LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jištění zdržuje.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
33.Havlík 10510
34.Jeliga 10493
35.Novotná 10484
Bouldry:
33.Hronek 9028
34.Oliva 8953
35.Pelikán 8925
Hory:
14.Y 5373
15.Louda 5220
16.Abt 5186

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1142196 cest
Nové přelezy:
Yorgos 7b
Afterpárty 7C
Bod Zlomu Xc
Top Gun 10-
Pedrův Smr 10-
Sinter Wan 7b+
Roof Rabbi 8a
Polární Zá 8A+
Ztracenec 7C+
Panychida 9+/10-

Stěny
V 16 - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Gabriela Vrablíková přelezla cestu THC XIb v Labáku

Gabriela Vrablíková přelezla cestu THC XIb v Labském údolí. Jedná se tak o první české ženské XIb, informoval minulý týden na Facebooku Český horolezecký svaz:



Cesta z roku 2002 nemá moc přelezů a je v DB na Lezci zde:

THC

Rozhovor s Gabrielou Vrablíkovou o THC zveřejnila emontana.cz:

Gabča Vráblíková po XIb v Labáku: „Na bouldrovce mě holky válcují“

O vzniku cesty THC viz zpráva na Lezci z roku 2002: Nová cesta ve Žlebu
THC AF XC



sth   [úpravy] 06:23 27.11.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Gratulace09:38:33 27.11.2018
Tak tomu říkám přelez, neskutečná lajna Gabča hustá fakt!
Jarda P.odpovědět 

 gratulace12:28:15 27.11.2018
wooooooaaaa klobouček dolů !!!! krásná práce :) na jaře chci na to taky :)
mlejnisodpovědět 

 Gratulace17:38:12 27.11.2018
Gratuluju a dávám si na tebe Gabčo šlukaka THC
Krajsosodpovědět 

 django22:16:04 27.11.2018
bombastyk! čupr počin!
odpovědět 

 !10:57:17 28.11.2018
Velká gratulace!!!
P.odpovědět 

 pěkně14:02:48 28.11.2018
Pěkně, gratulace! Nevyznám se v tom, tak bych se rád zeptal někoho, kdo má přehled - je to výkon na úrovni světové špičky?
odpovědět 
 Re: pěkně18:06:21 28.11.2018
Kratce: ne.

THC se prevadi na francouzskou klasifikaci jako 8b+. Nejtezsi zensky prelez je 9b (Angela Eiter), pak jsou prelezene 3 cesty za 9a+ (Margo Hayes, Anak Verhoeven), par 9a/+ (Josune Bereziartu, Ashima Shiraishi a mozna dalsi) a celkem dost 9a, i kdyz plno z nich se jiz povazuje za 8c+. Prvni 8b+ vylezna Lynn Hill v roce 1990, tedy v roce ve kterem se Gabca narodila. Nejtezsi zensky OS je asi 8c.

Nicmene, ze svetove spicky moc holek do labaku nejezdi (naposledy snad Anna Stohr, ktera vynika hlavne na boulderech) a nejde to moc srovnavat s prelezama ve sportovnich oblastech. Prece jen ty nase pisky jsou o neco desivejsi. Ale co si pamatuju, tak THC je v tomhle smeru celkem priznive. Neprijemne je to pod prvnim (kdyz to clovek nezna) a pak pred horni hranou, na ktere se pak lame chleba. Cesta take obsahuje radu velmi dlouhych kroku, ktere nejsou zrovna holcici. Gabcin prelez je to rozhodne hodne hustej.
odpovědět 
  Re: pěkně10:23:51 29.11.2018
Díky za odpověď. Tak to je škoda. Chápu, že je to pěkný výkon, ale do špičky daleko.
odpovědět 
   Re: pěkně10:28:17 29.11.2018
Ty jsi osel :-D
odpovědět 
    Re: pěkně12:01:26 29.11.2018
Proč jsem osel? Protože jsem ocenil pěkný výkon a konstatoval fakt, že do špičky to má daleko?
odpovědět 
     Re: pěkně16:49:44 29.11.2018
Ptáš se tak a pak i podobným stylem reaguješ na odpověď. Kdyby ten, co ti prvně popsal situaci, napsal třeba: "na pískovcích v Evropě, Asii i Africe výkon veledobrý", tak tvůj dík na odpověď by vypadal jak asi????????????????
odpovědět 
      Re: pěkně09:39:27 30.11.2018
Aha, takže kdo se ptá, je osel...jasně. Díky, nic víc netřeba, abych si o tobě udělal obrázek. Amožná ještě těch sedumnáct otazníků, to je taky známka punku.

A možná by sis měl nejdřív pořádně přečíst, co psal ten, co mi popsal situaci. Napsal, že to není výkon na úrovni světové špičky a dokonce i napsa, že ta cesta není tak hrozná, co se strachu týká. A i kdyby to byla cesta, kde se člověk hodně vybojí, tak nemám problém tu náročnost uznat. Ono je to ale složitější, protože někdo se bojí víc a někdo míň a kdo se nebojí, tak pro něho ten faktor strachu nepředstavuje překážku, tu pro něj představuje jen obtížnost té cesty. A proto mě ale zajímá čistě obtížnost, ale ne proto, že bych neuměl pochopit, že je (pro někoho) těžší lézt cestu, kde se vybojí, i když ta cesta obtížností není úplně top.

Ale osel a idiot už dělají závěry, a ty taky.
odpovědět 
       Re: pěkně10:04:05 30.11.2018
Tak jeden den se v tom nevyznáš a pak už jen konstatuješ fakta na základě jedné odpovědi, tak se nediv
odpovědět 
       Re: pěkně16:58:45 30.11.2018
Neuvažuješ faktor strachu, protože se někdo bojí a někdo ne? To je t r jako bych řekla, že neuvažuju faktor síly, protože někdo je silnější a někdo je slabší :D
feuodpovědět 
        Absence strachu09:57:19 01.12.2018
To není ani trochu pravda. Absence strachu je psychický defekt, je to porucha. A nemůžeš srovnávat výkony "normálních" a "postižených". Je jasné, že za stejných fyzických předpokladů bude mít ten s absencí strachu výkon lepší, stejně tak pravděpodobně zvítězí normální nad tím, kdo trpí závratěmi. Ale správně mají být tyto "defekty" detekovány, má být stanovena určitá hranice, a kdo ji poruší, tak jeho výkony nejsou uznané. Viz. například stanovení maximální hodnoty testosteronu u žen v atletice. Nebo třeba, když už jsme u lezení, stanovení minimální BMI (důvody si dohledej, pokud by tě zajímaly). Takže někdo se bojí více, někdo méně, ale pokud někdo nemá strach prakticky vůbec, jedná se o psychickou poruchu a jeho výkony by neměly být uznávány.
odpovědět 
         Re: Absence strachu10:18:30 01.12.2018
Trochu černobílý, ne?
P.odpovědět 
          Re: Absence strachu12:30:43 01.12.2018
Ano, je to čenobílé a zjednodušené (i když tedy BMI v závodním lezení, max testosteronu v ženské atletice a to, že absence strachu se řadí mezi psychické poruchy, jsou informace pravdivé). Také to ale nemá za účel stanovit nějakou jednoznačnou pravdu, ale spíše přivést čtenáře k zamyšlení. Názor ať si pak udělá každý sám :-)
odpovědět 
           Re: Absence strachu13:32:41 01.12.2018
Aji na tebe, O S L E ? :-D
odpovědět 
            Re: Absence strachu14:26:50 01.12.2018
I na mě, problém s tím nemám.
odpovědět 
           Re: Absence strachu01:02:38 02.12.2018
Úplná absence strachu je nejspíš patologická a tipoval bych, že je zcela výjimečná. Všechno ostatní je v nějakém velmi těžko měřitelném pásmu, kde spolu se schopností a ochotou překonávat strach hrají i další faktory jako motivace, fyzická převaha, znalost cesty, momentální psychický stav (únava...) atd.
Chápu, co chceš říct, ale ten tvůj přístup podle mě nejde konkrétně aplikovat. Snad Bůh by to mohl posoudit. Jinak je to neměřitelný. Jak zjistíš, kdo má jakej strach a jak vytrénovanou schopnost sebeovládání... To je podobný jako s bolestí.
Navíc by ten tvůj návrh mohl vést k "absurditám" typu: nejvíc bychom si měli vážit člověka s akutní depresí, který vůbec ráno dokázal otevřít oči a vstát z postele (tím nechci zlehčovat situaci depresivního člověka, ale ukázat, že ve sportu jako je lezení to moc použít nejde). Vždycky tu budou různý dispozice a tak, ale měřit a srovnávat jde prakticky jen faktický výkony.
P.odpovědět 
            Re: Absence strachu01:53:59 02.12.2018
S tím souhlasím a nemám nic proti :-)
odpovědět 
            Re: Absence strachu13:20:23 02.12.2018
Navíc ovládání strachu se dá trénovat, je to vidět na lezcích z konce minulého stolení.

A dnešní posedlost bezpečností naopak ovládání strachu degraduje. Je to vidět na cestách starších a novějších, ale i u umělých stěn straných řekněme 15 let a úplně nových.

Nepocybuji o tom, že za 20 let bude lezení na prvním považováno za morální a životu nebezpečné a bude absolutně převažovat lezení TR.
Lezení na písku zanikne úplně, ale ne z ochrany přírody atd, ale protože nebudou lezci, kteří by byli schopni takové cesty lézt.
odpovědět 
             Re: Absence strachu19:27:43 02.12.2018
I dnes máš mladý, co se rádi bojí, takže se nebojím, že by to zaniklo
odpovědět 
             Re: Absence strachu20:31:33 02.12.2018
Podle mne máš špatný pohled. Není to tom, co píšeš, ale o tom, že se změnila doba, potřeby a možnosti. A už vůbec to není o strachu a práci s ním, ale o riziku. To jsou dvě velmi odlišné věci. Nejde o to, že by lezec třeba měl nebo neměl strach, ale o to, že to s sebou nese určité riziko, které je zbytečné podstupovat. Ne proto, že se bojíš, ale proto, že když spadneš a něco si uděláš, odnese to tvá práce, rodina, příjmy... Takže zda bych přelezl špatně odjištěnou cestu s rizikem podlahy, kdyby obtížnostně byla třeba v polovině mého maxima? Ne, nepřelezl. Je jedno, zda v Juře nebo Adru. Proč bych to dělal? Nebál bych se v ní, není důvod, ale stejně tak není důvod riziko podstupovat zbytečně.
odpovědět 
            zmerit vrablici!17:08:10 03.12.2018
Lidskou dusi je treba zohlednit, vod ty doby co mam depky a nechce se mi vstavat, tak si pisu cesty o dva stupne vejs, jedine! Dik Piskote. Gabce bych meril strach aj bolest, pravidelne, jde o vysoky cisla prece a takhle bez mereni by to neslo. Treba v ty matersky skolce kde hlavni skolnik tvrdi ze onsajt neexistuje, prisel bych se na to mereni rad podivat. Ale buchvi kdo se to tu nudi a zadny mereni nebude. Kazdopadne kdyz se zohledni faktor strachu, tak mozna tady Feu leze lip jak Gabca :).
just the perfect dayodpovědět 
             Re: zmerit vrablici!20:00:11 04.12.2018
S timhle nahledem bys mohl vsem nositelum nobelovejch cen jím je odebrat, pač byly ňáký moc chytrý, takže měli nefér výhodu proti ostatním
Just a bad dayodpovědět 
              Re: zmerit vrablici!23:55:08 04.12.2018
Časem mu nepomůžou mu ani 4 stupně nahoru za stařeckou senilitu, protože už to nebude umět spočítat. A za tu současnou elegantní ironii... při měření jeho hm ...intel-r-rekt pozná, co je středověk :)
walk on the wild sideodpovědět 
         Re: Absence strachu12:43:49 01.12.2018
Jak jako neměly být uznávány? Vždyť se nejedná o závody o medaile. Ten člověk se zapíše do historie, třeba jako Honnold, a z tý ho asi nikdo nevymaže.
Klára H.odpovědět 
          Re: Absence strachu13:00:49 01.12.2018
Ono spousta lidi žije v nějaký svy internetový bublině a pak se tak nějak míjejí s realitou. Pokud je někdo schopný napsat, ze by neuznal výkony, protože se méně bojí, tak si tak říkám co to je za člověka a jestli to mysli vážně. Pokud ano, tak doufám, ze nemá moc ovlivňovat můj život.
odpovědět 
          Re: Absence strachu14:39:10 01.12.2018
Tak směšuješ dvě věci - první je uznání toho, že to dotyčný opravdu udělal. A druhá věc je, nakolik je ten výkon hodný obdivu. A je smutné, když lidé obdivují někoho, koho by měli spíše litovat, a neuvědomují si, že vzhledem k okolnostem obdivují něco, co vlastně neexistuje. Například obdivovat u někoho, jak dovede překonat strach, aniž by si uvědomil, že dotyčný žádný nemá, tudíž žádné překonávání se nekonalo, je smutné. Také tito lidé sklízí obdiv jen u určité skupiny a to ještě jen u části.
odpovědět 
           Re: Absence strachu16:55:50 01.12.2018
A jak můžete vědět co všechno Gabča v sobě musela překonat, než se dopracovala k tomuhle přelezu. Co když se svým strachem bojuje neustále, ale dokázala ho nejen překonat , ale taky se dostatečně skoncentrovat a nepovolit, aby thc vylezla. Ti, co se zde snaží snižovat, bagatelizovat Gabči výkon jsou obyčejní frustráti, frustráti, kteří v životě pravděpodobně hovno dokázali....
strejdaodpovědět 
            Re: Absence strachu17:41:14 01.12.2018
Jaká Gabča? Jo aha. Její výkon je mi u zadku, psal jsem to obecně jako jeden z faktorů, které je potřeba při hodnocení jakéhokoliv výkonu vzít úvahu. Nakolik tomu budeš nebo nebudeš přikládat důležitost, je věc každého. A co se týká mého hodnocení GV, tak lehký průměr, na ČP v Praze 7., v Ostravě 10. Nic moc. V bouldrech také moc nezazářila, v Praze 8..
odpovědět 
             Re: Absence strachu17:55:05 01.12.2018
Proč srovnáváš závody a lezení na skalách bambulo ? Je vidět, že o lezení víš hovno.
strejdaodpovědět 
              Re: Absence strachu18:28:57 01.12.2018
Tak čekal jsem tuto reakci :-) A důvod je jednoduchý - přelez GV je fajn, ale nic výjimečného, výjimečná lezkyně to také není. Pouze přelezla něco, co ostatní holky nelezou, protože nemají důvod, realizují se jinde a lépe.
odpovědět 
               Re: Absence strachu19:22:14 01.12.2018
Jseš pouhý idiot a s těmi nemá smysl diskutovat
strejdaodpovědět 
                Re: Absence strachu22:06:57 01.12.2018
Tak proč to děláš?
odpovědět 
               Re: Absence strachu13:24:07 02.12.2018
Jaké je meřítko realizace? Jak se pozná kdo se realizuje lépe a kdo hůře. Proč nejlepší ženský přelez na písku je špatná realizace?
odpovědět 
                Re: Absence strachu20:21:53 02.12.2018
Kdo píše něco takového? Nic z toho, co jsi napsal, v textu není, jsi mimo. A G. přelez nijak nezpochybňuji.
odpovědět 
                 Re: Absence strachu15:25:55 03.12.2018
Tak si to po sobě alespoň přečti: "ostatní holky nelezou, protože nemají důvod, realizují se jinde a lépe"
odpovědět 
                 Re: Absence strachu17:31:21 04.12.2018
Tvůj způsob trolení diskuse mi přijde nesportovní. V lezeckých výkonech bych hledal paralelu v postupu po umělých pomůckách, kdy ty také vlákno průběžně přiživuješ dalšími a dalšími posty stejně, jako se lezec chytá dalších a dalších skob.

Za sportovní bych naopak považoval postup, kdy vlákno vytrolíš jedním postem a pak jen čekáš, jakej flamewar se pod tím strhne. To bych viděl jako ekvivalent OS - převedeno na lezecké výkony. A přitom tvůj první post je podle mě dobře mířenej a má slušnej potenciál sám o sobě.

..K věci nic nemám, jen jsem šel kolem..
honzaodpovědět 
                  Re: Absence strachu21:04:12 04.12.2018
naprostej souhlas. I trollit se musi umet a neni troll jako troll.
Vytrolit vlakno jednim komentarem vyzaduje lehkost stylu, dobrou formulaci a znalost problematiky, jakoz i dobrej odhad psychiky diskutujicich.
A to hned tak nekdo nema.
Takze si pomaha jak muze, ale chybi tomu elegance.
odpovědět 
                   Re: Absence strachu08:05:39 05.12.2018
Já bych tenhle pokus o trollení prostě neuznal. Někteří jedinci mají větší morální předpoklady pro trollení než jiní. Navrhuji nastavit nějaké oficiální měření této schopnosti a jedince s nadprůměrnými výsledky do debat nevpouštět.
odpovědět 
                    Re: Absence strachu10:32:45 05.12.2018
Kam se hrabe nějakej top přelez na locální extratrolly.
odpovědět 
                    Re: Absence strachu15:47:37 05.12.2018
naopak, k debatam bych poustel jen ty nadprumerne. Podprumeru je vsude ze neni kam plivnout.. a dobryho trolla aby clovek hledal v poledne s lucernou.
Kvalitni a talentovanej troll je pro diskusi prinosem.
odpovědět 
         Re: Absence strachu12:33:27 05.12.2018
Dle mezinároní klasifikace nemocí nic takového jako "Absence strachu" neni. A v praxi jsem taky neslyšel o tom, že by někdo byl "defektní" tak, že vůbec nemá strach - aspoň v psychiatrii. V neurologii nevím, ale taky se mi to moc nezdá.
Bobrodpovědět 
      Re: pěkně10:25:36 30.11.2018
No nebál bych se říci, že na Protěžové věžy je přelez ve světových Top 10!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět 
     Re: pěkně01:10:58 30.11.2018
Kecá, nejsi osel. Jsi idiot.
odpovědět 
      Re: pěkně09:28:58 30.11.2018
Myslím, že osel a idiot jste vy dva. Silná slova, ale ani jeden z vás není schopen to nějak zdůvodnit.

Výkon té slečny oceňuji, sám nikdy takhle těžké věci asi ani lézt nebudu a chápu, že pro většinu lidí jsou a budou takové výkony nedosažitelní. Na druhou stranu světová špička leze líp a nevidím nic špatného na tom to říct. Tím Gábinu přece nekritizuji, ani její výkon nesnižuji, nedělám z ní horšího člověka. Neměl bych problém to říci o sobě.
odpovědět 
  Re: pěkně13:26:39 29.11.2018
ja myslel ze se to prevadi jako 8b... kazdopadne super vykon
odpovědět 
   Re: pěkně09:53:42 30.11.2018
"Óčeň složnóje", někdy převádění je trochu zavádějící, když třeba Xb = 7c až 8a
odpovědět 
    Re: pěkně22:55:10 30.11.2018
To jsou jatka :D Vylezla 8b nebo b+ který není zajištěný po metru. V Olianě jsou taky odlezy jako kráva,ale je to tam prostě víc kiláků.Špička je jinde,ale na naše poměry hodně,hodně,hodně dobrý.
odpovědět 
 Re: pěkně07:32:00 01.12.2018
8b lezla Lyn Hill počátkem devadésátých let. Ale přepočet je na písku, a to i tom zajištěném dost obtížný.
Pokud honíš body na lezci nebo čísílka, tak prostě na písek nejezdíš, protože vylézt 7 v Juře, 6b na Kalymnosu a VIIIb v Labáku nebo Teplicích není to samé ač se to v převodní tabulce srovnává.

Za mě písek nepřepočítávat a nesovnávat s nepískem. Na písku je to fakt slušný, ale světová špička tam neleze a nemá to krom úzké skupiny společenskou prestiž.
odpovědět 

 paráda19:05:00 28.11.2018
Myslím Julia Winter přelézá ve filmu Ring and Sling cestu Traum und Wirklichkeit XIa v Sasku.Obojí je to super výkon.
odpovědět 

 .08:28:05 29.11.2018
monte karlo to je PARADA!
odpovědět 
 Re: .15:45:06 29.11.2018
Gratulace k prelezu, tesim se na video.
Horymirodpovědět 
  Re: .16:35:25 29.11.2018
Taky se tesim na video.
Honimirodpovědět 
   Re: .15:22:31 30.11.2018
Nechtoho, to je vážný téma. :)
odpovědět 

 Gratulujeme21:02:53 03.12.2018
Jasně, naše holky se realizují jinde a jo GV je spis průměr, ale zase bych ji úplně neshazoval. Taky je pravda, že ve Spanelsku se najdou odlezy i větší, rozhodně, ale né všude! ale ať si každý kouká a leze po svém. Gratuluju
odpovědět 
 Re: Gratulujeme13:47:31 04.12.2018
V čem je Gabča průměr? V závodech ČP? ME? MS? Když už něco píšeš, tak to specifikuj, jinak nemá tvůj komentář žádnou výpovědní hodnotu.
JVodpovědět 
  Re: Gratulujeme14:33:10 04.12.2018
Hmmmm, prelez na skalach, tak co asi mohl myslet... Tezke, preskakuji, dalsi otazku!
odpovědět 
   Re: Gratulujeme14:44:08 04.12.2018
Co se týče výkonu na skalách, tak tohle právě žádnej "spíš průměr" neni..
odpovědět 
   Re: Gratulujeme14:46:17 04.12.2018
Co se týče výkonu na skalách, tak tohle právě žádnej "spíš průměr" neni..
odpovědět 
 Re: Gratulujeme17:50:31 04.12.2018
komentáře mě fakt často pobaví.. je přelezení THC od holky průměrný výkon nebo neni ? těžko najít odpověď... :))))
A.odpovědět 
  Re: Gratulujeme14:31:04 05.12.2018
Ono to tu vlastně funguje jako intenzivní průběžnej seminář skromnosti. Je to neobyčejně dobrý pro vyvážený osobností vyzrávání. To je důležitý, aby si o sobě lidi nezačali moc myslet. Pak to s nima končívá všelijak. Dochází třeba k náhlým a nekontrolovaným výhřezům existenciální úzkosti a zmatku. Takovej modelovej jedinec, kterej stojí svoji organizaci během let masivního tréninku spoustu sil a peněz, jezdí na závody, má trenéry, fyzioterapeuty, roztleskávačky, řidiče, jističe, tlumiče a budiče, přijde k cestě. Výrazně přesahuje jeho možnosti, jenomže to on si vůbec nedokáže připustit. Rozmístí kamery a telefony, na úvod do objektivu pronese pár vět o tom, jaký je počasí, že o týhle cestě už slyšel a tak, teď jel náhodou kolem, tak se zastavil aby ji odmáznul... Ležérně, ale zároveň dynamicky, cintaje sílu všude kolem, do cesty naleze – a tady to už popsal klasik: Nic. – Jak nic? – Nic. – Jakto nic? Pumpujtéé!!! – Vždyť přeci já…!!! – A to nemívá dobrý konce. Zmatek, deprese, labilita, pád výtahovou šachtou mrakodrapu, zkrátka průser způsobenej totální neschopností vyrovnat se s neúspěchem.
Progresivní psychologové a psychoterapeuti právě tohle dneska vnímají jako jedno z našich největších rizik. Snaží se vyvíjet preventivní a kompenzační taktiky, jakési SM-hard-n-soft-skills. SMHNSS. Začínají s tím interně experimentovat i některé avantgardní laboratoře sportovního tréninku (zatím přirozeně zcela neveřejně jako privátní elitní strategický nástroj, žádný příručky, fotky, rozhovory, prostě jenom jedna vykachlíkovaná místnost ve sklepě s blikající žárovkou, co se houpá na drátu).
Vlastně je nepochopitelný, že nám to tak dlouho uniká: dosavadní metody jsou přeci trochu jednostranně zaměřený. Nezřídka vedou k naprosto nekritický sebedůvěře, což postiženého odchlípne od reality jako tapetu od vlhký zdi. Ale dobrý, fakt dobrý kouč už dneska ví… takže když to vypadá, že ten jeho jeliman začíná mít sebevědomí, tak kouč prostě neváhá a dá mu preventivně pár facek… nebo odkaz na jeho Instagram prostě anonymně pošle adminům lezce. Lepší hned, a ne až o něco opravdu půjde.
No a protože admini Lezce, i když to nevypadá, taky patřej k tý avantgardě, mají už svoje nástroje a svoje anonymní terapeuty, a to by v tom byl čert, aby ten napumpovanej boreček trochu neoplasknul…
P.odpovědět 

 Dobrý základ14:48:46 05.12.2018
Super vykon, jsem rad, ze Gabina uroci ta leta treninku pod mym vedenim.
Tomas Binterodpovědět 
 Re: Dobrý základ19:11:59 05.12.2018
Staci si 3x zopakovat formuli "Tomas Binter" a zlepseni o 2 stupne je na svete..Samozrejme bez namahy :)
A.odpovědět 

 Foto dne:

Alprosli
 Databáze cest:
Všechny cesty (179638)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Vrata 7A Pečínkova Skála
Havraní Cesta VII Bělá U Děčína
Jižní Cesta III Bělá U Děčína
L’ Homme Aux Genoux 7b+ Manikia
Yorgos 7b Manikia
Nově komentované:
Cukřenka 5B Zvůle
Polární Záře 8A+ Bor
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn
Poslední Hrana 3 Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: prsty prsty |

 Nové komentáře:
Re: Oslava | Re: Ani | psychoanalytický přístup k diskuzi | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Jdete do hajzlu | Milí komentátoři, | Milí komentátoři, | Není se čemu divit |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (194)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (51)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (31)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)

 Nově v inzerci:
péřovka Black Diamond Vision | Millet GTX kalhoty | Nadšená lezkyně, kde jsi? | Brigáda v Krkonoších | Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | Statická a dynamická lana | Lezačky |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 405 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 343 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 320 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 312 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 287 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.