LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kudy mám lézt?? Nahoru!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
42.Galeová 10269
43.Fajkoš 10259
44.Pelíšek 10156
Bouldry:
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
44.Bureš 8600
Hory:
13.Procházková 5670
14.Y 5373
15.Louda 5220

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141646 cest
Nové přelezy:
Futurs Bar 7C
Epta Xroni 7c
Epta Xroni 7c
Epta Imere 7b
Black Elef 9
Pedrův Smr 10-
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+

Stěny
Česká beseda - tělocvična TJ Sokol Bělá - Děčín X
HARLEM - Ústí nad Labem
Fit Studio Jitka - Slaný

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point Olomouc - Olomouc
Rock Point - Palác Flóra - Praha 3

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Jií Oliva a Jan Zozulák potrestáni disciplinární komisí ČHS

Už nějaký čas visí na stránkách horosvazu informace o výsledku disciplinárního řízení s Jiřím Olivou a Janem Zozulákem. Oběma bylo uděleno veřejné napomenutí.


jarda hlaváč   [úpravy] 07:59 27.09.2019Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 To nás mají za pitomce?09:11:52 27.09.2019
Ano. Jak vyplývá z dokumentu, v únoru na MŠMT oba potrestaní prohlásili:
"...je sportovní lezení zastupováno ČHS, ale ten příliš o toto odvětví a jeho rozvoj nejeví zájem a oni chtějí tomuto sportovnímu odvětví pomoci, a že to jsou oni, kteří pořádají valnou většinu soutěží a rozvíjí tento sport."
O měsíc později se na VH holedbali, jak jim strašlivě záleží na tom, aby ČHS pomohli. :-)
Petrodpovědět 
 Re: To nás mají za pitomce?13:26:32 30.09.2019
Jo, kdyby ta tva posledni veta nebyl lzivy vyklad reality, tak budiz..
odpovědět 

 parádní článek10:08:14 27.09.2019
Dobrá práce! Dlouho jsem si tak pěkně nepočetl.
honzaodpovědět 

 p. rezek10:47:04 27.09.2019
To je taková tragikomedie, když p. Rezek neumí napsat ani oficiální dopis. Jednou "DK" v uvozovkách, podruhé o málo níže nikoliv.
Jednou popsáno jako zkratka, podruhé opět a znovu upozorněno na totéž..
A to zdůvodnění? Tak to už je úplně p. Rezku k smíchu. Trochu sebereflexe, avšak mám po tomto dopisu pocit vykonavatele špinavé práce :-(


odpovědět 

 :-)11:54:44 27.09.2019
To je takové hezké ... nostalgické ... soudružské:-). Njn, taková veřejná konstruktivní kritika, to se musí umět. Je vidět, že mladejm holt chybí zkušenosti ... a PŠM:-).

Ale já myslím, že když se mladí a horliví soudruzi vydají cestou upřímné soudružské sebekritiky a poučí se z téměř krizového vývoje, tak by jim náruč Strany ... tedy vlastně Svazu ... měla být i nadále otevřena!

Čest!
MModpovědět 
 Re: :-)13:15:27 27.09.2019
Je to tak nějak ve stylu retrosocialistickém. Tohle potrestání ukazuje komunismem zdevastované myšlení těch, kteří trestají. Oliváč na to vlastně může být hrdý....
odpovědět 
  Re: :-)14:57:20 27.09.2019
Takže je normální na MŠMT někoho (ČHS) pomlouvat a měsíc později na Valné hromadě tvrdit, jak mi jde o dobro ČHS a lhát do očí všem přítomným. Tuhle hrdost Olivovi opravdu nezávidím.
odpovědět 
   Re: :-)20:36:59 27.09.2019
Ale vždyť to tak není. Dole máš popis druhé strany.
Taky anonymodpovědět 
    Re: :-)08:50:54 03.10.2019
Čím to je, že se z lidí stávaj kokoti, když dostanou nějaký funkce a dohlížejí na prachy.
Achjoodpovědět 

 MŠMT13:54:45 27.09.2019
Na MŠMT snad nejsou retardi, kteří by dávali/nedávali dotace podle toho, jestli jsou v nějakém odvětví třenice, nebo ne...to by pak nemohli dávat žádné dotace, protože třenice jsou všude :)
odpovědět 
 Re: MŠMT14:11:42 27.09.2019
No podle toho, že třeba u nějakých grantů vyžadujou, aby např. na každé jednotlivé pastelce pro děti byl nalepený štítek se znakem EU a názvem grantu, bych na nic nesázel.
odpovědět 
  Re: MŠMT14:58:14 27.09.2019
Co má společnýho vyžadování nálepka na pastelce a hypotetického nepřiznání dotace kvůli třenicím?
odpovědět 
   Re: MŠMT15:43:31 27.09.2019
Nálepky na pastelkách svědčí o nedostatku soudnosti a vyhroceném formalismu a byrokratismu.
Pokud někdo bazíruje na takových věcech, je trochu podezřelý, že to s jeho soudností není úplně v pořádku.
odpovědět 

 Odsouzení :)15:39:34 27.09.2019
Tak je venku rub a kdo by měl zájem, tak si může přečíst i líc. "Odsouzení" DK vnímáme jako dobrý, respektive blbý vtip. DK, byť na to byla upozorňována, rozhodla pouze a jenom na základě uvedeného textu. My od začátku s tímto textem nesouhlasíme a vyzývali jsme několikrát DK, aby uskutečnila setkání, na kterém budeme s paní Vozobulovou. Jsme si jisti, že by došlo k vysvětlení. DK o setkání neměla zájem a jsme potrestáni :).
Na MŠMT jsme byli a nikdy jsme se tím netajili. Představili jsme se jako dlouholetí pořadatelé celého ČP v boulderingu, který děláme řadu let pro ČHS. Zároveň jsme zmínili, že také jsme pořadatelé dalších BOULDER závodů a zejména seriálů BoulderDěti a školního boulder poháru (ŠBP). Že tyto dva seriály ČHS nechtělo je pravda a tedy fakt. Zmínili jsme, že bychom rádi v budoucnu i tvořili seriál závodů na obtížnost. Vzhledem k odvětvím, které lezení má (boulder, obtížnost a rychlost) zřejmě došlo k nedorozumění / nepochopení, protože jsme rozhodně nikdy netvrdili, že bychom pořádali veškeré ČHS závody. Takové nedorozumění je pochopitelné a stane se. Co jsme se primárně chtěli od paní Vozobulové dozvědět, je způsob metodiky pro získání dotace na chod sportovního svazu, kdyby svaz žádal pouze přes UIAA. V rámci této diskuse nám bylo doporučeno se s VV dohodnout na společném postupu a že by bylo nejlepší vytvoření pobočného spolku. Vše jsme řekli VV, který ale o další jednání neměl zájem. Nesouhlasíme s DK a jejich trestem, leč odvolávat se k VV by nemělo vůbec smysl, když víme, jak dopadlo naše odvolání v kauze Resche, kdy DK Resche uznala vinným a VV ho následně trestu zprostil. My stále stojíme za tím, že Resch lhal a lže i nadále a nemá být členem VV i proto, že v minulosti sekal na skalách. Každý ať si udělá názor sám. Já osobně jsem dost často k zastižení po pražských stěnách a rád si s každým pokecám. Anonymům se omlouvám, že asi tady moc nebudu reagovat.
Oliváčodpovědět 
 Re: Odsouzení :)15:47:51 27.09.2019
Člověk s čistým svědomím se nesnaží vyhnout trestu na základě promlčení :-)
Petrodpovědět 
  Re: Odsouzení :)16:21:00 27.09.2019
Jenže to už není náš výmysl, ale právníka, který to celé sepsal a zkusil. Není to ale vůbec podstata věci. Podstatný je text s kterým nesouhlasíme a který nebyl projednán.
Oliváčodpovědět 
 Re: Odsouzení :)17:23:46 27.09.2019
Jiří Olivo,
kromě toho, že byl pro podání k disciplinární komisi použitý materiál, který jsem si obstaral kvůli podání mé osoby k disciplinárnímu řízení Tebou a Janem Zozulákem, tento případ nesouvisí s mou osobou. Je tedy s podivem, že mě ve svém komentáři jmenuješ.
Jsi skvělým žonglérem s fakty. Každý, kdo si dal tu práci a přečetl si všechny materiály k disciplinárnímu řízení, které jste proti mě podali, viděl, že jsem byl původně disciplinární komisí uznán vinným pouze kvůli mylnému výroku, že Jan Zozulák se osobně zúčastnil jednání s tehdejším partnerem. Na tuto mýlku jste měli možnost reagovat na VV, když se začal Honza cukat, usadil jsi ho, ať to nechá být. Mylnou informaci o Honzově přímé účasti na jednáních s partnerem jsme uvedli na pravou míru v zápise z dalšího VV, bylo to na můj podnět (po schůzce u partnera, který mě na tento omyl upozornil, znáš ho velmi dobře, můžeš se ho zeptat). Mrzí mě, že jsem uvedl v omyl účasníky valné hromady.
Buď tak laskavý a drž se faktů, nikoli dojmů. Vše zde mnou psané jsou snadno ověřitelné fakty.
Souvislost s mojí starší kauzou je opravdu velmi zavádějící. Pravděpodobně nevynecháš jedinou příležitost, jak mě očernit, nebo jednoduše odvádíš pozornost. Více k tomuto disciplinárnímu řízení (potažmo článku) nemám co říci, neboť jsem u řízení nebyl ani ho nesledoval.
Hore Zdar
Petr Resch
Petr Reschodpovědět 
  Re: Odsouzení :)17:55:32 27.09.2019
V případě Jana :), jste nikdy neuznali, že jste totál pochybili a lhali. Základní obvinění totiž z vaší strany zní, že Jan zneužil znalostí coby člen VV a tím jsme my získali Rock Point. Je to lež, kterou stále opakujete. Na DK to jasně zaznělo. Pokud na tomto znění trváš, tak druhým dechem dodáváš, že lže Jirka Žák, protože ten jednoznačně popírá Janovu účast na získání Rock Pointu. A tohle je základ všeho. Zbav Jana tohoto nařčení a je klid. Naše kauza s MŠMT je samozřejmě věc druhá a my to nějak přežijeme :).
Oliváčodpovědět 
   Re: Odsouzení :)20:19:44 29.09.2019
S Jirkou Žákem to nemá nic společného. Ten o tom skutečně nemusel vědět.
Petr Reschodpovědět 
    Re: Odsouzení :)13:06:23 30.09.2019
Jsem rád, že to pereme takhle veřejně a že se k tomu vyjadřuješ. To mě teda vysvětli, jak tohle teda myslíš :)? Rock Point našel a jednal s ním Jirka Žák a Roman Kozelka. Oba jednoznačně tvrdí, že jim Honza Zozulák NEDODAL žádné informace. Oni oba dva totiž i dost jasně tvrdí, že jim NIKDO nedodal informace o tom, že by Rock Point byl vhodný adept. A druhá strana, tedy Rock Point jednoznačně tvrdí, že s Honzou Zozulákem ani nejednali na toto téma. Tak to teda vysvětli, KOMU ten Honza předal ty tajemný informace, když je nikdo při jednáních nepoužil :)? Navíc ČHS s RP nejednal boulder závody, ale jinou aktivitu. A že tě očerňuji? Cože? To TY jsi na VH vypustil věci, které jsou totál křivárna na entou. Nemáš jediný důkaz a přitom se ty a celý VV za tuto lež stavíte. Omluvte se, uznejte chybu výroků a je klid. Co čekáš když to neuděláš :)?
Oliváčodpovědět 
     Re: Odsouzení :)23:22:50 04.10.2019
Ještě tu je jedna otázka - nakolik Reschova lež ovlivnila průběh VH... Nevím, musel bych si to celé pustit, jestli to zaznělo před nějakým hlasováním, zvlášť když v ČR rozhodují volby sudetští Němci či zástupy migrantů na našich hranicích, tak i proradný Zozulák se může hodit :D
Bídaodpovědět 
     Resch a jeho lesch(ž)15:14:51 09.10.2019
Tak týden a víc fuč a Petr Resch se odmlčel. Těžko, přetěžko se uznává chyba...
Výše jsou jasné otázky. Odpovědi jaksi chybí.
Je to jak s Milošem a textem, který údajně napsal Peroutka :). To je taky velká "psina".
Oliváčodpovědět 
  Re: Odsouzení :)21:51:30 27.09.2019
Ahoj Petře a kdoví, kdo ještě čte.
tedy veřejně...aspoň se to doví víc lidí.
My jsme disciplinárku s tebou zahájili, neboť jsme nechtěli, aby někdo s podobným charakterem zastával funkci v ČHS. Osobní urážku nemám, je mi to fuk. Na valné hromadě jsi před davem lidí a hlasujících v podstatě řekl, že jsem zneužil nějaké informace a ukradl partnerství s Rock Pointem. Věděli jsme, že disciplinárka už nic neznamená, neboť dojem z nás si dělali lidi na VH. Sám jsem věděl, že to, co jsi řekl a i to, jak to po té upravil výkonný výbor, je pořád totální lež. Nikdy jsem žádné informace klukům (Jura a Roman), kteří vyjednali partnerství s RP, nepředal. Na disciplinárce jsme si uvědomili, jak najít důkaz (v jednom emailu mezi námi se píše, že kromě kluků nikdo z nás nevěděl, že se jedná s RP). Email jste už ale na disciplinárce nepřipustili. Jasně pravidla, ale evidentně vaše. Váš svět, my jsme v něm jak sloni porcelánu. Prazvláštní už byl princip DK - já jsem měl hledat důkaz toho, že jsem něco neudělal. Těžko se hledá v prázdnotě :-).
Jak se píše na jiném webu - v minulosti jste Libora Hrozu dali k DK za nějaké lži v článku na lezci. On se spletl (možná to pak i přiznal) a vy (DK) ho stejně potrestala. V tvém případě tě VV zprostil viny, že jsi se spletl. Jednou trest, jednou zproštění?!!

Nechceme, aby se na VH říkali lži/mýlky. Nebojujeme proti ČHS ale proti výrazným a podle nás křivě jednajícím osobám, které za ČHS vystupují, překrucují obraz děje. Teda bojovali jsme, tímhle už nebudeme ztrácet čas.

Trest nám za MŠMT. To je totální vtip, jak píše Oliváč. Od počátku říkám, že to je jak za totáče (vlastně jsem ho díky vám zažil). Jsi trestanej za to, že nedržíš hubu, pokládáš otázky vedoucí k pravdě. Tehdejší dojem, že nám jde na MŠMT o peníze, jste vytvořili dobře. Čistá demagogie. Vyzývali jsme člena VV, ať jde na MŠMT s námi, odmítl.

Uvidíme, co se odehraje dál. Nuda nebude :-)
Honza Zozuodpovědět 
   Re: Odsouzení :)22:52:32 27.09.2019
Kdybys už aspon nekecal, že ti nejde o prachy a (chceš-li)komunisticko-postkomunisticky pojatý business.Kdo tě trochu zná, tak řekne o tvých šlechetných sport záměrech svý
odpovědět 
    Re: Odsouzení :)07:43:45 28.09.2019
To jsi ale silák. Takový malý psík, který anonymně štěká. Všichni tři jdou se svým jménem férově ven. Jen ty jsi sráč za plotem připravený k útěku.
Fukodpovědět 
     Re: Odsouzení :)10:27:13 28.09.2019
Sráč za plotem připravený k útěku.
Fakt dobrý!
zdénodpovědět 

 ...07:04:58 30.09.2019
LOL, to je ubohé. Ještě, že už neplatím členský příspěvek. Teď už jen nějak zastavit penězovod od ministerstva. Snad se ti to, Oliváči, aspoň trochu podaří.
kkkodpovědět 

 Foto dne:
Trebenna East
Willy Wancker, 8
 Databáze cest:
Všechny cesty (179574)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Le Bout Des Doigts 4C Fontainebleau
Talonthropie 5A Fontainebleau
Papa 2 Fontainebleau
Garros 3+ Fontainebleau
Roland 4A Fontainebleau
Nově komentované:
Dvoukruhová 5+ Skalný
Cesta K Nebeskému Klidu 6+ Srbsko
Na Pannu 6- Srbsko
Dvoukruhová 5+ Skalný
Bruska Umí Středověk 9- Skalný

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: poučení | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (119)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (39)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (12)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (1)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 381 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 326 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 295 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.