LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kdyby tu tak byl Boriš! Ten umí po skalinách!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140236 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
KLAJDA - lezecké centrum Brno - Brno - Maloměřice
Nová venkovní lezecká stěna Cibulka - Praha 5
Stěna Černožice - Černožice nad Labem

Prodejny
HUDYsport - Olomouc
HUDYsport - Liberec
HUDYsport - České Budějovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mráza má nové stránky

smallMistr světa a vítěz Světového poháru 2004 v lezení na obtížnost Tomáš Mrázek si založil v těchto dnech své internetové stránky,

kde píše třeba, jaké má letos cíle, nebo radí, jak se stát špičkovým sportovním lezcem.

Mrkněte na www.tomasmrazek.cz


Lezec.cz   [úpravy] 08:06 17.02.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 www a mraza08:30:58 17.02.2005
Stranky jsou moc pekny. Je to spravny, ze ma  nejlepsi lezec sveta konecne svoje webove stranky.
 jirkasodpovědět 
 Re: www a mraza10:05:19 17.02.2005
a co ty chyby v javascriptu... autor se moc nevytah ;-)
sartoriodpovědět 
  Re: www a mraza12:15:56 18.02.2005
Chyby odstraneny.
madmatodpovědět 
   Re: www a mraza08:48:19 24.02.2005
Proc ty reklmyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!Myslel jsem,ze to neni komerce,ale je to uplne obycejna reklama na ocun a pillars
lukas k.odpovědět 

 Dvě věci10:04:52 17.02.2005
Zaujaly mě dvě věci:
1) že olympijská komise bude rozhodovat, zda sportovní lezení zařadí na program ZIMNÍCH olympijských her
2) sentence: "Lezci ... by měli skoncovat s otrhaným vzhledem" je blbá.
Jinak celkem dobrý. 
Papoušodpovědět 
 Re: Dvě věci10:16:00 17.02.2005
Taky mě to zaujalo: co má komu co kecat do toho v čem leze! Vidim za tim tlak sponzorů.
Michalodpovědět 
  Re: Dvě věci10:24:50 17.02.2005
ALE - říká to na svých stránkách a koho to nezajímá ať to nečte. Sponzoři jej živí a tak je jasné že bude propagovat jejich výrobky.
odpovědět 
   Mistr okem vizážisty10:57:29 17.02.2005
Reaktoři časopisu Spi si pozvali vizážistu Papouše, aby prozkoumal Mistrovy oděvy:

DOBŘE:
1) povolený obleček: http://pazout.horolezci.cz/ preview.php3?src=./contens /154/tomas-mrazek.jpg &row_index=12&id_section_item=154

2) další povolený obleček: http://stena-ruzyne.com/ provoz/provoz.htm

ŠPATNĚ:
3) to vypadá, že má Šámot ustřižený a nevoentlovaný nohavice: http://www.lib.cas.cz/tichy/ foto/lezeni/bouldcont/Img_2464.jpg -

4) tady leze Šámot v nějakejch modrákách: http://www.lezec.cz/clanky.php ?xtem=&key=3111 -
Papoušodpovědět 
    Re: Mistr okem vizážisty11:29:28 17.02.2005
Na stránkách profíka (jehož sportovní výkony jsou nesporné) jsem se dočetl, že bych se mezi lezce asi neměl počítat!? Každý týden zalézám do svýho špinavýho spacáku, dávám si svýho 15 let starýho Edelweisse a roztrhaný kapsáče pod hlavu pokrytou zbytky dlouhých vlasů, vařím čaj na zdemolovaném vařiči v očouzeném ešusu a ve větru se snažím špinavýma rukama ubalit brčko. Tedˇuž vím, že když si místo svých děravých Borealek nekoupím nové Rock Pillars a něco od Ocůnu, jsem vyvrhel. Díky, Tomáši, rád jím zůstanu. Jsem rád, že se nemusím klanět sponzorům!
Michalodpovědět 
    Re: Mistr okem vizážisty11:29:36 17.02.2005
Michalodpovědět 
    Re: Mistr okem vizážisty11:45:08 17.02.2005
Hele Papouši a ta kerka v bode jedna je taky povinna?
jirkaodpovědět 
     Re: Mistr okem vizážisty12:54:58 17.02.2005
Já myslim, že jo. Je to výraz absolutní individuality.
Papoušodpovědět 
   Re: Dvě věci11:43:15 18.02.2005
mala poznamka: tomase nezivi sponzori, ale MY otrhani lezci, kteri ty vyrobky kupuji, to co napsal na svych strankach je absolutne neprofesionalni
jirkaodpovědět 
    Re: Dvě věci12:34:41 18.02.2005
čím jej ty živíš? přidáváš mu na benzín když jede na závody? Peníze má od sponzorů za to že jim dělá reklamu - a tohle ať už chceš nebo ne je reklama - co chtít víc než to aby se přesná cílová skupina bavila o dané větě, která směřuje k mému výrobku....Ať už to byla sranda nebo chyba, každopádně to byl z mého pohledu skvělej marketingovej tah.
BBodpovědět 
     Re: Dvě věci00:10:10 19.02.2005
1. od koho maji penize sponzori? pokud si odpovis na tuto otazku, tak pochopis moji argumentaci
2. urazet zakazniky mi opravdu jako "skvelej marketingovej tah neprijde" nazval bych ho hloupym a neprofesionalnim
Jirkaodpovědět 
      Re: Dvě věci07:43:59 22.02.2005
ad1. To že sponzoři mají peníze od zákazníků, kterým Mráza doporučuje je jasné, nicméně stále tvrdím že ty ho neživíš(steně jako já také ne). princim sponzoringu je následovný - když ty budeš mít dobré jméno(výsledky) a budeš se ukazovat v našich věcech tak mi ti za to zaplatíme.
Podle tvého by smlouva vypadala následovně - kolik našich věcí prodáš tolik od nás dostaneš.
ad2. Nikde jsem si nevšiml že by byl někdo urážen. Pokud si někdo svým útlocitem na sebe vztáhl tu větu o otrhancích jako urážku tak je to jen jeho problém. Já chodím také jako trhan ale nevidím na tom nic špatného a proč se tedy čertit když mě někdo nazve pravým jménem.

Souhlasím že Mrázovo podání reklamy je silné kafe, nicméně jak už jsem řekl dříve - podívej se na tuto diskusy - řekl bych že tato reklamní kampaň byla účinná - překročila i rámec svých stránek....
BBodpovědět 
       Re: Dvě věci08:31:06 22.02.2005
Tak úplně asi ne. Negativní reklama musí mít nějakou démoničnost (třeba:tahle zpěvačka snědla maminku a tatínka a tebe také sní-jdem se na ni podívat!). Ale vzpomeň na Králíčka Azurita. Po té, co ho použil Horáček v písni a nechal Landou sežrat, tak reklamu zabalili, místo aby jásali. :o)))
jan pušodpovědět 
 Re: Dvě věci10:48:11 17.02.2005
Ta část o výstroji...hmmm. Inu, jsou to jeho stránky. Já bych to propagační mámení trošku zaobalil a pozval si někoho, aby ty věty trošky vypadaly. Ale jsou to jeho stránky a třeba je to rafinovaný básnický záměr. A vlastně dneska se nosí nejtvrdší polopatismus.
Jdu si raději přilepit chemopránem záplatu na montérky.
jan pušodpovědět 
  Re: Dvě věci11:16:23 17.02.2005
Přeci jenom: "Značka Rock pillars mě zásobuje jednou z nejlepších lezeckých obuví na světě a výstroj od značky Ocún je ta nejbezpečnější, ale i velice designově na výši, což je pro mě důležité. Lezci by si to měli uvědomit a skoncovat s otrhaným vzhledem." To jsou tak zamotané věty, až je to milé. Jasně! Je mistr světa v lezení a nemusí být spisovatel. Ale šlo by sednout na šalinu a třeba zajet za někým, kdo by ten jazyk malinko porovnal. Přeci jen, jsou to reprezentační a propagační stránky.
odpovědět 
   Re: Dvě věci11:17:14 17.02.2005
Já tedy doufám, že ty dvě věty nemají říkat to, co takhle říkají. Tedy: pro mne je důležité jak vypadám, tak si to uvědomte. JÁ to za důležité považuji a tak hybaj se převléknout za ocůn." Na to by mi slušná reakce nenapadla. Spíš je to asi jedna z jazykových neobratností. Proč si nenechat udělat korekturu? Pro slušnýho redaktora je dát obsah do slušný formy stejnej problém, jako pro Tomáše vylézt pětku. Profi sportovci si už na tohle dávají pozor a jejich prezentace bývá na takové úrovni, že by se politici mohli (a měli) učit.
jan pušodpovědět 
   Re: Dvě věci20:09:16 17.02.2005
Na šalinu, se nesedá, kemo!
Hópni na šmirglodpovědět 
    Re: Dvě věci20:16:31 17.02.2005
Sypu si popel na pleš. Neznám tuto krásnou a libuzvučnou řeč! Za trest vypiju jedno Starobrno!!!
jan pušodpovědět 
     Re: Dvě věci20:18:50 17.02.2005
To je teda krutej trest zkazit si večer patokem!
Papoušodpovědět 
      Re: Dvě věci11:19:32 18.02.2005
to jo, glgat tu pasovó zrzku
odpovědět 
 Re: Dvě věci16:30:47 17.02.2005
ja myslim, ze vim zcela jiste, co tim mraza myslel. vzdyt cesky lezci jsou proste z 90% spinavy drbani... roztrhany tricka, mastny vlasy, deodorant znaji jen z reklamy v TV, lezky pachnouci a skoro plesnivy, protoze je ani nedokazou ususit... mel jsem moznost stravit nekolik mesicu v lezeckych komunitach v nemecku, rakousku a svycarsku a to je, pratele, hodne velky rozdil. clovek ma konecne pocit, ze se tam lezeni venujou lidi a ne cunata... a myslim, ze to neni jen o prachach, jak byste mohli namitnout. je to o pristupu. nekdy je to hodne uz spis o budovani image, ale proc ne...
martinodpovědět 
  Re: Dvě věci16:40:27 17.02.2005
Deodoranty jsou karciogení a krom toho způsobují chronické zablativnění-nedměrné a neovladatelné používání šestého pádu "je to o tom". To je vědecky dokázáno! Přemnožení "o tom" přesně kopíruje nástup deodorantů.
Bacha na to:o))))
Špinavý a páchnoucí pes Dag.
Dag a Honza Pušodpovědět 
   Re: Dvě věci09:48:11 18.02.2005
Hele pomalu, páníčku! Tuhle fintu už každej prohlíd. Proto mi fšude taháš, abys moh pak vykřikovat: "Ten pes smrdí, co?!" a svádět to ne nebohého mne! Kdybych tě pravidelně, když jdem spát do našeho pelechu, nepřejel důkladně jazykem, tak je to ještě horší. A ty montérky, cos našel před Kolbenkou a sebral s tím, že jsou pěkně promaštěný a tak to bude wotrpůf jak norfejska... Ty mastný vlasy nemáš, pravda, ale jásat nad tím, že jsi ve fousech našel ještě vánoční cukroví v létě?
sir Daglesodpovědět 
  Re: Dvě věci16:46:29 17.02.2005
Starej Vlasák, co projel na kole celej svět, napsal, že čim víc se lidi mejou, tim víc se potěj a tim víc smrděj.
Papoušodpovědět 
  Re: Dvě věci09:30:07 18.02.2005
Si prášim mágo do podpaží, tak na co deodorant, žejo... :))

P.S. Když už vyráběj aj ten barevnej maglajz, nemohli by ho dělat aj aromatickej? A s příchutí borůvek? :)
Kešuodpovědět 

 Zaplaťpánbůh10:53:30 17.02.2005
že má momentálně nejlepší překližkový lezec planety stránky celkem na úrovni, i když jenom v češtině. Předpokládám, že angličtina, případně němčina a další jazyky budou následovat, protože propagovat Mrázu v Čechách je nošení dříví do lesa.
Drobné chybky se jistě brzy vyladí.
Dobrý start.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: Zaplaťpánbůh10:58:18 17.02.2005
No, ten článek o výstroji je fakt infantilní. To může spolknout asi jen nekritický fanda.
Nejlepší boty? Rock pillars? Jasně! Nejlepší boty jsou přece ty, které mne spozorují :-).
Já bych se nechal radši sponzorovat od FiveTen :-)
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Zaplaťpánbůh11:19:33 17.02.2005
Ten další článek je taky jak z čítanky pro druhý postupný ročník. Vložil hl. to je Helena Lipenská?
Možná by to chtělo i něco pro intelektuálně vyspělejší populaci :-)
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Zaplaťpánbůh15:34:58 17.02.2005
delam to nerad, ale musim s tebou souhlasit. Sou tam picoviny
jiraodpovědět 
    Re: Zaplaťpánbůh18:02:42 17.02.2005
Picoviny - a jaky!!! Ja nejradsi lezu ve svejch laboratornich kalhotach, na kterych je par der od kyseliny sirove, tak to jen tak k tem "otrhanym" lezcum. No, mozna bych mel uhanet nejakou chemicku, napr. Spolanu, jestli by me jako nesponzorovala, kdyz tak pekne reprezentuju chemiky. Nedavno jsem lezl v jedne dost zname oblasti ve Virginii s trickem od firmy Aldrich, tak jim asi napisu, ze by to chtelo nejaky prachy, jinak budu lezt jedine nahatej :-)
honzaodpovědět 
     Re: Zaplaťpánbůh08:24:28 18.02.2005
tak tak, first in your lab!, to je nase znacka!!!
:-))
kojotodpovědět 

 W3C11:00:48 17.02.2005
This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!

Hehe, umistovat si na starnky reklamu na to ze nejsem ani html 4.0 loose, to je teda upadek ;) Ale jinak se mi stranky taky libi
maxaodpovědět 

 Humus11:36:35 17.02.2005
Stránky jsou vzhledově celkem dobrý, ale ten podtext je humus. Stránky vznikly na základě marketingového úmyslu sponzorů, nic jiného za tím asi není.  A věta týkající se vzhledu lezoucích lidí v OTRHANÉM, je fakt pí..vina.
Michalodpovědět 

 Kvalita je des12:12:56 17.02.2005
Mno, nevim co na to rict, ale v dnesni dobe inetu by si www prezentace zaslouzily lepsi grfiku! Grafika je otresna, myslim kvalita obrazku, tohle by bylo in tak 2 roky zpet, kdy jeste prevazovala vetsina modemistu, ale dnes urcite ne, o JS nemluve :) Co dodat snad jen, ze nektere weby jsou zadarmo drahe, spolecnos nebo jednotlivce poskozujou. Nejlepsi lezec sveta by si zasluzil rozhodne lepsi! Tot muj nazor :)
Co se tyce Mrazka tomu jen fandim!
------------------
WWW.IGLDESIGN.INFO
odpovědět 
 Re: Kvalita je des13:21:37 17.02.2005
Co se ti nelíbí konkrétně? Mně to zas tak zlý nepřipadá, ale třeba to jen nevidím :-).
Přijde mi nesmyslný, když se po kliknutí na obrízek u článku objeví v samostatném okně, ale pořád stejně malý.
Pak mi vadí opakování prvního odstavce a fotky u článku jestě jednou pod sebou, když se článek otevře.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Kvalita je des14:14:59 17.02.2005
..aha uz vim kde se stala chyba, programatori maji pocit ze kazdy musi nutne pouzivat IE a navic si dovoli pouzit ikonu w3c - tedy html je mozna v poradku ovsem javascripty funguji korektne jen v IE v Mozzile ktera je dnes pomerne dost rozsirena je to opravdu nekorektni.
Graficke spraovani stranek by mohlo byt urcite na mnohem lepsi urovni...
Fukuosodpovědět 
 Re: Kvalita je des14:58:37 17.02.2005
Nevím jak u stránek T. Mrázka, ale kvalita stránek IGL design je rozhodně taky příšerná a to se tím živej - prostě peklo.
foxodpovědět 
  Re: Kvalita je des15:43:18 17.02.2005
Pardon ale máte pocit že stránky Mrázka vytvořil Mrázek sám? Podívejte se tedy dolů na patu stránek, jsem si jistý že tam najdete firmu která je udělala a věřím, že se tím taktéž živí. Jinak k těm komentářům a komentáři prvnímu řeknu jen tolik, že to není moje aktivita, nepsal jsem to a nesouhlasím s uvedenim odkazu na igldesign pod příspěvkem. Take se tim nebudu nadále zabývat. Je to aktivita jedoho ze zákazníků, který měl dojem že nám tím udělá reklamu díky tomu že byl s naší prací on sám spokojen. Ovšem o reklamu podobného typu v žádném případě nestojíme. Kritiku naší práce si nechte pokudmožno pro sebe, pro nás je důležité, že jsou spokojeni především naši zákazníci a předpokládám že i pan Mrázek je spokojen s prací firmy, která mu stránky vytvořila. Jistě by se na nich dalo lecos vylepšit ale to je věc jiná. V každém případě naše firma nepodporuje standarty w3c a ani je nikdy podporovat nebude jelikož členění ve smyslu w3c není vhodné pro většinu našich klientů, snažíme se zaměřit na optimalizaci pro všechny prohlížeče a členění webu jako takového je vždy pouze na požadavcích zákazníka. Nikomu nic nenutíme.

Buďte tak hodní a netahejte nadále jméno naší firmy tímto webem.
Robert Adámekodpovědět 
   Re: Kvalita je des18:34:10 17.02.2005
Co to tu melete pana Adamku? Kazdy si tady muze rici co chce , pokud to nebude trestne, a tak chce li nekdo tahat jmeno vasi firmy zde, tak to mu vy nezakazujte, ale kdyz vam to vadi, tak prestante podnikat. No ne?
Webmisterodpovědět 
 Re: Kvalita je des12:25:13 18.02.2005
vazeny pan Robert Adámek alias WWW.IGLDESIGN.INFO
o designe vies makove hovno - zostan radsej pri kodovani a neprihrievaj si vlastnu polievocku
je to fakt ubohe
8Fodpovědět 

 nic moc ...14:35:26 17.02.2005
Možná by bylo dobré, kdyby tvůrci stránek upustily od svého otrhaného vzhledu GIFů. A taky od těch nefunkčních JavaScriptů. Navíc mi přijde hodně nešťastné když někdo zveřejní svoji prezentaci a v sekci FOTO+VIDEO se píše, že to není hotové. Přitom to je jedna z ústředních sekcí webu, do které (si troufnu tvrdit) bude chodit nejvíce lidí. Anglická verze stránek by neškodila, když už tam je to logo s nápisem CLIMBER PROFESSIONAL.
stipodpovědět 

 Neberte to vážně14:58:43 17.02.2005
Výroky typu: "...vybavení té a té firmy jsou nejlepší a nejbezpečnější na světě.." můžeme brát vážně,na mě ale působí až ironicky.Jen T.M. a my,lezci,víme,jak to skutečně je,takže bych to až tak vážně nebral.Jeho to živí a když vám maminka uvaří svíčkovou s osmi,taky řeknete,že je nejlepší na světě...
Zdeněkodpovědět 

 Kritika.20:40:10 17.02.2005
Podle mne jsou stránky zatím slaboučké, reklama nechutně tupá a texty taky nic moc. Ale i tak dobry.M.
Martin.odpovědět 

 mraza...20:46:29 17.02.2005
Zajimalo by me, do jake miry jsou stranky opravdu Mrazovy. To, ze stranky delala nejaka profesionalni firma (nebo aspon firma, ktera se aspon snazi pusobit profesionalnim dojmem), to je jasny. Ale spis by me zajimalo, do jak moc sam Tomas Mrazek chtel mit takovehle stranky. Jestli ho spis nepremluvil nekdo jinej, treba sponzori. Ze ma stranky Klaus a ze se na nich snazi vypadat jako superman, to chapu, je to Klaus. Ale proc Mraza musi mit takovehle stranky?
J.odpovědět 

 champion's home page10:32:47 18.02.2005
No na svetovyho zampiona mi ty stranky zas tak spatny neprijdou (jak by se mohlo zdat z komentaru). Jen strana jedna je trochu nestastna, dvojka je uz fine. Zajimavy je ze to uz takovej P.R. na triopky neni, cim to asi bude:).
Jo (viz str.1) a  hrat na klavir je urcite tezsi nez lizt po skalach! I kdyz jak trenuje mistr sveta a vitez svetoveho poharu ve hre na klavir, fakt nevim....
lacoodpovědět 
 Re: champion's home page11:24:35 18.02.2005
Na klavír nevím, ale na housle trošku jo. Bratranec už nějaké poháry má, i když nehouslí sólo, ale ve čtyřce (byť na prvním). Chce to cvičit minimálně šest hodin každej den v roce. Na vohozu taky dost záleží, ale tam je trend spíš k větší "otrhanosti". S matrošem je to sice pohoda-potřebuje jen dva kousky (takovej jako dvojtej, ale dřevěnej, friend a potom má ještě šťouradlo a tím po tom dřevěným vklíněnci jezdí sem a tam). Ale svinsky drahý!
Ovšem nevím že by on, nebo nějaký jeho spoluhouslec někdy závažně spadnul během produkce.
jan pušodpovědět 
  Re: champion's home page11:31:06 18.02.2005
Jo! A jeho táta vedl v tomhle celý expedice! Tam Ti bylo podivnýho matroše! A on si před tu sqadru stoupnul se šťouradlem v ruce a mával a oni dělali na ten matroš děsnej randál! Koukal jsem jako blázen, dokud mi nevyvedli, když jsem je začal povzbuzovat výkřiky: "To dáš!" Makej!" a tak.
jan pušodpovědět 
   Re: champion's home page11:37:49 18.02.2005
:o)))))))))))) Jsi démon !!! Takhle břišáky moc často neposiluju.
Azbestodpovědět 
   Re: champion's home page11:39:53 18.02.2005
Jojojo, to sou ty kolektivni sporty. Asi sis nedaval bacha ke kterejm fanouskum sis prised.
Sem tudle videl v telaku jednoho drsnyho houslistickyho zavodnika-solistu! a ten mel satek pres dlouhy vlasy aby mu nepadali do chytu. Daval fakt husty vymeny.
lacoodpovědět 
    Re: champion's home page11:42:33 18.02.2005
jo a bez maga! byl to asi neoklasik
lacoodpovědět 
     Re: champion's home page12:00:47 18.02.2005
To v tý tělocvičně, co mával šáhlem strejda, ženský magovaly. Měly hranatý magljzpytlíky a každou chvíli si magovaly xicht! Taky jsem jedný hnedle říkal, že jestli toho nenechá tak jí urazím pracky! Pořádek musí bejt a na plakátech bylo napsáno, že se provozujou "klasiku"! Tak kurva klasicky, ne!!?!
jan pušodpovědět 
      Re: champion's home page12:22:54 18.02.2005
jo, ja to taky videl. Magujou vsicky. Nekteri vsak pouzivaji kalafunu, i kdyz to je neomlouva!
Tomáš F.odpovědět 
 Re: champion's home page12:14:54 18.02.2005
http://www.amadeus-brno.cz/klavir.htm
tak sem nasel jednoho juniorskyho mistra,
a ty vole von zase Brnak! Proste asi dobrej oddil
lacoodpovědět 
  Re: champion's home page12:18:08 18.02.2005
a ma na sobe docela dost dobrej set, nejspis od Ocunu.
lacoodpovědět 

 Mrázovy stránky12:30:58 18.02.2005
  Tak jsem počkal 2 dny než první emoce opadnou a teď bych rád něco na vysvětlenou k Tomášovým stránkám:
  Stránky vznikly na Tomášovo přání a podle jeho hrubé představy. Tím odpovídám na spekulace o objednávce sponzorů a podobné nesmysly. Sponzoři jsou zajisté rádi, že stránky má a do jejich tvorby však nijak nezasahovali, neboť jsou to stránky OSOBNÍ nikoliv reklamní a propagační, jak zde někdo uvádí. Že je na nich odkaz na sponzory a jejich výrobky je snad logické.
  Tomáš neměl zájem o tvorbu stránek profesionální firmou tzv. na klíč , takže mu stránky udělalo několik (resp. dva) kamarádi z jeho okolí. Firma Savvy , která byla v diskuzi zmíněna poskytla pouze webhostig , ale jeden z tvůrců je jejím zaměstnacem a bez jeho velké pomoci by stránky nevznikly. Takže odkaz na ni je malou náplastí za velkou pomoc.
 
  Co se týká obsahu článků, tak ty si tvoří a zadávají v drtivé většině Tomáš s Helčou sami, takže mi nepřísluší je jakkoliv komentovat. Myslím ale, že většina zde diskutujících „odborníků na image“ Tomáše viděla maximálně na Svěťáku v Praze nebo Brně, ale jak znám Tomáše tak těžko mu bude někdo články korigovat.
   
K věcným připomínkám Petra Jandíka a jiných.
-programátorské chybičky se již ladí
-co se týká anglické verze počítáme s ní.
- Foto/Video bude spuštěno v blízké době.

Fotek bude dost, ale protože Tomáš prý raději leze než fotí, tak se jedná o fotky různé kvality – od profi záběrů Pepe Piechowitze až po amatérské home made od kamarádů. To jen předem než se objeví nějaký grafik, který bude kritizovat jak není veškeré foto Mistra perfektně vyretušované.
Jak jsem již naznačil děláme stránky po večerech ve volném čase ….
 
Pokud vše půjde, jak jsme si naplánovali, tak třeba budeme ušetřeni takových nervů jako na podzim během závodů v Kranji, kdy jsme netrpělivě čekali,  jak vše dopadlo. Výsledky závodů a přelezy cest se totiž budeme snažit uvádět co nejaktuálněji.
      Možná jsem teď někoho zklamal, že se o velkého Mistra nestará nějaká profesionální parta imagemakerů a jazykových korektorů, ale pokud mohu spekulovat pro změnu já, tak si myslím, že by o to Tomáš ani nestál.
Honza Smolíkodpovědět 
 Re: Mrázovy stránky13:12:28 18.02.2005
tak to jeste hodne pobavime
odpovědět 
 Re: Mrázovy stránky18:56:56 18.02.2005
Dik za vysvetleni.

Ona prave ta veticka dole "Created by Savvy" pusobi trochu jinym dojmem, nez "stranky delal hlavne kamarad ze Savvy". Kdyz k tomu pridam hnedka prvni clanek "Vystroj a vyzbroj...", tak jsem skutecne nabyl dojmu, ze se strankama ma Mraza spolecne snad jen jmeno. (Lehce mi to pripomnelo, jak tady nejaky chlap parkrat prezentoval celosvetove mimoradne vykony Cabana.)
J.odpovědět 
 Re: Mrázovy stránky19:51:40 18.02.2005
No dobře pokud je to výpomoc kámošů, tak to beru to je jiná. Ale i tak bych zveřejňoval stránky až budou hotové. Takovou práci zase ta galerka nedá aby tam nemohla být od začátku. Dojem by to dělalo lepší. Jinak chápu, že T. Mrázek raději leze než fotí (kdyby to bylo obráceně tak by vyhrával World Press Photo a ne World Cup) ale čekal bych, že ho bude hlavně fotit někdo jiný. Ty výkony co tam má vypsané by si opravdu zasloužily odpovídající obrazovou dokumentaci. Výpis cest je pěkná věc, ale myslím, že kdyby někdo třeba vyrobil kalendář s pořádnejma fotkama Mrázka v těch nejtěžších cestách spousta lidí by si ho i ráda koupila. Když někdo leze takhle dobře, tak má prostě povinnost to nechat pořádně nafotit.
stipodpovědět 
  Re: Mrázovy stránky20:17:58 18.02.2005
V tom bude asi problém. Na SF se Pepe stěžoval, že se Mistr na fotografy vůbec neohlíží a chtít po něm něco takového, jako počkat v nějaké pozici, nebo jít lézt na sluníčko, je absurdní a neúspěšné.
Podle mne to poněkud kontrastuje s dbaním na upravený zevnějšek lezce. Chce-li být někdo profík, musí mít i perfektní prezentaci a to bez spolupráce s prezentátory nejde.
Srovnám-li mediální vystupování TM třeba s Alexem Huberem, má se Tomáš ještě co učit, i když lezecky ho patrně předčí.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Mrázovy stránky08:38:02 19.02.2005
Povinnost bych určitě neřekl. A pokud je to tak, že Tomáše Mrázka prostě tyhle věci otravujou a tak řekl kámošům: "něco tam napište, nelepte tam nějaký fotky a dejte mi pokoj". Tak je mi to sympatické.
Navíc je to jeho věc. Pokud si potom ale bude stěžovat on a nebo jeho fandové, že namá slávu a obdiv odpovídající jeho výsledkům, tak je to vedle. Bohužel, dneska čím dál víc nežli na výkonu, záleží na prezentaci. Ty názvy přelezených cest a titul bohužel ke slávě nestačí. Nestojí o slávu? Príma, bude si v klidu lézt. A nebude mít tak dobré smlouvy se sponzory a běžný folk nebude vědět kdo Mrázek je. A nebo se bude profesionálně propagovat a pak třeba bude prodávat i krátkej rozhovor za slušný prachy (netož reklamu), případně vyhraje v nějaké přiblblé anketě. Taky si možná bude připadat jako šašek a nebude mít chvíli klidu bez otrapů.
Jen si vybrat a pak se nedivit.
jan pušodpovědět 
   Re: Mrázovy stránky09:43:09 19.02.2005
Pardon. Povinnost možná není zceala mimo. Pokud neprotestuje proti slovům zvítězil "náš" Mráza, "reprezentoval nás" a podobné. Messner si udělal dost nepřátel, když prohlásil že reprezentuje sám sebe a neleze pro nikoho. Také cesta (ale v profesionální prezentaci sebe byl a je, Messner hodně dobrej.)
jan pušodpovědět 
    Re: Mrázovy stránky19:33:27 19.02.2005
Však já tě chápu. Mě je osobně vcelku taky sympatické, že se chce prezentovat především svými výkony a ne manekýnským vzhledem na fotkách, ale protože fotím sám rád tak mi zase pořádné fotky mistra chybí. Tu povinnost sem nemyslel doslovně, ale s ohledem na fanoušky. Pokud Jarda Maršík vysóluje něco V Labáku, tak je samosebou na něm, jestli to vůbec někomu řekne (pokud ano, já se to rád dozvím a ocením). Pokud ale je někdo reprezentant, má svoje stránky a chodí mu tam fanoušci měl by jim tam něco dobrých fotek nabídnout. Mě se zdá, že internet sportovci dost podceńují. Třeba takový televizní manekýn Valenta (nic proti němu je to machr) a jeho prezentace na www.alesvalenta.cz je taky dost slabá a fandům mnoho nenabízí.
stipodpovědět 
     Re: Mrázovy stránky20:59:08 19.02.2005
Vidis to a me se zase zdaji Mrazovy stranky zbytecne moc luxusni. Jsem zvykly na www.sosenka.cz, ktere na prvni pohled vypadaji uplne priserne (a to na nich od lonska nekdo zapracoval), ale zase se tam vzdycky po etape doctu, jak se mu jelo, co ho trapi a tak vubec. Mam tam dojem, ze to skutecne pise pro lidi, ktery mu fandej. Ale uvidime, co se Mrazovych stranek vyvine, nejpozdeji az budou zavody...
J.odpovědět 
     Re: Mrázovy stránky21:02:31 19.02.2005
Jo, asi tak - máš recht. Každopádně se asi všichni shodnem v tom, že pokud mu to poleze takhle famozně (a k tomu ho to bude bavit), a bude se třeba i mizerně prezentovat, tak je to furt o móóóc lepší, nežli kdyby se skvěle prezentoval, ale mizerně lezl :o))
jan pušodpovědět 

 Pěkný stránky15:00:19 18.02.2005
Mě se ty stránky líbí. Zejména výčet umístění a přelezených cest hovoří za vše, to by se jeden usmekal. Akorát nevím, kde je Cuice:-) Na fotky móc těším.
A image? To je snad na každym, co si vezme na sebe, ale jestliže někdo reprezentuje ČR na světových akcích a podává špičkové výkony po světových skalách, tak nemůže vypadat jako nějaký zhulený otrhaný vágus, co právě opustil jeskyni. To nemluvim o tom, že v hadrech vyrobených přímo pro lezce se prostě leze dobře. Jen na ně mít...
Berte ty stránky jako motivaci, co vše lze dokázat a nehledejte nějaká filosofická poselství.
Bídaodpovědět 
 Re: Pěkný stránky20:08:58 20.02.2005
Tak to je fakt super že má své stránky asi si to určitě zeslouží a ať mu to pořád lezec víc a víc.
nerfodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (22)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.