SP Tarnow (POL) – rychlost | 18. dubna 2009 |
Tuto sobotu proběhne v Polském Tarnowě první světový pohár na rychlost.
Je přihlášeno 48 lezců z 8 států. Za nás bude startovat pouze jeden závodník a to nadějný junior Martin Šifra, který na svém prvním mezinárodním závodě na ME v Paříži obsadil 17. místo.
Nebude se závodit na World rekord stěně.
Tarnow a posléze další SP na rychlost v Trentu (proběhne následující víkend) jsou dva nominační závody na Mistrovství světa v Quinghai (CHN).
Program:
Sobota: Od 17 hod start kvalifikace muži a ženy.
Od 19 hod start finále muži a ženy.
HelčaL [úpravy] | 08:54 16.04.2009 |
Antikoncepce | 14:30:39 16.04.2009 | Závodní komise určila závod v Polsku a v Itálii jako nominační na MS v Číně a oznámila to 15.4. Na tom by nebylo nic divného. Jen by uzávěrka přihlášek do Polska nesměla být 11.4 a do Itálie 15.4 | Libor Hroza | odpovědět |
  | Re: Antikoncepce | 07:28:37 17.04.2009 | No myslím si Libore, že reprezentanti, kteří se chtějí dostat na MS by se automaticky měli zajímat o účast na všech SP, aby ukázali jestli na to mají nebo ne.. Přeci si někdo nemůže myslet, že mu letenka do Číny atd. spadnou jen tak do klína...? | No noo | odpovědět |
  |   | Re: Antikoncepce | 07:59:26 17.04.2009 | V historii našeho závodního lezení jsem upozorňoval na hodně okamžiků kdy tomu tak nebylo.A vždycky jsem narazil.Nechci tady jmenovat konkrétní závodníky kterým byla například koupena drahá letenka několik měsíců dopředu a když nominační kritéria nebyla splňena ,tak závodník stejně letěl, protože letenka už nešla vrátit. Nebo když závodník nikdy danou disciplínu nelezl a přitom měl možnost si ji minimálně u nás na dvou závodech vyzkoušet a pak objezdil celý světový pohár. A pak v ní přestal soutěžit.Závodní komise by ale měla závodníkům říct konkrétní podmínky které mají splnit a včas jim to říct. A né jim jednou říct tohle a potom zase něco jiného. A můžeš mi říct proč v jedné disciplíně musí být závodníci do 8 místa a v druhé do 12? Ministerstvo uděluje peníze za umístění závodníka a né za počet startujících závodníků v kategorii. | To s tebou souhlasím | odpovědět |
  |   |   | Re: Antikoncepce | 08:01:54 17.04.2009 | To nahoře jsem psal já a souhlasím s tím že by měly být nominační závody. Ale ještě jednou říkám, že jaswných podmínek! | libor Hroza | odpovědět |
  |   | Re: Antikoncepce | 11:48:11 17.04.2009 | Vyšla ti ta Saleva jako sponzor? A výš kdo to zařídil, kdo tě tam navrhl? Nevíš.A co letenka do Ekvádoru, nebyla pro tebe koupená už před nominací? Byla. A další ... | Libor Hroza | odpovědět |
Bohužel... | 15:17:44 16.04.2009 | Bohužel to tak opravdu je. Pokud informace na stránkách Horosvazu a pořadatelů jednotlivých závodů jsou pravdivé :) | Kuba | odpovědět |
Bordel | 15:44:20 16.04.2009 | to je tedy síla. Máme nové vedení ČHS a už hned na začátku si dělají, co chtějí. Člověk by čekal, že nové vedení bude spíše lepší, než to předešlé, ale jak se zdá, bude ještě hluboce pod jeho úrovní. | Michal | odpovědět |
  | Re: Bordel | 16:10:46 16.04.2009 | V první ředě za to může bývalí vedoucí komyse který pracoval jenom měsíc a odstoupil v nejméně vhodné době.Za druhé myslet si že se nebudu muset zůčastnit světových pohárů které MS krátce předcházejí a byt automaticky nominovám je troufalost .Takové manýry si nikdo nedovolil a nebo snad ano na základě korupce? | Karel | odpovědět |
  |   | karel karel? | 16:49:55 16.04.2009 | karlicku karlicku jsi to opravdu ty? | climber | odpovědět |
  |   | Re: Bordel | 17:00:02 16.04.2009 | Tos myslel tu nenominaci na Mrázka a Adama? Protože o obtížnosti se nic v nominačních pravidlech nepíše. | | odpovědět |
  |   | Re: Bordel | 18:04:31 16.04.2009 | Kterej ty jsi Karel? Belina?? | pumic | odpovědět |
good luck | 07:34:26 17.04.2009 | Martine,hodně štěstí a dej do toho max! | Hl. | odpovědět |
Trochu bláznivá nominace | 08:42:19 17.04.2009 | Závody v Polsku nejsou na standartní cestě na které se tvoří nově světový rekord a která bude na MS v Číně proto mi mimo jiné přijde divné že je Polsko nominací na Čínu. Pro zjednodušení běh na 100 metrů a běh na 110metrů překážek jsou skoro stejné ale úplně jiné.A takhle je to s normální rychlostí a rychlostí na standartní trase. | Libor Hroza | odpovědět |
  | Re: Trochu bláznivá nominace | 08:56:44 17.04.2009 | A můžeš prosím rozvést jak by jsi udělal nominaci ty? Myslím tím všechny disciplíny, zajímal by mne pohled člověka, který se v tom pohybuje, díky. | EJ | odpovědět |
  |   | Re: Trochu bláznivá nominace | 10:10:42 17.04.2009 | Máš pravdu je to velice komplikovaná situace.Je k tomu potřeba přistoupit trochu víc ze široka.
1. VV by mělo záležet na tom aby komise fungovala a v případě problémů v ní nezavírat před nimi oči a říkat že si to musí vyřešit sama komise.
2. VV by měl už při stanovení vedoucího komise myslet na to že ideální kandidát by měl být co nejvíc nestranný.Špatný bych byl třeba i já protože jsem ovlivněn tím že mi závodí obě děti.
3.Před pár dny VV vybíral ze 4 zájemců. Dva znich Rajfová,Hroza zainteresovani a podle mne nevhodni kandidáti.Další dva přímo ideální třeba Dawe úplně super( zná problematiku závodů,angličtina,je pořád na počítači atd.Jeho děti lezou,ale než by jim mohl nějak stranit přejde ještě pěkných pár roků.)
4.VV se měl zajímat o to jak případný kandidát chce řešit standartní problémy(nominace,financování)a né se pak divit jak byly řešeny
5.Členi komise by neměli být samotní aktivní závodníci protože vlastně rozhodují o svých konkurentech z pozice komise(loni Lipenská nenechala startovat Hrozovou na ME v bouldrech z pozice vedoucí! Pak sice dostala napomenutí od disciplinárky, ale Lucka nestartovala.
6.Už tychle opatření by vedli k větší objektivnosti komise a v důvěru v ní
7.Samotné nominace by měli být co nejvíce objektivní a to nominační závody ve většině případů jsou. Musí ale splňovat nebo se alespoň co nejvíc přibližovat k stejným podmínkám pro všechny.
8.Držet se toho že jsme si rovni, tudíž nezvýhodňovat jednu disciplínu před druhou.
9.Existuje tzv polský model přerozdělování peněz závodníkům a tím i z veliké části řeší problém nominací.Popisovat je velice zdlouhavé, ale je účinný.
10.Stanovit a říct počet kolik vlastně můžeme vyslat závodníků na samotný závod.
11.Nominačními závody nemusí být nutně vždy závody SP(je to taky ta nejdražší varianta)
12.A nakonec si nominaci konkrétních lidí o
obhájit před VV (ale ten se do toho nechce pouštět) | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   | Re: Trochu bláznivá nominace | 10:32:18 17.04.2009 | Když máš Libore takové názory , tak se divím , že jsi vzal předsednictví komise lezení v ledu a drytoolu , když tam závodí tvoje dcera viz.zápis z jednání Výkonného výboru z 20.3. a 21.3.. | Franta Maso | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Trochu bláznivá nominace | 11:06:25 17.04.2009 | To máš pravdu.Na to ti musím odpovědět.Pokud se ozve KDOKOLI A KDYKOLI rád mu to předsednictví přenechám a když bude potřebovat budu mu pomáhat. Vzal jsem to protože nebyl jiný kandidát.Lepší někdo než nikdo. Důvodem proč jsem kandidoval do závodní komise bylo to, že jsem se dozvěděl že tam kandiduje p.Rajfová tak jsem si řekl, že si VV může vybrat alespoň ze dvou špatných,protože jsem nevěděl že do toho půjdou i jiní.A ještě jednou se divím že VV nevybral Dawa. Nerozumím tomu. A má dřívější kandidatura do VV? Prostě jsem chtěl dát lidem i jinou možnost výběru, když jsem viděl že je tam nominovaný jen TÝM. | Libor Hroza | odpovědět |
  | Re: Trochu bláznivá nominace | 10:06:14 17.04.2009 | Libore, trošku nechápu proč pořád rejpeš do toho polska, mám takový pocit že Libor ml. do polska neměl v plánu jet. | džej | odpovědět |
  |   | Re: Trochu bláznivá nominace | 10:17:29 17.04.2009 | Já do Polska nerejpu proto že by to byl špatný závod.A úmístit se v Polsku by byl úspěch.Ale proto že je nevhodný jako nominační. Číňani na něj taky nejdou protože se zaměřují jen na standartní cestu která bude na MS. V Itálii už budou protože tam standartka je.Rychlost se prostě už rozdělila na dvě disciplíny. Tak to je. A na MS bude ta druhá než jaká je v Polsku. | Libor Hroza | odpovědět |
  | Re: Trochu bláznivá nominace | 11:42:15 20.04.2009 | Hrozo.Ted zase trochu kecáš. | Jack | odpovědět |
  |   | Re: Trochu bláznivá nominace | 15:43:15 20.04.2009 | A v čem kecám? | libor Hroza | odpovědět |
obtížnost | 10:15:12 17.04.2009 | jak někdo píše v komentáři nahoře, že se kupovala letenka dopředu, tak tohle se stalo a nestane se.
a nominace v obtížnosti je trošku komplikovaná, protože před MS není žádný SP v obtížnosti.ale troufám si říct, že in czech republic je to trošku jasná záležitost...Mrázu a Adama snad nikdo zdůvodňovat nemusí a dál neznám nikoho kdo by v obtížnosti mohl závodit ani chlapa ani ženskou.a jak píše noo noo tak kdo by si na to chtěl troufnout tak se musí ozvat komisy a ta to s ním určitě projedná.
Složení reprezentace, které je ted vypsané, není složení který poletí do číny. | džej | odpovědět |
  | Re: obtížnost | 10:38:21 17.04.2009 | Kdo jsi? | libor Hroza | odpovědět |
  |   | Re: obtížnost | 10:52:51 17.04.2009 | oukej s tím polskem máš asi pravdu,sory. s ruznýma nominačníma kritériama na MS taky nesouhlasím. Nominovat na základě jiných výsledků než ze SP v tuhle chvíli v čechách není možný (ještě letos je ta situace o dost stížená - je málo peněz a MS je až v číně, jo kdyby bylo MS ve francii tak at tam klido jedou lidi na základe umisteni v čp nebo jiných).a dál aby hlasoval VV o složení reprezentace taky není vhodný - ke správným nominačním kritériím by měla dospět komise a vv výbor by měl ovlivnit její správný složení. | džej | odpovědět |
  |   |   | Re: obtížnost | 10:53:48 17.04.2009 | džej = honza zozu | džej | odpovědět |
  |   |   |   | Re: obtížnost | 11:24:41 17.04.2009 | Honzo já jsem nepsal aby VV určoval kdo má závodit. To má dělat komise. Já jsem psal že by si komise měla nominované obhájit před VV. To je rozdíl. Myslím si že na svazu existuje taky pravidlo že výdaj komisí větší než padesát tisíc musí odsouhlasit VV. Tak něco v tom smyslu. Ono jde fakt o spoustu peněz, s kterými v podstatě disponuje jeden člověk bez kontroly. Když vezmu všechny prachy ledolezecké komise a udělám si za ně mejdan. A účetně mi to bude sedět tak to projde. Ale nemusíte mít strach, komisi jsem převzal se zůstatkem na účtu 1830 kč tak to velká škoda nebude. :o)) | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: obtížnost | 08:26:18 18.04.2009 | Začíná se jevit,že rychlost se dnes blíží k výše zmiňované atletické stovce více než k lezení.Jak je vidět, tak se už ani ledaskde nedá provozovat. Přeředit do atletiky a bude po problémech-tam je peněz dost. | Honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: obtížnost | 12:24:03 18.04.2009 | Opak je pravdou.Dnes uz kazdy moula vi,ze tezka mista se ve sportovnim lezeni musi prekonavat rychle a zavody v rychlosti mnoho sneku k tomu nauci.Mraza,Adam i M.stranik lezou rychle velice dobre a v tom je take uspech jejich lezeni v obtiznosti.Takovy priklad je i M.Sifra a mnoho dalsich.Lezeni na rychlost je divna disciplina,ale je tady a kde bude v celkovem lezeni zarazena rozhoudnou vlastni zavodnici,divaci,sponzori a naprosto jini lide nez nejaci Honzove.Martinovi preji aby v Tarnowe dobre obstal se svetovou konkurenci. | | odpovědět |
Z druhé strany | 10:01:43 18.04.2009 | Jen bych chtel ubezpečit nezasvěcené, že je to všechno trochu jinak než stále se opakující jednostraný pohled.Jindra P.co by odstoupívší šéf komise měl na finančně omezenou činnost svůj plán a to repre na MS a podporu domácích závodů.Současnou předsedkyní Simonu R. zvolil VV pro její dlouholeté zkušenosti a ochotu okamžitě řešit nastalou situaci.Zárukou by mělo být složení komise které se dotváří.Většina závodníků zereagovala a vyjádřila se.Snad nemusím zdůrazňovat, že LEZEC to neřeší i když počteníčko je to fajne.VV bude maximálně respektovat vedoucí komisí což ale neznamená,že jejich činnost nechá bez povšimnutí | Jura Čermák | odpovědět |
  | Re: Z druhé strany | 10:52:25 18.04.2009 | pokud jsem zatím stačil nakouknout do složení komise tak je tam jeden pán, který má nebo měl na svých webových stránkách článek z kterého vyplývá důvodné podezření že je vyhrožováno fyzickým napadením jiných členů čhs. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   | Re: Z druhé strany | 19:40:45 18.04.2009 | uvedl by jsi prosim ty stranky? | | odpovědět |
  |   |   | Re: Z druhé strany | 19:44:17 18.04.2009 | Napiš mi adresu a pošlu ti je.
| Libor Hroza | odpovědět |
  | Re: Z druhé strany | 14:37:28 18.04.2009 | A jak je to teda? | | odpovědět |
  |   | Re: Z druhé strany | 20:30:36 21.04.2009 | Je to tak,že pan Libor Hroza,jak je možno vidět za posledních několik měsíců na Lezci,napadá všechno a téměř všechny. | | odpovědět |
  | Re: Z druhé strany | 15:54:09 20.04.2009 | LEZEC nic resit nemusi alespon je to ostuda pro svaz | lasciare acceso | odpovědět |
|