LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrej horolezec udělá s kruhem 4 metry. Skočí, přitáhne, sedne, stoupne a odrazí se.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
43.Galeová 10269
Bouldry:
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140445 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
Lezecká stěna Harcov - Liberec
Lezecká stěna Kralupy - Kralupy nad Vltavou
Squash Arena Liberec - Liberec

Prodejny
HUDYsport - Mladá Boleslav
HUDYsport - Frýdek - Místek
HUDYsport - Zlín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Beal petrohradské padání 2013 ve faktech:


Termín: 19.-21.04.2013, areál je nutné opustit v neděli do 18 hodin

BEAL PETROHRADSKÉ PADÁNÍ 2013


Tož ahoj, národe boulderistický, lezecký, kamarádský... Po těch letech už mě těžko napadá, co napsat o akci, která již jedenáct let patří neodmyslitelně k českému lezení. Řada čtenářů si napíše každým rokem termín a víc neřeší. Jsou ale i tací, kteří akci znají pouze z doslechu a určitě i spousta takových, kteří Beal petrohradské padání zkrátka neznají. Dovolte mi tedy krátce popsat, co že se to v termín 19.-21.04. v okolí areálu Sklárna na Žihlesku (Plzeňský kraj) bude vlastně dít.
Už od pátku dopoledne bude možné se po předchozí povinné registraci (letos poprvé !!!) zapojit do bojů s místními hrubozrnnými bloky. Nemají mnoho chytů, ale na rozdíl od dnešního moderního pojetí boulderingu nemusíte většinou hledat, kudy boulder vede. Nejlepší boulder je takový, který nepotřebuje popis! Takový, kde člověk prodá sílu, ale potřebuje i kopec techniky, přemýšlení a lezeckého umu. Takový, kde lezec nakonec povstane na vrcholu kamene. Natáhne lesní vzduch, vychutná si pohled shora a pak se dá do razení ostatním, co vlastně rozhodlo o jeho úspěchu.  Už v pátek večer je pak možné si vychutnat kopec kultury. Kopec parádní kultury, protože živelní a přitom muzikálně našlápnutí BB band  budou navíc oproti loňsku v kompletní sestavě.
Sobota zase lezení, jak jinak. K lezení budete tankovat magnézium dle libosti na stánku firmy Beal a v taštičce najdete od stejné firmy tejpku. Hanibal zase zajistí kávičku až pod kameny, prvních šťastných 300 registrovaných si jí nechá nalít do nerez hrníčku od firmy Luminox, další v pořadí si odnesou kšiltovky. Rock pillars rozloží v lese svůj stánek a dle libosti bude půjčovat botičky, večer se pak pustí do prodeje nejen botiček, ale i bouldermatek ocún. Večer rozloží také někde svou speciální hrazdu Rosťa Štefánek a otestuje sílu borců, nejlepší se pak utkají ve finále na pódiu. Samozřejmě ke všemu tomu je k dispozici skvělá kuchyně na Sklárně. Snídaně, obědy, večeře, což platí už i o pátku. Kuchyně se (s výjimkou těch, kteří mají objednanou polopenzi nebo plnou penzi) uzavře v neděli po snídani. A pak se spustí ten večer. Letos fakt nebudou takové hrozné fronty na pivo, jako vloni.  Zkrátka vloni jsme se to všichni učili na novém místě... A muzika? Rock, punk a nakonec náš srdcový Wan men sonk. Pamatujete, jak poprvé zahráli ještě pod tou pergolou v Jesenici? Do toho vyhlášení všech soutěží, tombola a pak ještě u ohně ty naše muzikální kreace, kdy se dá většina hudebníků dohromady.
Neděle v poklidu uzavře akci. Odřeme poslední zbytky kůže, zabalíme věci, strčíme hlavu pod kohoutek (to především). Oficiálního se už nebude dít nic.  V šest bychom měli opustit areál. A za nějaký týden se pořadatelé sejdou v lese s dráťáky a pojedou nanovo.

Petr Resch


Místo: Sklárna na Žihelsku



foto by © Karel Hegr


Soutěže:


Hlavní soutěž – kategorie muži, ženy, mládež, děti (pátek a sobota)
Vedlejší soutěž – sběrač – kategorie ženy a muži (pátek a sobota)
Open MČR v přírodním boulderingu – kategorie ženy a muži (pátek a sobota), výrazné zjednodušení pravidel umožňující účast prakticky komukoli
Pravidla: Padani.eu
Shyby - na speciální otáčecí hrazdě od Rosti Štefánka, soutěž v sobotu podvečer
Tipovací soutěž - na počet registrovaných účastníků na ww.lezec.cz těsně před akcí


Startovné: 300 Kč / dospělí, 200 Kč / děti a mládež
V ceně startovného: propozice závodu (jednoduchý průvodce po oblasti), vstup na after party, reklamní předměty sponzorů (nerezový dvouplášťový hrnek nebo kšiltovka), magnézium po celou dobu závodu dle potřeby (Camp), tejpka Beal, další drobné reklamní předměty, pytel na odpadky, účast v tombole, možnost využít slevových nabídek na lana a bouldermatky Beal a průvodce na Petrohrad a okolí (viz také popis níže) za speciální cenu 300 Kč



foto by © Karel Hegr

Vstup na after party (sobota): 100 Kč
Večery: viz plakát
Ubytování: upozorňujeme, že spaní prakticky kdekoli v ČR je možné pouze na základě souhlasu majitele pozemku, loňský stav obléhání lesa akci neprospívá, spíše ohrožuje, majitel areálu Sklárny zajišťuje tyto druhy ubytování:
- Pokoje s příslušenstvím (sprcha, WC), 3-lůžkové, min. obsazenost 2, cena 250 Kč os/noc
- Pokoje s příslušenstvím na chodbě, 4-lůžkové, min. obsazenost 3, cena 150 Kč/os/noc
- Uvnitř areálu ve stanu, v autě apod. s příslušenstvím v budovách, cena 100 Kč/os/noc
Způsob ubytování (včetně ubytování na jiném místě) nemá vliv na vlastní akci. Ubytování není v režii pořadatele, ten pouze zprostředkovává nabídku areálu Sklárna. Pokoje je nutné opustit v neděli do 12 hodin, nadále je však možné se pohybovat po areálu.
Stravování: výborná kuchyně buď formou jednotlivých nákupů dle libosti nebo formou objednaného stravování – polopenze za 112 Kč, plná penze za 174 Kč (oboje nutné objednat dopředu na resch@filmix.cz ), stravování je zajištěno do nedělní snídaně, objednaná strava končí nedělním obědem.



foto by © Karel Hegr


Tombola: kamión cen s šancí pro každého
Další služby:
  • lanový park, viz registrační formulář
  • laser game, viz registrační formulář
  • stanové městečko Hannah, kdo se nechce tahat se stanem, může si užít spinkání ve skvělých stanech Hannah, objednávky na resch@filmix.cz
  • kávičku až pod kameny vám donese firma Hanibal
  • botičky na lezení vám zapůjčí firma Rock Pillars
  • stánek se zbožím od firmy Rock Pillars a Ocún
    Další informace: v areálu je přísný zákaz volného pobíhání psů
    Průvodce Petrohrad a okolí: na více než pěti stech stranách Vás (snad) přehledně provede celým centrálním Petrohradem (včetně nových oblastí, které nikdy nebyly publikovány) a také lezením s lanem (Josemit, Podzimní věž apod.), dále jsou tu oblasti: Vlčí kopec, Kosobody, Bukov, Ležky – Kapucínské skály (převážně lano od jedniček až do 10 UIAA), Ležky – Za tratí, Ležky – Mlýnský vrch a Žihelsko. Dohromady zhruba 5000 boulderů a 500 cest na lano. Vše v barvách na křídě, jazyk ČJ + AJ (vše). Na místě závodu bude za 500 Kč , odhad MOC 700 Kč


    foto by © Karel Hegr




    foto by © Karel Hegr


  • Petr Resch   [úpravy] 21:05 02.04.2013Tisk 

    Reklama:


    Související články:

    Komentáře

         
    ...nové příspěvkyNový komentář 

     Nový průvodce21:53:33 02.04.2013
    Za kolik teda bude?? Jednou píšeš za 300, podruhý za 500. Nebo je to starej za 300 a novej za 500??
    Eodpovědět 
     Re: Nový průvodce21:57:24 02.04.2013
    Za 300 pro registrovane zavodniky, za 500 pro ostatni, jasny ne?:-)
    odpovědět 
      Re: Nový průvodce22:11:21 02.04.2013
    Ach SO! to dává smysl :-)
    Eodpovědět 
     Re: Nový průvodce23:44:45 02.04.2013
    Za 500 pro registrované účastníky, za 700 pro ostatní, jasný ne?
    odpovědět 
      Re: Nový průvodce08:31:55 03.04.2013
    V rámci všemožných výhod pro startující nabízíme i toho průvodce za 300 Kč. Žádný starý už rok neexistuje, proto musel vzniknout nový. Pro mě to byl ranec práce, které bych se raději vyhnul a v tom šrumci se pak stane, že některé informace nejsou zcela jasné. Těch 300 Kč je absolutní úlet, který už se nebude nikdy opakovat, pro neregistrované bude na místě za pětikilo (opět jednorázovka), v maloobchodě bude reálná cena všude po světě podle mého názoru někde kolem těch sedmi set. A tuto informaci v zemi, kde si každý závidí všechno, bych rád doplnil tím, že na průvodcích se (minimálně v tuzemsku) opravdu nevydělává - ani v pozici autora, ani v pozici prodejce. Jo a včera v noci jsem dorazil text a na poslední straně bude něco jako výpis "top" boulderů, zejména pro ty, kteří by se neradi zabývali "kvaky". Je to výčet věcí nad 8A+ (což myslím už není kvak, nebo ještě pořád je to málo?, bééé), šest desítek kousků.
    Petr Reschodpovědět 
       Re: Nový průvodce16:59:55 03.04.2013
    Panico, Rockfax, Versante Sud a další určitě vydávají průvodce z čisté lásky k lezení. Netroufám si srovnávat náklady u nich a u nás, jen tu cenu. To je asi tak jediný stejný.
    Když průvodce nevydělávají, nestačilo by vytisknout zase ty černobílý papíry a po akci dát oblast do průvodců na lezec.cz, jako tomu bylo dřív?
    Bídaodpovědět 
        Re: Nový průvodce17:15:33 03.04.2013
    Neprud, jsme za vymazleneho pruvodce radi.
    Hookodpovědět 
         Re: Nový průvodce19:41:42 03.04.2013
    Ideální zákazník :-D Ještě by to chtělo s průvodcem prodávat sadu kartáčů, koště a fén na plynový pohon :-D Letos možná i hrablo na sníh. A vůbec mi přijde, že na celou akci by si měl člověk připravit hlavně peněženku.
    Bídaodpovědět 
          Re: Nový průvodce20:07:24 03.04.2013
    Ty asi nejedes co? :-D
    odpovědět 
          Re: Nový průvodce21:10:12 03.04.2013
    Tak jasně, že je to byznis, to snad ani nikdo nezastírá. Přece sis nemyslel, že je padání ztrátový?
    Na druhou stranu můžeš závody pořádat taky, na šutrech nebo v tělocvičně.
    H.odpovědět 
           Re: Nový průvodce21:11:01 03.04.2013
    A dostaneš Hanibal kávičku, ozkoušíš botičky, koupíš si zlevněný laníčko.
    odpovědět 
            Re: Nový průvodce22:12:01 03.04.2013
    Já se na Padání dívám i z jiného pohledu, loni jsem , kromě toho že jsem si zabouldřil, tam potkal spousty známých, se kterýma jsem se chtěl vidět a od tý doby jsem je zase neviděl. Pro mě je to jedinečná společenská akce v super prostředí. Kdyby byl Petráč víckrát v roce tak to asi by nebylo tak vzácný, ale takhle je to super, jsem rád, že je. Jo a koupil jsem si nový botky za pětikilo, taky dobrý.
    Steveodpovědět 
           Re: Nový průvodce21:42:29 03.04.2013
    Jo, kdyby to začínalo "Tož ahoj, národe boulderistický, lezecký, platící...", budiž. Lezecké soutěže ven nepatří, masové a reklamní akce taky ne. I když ty masy se do toho socialistického komplexu hodí.
    Bídaodpovědět 
            Re: Nový průvodce22:49:34 03.04.2013
    Bído, moc bych tě prosil, zkus vynechat jeden víkend ze svých pravidelných návštěv v okolí Sklárny a nejezdi na Padání. Já ti ten zkažený víkend nějak nahradím.
    Petr Reschodpovědět 
             Re: Nový průvodce23:18:45 03.04.2013
    OK, pošli mi 10% z dotace ČHS.
    Bídaodpovědět 
              Re: Nový průvodce18:46:59 04.04.2013
    Z dotace na co?
    Petr Reschodpovědět 
            Re: Nový průvodce09:12:18 04.04.2013
    člověče, pochopil si, že ta akce není povinná a každý si může vybrat zda se chce za daných podmínek zúčastnit?
    odpovědět 
           Re: Nový průvodce22:43:38 03.04.2013
    Bida a H. by si meli dat ledovou sprchu a pak neco na uklidneni. Evidentne je v tom neco hodne osobniho, ze tak prudej.
    Delali jste nekdy podobnou akci, ktera zacala pro par lidi a v podstate nemela jinou cestu nez se rozvinout do podobny velikosti? Protoze byla tak dobra a oblibena, ze jste to proste nechteli nechat uzavreny? Je to snehova koule, ktera jede posvahu a nabaluje na sebe cim dal vetsi hmotu. Aby to melo uroven, tak se za to proste musej vybirat nejaky prachy na provoz.
    A jestli nekomu prijde moc kilo za vstup pro vsechny moc, tak at si zustane nekde u svyho taboraku, vzdyt ty kapely poslouchat nemusi.
    Kilo za hlavu za solidni zazemi je moc? Ste asi spadli na hlavu z nejakyho hajbolu, ne?
    No a prda nakonec, ze si na tom kluci udelali byznys. Jo, to bude asi znalec ten pan, kterej dostava vod vsech ceskejch outdoor firem na svoje posledni slaneni zlaty tele ...
    Bacha na benziky a hospody, chtej tam taky penize.
    O.odpovědět 
            Re: Nový průvodce23:40:57 03.04.2013
    Takze pane kilo na hlavu:
    300 vstup ok
    300 pruvodce ok
    Parkovny teda najednou nic ale chci dat kilo x 3
    Ale mam tu najednou 4 rodinne ucastniky to jest 3x400=1200 spime totiz v aute
    coz je vlastne za zazemi = hajzly tak neseru v lese kdyz uz bivakuju
    + standartni 1-2k za utratu... Kdyz seru na benzine koupim si kafe ;-)
    To je cele rika se tomu rozpocet a mam rad kdyz je jasno... rodina to oceni..
    Jinak opakuji jsem velkym priznivcem padani a jezdim rad:-) a pravidelne.. dle lukase jsem ale ted socka co zaslouzi pendrekem..:-) to snad kuci ne :-)
    odpovědět 
             Re: Nový průvodce09:25:49 04.04.2013
    2-3 dny pro celou rodinu za 1200 Kč je snad velmi přijatelná částka, ne? Pokud i na to nemáš, tak nejezdi, nic není zadarmo...
    odpovědět 
              Re: Nový průvodce10:47:30 04.04.2013
    to je ale jen za spani ne... opet pouze jedna kapka.. spis me zajima celej ten kybl.. :)
    asi ju vypada to tak zatim, ze se vydam nekam jinam
    pac to je spis tak nejak za 4k cca :)
    odpovědět 
             Re: Nový průvodce14:58:39 04.04.2013
    Boha jeho co sem pletes rodinu? Tak to je snad jasny, ze to bude drazsi x-krat. Ja to kua znam, kdyz nekam jedu tak vim, ze je nas pet a ze to bude drazsi nez solo akce. Az tam prijede nekdo z Chanova, tak bude pyskovat, ze za noc plati za rodinu 1000,-?

    Resit tady utratu je fakt mimo misu.
    O.odpovědět 
              Re: Nový průvodce21:18:51 04.04.2013
    Rodinou muzes treba nazvat i oddil deti.. :-) lamo
    odpovědět 
               Re: Nový průvodce21:39:36 04.04.2013
    Proc mu hned nadavas? A co meni na tom co napsal, kdyz rodinou nazve oddil deti? Chtel si tim rict, ze pak by platit nemusel nebo musel? Nejak to nechapu.
    odpovědět 
                Re: Nový průvodce21:57:56 04.04.2013
    Lama je nadavka? Promin..:-)
    odpovědět 
                Re: Nový průvodce22:01:26 04.04.2013
    Jo deti by mely mit slevu.. nebo ne? :-) i na ubytku.. ;-) ji ak myslim ze tema je uzavrene.. teda pokud neni chut to trosku hrotit... viz chanovsti bouldristi.. :-)
    odpovědět 
                 Re: Nový průvodce12:09:12 05.04.2013
    Přiznám se, že jsem nepročítal celé tohle vlákno, ale tenhle závěr mě zaujal. Samozřejmě od nějaké rozumné hranice děti platit spaní ve svém nebudou. Je to fakt tolik, že jsme o té hranici ještě nepřemýšleli, co třeba, že nesmí lézt více než 6A. A v lese to pak budou kontrolovat přísné hlídky. Lezeš 6A, zaplať! Nebo je budeme vážit, měřit...něco vymyslíme k obecné spokojenosti (doufám). Obecně sorry, že na všechno nereaguju.
    Petr eschodpovědět 
                  Re: Nový průvodce13:36:43 05.04.2013
    To je dobra nahravka na smec pro vsechny co kritizuji ze spatne vykony jsou svazem odmenovany:-)
    odpovědět 
            Re: Nový průvodce16:47:34 04.04.2013
    Z čeho máš pocit, že je to osobní nebo, že prudím?
    H.odpovědět 
        Re: Nový průvodce20:44:41 03.04.2013
    Ja sem teda za ten pruvodce rad! Urcite si ho koupim. Cena neni podle me premrstena. Podle me, prave i ten pruvodce dost prispel k popularite te oblasti. Kdyby nebyl, lezlo by se tam mene i by tam urcite vznikalo mene boulderu. A navic, vytisknout prehlednyho pruvodce na tak velkou oblast jako je Petrohrad z nejakyho pruvodce typu tu na lezci je docela fuska a taky to stoji to hafo penez.
    odpovědět 
        Re: Nový průvodce20:47:53 03.04.2013
    A z meho pohledu i ten prechozi pruvodce na Petrohrad nebyl o moc horsi nez nektery z pruvodcu od nakladatelsvi tebou zminovanych. Prijde mi jako uctyhodne dilo, ktere lezeni v dane oblasti posunulo o kus dal.
    odpovědět 

     registrace22:15:46 02.04.2013
    Ahoj, jak tam píšeš po předchozí povinné registraci, to bude zas jenom na místě nebo už někde předem a když tak kde ?
    Hodpovědět 
     Re: registrace22:51:28 02.04.2013
    Registrace je zde na Padani.eu

    http://www.padani.eu/news/prihlaska-na-petrohradske-padani-2013/
     jirkasodpovědět 
      Re: registrace08:32:46 03.04.2013
    Díky Jirko, ano registrace už pár dnů běží na výše zmíněném odkazu.
    Petr Reschodpovědět 
       Re: registrace10:59:27 03.04.2013
    Ahoj Petře, jak to je s tím ubytováním? za 150 do pokoje / noc chápu. Ale když mám auto, tak budu platit ještě kilo na den za parkování v areálu?
    OndraH.odpovědět 
        Re: registrace11:47:08 03.04.2013
    Jo, to neovlivním, je to prostě normální jakoby kemp. Totéž vybíral ten klučina v Jesenici a totéž zaplatíš všude, pokud nenarazíš na stejnou bandu nadšenců, která ti dá něco zadarmo (kemp v Ostrově po Hudycupech). Máš za to samozřejmě odpovídající sociální zázemí, záchody, teplou sprchu. Kempů za kilo na den dneska moc nenajdeš. Samozřejmě máš možnost jet spát kamkoli jinam.
    Petr Reschodpovědět 
         Re: registrace12:27:26 03.04.2013
    To samozřejmě chápu =) tzn když budu spát v autě, tak to je kilo na osobu na den ?
    OndraH.odpovědět 
          Re: registrace12:52:45 03.04.2013
    jo, právě, že jsme se snažili vyjednat nějaké jasně srozumitelné a jednoduché podmínky a kompromis bylo to kilo na hlavu bez ohledu na další věci.
    Petr Reschodpovědět 

     Fotka z Kosobod11:57:45 03.04.2013
    Koukám, že Karel poslal i fotku z Kosobod. Tam fakt padání nebude. Možná to tak nevypadá, ale své prsty mám rád.
    Petr Reschodpovědět 

     smim?13:01:20 03.04.2013
    A smim si prijet jen tam zalezt mimo zavod?
    skullodpovědět 
     Re: smim?11:33:08 04.04.2013
    to se nesmi, to by si tezce zReschil
    l.odpovědět 
     Re: smim?12:59:39 04.04.2013
    Jako proč ne, když ti nepřijde blbý placatit se tam s lidma co tam jsou na akci... To bych už možná jel radši někam jinam nebo tejden nato.
    Přijde mi to trochu jako poslouchat koncert zpoza plotu -někomu to za to stojí. Nesoudim, jen vysvětluju svuj pohled.
    odpovědět 
      Re: smim?14:12:21 04.04.2013
    to víš, že jo... bohužel pár blbů si tu z toho zase dělá výlevnu komentářů...
    a) přijedeš, zalezeš bez startovnýho, pokecáš s ostatníma a odjedeš
    b) a)+ zaplatíš večer 100kč za párty a zapaříš
    c) přijedeš, zalezeš bez startovnýho, pokecáš, dáš 100Kč za párty a něco za spaní v areálu (to je vypsaný v článku, na webu padání a na webu areálu)
    Melmanodpovědět 
       Re: smim?15:56:18 04.04.2013
    mozna si precti starsi clanky... jak se propirali ti co si dovoli lezt bez registrace.. ;)
    odpovědět 

     KALBA?!?13:13:22 03.04.2013
    afterparty v sobotu je za KILO i pro ucastniky???
    neni zdarma jak dycinky?
    to snad ne? nebo jo??
    takze 300 startovny
    300 pruvodce
    a KILO vstup na kalbu?
    snad ne.. a jde jen o preklep...
    odpovědět 
     Re: KALBA?!?13:15:37 03.04.2013
    ted na to koukam... jeste navic parkovny... :( loni nebylo...
    no a stim lesem... kolik si uctuje pan lesa za les.. jinde nespime..
    odpovědět 
     Re: KALBA?!?13:36:06 03.04.2013
    Lidi jděte na to padani.eu a nešiřtě paniku ;)
    Jinak 300 za pruvodce je charita Petře, jsi blázen ;). A pan lesa asi nic chtít nebude, jde asi jednoduše o to, že to tak neche, tak to pochopte. Když někdo spí v lese a je v pár lidech, nikdo to asi nikdy řešit nebude, ale když by tam mělo být 200 lidí, tak se dá pochopit že mu to může vadit...
    Jirka Šváchaodpovědět 
      Re: KALBA?!?15:21:11 03.04.2013
    neresim pruvodce za tri kila svachic... ale to kilo na kalbu.. :)

    pruvodce za 3 beru a startovny za 3 taky... :)

    jinak spim v lese jako dycinky... :)

    odpovědět 
       Re: KALBA?!?15:37:51 03.04.2013
    a ty lesy patri:

    Lesy České republiky, s.p. Přemyslova 1106/19, Nový Hradec Králové, 50168 Hradec Králové
    odpovědět 
        Re: KALBA?!?15:40:40 03.04.2013
    jo ted to vidim, nejako si to odporuje ruzne, ale kalba ZDARMA pro zavodniky, jeste ze tak.. :)
    odpovědět 
        Re: KALBA?!?15:45:07 03.04.2013
    coz je trosku v rozporu s :
    All land outside the Sklárna area is private and staying here (sleeping over) is possible only after previous agreement of the landowner.

    odpovědět 
         bivak16:24:21 03.04.2013
    a pro upresneni a klid moji duse, zde se naleza opora v zakone pro to co se chystam ucinit :)

    http://www.woodcraft.cz /UserFiles/File/2011/ taboreni_zakazano_bivakovani_povoleno/ taboreni_bivakovani.pdf
    odpovědět 
          Re: bivak18:07:26 03.04.2013
    to "bivakování" o kterém se tak volalo a diskutovalo, bylo a je myšleno jako zalehnutí při vandru někde v relativní středoevropské divočině, ne jako zaparkování auta, vaření na plyňácích a vobesrávání okolí ve dvousethlavém stádu jak na ňákym čektechu. zaplatit za nevobesrávání okolí a nenasírání "místních" ekvivalent čtyř točených piv mi připadá velmi rozumné (a v tom je sprcha, hajzl, úkryt v případě deště atakdále).
    Lukas B.odpovědět 
           Re: bivak19:58:44 03.04.2013
    Lukasi... ja to beru takhle, jestli chtej za parkovny Ok. ale za spani ni korunu.. uvarim si u auta... vyseru se na hajzlu stejne jako loni, vzhledem k tomu kolik tam proleju to musi brat jako sluzbu... a lehnu si do lesa... musim souhlasit s Bidou ze se to letos docel slusne sroubuje... a moc se mi to nelibi. :-) startovny Ok.. pruvodce Ok.. Parkovny :-) si delaj prdel ale budiz... zbytek projim a propiju...
    odpovědět 
            Re: bivak20:06:49 03.04.2013
    Jo ted koukam kilo za parkovani za den ju.. :-) no do pice... prirovnani s kempem v jesenici je mimo pac to bych to pich jinam.. myslim ze predseda sklarny by mel tu vlajku s tim revolucionarem co tam mel loni dat na pul zerdi.. :-) nebo mu ji spalim... :-) tvrdej kapitalista a oportunista... a ja se ptam kolik vydela na chlastu a zradlu..nebo z toho koryta zere jinej? :-) ...prirovani ke ctyrem pivum neberu.. Zatim mi to suma sumarum vypada na piv padesat... a to nepocitam ty co vypiju... :-D
    odpovědět 
             Re: bivak20:57:47 03.04.2013
    říkejte si tomu, jak chcete, prostě kilo za hlavu, žádný parkovný, nocležný, prostě součet a to i v případě, že přiletíte vzducholodí
    Petr Reschodpovědět 
              Re: bivak22:30:14 03.04.2013
    pockej Petre, jak kilo za HLAVU... pises Parkovny kilo na den.. moje auto nema hlavu! ... upresni to ... ted mam hlavu ja jak patraci balon!... tak je to kilo PARKOVNY = moje auto... nebo jako co? hodlam si tam auto zaparkovat... a BIVAKOVAT.. dle Zakona, kde jako obcan se budu chovat podle toho co mi zakon umoznuje.. ;)
    odpovědět 
               Re: bivak22:44:05 03.04.2013
    Znovu jsem si to po sobě přečetl, píšu tam možnosti ubytování v areálu, tam je za spaní ve stanu, v autě apod. 100 kč/os/noc, tak fakt už nevím, jak to napsat lépe.
    Petr Reschodpovědět 
                Re: bivak23:00:06 03.04.2013
    čeká tě smutná deziluze která potkala například prakticky všechny organizátory hudebních fesťáků, od příjemné neformální akce s prakticky dobrovolným a nekontrolovaným vstupným se to posouvalo postupně k akci s pořadateli a postupně se to sunulo přes nutnost ochranky která vyhazuje a řeže vobuškama ožralé socky, vzedmutí odporu místního obyvatelstva po totální znechucení organizátorů a ukončení tradice.
    Lukas B.odpovědět 
                 Re: bivak23:30:54 03.04.2013
    Jo takhle takze najednou skalni priznivec padani co chce mit jasno v tom co a jak plati je Socka.. no tak to sry.. :-) sry ale nam jasno v to co a kolik zaplatim.. pokud vezmu i deti.. a sry rozpocet je neco co sand resi kazdej a hrdinove typu =dve piva sou mi sumak... pokus sem si to sposcital, dneska uz po treti.. tak mi ta castka jen a je roste.. dle vyvoje diskuze.. :-)
    odpovědět 
                  Re: bivak23:32:57 03.04.2013
    Sry z mobilu to dela nejaky veliky preklepy
    odpovědět 
                  Re: bivak09:28:50 04.04.2013
    Proboha, kdo tě tam nutí jet? Když nepojedeš, ušetříš. Rozpočet je rozpočet. Taky nedělám věci na který nemám finance.
    odpovědět 
                   Re: bivak10:53:56 04.04.2013
    ale ja no to mam jen chci vedel kolik me to bude stat :)
    odpovědět 
                    Re: bivak07:35:45 05.04.2013
    Vem si pětilitr a vlezeš se,neboj. Pokud pojedeš s oddílem,vem si dvacet,a zbyde ti i na boty od erpéčka. Když na to máš,tak proč sem píšeš? Schíza?
    odpovědět 
                  Re: bivak10:31:29 04.04.2013
    já věděl že se někdo na tu socku chytí. takže: nevidím problém když přijede pár študentů v záplatovaných ale čistých šatech stopem, baští suchej chleba a večer zalezou do roští. mám obecně problém s tím, když dorazí půl tisícovky lidí na zorganizovanou akci, většina z toho v hadrech za tisíce a v autech za statisíce, udělají v krčmě útratu tři stovky na hlavu, a není jim trapný udělat před hospodou stohlavej cikánskej kemp aby ušetřili stovku (kdyby aspoň popojeli pár kilometrů okolo se rozptýlit...).

    ostatně, to je poměrně hlavní důvod všeobecné neoblíbenosti outdůrmenů z ostbloku.
    Lukas B.odpovědět 
                   Re: bivak10:53:02 04.04.2013
    jo az na to ze ten tvuj model nemusi platit :) hadry auta.. ale souhlas uz je to off topic... letos je to zkratka drahy.. souhlasim s Bidou ze slusnej pruvan v penezence..
    nemam problem prispet Petrovi na akci ( registrace, pruvodce,.. ) problem mam se zmenou tax tak jak se odehrava v diskuzi a s rozporem ohledne majitelu pozemku a nasledna povoleni a zakazy
    odpovědět 
                    Re: bivak11:39:00 04.04.2013
    S těma věcma se kterýma máš problém můžeš bojovat mnoha způsoby:
    1) na akci nepojedeš.
    2) zorganizuješ vlastní akci, kde vše bude podle tvého.
    3) na akci přijedeš, řádně zaplatíš a budeš tam aktivně prosazovat změnu pro příští ročníky.
    4) organizátorům předložíš věcné podněty, argumenty, návrhy, které by mohli využít pro další ročníky padání; případně se zapojíš do organizace dalšího padání.
    5) ...
    odpovědět 
                     Re: bivak12:30:48 04.04.2013
    ad1) na akci nepojedeš.

    - To neresi, protoze podporit chci a radne zaplatit

    ad2) zorganizuješ vlastní akci, kde vše bude podle tvého.

    - Nemam dostatecnou motivaci a opravdu nevidim duvod, ale bylo by to mozna zajimave neco jako dve ceske miss

    ad3) na akci přijedeš, řádně zaplatíš a budeš tam aktivně prosazovat změnu pro příští ročníky.

    - Na akci prijedu a pojem radne zaplatim je treba definovat, opravdu nemam pocit ze jsem mel jasno co je povinna polozka a co volitelna
    - Zpetna vazba by mela byti nastavena tak aby nebylo treba aktivne vstupovat/vystupovat. Kazdy by mel mit moznost, pokud chce, projevit svoji spokojenost/nespokojenost/navrh na zlepseni. Budiz to web, schranka, rozhovor, internetova diskuze. Je to I volba individualni zda se prispevatel podepise ci nikoliv. I anonymni prispevky maji velkou pridanou hodnotu ( zalezi.. ), Pokud prispevatele budou motivovani sdilet sve kontaktni udaje pro dalsi upresneni, jen lepe

    ad4) organizátorům předložíš věcné podněty, argumenty, návrhy, které by mohli využít pro další ročníky padání; případně se zapojíš do organizace dalšího padání.

    - Jakym zpusobem se tyto navrhy predkladaji? Viz nahore
    - Viz diskuze pred, neni jasne co a jak se plati
    - Existuje rozpor mezi pranim ( Petra, nebo spravce arealu ) a realitou ( katastrem, zakonem )
    - Na padani byli zvany deti, jakym zpusobem jsou zvyhodneny, zda se ze nijak ( vyjma startovneho )
    - Jiz po afere cernych koni na Rybnicku, byl vznesen navrh na ustanoveni pozice Reditele komunikace a marketingu, neb Reditel zavodu evidentne nestihal
    - Padani si ujasni z ceho zije zbytek outsourcuje, tahle strategie je asi klicova a ne na verejnou diskuzi

    ad5) volne tema zrejmne?

    Otazka tedy, jake problemy v minulych rocnicich melo Padani ( s urady, obyvatelstvem ) ? Nic jsem nezaregistroval. Sama positiva. Muze mi nekdo klidne rikat socka, ridit me ochrankou, davat to skatulky remcajici lezec ( =freneticky neaplaudujici a slepe nasledujici? ) ale po sobe si lidi vzdycky uklidili, trava dorostla, loni se snad I kralici vratili v klidu do lesa

    posledni je spis na adminy, stejne si tu snima pisem :) motor diskuzniho fora je fakt peklo kluci :)
    odpovědět 
                      Re: bivak12:44:02 04.04.2013
    "- To neresi, protoze podporit chci a radne zaplatit"

    Tak vyřešeno, přijedeš a zaplatíš tu částku, kterou po tobě chtějí a které si se také tu v diskuzi dobral :). Dál jsem to nečetl.
    odpovědět 
                       Re: bivak13:05:46 04.04.2013
    to je mozna chyba.. :)nejak nechapu tyhle hrdiny typu.. jedno pivo, jedna kalba, zkratka zaplat.. :) ale budiz..
    odpovědět 
                   Re: bivak11:30:56 04.04.2013
    Pravda.
    Milanodpovědět 
             Re: bivak21:05:11 03.04.2013
    Koukám, že to máš těžký.
    Na Padání musíš, jet o týden pozdějc nepřipadá v úvahu. Ale dát prachy za parkovný a kemp to ne. Ale na pivo zbude, co?
    H.odpovědět 
              Re: bivak22:19:38 03.04.2013
    A?
    odpovědět 
              Re: bivak22:26:23 03.04.2013
    A! vlastne me napada ze vubec nemusim :) pojedu tam za ten tejden, mas recht :) a tu piva... plzen ja jako muzu... a dve velky plzne mi teda jako budou stacit na zaparkovani a prespani na celej vikend? :) to asi ne... nemusim mit fel abych si zpocital ze jich bude tak devet od patku do nedele.. :) a cim se pak napojim to teda nevim :)
    odpovědět 
               Re: bivak22:31:13 03.04.2013
    spocital, pardon
    odpovědět 
               Re: bivak09:47:29 04.04.2013
    Svoji těžkou situaci zcela jistě vyřešíš tak, že tam nepojedeš.
    odpovědět 
                Re: bivak10:55:46 04.04.2013
    situace naopak je vcelku lehka.. :)ale je fakt ze uz loni to bylo v ty sklarne trosicku zvlastni oproti jinym rocnikum.. :) leto sto jeste vic pritvrdilo...
    odpovědět 
           Re: bivak23:59:02 03.04.2013
    Jo a ty kralici na volno co tam tak serou vsude ty bivakovat muzou jako? Tohle vypustit nekde bliz civikizaci tak te urady sezerou... ;-)
    odpovědět 
     Re: KALBA?!?16:12:45 03.04.2013
    Za kilo pro neregistrované, mám hlavu jak pátrací balón. To je umožnění takové té pasivní účasti, po které někteří volali. Díky každýmu, kdo se zeptá, postupně se tím vychytávají mouchy a už v tom budou mít jasno.
    Petr Reschodpovědět 
     Re: KALBA?!?20:51:40 03.04.2013
    Boooze, vzdyt je to velka a jiste organizacne narocna akce a lidi tu vyrvavaj jak nechtej dat par stovek. Si odpustis 2 velky plzne a mas skoro na ten tvuj priplatek na afterparty :).
    odpovědět 
      Re: KALBA?!?22:34:25 03.04.2013
    a? neni v tom ( poplatcich ) uz trosku hokej? kolik kdo za co vlastne chce??? parkovny, je najednou poplatek na hlavu i kdyz mne tam Milos hodi vrtulnikem... tak ted nevim... asi se za 400Kc obratim na nejak Helpdesk.. :D
    odpovědět 
     Re: KALBA?!?15:03:33 04.04.2013
    Kilo za kalbu je jen v případě, že se neragistruješ do závodu za 300,-. Pokud si registraci koupíš, máš kalbu v ceně. Přečti si pořádně popis akce.
    Vašek S.odpovědět 

     Už aby to bylo16:17:00 03.04.2013
    Se tak těším snad bude dobrý počasí.
    Steveodpovědět 
     Re: Už aby to bylo23:01:08 03.04.2013
    Bude zima jako svině takže na tření ideální počasí :D
    majklodpovědět 

     tip: 32022:59:53 03.04.2013
    Tipuji 320 účastníků :)
    adnarsodpovědět 
     Re: tip: 32023:13:03 03.04.2013
    S tipovačkou počkej, tedy jestli to není tip na spotřebu (útratu) v hospodě.
    Petr Reschodpovědět 

     Zábava s Padáním08:11:09 04.04.2013
    Tahle diskuze mne fakt pobavila. Nedávno jste tu skoro všichni odsoudili sportovní lezce, kteří si stěžují, že reprezentují ČHS a ČR a stojí je to z vlastní kapsy řádově desetitisíce ročně, a sami tady takhle prudíte kvůli stokoruně. Jen tak dál. když tu čtu ty příspěvky o bivakování a podobně, přijde mi celé to Padání směšné. Taková lezecká analogie technoparty. Takže raději ne.
    odpovědět 
     Re: Zábava s Padáním08:57:18 04.04.2013
    Kdyby slo o kilonjedno neresime.. osobne s padanik sympatizuji.. opakuji, jen chci vedet za kolik to teda bude kdyz jedu na celej vikend... a je nas skupina vcetne deti? Je na tom neco spatne? A jak to souvisi se sportovnim lezenim atd uz fakt nevim
    odpovědět 
      Re: Zábava s Padáním11:56:52 04.04.2013
    Sportovci zase řeší dotace a příspěvky na dopravu a podobně. Koruna sem, koruna tam, ve finále tisíce až desítky tisíc za sezonu.
    Nebylo to nic osobního, prostě mě to pobavilo :-)
    odpovědět 
     Re: Zábava s Padáním08:58:36 04.04.2013
    Kdyby slo o kilonjedno neresime.. osobne s padanik sympatizuji.. opakuji, jen chci vedet za kolik to teda bude kdyz jedu na celej vikend... a je nas skupina vcetne deti? Je na tom neco spatne? A jak to souvisi se sportovnim lezenim atd uz fakt nevim
    odpovědět 
     Re: Zábava s Padáním09:22:17 04.04.2013
    No jo no, to je typický neduh českých lezců. Vše by chtěli zadarmo a když to zadarmo nebo pro ně za přijatelný peníz nedostanou, tak remcají... Prostě tam nejezděte a pokud tam pojede, ušetřete jinde, třeba tak, že vynecháte pár večerních posezení v hospodě.
    odpovědět 
      Re: Zábava s Padáním11:13:23 04.04.2013
    uplne stejnej neduh maji nadnarodni korporace.. :)
    <3 cechacky co remcaj na cechacky.. ona ta generalizace je prasarna
    odpovědět 
       Re: Zábava s Padáním11:41:07 04.04.2013
    To co si napsal nechápu. Můžeš to trochu rozvést?
    odpovědět 
        Re: Zábava s Padáním13:37:43 04.04.2013
    kterou cast?
    odpovědět 
     Re: Zábava s Padáním22:48:55 04.04.2013
    Oni to většinou řeší lidi, kteří tam stejně nejedou. Do technoparty má fakt docela daleko.
    Petr Reschodpovědět 

     Žihle08:27:09 04.04.2013
    měla loni příjemnou atmosféru - nejsem zastánce placených aktivit na skalách (ke slaňáku kasičku), ale tohle, zdá se, spoustu lidí baví a Petr s Jirkou (a další) s tím mají hodně práce. Pokud by v tom nebylo kus srdce a chuti udělat něco pro lezce holdující prstytrhajícím šutrům, určitě by si oba dokázali najít jinou zábavu - a nemuseli poslouchat, jak na tom rejžují... ano či ne, to snad není naše věc, máme právo volby, zda jedeme či nikoliv. Krapet nadhledu a schopnosti oddělovat osobní antipatie od reality by závistivým horolezcům (kteří z valné většiny dělají daleko větší přešlapy proti kdejakým pravidlům a né že né)neuškodilo. Amen ;-)
    haninaodpovědět 
     Re: Žihle09:02:43 04.04.2013
    Ano. mame pravo volby a volba z me strany je rizena i ekonomickou strankou veci.. praci ocenuji na padani jezdim penize tam nechavam.. jidlo si kupuji na miste... a letos mi tu kuci pisou ze sem socka potrebuju pendrekem... slysim mimotemata dve piva, jedno kilo.. opravdu je tak tezke mit jasno v tom kolik musim vyplaznout? Neni.. Takze asi tak
    odpovědět 
      Re: Žihle09:43:23 04.04.2013
    S haninou naprosto souhlasím. Pokud by se do nákladů započetl čas strávený čištěným boulderů a další přípravné práce, tak bych řekl, že jsou na tom kluci docela ztrátově a za tuhle dobročinnost je jim odměnou remcání většiny diskutujících...

    Je jasný, že dobrý znát dopředu částku kolik to bude stát. O tom není pochyb. Problém vidím v tom, že tvé příspěvky na mě spíš působily jako stěžování si, že po tobě chtějí víc peněz než se ti chce dávat než jasný dotaz "kolik to teda bude stát"? Což jde mj. taky třeba dohledat na padani.eu. Ale třeba ti křivdím, v tom případě se omlouvám.
    odpovědět 
       Re: Žihle10:08:04 04.04.2013
    Už nechte toho remcání a všichni dojeďte. Zaplaťte a hodně vychlastejte a sežerte, nebo vás švihneme pendrekem.
    Ransdorfodpovědět 
       Re: Žihle11:05:18 04.04.2013
    no a prave to zas tak lehce neslo ze... :)

    ano radi prispejeme ( pokud pojedeme )

    je pravde ze mi je prd do toho z ceho organizatori maji penize a kolik, jestli i z ubytka tak to pardom a je mi to cele jasne.. ale spis mi prijde ze penize z ubytka jdou za spravcem arealu... dle analogie Jesenickeho kempu

    a ted mi rekni, jak petrovi prispeju tim ze dam penize spravci?
    Naopak od zacatku jasne tvrdim ze prispet Petrovi ano :)
    trosku mi ta diskuze evokuje hysterii biti cernych lezcu po padani na Brane :)

    jinak uz je to asi uzavrene hruba predstava je a predstava a tom jak to bude probihat na zaklade lonskych zkusenosti asi taky :)
    odpovědět 
        Re: Žihle11:31:59 04.04.2013
    A to z tech peněz Petr nic nebude mít víš nebo si to jen myslíš? Ale to je jedno a o to tu nejde.

    Takže tvůj ideální model teda je, že na akci přijedeš, ale podle svého uvážení z ceny akce zaplatíš jen to, o čem si ty myslíš, že je správné a zbytek nezaplatíš?

    A co z toho, že by ty peníze šly provozovateli kempu Petr může mít?
    Zaprvé, ta akce se někde pořádá, a to že se tam pořádá asi není jen z čistého entuziazmu místních obyvatel, takže i místní by z toho asi něco měli mít. A dál, třeba z toho my všichni máme to, že takové akce budou tolerované / vítané i další roky.

    Ale myslím, že už si rozumíme. Ty si dospěl k tomu, že xxx peněz za balíček "Petrohradské padání 2013" je pro tebe moc a nepřijedeš tam a to je to, čím ti tu většina lidí argumentovala - nemáš na to, holt tam nepojedeš.

    odpovědět 
         Re: Žihle11:59:59 04.04.2013
    ne nepochopils to..

    prijde ze se tu micha moc veci najednou..

    ale tak to uz v businessu byva.. :)
    odpovědět 
     Re: Žihle22:48:27 06.04.2013
    Napsala jsi to pěkně, konečně někdo! Kluci si zaslouží spíš poděkování za tu spoustu práce! Já se těším!
    Tomáš"tříska"Benešodpovědět 

     registrace11:06:06 04.04.2013
    Ahoj Petře, plánuješ nějaké potvrzení registrace? Stačí jen info zda jsem to udělal dobře =) Díky Ondra
    OndraH.odpovědět 
     Re: registrace18:50:11 04.04.2013
    Jo, dostaneš ho.
    Petr Reschodpovědět 

     hmm11:52:25 04.04.2013
    ..achjo lidi, všem co remcaj tak ty by se měli jéct podívat někam na jinou / jakoukoliv akci – víte ono všechno stojí peníze a kdo akce dělá ví o co jde. Jenom ty peníze na náklady co Petr a spol. musí dát na přípravy ze svého a mít nejistotu o vrácení, to chce dost velkou dávku odvahy a ten areál jim neříká pane. Nenech se negacemi Petře zaskočit a rozhodit (je to tak vždy :), vím o co se jedná a stojím za touhle akcí.
    Martin B.odpovědět 
     Re: hmm12:03:41 04.04.2013
    je rozdil mezi sponzorem a zakaznikem.. :)
    a akci podporuji i kdyz dle tveho remcam.. :)
    odpovědět 

     Díky diskutujícím13:10:09 04.04.2013
    poměrně úspěšně mě diskuze otrávila, jakkoli se jinak na akci těšim. Tohle Petru R. teda fakt nezávidim... nezbývá než mu popřát železný nervy a hroší kůži.
    Milanodpovědět 

     Náklady16:01:12 04.04.2013
    PHM = cena za benzín/naftu
    n = počet nocí
    p = počet osob

    Varianty:

    1) příjezd, lezení, odjezd
    náklady: PHM + 0

    2) příjezd, lezení, afterparty, odjezd
    náklady: PHM + 100*p

    3) příjezd, lezení, afterparty, přenocování Sklárna - stan/auto
    náklady: PHM + 100*p + (100*p*n)

    4) registrace, příjezd, lezení, afterparty, přenocování Sklárna - stan/auto
    náklady: PHM + 300*p + (100*p*n)

    Další navýšení nákladů: koupě průvodce, spaní v pokojích, jídlo, pití ...

    Za parkování se neplatí ani v jednom z případů
    Vašek S.odpovědět 
     Re: Náklady16:10:16 04.04.2013
    ano :) souhlas, jen by ne zajimal nazor Petra R. na varianty bez registrace... 2 roky dozadu to byla vcelaku HC diskuze, ze takhle tedy ne..
    jinak souhlas.. :)
    odpovědět 
      Re: Náklady16:46:22 04.04.2013
    Zas neblbněte.
    Přijde mi celkem nefér PŘIJET na padání, ale dělat, že na padání nejste.
    H.odpovědět 
      Re: Náklady16:47:59 04.04.2013
    Asi by bylo nejlepší řešení, přejmenovat "registrační poplatek" třeba na "organizační poplatek" (aby to bylo něco jako vstupenka na festival) a tím by se pak asi předešlo dotazům typu "já si tam chci jenom zalézt v tu samou dobu jako padání, tak proč platit registraci, když nechci soutěžit"
    odpovědět 
       Re: Náklady17:19:47 04.04.2013
    prave :) ac zde za socku... porad ta registrace mi prijde jako fer :)
    jedinej rozpor byl asi v tom ze se nemuze spat venku.. coz zcela jasne muze... auto si zaparkujes.. zaregistrujes se .. koupis pruvodce... vecer zakalis, kam padnes tam usnes..
    na jidlo a pivko si samo zajdes.. :)
    toz jen pro upresneni ofiko plakatu, lesy v okoli nejsou v majetku spravce arealu.. a tim bych ty svoje vylevy ukoncil..
    odpovědět 
        Re: Náklady18:20:50 04.04.2013
    Český lezec, jak to není zadarmo tak je to špatně.Proč mám něco platit za spaní ??? Prostě přijedu k lesu rozbalím krámy, skočím se do lesa vys..t a pak zase, tak to udělá můj kámoš,kámoš a kámoše další.Večer se pořádně ožerem, ale u auta ať nás to moc nestojí, kdo by stál o nějaké kapely.A bouldery vždyť tam jsou odjakživa tak proč za to platit.No někdo to očistil, označil,připravil, zorganizoval.Český lezec vždyť ho to baví, tak proč po nás chce nějaký peníze ?A ještě do toho děti, to je jasný, že to mají rodiče dražší.Jestli jste to nevěděli tak jste si děti neměli pořizovat a ne na ně se vymlouvat.No nic ještě, že se najde pár lidí a dokáže přes všechny keci tady na lezci zorganizovat akci takové úrovně.Díky
    odpovědět 
         Re: Náklady19:36:04 04.04.2013
    tohle je mimo... :)
    bavime se tu o spani v lese... srani na hajzlu ( vramci konzumace ok )
    a prispevku organizatorovi, coz je slusnost.. :)

    to spani v lese beru jako volbu, protoze fakt nemam rad stany na tesno :) a spani mezi zda kdyz piju...

    s tema detma to taky prehanis... vetsinou maj v kempech ulevy.. slo o vyjasneni ;)

    takze dalsi generalista, na tema cesky lezec... ;)
    odpovědět 
         Re: Náklady19:43:50 04.04.2013
    jo a kalit se bude na konciku.. ;)

    a skutecne nikdo ani v nejmensim neorozporoval registracni poplatek.. ;)

    asi ty tvoje vylevy mas z nejakej svejch vlastnich vyletu... ale ty nebyly na padani.. ;)

    a ty deti si porid je to fajn :)
    odpovědět 
        Re: Náklady22:32:05 04.04.2013
    Tak jasne, muze se spousta veci. Taky vam muzou mistni ono padani naprosto legalne zneprijemnit, takze chapu jednani organizatru, kteri se vas snazi trochu usmernit.
    Geoodpovědět 
      Re: Náklady18:55:26 04.04.2013
    Na u sobotní párty vybíráme kilo. Chápu to jako pasivní účast a jakýsi příspěvek. My jako pořadatelé máme dvě varianty, buď registraci za 300 s možností všech výhod okolo nebo tuto pasivní účast. Vše kolem jde mimo nás. Jsme pouze rádi, že možnost na Sklárně máme. Pokud to chce někdo dělat jiným způsobem, tak ok, pronájem areálu na jiné podobné akce stojí 65 tisíc za den. Když to dáme, nemusíme řešit nějaké nocležné.
    Petr Reschodpovědět 
       Re: Náklady19:38:47 04.04.2013
    ano dekuji za odpoved :)

    pro upresneni lesy v okoli nejsou majetkem sklarny ( viz chybka na padani.eu ) tudiz pro bivak neni problem...
    odpovědět 
        Re: Náklady22:53:51 04.04.2013
    Můžu se jenom zeptat, kolik komentů pod tímhle článkem je od tebe? Neber si to osobně, jenom čistá zvědavost, ono v těch nepodepsanejch komentářích se blbě orientuje.
    Došlíkodpovědět 
         Re: Náklady23:07:59 04.04.2013
    Devatenáct. To je slušný, asi slušnej oddíl :-)).
     jirkasodpovědět 
          Re: Náklady08:56:44 05.04.2013
    Proc uz neudelate ty ip alespon aby byli videt... nemusis to pak sondovat ja voayer.. ;-) nechapu moc co je za vyhodu kdyz ty ipiny vidi hrstka vyvolenejch.. :-) plus treba prehlednejsi prispevky, vono by jich pak rapidne ubylo.. ;-)
    odpovědět 
           Re: Náklady13:25:58 05.04.2013
    Dvacet.
     jirkasodpovědět 
            Re: Náklady15:14:21 05.04.2013
    to uz bylo dvacetjedna ale Jirko :)
    tohle je 22
    rikalo uz to tady spousta lidi...
    Zkouseli uz ste se nad tim alespon zamyslet?
    Zkratka takovou tu diskusi bo komentare co existovali nekdy cca pred deseti lety alepson :)
    ip vidi jen skupinka lidicek u kterejch si to povolite
    ale je to tvuj server ne muj takze vase volba ;)
    odpovědět 
             Re: Náklady20:03:47 05.04.2013
    tak proste ty nepodepsane koment necti ne? Jednoduche , ne ?
    odpovědět 
              Re: Náklady20:53:17 05.04.2013
    Nejde jen o podpisy ale i strukturu tech vlaken
    odpovědět 
        Re: Náklady10:39:09 05.04.2013
    POZOR, to není žádná chybka, nikde nepíšu, že lesy patří Sklárně. Lesy v okolí jsou LČR, od nichž máme samozřejmě taky povolení na pořádání akce. A tam by mohl nastat ten konflikt s majitelem. Proto jsem připomněl, že prostě není možné se vyspat kdekoli a už vůbec do lesa nezajíždět autem. Rozdíl je jednoduše v tom, že když jedou dva bivakovat do lesa, nikomu to nevadí, protože si toho většinou nikdo ani nevšimne, ale když tam bude spát padesát lidí, okolo rozestaví auta, tak je to problém. Proto jsem psal, že tento způsob existence akci neprospívá. Do důsledku vzato je mi to šumák, pokuty si plaťte sami, ale akci to dobré jméno taky nedělá. Čili my nikomu nic nezakazujeme, akorát bych byl rád, kdyby si všichni účastníci tenhle fakt uvědomili. A až tam někdo bude během roku fungovat na pohodu v přírodě, doporučuji koupačku v nedalekém (světe div se) "Petrově" rybníku, je to propoceném odpoledni moc příjemné.
    Petr Reschodpovědět 
         Re: Náklady11:27:41 05.04.2013
    Prave ze to chybka je Petre.
    Podivej:
    Ubytování: upozorňujeme, že spaní prakticky kdekoli v ČR je možné pouze na základě souhlasu majitele pozemku, loňský stav obléhání lesa akci neprospívá, spíše ohrožuje, majitel areálu Sklárny zajišťuje tyto druhy ubytování:....
    Více zde: http://www.padani.eu /news/beal-petrohradske-padani-2013-ve- faktech/

    K lonsku, problem mohl vzniknout kdyz par lidi najelo autem na lesni cestu ( to neni zcela jiste koser ), obsadila se louka ( coz se nemuselo libit panu majiteli ) a stavely se stany v lese

    ty ale pises Spani a to je to proc tady klidne vypustim 50+ prispevku, protoze ta formulace neni idealni

    zakon jasne vymezuje co lze a co nelze a bude se to tykat i akce jako je Padani. Prave proto me zajimalo parkovne. pokud slusne zaparkuji, vecer zakalim a lehnu si do lesa, nedelam nic spatneho. Litera zakona je dokonce takova ze i kdyby to udelalo 300 lidi, nerozdelalo ohen, nepostavili stany a po sobe uklidilo tak se nic nedeje... i prijezd policie CR by byla vcelku vtipna a rychla zalezitost ( ne pro ty co parkuji v lese ).

    Ten rybnik jsem videl v katastralni mape a vypadal pekne, radi vyzkousime :)

    Dik
    odpovědět 
          Re: Náklady12:04:00 05.04.2013
    Tvoje volba, kterou těžko ovlivním. Až mi ten majitel lesa akci nepovolí, nebude. Takže jsem třeba připosranej, ale záleží mi na tom, aby akce pokračovala. Jsem rád, že chápeš rozdíl mezi tím, někde se v tichosti uklidit a postavit tam stanové městečko.
    Petr Reschodpovědět 
           Re: Náklady12:13:02 05.04.2013
    Přeně tak, lidem to nejde rozumě vysvětlit.A vymýšlej ruzný způsobi jak to obejít.Prostě budou spát v lese i kdyby se akce už neměla konat.Budou se hádat s Policí, s majiteli pozemku.Mo nic českej lezec, který to neumí pochpit, ale má pořád pravdu.Chtělo by to trochu tolerance a ne debilní nápady.
    odpovědět 
            Re: Náklady15:17:55 05.04.2013
    kdyz si tam nekdo jen tak lehne tak se nic nestane...
    az si tam nemci postavi stany jako loni tak na ne treba "Ceskej lezec" zavola cajty :) vubec lidicky co mate za problem s Ceskym lezcem porad dokola, to uz je asi treti co tu diskutuje a generalizuje na Cesky lezce :) asi chcete bejt africani bo co..
    odpovědět 
           Re: Náklady15:19:29 05.04.2013
    ok chapu dekuji za vysvetleni.
    Ale uprimne, mel jsi nekdy problemy s mistnimi jine nez positivni ohlasy na poradane akce?
    odpovědět 

     Chyba v textu18:57:39 04.04.2013
    V propozicích je napsaný nesmysl, když je uvedeno, že mimo rámec dopředu objednaných stravování se kuchyně uzavírá v pondělí ráno, správně je v neděli ráno. Četli to před zveřejněním čtyři lidé a nikoho to netrklo. Sorry
    Petr Reschodpovědět 

     Kloubouk dolů19:34:54 04.04.2013
    za výdrž v pořádání tak náročné akce :-)
    Slepejs28odpovědět 

     Foto dne:

    Agnes
     Databáze cest:
    Všechny cesty (179403)
    Top cesty v ČR
    Top bouldery v ČR
    Nejnovější cesty:
    Al Di La Del Fico 6b Ulassai
    Al Di La Del Fico 6b Ulassai
    Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
    Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
    AW III Bielatal
    Nově komentované:
    Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
    Banana Split 5c Paklenica
    Zollamt 6A+ Bor
    Hammer King 7c Brseč
    Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

     Nově v diskusi:
    Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

     Nové komentáře:
    Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

     Kde to vře:
    Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
    Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
    Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
    Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
    MČR v rychlolezení (16)
    Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
    Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
    MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
    Marjan (4)
    Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

     Nově v inzerci:
    Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

     Anketa:
    Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
     GPS a mapové aplikace 
     361 
     Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
     315 
     Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
     285 
     Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
     287 
     Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
     257 

     Návody:
    Jak psát na lezce ...
    Lezecké mapy

     Partneři:
    Treking.cz
    Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

     lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.