LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když už nemůžeš rukama, začni konečně lézt nohama.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
Bouldry:
50. 8456
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140171 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Singing rock caffé - Vysoké Tatry
HOKOK Sport Kladno - Kladno
Skatepark - Jablonec Nad Nisou

Prodejny
Green sport s.r.o. - Uherské Hradiště
Green sport - Brno
HUDYsport - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

TENDON MČR v lezení mládeže na obtížnost

V sobotu 24. 10. 2015 přijelo do Chocně neuvěřitelných 185 závodníků, kteří se chtěli zúčastnit Tendon Mistrovství České republiky a pátého a tedy i posledního kola seriálu Tendon Český pohár v lezení na obtížnost.

Již večer před konáním akce vlítli bratři Stráníci a Martin Paprsek do choceňské haly, aby postavili závodní cesty. Byl to nelehký úkol, jelikož museli vymyslet a postavit devět závodních cest.  Díky občanskému sdružení Lezení do škol, mohli kluci využít i zapůjčené struktury, což jistě ozvláštnilo postavené cesty.
V devět hodin se uzavřela registrace závodníků a o půl desáté se mohlo začít. Po prvních pár cestách spadlo napětí nejenom ze závodníků, ale i z místopředsedy Horolezeckého klubu Choceň, který stál za organizací a chodem těchto závodů. Tímto Ti, Jirko, děkujeme. Expresky se ještě pohupovaly, když na svůj pokus vyrážel další závodník. A nejenom díky této skutečnosti vše běželo jako po másle. Poslední závodníci dolezli kvalifikační cesty po druhé hodině odpolední. Organizátoři i závodníci se posílili a finále mohlo začít!
Během finále jsme mohli vidět mnoho odhodlání, sebezapření, pádů, ale i radosti a bohužel i občasného smutku. Velmi těžkou finálovou cestu z růžových chytů se pokusili zdolat junioři a chlapci A. Vítězi byli Martin Jech (Horoklub Chomutov) a Jakub Konečný (HO SVČ Lipník nad Bečvou), kteří měli dvě společné věci. Jejich finálový výkon byl ohodnocen body 34+ a oba dva se z druhého místa posunuli na výsledné první místo. Překvapení z obtížnosti z této cesty popsal jeden ze závodníků slovy „Ty jo, to bylo fakt těžký“. V kategorii chlapci B se Radim Hejdušek (HO Adrenalin Prostějov) posunul svým výkonem z děleného 4. a 5. místa v kvalifikaci na 1. místo ve finále. Zajímavý souboj jsme viděli v chlapecké kategorii C, kde se po kvalifikaci dělili o první místo Ondřej Slezák (HK Rožnov pod Radhoštěm) a Cink Jáchym (Rocky Monkeys). Ani ve finále se kluci výkonnostně nerozdělili, a tak až časomíra rozhodla o tom, že si Ondra převzal medaili z nejvyššího stupínku vítězů. I souboj chlapců D byl zajímavý. Tři mladíci TOPovali obě kvalifikace, a tak finále nemělo jasného vítěze. Nakonec vyhrál Adam Adamovský (HK Orlová – HO TJ Baník Karviná), který si svým výkonem zasloužil zlatou medaili. Mezi nejmladšími chlapci neměl konkurenci Jaroslav Šikula (HO Adrenalin Prostějov), který ve finále TOPoval a řekl, že tato cesta byla pro něho středně těžká.
Kategorii juniorek reprezentovaly pouze dvě dívky. Vyhrála Andrea Pokorná (HK Lanškroun), která si ve všech cestách vedla lépe. V kategorii dívky A si z kvalifikace udržela prvenství Vlčková Eliška (BigWall Praha) před Veronikou Šimkovou (Rocky Monkeys), která se z 6. místa posunula na místo 2. Adama Adamovského podpořila na prvním místě ve své kategorii i velmi nadaná Eliška Adamovská (TJ Baník Karviná), která obsadila díky lepšímu výsledku z druhé kvalifikační cesty první místo před Lenkou Slezákovou (Vertikon Zlín). Za dívky C si ve finálové cestě nejlépe vedla Eliška Bulenová (CC Ruzyně) a velmi suverénním lezeckým výkonem v kategorii dívky D  se představila Janošová Markéta (HK Orlová, TJ Baník Karviná). Ta právem vystoupala na příčku nejvyšší. Bernardová Barbora (HK v Jihlavě) o fous předlezla Benešovou Elenu (HO Vrchlabí) a vyhrála tak nejmladší dívčí kategorii E. Po dolezení všech finálových pokusů se rozdali medaile a ceny za dnešní výborné výkony a v neposlední řadě i poháry za celkové výkony v Českém poháru mládeže ve sportovním lezení na obtížnost 2015.
Co se týče cest, tak jak stavěči, tak i závodníci byli spokojení, i když některým lezcům se cesty zdály silovější a boulderovějšího charakteru. Možná to byl odraz skvělé sezóny Martina i Štěpána Stráníka. Za HK Choceň bych chtěla poděkovat sponzorům, občanskému sdružení Lezení do škol a všem fanouškům, kteří přišli podpořit mladé nadějné lezce, a snažení našeho klubu o zatraktivnění „ne“všedního sobotního dne v Chocni.

Foto galerie:





foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová




foto by © Monika Brkalová


Naši sponzoři :

Tendon, ČHS, Saltic, Triop, PSP, Donocykl, Oseva uni, Montana, Elbas,
Warmpeace, VMK Ústí n.O., Itersoft, Město Choceň, Lphard,
Skinem2, Hudy sport, Makak, PCoutdoor, Chládek Tintěra,
Energo Choceň, Outdurové, Mates, Bendl Vysoké Mýto
Lezení do škol.

Za Horolezecký klub Choceň


Gabča   [úpravy] 20:07 04.11.2015Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Povedené závody07:59:05 05.11.2015
Už je to dlouho co jsem byl naposledy na mládežnických závodech v Chocni. To na nich ještě závodili i bratři Stráníci. A i jako tehdy před léty tak i letos se mi atmosféra i závody moc líbily.
LRHodpovědět 

 Pár otázek na pana Bintera 09:29:22 05.11.2015
Protože se mi nedostává normálních odpovědí od vedení Čhs, využiji, pro některé možná zneužiji, tuto možnost zde na Lezci a zeptám se toho nejpovolanějšího. Vedoucího soutežního lezení pana Bintera.

Otázka první:

  Už poněkolikáté jsem si všiml, že v článcích, které píšete na Čhs se celkem "obouváte" do Elišky Vlčkové  a dost ji shazujete.
  Přitom u ostatních reprezentantů, obvzlášť u vašeho syna se snažíte najít polehčující okolnosti jejich špatných výsledků, nebo se alespoň snažíte jejich špatné výsledky prezentovat v dobrém světle.
    Podotýkám, že Elišku osobně neznám. Ale ve vašich článcích se toho nedá nevšimnout.

Otázka druhá:

    Před časem jste znovu zavedli možnost udělat si na FTVS trenérskou licenci.
    Ptám se, proč jste ztížili členům ČHs  udělení trenérské licence třídy "A" tím, že jste podmínky ze strany ČHS rozšířili o nutnost mít vystudovanou vysokou školu tělovýchovného charakteru.
    Přitom FTVS si tuto podmínku neklade a  stačí, pokud má uchazeč o studium trenérské školy licence "A" střední vzdělání.
    Osobně si myslím, že je to krok proti členům ČHS.


Otázka třetí:

    Pane Bintere, jak jste vy osobně dosáhl na trenérskou licenci třídy "A", když se v podmínkách FTVS jasně praví, že žadatel o "A" musí být trenérem licence "B" v příslušné sportovní disciplíně.
      Pokud je mi dobře známo,"B" se dalo  udělat naposledy před rokem 2000 kdy jsem si tuhle licenci na FTVS dělal já a sám jsem si tohle studium financoval. A vy jste s námi nestudoval. Navíc je poněkud zvláštní, jak rychle jste si tuhle licenci "A" na Ftvs udělal, když v podmínkách FTVS studium "A" trvá dva roky. A vy jste měl "A" během roku. I když tam je možnost, že by vám děkan odpustil nějaké předměty.
    Ale jak jste splnil podmínku mít "B", to je mi záhadou. Ale třeba se pletu. A nebo že by plzeňské praktiky?

Otázka čtvrtá:

    Proč nechcete uznat mou trenérskou licenci? Sice jsem už od ČHS dostal několik odpovědí, proč by moje licence"B" neměla platit, ale vždy jsem jim tyto liché důvody vyvrátil.
    Poslední argument ČHS, proč neplatí má licence, je doopravdy paradoxní. ČHS se odvolává na nějaký dokument , který sama nemá a není k nalezení.
    Trochu mi to připomíná Zemana s Ovčáčkem. Ti také pořád hledají. :-)
    Nakonec je mi to úplně jedno, jestli vy, nebo ČHS bude uznávat mou trenérskou licenci, kterou jsem poctivě získal a sám si financoval na FTVS. Protože za trenéra mluví hlavně výsledky jeho svěřenců. A to jestli má nebo nemá nějaké razítko, je doopravdy šumafuk. :-)

S pozdravem Libor Hroza


PS. Podmínky k studiu trenérských licencí jsou zveřejněny na stránkách FTVS pod " Trenérská škola"
LRHodpovědět 
 Re: Pár otázek na pana Bintera 09:54:59 05.11.2015
Tak jsem si přečetl "Kvalifikační řád pro trenéry Českého horolezeckého svazu" a tam se teda píše něco jiného než co tvrdíš. Podmínkou přijetí je "vysokoškolské vzdělání magisterské úrovně tělovýchovného směru nebo dvouleté studium trenérské školy UK FTVS; trenérská licence B nebo doložená publikační a odborná činnost v oblasti tréninku sportovního lezení. Spíše mi přijde nesmyslná podmínka "individuální vedení alespoň dvou členů reprezentačních družstev mládeže nebo dospělých". Spíše by udělání si nejvyšší licence mělo předcházet tomu, že budu trénovat nějaké reprezentanty a ne obráceně.
Došlíkodpovědět 
  Re: Pár otázek na pana Bintera 10:02:24 05.11.2015
Ano. Licenční řád Čhs si dělá samo Čhs. A je tvrdší než podmínky FTVS. Tohle kritizuji. Proč jsou podmínky Čhs tvrdší než na FTVS kde se studují trenérské licence?
LRHodpovědět 
   Re: Pár otázek na pana Bintera 10:10:12 05.11.2015
A mě by zase zajímalo, proč v tom svém elaborátu tvrdíš něco, co zjevně není pravda. Aspoň mě teda z toho dokumentu ČHS vyplývá, že nemusíš mít vysokoškolské vzdělání tělovýchovného směru a nemusíš být držitelem licence B. Tak jak to teda je?
Došlíkodpovědět 
    Re: Pár otázek na pana Bintera 10:59:27 05.11.2015
Pro Došlíka. Ano ČHS to tak má napsané, že neusíš mít licenci B. Ale podmínka na FTVS je taková, že pokud chceš licenci třídy A musíš mít licenci B. Koukni na stránky FTVS
LRHodpovědět 
     Re: Pár otázek na pana Bintera 11:52:47 05.11.2015
Test 1: zadejte do vyhledávání na horosvaz.cz slova "trenérská licence"
Test 2: zadejte na googlu slova "trenérská licence lezení" - tento článek bude 3. !!! :-D
Kvalifikační řád pro trenéry ČHS, čl. 5, podmínky pro přijetí: Trenér licence A – věk 24 let; vysokoškolské vzdělání magisterské úrovně tělovýchovného
směru nebo dvouleté studium trenérské školy UK FTVS; trenérská licence B nebo doložená
publikační a odborná činnost v oblasti tréninku sportovního lezení (publikační a odbornou
činnost posuzuje Komise soutěžního lezení ČHS); minimálně 4 roky odborné praxe na
vrcholové úrovni (individuální vedení alespoň dvou členů reprezentačních družstev mládeže
nebo dospělých).
Bídaodpovědět 
      Re: Pár otázek na pana Bintera 12:12:52 05.11.2015
Bído. Zadej si do vyhledávače trenérská licence FTVS. A z toho ti musí být jasno. Buď si ČHS udělalo pseudolicence trenérů. A to tak aby to vypadalo, že to mají posvěcené FTVS. Nebo to nějak na FTVS obešli? :-( A nebo doopravdy mají jen cár papíru, s tím že platí jen v Čhs a nikdo jiný ho neuznává.
LRHodpovědět 
       Re: Pár otázek na pana Bintera 12:40:14 05.11.2015
Test č. 1 je tam schválně, aby bylo vidět, jak jsou stránky ČHS skvěle udělané, přehledné a transparentní. Libore, já Tě někdy fakt nemusím, ale tohle je velmi zajímavé.
Bídaodpovědět 
        Re: Pár otázek na pana Bintera 14:44:19 05.11.2015
Žádné běžné webové stránky nemohou disponovat vyhledávácí mašinou v kvalitě Googlu. Když si zadáš do Google "trenérská licence?site:http://www.horosvaz.cz" je dotyčný článek jako první. To svědčí o kvalitě Googlovskéhpo vyhledávání, které hledá i přibližné výsledky, zatímco web horosvazu používá prosté fulltextové vyhledávání. Protože se v dotyčném článku slovní spojení "trenérská licence" vůbec nevyskytuje, nemůže se tímto nástrojem také najít. Srovnávat vyhledávání od celosvětové špičkové firmy s webem menšího sportovního svazu může jen člověk málo zavěcený.

P.S.: Když si dáš na horosvazu vyhledat "školení trenérů", najde se ti právě tento článek.
odpovědět 
         Re: Pár otázek na pana Bintera 15:04:30 05.11.2015
OK, pro zjednodušení jsem na horosvaz.cz zadal slovo "trenér" :-D Dobrej vtip. Další dobré slovo je třeba "grant" :-D :-D
Bídaodpovědět 
          Re: Pár otázek na pana Bintera 16:25:13 05.11.2015
To je příliš široké hledání. Lepší výsledky jsou když dáš do uvozovek celou frázi, třeba "trenérských licencí". Chtít po normálním webu aby měl hledací funkce ekvivalntní síti Googlovských mailfamů s umělou inteligencí může chtít jen naiva.

Zkus si to samé zadat na lezce.

Až bude mít horosvaz rozpočet milard dolarů jako Google, může mít taky hledací funkce na stejné úrovni. No ale kdo chce psa bít..., že?
odpovědět 
           Re: Pár otázek na pana Bintera 16:32:51 05.11.2015
:D
odpovědět 
           Re: Pár otázek na pana Bintera 16:47:50 05.11.2015
Naprostá většina lidí netuší, že by měli používat při vyhledávání uvozovky nebo nějaké boolovské operátory. Proto většina seriozních webů používá vyhledávání od Google a nepatlá se s nějakými amatérskými vyhledávači.
Kuba Turekodpovědět 
            hledání19:50:38 05.11.2015
pravil amatérský bulvarista a propagátor jednoduchosti pro jednoduché lidi. To s uvozovkami platí i pro vyhledávač Google, hlupáčku :-). Když chceš hledat přesnou frázi, musíš ji dát do uvozovek. Zkus si na svém profesionálním seriózním webu jaký rozdíl dostaneš, když budeš hledat

trenérská licence

bez uvozovek, a co dostaneš, když budeš hledat

"trenérská licence"

v uvozovkách.

Jo, a Liborovi přeju trenérský úspěch, jaký se mu podařil s jeho dětmi i u jiných závodníků. :-)
odpovědět 
             Re: hledání01:14:27 06.11.2015
Milý zavilý nepříteli jednoduchosti. Jestli dovolíš, tak tuším, co asi tak umí vyhledávače a jaké strategie pro vyhledávání zvolit (mám na to nakonec magisterské vzdělání a nějakou dobu jsem v oboru i pracoval). Zároveň ale vím, jak hledají normální lidi. Jednoduše. Bez uvozovek, plusek, závorek a dalšího bordelu. A když jim to někdo řekne, tak i bez Seznam.cz, natož pak Horosvaz.cz
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Pár otázek na pana Bintera 17:54:05 05.11.2015
Aha, tak úvozovky, hm. U trenérských licencí to funguje. U slov grant, dotace apod. je to stejné. Zajímavé je, že mě to hodí o 10 let zpátky a když chci novější informace, musím rolovat dolů. Logické. Lezec.cz nefunguje z peněz členské základny, ale to mě může být jedno, že, Jandíku.
Bídaodpovědět 
            Re: Pár otázek na pana Bintera 21:20:14 05.11.2015
Taky si rikam, ze ta naivita, neznalost a bezmezna obhajoba svazu odpovida stylu Jandika.
odpovědět 
         Re: Pár otázek na pana Bintera 16:29:10 05.11.2015
Heh, google je jednicka kvuli necemu jinemu nez aplikaci, ktera konkretni web, dokument atd. dovede prohledat vcetne podobnosti slov.
odpovědět 
  Nesmyslná diskuze!10:32:00 05.11.2015
Ahoj, tato diskuze je tady zase úplně mimo mísu a vůbec se nevztahuje k závodům, prosím admini o přesunutí pod kolonku diskuze! V Chocni se pořadatelé a stavěči dost snažili, aby vše bylo ok a nevidím důvodm, je tady zatěžovat nějakou diskuzí LRH, naopak bych chtěl Choceň hodně pochválit, je vidět, že závod se dá zvládnout i na této stěně, která je už starší, jen je k tomu zapotřebí perfektní příprava, organizace a práce stavěčů, je mnoho lepších stěn, které nemají zdaleka tak zvládnutou tuto nejdůležitější složku závodu! Díky Pavel
Pavelodpovědět 
   Re: Nesmyslná diskuze!11:24:59 05.11.2015
a mě by přesně zajímaly odpovědi jaké LHR klade. tak ven s pravdou! jak to bylo v plzni? máš licenci platnou? stane se pan Bintr Velkým Vontem?
a co Jan Tleskač sestrojil létající kolo?Fungovalo?


honzaodpovědět 
    Re: Nesmyslná diskuze!11:27:34 05.11.2015
I kdyby Tleskačovo kolo fungovalo, proč to řešit v příspěvku pod závody?
odpovědět 
     Re: Nesmyslná diskuze!12:16:22 05.11.2015
Proč to řešit pod závody? Myslím si , že článek o závodech čtou ti co se zajímají o závody. A ne ti co jsou jim závody jedno. A tak to nebude aspoň zatěžovat nezávodníky? :-)
LRHodpovědět 
      Re: Nesmyslná diskuze!13:11:28 05.11.2015
Jistě, jenže z hlediska shrnutí závodů tak, jak to bylo podáno, není Binterova licence jakkoliv zajímavá a důležitá. Ona ta licence není důležitá vůbec, je to cár papíru, který ohledně kvality trenéra a jeho schopnosti trénovat nic nedokazuje. Pouze ukazuje, že dotyčný absolvoval jakési administrativní kolečko a složil k tomu zkoušky. Ale i když zkoušky byly složeny, samotné vědomosti ještě neznamenají, že je dotyčných schopen je aplikovat. Všichni vědí, jak ti svaz leží v žaludku, ale začínáš štvát čím dál více lidí. Proč tím, proboha, plevelíš diskuzi u celkem kvalitního MČR? Piš k organizaci, rozhodčím, jističům. Ale koho tu zajímá nějaká licence? I kdyby ji kdokoliv ukradl, je mi to šumák. A řadě jiným také. Spíše obráceně, neznám nikoho, koho by to zajímalo, je to historie. Fakt neumíš nic jiného, než se pořád točit okolo domnělých starých křivd? Hleď si své svěřenkyně, ať je lepší, než 12 ze 17. Až zase s někým vyhraješ MČR nebo Mládež nebo něco podobného, pak budeš na koni a můžeš říkat, že jsi měl pravdu. Ale psát k příspěvku o MČR že ti kdysi dělal svaz problémy s trenérskou licencí, je nedůstojné. Jestli se chceš svazu pomstít, trénuj, měl výsledky a donuť svaz, ať s tebou musí komunikovat a vycházet ti, jako trenérovi repre závodníků, vstříc. Vše ostatní nemá cenu a jen se shazuješ.
odpovědět 
       Re: Nesmyslná diskuze!13:56:50 05.11.2015
Spíš si myslím, že víc a víc lidí začíná štvát svaz.:-) A představ si. V Chocni mi i jeden nejmenovaný člen VV řekl, že největší problém závodního lezení je pan Binter :-). Takže minimálně jsme už dva. :-)
A o mou svěřenyni neměj strach. Té se tahle diskuze netýká.
LRHodpovědět 
        Re: Nesmyslná diskuze!14:08:42 05.11.2015
Týká se jí úplně stejně, jako se týká tvá trenérská licence MČR v Chocni. Nebo nám chceš tvrdit, že ty plevelit diskuzi a psát sem nesouvisející příspěvky můžeš, ale nikdo jiný tak dělat nesmí?
odpovědět 
         Re: Nesmyslná diskuze!14:23:44 05.11.2015
Vlastně máš pravdu. Co chceš vědět o té holčině? Vyrůstá sama s mámou, která je v invalidním důchodu.Teď leze přesně rok. Trénuji ji deset měsíců a nic si za to neberu. Ve Slaném dokázala v bouldrech být čtvrtá a porazila tak i dvě reprezentantky. Když jsem ji v lednu začal trénovat neudělala ani jeden shyb. Loni na Grand prix, to lezla dva dny :-) byla poslední. A přece jsem přesvědčen že to v ní je. Uvidíme. Já ji věřím.
LRHodpovědět 
          Re: Nesmyslná diskuze!14:57:50 05.11.2015
Někdo ti napíše, že si máš hledět své svěřenkyně, kterou trénuješ, a ty tu vypíšeš její rodinný stav a zdravotní informace o jejích rodičích? Hm, dobré. A to tě ani nikdo o ty informace nežádal. Lze jen domýšlet, co vše by se člověk dozvěděl, kdyby se tě na ní zeptal.
odpovědět 
        Re: Nesmyslná diskuze!14:15:45 05.11.2015
Libore, můžeš být konkrétnější?

1. Čím svaz lidi začíná čím dál více štvát?

2. Čím konkrétně Binter vadí a škodí, a co by se změnilo, kdyby odešel?

Děkuji.

H.
H.odpovědět 
         Re: Nesmyslná diskuze!14:31:53 05.11.2015
Klidně ať tam je. Proč jsem se zmínil o Elišce Vlčkové? Nevadí vám třeba to, jak některé vyzdvihuje a některé potápí. Tak trochu despota, nezdá se vám? Měl by být pod kntrolou, třeba trenérské rady.
LRHodpovědět 
          Re: Nesmyslná diskuze!14:59:53 05.11.2015
Neodpověděl jsi ani na jednu otázku. Neptal jsem se na Elišku, ani zda Binter rozhoduje despoticky, nebo ne. Ptal jsem:

1. Čím svaz lidi začíná čím dál více štvát?

2. Čím konkrétně Binter vadí a škodí, a co by se změnilo, kdyby odešel?

Takže znovu. Čím svaz lidi začíná štvát a co by se v závodním lezení změnilo, kdyby Binter odešel?
odpovědět 
           Re: Nesmyslná diskuze!18:53:18 05.11.2015
Neodpověděl jsi ani na jednu otázku. Neptal jsem se na Elišku, ani zda Binter rozhoduje despoticky, nebo ne. Ptal jsem:

1. Čím svaz lidi začíná čím dál více štvát?

2. Čím konkrétně Binter vadí a škodí, a co by se změnilo, kdyby odešel?

Takže znovu. Čím svaz lidi začíná štvát a co by se v závodním lezení změnilo, kdyby Binter odešel?

Tak v krátkosti.

1,Mají menší možnost zasahovat do řízení svazu. Méně vidí do řízení svazu. tudíž musí slepě věřit těm co vedou momentálně svaz. A tím jak členové méně a méně vidí do řízeení svazu mohou být vedením manipulováni.
Uvedu příklad. Krátce před valnou hromadou jsem vznesl dotaz na vedení svazu. Bylo to po Vysočině kde se probírala profesionalizace svazu. Zajímal jsem se jak se bude řešit výběr těch profesionálů a kdo je bude vybírat. Dostal jsem odpověď, že to není na pořadu dne, že se řeší koncepce a ne konkrétní lidé. A ejhle na valné hromadě zničeho nic vystoupí Honza Bloudek s tím, aby mu VH odklepla plat. Samozřejmě žemu to lidé na valné hromadě nemuseli odklepnout. Ale tak jak to provedl.(neavízoval nikde dopředu, že to udělá) Postavil lidi do takové role, že to jak mají hlasovat záleželo jen na nich a ne na členech oddílů které zastupovali a tak se nemohli opřít o názor oddílu. Tudíž by si svůj případný nesouhlas museli obháji sami za sebe. A mohli by vypadat, že Bloudkovi ty peníze závidí. Je to jednoduchá manipulační technika z příručky pro podnikatele. Bloudkovi vyšla skvěle. Na té VH jsem bohužel nebyl. Zcela jiste bych vystoupil proti.
VV měl odsouhlasení mzdy dát rozhodně na vědomost dříve.
A jak to teď vypadá s odměnami za práci dobrou či horší ve vedení svazu už se obyčejný člen vůbec nedoví. A můžeš mi věřit, že to nepíšu z nějaké závisti.

2,Asi by se nic odchodem Bintera nevyřešilo. VV by tam zase dosadil někoho podle sebe a ne někoho koho by si zvolíli závodníci. To je problém koncepce. Ne Bintera. Binter lidem vadí hlavně v tom jak snimi jedná. Vyloženě z pozice síly. Arogance. Binter to má asi takhle. Toho kdo nejde s ním, bere jako toho, kdo jde proti němu. Podível Eliška. Nechce s ním trénovat, tak jí shodí kde to jen jde.
odpovědět 
            Re: Nesmyslná diskuze!18:46:36 06.11.2015
Nevím nevím. Zbývá vůbec Binterovi něco jiného? Demakrocie není nejvhodnější, a je otázkou, zda by u postupného despotismu neskončil každý. Když chceš dělat svoji práci a někdo ti do toho jen kafrá, ale ruku k dílu nepřiloží, tak to jde vyvdržet jen chvíli. Také by se mohlo stát, že Binter skončí a celé se to rozloží v různých rozepřích a neschopnosti se načemkoliv demokraticky domluvit.
odpovědět 
             Ale podívejme, diktatury se zachtělo19:59:04 06.11.2015
Tak diktatury se ti zachtělo… teda ne že by to bylo něco nového. Intriky a kejkle šly svazáckým vládnoucím bafuňářům vždy skvěle, jen jste se k tomu takto veřejně ještě nepřihlásili! A teď na to koukám, ono je to vlastně nepodepsané… takže vlastně stále vše při starém.

PS: můj osobní názor je, že pokud by se něco mělo rozložit a rozsypat, tak ne kvůli neschopnosti řadových členů se na něčem demokraticky domluvit, ale naopak v důsledku praktikování autoritářského despotizmu a fašizujícího přístupu vedení a to ne jen vedení KSLM!

PPS: Řadoví členové jsou naopak vzájemné domluvy a společné konstruktivní práce schopni, jen některé “žáby na prameni“ se velice snažily a stále snaží, aby měly veškeré procesy v ČHS plně pod svou kontrolou a aby jim současně nikdo nehleděl pod prsty …
JiBodpovědět 
              Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo20:45:09 06.11.2015
Pochopil jsi to trochu jinak, ale moje vina. V MPM jste odvedli kus práce, ale přeci jen to jsou stále regionální závody pro začínající mládež a pořádá je pár nadšenců z okolí. Ale byli byste schopni se takto domluvit i na celoreublikové bázi a na koncepci pro všechny? Vy máte zájmy relativně shodné, ale na celorepublikové úrovni jdou zájmy některých skupin proti sobě. A rozpočet je omezený. A stačí pár lidí jako je Hroza, Turek, ty a někteří rodiče a dohoda je nereálná. A bohužel, každý bude kopat za to, co ho zajímá. I jedinec, který má dítě v U10-U12 a prosazuje kvalitní závody pro tento věk, na tuto skupinu klidně zapomene a začne těžce prosazovat klidně repre na úkor U14, protože jeho dítě/svěřenec leze právě zde. Neomlouvám Bintera, ale chápu jeho postoj. V určité fázi prostě potřebuješ někoho, kdo to rozsekne a bude to tak, jak on řekne. Není možné se na všem se všemi dohadovat. A dělá to Binter, bude to dělat i ten po něm. Je to nutné. Patřil jsem ke kritikům dosavadní organizace českého lezení, ale bylo by nefér nepřiznat, že se za poslední rok hodně změnilo k lepšímu.
odpovědět 
               Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo21:56:22 06.11.2015
Tak podívej, v rámci snahy o nápravu poměrů v KSLM jsme spolupráci napříč republikou byli! Petici na podporu regionálních závodů svorně podepisovali jak zástupci moravských závodníků, tak i českých. Z oslovených českých zástupců, kteří byli přítomni v den sběru podpisů, odmítli podepsat jen dva jednotlivci – jeden „až co Máca“ a druhý, protože měl pochybnosti a smysluplnosti. Jinak panovala většinová shoda. Slovo většinová podtrhuji, nezaměňovat s pojmem absolutní!
Problém však nastal ve vedení KSLM, které jen předstíralo snahu o jednání. Bohužel také ve VV ČHS jako celku, třebaže v něm byli jednotlivci, kteří o změnu poměrů stáli, avšak byli převálcováni jistou klikou ve VV. Což se úspěšnou realizací MPM podařilo zvrátit a vytvořit příznivější situaci ke změnám a je jen na vás, jak ji využijete.
Jde-li o pozitivní změny v závodním lezení v rámci ČHS, myslíš si, že by k nim bez realizace MPM došlo? Osobně mám o tom značné pochybnosti. Zejména proto, že jsem mnohé zažil na vlastní kůži a vím, jak v jednotlivých situacích reagovali jednotliví aktéři.
Víš, ono v těchto situací jde vždy o otázku priorit a posouzení sil jak vlastních, tak také protistrany. Dovolím si proto s Tebou nesouhlasit a stát si za tím, že z naší strany jsme postupovali jednak nejkorektněji, jak to šlo, ale také nejefektivněji, jak bylo ZA DANÉ situace reálně(!) možné. Vše ostatní je jen naivní blouznění.
PS: Problém KSLM, ale také ČHS jako celku(!), není v tom, že ve finále na sebe musí někdo vzít zodpovědnost a učinit konečné rozhodnutí, ale že se s řadovými členy nikdo z těch co rozhodují o ničem nechce bavit! Že se vše peče potajmu a v přítmí, snaha o dialog se jen předstírá(!) a řadoví členové jsou stavěni před hotovou věc.

Prostě intriky a zákulisní kejkle mají v ČHS navrch…
JiBodpovědět 
                Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo22:21:31 06.11.2015
...stát si za tím, že z naší strany jsme postupovali jednak nejkorektněji, jak to šlo...

Ale o tom nepochybuju. Spíše mi šlo o to, zda je reálné ustát tlak mnoha lidí, jejichž zájmy, potřeby a preference se průběžně mění. A zda by v "demokraticky" řízené komisi stejně nakonec nevládla určitá zájmová skupina, která by "utiskovala zbytek". Dám ti příklad - stačí se podívat na repre. Já osobně jsem velkým kritikem současného stavu a zastánce repre ne podle pořadí, ale podle výkonu. Ale jsi třeba schopen toto protlačit demokraticky? Podle mně ne, protože i když si myslím, že by to bylo v pořádku, zástupci méně schopných prot to hlasovat nebudou, protože by se do repre nikdy nepodívali. Zástupci většiny dětí pro to také hlasovat nebudou, protože je repre nebude nikdy zajímat, ale placená bude z peněz, které by mohli využít třeba na U14, stačí se podívat a porovnat množství lezců. Takže i když by repre s lepší podporou, ale jen za výkon, byla z hlediska těch, co chtějí opravdu makat, byla lepší, týká se jedinců a nikdy by to neprošlo. Co když se objeví nějaké odvětví, které většina nebude podporovat? Porovnej účast dětí na obtížnosti a na boulderech. Co kdyby někdo předložil koncepci, kde by byla jen obtížnost, ale žádné bouldery? Co kdyby se většina demokraticky rozhodla zrušit lezení na rychlost? A píšeš o diskuzi. Ok, chvíli to jde. Ale co když se pořád omílají jen kolem dokola stejné věci? Co kdyby většina stále požadovala zrušení podpory závodů na rychlost? Jak dlouho by tě bavilo diskutovat?

Takže jak jsem psal - něvěřím, že v této oblasti může fungovat demokracie a hlasování a řízení členy. Tím neříkám, že je vše v pořádku a že se vším souhlasím. Jen se snažím pochopit i druhou stranu. A jsem přesvědčen, že kdyby tam nebyl Binter, ale třeba ty, poslouchali bychom stejné řeči na tebe. Nebo na mě, je to jedno.
odpovědět 
                 Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo22:37:58 06.11.2015
Jen tolik, že to, co jsme prosazovali my – členové petičního výboru – bylo to, aby řadoví členové ČHS tj. majitelé(!)spolku ČHS měli možnost připomínkovat(!) plánované změny ještě před tím, než bude učiněno rozhodnutí s konečnou platností. Tj. komise navrhuje, členové připomínkují a teprve pak komise rozhodne.
A jaký že je dnešní stav v ČHS? Hoši a děvčata co spolu mluví, se domluví na tom, co jim osobně a jejím chráněncům nejvíc vyhovuje a ostatním členům ČHS to jen oznámí. Maximálně sehraji nějaký divadelní kus cosi předstírající, ale to je tak vše.

Kdybych takto postupoval v rámci MPM já, tak by už dávno žádné MPM nebylo. Je to paradox, ale účastníci MPM mají na jeho chod větší REÁLNÝ vliv, než členové ČHS na chod jejich organizace…

Nic jdu spát, dobrou noc a přeji hezký víkend.
JiBodpovědět 
                  Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo22:46:02 06.11.2015
Jinými slovy, měli jsme dva hlavní požadavky:

1)Opětovné zavedení regionálních pohárů

2)Možnost PŘIPOMÍNKOVAT plánované změny ještě před tím, než bude učiněno o nich rozhodnutí s konečnou platností


Vedení KSLM ČHS sice odmítalo oba dva tyto požadavky, ovšem zásadní odpor u vedení KSLM ČHS nastal zejména u požadavku číslo 2!
JIBodpovědět 
                   Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo23:46:24 06.11.2015
Ale to je přesně to, o čem píšu. MPM pořádáte pro malou skupinku dětí, nemusíte řešit celkou koncepci, koordinaci všech částí celého závodního lezení a ani protichůdné požadavky. MPM má nějaký cíl a ten není v konfliktu s ničím dalším, co pořádáte.

A k připomínkování - opět platí to, co jsem napsal. Má-li někdo ucelenou koncepci, nemůže často brát v úvahu řadu různých připomínek. Tyto opět mohou jít proti sobě. Uděláš koncepci a jedna strana ti ji opřipomínkuje s ohledem na děti, druhá strana s ohledem na repre, ale ani jedna nevidí do celé provázanosti a hlavně financování. S omezeným rozpočtem nejde vyjít vstříc všem. A pokud strany nechtějí pochopit nemožnost některých požadavků, nezbývá, než buď sehrát divadlo, nebo prostě se na připomínky vykašlat, protože změny stejně nebudou možné. Chápu, že se to některým nelíbí, ale je to pochopitelné. Já být za předsedu komise, jedu si svojí představu, zodpovídám se vedení, a na kverulanty s požadavky nezapadajícími do mé koncepce kašlu. To bych tam pak nemusel být a předseda by vlastně byla jen funkce čestná, tedy zbytečná.
odpovědět 
                    Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení21:57:54 07.11.2015
Vidím, že problém s chápáním významu pojmu "připomínkové řízení" máš stejný jako vedení KSL a ve svém důsledku by jsi jednal úplně stejně jako oni… v tom případě nechápu, proč se vlastně v diskusích kolem soutěžního lezení tak angažuješ, když to Binteři, Dichtlové a spol dělají vlastně "dobře" … (;-).

PS: Mohl by mi někdo, prosím, poskytnout koncept s jakým Tomáš Binter vyhrál výběrové řízení na předsedu komise soutěžního lezení a kdy to výběrové řízení proběhlo???

Když už je jako předseda zodpovědný jen za realizaci tohoto konceptu a názory členů ČHS nemusí brát žádný zřetel…
JiBodpovědět 
                     Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení22:43:28 07.11.2015
Z jednoho prostého důvodu - současný koncept se mi nelíbí a nesouhlasím s ním, ale zároveň nesouhlasím se způsobem, kterým je toto řešeno. Máte-li konkrétní problém s konkrétní akcí, ok, napište ho. Sám tak dělám, ke konkrétní kritice se lze připojit nebo o ní diskutovat. Stejně tak obráceně, na MPM jsem tu psal vždy jen chválu a gratulace.

Ale opravdu je mi velmi proti srsti, když se tu u konkrétních závodů MČR v Chocni začnou opět vypisovat nějaké staré podělané křivdy. Vadí ti něco ohledně trenérských licencí? Fajn, napiš si článek, ani nepípnu, piš si tam, co chceš. Nebo Hroza.

Ale psát tady u kvalitní a podařené akce v situaci, kdy se řada věcí zlepšuje a mění, o žábách na prameni, o tom, jak je vše špatně a co by se mělo změnit, aniž by to bylo finančně reálné, nebo někoho osočovat za něco, co se závody naprosto nesouvisí, report ze závodů je k tomu prakticky jen zneužit, se mi hnusí.

Takže ačkoliv to Hroza asi myslí dobře a ty děláš MPM také dobře, a Bída má s rozdíly v přístupu s repre pravdu, tak způsob vašeho podání je takový, že než se přidat na vaši stranu, to raději podpořit současný stav, protože představa, že zrovna vy byste se měli dostat někam, kde se rozhoduje, je jak noční můra. Samé štěkání a osočování, ale ve změnách směrem k ČHS podnikáte nic. Co kdokoliv z vás za posledních několik let udělal, aby se v ČHS něco změnilo? To opravdu chcete stejným způsobem fungovat X dalších let?
odpovědět 
                      Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení23:10:28 07.11.2015
Předně já osobně se nikam necpu a o žádnou funkci rozhodně neusiluji a ani neusiloval! To zaprvé.

Máš-li pocit, že dva roky života, které jsem věnoval jen snaze o změnu poměrů v KSML je jen a jen takové nic. Kdy jsem jednal s rodiči a trenéry, podával podněty na jednání organizátorů závodů, sepisoval, články, petice, dotazníkové ankety… než jsem pochopil, že tudy cesta opravdu nevede.
(a to nemluvím o jiných zkušenostech, které jsem "měl tu čest" v ČHS nasbírat)

Ale samozřejmě, že s tvými zásluhami se to srovnávat nedá … (;-). Jen mohl bys, prosím, nějaké uvést?

PS: Linky na ten vítězný Binterův koncept a výběrové řízení, které jej zmocňuje jednat bez ohledu na členskou ČHS asi nebude co?!
JiBodpovědět 
                       Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení23:24:09 07.11.2015
PS: já se do diskuse vložil až po té, co jsi začal obhajovat fašizující přístup lidí, jež se do svých funkcí dostali nikoli(!) transparentním způsobem, ale jako důsledek kabinetní politiky přítmí zákulisních her.

Já jsem zdejší diskusi k ničemu nezneužil, já tedy ne! Proti tomuto nařčení se kategoricky ohrazuji.
JiBodpovědět 
                        Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení08:52:06 08.11.2015
Já ti ty tvé dva roky života neberu. A vím, že jsi snahu měl. Ale jaký byl výsledek? Nula. Teď myslím ve změnách v ČHS, ne založení MPM.

Takže? Opravdu chceš pokračovat dále tímto stylem? Tedy že se ti něco nepovedlo a tak do konce života bude všechny a všecho a napadat?

To je to, co mi vadí. Ne, že byste neměli pravdu, ale způsob, kterým ji prezentujete, protože se už přestává dotýkat jen zúčastněných stran, ale zasahuje i řadu ostatních, kteří s tím nic společného nemají. A kromě toho, ve své "zaslepenosti" a životem ve starých křivdách přehlížíte i případné změny a posuny k lepšímu. Stav není ideální, ale rozhodně je lepší, než byl dva tři roky zpět. Provní rok U14 byl otřesný, ale letošek v závodním lezení dětí a mládeže rozhodně k nejhorším nepatřil. A proto mi vadí, že se tu jen kydá špína (i když třeba oprávněně), ale naprosto se přehlíží, že se něco povedlo.

odpovědět 
                         Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení10:00:52 08.11.2015
Ale houbele, patrně si mě s někým pleteš. Od dob co se starám o MPM, jsem se k dění v KSL vůbec nevyjadřoval a do této diskuse jsem se vložil až po té co jsi udělal ten svůj veletoč s Binterem. Takže laskavě, zařaď zpátečku.

Jde-li o dílčí pozitivní změny v komisi, tak jsem to byl já, kdo tě v dřívějších debatách na ně upozornil a ne obráceně, jak to teď tady teď stavíš naruby. A hlavně je to důsledek samovolných procesů a nebo důsledek toho, že se panstvo a damstvo ve VV a KSL muselo chytnout za nos díky nám?! Já mám v tomto poměrně jasný názor.
JiBodpovědět 
                          Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení15:30:37 08.11.2015
Jen v této diskuzi kritizuješ svaz a komisi několikrát.
odpovědět 
                           Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení15:32:01 08.11.2015
A to je vyslovne zakazano. Pristi rok to dokonce svaz prosadi do svych stanov.
odpovědět 
                            Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení15:39:51 08.11.2015
Ne, zakázáno to není. Ale je smutné, že si kritizující neuvědomují, že každá mince má dvě strany. A jen kritizovat?

Mě to připomíná volby v politice. Každá strana kritizuje vládnoucí stranu, každá získává voliče hezkými hesly a super programy, ale když se dostane k lizu, ukáže se, že "sliby" nejde realizovat, protže ekonimická situace je horší, než si mysleli, tudíš se nic nezmění, protože to nejde. A po volbách nové strany pokračují prakticky ve stejné linii, jako strana před nimi.

Proto jsem se hned na začátku ptal - fajn, veškerá vaše kritika je oprávněná, máte pravdu, ale kdyby tam nebyl Binter, co by bylo jinak? A zatím se mi jako odpovědi dostalo že vlastně nic, jen by to dělal někdo jiný.
odpovědět 
                             Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení15:44:16 08.11.2015
Hele, ctes ty vubec sve prispevky? Kritizujes tu kde koho a zaroven se ohrazujes vuci kritice.. ale jen te, ktera se ti nelibi. Tva kritika jsou asi jen podnetne pripominky, ze? :D
odpovědět 
                              Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení15:57:51 08.11.2015
Já ale kritizovat nechci :-) Jediné, na co jsem se ptal, je co ti kritici ve vztahu k ČHS dosud dokázali. A dozvídám se, že nic. Hm.
odpovědět 
                               Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení20:39:30 08.11.2015
Co se ve vztahu k ČHS podařilo změnit? Že nic? Skutečně?

No já si myslím, že mnohé, třebaže změny nejsou ani zdaleka dostačující, tak jakési pozitivní změny jsou. Předně už si členové VV nedovolí ani zdaleka to, co bývalo dřív. Že by si z ČHS dělali soukromou cestovku, tak jak to bývalo třebas za Čepelkové, tak to už myslím nehrozí. Pravda pořád si někteří členové VV dovolí víc, než je únosné, ale to co bývalo za Čepelkové s Jandíkem už ne.

Dále došlo k několika pozitivním personálním změnám. Což není zanedbatelné. Příkladně takový naprosto nekompetentní mimoň Žožulák, už není ani ve VV. Největší "žába na prameni" soutěžního lezení mládeže Dichtlová, sice zůstala členkou KSLM, ale už alespoň není v pozici předsedkyně.
Předsedou KSLM se stal Míra Doseděl, což kdyby VV udělal hned a ne až po roce, kdy jsme byli nuceni se zařídit po svém, tak si myslím, že poměry kolem soutěžního lezení dnes vypadaly zcela jinak a mnohem lépe. Osobně jsem přesvědčen, že kdyby místo Dichtlové byl Míra předsedou KSLM o dva až tři roky dříve, tak by k takto vyhrocené situaci vůbec nedošlo. Žel bohu byla tam Dichtlová a ve VV měl KSML na starosti Žožulák a tak to dopadlo pro ČHS potupou a naopak my jsme se zařídili po svém. Přičemž všimni si, že Dichtlová neodstoupila v době, kdy mohla rezignací odblokovat situaci a kdy mohla odejít ještě se zdviženým čelem, ale až po té co byla potupena… (k její vlastní smůle).

Píšeš o tom, že debatujeme pod článkem z "podařené akce". No zkus to porovnat s MČR z loňska v Praze, kdy ještě předsedkyní KSLM byla Dichtlová...

Takže ne že by výsledky nebyly, jsou, třebas nedostatečné, jsou později než by bylo pro ČHS optimální, ale jsou.

A stejné je to s tvým tvrzením, že nelze komisi vést jinak než "despoticky a autoritářsky". Jde, ale ne s lidmi, kteří to jinak neumí a nebo nechtějí umět.
JiBodpovědět 
                           Re: Žádost o znění konceptu předsedy komise soutěžního lezení15:50:35 08.11.2015
Vidím, že těch hendikepů budeš mít povícero. Třeba chápat text v kontextu předchozího.
JiBodpovědět 
               Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo23:45:36 07.11.2015
to by tam, ale musel byt nekdo nezavislý a to pan Binter neni, takze prosazuje co se hodi jemu synovi, vychvalne neobjektivni komentare a hanici tech co mu dali kosem viz Eli
Kariodpovědět 
                Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo09:04:17 08.11.2015
A kde toho nezávislého vezmeš? Proč by to měl někdo nezávislý dělat? Udělej z toho funkci za 30.000 měsíčně, pak se můžeme bavit o trochu schopném nezávislém člověkovi. Ale takto? Vždycky to bude dělat někdo spojený s někým. Byl tam Binter, byla tam Dichtlová, přišla tam Adamovská...

Pokud z toho neuděláš normální placené manažerské místo, tak vždy tam bude někdo závislý. Koho lezení zajímá, kdo je zainteresovaný na tom, jak věci fungují, a kdo má alespoň trochu motivaci v tom něco dělat? Jen ten, se v tom pohybuje, tedy závodníci a jejich "týmy".

Je to normální a přirozené.
odpovědět 
                 Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo10:25:47 08.11.2015
Celý problém je celkem lehce řešitelný. A to tím, že pozice v komisi budou volené. A né dosazované VV ČHS. Ale proti tomu je zasadně VV ČHS protože by mohl ztratit možnost ovládat soutěžní lezení. VV ČHS taky ví, že by to mohl být první krok k osamostatnění soutěžního lezení. A to by byla finanční katastrofa pro horolezce. Protože ti už tu svou profesionalizaci mají na soutěžním lezení založenou.
LRHodpovědět 
                  Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo15:27:18 08.11.2015
Volená místa v komisi jsou nesmysl. Důvodů je více, ale jako hlavní problém bych viděl, že se k řízení a rozhodování dostane "lůza", která tomu nerozumí a bude volit ne podle reálných potřeb závodního lezení, ale podle potřeb svých. Například 95 % závodních lezců nezajímá repre, nikdy se tam nedostanou. Ale baví je české závody typu ČP/U14. Když se ti do komise dostane populista s programem zrušit repre a peníze dát na více českých závodů, co budeš dělat? Zrušíš repre? Co když si většina zvolí týpka, co prosazuje zrušení podpory pro lezení na rychlost, protože to nepovažuje za lezení?
odpovědět 
                   Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo15:31:11 08.11.2015
Luza, ktera tomu nerozumi a voli podle osobnich potreb je tam ted, ne? Nebo mas pocit, ze to muze byt horsi?
odpovědět 
                Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo10:25:53 08.11.2015
Kari,
nejde o to, že by dotyčný člověk musel být zcela nezávislý, ale jde o to, aby byl při výkonu své funkce s to si svou roli uvědomit a když už tu funkci přijme, tak se v první řadě snažil o fungování celku jako takového a nepreferoval pouze to, kde má nějaký osobní zájem na úkor oblastí, kde ten osobní zájem nemá. A to při vší úctě Dichtlová, ale ani Binter zjevně schopni nejsou. A to je ten problém.

Ale lze očekávat jiný výsledek od systému, kde se nejedná otevřeně a transparentně, ale kde je obsazování funkcí a nastavování pravidel výslednice kabinetní politiky zákulisních intrik???
JiBodpovědět 
                 Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo15:33:25 08.11.2015
Jestli přijmu nějaké místo s tak velkými nároky, jako je předseda komise sportovního lezení, a nebudu dostávat za to žádný plat, udělám tak jedině proto, že na tom mohu vydělat jinak.

A jednat otevřeně nemůžeš, nejde to. To by tě jednotlivé zájmové skupiny, co na tebe budou dělat nátlak, sežraly za živa.
odpovědět 
                  Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo15:47:33 08.11.2015
V tom případě lidé jako Ty, by takovouto funkci skutečně brát neměli. Což by i vysvětlovalo, proč máš takovou nutkavou potřebu své názory prezentovat anonymně.
JiBodpovědět 
                   Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo16:06:43 08.11.2015
Pokud tě to uklidní, tak já o tu funkci zájem nemám. Je s tím práce opravdu hodně, a to, co by mi možnost si vést závodní lezení podle sebe, přineslo, by mi v žádném případě čas a náklady nevykompenzovalo.

Takže já o funkci nemám zájem. Ale uvádím to proto, že jakoukoliv dobrovolnou práci je nutno vidět v tomto kontextu. Mimochodem, když se podívám na jména v komisi a jména ve výsledkových listinách, tak zdá se mi to, nebo je shoda prakticky u všech?

Ale i když to bude někdo dělat na základě svého nejlepšího svědomí, určitě nebude mít chuť si do toho nechat neustále kolem dokola kafrat od zástupců různých zájmových skupin.

Dokud toto nepochopíte, nikam se s kritikou svazu nedoberete. Pokaždé skončíte akorát tak u diskuze pod články ze závodů :-)
odpovědět 
               Re: Ale podívejme, diktatury se zachtělo20:30:29 08.11.2015
To jsem netušil, že já, kterého závodní lezení příliš nezajímá osobně ani profesně, jsem hlavním škodičem české reprezentace na překližce. Je mi ovšem ctí (i když nezaslouženou), že mě řadíš do stejné řady jako je LRH, dlouholetý provozovatel první opravdu profesionální stěny pro veřejnost, trenér lezce pobývající už několik let na absolutní světové špičce a lezkyně, která se v ní až do loňska pohybovala také.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Nesmyslná diskuze!14:21:50 05.11.2015
Nejmenovaný člen VV? Asi ti poděkuje. V Chocni byl jen jeden člen VV.
odpovědět 
         Re: Nesmyslná diskuze!14:26:49 05.11.2015
Vážně tam byl jen jeden? :-) Tak snad není takový srab nebo pokrytec aby teď tvrdil neco jiného než mi řekl. A třeba tam byli dva. Co ty víš.
LRHodpovědět 
          Re: Nesmyslná diskuze!14:40:54 05.11.2015
Nebyli! :-)
odpovědět 
           Re: Nesmyslná diskuze!14:51:58 05.11.2015
A máš na to důkaz že tam byl jen jeden?
LRHodpovědět 
            Re: Nesmyslná diskuze!15:03:49 05.11.2015
A je ten důkaz potřeba? Myslíš, že pokud tam z VV byli, že o sobě nevěděli? Členové VV jsou:

Bloudek, Budský, Resch, Keil, Berndt a Kurowski. Koho si tam každý všiml? A naopak, koho tam nikdo neviděl? Kdo tam z VV opravdu byl?
odpovědět 
             Re: Nesmyslná diskuze!15:14:07 05.11.2015
A co když tam některý z nich byl? Třeba s milenkou. Jen se tam mihl a proto se nebude chtít přiznat, že tam byl. :-) Dokaž mi opak.
LRHodpovědět 
              Re: Nesmyslná diskuze!15:16:47 05.11.2015
Ja tam videl take jen jednoho :-) Asi ti fakt podekuje, byt jeho nazor na TB je celkem verejne znam. Mozna si tim procistil vzduch. :)
odpovědět 
               Re: Nesmyslná diskuze!15:21:27 05.11.2015
Já tam viděl Budského s nějakou pěknou ženskou. ...a teď jsi vylepšil pozici dalšímu členu VV. :-)
odpovědět 
 Re: Pár otázek na pana Bintera 10:09:42 05.11.2015
LRH never sleeps!
Dandyodpovědět 
 Re: Pár otázek na pana Bintera 10:13:49 05.11.2015
Ad1 - původne ji trénoval, pak byl odkopnut, takže zhrzenost.
odpovědět 
  Re: Pár otázek na pana Bintera 11:01:28 05.11.2015
Tak teď tomu už rozumím. Dík za info.
LRHodpovědět 
  Re: Pár otázek na pana Bintera 18:13:24 05.11.2015
To už vážně přeháníte. To, jak to bylo, je mezi nimi. Jen oni dva přesně ví, kde je pravda!
Těmito řečmi znehodnocujete celé MČR mládeže a práci všech, co se na tom podíleli!
odpovědět 
   Re: Pár otázek na pana Bintera 21:22:26 05.11.2015
To uz znehodnocuje sam Binter blbymi pripominkami k nekterym zavodnicim.
odpovědět 

 juniorky15:16:44 05.11.2015
binterák je trochu trapnej s tou Eliškou, nejenom teda s ní, v kat. juniorek zavodily jen 2 holky??
Petrodpovědět 
 Re: juniorky15:24:39 05.11.2015
Samozřejmě že je trapnej. Ale co víc. Ty jeho keci jsou právě tím co může mladou závodnici od závodění odradit. Co je na tom, že ji zrovna teď porážejí mladší. Možná, že už přístí rok ty mladší ani nebudou závodit. Maladého Bintera na MČR porazil šestnáctiletej kluk. A Binter st. se o tom nějak nerozepsal.
LRHodpovědět 
  Re: juniorky15:29:50 05.11.2015
A to tam ještě nebyl Kuba Konečný :)
odpovědět 
  Re: juniorky17:41:48 05.11.2015
...který leze 3 roky,trénuje se sám a leze 8c!:-D
odpovědět 
   Profi trénink17:59:48 05.11.2015
A jak trénuje německá repre se může každý kouknout na youtube. Stačí zadat german climbing team training. Asi takhle má vypadat dlouhodobá systematická práce.
Bídaodpovědět 
    Re: Profi trénink18:48:21 06.11.2015
Bído, a koho jsi ty vytrénoval? Kdo z tvých svěřenců dosáhl na nějaké slušné umístění na významných závodech? Jaká je tvoje trenérská praxe, že tak zasvěceně mluvíš o tom, jak to má vypadat?
odpovědět 
     Re: Profi trénink19:41:45 06.11.2015
Nebud trapnej anonyme!!!
debilodpovědět 
      Re: Profi trénink20:48:55 06.11.2015
Omlouvám se za trapnost. Ale myslím to vážně - koho Bída trénuje nebo trénoval, jaké osobní zkušenosti s tréninkem repre má? S kým Bída objíždí třeba i jen české závody?

A co se týká odkazu na video - fajn, ale... nakolik je toto video "seriózní" a lze ho brát jako reálný německý trénink? To opravdu německá repre vše sama a dobrovolně zveřejní na youtube něco, co si všichni hlídají jako své tajné know-how?
odpovědět 
       Re: Profi trénink03:17:18 07.11.2015
Tak ty jsi, kamarade, hodne mimno. Slezl jsi z feraty do viru zavodniho deni teprve nedavno a je to videt.
Vencaodpovědět 
        Re: Profi trénink07:46:44 07.11.2015
Čemu říkáš nedávno? A může tedy někdo uvést konkrétní údaje? Bída sám se jistě při své skromnosti nechce chlubit.
odpovědět 
         Re: Profi trénink10:24:21 07.11.2015
Jo, jo... Retorika "co si udelal ty, ze mas pravo poukazovat na to jak je to jinde", tu uz dlouho nebyla :). Auto relevantne ohodnoti jen clovek, ktery alespon jedno zkonstruoval, zakony a praci politiku jen clovek, ktery byl minimalne senator alespon jedno volebni obdobi atakdal atakdal... Obvzlast u veci, kde i samotni zucastneni davaji na jevo, ze to neni na dostatecne urovni, je tahle retorika fajn..

Slez ze stromu. To ze nase repre nepodava vykony a to, ze ti, kteri vykony povaji, jsou ti, kteri trenuji sami (klidne s trenerem, ale bez CHS), neni zadne tajemnstvi. K tomuto zjisteni se staci trochu rozhlednout. Koneckoncu, ani sam Binter ti nebude tvrdit, ze jsme na tom v ohledu zavodniho lezeni kdovijak dobre. Asi tezko vcechno svede na to, ze zavodnici pod nim, jsou nekvalitni.
odpovědět 
          Re: Profi trénink11:57:32 07.11.2015
Co vidím na tom videu? Dlouhodobou systematickou a hlavně týmovou práci pod trenérem, který jde s kůží na trh a nebojí se riskovat. Je jasné, že všechno neukáží a ani se o to nesnaží. Určitě by také neukázali, kdyby někoho fyzicky odrovnali. Profesionální je to i jako prezentace veřejnosti, jednak širší a jednak i členům svazu, jak se nakládá s jejich prostředky, to kdyby někdo čistě náhodou přehlédl výsledky. Bonusem je pozitivní vyznění, kde z toho čiší radost a nadšení, německá repre navenek působí jako kompaktní tým, což je motivací pro další, makejte, abyste se sem dostali. Máš formu, jeď na svěťák. Žádná odměna za závod, kde bylo i s juniory 25 lezkyň a lezců.
A u nás? Je pravda, že jsem na německých serverech nehledal mediální žumpu, kde se hádají znesváření rodiče, z nichž mnozí promítají své ambice do vlastních dětí, s anonymy, z nichž jsou někteří velmi zasvěcení. Prezentace je jaká je, horosvaz.cz nemá jednoduché tlačítko Wettkampf. Má ale třeba skvělé fotky, kde se bafuňáři chlubí těmi nejlepšími, jako by byly plody systému, a ne zárakem vzniklým doslova systému navzdory, viz. už téměř legendární foto "předsedovo polo" ze Srbska. Škoda, že ti naši zázrační lezou tak dobře, maskují tím skutečný stav věcí. OK, zázraci ať jezdí, zbytek jen za vlastní peníze.
Jiskřičky naděje ovšem hoří v mládežnických kategoriích i juniorech. Dobrá práce je vidět v Brně, hlavně i díky prezentaci, škoda že nyní jen na facebooku. Pokud bude někdo do 5 let na bedně SP dospělých a dokážete mi, že je to výsledkem práce současné KSL, tak si tenhle komentář vytisknu a sním ho.
Bídaodpovědět 
           Re: Profi trénink17:55:24 07.11.2015
V tomto příspěvku jsi neudělal nic jiného, než shrnul to, co tu už cca dva roku píšu. Pravda, nepodepisuji se, ale o každé "nešvaru", co tu píšeš, jsem se tu rozepsal několikrát a dost podrobně. Takže nepíšeš nic objevného, pouze stará známá fakta.

Ale to není to, proč jsem na tebe reagoval. Ok, také by se mi líbilo mít podmínky jako Němci nebo Slovinci. Ale jak to chceš zabezpečit? A ještě lépe - máš snad pocit, že pokud tam nebude Binter, že česká repre začne pracovat jako německá? Kde bys na to vzal? Systém je potřeba změnit úplně komplet od závodů pro bačkůrkáře až právě po repre. O tom se klidně můžeme bavit, není problém tu uvést pár návrhů na změny, ale musí to být zasazeno do reálného ekonomického rámce. Ale hysterické výkřiky typu "podívejte se, jak funguje německá repre" jsou aktuálně v českých podmínkách hloupé.

A jsem zpět u Bintera a toho, proč se mu nedivím, že jedná, jak jedná. Hroza při každé, i naprosto nevhodné příležitosti, vytahuje sto let staré křivdy o ničem, domluva s ním je nemožná, akorát rozkládá a štve lidi proti sobě. Babača dělá fajn věci, ale dohoda s ním je také nerálná a jednání s ním z dlouhodobého hlediska spíše problematické. Občas se do toho zamontuje s nějakými nesmysly Turek, teď tu čtu nerálné příklady Bídy, který v závodním lezení není nijak vážněji angažován, a jehož příspěvky a jednání podle mne občas hraničí s ... Ale to je jedno. V každém případě je výsledek ten, že Bintera plně chápu a rozumím, proč jedná tak, jak jedná. Také bych na vás ohled nebral, domluva a dohoda s vámi je nereálná. A mít vás ve vedení by bylo ještě horší, než je to teď. Si to představ - trenérská rada a v ní Hroza, Babača, pár ambiciózních rodičů, co mění každý rok názor, a k tomu jim za zadkem otravuje Turek s nějakými nesmysly, co tu občas napíše. Nikdy bych si nemyslel, že to napíšu, ale díky za Bintera.
odpovědět 
            Dík za Bintera18:26:36 07.11.2015
Tomáš Binter st. stanovil pro nás neúspěšné závodníky a pro svého syna, který mezi nás neúspěšné patří. Podmínky, kdy i za poslední místo je proplacena doprava, startovné, ubytování 30Eu na noc, licence a pojištění.
A za to mu patří dík.

Neúspěšný závodník


Ps. Ne jako ten strašnej starej Hroza, který by nedejbože chtěl a by úspěšní ledolezci co dovezli už hromadu medailí dosáhli aspoń takové podpory, kterou máme mi neúspěšní v čele s TB ml. Tak to ne ať si jezdí za své. Nezbylo by na nás neúspěšné.

Tak takhle by se mohl profilovat podporovatel TB st.A že jich je.
LRHodpovědět 
             Re: Dík za Bintera18:34:55 07.11.2015
To je přesně to, o čem píšu. Proč se pořád hrabeš ve starých křivdách? Proč pořád vytahuješ, co bylo kdysi. Promiň, ale koho to zajímá? Co se takhle soustředit na budoucnost? Opravdu je toto jediné, čeho jsi v souvislosti s ČHS schopen? Jak se chceš na čemkoliv s kýmkoliv domluvit, když pokaždé skončíš u urážek? Stačí se podívat na tvé vystoupení na VH. Neříkám, že nemáš v konkrétních případech pravdu, ale přeci nemůžeš celý život žít tím, co ti kdo provedl. Podívej se na své stížnosti a problémy, které nám tu líčíš. A zároveň se podívej, co je v poslední době odvedeno v práci s dětmi. Řada boulderových závodů, povedené MČR i několik U14. A pak se zkus zamyslet, proč tu ty nesmysly pořád píšeš ty, a ne třeba Petra. Jak je možné, že ty se můžeš podělat, jak je vše špatně, ale Eliška Adamovská tu nikde žádné stížnosti nevypisuje????
odpovědět 
             Re: Dík za Bintera18:43:41 07.11.2015
Dovedeš si ty příznivče st. TB, že by letos závodníci na obtížnost,boulder a rychlost kromě Adama, Libora a Martina. Měli od ČHS proplacenou pouze licenci a pojištění? Asi moc ne, co? To by st. TB asi moc v kurzu nebyl, že?

Tak takovou podporu by všichni reprezentanti kromě jmenovaných letos dostali pokud by měli tak tvrdá krytéria podpory jako drytoolisti.

Nedivím se, že st.TB má takovou podporu, hlavně ze strany těch neúspěšných( protože těch je až až) A navíc st. TB získat takovou podporu nic nestojí. Protože těm neúspěšným nerozdává ze svého, ale ze společného. A tak se mu to rozdává.
LRHodpovědět 
              Re: Dík za Bintera18:45:19 07.11.2015
To není žádná stará křivda. To je letos.
LRHodpovědět 
               Re: Dík za Bintera18:48:20 07.11.2015
A skoro bych sitipnul, že jsi petr Resch? Nebo se pletu. Pokud ano omlouvám se mu. :-) Ps. používáž úplně stejné slovní obraty, spojení a styl. Jako Petr Resch v korespondenci se mnou. :-)
LRHodpovědět 
                Re: Dík za Bintera18:52:31 07.11.2015
Ten můj pravopis je doopravdy děs. :-( Omlouvám se.
LRHodpovědět 
                 Re: Dík za Bintera18:59:47 07.11.2015
A navíc mou doměnku že anonym co děkuje za Bintera, je Petr Resch podporuje fakt, že na straně st TB jsou hlavně ti neúspěšní, které st TB bohatě podporuje z cizího. Je z VV Petr Resch. Pokud se pletu opět se mu omlouvám.
LRHodpovědět 
                  Re: Dík za Bintera19:10:50 07.11.2015
1. Asi je zbytečné psát, že Resch nejsem, stejně mi věřit nebudeš.

2. Bintera neobhajuji, ani se ho nezastávám, jen si po všech mých zkušenostech myslím, že kdyby tam byl kdokoliv jiný, nebylo by to lepší. Tedy je zbytečné a hloupé tu psát tak, jako píšeš ty. Prostě plevelit diskuzi u MČR tvým pseudoproblémem s nějakou licencí je neslušné, neférové a měl sis to odpustit, i když je to třeba pravda.

3. Nemáš pravdu. Opět se mohu jen zeptat proč, když je to vše tak špatné, si tu nestěžuje a s Binterem nebojuje třeba Adamovská.

odpovědět 
                   Re: EA versus s.TB10:17:43 08.11.2015
A proč by si na něj měla EA stěžovat? Třeba nemá tak jako já problém s trenérskou licencí. Upozorňuji, že to není žádná stará křivda :-). Nedávno jsem požádal o zařazení do seznamu trenérů licence B na stránky ČHS. S.TB je silně proti tomu. Už mi ze svazu napsali několikátý důvod proč bych měl mít svou licenci neplatnou. Vždy jsem jim ten argument vyvrátil. Teď se nakonec odvolávají na nějaký dokument, který hledají :-), ale který nemohou najít protože neexistuje. FTVS kde jsem si licenci dělal s jeho platností problém nemá. Pouze s.TB potažmo ČHS.
A tak jak jsem zjištoval na MŠMT, FTVS, ČHS i jinde, jak je to s udělování a platností licencí. Narazil jsem na "podivné získání" licence"A" s.TB
Asi by EA taky vadilo kdyby jí někdo nechtěl uznat její poctivě nabyté zdělání.
Tak to je třeba jeden z posledních( žádná stará křivda) problémů, který mě trápí v souvislosti s s.TB.
Taky mi třeba vadí, jak shazuje Elišku Vlčkovou (taky žádná stará křivda)
Taky mi vadí jak se před finálem v Písku obul do Edity, která pak pomalu s pláčem odcházela do izolace. Řekl bych, že se mu ji podařilo před finálovkou parádně rozhodit.(taky žádná stará křivda)
Taky mi vadí jak s.TB buzeruje Libora na závodech, když už se tam náhodou potkají. V tomto případě, ale už Libor nemá problém ho poslat do p....le.(opět žádná stará křivda)
Prostě s.TB to má tak, že toho, kdo nejde s ním bere tak , že jde proti němu.
LRHodpovědět 
                    Re: EA versus s.TB15:21:34 08.11.2015
A proč to řešíš v diskuzi pod MČR mládeže? Já chápu, že se cítíš ukřivděn, ani máš pravdu. Ale proč se neobrátíš na revizní komisi nebo soud, ale vypisuješ to tady?
odpovědět 
                     Re: EA versus s.TB15:33:35 08.11.2015
Mozna to tu resi ze stejneho duvodu jako ty (pokud si teda ten, co tu vyplodil tech xx prispevku) ;).
odpovědět 
                     Re: EA versus s.TB16:04:19 08.11.2015
Myslím, že ten kdo již dříve udělal nějaké zkušenosti s revizní nebo disciplinární komisí, velice dobře chápe, proč se na tyto svazové instituce LRH neobrátil. Jiná věc skutečně je, že tento Binderův skandál - Bintergate - není na debatu pod nesouvisejícím článkem, ale na samostatný článek. To beze sporu.
Přičemž podle výše popsaného to vypadá, že by se LRH se svými poznatky měl obrátit na OČTŘ.
JiBodpovědět 
                      Re: EA versus s.TB16:07:51 08.11.2015
No konečně... :-)
odpovědět 
                       Re: EA versus s.TB19:27:00 08.11.2015
Sám jsi ho k tomu nabádal, já v tomto ohledu s tebou jen souhlasím... (;-).
JiBodpovědět 
                   Re: Dík za Bintera15:56:29 08.11.2015
Ja si myslim, ze to bude jeden z Binteru :).
odpovědět 
          Re: Profi trénink17:38:45 07.11.2015
Nic toho, co píšeš, ti neberu. Jen si dovolím tvrdit, že je obrovský rozdíl mezi trenérem teoretikem, klidně i s odborným vzděláním, a někým, kdo třeba už deset let tráví většinu svého času trénikem dětí, objíždí s nimi každý rok mnoho závodů a má je často na medailových pozicích.

Neber to špatně, třeba Bídův oddíl a jeho děti mají má výsledky v závodech. Ale pokud ne, tak je jakékoliv filozofování o potřebách dětského a lezení a repre pouhé teoretizování bez reálného základu. Když jsi sám uvedl tu kvalitu aut, tak ji samozřejmě může posoudit i někdo jiný, než konstruktér. Ale minimálně by se tím autem měl svézt a vyzkoušet ho. To, co Bída předvádí, je posuzování kvality aut pouze na základě vzhledu a technických spcifikací. Je to v pořádku? Osobně bych navrhoval, aby každý, kdo chce hodnotit a posuzovat kvalitu jakéhokoliv auta, se s ním nejdříve svezl. To samé rohlíky. Jistě může kvalitu posoudit i někdo, kdo nikdy žádný neupekl. Ale nejdříve ho musí ochutnat. V případě lezení a tréninku dětí a mládeže tedy doporučuji si rok dva prožít závodním lezením a přípravou dětí na závody, pak spolu můžeme debatovat o potřebách.
odpovědět 
           Re: Profi trénink19:45:36 07.11.2015
No vzhledem k tomu, že ses za ty dva roky nezvládl podepsat, je tenhle tvůj výplod velice legrační. Nějakej anonymní maniak s největším diskusním indexem v ČR se konfrontuje s podepsanejma lidma, vyslovuje jim nedůvěru a sám se anonymně tváří jako všech insajdrů a trenérů král. To je bžunda :)
P.odpovědět 
            Re: Profi trénink19:52:18 07.11.2015
Mě jako bžunda spíše přijde to, že jsi krásně zhodnotil moji postavu a moje nepodepisování, ale obsah a podstata příspěvku jde opět stranou.
odpovědět 
             Re: Profi trénink12:00:07 08.11.2015
Trochu soudnosti.. Nemam nic proti anonymum, ale tvarit jako ten co o tom hodne vi, ma mnoho zkusenosti, zna dokonale pomery chodu uvnitr - vlastne prezentovat se unikatnimi znalosti - a neidentifikovat se pri nekolikalete kontinualni konfrontaci se znamymi lidmi, je opravdu hodne smesne. Takovy imaginarni znalec vsehomira.

Nevim, jestli si uvedomujes, ze v tomhle pripade bude mit obsah a podstata tvych cetnych prispevku (tezko rict, ktere vlastne za ty posledni 2 roky patri tobe) smysl a vahu, jen kdyz se bude vedet, kdo za nimi stoji. A pro vytvoreni predstavy o celkovem tvem postoji, znalostech a relavanci prispevku je take nutne vedet za konkretne kterymi prispevky stojis.

Uplne stejne tu muze kdokoliv nekolik let krafat o tom, ze cele CHS je totalne na hovno. Binter je totalni bridil atd. atd. Bude se tvarit, ze to vi velmi dobre, protoze jako skoro jediny v CR ma mnoho zkusenosti zevnitr CHS a zna vsechny mozne pomery a okolnosti. Vsem, kteri si budou chtit tem vyrokum priradit vahu a vsem kteri maji jiny nazor, bude rikat, ze jim unika podstata a ze vlastne vedi hovno. Hmmm. Nic moc, ne?

Takze mam-li proti sobe LRH, ktery uz toho dost vytvoril, poukazuje na urcite veci o kterych je znamo, ze v nich muze mit slusny prehled a nejakeho imaginarniho znalce experta, vzdy dam vetsi vahu LRH. A myslim, ze kazdy.

Rada na zaver. Usetri si energii. Vykasli se na to, protoze timto velmi nestastnym stylem to je jen ztrata casu.
odpovědět 
              Re: Profi trénink15:19:50 08.11.2015
Děkuji za radu, když dovolíš, zařídím se ale podle sebe. Ono to fakt není důležité, mé názory nemají váhu a ani nechci, aby ji měly. Nechci ani nikoho přesvědčovat nebo ho přemlouvat k mému pohledu na věc.

A že dáš přednost Hrozovi? Dobře, chápu to. Já nikdy neřekl, že nemá pravdu. Ty totiž stále naprosto nechápeš, o čem píšu. Můžeš stát za Liborem, jak chceš, ale to, že má pravdu, je asi tak jediné. A nejméně důležité.

Můžeš napsat jediný úspěch, který Hroza ve vztahu k ČHS má? Co dokázal prosadit a změnit ve svůj prospěch? Nebo alespoň ve prospěch toho, v čem se angažoval. Trénoval Libora a Lucku, pořáda kritizovala svaz a finace, pokaždé měl pravdu, a jak to skončilo? Kam se posunula podpora pro repre v cepínech? Jak Lucka nakonec dopadla? Jak dopadl celý drytool? V čem dalším se Libor angažoval, a mělo to úspěch nebo alespoň dobrý průběh? Takže to, zda někdo bere mě nebo Libora není vůbec důležité. Důležité je, co se děje. A že se děje to, že Libor akorát vše a všude kritizuje a stále si na něco stěžuje a nic se nemění, a na druhé straně Binter vesele dál řídí závodní lezení, nemůžeš nijak okecat. Takže k čemu to je, že plevelí diskuzi k MČR? Opravdu to je jediné, co umíte? Maximálně tak vykřikovat svoji pravdu v diskuzi na Lezci? Psi štěkají, karavana jede dál?
odpovědět 
               Re: Profi trénink15:42:33 08.11.2015
Ten prvni odstavec si trochu protireci s tim co tu v diskuzi masivne predvadis :). Teda pokud netrpis silnou grafomanii a neni to soucast terapie.

Obzvlast dobre je vyjadreni o pleveleni diskuze od cloveka, ktery k jejimu pleveni prispiva obrovskou mirou.

Jo a mimochodem, mozna lepsi lidi posuzovat nejenom podle toho co delaji v CHS :).
odpovědět 
                Re: Profi trénink16:13:54 08.11.2015
Z obecného hlediska jistě. Ale my se teď bavíme o změnách v ČHS a o tom, jak svaz a komise závodního lezení fungují. Takže i kdyby někdo byl nejlepší člověk na světě, je to z hlediska vlivu na činnost ČHS naprosto nepodstatné.

Možná, že by sis měl nejdříve definovat cíle a priority. Je hlavním cílem mít pravdu, nebo získat rozumnou podporu pro pro mně důležitý sport a sportovce? Je fajn mít pravdu a radost z morální převahy. Ale neznám nikoho, komu by to zaplatilo nové lezečky nebo cesťák.
odpovědět 
                 Re: Profi trénink19:45:07 08.11.2015
Jsem nevěděl, že jsem členem nějakého oddílu, který by objížděl závody, dokonce dětí. Každopádně členem jednoho oddílu jsem, už před lety jsme v něm zrušili povinné členství v ČHS.
Bídaodpovědět 

 Rychlokurz na trenéra "A"06:53:50 06.11.2015
Pane Bintere doopravdy by mě zajímalo jak jste dosáhl trenérské licence "A" A to za finančního přispění ČHS


20.12 2013 byla na stránkách ČHS napsaná tato informace.


ČHS ve spolupráci s FTVS UK vytvořil i podmínky pro získání trenérské licence A se specializací na sportovní lezení. Kritéria pro získání této licence jsou následující:

- vysokoškolské vzdělání magisterské úrovně tělovýchovného směru
- minimálně 4 roky odborné praxe na vrcholové úrovni (individuální vedení alespoň 2 členů reprezentačních družstev mládeže nebo dospělých)
- uchazeč nebyl pravomocně odsouzen za úmyslný trestný čin
- uchazeč se nedopustil závažného disciplinárního provinění

Zájemci o trenérskou licenci A splňující uvedená kritéria se mohou hlásit na adresu radana.plevkova@horosvaz.cz . V přihlášce uveďte jméno, příjmení, datum narození, adresu, telefon, oddíl, seznam svěřenců reprezentační úrovně a dobu spolupráce, nejvyšší dosažené vzdělání (bude nutno doložit ověřenou kopií diplomu). Uzávěrka přihlášek je 31. 1. 2014. Bližší informace k licenci A získáte na adrese tomas.binter@tiscali.cz .


5.1 2015 jste byl již trenér s licenci "A" To je také napsáno na stránkách ČHS

Velice by mě zajímalo jak jste  během jednoho roku 2014 a bez licence třídy "B" dokázal splnit kritéria která jsou na stránkách FTVS



Trenérská škola - licence A

    je otevřená pro všechny sporty

    přihláška do 15. května každého roku příslušnému sport. svazu či spolku v tělovýchově a sportu v České republice

Podmínky pro přijetí ke studiu

    úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou

    proděkan pro rozvoj může uchazečům bez maturity udělit výjimku, která umožní získat středoškolské vzdělání zakončené maturitou do ukončení Trenérské školy

    druhá nejvyšší trenérská kvalifikace příslušného sportovního svazu či spolku

    doporučení příslušného sportovního svazu, eventuelně spolku

    přihlášku podávejte prostřednictvím sportovního svazu, eventuelně spolku

    cena: 11.000 Kč/akademický rok

Podmínky pro otevření daného oboru studia

    minimální počet uchazečů o studium je 8 posluchačů pro daný sport

    v případě menšího počtu zájemců než 8 je nutno s příslušným svazem, eventuelně spolkem projednat ekonomické podmínky zajišťující výuku specializace

Organizace výuky

    studium je dvouleté

    9 konzultací do roka (konzultace začínají v pátek dopoledne a končí v sobotu odpoledne - viz. rozvrh konzultací)

    v průběhu studia se vykonávají z určených předmětů zkoušky (Zk) nebo zápočty (Z)

Závěr studia

    úspěšné absolvování závěrečné zkoušky (ZZk) před zkušební komisí

    obhajoba závěrečné práce


Po splnění všech předepsaných zkoušek, zápočtů a obhájení závěrečné práce získává absolvent

    osvědčení o úspěšném absolvování studia Trenérské školy na UK FTVS v Praze

    Tyto dokumenty vytvářejí podklad pro vydání trenérského průkazu nejvyššího trenérského vzdělání a současně splňují základní podmínku pro vydání živnostenského listu.


Organizační, studijní a zkušební řád TŠ

Vyhláška pro Trenérskou školu – akadem. rok 2015/2016

Vyhláška pro závěrečné ročníky Trenérské školy

PDF TXT print
Poslední změna: 19. srpen 2015 15:12
LRHodpovědět 
 Re: Rychlokurz na trenéra A09:29:30 06.11.2015
To vypadá jako dobrá investigativa, Libore :-) A také jako pěkná levárna od ČHS.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Rychlokurz na trenéra A09:45:20 06.11.2015
Podle mého mínění si TB potažmo ČHS stanovily "svazové podmíky" tak aby na ně nemohl takřka nikdo dosáhnout. Do toho se TB zapletli ještě dvě dívenky, které tyhle "svazové" podmínky taky splnily. Tak je tam musel přibrat. Ale ty se jen nevědomě svezly s TB. Podle mě si to TB nastavil tak aby si upevnil svoji pozici předsedy soutěžního lezení a to tím, že vytvořil " Kvalifikační řád pro trenéry" kde se píše, že reprezentační trenér musí mít licenci "A" a to splňuje TB a ty dvě dívenky které mu jistě nebudou dělat konkurenci. TB není vůbec hloupý, ale je neskutečně až chorobně ctižádostivý a toužící po tom aby někoho mohl řídit.
LRHodpovědět 
   Re: Rychlokurz na trenéra A11:19:59 06.11.2015
Vidím to úplně stejně a někdo by s TB už měl něco udělat. A to se tady ještě nebavíme o tom, jak v reportech ze závodů vychvaluje svoje svěřence do nebes. Přestože jsou slabý a někdy na to prostě nemají, TB si najde výmluvu na uklouznutí a podobně. Jasně jde vidět, že jim síly došly a spadly naprosto přirozeně jako každý jiný.
odpovědět 
    Re: Rychlokurz na trenéra A11:37:30 06.11.2015
Co se týká těch reportů. Já se na ně vždy těšil. Protože jsem se u nich vážně vždycky od srdce zasmál. A smích je potřeba. Až teda pak ne těch pár posledních kdy se začal navážet do Elišky.
LRHodpovědět 
     Sranda k popukání20:51:34 06.11.2015
Pokud pominu tu Elišku, mohl bys nám napsat, co je na posledním reportu tak směšného? Rád se zasměji, asi jsem to přehlédl. Co je na reportu z Chocně tak veselého?
odpovědět 
      Re: Sranda k popukání16:19:01 07.11.2015
Já napsal....až na těch pár posledních..... Takže Chocně se to netýkalo. Ale téměř vždy závodů na kterých se účastnil TB ml.
LRHodpovědět 
   Re: Rychlokurz na trenéra A11:26:20 06.11.2015
to je klasický český kocourkov. jakmile má někdo nějkou moc, zneužívá jí, tváří se že je nedotknutelný a když mu něco vyčtete tváří se uraženě. "navrhuji zavřít na doživotí. to jako do konce života?" :D
honza odpovědět 

 Bylo, je a bude18:35:30 06.11.2015
Vážení. Každé vedení, stejně jako každý system a vláda a politika má svá pro i proti. Byl předválečnej kapitalizmus a sport byl jaký tenkrát byl. Byl komunizmus a bylo to stejné. Nyní je demokracie a je to totéž.  Vždy jsou klady a zápory. Vždy budou ti co jim to pasuje a budou si chrochtat a ti, co budou křičet a protestovat. Za 1 republiky nebylo příležitostí a peněz, zato bylo nadšení a lidé makali.Za komoušů byla diktatura, ale příležitostí s dostupnost na sport i peněz bylo víc než dnes.Iniciativa se ovšem stranicky řídila a pobízela. Dnes je ona t.zv. demokracie a vše je řízeno trhem.A platí princip zastupitelství. Takže centrum a hlavní slovo má Praha a pražáci, neboť tam je ono ústředí a všechny organizační akce. A pokud někdo nesouhlasí, musí si na valný hromadě zajistit většinu a stav změnit, což bejvá pochopitelně problém. Kdyby ono centrum bylo v Brně či Ústí, bylo by to možná jinak. A není to jinak ani ve sportu, ani v politice, ani ve většině případů, takže platí a bude platit - samo se nic nezmění a jakákoli změna je a bude problematická a obtížná a nemá smyslu se dohadovat ani v diskuzích, ani v hospodách.. Hovgh
Honzaodpovědět 

 Poděkování Monice Brkalové20:37:54 06.11.2015
Děkuji ti Moniko za perfektní fotky ze závodu. Je z nich cítit celá atmosféra a nadšení závodníků. O to se snažím už dlouho a mám alespoň s někým srovnat co tvořím já :-) Díky a ať se ti daří.
enzoodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.