LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Volný kámen, to je sviňa, proto máš lano na (s)račku!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
43.Galeová 10269
Bouldry:
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140445 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
Horolezecká stěna Staré Hradiště - Staré Hradiště
Rožnov pod Radhoštěm - Rožnov pod Radhoštěm
Climbing a Music Club Parukářka - Praha 3

Prodejny
Rock Point Olomouc - Olomouc
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point - NC Šestka - Praha 6 - Ruzyně

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Fuj!

smallVím, že není dobré zase rozjitřovat debatu o maglajzu, ale tohle mě fakt docela dožralo. Odskočil jsem se na nedělní odpoledne trochu vyvenčit po týdenním hruboskalském soustředění s mládežníky na Sušky a nestačil jsem se divit!

Vím, že je vedro, že si svišťové svlíkají kožichy, takže se snažím třeba i pochopit maglajz na Plotnách, převislý Vlajkový či na Čihulově Hladký. Ale fakt nechápu, proč v sestupovce z Vlajkový za I (ano za jedna!!) jsou stopy po mádžu od dola až nahoru!! Sorry, ale jděte s tím do…no zkrátka někam!! Zkuste v oddílech, pokud ovšem tihle prášilové jsou někde „doma“, začít pracovat a dát jim do tlamy!
Omlouvám se za hrubá slova a spoustu vykřičníků, ale fakt mě to nas….štvalo!!
Hoj a písku zdar, Houmy.

Když už jsem se zmínil o soustředění na Hrubici, tak vězte, že bylo mezinárodní (Slovakia a Hungary), že se lezlo jako o život na Hrubici, Příhrazích i Panťáku, že bylo kolo, koupání, hry, kultura a velmi veselo! Super počasí, výborná parta mladých špičkových sportovních lezců, kteří si důkladně očuchali písek a poznali, že překližka a pískovec je docela rozdílný materiál!!
Jako důkaz pohody posílám jedno foto, poslední výstup s mezinárodní účastí: Maják – Houmy (Česko), Jaro Kovačík (Slovakia), Gábor Táborosi a Ajnaczka Táborosi (Hungary).


Houmy   [úpravy] 15:43 09.08.2004Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Bílé, mám Tě rád17:23:37 09.08.2004
...névréndynk stóórýý aaá aaá... možná je to Shanenova past na cestovku Discovery a muže s bradkou... aaá aaá. Ležec sem a topme pod kotlem. Boj s maglajzem nejde vyhrát a další a další plamenní bojovníci proti němu padají mrtvi. Jeden smutný příklad za všechny: Jistý R.B. si tuná stěžoval, že obrázkové časopísky zachycují reprezentanty s pytlíky a bílejma rukama na pyskovcích. Teď má sám cestovku (exex.cz), která ve svejch propagačních materiálech pískomaglajzníka má na fotce :-) Kdo do třiceti nemaglajzoval, nemá srdce, kdo maglajzuje po třicítce, nemá rozum. P.S. I Puší hladkosrstý jezevčík Dag určitě nosí na krku místo bečky rumu maglajzák se sajrajtem, ale onen vak dovedně skrývá v hustém kožichu. A já odlétám na hřbetě psa Falca s melodií na rtech: ...névréndynk stóórýý aaá aaá...     
Papoušodpovědět 
 Re: Bílé, mám Tě rád18:36:29 09.08.2004
Vrrrr! gdo je u tebe hladkosrstej jezevec???? Ty vypelíchanéj fógle!!! Jsem Německej Ovčák!!! Až na tebe dopadne mých padesát kilo ocelových svalů a tesáky typ-bojový nůž SAS roztrhnou tvé krční tepny a krev bude umývat vodpornej maglajz z písků pak rozdíl mezi jezčívkem a vlčákem budeš chápat velmi zřetelně!!!!
V ůctě zůstávající a s pozdravem:
sir Dagles von Radotin

Nemohu souhlasit s poněkud explicitním způsobem výkladu odlišností plemen psů, tak jak zde naznačuje můj pokrevný příbuzný Dag.
Bílé... Barva nevinnosti, či barva smrti? Prášek jsi a v prašek se obrátíš. Byl jsem v Horních Sudetech na těch pískách (já je zase furt nemusím)...ryčná hudba hrála, až jsem ze spáry vypadával, žlutá kola na skalách svítila, možná tam i bílo bylo? Býlo bilo? Bílo bilo mne? Neviděl jsem. Ohlušen řevem amatérské skupiny písní a tanců a oslepen září volantů jsem se k percepci hořčíku nedostal. Já tomu už fucktenfukte nerošumím....
ŠGPS

sir Daglesodpovědět 
  Re: voranžový21:57:40 09.08.2004
Voranžový kruhy na přivazování ke skalám! Néé žlutý. Von si to už fšchno plete...
sir Daglesodpovědět 
 Re: Bílé, mám Tě rád21:10:11 10.08.2004
Za a,nemáme žádnou cestovku, za b, nevím o jakejch maglazníkách na propagačních fotkách píšeš....zkoukl jsem všechny propagační materiály a nevim kde jsi k tomu přišel. Pevně věřím, že si jako novinář více ověřuješ fakta a píšeš méně nesmyslů a kokotin než jako horolezec. ČAO.
P.S. Příště než budeš plyvat špínu po webech, tak zavolej a zeptej se......RADIM
Radim Bzuraodpovědět 
  Re: Bílé, mám Tě rád13:04:23 11.08.2004
Jasně, Koubič má na www.exex.cz/propagace/zlom.pdf (na obr. vlevo nahoře) v pytlíku svačinu a to, po čem leze je, žula. Zatimco všude jinde se písek podařilo vyretušovat, tady jste na něj asi zapomněli. Kázat vodu, pít víno a řikat vo Papoušovi, že píše kokotiny, když se konečně jednou snaží, se nemá :-). Ale nic ve zlym: přeju dobrej džob, prašte si, kde chcete, foťte se, kde chcete. Ale nevytrubujte, že jste poslední spravedliví. Na to je ptactvo háklivé :-)
Papoušodpovědět 
   Re: Bílé, mám Tě rád13:18:28 11.08.2004
plyvajici Papous je super detektyf!
l.odpovědět 
   Re: Bílé, mám Tě rád21:12:47 11.08.2004
Ta fotka je z cesty za IXb ve velkejch Tiskejch. Pytel na prdeli má stejně třeba jako já, protože ho tam mám prostě celoročně. TA fotka je rok stará a nepamatuju se zda ho užil nebo neužil.....každopádně na těch fotkách ruce bílý nemá...V podstatě o to asi ani nejde. Srovnáváš nesrovnatelné. Bereš si do úst mne za to, že Koubič, kterého máme v propagačním letáku by teoreticky mohl používat magnézium i když to nikde vidět není a rozhodně se tak neděje při našich firemních akcích. Píšeš o tom že máme cestovku což taky pravda není ( a i kdybychom měli, tak netuším co je na tom špatného ). O udělení vyjímky ze zákona pro podnikání jednáme, než vše vyřídíme podnikáme tam, kde nám v tom zákon na ochranu přírody nebrání.......Takže co tě trápí detektive netuším.....každopádně pleteš hrušky s jabkama a skoro to vypadá jakobych já, něco jiného hlásal a něco jiného masově činil...Myslím, že mne si s Mágem na rukou asi vidět nemohl a to je asi v tomto sporu podstatné...tak že mi smysl tvého příspěvku nadále uniká......stejně jako spojitost mé osoby s teoretickým užíváním magnézia Petrem při jeho privátním lezení....Ty propagační materiály bych ti mohl věnovat v tištěné podobě pro tvé kolegy....třeba zatouží po něčem nevšedním.
Radim Bzuraodpovědět 
    Re: Bílé, mám Tě rád14:23:33 12.08.2004
No, tiše se chechtám. Chápu, že nemůžeš za všechny hříchy světa ani neodpovídáš za to, jestli Koubič maglazuje, nebo ne (podle očitých svědků maglajzuje, pro Tvý info). Ale čumim, že ty, velký bojovník proti magnéziu, rozlišuješ dvě roviny - privátní používání magnézia a veřejné používání magnézia. To skoro vypadá, "jako bys něco jiného hlásal a něco jiného masově činil..." :-) Aby to bylo zřejmější, dám příklad:

VEŘEJNÁ ROVINA:
Radim Bzura 10. 12. 2002 zde na Lezci (www.lezec.cz/clanky.php?key=999): ... Myslím si, že dalším nezanedbatelným úkolem je dohlížení na dodržování pravidel ČHS vlastními členy a samozřejmě i reprezentanty, kteří jsou v horolezeckých časopisech zobrazováni na písku po lokty od maglajzu ( montana č.4 titulní strana, č.6 J-KG... ). Je sice hezké, že jakási pravidla ČHS jsou, ale nikdo jaksi neprosazuje jejich dodržování. Pokud jsou pravidla porušována v jiných sportech je zmíněný sportovec diskvalifikován a v nejhorším případě je mu zakázána činnost. Skutečnost, že jsou naši reprezentanti a vrcholový lezci zachyceni v odborném tisku s prsty od maglajzu na písku s podtitulkem IXb atd. je více než zvláštní. Tyto přelezy by jim samozřejmě neměli být v žádném případě uznány a veškerá podpora ze strany ČHS by měla být změněna na zákaz činnosti na závodech atd... .

NEBO:
Radim Bzura 16:46:08 10. 12. 2002 stejná debata zde na Lezci - opět k maglajzování:
Těžko se smiřuji s faktem, že protože to všichni dělaj tak to budem trpět a radši o tom nebudeme mluvit. Jsou to pravidla vydaná ČHS a ČHS by se mělo zasadit o to, aby byla dodržována jejich vlastními členy. Zda maglajz škodí, nebo neškodí skále to neposoudím, ale každopádně mě rozčilujou bílý fleky na skále, který mi ukazujou na 15 metrů každej chyt. Dokola to asi je....ale tlačit bychom měli na ČHS ať si pravidla buď změní, nebo pokusí zaručit jejich dodržování.

No a v tý PRIVÁTNÍ ROVINĚ je Ti celkem šumák, jestli někdo práší. Rozumim tomu dobře? No ale teďs vydal veřejnej matroš s maglajzníkem na fotce. Zkrátka chci říct, že si buď prostě jen účelově vyzobáváš, co se hodí, nebo jsi za dva roky změnil názor. No a já jsem Tvůj vývoj zaregistroval a teď je mi z toho teplo u srdce :-) Nebo se možná pletu a v tom případě mi, prosím, vysvětli, jakej je rozdíl mezi maglajzníkem na titulce Montany a na propagačnim letáku 2ex.

P.S. Výraz cestovka chápu ve smyslu Ten-kdo-někam-vozí-lidi-na-vejlet. Jestli je to kancelář, agentura nebo v.o.s., je mi celkem putna a pro podstatu problému to není důležité.
P.P.S. A ty matroše mi, prosim, pošli. Mám totiž pocit, že je tam eště jedna fotka, na který někdo maglajzuje na písku, ale nejsem si tim úplně jistej. Na monitoru to nerozeznám, potřeboval bych to vytištěný :-)
Papoušodpovědět 
    Re: Bílé, mám Tě rád14:57:55 12.08.2004
Ještě jedno P.S. Když se oprostím od těch ideologicko-maglajznickejch měřítek, tak ta fotka s Koubičem je mimochodem docela apartní :-)
Papoušodpovědět 
     Re: Bílé, mám Tě rád22:26:08 12.08.2004
Za tím co si tady vycitoval a vším dalším si vcelku nadále stojím. Přeci to ale neznamená, že se s Koubičem a dalšíma přestanu bavit. Mohu mu sdělit svůj názor a to je asi tak všechno. U nás v oddíle není. Je pokud vím v tvém domovském oddíle a je na VAšem předsedovi a instrukrtorech jak se k těmto věcem staví. Mě to je proti srsti, ale jediné co mohu udělat je asi toto: PETŘE LEZEŠ SUPR, LEZEŠ DESÍTKY ale zkus to bez MG mě se ty bílé fleky nelíbí.....Se mnou lezl Koubič max snad 8a...tak tam ho asi s MG neuvidím.....Ještě pořád nechápu spojitost mých názorů s fotkou Petra (ve firemním materiálu společnosti, kde jsem pouze zaměstnán), který údajně používá MG - stejně jako 2/3 lidí vesměs velice výkoných lezců z Vašeho oddílu. Vláčím tě po webech proto, že jsi v jednom spolku s těmito destruktory skal, kteří nectí pravidla organizace, které jsou členy?
Jistá morální spojitost může být pouze v tom, že spolupracuji ( a rád ) s člověkem, který používá MG někde od IXa nahoru....Já se s tím sice neztotožňuji...ale co nadělám....bystrý Papouš už hlásá do světa, že něco píšu a jinak se chovám...ač mě osobně nikdy s MG lézt neviděl a dedukuje to z toho, že můj kamarád a spolupracovník dle informací od kohosi používá magnézium....Děláš v MF Dnes, nebo v Blesku???
Radim Bzuraodpovědět 
      Re: Bílé, mám Tě rád14:54:10 13.08.2004
Mě se Tvůj postoj zdá, mírně řečeno, nekonzistentní. Připomíná mi podobnou věc s Hudysportem a ČHS (kterou jsem tu už zmiňoval) - svaz seká ruce za byť jen přiznání se k používání mága (Zoban) a nechá si solit love od Hudysportu, jehož katalog je reklamou na maglajzování na písku. Tvůj přístup se mi jeví jako dost podobný: pranýřuješ někoho za maglajz, ale vzápětí se zjistí, že Ti zas až tolik neva. No dobrá, ale příště, až Tě uslyším vykřikovat něco o maglajzu, tak si řeknu: Zase dělá zbytečný vofuky kulivá maglajzu, ale ve skutečnosti je mu to šumák. No a to je, myslím, k této záležitosti z mé strany vše. Chceš-li pokračovat v debatě, můžeme po e-mailu nebo telefénisch.
Papoušodpovědět 
       Re: Bílé, mám Tě rád13:04:53 14.08.2004
Nevím jestli je prezentace mého názoru pranýřování. Jsem proti MG - můžu o tom psát na lezce, můžu působit v rámci svého oddílu na své svěřence, ale to je asi všechno. Nejsem ve VV ČHS, nejsem v žádné komisi, nejsem ani instruktor, ani zaměstatnec CHKO. MG mi vadí, vadí mi propagátorské fotky v odborném tisku ( montana ) na průvodcích, v kalendářích atd....vadí mi maglajzující lidi na pětkách, ale na stranu druhou realita je prostě taková, že je MG ve skalách běžně užíváno ať se mi to líbí nebo ne....a existuje desítky horších nešvarů ( lezení po dešti, broušení skal lanem, atd....) takže z globálního pohledu pro skály to zase tak tragický nebude i když se mi to nelíbí. Vnímám to spíš politicky jako člen organizace, která ustanoví svá pravidla a pak podporuje jejich porušování ( viz zoban člen metodické komise a repre na webu ČHS i jinde )a nečiní mimo pár prohlášení nic pro narovnání stavu či nastavení pravidel, která budou více vyhovovat době či trendu ( třeba Lubošem B. navrhované MG od jistého stupně obtížnosti atd....variant je plno )......takže zhruba takto.
Závěrečné konstatování: Jako zaměstnanec tisku ses bohužel naučil používat rozmáchlá prohlášení, skandální titulky a nečekaná odhalení za kterými se bohužel skrýva něco naprosto obyčejnějšího a všednějšího než o čem píšeš. Tvé pohnutky chápu, on by ty plky nikdo nečet, kdyby to bylo napsáno jako suma faktů a né jako článek z blesku z ktérého se v podstatě nic nedovíme ale je v něm plno silných slov a hlavně titulek, který přitáhne. Podstatná fakta jsou:
R.B. MG neužívá na písku
R.B. Nemá žádnou cestovku
R.B. Nesouhlasím s používáním MG na písku a ani u svých kamarádů, kolegů atd....ale bohužel s tím mohu pramálo udělat leč nejsem jejich rodič, nadřízený a ani oddílový soukmenovec či poručník
R.B. má bohužel jiné starosti, než běhat po skalách a strhávat lidi ( od toho jsou jiní) ze skal takže se spokojím nadále s prezentováním svých názorů na netu s tím , že doufám že někoho ovlivní a třeba se více zamyslí.
R.B. se nelíbí vývoj ( stagnace v ČHS ) a proto již nebude od roku 05 jeho členem.....

Takže milý Papouši až si budeš brát někoho do úst zaměř se na fakta a vyvaruj se svých dedukcí a podsouvání svých vlastních názorů jako skutečnosti lezecké veřejnosti. Je to neslušné šířit pomluvy a nepravdivé či nekorektní informace. To že je pro tebe cestovka všechno co spolupracuje s lidmy v oboru služeb je tvůj problém, ale nešiř tyto bludy dál. Mít cestovku by se mi líbilo, ale nemám jí....takže se drž faktů a neplkej nesmysly. ČAO.
Radim Bzuraodpovědět 
        Re: Bílé, mám Tě rád14:19:20 15.08.2004
Ještě doplnění dvou zásadních skutečností:

1) R.B. kritizuje zobrazování reprezentantů a špičkových lezců, kteří lezou na pískovcových skalách s magnéziem, ve veřejně přístupných publikacích (horolezecké časopisy ap.)

2) R.B. je spjat s firmou, která ve svých propagačních materiálech (=veřejně přístupných publikacích) zobrazuje špičkového lezce, který prokazatelně používá při lezení na pískovcových skalách magnézium. Tuto skutečnost se snaží relativizovat, přičemž stav věcí zůstává nezměněn, tzn. obrázek s dotyčným lezcem zůstává v propagačních materiálech firmy.

Ptám se Tě znova: Co na tvrzeních 1) a 2) není pravda?
P.S. Tvé osobní výpady, kterými se snažíš zamlžit podstatu věci, nechám s dovolením stranou, resp. se jim budu věnovat v mailu, který Ti zašlu.
Papoušodpovědět 
         Re: Bílé, mám Tě rád11:13:46 16.08.2004
S bodem a, souhlas - akorát ho doplním o toto: Kritizuje zobrazování špičkových horolezců v odborných časopisech, kde jsou na jiných stranách publikované články o škodlivosti mg či prohlášení ČHS k pravidlům. A kritizuje publikování fotek lezců po lokty bílých na obálkách průvodců pro oblasti kde je MG zakázano za finančního přispění ČHS atd. jako je veřejné nabádání představitelů ČHS k vědomému porušování pravidel atd atd....
K tomu bych dodal, že Petr Kouba na fotce nemá bílé ruce od MG a to, že při zachyceném výstupu MG použil je pouhá dedukce. Nemá bílé ruce a není ani bílá skála i proto byla fotka zařazena do propag. materiálu firmy Extreme Experince - není to v rozporu ani s filozofií firmy ani s mojí, protože pytlík na prdeli mám celoročně i já. Materiál není určený horolezcům - nejedná se ani o odborný horolezcký časopis a ani o průvodce. Materiál je určen našim potencionálním klientům převážně ze zahraničí, kteří nemají o významu MG pytlíku ani ponětí. Nikde není napsáno v propag. matroši o jakou se jedná cestu skálu atd.... i když každý horolezec pozná že jde o písek.
S bodem B, naprostý souhlas. Petr pravděpodobně při privátním lezení u větších obtížností používá MG. Při firemních akcích nikdy - i když nejsou na pískovcových skalách v CHKO. S používáním MG u Petra a i jiných členů HO Slavie Ústí nad LAbem nesouhlasím a prezentuju to veřejně, ale i při osobním jednání - to je asi všechno co proto mohu udělat. Na stranu druhou mám tisíce jiných problémů a starostí, než jsou něčí bílé ruce.

Závěr: Pokud to napíšeš jak jsi to napsal, každému je jasné že jde o rozpor. Pokud se někdo zamyslí v hlubších souvislostech dospěje k jinému názoru. Propagačních materiálů jsme distribuovali několik tisíc výtisků i mezi horolezce a ochranáře ( info centra CHKO a NP ). Nikdo nezaznamenal, že by horolezec na titulní straně porušoval nějaká pravidla, nebo lezl s MG protože má čisté ruce a skála pod ním je taktéž čistá bez bílých fleků.....takže z tohoto pohledu asi problém nikde není. Pokud si někdo vydedukuje něco co nevidí je to jeho problém- Jinak děkuji za reklamu, protože se nám ztrojnásobila návštěvnost webu. Takže pokud chce někdo využít naše služby bez mg. nechť navštíví www.exex.cz a svoji tělesnou schránku svěří firmě Extreme Experience v.o.s. V půlce září máme poslední volná místa na mořském survivalu!!! ( Tajůplný ostrov ). Takže Papouši díky za reklamu a čao.
Radim Bzuraodpovědět 
          Re: Bílé, mám Tě rád11:57:10 16.08.2004
Díky, nemám dalších otázek. Jdu se nad tím zamyslet v hlubších souvislostech, abych lépe dospěl k jinému názoru (čti: abych byl názorově pružnější) :-)
Papoušodpovědět 
           Re: Bílé, mám Tě rád12:50:14 16.08.2004
Prostě je rozdíl mezi fotkama např. titulní strana průvodce labák a fotkou naší na které megnézium nevidíš ani na rukou a ani na skále. Pokud by tam bylo, asi bych si toho všiml, protože jsem na to háklivej a určitě bych jí do propagace nedával už proto že jsme prezentováni i v info centrech a dodržování předpisů a zákonů je podmínkou pro cokoliv, protože aktivní bonzák a šťoural se vždycky najde ( jejich motivaci nechávám bez komentáře ). Takže doufám, že jsem tvůj extremismus a dělání závěrů na základě pouhých doměněk otupil.....pokud má někdo starost o moji názorovou čistotu a charakter může mi příště poslat maila a nemusí se názory na moji osobu prezentovat na webu. Rád odpovím každému kdo projeví starost stejně jako Papouš o moji morální čistotu a názorovou vyhraněnost, kterou popírá třeba pytlík na prdeli mého kamaráda.
Radim Bzuraodpovědět 
            Papouš strikes back!15:24:42 16.08.2004
Ano, jsem zcela otupen, vzdávám se, utlouk´s mě čepicí. Odcházím se dovzdělat a trochu zvednout čtenost Tvých dalších stránek - www.bzura.org. Pro fajnšmekry: názory Vám může rozšířit zejména nenápadná rubrička v pravém dolním rohu titulní stránky, nadepsaná: "Zde jsou mé postřehy na dění v ČR atd.. Pokud někoho ty moje kydy zajímaj, může mrknout. Poslední 4.11.03."
Zatím tu jsou jen tři podrubričky: Psi a lidé, O lidech v HO a Americká Hysterie. Ale není to vůbec špatné! Dvě věci pro případné kritiky: "Je to pohled čistě subjektivní, který se vůbec nemusí zakládat na ověřených faktech" a "Trvalo mi celkem dlouho než jsem tyto stránky vyplodil a nejen proto, že je to má prvotina. Tak buďte shovívaví."
No a pro ty, co studia ukončili, jedna starší věc jako moučník (pokud jste nečetli): www.rotsport.wz.cz. :-)
Papoušodpovědět 
             Re: Papouš strikes back!16:02:35 16.08.2004
souvislost mezi bzura a rotsport?
no to coodpovědět 
              Re: Papouš strikes back!16:20:09 16.08.2004
Čistě náhodná. Ale obsahově jsou obě krásné a inspirující.
Papoušodpovědět 
             Re: Papouš strikes back!10:50:29 17.08.2004
Díky Papouši za reklamu a doufám, že v tomto případě není tvé vyjádření o mých stránkách ironické....
Radim Bzuraodpovědět 
              Re: Papouš strikes back!11:30:23 17.08.2004
Nepochybně ano. Mimochodem, proč nosíš ten pytlík na zadku, když jeho obsah nepoužíváš? Jako třeba kdyby zrovna vřeštící ptactvo nehlídalo, že by sis nenápadně šáhl? Protože nechci-li pytlíkův obsah používat, nechám ho přece doma, nebo v autě, nebo přinejhorším v batohu.
Petr Jandíkodpovědět 
               Re: Papouš strikes back!11:36:25 17.08.2004
Mám ho přidělanej na pevno smycí k sedáku a když jedu na vápnu, nebo jdu na stěnu tak si do něj šáhnu......když jsem na písku pytlík je zavřenej a nešahám do něj. Myslel jsem, že je proti pravidlům používání MG na písku - nikoliv mít pytlík přidělaný na sedáku. Každopádně pravda je že, že jsem fotky při výběru do propag. materiálů nezvětšoval a nezkoumal zda jeden či více lezců nemá po zvětšení bílé ruce...... Moje chyba....
Radim Bzuraodpovědět 
                Re: Papouš strikes back!18:35:23 17.08.2004
Ježiši Kriste ,ten Bzura si ale sere do huby, nezdá se vám?
Bobanodpovědět 
                 Re: Papouš strikes back!13:18:38 18.08.2004
Milý Bobane...Papouše znám mraky let tak oba víme voco go i když to tak nevypadá. Je to troche sranda teátr. Příště ocením když budeš mírnit své výrazy a zvládneš se podepsat. Ono Boban = hovno .....tak to možná místo podpisu či mailu stačí.
Radim Bzuraodpovědět 
                  Re: Papouš strikes back!13:39:01 18.08.2004
Tak sranda teatr? Vazne bys nemel schazovat tak seriozni zalezitost jakou se mi 'Bila valka' na Netu jevi byti. Fakt si me prehluboce zklamal..Chtel sem se prihlasit do Spartaku...
Ale ted zustanu radej neregistrovany.
Pepa Ustecky Nestastnyodpovědět 
                   Re: Papouš strikes back!14:48:51 18.08.2004
Sranda teátr mezi mnou a Papoušem, klidně zůstaň neregistrovaný a nadále porušuj zákon při lezení na písku a všech CHKO + NP...jinak tě ve spartaku uvítám s otevřenou náručí ( to by bylo abychm se nedostali na 200 členů ) ...pokud by jsi chtěl nějakej kurzík jako neregistrovanej koukej využít naší firmičku www.exex.cz!! Takže ČAO -večer máme horo schůzi tak koukej přijít dostaneš přihlášku ( www.hospul.org ) a nebo alespoň fakturu www.exex.cz ( pro ty méně vnímavé - to je vtip )
Radim Bzuraodpovědět 
                    Re: Papouš strikes back!15:15:42 18.08.2004
Dokonce je to ve skutečnosti tak, že postavu R.B. virtuálně představuje poněkud rozpolcený Papouš a jsme tak svědky vnitřního rozporného dialogu obou "Já" této pozoruhodné osobnosti :-)
psychologodpovědět 
                     Re: Papouš strikes back!15:32:57 18.08.2004
Ne! Papouš touží po čistých rukou od mg a lezení v bačkorách s konopákem v pase. Toto pak činí v přestrojení za RB, své alterego! Bzurova touha popatlat pískovec těmi krásnými fleky jej vede k lezení v převleku za Papouše-alterego! Papouš je většinou ve skutečnosti Bzura a naopak! Oba společně touto tahanicí odváději pozornost od záměru prodat České písky do Číny.
psychopatalogodpovědět 
                      Re: Papouš strikes back!15:56:36 18.08.2004
Ty vole, zkušenost! Sem začal jako těžkej investigativec a dopad jako PÍÁR agent (2ex, džmura.org(astic)), šašek (sranda tyjátr), schizouš (Džmura=Papouš) a sionistický agent Mossadu (prodej pysků).
Papoušodpovědět 
                  Re: Papouš strikes back!19:12:47 18.08.2004
Ale ale, to je prostě přezdívka , jako třeba Papouš, Bída, Ležec, Márty a další, tak to prostě na netu chodí tak to tak prosím ber. Já jsem jinak proti magneziu na písku, nepoužívám ho, ale ať si každý leze podle svého svědomí, lezení je především o radosti a ne o pravidlech, jenom mektáš zákon zákon zákon, blahblahblah, ale nám klasikům děláš jen ostudu, prostě jak se ti to hodí, pytel na sedáku pevně přichycený- jsi srandovní . Takovým jako seš ty by měli usekat ruce a pak tě těma rukama umlátit, rány bychom mohli zasypat maglajzem z tvého zavřeného pytlíku, alespoň by ho bylo dost :-)
Bobanodpovědět 
                   Re: Papouš strikes back!15:27:23 19.08.2004
Samozřejmě hovínko.......
Radim Bzuraodpovědět 
                    Re: Papouš strikes back!15:35:38 19.08.2004
Tati, vykašli se na ně, jsou blbý. Pojď si se mnou radši hrát.
Tadeáš Bzuraodpovědět 
                    Re: Papouš strikes back!19:07:11 19.08.2004
Hovínko? Kde? Máš už ho na hlavě? V puse? V maglajzpytlíku, který nosíš na písku jen ze setrvačnosti? Anebo v propagačních materiálech- v těch starších ještě není? Že by návrat ke kořenům? :-)
Bobanodpovědět 
                     Re: Papouš strikes back!08:54:07 20.08.2004
Mě nenaštveš bambulo....už jenom proto, že se nedokážeš podepsat, nedokážeš rozlišit to, že má někdo pytlík na sedáku prostě celoročně a to že někdo ten pytlík celoročně používá. Každopádně tvá mentální úroveň je pouze tvým niterným problémem. Pokud máš fóbii z lidí, kteří mají na sedáku pytlík na MG, vstaň na VH ČHS a navrhni do pravidel, že by se to mělo zakázat. Pokud máš problém s tím, že se někdo částečně živí tím co ho baví, skoč z mostu a neotravuj.....Závěr je, že boban je to samé co hovínko....šlápneš do něj na ulici, smrdí to, je to fakt hnus...ale stačí to utřít o trávník či v zimě o sníh, popřípadě hodit boty do koše a koupit si jiné. Hovínko je prostě otravná věc která k životu nás všech bohužel patří a to ať leží na ulici, nebo na dně záchodové mísy. Je to odporné.... hnusné, ale kolem nás není vše príma a good....sem tam se mezi náma najdou takový anonymní bobani...kteří smrděj, jsou mazlaví, odporní, nízcí jak jen hovno může být, ale patří mezi nás jako hovno od psa na silnici, od horolezce v lese či hovno na dně nablýskané záchodové mísy....Prostě se musím s tvojí existencí či debilními názory smířit. Neměj strach, má psychika to unese. Budu moc klidně spát i když vím, že je někde v ČR či na světě Boban, který mě nemá rád... a to ač mě asi vůbec nezná. Nebudu mít sevřený žaludek, když si vzpomenu, že mě proklíná kuli pytlíku na sedáku jakýsi mladík či stařík a stojí mu za to plýtvat hrubýmy výrazy po webových stránkách. Ani problém s erekcí po tvých příspěvcích nebudu mít, protože mě prostě takový anonymní závistivý chudáci bez sebedůvěry nechávají chladným....takže rest in peace bobánku, než na tebe někdo šlápne a ohovní si podrážku.
P.S. Ostatním čitatelům a web masterům se omluvám za tyto zbytečné výměny názorů se zbytečnými anonymními pisálky bez jména a tím i tváře a bez jekékoliv iluze o nich.
Radim Bzuraodpovědět 
                      Re: Papouš strikes back!11:08:19 20.08.2004
Tomu říkám projev inteligentního člověka...
jirkaodpovědět 
                      Re: Papouš strikes back!12:04:53 20.08.2004
Uááááá, tak to je síla.
Milý R.B.Nechci spekulovat o tvých problémem s psychikou či erekcí /???!!! /, ale pokud takhle rozvláčně a pořád dokola pleskáš, tak na tom možná něco bude. Jenom si říkám, proč pořád mluvíš o psím , horolezeckém a všelijakých dalších výkalech? Ale k věci,mluvili jsem přeci o maglajzu,tak neutíkej, jsi prostě zapsán mezi těmi, kteří si pravidla vykládají jak se jim hodí- viz tvé minulé komentáře zmíněné Papoušem a tvé podrážděné reakce na jejich zveřejnění o té srandě s propagačními materiály ani nemluvě.Neš něco napíšeš, tak sy to alepspoň srovnej v hlavě, tohle je akorát velikááánská ostuda.
Bobanodpovědět 
                       Re: Papouš strikes back!13:05:25 23.08.2004
Ostudou je tvé dlouhé vedení. Boban je synonimum pro hovno. O jakém mém výkladu pravidel hovoříš netuším....a vůbec neotravuj. S anonymními jelity nekomunikuju......Pokud něco chceš zavolej, nebo mi pošli maila popřípadě domluv schůzku. Plácáš tu nesmysly o věcech o kterých nic nevíš.
Radim Bzuraodpovědět 
                        Re: Papouš strikes back!21:22:05 24.08.2004
No ne, vypadá to, že to tvou maličkost opravdu štve. Uměním by bylo spíše se nad věc povýšit a nereagovat, když si myslíš, že mluvím o věcech, kterým nerozumím, můj milý R.B. Hele, nosíš na sedáku také friendy, když lezeš na písku? Abys je nemusel sundávat...
Bobanodpovědět 
                         Re: Papouš strikes back!08:17:20 25.08.2004
Friendy nenosím jsou moc težký.....kdyby vážily jako maglajzák asi bych je nosil....aby měli lidi jako ty o čem diskutovat na webu.
Radim Bzuraodpovědět 
                          Re: Papouš strikes back!21:42:22 26.08.2004
No, stejně se ničeho nedoberem. Tak se měj a ať ti to leze bez maglajzu, jenom bych na tvem mistě dával bacha co říkám. Hola
Bobanodpovědět 
                           Re: Papouš strikes back!11:22:45 27.08.2004
spiš jake fotky davam do propag. matroše...čao. at se ti taktez dari.
radimodpovědět 
                            Re: Papouš strikes back!12:09:51 27.08.2004
Pánové! Vaš seriál "Papouš strikes back!" zasadil krutou ránu mé pýše! Opájel jsem se představou, že jsem velmistrem v oboru nekonečné diskuse, ale nakonec mi přeberete hrdý titul ŠGPS!!! To jsem to dopracoval...
jan pušodpovědět 
                             Re: ŠGPS strikes back!13:19:07 27.08.2004
Papouš stále vrací údery, i když už vlastně žádný nevrací a do hovnožroutský debaty se nezapojil. Navíc se ukázalo, že existuje lepší "odpovídací" program než ŠGPS: Bzura - muž posledního slova.
Papoušodpovědět 
           Re: Bílé, mám Tě rád13:30:03 16.08.2004
http://www.hospul.org/fotosoutez.php

Foto č 2 (6 foto od shora)prosím nazvětšovat jednná se o tutéž cestu tentýž den.
stbodpovědět 
      Re: Bílé, mám Tě rád15:53:30 13.08.2004
Musím přïznat, že se tiše chechtám spolu s Papušem, je to ale trochu smutný smích. Sem myslel, že mlžení, vykrucování patří do jiných než lezeckých kruhů. Taky jsem měl představu, že propagační materiály vymýšlí, navrhuje, schvaluje a platí zaměstnanec odpovědný za marketink... Ale co třeba se pletu, nebo to u exexs funguje jinak a vyštáraný leták prošel proti vůli marketinkového experta R.B. a přes jeho zoufalé výkřiky, lamentování, skřípění zubů a vyhrožování okamžitou výpovědí.
Tomodpovědět 
       Re: Bílé, mám Tě rád16:35:12 14.08.2004
jak cervicek spadlej do rozpaleny panvicky. A to jenom proto ze onemocnel klasickou pyskarinou a neumi ocenit krasu bilych fleku na ceskych piskach.
 Laco Šaolinodpovědět 
    Re: Bílé, mám Tě rád14:45:29 24.08.2004
....nám s Pavoukem připadá, že je to R.A.F. za VIIIc/IXa. Mimochodem všechny cesty nad VIIIa jsou v Tisé (nejen tam) dokonale bílé. Je to sice proti pravidlům, ale nemyslím si, že by to mělo vést ke vzájemným invektivám tohoto kalibru.

Zdravím oba aktéry
Johan (používám mg)
Ondra Johanodpovědět 
     Re: Bílé, mám Tě rád15:08:15 24.08.2004
Cus Onrasi
Obavam se ze tady hlavne jiz davno vychladli. Pozdravuj Romcu a decka.
(momentalne neprasici:( Vlada)
 Laco Šaolinodpovědět 
      Re: Bílé, mám Tě rád15:39:27 24.08.2004
a už to debatování mělo takovej pěknej říz!!! Nu, škoda, přeškoda; ale není všem dnům konec! Šťastné a veselé "s" i "bez" přeje...Nikdy (krom těch případů, které jsou okrajové a tak se prostě nepočítaj, a těch na které zcela, ale úplně, ale úplně zapomněl...) neprasící-Honza.
jan pušodpovědět 
     Re: Bílé, mám Tě rád15:24:34 24.08.2004
Já jsem Ondro v pohodě a myslím. Jak znám papuše křívu, tak ten asi taky.......
Radim Bzuraodpovědět 
      Re: Bílé, mám Tě rád15:49:21 24.08.2004
Pánové všechny tři vás rád "slyším". Na lezci se moc nevyjadřuji, tak jsem si nějak nevšiml data!!
Pro Láďu: díky, vyřídím. Až budete mít cestu do krajů severních, tak se ozvi, rád vás uvidím. Já momentálně taky nepráším, protože mám klouby v pr...., tak aspoň chodíme s mladym na ryby.
Pro Honzu: nazdar starý brachu! Byl jsem v Ostrově, jak jsme se domlouvali, ale nikde jsem vás nenašel? Doufám, že se ještě někdy uvidíme. Předběžně plánujeme zimní Tatry. Co Ty na to?
Pro Radima: čau Radime, mě jen nedalo abych něco nepřipsal, protože jsem vždycky lezl pro pohodu a tu jsem v těchto článcích postrádal.

Mějte se Johan
Ondra Johanodpovědět 
       Re: Bílé, mám Tě rád16:05:39 24.08.2004
Zdar Ondro. Ty dny nás místní zatáhli do nějakých malebných zákoutí Rájce. Bylo to naprosto nádherné! Ta oranžové kola na skalách jsou osobitý folklór :))
Do Tater určitě pojedeme, pokud budeme jen trochu provozuschopní. Ostatně na Brnčále už myslím patříme k inventáři. Dva týdny léto, jeden zima a futr dokola.

Náš průvodce sudety nás seznámil i s místní pověstí o pestrém, velkém Ptákovi co uměl špatně létat a po nezdařeném letu si natrhl křídlo, že pro něj musel jiný, (ocelový) pták, který ale mohutného ptáka neunesl a oba ptáci sedli zase na zem. Bylo to tak dojemné, že jsme s Hel. plakali, až se za břicha popadali...no nic... Ahoj fšemafšude!!!
jan pušodpovědět 
        Re: Bílé, mám Tě rád08:17:00 25.08.2004
Jo cizí neštěstí vždycky potěší. Co, kde, kdo, kdy, jak a proč - cesta: Ústecká promenáda, termín: červen 1996, jištění: dvě fórový smyce, délka páru: 4 metry, výsledek: přeražená lopatka, proč: došlo mi při opakovaném pokusu nahmatat vosolenej chyt, záchranná akce: vrtulník a dvě sanitky. Vrtulník kleknul v Tisý na hřišti, jedna sanita jela pro mě, druhá pro posádku vrtulníku (který se nic nestalo). P.S. I proto je borhák můj kamarád.
Papoušodpovědět 
         Re: Bílé, mám Tě rád08:41:13 25.08.2004
Jedna veselá o mě, nad kterou též řveme smíchy: 13. pátek tuším 96. Pro mne nikdo neletěl, ani nejel. (byl jsem sám a bez mobila) Dva kilometry jsem s rozdrcenou patou předváděl Meresjeva v prosincových Jizerkách, takže jsem si prodřel kalhoty i kolena a lokte až za mnou byla krvavá čára ve sněhu. Od té doby trochu kulhám a nesmím doskakovat. A stejně ty borháky nemám rád. Ale není na světě borhák ten, aby se zalíbil lidem všem.
V nemocnici mi pak po operaci navštívil horolezec P. a povídali jsme si o podobných našich veselých zážitcích z natáčení, že vedle ležící voják s propíchlou plící se málem udusil smíchy... Dostalo se mi i rady od P.: Teď už nesmíš padat na nohy! Musíš rovnou na hlavu, aby ses netrápil!
jan pušodpovědět 
       Re: Bílé, mám Tě rád16:20:20 24.08.2004
neprasim z podobnyho duvodu-zanet slach. Az budu v UL dam vedet. Minimalne muzem zajit na jedno:) treba v Ostrove
l.odpovědět 
       Re: Bílé, mám Tě rád08:23:04 25.08.2004
Jo jo...asi ta etektivní výměna názorů vypadala dost hustě - možná skoro jako včerejší rozprava v parlamentu k hlasování o důvěře. Každopádně naše vzájemná diskuse byla vcelku kravinózní - opravdu o kravině jako je fotka Petra s pytlíkem v našich propag. matroších......Ve srovnání s Tisskou prášící většinou opravdu kravińózní. Samozřejmě že to nebylo a není tak horké......i když mě některé papoušovi dedukce či spojení hnuly žaludkem, ale co bych mohl od milého Filípka čekat že? Kam jezdíte na ryby?
Radim Bzuraodpovědět 
        Re: Bílé, mám Tě rád08:47:48 25.08.2004
No jo, potrefená husa nejvíc kejhá...
Papoušodpovědět 
      Pro Radima Bzuru08:22:23 25.08.2004
Vše nejlepčí k dnešnímu svátku, koprofágu :-)
Papoušodpovědět 
       Re: Pro Radima Bzuru08:26:26 25.08.2004
Díky těžkotonážní kolibříku.....
Tu story s vrtulníkem, který neuvezl macatého papouše jsem slyšel - dobrá story. Ještě že už si jako sojčí pírko.
Radim Bzuraodpovědět 
 Dárky12:33:22 17.08.2004
Uklízel sem v půdních prostorách a našel jsem věci, které hodlám darovat. Pro Papouše mám foto mne, lezoucího s pytlem mg (i když né na písku, ale to snad neva). Pro Radima kostku italského mg. Obé s vlatnoručním věnováním!!!
Užití obou darů nechávám na laskavém uvážení obdarovaných.
jan pušodpovědět 
  Re: Dárky12:48:23 17.08.2004
Díky....MG se mi bude na překližku hodit pošlu Ti mailem adresu
Radim Bzuraodpovědět 
  Re: Dárky13:07:48 17.08.2004
Naskenuj a hoď mi jí do mailu. Fotošop už se třese na kolážomontáže s Pušími motivy. Mohl bych přemluvit někoho z Veselejch kartinek (výstupy jsou na kompost.cz), že by jedno z témat mohlo bejt ŠGPS and his family (napadá mě třeba montáž ŠGPS vaří psíčkovou a daganátky, Huber v rouše Puším, Puš v moirovém tričku, flísce a goráčovce, Puš vrtá nejty v černolickém lomu aj.)
Papoušodpovědět 
   Re: Dárky13:17:46 17.08.2004
Dobrej nápad! Ale tohle není žádná fotomontáž!!! To je regulérní foto aparátem Praktice zrobené a zase ne tak staré! Tenkrát jsem se snažil pomocí sofistikovaných tréningových metod, stravy, nacvičování pohybových sekvencí a v neposlední řadě používáním MG překonat bájný stupeň V+. Žel, výsledkem byl GM a já zatrpkl. Proto se věnuji nyní šetrnému (vůči okolí, ale hlavně sobě) horolezení. Nejraději na zastrčených kvacích aby mi nikdo neviděl a nesmál se mi.
jan pušodpovědět 
  Re: Dárky15:19:49 17.08.2004
Díky....MG se mi bude na překližku hodit pošlu Ti mailem adresu
Radim Bzuraodpovědět 

 ))22:49:59 09.08.2004
kurfa vy ste poetovee
TermiTodpovědět 

 Ať žije08:38:58 10.08.2004
Hodně bílý síly přeje Šafi
Šafiodpovědět 

 Maďaři09:41:12 10.08.2004
Nějak se těch Uhrů nemůžu dopočítat...
Zdenekodpovědět 
 Re: Maďaři21:23:54 10.08.2004
Možná že to taky někdo fotil, né?
Fidoodpovědět 

 New revolution ussage of The White Power12:43:53 10.08.2004
Bila sestupovka byla,
by dobra duse nezbloudila!

(To Houmy:
Waiting for the rain
washing chalk spots
and your brain.)

(To Laco: Tipicho! sem to napsal internacionalne by to ponjali i uhersti sestry a bratri v lane:))



 Laco Šaolinodpovědět 
 Re: New revolution ussage of The White Power21:40:31 10.08.2004
Hele Laco, na můj mozek se klidně vyser! Pokud potřebujete na jedničkách maglajz tak zalezte zpátky do svých bouldrovek a tam se mádžem klidně uduste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puritánům se omlouvám, hoj Houmy.
Houmyodpovědět 
  :)09:36:11 11.08.2004
nojo jak vidno jeste nezaprselo.

Nicmene dle prosaklych informaci z SI-CCS (Secret
Inteligency of Czech Climbing Society- neco jako tajna sluzba CHS placena jejimi nic netusicimi cleny) to vypada ze tu jednickovou cestu namagoval v noci z 4.8. na 5.8. 2004 provokater z rad kovanych klasiku (jmeno radeji neuvadim, ponevadz se jedna o oficialne nepotvrzenou zpravu).
Dle meho soudu se jedna o zoufaly cin klasickych bojovniku za cistotu skal zplozeny
v kreci zpusobene vedecky prokazanym faktem 'Neskodlivosti magnezia na ceskych piskovcich' (coz je jina cerstve prosakla zprava ze zdroju SI-CCS, predesilam ze oficialne nam ji pozdeji sdeli pracovnici AV-CR).
Howg

P.S. V lete na boldrofku misto do Labacku? Ses zblaznil ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lacoodpovědět 
   Re: :)13:40:43 11.08.2004
Ty vole, tak to je solidní konstrukce - maglajz patlaj na skály klasici jako provokaci, aby už zeleňouři konečně klify zavřeli a jejich případné otevření podmínili opravdu důsledným nepoužíváním magnézia. To jako když Stb rozbila někdy koncem šedesátek (znalci a pamětníci upřesní) vejlohu Aeroflotu na Václaváku, aby se strhla mela a mohlo se zakročit. P.S. Čumim, jak se jindy noblesní Houmy nechal vytočit blahodárným deštíčkem na mozeček :-)
Papoušodpovědět 
    Re: :)14:09:48 11.08.2004
To bylo věru na konci 60 let po druhém utkání v hokeji na MS s CCCP. Pak už jsme to zmáčkli!
Mjr. Jan Zemanodpovědět 
    Re: :)15:10:24 11.08.2004
to vis, zanet slach=zadny lezeni=> rejpu.
Na 24.ZS v nasem spolecnem rodnem meste sem byval i horsi. Navic davat na Lezce clanek ze me nasrala zabilena jednicka... myslim ze nase komentare jsou plne adekvatni (rozumej-primerene debilni).
Ja si dovedu predstavit ze tam nejakej borec vytach nejakou berusku na skaly. Bylo to poprvy. Aby si nepripadala vosizena chtela taky pytlik. Sice se chlapec hrozil kdyz videl ja mu s nim plejtva, navic holcine to neslo, klouzalo ji to a vubec ji to trvalo. Zkusenejsi borec se sice bal ze nekdo prijde a nacapa je (obzvast se bal Houmyho) ale v ramci team-buildingu vse vydrzel a nic nerikal. Priste to nejspis uz takhle neudelaj. NO MUZETE SE NA NE ZLOBIT!?! Dyt jim bylo teprv sestnact!
 Laco Šaolinodpovědět 
     Re: :)14:53:12 12.08.2004
Dam ti navod jak to delame s maglajzem my , abychom nedrazdili rakvace.Na parkovisti si namaglajzujem tekutym ,pockama dvacet minut, ruce otreme a jdeme lizt.Ono to celkem zabere a nikde po nas nejsou bile čmouhy.A hlavne mame klid a nikdo na nas nerve.Zkus to,cerve.
turvinodpovědět 
      Re: :)16:02:08 12.08.2004
su prasivy cerv prasive zavisly, tekuty sracky nepouzivam a za sve ciny provedene za plneho vedomi se nestydim.
Kdyz lezu tak se prasi za kocarem, klasik, neklasik a to uz prasim pres deset let. Koukni se do myho denicku a jedina NC na kulicku byla vylezena bez maga, protoze v dobe trilobitu mago jeste nebylo vynalezeno.
 Laco Šaolinodpovědět 
       Re: :)23:09:18 12.08.2004
Laco, tebe bych rád blíž poznal, ty budeš asi tvrdej inteligent! Jen houšť takových mladých géniů!!
"rakváč"odpovědět 
        Re:. :)15:47:34 13.08.2004
Zblizka? Na Webu ti nestacim?
Ale byl bys zklamanej... sem hlava vyhulena a mozek vypitej:(
l.odpovědět 
     Re: :)10:03:07 13.08.2004
Neking, peting, maging...
sexuologodpovědět 
    Re: :)15:12:53 11.08.2004
No jo, hlásej na víkend deště, tak jsem trošku prchlivej....
Když mě to mádžo na písku fakt docela štve! Jednak vim dopředu kam šáhnout a to v cestách který si chci vystrachovat na OS není dobře! Možná to i škodí měkýmu písku a taky je to tuším zakázaný!!
Ale dost o maglajzu, to jsem se fakt už neudržel. Jinak na vápně i na překližce práším velice rád, ale třeba do Saska mám strach si vzít i jen zrnko mádža za nehtama! A když to jde u revanšů a lezou se tam i docela těžký věci (letos jsem sledoval pokusy na XIa (RP) a maglajz nebyl ani v pytlíku, ani po kapsách ani jinde retušovanej a úspěch byl! asi se sasíci nepotěj...), tak proč ne u nás doma na našich pískách, který si chceme určitě pošetřit i na důchodek.
Ale už zase pláču a ještě k tomu na špatnýmm hrobě, takže dokud je slunec tak frrrr do pískoven!
Písku zdar, hoj Houmy.
Houmyodpovědět 
 Re: New revolution ussage of The White Power22:35:15 10.08.2004
Teď jsem přijel z Ádru a nestačil jsem se divit. Maglajzujte si na překližce. Kdo po tom má pak lízt. Zvlášť na písku maglajz ucpe všechny díry a tření je v...(a to je samozřejmě ten nejmíň podstatnej problém).
A navíc ochranářům lepší záminku pro zavření skal dát nemůžete.
Dejvodpovědět 
  pravdu mas09:44:05 11.08.2004
1.Maglajzisty by meli zavrit.
2.Spravny klasik by mel bojkotovat Web kde publikujou obrazky s gaunerama s pytlikem na zadku. ( hled v pravy dolni roh a uzris gaunera Kubu Lahvonu jak flashuje jakysi kvak na Levym)
lacoodpovědět 
   Re: pravdu mas12:44:41 11.08.2004
A určitě sestupoval s maglajzem. Teda doufám,protože nepoužívání maglajzu v Labáku je přísně zakázáno.
safiodpovědět 
    Re: pravdu mas07:36:00 27.08.2004
To je opravdu velice chytrý názor. Doufám, že jich ty a tvoji kamarádi maglajzáci máte víc. Kdyby jste přestali kecat takový hovadiny a prášit ty vaše sračky na písku asi by bylo na světě hned lépjeji.
FERYodpovědět 
     Re: pravdu mas10:55:18 27.08.2004
Fery ultra, zacni zrat maso, treba pak poznas vtip. Preju ti, aby ti bylo na svete blazeji.
lacoodpovědět 
      Re: pravdu mas13:45:15 27.08.2004
Tak jsi mne poučil, do teď jsem si myslel, že vtip poznám. No nic zamyslím se nad sebou a třeba přijdu na to co je na máčení na písku vtipného.
FERYodpovědět 
     Re: pravdu mas14:27:46 30.08.2004
Hlavně,že si tady Fery třepí hubu o maglajzu a sám s ním leze nebo ještě před dvouma rokama lezl. A to šestky v Tisé. Že jo Fery? Co ten ústup z pozic?
PS.Ještě sekáš na ve Žlebu chyty?
safiodpovědět 
      Re: pravdu mas19:31:34 30.08.2004
To se ti asi něco zdálo v těch tvejch blbejch maglajzáckejch snech. Kdyby si konečně vytáh ty ruce z pytle a protřel si voči možná bys přestal vyprávět pohádky a začal konečně lézt jako chlap. By vám měli udělat rezervaci a tam vás zavřít. Jo a těch pár cest z kterejch jsem udělal majzlikem šestky na těch si můžu maglajzovat jak chci. nazdar pako
FERYodpovědět 
       Re: pravdu mas10:50:03 31.08.2004
Já bych spíš udělal rezervaci pro ty co čuněj skály potem.Skála s chytama od maglajzu je téměř umělecké dílo.
safiodpovědět 
        Re: pravdu mas15:44:50 31.08.2004
Jestli máš takovej strach, že se ti bez mága potěj ruce tak bych ti rád doporučil hrát šachy nebo znám pár bezva dvojek a trojek, který snad zvládneš.
FERYodpovědět 
         Re: pravdu mas17:00:42 31.08.2004
..uz jen par komentaru te deli od chvile kdy prijdes na to co je na macovani vtipneho....
odpovědět 
          Re: pravdu mas18:09:41 31.08.2004
Tak to mi teda uniká co tím chceš říct anonyme.
FERYodpovědět 

 To papouš13:37:53 16.08.2004
http://www.hospul.org/fotosoutez.php

Foto č 2 (6 foto od shora)prosím nazvětšovat jednná se o tutéž cestu tentýž den
stbodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.