnotit objektivně. 3)´Co má Tvé expozé společného s předplatným na neexistující film o Radku Jarošovi?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Horolezeckej hate-book.12:55:47 19.09.2014
Přeci si nemůžeš všechno klesání v argumentaci nárokovat je pro sebe... Nech taky tuhle možnost i ostatním.
odpovědět 
    Re: Horolezeckej hate-book.20:42:36 18.09.2014
nemazte to s tou kravou... :) dyt to na ne sedi :) btw: kdo ji ma ulozenou? nemate chut ji nekam ulozit? ;)
odpovědět 

 crowdfunding11:40:06 19.09.2014
A co prinesete svetu a spolecnosti krome predstaveni RJ jako borce v brneni? At si pan Jaros dalsi reklamu na sebe zaplati sam, prostredky na to pres sponzory jiste ma. Navic svoji cenu zna jako schopny businessman velmi dobre. U neziskovych projektu nebo projektu, ktere nemaji sanci na financovani bych to pochopopil. Tady u tohoto projektu ne, at uz nabizi za odmenu jakkekoliv kraviny. Mimochodem jsou v tom uspesni. Tak at Jarosovi a ostanim pricmrdavacum ala Vyborna, co se na nej nalepili, kvete business. S horolezeckymi vykony toto zbozstovani nema vubec nic spolecneho.
lacaodpovědět 

 walter bonatti15:35:52 19.09.2014
,, podle meho nazor zahrnuje hodnota hory a tim i hodnotu vystupu ruzne stranky, estetickou, historickou i etickou,,  W.Bonatti    (at historie posoudi, jaky hodnoty prinesl radek jaros)
dpodpovědět 

 :-(14:06:50 20.09.2014
Tolik ubožáků jako přispívá do této závistivé diskuze se nenajde snad ani pod články bulváru.
Je mi z Vás na blití!!!  "lezci"
Michalodpovědět 

 ňáká koruna22:58:59 20.09.2014
U nás v hospě by to taky nikoho nezajímalo...sice to dal všechno asi bez mága... ale stejně
Homolkaodpovědět 

 pche20:18:15 23.09.2014
Je dobře, že Lucka Výborná jela i za moje peníze na expedici K2. Vůbec mi to nevadí a je mi to jedno..taky bych jel.. :)
Arab a jeho děloodpovědět 
 Re: pche13:09:16 24.09.2014
tak to ja tedy ne, na propagaci osobnosti pana Jarose jsem je ceskemu rozhlasu nedal. nejak tam zminovali verejnou sluzbu. falesne obrazy o RJ tim teda fakt nejsou a nakonec horolezectvi jenom uskodi.
tomasodpovědět 
  Re: pche14:15:50 24.09.2014
obecně se domnívám, že nějaká ta veřejnoprávní média financovaná z daní či povinných poplatků by se měla věnovat něčemu tak bezvýznamnému jako sportu jen velmi okrajově - měla by to ponechat mediím komerčním (stejně tak jako estrády, stokrát nastavované seriály, taneční soutěže atakdále). jo samozřejmě by to vedlo v důsledku k tomu, že by na českou televizi či českej rozhlas(tj nezávislý a komercí nesužovaný zpravodajský kanál) čumělo pár desítek tisíc lidí. no a co?
Lukas B.odpovědět 

 srovnání20:48:00 23.09.2014
Zrovna vedle na stránce je rozhovor bývalé předsedkyně Horolezeckého svazu s bývalým předsedou téhož. Takže můžeme v pohodě porovnávat výkony těch dědků v minulém tisíciletí s výkony třeba Radka, ale třeba i Máry. Jo a ten film o Dhaulagiri nejspíš nestál ani korunu, ale ten o Radkovi bude nejspíš úplně jinej formát.
Johnyodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.