LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lepší blbý než žádný jištění.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
5.Štípek 11538
6.Stráník 11449
7.Nespoutaný 11416
Bouldry:
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
7.Kopecký 10375
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141496 cest
Nové přelezy:
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+

Stěny
V 16 - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Test lavinových přístrojů

Reakce na článek

smallReakce na nedávno uveřejněný článek o Testech lavinových přístrojů.

PIEPS: nezpochybňujeme testování přístrojů, ale interpretaci výsledků v podání Viktora Kořízka.

TotalOutdoor s.r.o., výhradní dovozce lavinového vybavení PIEPS do ČR a SR, se ohrazuje proti nevybíravým útokům Viktora Kořízka na značku PIEPS. Nezpochybňujeme výsledky testu, provedeného HZS SR na jaře roku 2011, a to ani přesto, že jsme na rozdíl od zástupců značky Ortovox nebyli testování přítomni. Nikdy jsme Horské službě ČR, se kterou dlouhodobě spolupracujeme, účastníme se jako hosté jejich akcí a dodáváme jim vybavení PIEPS, nevyhrožovali žalobou. Nebyl k tomu důvod, neboť nám náčelník HS ČR Jiří Brožek opakovaně potvrdil, že články dobrovolného člena HS Viktora Kořízka, který není členem Lavinové komise, nevyjadřují oficiální stanovisko Horské služby ČR.
Snaha Viktora Kořízka zdiskreditovat značku PIEPS, předního světového výrobce lavinových vyhledávačů, je zřejmě motivována nejen jeho spoluprací s konkurenčními značkami, ale zejména tím, že se PIEPS neustále snaží o bezplatné vzdělávání lyžařské veřejnosti v oblasti lavinové záchrany. Mimo jiné ke každému zakoupenému lavinovému přístroji PIEPS nabízí možnost absolvovat bezplatně jednodenní kurz, kde se majitel naučí ovládat svůj přístroj a pracovat s lopatou a sondou. Významný zdroj příjmů občanského sdružení ALPY4000, za které Viktor Kořízek vystupuje, představuje pořádání komerčních lavinových kurzů pro veřejnost.
Elektromagnetická kompatibilita lavinových vyhledávačů (citlivost vůči rušivým vlivům)
Tématem rušení lavinových vyhledávačů elektromagnetickým vlněním pocházejícím z externích zdrojů (např. radiostanice) se již na počátku roku 2009 zabývala organizace IKAR-CISA, sdružující záchranné složky z celého světa, včetně HS ČR a HZS. Tvrzení Viktora Kořízka, že záchranáři až do jara 2011 o tomto problému nevěděli, se tedy rozhodně nezakládá na pravdě. Komise pro lavinovou a pozemní záchranu k tomu tehdy vydala následující prohlášení:

Prohlášení Komise lavinové a pozemní záchrany ICAR – IKAR – CISA



Elektromagnetická kompatibilita lavinových vyhledávačů (07.02.2009)
Vzhledem k současně probíhající diskusi na téma EMC (elektromagnetická kompatibilita) některých lavinových přístrojů prohlašujeme, že:
  • 1.      Veškerá elektronická zařízení mají problémy s elektromagnetickou kompatibilitou. Mohou být ovlivňována různými způsoby, jako je radiové vysílání, permanentní magnetická pole, dokonce i přítomností materiálů s vysokou magnetickou propustností v blízkosti zařízení.
  • 2.      Daný problém se neomezuje na konkrétní výrobky jednotlivých výrobců, lze ho pozorovat mezi všemi výrobky podobného zaměření.
  • 3.      Všechny lavinové vyhledávače používají antény vyrobené z feritové tyčky omotané cívkou, které jsou vyladěny na nominální provozní frekvenci 457 kHz. Jakýkoliv kousek materiálu s velkou magnetickou propustností v blízkosti antény lavinového přístroje může rozladit anténu, a díky tomu snížit výkon přístroje ve smyslu síly vysílaného signálu či citlivosti příjmu.
  • 4.      Některé výrobky používají kombinaci jazýčkového kontaktu a malého permanentního magnetu pro vodotěsné zapínání hlavních funkcí VYPNUTO – VYSÍLÁNÍ – PŔÍJEM. Takové přístroje mohou být citlivé na magnetické vlny produkované jinými zařízeními, jako jsou reproduktory v přenosných radiostanicích, přenosné mikrofony, nebo dokonce magnetické knoflíky na oblečení či magnetické jmenovky. Nicméně tento způsob ovlivnění je omezen na velmi malou vzdálenost, obvykle menší než 10 cm. V případě pádu laviny nemusí být pozice lavinového vyhledávače vůči dalším zařízením pod kontrolou. Abyste se vyhnuli nežádoucím interakcím, je velmi jednoduché určit minimální vzdálenost mezi vaším lavinovým vyhledávačem a dalším zařízením pomocí praktického testu.
  • 5.      Uživatelé lavinových vyhledávačů by měli důkladně přečíst návod k použití, který je přiložen ke každému lavinovému vyhledávači, a zaměřit se na prohlášení, týkající se elektromagnetické kompatibility.
  • 6.      Nejlepší způsob, jak se vyhnout problémům s elektromagnetickou kompatibilitou, je dodržovat maximální možný odstup mezi jednotlivými zařízeními.
    Originální text: ikar-cisa dokument 
    Z výše uvedených důvodu naleznete v návodu k použití každého lavinového vyhledávače, bez ohledu na výrobce, část varující před interferencemi, způsobenými jinými elektronickými či magnetickými zařízeními nacházejícími se v bezprostřední blízkosti. Zde je ukázka:
    MAMMUT PULSE - Interference
    „Z principu nemějte ostatní elektronická zařízení (např. mobilní telefony, radiostanice, čelovky), kovové předměty (kapesní nože, magnetické knoflíky) nebo jiné lavinové vyhledávače v blízkosti vašeho zapnutého přístroje. PULSE Barryvox disponuje magnetickým kompasem. Neměli byste nosit oblečení s magnetickými knoflíky. Uživatelé kardiostimulátorů by měli nosit vyhledávač na pravé straně (nastavte délku nosných popruhů). Nastudujte si pokyny výrobce a možné dopady na kardiostimulátory. Při hledání držte zařízení v minimální vzdálenosti 50cm od výše uvedených předmětů a vypněte veškerá elektronická zařízení, pokud to je možné. Důrazně doporučujeme vypnout mobilní telefony! Barryvox bezpečnostní manuál obsahuje seznam povolených předmětů a detailní seznam možných omezení.“
    Barry manual - english

    ORTOVOX 3+  - Interference
    „Rušení vysílání a příjmu mohou zapříčinit atmosférické poruchy, jako jsou bouřky, dále pak lanovky a vleky, elektrické systémy a vedení, radiostanice, mobilní telefony a další elektronická zařízení. Mobilní telefony a radiostanice by měly být při vyhledávání vypnuty. Vzdálenost mezi dvěma lavinovými vyhledávači a kovovými předměty, radiostanicemi, mobilními telefony, magnetickými předměty apod. by měla být minimálně 50cm.“
    Ortovox

    PIEPS DSP - Interference
    „Lavinové vyhledávače jsou zařízení velmi citlivá na elektromagnetické vlnění, které negativně ovlivňuje jejich vlastnosti. Proto všichni výrobci lavinových vyhledávačů doporučují dodržovat minimální vzdálenost mezi vyhledávačem a elektronickými, magnetickými nebo kovovými předměty (např. radiostanice, mobilní telefon, MP3 přehrávače, svazek klíčů)!“
    PIEPS doporučuje:
  • Minimální vzdálenost v režimu VYSÍLÁNÍ: 15 cm
  • Minimální vzdálenost v režimu VYHLEDÁVÁNÍ: 1,5 m

  • Více informací o tomto tématu naleznete na: ikar-cisa.org

    Pieps
    Přepnutí či vypnutí PIEPS DSP-DSP Tour
    Lavinový vyhledávač DSP či DSP Tour nelze v žádném případě přepnout či vypnout pomocí radiostanice či mobilního telefonu, pokud je nošen displejem k tělu, jak je uvedeno v návodu k použití:
    „DŮLEŽITÉ! Lavinový vyhledávač PIEPS DSP/DSP Tour noste co možná nejblíže k tělu, vždy displejem směřujícím k tělu, pod co možná nejvíce vrstvami oblečení!“
    Nezávislé testy lavinových vyhledávačů
    Za skutečně nezávislé považujeme každoroční testování DAV (německý alpský klub), do kterého jsou zahrnuty všechny na trhu dostupné lavinové přístroje, a dlouhodobě se dodržuje jednotná metodika. Testy prováděné při různých příležitostech Viktorem Kořízkem nelze z mnoha výše uvedených důvodů považovat za objektivní. Testování z roku 2008, které ve svém posledním článku Viktor Kořízek zpochybňuje, se kromě horských vůdců UIAGM Janka Bednaříka a Dušana Stuchlíka účastnili také šéf Lavinové komise HS ČR Pavel Cingr a člen Lavinové komise Pavel Horký. Zřejmě i tito profesionální členové HS ČR to nedělali podle dobrovolníka Kořízka správně.
    PIEPS Vector
    Vzhledem k tomu, že organizátor slovenského testu lavinových vyhledávačů neinformoval ani nepřizval zástupce značky PIEPS (na rozdíl od zástupců jiných značek), bude těžké uvěřit tomu, že opakovaně žádal prostřednictvím Viktora Kořízka o zapůjčení lavinového přístroje nové generace PIEPS Vector. Ten bude české veřejnosti poprvé představen 7. ledna 2012 v nově otevřeném testovacím centru PIEPS, horské boudě Výrovka v Krkonoších. Všechny vás srdečně zveme, přijďte si osobně otestovat šířku hledacího pásma 60m a výhody integrované GPS.       
    pieps logo


    V Rokytnici nad Jizerou 18.11.2011
    TotalOutdoor s.r.o.

  • Jan Prokeš   [úpravy] 08:28 20.11.2011Tisk 

    Reklama:


    Související články:

    Komentáře

         
    ...nové příspěvkyNový komentář 

     PIEPS09:39:18 20.11.2011
    Napriek tomu stalemi od piepsu chyba v navode (kupoval som ho v germansku) info PRECO chcu aby sa tulil displjom k telu inymi slovami ani zmienka o problemoch znamych minimalne od 2009. Ano mozno som ignorant a necitam zapisnice IKAR. No ale je to jedno, stale som mal dojem ze vysledky boli napisane LP HZS a zaver som si urobil ten ze zrejme by som vyplazol pre urcitym casom prachy za nieco ine ako DSPecko. A nie som v nijakom spojeni so ziadnou firmou. samozrejme ak budtete mat zaujem ma zalovat za moj nazor mailom Vam zaslem udaje adresu atd pre podanie zaloby
    odpovědět 

     Pieps x píp nebo nepíp10:28:42 20.11.2011
    Reaguji jako běžný spotřebitel, který chodí po skialpech sám nebo i s lidma. Nechci se bavit o vašich firemních sporech a ekonomických zájmech, ale pokud investuji nemalé peníze (pánové prominou - nevím jak pro vás, ale pro mne je DSP i freeride dost peněz), tak by jsem rád měl všechny info. Ono totiž nejde jen peníze ale hlavně o bezpečnost v horách, kde zapnutý mobil a vysílačka bývá velmi častou prioritou (mlha, velká skupina atd). Absolvoval jsem několik lavinových kurzů i s prezentací Pieps a o tomto problému se tam nehovořilo. Asi si nepůjdeme všichni nyní koupit jiný přístroj ale jsem trochu rozčarován, že po absolvování několika vícedenních lavinových kurzů se dozvídám věci které znamenají, že můj pohyb po horách nemusel být díky elmag vlnám tak bezpečný jak by mohl a jak jsem si myslel, že mohl být. Pánové horští vůdci - nevím jak VÁM ale NÁM tady nejde o VAŠE peníze ale o NAŠE životy a ty by měly být i pro vůdce prioritou. Vlny nezměníme a přírodní zákony také ne, ale uložení a zapnutí mobilů a vysílaček ano. Děkuji a jsem rád, že horské službě, horským vůdcům a firmám prodávajícím lavinovou výbavu a všem dalším jde hlavně o životy lidí a bezpečný pohyb na horách. Opravdu díky a horám zdar.
    P.S. Nejsem právník, ale tady doporučím mým pozůstalým aby právníky najmuli a prozkoumali okolnosti mého úmrtí v lavině směrem k lavinovému vyhledávači.
    ÚPLNĚ ZÁVĚREM - ASI MÁM DIVNOU LOGIKU, ALE MĚ NEZAJÍMÁ TEST JAK TO NEFUNGUJE, ALE MĚ ZAJÍMÁ TEST JAK TO UDĚLAT ABY TO FUNGOVALO.
    VÁŠ VÝSLEDEK, ŽE V LAVINĚ SE TEDA DĚJOU VĚCI - HEZKÉ, MOC HEZKÉ - ZA LYŽAŘSKOU VEŘEJNOST DĚKUJI ZA OPRAVDOVÉ ROZŠÍŘENÍ OBZORŮ. Honza
    Honzaodpovědět 
     Re: Pieps x píp nebo nepíp11:22:34 20.11.2011
    Tenhle komentář bych spíš čekal pod článkem Kořízka. Jinak co máš dneska bezpečný? Jdeš po přechodu přejede tě auto, jedeš autem podle předpisů a sestřelí tě nějakej pitomec v protisměru. A ještě mi řekni, když jdeš sám po horách, jak často a jak moc si připadáš bezpečně s máš pípákem? Jestli jsi absolvoval lavinovej kurz tak bys měl vědět, že asi 90% lidí přežije pokud jsou vyhrabaný do 20 minut. Pak s přibývajícím časem, procenta rapidně klesaj! A řekni mi do jaký doby se k tobě dostane jakákoli HS? Pokud tě vůbec někdo uvidí a zavolá je. Takže z mýho pohledu je blbost chodit po horách sám ať se sebelepším pípákem nebo bez něj. Další věc, hromada lidí si myslí, že když si koupí pípák za 10 tisíc, vychválenej Kořízkem, HS nebo ČHS je jedno jakou organizací, nemůže se jim nic stát a když tak ten pípák je zachrání sám. Přece stál takovejch peněz, tak co by to neměl umět?! Takže s člověkem, kterej má super pípák, ale numí s nim zacházet, bych do hor nešel.
    Takže LIDI přemejšlejte co vám média cpou do hlavy a nebuďte tupý ovce!

    Teď ještě poznámka pro jakýhokoli dovozce (výrobce) pípáků. Nepřemejšleli jste o dodávání třeba 2 samotnejch vysílačů k pípákům? Nebo možnosti dokoupit za přijatelnou cenu? Jak má člověk trénovat hledání, když má svůj jeden pípák? Vím, že něco takovýho má pár lidí co dělaj lavinový kurzy, ale trénovat je potřeba pořád a většina lidí nemá peníze na to, aby každej tejden byla na kurzu a tam trénovala hledání.
    Díky případně za odpovědi, kde by se vysílače daly sehnat. Hore zdar.
    chrasjirodpovědět 
      Re: Pieps x píp nebo nepíp11:55:32 20.11.2011
    Tady není prostor pro kohouty kdo je větší chytrák a chytání se za slovíčka. Myslím si, že ten problém tu je a mělo by se o něm víc mluvit, aby se to nestalo jak bývá zvykem až v rozboru smrtelné nehody.
    odpovědět 

     ???12:40:14 20.11.2011
    Tak som poprecital clanok ohladom testovania a nikde som nenarazil na akykolvek utok konkretne na firmu Pieps, iba upozornenie ze ako sa vyhladavace spravaju v blizkosti telefonov ci vysilaciek (aj Arva)a ze to vyrobcami nieje dostatocne zdoraznene. Po precitani tohto clanku (reakce zastupca Pieps pre CR) mam pocit, ze jediny kto na koho hadza spinu je pan Prokes na Korizka. Aj ja son sa zucastnil Pieps lav. kurzu (za ktory som zaplatil, cize nie, ze bezplatne) a tiez sa tam o tomto probleme nehovorilo. Ponadto som bol svedkom ako na lavinovom workshope tohto roku na lucni boude panove od piepsu dali mojej kamoske do ruk stary analogovy vyhladavac Ortovox a vpustili ju na trenazer s dvoma zasypanymi, nasledne jej dali do ruk DSP...nakolko ona mala taketo pristroje v rukach poprve, samozrejme nasla s DSP,panove od piepsu jej takto predvedli(vraj aj komentovali), ako je Ortovox zly...tak toto v kombinacii s tymto clankom mna osobne presvedcuje o dajakem problemu, ktory tu tato firma riesi. Ci si kvalitu svojich pristrojov musia dokazovat porovnavanim s pristrojmi analogovymi...prepacte, ale to u mna doveru naozaj neprebudza! Mozno mam zly uhol pohladu na vec, preto by mna velmi zaujimalo, ktoru znacku vlastne ten Korizek (nepoznam ho osobne)zastupuje.
    Peter Kar.odpovědět 
     Re: ???13:30:01 20.11.2011
    Reaguji na Vaši poznámku ohledně lavinového workshopu na Luční boudě, který pořádala HS ČR. Na tomto workshopu jsme tréninkovou sadu PIEPS ART sice měli, ale pouze na ukázku, takže jsme určitě nikoho nikam nevysílali. Kromě vyhledávačů PIEPS nabízíme zájemcům vždy možnost vyzkoušet si jakýkoliv jiný vyhledávač, dostupný na českém a slovenském trhu, včetně nejmodernějších přístrojů. Přijeďte se 7.ledna 2012 přesvědčit na Výrovku do Krkonoš.
    Jan Prokes, TotalOutdoorodpovědět 
      Re: ???13:55:39 20.11.2011
    Alebo som hlupy???priamo oproti stanu pieps bol k dispozicii trenazer s viacerymi zasypanymi (tusim, ze bol spolocny pre vsetky firmy, lebo po tom istom trenazeri sme chodili aj s Arvou aj Ortovoxom), po ktorom nas aj zastupca pieps s vyhladavacom doprovadzal...Pokial boli 4 zasypany, bol pre mna problem s Arvou lebo ten model nemal markovanie, DSP markovanie fungovalo iba do 2zasypanych, potom ma hadzalo zpat ku nalezenym, Ortovox som skusal novy 3plus a bez problemov som vsetkych styroch oznacil, ale mal som problemy s prepinanim v rukaviciach.
    Peter Kar.odpovědět 
      Re: ???14:36:05 20.11.2011
    a ano, moznost vyskusat pristroje vsetkych vyrobcov mala aj Arva aj Ortovox, skoda ze u Piepsu sme dostali do ruk prehistoricku F1 (ta uz snad ani nieje v predaji) taku tu do zelena, teraz sa tusim predava uz iba modra f1 focus?
    Peter Kar.odpovědět 
     Re: ???14:52:14 20.11.2011
    V.Kořízek,nezastupuje žádnou značku..,není dovozcem ani distributorem lavinových vyhledávaču.
    J.odpovědět 
      Re: ???15:05:55 20.11.2011
    dakujem, pak mi ale tvrdenie, ze sa snazi zlikvidovat firmu Pieps prijde dost paranoidne. mam chut sa pokusne prihlasit tiez na jeho kurz, aby som sa mohol dobrat ku spravnemu nazoru.
    Peter Kar.odpovědět 
       Re: ???15:59:30 20.11.2011
    tak to je ulet.. tak uz pry likviduje Pieps.. vkladate do ust veci, ktere nikdo nikdy nevyslovil. Na neco takoveho pan Korizek nema.
    spokojeny majitel DSPodpovědět 
        Re: ???16:30:52 20.11.2011
    Omlouvam se a prosim aby jste nereagovali na muj prispevek. Nechtel jsem nakonec vubec psat, ale omylem jsem zavadil o enter..
    spokojeny majitel DSPodpovědět 
        Re: ???16:31:26 20.11.2011
    'Snaha Viktora Kořízka zdiskreditovat značku PIEPS, předního světového výrobce lavinových vyhledávačů' citat z clanku p Prokesa vussie
    (ne)STASTNY majitel dspeckaodpovědět 
        Re: ???16:34:31 20.11.2011
    aj ja sa ospravedlnujem, malo byt napisane, ze: sa snazi ZDISKREDITOVAT znacku Pieps...
    Peter Kar.odpovědět 

     Můj názor16:45:58 20.11.2011
    Článek-testování lavinových přístrojů jsem přečetl několikrát a nevidím v něm žádný útok od Viktora Kořízka na firmu PIEPS. Na druhou stranu tady pan Prokeš jasně útočí na Kořízka.Ten jen poukazuje na nedostatek,a díky mu za to. Jsou to věci, které přeci jako uživatel musím vědět! Páni z PIEPSU by se měli chytit za nos a uznat chybu a pan Prokeš by se měl Kořízkovi omluvit.
    Jinak, pane Prokeš, hezky si tady děláte skrytou reklamu na své bezplatné jednodenní kurzy práce s lavinovými přístroji...ale já si raději nějakou tu kačku zaplatil za několikadenní lavinový kurz, který  mi dal víc a je "k nezaplacení". Ono totiž, vše co je levné nebo zadarmo, nemusí být zákonitě nejlepší. Pro mě je totiž život můj i mých parťáků v horách drahocenný. PS. Znění toho prohlášení p.Prokeše je pod Kořízkovým článkem už od včerejška...vlžil ho tam Kořízek.
    Horám zdar! Užijte všichni nadcházející sezonu ve zdraví.
    Hagrid
    Hagridodpovědět 
     Re: Můj názor17:28:15 20.11.2011
    To se mi líbí ;)
    KÁRLodpovědět 
      Re: Můj názor17:56:55 20.11.2011
    http://www. horskasluzba.cz/
    J.odpovědět 
      Re: Můj názor17:58:58 20.11.2011
    http://www. horskasluzba.cz/
    J.odpovědět 

     potrefena kachna ...18:05:38 20.11.2011
    Osobně se řadím k těm, kteří jsou velmi přesvědčeni, že nad kterýkoliv pípák je umění sedět na chatě a pít pivo, svařák nebo čaj (dle osobního gusta) a smířit se s tím, že za takových a takových podmínek venku nemám co dělat.
    Nicméně po přečtení tohohle PR výplodu bych doporučil autorovi Janu Prokešovi hluboké nadechnutí a zamyšlení se nad pořekadly jako "Čím víc se hovno rozmazává, tím víc smrdí" a "Lež má krátké nohy". Čouhá to z toho jako sláma z bot.
    P.S. Viktora Kořízka vůbec neznám, ale když by dokázal tak dokonale zmanipulovattechnicky precizně popsané testování vedené x lavinovými mazáky z Česka, Slovenska a Polska ... to by tedy byl fakt borec!
    Doktorodpovědět 

     v.k. soutez = nezapomel lumpove!!18:22:13 20.11.2011
    www.lezec.cz /clanek.php?key=8634&nazev =soutez_hore_zdar_o_ceny_za_vice_jak_150+000,-kc

    TotalOutdoor .... Jj rad jsem nenakoupil za mrzaceni v.k. vy lumpove!!!
    odpovědět 
     Re: v.k. soutez = nezapomel lumpove!!22:27:23 20.11.2011
    Aha - no jo. Já odkud znám jméno Total Outdoor. Akce s polepováním vrcholových knížek, Janek Samolepka Bednařík. Tak to už je zcela jasný. (Tahle firma mi tedy prostě smrdí.)
    odpovědět 
      Re: v.k. soutez = nezapomel lumpove!!02:46:38 22.11.2011
    furt lepší být samolepka než se neumět ani podepsat...chudáci
    Markétaodpovědět 
       Re: v.k. soutez = nezapomel lumpove!!12:48:57 22.11.2011
    no jo hlavne ze ty ses cela podepsana :-)
    odpovědět 

     PIPS20:14:32 20.11.2011
    Pěkně jsi to napsal Honzo.
    Emilodpovědět 

     PIPS20:15:03 20.11.2011
    Pěkně jsi to napsal Honzo.
    Emilodpovědět 

     je to sranda20:17:30 20.11.2011
    Že DSP-čko umí si ví každý kdo tenhle pípák měl v ruce a umí s ním dělat. A tak se ptám je něco nenormálního říct lidem ano DSP umí ale dejte si mobil do batohu a vysílačku dost daleko od pípáku protože se může stát to a to. Tady je něco špatně a nevím proč by z tohoto měli mít kluci od piepsu strach. Divná doba a divné řešení kluků od piepsu tady si naběhli sami, pak ať se nediví, že jim to jejich "kámoš" dává vyžrat. No a světe bav se :-))))
    jeniodpovědět 

     nemecky test20:50:39 20.11.2011
    http://cms.alpenverein.de/download_file.php?id=7246&showfile=1
    odpovědět 

     Pieps je rakouský šmejd10:53:00 21.11.2011
    k pipaku, ktery hleda dva vysilace a pritom ukaze na displeji tri zasypane, nebudu mit nikdy duveru (Pieps DSP predminulou sezonu na vlastni oci pri dvou pokusech ze tří). A bojim se chvile, kdy me s nim nekdo bude hledat. Aby nezacal vykopavat toho neexistujiciho tretiho ...
    Šáfaodpovědět 

     trocha sebezamyšlení by neškodila20:53:22 21.11.2011
    Jó hoši, pěkně jste to domrvili. Popravdě řečeno, když jsem si přečetl původní test ze Slovenska, který sem dal Kořízek, tak sem si z toho vzal, že ať už budu mít v životě jakýkoli vyhledávač, tak ho nikdy nebudu nosit blízko telefonu. Určitě jsem si z toho nevyčleňoval DSP. Z toho co se tu začalo dít jsem si říkal, že Kořízek asi někomu leze krkem, ale tak to se občas stane. No a pak se tu objevilo toto. Hoši, Kořízek vás může štvát jak chce, ale než něco uděláte, myslete. Z toho článku vám podle mě určitě žádná škoda nešla. Z čeho vám jde škoda, je podle mě tento poslední pamflet. Nevím přesně kolikrát, ale nebylo to málo, zdůrazňovat, že Kořízek je člen horské služby dobrovolný, ... no a co je na tom? znamená to, že je horší? Já myslím, že pokud se jen trochu pohybujete po horách, a předpokládám ano, tak jednou můžete být hodně vděční za jakéhokoli dobrovolníka, který bude na blízku. Toto už je hnus a já osobně už to asi budu mít vždy v podvědomí a negativně to ovlivní moje případný rozhodování o koupi čehokoli od značky PIEPS v ČR, potažmo od firmy TotalOutdoor.
    Martinodpovědět 
     Re: trocha sebezamyšlení by neškodila13:08:51 22.11.2011
    Souhlas.
    Robertodpovědět 
      Re: trocha sebezamyšlení by neškodila15:00:07 22.11.2011
    Taky naprostej souhlas. Tohle Total outdoor pěkně po*ral.
    Vojtaodpovědět 

     "dobrovolník" Kořízek 22:26:21 21.11.2011
    Jo jo, to označení Viktora Kořízka panem Prokešem "dobrovolník u HS" mně zaráží...Co na to, jestli je řádný člen či dobrovolný člen? Dobrovolný?...tak tím spíš by si lidé jeho práce u HS měli vážit nebo ne? Pohoršovalo by snad pana Prokeše, nebo někoho jiného, že by ho z laviny nebo z jiného průseru tahal "dobrovolník HS" Viktor Kořízek nebo jiný dobrovolník z řad HS? 
    Jinak si nemyslím, že by ve Viktorovo článku, kde nás seznámil s testováním, jak dopadlo na Slovensku, bylo nějaké napadání, útoky - ani na PIEPS, ani na pana Prokeše.
    Viktore, díky za důležité informace, které se ke mně jiným způsobem nedostaly. Jo a bacha Viktore,  on totiž úspěch se jen tak nepromíjí. Na nějakým pěkným kopci zdar! Všem přeju hodně krásných zážitků v horách a šťastné návraty!
    Marmoška
    Martina Marmoška Táboříkováodpovědět 
     Re: "dobrovolník" Kořízek 05:58:43 22.11.2011
    Naprosto souhlasím...úspěch se nepromíjí...ale upřímně nejsem si jistá, že ten úspěšný je pan Kořízek...má jen velké štěstí, že lidé, na které kydá hnůj, jsou slušní a neprezentují taky nějaké skutečnosti o něm...
    Markétaodpovědět 
      Re: "dobrovolník" Kořízek 07:58:11 22.11.2011
    Máš recht no, on nedokázal vůbec nic. :)) Tak aspoň mu to nemůžeš závidět viď. (Akorát mraky lidí díky němu ví aspoň něco o bezpečnym pohybu po horách a pod.) A tenhle poslední článek od total outdooru to taky neni hnuj. :))
    Petrodpovědět 
      Re: "dobrovolník" Kořízek 11:04:48 22.11.2011
    "Má jen velké štěstí, že lidé, na které kydá hnůj, jsou slušní a neprezentují taky nějaké skutečnosti o něm..."
    Tohle je nejvetsi svinarna co muzete napsat. Bud ty skutecnosti napiste, nebo s prominutim drzte hubu.

    Jedine o cem me presvedcila tahle debata je to, ze prezdivka Fekal Outdoor je zcela zaslouzena.

    Geoodpovědět 
       Re: dobrovolník Kořízek 13:09:45 22.11.2011
    Pod tohle bych se taky podepsal.
    Robertodpovědět 
       Re: "dobrovolník" Kořízek 15:09:50 22.11.2011
    here we go: http://goo.gl/unpvP
    Papoušodpovědět 
        Re: dobrovolník Kořízek15:53:43 22.11.2011
    Protože tam byly uvozovky tak to dělá neplechu, Holt, když něco píšu, tak si po sobě můžu přečíst nejen text, ale i nadpis. Nebo použít zkracovač nadpisů.
     martanodpovědět 
        Re: "dobrovolník" Koří16:18:09 22.11.2011
    :))) Joooo!
    Robertodpovědět 
         Re: vrrrrrrrrr16:20:59 22.11.2011
    Jako malej, počkej až tě potkám na skalách:)))
     martanodpovědět 
          Re: vrrrrrrrrr22:59:50 22.11.2011
    Počkej, to myslíš ty (nepodařený)uvozovky - teda doufám? :) Tak to je skutečně zajímavý - v nadpise mého příspěvku ze 13:09:45 žádná zmršenina není, tak mne to ani potom nenapadlo kontrolovat, ale v tom z 16:18:09 je; přitom jsem to v obou případech psal naprosto stejně, pomocí "odpovědět", ze stejné IP (to by tedy mělo být fuk) a řekl bych i ze stejného prohlížeče (K-Meleon 1.6.0 Beta2 - teoreticky to mohl být i Conkeror, ale to je taky Gecko 1.19.x). Viděl bych to na nějakou chybu na Lezci...
    Robertodpovědět 
           Re: vrrrrrrrrr00:51:24 23.11.2011
    Už se to ladí, jdu si kousnout do něčeho jiného;)
     martanodpovědět 
            Re: vrrrrrrrrr11:13:21 23.11.2011
    :)
    Robertodpovědět 
             Re: dobrovolník Kořízek20:24:45 07.12.2011
    Jestli oni náhodnou nejsou oba dva od roku 2007 v ČAHV?
     martanodpovědět 
        Re: trefný21:38:01 22.11.2011
    Řekl bych, že ta fotka nejlíp vysvětluje co lidem na tý akci vadilo. Fakt trefný!
    Martinodpovědět 
         LVSxtelefon20:21:16 23.11.2011
    Dobrý den, nejsem zastáncem žádné značky lavinových vyhledávačů (ačkoliv vlastním Pieps DSP). Jen bych chtěl zvěřejnit, že jsem na vlastní oči viděl vypnutí lavinového vyhledávače Mammut Pulse Barryvox (šedočervený) mobilním telefonem iPhone. Takže je asi potřeba s tímto problémem počítat u všech lavinových přístrojů a zkusit se podle toho zařídit.
    martinodpovědět 
          Re: LVSxtelefon22:43:12 23.11.2011
    No ted jsem popucoval a vyzkousel dalsi vyhledavace
    no a na rozdil od DSP, ktere sice pise error a prestava blikat tak vysila!! ARVA blika, ale prestava vysialt, to same mammut Baryvox,Otovox M2,X1!!No neni to jenoduche,musi se hledat presne misto kolem prepinace.
    Nejlip na tom jsou veterani Ortovox F1 a Pieps 457
    z novejch Pieps freeride a BCA, Patroller.Schvalne vyzkousejte si doma svuj!!?? Nejlip to jde s i-phonem
    pepeodpovědět 
           Re: LVSxtelefon09:27:16 25.11.2011
    Konečně rozumnej koment... gratuluju...
    Dadoodpovědět 

     O testu23:14:49 23.11.2011
    www.testvyhledavacu.cz
    odpovědět 

     Dobrý komentář16:00:21 26.11.2011
    Hezky to komentuje Zoban na svých stránkách climbingschool.cz . Zaujatost Viktora Kořízka pro Ortovox a proti Piepsu je známa.
    P.odpovědět 
     Re: Dobrý komentář19:45:11 26.11.2011
    ono je hezký když ti výrobce řekne v návodu že máš nosit vyhledávač displayem k tělu, ale už mi přijde divný že neřekne, že když to neuděláš, tak můžeš zemřít :)

    a o celém zavádějícím testu co prováděl zoban, jsem psal dříve
    dejvodpovědět 

     Foto dne:

    Jonáš
     Databáze cest:
    Všechny cesty (179554)
    Top cesty v ČR
    Top bouldery v ČR
    Nejnovější cesty:
    Flake Is Fake 6c Vrbovsko
    Lora II 6c Vrbovsko
    Fits My Style 6b+ Vrbovsko
    Hugo 6b Vrbovsko
    Mäusezähnchen VIIIa Schmilka
    Nově komentované:
    Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
    Nespavost Low 8A Töpfer
    S-Kante VIIb Pfaffenstein
    S-Kante VIIb Pfaffenstein
    Buf! 7a Alaro

     Nově v diskusi:
    Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

     Nové komentáře:
    Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! | RIP | RIP | Re: Ani | Ss | Ani | Re: masakr | Re: To není vše |

     Kde to vře:
    Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
    Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (91)
    Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
    Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
    Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (11)
    VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (8)
    Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

     Nově v inzerci:
    Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

     Anketa:
    Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
     GPS a mapové aplikace 
     373 
     Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
     323 
     Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
     293 
     Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
     293 
     Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
     271 

     Návody:
    Jak psát na lezce ...
    Lezecké mapy

     Partneři:
    Treking.cz
    Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

     lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.