Libor HROZA, 3. místo na Juniorském mistrovství světa.
Velké gratulace Liboru Hrozovi za třetí místo na Juniorském mistrovství světa v lezení na rychlost. Dalšího výborného umístění dosáhla Eliška Karešová 5.-8. místo a Lucka Hrozová 9.-16. místo.
Hezký, paráda! Velká gratulace jak rychlostním tak obtížnostním lezců za úspěšnou reprezentaci republiky ve sportovním lezení na MS!!
Speciální blahopřání Éle za umístění i za to, že se nedá odradit a bojuje! Supr!
Hoj Houmy.
Bronzová medaile Libora(rychlost) a dvakrát 9. místo(rychlost,obtížnost) Lucky z mistrovství světa juniorů ve sportovním lezení Edinburghu je asi tím nejlepším poděkováním jejich letitým sponzorům Saltic, Singing rock a TJ Jiskra Nový Bor. Díky!
Kdyby jsi radeji Petre drzel hubu,ty deti tezce trenuji a ti sponzori jim alespon v necem pomuzou.Ty jsi nedal nikomu nikdy nic a jen kalis vodu.Smrdis na sto honu.
Napis jeste , za to s tema deckama MYSLIS UPRIMNE.
Protoze aby jsi nekoho z nich zasponzoroval nemas asi chut.A ver , ze tim sponzorinkem by jsi dal ceskemu horolezectvi svuj nejvetsi dar.
Všetkým mladým treba poďakovať za veľmi slušnú reprezentáciu a pogratulovať k výkonom!Liborovi
gratulujem a prajem veľa úspechov aj najďalej.
P.S. Vy všetci dospelí -" Už sa nehádajte a nevŕtajte do seba!!!!" Dík!
No Petr, ač je to k nevíře, zjevně asi nechápe princip sponzoringu.Pokud by Rebel poslal děkovný dopis pánům sponzorům za jejich bohulibou činnost tak si ho můžou nechat akorát tak zarámovat.Petře, a nedělej že to je novinka, sponzor chce, aby celej svět věděl, že sponzoruje a co sponzoruje a tudíž pokud to bude vědět jen on sám tak to postrádá jaksi podstatu.Tedy až na výjimky které se týkají sponzorství politických stran:-)Takže příště Petře radši ťukej sobě na čelo a ne do klávesnice.
Ale chápu princip sponzoringu. Je to způsob, jak prachy, který by jinak skončily ve státním daňovém molochu využít způsobem, který by přece jen něco sponzorovi přinesl. V tomto případě jde o reklamu, kdy se nosičem reklamního sdělení stává nějaká známá osobnost, případně její rodiče:-)
Proto je v pořádku stěna pomalovaná logy sponzorů, závodníci s pologovaným oblečením, reklama na webu a v časopisech.
Cpát ale děkování sponzorůlm i do komenrářů je uš trošku moc, i když chápu, proč to Libor dělá.
Kdyby na Lezci ale každej, kdo má sponzora v každým komentáři děkoval, nebylo by to tady ke čtení. Lezec se mi líbí právě proto, že reklama je jen tam, kde má být a ne úplně všude.
tedy abychom si rozuměli: sponzor dává prachy (nebo něco jiného) proto, aby si udělal reklamu a následně víc vydělal. mecenáš naopak proto, že si myslí, že je dobré tu věc podpořit. sponzoring je záležitostí firem, které musí vydělávat (kupříkladu hnědá limonáda, nechutný a nezdravý to oficiální nápoj kdejakého sportovního klání), mecenášství je záležitost lidumilných boháčů (kupříkladu takový pan Soroš), kteří už mají vyděláno.
jak sponzor, tak mecenáš někdy zasluhují chválu, a jindy rozpaky.
Mám pocit, že s timhle odrecitováváním sponzorů přišel RT a Montana (často tomu věnovali extra (!) otázku v rozhovoru - Kdo tě sponzoruje?). Rozmohlo se to jako mor. Legranda je, že co lezčík, to telefonní seznam přispěvatelů. Filutové od hokeje a fotbalu si dávaj sponzora rovnou do názvu týmu (Becherovka KV), což se třeba do novin vejde. Ale třeba: Filip Tlustý Papouš, Vomáčka Export-Import, HO Náhradní díly Ústí nad Labem, to by gatekeeper nepustil.
Pro začátek by stačila basa plzniček týdně a jednou za čtrnáct sedmička vizourka (ňákej irskej malt, ty já rád). No, a protože něco za něco, tak já nabízím: jednou týdně sérii dehonestujících komentáříků zde na Lezci (navrhuji témata: komerčáci olamují písek bez povolení CHKO, komerční firma riskuje životy svých klientů používáním nenormované výzbroje a výstroje, pravda o Radimu Bzurovi, ekologická katastrofa v Horním Libouchci atp.), prostě kompletní PÍÁR servis, kterej u exáčů eště nemáte moc dotaženej. P.S. Minule (Koubič, maglajspytlík a sekání rukou) to bylo super! Koláče návštěvnosti jedna radost!
To neberu...už takhle nás dost diskreditovali UL přehledy v Tištěné formě 09/04( a to né za málo peněz, které jsme jim proto nezaplatili....je to jasný...vím odkud vítr fouká - skoro námět na pořádnou kachnu - skoro jako v tom včerejším novým seriálu na Nově ). V té formě elektronické se to snaží dohnat http://web.usti-nl.cz/nup/
Dostal jsi včera mailík s pozvánkou na trošku převyslejší stěnu než máte na UJEPu ( akorát pro tvé svalnaté hnátky ). Zatím ČAO ....dnes vyrážím na tu plachetnici na JAdran částečně s kliošema a pak rovnou do Paklenice.....
Na mne teda nejvíc zapůsobí, když se dozvím že třeba firma dá matroš děcáku, aby si robátka mohla užít (nedávno jsem jedny vybavený Singáčem potkal). Ale to už je to mecenášství. Nicméně působí to, že nejedou jen na vnější efekt.
no to jsem chtěl nějak jemně naznačit. sponzorovat vítěze je byznys jako každej jinej. mecenovat basketové hřiště na chánově je něco maličko odlišného (když teda pominu ten fakt, že je to z hlediska společnosti jako celku dlouhodobě zatraceně výhodná investice, ale to bychom se dostali úplně někam jinam, k žehrání na to, že pod kolonku "podpora sportu" se obvykle schovávají arény pro gladiátory)
ty to furt more zlehčuješ. já se kochám nadějí, že mi tady sprostě vynadá nějakej zarytej milovník mladejch nadějnejch závodníků a jejich chlebodárců....
Děláš si vskutku plané naděje. Fanouškové a poručníci mladejch chrtů se mydlej výhradně mezi sebou. To je uzavřená skupina, kam pronikneš jedině tehdy, když si sám pořídíš nějakýho vleka a infiltruješ ho mezi malé pretěkáry. Pak ale stačí zmínka o neregulérnosti závodů a už to jede. Povoleny jsou pouze argumenty ad hominem. (Už to slyšim: LukasB: Tak blbě postavenou cestu sem nežral. Můj synek tam ztratil orientaci! Rebel: Co to je za bludy? Zabloudit tam moh´ jen trotl... ap.)
Ovšem takhle, jako v tomhle případě, uvedený sponzoři jsou furt lepší, nežli násilně natlačený zmínky v článku, kde autor si zcela nenápadně, však halasně a opakovaně pochvaluje nějakou značku. Mi připadá...
No, to máš pravdu. Kdyby sem každý cpal své sponzory, bylo by to jistě neúnosné. Ale zase na druhou stranu, kolik našich lezců stojí v průměru každej rok na MS na bedně? Myslím, že tak dva. A u těch bych tu reklamu klidně přežil.