Mistrovství Evropy Mnichov: ne účasti Rusů a Bělorusů
Představenstvo multisportovního mistrovství Evropy Mnichov 2022 (EC2022), na němž se má v srpnu závodit i ve sportovním lezení, souhlasilo s tím, že podpoří rozhodnutí devíti zúčastněných federací nezvat ani nepovolovat účast ruských a běloruských sportovců a funkcionářů.
Informovala o tom Mezinárodní federace sportovního lezení (IFSC).
Představenstvo EC2022 se shodlo, že ruští a běloruští sportovci a funkcionáři se nezúčastní multisportovního Mistrovství Evropy Mnichov 2022.
„Jsme jednotní v našem odsouzení ruské války proti Ukrajině a opakujeme, že všichni stojíme v solidaritě s Ukrajinou a jejím lidem. Jsme přesvědčeni, že je nepředstavitelné, aby se naší akce zúčastnily ruské a běloruské týmy," citovala IFSC ze stanoviska představitele představenstva ME 2022.
Mistrovství Evropy v Mnichově 2022 se má konat od 11. do 21. srpna 2022 a bude ho pořádat hostitelské město Mnichov a devět zúčastněných federací: Evropská atletika, Evropská konfederace volejbalu, Evropská kanoistická asociace, Evropská cyklistická unie, Evropská gymnastika, Mezinárodní veslařská federace, Mezinárodní federace sportovního lezení (IFSC), Evropská unie stolního tenisu a Evropský triatlon.
Jsem rád, že platí listopadové heslo r. 89´ „Nejsme jako oni“ a už vůbec neuplatňujeme dvojí metr, který Západu Rusové vyčítají. Že zkrátka všem měříme stejným metrem. Že postupujeme úplně stejně vůči ruským a běloruským sportovcům, jako jsme postupovali vůči sportovcům zemí, které se účastnily například „humanitárního“ bonbardování Jugoslávie bez mandátu OSN v r. 1999, nebo vůči sportovcům zemí, jež v roce 2003 pod vylhanou záminkou držení zbraní hromadného ničení opět bez mandátu OSN napadly Irák apod.
A hlavně jsem rád, že už vůbec neuplatňujeme princip kolektivní viny… My jsme prostě lepší a máme morálně navrch.
Ano, proto země NATO mohou rozesírat celý svět v rozporu s mezinárodním právem hlava nehlava.
Ve chvíli kdy někdo jejich prasárny napodobí ve stejném duchu, pak se mohou nad řadovými občany jeho země ještě opovržlivě povyšovat a ostrakizovat je. Každý, kdo na tento rozpor poukáže, musí být logikou oficiální propagandy označen jako ruský trol.
Něco jako myslet vlastní hlavou, držet si mravní konzistenci a měřit všem stejným metrem se totiž Orwellovsky zakazuje.
Takže to, co rozjel Voloďa na Ukr, je v pořádku a měli bychom to nechat být? Rozumím ti dobře?
On teda zdaleka jenom nenapodobuje. Má sportovního ducha a dělá všechno tak, aby všechny trumfnul, a to pořádně.
Já jsem se totiž vyjadřoval pouze k farizejskému přístupu IFSC k ruským a běloruským sportovcům, nic více.
Ba naopak u mě je porušování mezinárodního práva vždy nepřípustným porušením mezinárodního práva a je mi u zádele, zda tak činí Petr a nebo Pavel. Já jen odmítám v jednom případě se havlovsky ukájet nad „humanitárním“ charakterem bomb zatímco v druhém se nad týmž schizofrenně pohoršovat a na vrch ještě souhlasit s šikanováním těch co za to nemohou.
1) Mezinárodní právo reálně nikdy neexistovalo a neexistuje. Platí jen právo silnějšího.
2) Humanitární bombardování neumožnil Václav Havel, ale Miloš Zeman. Byla to jedna z jeho světlých chvilek, protože tímto činem bylo zachráněno mnoho chorvatských, slovinských, bosňáckých, hercegovských, kosovských, černohorských a konec konců i srbských životů. A hlavně byla zaražena válka, která hrozila rozšířením z Balkánu do Evropy, protože Srbové vraždili v intencích Rusů.
Ad1) Mezinárodní právo platí a je zakotveno v dokumentech OSN. Je v něm jasně uvedeno, za jakých podmínek lze použít vojenskou sílu. Že si z mezinárodního práva udělal Západ v čele s USA toaletní papír, a jiní jej po jeho vzoru nyní napodobují, je věc jiná.
Ad2) Přelety amerických bombardérů nad našim územím v době americké agrese vůči Jugoslávii v r. 1999 sice schvalovala vláda Miloše Zemana, ale byl to skutečně Václav Havel, který v dubnu 1999 pro časopis Le Mond rozplýval nad americkýma bombama dopadajícíma na civilní infrastrukturu, na mosty, na vlaky, na televizní vysílače a podobně. V důsledku čehož umíraly tisíce nevinných civilních obětí!
Skutečné důvody vojenské agrese USA v Jugoslávii byly v zásadě dva. Jednak potřeboval Bil Clinton odpoutat pozornost od svého sexuálního skandálu s Monikou Levinskou a tak v duchu pověstného filmu VRTĚTI PSEM, se mu vodila „malá válčička“ někde na Balkáně, ale hlavně USA mělo zájem na obsazení části Srbského území a vybudování obří vojenské základny BONDSTEEL, což se nakonec také stalo.
Se Slovinci, Chorvaty ani Bosňáky to skutečně nemělo nic společného. Navíc proklamovaným důvodem měla být ochrana Kosovanů po údajném masakru v Račaku. Což se později ukázalo jako falešná karta. Navíc jak doložila někdejší hlavní žalobkyně trestního tribunálu v Háku Carla Del Ponte, byli to naopak Kosované, kteří se dopouštěli zločinů proti Srbům (které bombardovaly USA).
jo zakotveno v osn. tak mi teda vysvetli jak je mozny ze vladimir vladimirovic okamzite nestahl vojska a nebezel se omluvit kdyz mu OSN valceni na ukrajine pred par dny zakazala.
USA společně se svými kumpány z NATO v Jugošce „přinesli mír“ asi tak, že se angažovaly v rozdmýchávání národnostní sporů a separatistických tendencí, aby pak ve chvíli kdy Federální armáda včele se Srbskem proti těmto tendencím zakročila, začali podporovat jednotlivé separatistické skupiny. V důsledku čehož vznikla regulérní občanská válka, ve které USA se svými kumpány podporovaly vždy tu protifederativní a protisrbskou stranu. Zpočátku tak činili skrytě (viz. logistická, zpravodajská, materiálnětechnická podpora „Operace Bouře“ (do té doby největší etnické čistky v poválečné Evropě Chorvatska od Srbské menšiny) včetně zapojení americký důstojníků „na dovolené“ do řízení celé operace. V roce 1999 to vyvrcholilo otevřenou agresí USA proti zbytku Jugoslávie respektive zbylému Srbsku. Odtržením jeho jižní provincie Kosovo. Pod záminkou údajného masakru v Račaku, což se později ukázalo jako podvrh.
USA se svými spojenci tak vytvořily nebezpečný precedens, který teď Rusko realizuje na Ukrajině stylem Ctrl+V a Ctrl+V. Na Západě jsou z dnes v šoku, že se to vrací jak bumerang.
Tímto to nijak neschvaluji, ale jen popisuji, tak jak to je.
Mezinárodní právo přitom bylo vytvořeno právě proto, aby se válkám předcházelo.
mezinarodni pravo a arbitraze se datuji temer do zacatku naseho letopoctu, & tebou popisovanej jev na Balkane rozhodne neni prvni sveho druhu.
Takze bych byl trochu zdrzenlivej s tim ukazovanim prstem na toho kdo s tim zacal a kdo jen napodobuje ci vyuziva precedens.
- porušováním mezinárodního práva ve způsobů vedení války, kdy západní spojenci cíleně a ve velkém bombardovali civilní obyvatelstvo (viz Drážďany, Hamburk aj.)
- použití zbraní hromadného ničení (Hirošima, Nagasaki)
- 1946-54 Francouzká válka v Indočíně ve snaze znovu dobytí tohoto území jako kolonie
- Srpen 1953 převrat v Íránu zinscenovaný USA a VB, kdy byl sesazen demokraticky zvolený(!) Mohammand Mosaddegh a dosazena vojenská junta v čele s Mohamadem Rézou Šáhem Páhlavím.
- červen 1954 vojenský převrat v Guatemale s podporou CIA (operace PBFORTUNE), kdy je prezident Guzmán vyhnán ze země a vlády se ujímá vojenská junta v čele s plukovníkem Castillem.
- únor 1961 atentát na prvního demokraticky zvoleného premiéra Republiky Kongo (prsty v tom mají USA s VB.
- válka USA ve Vietnamu pod falešnou záminkou napadení jejich lodi v Tonkinském zálivu
- 1964-73 Bombardování Laosu USA.
- 1969-70 Operace Menu –Kobercové bombardování východní Kambože a Laosu Spojenými státy
- září 1973 Amerikou podporovaný puč v Chile prorti przidentu Allendemu.
- duben 1986 USA bombardují Libyi operace El Dorado Canyon
- září 1989 invaze USA do Panamy Operace Just Cause
No a až teprve pak přichází nepěkné angažmá Západu na rozbití Jugoslávi a napadení Iráku pod vylhanou záminkou - statisíce(!) mrtvých.
Takže ano, v zásadě máš pravdu.
Jedná se samozřejmě jen o zevrubný výčet a nikoli vyčerpávající. Ovšem ty jsi jistě chtěl poukázat pouze na Srpen 1968 (jako by jiných prasáren v porušování mezinárodního práva nebylo). Jest tak?
no, vycet skutecne ne vycerpavajici. rekl bych ze primo napadne jednostranny.
(kdbys mi stal za to, dokazal bych dat prinejmensim stejne dlouhej seznam svinaren a agresi iniciovanych nebo primo provedenych tou zastitou svetoveho miru.)
Na cele veci shledavam pomerne podivne ze tohle nejspis plodis nekde v ty opovrhovany demokracii, na tom prohnilym a zlocinnym zapade.
Protoze kdyz je tahle pulka sveta tak spatna a ty jsi jeste tady, pak vidim jisty rozpor mezi tvym nazorovym zanicenim a adresou trvaleho pobytu.
Jestli to nebude tím, že já na rozdíl od tebe si velmi dobře uvědomuji, do jakého průseru se řítíme tím oddaným lokajstvím USA a spol.
Jen slepý a nebo méně bystrý jedinec nevidí, že současná protiruská hysterie se jako vejce vejci podobá všem mediálním přípravám na války vedené Západem, které vedl nejen v rozporu s mezinárodním právem, ale také na základě vylhaných(!) záminek. Všechny se posléze při bedlivém zkoumání ukázaly falešné a účelově připravené a nebo minimálně tendenčně zveličené. Přitom v danou chvíli působili velmi přesvědčivě jako ty, které se teď používají proti Rusku.
Doposud se tak dělo proti zemím, které nám neměli jak naši spoluúčast na těchto zvěrstvech oplatit (anebo před naším přičleněním k Západu). Teď jsme však oficiální propagandou velmi intenzivně masírování proti Rusku. Z čehož je zjevné, že se chystá nějaká trestní výprava proti této zemi. Ty pokusné balonky, které vypouštějí někteří politici, včetně našich, o tom svědčí celkem jednoznačně. Rozdíl proti těm předchozím je však zásadní. Rusko nám naší případnou spoluúčast na tažení proti němu je schopné oplatit svými raketami a k tomu já odmítám s nadšením přispívat.
Snaha ostrakizovat i řadové Rusy jako takové, bez ohledu na to, zde se oni osobně něčeho dopustili, je toho zjevným dokladem. Proto na to poukazuji.
hochu zlatej.
pri vsi tvy uvedomelosti ti chybi perspektiva.
Do pruseru se cesko neriti, tam uz je. Tim kde je situovano a tim jak je velke.
Akorat si -do jiste miry- muzem vybrat ten druh toho pruseru.
Jestli by ti vice vyhovovala vychodni orientace... pak nemas sebemensi tuseni o cem mluvis. Nebot ti chybi osobni zkusenost.
Howgh.
Nepochopils. Tvé uvažování je přesně v duchu, který tady již někdo jiný zmínil níže „buďto s námi nebo proti nám“. A co takhle snaha o pochopení oprávněných zájmů všech zúčastněných stran a hledání řešení win-win ti zjevně nic neříká.
Přitom za současné situace by stačilo jen odmítnout účastnit se protiruské hysterie. Vřele proto doporučuji povšimnout si Maďarského přístupu k věci a průběžně sledovat, jak se bude vyvíjet jejich situace a porovnávat ji s naší situací.
To by šlo. Podpálim ti barák, ty se budeš snažit pochopit mé oprávněné zájmy a v rámci hledání řešení win-win si zahrajeme fotbálek a dáme pět škopků. Do smrti dobrý, ju?
Papouši, tvé přirovnání samozřejmě nesedí. Svědčí pouze o tvé povrchní, respektive nulové znalosti problému. K válce na Ukrajině vůbec nemuselo dojít. Dokonce ještě pár dní před ruskou invazí se ji dalo zabránit bez jediné prolité kapky krve. Teď za dané situace je potřeba zabránit alespoň tomu, aby přerostla ve světovou válku.
Rusové své obavy z rozšiřování NATO ke svým hranicím a hlavně rozšiřování vojenské infrastruktury USA komunikovali již od zlomové bezpečnostní konference v Mnichově konané v r. 2007. Velice trpělivě vysvětlovali proč a co konkrétně jim na tom vadí a v čem spatřují reálné hrozby pro svou zemi. Západ v čele s USA to ne jen ignoroval, ale navrch ještě organizoval agresivní provokativní protiruské akce.
Napadení Ukrajiny je bezesporu porušením mezinárodního práva, nesouhlasím s ním, nemělo k němu nikdy dojít. Dlužno však dodat, že Západ včele s USA má na eskalaci situace velký podíl.
Teď je nutné zabránit aby válka na Ukrajině přerostla ve světovou válku.
Válce se samozřejmě dalo předejít. Kdybychom před tím fašistickým grázlem (sic, tady to myslím sedí) z Kremlu stáhli prdele a pustili ho všude kam chce. Což samozřejmě jeho pucflekové jako ty chtějí prosadit. Ale já ho doma nechci a nechci ho ani za dveřma.
Nemám úplné iluze o imperiálním chování USA, ale pokud jde o rozhodování, které zlo z těch dvou si vybrat, neváhám ani sekundu. Ruské impérium mě děsí řádově mnohem víc.
Papoušovo přirovnání úplně dobře nesedí, mělo by být správně. Soused má zájem o mojí zahradu, ale nechce za ní platit. Tak mi zapalí dům. A v rámci zachování míru mi navrhne, že to nenahlásím policii, zavážu se, že ho nechám na pokoji, předám mu požadovaný kus zahrady a on mi nabídne, že už mi nezapalí dřevník.
No, tak v tom případě by bylo asi nejlepší, kdybys, milé a "vyrovnané" P. sbalil svoji "polní" a vyrazil na Ukrajinu bojovat proti tomu, jak ty říkáš, "fašistickému grázlovi" osobně. Přeji mnoho zdaru.
Pro nás ostatní bude lepší, když budeme praktikovat politiku všech azimutů (jako třebas ti zmínění Maďaři) a nebudeme vytvářet důvody pro odvetné raketové údery.
"Pro nás ostatní" - myslíš zřejmě z vás ostatní z Putinovy páté kolony. Politika všech azimutů znamená asi politiku podle azimutu z východu. Parádní newspeek a doublethink.
Myslím, že zda půjde Ukrajina do NATO či ne, by měli jednak rozhodovat v Kyjevě a pak samozřejmě země NATO. Ale určitě by to neměly rozhodovat v Moskvě.
V situaci, kdy poslední demokratický zvolený prezident Ukrajiny se schovává před pučisty momentálně ovládající Ukrajinu, právě v MOSKVĚ tvá poznámka, mírně řečeno, poněkud nesedí.
V situaci, kdy poslední demokratický zvolený prezident Ukrajiny se schovává před pučisty momentálně ovládající Ukrajinu, právě v MOSKVĚ tvá poznámka, mírně řečeno, poněkud nesedí.
Můžeš mi napsat nějaký seroizní zdroj toho, že válka v Jugoslávii vznikla kvůli USA nebo je to jen hospodské plácání, kdy ti to včera večer vykládat totálně zhulenej Pepa?
Válka v bývalé Jugoslávii přinesla genocidu (natvrdo koncentráky a ne ty pracovní, ale ty likvidační), bylo tam nasazeno OSN, ale ti nemohli bojovat, střílelo se přes ně. Proto nastoupilo NATO a přineslo mír. V případě rozpadu Jugoslávie nevidím problém.
Pravda někdy bolí, Ivoši. Obzvlášť žije-li dotyčný v bludu.
Není proto dobré vnímat světové dění optikou fotbalového fanouška. Můj výše uvedený komentář je totiž popisem skutečné reality a nikoli západní propagandou vytvořeného spektáklu.
Nemusí se ti to líbit, ale je to tak. Popíráním reality realitu nezměníš.
Ale to je jen jeden komentář, je tady toho - (nejen) v diskusi pod tímto článkem - mnohem víc, viz "daniel".
Což by mohlo udivovat na lezeckém webu, ale ta vaše propagandistická válka je "Totaler krieg", zvlášť v době "aktivit" toho ruskýho Hitlera. Zde tedy na hodně nízké úrovni, asi holt chybí kádry.
kuba zase za mega kokota.pokud se vladimír odváži a začne čistit ukrajinu dukladně, treba 80 dnů a nocí nepřetržitého bombardování .nemocnice školy vlaky atd, je tu reálná možnost že to odvrátí totální válku v evropě, budeš to taky potom schvalovat??,,jsi ubohej pokryteckej sráč..
no, je to otrepana fraze.. ale, clovece, jestli tohle myslis vazne, tak bys mel vyhledat odbornou pomoc. psychiatrickou.
Mluvit o 80 dnech souvislyho bombardovani civilnich cilu jako o cisteni - to je fakt docela pres caru i na zdejsi diskusi.
80 dnů a nocí bombardování civilních cílů můžou některý jedinci vnímat mnoha způsoby,já ale nepatřím mezi tu fašistickou spodinu jako je krvavá balkánská řeznice zmrdohavel a třeba tady kuba turek ,na kterého jsem v příspěvku reagoval,opravdu si nemyslím že to stálo za to a že ty bomby měly převážně humanitární charakter..bylo to zlo a neomluvitelná agrese ze strany NATO.bohužel né první ani poslední...doufám že už je to jasné.a že nemusím k tomu psychiatrovi .
Ja myslim,ze bys k nemu Danieli jit stejne mel. Pro jistotu. Srovnavat Balkanskou eskapadu samotnych Balkancu, ukoncenou az Amikama serezanim nic a nikoho nerespektujicich Srbacu s anexi Ukrajiny? Neni to uplne totez. Fakt ne Danieli. Zatim dokonce ani co setyce doby trvani tohoto v Evrope pritomneho pruseru a ani zatim ani poctu obeti. Sice mas ty dejiny nejspis vystudovany,ale vrele doporucuju navstivit zakopy na fronte a spitaly s marnicema pobliz. Budes mit vic co rict k tematu.
tak ty máš asi taky dost vymleto,8 let řaděni ukrofašistu na donbase budeš zřejmě taky nazývat eskapádou.
nepřijde ti to zvláštní. chorvati slovinci ukrajinci mají jednu společnou věc byli dobří spojenci a.h.
Léčit v izolaci od ruské propagandy, nebo rovnou přemístit do Sojuzu jako ztracenej případ. Ukrofašisti, banderovci, záchranná operace, humanitární účely...
Příšerné řádění ukrofašistů na Donbase teď vystřídala nutná, v podstatě laskavá speciální operace, viď, Danieli. Samozřejmě adekvátní.
Z Aeronetu samozřejmě řádění ukrofašistů (fašista je v Moskvě mimořádně populární slovo a označuje každého, kdo má jiný politický názor než Vladimir Vladimirovič) vypadá šíleně.
Ale když se nad tím zamyslíš, nezdá se ti podivné, že za měsíc mimořádně silné, velmi schopné a nejlepšími zbraněmi na světě vybavené Rusko nedokáže dobít ani ty tkz. prokremelské republiky? Jestli už té lži nebylo příliš?
no vono to řadění ukrofašistů vypada strašně nejenom na aeronetu, a nepřijde tobě zvláštní právě to že se armáda která je schopná běchem jednoho dne vymazat celou ukrajinu doslova piplá s odstranovánim jednotlivejch fašounů. mě to právě spíš než jako neschopnost přijde jako opravdická snaha napáchat co nejmenší škody na civilním obyvatelstvu, vsadím se žev okamžiku až dojde k porážce ukrajinské armády tak ten strašnej putin použije chemické zbraně na civilisty, tak jak to dělal udajně asad v sýrii
Jestli tobě přijde ta mírová mise jako opravdová snaha napáchat co nejmenší škody, tak je jasný, že jsi úplně mimo a nemá smysl s tebou dál diskutovat.
Jsi opravdu jednoduchý člověk, který není schopný porozumět ani velmi jednoduchým informacím.
Jestli tobě přijde ta mírová mise jako opravdová snaha napáchat co nejmenší škody, tak je jasný, že jsi úplně mimo a nemá smysl s tebou dál diskutovat.
Jsi opravdu jednoduchý člověk, který není schopný porozumět ani velmi jednoduchým informacím.
Samozrejme! Proto radsi s Amerikou. Nechtel bych zase byt osvobozen. A to ani od hodinek. Rus nas uz osvobozoval dvakrat a pokazdy to pak stalo za hovno. Navic Amerikanci maji Chucka Norrise a to je vetsi borec nez Ilia Muromec.
dřiv jsem myslel že to plný vaclavský namesti který vítalo hitlera bylo z převážné většiny zaplněné sudetskými němci..dnes bohužel vidím že je mezi čechy dost fašistickej zmrdů a že si budeme muset historii zopakovat
Mohl bys to prosimte nejak specifikovat, tedy kdo je podle tveho videni sveta fasista? Situace je trochu neprehledna, lidi si spilaj do fasistu, komunistu, imperialistu.. a zda se ze ve vetsine pripadu vubec neznaj vyznam pojmu.
fašismus má v průběhu dějin a lokalit různé formy a nemá tudíž jednotnou a doslovnou specifikaci ,v dnešní době u nás začína převládat neoliberální fašizmus ,kovid fašismus a nově zvlášť nebezpečná a zrůdná forma naciukrofašismu,který se vyznačuje fanatickou nenávistí ke všemu ruskému,a otevřeně podporující válku proti rusku za cenu zničení celé evropy a potažmo i světa jak ho známe..fašismus je odporný nástroj k řízení společnosti, který v určité fázi vývoje již není možné dost dobře ovládat .
to není z příručky,je to vypozorované ze života.jak posměšně říká kuba turkovic "vysoká škola života".jsem něco jako profesor na té škole,.můžeš se přihlásit, ale je to dost drahé a talentovky jsou přísný.
U mě nemusíš za tuhle lekci platit. Na VŠŽ a možná ani na ZŠ jsi nedával pozor, když se učilo o fašismu, že? Je to totiž celkem jasně definovaná ideologie - jak ji definovali její vyznavači i pozorovatelé zvenku:
Fašismus je ideologie, jejímiž typickými rysy jsou autoritativní a vůdcovský princip, nacionalismus, militarismus, sociální darwinismus, kult modernity, mládí a síly, korporativistický stát, v němž soukromé vlastnictví slouží kolektivnímu prospěchu.
V užším smyslu označuje fašismus politické hnutí vedené Mussolinim 1922-1943. Inspirovali se jím další fašistické strany včetně české a slovenské.
kubo jsi vážně idiot,když jsme chodili do školy tak wikipedie ještě neexistovala,a ctrl/c a ctrl/v se taky nepoužívalo,.tak zkus se vybičovat k něčemu originálnějšímu.u mě jsi úplně typickej fašoun a to nejen všech mnou zmíněných odrůd moderního fašismu , k tomu demagog a člověk s kterým se nedá vést diskuze.uváděl sem tě tu jako příklad,neměl sem v úmyslu se s tebou pouštět do do nějakýho dopisování.
Hele Danieli. Omlouvat se nemusis. Vlastne tady schvalujes to ,ze Rus zabral Krym a ted zkusil zabrat i Ukrajinu. Ze tam dnes a denne zabiji ne jen vojaky ,ale i civilisty v podstate svym postojem schvalujes taky. Pokud si dobre vzpominam, tak ty dela co bouchali jeden granat za druhym z Igmanu do Sarace byly Srbsky. A strilelo jim to dost slusne. A Danieli, myslim ze cilene jsi opomel dohody Ukrajiny a Ruska o uzemni celistvosti za atomovky a tak podobne. Takze jdi se svyma kecama o fasistech do hajzlu a Banderu nech radsi uz chrapat.
idiote. na krymu proběhlo referendum s téměř absolutní účastí všech obyvatel.o jakém zabrání tady meleš. a ano podle svého svědomí a přesvědčení si dovoluji nezdílet oficiální pohled naší fašistické vlády na situaci která nastala v důsledku denacifikace ukrajiny. musím ale zdůraznit že tak jako odsuzuji vraždění civ. občanů v případě agrese NATO proti Srbsku stějně tak se vymezuji proti vraždění obyvatel ukrajiny ať ze strany ukrajinské armády v případě donbasu nebo i ze strany ruska v případě probíhající speciální voj. operace....a byl bych moc rád pokud by došlo k potrestání skutečných viníků zodpovědných za tato utrpení.nejsem ale natolik naivní abych si myslel že dnešní společnost je schopná třeba je jenom pojmenovat.
kubo jsi ubožák už dávno tady nemusíš nikomu nic dokazovat. co takhle zamyslet se nad tím kolik to komu vydělá šekelů když slovan vraždí slovana. ale jak řikám ještě není vhodná doba.
Slovan vraždí Slovana? Jak to přesně myslíš? Ukrajinci jsou sice Slované, ale Rusové ne. Jsou to z velké části Mongolové (od té doby, co Mongolsko ovládlo tohle území) vedení Germány (nejprve Vikingy a potom Němci). Mimochodem - prezident Putin je ugrofinský Karel, ministr války Šojgu je mongolský Tuvinec.
Žid těžko. Turecké kořeny možná. Co mám ale společného s mongolskými zmetky z Ruska, kterým vždy vládli Rurikovci (= Vikingové) a po nich Romanovci (= Němci). Pak Čuvaš, Gruzínec, několik ruských gerontů, mezi nimi dva Židé, a teď ugrofinský Karel.
vůbec se mi nelíbí to s jakým despektem se vyjadřuješ o mongolech. je mi jedno z kohočeho pocházíš ,pro mě jsi absolutní žumpa jenom podle tvej příspěvkú na lezci.to bohatě stačí k tomu abych si o tobě udělal obrázek.akorát by mě možná zajímalo jestli je pravda žes byl donašeč stb jak ti tu pořád někdo předhazuje..přijde mi že jsi takovej ten typ donašeče jako štětina nebo halík
tak jseš donašeč nebo né.a jsi takovej charakter jako havel nebo halík nebo štětina nebo pavel, který pokaždý změní páníčka jak se to zrovna hodí? nechci tě dneska moc zlobit určitě máte doma smutek za balkánskou řeznici,vzal si jí konečně satan k sobě a už mají s vaškem a spol. párty v pekle.
To tak čeští flastenci dělají, že vždycky plácnou nějakou blbost, co jim nakukal někdo z Ruska, a když jim to někdy jiný vyvrátí, okamžitě plácnou další blbost. A tak to jde pořád dokola.
vůbec se o tobě v rusku nemluví,tato informace pochází z diskuzí tady na lezci ,tak abych neplácal další blbost ,ptám se znovu na to samé.je pravda kubo že jsi donašeč stb???
Tož danieli, poskytni ostatním taky nějaké informace o sobě osobně, aby taky mohli posoudit, co jsi vlastně zač. To co zrovna děláš totiž vypadá taky trochu jako taková malá špína. I třeba teď to poloanonymní napadání Kuby Turka. To umí každej chudinka.
Kdoví, jestli se třeba za 30 let nebude říkat - jo to je ten Daniel, co tenkrát dělal tu špínu pro Rusáka...
Havel je optikou dnešních dnů pro ČR mimořádná osobnost. To, že se mu podařilo nasměrovat ČR do NATO je mimořádný počin, za který bych mu rád zpětně moc poděkoval.
Rusové pomáhají Ukrajincům od nácků. V pohodě, souhlas. Ukrajinci zase v duchu slovanské vzájemnosti rusům pomáhají od zastaralé vojenské techniky. Je hezké si takhle vzájemně vypomoct.
V ČR jsou zase dekadentní živly. Ale nemyslím, že by bylo správné rusy při těch všech starostech, které dneska mají, zatěžovat ještě našimi problémy.
Mohl bys danieli, až si půjdeš pro výplatu, pro jistotu v kremlu vyřídit balšóje vam spasíbo bráťja zachvátčiki a že si s dekadentními živly poradíme sami?
Těžký život mám, sami debilove a já jim to musím vysvětlovat, už mě to pronásleduje od mladí. I těm rodičům jsem to musel vysvětlit, po 5 letech tvrdého žaláře to pochopili.