LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lano nevyjde až na zem, ale dole se to normálně skáče...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Bouldering za oponou - Měnín
ZŠ Dukelská - Příbor
Boulder - Jeskyně pod Chmelnicí - příbram

Prodejny
HUDYsport - Brno
HUDYsport - Liberec
KIWI - svět map a průvodců - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Výlet do rodné země do Labského údolí

Andreas Bindhammer na českém písku

Je pátek 25.05.07 a my vyjíždíme směr Drážďany, které jsou od nás 600 km daleko.

Cesta je jen samé stání ve frontách na dálnicích, neboť v Německu je volno! Do hotelu jsme dorazili kolem 21. hodiny. Ztahaný jako koťata jsme ulehli a stejně rychle jsme usnuli. Ráno na snídani jsme se potkali s naším fotografem, který měl stejnou cestu jako my, jen stál! Ale co, už to máme za sebou a mě čeká má rodná země, plno skal a plno cest, premiéra na písku. Jsem jen zvědavá na to morálové lezení? No nevím, nevím!!!
V 10 hodin jsme měli sraz se Standou na hranicích, poté s Ondrou Benešem na levém břehu Labe. Přívoz nejezdí, volá Ondra z druhé strany, takže jsme museli přes Dečín. Konečně jsme dorazili do Dolního Žlebu, kde na nás čekal Ondra s Honzou. Bágly na záda a jdeme, podle Standy se k Sicilské stěne jde 10 minut zkratkou, ale Ondra nás pěkně provedl. Při 30 stupních horka a dusna cca 30 minut :-)))
Jediný, kdo Ondrovo tempu stačil byl Andi, Honza a fotograf, já se Standou a Andrewem, to byl Američan, kámoš od Standy, jsme uzavírali skupinu. Ale došli jsme taky:-)
Ondra nám ukázal ty nejhezčí cesty na lezení v tomto území. Takže jsme se pustili do lezení. Bohužel bylo tak dusno a vlhko, že i ty dobré chyty klouzaly jak mejdlo.
Druhý den jsme byli na pravém břehu na Velké a Malé Baště, jé zkusila pánskou jízdu, ale jen pro fotky, ale na Malé Baště jsem si zalezla sice morálově, ale šlo to. Andi vylezl Tvrdolína.
Poslední den jsme šli na levý břeh, kde jsem vylezla Zkratku a tu cestu vedle. Andi vylezl Slepou uličku, La Bombu a Bezzubého Yuchena.

To byl náš krátký výlet do Labáku, bylo to fajn, potkali jsme plno fajn lidí a chci ještě poděkovat Ondrovi a Standovi, že si na nás udělali čas.
Díky kluci.



Fotograf Christian, Andreas a Ondra Beneš, Labák

Photo by Standa




Andreas Bindhammer, Labák, Nebezpečné stoupání Xb

Photo by Stáník




Andreas Bindhammer, Labák, Nebezpečné stoupání Xb

Photo by Stáník




Andreas a Katka, Labák

Photo by Standa




Andreas Bindhammer, Labák, Bezzubý Yuchen Xa

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, Čistič Viktor IXb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, La Bomba Xb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, La Bomba Xb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, La Bomba Xb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, La Bomba Xb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, Slepá ulička IXb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, Slepá ulička IXb

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Andreas Bindhammer, Labák, Tvrdolín IXc

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Katka Schmidt, Labák, Panská jízda VIIIa

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Katka Schmidt, Labák, Panská jízda VIIIa

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




Katka Schmidt, Labák, Panská jízda VIIIa

Photo (c) www.christian-pfanzelt.de




V hospodě U Kosti

Photo by Christian



Katka Schmidt   [úpravy] 23:25 14.06.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 zase a zase00:43:14 15.06.2007
a mame to tu zas.
milanodpovědět 
 Re: zase a zase00:58:21 15.06.2007
:-))
matějodpovědět 
 Re: zase a zase01:16:32 15.06.2007
Ak pomoze, u nas Telecom spustil TV sluzby pod nazvom... ... samozrejme Magio :-)
spyrosodpovědět 
 Re: zase a zase07:39:49 15.06.2007
10% dotaci dolu REPRE NEREPRE :-))) ach jo, už bych to mágo jednou pro vždy povolil a mame po problemech.
PETRodpovědět 
  Re: zase a zase20:05:15 15.06.2007
tak to prosad!
odpovědět 
   Re: zase a zase20:51:52 15.06.2007
kdybyste to debilní mágo nechali doma tak by byl taky klid
Kaďasodpovědět 

 ???00:57:11 15.06.2007
V VIIIa to uz je fakt provokace. Je mi z toho spatne od zaludku.
v.jesterodpovědět 
 Re: ???01:45:57 15.06.2007
Jsem čtvrtek strávil s kámošem v Ang.parčiku, aby věděl, kam se dá "brzy" po dešti. A i v V.kách bylo mádžo..., že provokace a hovna???
Večer jsem měl v kasliku další Montanu, a co je na titulce???? Borec s na P!!!
Jo, BOREC valí čísla, Labák žije svým životem, ALe...!!!!
Kurva, změnili se snad pravidla lezení v ČR, nebo jsem čurák?
Těm co mi potvrdí, že jsem, platim pivo na Kačáku, ale jesli dostanete nalito....
Stará, blbá, písnička vo pravdě, co kecaj lidi co lezou VIIi, Xkáři jsou IN, póvl neví vo co gou!!!!
Opravdu Vaše EGO je nadevše? Je ten nejlepší "nejlepší"?????
Asi jsme již v menšině, tak rada pro Vás! Zajeďte na VH a pravidla změňte, pak si budu troubit pod fousy a lézt v Sazku....
Matyodpovědět 
  confirmation13:25:39 15.06.2007
Ahoj Maty,
potvrzuji.
Muzu vickrat?
 Laco Šaolinodpovědět 
    na entou19:34:04 17.06.2007
Taky hlasuju pro....
To se nedá ignorovat:)
PS.: piva na Kačáku o víkendu pěkně nalejvali mágo nemágo
ALAodpovědět 
  Re: ???15:28:04 15.06.2007
No Maty, před 20 lety mi na Kačáku nalili, tak nevím proč zrovna dnes ne. Pamatuju záplavy maglajzistů, kteří tam svorně s klasiky lámali jedno za druhým a diskuze vedli o jiných píčovimách, jářku. Tolik žluče na e-papíře jsem na Lezci dlouho neviděl.
Mrázekodpovědět 
 Re: ???14:01:44 15.06.2007
....a určitě by se na písku mělo lízt bez lezeček, protože ty taky vlasně ničej skálu :)))))))))
Entechauxodpovědět 
  Re: ???07:18:34 19.06.2007
..kdyby to bylo v pravidlech, tak ano...
To je totiž to o co tu jde!
Matyodpovědět 
   Re: ???16:01:59 19.06.2007
Po dlouhé době jsem na Lezci a to je fakt síla s tím Mg. Debaty bez konce. Bylo tu spousta návrhů, ale zdá se, že žádný nefunguje. Taky přileju olej do ohně.
Chápu, že hodně lidí štve nedodržování pravidel, které si lezci odsouhlasili na VH(hlasoval jsem pro zrušení zákazu), bez ohledu na to jestli jsou Mg negativní či naopak. Napadá mě jediné řešení jak z toho bahna ven.
ZALOŽIT JINOU ORGANIZACI, která by reprezentovala zájmy Mg pozitivních lezců.
ČHS je pouze občanské združení, které si může založit kdo chce. Jeho síla je pouze v počtu členů. Pokud si někdo dá práci a založí jiné občanské sdružení s cílem zastupovat lezeckou veřejnost a bude mít dostatečnou členskou základnu, pak se tato stane partnerem pro jednání třeba s orgány ochrany přírody. A hlavně bude vystupovat jednotně. Tahle schýza v ČHS ja fakt šílená.
bolekodpovědět 
  Re: ???07:18:50 19.06.2007
..kdyby to bylo v pravidlech, tak ano...
To je totiž to o co tu jde!
Matyodpovědět 
 Re: ???14:30:59 15.06.2007
TAK jsi kup ANACID mě už taky bolí 2 měsíce břicho ale doktor mě neřekl že to je z magnézia
David
odpovědět 

 Co dodat01:38:08 15.06.2007
Hezké fotky, ale... No Katko, pokud ti bude divné co tady někteří řeší, tak se mrkni na nedávno uveřejněnou zpravu: http://www.lezec.cz/clanek.php?key=5994
:-D Možná totiž nastane "hon na čarodejnice".
Jinak přeju hodně zdaru při pokořování morálů ;).
Radekodpovědět 
 Re: Co dodat01:48:45 15.06.2007
Morál, ani skála se nedají pokořit:-))) Zdolat ano, a za to Jim potom dík.....
Matyodpovědět 
  To je totéž13:04:49 15.06.2007
zdolat = pokořit
odpovědět 
   Re: To je totéž11:16:30 18.06.2007
Není to totéž. To že něco zdoláš, nemusí jít ruku v ruce s pokořením. V tom je právě čeština krásná, že má tolik výrazů. Nemyslíš?
Kočkaodpovědět 
    Re: To je totéž14:15:12 18.06.2007
Ale je to totéž.
odpovědět 
     Re: To je totéž07:20:50 19.06.2007
Není, Kočka má pravdu.
Matyodpovědět 
      Re: To je totéž07:57:56 19.06.2007
Je.
odpovědět 
 Re: Co dodat07:28:13 15.06.2007
Mozna je tenhle textik tak trosku reakce na kauzu Adaamek...
JudoVanaodpovědět 
  Re: Co dodat09:53:30 15.06.2007
je to spíš provokace
Iljaodpovědět 

 Labák táhne06:01:42 15.06.2007
Článek se mi líbí, ukazuje, že jediné skály u nás, které lákají zahraniční lezce, jsou jen Labák a patrně i Teplice díky Milanu Sýkorovi.
Podobné fotky lze nafotit jen v Austrálii, JAR nebo V USA.
Nyní jen očekávám dopis na DAV:-)
Bídaodpovědět 
 Re: Labák táhne08:44:58 15.06.2007
...a na SBB, ČHS a UIAA. Kovařík vstává, bude psát, má na to fungl nový propisky... bych si dovolil parafrázovat Xaviho Baumaxu z jeho posledního CD Retrofutro. Von ten Kovařík neni bonzák, ale hlásit se to musí.
Papoušodpovědět 
  Re: Labák táhne10:41:03 15.06.2007
to byl Šindler, ne?
Lukodpovědět 
   Re: Labák táhne11:58:59 15.06.2007
jo dyk, parafrázuju, né. Zvídavý Kovařík ale propisky asi nepoužívá....
Papoušodpovědět 
  Re: Labák táhne11:02:41 15.06.2007
A co rovnou od Xaviho písen Frustrovánek.

http://www.xavi.litvinoff.cz/ download/frustrovanek-preview.mp3

(odstran mezeru v odkazu)
odpovědět 
   Re: Labák táhne11:03:11 15.06.2007
jsem se nepodepsal
Mikiodpovědět 

 Kruh za kruhem06:31:26 15.06.2007
Řekl bych, že to není Pánská jízda, ale cesta Kruh za kruhem. Nicméně chápu, že v průvodci kde jde vše z prava do leva (je to již třetí řada a stále jsem si ještě nezvykl).
Hadrburgodpovědět 
 Re: Kruh za kruhem07:37:01 15.06.2007
kruh za kruhem je VIIIb nebo c, ne?
odpovědět 
  Re: Kruh za kruhem09:48:13 15.06.2007
Jo myslím, že VIIIc, podle té police to je jistě Kruh za kruhem.
odpovědět 

 Jako malý07:03:13 15.06.2007
Jako malý kluci. Vyplazovat jazyk na školníka a pak řvát že mi šiděj.
Většina lidí co leze na skály s zasekla někde ve čtrnácti letech věku.
Já taky, přiznávám.
Jdu se pokusit dospět.
Čao!
Dagodpovědět 

 .07:26:51 15.06.2007
A sakra co to tam pijou.... Haloo tady sme v cechach tady se kafe vecer po lezeni nepije :D
JudoVanaodpovědět 
 Re: .07:29:38 15.06.2007
A u piti se Maguje? ;)
JinaVanaodpovědět 
  Re: .19:47:15 15.06.2007
by klouzalo, ne?
odpovědět 

 ach jo :-(07:36:18 15.06.2007
dete do prdele s fotkama v VIIIa s maglajzem!
TomEeKodpovědět 

 Standa holec07:42:07 15.06.2007
Jsi pokrytec stando! To už i tem kuba turek je ferovější!Co jsi udělal za legalizaci mága - nic, ale porušování pravidel  v tom jsi propagátor!
odpovědět 
 Re: Standa holec12:02:36 15.06.2007
AAAAA pan anonym asi není pokrytec to nee vůbec. A propos viíš na fotkách Standu s Mágem já nikoliv tak drž hubu a krok
Witoodpovědět 

 Katka07:55:10 15.06.2007
Prej bez maglajzu nejdou lézt ty nejtěžší cesty? A co tahleta trubka omáčovamá až po prsa? Ta leze taky ty superprásky?
Tomodpovědět 
 Re: Katka08:04:30 15.06.2007
To je relativní, pro mě je superprásk VIIIb a moc rád bych přežil. Právě v oblíbených cestách by mělo být magnézium povinné, vopocený pískovcový chyty to je humus a pot ničí povrch pískovce.
Fredy0odpovědět 
  Re: Katka07:28:24 19.06.2007
Tak lez jen superprásky na které máš! Nebo je Tvé ego nadevše, potřebuješ se pyšnit pořádným číslem bez ohledu na to, zda jsi jej dosáhl čestně? Potěj se Ti ruce? Mně taky a hodně. Holt když je vedro zalezu do stínu, do spáry, nebo do hospody.
A pro ostatní, co tu mluvěj o bonzácích. Vám se to zdá nesprávné? Ten kdo to naprášil jednal v sebeobraně. Já nechci kvůli namyšlenejm ignorantům jezdit na písek jen na čumendu, až nám jej zelený skrze porušování pravidel zakážou!!!
Matyodpovědět 

 Profi foto07:57:46 15.06.2007
Parádní fotky. Myslím, že by se mělo magnezium obarvit do barvy skály a pak nebude nikomu vadit.
Byla by to taková sice blbá, ale česká specialita, ale muselo by se na českejch píscích lézt s obarveným mágem. Jeho užití je pořád lepší než omatlaný opocených chyty.
Honzaodpovědět 
 Re: Profi foto18:23:43 27.06.2007
To by nebyla česká specialita a navíc už to existuje... Brácha přivez z Ameriky z nějakýho veletrhu tam asi deset druhů magnézia podle různých oblastí - a každý mělo jinou barvu. Nevím, proč se to tu nedělá, spoustu věcí by to pořešilo...
Ondřejodpovědět 

 pěkná, ale...08:26:04 15.06.2007
Nelezla ta žába takhle náhodou i Zkouřenky v Ostrově? Soudím samozřejmě jen podle těch bílejch rukou. Na některej cestách by jste se fakt mohli na ten maglajz vysrat. Díky. 
TtTodpovědět 

 Maglajz je blivajz08:39:51 15.06.2007
Když na to, Andráši, nemáš - tak to nelez.
Ha ha ha.
Psychedelické příspěvky na sebe nedají dlouho čekat.
Přísné oko moralistů bdí a cenzura by měla veškere bílé fleky zakrýt nějakým bludem typu:
Cenzurováno, či nějak tak.

Aha - pak bychom na fotkách nic neviděli.

Domnívám se, že tito borci již nejsou schopni od svého návyku ustoupiti ni krok zpět.
Jsou to revolucionáři nové doby?
Jsou to světlonoši pokroku?

Do riti s nima.
Do riti s maglajzem.

Maglajz patří tam, kde je povolen.
Jeho zákaz je naše tradice a neúcta k tradicím znamená pokles morálky.
Pokles morálky znamená neúctu k pravidlům.
Neúcta k pravidlům hry ..... a tak dále.

Lidově řečeno - jsme v prdeli..........

Hore zdar.
Karlosodpovědět 
 Re: Maglajz je blivajz09:05:54 15.06.2007
tradice, která je udržována jen pomocí zákazů a nařízení není tradice....
tomodpovědět 
  Re: Maglajz je blivajz10:04:26 15.06.2007
ale to není jenom záležitost zákazů a nařízení, já třeba to beru jako samozřejmost, že se nemáguje, a nectim to proto že je to zakázaný, stejně jako naprostá většina lidí co nemáguje. Z našeho pohledu to není dodržování pravidel, co nám brání mágovat, ale nějaká tradice, něco v nás. A to upozorňuju že je mi 23 let a na písku lezu krátce. I tak to beru jako samozřejmost - bez mága, a ne protože je to zakázaný. A snažim se nemágovat i jinde, když to neni nutný (kromě srbska - a tam radši nejezdim)
martinodpovědět 
   Re: Maglajz je blivajz11:41:41 15.06.2007
presne tak. kdyz me dovedli pod pisek, rekli mi, ze tady se nemadzuje a nedre se skala rybenim. tak nemadzuju a nerybim. a nemam s tim problem.
honzaodpovědět 
    Re: Maglajz je blivajz14:29:40 15.06.2007
Včera jsem byl v labáku na bruslích jak jsem se divil když vidím ožralý východní němce jak kreslej bilé obrazce (Jak pod vlivem LSD)
km tam a zpět od hranice.
CO Dělá CHKO !!!!
Jak je možné takto pokreslit NP !!!
Barvou která se používá na přechody!!!
Určitě ne šetrnou k přírodě !!!
Zamýšlím soudní žalobu nad tím kdo toto povolil
část je totiž na českém území !!!!
David Peterka
odpovědět 
     Re: Maglajz je blivajz14:55:51 15.06.2007
A kdes byl bruslit v Labáku?
Papoušodpovědět 
   Pot je blivajz11:51:20 15.06.2007
Zkus se zamyslet ty féráku, co skále škodí více, magnézium nebo pot z rukou.
Jirkaodpovědět 
    Re: Pot je blivajz19:48:56 15.06.2007
uz nekdo udelal seriozni vyzkum nebo je to argument jedne strany proti argumentu druhe strany (oba nepodlozene postavene jenom na sile hlasu?)
odpovědět 
   Re: Maglajz je blivajz12:05:01 15.06.2007
To je vidět že na písku lezeš jen krátce já v začátcích na písku tajky nemágoval, to přijde neboj
Witoodpovědět 
    Re: Maglajz je blivajz07:32:34 19.06.2007
Nejde o to co škodí víc, jde o pravidla!
Lezu na písku docela dlouho, znám lidi co lezou o pár desítek let víc, ale k používání mága jsme ještě nedospěli. Tak to jsem zvědav, zda dozraju???
Matyodpovědět 
     Re: Maglajz je blivajz08:10:24 19.06.2007
Dozrát, neni povinností nikoho, takže bych si s tim zase hlavu až tak nelámal.
odpovědět 
 A co třeba tolerance09:33:27 15.06.2007
Myslím si, že to jedna loby proti druhé, trochu tolerance na obou stranách by neuškodilo.

Bílej maglajz možná zmizí z cest všude na světě, jen to bude chvíli trvat a my se proto nemusíme čílit?

Tato firma například nabízí několik barev magnézia, které jednou zřejmě nahradí to bílé.

http://www.climbingdistributors.com/products/terra/terrafirma.asp
 jirkasodpovědět 
  Re: A co třeba tolerance10:26:02 15.06.2007
Myslím Jirko že ne v 80 letech to byla chvilková moda ve státech a pak to zaniklo.
Mě osobně např.Smith rck bez mg fleků příjde hnusnej.Ty bílá místa dělají z těch kolmých lajn esteticky hezké linie.
PS.Žádám všechny lezce aby nelezli moje cesty bez MG a nepoškozovali je potem tak jak jsem svým nerozumným jednáním udělal já při 1 RP přelezu a prvovýstupu.Šetři skálu pro ostatní !!!
Novinky Masív Umbamba 3x VIIc 1x VII b celkem umístěno 22 bhk
David Peterka
odpovědět 
   Re: A co třeba tolerance14:22:43 15.06.2007
konečně progresivní názor. :) upřímně děkuji (bez ironie)
Honza Výšekodpovědět 
   Re: A co třeba tolerance21:29:59 19.06.2007
Ty kluku, ty si fakt bláááázen!!!
 ptakodpovědět 
   Re: A co třeba tolerance21:33:02 19.06.2007
Ty kluku, ty si fakt bláááázen!!!
 ptakodpovědět 
  Re: A co třeba tolerance07:35:48 19.06.2007
Jiří, při vší úctě. V pravidlech je zakázáno používání bílého mg????
Matyodpovědět 
   Re: A co třeba tolerance08:06:09 19.06.2007
Jsem taky proti zákazu používání barevnýho magnézia. Bílý totiž skále sluší daleko víc. Už je to taková tradice, že má magnézium bílou barvu. Tak by bylo dost hloupý to porušovat :-)
Lukyodpovědět 

 A jak...09:22:16 15.06.2007
Jdete uz s tim magem do pr.....A jak se tady Andreasovi libilo? A jak mu to lezlo? Atd.
Tomodpovědět 

 Pohled z druhé strany republiky09:36:23 15.06.2007
No, <A HREF="http://www.christian-pfanzelt.de/labak.html">na stránkách</A> toho fotografa je text:

Nicht nur die orthographische Grenze teilt hier zwei Länder. Denn im tschechischen Teil des Elbsandsteins darf beim Klettern Magnesia verwendet werden, was auf der deutschen Seite nicht gestattet ist. Dies und vieles mehr in der Sommerausgabe des Magazins "climb".

Což při mé chatrné znalosti němčiny může být:

Hranice tady oddělují dvě země nejen zeměpisně. Neboť na české straně Labáku může při lezení být používáno magnézium, což na německé straně  není povoleno. Toto a mnoho dalšího v letním vydání magazínu "Climb".

Nemyslím, že ten fotograf píše nepravdu vědomě, spíš mu to tak někdo vysvětlil. Kdo a proč, to je zřejmé. Není to má domácí oblast a nebudu se v této věci angažovat. Nicméně věřím, že Christianovi a redakci časopisu Climb bude mnohými vysvětleno, že se mýlí. A to i ze strany ČHS a správy CHKO. Aspoň se uvidí nakolik jsou místní odpůrci lezení s magnéziem ochotni se v této věci angažovat. Protože až článek vyjde v tomto duchu, lezců s magnéziem v Labáku jen přibude.
PavelSodpovědět 
 Re: Pohled z druhé strany republiky10:21:53 15.06.2007
Jasne odpad z nemecka se sem taky smi vozit:-))
Je pravda ze nevedomost neomlouva, v nemecku by se s nejakym cechem asi moc neparali.
Rudaodpovědět 
 Re: Pohled z druhé strany republiky15:18:21 15.06.2007
"Ortographische" znamená pravopisná (-é) (ne geografická).
P.odpovědět 
 Re: Pohled z druhé strany republiky15:58:12 15.06.2007
Tak ten text o legálnosti magnézia na jeho webu už zmizel :-). A v tom článku v letním Climb-u to taky upraví. Bude tam info, že se to nesmi, ale že se o tom hodně diskutuje a že ČHS za to své reprezentanty trestá a že to je velký spor mezi klasiky a mladou generací.... fotky s Mg uveřejní, protože podle jeho slov se jiné z těžkých přelezů sehnat nedají (což není úplně pravda, že) a navíc proč lidem nalhávat že se to neděje. Takže tak.
PavelSodpovědět 
 Re: Pohled z druhé strany republiky15:59:58 15.06.2007
Tak ten text o legálnosti magnézia na jeho webu už zmizel :-). A v tom článku v letním Climb-u to taky upraví. Bude tam info, že se to nesmi, ale že se o tom hodně diskutuje a že ČHS za to své reprezentanty trestá a že to je velký spor mezi klasiky a mladou generací.... fotky s Mg uveřejní, protože podle jeho slov se jiné z těžkých přelezů sehnat nedají (což není úplně pravda, že) a navíc proč lidem nalhávat že se to neděje. Takže tak.
PavelSodpovědět 

 výsměch09:51:43 15.06.2007
Po nedávné diskuzi okolo Adama Ondry je tohle už vážně výsměch... Zubáč jeden ošklivej...
Iljaodpovědět 
 Re: výsměch10:46:30 15.06.2007
přesně tak, zubáč jeden ošklivej, a Katka by byla moc hezká holka kdby neměla bílý ruce :-)
odpovědět 
 Re: výsměch11:05:48 15.06.2007
No vošklivej je teda dost, ale asi bude fajn
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: výsměch11:59:47 15.06.2007
Cenzura??!!! A to to bylo myšleno dobře... To nechápu, vulgarity tu zůstávají...
nesmrtelný blázenodpovědět 

 Tak tomu nerozumiem :))11:13:51 15.06.2007
Tak sa pozerám na tie foto ako aj na iné foto z oblasti "Labáku" uverejnené na "lezec.cz" a nechápem "potrestanie" Adama Ondru ako aj večné debaty okolo používania magnézia.
Na jednej je obyčajný smrtelník zbuzerovaný za magnézium a za nedodržiavanie ďaľších piskových pravidiel. V zápätí je Adam Ondra pokutovaný za "mago", lebo úspech prelezenia tej cesty by sa snáď inak nemohol fotograficky propagovať :)) A na druhej strane vidím aj tých najväčších "borcov" českého a svetového skalolezenia so zázračným vrecúškom a chyty a stupy sú nádherne vybielené. Tak asi by som to buď povolil ale pre všetkých alebo by som aspoň neuverejňoval tieto foto. Potom to vypadá ako politika vyvolených...  :) mára.
alibabaodpovědět 

 lol11:14:30 15.06.2007
no tady je to teda zase schůzka magorů ...
Parádní fotky !
2. le�ecodpovědět 

 OI11:15:07 15.06.2007
Bílá liga!
Bílý jezdec jede tmou, bílou zář má nad hlavou. Klasik raus!
:Dodpovědět 
 Re: OI14:22:57 15.06.2007
:-D
jAodpovědět 
 Re: OI19:51:30 15.06.2007
hm a nebo treba deutschland, deutschland uber alles,...
odpovědět 

 Hezký fotky11:38:13 15.06.2007
Hezký fotky. Katka se tak hezky směje, že jí to fakt sluší i s bílejma rukama.
Véča Jirka Večeřaodpovědět 
 Slepá ulička?12:01:26 15.06.2007
to stoprocentně na te fotce není podle mne je to První vráska:) Opravit!!
Zajdaodpovědět 
  Re: Slepá ulička?12:30:06 15.06.2007
je fakt ze slepa ulicka se vazne po hrane neleze:)teda jestli si neudelal nakou tezsi variantu:)
matesonodpovědět 
  Re: Slepá ulička?12:30:20 15.06.2007
jojo , vypada to na Prvni vrasku , Slepa ulicka po hrane nevede. S tim pocasim ste meli peska- hodro verko, humido, bleeeee.
lacoodpovědět 

 za dobrotu na žebrotu13:08:53 15.06.2007
a je to pořád to samý, všichni ty kokoti co sem píšou a nadávaj kvůli mágo si nejdřív určitě prohlídli ty krásný fotky který pro nás nafotili!!!!se na ně proste nekoukejte volové
čeněkodpovědět 
 Re: za dobrotu na žebrotu14:31:42 15.06.2007
a proč nelezete s mágem jinde, kde to nikomu neva? kdo je pak vůl?
drnodpovědět 
  Re: za dobrotu na žebrotu19:45:13 15.06.2007
protoze doma by ho hnali svinskym krokem
odpovědět 
 Re: za dobrotu na žebrotu14:43:21 15.06.2007
A predstav si, jak by ty fotky byly hezky, kdyby na nich byl nejakej borec bez maga. Je pravda, ze to je zatim porad lepsi, nez fotky, kde nekdo leze TR, ale bez toho maga by to bylo o cistym lezeni.

I kdyz cely clanek mi pripada jako umyslna provokace, hlavne ta posledni fotka s namagovanejma prackama v hospode. No, holt jsem se nechal vyprovokovat.
jx voidodpovědět 
  Re: za dobrotu na žebrotu00:39:13 16.06.2007
No jasne, Nemci si z toho delaj p.r.d.e.l. od 16tyho cervence se bude strilet zpatky.
Fotrodpovědět 

 magi magi magi,13:48:34 15.06.2007
mast bý fanyyy...
Zdeněkodpovědět 

 :-)14:08:42 15.06.2007
tý jo dát si po lezení hned kafe s mlíkem tak se asi vykufruju .Jo po pivu to je jiná :-)Ale fotky jsou to pěkný.
vilikodpovědět 
 Re: :-)14:29:29 15.06.2007
pěkný?? jak můžou bejt, očividně ty lidi sou as nemocný!-jinak by neměli bílý ruce, as bílá nemoc:( fakt fuj - na písku:(
drnodpovědět 
  Re: :-)00:34:12 16.06.2007
In der ganzen Welt wird geklettert,warum nicht in der CSSR auch mit mg ?
Komonistodpovědět 
   Re: :-)11:47:17 16.06.2007
Ganzer? Sicher? Warum kletterst du nicht mit mg in der Sachsische Schweiz? Ober sind die Deutscher zeitverzogert? Also meine liebe Deutsche Arsch bis bleib heim und du kann klettern wie du willst. Ciao
odpovědět 
    Re: :-)21:30:50 16.06.2007
weil das die gleichen komonisten sind wie du mein freund
odpovědět 

 Žabo myší válka15:36:44 15.06.2007
A v Africe děti umíraj hladem...
patapufaodpovědět 
 Re: Žabo myší válka17:02:33 15.06.2007
Super fotky!!! A jeste k tomu od rozumnych lidi co nenici skalu potem ale proste pouzivaji MG! :-)))))
odpovědět 
 Re: Žabo myší válka00:44:56 16.06.2007
To mas pravdu, jestli chches, tak se tam odstehuj a taky ti nejaky umrou
Mys a Zabaodpovědět 

 18:54:03 16.06.2007
Hje, tak na 8anu uz si taky rezem ostudu. Clanek o Adovi je adept na nejvysi pocet komentaru. O nasich stredovekych pravidlech se vi uz na celym svete.
lacoodpovědět 
 JA CHAČU!!!19:28:47 17.06.2007
Já prostě nevěřím vlastním očím! Imperialistický špioni si sem jezděj na výlety, nechaj se tu fotit a fotkama se chlubí na propagandistických stránkách! A jak se dozvěděli o potrestání delikventa a recividisty A.O.??? Proces měl být tajný a ututlaný. Zatočit se mělo se všema členama repre a dalšími nenapravidelnými disidenty! Chtěl jsem od Strany výsledky o 100 procentním odhlasování zákazu lezení s mg a přitom bylo kdesi na severozápadě Prahy opatláno 100 kamenů bouldrařema evropské unie!!! A mnozí z nich prý hodlají ze Strany pro její směšné jednání ( o kterém už ví celý svět ) vystoupit!!!
Zničte fotky, zničte časopisy, vymažte paměti, dokud je čas! Jinak se vše vrátí do starých kolejí a těžký cesty se budou líst s Mg jako se lezly od pradávna. Vykořeňte tradice, ten plevel se začíná rozrůstat !!!

J.V. Stalinodpovědět 
  Re: JA CHAČU!!!20:17:22 18.06.2007
Vzdycky jsem durazne varoval: imperialisticke a prozapadni tendence je treba potlacit hned v zarodku. Jak mohli soudruzi udelat takovou chybu a nezlikvidovat revizionisticke jadro jiz pred ctvrt stoletim?! V potu mela nase spolecnost dosahnout svetlych zarnych zitrku, nikoliv v prachu! Obratil bych se v hrobe soudruzi!, kdybych nekdy nejaky mel.
V.I. Leninodpovědět 

 ...15:06:44 17.06.2007
:-))))
Neuveritelne vtipna vymena nazoru...
odpovědět 

 ucta k prirodec09:53:50 18.06.2007
Mel jsem pocit, ze horolezci maji uctu k prirode, jsou radi, ze jim dala skaly a ze po nich mohou lizt. Ale vsude se asi najou vyjimky a tak existujou i arogantni horolezci, co porusuji pravidla: at uz je to lezeni s magem na pisku nebo neco jineho ... Proc?

Az se jednou zeleni naserou a zakazou lezeni v celym Labaku nebo Adru, bude ve sporu "mago na pisku ano nebo ne" jasno.
cgrimodpovědět 
 Re: ucta k prirodec17:35:07 18.06.2007
Ty Troubelinku nejvíc skály tedy v tomto případě pískovec trpi už tím že se po něm leze, tluče se do něj železo a matla se po něm zpocenýma rukama. Magnezium je to poslední co by mohlo škodit skále. Moje 25 léta zkušenost z lezení je taková že magnezium nejvíce vadí lezcum co lezou prd....
Zdendysodpovědět 
  Re: ucta k prirodec21:27:50 18.06.2007
pokud něco lezeš tak víš, že MG na písku není potřeba!!!
drnodpovědět 
  Re: ucta k prirodec07:36:57 19.06.2007
Tak to je hodně namachrovanej příspěvek...:-(
Matyodpovědět 
   Re: ucta k prirodec18:51:19 19.06.2007
hlupáček, nó.. takovejch je
A.odpovědět 
  Re: ucta k prirodec20:18:43 19.06.2007
pravda pravda. čím víc kecaj tím míň lezou. každej pětkař je vždycky chytrej jak nejlepší lezec světa a přitom vo tom víte hovno :-! mágo je potřeba a hotovo
honzaodpovědět 
   Re: ucta k prirodec00:24:46 20.06.2007
Hlavně, že ty jsi lezeckej bourák...
Dájaodpovědět 

 Bílý prášek00:19:14 19.06.2007
Když už bílý prášek tak koks:)
onderodpovědět 

 co takhle začít lízt ?19:39:13 19.06.2007
Pěkné fotky a pěkné přelezy. pro ty co tu stále napadají Mg, trošku se uklidněte, vydejchejte a podívejte se kolem sebe. Já sem si třeba nevšimnul, že by někdo z oněh kritizovaných lezců, co jsou třeba na obálkách z Montany apod., se do někoho naváželi. Prostě je zajímá jejich lezení a nepotřebujou se s nikým dohadovat. Tak to zkuste jako oni, lezte a neplkejte tolik.
 George-JPodpovědět 
 Re: co takhle začít lízt ?15:56:48 20.06.2007
ááááááá muž chytráckého tipu.....
Kubaodpovědět 
  Re: co takhle začít lízt ?17:11:58 20.06.2007
Možná myslíš typu ne?
odpovědět 
 Re: co takhle začít lízt ?08:49:05 21.06.2007
Plně s tím "mužem chytráckého typu souhlasím". Kdybyste se víc lezlo a míň plkalo, bylo by to nejlepší. Kolik už se toho propsalo a vyřešilo se opět ono příslovečné PRD. Kdo bude chtít lízt s magem, poleze si s ním zákaz nezákaz, tak to prostě je.
PS: Peace for all a hlavně ať se leze...
drbnaodpovědět 

 Vanitas vanitatum16:45:59 21.06.2007
Mna by viac zaujimal nazor lezeckej verejnosti, a predevsim klasikov, na to, ze niekto veselo prezentuje svoje fotky z ciest, ktore ani nepreliezol, a podla vlastnych slov do nich nastupil len kvoli foteniu. A je uplne jedno, esi ma, nebo nema potencial na to, aby tu cestu zvladol. Podstatne je, ze ju nedal! Hlavne, ze sa teraz v KLETTERN-u, ROTPUNKT-u a cojaviem kde este objavia Katkine fotky, a 90% citatelov toho clanku ani na chvilu nebude pochybovat o tom, ze tu cestu vyliezla. Je uplne jasne, ze o sponzorov potom nema nudzu. Nemozem si pomoct, ale pripomina mi to strategiu M.Cermaka a J.Recku, ak je teda pravda, co sa o nich hovori. Pride mi to prinajmensom neprirodzene chlubit se fotkami cesty, ktoru som nepreliezol.Je ine, ak ich ukazem v hospode kamaradom, je vsak ine, ak ich suverenne hodim do periodík a na net. Aspon podla mojho nazoru.
kaitodpovědět 
 Re: Vanitas vanitatum17:10:46 21.06.2007
Myslíš, že tá fotka nemá hodnotu sama o sebe? Že každá fotka musí nevyhnutne slúžiť len ako dokument úspešného výstupu?
A btw. na pieskovcové VIIIa alebo VIIIb sponzora aj tak nenalákaš.
soloodpovědět 

 Kdo je ten blondak?22:23:25 25.06.2007
Kdo je nejakej Andreas a proc tu cucime na jeho fotky?
Mykodpovědět 
 Re: Kdo je ten blondak?22:26:51 25.06.2007
Kdo je nejakej Myk a proc tu cucime na jeho priblbly komentar..?
odpovědět 
  Re: Kdo je ten blondak?23:28:12 25.06.2007
kdo je nepodepsán a neumí se podepsat?;)
drodpovědět 
   Re: Kdo je ten blondak?23:57:47 25.06.2007
Jedna se o osobu, ktera necitila potrebu se podepsat a podpis formou napr. "dr" povazuje za srovnatelny s "xxx" tedy za zbytecny..
odpovědět 
  Re: Kdo je ten blondak?23:40:32 27.06.2007
Myk je sedmickovej lezec, kterej sice zavidi, ze nekdo leze IXb, ale nechape, proc se tim chlubi, kdyz se lezou mnohem vetsi prasky. Moc o tom nevim, ale nedavno jsem tu cetl, ze nejakej Adam Ondra prelez v Labaku snad XIa. Tam uz chapu, proc se o tom pise, asi je to fakt top vykon.
Jeste si tu budeme za chvili cist, ze Mrazek dal v ramci ranniho protazeni 8+.
Mykodpovědět 
   Re: Kdo je ten blondak?23:43:22 27.06.2007
Abych nebyl narcen z kritiky slabsich vykonu, rad si prectu jak se nekomu potili ruce na sestce, pokud je to hezky popsany. Radsi nez serie 20ti fotek bez zajimaveho textu.
Mykodpovědět 

 pekny fotky02:43:53 26.06.2007
sou to pekny fotky z nadhernejch cest ze superoblasti.nektery lidi si proste dokazou vychutnavat zivot travi super vykendy,dou si treba zalest,no a jini zase rikaj tem ostatnim co by delat nemely ,travi zivot u compu a zakazali by maglajs.taky je to spusob zivota kazdej to mame nejak .
led zepelinodpovědět 
 Re: pekny fotky12:32:16 26.06.2007
Jo, jo, máš pravdu. Také obdivuji Andreasovi dosavadní lezecké výkony, přeji mu je a jsem moc rád, že navštívil naší nejhezčí lezeckou oblast, líbilo se mu tam, že nafotili pěkné snímky a Katka napsala zajímavý článek.

Je dobře, že i k nám jezdí (nejen) špičkový lezci ze světa, stejně tak jako naši jezdí na jejich skály. Lezení je i o setkávání se a poznávání nových lidí, o toleranci.

Ze srdce děkuji všem, kteří se zasluhují o to, aby měla naše republika v lezeckém světě dobré jméno a naše lezení nestagnovalo v izolaci, ale vyvíjelo se.
Lukyodpovědět 
  Re: pekny fotky18:44:38 26.06.2007
Mohu jen souhlasit...
hklodpovědět 
  Re: pekny fotky18:47:30 26.06.2007
Na Labákoch som strávil teraz týždeň a takmer som tam nikoho nestretol okrem 2-3 lezcov tam nikto nebol.Takže problém používania maglajzu v tejto oblasti považujem niečo ako veľa kriku pre nič.
Ňaňoodpovědět 

 Že by tečička závěr??20:40:24 27.06.2007
Jsem ortodoxní nepoužívač maglajzu. Taky se nepohybuju v desítkách tak to nepotřebuju, na ty osmy není třeba. Jelikož ale lezu 25 let mám do toho co kecat myslím. Přátelé, přece všichni víme že pokud není represe, tak se stává oblíbenou činností pravidla porušovat. To máte jako na silnici: kdyby nebyly radary a mužíci v bílých jen uvědomělý člověk by dodržoval rychlost. Takže konec zbytečných keců: pravidla tady jsou, ovšem represivní prostředky nikoli, čímž jasno jak k situaci došlo. Ono by to bylo jiné hrdinství sypat se bílým práškem a riskovat při tom mnohatisícovou pokutu. Buďte si jisti, že kdyby tato situace nastala ve státech(USA), tak by příslušný orgán (myšlena VK) provedl okamžitou nápravu a ono se takovému policajtovi blbě odmlouvá, aspoň v těch státech.. Čímž problém vidím na straně VRCHOLOVÉ KOMISE a HORO.SVAZU, tváří se že se jích to netýká což je jen jejich drobná mýlka, nebo maglajz používaj i oni a pak je to vpořádku. Kdyby tady byl Joska Smítka ze skaláku(pro neznalé Pan lezec předválečných a válečných let) tak by kluci nesypali, ten byl s každým hned hotový. Takoví už ale nebývají. Tak vás všechny zdravím, mám vás skoro všechny rád, a to je vaše chčestí. Zdar a horám zdar. Honza 
Honzaodpovědět 
 Re:14:40:33 29.06.2007
borče lezoucí 25 let,
kdyby tady byl Jozka Smítka tak by bylo dost zajímavý vidět jak přelejzá desítky a jedenáctky!
Mohl bys to taky přirovnat k tomu že v roce 1920 běhali borci stovku bez treter a dneska sou lepší ale v tretrách, trošku podvod???!!
taky Honzaodpovědět 
  Re:16:08:53 29.06.2007
a sákryš, že by byly tretry zakázaný, vzhledově odporný a oni v nich běhaj na černo?
odpovědět 
   Re:21:38:43 29.06.2007
Pouzivani treter by se melo zakazat...ono to udela do zeme takove dirky a pak uz se na trati blbe beha! Proste se nici draha...a hlavne kdyz bezis po necich stopach (dirkach v zemi) tak uz to pak stejne neni OS kdyz vidis idealni trasu...vsude ve svete se sice tretry pouzivaji, ale udelal bych na nekterych stadionech v cechach zakaz...takovi teniskovi klasici si pak prijdou na sve...sice to asi zpomali vyvoj sprinterskych talentu, ale aspon se umele vytvori bezvadna tradice :-)
hklodpovědět 
    Re:16:32:55 02.07.2007
Jste fakt kokoti! MLUVIL JSEM O PRAVIDLECH!!..Chceš li s někým vést diskusi musíš poslouchat co říká. Posypte se práškem i na hlavě, mě je to úplně jedno, hlavně si stujte za svým a ostatní v žádném případě neposlouchejte.A určitě bych sypal i v trojkách, ať každý ví kam má chytnout a stoupnout. Můj kamarád říká: Když se jako pi.. narodíš, jako kanárek neumřeš! On vás kluci snad musí znát..
Honzaodpovědět 
     Re:19:48:55 02.07.2007
procite si kauzy magnezia na Lezci. Je jich tu asi tisic... k tomu nezadbetelny pocet komentaru velmi podobnych co jsi tu prave predvedl. Se nediv...
Apropo, kdyby J. Smitko dnes zil a lezl na pisku jedenactky, urcite by je lezl s magneziem. Ten byl totiz se vsim hned hotovy. Ver mi! Kanarku...
lacoodpovědět 

 článek o ničem18:18:08 05.07.2007
Tenhle čánek se mi zdá úplně o ničem, prostě seznam cest, co někdo vylezl o víkendu a ještě s maglajzem, prostě hrůza
žabákodpovědět 
 Re: článek o ničem18:39:16 05.07.2007
A navic s prumernymi fotkami.
Mysakodpovědět 

 musím18:56:00 13.02.2008
Andy,
tvrdolín tak to je opravdu výkon lezce,který je schopen vylézt 9a. :))))  (9-UIAA)
Jinak nevím jestli je škaredší Kateřina či ty...
A s morálovým lezením po 3 metrech děte taky do prdele..Jak si psala nevím,nevím!!!
Nasrali srte mě tod vše

xxxodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.