ČHS vypověděl spolku ČSL smlouvu o bouldrových závodech | |
Český horolezecký svaz vypověděl spolku České sportovní lezení smlouvu o pořádání Českého poháru v boulderingu. Zbývající tři letošní závody: MČR Praha, Teplice nad Metují a Slané chce ČHS dělat už ve své režii. ČHS o tom informoval v zápisu z posledního jednání výkonného výboru.
"Spolek České sportovní lezení (ČSL) si převzal výpověď smlouvy o pořádání seriálu závodů ČP v boulderingu a ČP v boulderingu mládeže, kterou mu zaslal ČHS z důvodu vícečetného neplnění smlouvy ze strany ČSL. Výpověď byla převzata 16.4. a je platná od 16.5.2018. ČHS připravuje uskutečnění zbývajících závodů ČP ve své režii, odpovídá předseda KSL T. Binter," uvádí se v zápisu.
Sporu se spolkem ČSL, který se pokouší převzít organizaci soutěžního lezení, se týká ještě bod zápisu o vyhodnocení Valné hromady ČHS: "VV hodnotil organizaci a průběh letošní Valné hromady ČHS a konstatoval, že průběh jednání ukázal, že pro většinu členské základny jsou návrhy na osamostatnění soutěžního lezení neakceptovatelné..."
Mezi dalšími body zápis bez dalších zdůvodnění informuje, že z funkce člena Výkonného výboru ČHS odstoupil Radan Keil a bude se hledat vhodný kandidát, který může být do VV v souladu se stanovami kooptován.
A výbor rozhodl podat disciplinární stížnost na Jakuba Turka ve věci zveřejnění smlouvy mezi ČHS a společností Seznam.cz.
Článek se smlouvou Jakuba Turka vyšel na Lezci zde:
Smlouva mezi Seznam.cz a ČHS a následná reakce ČS je zde: Vyjádření ČHS ke zveřejnění smlouvy se Seznam.cz, a.s.
Zápis obsahuje řadu dalších bodů k různým tématům a jeho plné znění je k dispozici zde:
Zápis z jednání Výkonného výboru
Hlavne to nepodeprit zadnym oduvodnenim... | 10:59:54 08.05.2018 | Hmmm... Dost tvrda ofenziva proti "nepohodlnym" lidem. A jak je ve zvyku CHS, tak bez jedineho zduvodneni.
Asi jsem z narocnejsiho kraje, ale takto dulezite veci bych chtel videt od sveho spolku radne vyargumentovane.
Doufejme tedy, ze boulder zavody pod CHS budou na lepsi urovni nez drytool zavody pod CHS. | | odpovědět |
Cistky v Chs | 11:02:57 08.05.2018 | Kuba jde na koberecek.Kdo bude dalsi? CSl dostalo vypoved z poradani zavodu pro nesplneni jakych si bodu. A co Chs dostane za neusporadani nekolik let po sobe Mcr v drytolu? | Lrh | odpovědět |
  | Re: Cistky v Chs | 12:51:42 08.05.2018 | Na tom, že jde Kuba na kobereček není nic divného. Něco slíbil, podepsal a nedodržel - naopak tohle by mělo být v civilizované společnosti divné a nestandardní. | Jiří | odpovědět |
  |   | Re: Cistky v Chs | 14:02:21 08.05.2018 | Je zajimave, ze se tyto argumenty opet vraci a to stale bez jedineho dukazu.
CHS tohle sve tvrzeni, ktere navic poustela do sveta dost zamlzene, nicim nikdy nedolozila. A Turek nikde nerekl, ze to tak bylo. | | odpovědět |
  |   | Re: Cistky v Chs | 19:41:25 14.06.2018 | Divne a nestandartni je to, ze ta informace neni clenum chs volne pristupna. | | odpovědět |
  | Ach jo, už je to tu zase | 14:00:38 08.05.2018 | Hehehe, je vtipné a zároveň smutné, že se to dozvídám až takhle. Normální je, že o disciplinárním řízení je zpraven nejprve ten, koho zve vedení na kobereček. ČHS to dělá obráceně.
Jsem zvědav, co na mě vytáhnou tentokrát. Chystám tedy záznam z jednání. Stay tuned!
Je mi ctí, že mě disciplinárně řešil za stejné záležitosti již minulý Výkonný výbor ve složení Novák - Čepelková - Boštíková a další. Kompletní záznamy zde: goo.gl/oFk89p
A současný Výkonný výbor mi dokonce vyhrožoval soudem se sazbou dva roky vězení ve složení Bloudek - Resch a další. Viz zde: goo.gl/Rb4Drm | Kuba Turek | odpovědět |
  |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:23:19 08.05.2018 | Když se to vezme od začátku, ČHS Vám dovolila nahlédnout do smlouvy mezi ČHS a seznamen z které jste si udělal opis. Následně jste podepsal prohlášení, že nebudete dál šířit její obsah dál.Chvíli jste nechal ustát čas a místo na svém bloku, jste zveřejnil smlouvu mezi ČHS a seznamem zde na lezci i přes Vaše podepsané prohlášení, kde jste se k něčemu zavázal a nedodržel.Takže asi taky ČHS bylo překvapeno, že se smlouva objevila na lezci a od Kuby Turka.No a teď ČHS vydalo na lezci, který je jeho partner Zápis z jednání výkonného výboru, kde se v jednom bodě jednalo i o Vás a Vašem porušení psané dohody.Co k tomu dodat, normálně myslící člověk když se k něčemu zaváže a nedodrží to, tak taky musí počítat s tím, že se to může obrátit proti němu.A to se stalo... | Marty | odpovědět |
  |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:27:36 08.05.2018 | "Následně jste podepsal prohlášení, že nebudete dál šířit její obsah dál."
Jake prosim presne zneni toho prohlaseni a kde se da zjistit, ze ho skutecne podepsal? Vzhledem k tomu, ze veskera argumentace se stavi jen na tomto, mohl by nekdo konecne to podepsane prohlaseni ukazat. Je vse co se tvrdi pravda, melo by to byt velmi jednoduche. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:34:17 08.05.2018 | Kdyby nepodepsal tak by se nekroutil jako had a odpověděl například,zeptejte se ho.Už to zkoušelo pár lidí před Váma a co na to Kuba Turek jen mlžil. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:39:52 08.05.2018 | Takze stavis jen na svych pocitech... Hezke.
Mimochodem, stale snad jeste u nas plati presumpce nevinny. Rozhodne neplati to, ze si vymyslim nejakou pi.ovinu proti druhe strane a pak budu od druhe strany pozadovat, aby dokazala, ze to tak neni.
Pokud neco podepsal, melo by byt velmi jednoduche a primocare, to dokazat. To za celou dobu neprobehlo. Ze strany CHS se o tom jen mlci - krizova komunikace na urovni nula. Zacit by se mohlo treba tim, ze by se zverejnilo co presne mel podepsat. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:49:02 08.05.2018 | Nestavím...to je hotová věc. | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:51:10 08.05.2018 | Prosim o dukaz te "hotove veci". | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 22:55:57 08.05.2018 | Turka jednoduše zbavit členství ČHS a dál neřešit. Je to magor. Dál bude ventilovat svoje pokroucený ego tady na diskuzích a bůh ví kde ještě, ale nedat mu další prostor k okrádání času lidí z ČHS.
Ono je nakonec dobře, že to tak dopadlo. Teď je na takovýho magora alespoň nějaká páka. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 23:47:59 08.05.2018 | Nebud naivni, on vi co dela a mozna si presne tohle preje. Jiste s tim kalkuluje a klidne se bude soudit v obcansko-pravnim sporu o neopravnene vylouceni ze spolku nebo tak neco. Takze budme v klidu. Dulezity je vedet, ze na nej nemuze nastoupit jen tak nejakej samozvanej retor s absenci zakladni asertivity. On je vcelku obratnej a tohle moc dobre vi. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 23:55:27 08.05.2018 | Asi jo, asi tak nějak to bude. Soudní spory tyhle porušený osobnosti mají v oblibě, protože se to nejen točí okolo nich, ale má to emocionální náboj. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 00:07:46 09.05.2018 | Uvedomme si, ze vedeni CHS, ohanejici se profesionalizaci, profesionalove doposud nejsou. Alespon co se tyce jednani a chovani. Je to naprosto normalni vyvoj. Takze nutme je a donutme je k tomu, ale ne za pomoci nastroju, ktere reprezentuji jednani Turka. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 09:16:57 09.05.2018 | Přesně jak píšeš Franto. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ach jo, už je to tu zase | 14:35:45 09.05.2018 | Přesně jak píšeš ty jak odpovídáš přesně jak píšeš Frantovi. | | odpovědět |
  |   | Veřejná disciplnárka | 10:14:01 09.05.2018 | Ahoj Kubo,budeš souhlasit aby byla disciplinárka veřejná (pro členy čhs)? | Zdenda | odpovědět |
  |   |   | Re: Veřejná disciplnárka | 11:41:58 09.05.2018 | Jednání disciplinární komise je z principu veřejné. Takže nemám co souhlasit či nesouhlasit :-) | Kuba Turek | odpovědět |
Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:16:12 08.05.2018 | Mě tedy přijde nejpodstatnější jiný bod, než jaké vytáhl ze zápisu Standa. Bloudkovo vedení ČHS před námi tají další důležité záležitosti:
"VV posoudil žádost člena o poskytnutí kompletní dokumentace žádostí ČHS o dotace MŠMT a usnesl se, že nevyhoví,..."
Překlad pro obyčejného člena zní: "Tohle není tvůj spolek! Už jsme ti ho ukradli a ty už nemáš právo vědět, co tvým jménem děláme, kde bereme peníze, za co je platíme a komu je posíláme." | Kuba Turek | odpovědět |
  | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:24:10 08.05.2018 | Nic neznamena. Lezecka obec je velmi prosta a nenarocna a toto je pro ni nepodstatne. Tech par co by to chteli jinak uz ze svych rad davno vytlacila nebo pasovala do role nekalych ci nicemu nerozumnejicich zivlu.
Takze spis jinymi slovy, mate to co sami chcete, pokud to nevyjde, muzete si za par let nadavat jen sami sobe. | | odpovědět |
  | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:30:04 08.05.2018 | A teď budete zase psát co ten a onen a napadat ČHS a Vaše oponenty jen proto, že neumíte držet slovo. | | odpovědět |
  |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:32:17 08.05.2018 | Hele a ty seš zase kdo, že se opovažuješ psát takové pitominy na veřejný web? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:40:50 08.05.2018 | No prece Marty.
Marty ma z toho celeho spatny pocit a proto ma jasno! | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:43:04 08.05.2018 | Už jste vytočen na začátku diskuze, to se normálně nestává. Stačí odpověď podepsal a nebo nepodepsal a bude jasno.Jestli lže ČHS a nebo Vy co je na tom k nepochopení tuto otázku Vám bude tady klást asi více lidí.. | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 14:50:48 08.05.2018 | Ne Marty. Dokazovat ma vzdy ta strana, ktera obvinuje. Mame zde presumpci nevinny.
Tedy ne staci odpoved podepsal nepodepsal, ale staci aby CHS sve obvineni necim dokazala. Zde uplne jednoduse postaci presny text dokumentu a ukazat ten tolik opakovany podpis (pokud ma CHS strach ukazat podpis, muze najit nestrannou autoritu, ktere podepsany dokument ukaze a ktera bude tvrzeni CHS garantovat). Velmi jednoduche. Divim se, ze to CHS neudelala uz davno... Az se trochu vkrada otazka proc? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 15:12:52 08.05.2018 | Heleď....počkej si disciplinárku tam Vše uvidíš jak to bylo ju...a KT to dobře ví.A zatím se tady může KT obhajovat jak chce... | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 15:17:00 08.05.2018 | Na disciplinarku, tedy spise soud, by si mel hlavne cekat ty pred tim, nez tu zacnes placat jako hotovou vec neco, co nedovedes vubec nicim podlozit... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 15:21:45 08.05.2018 | Disciplinarka dopadne asi nejak takto:
DK se shodla, ze KT hrube porusil slib, kteremu se pisemne uvazal a timto svym jednanim poskodil CHS.
Ale kam nas to posune? Pro tebe to bude zrejme nepopiratelny dukaz (asi jako kdyz Holecek rozhodoval o potrestani Jarose za pouzivani Mg na pisku..). Pro jine ten skutecny (a tak snadno ukazatelny) dukaz bude stale chybet. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 15:25:19 08.05.2018 | Já se tady před Tebou rozhodně neobhajuji :-) Navíc jsem přesně popsal, jak to bylo a motivy svého jednání v odkazovaném článku a diskusi. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 15:33:10 08.05.2018 | Tak nechápu proč se tolik rozčiluje teď máte možnost na disciplinárce přednést svůj názor na věc a třeba se tím vyjasní situace a věci se posunou dál.Ale jak jsem psal musel jste vědět, že jdete s kůží na trh a musel jste počítat, že to ponese následky na to jste chytrý dost. | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 15:56:56 08.05.2018 | Jak jsi přišel na to, že se rozčiluji? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 16:04:43 08.05.2018 | Vypadalo to tak, ale tímto se omlouvám že jsem Váš duševní stav nazval "rozčilen" a beru svá slova zpět, jsem rád, že jste tuto zprávu o své osobě(od ČHS) zde na lezci přešel naprosto s klidem :-) a budete dál bojovat za pravdu s "prolhaným" vedením ČHS. | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 18:17:30 08.05.2018 | Já jsem někde napsal, že vedení ČHS je prolhané? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 22:40:20 08.05.2018 | Marty, ty chceš opravdu diskutovat s Turkem? Copak nevíš jaký je to magor? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 22:55:48 08.05.2018 | Presne tak. Turek se prave teteli blahem, ze se jeho pseudo-kauza zas propira pod clankem, jehoz tema je uplne jine. Stejne moc dobre vedel, co dela, nechava vas ted v blazene nevedomosti. On to ma urcite promysleny a s disciplinarkou jisto jiste pocital. Tak mu hlavne nesedejte na lep, on se znemozni, jako vzdy, sam. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 22:58:55 08.05.2018 | Netetelí.... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:07:39 08.05.2018 | Turek už se znemožnil. Už jenom to, jak se vykroucel bylo k smíchu.
A souhlas s tím, že on je především rád, že se o něm mluví a píše. Potřebuje být alespoň někde centrem pozornosti. Jedno v čem. Klidně ať se to točí okolo hovadin, který sám vytvoří a pak do nich vtáhne lidi okolo. Zkrátka magor :) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:13:07 08.05.2018 | Ale on neni magor. Jen si to proste od nej berete presne tak, jak on chce. Tak vam to serviruje a tak to nekteri konzumujete. Ne vsichni sanozrejme. Vetsina nereaguje. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:28:42 08.05.2018 | Jasně že jsme blbý pokud mu na to tady skáčeme. Podobně je on zase psycho, když si na tomhle živí svojí pochroumanou mentalitu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 19:10:10 09.05.2018 | Přesně jak píšeš Franto. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:08:19 08.05.2018 | Jo mas pravdu, neteteli. To jsem opravdu prehnal tento slovni obrat. Strasne se omlouvam. Vetu s obratem "teteli" beru zpet. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:05:35 08.05.2018 | Nejsem snad blbej, ne? Samozřejmě vím, co dělám.
A propos: Ty nevíš, co děláš? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:09:29 08.05.2018 | Samozrejme, ze vim. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:12:26 08.05.2018 | Tak tahle Turkova odpověď ilustruje to co jsem napsal nahoře. Hra na zaplétání lidí okolo do jeho hovadin. Hlavně ať se to točí okolo něj :) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:15:53 08.05.2018 | Bud v klidu. Mel bych navrh na optimalni zneni odpovedi na jakykoliv, zduraznuji jakykoliv komentar od KT. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:30:19 08.05.2018 | ? Tipuji: Žádnou odpověď mu nedávat ;) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:32:40 08.05.2018 | ... ani jakkoli na cokoli od něj nereagovat. Tipnul jsem správně? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:34:43 08.05.2018 | Noooo a mame to. Nebo pokud bude mit nekdo potrebu za kazdou cenu odpovidat, tak treba: Kubo, rekni Koleje... | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:51:28 08.05.2018 | Nebo by mohla existuovat ještě jedna smysluplná konverzace s Turkem:
"Turku, napiš věž"
A když napíše, tak to bude ta výjimka, kdy stojí za to mu odpovědět: "doprdele běž" | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 23:58:05 08.05.2018 | Taky hodne dobry!!! Na to moje je odpoved: Baba Te poleje. Asi jesle, max 1. trida. Mozna by byla dobra anketa tady na Lezci s moznostmi, ale bylo by dobre, kdyby se jedna odpoved historicky ustalila. Mozna by mohla vejit i do dejin lezeni jako Odpoved Turkovi. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh! | 11:55:01 09.05.2018 | A mate hosi take neco k tematu? :) | | odpovědět |
Závodníci budou platit | 15:09:41 08.05.2018 | A víte, na co se těším? Až se tu najde opravdu někdo schopný, kdo bude dosahovat slušných umístění, a za starty bude muset do ČHS platit. Mělo by to logiku - na repre dresu je reklamní plocha, která je ČHS, pokud si závodník sežene sponzory, bude muset za plochu zaplatit ČHS. A to samé prize money - pokud závodník dosáhne na nějakou odměnu, měl by třeba polovinu výhry nebo hodnoty odměny zaplatit svazu. | | odpovědět |
  | Re: Závodníci budou platit | 18:24:16 08.05.2018 | Si delas prdel, ale https://www.tyden.cz/ rubriky/sport/zimni-sporty /sjezdove-lyzovani/potresta-svaz- zahrobskou-rozhodne-se-v-dubnu_111709.html | Geo | odpovědět |
  |   | Re: Závodníci budou platit | 19:05:49 08.05.2018 | No, počkej, já si prdel nedělám. Já to myslel úplně vážně. Schema je jasně popsané v tom případu s Ledeckou. To jsi nečetl?
https://goo.gl/rwnHwu
A že by se závodníci měli s ČHS dělit o prize money? To je přeci logické ne? Vždyť svaz jim tu vytváří podmínky, dělá soustředění, platí licenci, školí trenéry...
| | odpovědět |
  |   |   | Re: Závodníci budou platit | 20:15:14 08.05.2018 | Srovnání je o pár nul jinde, v alpine ski tečou přeci jen jiný prachy;) No ale dohody mezi sportovcem, zastupujícím subjektem, svazem a sponzorem, pořadateli atd. jsou v jakémkoli profisportu nikoli časté, ale nepostradatelné. Pokud dohodu jedna ze stran poruší, další strany mají právo na realizaci sankcí. Jednoduché. Pokud někdo podepíše takovou dohodu, kde jsou závazky, plnění, sankce formulovány nejasně, je to jeho rozhodnutí. Nic víc, nic míň. Novináři prostě vyrábějí "kauzy" z naprostých samozřejmostí. | semtam | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 22:44:26 08.05.2018 | Jasně, smlouvy jsou v pořádku, nemám nic proti. Každý si měl přečíst co podepisuje. Jen čekám, kdy se podobný požadavek na povinný nákup reklamní plochy nebo třeba repre příspěvek ve výši 50 % odměn za závody objeví i v repre smlouvě ČHS. A samozřejmě, není povinnost to podepisovat, nikdo nikoho přeci nenutí za repre startovat, je to dobrovolná volba každého. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 23:15:28 08.05.2018 | Ale vzdyt rozdeleni reklamnich ploch je uz jasne dane soucasnou repre smlouvou:
"1) veškeré plochy na horním díle závodního dresu (tílko/tričko), popř. na celotělovém
dresu, patří ČHS, závodník je nesmí využívat pro své sponzory, partnery nebo jiné
reklamní účely,
2) veškeré plochy na spodním díle závodního dresu (kalhotách) může využít reprezentant
pro své partnery nebo sponzory, ale pouze pokud by se nedostal do kolize
s případnými partnery a sponzory ČHS; max. plocha může činit 150 cm2,
3) veškeré plochy na ostatním soutěžním vybavení (sedák, pytlík na magnézium)
ponechává ČHS k využití reprezentantovi, za podmínky dodržení pravidel IFSC pro
rok 2018,
4) veškeré nevyužité plochy na ostatním nezávodním soutěžním vybavení (bundy,
mikiny, batohy) může závodník využívat pro svou potřebu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 23:17:51 08.05.2018 | Problem Ledecke jsem pochopil tak, ze dokud nebyla sponzorsky zajimava tak lyzarsky svaz sve nasmlouvane plochy na jejim dresu nevyuzival, no a ted kdyz je hvezdou tak se o sva prava prihlasil... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 08:10:52 09.05.2018 | Co platí dnes, nemusí platit zítra. Ty snad víš, co bude v repre smlouvě třeba za dva roky? | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 08:15:01 09.05.2018 | 50% odmen jakoze vyhrajes lano tak to riznes na stredovy znacce,joooo!!! | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 09:32:58 09.05.2018 | Ti drsnější s pořádnými noži to mohou rozpůlit podél. Nic to ale nemění na tom, že to nemá být polovina odměny, ale polovina hodnoty odměny :-) Lano by asi ČHS neřešil, ale třeba Plíšková teď dostala Porsche 711 Boxter GTS za cca 2 mega. A to už by pro svaz zajímavé být mohlo. V lezení to sice není moc pravděpodobné, ale kdo ví, s čím přijdou sponzoři na OH. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Závodníci budou platit | 10:34:12 09.05.2018 | Jo, tohle nastava v mnoha sportech, kde naopak i ty zavodnici dostavaji mnoho ve velke mire nazpet. Jednostrane (byt se muzeme tvarit, ze CHS poskytuje ty tebou vyjemenovane veci na vysoke urovni a ti uspesni zavodnici by bez tech poskytovanych veci nebyli) to bude cesta akorat do pekel. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 11:10:23 09.05.2018 | Jak se to vezme - z hlediska ČHS je to geniální. Žádné náklady, žádné zbytečné financování závodníků, a když se náhodou najde někdo jako AO, tak z toho ještě bude ČHS profitovat.
Tedy pokud závodní lezení na vrcholové úrovni umře, ničemu to nevadí, svaz to nic nebude stát, alespoň nemusí vyplácet podporu, cestovné a podobně. A pokud neumře, svaz vydělá. Takže ač je tento systém pro závodníky špatný, z hlediska ČHS je super, protože na něm nejde prodělat, množností je pouze zisk. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 11:51:01 09.05.2018 | Nesouhlasim. Svaz si dobre uvedomuje, kolik jim ti vrcholovi lezci prinasi prachu. Proto ty hnusne tahanice o sportovce. Bez vysledku (hlavne tedy Adama Ondry) nebo jakztakz vysledku (sem tam nekdo z tech ostatnich) si myslim, ze ty dotace, ktere dle zpravy tvori obrovskou cast prijmu, by byly o dost mensi. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 13:34:51 09.05.2018 | Je právě otázka, zda ty příjmy (nebo navýšení) generované extra dobrým lezení (finále/bedna) nebudou nižší, než náklady potřebné na dosažení těchto výsledků. K čemu ti je o 500 tisíc vyšší dotace, když na to navýšení musíš 700 tisíc vynaložit? Třeba je pro svaz finančně výhodnější vykazovat práci pro děti a mládež a na závody jezdit jen tak pro zábavu s minimálními náklady, než dosahovat špičkových výsledků a mít náklady vysoké. Kdyby to bylo tak, jak popisuješ, ČHS by se o lepší výsledky už dávno snažil. Ale současný žalostný stav českého závodního lezení není zapřičiněn neznalostí, ale nezájmem, tedy zřejmě dobré výsledky zase takovou výhodou nejsou. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 14:42:26 09.05.2018 | Je dobre si uvedomit, ze pro tento rok je dotace MSMT cca 12 milionu korun a vsechny balicky te dotace jsou dost spojene se sportovnim lezenim. Neverim, ze by dotace byly tak velke, kdyby nebylo Adama Ondry a kdyby treba to nejlepsi v cem se muzeme pochlubit mez dospelymi zavodniky byl Binter jr. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 16:25:17 09.05.2018 | Může to tak být a nemusí. Přiznám se, že tak dalece, abych toto zkoumal, mne to nezajímá. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 15:35:48 09.05.2018 | K této debatě je nutno dodat, že ČHS není firma a nemělo by se vést jako firma. Kdo si to myslí, nechť nahlédne na průšvih současné politiky. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 15:57:11 09.05.2018 | Nekecame, makame! Penize na vse najdem. | horosvaž | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 16:24:22 09.05.2018 | S tím u mne, jako u voliče ANO, asi moc nepochodíš... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 12:00:03 10.05.2018 | volič ano..no je vidět,že jsi dement. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 12:08:44 10.05.2018 | No jo no, každý jsme nějaký...
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 17:50:02 09.05.2018 | A už vůbec ne jako firma na výrobu mediálně-exhibičních témat a prostoru pro magory typu KT. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 18:50:37 09.05.2018 | Jsem rád, že jsi potvrdil má slova. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 19:11:48 09.05.2018 | Co kdyz je to zena? Diskuteri lezce jsou strasne sexisticti... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 16:53:02 10.05.2018 | nebyly snad svobodne volby? jo aha... oni vyhrali ti spatni - protoze my - elita - to vime. ne, nejsem priznivec AB ale tohle me bavi uz hodne dlouho... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 18:38:06 10.05.2018 | Něco se ti nezdá na pojmu "elita"? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 06:34:00 11.05.2018 | Jelitomožný | Jitrnice | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 19:12:45 10.05.2018 | Me zase bavi ten boj proti elitam namisto toho abychom je na rukou nosili a vytvarili jim podminky kde sve elitni schopnosti mohou aplikovat.. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 19:19:25 10.05.2018 | Presne jak pises Franto | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 20:25:18 10.05.2018 | Ja to nepisu, ja se podepisuju. | Franta | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Závodníci budou platit | 20:42:16 10.05.2018 | Presne jak pises Franto | | odpovědět |
U14 | 15:33:37 08.05.2018 | ...a máme po boulderových závodech.Ještĕ že je blizko Rakousko a Nĕmecko. | | odpovědět |
  | Re: U14 | 17:05:53 08.05.2018 | Ty nevíš, že ČHS razí zásadu, že v U14 by děti bouldrovat vůbec neměly? Je to nezdravé. | | odpovědět |
  |   | Re: U14 | 18:35:18 08.05.2018 | Pak je tedy podivné, že si ČHS zve na poslední trénink reprezentace (kde se mimo jiné trénoval i boulder) děti z U14. | | odpovědět |
  |   |   | Re: U14 | 18:58:59 08.05.2018 | Co je na tom divného? Tys nikdy neslyšel, když se dříve rodiče a trenéři dožadovali boulder závodů U14, od ČHS odpověď, že žádné nebudu, že děti bouldrovat nemají? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: U14 | 20:20:24 08.05.2018 | Divné je, že ačkoliv ČHS tvrdí, že bouldering pro U14 je špatný, přesto si děti z U14 zve na repre tréninky boulderu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: U14 | 22:39:35 08.05.2018 | Pořád nechápu, co je ti na tom divného. Když boulderové závody nebyly, nebyly proto, že to nebylo zdravé. Pak je někdo udělal, tak to zase bylo preferované, příprava je potřeba. No a teď, když třeba zase nebudou, budou opět nezdravé a jejich absence není chyba, ale respektování pravidel dětského lezení. Pořád mi není jasné, co na tom nechápeš :-) | | odpovědět |
| 23:03:39 08.05.2018 | trapaaaas. zabo-mysi valky. | | odpovědět |
Kam kráčíš ČHS? | 23:30:30 08.05.2018 | To bude ještě témat s blížící se olympiádou co ČHS vyrobí. | Jirous | odpovědět |
  | Re: Kam kráčíš ČHS? | 10:38:11 09.05.2018 | No jo, jak to nekde zacne smrdet penezma a zacne se krocan porcovat, no nedej boze aby se musel delit nahodou na vic porci :-) | | odpovědět |
  |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 17:21:39 09.05.2018 | A proč si myslíte, že ČSL se nejdříve chtělo trhnout, pak přebrat pod sebe závody a závodníky. | | odpovědět |
  | Re: Kam kráčíš ČHS? | 18:24:48 09.05.2018 | Kam kráčí ČHS? No přece přehazovat skoro 12 míčů od MŠMT vidlemi mezi pár kopiček, aby trocha slámy spadla správným směrem. Co na tom, že ani taková částka není zárukou posunu ke kvalitě. Důležité je podat to růžově a sežratelně členské základně. Ta bude stejně pořád spokojená, 400 nýtovné, pojištění laciné, už su taky spokojené člen. Co je mi do nějakých sportovců. Trenéři se zlepší, zacvakají přeškolení a naučí se aspoň rovně sedět a správně chodit. Udělá se pseudosoustředění pro 30 lidí, nechají se zahopsat po Smíchově, pěkně se to natočí a nafotí. Tělocvikáře krásně nasvítí a zakomponují jak Ježíše kázajícího ovečkám, nebo jako Lenina na socrealistických obrazech. No a kdyby chtěl někdo o něčem diskutovat, dáme mu Turka, ten všechno zamaskuje. | Bída | odpovědět |
  |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 18:48:42 09.05.2018 | Bido, pekne jsi to vystihl. | Lrh | odpovědět |
  |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 19:13:28 09.05.2018 | :-D
Dobre! | | odpovědět |
  |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 22:19:49 09.05.2018 | I přestože oněch 12 mil. více než souvisí se sportovním lezení, dle rozpočtu na VH do sportovního lezení teče jen okolo 5 mil. + nějaký sekretariát. | Honza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 07:12:33 10.05.2018 | Bído, snad to je dobře, že do lezení teče více peněz.Podle tvého příspěvku tě to asi "sere".Někdo musel zapracovat, zažádat, aby peníze dostali.Oni zase jen tak zadarmo nepřilítly( i když tomu malinko pomohla fotbalová aféra). Nebo si pořád myslíš, že děti nosí čáp? Většinou, když něco napadnu , tak mám lepší plán jak ty peníze využít, jak je rozdělit a Ty ho máš ? Z tvého příspěvku jsem teda nic nevyčetl co bys udělal lepšího, jak bys investoval, koho bys podpořil, abys nenasral druhého, kterého nepodpoříš, jako je třeba LRH ?
Nové přidělení peněz pro svaz už trvá něco okolo roku a proto např. i ČSL se snažilo do toho nějak šlápnout a z koláče si něco utrhnout no proč ne, je to boj o prachy, práci a pod.. | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   | Peníze zadarmo | 07:51:20 10.05.2018 | Márty, ale ty peníze jsou zadarmo! Nějakej úředník je sebral daňovým poplatníkům a dal je "horolezcům". A ti si za peníze druhých budou užívat svých radovánek. | LRH | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 08:32:00 10.05.2018 | Opravu ? podej trestní oznámení.... | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 09:32:36 10.05.2018 | Opravdu to tak je. Fakt. Libor nekecá. Ten ty peníze musel vydělat a pak odevzdat. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 10:05:05 10.05.2018 | A co jako? Jakou to má souvislost? Původ peněz je v tomto případě irelevantní. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 11:45:21 10.05.2018 | Jako nic... Je dobré vědět, že to nejsou prachy zadarmo, ale někdo nám je dal na nějaký bohulibý účel. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 12:55:45 10.05.2018 | Lrh,KT dobře vím co jsou dotace a odkud se berou, ale tohle snad není téma na lezci. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 08:10:30 11.05.2018 | A hlavně nejde ani tak o ty dotace, ale o ten proces, než ta část balíku "dotace" dojde ke koncovému příjemci... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 17:06:56 10.05.2018 | Souhlasím že dotace jsou svinstvo a že ten, kdo je vymyslel, by měl jít bručet. Jenom na to bohužel není paragraf. | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 09:53:43 11.05.2018 | Presne jak pises Franto | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 10:20:23 20.05.2018 | Dotace jsou dobre , prinosne ... bohuzel tu je spatna vlastnost , mozna navyk(v cechach a poskomunistickych statech extremni), ze z eraru to neboli. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 18:49:57 20.05.2018 | Dotace jsou svinstvo největší v jakékoliv oblasti. Princip dotaci je sebrat peníze všem a dát je pár vyvoleným. Funguje to tak, že se seberou poslední peníze všem co maj málo a daj se někomu, kdo má hodně. V nejvyšší dotační lize se dotujou miliardáři.
Já mám celkem hovno a nikdo mě nedotuje. Ale daně, ze kterejch jdou dotace platit musím.
Očekávám příští revoluci. Bude krvavá a svoji stranu jsem si už vybral.
| Arcikacir | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 22:04:32 20.05.2018 | Kdy začneme ANO, SPD, komanče a jejich přípravku oranžády věšet na kandelábry? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Peníze zadarmo | 08:12:09 21.05.2018 | Až skončíte s pseudonovináři?:-D | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 10:09:26 10.05.2018 | Já bych plán měl, klidně se podělím na mailu. | Bída | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 11:46:05 10.05.2018 | slabousek@gmail.com
| Slabouch | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 11:46:43 10.05.2018 | Koho navrhuješ? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 15:11:45 10.05.2018 | Ono Marty, kdyz jen neco potece, ale nebude nic odtekat, tak brzo tect prestane. Nic nefunguje jen jednostrane.
Primarne by ses mel spis zamerovat na to, zda se neco deje, neco smysluplneho a koncepcniho vznika, nez ze zrovna pritekaji penize. To samo o sobe nic neznamena a jak se ukazalo, vubec to nemusi znamenat, ze se lezecka obec bude mit lepe. A kdyz ten privod je hodne zalozen na uspesich velmi uzke skupiny lidi, je hodne riskantni na tom stavet nejake budouci plany.
Tak Marty, fakt prestan verit na to, ze deti nosi cap. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 08:11:16 11.05.2018 | Nelze než souhlasit s rýmem senátora Kubery..."až jednou skončí dotace,půjdou zase mnozí do práce".:-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Kam kráčíš ČHS? | 08:43:06 11.05.2018 | Už aby to bylo | | odpovědět |
Vymastenost | 23:29:35 09.05.2018 | Ojojoj vy ste banda vymastencu..doufam ze fakt jen sedite doma na tech vasich zaparenych prdelich, a nehustite tyhle sracky nekomu z oci do oci..to by jeden blil.. fuj, to sou jedy! Do skal takove kryply nepoustet, prosim! | | odpovědět |
  | Re: Vymastenost | 19:20:25 10.05.2018 | Takova vostra slova vuci CHS... | | odpovědět |
Proč? | 18:09:55 12.05.2018 | Vážený ČHS, můžete sem vložit nějaké vysvětlení, proč se o to sportovní lezení tak škrtíte, když se o závodníky ve skutečnosti nestaráte, nemáte o ně zájem a chováte se, jakoby pro vás byli přítěží? | | odpovědět |
  | Re: Proč? | 13:25:18 15.05.2018 | Nemůžou, mají ho menšího a štve je to... Bloudek Vzteklý Rešík a další.... | | odpovědět |
nejbližší závody | 08:59:18 23.05.2018 | Vážení, už za 3 týdny bude MČR v boulderingu - čekáme na PROPOZICE! | | odpovědět |
  | Re: nejbližší závody | 10:58:29 23.05.2018 | To vám bude stačit den předem! | | odpovědět |
  | Re: nejbližší závody | 12:20:17 23.05.2018 | Navrhuji vypovĕdĕt ĆHS smlouvu na poŕádání závodů. | | odpovědět |
  | Re: nejbližší závody - CHS si da vypoved | 12:21:17 23.05.2018 | Tak to aby CHS zachovalo latku a nastoleny trend, bude ted muset vypovedet smlouvu samo se sebou. | | odpovědět |
|