LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se držíš, nemůžeš spadnout!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141686 cest
Nové přelezy:
Time Lapse 7c
Tobi Or No 7c
U Spomen D 7c
Archeotalp 7b+
Futurs Bar 7C
Epta Xroni 7c
Epta Xroni 7c
Epta Imere 7b
Black Elef 9
Pedrův Smr 10-

Stěny
SAUNA - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Video:Jindřich Hudeček a Adam Ondra o Klekání

V loňském roce na konci července jsme s Adamem Ondrou natáčeli video na EpicTv soutěž. Při té příležitosti jsme pozvali i Jindřicha Hudečka a přemluvili Adama, aby zkusil na OS jeho legendární morálovou cestu Klekání ve skalách v Teplicích nad Metují.

Adam si zaslouží náš obdiv, protože červencové podmínky k přelezu kolmé pískovcové stěny moc nepřály. Nicméně to Adama nezastavilo a cestu bez větších problémů přelezl. Záběry byly točené poměrně narychlo, doufám ale, že se budou líbit:





Pozn. redakce: Článek z loňska o zmíněném videu do soutěže na EpicTV. (Video dostalo ocenění za dech beroucí záběry): Adam Ondra přelezl on-sight morálové Klekání. Podpořte video…

Vojta Ličko   [úpravy] 21:17 31.05.2016Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 klek22:31:51 31.05.2016
dobrý. jen škoda, že se tam víc kecá než leze.
Honzaodpovědět 

 Perfektní23:33:37 31.05.2016
video!
Mattyodpovědět 

 sendstone23:36:16 31.05.2016
Yes!
honzaodpovědět 
 Re: sendstone23:53:12 31.05.2016
pise se sendstoun, woe.
odpovědět 
  Re: sendstone11:36:01 01.06.2016
sandstone woe
odpovědět 
   Re: sendstone13:30:29 01.06.2016
To není sand od slova písek, ale send od slova poslat to tam, woe´s.
honza - grammar naziodpovědět 
    Re: sendstone18:34:56 01.06.2016
pak tedy sentstoun, protoze uz to tam poslal a je to poslany.
odpovědět 

 ...06:53:54 01.06.2016
Pekne video, fajn kecani, ubohej maglajz.
Honzaodpovědět 
 Re: ...07:28:42 01.06.2016
Českej honza :-DDDDDDDD Video pěkný.
Willhemodpovědět 
  Re: ...07:59:04 01.06.2016
Českej Honza? Spíš českej lezec v podání Adama.
Honzaodpovědět 
  Re: ...08:21:21 01.06.2016
Boha jeho.
Je opravdu nutný tím natáčením a veřejným promítáním přelezů s mágem (který v tý konkrétní cestě věcně nevaděj) ochranáře všech stupňů, těch vyšších zejména, provokativně srát?? To to fakt nikomu nedochází?
ach joodpovědět 
   Re: ...08:40:03 01.06.2016
je to neuvěřielný. třicet let se tady na písku leze s maglajzem a furt se najde někdo, komu to ještě není jasný.
DTXodpovědět 
    Re: ...08:47:47 01.06.2016
sorry, takhle se muze vyjadrit jen ubohy pitomec, ktery "po nas potopa" ze...
Honzaodpovědět 
     Re: ...09:21:31 01.06.2016
Diskuze o mg je zase tady!!! Tak šup šup pište! DTX palec hore :)
Maraodpovědět 
     Re: ...09:22:51 01.06.2016
Lezeni bez maglajzu znamená čekání na podmínku a o to větší radost, takže podle me je tato varianta mocne emoční, kdežto varianta neřeším"seru na to" ryze egoistického směru, neříkám však, ze první varianta v sobě ego nemá :)....
Václav odpovědět 
     Re: ...11:01:10 01.06.2016
hoziku u mě jsi se svým názorem pitomec zase ty..) ja si pamatuju,jak cca před 30 lety jeden chudák drtil kalafunu,protože nesehnal mágo a kdyby tady bylo na krámech,jak v itálii,tak s tim lezou všichni..jo bylo to na prachově..)
odpovědět 
      Re: ...11:16:57 01.06.2016
jasne ty vizionari, takze ted je na krame za babku a lezou s tim vsichni? ti ta backflash vize nejako nevysla
odpovědět 
       Re: ...12:32:12 01.06.2016
no a nelezou snad?jasný černá ovce bez mága se najde vždy,ale s mágem leze většina ty moulo.už se s tim smiřte..))
odpovědět 
      Re: ...14:39:47 01.06.2016
Na krámech tu bylo odjakživa, protože v každý normální tělocvičně byl na bradla nebo kruhy přístup jen se zaprášenejma rukama (gymnasti ho používali už před válkou). (Samozřejmě, za Husáka ne v každým krámě bylo všechno, co by tam mělo bejt, což je dneska o něco lepší.)
Ovšem většinu lidí nenapadlo s tím lézt.
odpovědět 
       Re: ...14:17:32 03.06.2016
no ja pamatuju naseho telocvikare na zakladce v osmdesatych letech, jak nam dovolil si trochu otrit ruce magovou kostkout, kterou sehnal po letech v drogerii a choval ji jako svatost pro skolni atleticke zavody, aby se nam lip splhalo na tyci... takze asi tak k dostupnosti veci za Husaka
odpovědět 
    Re: ...10:40:38 01.06.2016
Představ si, že najde. Pokud jde o lezce, tak těm to (ne všem, ale podstatné části) v cestách tohohle typu jasný je. Ovšem ochranářům to jasný není, respektive odmítá bejt. Takže pokud, DTX, stojíš o to, aby se za nějakej čas lezlo v Teplicích atp. výhradně na punk a na černo, užij si to.
Jak se píše výš: je fakt hovadina dráždit hada bosou nohou.
odpovědět 
    Re: ...10:40:40 01.06.2016
Představ si, že najde. Pokud jde o lezce, tak těm to (ne všem, ale podstatné části) v cestách tohohle typu jasný je. Ovšem ochranářům to jasný není, respektive odmítá bejt. Takže pokud, DTX, stojíš o to, aby se za nějakej čas lezlo v Teplicích atp. výhradně na punk a na černo, užij si to.
Jak se píše výš: je fakt hovadina dráždit hada bosou nohou.
odpovědět 
     obhajoba ochranářů12:39:44 01.06.2016
bych se jich maličko zastal. nemyslím si že "jim to odmítá bejt jasný". ne každého zajímá nějaká sportovní hodnota, to ochranářům nepřísluší hodnotit. pak součástí ochrany přírody je i ten krajinnej ráz, a ne každýmu se ty bílý fleky musej líbit. tou cizorodostí toho děsnýho množství tý substance a chemismem bych se netrápil, to nebude podstatné. a nakonec, lezení obecně přírodě příliš neprospívá, a tak je snížení počtu dní kdy to jde v podstatě v ochranářském zájmu.

hele, to když porušujete nějaký jiný dohody, třeba když češete jablka ze sousedova stromu, taky se u toho pyšně fotíte? líbí se to sousedovi? co potom řekne, když přijdete s prosíkem aby půjčil štafle?
Lukas B.odpovědět 
      Re: obhajoba ochranářů13:57:13 01.06.2016
ona i ta sportovní hodnota lezení s maglajzem je řádově nižší
odpovědět 
       Re: obhajoba ochranářů14:02:18 01.06.2016
sportovní hodnotu jako softmover neřeším a nezajímá mě (v těch mejch šestkách). aktuálně mě zajímá trvalá udržitelnost provozování této kratochvíle v přírodě.
Lukas B.odpovědět 
       Re: obhajoba ochranářů18:45:58 01.06.2016
Uplne nejnizsi je za pouziti lezecek, lana, sedaku atd..
odpovědět 
    Re: ...11:00:53 01.06.2016
spíš: 30 let už jsou tu jedinci, kteří porušují vyhlášku a lezou s maglajzem a 30 let už jsou tu ochranáři, co berou peníze za práci, kterou neodvádějí
odpovědět 
     Re: ...12:30:46 01.06.2016
ale no tak decka takhle se hadat kdyz mate svatek. Kuste!.. ten prasek prece pouziva aby chranil skalu pred poskozovanim.
starej skautodpovědět 
    Re: ...10:39:50 02.06.2016
Pravidla jsou jasný. Pokud se někomu nelíbí tak ať proti nim bojuje na oficiální úrovni. Druhá varianta je mg používat poskrovnu, v těžkých cestách, nechlubit se s tím a když to jde, tak to po sobě očistit. ( pro mě to v praxi znamená, že když jdu do cesty na mým maximu, tak si namáguju dole, ruce otřu a pytlík nechám v batohu). Tenhle stav je o průšvih a dlouho nám procházet nebude. Zvlášť, pokud se tak chovají lezecké elity. Btw: vůbec nechápu jaktože na českém trhu není obarvené mágo. Myslím, že by to tu šlo na dračku.
vašek k.odpovědět 
 Re: ...12:46:13 01.06.2016
Boze... a dokazal uz nekdo vyzkumem vliv magnezia na erozi piskovcu? Nedokazal! Pokud ano, rad se priucim. Podle toho, co jsem cetl, je pot pro piskovec mozna i horsi nez magnezium, takze bychom meli taky zakazat lezt pisky vsem, kterym se poti ruce...
michalodpovědět 
  Re: ...12:56:46 01.06.2016
:))) uz jsem se lek, ze blbost kvete jen v kvetnu
odpovědět 
  Re: ...13:04:44 01.06.2016
viz treba clanek: http://www.lezec.cz/fotos/fil_3631.pdf (a dalsi), jediny duvod zakazu je vlastne esteticky, nic vic, nic min...

michalodpovědět 
   Re: ...13:15:46 01.06.2016
neni to tak uplne pravda
odpovědět 
   Re: ...14:26:37 01.06.2016
... jak u blbejch na dvorečku. Je šumák, jakej je důvod zákazu, prostě ten zákaz tady je. A v případném sporu lezci kontra ochranáři o to, jestli se v Teplickejch nebo jinde vůbec smí lézt (ať už s maglajzem nebo bez), tahají lezci za výrazně kratší kus provazu. Ne proto, že úředník je pámbu (i když to tak občas vypadá), ale proto, že jakékoliv lezení prostě skálu poškozuje – což nepopírá ani žádný lezec, že.
ach joodpovědět 
  Re: ...13:54:00 01.06.2016
s tím zákazem potících se za mě souhlas, tím zmizí ze skal každý mádžista
odpovědět 
   Re: ...14:31:02 01.06.2016
Jasný, ale s hromadou maglajzistů i pár potících se tradicionalistů a to má smysl :-).
Trojkařodpovědět 
  Re: ...15:29:00 01.06.2016
Mě je třeba škodlivost ukradená. Jestli to eroduje rychleji nebo pomaleji je mi jedno, klidně ať to celé spadne. Ale kdo má koukat na ty bílé fleky?
odpovědět 
   Re: ...19:08:26 01.06.2016
A co je to mágo? Je to bílá plíseň?
Monikaodpovědět 
   Očistit19:15:27 01.06.2016
Ono by stačilo to mágo po sobě očistit a pak by možná problém nebyl. Na druhou stranu je jasný, že ne všude by to šlo (měkký pískovec). Hodně jsem se nad tímto tématem zamýšlel a zkoušel lízt bez mága i na umělé stěně. Argumenty jsou tak 50 na 50, souhlasím s těmi, co tvrdí, že pot škodí skále víc než mágo. A tradicionalismus je za námi - pro ty co si hrajou na klasiky. Doba se vyvíjí a pokud chce být člověk klasik, měl by lézt jen s lanem bez sedáku a bez lezeček (případně s mechovkou). Jinak to není tradiční pískovcové lezení, ale přirozený vývoj. Nadruhou stranu chápu i "klasiky" v tom, že když si chci zalízt a nepoužívat mg, tak proč bych měl lízt přes zamágovaný chyty? Taky to není vizuálně pěkný pro návštěvníky skal. Já jsem zastánce toho, aby se buď: 1.povolilo mg v moderních cestách, 2. povolilo mg v určitých sektorech, 3. přejistily se moderně po domluvě některé cesty (ne klasiky) - aby se lidé nebáli pocení rukou a mohli tyto cesty zkusit...
pohodaclimberodpovědět 
    Re: Očistit21:24:12 01.06.2016
mozna lip jit napohodu, bez poceni, hrat sachy
odpovědět 
    Re: Očistit21:56:52 01.06.2016
1. a 2. už několik let platí, pokud jde o lezecká pravidla. Ochranáři to bohužel vidí jinak a nejde je přesvědčit. Přitom v územích, kde do toho mají co mluvit (drtivá většina písků), mají navrch.
3. je zjevně neprůchozí i mezi lezci. Univerzální odpověď zní, že když na to nemáš ve stylu prvovýstupce, neser se do toho.
odpovědět 
     Re: Očistit22:24:43 01.06.2016
částečně máš pravdu, ale kdyby to tak mělo platit i na nepískách, tak si dnes skoro nikdo nezaleze
vem si třeba že bys měl lízt někde na skobách, to by se ti možná nelíbilo - takhle lezli prvovýstupci na nepískách
odpovědět 
      Re: Očistit22:41:16 01.06.2016
S lezením po skobách nemám problém. V horách většinou ani teď nic jinýho nenajdeš. Ale to není zdejší téma, řek bych.
odpovědět 
       Re: Očistit08:13:54 02.06.2016
to je zase radost videt bandu tlacenek s gambrinusem desitkou jak se vztekaji nad pouzivanim magnezia v cestach, kam nedohlednou ani z chodniku :D
helenkaodpovědět 
        Re: Očistit09:10:41 02.06.2016
neboj, existuji svetly vyjimky, kteri piskovcovy lezeni tolik neochcavaji, jen jsou v mensine a spis lezou nez kecaji
odpovědět 
    Re: Očistit08:12:00 02.06.2016
No to musí být prima lézt po tobě na nějaké stěně. Ty si tam odpotíš svých pár chytů, ale co ostatní? Není větší hnus než lézt po někom, kdo máguje a nechává chyty mokré a umaštěné. Mágovat na stěně a na bouldrovkách je slušnost a ohleduplnost. Stejně jako nelézt bez lezeček, kdo na to pak má sahat.
odpovědět 
     Re: Očistit07:00:31 03.06.2016
Osobně si myslím, že mnohem víc než lezení s mágem nebo bez mága, poškozuje skálu vlastní lezení, soustavné zakládání uzlu do stejných míst, neustálé provlékání hodin, které jsou mnohdy poloviční, vyšlapané stupy, prořezané vrcholy a hrany od lana ..... To MG je až druhořadá záležitost, ale tak jediné čím se dá vlastní lezení trochu umsěrňovat a regulovat.
Když se človek podívá do oblastí, kde se normálně leze s MG a vidí ty chyty s "centymetrovými" vrstvami mága, tak je mu nanic.
Všechno je to o přístupu lidí, ohledupnosti a šetrnosti k přírodě. Já osobně se snžím chovat tak, aby nikdo nepoznal, že jsem tam byl, lezl.

Jinak jsem čekal, že v X na písku se Adam ani nezapotí :-).
Karelodpovědět 
      Re: Očistit08:46:48 03.06.2016
30 nad nulou a 30 m runout? To se clovek asi zapoti uz pod nastupem..
odpovědět 
 Re: ...08:09:32 03.06.2016
osobně si myslím, že přírodě škodí víc všechna jiná lidská činnost, než lezení s MG. to je to poslední, co nás z týhle planety setřese...tak přestaňte řešit nesmysly. těžký cesty bez mg jdou špatně/vůbec
honzaodpovědět 
  Re: ...08:51:18 03.06.2016
ale prosim Te :), tezky cesty bez mg jdou, jak jsem jiz nekolikrat videl, dokonce i na ceskem pisku, v realu i na fotkach, ale je to mnohem tezsi a nelze takove cesty lizt za kazdyho pocasi, je inspirativni pozorovat jedince, kteri to umi a nemaji problem mnohem vetsi narocnost vystupu podstoupit, za cenu vetsi rezie (vetsi zavislost na pocasi, rychlejsi prolezeni prstu, vykazovani vetsiho umu)...
odpovědět 
   Re: ...10:12:44 03.06.2016
ale prosim Te :) Viděls tak někoho lezt nebo aj tak sám lezeš? To je trochu rozdíl... By mě zajímalo, jestli je problém v mg jako takovým (žeby to ničilo skálu sem zatím nepostřehl) nebo jen barva. Pak bych se divil, že s třeba šedým nebo béžovým mg někdo z domácích prodejců dávno nepřišel. určitě by to v PRC namíchat zvládli.
Willhemodpovědět 
    Re: ...10:55:30 03.06.2016
Wilheme, vzhledem ke kontextu veci, je jedno, jestli videl nebo tak leze, furt je tam nekdo, kdo tak leze, takze sice to rozdil je, ale vubec to neni rozdil v kontextu tematu. A barveny nebarveny resi event. jen estetickou zalezitost na 1. oko, zbytek, kurveni cesty pro cisty prelez, neresi.
odpovědět 
     Re: ...11:53:59 03.06.2016
hnus sou spíš upatlaný mastný díry a pokud někomu, kdo leze bez mg, šmydlaj na omádžovaným ruce, měl by si třeba uvědomit, že leze po né úplně suché skále, že? A názor někoho, kdo tak neleze, ale viděl tak někoho lezt? EMOTIKONA SMILE
Willhemodpovědět 
      Re: ...12:44:15 03.06.2016
:))) hlavne, ze ty mas nalezeno na pisku, a jeste tezky, ty nas ale bavis...
odpovědět 
    Re: ...17:57:35 09.06.2016
Barvený maglajz už tu byl (v Redpointu v Teplicích měli dokonce tři barevné odstíny). Bohužel se ale naplno odkrylo, že problém není ani v estetice, ale opravdu se skrývá v ubohosti kritiků.. Snaha byla, teď už se jenom leze.
Zdenekodpovědět 
   Re: ...22:54:48 03.06.2016
neříkám že to nejde. ale... a kůli tomu "ale" každej nechce jezdit zkoušet cestu třeba několik let...mg je podle mě jen estetická záležitost. omágovaný propocený chyt jde dobře očistit zubním kartáčkem a pak to dobře drží. opocený chyt jde očistit jen ocelákem a pak to solí...
honza kodpovědět 
    Re: ...08:50:56 04.06.2016
v te prvni vete mas pravdu, popisuje dnesni trendy kuuul lezce, bohate na vlastni sebelhani si do kapsy, jak jsou dobri, v te druhe, opoceny chyt kartecem, ze by nazor IQ tykve?
odpovědět 
     Re: ...11:10:56 04.06.2016
ježiš další uplakánek.to není trend,ale doba.to že si za komáru hovno dělal a měl si čas neznamená,že to budeme dělat po 20 letech stejně.nemáme na to čas ty troubo.
odpovědět 
     Re: ...11:13:46 04.06.2016
jo a sebelhaní myslíš to,že kluci ted lezou jedenáctky.podle mě si další šestkař,co jen závidí..
odpovědět 
   Re: ...17:53:11 09.06.2016
Mnohem těžší to je leda za deště. Magnezium pomáhá přibližovat lezce optimální podmínce, rozhodně ale obtížnost cesty nesnižuje pod tuto hranici. Naopak, lezec který maglajzuje za sucha a chladna dělá pohybů více, zdržuje se, a tak se nadbytečně unavuje.
Zdenekodpovědět 

 zbrane10:07:02 01.06.2016
old gun a young gun :))
judovanaodpovědět 

 škoda12:24:43 02.06.2016
imho škoda že to video neni trochu líp střižený, pasáž z lezení je taková klipová. A mohli se koneckonců kluci o tom mágu pobavit.
Janodpovědět 
 Re: škoda17:41:02 09.06.2016
Dva nejlepší zástupci svých generací mají v užívání mg jasno do takové míry, že o tom ani nemají potřebu mluvit. Koneckonců pro zábavu je třeba spor a ne jednoznačný souhlas.
Zdenek odpovědět 

 Foto dne:
Trebenna East
Willy Wancker, 8
 Databáze cest:
Všechny cesty (179591)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Time Lapse 7c Pecka
Holubník IXb Labské Údolí - Pravý Břeh
La Peine 6A+ Fontainebleau
Technomaniaque 5B Fontainebleau
Tasmin 3 Fontainebleau
Nově komentované:
Pedrův Smrk 10- Josefovské Údolí
Pedrův Smrk 10- Josefovské Údolí
Pedrův Smrk 10- Josefovské Údolí
Dvoukruhová 5+ Skalný
Cesta K Nebeskému Klidu 6+ Srbsko

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Poučení | Poučení | Re: RIP Ondro | Re: poučení | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (122)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (36)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (12)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (1)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 384 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 327 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 296 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 295 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 275 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.