LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jasně že mám dobrej štand holka! Jistím tě za pěknej strom (pssst) -eček :)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
33.Havlík 10510
34.Jeliga 10493
35.Novotná 10484
Bouldry:
33.Hronek 9028
34.Oliva 8953
35.Pelikán 8925
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141601 cest
Nové přelezy:
Pedrův Smr 10-
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

U chaty Pod Rysy v Tatrách havaroval vrtulník s českým pilotem

U chaty Pod Rysy ve Vysokých Tatrách havaroval v sobotu malý vrtulník s českým pilotem, informovala obecná média. Na palubě stroje Robinson R44 Raven byli tři lidé. Český pilot utrpěl lehčí úraz hlavy. Po dopadu vrtulníku vyskočili z vraku dva pasažéři a pomáhali zraněnému pilotovi.


Standa Holec   [úpravy] 08:56 28.05.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 za medom do Žakoviec09:20:59 28.05.2024
https://dennikn.sk/ minuta/4015290/?ref=mpm

https://shorturl.at/CqmUa
odpovědět 

 Papalasizmus15:14:03 28.05.2024
Papalasi a osoby spriaznene s tzv.'pronarodnou'vladou si uz idu svoje, seru obcanom na hlavu. Keby si to dovolil nejaky Poliak, tak ho budu nahanat po sudoch. Tychto dotycnych ale nic necaka a ak si o tom niekto dovoli nieco napisat bude to 'utok liberalnych sil na uspesnu vladu'
Oligarchokracia loading....
M.odpovědět 
 Re: Papalasizmus15:53:58 28.05.2024
nedavno nekdo pouzil velmi prilehavej termin -dzamahiria. Ale k te smerujem vsude.
odpovědět 
 Re: Papalasizmus17:28:04 28.05.2024
Tak se odstěhuj do Práglu nebo rovnou do Brusele, tam budeš mezi svými šťastný a spokojen. Se ti divím, že tam u vás tak statečně snášíš ty vaše nesnesitelné poměry. PS: V jakém příbuzenském poměru jsi k Cintulovi?
odpovědět 
  Re: Papalasizmus18:31:44 28.05.2024
...ty si riadny magor. Fakt si v pohode s tym, aby niekto lietal kdekade v zakazanych pasmach a svojvolne pristaval na horskych chatach? A ten mentalny kotrmelec o atentatnikovi krasne dokresluje tvoj mentalny svet.
M.odpovědět 
   Re: Papalasizmus18:47:29 28.05.2024
Já jen pozoruji, jak někteří "demokraté" mohou puknout vzteky z toho, že u nich vládnou strany, které nevolili a montují to i do témat naprosto nesouvisejících. "Překvapivě" se tak děje jen na jedné straně politického spektra, respektive převážně jen na jedné straně.
odpovědět 
    Re: Papalasizmus19:09:04 28.05.2024
Ano, přesně ták! Protože pro Babišovoliče a Ficovoliče je termín argumentační faul neznámý pojem... Bavíš ;)
tah-sha-tungaodpovědět 
     Re: Papalasizmus19:17:34 28.05.2024
Ano, vtahovat politické postoje do debat nesouvisejících je skutečně diskusní faul. Jen některým to vadí pouze tehdy, když se to použije proti jejich světonázoru. U těch shodných s tím problém nemají žádný. Nepřekvapils.
odpovědět 
      Re: Papalasizmus11:46:29 29.05.2024
Absolutne si nepochopil kontext, ale aspon si si kopol. Ten vrtulnik tam bol PRAVE kvoli aktualnej slovenskej vlade.
M.odpovědět 
       Re: Papalasizmus12:16:45 29.05.2024
Kopat do vaší vlády jsi v souvislosti s havárii vrtulníku tady začal ty, přestože na jeho palubě žádný její člen nebyl. Naopak se chováš úplně stejně jako ten Cintula před tím než ta jeho radikalizace dosáhla patologického vrcholu. V tomto mezi vámi není vůbec žádný rozdíl a upozornění na tento fakt je zcela na místě.
odpovědět 
        Re: Papalasizmus13:21:58 29.05.2024
Este raz: uplne ti unika kontext. Ludia, ktori sa viezli v tom vrtulniku, leteli od otca sucastneho ministra a dalsi kamarat toho ministra a farara. Je tam priame prepojenie na aktualnu garnituru. Taketo nieco si nikto nikdy pred tym nedovolil. Teraz su pri moci, preto si dovolit mozu. Ale kludne dalej odmietaj celit realite a kop a urazaj dalej a prevolavaj na slavu oligokratom.
M.odpovědět 
         Re: Papalasizmus16:50:48 29.05.2024
Tak to je strašný zločin. Co si ten Váš ministr dovoluje. Vůbec nezabránil svému otci aby prodal med těmto lidem, kteří se pak jeli podívat vrtulníkem na chatu pod Rysmi. Dokonce je možné, že u Vás na Slovensku dýchá ten stejný vzduch jako ti tři. To je možná i na doživotí.
Přičemž vrchol trapnosti je to tvé prohlášení:
"Taketo nieco si nikto nikdy pred tym nedovolil"

Kdyby ještě nedávno u vás nevládli Matovič, Heger, tak budiž, ale po jejich hrůzovládách je to hooodně odvážné tvrzení, které docela hezky charakterizuje výrok jedné slovenské slečny/paní se kterou jsem dal řeč právě na chatě pod Rysmi v dobách Matoviče a ta to hodnotila takto:
"Chcela som zmenu, ale toto?!"

odpovědět 
          Re: Papalasizmus09:41:29 30.05.2024
Urazky si nechaj pre svoju mater, svojimi reakciami len ukazujes svoju vlastnu ubohost. Mne je jedno co kde Matovic, Heger, Meciar bla bla bla Fiala, Babis picoviny... Podstata je, ze taku este nehrali, aby sa ponad chranene uzemia prevazali nejaky papalasi s vypnutym transponderom a bez povoleni. O tom bol aj tento clanok. Ale vsak ked si urputny zastanca totality, tak ti zjavne nevadi, ze na SVK niekto naraba s tou najunikatnejsou prirodou ako s vlastnym majetkom.
M.odpovědět 
           Re: Papalasizmus13:13:50 30.05.2024
Prosimtě nehraj tady divadlo, že ti jde o nějakou přírodu! Ty jsi jen vycítil příležitost, jak celou tuto událost naroubovat na současnou vládu, kterou nemůžeš vystát a tak tu s sebou hážeš o zem a děláš scény.
Cintulo jeden špatně zamaskovaný.
odpovědět 
            Re: Papalasizmus13:48:35 30.05.2024
Tak ty mas dost... Este raz ti to zopakujem ty fanusik kleptokratov: Nikdy si nieco taketo nikto nedovolil. Teraz maju krytie z najvyssich miest vlady a preto sa tato udalost mohla stat. Ked najblizsie pojdes na Rysy, budes mat moznost si tu helikopteru pozriet osobne, pretoze nebude nikoho, kto by zaplatil odstranenie enviromentalnej zataze ktoru po sebe tato udalost zanechala.
M.odpovědět 
             Re: Papalasizmus13:56:31 30.05.2024
Neotravuj tady. Maďaři mají taky svoje weby a nelezou sem nebo na Climb.sk
odpovědět 
              Re: Papalasizmus15:24:55 30.05.2024
Slovakov nenavidis, ale bolsevikov a klerofasistov sa zastanes vzdy. Hoc aj ked su Slovaci...
M.odpovědět 
               Re: Papalasizmus18:31:39 30.05.2024
V tom, že příspěvek anonyma z 13:56:31 30.05.2024 byl naprosto nevhodný a zbytečný se s tebou shodnu. Prostor je to veřejný, tak proč byste zde nemohli plkat i vy Slováci. Po sem naprostý souhlas.

Ale řeči o tom že se tu někdo má zastávat "bolsevikov a klerofasistov" jsou docela slušný úlet, který však deklasuje jen a jen tebe. Jakmile se zde někdo zastane někoho, kdo se ti nelíbí, tak je to hned Bolševik a Klerofašista! Tak to se ti fakt povedlo.
odpovědět 
                Re: Papalasizmus08:38:02 31.05.2024
Zbytečný nebyl, spíš přímo navazující na předchozí příspěvek od "M". Ta neschopnost pobrat, že něco nějak dopadlo, mě fascinuje. Lidi se kolikrát diví, že něco nějak je, ale už si nechcou přiznat, proč to tak je.
odpovědět 
                Re: Papalasizmus13:58:26 31.05.2024
Viditelne ani netušíš kto sú Kuffy a ich klan. Klérofašisti ako z učebnice
odpovědět 
                 Re: Papalasizmus14:37:28 31.05.2024
Kufovové jsou ortodoxní katolíci, bojovníci proti Istambulské úmluvě, transexualismu a mrzačení dětí v jeho rámci a proti progresivisticke ideologie jako takové, ale dělat z nich klerofašisty tak to je neskutečně nechtnné chucpe.

Jinak řečeno, sám se chováš jako to, z čeho je osočuješ.
odpovědět 
                  Re: Papalasizmus00:48:04 03.06.2024
Dakujem za potvrdenie mojich predchadzajucich dvoch komentarov. Ortodoxni katolici su na Ukrajine a v Rusku. Kuffy su krestanski nacionalisti. Priamo pracuju proti sekularnemu zriadeniu SR (=klerofastisi). To co si vymenoval su slamene panaky. Za to jidis slovo by ta ako spravni antisemiti nepochvalili...
M.odpovědět 
              Re: Papalasizmus12:31:21 03.06.2024
Dej si prosím obkládek, přestaň sem házet svoje xenofobní výplody, a ideálně už sem nepřispívej vůbec.
Jirkaodpovědět 
             Re: Papalasizmus13:57:17 30.05.2024
Jak, tak teď už tě trápí i environmentální zátěž, hmmmm.
Seno. Fakt nežeru, ty dojemné trachtaty si nech pro jiné.
odpovědět 
              Re: Papalasizmus15:10:58 30.05.2024
Sorry za překlepy.
odpovědět 
         Re: Papalasizmus17:05:17 29.05.2024
Ty si normalne kkt a mal by si byť izolovany ty Cicintulos retardovaný.... ísť vyplakavat na Česku stranku a písať nezmysli je uz degeneratívna porucha osobnosti...ze nikto nikdy nedovolil...kkt ty si počas covidu žil asi na inej planete lebo nevieš co sa tu dialo a čosi všetko ty psychopati dovolili a robili Slovakom .. chuj ty si asi so Sulikom vypil za pol milióna cely bar v Dubaji... ospravedlniť by ťa mohla asi len ťažká mentálna zaostalosť
Georgeodpovědět 
          Re: Papalasizmus22:45:50 29.05.2024
Wow! (lebo na nič iné sa tu už nezmôžem)
tah-sha-tungaodpovědět 
          Re: Papalasizmus09:46:24 30.05.2024
Kto sa kedy bez povoleni a s vypnutym transponderom prevazal ponad narodne parky? Ked uz ani po sutroch sa v Tatrach nemozes legalne liepat. A co to ma s covidom? Ten zvysok je... len tvoje dusevne malorolnictvo
M.odpovědět 
      Re: Papalasizmus22:47:14 29.05.2024
Ať už tady všemu vládne Car Voloďa, že jo? To si už nikdo otevírat na nic hubu nebude...
tah-sha-tungaodpovědět 
       Re: Papalasizmus06:18:09 30.05.2024
Že ti došly argumenty, stačí napsat jednou. Netřeba to stále opakovat.
odpovědět 
        Re: Papalasizmus11:05:52 30.05.2024
Tady není jak argumentovat, když někdo v duchu falešné spravedlnosti obhajuje pseudo-demokracii. Jediné, co mne mrzí je, že takováto individua patří mezi (horo)lezce, ale to jsou úskalí Gaussovi křivky...
tah-sha-tungaodpovědět 
         Re: Papalasizmus13:21:41 30.05.2024
Falešný demokrat jsi tady tak akorát ty. Na Slovensku vyhrála současná vláda řádné demokratické volby a jen falešní demokraté to zpochybňují, cintulové na základě jejich účelových kampaní pak berou do rukou zbraně a vraždí (pokoušejí se o to).
odpovědět 
          Re: Papalasizmus08:30:06 31.05.2024
Pro jednodušší trochu jinak: já nepsal o současné vládě ani čárku, já psal Tobe, politováníhodná existence. Ale co naplat, když ani nerozumíš psanému slovu. btw, možná bys měl jít navštívit pana Cintulu do lochu, když takdy o něm furt dokola meleš. Asi je Ti hodně sympatický...
tah-sha-tungaodpovědět 
           Re: Papalasizmus09:13:13 31.05.2024
O obhajování pseodidemijracie jsi tady psal ty. Pak kdože má problémy s chápáním textu...
odpovědět 
            Re: Papalasizmus10:34:53 31.05.2024
"Tajemství šťastného, spokojeného żivota - nediskutovat s idioty."
tah-sha-tungaodpovědět 
         Re: Papalasizmus14:01:31 30.05.2024
Že to vyhráli ti, co tam teď jsou, hodně vypovídá o těch, co tam byli.
odpovědět 
 Re: Papalasizmus21:58:00 28.05.2024
článek je o havárii vrtulníku, se prober...demente
odpovědět 
  Re: 08:54:46 29.05.2024
Mám radost, že má někdo v životě takové štěstí a přežije téměř ve zdraví pád vrtulníku. Kloubouk dolu štěstěně. Brzy se uzdravte a zpátky na hory!:)
Tom odpovědět 
   Re: 09:00:03 29.05.2024
Hm, a chceme tam podobné typy lidí?
odpovědět 
    Re: 13:23:03 29.05.2024
Pro mě osobně je podstatné to, že z havarovaného vrtulníku zbaběle neutekli a nenechali zraněného pilota svému osudu, ale že jej z něho vyprostili a poskytli mu první pomoc. Takže za mě dobrý.
odpovědět 
     Re: 20:41:29 29.05.2024
Ten vrtulník tam nemal čo robiť a o to ide.
odpovědět 
      Re: 10:07:13 30.05.2024
Třeba byl pilot nebinární osoba, to by nestačilo ???
honzaodpovědět 
      Re: 06:20:57 31.05.2024
To nebyl vrtulník, ale žirafa. Tak nevím o co ti jde…
odpovědět 

 pre menej chapavych10:34:26 30.05.2024
vidim ze ceski priatelia absolutne nechapu kontext toho o co ide, tak kratke zhrnutie:
vrtulnik beze povolenia a vypnuteho transporderu lital kade tade po slovensku a rozvazal ficovych papalasov od jedneho k druhemu a zrejme zurku minili zakoncitopiasom na chate, len to jkaksi neskoncilo celkom podla planov.
bantustan jak posledna africka dzamahiria, nikoho z nich netreba lutovat.
emodpovědět 
 Re: pre menej chapavych13:25:11 30.05.2024
Neboj, pochopil jsem velmi dobře, že jste vycítili příležitost, jak tento incident přehodit na vládu, kterou nemusíte. Neboj, seno nežereme.
odpovědět 
   pre chapavych17:40:33 30.05.2024
https://shorturl.at/2AZ13
Na let v národnom parku nemali povolenie a pilot vypol odpovedač
Oslovili sme Dopravný úrad aj letové prevádzkové služby s otázkou, či nehodu vrtuľníka vyšetrujú a aká bola trasa jeho letu. Dopravný úrad nás odkázal na ministerstvo dopravy. To odpísalo, že nehoda je aktuálne vo fáze vyšetrovania, a preto sa k jeho priebehu nemôžu vyjadrovať.

Podľa svedkov sa polícia o prípad zaujímala hneď v sobotu večer. Nad Tatrami lieta od nedele V Tatrách je od pondelka aj čierny policajný vrtuľník Bell, patriaci ministerstvu vnútra.

Dopravný úrad zároveň doplnil, že nemajú letové údaje, pilot zrejme teda opäť, rovnako ako pri príliš nízkom lete nad Veľkým Rozsutcom, nemal aktivovaný transpondér (odpovedač). Toto vysvetlenie podporuje aj fakt, že žiadny takýto let v inkriminovanom čase nie je zachytený ani v globálnej službe na sledovanie letov Flightradar24.

Oslovili sme aj Letové a prevádzkové služby SR. Odpovedali, že uvedenú leteckú nehodu vyšetruje Letecký a námorný vyšetrovací útvar, ktorý patrí pod ministerstvo dopravy, a disponujú iba čiastkovými informáciami spadajúcimi pod oblasť poskytovania letových prevádzkových služieb.

„Lietanie má svoje pravidlá a pri dodržaní podmienok uvedených v AIP SR je možné do istých výšok a v istých lokalitách lietať bez toho, aby boli tieto lety riadené prostredníctvom služby riadenia letovej prevádzky (práve lokalita a výška sú dôležité faktory). Rovnako tak sú stanovené aj pravidlá lietania, ktoré sa vzťahujú fyzicky na postupy, ktorými sa pilot lietadla musí riadiť. Ak každý dodržiava predpísané pravidlá, automaticky je celý systém riadený. Problém nastáva práve vtedy, ak sa čo i len jeden článok od takýchto postupov odchýli.“

Letové a prevádzkové služby SR zodpovedali aj otázku, ktorú sme pôvodne poslali Letisku Poprad Tatry. „Uvedený let bol uskutočnený bez podaného letového plánu.

Zároveň dodávame, že v čase leteckej nehody nebol uvedený let na rádiovom spojení so stanovišťami riadenia letovej prevádzky LPS SR, š. p. Stanovište TWR Tatry ukončilo poskytovanie služby riadenia letovej prevádzky o 19:00.“
PKodpovědět 
   Pasžer nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře18:04:17 30.05.2024
O tom že dotyčný český pilot porušil platné letové předpisy vůbec není pochyb. Udělal chybu, za kterou jej sice již potrestal Pán Bůh a nepochybně ještě bude řešen příslušnými orgány, které mu také vyměří odpovídající trest. O tom nepochybuji a vůbec to nerozporuji.

Spor spočívá v tom, že se tento delikt snažíte společně se svým soukmenovcem "M." hodit na hrb vaší současné vládě, která se vám nelíbí a která s nim nemá nic společného. A o tom to je.

Příkladně já občas využívám služeb taxikáře. Jsem snad zodpovědný za přestupky, které ten taxikář kdy spáchal?! Obzvlášť za ty, které spáchal, když vezl někoho jiného???

Řekl bych že rozhodně ne. A podobné je to i zde. Tento pilot funguje jako jakýsi letecký taxikář, kterého si s jeho vrtulníkem mohl najmout kdokoli.
odpovědět 
    Re: Pasžer nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře18:14:24 30.05.2024
a od toho taxikára chceš, aby ťa vozil po pešej zóne ?
odpovědět 
     Re: Pasažer nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře18:16:30 30.05.2024
A Slovenská vláda ho tam snad poslala, že se snažíte jí to hodit na hrb???
odpovědět 
      Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře18:19:46 30.05.2024
... krom toho, že svému taxikáři pouze sděluji, kam se potřebuj dopravit a je zcela na něm aby věděl kudy a kam může jet. Je to jeho odpovědnost. A ne moje!
odpovědět 
    Re: Pasžer nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře18:52:01 30.05.2024
bohuzial ma priatelu a viac ako si myslis, ktoze to bol napalube a odkial leteli ? bez povolenia a bez transporderu?

uprimne celkom nerozumiem jednej veci, preco k takemuto stroju nevystartovali stihacky. teda rozumiem, aktualne ziadne nemame lebo sme ich vdaka bohu darovali UA (snad tam sluzia dobre) a kedze nam strazite vzdusny priestor spolu s madarmi tak by vas asi niekto musel o to poziadat. no a nepoziadal. stale to nic nema s nicim ze?
emodpovědět 
     Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře19:13:09 30.05.2024
Ale to se přece ví. Na palubě kromě českého pilota byli jeskyňář a provozovatel zkušebního areotunelu. Žádní vládní představitelé ani státní úředníci. Jen civilové ze soukromého sektoru.
odpovědět 
     Re: Pasžer nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře06:59:17 31.05.2024
em : respondér nemusí byť alebo byť zapnutý v každom lietači. Motorovom ani bezmotorovom. V členitom teréne VT by asi ani nezachytil celú dráhu.
A čo sa týka tohto delikventa, už v dubnu lietal s vypnutým respondérom vo VF https://shorturl.at/dmGWI
Tento malý stroj nie je vhodný na také lety .
Papalášizmus na kvadrát.
PKodpovědět 
    Re: Pasžer nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře19:52:33 30.05.2024
Ne, ale jsi spoluzopovedny za to, ze vytvaris porstredi, kde je bezne takove prestupky pachat.

Takze dik, a tesim se na heliskiingu v Tatrach.
Geoodpovědět 
     Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře19:58:30 30.05.2024
Nelži, nic takového nevytvářím, jen odmítám progresivistické okydávání ve snaze ovlivňovat veřejné mínění, které končí pokusy o vraždy neprogrevistických politiků.
odpovědět 
      Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře00:22:34 31.05.2024
No když Slovensko volí grázly větší než Česko, tak to je už co říct...
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře06:01:53 31.05.2024
Ano, tři a půl roku vládli na Slovensku politici, kteří by odpovídali tomuto označení (viz počínání Lipšiců a Čurilovců dosazených těmito politiky). Slovenští voliči jim však po této zkušenosti většinově vystavili stopku a opakovaně zvolili politiky, se kterými již mají dlouholeté zkušenosti a u nichž vědí, co od nich mohou čekat. Ale chápu, že na tom se s Pražskými pseudodemokraty neshodnu. Podle nich je demokracie jen tehdy, když vyhrají jejich favorité, jinak ne. Ostatní politici jsou jejich slovníkem grázli a jejich voliči dezoláti...
odpovědět 
        Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře08:40:54 31.05.2024
Jenom mentální nedonošenec napíše tohle: "Podle nich je demokracie jen tehdy, když vyhrají jejich favorité, jinak ne.", jednu větu po tom, co někoho, s kým nesouhlasí, označí za pseudointelektuála. No, už jsi nám tady opakovaně dokázal, že máš v hlavě komplet vypláchlo, ale klidně pokračuj. (Jen doufám, když už jsme tady na lezeckém serveru, že v téhle sféře seš jenom tuctový pěšák a nevedeš někde kroužky nebo neděláš správce, jinak poteš koště...)
 tah-sha-tungaodpovědět 
         Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře10:51:14 31.05.2024
O psedointelektualech se zde nenapsal ani čárku! Zato ty zde perliš cosi o mentálních nedonosenxich l, méně bystrých a idiotech...
S nutkavou potřebou rozhodovat o tom, koho třeba vyčleňovat že společnosti.
odpovědět 
          Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře14:56:18 31.05.2024
"Pomoc! Je tam ještě?!"
tah-sha-tungaodpovědět 
       Re: Pasažér nenese zodpovědnost za přestupky taxikáře06:28:17 31.05.2024
Nazdar tady kazatel. Mám vyřídit pozdravy od Pávka.
Kazatelodpovědět 
 Re: pre menej chapavych07:41:30 31.05.2024
A on tam vezl nějakého toho papaláše?
Honzaodpovědět 
  Re: pre menej chapavych08:20:11 31.05.2024
súto osoby s kontaktom na štátneho tajomníka Filipa Kuffu. Títo dirigujú ochranu prírody, pytliačia etc.
odpovědět 
   To máš tak18:51:16 03.06.2024
To máš tak. Žádného papaláše tento český pilot na Rysy nevezl, jen dav civyly ze soukromého sektoru, kteří si ho najali, ale kdysi v minulosti využil jeho služeb jeden vysoký slovenský úředník ministerstva Životního prostředí ke zmapování situace s populací medvědů na Fatře.

Toto ministerstvo vede nejmenší koaliční strana Slovenská národná strana (SNS), stejně jako Ministerstvo kultury. SNS je národně konzervativní strana na kterou mají progresivisti pifku. Jednak proto, že jsou konzervativní, tedy protipol progresivistů, ale aby toho nebylo málo, tak se snaží řešit problémy, které trápí obyčejné slováky zejména na venkově, ale v poslední době již i ve větších městech pod horami a to jsou přemnožení medvědi. Ale to zdaleka není všechno.

Kromě jiného se SNS podívala na dotace udělované institucemi těchto ministerstev a zavřely dotační kohouty, ze kterých byli velmi štědře živeni právě tito progresivisté. A že se mnohdy jednalo o velmi tučná sousta za počiny velmi nevalné kvality.

Ale aby toho nebylo málo, tak předložili do parlamentu novelu zákona o občanských sdruženích, která požaduje aby organizace čerpající podporu ze zahraničí přesahující částku 5 tis. Eur se označovaly dovětkem "se zahraniční podporou". Což je obdoba amerického zákona FARA o zahraničních agetech.

Z výš uvedených důvodů mají na SNS pifku a snaží se jim zaškodit, kde se dá. A tak se k dehonestaci chytají kde čeho, jak tonoucí se stébla. A když máme před těmi Eurovolbami, tak holt zdejší Slovenský progresivista neodolal. Ovšem jaksi mu nedochází, že typický volič SNS nikdy v životě nebude volit žádnou progresivistickou stranu, takže jeho počínání je z tohoto pohledu naprosto zbytečné. Respektive kontraproduktivní. Typický volič SNS by volby do evroparlamentu ignoroval, ale po takovéto masírce se spíše naštve a k těm volbám půjde aby SNS podpořil.

Příkladně bratr tajemníka Kufy je římskokatolický farář, který těší v mimoprogresivistických kruzích se značnému respektu, který si vydobyl jednak svou dlouholetou prací na poli charity, ale hlavně svým úspěšným bojem proti Istanbiúlské úmluvě, kterou díky tomu Slovensko neratifikovalo. Což je další kuří oko, které progresivistům sešlápl. Proto také ty urážky a nadávky do "klerofašistů".
odpovědět 
    Re: To máš tak09:18:01 04.06.2024
Z tohohle je jednomu až smutno... O to víc - a vím, že se opakuji - na jakém serveru se nacházíme. Smutný příběh.
tah-sha-tungaodpovědět 
     Re: To máš tak09:25:46 04.06.2024
To ses měl ptát "M." hned v úvodu když sem tu politiku zavlekl, jenže to ti mluvil z duše, tak to bylo v pořádku.
odpovědět 
      Re: To máš tak13:29:40 04.06.2024
Termín "mluvil z duše" bych asi nepoužil, ale vypíchnutí toho / dotaz na to, proč soukromá helikoptéra létá v prostoru NP je na místě. Každopádně, Tvé blábolení už pěknou chvíli zavání paranoiou a neutichajícím pocitem křivdy. Zkus navštívit odborníka, snad Ti ještě dokáže pomoct.
tah-sha-tungaodpovědět 
       Re: To máš tak16:34:21 04.06.2024
"blábolení", "paranoia", "neutichající pocit křivdy" Vidím, že i ty máš argumentačně nabito!
odpovědět 
        Re: To máš tak19:13:19 04.06.2024
To o tom "ctěném fařáři, panu Kuffovi" mluví za vše. Absolutně.
tah-sha-tungaodpovědět 
         Re: To máš tak19:24:06 04.06.2024
A není snad?! Kdyby nebyl, tak se mu nepodařilo zabránit ratifikaci Istambulské úmluvy. To, že vy progresivci mu nemůžete přijít na jméno ještě neznamená, že ostatní to mají také tak.
odpovědět 
          Re: To máš tak08:00:50 05.06.2024
(facepalm)
tah-sha-tungaodpovědět 
           Re: To máš tak17:22:24 05.06.2024
Promiň, neuvědomil jsem si, že musíš mít poslední slovo. Omlouvám se.
odpovědět 
    Re: To máš tak09:40:18 04.06.2024
Odpoved na to, kto si kedy bez povolenia a vypnuteho transponderu dovolil lietat v zakazanych oblastiach som doteraz nedostal. Tie tvoje zvysne bludy su len vyplodom propagandou vyplachnutej hlavy. A ano, Kuffy svojou cinnostou priamo smeruju proti povahe SR ako sekularneho statu.
M.odpovědět 
     Re: To máš tak16:30:15 04.06.2024
Kromě nálepkování "klerofašismem" tu máme "zvysne bludy", "propagandou vyplachnutej hlavy". Vidím, že máš samý pádný argument!
odpovědět 
      už se perou !18:14:09 04.06.2024
https://shorturl.at/DdFMJ
odpovědět 
       Re: už se perou !19:26:30 04.06.2024
Nic proti ničemu.
odpovědět 
      Re: To máš tak08:19:46 05.06.2024
A odpoved na moju zakladnu otazku ani po vyprodukovani xy prispevkov nedostanem, vsak? Kto si toto kedy dovolil?
M.odpovědět 
       Re: To máš tak17:20:31 05.06.2024
Své oponenty sice neváháš nálepkovat a urážet, sám však máš dost zásadní problém s logikou. Korelace totiž není vůbec žádný důkaz. To, že se tato událost stala během vládnutí této vlády, nedokazuje absolutně vůbec nic.
I kdyby platilo tvé tvrzení, že doposud si nikdo nic takového nedovolil, tak výpovědní hodnota je nula. Nemluvě o tom, že nevíme, kolikrát v minulosti někdo něco obdobného podnikl. I teď jsme se to dozvěděli jen proto, že pilot tohoto helikoptérového taxíku měl havárii.
Kdyby si vybral jiný den bez poryvů větru, tak by na chatě bez problémů přistál, vysadil posádku a zmizel. Výkonovou rezervu měl ještě nějakých 19%. Že za větrných poryvů to nestačilo je věc jiná.
odpovědět 
        Re: To máš tak14:02:59 07.06.2024
Ty mas problem s realitou....
M.odpovědět 
         Re: To máš tak17:10:37 07.06.2024
Realita je taková, že v čase incidentu na palubě tohoto vrtulového taxíku nebyl žádný vládní politik ani státní úředník. Žádná škoda na životní prostředí nevznikla, vrak je odklizen a příslušné úřady věc řádně řeší.
A pak, kdože tady má problém s realitou ...
odpovědět 
          Re: To máš tak18:09:16 09.06.2024
kktiny
odpovědět 

 Vzkaz Slovákům22:27:23 30.05.2024
Bratři. Máte jedny pořádný polohory a necháte si tam tohle beztrestně provádět? Spadl mimo vyznačený chodník ne? Zkontrolovali jim po nehodě výbavu?
Tatran 60 Litrů odpovědět 
 Re: Vzkaz Slovákům07:51:29 31.05.2024
Tatran 60 lt :
necháme beztrestne: Tak ako hore napísal kolega VKR : volíme "grázly větší než Česko".
Tento podnikateľ vo vrtuľníkovaní má kontakty a vie, že ho tí grázli podržia. Lety nízko, mimo sezóny, bez povolenia = no problem. Akurát že je lepší "podnikateľ" ako pilot,
https://dennikn.sk/ minuta/3925439/
Lenže.., až se ucho utrhne. Za pol roka to zverejní Letecký a námorný vyšetr. útvar MD SR.
medzera
https://dennikn.sk/ minuta/4015290/
https://dennikn.sk/ minuta/4018423/
Žiadne pokuty etc. nebudú, smeráci už ovládajú skoro všetko a po 15.júne = po nástupe Pelleho už to bude všetko.

Ve dne škodil, v noci krad, sociální demokrat
odpovědět 

 inu07:50:40 31.05.2024
Jak vidno, vše se nakonec domotá na tu pitomou politiku a co horší, okamžitě se vylévaj osobní pocity, či nenávisti. A to má snad přispívat ke klidu v národě, kde už to vypadá jako hádaníce fandů na fotbalových utkáních? To oni bývalí vládcové byli mazanější,když to směrovali právě tam.
Honzaodpovědět 
 Re: inu07:55:24 31.05.2024
Honzo, začalo to politikou :
TANAP rieši kadečo iné a kto v tom vie chodiť, dovolí si všetko.
Rangeri v TPN by s tými hajzlami hneď urobili poriadok.
PKodpovědět 
 Re: inu09:33:06 31.05.2024
V Tatrach uz ani bouldrovat nemozes, ale vyvazat sa bez povoleni vrtulnikom je v poriadku a nikomu sa nic nestane. Toto nie ze konci pri politike, to tam zacalo.
odpovědět 
  Re: inu10:35:21 31.05.2024
Presne tak, nikto z nas nikdy v Tatrach nebouldroval a nebivakoval bez povolenia a uz vobec nikdy nesiel mimo znackovanych chodnikov.
o.odpovědět 
   Re: inu00:49:24 03.06.2024
Ale stavim sa, ze do snehoveho pola si este vrtulnik spinkat nedal :D
M.odpovědět 
    Re: inu08:46:30 03.06.2024
Co stavíš?
odpovědět 

 inšpekcia preveruje pád vrtuľníka13:23:54 31.05.2024
https://dennikn.sk/minuta/4024102/
odpovědět 
 Re: inšpekcia preveruje pád vrtuľníka14:42:44 31.05.2024
Takže vše funguje, tak jak má, úřady si plní své povinnosti a papalasismus se koná jen v hlavách některých zoufalců.
odpovědět 
  Re: inšpekcia preveruje pád vrtuľníka17:03:27 31.05.2024
budeme se sbírat Viktorovi na pokutu za neodklizený sníh
odpovědět 
  Re: inšpekcia preveruje pád vrtuľníka11:49:46 06.08.2024
Slovenská inšpekcia životného prostredia konštatovala, že osoba zodpovedná za prípravu a vykonanie letu spáchala skutok, ktorý môže byť priestupkom. Prejednajú ho v samostatnom priestupkovom konaní.
odpovědět 

 už se učí?21:42:10 01.06.2024
no když to tak vidim, snad už se ta větší půlka zpátečnických Slováků začla učit ruštinu, protože ten současnej vývoj je naznačenej dost jasně
odpovědět 
 Re: už se učí?14:13:21 03.06.2024
bohuzial, ale jak aj tuna vidno najdu sa aj u vas,sice menej jak u nas ale o to je tu sudruh halsitejsi.
odpovědět 

 vrtuľník už odviezli 17:27:01 06.06.2024
https://dennikn. sk/minuta/4034944/
PKodpovědět 

 Viktor Beranek11:06:40 08.06.2024
Smutne, ze sucastou tohto kuffovskeho papalasizmu je aj chatar Viktor Beranek
odpovědět 
 Re: Viktor Beranek07:14:41 09.06.2024
Zato (nejen) tebe semlel progresivní kokotismus.
odpovědět 
 Re: Viktor Beranek14:09:56 09.06.2024
čím Viktor sa zúčastňuje papalášizmu ???
PKodpovědět 

 Foto dne:

Willy Wancker
 Databáze cest:
Všechny cesty (179563)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Silberschlüssel 8 Hintenburg
Dir. Hansisteig 5+ Hintenburg
Reisefrosch 5- Hintenburg
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Nově komentované:
Dvoukruhová 5+ Skalný
Cesta K Nebeskému Klidu 6+ Srbsko
Na Pannu 6- Srbsko
Dvoukruhová 5+ Skalný
Bruska Umí Středověk 9- Skalný

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: Ss |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (114)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (12)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (2)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 377 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.