LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   ...I třetí družstvo zabloudilo a udělalo prvovýstup!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140236 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pozvánka na MMČR v lezení na obtížnost

2. a 3. listopadu, BigWall Praha

Jak jsme Vás již informovali, o víkendu 2. a 3. listopadu proběhne na lezecké stěně BigWall Mezinárodní mistrovství České republiky v lezení na obtížnost. Diváky jistě potěší, že se závodu zúčastní i Adam Ondra. Neváhejte a přijďte v neděli podpořit závodníky!

Podrobný harmonogram k MMČR i AMČR najdete v propozicích závodu zde: www.horosvaz.cz

Vstupné na finále je zdarma.

Adam Ondra

Foto: Pepa Horák





Původní zpráva:

Rádi bychom vás pozvali na Mezinárodní mistrovství České republiky v lezení na obtížnost, které proběhne společně s Akademickým mistrovstvím ČR v lezení na obtížnost.

Datum konání: 2. a 3. listopadu
Místo konání: Lezecká stěna BigWall

Závodit budou kategorie:
Muži, Ženy
Junioři, Juniorky
Chlapci A, Dívky A
Akademici a akademičky

Registrace probíhají přes web horosvazu do 31. 10. do 20.00
SOBOTA 2. 11. KVALIFIKACE (dvě cesty stylem flash)
12.30–14.00 Registrace závodníků
14.30–18.30 Kvalifikace

NEDĚLE 3. 11. SEMIFINÁLE A FINÁLE
9.30–12.30 Semifinále mužů a žen souběžně
(slouží jako finále mládežnických kategorií a AMČR)

15.00–16.00 Finále žen
17.00–18.00 Finále mužů

Vstup diváků na finále je zdarma.

Podrobný harmonogram k MMČR i AMČR najdete v propozicích závodu zde: https://www.horosvaz.cz/soutezni-lezeni/prehled-zavodu-cr/kalendar-zavodu-cr-2019/

plakát


(Původně vyšlo 19.10.2019)

Alice   [úpravy] 08:15 31.10.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 super závody20:08:18 19.10.2019
Je to super místo a dobře zorganizovaný. Zkrátka to má fakt úroveň.
Smůla, že se to krylo s mezinárodníma závodama, ale jinak se nedá nic vytknout. Jen chválit.
divákodpovědět 
 Re: super závody20:10:03 19.10.2019
hoops, jsem pod jiným článkem. Jsem chtěl komentovat aktuální závody v boulderingu :)
divákodpovědět 

 Mezinárodní mistrovství v České republice16:28:07 20.10.2019
Mezinárodní mistrovství České republiky znamená, že vyhrají Poláci, Slováci, můj oblíbený Kazach, kterému vždy držím palce, a možná nějaký Slovinec? Nemělo by se to jmenovat Mezinárodní mistrovství v České republice? Závod to bude super, o tom žádná, ale neměli bychom mít i nějalé Mistrovství České republiky?
odpovědět 
 Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:51:36 20.10.2019
Jo, je to divný.
Sou Činodpovědět 
  Re: Mezinárodní mistrovství v České republice14:26:57 23.10.2019
Souhlas. A pokud vím, tak tohle je jaksi jen rarita ČR. Jinde jsem na to nenarazil...
HonzaKodpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice18:45:15 23.10.2019
A kde všude jsi byl? V Benešově, v Boleslavi nebo i někde dál? Stačilo by podívat se třeba na Slovensko a narazil bys..
odpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:01:35 23.10.2019
Ona blbost je už v názvu článku. Pokud vím,tak 2.a 3.11 2019 ŽÁDNÉ MMČR NENÍ,ale Akademické mistrovství České republiky v lezení na obtížnost 2019 (AMČR)
Ergo pokud tam budou cizinci, tak pouze ti, co studují u nás. A nikdo jiný. (Ostatní zahraniční chdáci pokud přijedou, by kvůli autorům měli bejt jen jako diváci). Takže ať se nikdo nediví, že je tolik připomínek, za které může vpodstatě ZADAVATEL ČI AUTOR PLAKÁTU příspěvku, ať už úmyslně či nikoli. A pokud úmyslně, o něčem to vypovídá.
HonzaKodpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:22:04 23.10.2019
Nevím, odkud inform,ace čerpáš, ale na stránkách ČHS je "MMČR v lezení na obtížnost, kat. dospělí, J, A, AMČR" Tady máš propozice.

https://www.horosvaz.cz/res/archive/227/048491.pdf
odpovědět 
      Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:18:35 23.10.2019
https://www.horosvaz.cz/res/archive/227/048489.pdf
HonzaKodpovědět 
       Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:28:15 23.10.2019
Tak když se zajímáš jen o půlku informací a nejsi schopen si zjistit vše, je to těžké :-( To by samo o sobě nevadilo, ale to, že na základě neúplných informací jsi schopen psát radikální vyjádření jako ŽÁDNÉ MMČR NENÍ a ještě při tom použiješ velká písmena... A přitom se stačilo podívat na stránku horosvazu před tím, nrž napíšeš obvinění jako "...ZADAVATEL ČI AUTOR PLAKÁTU příspěvku, ať už úmyslně či nikoli. A pokud úmyslně, o něčem to vypovídá."

Bohužel, těžko brát vážně i tvé další příspěvky na témata náročnější, když se vlastně ani neumíš kouknout na přehled závodů.
odpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:40:21 23.10.2019
Tak ono i to Slovensko je jen pověstnou výjimkou potvrzující pravidlo…
Které jim tam mimochodem zavedl Mráza z Česka … (;-).

Právě tím jak jsem to na tom Slovensku na K2, kde jsme byli na pozvání synového kamaráda z SK, který se pak díky tomu nedostal do finále, měl možnost vidět, jak to ty místní děcka berou (ne ten kamarád, ale většina ostatních), když jim tam přijede „stádo nadupaných kobylek“ z větší země, tak jsem si na to vzpomněl, když tou tu někdo jiný otevřel.

Přitom by stačilo jen to, aby proběhlo oddělené vyhlášení a všichni mohli být spokojeni. V podstatě "maličkost", která však něco stojí.
JiBodpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:51:22 23.10.2019
Vždyť přeci to jsem psal. Přijedou lepší a zvítězí, místní smutně koukají a brečí, že kdhyby tam nebyli ze zahraničí, mohli vyhrát oni. Tvoji logiku chápu, ale nesouhlasím s ní. A doufám, že tento trend bude pokračovat. Doby, kdy jsme se tu na MČR plácali po ramenou jak jsme dobří, ale ve skutečnosti to byl těžký podprůměr, jsou snad již pryč. Alespoň naši mají motivaci a srovnání.
odpovědět 
      Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:12:03 23.10.2019
Tak to je o vyjasnění si, co má být smysl, jaký má být cíl celého snažení.
Jestli apriori soustředit se pouze na výchovu chrtů, kteří to pak všem ve světě nandají a jejich prostřednictvím si svazoví funkcionáři budou moci přeměřovat pindíky a nebo zda má být cílem organizace sportu pro všechny výkonnostní úrovně a tudíž mít pyramidální strukturu závodů, kde si každý najde to svoje. A v rámci ní i ta HonzouK zmiňovaná organizace mezinárodních závodů pro porovnávaní naší špičky s ostatními zeměmi. Prostě pro každého co jeho jest.

Znechutit to těm děckám umí každý trouba, ale udělat to tak by se v tom sytému každý našel, chce už trochu jiné uvažování.

Přičemž tyto koncepční rozhodnutí by se podle mě neměly činit kabinetním způsobem za zavřenými dveřmi, ale měly by být podrobeny širší diskusi. Což se neděje, proto se pak všichni diví, když se pak téma otevře na netu...
JiBodpovědět 
       Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:40:01 23.10.2019
Pro zábavu pro děti má sloužit MPM, Sambar Kids, Hudy pohár a další podobné (s podporou ČHS). ČHS jako takový se má primárně soustředit na vrcholový sport a repre, tedy na maximální podporu úzké špičky.
odpovědět 
        Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:45:59 23.10.2019
Vidíš, a já měl za to, že ČHS čerpá peníze ze státního rozpočtu na všechny své členy, i na ty zv. nevýkonostní. Do rejstříku sportovců nechal zapsat dokonce úplně všechny členy, tedy i ty co se soutěžním lezením nemají vůbec nic společného.
Měl proto, podle mě, organizovat závodní sport pro všechny výkonnostní skupiny. V opačném případě je to podle mě dotační podvod.
JiBodpovědět 
         Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:58:36 23.10.2019
Není. ČHS je dělá pro všechny skupiny. Na můj vkus až moc. Akorát že je zřejmě dělá bez tebe, proto tak řveš. Celé U14 je čistě bačkůrkářský závod pro aktivní děti, nic víc. 40 dětí ve skupině není žádná orientace na výkon. Stejně tak tu jsou stovky dětí, které se účastních závodů jiných, také za podpory ČHS. Proto také některé oddíly mají za děti dotace. Takže promiň, ale ať napíšeš, co napíšes, vždy mi z toho leze jen frustrace z toho, že děláš MPM, na který ale ČHS nic nedává, i když ty si myslíš, že by to ČHS platil měl, protože je to vlastně druhá liga, co dnes v ČHS chybí, a druhá frustrace z toho, že synek by mohl být zlatým medailistou a mistrem ČR, ale oškliví cizinci mu to kazí. Sorry, nepíšu to s úmyslem ti škodit, ale nic jiného z tvých slov nekouká. Ale buď v klidu. Synek ať trochu potrénuje, třeba pak uspěje i bez toho, aniž bys mu čistil cestu, a s ČHS se to třeba také srovná, když je tam teď jiná parta (i když tedy nevidím důvod, proč by ti měl ČHS něco platit, když si u tebe nic neobjednal).
odpovědět 
          Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:05:45 23.10.2019
Ale prdlačky, já se s MPM do ČHS nederu. Ale chápu, že podle sebe hodnotíš druhé a podsouváš jim to, jak bys to na jejich místě postupoval ty. Ne nadarmo se schováváš v anonymitě, že.
JiBodpovědět 
           Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:30:28 23.10.2019
Mám k tomu své důvody. Třeba právě hromady závistivých a frustrovaných kokotů, kteří pak zbytečně ňafají, když může být klid. Něco jako naši komáři. Uškodit nemohou, ale otravují a otravují...
odpovědět 
        Re: Mezinárodní mistrovství v České republice13:11:48 24.10.2019
Osobně trvám na svém vyjádření viz 12:31:52 22.10.2019
Nikomu to neuškodí a pokud upravíme i ony open závody (zařazení a vyhodnocování dle kategorií do tabulky české a moravské části regionálů a fin. příspěvky dle pravidel) nijaké nároky nevzniknou. A podobně pokud dělat finale ČP vždy jako mistrovství ČR pak také ne a bude konec dohadům a sporům. A místo oněch sporných MMČR prostě zavést něco jako liga mistrů ve fotbale či ono PETZEN TROPHY pro všechny - tedy ne pouze špičku,(ta se porovnává v mezinárodních závodech)a oni touživci po konkurenci se zde mohou vyřádit a porovnat dokonale, obzvláště pokud se tohle podaří kromě Rakouska i u nás, v Polsku, na Slovači a pod.
HonzaKodpovědět 
 Re: Mezinárodní mistrovství v České republice11:58:45 21.10.2019
Jojo přesně tak, podobně v Ostravě o víkendu na MMČR v boulderingu vyhrál Číňan, Etirejec a Rumun v chlapech a v holkách tři ultralehké Somálky.
Juraodpovědět 
  Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:37:38 21.10.2019
Řekl bych, že přesně toto co jsi, Juro, právě předvedl, je příkladná ukázka falešné argumentace.
Pomíjí totiž fakt, že ve stejný termín, kdy probíhalo MMČR-B v Ostravě, se konal závod SP a ME v obtížnosti a tudíž ti z okolních států, kteří by měli na stupně vítězů, byli na jiných atraktivnějších závodech, než byl právě tento. A to, že se závodníci z obou disciplín prolínají snad netřeba vysvětlovat. Proto tento závod nelze brát jakou ukázkový etalon. Dále v U12 již skutečně vyhrála cizinka a to Polka…

Osobně s vyzněním úvodního komentáře k tématu souhlasím a přestože si nemyslím, že by se mělo cizincům v účasti na našich závodech bránit (sám jsem tak nečinil), tak zastávám názor, že by se měly zvlášť vyhodnocovat výsledky závodu a zvlášť výsledky poháru a zvlášť by se měly udělovat tituly mistrů, vícemistrů a bronzových titulů MČR. Prostě mistr ČR by měl být Čech/ška, stejně jako mistr PL by měl byt Polák/a, SK Slovák/venka.

Vím, že tomu tak dříve bylo i u nás a že se od toho ustoupilo, protože to představovalo komplikace pro pořadatele při vyhlašování výsledků. Což je podle mě chyba. Přesněji řečeno v situaci kdy ČHS vyčlenil na pořádání tří závodů (dvě MMČR a jeden ČP) dalších 800 tis Kč z rezervy, mi to přijde jako výsměch.

Myslím, že by se měla vzít v potaz také skutečnost, že ČHS je organizace, která je v drtivé většině financovaná ze státního rozpočtu českých(!) daňových poplatníků, proto by měla poskytovat servis zejména českým závodníkům. A popravdě mě docela udivuje, že je třeba to někomu vůbec vysvětlovat.

Závěrem se proto zeptám, zda pod nickem „Jura“ psal onen komentář Jura Čermák člen KSL?

PS: Přičemž těch navýšených 800tis. Kč na tři závody by bylo dobré si pamatovat, až budou zase někteří funkcionáři KSL brečet nad tím, jak jsou neadekvátně ohodnoceni a někteří budou dokonce drze tvrdit, že pro ČHS pracují zadarmo…
JiBodpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice22:30:09 21.10.2019
Je to tak jak píšeš! Ať zůstane u MČR v pravém slova smyslu. Cizinci můžou závodit mimo soutěž.
-odpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice23:16:01 21.10.2019
Píšeš Myslím, že by se měla vzít v potaz také skutečnost, že ČHS je organizace, která je v drtivé většině financovaná ze státního rozpočtu českých(!) daňových poplatníků, proto by měla poskytovat servis zejména českým závodníkům.

A to se jako neděje? Vždyť přeci ty závody jsou i pro české lezce, nikdo jim v účasti nebrání. Takže v tomto případě ČHS pro Čechy poskytuje vše potřebné, veškerý servis. To, co by sis přál ty, je, aby Češi měli garantovánu bednu :-)

Ano, pokud může MČR vyhrát a být vyhlášen cizinec, je to diskutabilní, ale může to být i bráno jako krok dobrým směrem a zavedl bych to i v juniorech. Je to fajn příležitost, jak relativně levně a jednoduše na domácí půdě porovnat schopnosti a výkon se světem. Alespoň se ukáže, jak na tom jsme. Nebo se snad bojíš, že finále MČR bude bez Čechů? Jen ať se naši snaží, tohle je super motivace :-)
odpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice00:16:25 22.10.2019
Čechy Čechům, Moravský pohár Moravanům, v Trtůvkách musí vyhrát jedině rodilý Trtůvčan a žádná náplava! Hnědá je naše barva! JiB na hrad!!!
Béďaodpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice00:29:34 22.10.2019
Jde nám o kvalitní konkurenci na domácích závodech, aby se s ní nemusela naše špička jezdit měřit za drahé peníze do ciziny nebo o garantovanou bednu v národním zájmu, bez ohledu na konkurenceschopnost? Co z toho přinese daňovému poplatníkovi lepší výsledek?
Juraodpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice06:47:23 22.10.2019
Ze zkušeností bych řekl, že se v první řadě staráte o vlastní kapsy a své vlastní pohodlí. Řeči o tom, jak vám jde o daňového poplatníka, jsou v tomto kontextu neskutečná chucpe.
JiBodpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice13:25:42 22.10.2019
A jak by v tomto případě fungovalo to tahání peněz do vlastní kapsy? On si Jura pro sebe na MMČR vydělá víc, než kdyby to bylo jen MČR? Nebo jak je to myšleno? Já to vidím poměrně jednoduše - ať přijede co nejvíce lidí z venčí, ať vidíme srovnání. Konečně to bude mít nějakou úroveň. Oficiálně se pak vyhlásí bedna podle pořadí, za mistra ČR se bude považovat první Čech. Co je na tom špatného a komplikovaného? Akce proběhne na BigWallu, což je asi v ČR nedostižná stěna co do profilu a délky cest, může to být hodně dobrá akce mezinárodní akce se slušnou účastí i atmosférou. Za podobné myšlení pro ČHS palec nahoru.
odpovědět 
      Re: Mezinárodní mistrovství v České republice22:55:40 22.10.2019
A není krokem zpět opustit atraktivní veřejný prostor obchodního centra? Na stěnu přijdou zase jenom lezci, lezení neosloví další potencionální zájemce o tento sport, či dokonce náhodné kolemjdoucí. A kde si kurva nakoupím?
Bídaodpovědět 
       Re: Mezinárodní mistrovství v České republice23:49:09 22.10.2019
Holt asi nebyli letos takoví sponzoři. Ale s nákupem neměj obavy. OC Harfa je dost blízko.
Nouzeodpovědět 
        Re: Mezinárodní mistrovství v České republice11:04:57 23.10.2019
Uf, tak to su klidné. Spíš jsem se chtěl vlastně zeptat, kam zmizeli 4climb s.r.o. a Karel Krčmář.
Bídaodpovědět 
         Krčmář? To neResch :)20:17:21 23.10.2019
A co teprve čtyřletá Krčmářova smlouva :)! Svaz neměl žádné sankce? Krčmář nedodržel k čemu se upsal a nic se mu nestane? Reschík si to přikryl? Hodný kluci to jsou všichni. Jiného by bičem hnali a dalšího médii vláčeli, ale tu... NIC.
Justiceodpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice15:49:42 22.10.2019
Tak skutečnému daňovému poplatníkovi to nepřinese nic v obou případech. Ale to asi ani nikdo nečeká.
odpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice14:41:22 22.10.2019
U 99% příspěvků od JiBa si vždy řeknu, že je to fakt k*kot, přispívající na různé konspirační weby a šířící totální trotloviny. V tomto jsem s tebou ale JiBe za jedno. Jen mě mrzí, že budu muset čekat minimálně dalších 99 příspěvků na opět něco smysluplného. P.S. ber to i jako zpětnou vazbu JiBe…
KModpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:13:10 22.10.2019
V tom případě bych se měl vážně zamyslet, zda v tomto konkrétním případě nedělám chybu v úsudku, když zrovna teď se mnou souhlasí někdo, kdo se mě nezdráhá sprostě urážet a v 99% má zcela odlišný pohled na svět. Trochu si mě znejistil.
V každém případě díky za zpětnou vazbu KM!
JiBodpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice07:50:04 23.10.2019
V klidu JiBe. To, že s tebou v tomto případě souhlasí někdo s úplně rozdílným světonázorem, ještě neznamená, že je u tebe něco špatně. Jsme jenom lidi a i to se prostě může stát! Každopádně pokud je ve tvém komentáři lehký nadhled a skrytý humor, zcela jsi rozbil mé statistiky! Pokud né, omlouvám se za nevyžádaný koment…
KModpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice14:24:28 23.10.2019
Jirí v klidu. Kdo nemá argumenty, začne nadávat a dštít. To je dnes bohužel dáváno za přednost....
HonzaKodpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice17:24:46 23.10.2019
Nerad se účastním diskuzí na Lezci(a to se vůbec netýká Standy H)ale na vysvětlenou. Já se podepisuji celým jménem tedy Jura Čermák. Jura je prostě někdo jiný.A k tomu MMČR DOSPĚLÝCH.Je to jediný závod kde může být vyhlášen zahraniční účastník Mistrem České republiky.U všech ostatních kategorií chápu nutnost titulu.
Jura Čermákodpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:45:02 23.10.2019
Dík za odpověď, Juro Čermáku, přijít o poznání dříve, tak by nejspíš celá ta debata k věci byla hned vyřízena.
Ale i tak díky.
JiBodpovědět 
 Re: Mezinárodní mistrovství v České republice12:31:52 22.10.2019
No - pokud tam přijde jeden či dva o nic nejde. Ovšem pokud se tam začnou hrnout cizinci, vpodstatě souhlas s předchozím. MČR má být opravdu přebor čechů a nebo ať se to jmenuje jinak. A pokud jde některému globalistovi o englické huhlání (k předvádění sebe) a mezinárodní účast, proč nezačít dělat závody ala Petzen Climbning Trophy u nás. Místo i vhodný název by se jistě našlo a dnes tohle každý bere jako neoficiální ME mládeže. A jistě to má i ekonomický efekt (tam je třeba velká možnost protáhnutí jako hezké dovolené). Takže čechové buďte čechové a ne globalismem pomatení čecháčci a hlavně přemýšlejte o oné poznámce ala Petzen. V tomhle jsou rakušané co do národa i uvažování a konání opět před námi...
HonzaKodpovědět 
  Re: Mezinárodní mistrovství v České republice13:29:22 22.10.2019
A proč? Je to mistrovství ČR, ne tvůj přebor Čechů. A není to žádná novinka, na Mistrovství Slovenska také někdy vyhrávají Češi.

Takže ať si klidně přijedou repre všech okolních států, já s tím problém nemám. Alespoň se uvidí výkony v přímém srovnání. A za Mistra ČR se může považovat nejlepší Čech, vždyť na pořadí se přeci nic nezmění, Češi se srovnají stejně, jen mezi nimi sem tam bude někdo další. Protestovat mohou jen ti, co mají strach z ostudy.
odpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:06:05 22.10.2019
Tak to je asi nejlepší řešení.
odpovědět 
   Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:21:37 22.10.2019
Typický pohled moderního globalisty. Nemám nic proti mezinárodním soutěžím v ČR.Ale název a pravidla ať tomu odpovídají. Ve fotbale taky máme třeba pohár UEFA i pro cizí kluby. Ale není to mistrovství ČR. Takže si to klidně dělejte ale s jiným názvem.Třeba jako EURO pohár. Pak to sedí. Ale neplantejte věci národní a mezinárodní. Vím že je to dnes stálá snaha a všude. Prostě onen globalizmus, a likvidace států jako národních celků, stejně jako za komoušú internacionalizmus. To jsme vůbec nemuseli blbnout v 89 a mohli bojovat za onen internacionalismus. A nemuseli ztrácet 30 roků...
HonzaKodpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice22:16:41 22.10.2019
To je ale hromada blábolů. Hledáš za tím něco, co tam není. Prostě se bude dělat velká akce na velé stěně, tak proč tam nepozvat i další? Za jedny peníze a jednu práci máš super akci, která může vejít ve známost po celé lezecké Evropě. Proč to dělat nadvakrát? A tahat do doho nějaký nacionalizmus, politiku... Měj radost, prostě se dělá akce, sezve se tam kdo chce, všichni zalezou, nejlepší Čech bde za mistra ČR a jede se dál. Ale tvůj názor a tahází sem nějakých národních celků... to je prostě ujeté.
odpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice14:17:52 23.10.2019
Ale vždyť říkám vpodstatě totéž. Jen chci, aby ten název odpovídal. Stejně jako to mají všude jinde třeba v Rakousku. Prostě dělejme nějaký pohár EU a mistrovství ČR můžeme udělat jako finále ČP. A nebude nic navíc. Nakonec i ten název tomu bude odpovídat. Vítěz ČP bude i mistrem ČR. A tam jak každý uzná nemá nikdo jiný než účastníci ČP co dělat. A nebude ani sporu ani diskusí...
HonzaKodpovědět 
      Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:30:39 23.10.2019
Na Moravském poháru (MPM) smí starovat nebo vyhrát jen děti z Moravy?
odpovědět 
       Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:57:15 23.10.2019
Tak Moravský pohár není mistrovství a ani v něm se nepočítaly výsledky zahraničních závodníků do celkového poháru. A hlavně MPM bylo financováno jen a jen ze startovného a jeho rozpočet se rozhodně nepohyboval v řádech tří set tisíc na závod, tak jako u MČR! Byl jsem rád, když jsem to nějak ušoulel abych měl na vyhodnocení celého poháru. To finanční a sponzorské zázemí úplně, ale úplně někde jinde.
JiBodpovědět 
        Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:35:41 23.10.2019
No a co? Já pořád nechápu, v čem máš problém. Češi si zalezou úplně stejně. Jo, chápal bych, kdyby byl třeba limit 50 závodníků a cizinci lezli na úkor Čechů. To pak jo. Ale takhle ty závody budou za jedny peníze mnohem lepší a přínosnější. Takže pro ČHS velké plus, že se oprostili od připrclého čecháčkovství a machrování si na malém domácím písečku, ale pustili k sobě konkurenci. A je jedno, co to stojí. Za jedny peníze super mezinárodní závody. ČHS zaslouží pochvalu, ne kritiku.
odpovědět 
         Re: Mezinárodní mistrovství v České republice20:48:15 23.10.2019
Už jsem to vysvětloval výše, nevidím důvod, proč bych se měl opakovat.
JiBodpovědět 
          Re: Mezinárodní mistrovství v České republice21:03:02 23.10.2019
Vysvětloval, ale nevysvětlil. To, co jsi uvedl, žádné vysvětlení není. Jen opakuješ fakta, která jsou v souladu se stavem. Čeští závodníci si zalezou stejně, za Mistra ČR se může považovat nejlepší český lezec a ČHS za jedny peníze uspořádá na super stěně dobré mezinárodní závody. To je přeci v pořádku, ne?
odpovědět 
           Re: Mezinárodní mistrovství v České republice13:19:10 24.10.2019
Jak jsem poznamenal. MČR udělat pouze jako finále ČP. a ony mezinárodní závody pod jinou hlavičkou jako Pohár mistrů, Euro pohár, a t.d. A náklady se nezmění a vpodstatě ani ty závody. A mistr ČR. bude prostě od nás a všichni budou spokojeni, (pochopitelně až na ty "moderní pomatence")
HonzaKodpovědět 
    Re: Mezinárodní mistrovství v České republice14:24:21 23.10.2019
Je to tak, nebylo by divný, kdyby naší fotbalovou ligu vyhrál a nad hlavu zvedal pohár polský tým? A pak teprve někde papírově by to byla jako Slávie?
Sou Činodpovědět 
     Re: Mezinárodní mistrovství v České republice19:31:39 23.10.2019
Je to divné zhruba stejně, jako když v české lize za český tým je plné hřiště černochů.
odpovědět 
      Re: Mezinárodní mistrovství v České republice22:25:15 23.10.2019
kteří ovšem kopaj za český tým, ne za svůj africký ;)
odpovědět 
       Re: Mezinárodní mistrovství v České republice12:13:13 31.10.2019
to z nich ovšem Čechy nedělá, stále jsou to Afričani ;)
odpovědět 
        Re: Mezinárodní mistrovství v České republice13:03:46 31.10.2019
Ano, o to je to vtipnější :-) Není nad to, když Afričani tvoří český tým :-)
odpovědět 
         Re: Mezinárodní mistrovství v České republice15:53:23 31.10.2019
Jenže ti cizinci (Afričani) ze Česko na MMČR v lezení nekopou. Už se vašnostovi rozsvítilo?
odpovědět 
          Re: Mezinárodní mistrovství v České republice22:41:03 31.10.2019
Svíti mi od začátku. Pointa je, že každému z nás vadí něco jiného. Nechápu, proč v českém týmu hrají cizinci.
odpovědět 
           Re: Mezinárodní mistrovství v České republice08:39:59 01.11.2019
Jo takhle, tys prostě do vlákna v půlce diskuze zatáhl něco úplně mimo pointu. Tomu říkám temno.

"Pointa je, že každému z nás vadí něco jiného" lol to fakt ne, úplně mimo.
odpovědět 
            Re: Mezinárodní mistrovství v České republice09:02:16 01.11.2019
Naopak, podle mne to ukazuje mnohé. Tobě se nelíbí cizinci v českém mistrovství, ale přijdou ti normální v českém klubu. A já zase nechápu, proč jsou v českém klubu cizinci, ale nevadí mi cizinci na českém mistrovství. Podle tebe je jedno špatně a druhé ne, podle mne je také, jen obráceně. A kdo má pravdu? Proč si myslíš, že ji máš ty?
odpovědět 
 Re: Mezinárodní mistrovství v České republice13:07:14 31.10.2019
Mezinárodní mistrovství nějakého státu je ve sportu docela běžná věc. Např. největší tenisové turnaje: Australian open, USopen, French Open, Wimbledon, jsou mezinárodním mistrovstvím daného státu v tenise. A v mnoha z nich domácí sportovec nezvítězil již mnoho let.
Podobné to je v mnoha dalších sportech. Bývá to běžné v individuálních sportech na rozdíl od týmových.
Krtekodpovědět 

 Babačovo pokrytectví aneb komedie pokračuje14:04:48 22.10.2019
To se zase Babača blbě vyspal, že má takovéto ujímání? Účast zahraničních lezců není nic nového, pokud se nepletu, tak na Slovensku třeba Češi vyhráli skoro vše :-)  https://tinyurl.com/yywp2rew

A ve 2016 byla na MČR U14 na třetím místě Polka. Ve 2017 vyhrála MČR v rychlosti zlato Polka, stříbro Slovenka. Ve 2018 v rychlosti měly Slovenky medaile všechny. MČR 2018 v boulderingu druhé místo Slovensko...

Takče co máte za problém? Účast lezců ze zhraničí není žádná novika, proč s tím začínáte teď? 

Ale pozor, cvak, začínám to chápat, koukl jsem se na rychlost 2018, Babača skončil třetí. Mohl být na Mistrovství ČR zlatý, Babačovi se mohl splnit mokrý sen, ale přijeli závodníci z Polska a Slovenska a obsadili první a druhé místo. Takže chudák Babača, místo oslav Mistra světa (ehm, pardon, ČR), byl rád, že se vůbec dostal na bednu.

Takže odtud vítr fouká, žádné peníze nebo snaha o národní zájmy, ale obyčejná přihlouplá česká závist a neschopnost, kdy našim průměrným berou dobří ze zahraničí tolik toužebně očekávané vaříny. Letos 9.3. první místo Babačovi také sebral Slovák. Že se Babačo nestydíš. Ale jak tě tak znám, asi ne...
odpovědět 
 Re: Babačovo pokrytectví aneb komedie pokračuje15:45:39 22.10.2019
O "vaříny" pro Babaču tu nejde.
odpovědět 
  Jen obyčejná panika na palubě19:20:23 22.10.2019
Vždyť dotyčné osobě také ne. Té jde jen o mě a přitom ji není blbé si se mnou vyřizovat účty přes mého syna… jak ubohé a lidsky odporné.

Zjevně má ze mě někdo panický strach.Nic víc.
JiBodpovědět 
   Re: Jen obyčejná panika na palubě19:29:46 22.10.2019
No z tebe zrovna :-) A co se týká textu, výsledkové listiny mluví jasně, není tam nic vymyšleného. A že sis začal stěžovat až teď, ačkoliv na různých mistrovstvích se takto leze již dlouho, je pravda také.
odpovědět 
    Re: Jen obyčejná panika na palubě19:55:58 22.10.2019
Až na to, že já jsem nebyl tím, kdo to téma otevřel...
JiBodpovědět 
     Re: Jen obyčejná panika na palubě19:59:02 22.10.2019
Tohle téma opravdu JiB neotevřel.
odpovědět 
      Re: Jen obyčejná panika na palubě21:08:07 22.10.2019
1. to nikdo neví, příspěvek není podepsaný.

2. nejrozsáhleji na to reagoval právě Babača. A když tu může bludy a konspirace on, proč ne i ostatní? Takže co když to první napsal nepodepsaný Babača aby si připravil půdu pro svoji rozsáhlou odpověď?
odpovědět 
       Re: Jen obyčejná panika na palubě14:27:33 23.10.2019
Proč vlastně Plzeň nehraje o titul v rakouský fotbalový lize? Tam by měla větší šanci, když je teď Slávie tak silná.
Sou Činodpovědět 
        Re: Jen obyčejná panika na palubě15:02:57 23.10.2019
Až bude rakouskou ligu organizovat ČHS, tak to možný bude ;)
odpovědět 
        Re: Jen obyčejná panika na palubě17:11:16 23.10.2019
Když už zmiňuješ český klub, tak že ti nepřijde divné, že tam hraje třeba Ngadeu Ngadjui :-)
odpovědět 
         Re: Jen obyčejná panika na palubě22:26:31 23.10.2019
ten ale kope za český tým, to je ta pointa
odpovědět 
          Re: Jen obyčejná panika na palubě22:52:32 23.10.2019
Mysíš ten český tým, co ho vlastní Čína? Je zajímavé, že cizinci na MČR ti vadí, ale to, že českou ligu vyhraje klub Číňanů, za který kopou Nigerijci, ti připadá normální :-)
odpovědět 
         Re: Jen obyčejná panika na palubě22:31:38 23.10.2019
Když on hraje, tak pořád vyhrává ale český tým, titul dostane český tým, protože je to česká liga a ne africká, nebo mezinárodní.
kameruňanodpovědět 
          Re: Jen obyčejná panika na palubě22:53:37 23.10.2019
Ale Český pohár také vyhraje Čech :-)
odpovědět 
           Re: Jen obyčejná panika na palubě13:48:16 24.10.2019
Mluvíme o MČR. Tak třeba výsledky z MČR 2018
U12 Dívky:
1. Slobodová Lea – Lezecká akadémia Bratislava (SK)
2. Paarová Natalie – HOVRCH Nové Město nad Metuji
3. Hollá Katarina – Lezecká akadémia Bratislava (SK)

Odvádíš chytře pozornost od faktu, že Slávie je pořád český klub, bez ohledu na to, kdo ho vlastní, nebo kdo za něj kope. Jde o to, že by bylo divný, kdyby mistrovský pohár v ČR zvedal nad hlavu třeba klub Rapid Vídeň. Nebo naopak v Rakousku zvedal mistrovský pohár český tým Slavia Praha.
kameruňanodpovědět 
            Re: Jen obyčejná panika na palubě12:07:10 25.10.2019
No a to loni na Rajceji nebylo MMCR, ale jen MCR:) takze to sice jsou vitezky zavodu, ale mistryni CR byla zrovna Paarova.
A letos to bylo MMCR a ve vsech kategoriich v Ostrave na prvnich 3 mistech byli cesi a polaci nejlip 4 nebo 5.
Abych byl korektni, taku boulderu v Ostrave uz tam neco polaci sebrali:)
odpovědět 
        Re: Jen obyčejná panika na palubě18:46:12 23.10.2019
Víš, jedna z věcí co se mi líbí na lezení je, že to není fotbal. M
odpovědět 
       Snaží se mě snad Jan Bloudek zastrašit?18:58:41 23.10.2019
Ad1) Tak předně opakuji a zdůrazňuji, že s úvodním nepodepsaným komentářem k tématu nemám absolutně nic společného! A kdyby Jurova protiargumentace nebyla tak falešná, tak bych na ni ani nereagoval.

Ad2) S touto tvojí argumentací bych byl velmi opatrný, neboť bráno stejnou logikou bych se zase já mohl ptát, zda se mě nesnaží vedení ČHS, jehož je předseda Jan Bloudek, touto cestou zastrašovat? Vždyť tyto útočné komentáře vůči mě jsou přeci nepodepsané, tak proč by jejich autorem nemohl být právě Jan Bloudek? Přičemž bylo by jedno, zda by tak činil Jan Bloudek osobně a nebo prostřednictvím někoho jiného, kdo by jen plnil špinavé zadání Jana Bloudka.

Přece když bludy a konspirace na můj účet může psát kdejaký sprostý anonym, tak proč by na konto Jana Bloudka nemohli spekulovat jíní? Poslal jsem totiž na vedení ČHS několik otázek, tak říkajíc „na tělo“ a místo jednoduchých odpovědí se mi dostalo tohoto agresivního útoku.
Časová posloupnost je přitom jednoznačná.
JiBodpovědět 
        Re: Snaží se mě snad Jan Bloudek zastrašit?19:20:09 23.10.2019
Fajn, spekuluj. Napiš své teorie, je to v pořádku. Dolož to nějakými fakty, proč si to myslíš (jako já to třeba doložil výsledky z výsledkových listin), lidi si to přečtou a zhodnotí sami, zda na tom něco může být, nebo zda je to blbost. Piš, rád si tvé úvahy přečtu. A každý podnět k zamyšlení dobrý.
odpovědět 

 Inu 19:48:21 26.10.2019
Diskuse bohaté mnohdy i podnětné, ovšem jak jsem již zaslechl z více stran, zcela zbytečné. Činovníci svazu si stejně udělají vše podle sebe - a JEDEME DÁL....
HonzaKodpovědět 
 Re: Inu 20:49:18 26.10.2019
A co jsi čekal? Oni se zde neptají, oni oznamují.
odpovědět 

 stream08:39:38 31.10.2019
Bude někde přenos, prosím?
goatodpovědět 

 diskuse22:34:31 31.10.2019
v poslední době se mi často při čtení diskusí na lezci vybavuje písnička Stánek od kapely Visací Zámek.. asi stárnu.. jinak otevřená mistrovství jsou běžná v řadě zemí a řadě sportů (z nejznámějších třeba tenisové Roland Garros nebo golfové British Open)
aTomodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (22)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.