LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Holčička na nástupu: "Mami pojďte, raději si stoupneme vedle, kdyby ten pán tady spadnul."
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
43.Galeová 10269
Bouldry:
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140445 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
FreeSolo - Lezecká stěna - Praha
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Venkovní stěna v areálu gymnázia Volgogradská, Ostrava Zábřeh - Ostrava

Prodejny
HUDYsport - Praha 9
Outdoor Centrum Rock Point Poštovní - Ostrava 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovství České republiky v boulderingu

3. září 2011

smallAktualizace:Letos se závod Lokal Blok Monster představí poprvé ve své historii jako Mistrovství České republiky a u toho nesmíte chybět!





Změna stavěče!
Přidali jsme k Honzovi Šolcovi a Tomáši Antonínovi ještě Olina Klapala.



Již sedmý ročník tohoto pražského závodu proběhne za necelý měsíc a bude největší ve své historii. Závod proběhne v sobotu 3. září 2011 a bude probíhat v Lokalbloku na adrese Náměstí 14. října 10 a v u Branických ledáren na festivalu Joyride.

Kvalifikace závodu proběhne na bouldrové stěně Lokalblok, kde skupiny v maximálním počtu 20 závodníků budou mít vždy hodinu na přelezení 10 bouldrových problému stylem flash. Nejlepších 12 kluků a 8 holek pak postoupí do finále, které bude probíhat pod širým nebem v rámci festivalu Joyride. Všechny bouldry připraví Honza Šolc s Tomášem Antonínem na profilech TR Walls s chytama od AIXu.

obr


 Monsters_Local_11 - poster

Registrace poběží od 15. do 31. srpna, přičemž si vyberete i skupinu, ve které chcete lézt. Startovné se liší podle data registrace a členství v ČHS. Členové ČHS přihlášení do 31. srpna zaplatí 200,-, nečlenové 250,-. Členové ČHS, kteří se přihlásí na místě, zaplatí 300,- a nečlenové 350,-. V ceně startovného je i vstupenka na festival Joyride v hodnotě 275,-. Informace o festivalu najdete na www.joyride.cz.

Harmonogram 2011


Lokalblok
08:00 - 09:00 prezentace ženy
09:00 - 10:00 kvalifikace ženy
08:00 - 10:15 prezentace muži (1. skupina)
10:30 - 11:30 kvalifikace muži (1. skupina)
08:00 - 11:30 prezentace muži (2. skupina)
11:45 - 12:45 kvalifikace muži (2. skupina)
08:00 - 12:45 prezentace muži (3. skupina)
13:00 - 14:00 kvalifikace muži (3. skupina)

Joyride
12:30 Honza Kareš se pokusí o překonání svého uznaného světového rekordu v maximu shybů bez doteku nohou země
13:30          soutěž pro veřejnost ve shybování
14:30         soutěž pro veřejnost ve skocích na umělé stěně
15:30 uzavření izolace ženy
16:00 finále ženy
17:00 přednáška Adama Ondry o projektu Climb for Life
17:30 uzavření izolace muži
18:00 finále muži
20:00 vyhlášení výsledků na hlavním pódiu

Více informací a registraci najdete od 15. srpna na www.boulderprojekt.cz, www.lokalblok.cz/stena nebo na tel.: 608 880 617.



Karina Bílková   [úpravy] 20:17 05.08.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Fesťák16:16:37 06.08.2011
A letos na fesťáku už tedy nebude MČR? To je docela škoda, ne??!
Mattyodpovědět 
 Re: Fesťák16:49:03 06.08.2011
Sorry, beru celé zpět! :-) Jejda, proč to tu nejde mazat. Zdarec
Mattyodpovědět 
  Re: Fesťák18:00:59 06.08.2011
Jo myslím, že na festáku to bylo loni super. No co dodat, snad jen neurvěte si šlachy.
George-jpodpovědět 
 Re: Fesťák18:14:29 06.08.2011
Sorry, beru celé zpět! :-) Jejda, proč to tu nejde mazat. Zdarec
Mattyodpovědět 

 Ať to proboha dobře proběhne!20:26:51 07.08.2011
A je to závod v boulderingu nebo v běhu? Jako jestli bude probíhat běhání nebo lezení. Aby to jako všechno mělo hladkej průběh...
Tajnej agentodpovědět 
 Re: Ať to proboha dobře proběhne!08:12:46 08.08.2011
Kdo chce, může běhat, zbytek může jet deset minut tramvají :-)
Karina Bílkováodpovědět 

 Vstupné23:33:20 08.08.2011
A to jako lidi - diváci budou muset zaplatit 275Kč aby se mohli kouknout na finále?! To je trochu moc,ne?!
odpovědět 
 Re: Vstupné09:21:22 09.08.2011
To je opravdu parádní. Takže to shrnu, známí/kamarádi/přítelkyně uvidí kulový a finále bude stát divácky za prd (vzhledem k ceně vstupenky). Gratuluju pořadateli k pohřbení celé akce :-///
Danodpovědět 
  Re: Vstupné09:53:13 09.08.2011
Proc by stalo za prd? Tri kilca je prd a na te akci bude rozhodne vice lidi nez kolik by se nacpalo do lokalu. Naopak, finale bude mit daleko lepsi kulisu, vzhledem k tomu ze na tom festaku nebude jen par lezcu.
Kuzmicodpovědět 
   Re: Vstupné10:32:02 09.08.2011
Joyride není jen lezecký festival, ale je tam více sportů, takže se nebojím, že by tam přišlo málo lidí. Tři stovky mi nepřijdou tolik, aby to člověk za akci typu Joyride nedal a je to docela běžné, že se na podobných akcích platí. Na Mejcupu se za finále taky platí a nikomu to divné nepřijde.
Karina Bílkováodpovědět 
    Re: Vstupné11:21:01 09.08.2011
Nezlob se, ale na programu lezení mezi předváděnými sporty není, tak jak to tedy je?
Alenaodpovědět 
     Re: Vstupné11:27:55 09.08.2011
Nezlobim se vubec, ale je normalne na programu :-). Koukni na www.joyride.cz/festival/program a asi tak v půlce je napsáno Mistrovství republiky v boulderingu.
Karina Bílkováodpovědět 
      Re: Vstupné11:29:30 09.08.2011
Aha, jo, to jsem si samozřejmě všimla :) myslela jsem něco jiného, třeba samostatný stánek, program nebo tak něco...
Alenaodpovědět 
       Re: Vstupné11:37:46 09.08.2011
Program jsme posílali v pátek, takže ho tam asi ještě nestihli dát. Stánky budou :-)
Karina Bílkováodpovědět 
        Re: Vstupné13:27:17 09.08.2011
Super! :-)
Alenaodpovědět 
      Re: Vstupné11:38:36 09.08.2011
Aha, jo, to jsem si samozřejmě všimla :) myslela jsem něco jiného, třeba samostatný stánek, program nebo tak něco...
Alenaodpovědět 
     Re: Vstupné11:35:36 09.08.2011
Nezlobim se vubec, ale je normalne na programu :-). Koukni na www.joyride.cz/festival/program a asi tak v půlce je napsáno Mistrovství republiky v boulderingu.
Karina Bílkováodpovědět 
   Re: Vstupné11:25:45 09.08.2011
Joyride není jen lezecký festival, ale je tam více sportů, takže se nebojím, že by tam přišlo málo lidí. Tři stovky mi nepřijdou tolik, aby to člověk za akci typu Joyride nedal a je to docela běžné, že se na podobných akcích platí. Na Mejcupu se za finále taky platí a nikomu to divné nepřijde.
Karina Bílkováodpovědět 
    Re: Vstupné12:12:45 09.08.2011
Aha holky si to musí napsat 2x:-))
Pa Karin
Koriodpovědět 
     Re: Vstupné13:43:49 09.08.2011
Jojo, jsme úplně pitomý a na poprvé nám to nedochází, tak si to musíme psát dvakrát :P ...nadsázka
Alenaodpovědět 
    Re: Vstupné12:13:50 09.08.2011
Zajimalo by me proc se MCR leze kvalifikace na flash...kdyz Teplice se pravdepodobne polezou normalne s izolaci i pred kvalifikaci..myslim, ze MCR by se melo lizt taky tak, co vy na to? Dal by me zajimalo kolik toho ma odstaveno Tomas Antonin a Honza Solc...? Nic proti klukum, ale aby se to ucili na MCR mi taky pride trosku mimo..Dik
Mucosodpovědět 
     Re: Vstupné13:45:38 09.08.2011
Celá akce se jmenuje "boulderprojekt" a jeho hlavní nosnou myšlenkou je, aby se mohlo zúčastnit co nejvíce lidí těchto závodů. Vše je jednoduše popsaná na stránkách boulderprojekt.cz snad jako první zápis na stránkách

Tomáš Antonín má postavené např.MČR v lezení na vytrvalost, kdo pravidelně chodí do BBčka mohl si vylézt nějaké z našich boulderů tam a na laně si může každý vyzkoušet cesty třeba na Smíhově... :) Pokud jde o věci vylezené ve skalách každý má možnost sám dohledat lezecké "výkony" stavěčů :)

a teď jiná - kdo je Mucos? :) Zná ho někdo? Leze? Píše do novin? Do Blesku? :) Jezdí na kole? Co dělá? Kde pracuje?:)
Ne dělám si srandu, jen by mě zajímalo, proč se kritici schovávají za přezdívky? :)
jenda šolcodpovědět 
      Re: Vstupné13:54:46 09.08.2011
Ahoj Jendo, myslím si že v diskuzi použití přezdívky nebo jména vyjde z 90% úplně nastejno. Tak schválně, co ti řekne moje, nic, protože jsem z díry blízko od Brna a ty předpokládám z Prahy :) Jinak si myslím že kritizovat nebo nějak komentovat stavěče ještě před závodem nemá cenu. Každýmu sedne něco jinýho. Btw na MS v Arcu podle mě taky stavěli zkušení borci cesty a jak dopadlo finále holek...ostuda. Howk
Michal Hašlíkodpovědět 
       Re: Vstupné14:03:26 09.08.2011
Bydlím v Praze, ale jsem odjinud, jako asi 90% Pražáků.. :) Máš sice pravdu, ale když se pod něco podepíšu vypadá to jinak:) Podepíšeš se tam proto, že se nestydíš vystupovat za to, co jsi pod svým jménem napsal. Nejde snad ani o to, abychom ho znali. Ale znají ho jeho známí.. :) On se nebojí toho, co si myslíme my, ale toho, co si o něm myslí jeho okolí, které ho zná.. :)
A jinak díky za rozumný názor.. :)
jenda šolcodpovědět 
     Re: Vstupné13:48:20 09.08.2011
Celá akce se jmenuje "boulderprojekt" a jeho hlavní nosnou myšlenkou je, aby se mohlo zúčastnit co nejvíce lidí těchto závodů. Vše je jednoduše popsaná na stránkách boulderprojekt.cz snad jako první zápis na stránkách

Tomáš Antonín má postavené např.MČR v lezení na vytrvalost, kdo pravidelně chodí do BBčka mohl si vylézt nějaké z našich boulderů tam a na laně si může každý vyzkoušet cesty třeba na Smíhově... :) Pokud jde o věci vylezené ve skalách každý má možnost sám dohledat lezecké "výkony" stavěčů :)

a teď jiná - kdo je Mucos? :) Zná ho někdo? Leze? Píše do novin? Do Blesku? :) Jezdí na kole? Co dělá? Kde pracuje?:)
Ne dělám si srandu, jen by mě zajímalo, proč se kritici schovávají za přezdívky? :)
jenda šolcodpovědět 
   Re: Vstupné12:27:33 09.08.2011
Souhlas s Danem. Proc by to stalo za prd? No presne proto, ze me ostatni jiny sporty nezajimaj a kdyz tam pujdu tak na finale a nic jinyho videt nemusim a ani nechci. Tak proto mi prijde 350Kc na miste celkem jako slusnej ulet..co vstupny treba jen na MCR v boulderingu? Dik
Mucosodpovědět 
    Re: Vstupné13:01:02 09.08.2011
Porad muzes jit zavodit a mas to za dva kilca :-)
odpovědět 
    Re: Vstupné13:03:05 09.08.2011
Kvalifikace flash je to proto, ze nam to prijde lepsi, spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Tomas Antonin a Honza Šolc stavi, protoze se ke stavění nabídli a nevím, co je na stavění k učení. Buď to vyjde nebo nevyjde, stavěči se spoutou zkušeností můžou postavit špatný bouldry, nezkušení stavěči můžou postavit super bouldry. TAkhle je odsoudit mi nepřijde moc fér. A vstupné pouze na bouldry se udělat nedá, nebudeme mít samostatný vchod.
A já za to Kori nemůžu, že se mi to všechno zobrazuje dvakrát, já to nedělám úmyslně :-D
Karina Bílkováodpovědět 
    Re: Vstupné13:15:12 09.08.2011
Kvalifikace flash je to proto, ze nam to prijde lepsi, spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Tomas Antonin a Honza Šolc stavi, protoze se ke stavění nabídli a nevím, co je na stavění k učení. Buď to vyjde nebo nevyjde, stavěči se spoutou zkušeností můžou postavit špatný bouldry, nezkušení stavěči můžou postavit super bouldry. TAkhle je odsoudit mi nepřijde moc fér. A vstupné pouze na bouldry se udělat nedá, nebudeme mít samostatný vchod.
A já za to Kori nemůžu, že se mi to všechno zobrazuje dvakrát, já to nedělám úmyslně :-D
Karina Bílkováodpovědět 
     Re: Vstupné13:32:47 09.08.2011
cus, koritnacka vrta ,ale neporadi, takze nedavej "Back", ale klikni nejprv na neco jinyho, do diskuse se vrat treba pres posledni komentar, nebo pres hlavni stranku. Todle je tu podelany uz veky veku.
l.odpovědět 
      Re: Vstupné13:44:24 09.08.2011
dik za radu, snad uz budu uzivatelsky schopnejsi :-)
Karina Bílkováodpovědět 
     Re: Vstupné13:57:00 09.08.2011
Za 1.sem kluky neodsoudil jen sem se ptal kolik toho maji odstaveno...? a za 2.Super, ze jsi mi to jako organizatorka zavodu takhle vysvetlila, ze to vlastne bud vyjde nebo nevyjde..tak priste by to moh stavet treba Rak s Holmanem....Jo a jeste by me zajimolo tohle: spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Jako kdo? Dik
Mucosodpovědět 
      Re: Vstupné14:13:40 09.08.2011
Mám tvrdit, že to vždycky vyjde? :-D To bych ráda, ale asi neznám takový stavěče, kterým se to vždycky na 100% povede:-) To nemyslim vubec zle, jen je to proste hrozne tezky. Co maj odstaveno Ti napsal Honza ve svem prispevku. A my znamena Občanské sdružení Boulder projekt, ktere letos porada 4 zavody a my znamena taky Lokalblok, kde se zavod kona a kde se to takhle dela uz dlouho.
Karina Bílkováodpovědět 
    Re: Vstupné13:40:32 09.08.2011
Souhlas s Danem a na 1000% s Mucosem, jednak styl kvalifikace...pokud je to mistrovství čr, mělo by to být podle mě sjednocený s pravidly světovýho poháru a jiných mezinárodních soutěží, druhak vstupné...lidí bude plno, to jo, ale ta cena podle mě 90% lezců co nezajímá ten fesťák odradí, což je obrovská škoda
Milanodpovědět 
     Re: Vstupné14:01:59 09.08.2011
Nechápu, proč by se ČP nebo MČR mělo podobat svěťákům? :-) Viděl si někdy finále svěťáku? Seděl si někdy 4 hodiny v izolaci? Až budeš závodit a náš systém se Ti nebude líbit, přijď a můžeme si o tom promluvit.
A že nepřijde 90% lidí se podívat? Podívej se na fotky z loňských Monsters, je tam asi tak 50 lidí, takže si nemyslím, že by Tvoje poznámka byla nějak smysluplná :-). Možná je lepší se víc zajímat o to, o čem mluvíš, takhle to zní opravdu trochu zvláštně :-)
Karina Bílkováodpovědět 
    Re: Vstupné13:43:15 09.08.2011
Kvalifikace flash je to proto, ze nam to prijde lepsi, spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Tomas Antonin a Honza Šolc stavi, protoze se ke stavění nabídli a nevím, co je na stavění k učení. Buď to vyjde nebo nevyjde, stavěči se spoutou zkušeností můžou postavit špatný bouldry, nezkušení stavěči můžou postavit super bouldry. TAkhle je odsoudit mi nepřijde moc fér. A vstupné pouze na bouldry se udělat nedá, nebudeme mít samostatný vchod.
A já za to Kori nemůžu, že se mi to všechno zobrazuje dvakrát, já to nedělám úmyslně :-D
Karina Bílkováodpovědět 
     Re: Vstupné13:50:02 09.08.2011
Os kvalifikace se viz minule roky prilis u nas neosvedcila. Klesajici ucast byla vice jak zrejma. Diky tomu, ze flash system je otevrenejsi, leze se více bouldru, zaleze si vice lidi a zavod se tak stava pritazlivejsi, coz se projevuje prave ve vetsi ucasti. Dost lidi odrazovalo to, ze prisli na 4 minuty pod bouldr, ani se nehli a sli dom. Ted se ocividne organizatori snazi, aby obtiznost bouldru mela tendenci od lehcich az po tezke prasky, ktere rozradi finalisty.
Srovnavat nase MCR se svetak proste nelze a ani neni na to prostor, finance a zavodnicka zakladna.
To je asi dulezite si uvedomit.
odpovědět 
      Re: Vstupné13:57:04 09.08.2011
Ok, to jsou dobré námitky, beru.
Milanodpovědět 
     Re: Vstupné16:47:34 09.08.2011
Ta věta je špatně formulovaná, takže teď to vyznívá špatně. Honzovi Šolcovi s Tomášem věřím, že to postavit zvládnou, zkušenosti mají. Bylo to spíš mysleno tak, že i zkušeným stavěčům se to nemusí povést.
Karina Bílkováodpovědět 
     Re: Vstupné07:09:29 10.08.2011
Beru to celkově tak, že LB je prostě jiná planeta:-).Měl jsem Vám při závodech žvanit do mikrofonu, ale budu v zahraničí makat.Měj se Karin držím palce a v noci klidně spinkej:-)
Koriodpovědět 
      Re: Vstupné09:56:09 10.08.2011
Jo, ja vim, Lucka uz mi to rikala, ze nemuzes, to je skoda.. Se spanim problemy nemam, to prijde az pred zavodama :-) Mej se!
Karina Bílkováodpovědět 

 MČR16:17:37 09.08.2011
Beru MČR jako prestižní, závodní vrchol. Osobně si MČR rád odsedím v izolaci a přijde mi to správný, negativa jsou jasná, dlouhý čekání, málo závodníků, méně bouldrů...positiva, větší regulérnost a pro závodníka předvedení schopnosti vymyslet bouldr (což je nejdůležitější). Kdo chce bojovat o mistra ČR ten izolaci podstoupí ne? ale samozřejmě i s tím "flash" lezením platí, že kdo na to má, do finále se dostane tak jako tak.
Pro klasické závody ČP mi flash systém kvalifikace přijde vyhovující.
Od prestižnosti MČR se odvíjí i stavěči, kluci prominou (Honzo držím vám palce a doufám že se to povede už jen proto že budu závodit), ale pořádat závod ve stylu "buď se to povede, nebo ne" je dle mého názoru pořadatelská nezodpovědnost.

jirousodpovědět 
 Re: MČR16:55:59 09.08.2011
Koukám, že se to tu zacyklilo na tom, jestli je někdo kompetentní stavěč a na větě "buď to vyjde, nebo ne". To většinou potřebují lidé, kteří chtějí od ostatních návod na život. Honzíka Šolců znám a ten to postaví, vždycky!!!:)Věřte mi, lezli jsme spolu Sněžku severní stěnou.:)
Lukáš Chmelaodpovědět 
 Re: MČR20:02:32 09.08.2011
jj přesně i kdyz zavodit asi nepujdu tak delat MCR na Flash je krok zpet. I kdyz Karina tvrdi, ze to jinak nejde nemyslim si ze dojde 80lidi a neslo by to zvladnout v Lokalu s izolaci na poslednich dvou zavodech bylo do 40ti borcu zenskejch 13..takze si myslim, ze i tam by se to dalo. A dalsi vec podle me kdyz jdu na MCR nepotrebuju lizt 10bouldru a honit se tam abych zjistil ktery jdou vylizt, ktery ne a kolik jich vlastne potrebuju dat abych postoupil na regulerni zavod. Kdyz jdu na MCR tak chci zavodit a to pokud mozno co nejvic fer. A co se tyce vety "bud se to povede nebo ne" tak uz se stalo, ale nemelo by:) Cao Majkl
Majklodpovědět 
  Re: MČR20:29:19 10.08.2011
Antonin stavel MCR v lezeni na vytrvalost? Jak takovy lezeni vypada, to je nejaka dalsi pseudodisciplina po rychlosti? No nevim kluci nechal bych to staveni nekomu kdo tusi jak vypadaji finalovy bouldery na MCR Mejcupu nebo CP, tohle je fakt trochu ulet.
odpovědět 
   MČR08:43:31 11.08.2011
Ok budeme si hrát se slovíčky - stavěl MČR v lezení na obtížnost... nechápu, že má někdo potřebu vozit se po slovech...
Kdyby aspoň šlo o to dané téma. Chápu, že někdo má obavy z toho, jestli se to povede nebo ne... ale největší starost by měli mít organizátoři, zda to klapne. A věř, že mají... Tak to nechte na nich! :)
A až se to odleze a i kdyby to bylo na 99% super úžasný a nepřekonatelný, najde se nějakej dobrák(samotnýho mě zajímá, kdo bude první), kterej pohaní aspoň to jedno procento, který chybělo...

Když je tu teda tolik dokonalejch stavěčů, organizátorů, pomocníků a všech, proč není každý víkend někde nějakej závod, kterej aspoň připomíná Ytong, ČP, Monsters nebo snad Bad Schandau a Mejcup...
Chyťtě se telefonů a najděte sponzory, vykomunikujte prostory, věž, dopadiště chyty..., vezměte do ruky imbusy a pojďte stavět, propisky a zapisovat výsledky startujících, a spoustu dalšího, co je potřeba udělat... jen prosím neseďte tolik u PC a neklapejte hlouposti do diskusí...

Ale co mně zase docela vadí, je, že ani nevím, komu to vlastně píšu - jsi snad moderátor z rádia Blaník, servírka z restaurace U suchý dásně, manažer Cofidisu, nebo snad Mucos? Nevíme... Když si tolik stojíš za svým názorem, podepiš se, prosím, svým jménem... :)
jendaodpovědět 
    Re: MČR10:54:37 11.08.2011
Ne ne me do toho netahej. Ja uz sem se dozvedel co jsem chtel.. A to: Kdyz se chci jit podivat za co nejlevneji musim se zaregistrovat. Organizatorka z toho ma nejvetsi starost proto rika, ze bud se to povede nebo ne. A Antonin stavel obtiznost. Sice nevim jakou, ale to je taky fuk. No a zbytek shrnul Jirous s Majklem. Takze at se vam to povede.
Mucosodpovědět 
     Re: MČR13:45:02 11.08.2011
Možná není od věci nazvat věci pravým jménem Mucosi.Přišel jsi, rozjel debatu, "statečně" zde perlil - skrytě za přezdívkou a typicky čecháčkovsky říkáš "Mne do toho netahej". Tohle chlap nedělá, takhle alespoň vím, koho mám před sebou na monitoru.To není na polemiku, to je fakt.
Lukáš Chmelaodpovědět 
      Re: MČR14:34:39 11.08.2011
Lidi. Místo sezení u počítače a hádání se o tom jak to dopadne, o tom jestli není moc vysoká cena, o tom kdo má stupidnější přezdívku, jestli to stavěči zvládnou nebo ne, co kdyby jste radši trénovali? a nechali to celé na pořadatelích, buďte rádi, že to někdo pořádá, Trénujte, trénujte, trénujte a vyřeší se i váš rádoby problém s vysokou cenou :-) zapltíte dvě kilča a uvidíte finále v tom lepším případě i sebe ve finálových boulderech! Tááák a DO MNĚ! Končím jdu trénovat :-) Zduř!
Lukáš S.odpovědět 
      Re: MČR19:23:50 11.08.2011
Netahej-mysleno do toho komentu predtim.
Ano rozjel debatu a o to mi slo a prijde mi,ze to ma i vysledky..Nemyslim si, ze Olina pridali diky me, ale alspon se neco stalo a je videt snaha. A jestli jsem Petr, Honza, Franta Bilek nebo kdo, je stejne uplne jedno. Protoze tebe taky neznam tak co..? Nic. Akorat je videt, ze maj kluci kamose ktery se jich zastanou a to je taky dobre. Takze se mejte.
Mucosodpovědět 
  Re: MČR23:48:53 13.08.2011
Osobně jsem též pro kvalifikaci OS...... Ale 10 boulderů mě přijde docela úlet. Na MČR si jdu zazávodit, nikoliv zalézt s kámošema. Od toho tu máme Mejcup a pod. MČR jsem si vybral z důvodu doposud daných pravidel a regulérnosti, teď ale nevím, jestli má cenu jezdit.
Pavel Švábenskýodpovědět 

 kvalifikace14:20:59 11.08.2011
Vždycky jsem bral MČR jako vrchol sezony, něco "víc" než ostatní závody, s tím i očekával nějakou úroveň, chtít aby zvod byl dostupnější, čímž narážím na způsob kvalifikace, je sice hezký ale proč proboha u MČR????? A když závodím tak mi izolace fakt nevadí! Zdar
Honzaodpovědět 
 Re: kvalifikace12:10:43 12.08.2011
Naprostý souhlas, na MČR se lezení flash vůbec nehodí. U boulderů hodně rozhoduje i myšlení, systémem flash se do finále může dostat i cvičená opice, která díky okopčení přelezu někoho jiného, dá boulder na méně pokusů, než borec, co ten přelez vykoumal.
odpovědět 

 Afterparty11:45:19 12.08.2011
A jeste tu nebyla diskuze o afterparty. V Localu nebo na tom festivalu?
odpovědět 

 systém ,,blesk,,16:14:30 12.08.2011
Ježiš mě to tu baví! Ještě, že tu ten lezec je, pač lidskou ,,chytrostí,, se člověk stejně pobaví, vždy nejlépe!....Pořadatel logicky chce, aby přijelo co nejvíce lidí, proto systém Flash. Tento systém je pro většinu lidi lákavější, z vidinou toho, že si více zalezou. Nehledě na to, že taková akce stojí opravdu dost peněz a také vyžaduje dost nadšenců, kteří tomu skoro zadarmo né-li úplně zadarmo věnují spoustu času! Takže přestaňtě řešit kraviny a raději ukažte vaše bicáky na MČr než vaši ,,chytrou,, anonymní hubu zde na lezci!!!
Olinodpovědět 

 komentáře09:36:07 15.08.2011
Proč tu mizí komenty???
Míšaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.