LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Omluvenky nepadaj, jde se lézt.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
13.Gulášek 11057
14."Fido" 11056
15.Širůčková 10978
Bouldry:
13.Košťál 9900
14.Chejn 9900
15.Petrík 9800
Hory:
28.Malý 2920
29.Štalmach 2894
30.Rak 2854

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140250 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7c
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
Fitpark - Uhříněves
Boulder sokolovna Hrušovany - Hrušovany u Brna
Horolezecká stěna Vrchlabí - MANGO - Vrchlabí

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poštovní - Ostrava 1
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

24hodinovka v Tisé

Oslava nejdelších dní v roce

obr_smallVe dnech kdy je v roce nejvíce denního světla, pořádá oddíl HORCE lezeckou akci pro opravdové lezce. Nejedná se úplně o klasickou soutěžní akci, ale nikoho nemohu nutit, aby to nebral prestižně. Půjde hlavně o to si zalézt v rámci nějakých pravidel, možná i potmě, vypít pivka za body a na závěr si zaskotačit na parketu. Takové setkání lidí společných zájmů.

obr

Wo co go?

Jde wo to, aby lezecká dvojice vylezla za 24 hodin co nejvíce cest a tím, dle tabulky, získala co nejvíce bodů. Není samozřejmě nutné lézt non stop. Jde i wo to, dodržet pískařskou tradici, „Jak piješ, tak lezeš“. Takže se do celkového součtu můžou započítat i vypitá pivka na Kačáku, Turbáze, U Dědka, v Refugiu, u Oudy, Na Pekárně nebo Pod Císařem. Platí si každý sám. Ten, kdo by jen kalil a chtěl tak vyhrát, nemá šanci. Musí mít vylezenou alespoň jednu povinnou věž. Vše se bude zapisovat na pořadateli vydaný dokument.

Pravidla

Leze se dle pravidel pískovcového lezení a to hlavně znamená, že jeden z dvojice musí vždy cestu vylézt na prvním. Neexistuje lézt na rybu. Také není možné lézt stále dokola jednu cestu. Počítá se jen jedenkrát. Každému z dvojice se počítá jeho vylezená cesta. Kdyby ji kolega, i na druhým, nevylezl, nemůže si ji zapsat. Jsou dány povinné věže a zde se nejtěžší vylezená cesta, pouze jedna, násobí 2×. Nevylezení povinné věže znamená odečet deseti bodů z celkového součtu. Vítězí nejvyšší počet získaných bodů.

Přepočítávací tabulka

I – VII 1 – 7 bodů 
VIIb  8 bodů 
VIIc  9 bodů 
VIII  10 bodů 
VIIIb  11 bodů 
VIIIc  12 bodů 
IX  13 bodů (a dál podobně; co písmenko, to bod) 
půllitr piva
5 bodů
(rumy a ostatní doping se nepočítají, ale jsou povoleny

Povinné věže

Tisá: Jánusova hlava, Dvojitá věž, Afrika, Sťatý major
Ostrov: Malá tovární věž, Čert, Kořenáč, Císař
Rájec: Mravenčí, Blíženci

Další informace

Kdo? Muži, muži nad 60 let, ženy, smíšené dvojice.
Kdy? 20. 6. 2008 start v 20 hodin. 21.6.2008 cíl v 20 hodin.
Koordinační centrum: Chata HOSPUL v Tisé, přihlášky zde od 18.00 hod.
Startovné: 200,- Kč. za dvojici (registr. karta, karta výstupů, balená voda)
Vyhlášení: V sobotu 21.6. na Kačáku cca 23 hodin
Pořadatel: HORCE, více info na 608 976 665, Zdeněk Němec, www.horce.cz


Zdeněk Němec   [úpravy] 08:39 13.06.2008Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Blbost10:32:17 13.06.2008
Takovehle debilni souteze dle meho nazoru na pisek nepatri.
Honzaodpovědět 
 Re: Blbost10:57:34 13.06.2008
koukam dalsi borecek ktery musi byt proti vsemu!
jenik pletichaodpovědět 
  Re: Blbost15:24:16 13.06.2008
Jeníku,největší boreček jsi ty...a my to víme.
Lukasodpovědět 
 Re: Blbost11:00:34 13.06.2008
tak udelej 24hodinovku na stěně,když jseš tak chytrej kámo...a místo piva yonťáki. To bude určo super.
24h je super podnik tak ostatním přeju příjemnou zábavu.
del torro sin huevosodpovědět 

 Schválená pravidla?10:58:40 13.06.2008
skutečně podle PÍSKOVCOVÝCH pravidel?
odpovědět 
 Re: Schválená pravidla?12:42:37 13.06.2008
Důležitá je skutečně pouze jedna věc a to, aby to nebylo v rozporu s platnou výjimkou.
Takže pokud je v ní napsáno, že nebudou organizovány v dané lokalitě hromadné akce, tak by tyto prezentace neměly být mediálně prezentovány, neboť to hrozí potencionálním problémem.
A myslet si, že lidé ze správ CHKO nečtou lezecké servery je více než naivní.
Vlkodpovědět 
  žalovat se nemá, ale hlásit se to musí!!!13:20:25 13.06.2008
Vlku,ty vymaštěnče, dej už nam všem konečně pokoj....fakt mě už unavuje tady tak často číst zhovadilý vyplody tvyho mozku, nebo co to v tý hlavě máš...kdyžtak to radši vklidu potají nabonzuj, ale neprud tady...
Bonzomorodpovědět 
   Re: žalovat se nemá, ale hlásit se to musí!!!18:42:55 13.06.2008
Bonzo - ty si ale mágo..
kuldakodpovědět 

 Další blbeček11:49:20 13.06.2008
Přidávám se ke stádu blbců a slavnostně prohlašuji, že takové debilní soutěže, tím spíše na písku, by se měly zakázat ČHS a ochranou přírody. Speciálně Janusova věž - není Vám jí líto? Z jaké straný jí ohoblujete jako první?


Snad bych měl kromě pindů konečně jednou konkrétně něco udělat, to je:

- zavolat na Horosvaz
- zavolat na ochranu přírody


S pozdravem
Ať žijou bonzáci, všech zemí spojte se.

Tanzen und Kletteren Heil

P.S. Kdy mi ten čestný nálezce vrátí moje krásné zelené lezačky, které jsem zapomněl pod Janusovou  věží na konci 20. století?
odpovědět 
 Re: Další blbeček12:01:13 13.06.2008
To je nesmysl. Sam nejsem fandou tehle akci, ale defacto tam "organizovane" polezou lidi, ktery by tem stejne lezli. Nebo by skodili nekde jinde. Bonz si usetri, pac neporusi zadny pravidla a neni duvod akci omezovat. Akorat ze sebe udelas vola
Skullodpovědět 
  Re: Další blbeček ještě jednou12:32:17 13.06.2008
No já nevím, jaký ty jsi borec, možná lezeš každý víkend až 200 cest / viz. obdobný závod na Prachově /, možná dáváš přednost nočnímu lezení. Já lezu pouze ve dne a jen několik cest na prstech ruky.



Tipni si kdo udrolí méně písku za den lezení?
odpovědět 
   Re: Další blbeček ještě jednou16:03:18 13.06.2008
Takhle se na to prece neda koukat. Fakt, ze se skaly poskozujou lezenim je neoddiskutovatelnej. Je ale otazka, jestli ulomeni listy je vyznamny z hlediska 100 tunovy piskovcovy veze. Rek bych ze ne.Az jednou poskozeni bude velky, tak se proste lezeni zakaze. K tomu zcela jiste jednou dojde.Do ty doby je ale lezeni povoleny a resit to, jestli se na skaly poleze hodne nebo malo je asi blbost. Akce mi velice vadi, ale ne z tohohle hlediska.Je to proto, ze nemam rad lidi. Pokud se ale budou navstevnici chovat slusne nevidim v tom problem, protoze tam poleze tak jako tak mraky lidi. A tech turistu co skalnim mestem projde.....
Tak nedelejme z komara velblouda a nepovazujme vsechny apriory za prasata. Jinak kdo chce dle Wolfovo vzoru zalovat, samozrejme muze. Stejne nepochodi a zpusobi paniku v CHKO, ktera v krajnim pripade povede k zbytecne predcasnemu uzavreni skal pro lezeckou cinnost.
Skullodpovědět 
    Re: Další blbeček ještě jednou20:14:35 13.06.2008
Skule, ty jsi to opravdu dobře napsal. Pod to se podepisuji a to i přesto, že mi akce nevadí a spíš i líbí. To je to právo volby. Lezci by se v těch skalách měli chovat slušně a ve větším případě to tak i je, ale vždy se najde nějaký "další blbeček" Na padesátce v obci také nejede každý tak jak má.
Tomodpovědět 
   Re: Další blbeček ještě jednou16:04:38 13.06.2008
ano na prachově je obdobná soutěž akorát bez povinných pivek..
rotorodpovědět 
   Re: Další blbeček ještě jednou12:53:55 24.06.2008
tak tohle muze napsat fakt jedine vylizanej kreten...
zdravim bonzaky
odpovědět 
 Re: Další blbeček12:26:03 13.06.2008
Ty troubo,asi ses nikdy takový soutěže nikdy nezůčastnil,(viz.skalní muž)takže takový kraviny muže vypustit totální blb.S tím bonzáctvím si to doufám nemyslel vážně,protože kdyby se tahle soutěž zrušila,všichni ví kvůli komu.To že se může lézt ve 4 oblastech,tvojí vylízaný hlavě asi nedošlo.Všichni nejsou magoři jak by sis myslel.
gorbiodpovědět 
 Re: Další blbeček12:27:30 13.06.2008
Možná by to chtělo ubrat na hysterii a v klidu si to přečíst... Poleze se ve dvojkách, jeden vždy na prvním, na rybu se nesmí, tak jaký hoblování?
Z.odpovědět 
  Re: Další blbeček12:31:43 13.06.2008
Je to tak, zadny hoblovani, takze je to ok. Ale serete me. Tech lidi co tam bude......No nic, holt pojedu jinam
Skullodpovědět 
   Re: Další blbeček13:02:07 13.06.2008
Počkej, to nepsal organizátor, ale já. Ja tam samo taky nebudu, jen mně vadí takovýhle unáhlený soudy...
Zuzanaodpovědět 
    Re: Další blbeček13:35:23 13.06.2008
no vono přijede spousta lidu, případně ulovený roští se případně (duch proslulého spáraře Casanovi mi vodpustí ten výraz) zhoblíkuje někde mezi věžema, náleduje Skullení ze ženy a takto protažen nakráčet do osvěžovny pro pár bodů...Jánusofka bude ušetřena a všichni profitujou, lezci, ochranáři a husákovi děti, že je bude mít kdo na důchod živit...Papa
Supodpovědět 
     Re: Další blbeček20:05:59 13.06.2008
Vy zvířátka, Vlku a Supe.
Vlk kouše a ty Supe, žereš mršiny. Tvou poznámku bych fakt ocenil, jako asi nejpovedenější blábol. Ono, když chceš si najít na to jiný úhel pohledu, jde to vždy snadno. Ale doplnit to o fanynky a potencionální milenky a hlavně nezapomenout na to, jak se tam ti lezci střískají..., to už se musí umět...
Tomodpovědět 
      Re: Další blbeček21:05:49 13.06.2008
To bych se Supa trochu zastal, ale utřel si ho pěkně, ale do bandy s Vlkem si ho strkat nemusel :-).
George-jpodpovědět 
      Re: Další blbeček17:59:06 15.06.2008
ty woe, Sup popise bezny pracovni vikend v Tisi, na zever vyzdvihne spolecenskou uzitecnost akce ve forme rustu HDP a von by ho za to klidne poslal nekam...
no nestydim se to rict- do Krasu. No to nema wobdoby, fuckt nechapu
Lacoodpovědět 
     Re: Další blbeček21:14:41 13.06.2008
Ale je fakt, že si asi něco požil než si to psal ne ? :-)))
George-jpodpovědět 
      Re: Další blbeček10:52:37 14.06.2008
:-))) Georgiku jako bys nevedel ze Sup na tyhle vyplody nemusi zhola nic pozit a jdou mu samy a celkem jednoduse z hlavy :-) Mozna ma trauma ze se mu letos ctyriadvacetihodinove rosti vyhne dalekym obloukem :-)
Supe jaka je odpoved na qíz: ťuťu na ňuňu nebo ňuňu na ťuťu?
Uz me to tady v ty praci taky s. Pa a Jaromeri pekny skalni vikend. Jaromer nam bude chybet :-(( buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
KGodpovědět 

 Další blbeček znovu:13:16:56 13.06.2008
Již jsem začal hledat telefon, zatím jsem nic nenašel, kdyby tu snad někdo věděl  kontakt na místně příslušnou osobu ochrany přírody, uvítám, pokud jej zveřejní v této diskuzi.

Předem děkuji
odpovědět 
 Re: Další blbeček znovu:13:25:19 13.06.2008
tyvoe ochranari sou hovnari, bez radsi rovnou za Bursikem, ale osobne....nebo zkus zavolat Bushovi, ze je tu lezecka odnoz al kaidy, treba by nam sem poslal nakej jadernej darecek (o:
Bonzomorodpovědět 
  Re: Další blbeček znovu:13:42:15 13.06.2008
Jojo, doba se mění. Pohodová akce by to mohla být, ale ejakulace zde v diskuzi mě od účasti odrazují.
No, užijte si to.
Bubákodpovědět 

 Porad stejny13:39:29 13.06.2008
No tak koukam ze i kdyz nekdo vymysli neco zajimavyho tak se vzdycky najde nejakej s prominutim kokot kterej musi bejt proti. No nevim nevim asi bych nechtel byt u toho az se ten dotycnej priplete ve skalach mezi par lidicek co jim tahle "soutez" prijde jako fajn stravenej den...
MichalDodpovědět 

 Dobrej nápad13:59:21 13.06.2008
Mi to přijde jako docela dobrá akce a prima nápad (pokud to bude dle pravidel pískovcového lezení jak je psáno - Mg, atd.) a určitě dost práce s organizací myslím, že lidi, kterejm se to nelíbí můžou jet lézt jinam a pohoda, ale pitomci, který vyhrožujou bonzováním a uměj akorát kecat jak je to na ho.... by potřebovali asi důrazně napomenout nebo napadnout ale teď zrovna nevim. Jo a ještě jedna věc - výběr povinných věží - dost dobrej - nebude to procházka :)
FERYodpovědět 
 Re: Dobrej nápad14:59:02 13.06.2008
Jo,jo tak takovýhle opravdu klasický pískařský akce jako zahrát si na hrdiny, vylízt pár cest, který mám nachozený a pokud možno lezu furt dokola každý rok, popít pivko v knajpě a pokecat jaký jsou ty překližkáři z pytlíkama debilové, že tohle by určitě nezvládli. To je fakt supr a tam je duch dnešního ČSH pískovcovýho lezení. Tohle máme i u nás v oddíle. Bohužel jsem se to ještě za těch skoro 30let co lezu nenaučil. Proto rád jezdím do Labáku, často házet tlamy a i pytlit ty vyborhákovaný a omagovaný cesty. Někdy za den nevylezu ani jednu. Třeba ta změna jednou přijde. Tak nazdraví a přeju orosený sklenice a suchý ruce na skalách.
Richardodpovědět 
  Re: Dobrej nápad15:06:44 13.06.2008
Tradice musi bejt.
odpovědět 
   Re: Dobrej nápad15:25:06 13.06.2008
..být!Ty debile.
Lukasodpovědět 
    Re: Dobrej nápad17:32:38 13.06.2008
ty byt debil
odpovědět 
  Re: Dobrej nápad15:16:19 13.06.2008
Podle mě si to trochu nepochopil, ale možná je to pro tebe nepochopitelný - nic nehádám se řekl jsem jen názor
FERYodpovědět 
 Re: Dobrej nápad20:03:41 18.06.2008
Serte na to a přijeďte na Ostaš. http://www.lezec.cz/clanky.php?key=6983
Gromasodpovědět 
 Re: Dobrej nápad20:04:02 18.06.2008
Serte na to a přijeďte na Ostaš. http://www.lezec.cz/clanky.php?key=6983
Gromasodpovědět 

 Dementi15:15:11 13.06.2008
Ach jo...tak jsem se těšil do Tisé."Lezení v Tisýýý..." co to je za pragopatvar?Zalezte si,ožerte se,podupejte přírodu.."vona" si to zaslouží!
odpovědět 
 Re: Dementi15:19:57 13.06.2008
...kéž by to ČHS zakázala...ale jde přece o peníze.Takže přijďte si uloupnout kus skály!!!Startovné 200,-Kč...
odpovědět 
  Re: Dementi15:21:49 13.06.2008
Češi,co bys chtěl.Když je možnost někdě něco urvat,tak ve velkým,ne?Ať mi závidí!!!
odpovědět 
   Re: Dementi16:44:23 13.06.2008
No von to bude asi výdělečný podnik??? ...
To už jste všichni magoři? Si zkus cokoliv organizovat. Nějaké náklady tam jistě jsou a nepíše tam, že bude kapela Na Kačáku?
Tomodpovědět 

 Blbosť??15:29:18 13.06.2008
Vážení občané, lezci a nelezci. Mohu se jen skromným slůvkem otázati, co tu vlastně řešíte za čípoviny? Rád bych se také zúčastnil, však to má jen jeden háček? K sakru - nemám parťáka!!! A co se týče ochrany přírody? Pokud se najde šílenec, co mě ještě nezná, (nebo pojedu jen pivní sólo?) tak  ochráncům přírody slibuji, že v příští topné sezoně nepřiložím ani lopatku uhlí do kamen. Zdarec
Chichitoodpovědět 

 Blbosť??15:33:22 13.06.2008
Vážení občané, lezci a nelezci. Mohu se jen skromným slůvkem otázati, co tu vlastně řešíte za čípoviny? Rád bych se také zúčastnil, však to má jen jeden háček? K sakru - nemám parťáka!!! A co se týče ochrany přírody? Pokud se najde šílenec, co mě ještě nezná, (nebo pojedu jen pivní sólo?) tak  ochráncům přírody slibuji, že v příští topné sezoně nepřiložím ani lopatku uhlí do kamen. Zdarec
Chichitoodpovědět 

 od organizátora16:37:22 13.06.2008
Chtěl jsem reagovat a odpovídat, nebo raději vyjadřovat svůj názor, častěji. Ale těch záporných připomínek tu je celkem dost a tak to nemá cenu. Nad něčím se můžu pousmát, nad něčím můžu polemizovat a do budoucna (bude-li)udělat něco jinak. Třeba zrušit povinné věže. Tento podnik neberu jako závod. Nikdo s číslem na zádech tam běhat nebude. A koná se to na poměrně velkém prostoru, tak ty lidi, kteří budou lézt o body, se rozptýlí. Nevím tedy kolik dvojic bude přihlášených,to se uvidí. Nemyslím si však, že bude ve skalách najednou o mnoho víc lidí. Ty, když je hezky, tam jsou stejně. Každý, kdo poleze, je snad svéprávný člověk a tak by měl rozpoznat kolik těch piv si může dát. A když to přežene, zjistí stejně, že už se lézt nedá. Tak, jak se to někomu může stát o normální víkend ve skalách. Možná se v pravidlech udělá malý renonc a ty pivka se na osobu omezí.
Jestli jsem tímto urazil někomu jeho pískařské ego, tak se omlouvám. Sám se také pokládám hlavně za pískaře, jen nelezu třicet let. To má být jako mínus? Nechápu. To, že se někdo narodí o pár let dřív a v jiné době, se mezi naší komunitou, dnes staví do roviny "Já jsem lezec a hlavně klasik. A buďte všichni jako já. Hodný, spravedlivý a ohleduplný k přírodě."
Ale podívejte se o kolik ze zvětšila členská základna jen za posledních deset let. Tak je jasné, že každý nebude Mirek Dušín.
P.S. Startovné za družstvo nebude 200, ale 100,-
Howgh!
Zdéna - Fáberaodpovědět 
 Re: od organizátora17:44:45 13.06.2008
Taky v ničem problém nevidím a nechápu proč se tu furt musí hledat čarodějnice k následnému upálení, to jako že do této oblasti přijedou lidi k vůli závodům v tak masovém měřítku, že za 24 hodin ojedou místní pískovce k nepoznání :-). Já se přiznám že o akci krom tohoto upozornění na ni nic nevím (nemám osobní zkušenost z loňska), ale jinak mi ty názory apriori proti přijdou přinejmenším směsné a někoho urážet mi přijde úplně mimo. Jdete raději něco "užitečního"(vlastní podnik) dělat a na tuto akci nejezděte alespoň bude mít podíl na záchraně pískovcových věží :-).
Ps: Jo a hlavně o tom nikoho neinformujte mohlo by se pak stát že Vám nějakej "blbec" začne nadávat.
Gulasodpovědět 

 Eklhaft00:55:55 14.06.2008
Ctu si komentare a nestacim valit oci: Zakazt, zavolat, nabonzovat, vyhrozovat, ... Tohle chcete aby se bezne delo na skalach? Tohle je duch tradicniho piskovcoveho lezeni?
Jestli nekomu vadi hodne lidi, tak stejne asi nejezdi do Ostrova nebo Tise v sezone, kdyz je hekzy. Nebo si tam zaleze nekam, kam nechodi bezne davy. A reci o tom, ze se tam neco znici vic nez jindy, jsou absurdni.
Proberte se, prosim.
Ondřejodpovědět 

 Tisá 24, Horosvaz, CHKO10:54:31 16.06.2008
A prší a prší, prší jen se leje, kam lezci kam polezeme ....


Kdo hledá najde. Zde je upravený seznam pracovníků
Správy CHKO Labské pískovce, kam podle všeho spadá Tisá.
Údaje jsou převzaty z webu:
http://www.ochranaprirody.cz/


Bauer Petr   Botanik 412 518 202
Benda Pavel   Vedoucí         412 518 929,
BlažejLukáš   Zoolog 412 518 202
Černá Lenka   Práce s veřejností 412 518 202
Fišer Radek   Ekolog 412 371 160
Hentschel Werner Pracovník  412 518 287
Hentschelová Hana Lesník 412 518 202
Klusáčková Ivana Krajinář,stavař 412 518 202
Kopecký Vladislav Zemědělec 412 518 929
Sojka Václav Terénní služba 412 518 202
Stein Karel Geolog 412 518 202
Šmucar Jan Informatik 412 518 202
Šťastná Renata Vodař         412 518 202
Tejrovský Vít Ekolog 474 371 160
Vavřičková Šárka Účetní,asistentka 412 518 202
Zajícová Michala Pracovník 412 518 202 


Chci upozornit, že s tabulkou na stránkách lze pracovat jako v tabulkové databazi a řadit
informace dle různých sloupců - je velmi jednoduché najít odpovědné pracovníky ochrany přírody
i v dalších lezeckých oblastech jako Český ráj, Prachov, Adršpach, ale i nepískovcových obl.

Správa CHKO Labské pískovce
Adresa a kontakty:

Správa CHKO Labské pískovce
Teplická 424/69
405 02 Děčín

Tel.: +420 412 518 287, +420 412 518 929
Fax: +420 412 518 202
Email: labpis@ + přípona nature.cz
www.labskepiskovce.ochranaprirody.cz

Informační centrum Tisá
Správa CHKO Labské pískovce provozuje v současné době informační centrum v Tisé,
které se nachází přímo v centru obce v budově Obecního úřadu, necelých dvě stě metrů
od známého skalního města v Tiských stěnách.

Otvírací doba infocentra v Tisé:.
9:00 - 16:30
zavřeno
zavřeno
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30

Pokud máte zájem o další informace, použijte emailovou adresu ic.tisa@centrum.cz

viz. strana:
http://www.labskepiskovce.ochranaprirody.cz/


Bylo by dobré, aby někdo informoval Horosvaz a Ochranu přírody o chystané akci, aby mohly
posoudit vhodnost jejího pořádání v dané oblasti ze šíršího hlediska, než jakým je touha 
skupiny outduraků si zakalit.

Kdo to podání udělá za mne, uvítám, když o tom informuje v tomto flamu.

Možná to někdo čte sám od sebe z ústředí českého horského spolku, aby začal konat.

Jinak co neuděláme sami, udělají jiní za nás a jinak.

A prší a prší, prší jen se leje, kam lezci kam polezeme ....

Loučím se s přáním hezkého dne.
Č.B.

P.S. Web ochranaprirody.cz je povinnou četbou.
odpovědět 
 Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO11:27:47 16.06.2008
No tak když tobě osobně to tak moc vadí, tak bys to podání měl udělat sám a neúkolovat ostatní, kterým to třeba zas až tak neva...
třeba A. B. C.odpovědět 
  Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO13:01:13 16.06.2008
Aha, takze vono to je jako tajny, ochranari o tom nevi a beda tomu, kdo se jim o tom zmini? Konzultace akce s ochranari je snad to prvni, co by mel organizator udelat ne?
Honzaodpovědět 
   Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO13:28:08 16.06.2008
Ne, to si nemyslím, že by to bylo tajný a že běda tomu, kdo to bude konzultovat. Jen jsem si Č. B. tak nějak automaticky spojila s tím agresivním anonymem, co tu tak brojil v předchozích komentářích... ale možná je to někdo jinej. Myslím, že kontaktování ochranářů předem je věc názoru. Já si stejně jako např. Laco myslím, že tam o moc víc lidí než obvykle nebude... Ale možná nemám pravdu.
Zuzanaodpovědět 
 Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO13:03:21 16.06.2008
Ano mily neznamy C.B., melo by se...
Pred poradanim akce by se mela provest obsahla studie vlivu horolezcovy kocoviny na vyskyt brhlika lesniho, vysledky a aspekty pak probrat na mimoradne schuzi CHS a CHKO by mohla zazadat o noveho experta. At zije stredoevropsky pakostan. Na cely akci nebude nejspis vic lidi nez ve stejny dobe v kempu v Ostrove.
lacoodpovědět 
 Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO16:32:11 16.06.2008
Člověk žasne.......
Modli se, aby to nevedlo k omezeni lezeni v Tise.
Skullodpovědět 
 Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO16:58:56 16.06.2008
no je mi z toho celkem na blití, jak se to tu hemží udavači a bonzáky a navádění k těmto nechutným věcem. Pomalu ztrácím víru v racionální řešení mezi lezci,třeba s problémem mg. Když se nikdy nebudeme moci sami dohodnout a budeme jen na sebe kydat špínu a sami se udávat, tak pak žádné jednání nemá smysl. Vždy jsem si myslel, že horolezci jsou slušnější sorta lidí než třeba fotbalisti a hokejisti. Mýlím se.
Ochrana přírody mi lhostejná nikdy nebyla. Dodržování zásad pískovcového lezení je podmínka a budou-li skály mokré, akce se ruší.
zdéna-fáberaodpovědět 
  Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO18:54:25 16.06.2008
Pokud vím, je Tisá konkrétně přírodní památka. Zde není zakázáno zákonem ani bližšími ochrannými podmínkami pořádání takovéto akce, takže ochrana přírody, která o akci stejnak určitě ví, s ní nic nezmůže.
Syselodpovědět 
  Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO16:45:26 18.06.2008
O akci si myslim,ze je to dobry napad,organizator se projevuje jako slusny clovek a ten kdo se v diskuzi vyjadruje neslusne na to ma pravo,ale lepsi by bylo,kdyby mlcel.Akce se mi nejevi v rozporu s pravidly lezeni ani slusneho chovani.Nevim z ceho prameni vase touha druhym vse kazit,lezci v Tise budou i bez akce a myslim,ze se jejich pocet nezmeni tak,aby z tise zbylo piskoviste.

P.S.:Kazdy umi utocit na druhe,ale zkuste si take neco vymyslet,drzim vam palce
Simicodpovědět 
   Re: Tisá 24, Horosvaz, CHKO17:13:51 18.06.2008
Nestačí zdravý rozum? Organizátor jasně po závodnících požaduje dodržování pravidel lezení na písku, podle propozic to nebude velká hromadná akce, takže je to něco jako když větší oddíl vyrazí do Tisé. Proč to tedy řešit s úředníky? Něco jiného by asi byla opravdu hromadná lezecká akce pro stovky začátečníků, cyklozávod skrz skály, nebo třeba akční závod ve sběru hub. Tam má smysl se poradit o akci a případně její povolení. Takhle je to zábava pro pár závodníků a případně jejich kámošů. Není důvot podrývat úsilí organizátorů.
Kuba Turekodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (22)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.