LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Horolezci, horolezkyně, horolezčata, nelezte na skálu, co je hodně špičatá...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
43.Galeová 10269
Bouldry:
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140445 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
SAUNA - Plzeň
V 16 - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Highline na hradu Vlčtejn

Video

smallKvěty se sotva rozvily po dlouhé zimě a stihly zaplavit rozlehlá pole žlutou barvou. Lezci ještě nevylezli ze svých děr a nepřilepili se na skálu pod hradem. Milovníci historie také ještě neokupují ruiny zpustlého hradu. My jsme na Vlčtejn nepřijeli lézt, jak tak velmi často činíme. Přišli jsme sem, abychom dobili hrad.

Květy se sotva rozvily po dlouhé zimě a stihly zaplavit rozlehlá pole žlutou barvou. Lezci ještě nevylezli ze svých děr a nepřilepili se na skálu pod hradem. Milovníci historie také ještě neokupují ruiny zpustlého hradu. My jsme na Vlčtejn nepřijeli lézt, jak tak velmi často činíme. Přišli jsme sem, abychom dobili hrad.

Od časného rána montujeme složité kladkostroje a natahujeme lana. Důležité je vše správně vymyslet a navázat. Hrad musí zůstal neporušen, my živi a zdrávi. Ostré hrany chráníme jak se jen dá, ale i přes to se nám podaří pár lan zničit. Buližník je na hranách opravdu ostrý.

Šplhám na hradbu, abych našel nejvhodnější místo pro kameru. Ve chvíli, kdy jsem se ocitl na vrcholu hradu, se mi otevřely ty pravé výhledy. Do té doby by mě ani ve snu nenapadlo, že okolí je tak nádherné. Abych nepředcházel, právě to šplhání na  vrchol zříceniny nebylo tak snadné. Bohužel jsme zapomněli tenčí šňůru, kterou by jsme společně s kamenem přehodili přes zeď hradu. Žebřík také nemáme. Pokoušíme se přehodit přes hradbu PET lahev s lanem, naplněnou vodou a pevně uvázanou lodním uzlem.

Lajna bude každou chvílí připravena k prvnímu kroku slacklinera, snad ne poslednímu. Budeme doufat, že vše pevně drží a nic se neutrhne. Kdo to půjde první zkusit? Honza si zkušeně zacvakne odsedávačku do ocelového očka a začíná tejpovat lajnu k lanu. Sergej vše bedlivě sleduje, kontroluje a psychicky se připravuje na své krátké číslo, půjde druhý.

01


02




Více uvidíte v připravovaném filmu o slackline: Lonely pillars – Osamocené pilíře.

Video ke stažení: http://www.hany.info

Jan Karhánek   [úpravy] 08:04 02.11.2009Tisk 

Reklama:


Související články:
Související průvodce:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Povoleni08:50:22 02.11.2009
Hele chlapy, meli jste to nejak vosefovany s památkářema? Nechce se mi zdát, ze by neco takového povolili.
Odpovednyodpovědět 
 Re: Povoleni09:05:38 02.11.2009
To uz snad vazne neni mozny, ani se nedivim ze spousta veci ktery si rikam ze by tu mely byt, tu nejsou. Prvni prispevek a co v nem? Zadny uznani, pochvala nebo neco pozitivniho, ale zase jen rejpani, rozdmychavani offtopicu a zase jen pruda, kdyz se podivam ze snad u kazdeho clanku je neco takoveho je mi z toho smutno. Lidi zamyslete se nad sebou, nekdo si da praci naapsat clanek o tom co se jim podarilo a anonymni prudici to hned shodi na nesmyslnou diskuzi. Honzo pekny, uz jsem videl trailer na Bisiku a super, tedka je moc peknej report a video od kluku jak delali highline na Sarce, ale nedivim se ze zde o tom uz nikdo nechce ani psat. Drzim palce i pri realizaci dalsich projektu. Jirka
Jirka P.odpovědět 
  Re: Povoleni09:22:57 02.11.2009
Vzdyt nikoho neurazi. Jen se pta, mne osobne by to taky zajimalo. Pochopitelne je to uznanihodne, ale...
Larsodpovědět 
   Re: Povoleni09:35:28 02.11.2009
Me osobne by taky zajimalo, jak (jestli vubec) to meli nejak poreseny, prece jen neni mozny udělat lajnu, kde se mi zlíbí. Co takhle naběhnout do Svatovítský katedrály a pěkně to tam opentlovat ?
yakuzaodpovědět 
    Re: Povoleni11:11:27 02.11.2009
Myslím, že památkáři ani neví, že nějaký Vlčtejn existuje. Pochopitelně jsme dbali na to, aby se hradu nic nestalo. Právě naopak jsme nahoře odřezali stromky, které narušují konzervaci.
Hanyodpovědět 
    Re: Povoleni15:23:20 02.11.2009
hehe jo Víta máme v plánu na příští rok ;) to bude akce!! :)
Kwjetodpovědět 
  Re: Povoleni10:33:15 02.11.2009
Líp bych to Jirko nenapsal! Přesně můj názor.
Mattyodpovědět 
  Re: Povoleni18:37:44 02.11.2009
Teda mně je hájlájn úplně ukradená, vpodstatě na to mám spíš negativní názor, protože mi přijde, že to je stále to samé chození po špagátu, který je jen různě dlouhý a poslední dobou si performeři této záliby vybírají čím dál tím neuvěřitelnější místa, kam to pověsit, aby byli ještě zajímavější a to je ten důvod proč tuto činnost nemusím. Je na můj vkus moc pro diváky, moc okatě si říká o uznání okolí etc.
Ale ten článek jsem si přečetl jenom proto, abych zjistil jak se klucí poprali s tím, že se jedná o hrad, tedy určitě o památkově chráněný objekt. No, nepoprali, nepoprali...
Bohužel na youtubu to hlásí chybu. To je omylem, nebo jste to stáhli? A z fotek není vidět, jak to tam máte upevněné. Ale myslím, že by bylo slušností se památkářů zeptat, protože pokud jste to tam pověsili za zeď, tak že jste protáhli nějaký špagát oknem a pak přes zeď, vypadá to tak, ale možná se pletu, pak bych řekl, že je dosti na místě se ptát, co na to památkáři, protože nepletu-li se, lajna se musí dosti napnout, že? nevím, jak se to té zdi líbilo a ještě když do toho někdo žuchne...
Myslím, že dotaz po povolení je ZCELA na místě, ale určitě není na místě zatracovat toho, kdo se zeptá! Je mi jedno zda si někdo rozbije vlastním přičiněním tlamu, ale není mi jedno, měl-li by kvůli jeho lehkomyslnosti spadnout hrad.
Minimálně slušnost by to bylo se někoho zeptat, aspoň na radnici třeba...
Jedna věc jsou barevné fleky, které oprší, druhá je možné(i když neříkám, že se jim to povedlo) narušení statiky hradu....
Kabukodpovědět 
   Re: Povoleni20:13:43 02.11.2009
Ne nic jsme nestáhli? mě to na IE7 funguje.....

odkaz na stream:

na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=umBgR9_H2I4
odpovědět 
    Re: Povoleni11:56:03 03.11.2009
na stream.cz:
http://www.stream.cz/profil/seznam.cz/Jan.Karhanek
Hanyodpovědět 
   Re: Povoleni18:14:26 03.11.2009
Diky za rozumny prispevek a ne jenom nadavky.
Podle me by to bylo tak, ze zazadame o povoleni a nedaji nam ho, protoze nevi, co highline je a boji se toho. To je normalni lidska reakce. V poradku. Kdyby tam sedel nekdo rozumny, tak by se alespon zajimal, ale bohuzel takove zkusenosti nemam. Zed je vice nez metr siroka, takze toho vydrzi dost. Lajna se musi hodne napinat, to je pravda. Ale na takovouhle vzdalenost to nejsou zase az tam moc silene sily. I kdyz do toho nekdo spadne.
A s tim predvadenim... nemyslim si, ze to je o predvadeni. A to same to +- je. lajna muze byt kratka, dlouha, nad vodou, nekde vysoko, vice napnuta, mene napnuta a samozrejme ruzne dlouha. Vic toho asi nevymyslime. Vybirame si ruzna mista, kam to povesit, ale ne proto, abysme byli zajimavi (teda aspon ja). Ve vysce to je tezsi, clovek je vystresovanej ze spadne, boji se a tak... proto to je vetsi vyzva.
Jinak nerikam, ze kdyz sem tam nekdo jde okolo a vidi, jak se na tom clovek trapi a nakonec to da a treba mu zatleska, tak to neni spatnej pocit. Ale nedelam to pro potlesk. Kdyby nikdo okolo nebyl a ani bych s sebou nemel fotak a kameru, stejne bych chodil.
Honzísodpovědět 
 Re: Povoleni10:53:13 02.11.2009
A ty mas povoleni se tady neco tak blbe ptat?
Nezodpovednyodpovědět 
 Re: Povoleni11:23:55 02.11.2009
Díky moc za povzbuzení, fakt pomůže!
Hanyodpovědět 
  Re: Povoleni11:25:05 02.11.2009
upřímně, pro Jirka P. :)
Hanyodpovědět 
  Re: Povoleni18:21:13 03.11.2009
jj, diky. Pokolikaty si byl na Bisiku? Videli sme se tam? Mluvili sme spolu? Ja si zadnyho Jirku nevybavuju.
Honzísodpovědět 
   Re: Povoleni21:54:51 03.11.2009
Jasne ze jo, Jirka P. alias Spy.Dr. Mel jsem hnuty zada takze jsem chodil jen tak zlehka, a ani highline jsem radsi nezkousel. Jinak poznavaci znameni-s pritelkyni jsme meli oranzovy skladaci kresilka. :-) Resili jsme spolu to jak se ti tam rezaly o tu zed lana a ze to vyjde docela draho tahle highline. Na bisiku jsem byl poprve.
Jirka P.odpovědět 
    Re: Povoleni23:24:27 03.11.2009
Jasneee, Spy.Dr .. jasny
Honzísodpovědět 
 Re: Povoleni08:18:02 03.11.2009
odkud jsi spadl správňáku?
martin Lodpovědět 
 Re: Povoleni09:12:42 06.11.2009
A na co by si všechno ještě chtěl povolení?
Petrodpovědět 

 NÁDHERAAA10:31:59 02.11.2009
Chlapy, opravdu nádhera! Jsou z toho krásný videjka. Já to vidím tak, když není povolení = větší vzrůšo :) Jen tak dál. Držím palce na další úspěšné projekty!! Lajně zdar. Matty
Mattyodpovědět 
 Re: NÁDHERAAA12:39:39 02.11.2009
Správně česky je to "Hele chlapi..."
co ta cestina?odpovědět 
  Re: NÁDHERAAA16:55:39 03.11.2009
Já už ty pokusy o opravy vzdal. I/Y, "Ondrovo výkony" a podobné perly nemá smysl dokola řešit. Ať si mluví a píšou, jak jim zobáky narostly.
jíraodpovědět 

 hmmm12:51:25 02.11.2009
Nezastávám se ani jedné strany, ale zrovna u tohodle hradu bych to asi neřešil. Zhruba rok zpátky jsem viděl komerční bandu lidí jak tu hrajou paintball. A to mi asi dáte za pravdu, že škodí o trochu víc..
kordbejlodpovědět 
 Re: hmmm13:15:09 02.11.2009
Presne tak, ze zkusenosti vim ze tihle lide, rozumej slacklineri, se snazi co nejmene, pokud mozno vubec, devastovat okoli, a co se tyce toho hradu tak si myslim ze tam neodreli ani kaminek, vzhledem k tomu ze pri highlajnach je v jejich zajmu aby se kotvici bod neulomil(nasledky by pro daneho lajnera asi nebyly uplne idealni). Vsak si vemte ze i kolem stromu davame koberecky abychom lajnou stromu neodreli kuru. Ten zminovani paintball je urcite vetsi zlo, po lajnerech vetsinou nezustavaji zadne stopy, nebo jen minimalni. Na zricenine tuplem neznatelne...
Jirka P.odpovědět 
  Re: hmmm14:11:44 02.11.2009
Pánové určitě bych to neřešil na veřejném serveru.
Ale pokud by Vás to vážně zajímalo napište si o mail auktora a jeho se ptejte.
Nebo rozmáznu jak jste zvonily na zvonky u paneláku atd....:-))
Koriodpovědět 

 highline divoká šárka15:26:02 02.11.2009
jo kdyby někoho zajímalo povídání o zatim nejdelší český hajlajně, tak je tady http://www.slackshop.cz/akce/#251009
hajlajn hajl Q
Kwjetodpovědět 
 Re: highline divoká šárka16:14:09 02.11.2009
Jo, jo. Sou to kluci sikovny.
Honzísodpovědět 

 díky16:11:52 02.11.2009
Díky moc. Hany striha pekna videjka. Jinak sme tam orezali par keriku, co tam prorustali mezi kameny z kterych je hrad slozen. Tak si myslim, ze jsme tim hradu spise pomohli.
Honzísodpovědět 

 Banda čůráků17:37:56 02.11.2009
hezkej report :)
Jinak s tím povolením je to těžký... když chceš vytvořit novou lezeckou cestu, tak se zeptáš správce a nebo nikoho, ale u highline to takhle nejde. Highline se nenatahuje jen v lezeckých oblastech, ale pokud jste si všimly ( píšou o tom v článku )tak se tahá, přes řeky, mosty, soutězky a prostě všude tam, kde se dá... já osobně nevidím důvod shánět povolení... pokud lajna někomu vyloženě vadí, tak to zabalím a jdu jinam.
Když jsem loni chtěl sehnat povolení na Divokou Šárku, tak jsem dopadl jak sedláci u chlumce, páč nikdo na úřadě netušil, kdo mi takový povolení může vystavit.. ( a pak ho shánej wiď ) Vykašlaly jsme se na povolení a šli tahat.... Policie ČR byla rychlejší, než náš ,,setup,, chtěli po nás povolení... když jsem jich zeptal, jestli nějaký potřebuju, tak ani nevěděli :) Hbytě sem na ně vytasil prošlej Alpenverein a bylo po ptákách.... Banda čůráku naskákala do auta a jela do McDonalds a naše banda bláznů tahala dál v klidu lajnu  :)  Ještě bych měl povídání o Ninja Urban Midline z Národního muzea na Žofín a o prímovým kotvení tři metry od strážní budky.... ale to zase jindy
Smoldaodpovědět 
 Re: Banda čůráků18:02:20 02.11.2009
Nejlepší je vždycky mrknout se co se konkrétně chrání a proč. Např. v Šárce bych se nemotal ve vstupním údolí, protože tam jsou květiny nejvzácnější, atd.
Lajny pěkný, jste šikovný.
odpovědět 
 Re: Banda čůráků19:07:17 02.11.2009
Ooch, ty jsi ale hrdina!
curaakodpovědět 
  Re: Banda čůráků21:27:19 02.11.2009
Smolda je nejlepší! :)
Qodpovědět 
   Re: Banda čůráků10:41:55 03.11.2009
Nejlepsi tluchuba - prdel by mel stazenou, kdyby ho nalozili do auta a odvezli. Nesnasim tyhle namachrovany paka, co kecaj o curacich a sami jsou ti nejvetsi...
T.T.odpovědět 
   Re: Banda čůráků10:47:32 03.11.2009
Copak, ošukal tě tvůj policejní parták??
gridhnackhodpovědět 
    Re: Banda čůráků11:20:13 03.11.2009
njn - dalsi pako typu Smolda... Bezte se radsi nekam zchlastat chlapecci a pak si dejte lajnu
T.T.odpovědět 
     Re: Banda čůráků16:45:25 03.11.2009
Aby tě rakovina poskakala ty policajte.
gridhnackhodpovědět 
      Re: Banda čůráků22:34:10 03.11.2009
nejsem policajt ale fandim jim kdyz honej paka jako jsi ty
T.T.odpovědět 
       Re: Banda čůráků22:33:51 04.11.2009
Aby si chcípl a zem te vyhodila!
gridhnackhodpovědět 
        Re: Banda čůráků07:56:24 06.11.2009
takovou radost bych paku jako ty nikdy neudelal - bodejt by te policajti ozraleho a zfetovaneho z lana stahli...
T.T.odpovědět 
         Re: Banda čůráků13:13:32 06.11.2009
Co ty do mě, když já do tebe nic??
Aby tě pes jebal do nohy ty tvarohový xichte!
gridhnackhodpovědět 
          Re: Banda čůráků12:08:45 09.11.2009
sam sis zacal pako - ale treba uz te brzo sjetyho lapnou - kez by...
T.T.odpovědět 
 Re: Banda čůráků22:36:07 02.11.2009
jj, taky sem schanel povoleni na hajalajnu mezi dvema mostama v Plzni. Byl sem ve trech barakach a vsude me odkazivali do jiny kancelare a v dalsi kancelari rekli, ze to nedelaji a ze musim jinam. Po nejakym presvedcovani me teda i rekli kam... v jednom dni se to nestihlo, druhej den sem to vzdal s uradama a sel na policii a oznamil jim datum a cas, kdy budeme napinat a kdyby je nekdo volal, tak aby vedeli o co de a ze sem tam za nima byl. S tim me taky vyfakovali. Nakonec sme to tam netahali. Pro jistotu, protoze to je na hodne rusnem miste.
Honzísodpovědět 

 Přihřátý na lajně.21:32:13 02.11.2009
Bílý kalhoty, růžovoučký tričko, --- jasná menšina. Prrfff!! Nenuťte nám tohleto, please.
antibuznaodpovědět 
 Re: Přihřátý na lajně.22:30:03 02.11.2009
Nenuť nám tyhle tvoje keci...tyhle názory se razily trochu jinde a trochu jindy...i kdyby to tak bylo...
Jirka P.odpovědět 
 Re: Přihřátý na lajně.22:31:51 02.11.2009
Cekal sem, kdy to nekdo napise. Musim te zklamat, ale teplej nejsem. Ruzovy triko bylo z recese. Sergey mel zase tu paradni capku. Kazdej neco :)
Honzísodpovědět 
  Re: Přihřátý na lajně.23:54:03 02.11.2009
Ty že nejsi teplej? co kecáš...v růžovým tričku chodíš pořád, i bez recese:)
Hanyodpovědět 
   Re: Přihřátý na lajně.09:43:53 03.11.2009
:-P
Honzísodpovědět 
 Re: Přihřátý na lajně.10:46:26 03.11.2009
Souhlas, jsou to naprosté buzny. Navíc provozovat tento trapný rádobysport je klesnutí na úroveň orangutanů bez mozku, kteří se věnují rychlolezení...
gridhnackhodpovědět 
  Re: Přihřátý na lajně.11:37:41 03.11.2009
No nic proti, ale bez mozku jsi ty:) Ať si každý dělá za sport co ho baví. Chtěl bych vědět v čem jsi dobrý ty? Max. v psaní hanlivých komentářů. Pokud budeš fakt dobrej, rád o tobě něco natočím a zveřejním....se pochlub.
Hanyodpovědět 
   Re: Přihřátý na lajně.16:44:27 03.11.2009
At si každý lajnuje nebo leze na rychlost jak chce, ale at se necpe mezi lezce.
Orangutan bez mozku trenující shyby na jedné ruce aby vyhrál primitivní závod je na tom uplně stejně jako blbeček chodící sfetovaný po napnuté pásce.
Je to hnus.
gridhnackhodpovědět 
    Re: Přihřátý na lajně.17:34:06 03.11.2009
Chapu to ze nechces, aby se cpal mezi lezce.
Mam jenom jednu rejpavou: Jak muzes vedet, ze blbecek je sfetovany?
Lezec je server, kde se pisi clanky o skalkareni, ledolezeni, skialpech, VHT, boulderingu a podobne ... pred par lety k temto sportum pribyla i slackline. Vim, ze slackline s lezenim na skale nema nic moc spolecneho. Skoro uz ani ty karabiny ne. Ale co ma napriklad spolecneho bouldering se skialpinismem? Jsou to sporty, ktere lezci delaji. Nekdo se venuje vice tomu, nekdo necemu jinemu. Proto si myslim, ze bylo zajimave dat clanek i na tento server.
Chapu, ze lide nemaji radi nove veci a slacklajna ti zrejme k srdci neprirostla a nechces ji zarazovat mezi "lezecke" sporty. Nekteri lide ale ano. Pred par lety zde bylo par clanku o nejakych slacklajnach, ale jestli si dobre vzpominam, tak se nasli lide, kteri si neprali tady mit hromadu dalsich clanku o kdejake slacklajne. Tak existuji jine servery. A zde se sem tam objevi nejaky zajimavy clanek. Myslim si, ze to neni zase tak moc casto, tak lide, kteri nechodi na lajne se mohou se zajmem podivat jak se kde "chodi". A ktere to nezajima, tak at na clanek netukaji. A i kdyby byli tak zvedavi a museli na odkaz kliknout a clanek si precist, tak to jednou za cas jde prezit.
Honzísodpovědět 
     Re: Přihřátý na lajně.11:12:20 04.11.2009
to co jsi vyjmenoval ma spolecne zastiteni ČHSkou. Samostana komise pro slacklinu v CHS pokud vim neni
odpovědět 
      Re: Přihřátý na lajně.11:30:22 04.11.2009
Dobrej prispevek.
Jo, mas pravdu. Na horosvazu nevim o zadnem clanku o slackline. Mozna tam je, nevim. Ale slackline vymysleli horolezci a vetsina slacklajnystu jsou lezci. Nevim proc, ale je to tak. Tak si myslim, ze proste patri mezi lezecke sporty, tak i sem. At uz nekde ma nebo nema nejakou komisi.
Honzísodpovědět 
    Re: Přihřátý na lajně.23:08:35 03.11.2009
Jsi fakt dobrej! Já tě prostě žeru...
Hanyodpovědět 
  Re: Přihřátý na lajně.11:49:00 03.11.2009
Souhlasim s tim, ze ten sport k nicemu neni. Teda jenom k pobaveni a zkraceni dlouhe chvile lidi, co na lajne chodi. Ale bavi je to. To staci. Stejne tak to je s lezenim, rychlo/ledolezenim, technickym lezenim, bouldrovanim a u dalsich (podle me vetsiny) dnesnich sportu. V praktickym zivote je to k nicemu. Omlouvam se, jestli jsem se nekoho dotknul. Ale lidi to proste bavi a delaji to a delat budou a budou si vymyslet vselijake dalsi sporty, do kterych by nacpali hromady penez a venovali tomu svuj volny cas.
Pokud nic nenicis a neomezujes ostatni lidi, tak si delej co chces.
Tenhle clanek je na lezci protoze si autor myslel (ja si to myslim taky), ze by to nejake lidi mohlo zajimat a radi se podivaji na fotky a video z akce. Pokud te to nezajima, tukej na odkazy, ktere te zajimaji.
Honzísodpovědět 
   Re: Přihřátý na lajně.15:43:22 03.11.2009
nahodou lajna je dulezita.. predstav jsi james bond a utikas pred nekym kdo te chce zabit a jsi na strese a jedina cesta je po elektrickym vedeni.. a jelikoz ty jsi trenoval na lajne a on ne tak mu takle hrave uteces... nevim jak vam ale me se to stava kazdy druhy den. :)
LaDaodpovědět 
   Re: Přihřátý na lajně.15:56:01 03.11.2009
nahodou lajna je dulezita.. predstav jsi james bond a utikas pred nekym kdo te chce zabit a jsi na strese a jedina cesta je po elektrickym vedeni.. a jelikoz ty jsi trenoval na lajne a on ne tak mu takle hrave uteces... nevim jak vam ale me se to stava kazdy druhy den. :)
LaDaodpovědět 
    Re: Přihřátý na lajně.17:42:05 03.11.2009
:)
Honzísodpovědět 
     Re: Přihřátý na lajně.19:50:42 05.11.2009
Možná bych i trochu oponovala, že slackline je sport k ničemu, stejně jako při lezení, skialpech a jakémkoliv jiném sportu, překonáváš sám sebe, odrelaxuješ se, na chvíli vypneš mozek a to je při dnešním hektickém způsobu života strašně moc =)
Elaodpovědět 
      Re: Přihřátý na lajně.21:14:33 05.11.2009
To jo... to je fajn, ze se clovek odreaguje. Ale primo pouzit slackline v beznem zivote asi nejde, krome odreagovani. Jedine teda tak jak pise LaDa... utect jako James Bond po elektrickem vedeni z baraku nekam pryc, kdyz vas pronasleduje nekdo, kdo vas chce zabit :)
Hajlajn Hajl
Honzísodpovědět 

 Napohodu... :-D21:49:42 02.11.2009
Highline se netahaj na místech kde se ti to sype pod nohama, takže předpoklad, že by se to tam mělo skácet k zemi je stejnej, že je spousta sebevrahů, který by to tam tahali=skoro nulovej :-). Takže napohodu a let´s walk
Peetoodpovědět 
 Re: Napohodu... :-D08:58:51 03.11.2009
na mistech, kde se to nesype pod nohama?! tak proto se furt vytahujete lajnou na Starostovou, na Cukrovarak, na Draci zub! atd. Aspon se zamysli, nez vypustis z pusy takovou hovadinu
odpovědět 
  Re: Napohodu... :-D09:48:12 03.11.2009
Jo, lajny tam byly, takze lajnisti za to muzou. Nastesti nic nespadlo. Ale ne ceska parta. Na Cukrovaraku to byl Cedar Wright a parta co tocili The Sharp End a na Starostovou to byl Honza Žák (Heinz Zak). Draci zub nevim.
Honzísodpovědět 
   Re: Napohodu... :-D09:39:23 04.11.2009
všichni ste parta buzerantů lajnisti a ty horolezcí taky je mi z vás na blití takže na závěr eště hovno aprdel.
anonymodpovědět 
    Re: Napohodu... :-D10:17:32 04.11.2009
Tak. A je to venku :)
Honzísodpovědět 
    Re: Napohodu... :-D10:47:09 04.11.2009
Asi jsi prožil v dětství nějaký velký emocionální zážitek, který tě rozpoltil k tomuto hodnotnému komentáři:)
Hanyodpovědět 
     Re: Napohodu... :-D11:02:46 04.11.2009
Me to zni spis jako kdyz by to psal nekdo, koho zname a dela si srandu. Otevreny dopis poslaneckemu klubu KSCM.. :) :)
Honzísodpovědět 
      Re: Napohodu... :-D11:27:05 04.11.2009
Šaman?
Hanyodpovědět 
       Re: Napohodu... :-D12:30:33 04.11.2009
no dovol ted si to čtu v práci a bavim se nad tim jak vas vcucly komentáře ... nic víc
 Shammaodpovědět 
       Re: Napohodu... :-D12:34:48 04.11.2009
no dovol ted si to čtu v práci a bavim se nad tim jak vas vcucly komentáře ... nic víc
 Shammaodpovědět 
        Re: Napohodu... :-D13:59:42 04.11.2009
Ups..tak to neni šaman:) ale tak, hlavně že se bavíme...:)
Hanyodpovědět 

 Památkáři?12:25:37 04.11.2009
Teda koukam.Co furt památkáři?Třeba s tim souhlasil majitel.
tomodpovědět 

 mágo12:37:48 04.11.2009
Pri chozeni jsme nepouzivali mago :) Kdo by to chtel vedet :)
Honzísodpovědět 
 Re: mágo14:00:46 04.11.2009
Ještě jsi zapomněl, že žádné zvíře nebylo zraněno ani zabito....krom jedné rozbité hlavy:)
Hanyodpovědět 
  Re: mágo14:03:37 04.11.2009
a co smíření mrtvých duší?
odpovědět 
   Re: mágo14:22:24 04.11.2009
To taky proběhlo...
Hanyodpovědět 
  Re: mágo14:07:46 04.11.2009
Akorat jedna ryba v rece se nachladila a dostala kasel, ale uz se citi lepe.
Honzísodpovědět 
   Re: mágo20:02:31 04.11.2009
No vy ste byly blbý už předtim vod přirození takže ste k žádný úhoně už přijít nemohli
anonymodpovědět 
    Styď se Anonime21:54:49 04.11.2009
Anonime. Dej si prosím tě odchod z těchto stránek! Není pro takový blbečky jako jsi ty. Pokud si chceš zanadávat, zkus to někde jinde, ano? Až něco dokážeš pořádnýho, napiš sem..taky tě hezky za to pochválím :D Nechápu vás - vás lidi, co sem píše o teplouších apod. Proč máte potřebu někoho urážet? Já kluky teda vůbec neznám, ale myslím si, že udělali další supr akci, která si zasloží spíše uznání..Fakt mě mrzí tenhle přístup. Jo, řeště památkáře, povolení - to patří do diskuse. Ale ne takový komentáře o růžovým triku apod!! Kluci, už jsem to psal před tím. Krásný videa, fotky a celá myšlenka vaší akce. Jak se říká - změna je život.. Lezení a lajně zdar. Matty
Mattyodpovědět 
     Re: Styď se Anonime22:01:11 04.11.2009
PS: pro rejpaly, češtináře. ..NIME schválně. Trochu parodie neuškodí.. Matty
Mattyodpovědět 
     Re: Styď se Anonime22:49:02 04.11.2009
diky moc.
Honzísodpovědět 
     Re: Styď se Anonime23:59:03 04.11.2009
Jeste ze ma lezec.cz rytire ve zbroji jmenem "Matty"!
Jarmilodpovědět 
     Re: Styď se Anonime10:46:34 05.11.2009
Taky se přidávám k poděkování za podporu.
Hanyodpovědět 
      Re: Styď se Anonime11:23:21 05.11.2009
Kazdy odchylak najde sve zastance.
Martík.odpovědět 

 for mistr T.T.14:08:35 05.11.2009
Kdo je Vás chlapeček,posera a ještě k tomu schlastanej ?
Pojďte mi to pane říct do očí, ať Vám mužu nakopat prdel a ukázat Vám pořádný koule :)
Smoldaodpovědět 
 Re: for mistr T.T.20:34:35 05.11.2009
Maty co si proboha moh dokázat že ti dali takovouhle přezdívku a troufáš se srovnávat se mnou takovej mamlas jako ty mně nemůže ani naštvat ty mameluku.
anonymodpovědět 
 Re: for mistr T.T.13:16:09 06.11.2009
Vole vezmu břitvu, šmik a más hlavu na tři půlky!!
gridhnackhodpovědět 
 Re: for mistr T.T.01:55:08 10.11.2009
Vazeny nakopavaci - jen ctu rozhovory s clovekem co tu machruje - viz odkaz na alkohol se kterym machrujes jinde... Tak se nekasej vejtaho a radsi si uvedom co o sobe kde rikas...
T.T.odpovědět 

 A co takhle Hitleruv pilir pod Pryglem21:23:49 05.11.2009
Jen me tak napadlo co to takhle natahnout na Hytleraku. Kotveni by melo byt v pohode. Chraneny to neni a navic mam za to, ze tam neni ani majitel. Delka pres 200m. Od salinu co by sutrem mrsknul. Pro ty co by vyhoreli s moralem tak do osvezovny par set metru.
Stepan Ptacekodpovědět 
 Re: A co takhle Hitleruv pilir pod Pryglem22:14:44 05.11.2009
Bohuzel je to tem vsude okolo samej drat od elektriky, uz jsme to resili, kdyz jsme tam chteli delat lanove premosteni a logisticky nevyresili...
Nicmene tim nerikam ze to nejde, jen je tam tam nekolik pomerne zasadnich problemu...
Radek
zobanodpovědět 
  Re: A co takhle Hitleruv pilir pod Pryglem23:00:14 05.11.2009
Chlapi, neplánujete nějakou akci v okolí Brna? Rád bych se aspoň podíval, jak to vše probíhá. Ať to leze!
Mattyodpovědět 
   Re: A co takhle Hitleruv pilir pod Pryglem23:27:56 05.11.2009
ahoj, budeme teď o víkendu v brně na výstavišti tahat nějakej hajlajn.. tak kdyžtak doraž, budeme se tam motat před stěnou asi celej víkend :)
Q
Kwjetodpovědět 
    Re: A co takhle Hitleruv pilir pod Pryglem01:32:32 06.11.2009
Ze by v Zetku z ochozu na ochoz?
Stepan Ptacekodpovědět 
 Re: A co takhle Hitleruv pilir pod Pryglem07:46:36 06.11.2009
Jak není majitel? Už z názvu je snad jasný, ne ;o)
Belailodpovědět 

 dobre vy!14:46:06 10.11.2009
hey, serte na ty kecy tech Jarynu o nejakym povoleni a piicovinach. beztak zavidi, nebo se boji udelat nejakej svuj vlastni originalni projekt.
je to parada! paradni prostredi, hezke pocasi, trochu adrose pri padu;) luxus! jen tak daaal! seru na pamatkare-aspon ta zricenina mela nejake vyuziti a nestoji tam jen tak jak tisic jinych! a seru na ochranare-skala se chrani a pak akorat zarusta. sory za vyhranene nazory... sall
sallodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.