LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Achtung seil!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
38.Kalvas 10438
39.Pail 10437
40.Hronek 10385
Bouldry:
38.Hapala 8678
39.Kohout 8675
40.Radouchova 8656
Hory:
30.Rak 2854
31.Homolka 2838
32.HKvdf 2832

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140280 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
Gejzír - Karlovy Vary
Horolezecká stěna SOŠ, Šumperk, Zemědělská 3 - Šumperk
Mariánské lázně - Mariánské Lázně

Prodejny
AIX -lezecké chyty a stěny - Praha
PROVIDE + YETTI Havlík - Děčín
BIVAK SPORT - BERKNER - KRNOV

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Valná hromada ČHS 2016

online reportáž

Valná hromada ČHS dnes podpořila rozpočet a většinu návrhů svého vedení. Po rozsáhlé diskusi podpořila i návrh poplatků na školení instruktorů. Neprošel jen návrh na změnu členských příspěvků pro členy od 61 do 65 let, kteří to mají zatím zdarma. Z jednání jsme dělali online reportáž.

Z aktuálních témat se hovořilo o otázce spolupráce ČHS s ferátisty, proti které se vyslovila CVK. Kauza kolem sekání chytů na Žihelsku na bouldrech k akci Petrohradské padání, které organizuje místopředseda ČHS Petr Resch, na jednání valné hromady nezazněla.



Online reportáž (nejnovější záznam je nahoře)

15:43 - Schvaluje se usneseni a valná hromada končí.
Plné znění usnesení:
Valná hromada vzala na vědomí:
1. zprávu o činnosti ČHS za období od předchozí valné hromady.
2. zprávu o plnění záměrů ČHS
Valná hromada ČHS schválila:
1. zprávu o hospodaření ČHS za rok 2015
2. zprávu revizní komise za rok 2015
3. rozpočet ČHS na rok 2016
4. návrh na řešení postavení pobočných spolků ČHS, které jsou zapsány v rejstříku, avšak zjevně právně ani fakticky neexistují, a to prostřednictvím využití paragrafu 3045 občanského zákoníku ("... Statutární orgán hlavního pobočného spolku podá do tří let ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona návrh na zápis pobočného spolku, jinak posledním dnem této lhůty právní osobnost pobočného spolku zaniká.")
5. členské příspěvky zůstávají ve stávající výši
Valná hromada se usnesla, že:
pobočné spolky ČHS právně ani fakticky neexistují a nesouhlasí s jejich zápisem do rejstříku, ČHS jakožto hlavní spolek neručí za závazky a škody způsobené pobočným spolkem, program garantovaných horoškol bude rozšířen tak, aby se do něj mohly zapojit oddíly bez právní osobnosti, a to bez časového omezení
Valná hromada uložila
1. Výkonnému výboru zkontrolovat v průběhu roku 2017 zánik právní osobnosti pobočných spolků.


15:40 - Prošel návrh vedení: Program garantovaných horoškol bude rozšířen tak, aby se do něj mohly zapojit i oddíly bez právní subjektivity bez časového omezení. Poplatky na školení instruktorů tedy zústanou.

15:35 - Hlasuje se o návrzích s tím, že se někteří vyslovili pro přepočítávání hlasů.
Valná hromada ČHS 2016 hlasování


15:15 - Po diskusi ke zpoplatnění školení předneslo vedení ČHS k hlasování návrh: Program garantovaných horoškol bude rozšířen tak, aby se do něj mohly zapojit i oddíly bez právní subjektivity bez časového omezení.
Jako 2. byl z pléna návrh, že frekventanti budou skládat zálohu, která se po té vrátí.
3. návrh z pléna byl na zrušení poplatku 200 Kč na den bez náhrady.

14:06 - Další dotazy směřovaly na zpoplatnění školení instruktorů. V odpovědích Radana Keila z výkonného výboru zaznělo, že když to bylo zdarma, přihlásilo se 15 lidí, a pak jich řada nedorazila. A také absolventi se zdarma vyškolili, ale dále znalosti nikomu nepředávali. A tak se zavedl symbolický poplatek 200 Kč na den, a navíc u akreditovaných horoškol, budou náklady i něco navíc vráceny zpět.
Na toto téma se rozběhla velká diskuse. Řada lidí z oddílů si stěžovalo na velké výdaje na školení. Vladimír Ťéša Těšitel apeloval za to, aby se maximálně z rozpočtu věnovalo na vzdělávání nových horolezců, aby se minimalizovali úrazy rychlokvašek apod.
Vedení ČHS na to reagovalo, že právě proto vytvořili systém garantovaných horoškol, které budou kvalitní.
Zástupci vedení ČHS poté uvedli, že pokud bude poplatek zrušen, pak systém garantovaných horoškol skončí.
Radan Keil:
Valná hromada ČHS Radan Keil


14:04 - Padl dotaz na natáčení filmu za 50.000 Kč o Adamovi Ondrovi. Jan Bloudek vysvětlil, že již 50.000 Kč získali za prodej části filmu Adrexu. Tedy je to investice, která je již zaplacena, a dále film chce vedení ještě dále prodat a získat další příjmy.

14:00 - Gerd Tschunko poděkoval za pomoc při vybudování památníku horolezců v Tisé.
Valná hromada ČHS 2016 Gerd Tschunko


13:32 - Božena Valentová vysvětluje začlenění spolků do ČHS. U velkých tělovýchovných jednot, kde je mnoho sportů, se může stát členem jen oddíl horolezecký. Upozornila, že není možné dvojí členství. A dále mluvila o souvislostech změny oddílu bez právní problematiky na spolek, kde můžou nastat složitější situace. Upozornila také na problém s tzv. pobočnými spolky, které jsou nesprávně uvedeny v rejstříku spolků. V této souvislosti se posléze odhlasovalo formální usnesení, že ČHS neručí za příp. škody a závazky těchto formálně neexistujících pobočných spolků.
Podrobně na str. 20 a 21 v dokumentu informace v bulletinu k valné hromadě

13:30 - Rozpočet na rok 2016 je schválen.

13:20 - Místopředseda Šimon Budský prezentoval rozpočet na rok 2016. Je vyrovnaný - příjmy a výdaje jsou 11.046.000 Kč. Podrobně viz na straně 15 v v bulletinu k valné hromadě
Valná hromada ČHS 2016 rozpočet


13:15 - Vystoupil Slávek Matuška, nový předseda komise ledolezení. Vysvětlil, že loňský rozpočet 21.000 Kč byl navýšen. Informoval o návrhu doplnění komise o Milana Dvořáčka, který závodí na SP, od čehož si Slávek Matuška slibuje rozšiřování jeho zkušeností. Byly by 2 centra v Liberci a ve Víru. Záměr pro rok 2017 je pořádat 2 závody obtížnostní a 2 závody rychlostní.
Valná hromada ČHS 2016 Slávek Matuška


13:10 - Plénum schválilo 74 % hlasů, že ke změně členských příspěvků pro členy od 61 do 65 let nedojde a nadále to budou mít zdarma.

13:04 - Hlasuje se postupně o 9 protinávrzích ke změně členských příspěvků pro členy od 61 do 65 let.

12:55 - Přestávka 10 minut, aby si plénum mohlo 9 protinávrhů ke změně členských příspěvků pro členy od 61 do 65 let prodiskutovat.
Jde o tyto návrhy:
Valná hromada ČHS 2016 - 9 protinávrhů ke změně členských příspěvků pro členy od 61 do 65 let


12:18 - Jan Bloudek prezentoval návrh na změnu členských příspěvků pro členy od 61 do 65 let, kteří to mají zatím zdarma. Protože se zvýšil průměrný věk.

Martin Veselý HO Banka - přednesl protinávrh udělat to dle toho, zda je člověk ve starobním důchodu, anebo to o rok odložit na rok 2018.
Vladimír Ťéša Těšitel řekl, že řada z nich už neleze, ale dělají propagaci, že jsou členy. Zda to nebude víc škody než užitku. Navrhuje, aby to bylo pro lidi, co jsou ve svazu 10 let.
Reakce z pléna: jako by to byla naše vláda ČR. Věřte tomu, že ti lidi odejdou. Lidi jsou kategoricky proti a chtějí, aby to tak zůstalo.
Tomáš Frank: staří členové přestávají lézt, a členství zdarma je pro ně motivačním, aby zůstávali ve členské základně. Šel by i níž s věkem, koneckonců i pětapadesátník by mohl ...
Jan Bloudek v reakci argumentoval tím, že je otázka, kdy začíná být člověk starý, jsou dnes šedesátníci, kteří jsou stále ve výborné kondici.
Protinávrh z pléna, aby se od 60 let platilo snížené členství 100 Kč.
K tématu se rozpoutala další diskuse. Z ní nakonec vzešlo 9 protinávrhů, které byly víceméně pro zachování současného stavu.

12:17 - představitelé metodické komise informují o stavu. Vladimír Ťéša Těšitel prezentoval testování borháků. A poprosil o informace o případných závadách na karabinách a borhácích.
Valná hromada ČHS 2016 - Vladimír Ťěša Těšitel


12:08 Jan Pala mluvil o tradičním skialpinismu. Sněhu je málu a tak z akcí je jen jedna. Ale daří se prezentovat výsledky v médiích.

11:48 - Karel Berndt, předseda CVK, uvedl, že se setkává s názorem v oddílech, že ten svaz nepotřebují. Ale "my musíme skály zajistit, abychom se nezrakvili, a vyjednávat s ochranou přírody výjimku," uvedl.

Přednesl stanovisko k problémům ferat. Komisi se nelíbí, aby byli ferátisti v ČHS, protože by bylo narušeno vyjednávání s ochranou přírody, komise si nemyslí, že členstvím v ČHS budou ovlivnitelní, a ani, že to rozšíří členskou základnu. Část jsou naši členové, a část nikde organizovaní nejsou.

A dále informoval o novém webu o skalních oblastech. Komise se ho snaží vylepšovat s pomocí Petra Jandíka. Ten uvedl, že je tam cca 70.000 cest a popisoval nové vlastnosti systému a postup vkládání cest.
Valná hromada ČHS 2016 - Petr Jandík


11:20 - VH pokračuje informacemi z komisí. Jako první mluví vedoucí lékařské komise Jana Kubalová. Vyzývá členy oddílů ke spolupráci. Tradiční Pelikánův seminář o zdravotní problematice je i pro laiky, bude kolem 28. října a Jana zve zájemce k účasti. Představuje novinku - mobilní aplikaci Záchranka, která lokalizuje volající na tísňovou linku 155.
Valná hromada ČHS 2016 - Jana Kubalová


Dále informovala o projektu trauma bodů, který umožňuje lokalizaci zraněného bez mobilu, a vyzvala případné zájemce, že můžou do systému zařadit spravovanou skalní oblast.

10:47 - vyhlášena přestávka, pokračovat se bude v 11:15.
Valná hromada ČHS 2016 přestávka


10:30 - Jan Bloudek hovořil o poslání svazu. Zmínil se mj. o paranoii v komunikaci, že by podle něj bylo lepší, kdyby místo prezentace v médiích se problém probral osobně po telefonu např. ohledně spolupráce s ferátisty.
Nevedlo se podle něj v ledolezení. Předseda komise neměl výsledky, a nový šéf komise se to snaží znovu nastartovat. Zmiňoval se o vizi čtyř pilířů: oblast mládeže, vzdělávání, skály a závodění, na kterých se snaží svaz stavět a částečně se to daří, jak vyplynulo z jeho slov.

10:30 VH schvaluje předloženou zprávu o činnosti a posléze zprávu revizní komise, která neshledala nějaké problémy.
Na fotce místopředseda Petr Resch vyhlašuje výsledky hlasování:
Valná hromada ČHS 2016 Petr Resch


10:29 Předseda Jan Bloudek ještě informuje v souvislosti s  loňskou diskusí o založení s.r.o., že takové s.r.o. nevzniklo, protože nakonec zatím nebylo potřeba. Tato možnost zůstává v záloze.
A dále se vyjádřil k penězům od ČHS pro něj osobně, a to 22.000 Kč měsíčně za půl úvazku ve funkci předsedy. Uvedl, že pracuje fakticky 4 dny v týdnu často 12 hodin denně. "A rozhodně to není koryto,... a konzultanství jsem pověsil na hřebík," řekl.

10:25 - 1. místopředseda Šimon Budský prezentuje rozpočet. Viz předem zveřejněné informace v bulletinu k valné hromadě.

9:52 - předseda Jan Bloudek přednáší zprávu o činnosti. Je nové sídlo v Praze 10, novela stanov atd. do rejstříku, posílení sekretariátu.
16500 členů do konce roku 2015 a členský průkaz má 12000 členů, 2000 dětí.
Je 381 oddílů a 32 spolků, a nejsou s tím problémy.
Hospodaření 2015 - rozpočet 8110 tis. Kč atd.
Podrobněji viz na straně 8 a 9:  zpráva o činnosti
Projekt Erasmus je úspěšná akce na mezinárodní propagaci lezení: Climbing for Everybody. V kterém je ČHS leaderem. "Osobně Erasmus považuji za největší úspěch loňského roku," řekl Jan Bloudek.
V rámci servisu pro členy jsou slevy na chaty v Tatrách, vylepšené pojištění Uniqa, nové průvodce v knihovně ČHS, podpora Nepálu po zemětřesení 35.000 Kč.
Granty pro mládež 144.000 Kč včetně 80000 Kč od Hudy sportu (ten už toto letos podporuje méně), granty na údržbu skal 61000 Kč, akce 49000 Kč, projekty komisí 182.000 Kč.
Stěžejní byl projekt mládeže, je 30 klubů, byli bychom rádi, kdyby klubů bylo víc, řekl mj. předseda a vyzval, aby se zapojily další.
Ad údržba skal, vylepšuje se databáze, 3 školení pro správce a prvovýstupce, přispěli sponzoři Hudy a Singing Rock atd.
Dále v rámci vzdělávání bylo vyškoleno 15 nových instruktorů RCI, ... zavádí se systém garantovaných horoškol.
Závodní sport Adam Ondra a Libor Hroza měli velmi dobrý rok, výstupy roku budou místo v srpnu na festivalu v Teplicích nad Metují nově vyhlašovány 9. dubna 2016 na závodu v Praze.
Fotka - předseda Jan Bloudek:
VH ČHS 2016 předseda Jan Bloudek



9:51 - Schválen navržený program beze změn
Valná hromada ČHS 2016 program


9.48 - VH je usnášeníschopná - zastoupeno je skoro 4000 členů

9:45 - Předseda představuje partnery: Lanex, Montura, Rock Point, Singing Rock, Uniqa, Rohozec, Hudy, a menší partneři Joker Cider a stěny Smíchoff a Boulder Bar.
A mediální hlavní - Lezec.cz, Montana a Lidé a hory a dále Everest, Horyinfo, Pohora a Svět outdooru.

9:42 Volba formálních komisí mandátová a pracovní.

9:40 - Jan Bloudek zahajuje s tím, že by letošní valná hromada měla být relativně hladká a skončit dřív, protože není volební.

9:37 - Předseda Jan Bloudek oznamuje, že za pár minut se začíná.

9:00 sál se pomalu plní

Valná hromada ČHS 2016 - předseda Jan Bloudek a místopředseda Petr Resch


Valná hromada ČHS 2016: předseda Jan Bloudek a místopředseda Petr Resch



Valná hromada ČHS 2016 - aula


Valná hromada ČHS: aula se pomalu plní



8:30 začíná registrace


Valná hromada ČHS 2016 - Strahov


Strahov: první příchozí

   [úpravy] 15:44 19.03.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Komedie11:08:18 19.03.2016
- Lezec.cz uvádí, že na pořad mohou přijít současná ožehavá témata x J.Bloudek předpokládá hladký a rychlý průběh VH.
- Soutěžní ledolezení nemohlo mít výsledky z jednoho prostého důvodu - pouhých 21.000 v rozpočtu. Navýšení na 53.000 je asi na úrovni rozpočtu jedné zimy amatérského běžce na lyžích, ale ne na úrovni předních umístění v SP.
- komunikace - co je důvodem, že se některá témata dostávají na veřejnost? Není to styl komunikace a jednání členů VV?
Bídaodpovědět 
 Re: Komedie11:19:07 19.03.2016
to možná přitlač i u toho amatérského běžce na lyžích :-/
Dandyodpovědět 
 Re: Komedie 2100013:20:28 08.04.2016
Jiste, komedie, dotace dotace dotace dotace...ala chci se bavit a zit , ze?
Ok ale za svoje.
odpovědět 

 paranoia v komunikaci11:11:06 19.03.2016
Tak nevím, kdo je paranoidní, byl jsem na CVK, kde jsme s předsedou diskutovali ohledně ferratistů, z naší strany zaznělo jednoznačné ne a i důvody proč ne. Nicméně nepamatuji se, že by z úst předsedy ČHS zaznělo jednoznačně, že do programu na VH bude chtít VV zařadit bod o vstupu feratistů pod křídla svazu, to jsme si přečetli až dodatečně v zápise z jednání VV a kdyby to tam nedali, tak to někteří z nás zjistí až z programu VH. Tož nevím, v čem učinili Vyvolení chybu díky níž se to rozjelo trochu i po médiích:-).
Vlkodpovědět 
 Re: 19:01:51 19.03.2016
No jo, no, vítej v Klubu… (;-).
Šoupeš-li v koutě nohama a nebo ještě lépe pokud leštíš kliky, pak jsi borec a Bloudkův kámoš. Ale běda, nesouhlasíš-li a nebo dokonce si dovolíš veřejně protestovat, tak jsi škodič a duševně nemocný člověk! U sprosťáka Bloudka nic nového. Jako pěkný hulvát a manipulátor se Bloudek projevil již na podzim v onom slávném rozhovoru pro Mělnický deník.

To je prostě celý Jan Bloudek. Sprosťák a prvotřídní manipulátor to je. Kdy by v manipulování byla nějaká soutěž, tak Bloudek by nejspíš hrál extraligu… vůbec se divím, že se ještě nedal na velkou politiku. Tam by byl hulvát Bloudek mezi svýma.
JiBodpovědět 
  Re: 23:06:20 19.03.2016
Ahoj JiBe, když jsem si přečetl Tvůj příspěvek, tak jsem se lekl jestli mě předseda taky v tom Mělnickým plátku neurazil, když jsem členem ČHS ? Ale píše tam , že je vyšinutejch pár jedinců z 15 tisíc členů a to určitě nemyslel mne.Domníváš se , že měl na mysli jmenovitě Tebe?
macaodpovědět 
   Re: 00:07:31 20.03.2016
Nevím, třeba myslel zrovna tebe, Máco a dalších několik málo Tvých druhů, kteří trpí obsesí a mají nutkavou potřebu komentovat naprosto vše.

Vím já?
JiBodpovědět 
    Re:00:16:47 20.03.2016
Za podobně razantní výroky o Pavlu Šafrovi byl nedávno odsouzen k pokutě 50 tisíc Andrej Babiš. Máš tolik peněz?
odpovědět 
     Re:00:22:45 20.03.2016
A safra, právě mi změkla kolena… (;-).
JiBodpovědět 
     Re:metrix AB13:37:19 08.04.2016
Metrix AB ma svoje problemy...s Capim Hnizdem, chudinky decka a jeho familia, to by to hnizdo bez dotace eu ani nepostavili, ze, cili chapu ze akcie byly anonymni:-)
odpovědět 
    Re: 10:05:03 20.03.2016
JiBe prozradim Ti tajemství jenom co já můžu sledovat , tak máců kteří občas něco okomentují na lezeckých webech je víc než jeden člověk. A omlouvám se Ti já jsem si myslel , že se mezi těch pár z 15 tisíc taky nepočítáš.
macaodpovědět 
     Re:12:09:17 20.03.2016
Ono ve finále je naprosto lhostejno, na koho svou sprosťárnu Jan Bloudek myslel. Podstatné je, že svým výrokem předseda ČHS Jan Bloudek poněkud přestřelil. A to hodně přestřelil ať svým buranským slovníkem mínil Jan Bloudek kohokoli. Bloudkův komentář ve zmíněném rozhovoru pro Mělnický deník je hrubě urážející pro všechny členy ČHS a je naprosto neakceptovatelný. Jasným důkazem Bloudkova buranství budiž skutečnost, že v použití nevybíravého slovníku Jan Bloudek pokračoval i na Valné hromadě ČHS.
JiBodpovědět 
      Re: 14:10:27 20.03.2016
Podle mojí zkušenosti je z 15-ti tisíc jedinců vyšinutejch mnohem víc než jen pár. Asi jako v každym jinym spolku ... :)
Taky hulvátodpovědět 
       Re: 22:16:20 20.03.2016
Tak samozřejmě je rozdíl, když něco takového tvrdí Taky hulvát a něco jiného, když veřejně uráží členskou základnu předseda spolku.
JiBodpovědět 
        Re: 23:14:01 20.03.2016
Tebe bezpečně urazí asi 10 procent toho, co sám chrlíš do světa na všechny strany.
odpovědět 
         Re: 13:07:56 21.03.2016
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Nic víc, ale také nic míň.
JiBodpovědět 
          Re: 14:41:31 21.03.2016
Rad bych se zorientoval v diskuzi. JiB je ten clovek, co tu ne az tak davno vedl diskuzi stylem ctrl+c ctrl+v z aeronet.cz a podobnych serveru?
aodpovědět 
           Re: 15:01:06 21.03.2016
je to on, severomoravská démon
odpovědět 
            Re: 15:11:38 21.03.2016
aha, dik :)
aodpovědět 
             Re: 07:25:11 23.03.2016
To musí mít ze mě někdo pěkně naděláno v gaťách, že mu nezbývá nic jiného než uchylovat se k takovýmto poněkud trapným přízemnostem… (;-).
JiBodpovědět 
              Re: 08:42:54 23.03.2016
Jak si na tenhle zajimavy myslenkovy konstrukt prisel?
Jen jsem si chtel jmeno priradit k drive ukazanym vzorcum chovani, abych vedel, jakou zde hlasane vyroky pod oznacenim JiB maji pro me vahu. Vic v tom nehledej. Ale vlastnost jakykoliv vyrok obratit ve svuj prospech ti asi neupru ;).
aodpovědět 
       Re: 13:48:57 08.04.2016
Pocty vysinutejch stoupaji, je to videt po kazdych volbach v cr a s tim ani CHS ani Bloudek nic neudelaj, to je jako pandemie, proste komousi se mnozej, jen maj jinej kabatek.
odpovědět 
      Re:10:10:47 24.03.2016
Doporučuji každému si ten nevybíravý slovník poslechnout na vlastní uši. Záznam celé VH je k dispozici na hory-info.
odpovědět 
  Re: 09:03:59 20.03.2016
Právě kvůli stylu, který J. Bloudek osobně prezentuje, jsem z ČHS vystoupil už před lety, neb změna nebyla možná.. ČHS mi nechybí, udělej to JiBe taky! Pro Bloudka je dobrý jen ten, co drží hubu a platí, v překladu ovce.
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
   Re:10:39:21 20.03.2016
žvásty. Bloudek naslouchá jiným názorům víc, než do třeba dělal Zdeněk Hrubý. A nerejte furt do něj, ať se nám na to nevyprdne. To by byl v tuhle chvíli totální rozklad.
odpovědět 
    Re: 12:20:12 20.03.2016
Co je to platné, že současný předseda ČHS Jan Bloudek si přijde vyslechnout své kolegy v ČHS, když před nimi tají zásadní věci, které před nimi tají a které se týkají přímo jejich “resortu“ a když se to provalí, hodlá svou protlačit silou. Přitom to že Jan Bloudek nakonec zařadí zpátečku, není důsledek jeho empatického jednání, ale jen protitlaku, který jsme na něj vyvinuli!

Předseda ČHS Jan Bloudek se sice dovolává jednání z očí do očí na místo mediálního tlaku, ale reálně Jan Bloudek jednání z očí do očí ignoruje a reaguje až na intenzivní protitlak. Nic jiného na něj neplatí. Bohužel...
JiBodpovědět 
     Re: 12:24:32 20.03.2016
Omluva za překlep. První věta měla znít:

"Co je to platné, že současný předseda ČHS Jan Bloudek si přijde vyslechnout své kolegy v ČHS, když před nimi tají zásadní věci, které HODLÁ PROSADIT a které se týkají přímo jejich "resortu" a když se to provalí, hodlá svou protlačit silou."
JiBodpovědět 
      Re: 12:31:07 20.03.2016
Žvásty. Nic takového se nestalo
odpovědět 
       Re: 13:00:40 20.03.2016
Děkuji, lépe si svůj přípisek uvést nemohl…

Samozřejmě, že se tak stalo! Nebo ty si snad byl na jednání CVK přítomen?
JiBodpovědět 
    Re: 15:35:36 22.03.2016
U Hobla se nebojím, že se na to "dobrovolně" vyprdne. U vesla Svazu ho drží prachy, který se potencionálně budou zvyšovat. Proč by si dával takovou práci s nastavením fin. toků v rozpočtu. Teoreticky, čím více peněz Svaz získá z dotací na různé projekty mládeže, tím více si bafuńáři budou moci vzít z mimodotačních zdrojů.(příspěvky, marketing, kombičlenství, atp...). A co se týká komunikace s Hoblem, tak zásadně písemně, abyste měli k dispozici písemný důkazy o tom co kdo řekl. Jeho politika vedení Svazu je o přesvědčování k tomu co chce on, nikoli co chce členstvo.
H.odpovědět 
     Re: Jan Bloudek16:32:05 22.03.2016
U mnanažerů je obecně zvykem, že nějakým podílem profitují z výsledků své práce. Je to rozumné, protože je to motivuje a je to ve prospěch celé firmy, v našem případě spolku. Na rozdíl od Českých drah a podobně tu nehrozí "Zlatý padák". U Hobla nejsou motivací peníze, za poradcování jinde by si vydělal mnohem víc, ale ten jeho prokletý koníček ... Fakt nevím, kde se pořád berou pohádky o tom, jak zázračné výdělky se tu ta tam v ČHS vyskytují. Neznám nikoho, kdy by v ČHS dělal něco, za co by jinde nedostal víc. Ať to jsou fotografové, kteří s naštvaným mrmláním dávají svoje fotky k dispozici do ročenek (Pepe, Standa a spousty jiných) nebo správci skal, nebo ten předseda co dělá pro spolek za půlúvazkový plat více než celý úvazek. A že to dělá dobře, o tom svědčí celkové výsledky a statistika členstva, které navzdor temnému hudrání pomlouvačů z Hranic nebo krkonošebezkydypříbramjáchymov stále roste, rozpočet svazu taky stále roste. Chtěl bych vidět třeba JiBa jak procesuje evropský grant. To by překonalo i Friga na mašině :-)
Ono řídit takový spolek je hodně složitá práce, fakt skoro tak složitá jako správně zasadit borhák :-)
odpovědět 
      Re: Jan Bloudek16:35:06 22.03.2016
Stydíš se za to, co jsi napsal?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Jan Bloudek16:39:33 22.03.2016
Autor se podepisovat ani nemusí. Víme moc dobře, kdo jak umí osadit borhák a tuhle písničku už jsme párkrát slyšeli. Hlavně že to myslí anonymně upřímně.
Bídaodpovědět 
      Re: Jan Bloudek16:55:39 22.03.2016
Ano, v této souvislosti bych se chtěl veřejnosti optat, komu ještě přišel z poradenské firmy p. Hobla nevyžádaný SPAM /obchodní, reklamní sdělení s reklamou na jeho služby? Nikdy jsem se na jeho stránkách neregistroval a navíc jsme si kdysi pro účely HO založil zvláštní e-mail, který Hobl použil.
Jestli nás bylo více, už chápu, kde tu DB e-mailů vzal..
odpovědět 
      Re: Jan Bloudek20:32:01 22.03.2016
Máš pravdu, že u Hobla "zlatý padák" nehrozí. On si to zařidí jinak, aby zůstal po příštích volbách alespoň ekonomickým místopředsedou, nebo člověkem v pozdí, který bude ve Svazu zaháčkován přes (jednoho dne jistě) vzniklé sro-čko. Výchova nástupců už probíhá......
H.odpovědět 
       Re: Jan Bloudek23:43:52 22.03.2016
Zodpovědné vedení si nástupce musí vychovávat a pokud to dělá, dělá dobře. No a zařídit si zvolení jde jednoduše. Stačí přesvědčit sebe, že to chci ještě další období dělat, pak Valnou hromadu, že jsem já a můj tým ten nejlepší z těch, co jsou k dispozici a nenaštvat delegáty svým dosavadním působením tak, aby nevolili někoho jiného, pokud vůbec bude koho.

Nějak ty zástupy kandidátů, natožpak lepších, nikde nevidím. Asi těm pohádkám o skvělém džobu na svazu nevěří nikdo kromě těch, co je tady píšou do koentářů.

Nelíbí se vám Bloudek? Žádný problém. Postavte alternativní tým, vypracujte lepší program, přesvědčte lidi aby přijeli na Valnou hromadu a zvolili vás. Když si to může jednoduše zařídit Bloudek, proč by nemohl taky někdo jiný?

odpovědět 
        Re: Jan Bloudek00:15:44 23.03.2016
Kolik politickych stran uz si sestavil? A nebo... sis nikdy nezanadaval na politiku? A takovou paralelu muzes najit uplne ke vsemu...
odpovědět 
      Re: 07:22:15 23.03.2016
Myslím, že největší průšvih se současnou partou, co vede ČHS (teda alespoň těch co reálně drží v rukou opratě)je to, že si horolezecký spolek pletou se zlatým dolem a podle toho taky jednají a tím i všechno poměřují... škoda mluviť a darmo pluť (jak by řekla moje babička).


PS: Hemzy o tom, jak se někteří exoti, domnívají, jak bych podle jejich mínění (ne)zvládal to či ono mi krapet připomínají svého času hemzy jisté Marie, když jsme řešili téma regionálních pohárů... tehdá také nic z toho, co jsem prosazoval podle ní údajně nebylo možné a realita?

Zatímco Dichtlová tenkrát nesplnila zhola nic z toho, čím odůvodňovala změny, které v systému závodů provedla, tak naopak všechno to co podle ní údajně nebylo proveditelné jsem V PRAXI realizoval a to dokonce bez několikasetisícového rozpočtu, dotací ČHS a zázemí profesionálního sekretariátu... (;-).

Ne nadarmo se pod své komentáře tito exoti nejsou s to ani identifikovatelně podepsat, protože pak by hrozilo, že by za nimi nebylo vidět zhola nic, o co by svou argumentaci mohli opřít. Jen prázdné plky jsou totiž za nimi vidět, nic víc.


PPS: značná část lidí, kteří vytvářejí reálné hodnoty(ne-li většina) nepobírá plat ve výši, kterou si úskokem prosadil Bloudek za poloviční úvazek!
Přičemž je otázkou, do jaké míry reálně odvádí práci alespoň v jeho rozsahu. Protože jeho tvrzení o tom, jak pro svaz dře jako kůň dvanáct hodin denně(!) je zjevně vylhané. Protože pak by se buďto už nemohl věnovat žádnému jinému zaměstnání a nebo by musel být Bloudek superman, který nepotřebuje žádný spánek a který už kromě bafuňaření pro ČHS nedělá vůbec nic jiného. Prostě Bloudek jen kecá.
JiBodpovědět 
       Re: 10:00:24 23.03.2016
Kecání je základní práce předsedy. Hlasování je úskok? Pokud se pamatuju, měla VH volbu: 1) dát Hoblovi ten půlúvazek s tím, že bude maximálně makat.
2) nedat mu ho a on doklepe funkční období s nasazením odpovídajícím neplacené dobrovolné funkci, jak to dělali předchozí předsedové. Záznam toho hlasování jsem někde viděl. Bude to v reportáži tady a zvukový záznam ještě u hory-info, nebo kde. Prostě nabídka a VH si vybrala ad 1) a Hobl maká. Jo, jsou občas chyby. Drytooling je průšvih a osobně nevím, proč by se nemělo stanovisko odborné komise ať už je jakékoliv automaticky přidat k zápisu ze schůze.
Jenže tvoje útoky Jiří nesměřují k nápravě konkrétní chyby, ale jsou osobní a útočí na samou podstatu. Minimálně se to dá nazvat vyléváním dítěte i s vaničkou a škodíš tím v celkovém důsledku i sám sobě. Naštěstí tě většina lidí zná jak falešnou pětku a bere tě jako severomoravský folklór. Spolu s pražským folklórem jistého Kuby, který taky považuje využití pravidel jednacího řádu za podraz, to dělá takový nezaměnitelný kolorit Lezce.


odpovědět 
        Re:13:08:50 23.03.2016
Mýlíš se. Jiba všichni nepovažují na exota, nebo notorického "kverulanta", či psychopata. Jib je jenom víc citlivý k nehoráznostem, než jiní a taky má odvahu to tady naplno říci. Základní výhodou (právem) demokracie je veřejná diskuze ve které může kdokoli zaprotestovat proti tomu, co se mu nelíbí na lidech, které zvolil, aby vytvářeli pravidla hry. Zrovnatak je jednou z vlastností demokracie obrana kritizovaných. Bylo by dobré, aby se tady obě strany (VV vs. kritizující členové) respektovaly. Pokud mají zastánci VV snahu utvářet názor, že kritizující jsou jenom psychopati, pak to hovoří spíše o opaku.
Hodpovědět 
         Re: 13:22:40 23.03.2016
Ano, obě strany by se měly vzájemně respektovat. Ze strany JiBa to však vypadá trochu jinak. Je známkou respektu, když se druhá strana (ta demokraticky zvolená) již v titulku nazve hulvátem a extraligovým manipulátorem? Není psychopatické hledat ve všem nějakou vědomou nehoráznost?
Dodpovědět 
          Re: 13:30:00 23.03.2016
Pokud JiBovi připadá, že je Hobl manipulátor a hulvát, proč by ho tak nenazval. Oba výrazy nejsou sprostými slovy. Pokubudu chtít nazva prezidenta sprosťákem a manipulátorem, můžu to také. Součástí Ruska, ani Číny zatím nejsme.....
H.odpovědět 
           Re: 14:10:04 23.03.2016
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
odpovědět 
            Re: 14:39:14 23.03.2016
Tak to na JiBa sedí
odpovědět 
            Re: 16:22:35 23.03.2016
Pokud jseš schopen odůvodnit proč je JiB tím, čím ho nazýváš, proč ne.
H.odpovědět 
             Re: 17:25:22 23.03.2016
No pokud ti staci styl jakym JiB oduvodnuje sva tvrzeni, tak to asi velky problem nebude ;).
unoodpovědět 
              Re: 17:33:44 23.03.2016
Existuje taková cesta, tuším v Labáku, která se jmenuje Dítě představ. To sedí na většinu JIBem rozpoutaných kauz.
Je tu ještě jedna věc. Čím víc je agresivních paranoidních pošuků, jako je tenhle, méně normálních lidí bude ochotných jít bafuňařit a víc se tam budou dostávat hroší kůže, kterým bude jedno co o nich kdo říká. A to už pak bude opravdu špatné. Bohužel se tu kopíruje v malém celostátní situace.
odpovědět 
               Re: 20:44:44 23.03.2016
Tohle se mu fakt povedlo: http://6b.cz/2Uy
odpovědět 
                Re: 22:45:00 23.03.2016
Skřete, to už ses mohl rovnou podepsat pod své komentáře a nepředstírat tady neznámého anonyma...
JiBodpovědět 
                 Re: 07:29:53 24.03.2016
Nejsem Skřet :D,
ale to je stejně jedno. Jsi vosina v zadku s totální psychózou, měl by ses léčit. Ani netušíš, kolik lidí už si dokázal urazit svou neomaleností, tak se nediv, že ti to někdo dává sežrat.
odpovědět 
                  Re: 11:27:38 24.03.2016
Omluva, správně mělo být "pomstychtivý skřet" tímto se ti omlouvám za nepřesné označení.
JiBodpovědět 
                   Re: 12:02:04 24.03.2016
Omluva přijata, teď se ještě omluv těm ostatním a máš první krok k vyléčení za sebou. Mám z tebe radost, Jiříku, radost.
pomstychtivý skřetodpovědět 
               Re: 10:09:08 24.03.2016
http://www.horosvaz.cz/skaly-cesta-28282/ Ta v Krasu mu bude blíž, ta v česku není v Labáku ale na Panťáku http://www.horosvaz.cz/skaly-cesta-60542/
odpovědět 
            Cenzor lezce pobavil :D22:53:18 23.03.2016
Tak tohle je asi nejlepsi for na lezci za posledni dobu. Najednou se probere cenzor (Martan?) a vymaze jeden prispevek, ktery je obsahove uplne stejne vulgarni jako dalsich xx prispevku v tehle diskuzi, ktere necha bez povsmimnuti. Kdyz toto delat, tak poradne - tedy v CELE diskuzi. Jinak to muze vypadat velmi ucelove.
odpovědět 
             Re: Cenzor lezce pobavil :D09:19:33 24.03.2016
Ten jeden jsem odstranil já na základě opakované žádosti JiB diskutéra.
 jirkasodpovědět 
              Re: Cenzor lezce pobavil :D09:55:18 24.03.2016
Aha, diky za info. Martanovi se timto omlouvam.

Od JiBa je to total schizofrenie, kdyz zada o odstraneni neceho, co tu sam ve velke mire provadi..

Kazdopadne je to velmi podstatna informace a jsem rad, ze tu je. Ctenar z venci si pak muze udelat nazor o diskutujicich a jejich vnimani reality.
odpovědět 
         Re:16:11:35 23.03.2016
Pokud bys napsal k domnělým a občas zcela vybájeným nehoráznostem, pak bych ti třeba dal za pravdu.
odpovědět 
 Re: paranoia v komunikaci21:07:17 19.03.2016
Když se dívám na fotku programu VH, o ferratách tam žádný bod není.
odpovědět 
  Re: paranoia v komunikaci09:14:31 20.03.2016
Jistě, že není, neboť po té, co CVK napsala dopis VV, tak vedení, které nechtělo jít v tomto do veřejného konfliktu na VH, nezařadilo návrh tohoto bodu, byť to měli jako úkol v zápise z VV, na letošní VH. Co bude dále uvidíme. Aspoň jsem nemusel promrhat jeden den svého času cestou a sezením v Praze:-).
Vlkodpovědět 
   Re: paranoia v komunikaci10:06:31 20.03.2016
Negativní stanovisko CVK ohledně začlenění budovatelů ferát do ČHS bylo prezentováno ve zprávě CVK. Dodržela se dohoda CVK a VV ČHS že se nebude o tomto jednat na Valný hromadě.
Jenik Pletichaodpovědět 

 Bloudek rulezz11:13:30 19.03.2016
Zásadně nesouhlasím s tím, že ožehavá témata by měli řešit hošani mezi sebou po telefonu! Pan Bloudek si asi plete ČHS s pražským magistrátem...
Barykodpovědět 
 výsledky repre13:05:59 19.03.2016
Mám opačný názor. Napřed práce(výsledky), potom peníze. Nebo snad nakupujete stylem :tady máte peníze a jsem zvědav co dostanu? Teda pokud vůbec něco dostanu. Vždyť i sponzoři chtějí
napřed výsledky.
odpovědět 
  Re: výsledky repre13:33:53 19.03.2016
Takze budes platit clensky prispevek vzdy az zpetne a ne dopredu, jako je tomu ted? Stejnak bys chtel, aby se statni dotace davaly az zpetne a ne dopredu?

CHS je verejny spolek, placeny z penez clenu a statu. A tak by mel jejich zajmy zastupovat a snazit se je prosadit. A do toho rozhodne nezapada to, ze se neco bude tutlat potaji, aby se nahodou clenove nezacali bourit..
odpovědět 
   Re: výsledky repre15:40:14 19.03.2016
Špatně jsem se vyjádřil. Peníze podle výsledků jsem myslel na reprezentaci.
odpovědět 

 Géniové, vpřed !14:02:32 19.03.2016
Není mi jasná jedna věc. Proč lidé, kteří přesně vědí, jak by se měl ČHS řídit, jak by měl komunikovat, kde sehnat prachy a jak a komu je přidělit, už dávno nesedí ve vedení ČHS a za nadšeného potlesku svých voličů neuvádějí svůj program do praxe?
Místo toho své geniální myšlenky prezentují v uprděných internetových diskusích.
Prd Prdodpovědět 
 Re: Géniové, vpřed !19:02:31 19.03.2016
Ahoj Prd Prde, máš pravdu, ale možná je to zbytečný se tím trápit. Z reportáže z průběhu VH to vypadá, že úřad funguje a hory jsou už jenom historická vzpomínka v názvu organizace.A asi to nebude jenom náš problém když vidím některé ročníky narození laureátů na letošní Zlatou motyku.Mám takový nesmělý pocit že se ten bývalý spolek horolezců změnil na klub turistů a závodníků.Turisti se přirozeně rekrutují z bývalých horolezců a závodníci z překližkářů a balvanistů.Pokud se nechceme sami angažovat tak si považujme toho co máme (bezplatnou průkazku pro důchodce,zajištěný povolení a bezpečný lezení po skalách v ČR,průkazku UIAA platnou pro zahraničí se slevkou v Tatrách, školení instruktorů).A s tím rozpočtem si bafíci poradí hravě jako ve všech předešlých letech.Horám zdar.
macaodpovědět 
  Význam ČHS19:59:16 19.03.2016
Z hlediska klasiků je to asi smutné, ale jinak je to vývoj předpokládatelný. Ale ruku na srdce - na co by horolezci potřebovali svaz o takovém rozsahu, jaký aktuálně reprezentuje ČHS? Těch pár lidí se špičkovými výkony ke svému životu ČHS nepotřebuje a pár pískařů by se bez svazu obešlo také, výjimky a další by se mohly vyjednat jednodušeji a lépe v rámci mnohem menší organizace, která by sdružovala menší skupinu lidí, které to opravdu zajímá a za něž by tato organizace i ručila, což aktuálně nemůže. Většina výkonů leží jinde, než ve špičce, protože hory jsou již zejména sport a zábava pro čím dál širší masy, možná že nová sekce v klubu turistů by opravdu stačila. A lezení jako závodní sport? Současná situace, kdy o závodním lezení na překližce rozhodují skalní lezci, které to nezajímá, je nesmyslná a hloupá. Takže co se svazem? Buď mohl zůstat ve stavu jako dříve, tedy malá organizace sdružující pád klasiků, a pro ostatní by vznikla organizace nová, zaměřená na sport, feratisty, turisty po horách a překližkáře, nebo se musí ČHS přerodit v organizaci novou, se širším záběrem, ale zároveň potřebující více členů a peněz.
No a protože s postupem doby klasici vymírají a hodnoty se mění, je naprosto logické, že za současných potřeb je orientace na masy nutná, tam jsou peníze. A samozřejmě tato změna orientace získává více a více příznivců, protože si je svaz sám vychovává. Od podpory akcí na sekaných chytech až po nucené členství překližkážů. Protože co za člena může vyrůst z děcka nebo mládežníka, který je někde v lezeckém kroužky a chtěl by zkusit závody, ale k normálnímu lezení žádný vztah on ani rodina nemají? Závodníka svaz nezajímá, jeho rodiče nezajímá, ale členem ČHS být musí. Výsledek je jediný - vnímání ČHS čistě z hlediska zázemí překližkového lezení. A od toho se pak odvíjí i požadavky na svaz a vše, co s tím souvisí. A je to vidět i na VH. Tady se mluví o výbušných tématech, řada lidí má ujímání z chování členů VV, řada inteligentních a zkušených lidí má problémy s různými kroky, které ČHS podniká, a na VH se jako stěžejní řeší co? Výše příspěvku pro důchodce. Jo a aplikace, co ukáže číslo na záchranku.

Já nevím, ale když jsem sledoval online zápis, tak jsem se fakt pobavil. Čekal jsem až do konce, pravda, v půli jsem přepnul na online biatlonistky Soukalové, ale jinak jsem to četl každou chvíli. No a na konci jsem se opravdu upřímně smál, až jsem měl slzy v očích. Aplikace do mobilu, co lokalizuje volání na záchranku, a příspěvky pro důchodce... jo, a abych nezapomněl, ještě tam příspěvěk, že Bloudek pracuje více méně zdarma. Dobrý ne?
odpovědět 

 garantovaný horoškoly20:16:37 20.03.2016
Aby se tu jenom nemetaly sračky: myslím že je dobře, že se do programu garantovanejch horoškol můžou zapojit i spolky bez osobnosti. A pak myslím že ČHS dohodla s Uniqou pojištění, který stojí za pozornost. A opravdovej trhák by byl, kdyby se ještě ČHS podařilo dojednat slevy na rakouskejch chatách, byť třeba v nějaký o pětikilo dražší variantě členství.
honzaodpovědět 
 Re: garantovaný horoškoly09:01:09 21.03.2016
Slevy na rakouskych chatach mas v AV, kterou vetsina lidi ma.
Ale stejne se mi libi, jak se v Cesku soustavne oznacuji prispevky lidi s jinym nazorem nebo lidi, kteri na neco poznamenavaji, za "metani sracek". Se divim, ze jsme s timto pristupem nezamrzli v dobach normalizace..
odpovědět 
  Re: garantovaný horoškoly19:39:25 21.03.2016
Klid, už se tam vracíme ... už i nějaké nové Poučení z krizového vývoje jistě někdo smolí.
odpovědět 
  Re: garantovaný horoškoly08:30:03 23.03.2016
To sice máš, ale pokud by ČHS nabídl členství, pojištění a slevy v Rakousku v jednom balíku a za míň peněz, tak by stačilo mít průkazku ČHS, už by členství v AV nebylo potřeba. Tím by se členská základna podle mě rozrostla nejméně o několik tisíc lidí, kteří mají nyní jen AV.
honzaodpovědět 
 Re: garantovaný horoškoly13:31:12 08.04.2016
...che slevomaty vsecko gratis jako za sociku ne? No vsak pockajte, negatyvni urokova sazba i na vkladatele se blizi, toz su zvedav co ty lidi a profiky zase napade s tema verejnejma prachama :-)
Slevomatyodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.